zelfs salaris wordt deels beinvloed door bijstats
Dus dan heb je net zoveel aan TSI vaak. Alleen heb je daar het nadeel dat de vorm bepalend is voor TSI weer. lastig altijd
Maar als je gewoon redelijk/goed spelers wilt kopen en die snel wilt laten poppen koop je zowiezo alleen jeugdpullssarinsarin schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:02:
Ja maar naar het salaris kijken heeft alleen zin aan het begin vh seizoen, of alleen bij YP's.
Aangezien de TSI wekelijks geupdate wordt en het salaris jaarlijks.
Dus aan de hoogte vd TSI kun je zien hoe ver iemand al is, aan het salaris zou je alleen af kunnen leiden hoe hoog/laag iemand op zijn skill was aan het begin van het seizoen
Wat denk je van deze twee spelers dan? Zijn beide YP's.. 79472193 en 79384755Coca-Cola schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:52:
[...]
Als je echt een beetje wil (semi) skilltraden, dan zul toch echt niet naar de TSI maar naar het salaris gaan kijken hoor. Daar kan je namelijk echt aan zien hoe hoog iemand in zijn skill zit. TSI heb je (zeker als er meerdere skill boven zwak zitten) al helemaal niks meer aan, zeker aangezien vorm enzo er ook nog invloed op hebben.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste!
[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 20-10-2005 11:20 ]
Die eerste zit heeel laag in beide skills, en die 2e zit al wat hoger (lees +3 max), maar in welke van de twee weet ik niet
Ik ben ook pas net begonnen me een beetje te verdiepen in skilltraden en degene die ik goed kan inschatten zijn meestal de makelijkste en dus ook de duurste (er bieden dan gerust 10 mensen mee en ze gaan er voor net zoveel uit als dat ze verkocht worden na de pop, dus praktisch geen winst)
Ik ben trouwens een groot fan van aanvallende centrale verdedigers, dus als je toch voor bijstats gaat dan zou ik gaan voor de redelijk PM, redelijk verdedigen. Ik heb nu een redelijk PM en formidable verdedigen en die bevalt mij heeeeel goed. Ik heb er nog 2 met goed PM en goed verdedigen, maar die moeten nog even wat beter worden voordat ze in mijn A team mogen
Ik ben trouwens een groot fan van aanvallende centrale verdedigers, dus als je toch voor bijstats gaat dan zou ik gaan voor de redelijk PM, redelijk verdedigen. Ik heb nu een redelijk PM en formidable verdedigen en die bevalt mij heeeeel goed. Ik heb er nog 2 met goed PM en goed verdedigen, maar die moeten nog even wat beter worden voordat ze in mijn A team mogen
[ Voor 33% gewijzigd door Coca-Cola op 20-10-2005 11:23 ]
Gaan wel even duren denk ik zo. Lijkt me niet rendabel om die te kopen voor 3 weken.
Verwijderd
skilltraden is zowieso alleen interessant als je in een compo zit waar je TS niks uitmaakt maw in een compo waar je toch wel alles wint.
en het salaris van een speler wordt door hoge bijstats lager. dus daar kan je het ook absoluut niet uit afleiden. het blijft gewoon altijd een gok
en het salaris van een speler wordt door hoge bijstats lager. dus daar kan je het ook absoluut niet uit afleiden. het blijft gewoon altijd een gok
Ik vrees het ook dat ze te zwak zijn...hmmm dan mis ik maar een trainingsplaats, hopen dat mijn trainee binnen de twee weken een pleister heeft, dan mist hij maar 2 weekjes training... 
@ H3!N, dit is geen skilltraden, dit doe ik alleen door een blessure van 1 van mijn trainees (heeft een schop van 1 van die opa's van Odan gehad...+4!!!
), vandaar...maar er lopen geen leuke spelers rond en volgende week 1 kopen is alweer te laat...helaas dan maar geduldig wachten tot mijn speler weer heel is...
@ H3!N, dit is geen skilltraden, dit doe ik alleen door een blessure van 1 van mijn trainees (heeft een schop van 1 van die opa's van Odan gehad...+4!!!

[ Voor 47% gewijzigd door -TheNose- op 20-10-2005 11:46 ]
Tuurlijk kan je uiteindelijk wel opaatjes hebben in je team. Zolang die maar niet spelen op je trainingsgebied.
Voor je team maakt het verder niet uit als je een 28 jarige uitmuntende verdediger hebt als je scoren traint....
+ ze hebben meestal wat extra ervaring ten opzichte van de baby's
Voor je team maakt het verder niet uit als je een 28 jarige uitmuntende verdediger hebt als je scoren traint....
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Helaas Hein, vraag het aan elke goede skilltrader (er zijn erbij die met 20 aankopen gem 15!!! pops hebben per week!) en ze zullen allemaal zeggen dat ze naar het salaris kijken en niet naar de TSI. En ze kunnen het er blijkbaar nogal goed aan zien! Ik weet ook bijna 100% zeker dat de spelers waar ik nu op aan het bieden ben misschien niet morgen, maar dan wel volgende week poppen...Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:43:
skilltraden is zowieso alleen interessant als je in een compo zit waar je TS niks uitmaakt maw in een compo waar je toch wel alles wint.
