Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:45:
me eerste formidabel speler krijg ik dan binnenkort maar zit dan te twijfelen doortrainen of een goede spits kopen al me spitsen zijn maar 3 ster bij goed vorm en formidabel levert zoon 550.000 op en daarmee zal je denk ik toch wel een 4 sterren spits halen of nieT?
ligt eraan hoe je in de compo ervoor staat. als je toch zeker weet dat je promo/degradeerd zou ik dooortrainen. als je door die nieuwe spits wellicht handaving kan bereiken is het een optie.

maar ik vind formidabel wel erg laag om te verkopen. uitmuntend eigenlijk ook.

voor die speler krijg je wel meer dan 550 k hoor. denk rond de 750-800 afhankelijk van leeftijd, contitie en vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Vraagje,

als je een walkover hebt, kan je dit gebruiken om ervaring op te doen met bijv. vleugelaanval, of experimentele opstellingen (4-3-3, 4-5-1 etc). Ik weet wel dat je spelers ondanks een WO training krijgen, maar doen ze ook ervaring op met opstelling en tactiek?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met opstellingen wel, maar met vaardigheden zoals counter, aim en aow niet. dat wordt per wedstrijd berekent. dan ligt het aan je spelers(of ze passing hebben enzo dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

jajajaaa, daar zijn we weer :p ik heeft weer een team :) maar wel überbrak wat ik al verwacht had :p

Geen "gewone" mids, alleen maar vleugelspelers, dus ik heb aardig wat te doen. Eerste spelers staan al op de TL maar wat kan dit ongeveer opleveren:

Karel Corbijn (80478856)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 030
Loon: 820 €/week
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Heb hem naar aanleiding van de transfervergelijking op 150000 gezet, maar ik vrees dat ik hem daar niet voor kwijt gaat raken eigenlijk ?

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Denk ik wel hoor. Is best een leuke speler.

Welkom terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 09:49:
Heb hem naar aanleiding van de transfervergelijking op 150000 gezet, maar ik vrees dat ik hem daar niet voor kwijt gaat raken eigenlijk ?
en er is zelfs al op geboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:16:
[...]

en er is zelfs al op geboden :)
haha, lol, ik ziet het nu :p dat had ik niet verwacht eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lameeuw. best wel interessante middenvelder voor lagere teams met die stats. is zeker wel 200k waard. jammer van de conditie. ik had hem persoonlijk denk ik gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:55: ik had hem persoonlijk denk ik gehouden.
Ja ik denk ik ook..Geld voor goede trainees is natuurlijk belangrijk, maar een paar leuke spelers zodat je af en toe een wedstrijd wint is toch ook leuk. En als je positiespel gaat trainen met in het tussenseizoen conditie, dan is ie over 1 of 2 seizoenen nog wat meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trainen? hij is 25 man :P als ie pm gaat trainen kan ie hem altijd nog als ocd gebruiken. en passing is altijd handig met aim/aow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet om z'n positiespel om hoog te krijgen, maar voor de conditie maakt die leeftijd toch niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Voor conditie training en spelhervattingen maakt leeftijd helemaal niks uit idd. Gem stijgt een speler 1 level conditie per training (soms 2, soms 0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh conditie trainen bedoel je. nee das geen probleem. ja mijn kater zorgt voor een waas in combinatie met lenzen die al de hele nacht inzitten :)

moet goed focussen om te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:55:
@lameeuw. best wel interessante middenvelder voor lagere teams met die stats. is zeker wel 200k waard. jammer van de conditie. ik had hem persoonlijk denk ik gehouden.
Mjah, heb er nog 1 rondlopen nu :p weliswaar iets mindere bijstats en minder TSI, maar ik heb deze op de lijst geflikkerd om wat speelruimte te krijgen. Ben me de pleuris geschrokken van wat middenvelders tegenwoordig moeten kosten :X

Daarbij ga ik eerst maar eens kijken wat een seizoen keepen trainen oplevert. Heb nu 2 redelijk jonge keepers gehaald (18 en 19) voor net geen 2 ton. Nu maar zien waar die aan het eind van volgend seizoen staan (in doel jah DUH). De 18 jarige heeft redelijk keepen met 2620 TSI (heeft 65k gekost) en de 19 jarige heeft goed keepen met 3860 TSI (was wat duurder, 126k). Nu maar hopen dat ze snel poppen.

De rest van het team is uiteraard überbrak, ik heb niet 1 centrale middenvelder en gezien de huidige prijzen van mids worden dat er niet snel meer, tenzij er links of rechts wat oud en muf ruikend spul voor een paar centen op de kop te tikken is.

