he bah ik moet nog half uur wachten
Sinds vorige week een WO team in mijn league. Moet dus vandaag met minimaal 5-0 winnen van de nummer twee om supportersverlies te verkomen.
En na een kwartier nog steeds 0-0, ziet er niet goed uit.
En na een kwartier nog steeds 0-0, ziet er niet goed uit.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
fantastisch begin... het regent -> kheb een snelle spits (die ook nog eens slecht vorm heeft)
edit: 1-0 achter
edit: 2-0...
edit: 3-0...
edit: 38% balbezit
edit: 1-0 achter
edit: 2-0...

edit: 3-0...
edit: 38% balbezit
[ Voor 38% gewijzigd door Joss op 18-09-2005 20:45 ]
Ik ook 2-0 achter
Hein ook zie ik net. Begint goed
Voor de klaverjassende PM-trainers onder ons: ik heb een speler te koop staan met +95% PM (schat ik, pin me er niet op vast
)
[ Voor 19% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-09-2005 20:28 ]
Verwijderd
0-3 achter geheel volgens voorspelling. pic en b-team dat creatief spelen is volgens mij gewoon echt bullshit. komt geen enkele kans meer door ofzo...
Verwijderd
Bah 1-0 achter en maar 41%! balbezit, terwijl ik had verwacht dat onze middenvelden gelijk aan elkaar zouden zijn
Woei we zijn weer begonnen! Na 7 minuten 0-1 voor! Eens kijken of mijn tactiek werkt vanavond (twee aanvallende centrale verdedigers)
Mijn enige keeper is van het veld gestuurd. Ik had schijnbaar mijn coach ingesteld als reserve, want die staat nu in de goal (45 jaar, keepen: rampzalig). Ik ben benieuwd of de schade beperkt blijft, ik sta nu nog met 3-2 voor
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
ach je coach heeft ervaring, mss dat hij het nog tot een halve ster schoptMarzman schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:14:
Mijn enige keeper is van het veld gestuurd. Ik had schijnbaar mijn coach ingesteld als reserve, want die staat nu in de goal (45 jaar, keepen: rampzalig). Ik ben benieuwd of de schade beperkt blijft, ik sta nu nog met 3-2 voor
Ik zal hem in de gaten houden. Als ie voor een gunstig bedrag dreigt weg te gaan dan wil ik wel een gokje wagen.Ronald Koeman schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:28:
Voor de klaverjassende PM-trainers onder ons: ik heb een speler te koop staan met +95% PM (schat ik, pin me er niet op vast)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Van het veld gestuurd en dan mag je ook nog wisselen?Marzman schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:14:
Maar goed 16de minuut 0-2
Keepers kunnen ook helemaal geen rood krijgen (in hattrick), althans ik heb er nog nooit van gehoord. Ik denk dat íe geblesseerd is.-CKY2K- schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:20:
[...]
Van het veld gestuurd en dan mag je ook nog wisselen?
Ik ga met 2-0 voor de rust in en met 62% bbz terwijl ik 5-3-2 speel tegen een 3-5-2 trainer. Heb wel al 2 spelers van hem eraf getrapt en een rooie kaart op zak.
Van het veld gedragen dan-CKY2K- schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:20:
[...]
Van het veld gestuurd en dan mag je ook nog wisselen?
/▌
Das ook niet vrijwillig
Edit: Typisch hattrick, binnen 2 minuten 2-2
[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 18-09-2005 21:32 ]
Crap, mijn verdediger die ik binnen 3 weken op briljant wilde verkopen eruit getrapt
Hopen dat het geen zware blessure is...
mijn beste verdediger is er ook afgedragen na een ongelukkige botsing... nog steeds 3-0 achter, rampzalig begin

Verwijderd
ach bij az-ajax werd er ook 2 keer binnen 2 min gescoord-CKY2K- schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:28:
[...]
