Ja met jou wel, maar met de rest niet...ik ga wel overstappen, gewoon om weereens wat anders te trainen, maar is gewoon een leuke maandagdiscussie, ik verveelde me en moet vandaag van 7:30-22:00 werken dus kan wel wat vermaak gebruikenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:17:
het voordeel is dat je wint. dat lijkt me al reden genoeg![]()
ik heb het hier al meerdere keren met je over gehad dus waarom het nu weer vraagt snap ik niet.
Verwijderd
Dammm kijk even niet gooien ze het menu structuur om. Nou maar eens kijken of het er beter op word. Trouwens weer een mooi moment om een nieuw topic te openen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 14:55 ]
Verwijderd
http://hacktrick.cyberkieken.be/interland/
Doen alle tweakers ook mee aan deze "interland"/recordpoging???
Ikke wel...
Doen alle tweakers ook mee aan deze "interland"/recordpoging???
Ikke wel...
Verwijderd
Ik denk ik gewoon door ga met vlaggentjes dit tussenseizoen. Heb afgelopen keer wel meegedaan, maar was niet echt boeiend.
Verwijderd
Pieter-Paul Gardeniers (81344536)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 690
Loon: 703 €/week
Eigenaar: SiuYa
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Voor 65.000 lijkt mij een redelijke prijs voor een 18 jarige
Ik spreek Nederlands!
Veel te duur...
Slechte bijstats, 18 jr...
Slechte bijstats, 18 jr...
Nou dat valt toch ook wel mee? Als die in 4 weken ongeveer (slechte bijstats en vrij hoog loon) popt dan is ie wel aardig wat waard hoor
Anoniem: 129220
Hmm ik heb gisteren je uitdaging geaccepteerd. Keek ik vanmorgen bij mijn hattrick staat er dat je hem hebt gecancelled. En heb je opeens een andere wedstrijd.kweenie schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:40:
[...]
Whooo, ik ben door
Maarja wat wil je met 2 WO's![]()
Gisteren 6-0 gewonnen, mag ook wel een keertje
ik neem aan dat het een yp is want dan popt hij waarschijnlijk behoorlijk snel, als ik tenminste kijk naar zijn loon en bijstats. Ik had een vergelijkbare speler begin seizoen met iets minder loon die na een week popte.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:47:toon volledige bericht
Pieter-Paul Gardeniers (81344536)
Ik spreek Nederlands!
/edit
ow wacht ik zie dat jij hem te koop heb staan, maar dan moet je geluk hebben dat iemand anders ook ziet dat hij zo hoog goed zit en hem dus wil kopen voor die prijs. (als je hem woensdag opstelt wil ik hem anders wel kopen)
[ Voor 12% gewijzigd door nexus op 07-11-2005 18:35 ]
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
hmmm een friendly kan je niet cancellen hoor... als 'ie eenmaal geaccepteerd is dan staat het vast...
Anoniem: 129220
Hmm vreemd dan. Dan zal er wel iets fouts zijn gegaan met het acceptenCoca-Cola schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:32:
hmmm een friendly kan je niet cancellen hoor... als 'ie eenmaal geaccepteerd is dan staat het vast...
Voor de woensdag kun je daar zowiezo goedkope trainees neerzetten. Voor de competitie zou ik eerst kijken of je nog geld overhoudt. Je wilt dan ook spelers die aardig kunnen meekomen op de vleugels en als ze dan ook nog jong moeten zijn en redelijk pm/conditie moeten hebben zijn ze niet goedkoop.Anoniem: 80662 schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:42:
Aan het einde van het seizoen wil ik gaan overstappen naar PM training (train nu keepers). Op dit moment vraag ik me af of het veel nut heeft om ook de vleugelspelers mee te trainen en dus trainees daarvoor aan te kopen. Deze trainen "slechts" 50% mee. Wat is hier de ervaring mee ??
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dit topic is gesloten.