Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.078 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/Banner.jpg
Deel 43!

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/wih.jpg

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt, de opdracht geeft om je stadion te verbouwen etc. Je speelt 2 keer per week een wedstrijd. Op woensdag een oefen of beker wedstrijd en op zondag een competitie wedstrijd.
In Nederland zijn er al meer dan 50.000 teams op dit moment, wereldwijd doen er al meer dan een half miljoen managers mee met dit spel.

Hattrick is gratis en dus het proberen waard!

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie, mits je in de hoogste divisie zit, dan ben je de beste van Nederland. En dan? Dan kan je nog een gooi doen naar bondscoachschap van het Nederlands elftal en deze naar de top leiden! Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

HATTRICK de website

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/hwh.jpg

Je heb een team en dan? Vele experts hebben zich hier al over gebogen om te bepalen wat nu de beste start is. Uiteindelijk ligt de keuze toch geheel aan jou welke route naar succes jij uitstippelt.
Vele websites in deze openingspost geven informatie over welke opties je heb en waar je op moet letten. Lees ze dus allemaal zorgvuldig door tijdens het wachten op je team of wanneer je tijd heb. Het is zeker wel een must om het allemaal minimaal 1x door te lezen om je team naar de top te brengen.
Natuurlijk ben je vrij om te vragen wat je maar wilt op dit forum maar zorg wel even dat je in ieder geval moeite heb gedaan om zelf een antwoord te vinden.

Nu is het aan jou om je team naar de ere divisie te leiden en wegrennen is niet mogelijk. Jij ben verantwoordelijk voor je clubbie in goede en in slechte tijden.

De meest informatieve sites zijn die van Hattrick:

ABC Tactics
Hattrick en dan regels kiezen
De beginners gids!!

Zo ziet Hattrick er dus uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/image04.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/image05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/supporter.jpg

Hattrick is gewoon totaal gratis en kan je seizoenen en jaren lang spelen zonder ook maar één cent te betalen. Ook hoef je niet voor de nationale beker wedstrijd te betalen zoals in sommige manager games wel aan de orde is.
Maar je kan ook supporter worden. Voor een klein bedrag per jaar of per 3 maanden krijg je allerlei extra handige functies. Daarnaast kan je ook pas lid worden van onze Hattrick federatie als je supporter bent.
De voordelen van het supporter zijn staan allemaal beschreven op de Hattrick website. Het is totaal aan jou of jij die extra functies handig vind maar ik raad je aan eens 3 maanden te testen en ik weet zeker dat je dan nooit meer anders wilt ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/fed.jpg

Hattrick is een spel dat je niet in je eentje kan winnen. Om achter alle gegevens te komen moet je de krachten bundelen als federatie. GoT is zo'n federatie waarin veel ervaring zit. Wat dacht je van de ex bondscoach Xanathorn? Hij is zeker lid van GoT. En tips en trucs daar zijn we hier ook niet moeilijk mee.

Daarbij, je blijft precies op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Er is een eigen site, een cup en er is minimaal één keer per jaar een meeting. Verder zijn er meer dan 30.000 berichten op het forum, waarin werkelijk alles al eens langs gekomen is. Alle expertise is dus aanwezig hier. Domme vragen bestaan ook niet, dus vraag maar raak. Ook hier wat handige links:

Gathering of Tweakers Federatie Site
GoT-HT Ratings

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/links.jpg

Hier wat handige links die je eigenlijk allemaal wel eens een keertje moet bezoeken:

Lees voer
Hattrick
Naast dat dit de website is die je nodig is om in te loggen staat hier ook mega veel handige informatie!
GoT FAQ
Tja deze spreekt voorzich. Lees hem gewoon één keer door en je weet al een hoop zaken waarmee je jou team naar de top kan leiden.
HattriX
Een site met wat tools die je wel zou kunnen gebruiken en een hoop informatie wederom die je verder kan helpen met het opbouwen van je team.
Jalonator
Een zeer handige site waar je nog uitgebreider informatie krijgt van jou team maar ook van de teams in je competitie. Tevens kan je andere teams daar nog bij invoeren zodat je jou team ook met die van een vriend kan vergelijken! TIP!
HatStats
Statistieken tot en met de IV.
AlltidHattrick
Super site met zeer uit gebreide statistieken! Van ere tot en met de X.
Salaris check!
Bekijk wat het salaris ongeveer gaat worden van je topspelers. Per skill staat het minimale, maximale en gemiddelde salaris aangegeven.

Wat hulp software
Criollo Matchviewer
HAM
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick poli
Hattrick Buddy
Hattrick Coach Professional

Overige
Totaal aantal deelnemende managers per land
Hottrick.org
Weetjewat.nl
Hattrick Foto Gallery
In welke poule kom ik volgend seizoen
De site van het NL team
Maglio forum
Prijzen van coaches
HT Ratings
HT Plus Matchviewer
Hoe lang is mijn speler geblesseerd?
Hoe veel dagen zijn dat dan nog?
Het mysterie van de clown, uitgelegd door TheKeeper
Hoeveel WO's in de Nederlandse Divisie's
GoT-HT op IRC
Middenveld rating bekijken en match calculator Engelstalig!

