Hmm dus je hebt geen lekkere ouwe ervaren bok voor mij-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:44:
@ Mils, die trainees zijn geen koopjes nee...5 sterren praat je over minimaal hoog uitmuntend al..
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm dus je hebt geen lekkere ouwe ervaren bok voor mij-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:44:
@ Mils, die trainees zijn geen koopjes nee...5 sterren praat je over minimaal hoog uitmuntend al..
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
uitmuntend en 5*? mijn wonderbaarlijke mids halen dat met veel moeite in goeie vorm....-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:44:
Tsja heel hoog uitmuntend he en in uitstekend vorm...die speler die dat haalde is inmiddels briljant verdediger...maar ja die sterren discussie hebben we al eens gehad toch?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:05:
[...]
uitmuntend en 5*? mijn wonderbaarlijke mids halen dat met veel moeite in goeie vorm....
Verwijderd
MS Paint?Damien2004 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:57:
Mensen ik ben opzoek naar een tooltje ofzoiets waarmee ik die gezichtjes van de hattrick spelers kan maken....is zoiets er? Anders moet ik naar gezichten gaan zoeken
Verwijderd
Verdedigers halen zowiezo meer sterren H3!N, simpelweg omdat ze op minder stats beoordeeld worden. Een wonderbaarlijk defje haalt meer sterren dan een wonderbaarlijk midje. Is nu eenmaal zoVerwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:05:
[...]
uitmuntend en 5*? mijn wonderbaarlijke mids halen dat met veel moeite in goeie vorm....
Unknown
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 10:52 ]
Nou leuk dat je het vraagtMils schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:24:
Heeft iemand nog een leuke 4 sterren verdediger in de aanbieding. M'n verdediging is echt noodleidend en heeft dringent versterking nodig.
Verwijderd
Verwijderd
BeerZ United 2 1 0 1 6 4 3 |
Pewwy United 2 1 0 1 5 5 3 |
Swanfield United 2 1 0 1 6 7 3 |
BT Entertainment 2 1 0 1 6 7 3 |
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 13:57 ]
Verwijderd
groep d klopt niet. daar sta ik nog maar op 3 punten en ik hoor er 6 te hebben.Mils schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:46:
GoT Cup
De standen zijn weer geupdate. Kijk vooral even naar Group E. Dat wordt een hele spannende eindronde
De volgende teams zijn al door naar de 8ste finales![]()
GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers
Hij gaat lekker..Mils schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:46:
GoT Cup
De standen zijn weer geupdate. Kijk vooral even naar Group E. Dat wordt een hele spannende eindronde
GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers
Ik zie het. Zal het gelijk even aanpassenodan schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:25:
[...]
groep d klopt niet. daar sta ik nog maar op 3 punten en ik hoor er 6 te hebben.
ik ben samen met tha grooves ook al door in die poule.
[ Voor 23% gewijzigd door Mils op 04-11-2005 15:34 ]
Ik gaat vet MOTSen!!Pewwy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:16:
Lijkt me duidelijk, wij gaan samen door. Ik kan full defense gaan tegen Damien en dan ben ik klaar
Verwijderd
ik zeg niks meer... vorige cup al van een VIIIe klasser verloren ofzo, maar ik speel thuis en dat scheelt wel veel tegen een andere pm trainer. mijn b-team is in vorm(gekomen eindelijk) dus ik heb wel goede hoopPewwy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:16:
Lijkt me duidelijk, wij gaan samen door. Ik kan full defense gaan tegen Damien en dan ben ik klaar
Och ik neem geen risicoVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:13:
[...]
ik zeg niks meer... vorige cup al van een VIIIe klasser verloren ofzo, maar ik speel thuis en dat scheelt wel veel tegen een andere pm trainer. mijn b-team is in vorm(gekomen eindelijk) dus ik heb wel goede hoop
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 04-11-2005 18:33 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik moet zeggen dat de poule echt super is. Gezellige onderlinge sfeer, en ik gun toch zeker 2 andere teams dat ze ook doorgaan naar de volgende rondeDamien2004 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:52:
[...]
Ik gaat vet MOTSen!!
Kijk je kan full defense gaan maar ik ga full offense!!
Mils schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:59:
Ik heb de WO's van de eerste ronde nog niet meegenomen. Ik ben gaan tellen vanaf ronde 2.