[ Voor 1% gewijzigd door lameeuw op 29-10-2005 20:59 . Reden: FLOPPEN ??? ik ben al geflipt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wees blij dat je in ieder geval verkoopbare spelers hebt gekregen. ik had zulke bagger gasten... ik moest alles verkopen en nieuw kopen. dat kost een lieve duit zeker in het begin als je geen cent hebt nog...

ik had welgeteld 1 speler met goed de rest was redelijk/matig :P ja dan ga je niet winnen :)

nouja als je deze hebt verkocht kan je toch al wel 3 aardige spelers ervoor terug kopen. bv 2 'goed' spitsen of mids. waarschijnlijk wel al wat ouder, maar in het begin is dat niet erg. meestal hebben ze ook nog exp dus presteren ze beter dan jongere, maarja als ze geblesseerd raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:34:
wees blij dat je in ieder geval verkoopbare spelers hebt gekregen. ik had zulke bagger gasten... ik moest alles verkopen en nieuw kopen. dat kost een lieve duit zeker in het begin als je geen cent hebt nog...
Als iemand het zwaar in zijn hattrick leven heeft gehad is het hein wel... ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:45:
[...]

Daarbij ga ik eerst maar eens kijken wat een seizoen keepen trainen oplevert. Heb nu 2 redelijk jonge keepers gehaald (18 en 19) voor net geen 2 ton. Nu maar zien waar die aan het eind van volgend seizoen staan (in doel jah DUH). De 18 jarige heeft redelijk keepen met 2620 TSI (heeft 65k gekost) en de 19 jarige heeft goed keepen met 3860 TSI (was wat duurder, 126k). Nu maar hopen dat ze snel floppen.
Die 18 jarige zal wel na 2 wedstrijden floppen / poppen mischien 1 als je geluk hebt. Die goed keepen zal wel wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:06:
[...]

Die 18 jarige zal wel na 2 wedstrijden floppen / poppen mischien 1 als je geluk hebt. Die goed keepen zal wel wat langer duren.
Ow fuck, typo.... heb ik floppen neergezet.... poppen was dus de bedoeling :p Ik wil overigens niet weten wat ik een klant gemaild heb toen ik tegelijkertijd dat bericht hier aan het typen was....

@H3!N: dat ik een aantal redelijk leuke spelers heb gekregen verbaasde me ergens nogal, ik heb inmiddels 3 vrienden aan het hattricken gekregen en die hadden alleen maar spelers met waardeloos, slecht, matig en redelijk (de laatste met een team heeft zijn team 4 dagen terug gekregen) dus ik ben best wel happy met de verkregen basis :)

Met de centen die iig voor de eerder genoemde verdediger binnenkomen ga ik eerst maar eens kijken naar wat oudere spelers die mijn middenveld een "boost" kunnen geven want dat ziet er niet uit met alleen maar vleugelspelers, in de aanval heb ik iig 1 speler met goed scoren en ik meen 2 met redelijk dus dat laat ik denk ik eerst ff rusten. NOT duzzz, 2 met matig en 1 met redelijk... dat wordt zoeken naar betere aanvallers :p

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 29-10-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:18:
[...]

Als iemand het zwaar in zijn hattrick leven heeft gehad is het hein wel... ;)
nee maar ik hoor ook weleens mensen die beginnen met een aantal goed/uitstekend spelers

kijk das andere koek hoor dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:34:

ik had welgeteld 1 speler met goed de rest was redelijk/matig :P ja dan ga je niet winnen :)

nouja als je deze hebt verkocht kan je toch al wel 3 aardige spelers ervoor terug kopen. bv 2 'goed' spitsen of mids. waarschijnlijk wel al wat ouder, maar in het begin is dat niet erg. meestal hebben ze ook nog exp dus presteren ze beter dan jongere, maarja als ze geblesseerd raken...
Dat valt best mee. Ik heb nog steeds enkele "niveau redelijk"-spelers uit mijn begintijd. Nu niet meer in mijn a-opstelling, maar toen ik net begon kon dat zeker wel en nu voldoen ze nog wel als reserve. Iedereen begint met zulke spelers en de opstellingen lijken vaak nergens op in die divisies (soms zijn er niet eens 11 spelers). Dan kom je met redelijke spelers nog een heel eind. Eentje speelt trouwens nog wel bedenk ik me opeens. Dat is een redelijke vleugelspeler die ik over 2 seizoenen coach wil maken en die dus speelt om ervaring te krijgen. Die speler haalde vorige week trouwens wel 3,5 in sterren, net zo veel als mijn formidabele vleugelspeler.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 29-10-2005 22:30 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn laatste 'originele' speler ging al begin 3e seizoen weg toen ik in de VIIe zat. ik had echt niks aan ze :)

een redelijk winger kan prima 3,5* halen hoor. ik had er 2 nu nog 1 (ook toekomstig coach) uitstekend conditie, redelijk wing, redelijk pm, redelijk passen en redelijk ervaring. haalt zelfs in laag matige vorm nog 3* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Deze week weer een bagger pull :( nu al 4 weken achtereen!

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff kijken of ik na jou, eigenlijk qua tijd voor jou kan reageren....