Op verzoek van Yared
Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/ip.jpg

Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? Dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen.
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook het eerste GoT-Team dat de Eredivisie weet te bereiken. Daarbij ook nog eens de eerste GoT-er die bondscoach van Nederland wordt.
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poëzie.
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld. Er is inmiddels ook al een tweede GoT-HT Meeting geweest. De foto's kun je hier vinden.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was. Een compleet overzicht kan hier gevonden worden.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.
Yoeri een feature gemaakt heeft voor op de frontpage van Tweakers.
Starmaker een mooi lijstje met GoT Records heeft gemaakt aan de hand van de supporterstatistieken.
WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick. Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.
KDB aan de hand van dit lijstje de gemiddelde waarde berekende per divisie.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/vd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/rol.jpg

Een rol neem je op je als vrijwilliger. Zoals ik de OP doe zijn er meer mensen die iedere week weer er voor zorgen dat de GoT Federatie een gezellige en leuke Fed blijft. Dit zijn de helden:
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenDamien79213750
Retired Co-Founder en Fed-Stats beheerderThije (Yared, Team loos)69624
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & "GoT-Father"Yaredretired
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 14 t/m 29Grooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 29 tm 38Hoedjevanpapier143980
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 39Damien79213750
GoT-HT site beheerBrainpower, WubMaster144591 / 144822
GoT-HT CupSandstorM en Mils85148839 en 366883
GoT-HT TotoHottemetotMaestrotim
Got-HT Spammerslijst + Abacus EmeritusJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marsmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurThe Dolf / The Marsmellow / Sir_Veen / Loona3568982 / 146886 / 362199 / 148948
GoT-HT Promotor met vlaggetjesVacature
LogoosRUsVacature
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op exile_2003@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/regels.jpg

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
[sub]Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/tbc.jpg

Damien2004,
msn: exile_2003@hotmail.com
Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam213570.JPG

* Swanfield bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee en Hoedjevanpapier.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 16-11-2005 11:14 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 10:44

odan

The dark side is within all!

1e :+

woensdag de laatste poule wedstrijd in de cup. ik zie er nu al naar uit.

vorige keer een WO gehad tegen die tegenstander. dit keer hopelijk een gewone overwinning ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
odan schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:57:
1e :+

woensdag de laatste poule wedstrijd in de cup. ik zie er nu al naar uit.

vorige keer een WO gehad tegen die tegenstander. dit keer hopelijk een gewone overwinning ;)
Ik moet slechts van Pewwy winnen. Er word al feest gevierd aangezien dit appeltje eitje word :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:58:
[...]

Ik moet slechts van Pewwy winnen. Er word al feest gevierd aangezien dit appeltje eitje word :p
Broeklol :) 2 van mijn trainees zijn zwaar geblesseerd. Er zijn dus 3 opties, en die kan je zelf bedenken. De meest gunstige voor jou is dat ik 2 nieuwe aantrek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:15:
[...]

Broeklol :) 2 van mijn trainees zijn zwaar geblesseerd. Er zijn dus 3 opties, en die kan je zelf bedenken. De meest gunstige voor jou is dat ik 2 nieuwe aantrek ;)
Pfffff....mijn supporters komen niet omdat er alleen maar verdedigd word en ik heb maar 11 mensen gedwongen via een loting om die partij te spelen aangezien het toch een soort van Nederland - Moldavië wedstrijd word :) Waarschijnlijk een saaie party en misschien in de 90ste minuut de 1-0 voor Swanfield United ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Pffff, té frustrerend om te zien, dat het team dat mij 3 weken geleden zwaar onterecht uit de beker gooide, de ene na de andere ronde doorkomt en morgen wederom goede kansen heeft. Daar had ik moeten staan!! :'(

Dan maar volledig op het kampioenschap richten..... ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

ik vind dat damien door moet gaan! laf spelen moet worden worden afgestraft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:00:
ik vind dat damien door moet gaan! laf spelen moet worden worden afgestraft!
Dank je, doet nog steeds pijn zeker, die nederlaag vorige week tegen mijn teampje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:44:
Pffff, té frustrerend om te zien, dat het team dat mij 3 weken geleden zwaar onterecht uit de beker gooide, de ene na de andere ronde doorkomt en morgen wederom goede kansen heeft. Daar had ik moeten staan!! :'(
Zal zo eens een Stevens-verhaaltje in zijn gastenboek zetten :P

Iets in de trant van knap hoor dat je nog in de beker zit, maar eigenlijk had je er al uit moeten liggen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:26:
[...]

Zal zo eens een Stevens-verhaaltje in zijn gastenboek zetten :P

Iets in de trant van knap hoor dat je nog in de beker zit, maar eigenlijk had je er al uit moeten liggen :D.
LOL, thanks for the support ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:09:
[...]

