Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.174 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:12:
@H3!N al zenuwachtig? Het zal toch wat zijn als je van mijn tweede verloor he ;)

Quote van nu.nl

[Griepvirus Kroatië is gevreesde H5N1]

Wie vind dit nog meer op H3!N lijken? Of zit ik helemaal met mijn gedachten bij de wedstrijd dadelijk dat ik niet meer helder zie :)
LOL :)

/me juicht
/me juicht

Ah! Dit is nog maar een griepvirus, al stukken beter dan de huidige besmetting H3!N. Ik wist wel dat er beter was. We boeken vooruitgang! :P

(had m´n stadionverbod toch al binnen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:37

Flipm0de

geen

komende zondagen 2 belangrijke wedstrijden in me comp. moet tegen 1 vd 3 tegenstanders. 4 WO's. Heb nu telkens gepic en me teamgeest is content, zal wel nog 1 level zakken.

Twijfel of ik nu moet motsen of volgende week. Als ik deze week mots zal de teamgeest volgende week zondag bij de 2e belangrijke match nog steeds niet zo goed zijn toch?? Maar als ik nu normaal speel en volgende week MOTS is de teamgeest misschien alweer naar kalm gezakt in die ene week.

me team heet fcWinningEleven 1e in de VIIIe

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@H3!N al zenuwachtig? Het zal toch wat zijn als je van mijn tweede verloor he ;)

Quote van nu.nl

quote:
Griepvirus Kroatië is gevreesde H5N1

Wie vind dit nog meer op H3!N lijken? Of zit ik helemaal met mijn gedachten bij de wedstrijd dadelijk dat ik niet meer helder zie :)
haha :)

code:
1
2
3
4
BeerZ United - Swanfield United     0 - 0 
(4 minuten voor de aftrap)  

BT Entertainment - Pewwy United (26 minuten gespeeld)   2 - 2

pewwy van 0-2 naar 2-2 goedzo BT afstraffen dat counteren!!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 achter, door dat u-20 spelertje. Keihard aanpakken die gast! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Niet echt een harde kern die supporters van jou hein
Het hoosde de hele dag, waardoor de 829 toeschouwers in De Adkuil een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen
:p

1-0 achter helaas :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 26-10-2005 17:57 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
en wederom een trainee van het veld geschopt... (de 4e trainee in 4 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:56:
Niet echt een harde kern die supporters van jou hein
zou jij in de stromende regen gaan kijken naar dat anti-voetbal van jou? nou ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Jesper Møller. Hierdoor moest United verder met een man minder.

oei mijn OCD eruit. hopelijk verlies ik niet teveel mid. sta al wel 3-0 voor, maar het kan nu toch nog lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damn, na al een uitdaging van een team geaccepteerd te hebben terwijl ik toch door was in de GoT cup, is het uitgelopen op een dubbele blunder. Ben vergeten mn team aan te passen :/ Dus team van afgelopen zondag, dus geen training.

Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Crap, 0-2 voor staan en dan nog 3-2 verliezen ook. Dat ze maar van Eindhoven naar Den Haag terug gaan lopen, stelletje lamzakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Absurdoz - HMS Arossel 1 - 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mochten er nog gegadigden zijn voor de 8-bits, stuur me ff een HT-Mailtje :)
De volgende is aanstaande ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deel I van mijn meesterplan is geslaagd. Het verslaan van damien. 4-1 met 10 man in de 2e helft, aanval was simpelweg te sterk ondanks minder bb.

BT deed netjes zijn plicht en won van pewwy. komende 2 weken piccen dus ts zal goed zijn voor de friendly's :D (niet dat ik her daarvoor doe hoor :) heb een ander plan in gedachte ivm compo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
Piccen heeft met jouw waardeloze coach toch geen zin Hein... Waarom koop je niet voor 290k een goed coach met slecht leiderschap? Piccen heeft nog steeds niet heel veel zin, maar wel een beetje... ik speel nu elke zondag met TS op heeel hooog content (gaat na de wedstrijd naar dolgelukkig, daalt dan maandag naar tevreden en dan pas vrijdag weer naar content). Met waardeloos heb je na 2 keer piccen op zondag nog steeds bedaard TS, maar dan misschien bedaard + een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

BeerZ United
Swanfield United
BT Entertainment
Pewwy United

Zo de jeuk :p das wel een lekkere groep, ben benieuwd hoe het afloopt :D

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:33:
deel I van mijn meesterplan is geslaagd. Het verslaan van damien. 4-1 met 10 man in de 2e helft, aanval was simpelweg te sterk ondanks minder bb.

