Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
de pull zag er goed uit, Bulsink als achternaam (was mn beste pull), redelijk conditie, matig passen.... verder niks, weer 22k weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een knakker van 19 met iets matigs ergens geloof ik met een tsi van 150.

afgevoerd en opgeknoopt. weg ermee!

vanavond krijg ik lekker spank van een top 10 beste VI teams in nederland. dus daar is geen beginnen aan(ter vergelijking ik ben 2767e hahaha! :P) tenzij ik heel misschien alles op het middenveld gooi, maar ik kan niet motsen dan is mijn seizoen echt over :)

dus lekker piccend en strijdend ten onder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:13
18 jarige waardeloze keeper... die mag woensdag in de friendly proberen 1 * te halen, nadat hij eerst de lijnen heeft gewit en de netten heeft gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

20 jarige waardeloze keeper. Heb hem al ontslagen, ik was ff vergeten dat ik ze ook altijd bewaar voor de friendlies. Dan maar mij coach in de goal zetten ofzo ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zucht zwak keeper tsi 370 21 jaar...... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor derde week achter elkaar een goede pull :), dit keer

17 jaar
TSI: 840
spec.: onvoorspelbaar

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Transfervergelijking geeft een hoge variatie aan, van 100K t/m 900K terwijl TSI niet eens zoveel verschilt. Dus als er een spitstrainer rondloopt die kan gokken hoeveel deze speler minimaal waard is. Mag het zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een 19 jarige met als stat verdedigen GOED, tsi 460
Gelijk maar op TL gezet.
Heb net ook 7 ton ontvangen voor een speler, moet ik maar weer een leuk midje voor opscharrelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom pullt hier iedereen keepers? zeker als je jeugd eenmaal op goed/uitstekend staat lijkt me dat niet zo slim. of mis ik hier iets?

@speedy denk 250-350k ofzo. zeker dat matig verdedigen maakt het niet een toppull. anders was ie al bijna uitstekend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik weet niet Hein... hoeveel top veldspeler pulls heb jij gedaan dan? Ik tot nu toe alleen nog maar keepers gepullt en draai echt mega winst op mijn jeugdopleiding (alleen dit seizoen al voor 900 K aan keepers verkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Tja ik denk dat ik ook maar weer overstap op keepers, simpelweg is dat meestal beter en dus meer geld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:40:
waarom pullt hier iedereen keepers? zeker als je jeugd eenmaal op goed/uitstekend staat lijkt me dat niet zo slim. of mis ik hier iets?

@speedy denk 250-350k ofzo. zeker dat matig verdedigen maakt het niet een toppull. anders was ie al bijna uitstekend denk ik.
Ach veldspelers lukte ook niet de laatste weken...dacht als ik nou een 17 jarige goed keeper pull... :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hey een zuchtje wind in mn rug :9 1-0 :)
gohh nog een windje... 2-0
en weer een wind tegen, 2-1
jeej, hier werkt wilma mee ;) 3-1
maarrr een wedstrijd zonder gele kaarten zit er voor mij natuurlijk niet in... zucht, weer iemand op scherp
wilma.. wilma, wilma... 3-2, ze maakt het weer spannend

[ Voor 101% gewijzigd door Joss op 23-10-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Wilma vooralsnog tegen... 2-0 achter al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik 1-0 achter, uit tegen de koploper. Volgende week tegen de nummer 2. Hopen dat ik na de wedstrijden tegen die gasten buiten de degradatiezone blijf...

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 23-10-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wilma ook tegen..
0-2 Achter.
Voor mensen die het willen weten me team heet: Het Jesper Legioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie spelen duidelijk in de verkeerde regio :)

Het zonnetje scheen, het stadionnetje zat vol, en het voorsprongetje was 4-2, door een hattrick van mijn zweedse talentje.

5 seconden na het posten van al dit positieve nieuws vindt mijn temperamentvolle winger het natuurlijk nodig om iemand zomaar onderuit te schoffelen, zodat ie als eerste bij de douches is... |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ze blijven maar naast schieten bij mij :( Schot op de paal, schot op de lat, vrije trap net mis en schot net naast. Een puntje zou toch mooi meegenomen zijn vandaag ;(

:) 1-1 _/-\o_

Wn zo is de wedstrijd ook afgelopen :)

Wonderbaarlijk counter in tactiekvaardigheid, en een record van 46 sterren. Ik ben niet helemaal ontevreden.