Dank je, doet nog steeds pijn zeker, die nederlaag vorige week tegen mijn teampje >:)
dat is het mooie van een poule. je kan best een x verliezen en netjes eerste worden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Zow, de grote schoonmaak is begonnen. Om de wekelijkse kosten wat te drukken heb ik een aantal onverkoopbare spelers maar ontslag gegeven. Nu maar hopen dat het genoeg is geweest.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:27:
[...]

dat is het mooie van een poule. je kan best een x verliezen en netjes eerste worden.... ;)
Ben ik ook van plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Zorg dat je wint Pewwy! Doe het voor alle verdedigerstrainers! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De grote vraag blijft waar ik zonder geld mijn trainees vandaan kan halen :( Stelletje schoppers waar ik tegen speel. Twee man met een pleister en twee blessures. Weinig mogelijke opties over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hup damien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:23:
De grote vraag blijft waar ik zonder geld mijn trainees vandaan kan halen :( Stelletje schoppers waar ik tegen speel. Twee man met een pleister en twee blessures. Weinig mogelijke opties over.
Je mag er twee van mij huren...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat zal hem helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
:( Pas op he ;)

Anyway, ik moet dus twee verdedigers vinden die gaan poppen, anders zit ik echt zonder en moet ik opa's gaan opstellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klinkt allemaal als een gezellige poule. Volgend jaar toch maar beter mijn best doen om de volgende ronde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gezellig :? Pure onderlinge haat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt toch niet toevallig banden met de Amsterdamse onderwereld anders kan het nog wel eens een bloederige toestand worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:34
Het geld brandde op mijn bankrekening en aangezien ik een geblesseerde spits van 31 heb, heb ik maar vervanging aangetrokken.
21 jaar
TSI: 7550
scoren: uitmuntend
passen: redelijk

Kosten: 1.6 miljoen.

Dat lijkt me voorlopig wel weer prima voor een VIII en volgend jaar in de VII moet 'ie het ook wel kunnen ;)
Ik las trouwens dat die vleugelaanval aanpassing die van het weekend is ingegaan nog een redelijke impakt heeft op de ratings (mijn kant zonder vleugelaanvaller had rampzalig (zeer hoog) als rating :()
Mijn andere spits heeftgelukkig toevallig ook nog vleugelspel redelijk en dat maakt me met 5-3-2 toch nog redelijk onvoorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey heb je wat tegen mijn trainees???!!! :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet dat het niet mag, maar ik heb geld nodig voor een trainee. dus bare with me :)

Guillermo Pecci (75698142) interessant voor def en pm trainers. 1-2 weken af van uitstekend verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Geld genoeg nu denk ik zo ;) En nu kan je voor een nieuwe gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Van de pers:

Vandaag bereid Swanfield United zich voor op de minst intressante tegenstander van de dodemans poul uit de GoT cup. Pewwy United is een vervelende counter ploeg waar SU het wel eens erg lastig mee zou kunnen hebben. De manager van SU is toch vol zelf vertrouwen.
"Ik denk dat ik een zwak punt heb gevonden in de tactiek van Pewwy. Ik ga zorgen dat we dit volledig in ons voordeel gaan gebruiken en ik zie zelfs kans op een stunt."

SU stunte al eerder in deze poule door thuis te winnen van BT. Helaas verloor het ook tegen BU maarja je kan niet alles hebben zeggen we maar.

Nooit eerder speelde beide teams tegen elkaar en dat maakt het ook weer extra spannend.

(extended edition, op de site paste het weer niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ehm zit net te kijken naar mijn friendly van gisteren...erg friendly was het niet, twee van mijn spelers met rood (2x geel) eruit! Ik weet dat de spelers dan gewoon training krijgen, maar klopt het ook dat de rode kaart niet doorgerekend wordt naar de competitie? Staat niks van schorsingen bij mijn spelers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Vriendschappelijk" spelen is in principe voor spek en bonen spelen, kaarten tellen dus idd niet mee.

Ben nu zelf net een 20 minuten bezig in Wit-Rusland en sta met 1-0 voor. Heb al een speler van hem van het veld geschopt :P. Dus idd lekker vriendschappelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Liever 1 van hem dan van je eigen team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal mee eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik wil eerst de grote landen in europa aflopen voor mijn vlaggetjes, ben nu in het oostblok bezig. Klopt het dat ik tjechie en slowakije er niet bij zie staan in de landen lijst? Blijf het lastig vinden dat al die landen in hun moerstaal in het lijstje staan, snap er af en toe geen kont van :P
Anders ga ik eerst noord-amerika wel doen, zo gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 07:37:
Van de pers:

Vandaag bereid Swanfield United zich voor op de minst intressante tegenstander van de dodemans poul uit de GoT cup. Pewwy United is een vervelende counter ploeg waar SU het wel eens erg lastig mee zou kunnen hebben. De manager van SU is toch vol zelf vertrouwen.
"Ik denk dat ik een zwak punt heb gevonden in de tactiek van Pewwy. Ik ga zorgen dat we dit volledig in ons voordeel gaan gebruiken en ik zie zelfs kans op een stunt."