Idd, ik zou alleen niet graag grote bedragen neertellen voor een 29 jarige verdediger aangezien die het seizoen daarna een stuk minder waard is.Mils schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:45:
Tuurlijk kan je uiteindelijk wel opaatjes hebben in je team. Zolang die maar niet spelen op je trainingsgebied.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ben de laaste tijd ook aan het verdiepen in skilltraden, nadat toevallig 1 trainee van mij na 1 week was gepopt! Toen heb ik een aantal miskopen gehad (leer proces, langer dan 3 weken trainenCoca-Cola schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:46:
[...]
Helaas Hein, vraag het aan elke goede skilltrader (er zijn erbij die met 20 aankopen gem 15!!! pops hebben per week!) en ze zullen allemaal zeggen dat ze naar het salaris kijken en niet naar de TSI. En ze kunnen het er blijkbaar nogal goed aan zien! Ik weet ook bijna 100% zeker dat de spelers waar ik nu op aan het bieden ben misschien niet morgen, maar dan wel volgende week poppen...
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
ja maar het salaris wordt wel lager bij hoge bijstats dus dan kan je het alleen goed inschatten als je er dus echt handig in bent en het dus veel doet.Coca-Cola schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:46:
[...]
Helaas Hein, vraag het aan elke goede skilltrader (er zijn erbij die met 20 aankopen gem 15!!! pops hebben per week!) en ze zullen allemaal zeggen dat ze naar het salaris kijken en niet naar de TSI. En ze kunnen het er blijkbaar nogal goed aan zien! Ik weet ook bijna 100% zeker dat de spelers waar ik nu op aan het bieden ben misschien niet morgen, maar dan wel volgende week poppen...
ik snap trouwens niet dat er een markt voor is. ik zou eigenlijk nooit een vooraf getrainde trainee kopen omdat je dan altijd zeker weet dat ie net gepopt is. dus eigenlijk is het absoluut niet slim om zulke gasten dan te kopen(tenzij het hogere skills zijn vanaf formidabel)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 12:18 ]
Mijn YP van vorige week steeg naar uitstekend verdedigen in een week. Train hem gewoon maar ff door. Skilltraden vind ik niet interessant. Meestal ben je lang aan het zoeken en eindig je in een bidwar met anderen omdat iedereen zo'n gast wil hebben. Als ik er al één weet te vinden die snel popt dan train ik hem meestal gewoon door.
Ik zoek alleen op 1 soort speler en kan denk ik nu ook wel redelijk inschatten wanneer zo'n speler popt. Dus zoveel tijd kost het mij niet, meestal zijn er maar max. 15 spelers met die skills per regio en hoef ik alleen naar de YP's te kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 20-10-2005 12:20 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Dat ben ik trouwens helemaal met je eens... Ik koop ook nooit spelers die al een verkocht zijn... (als trainee dan), 99% is idd net gepopt.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:16:
[...]
ja maar het salaris wordt wel lager bij hoge bijstats dus dan kan je het alleen goed inschatten als je er dus echt handig in bent en het dus veel doet.
ik snap trouwens niet dat er een markt voor is. ik zou eigenlijk nooit een vooraf getrainde trainee kopen omdat je dan altijd zeker weet dat ie net gepopt is. dus eigenlijk is het absoluut niet slim om zulke gasten dan te kopen(tenzij het hogere skills zijn vanaf formidabel)
Zit te twijfelen of ik na de verkoop van mijn beste (21-jarige) verdediger een 19-jarige met briljant verdedigen terug moet kopen om het team niet te verslappen. Die mag dan vrolijk tot zijn 21e meetrainen.
Verwijderd
zonde van je geld man. je redt het ook wel met 4 goeie verdedigers en 1 trainee hoor en je hebt ook nog verdegende mids en coach!
koop dan een keeper om je def te boosten.
koop dan een keeper om je def te boosten.
sorry, maar hoe dat zo?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:16:ja maar het salaris wordt wel lager bij hoge bijstats
iemand met briljant verdedigen en uitstekend passen/positiespel/scoren ontvangt minder salaris dan iemand met briljant verdedigen en rampzalig positiespel/enz?
Of lees ik dit verkeerd
Nee dat lees je goed. Vooral de hoofdstat bepaald het salaris. Je noemt alleen een voorbeeld van een speler met 3 hoofdstatssarinsarin schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:36:
[...]
sorry, maar hoe dat zo?
iemand met briljant verdedigen en uitstekend passen/positiespel/scoren ontvangt minder salaris dan iemand met briljant verdedigen en rampzalig positiespel/enz?
Of lees ik dit verkeerd
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 20-10-2005 13:51 ]
/▌
ik zie het licht nog niet
bv:
postiespel: uistekend:
passen: goed:
scoren: uitstekend
verdedigen: briljant
Deze zou volgens jou minder kosten aan salaris dan
postiespel: rampzalig
passen: waardeloos
scoren: slecht
?????
bv:
?????