BT deed netjes zijn plicht en won van pewwy. komende 2 weken piccen dus ts zal goed zijn voor de friendly's :D (niet dat ik her daarvoor doe hoor :) heb een ander plan in gedachte ivm compo)
Ik ben ook al aan het piccen. Wel voor de competitiewedstrijden na de cup, maar toch.

Overigens 1 opa +1, dus je had gelijk Hein :(
lameeuw schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:35:
BeerZ United
Swanfield United
BT Entertainment
Pewwy United

Zo de jeuk :p das wel een lekkere groep, ben benieuwd hoe het afloopt :D
In ieder geval is het een hele gezellige groep :) Ik gok op plaatsing voor BT en BeerZ, mijn B-team van vorig seizoen is niet meer. Dat duurt weer een seizoen of 3 eer ik zoiets neer kan zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Pewwy op 26-10-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:12:
Piccen heeft met jouw waardeloze coach toch geen zin Hein... Waarom koop je niet voor 290k een goed coach met slecht leiderschap? Piccen heeft nog steeds niet heel veel zin, maar wel een beetje... ik speel nu elke zondag met TS op heeel hooog content (gaat na de wedstrijd naar dolgelukkig, daalt dan maandag naar tevreden en dan pas vrijdag weer naar content). Met waardeloos heb je na 2 keer piccen op zondag nog steeds bedaard TS, maar dan misschien bedaard + een beetje.
ja en? op hoog kalm is je mid toch 10-15% beter en inderdaad 1x piccen heeft geen zin met waardeloos LS maar 3x op rij wel dan staat ie toch wel op hoog content/laag tevreden. dat is dus een midboost van 20-25% en dat dan in combinatie met een mots zorgt voor leuke ratings hoor :)

volgend jaar komt er een goed/matig coach intern opleiden. of als ie dit seizoen al goed ervaring wordt dan al(mits ik geld heb) :)

@lameeuw: ik ook :)

@pewwy: die BT is inderdaad best goed. wie is dat eigenlijk? maar mijn vorm b-team is uit het dal aan het raken(iedereen was vorm waardeloos tot zwak)) en met de picjes die komen zal mijn b-team nog wel aardige ratings kunnen halen.
Wie er doorgaat zou ik nog niet zo kunnen zeggen. Volgende week weten we meer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:42:
[...]

ja en? op hoog kalm is je mid toch 10-15% beter en inderdaad 1x piccen heeft geen zin met waardeloos LS maar 3x op rij wel dan staat ie toch wel op hoog content/laag tevreden. dat is dus een midboost van 20-25% en dat dan in combinatie met een mots zorgt voor leuke ratings hoor :)
Je begint op bedaard en krijgt er 33% bij per PIC. Ik kom met een slecht coach pas na 4/5 keer piccen (waarvan 1 keer tijdens de beker, dus halverwege de week en geen TS hits door (ver)kopen) op zondag na de wedstrijd op dolgelukkig en op zondag voor de wedstrijd op hoog content.
Dan sta jij na 3 keer piccen met een waardeloos coach echt niet op hoog content/laag tevreden hoor. Ik denk eerder op laag kalm.

-Edit-

Maar ik zou zeggen, vooral doen. Laat me even weten hoe je TS precies verloopt, dan weet ik precies het effect van een waardeloos coach

-Edit2-

Als je alleen voor het effect op woensdag gaat dan is dat er wel natuurlijk ;) Misschien dat je dan na 3 keer piccen idd content hebt op woensdag

[ Voor 18% gewijzigd door Coca-Cola op 26-10-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik denk dat tevreden maximaal haalbaar is voor de woensdag. Ik hoop met mijn coach op een hogere TS te staan volgende week :P
Coca-Cola schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:01:
[...]