[ Voor 36% gewijzigd door Pewwy op 23-10-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
pfieeeuw:

FC Strijen
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: redelijk (zeer hoog)
HatStats 174
Verdediging 72
Middenveld 39
Aanval 63

fc de botjes
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 114
Verdediging 56
Middenveld 27
Aanval 31

Slecht 3-2 gewonnen, het is een schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Je zal maar in de 89e minuut een tegengoal krijgen en daardoor als einduitslag 4-4 krijgen :O

Maargoed, het zal allemaal wel verdiend zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welk moment worden de ratings nu eigenlijk berekend? Is dat een gemiddelde over de wedstrijd?
Ik zou wel willen weten hoe de ratings waren:
toen we 11 tegen 11 stonden
toen hij moest wisselen
na mijn rode kaart en zijn tweede wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilma bleef in de tweede helft gelukkig dezelfde kant opwaaien en een prima 2-2 einduitslag was het resultaat :)

Blijf wel 6e en in de gevarenzone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah 1-0 gewonnen van B.O.O.T.

Sta nu als enige ongeslagen op kop.

Wedstrijd: 54623995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

mijn supporters zitten bij de tegenstander 10 10 10 te schreeuwen :)

zou wel leuk zijn als ik die ook nog even ga maken B)

[ Voor 1% gewijzigd door odan op 23-10-2005 22:52 . Reden: typen is niet simpel ]

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Wederom weer gewonnen, sta nog steeds ongeslagen aan kop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

odan schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:52:
mijn supporters zitten bij de tegenstander 10 10 10 te schreeuwen :)

zou wel leuk zijn als ik die ook nog even ga maken B)
uiteindelijk 1-9 gebleven. maar wat een wedstrijd. ik heb gepict en stond 1-0 achter 8)7

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb ook weer gewonnen. Er is nu wel een nieuwkomer die 3 punten meer heeft en ik denk dat die ook wel kampioen gaat worden. Zelfs als het me lukt hem te verslaan (ik heb wel een beter trainingsprogramma want ik train pm en hij spelhervatten) gaat hij winnen op doelsaldo. Een tweede plaats vind ik ook prima eigenlijk want mijn team is toch nog niet klaar voor V. Toch zou zo'n beker wel weer leuk zijn ;)

Vorig seizoen was ik nog die nieuwkomer met het betere team ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ok hier komtie:

Feit: PICen
Feit: Middenveld matig (laag) hoogste rating ooit op middenveld (incl MOTS matches)
Feit: 5x Nelson (Topscorder nu!)
Feit: 10-0 winnen van een ploert!
Feit: H3!N je gaat er aan a.s. woensdag!! hahahaha

Ja ja :) Stel gewoon mijn basis elf op heintje! Kom eens effe met mijn sterre team dat grasveldje van je omspitten :p hehe

Laatste feitje is natuurlijk wel een leuge he ;) is alleen om heintje bang te maken hehehe

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:57:
Ok hier komtie:

Feit: PICen
Feit: Middenveld matig (laag) hoogste rating ooit op middenveld (incl MOTS matches)
Feit: 5x Nelson (Topscorder nu!)
Feit: 10-0 winnen van een ploert!
Feit: H3!N je gaat er aan a.s. woensdag!! hahahaha

Ja ja :) Stel gewoon mijn basis elf op heintje! Kom eens effe met mijn sterre team dat grasveldje van je omspitten :p hehe

Laatste feitje is natuurlijk wel een leuge he ;) is alleen om heintje bang te maken hehehe
Gefeliciteerd!

Als jullie spelers elkaar ff flink trappen woensdag dan wordt het voor mij makkelijk de volgende 2 wedstrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie gaan er beide gewoon netjes af hoor. snap het probleem niet zo? :P

slechts 1-4 verloren dus dat viel reuze mee(pic) wellicht zonder pic nog een mini kansje gehad, maar denk het niet. wel raar dat mijn spits maar 3,5* haalt goed in vorm. nouja...