[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 04-11-2005 21:51 ]
damn, en ik zat nog wel te hopen op een match waar de ene 6-4-0 en de andere 0-4-6 speeltPewwy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:58:
[...]
Training blijft het belangrijkst, dus verwacht geen rare opstelling
Verwijderd
dat kan zeker. precies dezelfde speler:uitstekend con. matig en goed def. met ervaring. haaldr zelf 3,5 aanvallend. had ik niet verwacht.Marzman schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:23:
TSI: 4870 (+5070/-200)
Middenveld: 1 (+1/-)
Vorm: 7 (+9/-2)
Een verdediger is gestegen in PM. Hij heeft nu uitstekende conditie en matig PM (met redelijk ervaring hij is al wat ouder), misschien kan ik hem nu wel aanvallend zetten.
Dat zou idd kunnen, maar je speler gaat er wel minder door presteren (in sterren dan). Je moet volgens mij ongeveer rekenen dat een OCD de helft van zijn verdedigen gebruikt en de helft van zijn PM (en natuurlijk goede conditie moet hebben, maar die is ok). Bovendien zit deze speler ook nog eens heeeel laag in zijn matig PM. Maar als je verdediging iets kan lijden en je een klein middenveld boostje nodig hebt kan je het overwegen.Marzman schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:23:
TSI: 4870 (+5070/-200)
Middenveld: 1 (+1/-)
Vorm: 7 (+9/-2)
Een verdediger is gestegen in PM. Hij heeft nu uitstekende conditie en matig PM (met redelijk ervaring hij is al wat ouder), misschien kan ik hem nu wel aanvallend zetten.
Hey H3!N ziet het licht! 2x11 spelers is teveel van het goede...Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 03:49:
[...]
dat kan zeker. precies dezelfde speler:uitstekend con. matig en goed def. met ervaring. haaldr zelf 3,5 aanvallend. had ik niet verwacht.
ik heb nu een beetje een 'probleem' ik heb teveel goeie(en dure) spelers in mijn b-team die dus alleen woensdag spelen. ik ga er eind seizoen een stel verkopen. ik hoef ook nite zo nodig meer 2x11 22 spelers te hebben.
Ik ga het een keer proberen, maar nog niet morgen. Eerst maar eens testen wat er gebeurd bij een makkelijkere wedstrijdVerwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 03:49:
[...]
dat kan zeker. precies dezelfde speler:uitstekend con. matig en goed def. met ervaring. haaldr zelf 3,5 aanvallend. had ik niet verwacht.
Dan ruil je ze toch om voor mindere/goedkopere spelers? Jammer van de GoT-cup, maar verder is het niet zo boeiend wat voor spelers er op woensdag staan. Bij mij speelt soms zelfs mijn coach mee als ik iemand te kort kom. Het is ook zonde om dure spelers uit je a opstelling op woensdag te gebruiken.ik heb nu een beetje een 'probleem' ik heb teveel goeie(en dure) spelers in mijn b-team die dus alleen woensdag spelen. ik ga er eind seizoen een stel verkopen. ik hoef ook nite zo nodig meer 2x11 22 spelers te hebben.
Twee keer elf goede spelers wel. Je hebt maar 11 goede, + 5 reserve spelers nodig. De rest mag slecht zijn (heb ik een paar jeugdspelers en een clown voor gehouden die ik anders zou ontslaan)-CKY2K- schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:43:
[...]
Hey H3!N ziet het licht! 2x11 spelers is teveel van het goede...
[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 05-11-2005 09:55 ]
/▌
Inderdaad het scheelt niet veelPewwy schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 10:22:
Hmm, 11 basisspelers, + 5 extra trainees + reserve keeper + reserve mid + reserve vleugelspeler + reserve spits. Kom toch zomaar op de 20 spelers.
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 05-11-2005 10:27 ]
/▌
...De Capelse bierploeg is inmiddels al afgereisd naar Brabant om een paar tribunes omver te trekken en de doelpalen in brand te steken...het wordt weer een gezellig avondje brabant...