Das ook niet vrijwillig
Edit: Typisch hattrick, binnen 2 minuten 2-2
misschien dat de matchengine het heeft afgekeken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 21:41 ]
Verwijderd
bah
ik sta 2-1 voor heb veel beter team en 78 procent balbezit
ze beginnen op het Nederlandse 11tal te lijken winnen ze met veel meer balbezit ook maar met doelpunt verschil hopelijk gaat het in het laatste half uur beter
edit: huh?? dit vat ik niet nu staat het 2-2
edit 2: pff gelukkig weer 3-2 en een hattrick voor mijn spits
ik sta 2-1 voor heb veel beter team en 78 procent balbezit
ze beginnen op het Nederlandse 11tal te lijken winnen ze met veel meer balbezit ook maar met doelpunt verschil hopelijk gaat het in het laatste half uur beter
edit: huh?? dit vat ik niet nu staat het 2-2
edit 2: pff gelukkig weer 3-2 en een hattrick voor mijn spits
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 22:04 ]
Verwijderd
Goed bezig! 
wee, 1-1 in de 80e minuut, verliezen was ook niet verdiend geweest. denk ik nu, heb de rating natuurlijk nog niet gezien
maar de partij is nog niet afgelopen...
wee, 1-1 in de 80e minuut, verliezen was ook niet verdiend geweest. denk ik nu, heb de rating natuurlijk nog niet gezien
maar de partij is nog niet afgelopen...
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 21:47 ]
3-0 verloren
158-160 hatstas, tegenstander heeft gemots
(met redelijk laag middenveld als gevolg)
zozo, nu kunnen ze de competitielijst ineens wel erg snel updaten
Crap2; mn verdediger van 19j 3 weken deruit, grrr
158-160 hatstas, tegenstander heeft gemots
zozo, nu kunnen ze de competitielijst ineens wel erg snel updaten
Crap2; mn verdediger van 19j 3 weken deruit, grrr
[ Voor 70% gewijzigd door Joss op 18-09-2005 21:50 ]
3-1 verloren, de mijne lijkt ook gemotst te hebben
Dwazen, in de eerste wedstrijd motsen 
Crap, 4 weken geblesseerd
Dag uitmuntend verdediger met uitstekend vorm
Kijken hoe snel ik hem op meetrainen krijg. Hoop dat hij volgende week weer kan trainen, maar verwacht er weinig van
Crap, 4 weken geblesseerd
[ Voor 57% gewijzigd door Pewwy op 18-09-2005 21:49 ]
Verwijderd
8-0 gebleven. viel me nog mee eigenlijk. zo op naar woensdag dan gaan we pas echt voetballen...
zelfvertrouwen is wel waardeloos nu
zelfvertrouwen is wel waardeloos nu
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 21:54 ]
Verwijderd
3-0 achter thuis (wel 58% balbezit), welkom in de VIIe klasse. Nog 1 helft te gaan dus wellicht dat ik nog kan terugkomen. Heb ook meer een B-elftal opgesteld, heb namelijk gegokt op de extra centjes van de beker.
Mijn keeper ligt er voor 4 weken uit, maar mijn coach heeft geen ballen doorgelaten
Op zich heb ik geld genoeg voor een nieuwe keeper dus ik ga van de week maar eens de TL afstruinen (al kan ik ook hopen op een goede jeugdpull, ik heb toch een zwakke tegenstander volgende week).
/▌
6-0 gewonnen.
Had ik absoluut niet verwacht, daar ik 3 van mijn minste trainees op het veld had staan (de betere spelen woensdag). Mijn spits is lekker productief bezig geweest, en 4 maal gescoord.
5-4-1 met attack on wings is toch zo gek nog niet
Had ik absoluut niet verwacht, daar ik 3 van mijn minste trainees op het veld had staan (de betere spelen woensdag). Mijn spits is lekker productief bezig geweest, en 4 maal gescoord.