Verwijderd
lol ik was gestopt omdat ik naar de 8ste ben gegaan
kijk ik naar me account ben ik 4 wedstrijden ongeslagen
en heb 1300k tot me beschikking
Ik ga het toch maar nog even proberen
en heb 1300k tot me beschikking
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 13:56 ]
GoT Cup
De standen zijn weer geupdated.... Check eventjes of het allemaal klopt, fouten zijn nog steeds menselijk!
Alleen nu een ander probleem.
Met het aantal inschrijvingen + teams die doorgaan na de voorrondes(16) zijn we alweer toe aan de 1/8ste finales
Er zijn niet genoeg teams om hele poules te maken... Wat nu?
De standen zijn weer geupdated.... Check eventjes of het allemaal klopt, fouten zijn nog steeds menselijk!
Met het aantal inschrijvingen + teams die doorgaan na de voorrondes(16) zijn we alweer toe aan de 1/8ste finales
Verwijderd
hmm als het weer even minder gaat, geef je weer op?Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:55:
lol ik was gestopt omdat ik naar de 8ste ben gegaankijk ik naar me account ben ik 4 wedstrijden ongeslagen
![]()
en heb 1300k tot me beschikking![]()

En waarom zou die minder moeten kosten volgens mij? Al zijn stats liggen hoger. Je leest het goed, maar je voorbeeld klopt gewoon niet. Wat er bedoeld wordt is dat een speler met een lagere hoofdstat en goede bijstat meestal een lager salaris heeft dan een speler met een hogere hoofdstat zonder bijstat. Daarom wordt er bij goede spelers ook zo veel betaald voor bijstats.sarinsarin schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:55:
ik zie het licht nog niet
bv:
?????
postiespel, scoren en verdedigen zijn trouwens alledrie hoofdstats.
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 20-10-2005 14:09 ]
/▌
Verwijderd
Suggestie: gelijk beginnen met knockout systeemMils schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:57:
GoT Cup
edit: of lees ik het verkeerd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 14:09 ]
dat weet ik, ik dacht dat met bijstats bedoeld werd alle stats behalve de hoofdstat die het hoogste is.
wordt wat ingewikkeld allemaal, bedoelt Hein dan dit:
SH: uitstekend:
conditie: uitstekend
zou minder salaris kosten dan
verdedigen: briljant:
SH rampzalig
conditie: waardeloos
???
lijkt me nog heel vreemd
SH rampzalig
???
lijkt me nog heel vreemd
[ Voor 4% gewijzigd door sarinsarin op 20-10-2005 14:11 ]
Dan zijn ze toch nog steeds allebei briljant in hoofdstat?sarinsarin schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:10:
dat weet ik, ik dacht dat met bijstats bedoeld werd alle stats behalve de hoofdstat die het hoogste is.
SH rampzalig
???
lijkt me nog heel vreemd
Voorbeeldje dan:
Formidabel vleugelspeler
Goed pasen
vs:
Uitmuntend vleugelspeler.
Hoop dat dit voorbeeld klopt want ik heb het niet opgezocht, maar volgens de theorie waar Hein het over had verdient die uitmuntend vleugelspeler meer (want hogere hoofdstat) terwijl die formidabel vleugelspeler met goed pasen (misschien, heb het niet vergeleken op hattrick) net zo goed speelt.
/▌
Verwijderd
SH telt niet mee met TSI en volgens mij(correct me if im worng) ook niet met salaris.
wat ik bedoel is dat een kale briljante mid duurder is qua loon dan eentje met goed passen.
@gotcup hoeveel mensen zijn er dan nu in totaal ten opzichte van andere jaren? en het lijkt me niet zo'n probleem toch? liever een actief select groepje dan al die wo's van vorig jaar. laat anders ook gewoon alle nummers 2 van de eerste poule fase doorgaan.
wat ik bedoel is dat een kale briljante mid duurder is qua loon dan eentje met goed passen.
@gotcup hoeveel mensen zijn er dan nu in totaal ten opzichte van andere jaren? en het lijkt me niet zo'n probleem toch? liever een actief select groepje dan al die wo's van vorig jaar. laat anders ook gewoon alle nummers 2 van de eerste poule fase doorgaan.
.wat ik bedoel is dat een kale briljante mid duurder is qua loon dan eentje met goed passen.
dus kaal briljant duurder dan kaal briljant met goed passen, laat maar, ik houd me wel bij de TSI
[ Voor 200% gewijzigd door sarinsarin op 20-10-2005 14:23 ]
Eh, nu snap ik ook niet meer wat hij bedoeld
/▌
Maar dan schieten we onze doelstelling voorbij. Het was de bedoeling om de cup langer te laten duren. De voorrondes voor de lagere teams en dat later de hoger geplaatste teams erbij zouden komen. Zo worden die hoge uitslagen ook een beetje voorkomen. Alleen er is niemand bijgekomen sinds de 3e ronde van de KNVB.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:08:
[...]
Suggestie: gelijk beginnen met knockout systeem
edit: of lees ik het verkeerd
Is dan bijna iedereen al voor de 3e ronde uitgeschakeld?