SU stunte al eerder in deze poule door thuis te winnen van BT. Helaas verloor het ook tegen BU maarja je kan niet alles hebben zeggen we maar.

Nooit eerder speelde beide teams tegen elkaar en dat maakt het ook weer extra spannend.

(extended edition, op de site paste het weer niet :()
Bring it on! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey dat is relaxed! mijn trainee is er voor maar liefst 518 200 € uit gegaan!!!

dus dat wordt vandaag een nieuwe trainee shoppen. ik speel zondag thuis en mijn stadion is absoluut uitverkocht dus dat is weer een kleine 2 ton inkomsten. oftewel ik kan 2 ton rood staan nu. 700k voor een trainee dus.

moet wel lukken toch? :) zal mijn aanwinst wel even posten zometeen. moet hem voor de wedstrijd hebben vanmiddag dus snel zoeken :)

[edit]

vraagje: ik zit te twijfelen of een 17 jarige trainee met goed pm zonder bijstats of redelijk met bijstats of een 18 jarige formidabele uiteraard zonder bijstats. maar dat schiet wel meer op qua middenveld :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Succes, ik zit me ook de blubber te zoeken naar een nieuwe trainee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Altijd met bijstats doen (IMHO) je betaalt nu misschien 2 ton meer maar bij verkoop krijg je wel heel wat meer dan die 2 ton erbij.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

vraagje: ik zit te twijfelen of een 17 jarige trainee met goed pm zonder bijstats of redelijk met bijstats of een 18 jarige formidabele uiteraard zonder bijstats. maar dat schiet wel meer op qua middenveld :)
Wanneer je een formidabele koopt weet je zeker dat ie net gepopt is, met die 17 jarige kan je nog een goed "hoog" kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duh :) maar allemaal trainees met redelijk pm en hele hoge bijstats is ook niet alles. ik ga even lekker shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:08:
Ik wil eerst de grote landen in europa aflopen voor mijn vlaggetjes, ben nu in het oostblok bezig. Klopt het dat ik tjechie en slowakije er niet bij zie staan in de landen lijst? Blijf het lastig vinden dat al die landen in hun moerstaal in het lijstje staan, snap er af en toe geen kont van :P
Anders ga ik eerst noord-amerika wel doen, zo gebeurd :)
Tjechie (Česká republika) staat er wel bij, want die heb ik al en slowakije (Slovensko) zit er ook bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
H3!N tot welk level train je ze eigenlijk door?

(ben vooral benieuwd naar de stats van die net verkochte speler eigenlijk)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die ik verkocht? 18jr goed conditie goed pm en zeer hoog goed verdedigen. 1-2 weken tot uitstekend.

ik verkocht hem omdat ik eigenlijk geen trainees met verdedigen als bijstat wil. niet interessant voor mijn spel. ik zoek nu een 17jr goed pm matig/redelijk passen voor <650k maar das best lastig

ik train door tot wonderbaarlijk. daarvan zijn onlangs mijn eerste 2 trainees verkocht. die ik dus vanaf het begin had. heb nu nog 2 wonderbaarlijke 21/20jr bijna wereldklasse en een 19jr bijna briljant.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:49:
die ik verkocht? 18jr goed conditie goed pm en zeer hoog goed verdedigen. 1-2 weken tot uitstekend.

ik verkocht hem omdat ik eigenlijk geen trainees met verdedigen als bijstat wil. niet interessant voor mijn spel. ik zoek nu een 17jr goed pm matig/redelijk passen voor <650k maar das best lastig

ik train door tot wonderbaarlijk. daarvan zijn onlangs mijn eerste 2 trainees verkocht. die ik dus vanaf het begin had. heb nu nog 2 wonderbaarlijke 21/20jr bijna wereldklasse en een 19jr bijna briljant.
En die twee wonderbaarlijke die je nu hebt train je door tot wereldklasse neem ik aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Ik heb het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar op welk moment worden nu de ratings berekend?
Ik heb gisteren geoefend, en tegen het einde van de wedstrijd werd een FTW eruit geschopt (kan gelukkig wel trainen) Zijn vervanger had meer vleugelspel en haalde meer sterren.
Mijn aanval aan die kant was zwak laag. Is dat nu een gemiddelde over heel de wedstrijd, of de rating aan het einde, of aan het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18
Vanavond lastige wedstrijd voor de laatste poulewedstrijd van de Got-cup

Als ik de eerste wedstrijd nou had meegedaan dan had ik misschien nog wat kunnen meedraaien.. maar 'k wist niet dat ik togh mee mocht doen :)

Dat is dus helemaal NIET nodig .. maja :) tis maar spelletje :9

-------------

Lees bericht

Verzonden 2005-09-29 16:51:00
Van Sandyman538
Onderwerp Re: GoT Cup

Dan moet je supporter hebben. Dan kun je je aanmelden bij 5 federatie's.