Edit: woohoo, gelukt :P
Edit2: ff pullen...
Edit3: mwoah, niet slecht, 19y, redelijk positiespel/passen

/me gaat tevreden slapen

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het regent bij BU wederom weer miljoenenpulls.... ik kan al die 17 jarige uitstekend/uitstekend pulls niet meer ZIEN!

ik ontsla ze ook gewoon... al die moeite elke keer. bah... betere dingen te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 02:11:
Edit: woohoo, gelukt :P

/me gaat tevreden slapen
_/-\o_

YP was wel ok.

Ids Bajetto (80693592)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 370
Loon: 560 €/week
Eigenaar: Pewwy United

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Staat op de TL. Ik heb geen plek meer voor een trainee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Mensen zijn hier wel erg makelijk blij met hun pulls... 17 laag redelijk verdedigen levert misschien 30 k op... Ik begin te geloven dat veldspelers pullen idd niet kan in onze fed ;)
Ik heb er een redelijke keeper van 19 bij (6.95 dus bijna goed), die moet toch wel weer 70k gaan opleveren.
Heb gister voor bijna 1.6 miljoen een net gepopte uitmuntende 19 jarige verdediger verkocht, dat lijkt me in ieder geval niet te weinig. Eens kijken wat ik daar voor middenvelder voor kan halen. Wat betaal je tegenwoordig voor een uitmuntend PM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, ik ga niet klagen over mijn gemiddelde YP's. Opleiding draait nog steeds winst. En met wel ok bedoel ik niet dat ik tevreden ben, maar dat hij verkoopbaar is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 30-10-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TSI 970, leeftijd 19 jaar (beetje jammer)

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Toch geen onaardige YP dacht ik. 4e aardige YP achter elkaar :*). Wel weer moeilijk in te schatten voor hoeveel die weg kan. M'n vorige goed scoren zwak passen 17 jaar + spec. had ik er voor 200 K op de TL staan, maar die is uiteindelijk gister voor "slechts" 141 K weggegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Hier hetzelfde, eindelijk redelijke stats.... istie 19, wat een kneus

Haike Franken (80705381)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 556 €/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een redelijk keeper van 17 jr gepulled. Toch weer een tonnetje erbij :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 08:59:
Tsja, ik ga niet klagen over mijn gemiddelde YP's. Opleiding draait nog steeds winst. En met wel ok bedoel ik niet dat ik tevreden ben, maar dat hij verkoopbaar is ;)
ja die van mij ook.... *rolleyes* :)

@cola 1.6 is wel erg netjes. had ie wel bijstats neem ik aan toch? anders is het wel erg veel :)
ik moet ook wel zeggen dat de prijzen door het dak gaan tegenwoordig. helaas heb ik niks te verkopen.
een uitmuntende mid is 1.5m denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Nope geen bijstats:
Verdedigen: Uitmuntend
PM: zwak
Passen: Slecht
Vleugel: Zwak
Conditie: Uitstekend
TSI: 5400
Vorm: Goed

Hij ging er van de week voor 1.4 miljoen niet uit, dus ik zette 'm er voor zaterdagavond op voor 1.3 en dat verkocht blijkbaar wel ;)
Ik ben er ook wel blij mee, kwam er alleen achter dat ik niet hem maar zijn broertje in de verkoop had moeten doen (zelfde stats, maar dan 20 jaar). Dus nu zit ik met een 20 jarige trainee, die dus 1 week extra kost om naar briljant te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 08:15:
Heb gister voor bijna 1.6 miljoen een net gepopte uitmuntende 19 jarige verdediger verkocht, dat lijkt me in ieder geval niet te weinig. Eens kijken wat ik daar voor middenvelder voor kan halen. Wat betaal je tegenwoordig voor een uitmuntend PM?
Uitmuntend PM met zwak passen is wel te koop voor 1,3M. Matig passen wordt zo´n 1,5 - 1,6, redelijk passen 1,8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Uitmuntend PM zonder bijstats rond een milj. Heb afgelopen weken nog 2 van verkocht.

[ Voor 32% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 30-10-2005 12:01 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
Ik heb een probleempje met een speler van mij.

1 speler heeft geen training gehad volgens ham. Terwijl hij wel degelijk afgelopen zondag is opgesteld. Hij is niet geblesseerd of heeft een rode kaart opgelopen.

Weten jullie misschien hoe dit kan?

Het gaat om deze speler: Gabriel Moysan (78249501)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mils schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:08:
Ik heb een probleempje met een speler van mij.

1 speler heeft geen training gehad volgens ham. Terwijl hij wel degelijk afgelopen zondag is opgesteld. Hij is niet geblesseerd of heeft een rode kaart opgelopen.

Weten jullie misschien hoe dit kan?

Het gaat om deze speler: Gabriel Moysan (78249501)
Foutje van Ham.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
Hmm, hou niet zo van foutjes :(

Zeker niet qua trainingen waar ik mijn zuurverdiende ht centjes in de gaten moet houden.