Alleen zal de cup dan veel eerder uitgespeeld zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Mils op 20-10-2005 14:24 ]
Verwijderd
ik vind dat hoger geplaatste teams een voorbeeld functie hebben en zich uit de knvb beker moeten laten knikkeren om met de gotcup mee te doen en anders lidmaatschap opheffen!
zo ik hou nooit zo van halve maatregelen
@marzman. precies dat bedoel ik ja.
zo ik hou nooit zo van halve maatregelen
@marzman. precies dat bedoel ik ja.
Iemand van de Fed zin in een oefenpotje volgende week trouwens? daag me maar uit!
Heeft niemand nog wat gedaan met de nieuwe stadion editor? Ik dacht dat ik hier wel een paar linkjes zou zien van Pimp my stadium?-CKY2K- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:35:
Iemand van de Fed zin in een oefenpotje volgende week trouwens? daag me maar uit!
Kijk mijn pimpin stadion eens: arenaView.asp?actionType=...mid=213570&arenaid=213570
Of deze link
[ Voor 12% gewijzigd door Swanfield op 20-10-2005 18:02 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
pfffff wtf is er met HAM
HAM zegt zo ja je heb bij de volgende wedstrijd een uitstekende (hoog) verdediging en ik speel zo die wedstrijd staat er na afloop in het wedstrijd verslag zo dat de verdediging zwak (laag) was dat is toch niet normaal?
HAM zegt zo ja je heb bij de volgende wedstrijd een uitstekende (hoog) verdediging en ik speel zo die wedstrijd staat er na afloop in het wedstrijd verslag zo dat de verdediging zwak (laag) was dat is toch niet normaal?
In ieder geval de bekerwinnaar van vorig seizoen mee laten spelenMils schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:57:
GoT Cup

Verwijderd
nee en dat ga ik niet doen ook. triest gebeuren imo.Damien2004 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:01:
[...]
Heeft niemand nog wat gedaan met de nieuwe stadion editor?
-nvm-
[ Voor 96% gewijzigd door -TheNose- op 20-10-2005 21:32 ]
Waarom heb je je dan niet ingeschrevenPewwy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:09:
[...]
In ieder geval de bekerwinnaar van vorig seizoen mee laten spelen

Iedereen kon zich nog gewoon inschrijven tot vandaag 18:00
[ Voor 13% gewijzigd door Mils op 20-10-2005 22:00 ]
Rdelijke TU
TSI: +1950 / -320
Vorm: +8 / -5
Maar waarom moet er elke keer 1 goede speler 2 punten in vorm zakken
TSI: +1950 / -320
Vorm: +8 / -5
Maar waarom moet er elke keer 1 goede speler 2 punten in vorm zakken
TU:
TSI: +2150/-770
Verd: +2 (18j -> uitstekend, 19j -> uitmuntend
)
Vorm: +7/-6 (bijna allemaal basis spelers omhoog. Alleen mijn keeper is zwak slecht in vorm, de rest is bijna allemaal goed/uitstekend... maar goed dat ik zondag een WO heb, anders zou ik wel eens goed kunnen spelen
)
Ik denk eraan die 19 jarige uitmuntend nu te verkopen en daarvoor een nieuwe topspits of middenvelder te kopen. Hij is denk ik 1.3/1,4 miljoen waard (TSI 5410 en uitstekend in vorm), dus daar moet ik wel wat voor kunnen halen. Bovendien kan ik zijn vertrek wel opvangen, ik heb toch 12 trainees, waarvan er ook al 4 formidable zijn en de rest bijna allemaal uitstekend.
TSI: +2150/-770
Verd: +2 (18j -> uitstekend, 19j -> uitmuntend
Vorm: +7/-6 (bijna allemaal basis spelers omhoog. Alleen mijn keeper is zwak slecht in vorm, de rest is bijna allemaal goed/uitstekend... maar goed dat ik zondag een WO heb, anders zou ik wel eens goed kunnen spelen

Ik denk eraan die 19 jarige uitmuntend nu te verkopen en daarvoor een nieuwe topspits of middenvelder te kopen. Hij is denk ik 1.3/1,4 miljoen waard (TSI 5410 en uitstekend in vorm), dus daar moet ik wel wat voor kunnen halen. Bovendien kan ik zijn vertrek wel opvangen, ik heb toch 12 trainees, waarvan er ook al 4 formidable zijn en de rest bijna allemaal uitstekend.
Verwijderd
Positiespel +2
een 18 jarige naar uitstekend en een verdediger van 22 naar zwak
@ coca-cola: Dan ben je niet de eingste met een WO, ik heb er nu 4 achterelkaar. HULDE aan de WO's
een 18 jarige naar uitstekend en een verdediger van 22 naar zwak
@ coca-cola: Dan ben je niet de eingste met een WO, ik heb er nu 4 achterelkaar. HULDE aan de WO's
Vorm: +4/-6
Verd.: -
En zoals jullie misschien wel weten hebben 2 van m'n 3 mids rood en is mn reserve-mid "zwak" in vorm. Bovendien heb ik maar 700k in kas, dus dat wordt weer een gezellig weekend
En zoals jullie misschien wel weten hebben 2 van m'n 3 mids rood en is mn reserve-mid "zwak" in vorm. Bovendien heb ik maar 700k in kas, dus dat wordt weer een gezellig weekend
Verwijderd
Ik heb nog een mid op TL staan voor 500 k, deadline loopt zondagmiddag afJoss schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:20:
Vorm: +4/-6
Dus dan kan hij nog meespelen...