5-4-1 met attack on wings is toch zo gek nog niet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pff gelukkig weer 2-4 inmiddels...ben benieuwd wat mijn middenveld rating is vandaag
2-0 gewonnen en sta op de 3e plek, heb nog nooit zo laag gestaan in mijn hattrick carriere
Nu helaas 2 WO's op rij. Verwacht dit jaar toch weer kampioen te worden, hoe is het niveau van de VIII? Red je het daar met slecht(hoog) middenveld, 36*/140 hatstats? Ik blijf in ieder geval tot begin van volgend seizoen verdedigers trainen, dan zijn volgend jaar de meeste 20-21 en kan ik mooi een trainingswitch doen.
Verwijderd
4-1 verloren behoorlijke tegenvaller had een gelijkwaardige tegenstander verwacht. Zijn middenveld is aardig beter dan de laatste wedstrijd van vorig seizoen. Gelukkig heb ik omgebouwd naar 3-5-2 en MF training. Daar kan het ook nog aan liggen de 352 ervaring stond nog op redelijk.
Verwijderd
4-2 gewonnen
gelukkig maar,
133 rating
33,5 ster
@ coca-cola daar red je het wel mee, je kan er wel direct weer promoveren
gelukkig maar,
133 rating
33,5 ster
@ coca-cola daar red je het wel mee, je kan er wel direct weer promoveren
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 22:31 ]
Yay, de wedstrijd is nog niet afgelopen maar mijn 33jarige verdediger heeft een ernstige voetblessure opgelopen.
Nouja, die gaat dus maar de verkoop in
Nouja, die gaat dus maar de verkoop in
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Tegen mijn verwachting sta ik me 0-2 voor tegen mijn mede-gepromoveerde in de X.562. Hij zou een fractie sterker moeten zijn, en heeft afgelopen week een paar nieuwe aankopen gedaan, dus ik had de wedstrijd eigenlijk al als verloren of gelijk ingecalculeerd. Hij blijkt echter op de counter te spelen, terwijl zijn middenveld zo goed als even sterk is als dat van mij. Dat lijkt in mijn voordeel te zijn.
De conditie van m'n spelers is in elk geval in orde.. jammer van de vorm
Levi Stumper... mijn YP doet z'n naam eer aan: douchen dus, maar niet in mijn kleedkamer.
edit: 1-2 alweer...
edit: en daar blijft het bij
De conditie van m'n spelers is in elk geval in orde.. jammer van de vorm
Levi Stumper... mijn YP doet z'n naam eer aan: douchen dus, maar niet in mijn kleedkamer.
edit: 1-2 alweer...
edit: en daar blijft het bij
[ Voor 19% gewijzigd door Homerius op 18-09-2005 23:02 ]
Jaaaaaaaaa!!! Eindelijk een keertje de seizoens opening gewonnen! De eerste keer in het bestaan van Swanfield United!
Ben happy! Heb wel zware concurentie al gezien maar met wat vorm erbij moet ik toch wel ver kunnen komen
Vol goede moed naar woensdag in ieder geval!
Ben happy! Heb wel zware concurentie al gezien maar met wat vorm erbij moet ik toch wel ver kunnen komen
Vol goede moed naar woensdag in ieder geval!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
mijn eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen in de VIII, ik heb ook gelijk maar gemotst aangezien ik straks 2 wo's heb en vervolgens de wedstrijd tegen de andere actieve speler. Als ik die ook win ben ik halverwege het kampioenschap 
Ook nog een trainee met 1 week eruit wat betekent dat ik iemand extra training kan geven. Misschien eens een poging wagen met skilltraden, ik heb aan de hand van salarissen een beetje geprobeerd te analyseren wanneer een yp (zonder bijstats) dicht tegen stijgen aan zit, bij pm zou dat rond de 700 euro moeten zijn (zonder de 20%) maar ik ben ook al uitstekende tegengekomen met salaris lager dan 700 euro en goed pm boven de 700 (Allemaal zonder bijstats dus). Misschien is toch de invloed van zwak of slecht skills hoger dan ik dacht, hoewel ik een yp heb gehad met 1x matig, 2x maal zwak met slechts 500 euro salaris, maar ook weer een ander met 1x matig, 3xzwak en 515 euro. Al met al is het dus nog wel wat extra onderzoek waard.
