Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/Banner.jpg
Deel 40!

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/wih.jpg

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt, de opdracht geeft om je stadion te verbouwen etc. Je speelt 2 keer per week een wedstrijd. Op woensdag een oefen of beker wedstrijd en op zondag een competitie wedstrijd.
In Nederland zijn er al meer dan 50.000 teams op dit moment, wereldwijd doen er al meer dan een half miljoen managers mee met dit spel.

Hattrick is gratis en dus het proberen waard!

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie, mits je in de hoogste divisie zit, dan ben je de beste van Nederland. En dan? Dan kan je nog een gooi doen naar bondscoachschap van het Nederlands elftal en deze naar de top leiden! Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

HATTRICK de website

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/hwh.jpg

Je heb een team en dan? Vele experts hebben zich hier al over gebogen om te bepalen wat nu de beste start is. Uiteindelijk ligt de keuze toch geheel aan jou welke route naar succes jij uitstippelt.
Vele websites in deze openingspost geven informatie over welke opties je heb en waar je op moet letten. Lees ze dus allemaal zorgvuldig door tijdens het wachten op je team of wanneer je tijd heb. Het is zeker wel een must om het allemaal minimaal 1x door te lezen om je team naar de top te brengen.
Natuurlijk ben je vrij om te vragen wat je maar wilt op dit forum maar zorg wel even dat je in ieder geval moeite heb gedaan om zelf een antwoord te vinden.

Nu is het aan jou om je team naar de ere divisie te leiden en wegrennen is niet mogelijk. Jij ben verantwoordelijk voor je clubbie in goede en in slechte tijden.

De meest informatieve sites zijn die van Hattrick:

ABC Tactics
Hattrick en dan regels kiezen
De beginners gids!!

Zo ziet Hattrick er dus uit:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/image04.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/image05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/supporter.jpg

Hattrick is gewoon totaal gratis en kan je seizoenen en jaren lang spelen zonder ook maar één cent te betalen. Ook hoef je niet voor de nationale beker wedstrijd te betalen zoals in sommige manager games wel aan de orde is.
Maar je kan ook supporter worden. Voor een klein bedrag per jaar of per 3 maanden krijg je allerlei extra handige functies. Daarnaast kan je ook pas lid worden van onze Hattrick federatie als je supporter bent.
De voordelen van het supporter zijn staan allemaal beschreven op de Hattrick website. Het is totaal aan jou of jij die extra functies handig vind maar ik raad je aan eens 3 maanden te testen en ik weet zeker dat je dan nooit meer anders wilt ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/fed.jpg

Hattrick is een spel dat je niet in je eentje kan winnen. Om achter alle gegevens te komen moet je de krachten bundelen als federatie. GoT is zo'n federatie waarin veel ervaring zit. Wat dacht je van de ex bondscoach Xanathorn? Hij is zeker lid van GoT. En tips en trucs daar zijn we hier ook niet moeilijk mee.

Daarbij, je blijft precies op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Er is een eigen site, een cup en er is minimaal één keer per jaar een meeting. Verder zijn er meer dan 30.000 berichten op het forum, waarin werkelijk alles al eens langs gekomen is. Alle expertise is dus aanwezig hier. Domme vragen bestaan ook niet, dus vraag maar raak. Ook hier wat handige links:

Gathering of Tweakers Federatie Site
GoT-HT Ratings

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/links.jpg

Hier wat handige links die je eigenlijk allemaal wel eens een keertje moet bezoeken:

Lees voer
Hattrick
Naast dat dit de website is die je nodig is om in te loggen staat hier ook mega veel handige informatie!
GoT FAQ
Tja deze spreekt voorzich. Lees hem gewoon één keer door en je weet al een hoop zaken waarmee je jou team naar de top kan leiden.
HattriX
Een site met wat tools die je wel zou kunnen gebruiken en een hoop informatie wederom die je verder kan helpen met het opbouwen van je team.
Jalonator
Een zeer handige site waar je nog uitgebreider informatie krijgt van jou team maar ook van de teams in je competitie. Tevens kan je andere teams daar nog bij invoeren zodat je jou team ook met die van een vriend kan vergelijken! TIP!
HatStats
Statistieken tot en met de IV.
AlltidHattrick
Super site met zeer uit gebreide statistieken! Van ere tot en met de VIII op dit moment.

Wat hulp software
Criollo Matchviewer
HAM
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick poli
Hattrick Buddy
Hattrick Coach Professional

Overige
Totaal aantal deelnemende managers per land
Seasoncalculator
Hottrick.org
Weetjewat.nl
Hattrick Foto Gallery
In welke poule kom ik volgend seizoen
De site van het NL team
Maglio forum
Prijzen van coaches
HT Ratings
HT Plus Matchviewer
Hoe lang is mijn speler geblesseerd?
Hoe veel dagen zijn dat dan nog?
Het mysterie van de clown, uitgelegd door TheKeeper
Hoeveel WO's in de Nederlandse Divisie's
GoT-HT op IRC

Op verzoek van Yared
Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/ip.jpg

Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? Dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen.
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook het eerste GoT-Team dat de Eredivisie weet te bereiken. Daarbij ook nog eens de eerste GoT-er die bondscoach van Nederland wordt.
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poëzie.
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld. Er is inmiddels ook al een tweede GoT-HT Meeting geweest. De foto's kun je hier vinden.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was. Een compleet overzicht kan hier gevonden worden.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.
Yoeri een feature gemaakt heeft voor op de frontpage van Tweakers.
Starmaker een mooi lijstje met GoT Records heeft gemaakt aan de hand van de supporterstatistieken.
WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick. Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.
KDB aan de hand van dit lijstje de gemiddelde waarde berekende per divisie.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/vd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/rol.jpg

Een rol neem je op je als vrijwilliger. Zoals ik de OP doe zijn er meer mensen die iedere week weer er voor zorgen dat de GoT Federatie een gezellige en leuke Fed blijft. Dit zijn de helden:
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenDamien79213750
Retired Co-Founder en Fed-Stats beheerderThije (Yared, Team loos)69624
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & "GoT-Father"Yaredretired
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 14 t/m 29Grooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 29 tm 38Hoedjevanpapier143980
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 39Damien79213750
GoT-HT site beheerBrainpower, WubMaster144591 / 144822
GoT-HT CupSandstorM en Mils85148839 en 366883
GoT-HT TotoHottemetotMaestrotim
Got-HT Spammerslijst + Abacus EmeritusJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marsmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurThe Dolf / The Marsmellow / Sir_Veen / Loona3568982 / 146886 / 362199 / 148948
GoT-HT Promotor met vlaggetjesVacature
LogoosRUsVacature
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op exile_2003@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/regels.jpg