[edit] hahah heb flink in sommige gastenboeken lopen spammen met mijn dronkenkop gisteravond :P
mooie berichten zijn dat altijd... veel spelfouten, gezellige vrolijke berichten (not!) :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
*GAAP* maar weer eens een spannende WO achter de rug... Sta nog steeds 1e met 3 punten voorsprong op iemand die ik al verslagen heb... Spannend spannend spannend. Ik mag hopen dat ik volgend jaar in de VII een beetje een leuke divisie tref.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend weer eens gewonnen met 2-1. Het had veel meer moeten zijn, want na 10 minuten sta je met 2-0 voor. Dan had ik het gewoon uit moeten bouwen. Hij stond op dat moment 3e en ik 8e. Maar goed dat zegt niets blijkt maar weer eens.

De weg naar de top is ingeslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:56:
*GAAP* maar weer eens een spannende WO achter de rug... Sta nog steeds 1e met 3 punten voorsprong op iemand die ik al verslagen heb... Spannend spannend spannend. Ik mag hopen dat ik volgend jaar in de VII een beetje een leuke divisie tref.
tsja duurt wel even vanaf de X voor je in een boeiende compo zit :)
4x op rij kampioen worden moet makkelijk lukken lijkt me toch?

was mij helaas niet gelukt :( staat toch leuk al die medailles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

Vergeet niet dat de beste niet altijd wint in HT. Wie kan dat nu beter weten dan ik? (als je kijkt naar mijn compo dan :9 ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

Nou 4 keer op rij makelijk lukken dat weet ik niet... er zijn zowiezo niet zo heel veel mensen die dat doen en het is volgend seizoen nog maar afwachten of ik een kans maak.
Wat is er eigenlijk nodig om in de VII kampioen te worden, ik speel volgend jaar namelijk wel gewoon nog 5-3-2 en dat is nou niet de beste opstelling om snel mee te promoveren ;) Ik wil dit jaar eindigen met 2 formidable PM en 1 formidable vleugel + PM en dan nog 1 formidable spits. (dus zeg maar op elke positie een formidable hoofdstat, op mijn keeper na en met mijn verdedigers op minimaal uitmuntend).

&*$%&%!&$ Net mijn op 1 na beste middenvelder (32 jaar) van goed PM naar redelijk gedaald (en naar matig ervaring gestegen woei!)... Nou maar hopen dat toptalent Per Irstrom zijn 1.4 miljoen kan waarmaken (uitmunten verdedigen, 5410 TSI), anders moet ik aanstaande zondag met een verdediger op het middenveld spelen....

[ Voor 16% gewijzigd door Coca-Cola op 24-10-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja ligt aan de compo he er is niet 1 VII :P

maar met 5-3-2 maak je het jezelf uiteraard wel erg lastig. waarom niet 4-4-2 met 3 im's? speel je woensdag 5-3-2 train je toch 9 man en haal je aanzienlijk betere ratings.

als je nou niet countert en 4-4-2 speelt met 3 goeie mids haal je én hele goeie def ratings en een fatsoenlijk mid en een fatsoenlijke aanval(met aanvallende mids). lijkt mij persoonlijk een veel beter plan dan 5-3-2 counter.

of je moet net als pewwy hele goeie spitsen halen, maar dat ligt nog niet helemaal binnen je budget geloof ik(en bij hem werkt het nou ook niet echt optimaal met al die gelijke spelletjes).

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:41:
tsja ligt aan de compo he er is niet 1 VII :P

maar met 5-3-2 maak je het jezelf uiteraard wel erg lastig. waarom niet 4-4-2 met 3 im's? speel je woensdag 5-3-2 train je toch 9 man en haal je aanzienlijk betere ratings.
Dat doe ik heeeeel soms ook wel, maar dat scheelt toch aardig in de inkomsten en ik heb al trainees te veel ;) (geld brand soms in mijn zak op donderdag morgen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:44:
[...]

Dat doe ik heeeeel soms ook wel, maar dat scheelt toch aardig in de inkomsten en ik heb al trainees te veel ;) (geld brand soms in mijn zak op donderdag morgen :P)
tsja winnen en promoveren scheelt ook in inkomsten :) en 9 trainees is toch nog steeds heel veel. ik heb er maar 6 :( (ja en een halve op de wing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:41:
of je moet net als pewwy hele goeie spitsen halen, maar dat ligt nog niet helemaal binnen je budget geloof ik(en bij hem werkt het nou ook niet echt optimaal met al die gelijke spelletjes).
Ik heb tot vorig seizoen ook vaak 4-4-2 in de competitie gespeeld, alleen is mijn middenveld vergeleken met mijn divisiegenoten zo slecht dat ik geen andere opties heb nu. Ik heb overigens niet te klagen hoor. Vanaf het moment dat ik mijn spitsen heb gekocht heb ik 1 keer gewonnen en 2 keer gelijk gespeeld. Eén wedstrijd had ik moeten winnen, omdat die tegenstander ver onder me staat, maar gisteren met pic tegen de nummer 1 gelijkspel was toch heel mooi.