Ook nog een trainee met 1 week eruit wat betekent dat ik iemand extra training kan geven. Misschien eens een poging wagen met skilltraden, ik heb aan de hand van salarissen een beetje geprobeerd te analyseren wanneer een yp (zonder bijstats) dicht tegen stijgen aan zit, bij pm zou dat rond de 700 euro moeten zijn (zonder de 20%) maar ik ben ook al uitstekende tegengekomen met salaris lager dan 700 euro en goed pm boven de 700 (Allemaal zonder bijstats dus). Misschien is toch de invloed van zwak of slecht skills hoger dan ik dacht, hoewel ik een yp heb gehad met 1x matig, 2x maal zwak met slechts 500 euro salaris, maar ook weer een ander met 1x matig, 3xzwak en 515 euro. Al met al is het dus nog wel wat extra onderzoek waard.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
4-2 gewonnen, alweer een hattrick voor mn goddelijk spelhervatter, das zn 5e op een rij! yp weer rotzooi :<
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ruim, dat is ongeveer mijn niveau schat ik, en ik ben bij lange na niet de slechtste uit m'n competitie in de VII.Coca-Cola schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:23:
Verwacht dit jaar toch weer kampioen te worden, hoe is het niveau van de VIII? Red je het daar met slecht(hoog) middenveld, 36*/140 hatstats?
Leuke wedstrijd bij mij, 4-1 winst met twee goals van één van m'n nieuwe trainees (redelijk scoren, matig passen) Decaesstecker. Heb vandaag voor het eerst 3-4-3 met twee verdedigende in plaats van aanvallende middenvelders gespeeld en dat heeft heerlijk uitgepakt. Haalde met centrumaanval een verdediging van matig (zeer hoog), redelijk (laag), zwak (zeer hoog). Erg tevreden dus, zeker omdat ik ook weer een redelijke aanval had.
[ Voor 41% gewijzigd door Exitium op 19-09-2005 01:30 ]
Gister de seizoensopener gelijk met 3-0 weten te winnen van één van mijn directe concurrenten, en dat net in een redelijke vormdip.... lekker! 
Sta nu gelijk op de eerste plek in mijn divisie (V.160), maar dat zal wel niet zo blijven..
Sta nu gelijk op de eerste plek in mijn divisie (V.160), maar dat zal wel niet zo blijven..
3-1 gewonnen van de directe conccurent, ik heb wel gemotst, maar heb volgende week een WO.
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
Word mij 2-0 voorsprong voor rust nog weg gecounterd en word na rust ook nog even omgezet naar een 2-3 achterstand. Het was dan wel tegen het team dat vorige seizoen 7e in de VI was. Even goed door trainen en dan pakken we hem de laatste wedstrijd van het seizoen alsnog
6-0 winst tegen een 3-5-1 (binnenkort WO), nu 3 WO's te gaan achter elkaar, en ik eindig dus met 4 WO's achter elkaar, als het er niet meer worden, , spanned hoor

Verwijderd
Pff jullie met die Motsjes
best irritant met die WO's in de leagues. Dat vind ik echt competitie vervalsing eigenlijk. Gelukkig zelden last van gehad in bijna 3 jaar HT 
Gister Schrok ik wel eventjes van me salaris stijging... 443k nu. Dat hakt er wel aardig in ghehe. maargoed heb me eerste wedstrijd uit met 1-3 gewonnen. En kan me eens een keer voor een mooi seizoen op maken hopelijk. Helaas heeft Midgard (oud eredivisie kampioen) een te sterk team voor mij. Maar misschien kunnen we met behulp van de leuke tactieken nog voor een leuke verrassing zorgen.
Gister Schrok ik wel eventjes van me salaris stijging... 443k nu. Dat hakt er wel aardig in ghehe. maargoed heb me eerste wedstrijd uit met 1-3 gewonnen. En kan me eens een keer voor een mooi seizoen op maken hopelijk. Helaas heeft Midgard (oud eredivisie kampioen) een te sterk team voor mij. Maar misschien kunnen we met behulp van de leuke tactieken nog voor een leuke verrassing zorgen.