Wil natuurlijk wel weten in hoeveel centjes ik kan rondzwemmen O-)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan in ham je wedstrijd editten en die speler bij de opstteling zetten(in de trainingslinie uiteraard) volgens mij geeft ham dan alsnog training aan die speler. iig was het iets in die richting...

ik ga denk ik ook maar verdedigen trainen. is volgens mij momenteel ronduit de meest rendabele training als ik die prijzen allemaal hoor en dan ook nog eens 9-10 trainees per week.

je verdiend bijna 2x zoveel geld als met pm trainen bijna :)

misschien serieus eens over nadenken... ik wil ook geld hebben :(

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:12:
je kan in ham je wedstrijd editten en die speler bij de opstteling zetten(in de trainingslinie uiteraard) volgens mij geeft ham dan alsnog training aan die speler. iig was het iets in die richting...

ik ga denk ik ook maar verdedigen trainen. is volgens mij momenteel ronduit de meest rendabele training als ik die prijzen allemaal hoor en dan ook nog eens 9-10 trainees per week.

misschien serieus eens over nadenken... ik wil ook geld hebben :(
Lol, is dit serieus? Verkoop je je ziel aan de duivel ;). Wat is dit! Tijdenlang heb je verdedigende teams de verdoemenis in gewenst en nu krijgen we dit :P. Overigens nog een voordeel van verdedigers trainen. Je kan in het tussenseizoen vrolijk doortrainen terwijl je bij middenveld de conditie moet verhogen..
Maar ik kan niet geloven dat je dit serieus meent hahahahahaha grapjas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Ik heb ook weer na een paar weken een nieuw team, ik had 1 speler met goed verdedigen, verder allemaal lager. Ik had verder niemand met goedleiderschap, dat terwijl mn vriendin een paar weken eerder begon met 2 clowns en 2 jonge goed aanvallers. Ik heb al mn verkoopbare spelers verkocht (totaal 140.000 voor gekregen) En een goed coach, 2 jonge keepers en een ouwe rotten voor gekocht. Ik heb tot nu toe wel alle 6 mn wedstrijden gewonnen, maarja das niet zo lastig in de X he ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar weer eens winnen. Dan ben ik de 1ste competiehelft ongeslagen gebleven met 1 doelpuntje tegen.

Op naar het kampioenschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 15:00:
[...]

Lol, is dit serieus? Verkoop je je ziel aan de duivel ;). Wat is dit! Tijdenlang heb je verdedigende teams de verdoemenis in gewenst en nu krijgen we dit :P.
niet zozeer verdedigentrainers al wel counteraars :)

4-4-2 met 3 im's een aardige optie(en eventueel 3-5-2) en de woensdag 5-3-2 uiteraard. ik ben geen beginnend team meer dus ik hoef niet te gaan counteren om een kans te maken tegen teams met meer mid. counteren, mocht ik verdedigen trainen, zal ik dus niet gaan doen.
daar win je niks mee.
zie compogenoot met goddelijke verdediging. elke week assrapes; Windkracht 11 (210425)

ik kijk naar wat mijn team het beste maakt en waar ik het meeste mee win en verdien. als dat verdedigen is then so be it :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:01:
[...]

4-4-2 met 3 im's een aardige optie(en eventueel 3-5-2) en de woensdag 5-3-2 uiteraard. ik ben geen beginnend team meer dus ik hoef niet te gaan counteren om een kans te maken tegen teams met meer mid. counteren, mocht ik verdedigen trainen, zal ik dus niet gaan doen.
daar win je niks mee.
zie compogenoot met goddelijke verdediging. elke week assrapes; Windkracht 11 (210425)

ik kijk naar wat mijn team het beste maakt en waar ik het meeste mee win en verdien. als dat verdedigen is then so be it :)
Als je 4-4-2 en soms zelfs 3-5-2 gaat spelen kost dat je wel weer trainingsplaatsen. Ik blijf voorlopig nog even bij PM, al vind ik het trainen van vleugelspelers ook wel interesant (want de training gaat erg snel en trainees kosten geen drol itt PM trainees).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 14:12:

Passing trainen :) daar zijn pas mooie winsten te halen. Gisteren zag ik nog een buitenaards middenvelder met uitmuntend passen voor 8,5M weggaan. Eén keer raden wat Timberteam aan het opleiden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Marzman schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:24:
[...]

Als je 4-4-2 en soms zelfs 3-5-2 gaat spelen kost dat je wel weer trainingsplaatsen. Ik blijf voorlopig nog even bij PM, al vind ik het trainen van vleugelspelers ook wel interesant (want de training gaat erg snel en trainees kosten geen drol itt PM trainees).
Zolang de meerderheid maar geen vleugelspel gaat trainen wel ja. Je verdiend snel geld en voor een team in de 11e als dat van mij is het wel handig om snel te versterken en een team op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:29:
[...]
Passing trainen :) daar zijn pas mooie winsten te halen. Gisteren zag ik nog een buitenaards middenvelder met uitmuntend passen voor 8,5M weggaan. Eén keer raden wat Timberteam aan het opleiden is :)
Klinkt ook interesant en je kan lekker aanvallend spelen. Maar je hebt wel dure trainees (van een paar miljoen per stuk) nodig waarschijnlijk om deze training interesant te maken. Of valt dat mee?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 18:01:
[...]

daar win je niks mee.

Geloof me, wanneer je overstapt naar verdedigers trainen stapt gaat het van kwaad tot erger, eerst koop je verdedigers zonder passen, dan toch maar eentje met redelijk passen, vervolgens is H3!N z'n verdediging zo sterk dat ie er voor kiest om te counteren.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:43:
[...]

Klinkt ook interesant en je kan lekker aanvallend spelen. Maar je hebt wel dure trainees (van een paar miljoen per stuk) nodig waarschijnlijk om deze training interesant te maken. Of valt dat mee?
Ja, op zich wel, heb alleen al 8M in m´n B-team moeten stoppen (gemiddeld 1M per trainee). Maarja, dan draai je ook wel leuke winsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tim passen trainen is inderdaad ook een optie. maar daar heb je een zeer groot start kapitaal voor nodig en dat heb ik nog niet. immers je moet zeer jonge spelers met hoge hoofdstats kopen(je wilt ook nog fatsoenlijke ratings halen) en ook nog minimaal matig/redelijk passing hebben.

@wingers trainen: niet rendabel en vleugels(back of aanvallend) zijn ondergeschikt aan de centrale linies.

@speedy: waarom counteren als je zelf evenveel of meer mid hebt dan de tegenstander? dan zou ik veel eerder verdedigers met formidabel/uitmuntend pm kopen om ze aanvallend te zetten. de 2 backs zet je wtm en dan heb je alsnog met 4 man prima verdedingsratings + een zeer hoog mid en degelijke aanval. dan kan je de winger aanvallend zetten ipv wtm(aangezien je cd's al aanvallend staan). veel def, zeer veel mid, fatsoenlijke aanval... geloof me dan weer je stukken met daan 5-3-2 counter :)

en je kan dus afwisselen tussen ocd's winger wtm afhankelijk van de tegenstander.

[edit] ik gok op een uitmuntend middenveld met pic vanavond :) zou wel vet zijn.

[edit2] heerlijk al die nederlanders :P

Ebbesen - Neumann, Sallai, Møller - Pizarro, Faumuina, Narváez, Henzi, Payton - Åhlblad, Persson.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

10 minuten gespeel en al een rode kaart (voor mijn beste middenvelder) en een blessure van een verdediger (waar nu een b-middenvelder is gaan staan). Wat een drama mijn wedstrijd is voorbij :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zooo we zijn weer van start, de 2e die tegen mij aan het counteren slaat...

iig ik sta weer 0-1 voor, ik zou hem moeten kunnen oprollen....

edit: 0-2
edit2: en 0-3 en 1-3

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 30-10-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta momenteel tegen de ongeslagen koploper in de IV (met gemiddeld ongeveer 290 hatstat punten en 65 sterren)............. 2-1 voor (met pic uiteraard..:P)

Ik voorspel: 2-6....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-0 voor. had al verwacht dat ie ging counteren(vorige week mots en nu een pic van hem) dus trainee wtm gezet voor extra midboost en 2 ocd's.

helaas trekken mijn spelers zich nu al terug bij 2-0. ik heb liever dat ze dat bij 5-0 doen :)

hij countert met 3-5-2 met lage ts en pic dus ik verwacht eigenlijk geen of amper kansen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zow, maar even weer supporter aangeschaft (en betaald jah, ik ga niet 1 maand gebruiken en niet betalen :p) en meteen maar weer lid geworden van de GoT-fed. Maar nu staat nog steeds mijn oude team erin en die mot ff FOETSIE en dat kan ik denk ik niet zelf ?

Mjah, nog een goeie 30 mins wachten en dan gaat ik zien wat ik kan in de X.469 :p Ik hoop dat mijn aankopen wat klaarspelen, anders kom ik niet van die nul punten af en degradeer ik meteen naar de XI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:20:
zooo we zijn weer van start, de 2e die tegen mij aan het counteren slaat...
Misschien kijk ik de verkeerde FC Strijen, maar jouw tegenstander speelt toch centrumaanval, geen counter?

Zelf 0-1 voor tegen de medekoploper met 51% balbezit....spannend..spannend...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:54:
[...]

Misschien kijk ik de verkeerde FC Strijen, maar jouw tegenstander speelt toch centrumaanval, geen counter?

Zelf 0-1 voor tegen de medekoploper met 51% balbezit....spannend..spannend...
prtt hahaha ja... kheb slaap nodig :9 sorry voor de leugen B)

1-4 en 1-5 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 30-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Aaaahhhhh, wat een heerlijk gevoel na 7 weken weer een match te hebben :D

5 minuten gespeeld en de eerste kans is alweer gemist :p

edit:

JAAAAAAAAAAAAAA, 1-0 voor door mijn vanmiddag aangekochte spitsjuhhhh :D

edit2: alweer 1-1 :(

[ Voor 32% gewijzigd door lameeuw op 30-10-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm m'n tegenstander die normaal 5-4-1 + counter speelt, speelt nu 4-4-2 + vleugelaanval. Ben benieuwd wat het wordt.

edit:
0-1 d.m.v. een prachtige counter :). Wel opvallend dat het weer een verdediger is die scoort.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@slapende joss - geeft niet hoor, als je straks maar niet gaat lopen opscheppen over een overwinning op een counterploeg ;)

WubMaster lijkt een aardige voorspellende gave te hebben - 2-4 al!

(Ik moet toch eens een andere hobby zoeken dan Hattrick-GoTWedstrijden Live volgen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik me toch wel aan begin te ergeren is het scoreverloop.

ik sta met rust tegen de no 2 met 4-0 voor. en in de 20 min na rust gebeurt er geen drol wbt doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Woei 1-0 voor tegen directe concurrent...verwacht eigenlijk geen moeite met hem te hebben gezien het verschil in ratings. Hij is wel samen met wat vriendjes mijn gastenboek en HTmail aan het spammen met Italia91 (zijn teamnaam) rules en zo...best grappig, hij is 14 geloof ik... ;)

@ Joss, weer een blessure be je joh! :(

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 30-10-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1-5 voor, maar voor de 5e keer dit seizoen een trainee geblesseerd en voor de 2e keer dit seizoen is het weer mn beste... :(

edit: jij bent snel :P

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 30-10-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zat net een aantal vaste ploegen uit de fed bij HTlive toe te voegen, dus zag het toevallig meteen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik heb met yp's, heb jij met geblesseerde trainees: doomed 4 life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

4-1 achterstand en 33 procent balbezit :/ Geweldig als er drie man uit je a-team op de bank zitten. Speel nu met 10 man (mis mijn beste middenvelder), een b-middenvelder als verdediger en met een 34 jarige aanvaller met matig scoren.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ben tevreden :) De blessure valt mee (+1) en kheb 1-5 gewonnen, dus mag niet teveel klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-0 zonder kaarten of blessures dus erg tevreden. ts hoog tevreden en met pic een uitmuntend middenveld :)

heintje is zeer content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-2 voor in de 85e minuut door een doorgekopte corner met precies nul kopspecialisten op 't veld.
Daarna nog een penalty meters naastgeschoten (86e), een kopkans(!) gemist (87e) en nog een kans gemist (88e)...
En gewonnen!..pfff ....Ik heb nieuwe nagels nodig...

WOs niet meegeteld nu 9 uit 3 in de 'echte wedstrijden' - nog 3 wedstrijden en dan zit het seizoen er weer op...volgende week winnen is zo'n beetje gelijk aan kampioen worden... 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik sta zelf bovenaan (6x gewonnen) en speel tegen de nr7 die nu ineens countert. Krijg de eerste helft 6 kansen, geen enkel doelpunt en ook nog eens 4 gelekaarten. Hij krijgt 1 counter en die scoort hij gelijk :/ Hopelijk komt het de 2e helft nog goed.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei 2-0 :P Had maar 62% balbezit, valt me best tegen eerlijk gezegd... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoe zit het ook al weer met training als een trainee een rode kaart krijgt? Ik weet dat het al eens voorbij is gekomen maar ik kan het niet meer vinden op dit forum (zijn ook al erg veel topics) en ook in de regels zie ik het niet staan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:18:
Hoe zit het ook al weer met training als een trainee een rode kaart krijgt? Ik weet dat het al eens voorbij is gekomen maar ik kan het niet meer vinden op dit forum (zijn ook al erg veel topics) en ook in de regels zie ik het niet staan.
Krijgt gewoon training volgens mij hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:58:

[edit] ik gok op een uitmuntend middenveld met pic vanavond :) zou wel vet zijn.
Hoe staat het met je gewenningsperiode aan de nieuwe ratings, want als je daarmee een uitmuntend middenveld haalt dan zit jij echt niet in een zware 6e divisie :+

@ vanavond: met 6-0 gewonnen. Helaas doordat nr 1 net niet verloor (van 2-1 achter ging hij naar 3-4 in de 89e en 90e minuut) geen "Herbst"meister. Maar niet getreurd. de makkelijkste helft van het seizoen komt nog.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Ik heb onterecht verloren vanavond (al zeg ik het zelf ;) )

2-3 gespeeld tegen de nummer 8. Sta nu zelf 6e dankzij deze actie.

Matchid 54456491 voor de geinteresseerden ;)

En woensdag een WO in de CUP, gaat lekker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nette 3-0 zege geboekt op de nr 2, voor het eerst een matig (laag) middenveld...ik ben niet ontevreden. Volgende week uit tegen dezelfde gast, ben benieuwd wat hij dan gaat proberen...speelde tot nu toe zeer voorspelbaar. Speelt altijd centrumaanval, dus mijn centrumverdediging was uitstekend (zeer hoog) vandaag...heeft echt 0 kansen gehad.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Tuurlijk, wat een bullshit, binnen een paar minuten van 2-2 naar een 2-5 achterstand... en dus verloren met 2-5. Hatstats bijna gelijk, 41 voor mij tegen 39 voor de tegenstander.