Anyway, het is allemaal deel van mijn strategie. Volgende aankopen worden wingers, daarna moet er een hele goede mid aangeschaft worden. Tot die tijd moet ik me alleen maar handhaven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:46:
[...]

tsja winnen en promoveren scheelt ook in inkomsten :) en 9 trainees is toch nog steeds heel veel. ik heb er maar 6 :( (ja en een halve op de wing)
Tsja die 6 van jou zijn wel een stuk meer waard he, dus het ontloopt elkaar niet zoveel! ;)
Ik had een WO gisteren en heb daardoor de koppositie overgenomen! :P Mijn concurrent speelt altijd behoorlijk aanvallend, maar gisteren tegen 1 van de zwakste tegenstanders uit onze compo gaat hij ineens 4-5-1 spelen? Erg vage gast, hij won ook maar net met 2-1. Volgende twee weken mag ik de competitie beslissen tegen hem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die speelt dan waarschijnlijk woensdag ook 4-5-1 om de ervaring met de opstelling op orde te krijgen. Gewoon woensdag kijken dus en dan moet het goedkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:38:
Die speelt dan waarschijnlijk woensdag ook 4-5-1 om de ervaring met de opstelling op orde te krijgen. Gewoon woensdag kijken dus en dan moet het goedkomen ;)
Tsja als hij woensdag aanstaande ook 4-5-1 speelt dan wordt hij afgeslacht door mijn ploegie...enige sterke punt van hem was zijn aanval en die maakt op deze manier echt absoluut geen kans tegen mijn uber verdediging! :P
Maar ja het is dezelfde gast die de afgelopen paar weken algemeen getraind heeft omdat zijn vorm zo slecht was.. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 24-10-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb ik in de 8e ook gehad. Mijn toenmalige concurrent trainde 3 of 4 weken algemeen voordat hij tegen mij moest. Eindresultaat was hierdoor een tweede plek in de competitie. Jammer van het lintje, maar intussen smoke ik hem met mijn a-elftal. De rest van zijn competitie in de VI ook overigens :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 24-10-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:22:
[...]

Tsja die 6 van jou zijn wel een stuk meer waard he, dus het ontloopt elkaar niet zoveel! ;)
dat is wel zo, maar niet zoveel. die 3 extra trainees bij elkaar zijn wel meer waard zijn hoor :)
Pewwy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

Ik heb tot vorig seizoen ook vaak 4-4-2 in de competitie gespeeld, alleen is mijn middenveld vergeleken met mijn divisiegenoten zo slecht dat ik geen andere opties heb nu. Ik heb overigens niet te klagen hoor. Vanaf het moment dat ik mijn spitsen heb gekocht heb ik 1 keer gewonnen en 2 keer gelijk gespeeld. Eén wedstrijd had ik moeten winnen, omdat die tegenstander ver onder me staat, maar gisteren met pic tegen de nummer 1 gelijkspel was toch heel mooi.