Verwijderd
heb toch weer eens een redelijke jeugd pull gehad
Ap Breed
TSI = 1 970, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
moet daar toch wat euro's voor kunnen vangen.
Helaas ben ik wel in een hele sterke div V terecht gekomen dus dat wordt waarschijnlijk degraderen (V.232). Er zijn denk ik 2 teams waarvan ik iig thuis moet kunnen winnen en uit minstens gelijk spelen (wat gisteren ook is gebeurd). De rest is toch iets te sterk momenteel.
Ap Breed
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
moet daar toch wat euro's voor kunnen vangen.
Helaas ben ik wel in een hele sterke div V terecht gekomen dus dat wordt waarschijnlijk degraderen (V.232). Er zijn denk ik 2 teams waarvan ik iig thuis moet kunnen winnen en uit minstens gelijk spelen (wat gisteren ook is gebeurd). De rest is toch iets te sterk momenteel.
Verwijderd
Hallo,
In de startpost staat:
Wellicht dat dit in de startpost aangepast kan worden?
In de startpost staat:
Echter sind het begin van dit seizoen (16) hebben we de divisies IX en X ook toegevoegd.AlltidHattrick
Super site met zeer uit gebreide statistieken! Van ere tot en met de VIII op dit moment.
Verwijderd
@Thedevil
WOW, wat een superpull. Ik verwacht echt dik veel meer dan een miljoen, zelf gok ik 3,5-4 miljoen....
Voor het eerst in de IV en....gisteren 5-0 verloren, maar ingecalculeerd. Heb maar 1 representatieve middenvelder, de rest is nog amateur. Heb nog 3,4M op de bank, maar dat vind ik net onvoldoende voor een goede mf aankoop. Probeer nog een bovennatuurlijke spits te slijten, maar de prijzen zijn nogal laag....
/me krijgt een lastig seizoen....
WOW, wat een superpull. Ik verwacht echt dik veel meer dan een miljoen, zelf gok ik 3,5-4 miljoen....
Voor het eerst in de IV en....gisteren 5-0 verloren, maar ingecalculeerd. Heb maar 1 representatieve middenvelder, de rest is nog amateur. Heb nog 3,4M op de bank, maar dat vind ik net onvoldoende voor een goede mf aankoop. Probeer nog een bovennatuurlijke spits te slijten, maar de prijzen zijn nogal laag....
/me krijgt een lastig seizoen....
Ik word er al helemaal vrolijk vanVerwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:01:
Hallo,
In de startpost staat:
[...]
Echter sind het begin van dit seizoen (16) hebben we de divisies IX en X ook toegevoegd.
Verwijderd
Oh da's mooi (voor mij als IX-er)Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:01:
Echter sind het begin van dit seizoen (16) hebben we de divisies IX en X ook toegevoegd.
Maar klopt het dat de IX nog niet helemaal lekker werkt (en in het menu IV heet?) of doe ik nog iets niet goed?
Klopt, menu ziet er nog niet lekker uit, evenals andere stats, maar dat passen ze vast nog aan...
@Damien: Kunnen de awards in de OP
Scheelt me weer zoeken als ik iets met de stats probeer te doen...
@Damien: Kunnen de awards in de OP
[ Voor 38% gewijzigd door Pewwy op 19-09-2005 12:37 ]
Een redelijke pull?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:54:
heb toch weer eens een redelijke jeugd pull gehad
Ap Breed
[...]
.
Das niet verkeerd, levert je nu in elk geval genoeg op!!
Verwijderd
Idd valt weinig te klagen over die pull. Tis alleen twijfelachtig of het wel een hoog goed is. Vind de waarde voor zijn stats niet echt hoog
Verwijderd
betere Conditie en een stat op uitstekend
zit ook zeker niet te klagen en heb hem meteen op de transfer lijst gezet voor 1.5 miljoen. Eens kijken of er mensen happen.