Maar ik zou zeggen, vooral doen. Laat me even weten hoe je TS precies verloopt, dan weet ik precies het effect van een waardeloos coach

Als je alleen voor het effect op woensdag gaat dan is dat er wel natuurlijk ;) Misschien dat je dan na 3 keer piccen idd content hebt op woensdag
Ik kan uit ervaring zeggen dat het verschil tussen slecht en waardeloos te verwaarlozen is ;) Heb er een tijdje mee rondgelopen, maar was het zat en wist dat mijn TS dit seizoen belangrijk zou zijn voor behoud. Daarom maar een betere aangetrokken. Wel te duur, aangezien twee van mijn spelers nu goed ervaring en matig leiderschap hebben.

[ Voor 77% gewijzigd door Pewwy op 26-10-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:01:
[...]

Je begint op bedaard en krijgt er 33% bij per PIC. Ik kom met een slecht coach pas na 4/5 keer piccen (waarvan 1 keer tijdens de beker, dus halverwege de week en geen TS hits door (ver)kopen) op zondag na de wedstrijd op dolgelukkig en op zondag voor de wedstrijd op hoog content.
Dan sta jij na 3 keer piccen met een waardeloos coach echt niet op hoog content/laag tevreden hoor. Ik denk eerder op laag kalm.
nee mijn ts stond na de pic in de beter 2 weken op kalm met een waardeloos LS. blijft dus best lang staan.
vandaag ging mijn ts van content naar kalm. dus zondag zal ie gemiddeld kalm zijn(hoe hoger de ts hoe sneller ie weer zakt. op kalm kan ie dus best een tijd blijven staan).
komende 3 weken pic ik ook denk ik en afgelopen week dus. dan staat ie echt wel op tevreden/hoog content.

ik zal het ts verloop vertellen over een paar weken :) kan het allemaal zo terug zien in ham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht nog wel een kans te maken "vandaag" (aangezien ik zondag een WO had en wat andere trainees kon laten spelen om ervaring op te doen), maar tegen een team waarvan de middenveld ratings beter zijn dan op zondag, en ook nog een goede centrale aanval, maak je verrekte weinig kans.
Got-cup=exit :'( ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zelfde hierro :) Maarja gaat om de lol he :) Voornamelijk de aanloop naar de wedstrijd toe tegen H3!N vond ik al geweldig hehe.

Nu effe kijken wie zijn gastenboek ik nu kan spammen ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:38:
[...]

Zelfde hierro :) Maarja gaat om de lol he :) Voornamelijk de aanloop naar de wedstrijd toe tegen H3!N vond ik al geweldig hehe.

Nu effe kijken wie zijn gastenboek ik nu kan spammen ;)
Vergis je niet, we zitten in een rare poule, waarin iedereen aan elkaar gewaagd is. Alles kan nog na gisteren ;) Volgende week zien we wel hoe het eruit gaat zien, maar niets is onmogelijk. 2 keer winnen en je bent door. Het kan dus nog best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:01
De volgende ronde staat er weer bij. Er kan dus weer uitgedaagd worden. De lay-out klopt niet helemaal, maar hier wordt zo snel mogelijk naar gekeken.

Jaja het is weer tentamen tijd:(

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Succes man :)

@Hein....ik kan je niet uitdagen.....volgens mij ben je bang te verliezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat staat uit omdat ik al die irritante uitdagingen niet wil :)
je hebt geluk dat je thuis speelt anders was het bij voorbaat als beslist :P nu wordt het nog eventjes spannend... wel spannende poule ja kan alle kanten nog op. damien had gister nog best mazzel. hoop gemiste kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb een vraagje,

als je van het ene traningstype naar het andere wil veranderen, wanneer moet je dat dan doorgeven? Ik heb het idee dat als je op donderdag nog verandert (terwijl donderdagnacht dus de training is) dat het dan meer meer doorkomt en je team nog dezelfde training als de week ervoor doet.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:22:
Ik heb een vraagje,

als je van het ene traningstype naar het andere wil veranderen, wanneer moet je dat dan doorgeven? Ik heb het idee dat als je op donderdag nog verandert (terwijl donderdagnacht dus de training is) dat het dan meer meer doorkomt en je team nog dezelfde training als de week ervoor doet.
Het maakt niet uit wanneer je van training verandert, als het maar vóór 2 uur vrijdagochtend is. De training die er op dat moment staat, geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Woeiii, ik ben bijna aan de beurt voor een nieuw team :)
Op dit moment staan er in jouw land 1577 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 2 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-10-05 10:30:00.

blablablablabla......