Anyway, het is allemaal deel van mijn strategie. Volgende aankopen worden wingers, daarna moet er een hele goede mid aangeschaft worden. Tot die tijd moet ik me alleen maar handhaven...
je had die 2 goeie mids niet moeten verkopen begin seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
je had die 2 goeie mids niet moeten verkopen begin seizoen.
Jawel, die moesten weg. Heb overigens dik winst gemaakt op die spelers, dus het was wel het goede moment. Het is met counter belangrijker om een goede aanval te hebben dan een goede verdediging....als die sjaken tenminste scoren voorin. Binnenkort één goede vleugelspeler en nog een trainee kopen, daarna komt de rest wel in orde. Het gaat mij er nu vooral om dat ik het hele middenveld kan verjongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:54:
Heb ik in de 8e ook gehad. Mijn toenmalige concurrent trainde 3 of 4 weken algemeen voordat hij tegen mij moest. Eindresultaat was hierdoor een tweede plek in de competitie. Jammer van het lintje, maar intussen smoke ik hem met mijn a-elftal. De rest van zijn competitie in de VI ook overigens :)
Tsja, hij was gisteren echt zeer slecht en in zijn beste wedstrijden heb ik ook gewoon een stuk beter team (middenveld en defence...en mijn aanval zo goed als gelijk aan zijn defence) dus moet nu helemaal geen probleem zijn...en mijn andere concurrent had een sterk middenveld en is nu al zijn linies aan het versterken behalve zijn middenveld...daar verkoopt hij spelers van (geen trainees, zijn allemaal 29 en zo)...resultaat overal matig laag scores behalve zijn middenveld die is nu slecht laag ipv zwak laag...tsja denk dat zijn team alleen maar zwakker geworden is nu! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms moet je een stapje terug doen om er vervolgens weer verder te groeien. mijn mid is nu ook stuk slechter dan vorig seizoen, maar dat trekt vanzelf weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:37:
soms moet je een stapje terug doen om er vervolgens weer verder te groeien. mijn mid is nu ook stuk slechter dan vorig seizoen, maar dat trekt vanzelf weer bij.
Ja maar jij traint niet een paar weken algemeen tussendoor ;) Ik kan er ook niet echt achterkomen momenteel wat hij nou traint...ach ja boeie...ga hem wel pakken de komende wedstrijd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algemeen trainen is net zoeits als 4-5 ton door de plee spoelen :) en dat dus elke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:50:
algemeen trainen is net zoeits als 4-5 ton door de plee spoelen :) en dat dus elke week :)
Geef even aan waar zijn riolering uitkomt dan ga ik het wel even opvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Altid is traag vandaag :'( Heb ik eindelijk leuke ratings duurt het weer mega lang eer ze erop staan :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GoT-Cup meesters/meesteressen

Ter kennisname:
Mijn tegenstander (fapu) accepteert mijn uitdaging maar niet (vorige week woensdag al uitgedaagd). Laatste login op 16-10...
Omdat het missen van een friendly dodelijk zou zijn, ga ik vanaf nu op zoek naar een friendly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:19:
@GoT-Cup meesters/meesteressen

Ter kennisname:
Mijn tegenstander (fapu) accepteert mijn uitdaging maar niet (vorige week woensdag al uitgedaagd). Laatste login op 16-10...
Omdat het missen van een friendly dodelijk zou zijn, ga ik vanaf nu op zoek naar een friendly.
heb je dit ook via ht-mail gedaan? dat moet namelijk volgens de regels :+

ik heb btw ook een wo in de got cup :( (2e alweer)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:23:
[...]

heb je dit ook via ht-mail gedaan? dat moet namelijk volgens de regels :+
ik heb btw ook een wo in de got cup :( (2e alweer)
Het heeft m.i. weinig zin om mijn tegenstander te ht-mailen als hij niet online is geweest de laatste 8 dagen. Of bedoel je de cupgeiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel scherp wub. jou maken ze ook niks wijs hé? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:58:
Altid is traag vandaag :'( Heb ik eindelijk leuke ratings duurt het weer mega lang eer ze erop staan :'(
Dus door jouw ratings zijn de servers overbelast? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Het heeft m.i. weinig zin om mijn tegenstander te ht-mailen als hij niet online is geweest de laatste 8 dagen. Of bedoel je de cupgeiten?
uiteraard de geiten :+

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

Dus door jouw ratings zijn de servers overbelast? :+
Ze zijn volgens mij alles aan het binnenhalen over een analoge lijn :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hmm het kan aan mij liggen, maar volgens mij is het verschil in prijs tussen een uitmuntend verdediger en een uitmuntend PM helemaal niet zo groot? Beide rond de 1.2-1.6 miljoen (ruim genomen en zonder bijstats)
Dus dat zou beteken dat verdedigers trainen een stuk winstgevender is dan ik dacht. Ik kan 10 verdedigers trainen tegen 8 middenvelders (6 * 100% + 4 * 50%).
Nou maar hopen dat ik idd 1.4 miljoen krijg voor mijn 19 jarige uitmuntend verdediger, dan kan ik zondag tenminste iets van een middenveld neerzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 4x 50% moet je niet te serieus nemen. hou het gewoon op 6 trainees en een beetje extra. misschien als je bergen geld heb kan je de volledige trainings capaciteit benutten, maar een 18 jarige formidabele winger met uitstekend passen met redelijk pm om op de vleugel te trainen is voor mij een beetje te duur :)

ik denk ook wel dat verdedigen het meeste oplevert alleen krijg je er zo'n brak team van. maarja het is kiezen of delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hoe snel poppen middenvelders trouwens? verdedigers is met goed coach +9 assistenten voor 17 jarige 7-8 weken, voor 18 jarige 8-9 weken en voor 19 jarige 9-10 weken (etc.)

