Mocht je je team missen, maak je vooral niet druk, het komt vanzelf goed
[ Voor 29% gewijzigd door Pewwy op 31-08-2005 16:08 ]
Ik stel me kandidaad om de eerste in te vullen (ik had de laatste ook ingevuld, maar die is nooit geplaatst). Dus als je de vragen hebt bedacht...Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:49:
[...]
Zal ik de 8-bits dan gaan oppakkenKan jij je bezig houden met de fedstats.
Ben intussen wel wat aan het experimenteren met het aanmaken van de fed op alltidhattrick, maar ie loopt te zeiken
@Pewwy2; IK MIS MIJN TEAM
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 31-08-2005 16:19 ]
Team staat er vanavond of morgen in, ik moet nu naar de verjaardag van mijn neefje
Verwijderd
HMS Arossel - Pewwy United (match id: 48708589)
Doesburg - Timberteam (match id: 48674260)
Ghehehe, 5 minuten gespeeld en zit al met 1 been in de finale 1-0 voor: 10! 10! 10!
edit 2: 1-1

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 17:16 ]
kan aan mij liggen, maar ik zie hem niet staan in de OP (anders had ik het ook niet gevraagd natuurlijkDamien2004 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:37:
[...]
OP
ik hem mijn profiel ook gelijk veranderdNieuwe is nu [ b ][ url =[ TOPIC = 1065167/0//]Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 40[/TOPIC]]!Lees eerst de Openings Post![ /url ][ /b ]
Even de spaties weg halen natuurlijk
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Hier staat een hoop van de informatie die je volgens mij wilt zien. Zou eigenlijk niet weten of die in de openingspost staat. Maar als je binnen firefox, de plugin foxtrick installeert, staat er bij het scherm van bijvoorbeeld nederland(of een willekeurig ander land), een link naar die website.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Aha mijn excusses. Ik zal asap de link toevoegen Ik heb de link reeds toegevoegd.nexus schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:30:
[...]
kan aan mij liggen, maar ik zie hem niet staan in de OP (anders had ik het ook niet gevraagd natuurlijk) ik bedoel dus niet de standaard statistieken van beste team en beste spelers, maar de site met statistieken over aantal WO's per divisie en ook allerlei statistieken over landen, aantal managers enz..
edit2: Sandy zou jij contact met mij per e-mail willen maken aub
[ Voor 18% gewijzigd door Swanfield op 01-09-2005 08:01 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
yep die zocht ik, mijn dank is grootTheInsomniac schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:01:
http://student.science.uv.../maptrick.php?leagueid=14
Hier staat een hoop van de informatie die je volgens mij wilt zien. Zou eigenlijk niet weten of die in de openingspost staat. Maar als je binnen firefox, de plugin foxtrick installeert, staat er bij het scherm van bijvoorbeeld nederland(of een willekeurig ander land), een link naar die website.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
FCThe_Blade (514209)
Team Puteanus (319948)
Vitussa FC (553913)
Boem Boem Betis (81007)
Alle andere teams moeten erin staan. Mocht je onverhoopt je naam missen dan hoor ik het wel. Teams die nog in de IX, X of XI spelen moeten helaas nog even wachten. Naar de VIII gepromoveerde teams moeten er vanaf komend seizoen ook in staan.
Hmm en nu weer wel, maar nog onder mijn oude naam?
[ Voor 18% gewijzigd door -TheNose- op 01-09-2005 10:03 ]
Verwijderd
Slaat inderdaad ook helemaal nergens op, 5-4Pewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:45:
Ik dacht dat je met pressie minder kansen kreeg, maar als ik naar de wedstrijd tussen Speedy en Tim kijk begrijp ik er nog weinig van
95 vs. 145 in ratings
Zie mijn beste trainee er namelijk niet bijstaan terwijl hij wel genoeg sterren haalt...