Verwijderd
hey mijn vormdip is eindelijk voorbij! vorm +14/-5
tsi +3500/-1500 (losse pols)
geen pm erbij, maar ook niet verwacht.
beste trainee eindelijk uit zijn dip! (19jr uitmuntend+3 / redelijk passen= $$$
)
tsi +3500/-1500 (losse pols)
geen pm erbij, maar ook niet verwacht.
beste trainee eindelijk uit zijn dip! (19jr uitmuntend+3 / redelijk passen= $$$
Mijn vormdip is net begonnen zo te zien 
TSI: 1540 (+2310/-770)
Vorm: -4 (+4/-8)
Vorige week had ik ook alleen maar vormdalingen in mijn a-team, en deze week zijn het weer veel vormdalingen.
TSI: 1540 (+2310/-770)
Vorm: -4 (+4/-8)
Vorige week had ik ook alleen maar vormdalingen in mijn a-team, en deze week zijn het weer veel vormdalingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 21-10-2005 10:18 ]
/▌
Verwijderd
pfffff mijn verdediger had 3 weken -- goed vorm
2 weken -- redelijk vorm
1 weken -- matig vorm
nu -- zwak vorm
is toch niet normaal man en ik heb ook 3 spelers die al van uitstekende vorm binnen een maand naar matig vorm zijn:@:@
2 weken -- redelijk vorm
1 weken -- matig vorm
nu -- zwak vorm
is toch niet normaal man en ik heb ook 3 spelers die al van uitstekende vorm binnen een maand naar matig vorm zijn:@:@
Verwijderd
ja das altijd vervelend, maar hoort erbij.
hoewel mijn vorm a- team nu behoorlijk goed is, ga ik er toch keihard af zondag. tegenstander is gewoon zo fucking sterk dat het zelfs met mots nooit gaat lukken. dus dan maar lekker piccen
hoewel mijn vorm a- team nu behoorlijk goed is, ga ik er toch keihard af zondag. tegenstander is gewoon zo fucking sterk dat het zelfs met mots nooit gaat lukken. dus dan maar lekker piccen
beginnen we volgende week eigenlijk al met de volgende ronde van de GoT cup?
anders regel ik even een friendly.
Oh god nee, heb al een friendly geregeld
komt doordat mijn laatste poulewedstrijd WO was denk ik, god wat stom
edit: laten we het een weekje opschuiven omdat er niet zo veel animo is en we anders zo vroeg klaar zijn?

komt doordat mijn laatste poulewedstrijd WO was denk ik, god wat stom
edit: laten we het een weekje opschuiven omdat er niet zo veel animo is en we anders zo vroeg klaar zijn?
[ Voor 30% gewijzigd door sarinsarin op 21-10-2005 11:04 ]
Verwijderd
Zal vandaag denk ik wel wat meer bekend worden gemaakt.
Want tot 18.00 kon je je gisteren inschrijven.
Want tot 18.00 kon je je gisteren inschrijven.
Verwijderd
ja precies daarom. ik begreep dat er weinig nieuwe inschrijvingen waren? dus alle numemrs 1+2 gaan door + paar aantal nieuwe teams dus?
Verwijderd
Let je wel op?Damien2004 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:01:
[...]
Heeft niemand nog wat gedaan met de nieuwe stadion editor? Ik dacht dat ik hier wel een paar linkjes zou zien van Pimp my stadium?
edit: @ H3!N, je ex-mid'je heeft per vandaag matig passen, denk vermeldt het even
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 13:20 ]
ik zit in m'n eerste seizoen en heb helemaal geen fatsoenlijke middenvelder, nou heb ik een 17 jarige verdediger getrokken met redelijk verdedigen, rest van de stats staan iets naar onder. Voor hoeveel zou ik die verdediger kunnen verkopen ? een redelijk bedrag zodat ik 1 of 2 middenvelders zou kunnen kopen ?
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verwijderd
Met iets van 20K mag je blij zijn. Check ook even Transfer vergelijker.. Tip voor je middenvelder: het zal wel een opa moeten worden denk ik.Sv3n schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:44:
ik zit in m'n eerste seizoen en heb helemaal geen fatsoenlijke middenvelder, nou heb ik een 17 jarige verdediger getrokken met redelijk verdedigen, rest van de stats staan iets naar onder. Voor hoeveel zou ik die verdediger kunnen verkopen ? een redelijk bedrag zodat ik 1 of 2 middenvelders zou kunnen kopen ?![]()
Verwijderd
koop gewoon opa's met redelijk pm, uitstekend conditie, (eventueel matig passen) en zwak/matig ervaring ofzo. zulke gasten zijn maximaal echt 30-40k per stuk.