Vooral de verdediging met 3 spelers van 1,5* heeft het laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
lameeuw schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:58:
Tuurlijk, wat een bullshit, binnen een paar minuten van 2-2 naar een 2-5 achterstand... en dus verloren met 2-5. Hatstats bijna gelijk, 41 voor mij tegen 39 voor de tegenstander.

Vooral de verdediging met 3 spelers van 1,5* heeft het laten liggen...
Alle begin is moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
En ik heb toch de 7e overwinning dit seizoen uit het vuur gesleept, check mijn teampje: FC Grasmatters (812031). Niet slecht voor een beginner he ;). Oja mn duurste aankoop was een goddelijk spelhervatter+goed scoren+redelijk passen, maar die heeft dus niet zo'n hoog tsi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P net 1,1mil aan uitbreiding van em stadion besteed, en zit maar in de VIII

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-6 gewonnen :) herfstkampioen zonder een wedstrijd verloren te hebben. Doelsaldo 21-1

En toch heeft de nummer 2 een beter elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu al een aardige periode met 2 miljoen op de bank en geen extra trainingsplekken
Mijn middenveld is niet goed genoeg om te promoveren, maar met 2 miljoen kan ik net niet binnenhalen wat ik nodig heb om mijn middenveld aanzienlijk beter te maken.

M.a.w. ik zit maar een beetje aan te hannesen dit seizoen, waardoor ik waarschijnlijk voor de 5e keer ofzo 5e of 4e ga worden in mijn VI.
In mijn verdediging, ik ben in de afgelopen twee seizoen wel stukken beter geworden, helaas de rest van mijn league ook.

Vandaag wel een belangrijke wedstrijd gewonnen, waardoor ik aansluiting met de kop behoud (alhoewel dit seizoen de nummer 1 al 9 punten los staat van de volgende drie). Als hij weggepromoveerd is, dan komt er weer wat speelruimte, zeker als ik dan 1 of 2 trainees verkoop en de miljoenen binnenlopen.
Maar voor dit seizoen heb ik daar nog verdacht weinig aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:29:
ik zit nu al een aardige periode met 2 miljoen op de bank en geen extra trainingsplekken
Mijn middenveld is niet goed genoeg om te promoveren, maar met 2 miljoen kan ik net niet binnenhalen wat ik nodig heb om mijn middenveld aanzienlijk beter te maken.

M.a.w. ik zit maar een beetje aan te hannesen dit seizoen, waardoor ik waarschijnlijk voor de 5e keer ofzo 5e of 4e ga worden in mijn VI.
In mijn verdediging, ik ben in de afgelopen twee seizoen wel stukken beter geworden, helaas de rest van mijn league ook.

Vandaag wel een belangrijke wedstrijd gewonnen, waardoor ik aansluiting met de kop behoud (alhoewel dit seizoen de nummer 1 al 9 punten los staat van de volgende drie). Als hij weggepromoveerd is, dan komt er weer wat speelruimte, zeker als ik dan 1 of 2 trainees verkoop en de miljoenen binnenlopen.
Maar voor dit seizoen heb ik daar nog verdacht weinig aan :(
Dan spaar je toch lekker door en ga je shoppen in het tussenseizoen. Zolang je niet degradeerd en ook niet kunt promoveren zou ik dit seizoen de verliezen een beetje beperken en dan volgend seizoen er weer helemaal voor gaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:28:
0-6 gewonnen :) herfstkampioen zonder een wedstrijd verloren te hebben. Doelsaldo 21-1

En toch heeft de nummer 2 een beter elftal.
Na weer gewonnen te hebben, hier ook met 6-0 (met record sterren van 30.5) ben ik ook ongeslagen in de eerste helft van t seizoen. Met een doelsaldo van 34-3 schiet ik ze er ook nog aardig in. Dit wordt dus makkelijk kampioen worden. Dan promoveren naar de 9e waar ik met hetzelfde elftal goed kan mee doen voor de titel. Maar ben nu al hard aan t sparen voor seizoen erna. Want dan is mn trainer afgeschreven, en moet ik mn opa's gaan vervangen...

[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 31-10-2005 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de helft van de competitie sta ik laatste na een 1-0 nederlaag dit weekend. Ik als nummer laatst heb 6 punten en de nummer 3 heeft er 9. Dus handhaving is nog makkelijk te halen, maar gelijk terug keren naar de VI na mijn degradatie vorig seizoen kan ik wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gisteravond 1-0 gewonnen van de nummer 2 met pic en counter (wonderbaarlijk :P) Niet helemaal verdiend gewonnen, maar toch. Sta nu 2e, en dat terwijl ik bijna het hele seizoen 5 verdedigers in de basis heb staan :) Teamspirit staat op dolgelukkig, sponsoren zijn in de zevende hemel en supps in de wolken.