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
[sub]Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~damien/op/tbc.jpg

Damien2004,
msn: exile_2003@hotmail.com
Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam213570.JPG

* Swanfield bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee en Hoedjevanpapier.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Swanfield op 13-09-2005 10:11 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Zoooo netjes Damien!! :)
_/-\o_ _/-\o_

Miereneukermodus:
Alleen 1 dingetje: "HATTRICK de websit" .. ik mis een E :P
Fixed :P
Oja.. deeltje 39 moet natuurlijk nog eff toegevoegd worden O-)

[ Voor 41% gewijzigd door kweenie op 29-08-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ziet er weer verfrissend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ziet er inderdaad leuk uit maar toch weer een maar... Het is qua tekst weer een "rechtstreekse" copy/paste :X (dus de laatste 2 oude topics staan er niet tussen, de links mogen ook wel eens geupdate worden etc.)

Edit: Nou opzich valt het copy/paste wel mee, dus alleen topicje 39 toevoegen en voor de rest kan ik niks vinden :9

Maar voor de rest is het goed hoor ;)

Uiteindelijk zelf 2e geëindigt. De nr1 is direct gepromoveerd en nu kan ik dus echt voor het kampioenschap gaan, heerlijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 29-08-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Stel:

Ik heb een goede middenvelder als positiespel trainer en een vriend van mij heeft een goede verdediger als verdedigen trainer is het dan valsspelen als je een afspraak onderling maakt om de speler voor een afgesproken bedrag van elkaar over te nemen?

Nu zullen er een hoop mensen zeggen neeee, dat mag niet! En vrees ook maar niet dat ik dit van plan ben ofzo maar ik vroeg mij dit af voor eventueel in de toekomst.

Is het valsspelen? In het echt gebeurt het ook vaak dat teams spelers onderling uitwisselen.
Ik denk wel dat het een vorm is van valsspelen maar aan de andere kant iedereen heeft die mogelijkheid en het is ook wel een kwestie van vertrouwen natuurlijk maar als je die persoon goed ken dan is het toch wel te doen.

[ik denk dat het niet mag maar vraag het toch maar even ;)]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Damien2004 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:29:
Stel:

Ik heb een goede middenvelder als positiespel trainer en een vriend van mij heeft een goede verdediger als verdedigen trainer is het dan valsspelen als je een afspraak onderling maakt om de speler voor een afgesproken bedrag van elkaar over te nemen?

Nu zullen er een hoop mensen zeggen neeee, dat mag niet! En vrees ook maar niet dat ik dit van plan ben ofzo maar ik vroeg mij dit af voor eventueel in de toekomst.

Is het valsspelen? In het echt gebeurt het ook vaak dat teams spelers onderling uitwisselen.
Ik denk wel dat het een vorm is van valsspelen maar aan de andere kant iedereen heeft die mogelijkheid en het is ook wel een kwestie van vertrouwen natuurlijk maar als je die persoon goed ken dan is het toch wel te doen.

[ik denk dat het niet mag maar vraag het toch maar even ;)]
Ja het is valsspelen als spelers boven hun marktwaarde verkocht worden (en onder hun marktwaarde kun je hem niet aan een specifiek team verkopen omdat andere teams het dan zullen overbieden)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:31:
[...]

Ja het is valsspelen als spelers boven hun marktwaarde verkocht worden (en onder hun marktwaarde kun je hem niet aan een specifiek team verkopen omdat andere teams het dan zullen overbieden)
Hmm is wel jammer :) Maarja het is wel logisch. Het kwam eigenlijk omdat ik ergens zag dat een speler te koop was ver boven zijn markt waarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Het lijkt me stug dat dat mag, als iedereen dat nl. gaat doen wordt de transfermarkt gemanipuleerd.
Want welk bedrag zou je moeten afspreken om er zeker van te zijn dat niemand anders er met jou spelertje vandoor gaat ?
Alhoewel, kan ook wel weer gunstig uitpakken :P

edit: mmm was net te laat :D

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 29-08-2005 13:36 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:33:
[...]

Hmm is wel jammer :) Maarja het is wel logisch. Het kwam eigenlijk omdat ik ergens zag dat een speler te koop was ver boven zijn markt waarde :)
Zocht effe een stukje dat ik een seizoen geleden gelezen had om hattrick om het te onderbouwen, maar vond het tegenovergestelde:
Herinnering met betrekking tot ruilen

08-09-2003
Hierbij een herinnering aan de Hattrick gebruikers dat je toestemming van een GM moet hebben, voordat je een spelersruil gaat doen.
Je moet de GM's via e-mail benaderen en wachten tot je toestemming hebt van de GM's om te gaan ruilen. Mocht je dit niet doen loop je een groot risico beboet te worden.
De GM's stellen het op prijs als beide teams contact opnemen, zodat beide teams zeker weten dat de ruil is goedgekeurd.
Schijnbaar mag het met toestemming wel dus.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Bedoel je die speler die voor 100mill op de transferlijst stond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is overzichtelijker en beknopter wat denk ik de duidelijkheid te goede komt. Er stond teveel onzin in.

ik vind hem zo beter dan eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:39:
het is overzichtelijker en beknopter wat denk ik de duidelijkheid te goede komt. Er stond teveel onzin in.

ik vind hem zo beter dan eerst :)
Dank u _/-\o_

@spelerruil:

Hmm dat het mag, dat biedt toch weer een hoop voordelen denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn competitie is wel leuk verlopen.
De promovendus van vorig jaar uit de VII, heeft de degradant uit de V (met een beter team) afgetroefd om de 1e plaats. Wel typisch verloop van de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Misschien is het nog iets om altidhattrick toe te voegen bij het stukje in welke divisie je volgend seizoen speelt. Geen idee of het net zo accuraat is als rembrandt, maar hij is al wel klaar nu, terwijl rembrandt al twee weken niets doet. (Gaat overigens maar tot de VIIIe divisie, maar is dus wel veel sneller)

Voor de rest: Mooie OP. Mocht ik nog iets lezen waarvan ik denk dat het anders kan dan laat ik dat wel weten. Zit nu op mijn werk, dus alles klakkeloos aanklikken wordt niet zo gewaardeerd denk ik ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 29-08-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is uiteraard allemaal nog niet helemaal 100% bekend, maar we krijgen blijkbaar een best goed team uit de V bij ons in de compo :(

zucht ik zit er nog wel even dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben na twee jaar eindelijk uit die hatelijke VII (nadat ik eerder gedegradeerd was uit de VI, ben overigens begonnen in de VIII), maar nou zou ik via rembrandt wel even willen kijken in welke comp ik eventueel terecht zou kunnen komen komend seizoen. Ik snap alleen niet hoe je het moet regelen voor als je promoveert, wat je dan moet instellen zeg maar. Het zal vast en zeker heel simpel zijn :X , maar kan iemand mij dat ff kort vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
3e plaatst, doelstelling was handhaving. Komend seizoen gaan we voor promotie!