Groet,

Sander

>Hallo,

Fed? Waar moet ik me nog meer aanmelden dan?

Groetjes Coach Fc Kaat

>Hoi,

Je hebt je ingeschreven voor de GoT Cup maar je bent niet lid van de Fed. Voorgaande seizoenen kon dit, maar dit seizoen kunnen alleen mensen zich inschrijven voor de GoT Cup als ze ook lid zijn van de Fed.

Mvg,

Sander (Cupgeit)
---------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 23:09
kaat17 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:15:
Vanavond lastige wedstrijd voor de laatste poulewedstrijd van de Got-cup

Als ik de eerste wedstrijd nou had meegedaan dan had ik misschien nog wat kunnen meedraaien.. maar 'k wist niet dat ik togh mee mocht doen :)

Dat is dus helemaal NIET nodig .. maja :) tis maar spelletje :9

-------------

Lees bericht

Verzonden 2005-09-29 16:51:00
Van Sandyman538
Onderwerp Re: GoT Cup

Dan moet je supporter hebben. Dan kun je je aanmelden bij 5 federatie's.

Groet,

Sander

>Hallo,

Fed? Waar moet ik me nog meer aanmelden dan?

Groetjes Coach Fc Kaat

>Hoi,

Je hebt je ingeschreven voor de GoT Cup maar je bent niet lid van de Fed. Voorgaande seizoenen kon dit, maar dit seizoen kunnen alleen mensen zich inschrijven voor de GoT Cup als ze ook lid zijn van de Fed.

Mvg,

Sander (Cupgeit)
---------------------
In principe had je ook niet mee mogen doen. Volgend seizoen zullen wij er nog strenger controleren of een team wel lid is van de fed.
Dit seizoen kwamen wij een beetje in tijdsnood.

Je hebt geluk gehad Kaatje :P

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:34
Anoniem: 36141 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:10:
Ik heb het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar op welk moment worden nu de ratings berekend?
Ik heb gisteren geoefend, en tegen het einde van de wedstrijd werd een FTW eruit geschopt (kan gelukkig wel trainen) Zijn vervanger had meer vleugelspel en haalde meer sterren.
Mijn aanval aan die kant was zwak laag. Is dat nu een gemiddelde over heel de wedstrijd, of de rating aan het einde, of aan het begin?
Als het goed is tellen beide dan mee. Dus als hij bv na 60 min uitvalt dan telt hij voor 60 min en zijn vervanger voor 30 min mee in de ratings. (volgens mij worden de ratings van te voren bepaald, de hele wedstrijd wordt van te voren nl bepaald, maar wordt daarin dus wel rekening gehouden met de blessures die er zullen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18
Mils schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:25:
[...]

In principe had je ook niet mee mogen doen. Volgend seizoen zullen wij er nog strenger controleren of een team wel lid is van de fed.
Dit seizoen kwamen wij een beetje in tijdsnood.

Je hebt geluk gehad Kaatje :P
Oww.. iemand daagde me al uit voor dus de 2de wedstrijd .. en ik wist niet dat ik er dus inzat :P

Dus volgend seizoen moet ik lid worden van hattrick.. 'k zit er al wel een tijd over te dubben.. maar volgens mij kan je niet zoveel meer dan dat ik nu kan :) en logo maken kan ik ook niet :P

we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 23:09
Ik zie het altijd maar zo.

Het gaat mij niet om die extra dingen, maar ik heb gewoon heel veel plezier met ht. Ik zit er vaak op, eigelijk veel te vaak. Wil die gasten toch ook graag steunen voor mijn verslaving.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat is ook de reden dat ik supporter ben geworden. Die logo's en dergelijke interesseren me helemaal niets.

Damn, veel te veel geld uitgegeven voor een trainee zonder passing skills. Hoop dat hij snel naar uitstekend stijgt, dan kan ik nog wat verdienen :)

[ Voor 52% gewijzigd door Pewwy op 09-11-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:07:
[...]

En die twee wonderbaarlijke die je nu hebt train je door tot wereldklasse neem ik aan? ;)
laat het grappen maken maar aan mij over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:35:
[...]

laat het grappen maken maar aan mij over :)
Het spijt me meester! _/-\o_

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
09-11-2005 Vanavond beslissing in dodemanspoule Got Cup
Vanavond neemt United het op tegen Swanfield United. Het laatste persbericht van deze club heeft kwaad bloed gezet bij de harde kern.

Ook trainer Eriksson kon er niet om lachen: "Vorig jaar wisten we de cup met geluk en goede strategie te winnen. Nu noemt één of ander vaag kansloos clubje uit Rotterdam ons de minst interessante tegenstander. Vanavond zal mijn reserveteam ze de genadeklap toebrengen.