Unknown
Verwijderd
ole, op zich moest dat ook wel aangezien ik in de competitie voornamelijk wo's heb dus kan ik mijn beste trainees op woensdag inzetten en de andere op zondag laten spelen (overigens spelen mijn opa's niet op woensdag, veel te bang dat ze geblesseerd rakenMils schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:46:
GoT Cup
GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
[ Voor 100% gewijzigd door nexus op 05-11-2005 14:16 ]
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
/▌
nerdjesMarzman schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:58:
Er hebben er weer een paar tegen elkaar op zitten bieden, heb net mijn redelijk keeper verkocht voor 221 000 euro
Heb je in ieder geval al een goedkope speler gevonden voor in je friendliesVerwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:40:
Total Skill Index (TSI): 10
verder geen commentaar
/▌
* Wceend biedt 3 tientjes-CKY2K- schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:51:
18 jaar redelijk vleugelsspel, met heel veel geluk 2 tientjes waard....geen commentaar dus
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 06-11-2005 12:13 ]
Verwijderd
Betekend dit ook dat vleugelspelers met positiespel minder gewild worden (want vleugel wordt al minder, dus die ga je niet ook nog op naar het midden zetten).Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:01:
Matig scoren, redelijk passen 18 jaar. Met geluk verkoopbaar voor 1000 euro, maar heb tot nu toe niks te klagen over m'n pulls. Heb even de gevolgen van de FTW bekeken, schijnen toch behoorlijk te zijn, je (vleugel)aanvalsratings kelderen behoorlijk wanneer je geen FTW gebruikt.
/▌
Verwijderd
Lastig te zeggen, een aanvallende vleugel geeft ook nog eens een kleine boost aan je centrale aanval. Aan de andere kant, wanneer je een CA'er TW zet krijgt de andere vleugel aanval een nog lagere rating. Je hebt dan dus kans dat ze die vleugel dan maar naar het midden zetten en alles op de andere vleugel gooien.Marzman schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:04:
[...]
Betekend dit ook dat vleugelspelers met positiespel minder gewild worden (want vleugel wordt al minder, dus die ga je niet ook nog op naar het midden zetten).
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 06-11-2005 15:10 ]
/▌
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 06-11-2005 20:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 20:56 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 06-11-2005 21:59 ]
Verwijderd
Sodeju..dat is inderdaad wel een merkbaar verschil...HO (en ik) verwachtte LA slecht(laag) en het is nu waardeloos(laag). Voor RA is het slecht(hoog) ipv zwak(hoog)Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:01:
Heb even de gevolgen van de FTW bekeken, schijnen toch behoorlijk te zijn, je (vleugel)aanvalsratings kelderen behoorlijk wanneer je geen FTW gebruikt.
Verwijderd
je had je anders weinig aangetrokken van mijn adviesPewwy schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:58:
1-1, teamgeest op in de wolken, zelfvertrouwen op wonderbaarlijk. Dat kan nooit lang duren
Nog nooit gezien overigens, zo'n teamgeest. Wel op tactiek verslagen door mijn tegenstander. En dat terwijl ik al een week met Hein aan het brainstormen was om mijn tegenstander te verrassen.
Grom, zie nu pas dat het niet zijn tactiek, maar een rode kaart op zijn middenveld was
[ Voor 20% gewijzigd door Mils op 06-11-2005 23:22 ]
Tja,-CKY2K- schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:06:
0-2 gewonnen met tegenvallende middenveldratings (zwak laag waar ik zwak zeer hoog verwachtte), de komende twee weken worden 2x PIC spelen waarna de mannen van Hidding verslagen moeten worden om het kampioenschap veilig te stellen...
/▌
Had ik ook gehaald als hij geen rood had gekregen. Volgende week weer counter met pic, heb daar niets te winnen. De week erna ga ik voor 4-4-2 met 3 inner mids.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:09:
[...]
je had je anders weinig aangetrokken van mijn advies
maarja je weet dat ik nooit full defense adviseer. 4-4-2 met 3 im's zonder counter... wat heb je eigenlijk aan een ts van in de wolken met counter? dan wil juist minder mid halen dan je tegenstander toch om het aantal kansen te verhogen?
[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 06-11-2005 23:44 ]
Whooo, ik ben doorMils schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:21:
GoT Cup
Weer 2 teams zijn door, namelijk;
Kweenie19 & aussie spirit. In onderling duel 0-0, maar voor de rest geholpen door WO's
Verwijderd
Of er zitten geen voordelen aan!Pewwy schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:37:
Volgens mij hebben de PM trainers het druk vandaag
Verwijderd
Nou, dan maar wat antwoorden.-CKY2K- schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:33:
Even een discussievraagje aan de PM trainers:
Wat is volgens jullie het voordeel van PM trainen?
Wat is volgens jullie het nadeel van PM trainen?
Hebben we weer wat leuks om de maandag door te komen...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq