Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister 5-0 gewonnen in echt wedstrijd maar volgende wedstrijd return is hij WO team dus is het weer 5-0 winst. Bah nu nog maar 2 echt wedstrijden :( saaie 8e divisie wel sterren record van 36 ster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:39:
[...]

hoge verdedigingsratings zijn makkelijk te halen. en zeker met een verdedende coach. ook nou niet echt onder de indruk hoor :)

als je zulke aanvals of midratings haalt ben je het mannetje :)
Ik zie jou die defenceratings anders niet halen hoor? ;) :P (met je opa's in de verdediging! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hoeft ook helemaal niet. geen enkel belang bij :) goedkope opa's met ervaring zijn prima nu voorlopig in de VI (en wellicht zelfs in de V)
de 2 ocd's haalden samen 6,5* dat vond ik wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred Sagaster (53400871)
25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 768 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goddelijk

Gekocht voor 153K, normaal zou je zeggen zonde van je TS. Maar dit keer eens geluk en geen TS drop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kijk net op Alltid Hattrick en zie dat mijn Xe divisie (X.344) de 9e sterkste is. Toch wel leuk om te weten, heb alles nog gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey dat is leuk door allerlei voormalige en moederclub spelers komt er toch zo'n 40k in het laatje. wie het kleine niet eerst... :) en er staan er nog 2 op de tl

zulke cadeautjes zijn welkom in deze financiel zware dagen :)

vraagje: als je een speler koopt en je krijgt geen ts hit melding kan ie 'achter de schermen' dan toch dalen? maar niet zoveel dat het een heel niveau is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Nope, geen melding is zover bekend geen daling. Dat wil zeggen, ik ben op de hattrick fora nog nooit een TS daling tegengekomen die niet op een andere manier kon worden verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal d'r van, want ik ben (ten onrechte) op non-actief gezet. Al 2 mailtjes met duidelijke reden terug gestuurd naar de GM. Wacht nu al ruim 4 weken op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:56:
Ik baal d'r van, want ik ben (ten onrechte) op non-actief gezet. Al 2 mailtjes met duidelijke reden terug gestuurd naar de GM. Wacht nu al ruim 4 weken op antwoord.
Wat heb je gedaan dan?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Ik weet hoe het voelt... mijn team ook onterecht kwijtgeraakt. Ik kreeg als reden dat ze twijfelden, en me dus schuldig bevonden :s. (Vriend en ik runde een team van de zelfde pc, 1x een speler per ongeluk van hem gekocht, gelijk ban)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:45:
[...]

Ik weet hoe het voelt... mijn team ook onterecht kwijtgeraakt. Ik kreeg als reden dat ze twijfelden, en me dus schuldig bevonden :s. (Vriend en ik runde een team van de zelfde pc, 1x een speler per ongeluk van hem gekocht, gelijk ban)
Ik had een team, mijn vriendin had een team. Gezien me vriendin wel is bij mij blijft slapen, logt ze wel is gelijk na mij in, of andersom. En ok ze heeft een speler van me gekocht, maar met een normaal bedrag. Dus niks mis mee. Ik ben zelf Supporter. Mijn vriendin vond het toch niet zo leuk na een half seizoen. Dus die keek alleen af en toe. Maar ik was per dag minimaal 5x online. En als je om je heen kijkt en mensen spelers ziet verkopen aan een ander team met 90 tsi voor 400.000 euro dan denk je ook: $*#(#$()zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 00:58:
[...]

Ik had een team, mijn vriendin had een team. Gezien me vriendin wel is bij mij blijft slapen, logt ze wel is gelijk na mij in, of andersom. En ok ze heeft een speler van me gekocht, maar met een normaal bedrag. Dus niks mis mee. Ik ben zelf Supporter. Mijn vriendin vond het toch niet zo leuk na een half seizoen. Dus die keek alleen af en toe. Maar ik was per dag minimaal 5x online. En als je om je heen kijkt en mensen spelers ziet verkopen aan een ander team met 90 tsi voor 400.000 euro dan denk je ook: $*#(#$()zooi!
Tja het is ook niet slim om een speler te (ver)kopen van/aan een team dit op dezelfde pc inlogt.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Een reactie kun je inderdaad lang op wachten, dat heb ik ook al aan den lijve ondervonden. Wat bij mij wel wat uithaalde was niet reageren naar de GM die je op non-actief heeft gezet maar als onderwerp iets als "iedere GM maakt me niet uit welke" in je mail gooien. Ik had toen ineens van een andere GM een reactie en toen was het (helaas) heel snel een uitgemaakte zaak :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:45:
[...]

dat noem jij ontrecht? dat vind ik volledig terecht. elkaars spelers kopen(per ongeluk? yea right...) en bij elkaar inloggen. dat is gewoon cheaten in hun ogen. of je nou kwaaie bedoelingen had of niet is volledig irrelevant.... had je zelf ook wel kunnen bedenken imo.

maar goed. nieuwe rondes nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Dat is waar, maar het ging om 1 speler die ik voor de gewone waarde via de TL kocht, zonder dat ik wist dat hij van hem was. Was gewoon een ongelukje.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat in de periode dat je nog niet kon zien bij welke club een speler speelde? ;)
Volgens mij krijgen de GMs zoveel cheat rapporten binnen, en zoveel 'zielige verhalen' achteraf dat ze wel hard moeten zijn..Zelfde IP + geen verklaring vooraf + geen verklaring gelijk na een verdachte handeling = foute boel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:50:
Dat is waar, maar het ging om 1 speler die ik voor de gewone waarde via de TL kocht, zonder dat ik wist dat hij van hem was. Was gewoon een ongelukje.
ja dat is zuur, maar onterecht is het niet vind ik. je kan niet verwachten van de gm's dat ze dat allemaal gaan uitpluizen....

nouja nu heb je weer een team en weet je welke fouten je niet meer moet maken :)

en je kijkt toch bij een aankoop altijd van welk team het is, laatste wedstrijd, beste prestatie, vorige transfers enz enz. dan had je het wel kunnen zien lijkt me :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Precies aanpakken die cheaters! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Ik vind zelf dat een waarschuwing of (forse) boete een betere straf zou zijn dan gelijk mn team blokken, het ging echt maar om 1 speler een een bedrag van ongeveer 2 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of de gm's kunnen alle teams die frauderen een mooie aangetekende brief sturen met daarin tekst en uitleg over hun handelen.....

ze constateren dat 2 teams met elkaar traden en bij elkaar inloggen. een duidelijkere vorm van cheaten is er gewoon niet = team kwijt. gaat niet om hoevaak, hoeveel en op welk tijdstip. dat snap je toch zelf ook wel? daar is geen beginnen aan....

dus wees een vent, niet zo miepen en opnieuw met je team beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het team dat bij mij 2de staat heeft sinds 16 oktober niet meer ingelogd. Hoelang duurt het voordat zijn opstelling wordt gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Cool mn nieuwe team is ook weer geblokt, omdat ik nog geen 7 weken zou hebben gewacht. Ten eerste is dat wel zo, ten 2e vind ik het heel raar dat ze me eerst een paar weken een team geven en hem nu ineens weer blokken. Ik heb hem gewoon met mn eigen naam weer aangevraagd enzo :/. Ok ik stop met hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan op opstelling reset drukken bij het desbetreffende team. na 7 weken niet inloggen wordt ie wo dus dat duurt nog 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok duurt nog wel even dus. Niet dat ik hem als WO-er wil hebben, maar dan wordt het helemaal saai in mijn divisie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
OsseMaarten schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 07:39:
[...]
Na weer gewonnen te hebben, hier ook met 6-0 (met record sterren van 30.5) ben ik ook ongeslagen in de eerste helft van t seizoen. Met een doelsaldo van 34-3 schiet ik ze er ook nog aardig in.
Mwa ik heb opzich ook niets te klagen ;)

1. Team-Fryslân 7 39 - 3 21

Maar t word nog spannend, heb 1 team die gelijk aan mij is en 1 team die beter dan mij is... heb ik met een gelukje van gewonnen toen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ansjo op 01-11-2005 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kga volgend seizoen overstappen van pm training(toch seizoen of 5 gedaan denk ik) naar scoren.

Ben spelmaken trainen een beetje beu, kwil ook vooral de verdedigende trainers beetje kloten :).
Ik zit nu tegen een redelijke middenveld rating aan, en door ervaring en betere wingers(meer pm) zal dit nog wel pak stijgen.

Kga proberen 3 5 2 en 3 4 3(friendlys) te spelen.

Kga waarschijnlijk 2 19j uitmuntend kopen, en 3 18j formidabel.

Scoren duurt ongeveer 6 - 7 weken (net iets korter als pm) klopt dit?

Zijn er nog mensen die onverstap pm => scoren gedaan hebben, wat zijn jullie bevindingen, en wat vinden jullie van mijn plan?

Normaal gezien heb ik geld genoeg om mijn trainees + A kern spitsen te kopen. Als ik mijn trainees + andere spitsen verkoop zou ik een 4 - 5 miljoen moeten bijeen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dreyners
Misschien zelfs een idee om spitsen met een specialiteit te trainen? Ik heb 't idee dat die steeds ietsje meer waard worden (scoren+koppen). Aanschafprijs ook iets duurder, maar makkelijker te verkopen later.
Heb nu 4 spitsen met koppen en ben daar nu erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst ook een paar koppers gekocht met dat idee. Maar nou moet niet iedereen het gaan doen, want dan dalen de prijzen weer ;)
Verder spelen echte mannen natuurlijk altijd 3-4-3 8)
En als ze ook nog een beetje passen moeten hebben is je budget misschien wat krap?
Misschien zit ik er naast, want ik heb geen enkele ervaring met spelers boven formidabel (of >zwak passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik score zou gaan trainen, zou ik altijd 3-4-3 spelen met 3 middenvelders en 1 vleugel om wel sterk middenveld te houde, waardoor je kansen krijgt en je 3 spitsen het kunnen afmaken+max. aantal trainings plaatsen voor scoren trainen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo de half jaarlijkse update van de voorderingen van Swanfield United in de altijd lastige VII.

De top 4 ziet er als volgt uit:

1. Lenny's Team 7 32 - 9 19 punten
2. Swanfield United 7 37 - 8 18 punten
3. East 7 23 - 10 16 punten
4. fc land 7 24 - 11 12 punten

Je zou zeggen dat ik een redelijk kans maak aangezien ik alleen van Lenny's Team heb verloren.

Het gehele bestuur verwacht dan ook dat SU zich dit jaar met redelijk gemak zal kunnen promoveren. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan vliegt iedere speler eruit zonder pardon!
De eisen van het bestuur zijn dus duidelijk en de druk op de ploeg is toegenomen. Normaal gesproken in een normale situatie zou ik ook nog eerste kunnen worden maar ik ben nog niet zeker over het strijd plan.
Voorlopig heb ik 3 matches waarvan 2 PIC's worden en de 4de waarschijnlijk ook nog ;) Dus voorlopig heb ik nog tijd zat om vrolijk te zijn :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:25:
als ik score zou gaan trainen, zou ik altijd 3-4-3 spelen met 3 middenvelders en 1 vleugel om wel sterk middenveld te houde, waardoor je kansen krijgt en je 3 spitsen het kunnen afmaken+max. aantal trainings plaatsen voor scoren trainen
Ja 3 4 3 is wel goed, ma heb dan het gevoel dat ik één vleugel kant volledig weg gooi als ik met 3 middenvelders speel..., en als ik zonder 3 midds speel, heb ik het gevoel te weinig middenveld te hebben. Mischien dat die mindere vleugel opgevangen kan worden met die nieuwe tacktiek, spits naar de vleugel.... kweet niet wat, heb jij hier toevallig nog geen ervaring mee wubmaster?

kga toch zeker voor die spitsen trainen, heb ook vleugel eens overwogen, maar spitsen lijkt gewoon leuker :)

Kga ook zowiezo proberen om spelers met bijstats te kopen, ma als dit gaat lukken gaat natuurlijk een andere vraag zijn, kmoet ook zien dat ik aan 5 - 6 spitsen geraak hé :) Dit seizoen nog beetje sparen....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:50:
Het gehele bestuur verwacht dan ook dat SU zich dit jaar met redelijk gemak zal kunnen promoveren. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan vliegt iedere speler eruit zonder pardon!
De eisen van het bestuur zijn dus duidelijk en de druk op de ploeg is toegenomen. Normaal gesproken in een normale situatie zou ik ook nog eerste kunnen worden maar ik ben nog niet zeker over het strijd plan.
Voorlopig heb ik 3 matches waarvan 2 PIC's worden en de 4de waarschijnlijk ook nog ;) Dus voorlopig heb ik nog tijd zat om vrolijk te zijn :)
Bluf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOEPIE :) :) :) :) :o :o :o :+ :D _/-\o_

ik ben al kampioen door die WO's wie is er ook al kampioen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gefeliciteerd dan maar. Damn, ik dacht het vorig seizoen slecht te treffen met de eerste helft drie en de tweede helft 4 WO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

H2opoloër schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:23:
JOEPIE :) :) :) :) :o :o :o :+ :D _/-\o_

ik ben al kampioen door die WO's wie is er ook al kampioen?
Tsja met 5 WO's en 9 punten voorsprong kan het ook niet anders.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Vraagje over verdedigers, welke stats zijn het meest relevant na verdedigen en ervaring?

Bij transfervergelijking geeft hattrick scoren als 2e stat op na verdedigen, is deze ook de meest belangrijke na stat verdedigen?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:50:
Mocht dit onverhoopt niet lukken dan vliegt iedere speler eruit zonder pardon!
wat ga je met die 200k doen dan? :P

_______

lol compogenoot is beledigd door mij omdat ik vind dat ie na _10_ seizoenen (dezelfde) VI nog steeds tegen handhavind vecht :P en dus maar beter kan degraderen. normale teams waren al 5x gepromoveerd.

maar ik vind dit alleen maar mooi. beetje opstokerij en prococatie is onderdeel van het spel. blijkaar werkt het erg goed :)

heerlijk dat HT'en. simpele zielen die makkelijk de kast op te jagen zijn. ik geniet met vole teugen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nee hoor :) Meen ik nog ook :)

@H3!N met die 200k ga ik lekker op vakantie en daarna zie ik wel weer ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
_AzN_GhOsT schreef op woensdag 02 november 2005 @ 01:05:
Vraagje over verdedigers, welke stats zijn het meest relevant na verdedigen en ervaring?

Bij transfervergelijking geeft hattrick scoren als 2e stat op na verdedigen, is deze ook de meest belangrijke na stat verdedigen?
Scoren is denk ik de minst belangrijke. Mocht je willen counteren dan is passing belangrijk.

Voor de rest zijn de stats alleen belangrijk als je je spelers anders opstelt (aanvallend, naar de vleugels). Hiervoor zijn positiespel en vleugelspel belangrijk. Uiteraard is het altijd gunstig om verdedigers met vleugelspel te kopen, deze worden een stuk meer waard, maar zijn wel duurder in aanschaf

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 02-11-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En het is ook algemeen bekend dat de transfer vergelijking een beetje brak werkt met verdedigers... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 03:43:
[...]

wat ga je met die 200k doen dan? :P

_______

lol compogenoot is beledigd door mij omdat ik vind dat ie na _10_ seizoenen (dezelfde) VI nog steeds tegen handhavind vecht :P en dus maar beter kan degraderen. normale teams waren al 5x gepromoveerd.

maar ik vind dit alleen maar mooi. beetje opstokerij en prococatie is onderdeel van het spel. blijkaar werkt het erg goed :)

heerlijk dat HT'en. simpele zielen die makkelijk de kast op te jagen zijn. ik geniet met vole teugen :)
En de volgende keer als je tegen em speelt een mots tegen je krijgt ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan is hij er wel snel vanaf ;) MOTS in de VI wordt de weken erna direct afgestraft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:35:
Dan is hij er wel snel vanaf ;) MOTS in de VI wordt de weken erna direct afgestraft :(
Dus met andere woorden H3!N helpt hem een handje de afgrond in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, als iemand zo'n duwtje nodig heeft moet je hem vooral helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
Waarom heeft onze fed eigelijk nog geen skin voor hattrick. Ben dat saaie groen wel een beetje zat en m'n ajax skin doet het niet meer :(

Afbeeldingslocatie: http://foxtrick.px.cz/skins/preview/Flagchasers.jpg

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mils schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:22:
Waarom heeft onze fed eigelijk nog geen skin voor hattrick. Ben dat saaie groen wel een beetje zat en m'n ajax skin doet het niet meer :(

[afbeelding]
Hoe? Wil ik wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B.O.O.T (365969)

Jacco Boot
Team: B.O.O.T
Email: (Hidden)
Alias: cyprus
Language: Nederlands

5 latest logins
16-10-2005 at 22:13 from 217.121.***.***
16-10-2005 at 10:01 from 217.121.***.***
16-10-2005 at 10:00 from 217.121.***.***
15-10-2005 at 09:39 from 217.121.***.***
15-10-2005 at 09:34 from 217.121.***.***
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Boot (508456)

(Anonymous)
Team: Boot
Email: (Hidden)
Alias: Masterboot
Language: Nederlands

5 latest logins
16-10-2005 at 22:17 from 217.121.***.***
16-10-2005 at 21:53 from 217.121.***.***
16-10-2005 at 09:58 from 217.121.***.***
16-10-2005 at 09:56 from 217.121.***.***
15-10-2005 at 09:36 from 217.121.***.***
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

En ze spelen/speelden elke week vriendschappelijk tegen elkaar.
Valt toch niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
foxtrick gebruiken will do the trick :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Het wordt met foxtrick gedaan ja. Maar hoe maak je de skin dan??

Wij als stelletjes tweakers moeten dat toch wel kunnen |:(

Het wordt in ieder geval met een css editor gedaan. ik ben hier ook niet zo in thuis. Maar het lijkt me wel lache om een GoT skin te hebben

[ Voor 33% gewijzigd door Mils op 02-11-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan twee teams wilt hebben doe het dan goed, maar dit is gewoon weg dom.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:33:
Het wordt met foxtrick gedaan ja. Maar hoe maak je de skin dan??

Wij als stelletjes tweakers moeten dat toch wel kunnen |:(
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het in elkaar zit. Zal eens kijken of ik het vanavond uit kan vinden. Als dat lukt zal ik gelijk wel opzet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Vergeet niet bij de opzet dat de reclame banner er wel in komt te staan :(

Deze is toch niet weg te krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://www56.hattrick.org/Common/default.asp?showpage=shop.asp

over deze had ik het

[ Voor 32% gewijzigd door Mils op 02-11-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Bij supporter verdwijnt de banner wel, tenminste bij mijn skin. Voor ik supporter was verdween deze niet.

Hier mijn aangepaste LightBlue skin, dit moet voor een GOT-Skin ook makkelijk kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/hvskin.JPG

Groot Voorbeeld

[ Voor 59% gewijzigd door Quintus op 02-11-2005 16:12 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik kan niet achterblijven met he plaatsen van de mijne dan (die ik overigens al vrij lang heb)

Afbeeldingslocatie: http://www.efclan.nl.nu/zooi/strijen.jpg
Kheb zoals je ziet ook nieuwe medailles, het RTLlive logotje en niet die lelijk blauwe achtergronden bij de speler... ik vind het een beter aanzicht dan dat groen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Dan moet er toch eigelijk wel een GoT skin komen :)

Als joss er zelfs al 1 heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen! Er gaat werkelijk een wereld voor me open hier! :) Toch maareens bekijken dat foxtrick! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:35:
Mensen! Er gaat werkelijk een wereld voor me open hier! :) Toch maareens bekijken dat foxtrick! ;)
Me 2 wist hier niets van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Succes trouwens allemaal in de GoT Cup :)

Die van Real Madrid vind ik persoonlijk heel mooi.

[ Voor 36% gewijzigd door Mils op 02-11-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mils schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:16:
Succes trouwens allemaal in de GoT Cup :)

Die van Real Madrid vind ik persoonlijk heel mooi.
Krijg het nog niet voor elkaar rechtermuisknop en dan dus effe op install klikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn 2e keer in het seizoen een WO met vriendschappelijke wedstrijd :( :(

dus dat worden 10 WO dit seizoen en kunnen evt nog meer komen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
0-1 tegen Hein :( Dat wordt lachen...

Edit 1-1 :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 02-11-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Damien2004 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:36:
[...]

Krijg het nog niet voor elkaar rechtermuisknop en dan dus effe op install klikken :(
Echt niet? Als je op intall hebt geklikt moet je bij configure foxtrick nog je skin selecteren en dan natuurlijk de F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

hmm na 30 minuten al terug trekken
Zsoit Besemer van E.V.V. strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 30e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1 - 3. De manier van spelen veranderde toen E.V.V. zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Na 31 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Janco Belinfante, die de voorsprong van E.V.V. kon uitbreiden naar 1 - 4.
en dan in de 31e minuut scoren :P

als alles goed blijft gaan heb ik ook deze groepsronde overleefd :)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:56:
Tsja, als iemand zo'n duwtje nodig heeft moet je hem vooral helpen.
oh zeker mensen een duwtje in de goede richting geven als ze daar behoefte aan hebben is helemaal mijn ding...

trouwens ook als ze er geen behoefte aan hebben hoor... en ook weleens in de verkeerde richting een duwtje gegeven :)

hoort er allemaal bij. je comgenoten helemaal gek maken :)

ziet er wel geil uit die foxtrick skin. ook eens eens BU variant in elkaar knutselen met vel geel en paars :)

[edit] pewwy! mijn keeper!!! die was net hersteld van een blessure. nouja nu komt er een betere voor in de plaats dus of je blij moet zijn :)

[edit2] he bah ook al een zware blessure bij pewwy :( hopelijk houdt het nu op het moet wel gezellig blijven :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai Ai...

2-2 tegen mills en stond 2-0 voor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:05:
[...]
[edit] pewwy! mijn keeper!!! die was net hersteld van een blessure. nouja nu komt er een betere voor in de plaats dus of je blij moet zijn :)

[edit2] he bah ook al een zware blessure bij pewwy :( hopelijk houdt het nu op het moet wel gezellig blijven :)
Nice, mijn YP in de verdediging met een brancard van het veld. Vervangen door mijn YP van afgelopen zondag met laag redelijk verdedigen. Mazzelaar :+

Sorry voor je keeper.

Gelukkig heb ik 10 doktoren rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:06:
Ai Ai...

2-2 tegen mills en stond 2-0 voor |:(
Inmiddels 3-3 :) Leuke wedstijd :)

Wel lekker 1% meer balbezit :9

GoT Cup

De wedstrijden van de 3e ronde zijn ook weer ingedeeld en toegevoegd. Iedereen kan dus gelijk weer uitdagen na de oefenwedstrijden :)

[ Voor 35% gewijzigd door Mils op 02-11-2005 18:42 . Reden: Cup toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[update]
Pewwy United - BeerZ United (73 minuten gespeeld) 3-2
Swanfield United - BT Entertainment (73 minuten gespeeld) 3-2

spannend :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:00:
[update]
Pewwy United - BeerZ United (73 minuten gespeeld) 3-2
Swanfield United - BT Entertainment (73 minuten gespeeld) 3-2

spannend :)
Zo 4-2 appeltje eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, trainee +5
Je wordt bedankt Hein :P

oh ja, 3-2 :P

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 02-11-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hoe worden de plekken in de poule berekend? Onderling resultaat of gewoon op doelsaldo?

Anders kan ik namelijk volgende week full defense tegen damien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd pewwy, maar ik geef meer mezelf de schuld aan de overwinning doordat ik niet meer de nadruk op het middenveld heb gelegd met 1 of 2 wtm's.... je hebt geen counter kans gehad :)

nouja iedereen 3 punten en de volgende week ontknoping. wordt er trouwens gekeken bij gelijke punten naar doelsaldo of onderling resultaat of beide?

het is wel erg leuk op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Klopt, mijn middenveld was iets te goed. Had speciaal 3 mids opgesteld om te kijken wat voor ratings ik kon halen met mijn opa's. Wil namelijk zondag mijn tegenstander verrassen door geen counter te spelen. Maar dan moet ik wel een veel betere mid rating dan hij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch gewonnen met 6-3 van Mils, wat ik overigens niet had verwacht!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Pewwy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:32:
Hoe worden de plekken in de poule berekend? Onderling resultaat of gewoon op doelsaldo?

Anders kan ik namelijk volgende week full defense tegen damien :P
De plaats in de poule wordt berekend op doelsaldo...

Haha denk dat ik toch is van m'n reserve keeper af moet. 1 ster |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Mils op 02-11-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Aarghhh, nieuw team, zelfde fout..... binnen een week alle centen op :p Ik hoop maar dat me keepers snel poppen of dat er nog ff een paar spelers verkocht worden want dit wordt weer lekker lastig :p

Vanmiddag maar even een vlaggetje gehaald: België is het eerste slachtoffer geworden..... wel met 7-0 verloren maar goed. De volgende keer gaat het team overigens maar lekker lopen en niet vliegen, 6000 om naar België te gaan is me wat te duur. Met de bus kan het grmblll ook en das veel goedkoper.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Jeeeeej geen blessures |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:11:
Ik kan niet achterblijven met he plaatsen van de mijne dan (die ik overigens al vrij lang heb)

[afbeelding]
Kheb zoals je ziet ook nieuwe medailles, het RTLlive logotje en niet die lelijk blauwe achtergronden bij de speler... ik vind het een beter aanzicht dan dat groen ja :)
Ik gebruik ook al lange tijd foxtrick (aanrader voor een ieder!!! :)) maar hoe heb jij je eigen skinn gemaakt? Waar en hoe doe je dat? Of is dat erg ingewikkeld?

Persoonlijk gebruik ik al die tijd al hattrick deluxe skinn, veel mooier groen, stuk moderner en stijlvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Echt een heerlijke toevoeging op hattrick. Vooral voor informatiefreaks :) Nog meer cijfertjes en dingetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even geprobeerd een Got-skin te maken, maar er ging toch meer tijd in zitten dan ik had verwacht. Ben begonnen met het aanpassen van de Real Madrid skin, maar wil nog niet echt vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damn, 5-0 verloren + keeper trainee voor 5 weken eruit :(

Echt klote, deze trainee was net 2 weken beter van een blessure van 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
OsseMaarten schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:49:

Speelde nog met een pleister zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:33:
[...]