Leuke kleurtjes trouwens in de op.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie openings post _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:35:
[...]

Zocht effe een stukje dat ik een seizoen geleden gelezen had om hattrick om het te onderbouwen, maar vond het tegenovergestelde:

[...]

Deze regel is niet meer actueel, heb het net gevraagd aan een GM en antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:16:
Zo ik ben na twee jaar eindelijk uit die hatelijke VII (nadat ik eerder gedegradeerd was uit de VI, ben overigens begonnen in de VIII), maar nou zou ik via rembrandt wel even willen kijken in welke comp ik eventueel terecht zou kunnen komen komend seizoen. Ik snap alleen niet hoe je het moet regelen voor als je promoveert, wat je dan moet instellen zeg maar. Het zal vast en zeker heel simpel zijn :X , maar kan iemand mij dat ff kort vertellen?
de site is nog niet goed geupdate omdat de maker ervan op vakantie is,

maarja als hij wel is geupdate moet je dit doen ga naar de site --> league tables dan vul je land en competitie in --> en klik je achter je teamnaam op qual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daar kan je ook je beker tegenstander vinden voor ronde 1(als ie dus geupdate is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:16:
Kan ook hier:
http://nederland.alltidha...promotion=1&showstat=Toon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgend seizoen naar de VII e, dit seizoen zaten daar 3 WO in. Volgend seizoen nog 1 tje. Wordt wel lastig om weer te promoveren. Want de 2 uit de VI klasse hebben een beter team en ook de rest van de teams is zeker niet slecht. Er is zelfs nog een kleine kans om direct weer te degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Damn, krijg er 2 inactieve teams bij (tenminste, 2 teams die al 5 weken geen friendly hebben geregeld, heb niet gekeken naar logins..)

En zoals het er nu uitziet degradeert er een best goede naar mijn divisie ( goed (nieuwe ratings) middenveld), dus dat wordt een pittige...
Valt wel mee dus, was natuurlijk door de mots, hij moet te doen zijn :)

Hmm vage gasten die promo's die bij mij komen... 1 á 2 keer per seizoen spelen ze een friendly, heel slim die VII'ers :P

[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 29-08-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Volgens het programma krijg ik een volledig actieve VII en ook nog eens 2 supporters erbij :) Kan dus gezellig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zoals het er bij mij uitziet krijg ik ook een redelijk actieve VI. Wel allemaal een te hoog middenveld voor mij, maar dat wordt dus counteren :) Sorry H3!N ;)

Mijn eerste divisie zonder WO's lijkt dus een feit te worden. About freakin' time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat redt je niet. msch een wedstrijdje met mazzel, maar over het algemeen zal het niet werken.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Joss schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:10:
Damn, krijg er 2 inactieve teams bij (tenminste, 2 teams die al 5 weken geen friendly hebben geregeld, heb niet gekeken naar logins..)

En zoals het er nu uitziet degradeert er een best goede naar mijn divisie ( goed (nieuwe ratings) middenveld), dus dat wordt een pittige...
Valt wel mee dus, was natuurlijk door de mots, hij moet te doen zijn :)

Hmm vage gasten die promo's die bij mij komen... 1 á 2 keer per seizoen spelen ze een friendly, heel slim die VII'ers :P
Hey niet alle VIIers over 1 kam scheren he! ;) En mijn hele divisie bestaat uit mensen die geen friendlies spelen, rare gasten hoor... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:39
Marzman schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:35:
[...]

[...]

GM's geven hier geen toestemming meer voor:
31-01-2005
From now on there will be no exceptions from the rules about Fair Play on the transfer market in chapter 21:

"All bids should be in relevance to what could be considered reasonable for the player in question."

This means GMs no longer will approve any trades as overpriced transfers are not allowed.
Zelf zou ik bij een spelersruil de marktwaarde afspreken. Biedt een derde op één van de spelers, dan met hetzelfde bedrag overbieden. Nou is het begrip marktwaarde nogal vaag (voor sommige spelers moeilijk te bepalen) en er wordt ook door de GM's denk ik met een marge van een X aantal procenten gewerkt. Samengevat: er ligt niemand wakker van als je 150k "teveel" biedt voor een speler van 4M.

Voor de goede orde: het afspreken dat je een speler van elkaar koopt is geen cheating zolang de bedragen niet absurd zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Ronald Koeman op 29-08-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo ook even gekeken naar de nieuwe deelnemers aan mijn compo:
Degradant uit de VI is erg sterk met een sterk middenveld (Matig laag vergeleken met de slecht hoog van de rest van de divisie) krijg er 1 WO bij, dus valt te overzien, de promoverende clubs zijn gelukkig niet zo heel sterk, dus tweede worden zou moeten lukken, kampioenschap zie ik dus niet gebeuren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 16:45:
dat redt je niet. msch een wedstrijdje met mazzel, maar over het algemeen zal het niet werken.
Tsja, ik zal het volgend seizoen goed bijhouden, en dan desnoods hier plaatsen of het wel of niet werkt. Het wordt in ieder geval interessant om te zien. Mocht het niet werken dan kan ik het seizoen erna overstappen op scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:05:
Zo ook even gekeken naar de nieuwe deelnemers aan mijn compo:
Degradant uit de VI is erg sterk met een sterk middenveld (Matig laag vergeleken met de slecht hoog van de rest van de divisie) krijg er 1 WO bij, dus valt te overzien, de promoverende clubs zijn gelukkig niet zo heel sterk, dus tweede worden zou moeten lukken, kampioenschap zie ik dus niet gebeuren... :(
Voor mijn divisie is het zo te zien nog niet geupdate. Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit. Er zijn genoeg slechtere teams in mijn divisie en ik ben zelf nog niet klaar voor V, dus ze mogen best beter als mijn team zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mij maakt het wel uit, wil na het komend seizoen wel in de wat serieuzere afdeling van hattrick spelen (VI-->I).. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lopen hier mensen rond die 11 assistent trainers hebben :? 10+1 of 9+2 ? Ik heb ooit bij een collega gezien dat dat ging, maar ik wil graag weten of meer mensen het hebben.