En over zwakke punten kan ik kort zijn. Die hebben we alleen bij echte tegenstand"
Wilde eigenlijk nog verwijzen naar dat andere kansloze clubje uit Rotterdam, maar daarvoor was de ruimte te kort :+

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 09-11-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alles uit rotterdam is kansloos dus dat is een overbodige toevoeging lijkt me...

mijn trainee zou ik nog even posten:

Brian Seeberg (81317925)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 990
Loon: 676 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

redelijk passen ging richting de 8-9 ton en dat had ik niet. bovendien vind ik dit ook wel prima. zijn loon is al best hoog dus hij zit al een eind richting uitstekend. wilde geen trainee lager dan zwak conditie. zag er ook 1 met goeie stats en waardeloos. dat schiet echt niet op....

ben er wel blij mee en hij heeft al gespeeld deze week dus dat hoeft dus niet. ik kan een betere trainee opstelling ivm muahahah!!! nee doe ik niet... misschien wel een andere speler om toch beter te zijn dan normaal. uitschakeling dan kan ik me hier echt niet meer vertonen :P

[edit] jeej! geen ts hit terwijl ie gemeen is... mooi.

[edit2] hmmm ik heb slehts 587 000 € betaald en de TPE in ham is bijna een miljoen ;) goeie deal of is die tpe iets te optimistisch?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Tsja dat is toch wel 1 van de nadelen van PM trainen...zit altijd te kloten met de conditie van je trainees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:05:
Tsja dat is toch wel 1 van de nadelen van PM trainen...zit altijd te kloten met de conditie van je trainees...
nouja ze presteren gewoon niet maximaal als ze niet uitstekend conditie hebben, maar conditie trainen doet eigenlijk iedereen wel. het zorgt voor een hogere tsi voor je speler en dus meer waarde. ik koop niks onder uitstekend conditie, maakt niet uit wat voor speler(ja ok trainees dus wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap die TPE in ham niet helemaal... bij mijn nieuwe speler geeft ie dus 950 aan als TPE en op de tl search zo rond de 5-6 ton en mijn andere trainee zegt ie dat ie 100k waard is terwijl een search op de tl rond de 7-8 ton uitkomt :? kan iemand dit verklaren? ik snap het iig niet.

Ohad Elbaz
TSI = 2 720, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:42:

[...]

Wilde eigenlijk nog verwijzen naar dat andere kansloze clubje uit Rotterdam, maar daarvoor was de ruimte te kort :+
Erhm...kom uit Schiedam :p

We zullen zien! Nog 1 uur! Met mijn briljante tactiek en mijn briljante spelertjes moet het lukken!
Mocht ik overhoop en onverwachts toch verliezen dan ligt dit uiteraard aan de HT-engine en ook als Pewwy's stats stukken hoger zijn dan die van mij dan is dit gewoon een bug endan had ik eigenlijk moeten winnen.

Kan niet wachten! Hopelijk geen file naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Schiedam is ook Rotterdam voor iemand die oorspronkelijk uit Delluf komt ;)

Ik sta wel in de file waarschijnlijk, en ik kan pas om 17.30 naar huis :(

Heb overigens wel een PDA met WIFI gescoord om thuis in bed ht-live te kunnen bekijken :)
We wachten het allemaal wel af. Als je met je a-team speelt ben ik kansloos. Doe je dat niet dan wordt het een leuke pot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:07:
[...]

nouja ze presteren gewoon niet maximaal als ze niet uitstekend conditie hebben, maar conditie trainen doet eigenlijk iedereen wel. het zorgt voor een hogere tsi voor je speler en dus meer waarde. ik koop niks onder uitstekend conditie, maakt niet uit wat voor speler(ja ok trainees dus wel :)
Dus haal je dan met je trainees wel mindere ratings in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in bed kijk jij hattrick wedstrijden? euh... pewwy wellicht wil je eens met iemand gaan praten :)

[edit] stel mijn aanwinst niet op. heeft al gespeeld vandaag :) jonge winger gaat voor extra mid training meedoen op het middenveld. leek me wel zo slim. zal dus wel beetje gare opstelling worden, maar training is en blijft het belangrijkst. de cup niet :)

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:37:
Schiedam is ook Rotterdam voor iemand door oorspronkelijk uit Delluf komt ;)

Ik sta wel in de file waarschijnlijk, en ik kan pas om 17.30 naar huis :(

Heb overigens wel een PDA met WIFI gescoord om thuis in bed ht-live te kunnen bekijken :)
We wachten het allemaal wel af. Als je met je a-team speelt ben ik kansloos. Doe je dat niet dan wordt het een leuke pot denk ik.
Geen A team want ik heb niet de beschikking over BA, Face, Murdock en Hannibal. Maar wel gewoon mijn andere spelers opgesteld :) Heb wel mijn A keeper er ingezet omdat ik niet geheel onderuit wil gaan :)

ps. Schiedam is geen Rotterdam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:40:
[...]