Je hebt een team aangevraagd op 2005-10-05 22:00:43.
Moet wel zeggen dat het verrekte langzaam gaat met het aantal toegewezen teams. Ik heb het een beetje bij proberen te houden en ik meen dat er vorige week maar een "paar" teams (300 ongeveer) zijn uitgedeeld.

Ik hoop iig zondag een team te hebben, kan ik meteen een wedstrijd spelen met een überbrak toegewezen team :p

[ Voor 3% gewijzigd door lameeuw op 27-10-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Over een week komen er weer een zooi bij aangezien we na 7 weken weer WO's krijgen van inactieve mensen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een aantal maanden hattrick gespeeld te hebben, heb ik me nu ook aangemeld als supporter. Nu ff uitzoeken hoe ik me bij deze federatie aanmeld. (TeamID: 146096)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Dit forum heb je iig gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik wou net zeggen, je bent al op de goede weg :p

Ow jah, kan je jezelf eruit gooien op gottrick.bitxs.com ?? Want mijn FC Railrunner Lupo staat er nog wel....

[ Voor 23% gewijzigd door lameeuw op 27-10-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees al een paar maanden mee, maar ik post nooit zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
De GoT cup is weer up to date :P

Deze poule wilde ik toch eventjes naar voren halen ;)
Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/gotcupFGS.asp?strPoule=E

[ Voor 79% gewijzigd door Mils op 27-10-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks meer aan doen. prima stand. volgende ronde plz! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
En we hebben een nieuw record in de cup

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

8!!!!! WO's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:26:
[...]

Het maakt niet uit wanneer je van training verandert, als het maar vóór 2 uur vrijdagochtend is. De training die er op dat moment staat, geldt.
Dagelijkse updates, training
(28-10-2005 om 01:30)

Voor 01:30 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mils schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:24:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

8!!!!! WO's
Goh, en ik dacht dat het nieuwe systeem juist de vele WO's moest verminderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8!!!!! WO's
beter te vervangen door dieptepunt :(

ik vind dat mensen vorige cup wo waren en nu weer gewoon niet meer mee mogen doen. kijk een keer kan de beste overkomen door een friendly per ongeluk verkeerd te accepten, maar meerdere wedstrijden op rij is gewoon exit. zo zit je de boel te verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Het ging juist heel goed. Bij de voorrondes werd iedereen gecontroleerd of ze lid waren van de fed. Toen waren er maar een paar WO's die meestal voortkwamen uit een foutje.

Heb zelf ook wel is de verkeerde club aangeklikt omdat ik d8 dat ik tegen hem moest.

Bij de echte cup is er niet gecontroleerd op fedmembers uit tijdgebrek. En dat blijkt nu wel.

Ik ben er ook voor, om teams die meerdere keren een WO veroorzaken uit te schrijven voor de cup. Deze zouden dan ook nooit meer mee mogen doen.

Alleen heb ik hier geen tijd voor. Hier gaat toch aardig wat administratief werk in zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Mils op 27-10-2005 17:47 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

als ik naar de uitslagen kijk zie ik 8 WO's en 1 dubbele WO dat zou dus op 10 uitkomen :r

maar goed misschien dat er ook echt wedstrijden 5-0 of 0-5 zijn geworden.

ik helaas ook een WO gehad :'( hopen dat de volgende tegenstander wel tegen me durft te spelen. anders zit ik dacht ik al in de volgende ronde (1e 2 teams door naar knockout stage?)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8!!!!! WO's
Hulde

Nu jou nog even verslaan a.s. Woensdag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulde? weet je wel wat een wo is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
lameeuw schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:34:
Woeiii, ik ben bijna aan de beurt voor een nieuw team :)

[...]

Moet wel zeggen dat het verrekte langzaam gaat met het aantal toegewezen teams. Ik heb het een beetje bij proberen te houden en ik meen dat er vorige week maar een "paar" teams (300 ongeveer) zijn uitgedeeld.