Best leuk die standaard teksten, ik heb 1 man die vrije trappen kan nemen, en dat is de lieve man (mijn keeper dus) zelf:
Ricardo Tamajón van Pewwy United is topscorer van de competitie geworden. "Mijn dank gaat uit naar iedereen bij de club met een goeie voorzet in de benen," was het bescheiden commentaar van de sterspeler.

[ Voor 52% gewijzigd door Pewwy op 29-08-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja jongens ik moet toch even showen met mijn flawless victory is mijn compititie!

ZBVV Pauper is eerste geworden zonder ook maar een wedstrijd te verliezen! 8)7 Is ook wel eens leuk na een schaamteloze degratie uit de 6e de divisie :'(

Met 63 goals voor (topscorer ook van mij :) Daniel Börjesson ZBVV Pauper 2 12) en maar 7 tegen (helpt dat verdedigen trainen dan toch??) en een totaal van 42 punten ben ik KAMPIOEN hoi hoi hoi

Team Gespeeld Goals Punten
1. ZBVV Pauper 2 14 63 - 7 42
2. De Berrie Broederbo 14 56 - 15 34
3. FC DIE-HARDS 14 50 - 26 30
4. There's only one 14 38 - 26 22
5. VW-boyz 14 31 - 26 19
6. FC Sjoerd&Leon op d 14 22 - 40 13
7. OK 18 United 14 0 - 60 2
8. Berrie'z Killaz 14 0 - 60 2

Op naar de 6e de divisie, en nu om er te blijven :*)

Hatrick is toch een stuk leuker als je aan het winnen bent, op de uitschakeling in de kwartfinale van de GoT cup na was dit een zeer lekker seizoen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn VII divisie voor volgend jaar moet ik toch mee doen voor het kampioenschap. Natuurlijk gaan we ook proberen het wat langer vol te houden in de beker, maar ja dat zal toch wel weer niet lukken.

@Damien: Strakke OP een stuk overzichtelijker dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:07:
Lopen hier mensen rond die 11 assistent trainers hebben :? 10+1 of 9+2 ? Ik heb ooit bij een collega gezien dat dat ging, maar ik wil graag weten of meer mensen het hebben.

Best leuk die standaard teksten, ik heb 1 man die vrije trappen kan nemen, en dat is de lieve man (mijn keeper dus) zelf:
Ricardo Tamajón van Pewwy United is topscorer van de competitie geworden. "Mijn dank gaat uit naar iedereen bij de club met een goeie voorzet in de benen," was het bescheiden commentaar van de sterspeler.
Ik heb het ook wel eens gezien, maar durf het zelf toch niet aan. Bij meer dan 10 assistent trianers heb je kans dat de training daardoor verprutst wordt (volgens de spelregels), maar het kan schijnbaar ook goed gaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOTO

uitslag week 14:
MaestroTim 9
neudeboules 7
Brainpower 6
lameeuw 5
s_de_hoog 5
Tube 4
snowbo 4
cquintus 4
does19 1

en de eindstand:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
MaestroTim
76
12
2
s_de_hoog
75
11
3
Brainpower
67
11
4
cquintus
58
11
5
Ripkill
49
9

}:O voelt toch wel erg vreemd als je zelf dan winnaar bent :X

Toto closed..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx tim. wel erg toevallig ja dat jij hem wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 15:22

FreakNL

Well do ya punk?

Ik vraag me af hoe de markt is voor spelers die geschikt zijn om trainer te worden.

Ik heb een speler in mijn selectie die niet echt geschikt is voor een league hoger dan V, zie de volgende stats:

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Maar, hij heeft wel de volgende eigenschappen:
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een goed leider.

Ik kan hem natuurlijk ook zelf coach maken, daar heb ik hem in 1e instantie voor gekocht. Maar training gaat de komende jaren voor resultaat bij mij, en dat gaat net zo goed met een goed/slecht coach.

Hoeveel zou ik voor hem kunnen vangen? 2 miljoen, of ben ik dan veel te optimistisch over de trainersmarkt? Voor een miljoen doe ik hem niet weg, dat heeft hij me bijna zelf gekost, toen hij matig ervaring had (ik kocht hem al toekomstig coach)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakNL schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:25:
Ik vraag me af hoe de markt is voor spelers die geschikt zijn om trainer te worden.

Ik heb een speler in mijn selectie die niet echt geschikt is voor een league hoger dan V, zie de volgende stats:

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Maar, hij heeft wel de volgende eigenschappen:
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.

Ik kan hem natuurlijk ook zelf coach maken, daar heb ik hem in 1e instantie voor gekocht. Maar training gaat de komende jaren voor resultaat bij mij, en dat gaat net zo goed met een goed/slecht coach.

Hoeveel zou ik voor hem kunnen vangen? 2 miljoen, of ben ik dan veel te optimistisch over de trainersmarkt? Voor een miljoen doe ik hem niet weg, dat heeft hij me bijna zelf gekost, toen hij matig ervaring had (ik kocht hem al toekomstig coach)
Ik denk 1,5M als je heel veel geluk hebt, maar hoogstwaarschijnlijk zal het bedrag wel rond de 1,2M zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb hem voor 750.000 gekocht dus dan boek ik een winst van 450.000 op een ouwe speler.