@tim jeej! w00h00! champagne is onderweg!
@tim jeej! w00h00! champagne is onderweg!
Verwijderd
Nou ik ben mooi onderaan geeindigd in de GoTCup voorrondes...Dat vind ik wel een beetje een nadeel van spitsen trainen: M'n B-middenvelders stellen helemaal niks voor, die zijn er alleen zodat m'n A-mids doordeweeks geen blessurerisico lopen. Maar in friendlies tegen middenveld-trainers maak je dan nooit een kans, want die hebben allemaal jong talent rondlopen zodat mijn geweldige spitsen nooit de bal krijgen
Natuurlijk boeit de uitslag van een friendly niet, maar..nou..eigenlijk voel ik me toch altijd even een loser als ik er weer eens een met 5 doelpunten verschil verlies
Natuurlijk boeit de uitslag van een friendly niet, maar..nou..eigenlijk voel ik me toch altijd even een loser als ik er weer eens een met 5 doelpunten verschil verlies
Ehm, lees het bericht boven je post eens, misschien is het ook iets voor jouw b-teamVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:43:
Nou ik ben mooi onderaan geeindigd in de GoTCup voorrondes...Dat vind ik wel een beetje een nadeel van spitsen trainen: M'n B-middenvelders stellen helemaal niks voor, die zijn er alleen zodat m'n A-mids doordeweeks geen blessurerisico lopen. Maar in friendlies tegen middenveld-trainers maak je dan nooit een kans, want die hebben allemaal jong talent rondlopen zodat mijn geweldige spitsen nooit de bal krijgen![]()
Ik weet trouwens niet of ik het met je eens ben. Mijn trainees in het b-team zijn helemaal niet zo goed, dat worden ze wel met wat meer conditie en pm. Maar dan gaan ze toch door naar het a-team, en als ze nog beter zijn en dat ontgroeid zijn worden ze verkocht aan hoger spelende clubs en heb ik weer een gigantische terugval op mijn middenveld.
/▌
Verwijderd
Nou...3x 30-40k is voor mij nog best veel geld, dus dat vind ik ook weer zonde..
En al jouw trainees zullen toch wel boven de matig/zwak uitkomen, waar ik er de laatste keer 2 van had
En al jouw trainees zullen toch wel boven de matig/zwak uitkomen, waar ik er de laatste keer 2 van had
Verwijderd
je mag best een mid van me kopen hoor. wedden dat je dan wel wint in je compo 
wel eventjes sparen dan nog
wel eventjes sparen dan nog
Verwijderd
Oh maar in de compo win ik ook al wel, al is het alleen maar door de 4 WO....
Ik denk niet dat ik een mid van jou ga kopen om de GoTCup te winnen
Ik denk niet dat ik een mid van jou ga kopen om de GoTCup te winnen
Verwijderd
niet? dat valt me een beetje van je tegen. nouja heb ook niks in de aanbieding anyway 
je hebt wel een erg goed team voor de IX als ik dat met de mijne vergelijk destijds
je hebt wel een erg goed team voor de IX als ik dat met de mijne vergelijk destijds
Ik had niet gekeken in welke divisie je speelt. In IX heb je iets minder te besteden. Waarom heb je dan eigenlijk een compleet b-team? Ik vond het in IX interesanter op elke linie één reservespeler te hebben (behalve op de trainingsplaatsen). Aangezien ik toen goedkope oude spelers kocht en er toch niet zo veel verschil zat tussen a en b-spelers en het wel veel scheelde op de salariskosten om ze niet te hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:55:
Nou...3x 30-40k is voor mij nog best veel geld, dus dat vind ik ook weer zonde..
/▌
Verwijderd
Bedankt, dat komt omdat ik eerst al jouw adviezen in deze topics heb gelezen natuurlijk

Maar ik heb er ook al een tijdje in de X opzitten, die bestond in jouw tijd waarschijnlijk nog niet, dus moet je het eerder vergelijken met jouw tijd in de VIII
Over een B-team, tsja, ik ben gewoon bang dat ik net de pech heb dat in oefenwedstrijden m'n beste spelers steeds +4 geschopt worden. Beetje bijgeloof.

Maar ik heb er ook al een tijdje in de X opzitten, die bestond in jouw tijd waarschijnlijk nog niet, dus moet je het eerder vergelijken met jouw tijd in de VIII
Over een B-team, tsja, ik ben gewoon bang dat ik net de pech heb dat in oefenwedstrijden m'n beste spelers steeds +4 geschopt worden. Beetje bijgeloof.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 16:00 ]
Ja da's ook weer zo. Je hebt nu zelfs een XII dus de IX is niet te vergelijken met de IX waar ik in gespeeld heb.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:58:
Bedankt, dat komt omdat ik eerst al jouw adviezen in deze topics heb gelezen natuurlijk![]()
/▌
Verwijderd
Wanneer is het beste om je training te veranderen? en wat is het beste om te trainen?