Ik hoop iig zondag een team te hebben, kan ik meteen een wedstrijd spelen met een überbrak toegewezen team :p
Misschien kom je wel bij mij in de competitie daar staat een team op het punt vervangen te worden. Het rare is dat er al langer dan 7 weken niet is ingelogd. het lijkt dus alsof ze een beetje achter lopen met uitdelen.

edit: Ik zie net dat dat team al vervangen is en dat ik een nieuw team in de comp heb

[ Voor 7% gewijzigd door Wceend op 27-10-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:00:
[...]

Misschien kom je wel bij mij in de competitie daar staat een team op het punt vervangen te worden. Het rare is dat er al langer dan 7 weken niet is ingelogd. het lijkt dus alsof ze een beetje achter lopen met uitdelen.
hehe er zijn 8210 wo's team dus die kans is wel redelijk te verwaarlozen ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:21:
niks meer aan doen. prima stand. volgende ronde plz! :)
Niks prima stand :( Daar moet nog één en ander in veranderen ;)

Damn, 8 WO's is bijzonder droevig... Ik zeg tegen de muur met de deserteurs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:22:
[...]

Niks prima stand :( Daar moet nog één en ander in veranderen ;)

Damn, 8 WO's is bijzonder droevig... Ik zeg tegen de muur met de deserteurs :+
eigenlijk 9 WO's. Jij speelt toch ook mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Broeklol, ik ga je slopen woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:07:
[...]

hehe er zijn 8210 wo's team dus die kans is wel redelijk te verwaarlozen ben ik bang :)
ja maar die zitten niet allemaal in de 10 of 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mils schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:45:
Het ging juist heel goed. Bij de voorrondes werd iedereen gecontroleerd of ze lid waren van de fed. Toen waren er maar een paar WO's die meestal voortkwamen uit een foutje.

Heb zelf ook wel is de verkeerde club aangeklikt omdat ik d8 dat ik tegen hem moest.

Bij de echte cup is er niet gecontroleerd op fedmembers uit tijdgebrek. En dat blijkt nu wel.

Ik ben er ook voor, om teams die meerdere keren een WO veroorzaken uit te schrijven voor de cup. Deze zouden dan ook nooit meer mee mogen doen.

Alleen heb ik hier geen tijd voor. Hier gaat toch aardig wat administratief werk in zitten.
Dit is eventueel wel te programmeren door mij. Ik zal er eens naar kijken. Herinner me er nog even aan want ik zal het wel vergeten :D

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:17:
[...]

ja maar die zitten niet allemaal in de 10 of 11
je kan toch ook een WO team in de IX of VIII krijgen?

nouja anyway de kans is nihil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:40:
[...]

Nope, alleen de laagste 2 divisies. Die andere WO teams degraderen helemaal door naar de X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Brainpower schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:27:
[...]

Dit is eventueel wel te programmeren door mij. Ik zal er eens naar kijken. Herinner me er nog even aan want ik zal het wel vergeten :D
Top brain

We gaan het hier nog wel eventjes over hebben. Misschien kunnen we ervoor zorgen dat ze mij geen ht-mail meer hoeven te sturen maar gewoon een link aanklikken. Dat dan het aantal WO's wordt bijgehouden en ik een mooi lijstje krijg per week over wie de 5-0 overwinning krijgt.

ps. Er waren geen normale overwinningen van 5-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:41:
[...]

Nope, alleen de laagste 2 divisies. Die andere WO teams degraderen helemaal door naar de X...
aah ok ja vroegoah kon je een team krijgen in de IX/VIII/VII hou het niet zo bij die wo's. heb er gelukkig ook weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:51:
[...]

aah ok ja vroegoah kon je een team krijgen in de IX/VIII/VII hou het niet zo bij die wo's. heb er gelukkig ook weinig last van.
Mjah, ik ga er maar vanuit dat ik deze keer in de laagste divisie mag / moet beginnen, XI dus, net als een vriend van mij. Eerst maar eens zien of ik een net zo brak team krijg, die vriend van me had 1 keep, 3 verdedigers, 4 mids en 9 aanvallers :X ik hoop op een iets uitgebalanceerder team :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Gabriel Moysan (78249501)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 590
Loon: 963 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AFC Argon
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak

Wat vinden jullie hiervan. Wat het 2.3 miljoen waard?