Toch denk ik niet dat ik het doe, vind het zonde. Aan de andere kant, als ik hem coach maak zal ik er nooit meer geld voor vangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Ik zou 'm gewoon lekker houden.. Salaris kost 'ie niet en mocht je over 2/3 seizoenen wel voor resultaat gaan dan heb je een mooie coach :) In waarde zal 'ie ook niet dalen, want voor een toekomstig coach maakt leeftijd niet uit. Als je 'm zo nu en dan ook nog kan laten spelen en zijn ervaring nog verder omhoog krijgt dan heb je echt een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Hij gaat zeker volgend seizoen alles nog spelen, want ik ben gedegradeerd naar VI en ik heb geen geld (over) voor een nieuwe winger. Hij haalt 3.5 ster, dat is goed genoeg voor de VI voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
gewoon houden man tot je idd wel voor resultaat gaat, dan heb je er een erg lekkere coach aan! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 3 nieuwe teams in de compo zijn bekend. de V'er is niet zo slecht als gehoopt. tikkie beter dan mijn team, maar ik heb een beter mid dus ongeveer gelijk.

de VII teams zijn ook niet onaardig. beter dan de 2 degradanten. maw de compo wordt nog iets zwaarder dan afgelopen jaar, maar mijn team is inmiddels ook wel gegroeid en met een aantal flinke aankopen moet plek 3-4 weer haalbaar zijn. 1-2 is onhaalbaar op welke manier dan ook dus ik heb geen illusies.

seizoentje suptoppen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Als alltidhattrick gelijk heeft, dan ga ik mij komend seizoen enorm vervelen.... 3 WO's en verder teams die werkelijk te slecht zijn. Leuk hoor...zucht, uitdaging en spanning vind ik leuk... dit niet echt.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb ik afgelopen seizoen gehad. Aan het begin 2 WO's, na 7 weken 3 WO's, en daarna stopte er nog 1. Totaal geen actie op het forum en één of andere rare gast die de raarste dingen in zijn persberichten schreef (gelukkig maar 2 geplaatst). Mocht ik in de divisie komen die wordt aangegeven dan ga ik me zeker niet vervelen. 8 supporters, allemaal redelijk actief op het forum en hebben het allemaal naar hun zin :) Enige nadeel is dat ze allemaal best leuk spelen. Binnenkort nog een middenvelder bijkopen en dan maar eens gaan kijken of ik potten kan gaan breken. Lijfsbehoud blijft echter de prioriteit komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inactieve compo's zijn uiterst saai en vooral als je dan oko nog eens elke week piccend wint. heb ik ook 2 seizoenen hiervoor gehad.

wat dat betreft was afgelopen seizoen wel leuk. beetje elkaar opnaaien en lekker stoken binnen de teams hehe :) ook al krijg je dan af en toe flink pak slaag dan blijft het nog wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
FreakNL schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:25:

Hoeveel zou ik voor hem kunnen vangen? 2 miljoen, of ben ik dan veel te optimistisch over de trainersmarkt?
Je kunt natuurlijk ook uitzoeken wat de prijzen zijn. Een extern goed/goed coach kost je 2.55 miljoen. Een intern goed/goed coach (maar wel gebasseerd op het feit dat hij uitstekend ervaring heeft) kost je tussen de 6 en 6.75 ton. Dan begrijp je wel dat mensen geen 2 miljoen neer gaan leggen omdat het ze dan nog meer kost dan dat ze zo'n speler extern aannemen.

Mensen die zo'n speler kopen houden zelf ook wel van een beetje voordeel. Dus 1.5 miljoen zoals Tim zei, en dan mag je van geluk spreken. Persoonlijk zou ik hem altijd houden. De stats houdt hij wel en als je dan over een paar seizoenen wel weer wilt promoveren dan kan de coach het verschil maken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Afegelopen 2 seizoenen 2 WO's gehad en nu volgens altid 2 actieve VI'ers :) Kan dus ook een leuk jaar worden. Hoewel ik niet gepromoveerd ben merk ik nu wel in de VII dat de WO's afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn in de VIII nog zat WO's te vinden. Ik zat mijn tegenstanders voor volgend seizoen (volgens alltidhattrick) even te bekijken en zag dat er eentje van de VIII.557 naar VII komt en die zat in een comp met 3 acteive teams. Dan is promoveren ook geen kunst, je speelt 4 echte wedstrijden de rest zijn WO's.

Verder heb ik samen met de nummer 3 uit de VII.836 (daar zou ik terecht komen) het hoogste gemiddelde aantal sterren. Ik weet dat het niet altijd wat zegt, maar het is voor nu een aardige indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Net op Alltidhattrick gezien dat ik kwa ratings net derde ben geworden (net geen tweede dus) en kwa sterren tweede ben over het afgelopen seizoen...toch jammer dat je dan in de competitie 4de wordt :P

Na wat meer research blijkt dat de degradant uit de VI.39 een zware kluif wordt (VI.39 heeft als groepsclassificering ook 64, betekend toch dat het een zware VI is?)en waarschijnlijk te sterk is voor mijn ploegie, de rest van de teams moet ik kunnen hebben! Ik ga ook volledig voor de compo, beker kan me gestolen worden... :9
Heb er nu alweer zin in, jammer dat het twee weken stil ligt...

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 30-08-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:04:
Er zijn in de VIII nog zat WO's te vinden. Ik zat mijn tegenstanders voor volgend seizoen (volgens alltidhattrick) even te bekijken en zag dat er eentje van de VIII.557 naar VII komt en die zat in een comp met 3 acteive teams. Dan is promoveren ook geen kunst, je speelt 4 echte wedstrijden de rest zijn WO's.

Verder heb ik samen met de nummer 3 uit de VII.836 (daar zou ik terecht komen) het hoogste gemiddelde aantal sterren. Ik weet dat het niet altijd wat zegt, maar het is voor nu een aardige indicatie.
Het is naar mijn id een stuk slimmer om naar de ratings te kijken op de alltid-site dan naar sterren...zegt je een stuk meer over het team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:07:
[...]

Het is naar mijn id een stuk slimmer om naar de ratings te kijken op de alltid-site dan naar sterren...zegt je een stuk meer over het team!
Zal ik dadelijk wel eens doen, maar ben nu eigenlijk heel hard aan het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Klopt voor een deel wel, maar is niet helemaal waar. Op sommige posities kun je gewoon het beste een speler op basis van sterren neerzetten. Met name aanvallers en verdedigers (normaal).