Edit: bij de beste verdedigers staan ze weer wel
[ Voor 47% gewijzigd door -TheNose- op 01-09-2005 10:07 ]
Kan, je staat er wel in, maar nog onder FC Oud-Beijerland. Kan maar in de stats van divisie VII-CKY2K- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:01:
@ Pewwy, mijn ploegie staat er niet bij op alltidhattrick!Kan het te maken hebben met de naamsverandering van mijn team? (voorheen FC Oud-Beijerland --> SC Capelle)
Hmm en nu weer wel, maar nog onder mijn oude naam?
http://nederland.alltidha...main®ion_id=&nocache=1
@ 8 Bits; ik heb destijds volgens mij 18 afleveringen van dit medium gedaan, je begint met wekelijks en daarna wordt de frequentie steeds lager. Tip: Start met een twee maandelijkse cyclus. Dan houdt je het met regelmaat vol. Ook is het dan mogelijk om iets vooruit te maken zodat je alleen nog maar hoeft te plaatsen..
Succes !!! Volgend jaar wil ik trouwens wel mee doen met de GoT Cup. Even mijn derde keer binnen halen. Mag ik dan de beker houden?
Verwijderd
Tja, het middenveld is alles, heb ik hier ooit weleens gelezen. En had daar dus ook op gegokt met zelfs 1 aanvaller op verdedigendVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:01:
[...]
Slaat inderdaad ook helemaal nergens op, 5-4wat een uitslag....
95 vs. 145 in ratingsen dan nog verliezen
dag GoT cup...
Wel opvallend 3 goals in de laatste 2 minuten.
Ik heb wat zitten klooien gisteren, het kan best dat je de pagina moet verversen om de boel op orde te krijgenAls deze pagina duidelijk fouten bevat, kan het door oude cache komen. Klik deze link om de pagina te verversen.
Verwijderd
nofi, maar de finale heeft niet het kaliber wat het normaal gesproken heeft qua teams. wub is er al uit, fc dolf, timbteam bluepanthers...
vreemd
Ja heb ik gedaan, nu staat er zelfs een speler van me bij die ik begin dit seizoen verkocht hebPewwy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:53:
Psst...Zie onderaan
[...]
Ik heb wat zitten klooien gisteren, het kan best dat je de pagina moet verversen om de boel op orde te krijgen
Ja ja H3!N ik weet het ik blijf veranderen/twijfelen
Verwijderd
het maakt mij niet uit hoor wat je traint, maar promotietechnisch zou ik het wel weten
@H3!N1: Tsja promotietechnisch tot en met de VI, daarna maakt het niet meer zoveel uit denk ik...als ik wonderbaarlijke verdedigers verkoop, kan ik daar leuke middenvelders voor terug kopen hoor!Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:21:
dat is inderdaad slimmer. bovendien blijft je trainingslinie altijd sterk en kan je gewoon wat je nodig hebt bijkopen. als je wisselt stort je nieuwe linie helemaal in elkaar tenzij je 18 jarige briljante trainees gaat kopen, maar dat is best prijzig
het maakt mij niet uit hoor wat je traint, maar promotietechnisch zou ik het wel weten
Blijf denk ik voorlopig maar gewoon lekker verdedigers trainen en zorg dat ik als eerste versterkingen mijn middenveld zwaar upgrade (zo zwaar dat mijn middenveld in de top van de VI mee kan draaien
Btw kan je op de Alltid site ook zien wie je bekertegenstander wordt? Bekerwedstrijden beginnen niet volgende week maar de week daarop toch? Of vergis ik me een week?
@H3!N2: Die briljante 18 jarigen zijn nu in de aanbieding...tussen de 2 en 2,5mill
[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 01-09-2005 11:43 ]
Klopt, moet je alleen week 14 selecteren. Alltidhattick pakt als je "alle" selecteert bij Ronde het hele seizoen. Aangezien ieder team wordt bijgehouden blijft de data ook dynamisch. Op zich is dat wel zo grappig.-CKY2K- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:57:
[...]