Volgens mij poppen middenvelders al na 6 weken toch? (17 jarige dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Haha dat antwoord is mij iets te kort Hein ;) Volgens mij kunnen 17 jarige in 6, 18 in 7 en 19 in 8 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 14:46
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af. Ik zelf heb een goed trainer en 10 assistent coaches, maar volgens ham poppen mijn 17 jarige middenvelders pas na 8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst een 19-jarige spits die onder een goed trainer al na 6 weken overging!
Of ik heb het niet goed bijgehouden, dat kan natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:42:
Ik had laatst een 19-jarige spits die onder een goed trainer al na 6 weken overging!
Of ik heb het niet goed bijgehouden, dat kan natuurlijk ook ;)
Dat verschilt dan ook per trainingsoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Pff het lijkt wel alsof ik pech blijf hebben met mijn keepers. Afgelopen zondag mijn 3e keeper die eruit ging dit seizoen met een blessure! Helpt een keepertrainer hier tegen of is dit gewoon bad luck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wceend schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:10:
Pff het lijkt wel alsof ik pech blijf hebben met mijn keepers. Afgelopen zondag mijn 3e keeper die eruit ging dit seizoen met een blessure! Helpt een keepertrainer hier tegen of is dit gewoon bad luck?
Bad luck. Ik koop altijd tijdelijk een andere keeper (heb het ook al twee keer gehad).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Wceend schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:10:
Alleen fysio's helpen bij het voorkomen van blessures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:20:
[...]

Haha dat antwoord is mij iets te kort Hein ;) Volgens mij kunnen 17 jarige in 6, 18 in 7 en 19 in 8 ofzo?
kort? het is gewoon 7 weken :)

7 weken 17jr+ 9 ass coach + goed coach.

de prijs scheelt toch wel met defs of mids. kale wonderbaarlijke def is 2.1-2.2m en kale pm'er is 2.6-2.7m. maar van mij mag iedereen lekker def gaan trainen. worden mijn midjes nog meer waard :)

@ wc eend: fysiotherapeuten helpen om de kans op blessures terug te dringen. ook is de kans met 100% trainingsintensiteit de kans groter, maarja dat neem ik voor lief anders train je niet maximaal.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
WTF :? Kijk wat ik in mijn mailbox krijg....
Gamemasters hattrick
>
>Due to a problem with the server database we had to reorganise everything .
>We fixed the several minor problems . But a larger problem has come up .
>Some players names and passwords have disappeared from our main database .
>That means that the player whos name and password disappeared can log
>in but will be seen as inactive by the server . These teams will
>disappear in
>7 weeks . We have checked the players names and passwords who have
>disappeared . You are one of them .You have to send your password and
>username to us at this email address : GameMasterhattrick@hotmail.com
>.If you don’t send them your team will disappear . We have already some
>complaints of those players . The password and username must be send
>before 30-10-2005.
>
>
>Thanks
>Ht-crew hattrick .
Heb hem maar meteen opgestuurd, anders raak ik mijn team kwijt 8)7 ... hoeveel mensen zullen er echt intrappen :?

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 24-10-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Genoeg reden om voor op te passen lijkt me.
Iemand Sneaky inlognaam en password aftroggelen. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 24-10-2005 20:19 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reken maar dat mensen erin trappen. maar dan ben je ook wel zo vreselijk dom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:39:
reken maar dat mensen erin trappen. maar dan ben je ook wel zo vreselijk dom.....
hoezo erin trappen het is een doodserieus bericht :+

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailbom sturen naar dat mailadres. is het geintje meteen afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
like he cares ;) hij heeft zn wachtwoorden al binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:12:
like he cares ;) hij heeft zn wachtwoorden al binnen
Lijkt me met dat boerenkool engels dat het een Nederlander is. Een klasgenoot van me heeft ook een keer zoiets gemaakt (alleen vroeg die dan het wachtwoord van hotmail). Daar trapte 1 meisje in (blond :X) die ook bij mij in de klas zat. Best wel zielige acties maar eigenlijk nog dommer/naiever als je erin trapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies het kaf van het koren scheiden. als je hier intrapt verdien je geen hattrick team :)

en als je hotmail gebruikt heb je het uberhaupt niet begrepen dus ook dat is meer dan terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen allemaal morgen kijken, ik heb namelijk een hele spannende WO tegen H3!Ntje :)