Tenminste, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de ratings zitten er over het gemiddelde ook maar 4 punten tussen de eerste 4 ploegen. Dus word hard knokken dan om terug te keren naar de VI. Maar we gaan er natuurlijk wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sterren zeggen vrij weinig... gewoon naar de ratings kijken van de paar compowedstrijden voor de laatste(ivm mots en andere kunsten). ik haal best weinig sterren (40* ofzo) vergeleken de nummer 5 en 6 in mijn compo, maar won wel vrij makkelijk van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:06:
Na wat meer research blijkt dat de degradant uit de VI.39 een zware kluif wordt (VI.39 heeft als groepsclassificering ook 64, betekend toch dat het een zware VI is?)
Dat kun je denk ik niet per definitie zeggen. Wat je wel kunt stellen is dat afgelopen seizoen 960 zesde divisie's minder goed waren dan deze. Maar het zegt niet veel over volgend seizoen natuurlijk (niet op voorhand). Er komt iemand uit de V bij en er komen 2 uit de VII bij. Dus blijven er maar 5 teams hetzelfde. Maar ach, het staat natuurlijk wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, lekker... Zoals ik het nu allemaal zie ga ik van de 448e (van 500) VI. naar de 8e (van 256) V. met andere woorden ga ik dus van een "makkelijke" VI. naar een "moeilijke" V. Dat wordt dus zeker een nieuwe IM volgend seizoen als 2 trainees eruit gaan, gelukkig heb ik dan wel n flinke bom duiten in kas dus dat moet wel lukken. Ik ga voor lijfsbehoud maar makkelijk zal het zeker niet worden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:43:
Ok, lekker... Zoals ik het nu allemaal zie ga ik van de 448e (van 500) VI. naar de 8e (van 256) V. met andere woorden ga ik dus van een "makkelijke" VI. naar een "moeilijke" V. Dat wordt dus zeker een nieuwe IM volgend seizoen als 2 trainees eruit gaan, gelukkig heb ik dan wel n flinke bom duiten in kas dus dat moet wel lukken. Ik ga voor lijfsbehoud maar makkelijk zal het zeker niet worden... :X
We hebben 1024 divisie VI's hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
lol dat scheelt nogal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iemand hier al eens het slachtoffer geweest van die flauwe te koop grap in het gastenboek :? Kan je mensen flink de stuipen mee op het lijf jagen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 30-08-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:04:
Iemand hier al eens het slachtoffer geweest van die flauwe te koop grap in het gastenboek :? Kan je mensen flink de stuipen mee op het lijf jagen >:)
Welke "te koop grap"? (nee dus :+ )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jammer dat je niet online bent bij Hattrick. Had ik het kunnen laten zien ;).

Het is redelijk simpel. Je typt de naam van iemands beste speler in zijn adresboek, gevolgd door "has been transferlisted". De laatste nieuws balk geeft dit dan aan alsof je net een speler te koop hebt gezet :) Zag het toevallig bij een hattrick spelende collega, die schrok zich de blubber en dacht dat zijn account gehacked was :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 30-08-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hehe, dat is wel even schrikken ja als je dat opeens voorbij ziet komen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit grap is al zooooo oud

Maar hij blijft leuk })

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:23:
[...]

We hebben 1024 divisie VI's hoor :)
Ah, dan waren dat zeker de beste 500. Scheelt inderdaad n hoop, phew. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:37:
[...]
Ah, dan waren dat zeker de beste 500. Scheelt inderdaad n hoop, phew. ;)
Haha, bij mij staat die op 980, ik hoop maar dat ik mijn promotiewedstrijd verlies ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb mijn nieuwe divisie ff bekeken en weer kampioen worden moet wel lukken :)

maar mischien is het een beetje moeilijk O-)

helaas wel 3 WO

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ik ben kampioen geworden in de IXe en volgens altid hattrick kom ik in een VIII met 5 WO's en twee teams die veel slechtere ratings halen als ik. Hopelijk zit altid hattrick fout anders wordt het wel een heel saai seizoen. (voordeel is dat ik geen versterking hoef te halen en vroegtijdig mijn trainees moet verkopen)

maar ik had nog een vraagje waar men hier misschien wel antwoord op weet. ik ben op zoek naar een statistieken site waar je kan zien hoeveel WO's er per serie zijn, hoeveel managers er mee doen, wat de wachtlijsten zijn en nog meer van dit soort statistieken. (ik heb hem ooit eerder gezien, volgens mij was het een project van een uva student)

[ Voor 8% gewijzigd door nexus op 31-08-2005 10:16 ]

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
nexus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:02:
ik ben kampioen geworden in de IXe en volgens altid hattrick kom ik in een VIII met 5 WO's en twee teams die veel slechtere ratings halen als ik. Hopelijk zit altid hattrick fout anders wordt het wel een heel saai seizoen. (voordeel is dat ik geen versterking hoef te halen en vroegtijdig mijn trainees moet verkopen)

maar ik had nog een vraagje waar men hier misschien wel antwoord op weet. ik ben op zoek naar een statistieken site waar je kan zien hoeveel WO's er per serie zijn, hoeveel managers er mee doen, wat de wachtlijsten zijn en nog meer van dit soort statistieken. (ik heb hem ooit eerder gezien, volgens mij was het een project van een uva student)
OP

ik hem mijn profiel ook gelijk veranderd :) Nieuwe is nu [ b ][ url =[ TOPIC = 1065167/0//]Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 40[/TOPIC]]!Lees eerst de Openings Post![ /url ][ /b ]

Even de spaties weg halen natuurlijk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Swanfield op 31-08-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Even mijn eerste pol :) zit nog na te denken over een tweede maar afijn nu even deze ;)

Poll: Het leukste aan de GoT Fed vind ik....
de GoT cup
de GoT leden/vrienden
de GoT toto
de GoT ratings
de GoT 8 bits
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=88092&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:44:
Even mijn eerste pol :) zit nog na te denken over een tweede maar afijn nu even deze ;)

de GoT cup
de GoT leden/vrienden
de GoT toto
de GoT ratings
de GoT 8 bits
Tussenstand:
[afbeelding]
Het forum, maar die keuze heb ik niet :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja daar bedoel ik leden en vrienden. Sorry beetje verkeerde keuze maar afijn.

Tevens zit ik na te denken om de GoT cup een nieuwe impulse te geven mits daar intresse voor is. En dan niet een andere opzet maar een langere uitgebreide opzet. Dus misschien al starten na 2 weken ofzo wanneer de meeste zijn uitgeschakkeld uit de beker. Dan met de lage teams in pouls spelen en dan dat de eerste paar door gaan naar de 2de ronde waar de wat sterkere teams weer inzitten.

Ik weet niet hoe groot je groepjes worden dan maar het is ook wel makkelijk ivm oefenwedstrijden regelen en er is toch ook weer een beetje spanning voor de lagere teams die of geen beker spelen of na 1 of 2 weken er al uit liggen. Als iedereen hier positief over is dan zal ik het met de cup geit bespreken :p

[ Voor 83% gewijzigd door Swanfield op 31-08-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:44:

de GoT cup
de GoT leden/vrienden
de GoT toto
de GoT ratings
de GoT 8 bits
Tussenstand:
[afbeelding]
Even een afweging gemaakt tussen de cup en leden. Maar omdat ik toch altijd er in de eerste ronde uitvlieg was de keuze niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de GoTratings zijn wel leuk, maar worden niet elke week geupdate en toto/de 8bits bestaan niet meer dus die vallen af. de cup is leuk, maar ik ga voor het forum dus 'vrienden'. beetje foute term. medefedgenoten zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bij mij staat het forum ook veruit op 1, 8bits wel gelezen, en misschien was ik volgend seizoen de toto wel gaan doen, aangezien ik nu waarschijnlijk in een kansloos inactieve zootje 9e klassers beland.
Maar tot nu toe dus ook nog niet aan de toto meegedaan.