Ik speel nu 3-5-2 en ik kan dus 5 spitsen trainen?
als ik passing ofzo ga trainen kan ik er 10 trainen.. maar levert dit ook meer op?
als ik passing ofzo ga trainen kan ik er 10 trainen.. maar levert dit ook meer op?
Ik vind het knap dat je 5 spitsen kan trainen met 3-5-2.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:30:
Wanneer is het beste om je training te veranderen? en wat is het beste om te trainen?
Welkom en lees de FAQ in de openingspost danwel op Hattrick.
Volgende week beginnen de 8ste finales van de GoT Cupodan schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:32:
beginnen we volgende week eigenlijk al met de volgende ronde van de GoT cup?
Ik deel ze nu in
Het had eigelijk gister moeten gebeuren, maar ik zit nu ook midden in mijn tentamenperiode :zweet:
[ Voor 15% gewijzigd door Mils op 21-10-2005 17:20 ]
ok dan wacht ik met spanning of welke zwakkere tegenstander
(groepswinnaars spelen neem ik aan tegen nummers 2 uit andere poules) ik krijg. waarschijnlijk zal ik er wel uit vliegen maar we zullen zien

Zit midden in een verhuizing. Na mijn mailtje dacht ik dat dat wel oké zou zijn... Ik heb nu regelmatig geen internet (vooral overdag niet) Ben ik hier overdag wel aanwezig dan zit ik op mijn werk.Mils schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:00:
[...]
Waarom heb je je dan niet ingeschreven![]()
Iedereen kon zich nog gewoon inschrijven tot vandaag 18:00
Verwijderd
smoezen. je durft je titel niet te verdedigen! en dat was je ook niet gelukt.
eieren.. geld... hoe ging ie ook alweer?
eieren.. geld... hoe ging ie ook alweer?
Verwijderd
dan speel ik op woensdag 3-4-3...Joss schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:49:
[...]
Ik vind het knap dat je 5 spitsen kan trainen met 3-5-2.
Welkom en lees de FAQ in de openingspost danwel op Hattrick.
maargoed ik heb de faq gelzen maaar als je geen zin hebt om te antwoorden mag je dat gerust zeggen.
Voor Pewwy
Hoeveel kansen heb je nog nodig. Als je net zo langzaam scoort als je hierop reageert
De rest wordt weer uitgeschreven!! Die nu nog inschrijft
Hoeveel kansen heb je nog nodig. Als je net zo langzaam scoort als je hierop reageert
Schrijf je nu in!!! heb de inschrijvingen even voor je geopend.Pewwy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:22:
[...]
Zit midden in een verhuizing. Na mijn mailtje dacht ik dat dat wel oké zou zijn... Ik heb nu regelmatig geen internet (vooral overdag niet) Ben ik hier overdag wel aanwezig dan zit ik op mijn werk.
De rest wordt weer uitgeschreven!! Die nu nog inschrijft
[ Voor 15% gewijzigd door Mils op 21-10-2005 18:17 ]
Mils schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:39:
Voor Pewwy
Scoren doe ik sowieso weinig
[ Voor 25% gewijzigd door Pewwy op 21-10-2005 18:32 ]
GoT Cup
De poules zijn ingedeeld voor de volgende ronde.
Ik ga nu de wedstrijden indelen. Eventjes Geduld nog
De eerste ronde staat er ook bij. Jullie kunnen weer gaan uitdagen!
De poules zijn ingedeeld voor de volgende ronde.
Ik ga nu de wedstrijden indelen. Eventjes Geduld nog
De eerste ronde staat er ook bij. Jullie kunnen weer gaan uitdagen!
[ Voor 24% gewijzigd door Mils op 21-10-2005 18:58 ]
begint lekker aangezien mijn tegenstander al een friendly geregeld heeft.
767350 FOD sv
ht-mail is al richting mils gegaan.
767350 FOD sv
ht-mail is al richting mils gegaan.
Effe een vraagje voor de echte veteranen: Ik heb twee spelers rondlopen met goed ervaring en matig leiderschap. Aangezien ik al een coach heb die goed genoeg is zit ik te denken er één te verkopen. Levert zo'n speler nog meer op of valt dat tegen 
Ze zijn niet echt bijzonder qua stats, maar die ene is een redelijk keeper met mythisch spelhervatting
Ze zijn niet echt bijzonder qua stats, maar die ene is een redelijk keeper met mythisch spelhervatting
[ Voor 19% gewijzigd door Pewwy op 21-10-2005 20:54 ]
Verwijderd
Mijn tegenstander heeft ook al een friendly, goed moet ik ook maar op zoek naar een oefenpot.
Iemand intresse wie het eerst komt wie het eerst maalt... (geld alleen voor mensen die niet in de GOT cup spelen)
Iemand intresse wie het eerst komt wie het eerst maalt... (geld alleen voor mensen die niet in de GOT cup spelen)
Verwijderd
Even voor de mensen die 27-jarigen al oudjes vinden...
Mijn coach is vandaag op 34-jarige leeftijd eindelijk naar ZWAK scoren gegaan!!!
