Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:04
-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:44:
@ Mils, die trainees zijn geen koopjes nee...5 sterren praat je over minimaal hoog uitmuntend al.. ;)
Hmm dus je hebt geen lekkere ouwe ervaren bok voor mij :) Zo een jong onervaren team bah :9

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik kan mijn enige, in de verdediging leuke sterren halende opa niet verkopen omdat hij coach is geweest door een fout in mijn beginperiode :( Anders had je hem zo mogen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mensen ik ben opzoek naar een tooltje ofzoiets waarmee ik die gezichtjes van de hattrick spelers kan maken....is zoiets er? Anders moet ik naar gezichten gaan zoeken :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:44:
@ Mils, die trainees zijn geen koopjes nee...5 sterren praat je over minimaal hoog uitmuntend al.. ;)
uitmuntend en 5*? mijn wonderbaarlijke mids halen dat met veel moeite in goeie vorm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:05:
[...]

uitmuntend en 5*? mijn wonderbaarlijke mids halen dat met veel moeite in goeie vorm....
Tsja heel hoog uitmuntend he en in uitstekend vorm...die speler die dat haalde is inmiddels briljant verdediger...maar ja die sterren discussie hebben we al eens gehad toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:57:
Mensen ik ben opzoek naar een tooltje ofzoiets waarmee ik die gezichtjes van de hattrick spelers kan maken....is zoiets er? Anders moet ik naar gezichten gaan zoeken :p
MS Paint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:05:
[...]

Verdedigers halen zowiezo meer sterren H3!N, simpelweg omdat ze op minder stats beoordeeld worden. Een wonderbaarlijk defje haalt meer sterren dan een wonderbaarlijk midje. Is nu eenmaal zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Weinig bijzondere update

TSI: 500 (+2380/-1880)
Vorm: 2 (+5/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-)

Wel mijn net gekochte skilltrade gestegen. Die kan dus weg :) Koop ik er volgende week 2 voor terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

3 positiespelupdates, waarvan één mijn wereldklasse spits die naar goed positiespel gaat (LOL)

Verder is de vorm drastisch aan het stijgen de afgelopen weken (6,4) Ik heb de afgelopen 2 weken nu één vormdaling gehad.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vorm +5 / -8
TSI + 1128 / - 2243

Lekker dan, was alles net een lekker vorm aan t krijgen. En ja die - 2243 komt door geblesseerde trainee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wederom +1 PM :) Op 1 week na dus iedere week een stijging in PM :)

18 jarig formidabel spelertje :) lekker hoor! Al 2,5 mil op tl :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Een weinig bijzondere TU:

Vorm: +7 / -5 ( -2 voor me keep :( )
TSI: +990 / -560
Skillups: NUL

Ach jah, de voornaamste vormstijgingen hebben plaatsgevonden in mijn überbrakke verdediging, nu maar hopen dat het genoeg is geweest om tegen dezelfde tegenstander als afgelopen zondag te winnen en niet ineens 3 goals in 2 minuten tegen te krijgen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vorm +7 -2
Verdedigen +1 (met nog 3 trainees die bijna "plop" zeggen :) )

Mijn team is klaar om met de eerste concurrent af te rekenen (lees op 6 punten zetten). })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +2
Vorm +9 / -2
TSI 5.240 :) / -2.490 (keeper)

trainee NU pas naar goed gepopt! oh my god... 1 ding is zeker. als je met een verdedigingstrainer tegen hem blaast is ie al uitstekend :)

eigenlijk wil ik hem verkopen, maar ik kijk wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat zijn zijn andere stats dan? Misschien heb ik wel interesse als je hem naar uitstekend doortraint :) Heb ik een mooie aanvallende verdediger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Eindelijk een leuke vrijdagupdate :)

sc +2

1 naar uitmuntend en 1 naar uitstekend

vorm +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer hoog goed verdedigen en goed conditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:52
Mijn god wat een brakke update:
Vorm: +5/-8
Verdedigen: +2 (clown naar zwak en 19 jarige naar uitstekend)
TSI: +1800/-610