Ik speel op dat veldje voor zijn deur dus heel de buurt is uitgenodigd maar jullie moeten er wel snel bij zijn want er komen echt heel veel buren kijken :)

Persoonlijk vind ik dat we maar weer even een toto in het leven moeten roepen :)

Beerz United - Swanfield United

Wie wint? Ik persoonlijk denk zelf er van uitgaande dat de beste altijd wint, dat Swanfield United wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met alle toto's die in HT zijn vul ik bijna altijd een 1 in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een lekker brak trapveldje waar de koeien 15 minuten voor aanvang nog van zijn weggejaagd voetbalt prima! met kuilen, vlaaien en hele stukken zonder gras uiteraard. geen belijning of penaltystip. en uiteraard de mensen van de club die zelf fluiten en vlaggen. tante annie bakt friet en ome gerrit maait het gras.

op zulke velden jarenlang gevoetbald dus maak je borst maar nat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Damien2004 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:15:

Wie wint? Ik persoonlijk denk zelf er van uitgaande dat de beste altijd wint, dat Swanfield United wint :)
dan ga ik toch voor de mooiste naam

BEERz United _/-\o_

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedzo jongens! odan en bleupanther hebben al een dag gratis bier adden in de adkuil verdiend(hij heet niet voor niets zo uiteraard!)

poolse en tjechische meisjes van genot worden ingevlogen as we speak dus het wordt weer feest morgen!

de woeste mannen staan morgen ochtend al vroeg op het plaatselijke station de inkomende treinen op te wachten met knuppels en kettingen. bitje in, tok om! en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H3!N verliest met 1-0 door een eigen doelpunt in blessuretijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Pewwy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:01:
WTF :? Kijk wat ik in mijn mailbox krijg....

[...]

Heb hem maar meteen opgestuurd, anders raak ik mijn team kwijt 8)7 ... hoeveel mensen zullen er echt intrappen :?
Oeh, das een mooie manier om te cheaten..... gauw ff wat spelers aan een blonde verkopen en je bent uit de financiële sores.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:38:
H3!N verliest met 1-0 door een eigen doelpunt in blessuretijd :)
jij solliciteert naar een stadion verbod knulletje!

2 b-team wingers verkocht en 1 a-winger teruggekocht. vorm is nog eventjes slecht maar moet 4* en leuke ratings kunnen halen.

volgend seizoen weer eens 2 echte jonge wing trainees kopen, maar zijn zo duur :( (als ze ook nog een beetje fatsoenlijke stats willen hebben). voordeel is wel dat ik voorlopig nog lang deze compo nog niet uit kan(minimaal 2 seizoenen) dus mijn mid verslappen en goeie aankopen doen zit in de marge. degraderen doe ik toch niet.

wordt wel een 38 stappen plan op deze manier, maar goed. als ik er ooit uitkom ben ik ook wel zo V waardig dat ik dan voor degradatie ook absoluut niet bang hoef te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zit er hier iemand nog te turven hoe vaak H3!N laat blijken dat hij in een zware VIde zit? ;) :P :+ O-) enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Zit Hein in een zware VI?? Niks van gemerkt :P

-Edit-

ik wil anders ook wel even klagen... Ik zit in de 1010e van de 1024 VIII's en heb 3 WO's, dat is ook geen pretje hoor... Er haalt bij mij geen team meer dan 100 Hatstats of 30*... Ik haal 130+ Hatstats en 36*.

[ Voor 71% gewijzigd door Coca-Cola op 26-10-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:03:
Zit er hier iemand nog te turven hoe vaak H3!N laat blijken dat hij in een zware VIde zit? ;) :P :+ O-) enz...
Cruijf uitspraak: Kijk, als je in een competitie zit waar de tegenstanders beter zijn dan jou dan zit je automatisch in een zware competitie, das logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Die Alltid hattrick site is trouwens echt onwijs cool! Echt lachen om te zien hoe je het doet in vergelijking met je mede fed genoten in dezelfde divisie. Ik zie dat mijn complete verdediging + keeper in het dreamteam van onze fed VIII staat.
Ik zie trouwens ook dat Komtie Gaatie de beste spitsen trainer is van de VIII, mijn god een spits met 6*, ik zeg promoveren en rap een beetje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik vind die federatie opties ook erg leuk.