Cup heb ik niet aan meegedaan(ook omdat ik halfslachtig vlaggetjes spaar).
Ratings heb ik mijzelf nog nooit tussen zien staan.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kunnen we de fed niet aanmelden bij Altidhattrick? Daar kan je namelijk ook hele mooi stats vandaan halen. Bij de older fed is iemand die elke week stats uitschrijft voor beste team per divisie (sterren en ratings), topscorer van de hele fed, meeste gele/rode kaarten e.d.

Ik ga hier nogmaals aangeven wel weer iets te willen doen, de fed zelf (behalve het forum) lijkt een beetje dood te bloeden, en dat is best zonde.

Edit: Cup idee vind ik wel grappig, maar je gaat waarschijnlijk nog meer gezeik krijgen met vakanties e.d.

Gaan we nog iets doen om het drama van dit jaar tegen te gaan :?

[ Voor 40% gewijzigd door Pewwy op 31-08-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:49:
Ja daar bedoel ik leden en vrienden. Sorry beetje verkeerde keuze maar afijn.

Tevens zit ik na te denken om de GoT cup een nieuwe impulse te geven mits daar intresse voor is. En dan niet een andere opzet maar een langere uitgebreide opzet. Dus misschien al starten na 2 weken ofzo wanneer de meeste zijn uitgeschakkeld uit de beker. Dan met de lage teams in pouls spelen en dan dat de eerste paar door gaan naar de 2de ronde waar de wat sterkere teams weer inzitten.

Ik weet niet hoe groot je groepjes worden dan maar het is ook wel makkelijk ivm oefenwedstrijden regelen en er is toch ook weer een beetje spanning voor de lagere teams die of geen beker spelen of na 1 of 2 weken er al uit liggen. Als iedereen hier positief over is dan zal ik het met de cup geit bespreken :p
Wel een goed id in principe... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:29:
de GoTratings zijn wel leuk, maar worden niet elke week geupdate en toto/de 8bits bestaan niet meer dus die vallen af. de cup is leuk, maar ik ga voor het forum dus 'vrienden'. beetje foute term. medefedgenoten zou ik zeggen :)
Zie je ons niet als je vrienden H3!N?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Vind ik ook... net zoals in de KNVB beker, eerst de prutsers/snelle verliezers in poultjes en dan later kunnen de 'betere' teams instromen.
Ik zie jullie graag in de eerste poule fase ;) Ik ga er niet vanuit dat ik als verse VIII mijn beker pot ga winnen, tenzij ik met PIC en counter een mazeltje heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:02:
Kunnen we de fed niet aanmelden bij Altidhattrick? Daar kan je namelijk ook hele mooi stats vandaan halen. Bij de older fed is iemand die elke week stats uitschrijft voor beste team per divisie (sterren en ratings), topscorer van de hele fed, meeste gele/rode kaarten e.d.

Ik ga hier nogmaals aangeven wel weer iets te willen doen, de fed zelf (behalve het forum) lijkt een beetje dood te bloeden, en dat is best zonde.

Edit: Cup idee vind ik wel grappig, maar je gaat waarschijnlijk nog meer gezeik krijgen met vakanties e.d.

Gaan we nog iets doen om het drama van dit jaar tegen te gaan :?
Het is dat ik zo weinig tijd heb, maar iemand meehelpen met 1 of ander project zie ik nog wel zitten...hou me aanbevolen om de fed wat aktiever te maken/houden....

Ben weer lekker aan het spammen zie ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb ook "weinig" tijd, maar het automatiseren van de stats via alltidhattrick moet denk ik kunnen :) Met een beetje scriptkennis kom je dan al een eind. Verzin daar een template bij om de boel op beide forums te plaatsen en het meeste werk is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok nou aangezien de eerste reacties positief zijn wil dat meestal ook wel zeggen dat dee rest ook enigzins positief is :)

Kortom we gaan dit jaar de cup totaal anders aanpakken. Ik zal contact opnemen met de cup geit(en) en dan even bespreken hoe we dit het beste kunnen aanpakken.

Daarnaast wil ik promotie voor de cup dmv persberichten. Ik zal zelf hier wat actiever op inspringen. Wil niet iedereen dood gooien met persberichten dus dat moeten we ook wel voorkomen maar één berichtje per week als de GoTcup bezig is lijkt mij niet echt een probleem.

Handigste om ook even te kijken is waar het nu allemaal fout is gegaan dit jaar met de got cup. Persoonlijk dacht ik dat het toen fout ging omdat sommige mensen lang moesten wachten eer ze de volgende wedstrijd wisten.

Ik wil dit ook aanpakken. Er komen dus 2 lotingen. 1 voor de voorrondes en 1 voor de groepsindeling zodra de sterkere teams erbij komen. Daarna moet het een vaste indeling zijn zodat je eigenlijk al weet wanneer je 2de in de poule word wie je volgende tegenstander is.

Dus nummer 1 poule A zal altijd tegen nummer 2 poule b spelen ect ect. Gewoon de groeps indeling is variable de rest staat gewoon vast :)

edit: Doet Little Bear nog de GoT cup? Hij had toch zijn naam veranderd? sorry hoor ben niet zo goed in al die namen :p

[ Voor 5% gewijzigd door Swanfield op 31-08-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:49:

Tevens zit ik na te denken om de GoT cup een nieuwe impulse te geven mits daar intresse voor is. En dan niet een andere opzet maar een langere uitgebreide opzet. Dus misschien al starten na 2 weken ofzo wanneer de meeste zijn uitgeschakkeld uit de beker.
als je het niet heel erg vind wil ik toch wel minimaal tot ronde 4-5 wellicht 6 komen :)

@CKY2K als jij graag wilt dat ik je vriendje ben, dan ben ik dat ok? :) je mag zelfs op mijn partijtje komen. ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bij deze wil nog nog effe melden dat er twee man al eerder hebben gemeld de 8-bits weer leven in te roepen. Volgens mij sandyman, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik wil het ook wel doen, maar we moeten wel ff weten wie het deed, en of het allemaal ok is dat het weer opgepakt wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 31-08-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:31:
Bij deze wil nog nog effe melden dat er twee man al eerder hebben gemeld de 8-bits weer leven in te roepen. Volgens mij sandyman, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik wil het ook wel doen.
Aha ok! Nou super!