Ja heb ik gedaan, nu staat er zelfs een speler van me bij die ik begin dit seizoen verkocht heb
Je wordt bedankt sjefVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:55:
lol tim goed bezig...
nofi, maar de finale heeft niet het kaliber wat het normaal gesproken heeft qua teams. wub is er al uit, fc dolf, timbteam bluepanthers...
vreemd
Maar ergens ben ik het wel met je eens. Ik heb het vooral moeilijk met het idee dat ik was uitgeschakeld en nu toch in de finale sta.
[ Voor 41% gewijzigd door Pewwy op 01-09-2005 12:20 ]
Moeilijk mee? Helemaal niet, pakken die finale! Als de cup volgend jaar weer alleen maar serieuze deelnemers heeft maken wij VIde VIIde ploegjes toch geen kans...dus nu moet je hem pakken!Pewwy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:18:
[...]
Klopt, moet je alleen week 14 selecteren. Alltidhattick pakt als je "alle" selecteert bij Ronde het hele seizoen. Aangezien ieder team wordt bijgehouden blijft de data ook dynamisch. Op zich is dat wel zo grappig.
[...]
Je wordt bedankt sjef
Maar ergens ben ik het wel met je eens. Ik heb het vooral moeilijk met het idee dat ik was uitgeschakeld en nu toch in de finale sta.
Verwijderd
2x en ook bedanktVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:55:
lol tim goed bezig...
vreemd
Ben het ook wel eens dat de finale niet bepaald een toppper is. Toch kan ik er ook niet veel aan doen dat eerst een VII daarna een VI en daarna zelfs een V klasser niet in staat waren een eenvoudige VIII klasser te verslaan
Verwijderd
ik gun het jullie allebei ook wel hoor
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 12:54 ]
Denk dat ik het daar wel moeilijk ga krijgen. Speel nl. 442 en heb een niet al te best midd. Slecht -- of Waardeloos++.
Me midds hebben allemaal goed PM en redelijk passen en matig ervaring. Heb daar 4 van.
Ga ik daar ver mee komen? Of moet er nog een uistekend/matig gehaald worden?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Rustig afwachten (of kijken op alltidhattrick) in welke divisie je komt. Daarna pas je plan trekken, je kan namelijk ook in een makkelijke VIII komen.Flipm0de schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:05:
Jaja, ik ben ongeslagen gepromoveerd naar de 8e.
Denk dat ik het daar wel moeilijk ga krijgen. Speel nl. 442 en heb een niet al te best midd. Slecht -- of Waardeloos++.
Me midds hebben allemaal goed PM en redelijk passen en matig ervaring. Heb daar 4 van.
Verwijderd
Da's balen dat de 11e divisie er nog niet opstaatPewwy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:11:
[...]
Rustig afwachten (of kijken op alltidhattrick) in welke divisie je komt.
Als je zeker weet dat je de 8bits wil gaan doen zal ik dat even aanpassen op gottrick zodat je ze daar makkelijk toe kun voegenPewwy schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:49:
[...]
Zal ik de 8-bits dan gaan oppakkenKan jij je bezig houden met de fedstats.
Ben intussen wel wat aan het experimenteren met het aanmaken van de fed op alltidhattrick, maar ie loopt te zeiken
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Da's dus wachten tot de beheerder van rembrandt.net terug is.Ansjo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:47:
[...]
Da's balen dat de 11e divisie er nog niet opstaat
Ik weet het zekerBrainpower schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:02:
[...]
Als je zeker weet dat je de 8bits wil gaan doen zal ik dat even aanpassen op gottrick zodat je ze daar makkelijk toe kun voegen
[ Voor 39% gewijzigd door Pewwy op 01-09-2005 14:04 ]
De promoties van XI->X staan er ondertussen al wel hoor... dus je kunt het er wel uitvogelen.Ansjo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:47:
[...]