Maar heb een vraag je erover, wat zijn SL punten? Heb namelijk de meeste van de X divisie genoten in onze federatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OsseMaarten schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:01:
Ik vind die federatie opties ook erg leuk.

Maar heb een vraag je erover, wat zijn SL punten? Heb namelijk de meeste van de X divisie genoten in onze federatie...
Een vergelijkingsmaatstaf met andere divisies. De berekening is zo opgesteld dat jij je als team kan vergelijken met teams in hogere of lagere divisies. Hij corrigeert dus voor niveauverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:03:
In tegenstelling tot vorig seizoen toen ik bang was te degraderen zie ik nu ook voordelen omdat je wel gedwongen wordt om over je opstelling en pic/mots na te denken al weken van te voren.
Bovendien is het wel erg spannend :)

en wat coca cola zegt elke week 10-0 winnen is ook saai, dus elk voordeel hep zijn nadeel om maar een beetje in het cruijiaans te blijven.

komende 2 weken wordt er trouwens weer gewoon gewonnen dus zal je me even niet horen over mijn compo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik nomineer nu al dit persberichtje als kandidaat leukste van het seizoen:
24-10-2005 GoTcup deel II
Het is nu al de meest omstreden poule van de cup, poule E.

Met de titelverdediger en de fedbaas zal en moet er gewonnen worden, voor minder doet BU het niet..

De noppen worden op moment gesmeden, geslepen en voorzien van scheermesjes.

De woeste mannen zijn al op oorlogspad en het gonst al dagen "Bloed! Bloed! Bloed!" in de Adkuil. Onschuldige kinderen worden levend gevild, vrouwen verkracht en mannen gemarteld.

Zelfs satan zou een blokje omlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben voor.... :)
Moet nog wel ff een paar aggresieve spelers kopen voordat ik tegen Hein speel ;)

Overigens weten mijn spelers op de één of andere manier redelijk raak te schoppen in de Got cup

[ Voor 33% gewijzigd door Pewwy op 26-10-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:20:
Moet nog wel ff een paar aggresieve spelers kopen voordat ik tegen Hein speel ;)

Overigens weten mijn spelers op de één of andere manier redelijk raak te schoppen in de Got cup
Ik krijg de ondankbare """"kans""" om vanavond een u-20 speler van Nederland uit de wedstrijd te schoppen. Natuurlijk hoop ik dat het niet gebeurd, maar de kans zit er wel een beetje in. Aangezien er een opvliegende middenvelder rondloopt (was zondag geschorst). Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik kijk wel uit. Krijg je zo'n beetje heel hattrickend Nederland over je heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:20:

raar he met 9 verdedigers die niks anders kunnen dan mensen onder het gras schoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:45:
[...]

Ik krijg de ondankbare """"kans""" om vanavond een u-20 speler van Nederland uit de wedstrijd te schoppen. Natuurlijk hoop ik dat het niet gebeurd, maar de kans zit er wel een beetje in. Aangezien er een opvliegende middenvelder rondloopt (was zondag geschorst). Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik kijk wel uit. Krijg je zo'n beetje heel hattrickend Nederland over je heen :P
Laat je die opvliegende middenvelder toch lekker bellenblazen op de bank? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:33:
[...]

Laat je die opvliegende middenvelder toch lekker bellenblazen op de bank? :P
Is een mogelijkheid, maar heb niet zo'n zin in een vormdip. Zondag moet ie er weer staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Ik vind het alleen erg jammer dat de 11e divisie er nog niet opstaat.... maar ik ben hard opweg om te promoveren naar de 10e :D dus dan kan ik ook kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@H3!N al zenuwachtig? Het zal toch wat zijn als je van mijn tweede verloor he ;)

Quote van nu.nl
Griepvirus Kroatië is gevreesde H5N1
Wie vind dit nog meer op H3!N lijken? Of zit ik helemaal met mijn gedachten bij de wedstrijd dadelijk dat ik niet meer helder zie :)

[ Voor 58% gewijzigd door Swanfield op 26-10-2005 16:15 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.