Geen A team want ik heb niet de beschikking over BA, Face, Murdock en Hannibal. Maar wel gewoon mijn andere spelers opgesteld :) Heb wel mijn A keeper er ingezet omdat ik niet geheel onderuit wil gaan :)

ps. Schiedam is geen Rotterdam :(
volgens mij heeft iedereen zijn lolbroek aan vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:40:
in bed kijk jij hattrick wedstrijden? euh... pewwy wellicht wil je eens met iemand gaan praten :)
Tsja, zolang mijn slaapkamer niet af is (slaap twee weken in de kamer van mijn zoontje), is sex er niet bij :+ Wat moet je dan in bed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:43:
[...]

volgens mij heeft iedereen zijn lolbroek aan vandaag...
Sorry H3!N, het duurde gewoon erg lang eer er een grapje van jou kant af kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:47:
[...]

Tsja, zolang mijn slaapkamer niet af is (slaap twee weken in de kamer van mijn zoontje), is sex er niet bij :+ Wat moet je dan in bed?
er een flinke schwengel aan geven? a man has needs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Maar niet in de kamer van zijn zoontje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:56:
Maar niet in de kamer van zijn zoontje :+
Jongens jongens ontopic blijven aub :p Wedstrijd van het seizoen! SU tegen PU! Wie wint er?

Bekijk het allemaal vanavond live vanuit een leeg Swanfield road!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Denk na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:57:
[...]

Jongens jongens ontopic blijven aub :p Wedstrijd van het seizoen! SU tegen PU! Wie wint er?
ik vrees met grote vrezen dat het cup avontuur voor pewwy vroegtijdig beëindigd zal worden

@pewwy klopt. dan gaat het wel erg de richting op vanneuh... nouja michaels jackson zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:02:
[...]

ik vrees met grote vrezen dat het cup avontuur voor pewwy vroegtijdig beëindigd zal worden

@pewwy klopt. dan gaat het wel erg de richting op vanneuh... nouja michaels jackson zeg maar ;)
He gelukkig H3!N maakt weer grapjes, kunnen wij ons weer inhouden! :P ;)

Ontopic: Ik denk dat damien wel een aardige kans maakt aangezien Pewwy zijn B-team niet meer zo goed is als vorig seizoen...probeer elkaars trainees in elk geval heel te houden, anders blijft Pewwy nieuwe trainees kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Inderdaad. Ik vrees overigens helemaal niet. Ben benieuwd wie tactisch beter is vandaag. Heb wel al mijn pleisters en blessures buiten de basis moeten houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:10:
[...]
Ontopic: Ik denk dat damien wel een aardige kans maakt aangezien Pewwy zijn B-team niet meer zo goed is als vorig seizoen...probeer elkaars trainees in elk geval heel te houden, anders blijft Pewwy nieuwe trainees kopen! :P
Kunnen we nu stoppen met grappen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel tegen wubmastert, met 5-4-1 + 3 centrale middenvelders + pressie, gaan "we" voor de winst :9. Wanneer die super vleugelspeler wel speelt wordt het bijna onmogelijk tegen wubbastert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pressie? euh... ik hoop voor je dat al die verdedigingstrainees uitstekend conditie hebben anders kan je je schepnet meenemen om alle ballen uit je goal te vissen :

[edit]

het verslag is er:

BeerZ United - BT Entertainment (17 minuten gespeeld) 3 - 0

nou dat lijkt me redelijk gespeeld...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat kan inderdaad pijn gaan doen tegen Wubmastert. In ieder geval succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:27:
pressie? euh... ik hoop voor je dat al die verdedigingstrainees uitstekend conditie hebben anders kan je je schepnet meenemen om alle ballen uit je goal te vissen :)
6-6-5-4-3 (nieuw ;)) conditie van mijn verdedigers, counter vind ik te link omdat mijn verdediging daar niet sterk genoeg voor is. En mijn aanval is met 5-4-1 al niet best, hoop dat mijn goddelijke spelhervatter er eentje inknalt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
:) 0-1 Doelpunt van mijn keeper.

Hein 2-0 edit: 3-0

Damn Hein, wat ben je aan het doen :?

[ Voor 37% gewijzigd door Pewwy op 09-11-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 112223 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:34:
[...]

6-6-5-4-3 (nieuw ;)) conditie van mijn verdedigers, counter vind ik te link omdat mijn verdediging daar niet sterk genoeg voor is. En mijn aanval is met 5-4-1 al niet best, hoop dat mijn goddelijke spelhervatter er eentje inknalt :).
Tsja met pressie maak je het er voor je aanval ook niet makkelijker op...pressie is imho meer veer een bloedeloze 0-0 tegen een sterkere tegenstander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:47:

Hein 2-0
Heeft die keeper van jou al een standbeeld gekregen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Het was duidelijk dat Swanfield zichzelf wilde toeleggen op de vleugelaanval; een tactische keuze die uitstekend paste bij het team.
En dan nog 0-1 achter komen :'( Nouja de wedstrijd duurt lang hopelijk word het beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:47:
[...]