Mijn vorm is sinds de zomerstop niet zo slecht meer geweest... gelukkig zit ik in de zwakste VIII van nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spiegelbeeld bij mij. begin seizoen was het een fucking drama en nu komt iedereen in vorm. volgens mij is mijn complete a selectie nu goed in vorm en 2 slechts redelijk :) maarja je promoveert toch wel neem ik aan?

wordt een leuke pot zondag. msch wel weer een uitmuntend mid met pic en dan nog uit ook! (volgens de ham ratings) dat zou wel lekker zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 jarige verdediger eindelijk naar uitstekend verdedigen :O (gekocht op zwak verdedigen + goed passen :X). Verder nog eentje naar uitstekend en een 19 jarige naar uitmuntend. Vorm is wel heel goed vooral in de verdediging, allemaal goed of uitstekende vorm (inclusief keeper).

edit: die 20 jarige verdediger wordt waarschijnlijk wel doorgetraind t/m formidabel. Op dit moment levert die speler niet echt veel op. Voor een formidabele met goed passen krijg je met wat geluk 900K.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:41
Mils schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:24:
Heeft iemand nog een leuke 4 sterren verdediger in de aanbieding. M'n verdediging is echt noodleidend en heeft dringent versterking nodig.
Nou leuk dat je het vraagt :)
Ik heb er nog wel een voor je.

Teemu Åhs (58689282)
19 jarige uitmuntend verdediger. Is afgelopen zondag onderuit getrapt en heeft nu nog een blessure voor 2 week. Ik schat dat hij zondag nog 1 week heeft staan.

Hij haalde de wedstrijd ervoor nog 4,5 *
Hij staat te koop voor zondagmiddag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc+3
vorm +5/-8

1 middenvelder naar zwak scoren, jippie :)
Maar ook m'n 17jarige koptalentje al na 3 weken naar uitstekend _/-\o_
Vorm helaas -6 voor basisspelers...
Wordt zo nog lastig zondag tegen de concurrent..(die niet traint en alleen zo af en toe eens inlogt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
GoT Cup

De standen zijn weer geupdate. Kijk vooral even naar Group E. Dat wordt een hele spannende eindronde :)

De volgende teams zijn al door naar de 8ste finales _/-\o_

GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dit niet spannend is dan weet ik eht niet meer:

BeerZ United 2 1 0 1 6 4 3
Pewwy United 2 1 0 1 5 5 3
Swanfield United 2 1 0 1 6 7 3
BT Entertainment 2 1 0 1 6 7 3

:)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lijkt me duidelijk, wij gaan samen door. Ik kan full defense gaan tegen Damien en dan ben ik klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel erg jammer dat ik dit jaar geen GoT cup speel, duik nu ook een andere cup in. Volgend jaar maar weer, denk toch wel met m´n B-team hoge ogen te kunnen gooien, ratings tussen de 140 en 160 :)

@ TU: neerwaartse vormspiraal van vorige week is een halt toegeroepen, m´n middenveld staat er weer. Zondag toch zeker een formidabel (laag) middenveld halen met PIC :) Timberteam voor kampioenschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Mils schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:46:
GoT Cup

De standen zijn weer geupdate. Kijk vooral even naar Group E. Dat wordt een hele spannende eindronde :)

GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers
groep d klopt niet. daar sta ik nog maar op 3 punten en ik hoor er 6 te hebben.

ik ben samen met tha grooves ook al door in die poule.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:07

GaMbiNo

1337

GoT Cup

GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers
Hij gaat lekker.. :9
Ik ben benieuwd hoe ver ik deze GoT-Cup ga komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben ook al door !!! Heb een WO volgende week

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
odan schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:25:
[...]

groep d klopt niet. daar sta ik nog maar op 3 punten en ik hoor er 6 te hebben.

ik ben samen met tha grooves ook al door in die poule.
Ik zie het. Zal het gelijk even aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
GoT Cup

Deze 2 zijn ook al door _/-\o_

E.V.V. Phenix
Tha Groove's

En de :( warnlist :( kent ook al 3 teams!!

[ Voor 23% gewijzigd door Mils op 04-11-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:16:
Lijkt me duidelijk, wij gaan samen door. Ik kan full defense gaan tegen Damien en dan ben ik klaar :D
Ik gaat vet MOTSen!!

Kijk je kan full defense gaan maar ik ga full offense!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:16:
ik zeg niks meer... vorige cup al van een VIIIe klasser verloren ofzo, maar ik speel thuis en dat scheelt wel veel tegen een andere pm trainer. mijn b-team is in vorm(gekomen eindelijk) dus ik heb wel goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:13:
[...]

ik zeg niks meer... vorige cup al van een VIIIe klasser verloren ofzo, maar ik speel thuis en dat scheelt wel veel tegen een andere pm trainer. mijn b-team is in vorm(gekomen eindelijk) dus ik heb wel goede hoop :)
Och ik neem geen risico :) Of ik nu van Pewwy win of verlies vond het een zeer leuke poul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voorspel dat United doorgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als m'n team van wubmastert wint, ben ik ook door. Wordt alleen wel (te) lastig, wanneer wubmastert een van z'n A-vleugelspelers opstelt ben ik al het haasje. Ben van plan om na zondag, wanneer er weer wat geld in kas zit, een verdedigend coach te halen. Een aanvallende coach + countervoetbal gaat gewoon niet werken tenzij je verdediging te goed is (check dit team maar eens: Asako Pako).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Weer zo'n leuke training:

Vorm: -7/+3 (6 basisspelers omlaag, geen omhoog)
Verd.: +1 (17j uitstekend)
Ervaring: +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TSI: 4870 (+5070/-200)
Middenveld: 1 (+1/-)
Vorm: 7 (+9/-2)

Een verdediger is gestegen in PM. Hij heeft nu uitstekende conditie en matig PM (met redelijk ervaring hij is al wat ouder), misschien kan ik hem nu wel aanvallend zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 04-11-2005 18:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 15:52:
[...]

Ik gaat vet MOTSen!!

Kijk je kan full defense gaan maar ik ga full offense!! :)
Ik moet zeggen dat de poule echt super is. Gezellige onderlinge sfeer, en ik gun toch zeker 2 andere teams dat ze ook doorgaan naar de volgende ronde :)

Training blijft het belangrijkst, dus verwacht geen rare opstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
GoT Cup

De Warn & Black list staat sinds vandaag ook online met dank aan brainpower. Hij is te vinden bij de inschrijvingen op http://gottrick.bitxs.com/ -> Cup gedeelte. Daar staan 2 links, namelijk: warn list & black list. Ik heb de WO's van de eerste ronde nog niet meegenomen. Ik ben gaan tellen vanaf ronde 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Mils schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:59:
Ik heb de WO's van de eerste ronde nog niet meegenomen. Ik ben gaan tellen vanaf ronde 2.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Waarvoor mijn dank
Voelde me extreem lullig bij mn eerste GOT-CUP WO veroorzaakt.
Denk dat dit een heel goed idee is om in de volgende cups de WO's drastisch te verlagen.

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 04-11-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:58:
[...]

Training blijft het belangrijkst, dus verwacht geen rare opstelling ;)
damn, en ik zat nog wel te hopen op een match waar de ene 6-4-0 en de andere 0-4-6 speelt :p

Nee, errug interessante groep, ben zeer benieuwd wie er door gaat :) Volgende editie ben ik iig weer van de partij, ondanks dat ik in de vorige editie ietwat heftug op m'n broek heb gekregen ;) :) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:23:

Een verdediger is gestegen in PM. Hij heeft nu uitstekende conditie en matig PM (met redelijk ervaring hij is al wat ouder), misschien kan ik hem nu wel aanvallend zetten.
dat kan zeker. precies dezelfde speler:uitstekend con. matig en goed def. met ervaring. haaldr zelf 3,5 aanvallend. had ik niet verwacht.

ik heb nu een beetje een 'probleem' ik heb teveel goeie(en dure) spelers in mijn b-team die dus alleen woensdag spelen. ik ga er eind seizoen een stel verkopen. ik hoef ook nite zo nodig meer 2x11 22 spelers te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Marzman schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:23:

Dat zou idd kunnen, maar je speler gaat er wel minder door presteren (in sterren dan). Je moet volgens mij ongeveer rekenen dat een OCD de helft van zijn verdedigen gebruikt en de helft van zijn PM (en natuurlijk goede conditie moet hebben, maar die is ok). Bovendien zit deze speler ook nog eens heeeel laag in zijn matig PM. Maar als je verdediging iets kan lijden en je een klein middenveld boostje nodig hebt kan je het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 03:49:
[...]

dat kan zeker. precies dezelfde speler:uitstekend con. matig en goed def. met ervaring. haaldr zelf 3,5 aanvallend. had ik niet verwacht.

ik heb nu een beetje een 'probleem' ik heb teveel goeie(en dure) spelers in mijn b-team die dus alleen woensdag spelen. ik ga er eind seizoen een stel verkopen. ik hoef ook nite zo nodig meer 2x11 22 spelers te hebben.
Hey H3!N ziet het licht! 2x11 spelers is teveel van het goede... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 03:49:
[...]

Ik ga het een keer proberen, maar nog niet morgen. Eerst maar eens testen wat er gebeurd bij een makkelijkere wedstrijd :)
Dan ruil je ze toch om voor mindere/goedkopere spelers? Jammer van de GoT-cup, maar verder is het niet zo boeiend wat voor spelers er op woensdag staan. Bij mij speelt soms zelfs mijn coach mee als ik iemand te kort kom. Het is ook zonde om dure spelers uit je a opstelling op woensdag te gebruiken.
-CKY2K- schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:43:
[...]
Hey H3!N ziet het licht! 2x11 spelers is teveel van het goede... ;)
Twee keer elf goede spelers wel. Je hebt maar 11 goede, + 5 reserve spelers nodig. De rest mag slecht zijn (heb ik een paar jeugdspelers en een clown voor gehouden die ik anders zou ontslaan)

[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 05-11-2005 09:55 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, 11 basisspelers, + 5 extra trainees + reserve keeper + reserve mid + reserve vleugelspeler + reserve spits. Kom toch zomaar op de 20 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 10:22:
Hmm, 11 basisspelers, + 5 extra trainees + reserve keeper + reserve mid + reserve vleugelspeler + reserve spits. Kom toch zomaar op de 20 spelers.
Inderdaad het scheelt niet veel :)

Voor mij zijn het 11 basisspelers, 3 trainees (reken ik de vleugels even niet mee), reserve keeper, reserve verdediger, reserve vleugelspeler en reserve aanvaller. Zit ik al op 18 spelers, als ik de vleugels volledig zou benutten voor training (wat ik voor 75 procent nu ook doe) kom ik op 19 spelers. Op die andere plaatsen kun je op woensdag ook wel een jeugdpull laten spelen die je anders zou ontslaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 05-11-2005 10:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Leuke wedstrijd aanstaande zondag:
...De Capelse bierploeg is inmiddels al afgereisd naar Brabant om een paar tribunes omver te trekken en de doelpalen in brand te steken...het wordt weer een gezellig avondje brabant...
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

De coach telt ook nog als speler. Zo kom je wel op 21 spelers.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ik heb iig een behoorlijk brede selectie waarmee ik wel een blessure kan opvangen. en dat is eigenlijk ook wel lekker. maar mijn b-team is nu iets van 1-1,5m waard. eigenlijk wel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

GoT Cup

GMN Heerrum
VV Kloetinge
FC TikTak Over Rechts
Watson Wunderers
ole, op zich moest dat ook wel aangezien ik in de competitie voornamelijk wo's heb dus kan ik mijn beste trainees op woensdag inzetten en de andere op zondag laten spelen (overigens spelen mijn opa's niet op woensdag, veel te bang dat ze geblesseerd raken :X )

ander heuglijk nieuws rond vv kloetinge:
- morgen mijn eerste speler met tsi boven de 5000 (gast met een pleister die nu op 4980 zit)
- eerste speler met uitmuntend pm (diezelfde gast) en dat 2 weken voor verwachting, hij is nu 21 en had slechts 9 weken nodig. (ja ik weet het, hij is te oud, maar ik train hem tot briljant en verkoop hem dan)
- volgende week hopelijk mijn volgende uitmuntede pm, (maar slechts 18 jaar)
- mijn beste aanvaller al 3 weken in rampzalig vorm |:( , hopelijk als ik over 3 weken weer een echte wedstrijd heb dat hij dan weer op matig of redelijk zit

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

dubbel

[ Voor 100% gewijzigd door nexus op 05-11-2005 14:16 ]

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er hebben er weer een paar tegen elkaar op zitten bieden, heb net mijn redelijk keeper verkocht voor 221 000 euro :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Marzman schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:58:
Er hebben er weer een paar tegen elkaar op zitten bieden, heb net mijn redelijk keeper verkocht voor 221 000 euro :)
nerdjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Tja...

Leeftijd: 20 jaar
Total Skill Index (TSI): 3 660
Keepen: goed

Beetje jammer van zijn leeftijd, maar verder toch weer zeker 150k waard. Ik wordt wel een beetje verwend volgens mij. Van de 7 pulls dit seizoen heb ik er 4 kunnen verkopen voor meer dan 1.2 miljoen ondertussen. Ik kan het me haast niet veroorloven om veldspelers te pullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Total Skill Index (TSI): 10

verder geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:40:
Total Skill Index (TSI): 10

verder geen commentaar
Heb je in ieder geval al een goedkope speler gevonden voor in je friendlies ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Roy Smeekes (81324378)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 620
Loon: 1 484 €/week
Eigenaar: Trappers Hardinxveld
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Mijn eerste verkoopbare YP en mijn opleiding staat pas op redelijk. Ik wordt er niet rijk van maar het is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
18 jaar redelijk vleugelsspel, met heel veel geluk 2 tientjes waard....geen commentaar dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, het is de moeite van het intypen van de naam niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
-CKY2K- schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:51:
18 jaar redelijk vleugelsspel, met heel veel geluk 2 tientjes waard....geen commentaar dus :P
* Wceend biedt 3 tientjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik ga weer eens een poging wagen voor een hatstats record. rondom de 180. vorige was 166 en is van een maand terug dus het wordt weer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
18 jaar,
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Moet te verkopen zijn.... toch? Wie biedt er 5 tientjes?

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 06-11-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@ WCEend, je mag hem voor niets hebben, moet je hem wel zelf uit de Kliko vissen... ;)

* -TheNose- mompelt iets over ook maareens keepers gaan pullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matig scoren, redelijk passen 18 jaar. Met geluk verkoopbaar voor 1000 euro, maar heb tot nu toe niks te klagen over m'n pulls. Heb even de gevolgen van de FTW bekeken, schijnen toch behoorlijk te zijn, je (vleugel)aanvalsratings kelderen behoorlijk wanneer je geen FTW gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:01:
Matig scoren, redelijk passen 18 jaar. Met geluk verkoopbaar voor 1000 euro, maar heb tot nu toe niks te klagen over m'n pulls. Heb even de gevolgen van de FTW bekeken, schijnen toch behoorlijk te zijn, je (vleugel)aanvalsratings kelderen behoorlijk wanneer je geen FTW gebruikt.
Betekend dit ook dat vleugelspelers met positiespel minder gewild worden (want vleugel wordt al minder, dus die ga je niet ook nog op naar het midden zetten).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de Maand : -CKY2K-

Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam69724.PNG

Jaap, bij ons bekend onder de naam -CKY2K- kreeg zijn team in seizoen 13. Dit seizoen werd afgesloten op een 5e plaats, waarna de seizoenen erop veel beter gingen. Op dit moment staat het team bovenaan in divisie VII.705 en de verwachting is dat we ook dit team volgend jaar in divisie VI terugzien.

Spam vooral allemaal zijn gastenboek vol, want -CKY2K- is de user van de maand.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Mijn teamnaam is inmiddels alweer twee maal veranderd. Toen ik net begon heette mijn ploegje Veijenoord (gebrek aan inspiratie), het seizoen daarna werd het FC Oud-Beijerland (daar ben ik geboren en heb ik >20 jaar gewoond) en inmiddels woon ik alweer een paar jaar in Capelle aan den IJssel, vandaar de naam SC Capelle. Het is de bedoeling geen naamswijzigingen meer door te voeren! ;-)

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Echt enorme blunders heb ik niet gemaakt tot nu toe. Ik werd op het forum door oa Sandstorm in het begin goed geholpen. Af en toe brand het geld een beetje in mijn zak, dus soms liet ik me weleens meeslepen in een bidwar, maar echt grote blunders heb ik gelukkig nog niet gemaakt.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Bij een tweetal wedstrijden die in de laatste minuten beslist werden. Pas nog won ik met 3-1 van een directe concurrent voor het kampioenschap door 2 doelpunten van mijn bejaarde spits (tevens topscorer in mijn divisie) in de 90ste minuut!