Heb net even gechecked bij het belgisch u17 team en daar staat hij er toch wel het beste voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Holy shit...geld over ofzo :)

Wel top om zo'n speler te kopen. Als ik binnen een seizoen of 3 a 4 balans in mijn teampie heb ga ik het ook proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Voor mij gaat het toch meer om het geld :) Kan wel wat gebruiken om m'n middenveld op te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat ken ik :) Aanval en verdediging zijn super, maar middenveld mag wel wat beter. Helaas is het geld op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:58:
Heb net even gechecked bij het belgisch u17 team en daar staat hij er toch wel het beste voor
Die belgen ook altijd, die hebben weer een u17 team.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Kijk daar begint het mee. :)

België gebruikt deze site om hun spelers te scouten.

Misschien is dit ook wel wat voor onze toekomstige U20 coach.

http://www.nt-db.net/countries/index.php?cntr=BE

of wordt de huidige site overgedragen aan de nieuwe U20 coach?

ps. Hoe gaat het trouwens met onze U20 coach lobbi actie?

[ Voor 12% gewijzigd door Mils op 27-10-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Hmmmm verdedigen +2, vorm ongeveer stabiel. Eerste briljante verdediger! :) En 1 verdediger 2 weken te vroeg naar uitmuntend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TSI: +1250 / -270
Vorm: +8 / -4

Vorm stijging bij mijn B team, en daling bij mijn A team... Best wel minder dus. Maar ja, kampioen wordt ik toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@TU:

!YES!
+9/-0 Vorm :)
+2 PM :)

@CUP:

Zwarte lijst bij houden imo. Kijken welke teams en dan maar gewoon niet meer laten mee doen. 8 wo's is naar mijn meening een beetje overdreven. Hoewel mijn tegenstander ook nog niets van zich heeft laten horen......misschien toch nog 3 punten dan als het een wo word in mijn poule :)

@U20 lobby:

Staat even stil natuurlijk omdat het nog wel even duurt :) In ieder geval hebben we een kandidaat beschikbaar! :) Maar dacht dat wub meer intresse had voor het NT bondscoachschap waar de verkiezing ook eerder van is.

Zo weer even bij gekletst :) Zondag dus effe een middenveld rating van matig (erg hoog) :) wat dus betekend dat ik dadelijk wel redelijk gaat halen of misschien zelfs goed moehahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is mijn TU ook goed uitgepakt. Ik zie sowieso dat er minimaal twee middenvelder (2x 18) positiespel naar uitstekend. Vorm en de rest is wat lastig te zien in eerste opslag dus daar moet ik op wachten tot ik vanavond in HO kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@Cup

Zie dat er geen gewogen loting geweest is, aangezien de twee finalisten in dezelfde poule zitten..Gaan de eerste 2 door? Of alleen de nummers 1

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:40:
[...]

Ja dat kan maar het ging om iemand die een nieuw team zou krijgen. Maar idd de kans is nihil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:54:
@Cup

Zie dat er geen gewogen loting geweest is, aangezien de twee finalisten in dezelfde poule zitten..Gaan de eerste 2 door? Of alleen de nummers 1
Nee het is geen gewogen loting geweest. Er was een foutje gemaakt betreft de finales. Alles moest even in een uurtje ingedeeld worden. Daar hadden we op dat moment geen tijd voor.

De nummers 1&2 gaan door. Anders komen we natuurlijk in de knoop met de 8ste finales waar we 16 teams voor nodig hebben(we hebben 8 poules)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
@Cup

:? Arrogantie ten top :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mark my words...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Vorm -3 (niet zo erg, toch B spelers)
PM +3 :9 2 weken geleden ook al! Waarvan 1 me keeper 8)7 maar die andere 2 staan vandaag nog op de TL :9

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:25:
@TU:

!YES!
+9/-0 Vorm :)
+2 PM :)

@CUP:

Zwarte lijst bij houden imo. Kijken welke teams en dan maar gewoon niet meer laten mee doen. 8 wo's is naar mijn meening een beetje overdreven. Hoewel mijn tegenstander ook nog niets van zich heeft laten horen......misschien toch nog 3 punten dan als het een wo word in mijn poule :)
Mijn TU was ruk, behalve als ik naar de GoT cup kijk. Vorm a-tem zwaar gezakt, b-team flink gestegen :(

Vorm +6/-6
TSI +2820/-550

BT was bij mij ook laat met uitdagen, volgens mij op zaterdag of zondag, dus dat komt nog wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TSI: 270 (+1330/-1060)
Vorm: -6 (+2/-8)
Middenveld: 1 (+1/-)

Vorm is niet geweldig dus. Ik heb nu wel mijn eerste wonderbaarlijk middenvelder :), jammer dat hij meteen verkocht gaat worden (en ik daardoor al zeker weet dat ik geen eerste meer kan worden in mijn competitie).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:06:
[...]
BT was bij mij ook laat met uitdagen, volgens mij op zaterdag of zondag, dus dat komt nog wel goed ;)
Hij heeft tot zondag de tijd ;)

Mohd Tuah bin Jamlus (16122955): ben je dan zielig of niet, zo'n speler op de TL zetten voor dat bedrag.... vind hem niet bijzonder en dan toch zo opscheppen :?

[ Voor 25% gewijzigd door Swanfield op 28-10-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

A.s. woensdag de kraker in de GoT cup !!!

Winnaar van vorig seizoen Wubmastert neemt het op tegen tweevoudig winnaar Hoedjevanpapier's XI-tal.
Afbeeldingslocatie: http://i10.photobucket.com/albums/a139/hoedjevanpapier/ht.jpg

Kijkerstip !!!
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cup

Ach laat ik het zo stellen, ik vind dat in een poule met de twee toekomstig finalisten/ 2 oudwinnaars/ toekomstige winnaar/ de finalist van vorig jaar, de eerste drie mogen doorgaan >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:10:
A.s. woensdag de kraker in de GoT cup !!!

Winnaar van vorig seizoen Wubmastert neemt het op tegen tweevoudig winnaar Hoedjevanpapier's XI-tal.
[afbeelding]

Kijkerstip !!!
Zout op man, ik heb vorig seizoen gewonnen :(

;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer geen PM erbij. mijn 2 trainees beginnen nu een beetje richting miskopen te gaan. de was een YP met een tsi van 1300 en is na 6 weken pm training nog niet gepopt :( waarschijnlijk was ie dan zeer hoog goed verdedigen en na 1/2 weken uitstekend verdedigen geworden :(
misschien dat ik hem maar verkoop en een betere haal. wellicht interessant voor def trainers die trianees met pm willen hebben?

die ander heeft pm+5 maar heeft zeer hoge bijstats dus die wil ik houden.

vorm is geloof ik weer gestegen in b-team. a-team is niet veranderd behalve mijn 2 wingers die nog ietsjes gedaald zijn :(
twijfel of ik niet mijn pm trainee met redelijk wing wtm zet ook omdat ik door een pic toch al mid verlies en ik tegen een pm trainer speel.

aan de andere kant heeft gemotst vorige week dus zijn ts is brak en mijne kalm nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pewwy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:16:
[...]

Zout op man, ik heb vorig seizoen gewonnen :(

;) :+
Excuus als dat zo is, ik heb naar het plaatje gekeken op de fed pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:33:
[...]

Excuus als dat zo is, ik heb naar het plaatje gekeken op de fed pagina.
Schaam je diep :) Ik geloof overigens wel dat jullie een goede kans maken. Ik ga dit jaar niet eens door deze ronde komen ben ik bang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:14:
[...]

Ach laat ik het zo stellen, ik vind dat in een poule met de twee toekomstig finalisten/ 2 oudwinnaars/ toekomstige winnaar/ de finalist van vorig jaar, de eerste drie mogen doorgaan >:).
Begin je hem te knijpen, speedy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mils schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:39:
[...]

En ploeg 4 is een WO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:35:
[...]

Schaam je diep :) Ik geloof overigens wel dat jullie een goede kans maken. Ik ga dit jaar niet eens door deze ronde komen ben ik bang...
amen to that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:39:
[...]