Da's balen dat de 11e divisie er nog niet opstaat
Het staat toch aan het begin van het seizoen al vast de de winnaar van x.334 in de divisie ix.258 terechtkomt, of niet? (getallen zijn dus voorbeeldjes)
Red je het makkelijk mee joh, ik had alleen redelijk/redelijk mids met ervaring en haalde waardeloos hoog of slecht laag (nog steeds eigenlijkFlipm0de schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:05:
Jaja, ik ben ongeslagen gepromoveerd naar de 8e.

Verwijderd
en ongeslagen kampioen(42 uit 14) betekent naar een zware compo gaan... dus maak je borst maar nat
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 14:18 ]
Die kerel van de Rembrandtsite is toch met vakantie of zo, dus die site is nog niet geupdate?sarinsarin schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:08:
maar die geven een heel andere divisie aan waarin ik kom dan Rembrandt.
Het staat toch aan het begin van het seizoen al vast de de winnaar van x.334 in de divisie ix.258 terechtkomt, of niet? (getallen zijn dus voorbeeldjes)
Edit: even gecheckt, idd Rembrandt loopt een paar weken achter!
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 01-09-2005 14:20 ]
ok maar is 100% zeker dan dat nl.alltidhattrick.org ook helemaal klopt?-CKY2K- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:18:
[...]
Die kerel van de Rembrandtsite is toch met vakantie of zo, dus die site is nog niet geupdate?
Edit: even gecheckt, idd Rembrandt loopt een paar weken achter!
Ik dacht wat topics terug te hebben gelezen, aan einde vorig seizoen, dat toch nog veel dingen veranderd werden.
En aan nl.alltidhattrick heb ik niet zoveel, aangezien ik van x naar ix ga, dus die competitie nog niet in kan zien
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ok je kan nu 8bits toevoegen en wijzigen op de gottrick site.
Zie op de 8bits page de link:
Klik hier om een nieuwe 8 Bits toe te voegen!
En bij de 8bits zelf in de rechterbovenhoek:
Edit 8bits
Succes
Zorg dat je de goeie teamid invuld van de user en geef de datum in de vorm van: dd-mm-jjjj.
Je kan ook html gebruiken. Dus geef even een edit bij een vorige 8bits en je ziet hoe het moet.
Als je iets niet snapt oid hoor ik het wel.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Joss (FC Strijen) stond op de nominatie voorige keer. Die komt als eerste. Na het weekend hoop ik de vragen af te hebben.
@brainpower: Thanks, moet lukken zo. Heb al wel ervaring met HTML, dus het mag geen probleem worden
Verwijderd
Je hebt dan toch het nummer van jouw competitie. Dan kun je de rest van de teams in eerste instantie bekijken op hattrick zelf.sarinsarin schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:38:
[...]
En aan nl.alltidhattrick heb ik niet zoveel, aangezien ik van x naar ix ga, dus die competitie nog niet in kan zien
Erger nog, het staat al op alltidhattrick. Je gaat gewoon naar de IX.912Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:34:
[...]
Je hebt dan toch het nummer van jouw competitie. Dan kun je de rest van de teams in eerste instantie bekijken op hattrick zelf.
ok ok, ik zit nu op werk en kan niet op alltidhattrick, maar alleen op got (vraag me niet waarom)Pewwy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:39:
[...]
Erger nog, het staat al op alltidhattrick. Je gaat gewoon naar de IX.912
En dacht dat ik er weinig mee kon, maar zal vanavond kijken.
Natuurlijk kan ik op hattrick sowieso de nieuwe compo bekijken

Verwijderd
compo is nu nr 39. stond eerst 8 ofzo... is dat per week of gemiddeld over gehele seizoen?
wilt iemand nog een friendly? grootste stadion/meeste supps thuis!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 16:17 ]
Je hebt de link inderdaad toegevoegd, alleen door een copy van de link zoals GoT die weergeeft in een post. En die kort de link af, waardoor hij niet werkt. Gewoon ff link uit mijn post aanklikken en uit je adresbalk copieren naar de OP.Damien2004 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 07:18:
[...]