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Ik zou de verdediging iets belangrijker maken. In de echte voetbalwereld zijn sterk defencieve teams vaak zeer lastig om tegen te spelen, in hattrick moet je gewoon zorgen dat je een goede aanval en mids hebt en dan win je wel. Dat is voor de defencetrainers onder ons soms wel zuur! (hou je mond H3!N! ;-) )

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Toen ik op vakantie was op het eiland Kos (Griekenland) heb ik een internetcafé opgezocht speciaal voor hattrick. Het valt dus nog mee met me.

6. Wat verwacht je van de nieuwe tactiek die dit seizoen is ingevoerd (creatief spelen), ga je hem zelf gebruiken/uitproberen?

Ik heb hem inmiddels uitgeprobeerd en merk er eerlijk gezegd geen bal van, dus ik gebruik hem niet meer.

7. Stel, je wist een cheat voor Hattrick waardoor het spel een stuk eenvoudiger zou worden (zoals bijv. oneindig veel geld) en niemand zou er achter komen als je daar gebruik van maakt. Wat zou je doen?

Niet gebruiken. Bij alle games waar je cheats voor gebruikt (god mode etc…) is de lol en spanning er snel vanaf.

8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum

Ik vind de fed en het forum prima zo! Nu er weer nieuwe activiteiten zijn opgestart, zoals de awards en de cupgeiten ondanks tegenslagen enorme inzet tonen elke week (dank hiervoor!) is de fed behoorlijk actief!

De wisselvraag van de vorige week

Stel dat een nieuwe specialiteit voor spelers in mocht voegen, wat voor specialiteit zou je dan kiezen?

Entertainment, een speler waar het publiek extra graag voor naar het stadion komt. Zo’n speler in je basisopstelling zorgt er dan voor dat je supportersmood positief beïnvloed wordt.

De nieuwe wisselvraag

Wat zou volgens jou een goede toevoeging zijn voor hattrick om meer opbrengsten te genereren voor je team?

Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Quintus
Wil jij net als -CKY2K- de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:04:
[...]

Betekend dit ook dat vleugelspelers met positiespel minder gewild worden (want vleugel wordt al minder, dus die ga je niet ook nog op naar het midden zetten).
Lastig te zeggen, een aanvallende vleugel geeft ook nog eens een kleine boost aan je centrale aanval. Aan de andere kant, wanneer je een CA'er TW zet krijgt de andere vleugel aanval een nog lagere rating. Je hebt dan dus kans dat ze die vleugel dan maar naar het midden zetten en alles op de andere vleugel gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

19 jaar, redelijk in vorm, gezond

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

net verkoopbaar

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij gaan er volgende week ook wat spelers uit. Ik zag net dat ik zes vleugelspelers heb (gevolg van het zoeken naar halve trainees) en mijn clown heeft erg weinig nut doordat ik nog drie andere spelers heb met goed leiderschap. Brengt een clown tegenwoordig trouwens nog wat extra op? Hij heeft verder redijk pm, goed conditie, matig pasen en matig verdedigen waar ik toch al 180k voor krijg volgens HAM, TL geeft echter zo'n 50 k aan :/

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 06-11-2005 15:10 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
Leuk dat de 8-bits weer leeft :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Elke maand is er één. Afgelopen maand was ik redelijk laat door de verhuizing, ik hoop over een week of 3 rond te zijn, zodat het echt de eerste week van elke maand is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Deze week benk wel wakker en nu countert hij dus wel, ja echt, je mag het checken :9
Succes vanavond iedereen weer ;)

[1-0 na 23 minuten]
[2-0 na 24 minuten]

[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 06-11-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Mestreech - BeerZ United (29 minuten gespeeld) 1 - 3

en een aantal flinke kansen gemist dus ik denk dat het wel goed komt. filmpje kijken nu dus hopen op een goed einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo..ik hoef ook niet meer te kijken... in 3 minuten 3 doelpunten tegen...in totaal al 5 kansen voor hem
Vorige week ging het nog helemaal gelijk op..