Speelde nog met een pleister zeker? ;)
Volgens mij net niet meer... Echt balen, databased.at geeft aan dat met 9 doctoren het nog steeds 2 weken gaat duren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Klopt. Beter koop je een nieuwe voor die 2 weken, zodat je in ieder geval kan doortrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een skilltrade proberen voor die twee weken. Levert het je nog geld op ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Inderdaad. Ben ik nu ook aan het proberen om mijn verlies nog iets te verzachten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 03-11-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Misschien eens proberen dan... Maar nu ff niet, moet toch iets op mn werk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
OsseMaarten schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:49:
Misschien eens proberen dan... Maar nu ff niet, moet toch iets op mn werk doen :)
Tsss wat is nou belangrijker hattrick of... :P

Volgende europese vlaggetje komt eraan, volgende week Bulgarije...ben inmiddels bijna door het hele oostblok heen (de grote landen dan he.. ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door -TheNose- op 03-11-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Heeft iemand nog een leuke 4 sterren verdediger in de aanbieding. M'n verdediging is echt noodleidend en heeft dringent versterking nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mils schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:24:
Heeft iemand nog een leuke 4 sterren verdediger in de aanbieding. M'n verdediging is echt noodleidend en heeft dringent versterking nodig.
Sorry ik heb alleen maar leuke 5 sterren verdedigers... ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:19:
[...]

Tsss wat is nou belangrijker hattrick of... :P

Volgende europese vlaggetje komt eraan, volgende week Bulgarije...ben inmiddels bijna door het hele oostblok heen (de grote landen dan he.. ;) )
Hattrick is veel belangrijker natuurlijk :P

Mijn vliegtuig gaat richting Wit-Rusland voor het volgende vlaggetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
-CKY2K- schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:44:
[...]

Sorry ik heb alleen maar leuke 5 sterren verdedigers... ;) O-)
Nog beter, kom maar op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, drie sterren is zeker weer te weinig?

Ik ga trouwens naar IJsland volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Waarom koop je geen "opa" dan :? Die halen dat redelijk makkelijk en zijn een stuk goedkoper dan de trainees die hier over tafel gaan ;)

Heb binnenkort een mooie met wonderbaarlijk verdedigen, maar die haalt iets meer sterren en duurt waarschijnlijk nog 4 weken. Heb je weinig aan lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Waarom koop je geen "opa" dan :? Die halen dat redelijk makkelijk en zijn een stuk goedkoper dan de trainees die hier over tafel gaan ;)
Het hoeft ook geen trainnee te zijn :) Ik vraag gewoon om een 4 sterren verdediger of 5 op de hele korte termijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een gast van 29-31 met uitstekend verdedigen en redelijk ervaring ofzo. 250-300k en 4*.

gister even een goed pm / goed verdedigen met uitstekende conditie gekocht voor aanvallende centrale verdediger. potentieel coach met redelijk exp / matig LS en was slechts 26 en maar 200k. had 1500 tsi zwak in vorm dus dat leek mij wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

OsseMaarten schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:49:

sorry, javier is normaal heel evenwichtig en sympathiek

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:28:
gister even een goed pm / goed verdedigen met uitstekende conditie gekocht voor aanvallende centrale verdediger.
Blijft er van goed pm nog wel wat over als je die aanvallend zet? Anders is het zonde van wat je aan verdediging verliest.

Ik zet zelf trouwens wel eens een redelijk pm/matig cond. als OCD - maar dat is in de IX he, daar helpen alle kleine beetjes nog :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@ Mils, die trainees zijn geen koopjes nee...5 sterren praat je over minimaal hoog uitmuntend al.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:25:
[...]

Blijft er van goed pm nog wel wat over als je die aanvallend zet? Anders is het zonde van wat je aan verdediging verliest.

Ik zet zelf trouwens wel eens een redelijk pm/matig cond. als OCD - maar dat is in de IX he, daar helpen alle kleine beetjes nog :)
zie mijn mid afgelopen wedstrijd. en dat was een pic. dus het werkt wel :) de 1 was matig pm en die ander goed. deze is dus nog hoger pm en betere conditie. die ander heb ik liever als verdediger die haalt namelijk 4* en heeft slechts matig pm.

het ligt ook aan de tegenstander uiteraard. niet elke wedstrijd leent zich ervoor. maar ik vond mijn verdedigingsratings met 2 ocd's nog best wel prima eigenlijk.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.