Tsja met pressie maak je het er voor je aanval ook niet makkelijker op...pressie is imho meer veer een bloedeloze 0-0 tegen een sterkere tegenstander...
Tja, mijn aanval was al waardeloos. Hoop gewoon op 1 vrije trap, maar zal deze pot niet winnen want die super vleugelspeler speelt helaas wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:51:
[...]

En dan nog 0-1 achter komen :'( Nouja de wedstrijd duurt lang hopelijk word het beter :)
Speel 4-4-2 met 3 centrale mids, had wel rekening gehouden met een vleugelaanval. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:53:
[...]

Speel 4-4-2 met 3 centrale mids, had wel rekening gehouden met een vleugelaanval. Ben benieuwd :)
Had juist gezien dat je vleugels zwak waren dus vandaar mijn keuze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat is vaak een zwakte bij counterteams. Heb er het meeste door verloren. Counteren had alleen geen nut, want ik had slechts 3 trainees die nog niet gespeeld hadden. Nu dus 4, maar dat is er nog 1 te weinig om goed te kunnen counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:47:
[...]

Heeft die keeper van jou al een standbeeld gekregen? ;)
Nog niet, maar als hij zo door gaat dan is dat een reële optie ;) Heb overigens twee scorende keepers, dus verwacht er wel 1 te gaan slijten komend seizoen. Die andere wordt mijn coach t.z.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

sta 0-1 achter. tegenstander heeft 1 rode kaart. en heeft 1 van mijn spelers met een stretcher van het veld afgetrapt.

gezellig hier dus :r

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
JAAAAA!!! 1-1!!! ole! ole!!

Gloeiende :(

Sjonge jonge 2-2 en dan weer 2-3 :(

[ Voor 59% gewijzigd door Swanfield op 09-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
1-1 is goed genoeg ;) Als je er maar niet meer inschiet dan ik :P

1-2 :P

2-2 ;(

2-3 8)7

We maken het in ieder geval spannend :)

[ Voor 42% gewijzigd door Pewwy op 09-11-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Swanfield United - Pewwy United (43 minuten gespeeld) 2 - 3 :P

spannende match!

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik zeg niets :X maar voorlopig deze seconde staat het 3-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

odan schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:13:
Swanfield United - Pewwy United (43 minuten gespeeld) 2 - 3 :P

spannende match!
Maak er maar 3-3 van :), zelf heb ik voor de 2e keer deze week een onterechte penal tegen. En sta dus met 0-1 achter, plus dat mijn trainee (van een kleine miljoen) uit het veld is geschopt.

edit: terwijl ik dit typ wordt nummer 2 uit de wedstrijd geschopt 8)7 :'( ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 09-11-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:47:

Hein 2-0 edit: 3-0

Damn Hein, wat ben je aan het doen :?
het leek idd even een monster score te worden, maar het valt mee. 3-1 inmiddels

[edit] godver terwijl ik die type 3-2 :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:15

GaMbiNo

1337

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:40:
[...]

het leek idd even een monster score te worden, maar het valt mee. 3-1 inmiddels

[edit] godver terwijl ik die type 3-2 :(
3-3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
OMG!! 3-3 bij SU-PU maar ook bij BU-BT :?

Wat een krankzinnige poul zitten we in!!

3-4!! BT slacht BU nu totaal af met 3 doelpunten in de laatste minuten!

[ Voor 31% gewijzigd door Swanfield op 09-11-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kutzooi :)

wel een leuke poule. erg spannend.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:15

GaMbiNo

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een 3-0 voorsprong weggeven... wat een ontzettende eikels zijn het...

[.....game over....]

BT is te sterk. 3-6 stond 3-0 voor :( aan zijn spelers te zien is het wel behoorlijk wat a-team spelers en dat trek ik niet met mijn trainees middenveldje...

helaas.

iemand al zin in een friendly volgende week?

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-11-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:46:
3-5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:46:

[.....game over....]

BT is te sterk. 3-6 stond 3-0 voor :( aan zijn spelers te zien is het wel behoorlijk wat a-team spelers en dat trek ik niet met mijn trainees middenveldje...

helaas.

iemand al zin in een friendly volgende week?
Jep :) hahaha Ik denk dat ik op vlaggetjes gaat jagen :)

3-6, er zit duidelijk een bug in Hattrick. De GM's hebben mij persoonlijk beloofd de bug die met de naam Pewwy United door de gehele broncode zit verstrengeld te verwijderen voor de start van de GoTcup voor volgend seizoen.

Het is duidelijk dat de code
code:
1
2
 If teamname = Pewwy United THEN 'opponent' = kansloos 
AND Pewwy United gets 'Victory'

Duidelijk een stukje slecht programmeren is.

[ Voor 33% gewijzigd door Swanfield op 09-11-2005 19:05 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.