Aha mijn excusses. Ik zal asap de link toevoegen Ik heb de link reeds toegevoegd.
edit2: Sandy zou jij contact met mij per e-mail willen maken aubWil het één en ander bespreken omtrent de gotcup.
Ik heb 2 seizoenen geleden 3-5-2 gespeeld (dus 8 trainees) en werd daarmee kampioen, afgelopen seizoen 4-4-2 gespeeld met 3 innermids en dat bevalt me toch minder, ok je traint 1 speler meer, maar je mist ook een vleugelspeler...ik denk zelf dat ik weer terug ga naar 3-5-2, kan alleen pas als er weer een trainee rijp is (straks 20 jarige moet eerst naar briljant stijgen)...
Je kan per (speel)ronde of het gemiddelde over het hele seizoen selecteren.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:53:
http://nl.alltidhattrick.org/?div=VI&avd=175 best lachen site inderdaad. had er nog niet gekeken eerder.
compo is nu nr 39. stond eerst 8 ofzo... is dat per week of gemiddeld over gehele seizoen?
Je compo is 39e overall. In ronde 1 was hij 8
[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 01-09-2005 16:46 ]
Ik ben nog geen verdedigertrainer, maar ik ga daar binnenkort op overstappen. Ik kom toch in een supermakkelijke IX-klasse(de nummer 8 uit mijn X klasse was nog sterker dan de beste uit deze, los van de walkovers(zucht)).-CKY2K- schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:31:
Verdedigerstrainers unite! Wat voor opstelling spelen de meeste verdedigerstrainers hier in de competitiewedstrijden? Weet dat Joss niet tevreden was over 3-4-3 en Pewwy countert met name () en de rest?
Ik heb 2 seizoenen geleden 3-5-2 gespeeld (dus 8 trainees) en werd daarmee kampioen, afgelopen seizoen 4-4-2 gespeeld met 3 innermids en dat bevalt me toch minder, ok je traint 1 speler meer, maar je mist ook een vleugelspeler...ik denk zelf dat ik weer terug ga naar 3-5-2, kan alleen pas als er weer een trainee rijp is (straks 20 jarige moet eerst naar briljant stijgen)...
Maar als plan had ik om wel optimaal te gaan trainen, met 10 trainees. En dus alleen variaties met 5 verdedigers te gebruiken. Ik wilde 5-2-3 afwisselen met 5-3-2.
Waarbij 5-2-3 een counteropstelling is met 2 offensieve wingers, en 3 spitsen, vervolgens lekker PICcen en de chaos voor lief nemen.
En als alternatief 5-3-2 met 3 inner mids +MOTS en zo stiekem toch een lomp middenveld neerzetten. Maakt je lekker onberekenbaar wat wel lekker is. Bij mij is het natuurlijk wel makkelijk(en 1 van de redenen om verdedigen te trainen) dat de tegenstand niet echt groot zal zijn.
Kunnen we op gottrick niet iets van een kalender plaatsen met alle verjaardagen
Wie is eigenlijk de oudste nu Yared is gestopt

Ik heb erover gedacht PM te gaan spelen maar toch niet gedaan.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Gefeliciteerd (broekie!Joss schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:47:
Bier, snacks en taart te verkrijgen in de kantine bij FC Strijen want de manager wordt vandaag 17 lentes oud/jong.
* -TheNose- voelt zich opeens erg oud!

Maakt het uit wie uit en wie thuis speelt in de finaleSandyman538 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 14:42:
Ik weet het niet echt wie de GoT Cup doet. Ik heb hem dit seizoen geregeld (op ronde 3 na). Eerste 2 rondes was de cupgeit op vakantie en na de 3e ronde ging hij geloof ik weer, en sindsdien niet veel meer vernomen van hem, dus heb ik de finales ook maar geregeld.