En dat terwijl hij uitsluitend als verdediger speelt...

Edit:
Lekker dan, voor de GoT cup tegen een club (fapu) met een heel fijn stadion....:
Totale capaciteit: 610
En al 5 dagen niet ingelogd...
Ik ben benieuwd..
Mijn coach is vandaag op 34-jarige leeftijd eindelijk naar ZWAK scoren gegaan!!!
En dat terwijl hij uitsluitend als verdediger speelt...

Edit:
Lekker dan, voor de GoT cup tegen een club (fapu) met een heel fijn stadion....:
Ik ben benieuwd..
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 22:44 ]
Goede kans dat je in een vol stadion speelt danVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:39:
Ik ben benieuwd..
Wij blaten nu wel allemaal of we zoveel verstand hebben van hattrick. Maar dit is wel DE kans om dat een keer te bewijzen....Hattrick Test 2005
Welkom
22-10-05
Welkom op de website van de Nationale Hattrick Test 2005, die op 22 Oktober tussen 19:30 en 21:30 uitgezonden gaat worden op Hattrick Radio Nederland.
Om mee te doen moet je jezelf wel even gratis aanmelden. Na je aanmelding krijg je een persoonlijke inlog-code via je e-mail gestuurd maarmee je op 22 Oktober na 19:30 kan inloggen. In de e-mail staat ook verdere speluitleg.
Klik hier om je zelf aan te melden.
bron: http://www.ht-radio.nl/hattrick-test/
[ Voor 3% gewijzigd door Mils op 22-10-2005 09:24 ]
Ach gewoon met je A-team opa's spelen dan red je het wel!odan schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:18:
ok dan wacht ik met spanning of welke zwakkere tegenstander(groepswinnaars spelen neem ik aan tegen nummers 2 uit andere poules) ik krijg. waarschijnlijk zal ik er wel uit vliegen maar we zullen zien
BTW wat houd die test in?
[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 22-10-2005 09:57 ]
Oh ik moet tegen H3!N!! hahaha jottum!!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
allles voor de cup he-CKY2K- schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:57:
[...]
Ach gewoon met je A-team opa's spelen dan red je het wel!
BTW wat houd die test in?
hattrick test dus ik denk over je kennis van hattrick
edit: hmm aangemeld en dan krijg je dit
Voer in het onderstaande veld uw persoonlijke code in die u via de e-mail heeft ontvangen. Dit kan op Zaterdag 22 Oktober vanaf 19:30
[ Voor 23% gewijzigd door odan op 22-10-2005 11:54 ]
Verwijderd
woei! leuke poule!
BeerZ United
Pewwy United
Swanfield United
BT Entertainment
de fedbaas en de titelverdediger. uiteraard zal en moet ik winnen dus we gaan even wat shoppen bnnenkort
we beginnen thuis tegen damien
BeerZ United
Pewwy United
Swanfield United
BT Entertainment
de fedbaas en de titelverdediger. uiteraard zal en moet ik winnen dus we gaan even wat shoppen bnnenkort
we beginnen thuis tegen damien
Damien2004 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:58:
Oh ik moet tegen H3!N!! hahaha jottum!!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 13:40 ]
Je hebt een speler verkocht en 94 860 € ontvangen.
Voor een matig keeper die volgens sommigen hier maar een paar k waard was (wel 17 jaar
)
Voor een matig keeper die volgens sommigen hier maar een paar k waard was (wel 17 jaar
/▌
Verwijderd
dat heeft niks met sommigen te maken hier. hij IS ook maar een paar k waard. dat een n00b er meer voor biedt kunnen wij hier niet ruiken 
lekker voor jou
lekker voor jou
vanmiddag deze gekocht omdat mn 2 mids rood hebben:
Olof Bohblom (25671642)
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: reusachtig
En dat zonder TS-hit! Kdenk dak hem nog wel hou
Olof Bohblom (25671642)
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: reusachtig
En dat zonder TS-hit! Kdenk dak hem nog wel hou
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 22-10-2005 20:00 ]
Leuke poule inderdaad. Ik ga het zwaar krijgen, veel van de verdedigers waar ik vorig seizoen mee won zijn intussen vaste waarde in mijn a-team. B-team bestaat voornamelijk uit verdedigende broekiesVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:37:
woei! leuke poule!
BeerZ United
Pewwy United
Swanfield United
BT Entertainment
Verwijderd
maar je speelt wel met je a-team middenvelders in je friendlys
en ze zijn allemaal erg oud dus of dat slim is...
Ik kan natuurlijk altijd een nieuwe opa kopen
Overigens spelen ze niet allemaal mee, 1 blessure moet ik op kunnen vangen...
Verwijderd
hehe ja ik vind het allemaal prina hoor
maakt mij niks uit, maar echt slim lijkt het me niet.
Verwijderd
Pewwy wil gewoon z'n titel verdedigen, en gelijk heeft ieVerwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:15:
hehe ja ik vind het allemaal prina hoormaakt mij niks uit, maar echt slim lijkt het me niet.
Dit topic is gesloten.