Pfff had ik maareens zo'n meevaller, kan mijn ploegje goed gebruiken! :x
Verwijderd
Hmm ja ik zie het...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:35:
[...]
Oh da's mooi (voor mij als IX-er)
Maar klopt het dat de IX nog niet helemaal lekker werkt (en in het menu IV heet?) of doe ik nog iets niet goed?
Anyway het is nu gefixed.
Effe wat uitproberen, ik wil dat de tussenstanden er ongeveer zo uit gaan zien, maar ben niet echt van de lay-out 
Rachid Bouaouzan Award (grootste kaarten verzamelaar/benenbreker)
Hier geldt: Rood telt voor 2 kaarten, geel voor één
@Damien: Laat effe weten hoe je de awards precies in gedachte had, dan kan ik kijken of er wat voor gescript kan worden...Ik wil eerst de scripts voor alltidhattrick gaan schrijven, daarna die voor het direct omzetten in een template
1. | B.J. United | 6 kaarten |
2. | 12_Kuub | 6 kaarten |
3. | Martinozen | 5 kaarten |
@Damien: Laat effe weten hoe je de awards precies in gedachte had, dan kan ik kijken of er wat voor gescript kan worden...Ik wil eerst de scripts voor alltidhattrick gaan schrijven, daarna die voor het direct omzetten in een template
[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 19-09-2005 14:54 ]
Verwijderd
zou het niet beter zijn: direct rood 3, 2xgeel 2, geel 1?Pewwy schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:13:
Dat houdt alltid Hattrick voor zover ik zie niet bij, en ik heb weinig zin/tijd om alles handmatig op te zoeken
Verwijderd
ja lijkt me ook. misschien kan je spelers die een hattrick scoren(voor de topscorders lijst) ook een extra punt geven als bonus. of je trots moet zijn op de bouazouan award maar ach elke is mooi meegenomen 
hup tarro schop ze dood! (bj united
)
hup tarro schop ze dood! (bj united
Hattricks en directe rode kaarten zijn (nog) niet te volgen, en daardoor is dit ook niet te scripten. En als je de tijd ziet die ik er in het begin in moet gaan steken als het gescript wordt dan begrijp je waarschijnlijk wel waarom ik daar geen zin in heb. Moet ook de 8-bits nog plaatsen en bijhouden, en dat is eigenlijk het enige waar ik tijd in wil blijven steken. De rest moet wat mij betreft automagisch gaan...
Vraag me dan toch af wat de juryleden moeten gaan doen als dit automagisch bijgehouden wordt...Pewwy schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:38:
Hattricks en directe rode kaarten zijn (nog) niet te volgen, en daardoor is dit ook niet te scripten. En als je de tijd ziet die ik er in het begin in moet gaan steken als het gescript wordt dan begrijp je waarschijnlijk wel waarom ik daar geen zin in heb. Moet ook de 8-bits nog plaatsen en bijhouden, en dat is eigenlijk het enige waar ik tijd in wil blijven steken. De rest moet wat mij betreft automagisch gaan...
Niet alles kan automagisch, maar de dingen die wel autmagisch kunnen moeten ze vooral niet gaan doorklikken...lijkt me...
[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 19-09-2005 14:48 ]
Mijn schoppers hebben er gister ook weer 2 spelers afgeschopt. Helaas voor de award leverde dat maar 1x rood op (2x geel) 
Wel cool dat je op alltidhattrick ook het dreamteam van je divisie kan zien! Ik lever nu de keeper en 1 verdediger (en ik train verdedigers dus ik schaam me dood).
Over jeugdpulls gesproken, goede vriend (ook got lid) van mij pullde vorige week een 19 jarige goed vleugelspel van 134k en deze week een 19 jarige goed scoren, goed passen met 2200 TSI!! Die is dus ook voor de rest van het seizoen binnen... En zijn jeugdopleiding staat ook maar liefst 2 weken op uitstekend. Mijn YP Bar Bengels (ik grap niet) is alweer aan het hengelen.