Verwijderd
zo beter
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 07:59 ]
Verwijderd
Proef ik hier een beetje onderschatting?? Niet te bijdehand jij
En wie uit of thuis speelt, moet de got-cup geit maar bepalen, maar het liefst wel zsm aangezien het niet de eerste keer zal zijn dat iemand een friendly accept terwijl die nog in de got-cup zit
ben voorstander van zoals het in de beker gaat namelijk degene die het laagst staat krijgt de wedstrijd thuis (wellicht ben ik hier niet helemaal in objectief in..)

Edit: volgens mij vindt de cup-geit de finale niet meer interessant Pewwy, wij als "kleintjes" worden niet meer gewaardeerd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 21:43 ]
Bedoel je Hein de titaan van de federatie?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:33:
[...]
Edit: volgens mij vindt de cup-geit de finale niet meer interessant Pewwy, wij als "kleintjes" worden niet meer gewaardeerd. Als de finale Hein vs Timberteam was geweest, stond de finale wedstrijd een seconde na afloop al op het programma
.
[edit]Ik bedoel er verder niks mee, ik denk alleen niet dat Hein zichzelf bedoelde toen hij het over de clubs in de finale had
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 01-09-2005 22:03 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Misschien kan brainpower zo´n lijst op Gottrick zetten?Pewwy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:49:
Gefeliciteerd.
Kunnen we op gottrick niet iets van een kalender plaatsen met alle verjaardagen
Wie is eigenlijk de oudste nu Yared is gestopt
Maar volgens mij ben jij een van de oudste actieve leden
En de vorm, tsja twee spelers die echt zeer slecht in vorm waren klimmen weer wat omhoog...
Verwijderd
TSI +430 (570/-140)
Vorm -4 (3/-7)
Verdedigen +1
Ik had gehoopt op een lekkere vorm om de 2 weken conditietraining in te gaan, maar het mocht niet baten.
En owh jah, trainee voor 6 weken eruit getrapt op woensdag
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 07:58 ]
Verwijderd
PM +1 (eerste wonderbaarlijke! en een week eerder dan verwacht
Vorm +8 / -5
TSI 4.940 / -360 (ook niet verkeerd. tsi gaat hard omhoog laatste tijd
Vorm: 4 (+5/-1)
De eerste stijgingen die ik verwacht zijn PM stijgingen over twee weken
Ik moet nog een promotie/degradatiewedstrijd spelen, maar die wil ik helemaal niet winnen (en ga ik ook niet winnen, aangezien mijn tegenstander zo'n 40 hatstats meer haalt)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ok heb ik nu ook veranderdTheInsomniac schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:24:
[...]
Je hebt de link inderdaad toegevoegd, alleen door een copy van de link zoals GoT die weergeeft in een post. En die kort de link af, waardoor hij niet werkt. Gewoon ff link uit mijn post aanklikken en uit je adresbalk copieren naar de OP.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
In de OP staat ondere overige informatie de eerste link van XanaVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:52:
wanneer was die ts/vertrouwen reset precies? in de regels staat in het tussenseizoen, maar wanneer?
Na de laatste speeldag staat natuurlijk de stand definitief vast voor degene die rechtstreeks een league hoger of naar beneden mogen . De zondag daarop worden de promotie/degradatiewedstrijden gespeeld. Als die gespeeld zijn worden de nieuwe leagues samengesteld, sommigen proberen dan t/m divisie 4 te voorspellen wie waar komt maar daar klopt meestal niks van .
Na de laatste speeldag heb je 2 weken rust, waarin alleen 's woensdags friendlies gespeeld worden. 's Zondags gebeurt er dan niks (behalve degene dus die promo/degradatie spelen). De 3e woensdag begint de cup alweer, en de zondag erop is alweer de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen.