In mijn poule kan ik het alleen berusting noemen ;).
Het contrast moet er zijn idd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat je daarvan kan winnen met een beetje mazzel ;)

[edit] hey ik zie het nou pas! mijn eerste speler boven de 20k tsi :)

Leslie Faumuina TSI = 20 130, 21 jaar, redelijk in vorm

ziet er wel stoer uit :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:25:
misschien dat je daarvan kan winnen met een beetje mazzel ;)
Als ik niet vergeet een berichtje te versturen zal dat wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Fiesoli -- goed vorm
TSI = 2 370

Conditie: redelijk
Positiespel: uitstekend

ik word gek hij moet toch eens gaan poppen die gek ik w8 al 2weken al me programatjes zeggen jaah hij zit nu op 100% :@:@ maar hij popt maar niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poppen naar formidabel? ligt eraan of ie verder nog bijstats heeft als wing/passen of def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Door het aantal WO's van de afgelopen speelronde vond iedereen toch dat er maatregelen nodig waren. Sander en ik hebben het aantal WO's al geprobeerd te verminderen door alleen fed members toe te laten tot de cup. Dit ging goed tot de voorrondes. Er waren toen uitzonderlijk weinig WO's :*) Voor het 2e gedeelte van de cup hadden wij erg weinig tijd om dit allemaal te controleren. Dit uit zich gelijk tot 10!! WO's in 1 speelronde. :(

Hierdoor zijn wij genoodzaakt wat regels toe te voegen aan de regelementen.

Hieronder de extra toegevoegde regels:

GoT Cup 2005 Regelementen

WO’s
• Wanneer een team een WO veroorzaakt zal hij een waarschuwing krijgen. Hij komt dan op de zogenaamde “warn list”. Deze zal ook op de GoT cup site te zien zijn. Wanneer een team zijn tweede waarschuwing krijgt voor het veroorzaken van een WO in één Cup seizoen zal deze op de blacklist komen.
• Wanneer een team op de blacklist staat wordt deze voor de eerst daaropvolgende seizoen uitgesloten voor de GoT Cup.

GoT Cup Geiten 2005

• Emile aka Mils85 TeamID = 366883

• Sander aka SandstorM TeamID = 148839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen dank jongens voor het idee :P

nee maar het is gewoon de enige optie om het een beetje leuk te houden allemaal. je kan wel blijven waarschuwen, maar dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ GoT cup, prima oplossing jongens! Mijn steun hebben jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Langzamerhand komt die cup er wel. De schoonheidsfoutjes worden er een beetje uitgeslepen :) (beetje bij beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:35:
poppen naar formidabel? ligt eraan of ie verder nog bijstats heeft als wing/passen of def.
hij heeft verdedigen zwak verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

hij heeft verdedigen zwak verder niks
dan zou ie idd wel binnenkort overgaan. denk nog 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:58:
Langzamerhand komt die cup er wel. De schoonheidsfoutjes worden er een beetje uitgeslepen :) (beetje bij beetje)
het is als een ruwe diamant hé. het duurt even voordat ie geslepen is, maar dan vonkelt ie ook wel eeuwig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:17:
Mario Fiesoli -- goed vorm
TSI = 2 370

Conditie: redelijk
Positiespel: uitstekend

ik word gek hij moet toch eens gaan poppen die gek ik w8 al 2weken al me programatjes zeggen jaah hij zit nu op 100% :@:@ maar hij popt maar niet:)
een speler die bij mij net naar formidabel gepopt is (ook zonder noemenswaardige bijstats) heeft:
tsi: 2110 redelijk vorm
matig conditie
dus denk dat het wel redelijk normaal is

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me eerste formidabel speler krijg ik dan binnenkort maar zit dan te twijfelen doortrainen of een goede spits kopen al me spitsen zijn maar 3 ster bij goed vorm en formidabel levert zoon 550.000 op en daarmee zal je denk ik toch wel een 4 sterren spits halen of nieT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wonderbaarlijke opschepper ???? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

wonderbaarlijke opschepper ???? ;)
Gepost door MaestroTim (Nieuwsposter & Toto Admin) @ 23-9-2005 22:09:17 ()
WO = waanzinnige oefenwedstrijd toch?
Ik moest er gelijk aan denken :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.