Ik zou zeggen blaas het ook direct even nieuw leven in dus nieuwe vragen e.d. een beetje copy pasten van de oude 8 bits en gaan met die banaan! :)

Als Sandy het ook zit zitten kan je misschien samen met hem de nieuwe 8 bits samen stellen. Scheelt ook weer als er één van jullie beide op vakantie is of het druk heeft dan kan de ander het overnemen :)

Dus als jullie beide dit willen op pikken dan graag! :) Dan vermeld ik jullie naampjes in de OP als ik het eerste exemplaar heb gezien :p

Die fedstats zou ook wel leuk zijn btw

[ Voor 3% gewijzigd door Swanfield op 31-08-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Coca-Cola schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:05:
Vind ik ook... net zoals in de KNVB beker, eerst de prutsers/snelle verliezers in poultjes en dan later kunnen de 'betere' teams instromen.
Ook niet meer lang, gaat namelijk ook verandering in komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ben bezig op alltidhattrick. Weet iemand een manier waarop we alle teamnamen of id's makkelijk op een rij krijgen van de fed? Damien, kan jij daar misschien bij :?

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 31-08-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:26:
Ben bezig op alltidhattrick. Weet iemand een manier waarop we alle teamnamen of id's makkelijk op een rij krijgen van de fed? Damien, kan jij daar misschien bij :?
dat staat er letterlijk bij he ;)

je kunt alle usernames van de federation member-page copy/pasten. daar zoekt hij dan automatisch de teams bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Inderdaad, maar hij wil de teamnamen hebben, en niet de usernames ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:25:
Handigste om ook even te kijken is waar het nu allemaal fout is gegaan dit jaar met de got cup. Persoonlijk dacht ik dat het toen fout ging omdat sommige mensen lang moesten wachten eer ze de volgende wedstrijd wisten.
Dit is nooit het geval geweest. Het is altijd minimaal een week van te voren bekend geweest, omdat ik inderdaad het excuus 'ik wist niet tegen wie ik moest...' voor wilde zijn. Dus hier heeft het zeker niet aan gelegen.
edit: Doet Little Bear nog de GoT cup? Hij had toch zijn naam veranderd? sorry hoor ben niet zo goed in al die namen :p
Ik weet het niet echt wie de GoT Cup doet. Ik heb hem dit seizoen geregeld (op ronde 3 na). Eerste 2 rondes was de cupgeit op vakantie en na de 3e ronde ging hij geloof ik weer, en sindsdien niet veel meer vernomen van hem, dus heb ik de finales ook maar geregeld.

/edit

Verder denk ik dat 1 persoon wel de 8-bits kan regelen. Je kunt namelijk best 2 weken van te voren die dingen plannen als je maar wat mensen op reserve hebt die de vragen hebben ingevuld.

Verder worden vanaf volgend seizoen de fedstats op de hatstats site van /ron weer geupdate door mij. Dat is er vorig seizoen een paar keer bij ingeschoten. Maar als dat niet genoeg is kunnen we altijd verder kijken naar de altid hattrick stats voor de fed.

[ Voor 20% gewijzigd door Sandyman538 op 31-08-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:29:
[...]

als je het niet heel erg vind wil ik toch wel minimaal tot ronde 4-5 wellicht 6 komen :)

@CKY2K als jij graag wilt dat ik je vriendje ben, dan ben ik dat ok? :) je mag zelfs op mijn partijtje komen. ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwembroek mee!
Hoi hoi!
* -TheNose- pakt zijn zwembroek vast in! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:42:
Verder denk ik dat 1 persoon wel de 8-bits kan regelen. Je kunt namelijk best 2 weken van te voren die dingen plannen als je maar wat mensen op reserve hebt die de vragen hebben ingevuld.

Verder worden vanaf volgend seizoen de fedstats op de hatstats site van /ron weer geupdate door mij. Dat is er vorig seizoen een paar keer bij ingeschoten. Maar als dat niet genoeg is kunnen we altijd verder kijken naar de altid hattrick stats voor de fed.
Zal ik de 8-bits dan gaan oppakken :? Kan jij je bezig houden met de fedstats.

Ben intussen wel wat aan het experimenteren met het aanmaken van de fed op alltidhattrick, maar ie loopt te zeiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:49:
[...]

Zal ik de 8-bits dan gaan oppakken :? Kan jij je bezig houden met de fedstats.

Ben intussen wel wat aan het experimenteren met het aanmaken van de fed op alltidhattrick, maar ie loopt te zeiken :(
Lijkt me een puik plan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:33:
[...]

dat staat er letterlijk bij he ;)

je kunt alle usernames van de federation member-page copy/pasten. daar zoekt hij dan automatisch de teams bij.
Met Firefox lukt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat de prijzen weer omhoog gaan nog net even een goed keeper gekocht. Er ging een soortgelijke speler voor 53 K weg! Maar was net te laat |:(. Prijs: 101 K (exclusief 5 K extra rente).

18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
(TSI): 3 240
Loon: 1 909 €/week

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

edit: volgend seizoen zal er een uitstekende keeper moeten komen..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, invoeren gaat niet lekker als ik het automatisch doe, er worden teams overgeslagen :( Ga dus lekker handmatig aan de slag. Ik verwacht morgen pas klaar te zijn, want ik moet zometeen naar een verjaardag. Mocht ik vanavond genoeg gedronken hebben dan maak ik het vanavond af :)

Grom, komt dus simpelweg omdat sommige teams lager dan divisie VIII spelen :) Die kent hij niet, dus die slaat hij over |:(

Alltidhattrick doet het zometeen dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 31-08-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:23:
Crap, invoeren gaat niet lekker als ik het automatisch doe, er worden teams overgeslagen :( Ga dus lekker handmatig aan de slag. Ik verwacht morgen pas klaar te zijn, want ik moet zometeen naar een verjaardag. Mocht ik vanavond genoeg gedronken hebben dan maak ik het vanavond af :)

Grom, komt dus simpelweg omdat sommige teams lager dan divisie VIII spelen :) Die kent hij niet, dus die slaat hij over |:(

Alltidhattrick doet het zometeen dus :)
Held! _/-\o_ ;) :P
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.