De week voor de eerste cupwedstrijd worden de spelers een jaar ouder, en in de tussentijd wordt ook het geld uitgekeerd van je plaats in de league/ topscoorder/ seizoenskaarten/ promotiegeld. Oeps vergeten: ook worden je sponsors en teamspirit reset, en het salaris van je spelers opnieuw berekend nadat ze hun verjaardag hebben gevierd.
De reden waarom er in die 2 weken alleen maar friendlies zijn, is vanwege aanpassingen aan de matchengine, eventuele updates etc. Nederland krijgt er trouwens ook een VII league bij volgend seizoen (voor 8192 nieuwe teams), maar er komt geen nieuwe cupronde bij.
[ Voor 70% gewijzigd door Swanfield op 02-09-2005 10:16 ]
Verwijderd
ik ben een beetje bang voor mijn salaris update. gaat best prijzig worden denk ik
Daar vrees ik dus eerlijk gezegd ookVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:32:
kijk eens aan. hier hebben we wat aanmaw komende woensdagf is mijn ts nog steeds naar de gallemiezen. dat wordt weer ballen vissen...
ik ben een beetje bang voor mijn salaris update. gaat best prijzig worden denk ikdenk dat het wel met 20k per week omhoog zal gaan ofzo...
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
gaat niet gebeuren. dan zou ie nu briljant moeten zijn en dan nog was het de vraag ivm bijstats.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:41:
Eerder dan verwacht een 18 jarige speler naar formidabel! Gevolg is dat er binnenkort, met wel behoorlijk wat geluk, een vlaggetje achter een spelersnaam komt te staan. Het u-20 team heeft echter alleen spelers die 19 jaar zijn. Is 18 jaar een ongunstige leeftijd??
Verwijderd
Neutraal terrein is ook prima..Sandyman538 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:57:
@ GoT Cup: aangezien de optie nu bestaat om wedstrijden op neutraal terrein te kunnen spelen, misschien een idee om de wedstrijd op neutraal terrein te spelen?Ik heb nog wel een mooi zandkasteel in de aanbieding waar zo'n 65k mensen inkunnen, ik weet niet of dat groot genoeg is voor de finale en de grote toeschouwersaantallen die het zal trekken.
En die 18 jarige speler komt uit de Føroyar maar dan nog geef em niet veel kans..
Verwijderd
[edit] spelers die daarvoor in aanmerking komen gaan vaak begin seizoen voor 2-4 mln de deur uit dus het is niet echt haalbaar voor lagere teams
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 12:21 ]
Ik ben niet alleen bang voor de salarisupdate. Ook de daling van mijn sponsorgeld zal niet al te tof worden denk ik. Ben benieuwd wat dat allemaal gaat wordenVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:32:
kijk eens aan. hier hebben we wat aanmaw komende woensdagf is mijn ts nog steeds naar de gallemiezen. dat wordt weer ballen vissen...
ik ben een beetje bang voor mijn salaris update. gaat best prijzig worden denk ikdenk dat het wel met 20k per week omhoog zal gaan ofzo...

Ben ik ook bang voor jaVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:45:
[...]
Misschien kan brainpower zo´n lijst op Gottrick zetten?
Maar volgens mij ben jij een van de oudste actieve leden
[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 02-09-2005 12:40 ]
Sponsorgeld zit vaak na zo'n 2 speelrondes weer op het oude niveauPewwy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:39:
[...]
Ik ben niet alleen bang voor de salarisupdate. Ook de daling van mijn sponsorgeld zal niet al te tof worden denk ik. Ben benieuwd wat dat allemaal gaat worden
[...]