Stiekem toch nog even gekeken...52% balbezit, 0 kansen voor, 5 tegen...En mn gelukskoekje zei gisteren nog wel dat het geluk me toe zou lachen...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta 1-1 :) Wederom een doelpunt van mijn keeper uit een penalty.Het zal er om spannen. Er zijn er qua hatstats maar 2 beter in deze divisie, waar mijn tegenstander van vandaag er 1 van is. Vorige week wist ik net te winnen.

Volgende week tegen die andere betere, dat wordt echt een kansloze nederlaag... Hopen dat ik niet te ver weg zak dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 winst :P

nieuw hatstat record van 9 :9

en nieuw sterren record van 36,5

suc6 verder nog iedereer vanavond!!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

WRAAK :D

vorige week verloren met 2-5, nu uit binnen 6 minuten met 0-2 voor tegen dezelfde tegenstander >:) let's kick some ass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2 blessures :( Nu gaat het echt mis, tweede trainee in vier dagen eruit. En dat terwijl het geld op is, dus ik kan ze niet vervangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
6-0 gewonnen

HatStats 175
Verdediging 72
Middenveld 45
Aanval 58

60% balbezit en 45 sterretjes

Nummer 1 en 2 speelden gelijk dus ben nu tot op resp. 2 en 1 punt aangesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn tegenstander haalt een stuk hoger middenveldrating dan vorige week, had nu maar 55% balbezit. Sta wel 0-1 voor (2-1 in kansen voor mij), mijn topscorer heeft weer gescoord! (ja idd die 34 jarige). En heb sinds deze week twee WO teams in mijn divisie, beetje jammer maar goed, maakt promotie nog wat makkelijker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

het is rust :)

ik sta zelf voor in een wedstrijd die ik moet winnen.

en mijn directe concurent voor het kampioenschap staat 1-3 achter. dus ik kan weer gelijk komen :*)

zou wel mooi zijn als ik er zelf overigens nog wat balletjes inschiet, aangezien ik vorige keer 4-0 won en nu pas 0-1 sta.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
1-1, teamgeest op in de wolken, zelfvertrouwen op wonderbaarlijk. Dat kan nooit lang duren :)

Nog nooit gezien overigens, zo'n teamgeest. Wel op tactiek verslagen door mijn tegenstander. En dat terwijl ik al een week met Hein aan het brainstormen was om mijn tegenstander te verrassen.

Grom, zie nu pas dat het niet zijn tactiek, maar een rode kaart op zijn middenveld was :D

[ Voor 15% gewijzigd door Pewwy op 06-11-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 13:01:
Heb even de gevolgen van de FTW bekeken, schijnen toch behoorlijk te zijn, je (vleugel)aanvalsratings kelderen behoorlijk wanneer je geen FTW gebruikt.
Sodeju..dat is inderdaad wel een merkbaar verschil...HO (en ik) verwachtte LA slecht(laag) en het is nu waardeloos(laag). Voor RA is het slecht(hoog) ipv zwak(hoog)

Toch in de volgende friendly maar eens gaan kijken hoe het gaat met FTW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
0-2 gewonnen met tegenvallende middenveldratings (zwak laag waar ik zwak zeer hoog verwachtte), de komende twee weken worden 2x PIC spelen waarna de mannen van Hidding verslagen moeten worden om het kampioenschap veilig te stellen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:58:
1-1, teamgeest op in de wolken, zelfvertrouwen op wonderbaarlijk. Dat kan nooit lang duren :)

Nog nooit gezien overigens, zo'n teamgeest. Wel op tactiek verslagen door mijn tegenstander. En dat terwijl ik al een week met Hein aan het brainstormen was om mijn tegenstander te verrassen.