No hopen dat ik dit lang genoeg vol kan houden om zeker te zijn van behoud. Eén keer verliezen en je zakt 3 plaatsen in deze divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-1 verloren. Met ook wel wat pech, m'n keeper werd er al snel uitgeschopt (gelukkig nog een redelijke keep als reserve) + m'n 31 jarige aanvaller. Die laatste voetbalt dit seizoen niet meer. Als vervanger zoek ik naar een goddelijk spelhervatter met goed scoren en zwak/matig passen. Die met zwak zijn ongeveer 200K en dus nog wel betaalbaar. Voor een goed/ matig betaal je minimaal 350 K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
2-5 gewonnen en winterkampioen geworden met 21 punten uit 7 wedstrijden ;). Heb nog 1 concurrent op 3 punten, maar ik verwacht makelijk kampioen te kunnen worden. Helaas wel mijn beste spits (31 jaar) er voor +2 uit en dat kan wel even gaan duren... Ik heb nog wel 1.8 miljoen te besteden voor een vervanger, dan maar geen uitmuntende middenvelder, maar een spits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:12:
Als vervanger zoek ik naar een goddelijk spelhervatter met goed scoren en zwak/matig passen. Die met zwak zijn ongeveer 200K en dus nog wel betaalbaar. Voor een goed/ matig betaal je minimaal 350 K.
249 000 € voor een goddelijk sp+goed scoren+redelijk passen 26 jaar. Goed zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halverwege het seizoen sta ik 1e, totaal niet verwacht. De nummer twee staat 2 punten achter. Hij speelt op de counter en is op gebied van hatstats en sterren veel sterker dan mij :). Ben benieuwd waar ik aan het einde van het seizoen sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Counterteams hebben vaak meer sterren en hatstats. Zegt op zich helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:48:
Idd Hatstats zijn leuk voor een snelle indruk, maar het meeste zeggen toch de ratings per linie hoor...een uitgebalanceerd team is dan uiteindelijk een stuk sterker dan een team met 1 hele sterke linie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:48:
Ben ik intussen ook achter, maar goed (intussen uitstekend) verdediging vond ik wel indrukwekkkend aan het begin van het seizoon in de IX.

Hij speelde gisteren gelijk 34,5 ster tegen 25 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als hij met 5 verdedigers speelt is dat logisch. Neem daar nog een verdedigend coach bij en je bent er zo. Het nadeel blijft dat je middenveld en je aanval moeilijk in orde te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:25:
[...]

249 000 € voor een goddelijk sp+goed scoren+redelijk passen 26 jaar. Goed zoeken dus :)
Tja, die mazzel heb jij dan :). Heb een beetje het idee dat die SH trainers de prijzen kunstmatig hooghouden, je ziet op de TL bijna nooit een goddelijke spelhervatter met goed scoren/matig passen voor een beetje een normale prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:01:
[...]

Tja, die mazzel heb jij dan :). Heb een beetje het idee dat die SH trainers de prijzen kunstmatig hooghouden, je ziet op de TL bijna nooit een goddelijke spelhervatter met goed scoren/matig passen voor een beetje een normale prijs is.
Het wordt er blijkbaar voor betaald, dus gaan ze voor die prijzen de lijst op...logisch toch? Jij kijkt met je verkopen toch ook wat een gangbare prijs is en gaat daar bijv 20% onder zitten...?
Enne goed verdedigen met 5 verdedigers is niet echt indrukwekkend te noemen idd. Uitstekend (zeer hoog) met 2 centrale verdedigers is dan alweer een stuk leuker.., O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:25:
[...]

Het wordt er blijkbaar voor betaald, dus gaan ze voor die prijzen de lijst op...logisch toch? Jij kijkt met je verkopen toch ook wat een gangbare prijs is en gaat daar bijv 20% onder zitten...?
Enne goed verdedigen met 5 verdedigers is niet echt indrukwekkend te noemen idd. Uitstekend (zeer hoog) met 2 centrale verdedigers is dan alweer een stuk leuker.., O-)
Tja, het wordt er net voor betaald. Vaak zie je dat er eentje biedt of ook vaak helemaal niemand..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik zit er zelf ook aan te denken op termijn over te stappen op sp training. Heeft deze training ook invloed op de vorm, zoals conditie ook heeft? Klopt het ook dat de coach ,assisten en leeftijd geen invloed hebben dan, omdat elk niveau 1 week is? En een speler hoeft niet te spelen om training te krijgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo voor een goed verdediger met matig ervaring waardeloos in vorm toch nog 75k ontvangen.
gigantisch saldo van 250k in kas.... ff kijken wat ik ermee ga doen. denk een verdediger. uitstekende opa met ervaring ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Niet voor woensdag, want dan heeft mijn aankoop geen zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:25:
[...]

hoge verdedigingsratings zijn makkelijk te halen. en zeker met een verdedende coach. ook nou niet echt onder de indruk hoor :)

als je zulke aanvals of midratings haalt ben je het mannetje :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.