Ben ik ook bang voor ja
Beetje (te) groot, maar ik ben voor.Sandyman538 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:57:
@ GoT Cup: aangezien de optie nu bestaat om wedstrijden op neutraal terrein te kunnen spelen, misschien een idee om de wedstrijd op neutraal terrein te spelen?Ik heb nog wel een mooi zandkasteel in de aanbieding waar zo'n 65k mensen inkunnen, ik weet niet of dat groot genoeg is voor de finale en de grote toeschouwersaantallen die het zal trekken.
Totaal geen onderschatting eigenlijk. Ik ben wel heel benieuwd wie van ons de slechtste TS heeft op dit momentVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:33:
[...]
Proef ik hier een beetje onderschatting?? Niet te bijdehand jij, ik heb je al een keer verslagen en ben van plan om dat voor de 2e keer te doen
..
En wie uit of thuis speelt, moet de got-cup geit maar bepalen, maar het liefst wel zsm aangezien het niet de eerste keer zal zijn dat iemand een friendly accept terwijl die nog in de got-cup zit
ben voorstander van zoals het in de beker gaat namelijk degene die het laagst staat krijgt de wedstrijd thuis (wellicht ben ik hier niet helemaal in objectief in..)![]()
Mocht ik verliezen dan ben ik wel voor het idee om de winnaar de 8-bits in te laten vullen. Joss is uiteraard wel de eerste die hem krijgt.
[ Voor 49% gewijzigd door Pewwy op 02-09-2005 12:58 ]
Verwijderd
dat win ik denk ik welPewwy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:51:
[...]
Totaal geen onderschatting eigenlijk. Ik ben wel heel benieuwd wie van ons de slechtste TS heeft op dit moment
Verwijderd
Tja, weet niet of jij in de laatste wedstijd hebt lopen motsenPewwy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:51:
[...]
Beetje (te) groot, maar ik ben voor.
[...]
Ik ben wel heel benieuwd wie van ons de slechtste TS heeft op dit moment
Mocht ik verliezen dan ben ik wel voor het idee om de winnaar de 8-bits in te laten vullen. Joss is uiteraard wel de eerste die hem krijgt.
Nou lijkt me gezellig. TeamID = 148839 (en dat zal ook wel de arenaID zijn). Ben nog niet echt op de hoogte van het spelen op neutraal terrein
Verwijderd
Aantal teams: 51880
Actieve gebruikers: 43439
________-
8441
best veel wo's
Och ja, das maar 1 divisie, terwijl we er 11 hebben. Als je het in dat perspectief bekijkt ziet het er al weer een stuk beter uit.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:47:
wat me net opviel:
________-
8441
best veel wo's
Verwijderd
Verwijderd
Kunnen ze niet gewoon allemaal in een divisieVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:47:
wat me net opviel:
________-
8441
best veel wo's
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 14:03 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:58:
ja sandy als ik jou in perspectief bekijk zie je er ook stukken beter uit, maar daar ging het in dit geval niet om
Kunnen ze niet gewoon alle actieve teams van elke divisie (Ere, I, II, III etc) nemen en die dan door elkaar husselen en dan bij elkaar (misschien gebaseerd op de resultaten van vorige jaar) in een sub-divisie (II.1 II.2 etc) stoppen met elke maar 2 WO's ofzo... Dat zorgt er in ieder geval voor dat er geen actieve teams degraderen maar wel het maximale aantal WO's.
Ja lachen, dan promoveren er 2 en blijven er na het seizoen 4 achter.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:00:
[...]
Kunnen ze niet gewoon allemaal in een divisie
Verwijderd
8 teamsPewwy schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:13:
[...]
Ja lachen, dan promoveren er 2 en blijven er na het seizoen 4 achter.
2 promoveren
Dan blijven er volgens mij 6 over.
Maar als je dan gewoon teams toe blijft toewijzen in alleen de 10 is dat toch zo opgelost. Je laat de 11 gewoon van bovenaf volstromen. Wanneer de 10 helemaal vol zit dan begin je aan de 11.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 14:34 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.