Grom, zie nu pas dat het niet zijn tactiek, maar een rode kaart op zijn middenveld was :D
je had je anders weinig aangetrokken van mijn advies :P

maarja je weet dat ik nooit full defense adviseer. 4-4-2 met 3 im's zonder counter... wat heb je eigenlijk aan een ts van in de wolken met counter? dan wil juist minder mid halen dan je tegenstander toch om het aantal kansen te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
GoT Cup

Weer 2 teams zijn door, namelijk;

Kweenie19 & aussie spirit. In onderling duel 0-0, maar voor de rest geholpen door WO's ;)

De eerste die een ban heeft gekregen voor volgend seizoen is: HMS Arossel

[ Voor 20% gewijzigd door Mils op 06-11-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:06:
0-2 gewonnen met tegenvallende middenveldratings (zwak laag waar ik zwak zeer hoog verwachtte), de komende twee weken worden 2x PIC spelen waarna de mannen van Hidding verslagen moeten worden om het kampioenschap veilig te stellen... :9
Tja,

Winger skill in ratings
We have fixed the bug that made Winger skill not being taken into account in the ratings for Forwards Toward Wing. The fix is active from all matches starting Sunday November 6th at 22:50. The bug was purely presentational.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:09:
[...]

je had je anders weinig aangetrokken van mijn advies :P

maarja je weet dat ik nooit full defense adviseer. 4-4-2 met 3 im's zonder counter... wat heb je eigenlijk aan een ts van in de wolken met counter? dan wil juist minder mid halen dan je tegenstander toch om het aantal kansen te verhogen?
Had ik ook gehaald als hij geen rood had gekregen. Volgende week weer counter met pic, heb daar niets te winnen. De week erna ga ik voor 4-4-2 met 3 inner mids.

Heb de laatste 5 wedstrijden van het seizoen een degelijk middenveld nodig. Moet ook geen probleem zijn, want ik zit zonder trainees

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 06-11-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vorige week 0-6 gewonnen, deze week 4-1 met totaal andere taktiek... Nog steeds zonder puntverlies bovenaan.

Komende week tegen de nummer twee, die 5 punten achter mij staat. Als die gewonnen wordt is kampioenschap eigenlijk al veilig. Dus op naar de IXe, mss daar wel spanning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Mils schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:21:
GoT Cup

Weer 2 teams zijn door, namelijk;

Kweenie19 & aussie spirit. In onderling duel 0-0, maar voor de rest geholpen door WO's ;)
Whooo, ik ben door :P
Maarja wat wil je met 2 WO's :/

Gisteren 6-0 gewonnen, mag ook wel een keertje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even een discussievraagje aan de PM trainers:
Wat is volgens jullie het voordeel van PM trainen?
Wat is volgens jullie het nadeel van PM trainen?

Hebben we weer wat leuks om de maandag door te komen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Volgens mij hebben de PM trainers het druk vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Link naar Criollo matchviewer mag uit de OP, site uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Godsgloeiendegloeilamp :( gister alsnog verloren..... Zal wel aan de conditie liggen, de meesten zitten tussen waardeloos en matig :X Maar eens wat aan doen want het was weer in de tweede helft dat het mis ging. Nog maar een week wachten op de eerste puntjes dus. Ziet er naar uit dat het degraderen wordt, ik moet nog tegen de sterksten uit de divisie dus dat gaat moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het einde van het seizoen wil ik gaan overstappen naar PM training (train nu keepers). Op dit moment vraag ik me af of het veel nut heeft om ook de vleugelspelers mee te trainen en dus trainees daarvoor aan te kopen. Deze trainen "slechts" 50% mee. Wat is hier de ervaring mee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:37:
Volgens mij hebben de PM trainers het druk vandaag :P
Of er zitten geen voordelen aan! ;)
Misschien dan toch maar verdedigers blijven trainen... :P Brengt ook aardig wat geld op, kan je ook gewoon leuke spelers voor kopen natuurlijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het voordeel is dat je wint. dat lijkt me al reden genoeg :)

ik heb het hier al meerdere keren met je over gehad dus waarom het nu weer vraagt snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

-CKY2K- schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:33:
Even een discussievraagje aan de PM trainers:
Wat is volgens jullie het nadeel van PM trainen?

Hebben we weer wat leuks om de maandag door te komen... :P
Nou, dan maar wat antwoorden.
Het voordeel is dat je 10 middenvelders kan trainen, 6 op 100% en 4 op 50%. Daarbij is het middenveld nog steeds het belangrijkste deel van het hattrick spel, train je dit dus op dan win je beter.

Nadeel: de marges worden kleiner. Dus qua opbrengsten is het niet altijd even goed. En als je in de beker ver wilt komen, dan zal je nivo qua mids wel aardig moeten zijn..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.