Wel cool dat je op alltidhattrick ook het dreamteam van je divisie kan zien! Ik lever nu de keeper en 1 verdediger (en ik train verdedigers dus ik schaam me dood).
Over jeugdpulls gesproken, goede vriend (ook got lid) van mij pullde vorige week een 19 jarige goed vleugelspel van 134k en deze week een 19 jarige goed scoren, goed passen met 2200 TSI!! Die is dus ook voor de rest van het seizoen binnen... En zijn jeugdopleiding staat ook maar liefst 2 weken op uitstekend. Mijn YP Bar Bengels (ik grap niet) is alweer aan het hengelen.
@ Pewwy 
Awards? OP? hehehe
Nah ik weet nog niet helemaal wat er mogelijk is met scripts? Ik dacht gewoon aan een leuk plaatje in een tabelletje en dan de naam van de award erbij en de winnaar.
Ik weet niet wat jij bedoelt?
Awards? OP? hehehe
Nah ik weet nog niet helemaal wat er mogelijk is met scripts? Ik dacht gewoon aan een leuk plaatje in een tabelletje en dan de naam van de award erbij en de winnaar.
Ik weet niet wat jij bedoelt?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Geen idee hoe je alle awards wil doen, maar waar ik aan zat te denken is een soort tussenstand te scripten voor onder andere de tussenstanden in de Edwin van der Sar award, bouaouzan award, Dirk Kuyt award en eventueel (afhankelijk van hoe je die awards wil doen) de Kalou en de Pele award.
Ik zal zometeen dit bericht aanpassen om het hele stuk te laten zien. Dan heb je een idee over hoe de tussenstanden eruit zouden komen te zien...
Dirk Kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
Edwin van der Sar Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler/onder de 20)
Pele Award (Beste speler van het seizoen)
Ik zal zometeen dit bericht aanpassen om het hele stuk te laten zien. Dan heb je een idee over hoe de tussenstanden eruit zouden komen te zien...
Plaats | Teamnaam | Aantal Punten |
1. | B.J. United | 6 |
2. | 12_Kuub | 6 |
3. | Martinozen | 5 |
Dirk Kuyt Award (meest scorende speler v.d. fed)
Plaats | Naam | Teamnaam | Aantal Doelpunten |
1. | Juku Veerpalu | Komtie Gaatie | 4 |
2. | Ruud-Jan Haeck | WVV'67 | 3 |
3. | Mikael Falkenström | Nocturnal Supremacy | 3 |
Edwin van der Sar Award (keeper met de minste goals tegen.... keepen doet men zo)
Plaats | Naam | Teamnaam | Aantal Tegendoelpunten |
1. | Eloi Ginesta | Nocturnal Supremacy | 0 |
2. | Yotam Mor | SCHIEDAMSE BOYS | 0 |
3. | Bastien Naudin | Kaiser Chiefs '05 | 0 |
Salomon Kalou Award (beste talent/jeugdspeler/onder de 20)
Plaats | Naam | Teamnaam | Sterren | TSI |
1. | Ricky Otter | Pielewiepers | 7.0 | 43230 |
2. | Cesare Brochetti | White Stripes | 5.5 | 23270 |
3. | Christian Buchanan | Guus Rangers | 5.5 | 22780 |
Pele Award (Beste speler van het seizoen)
Plaats | Naam | Teamnaam | Sterren | TSI |
1. | Toine Festen | Tha Groove's | 11.0 | 177440 |
2. | Quintus Terreehorst | Graxies United | 8.5 | 101850 |
3. | Tore Sahl | Pielewiepers | 8.0 | 188190 |
[ Voor 76% gewijzigd door Pewwy op 19-09-2005 15:57 ]
ik ben zelf 1 van de juryledenPewwy schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:48:
Niet alles kan automagisch, maar de dingen die wel autmagisch kunnen moeten ze vooral niet gaan doorklikken...lijkt me...
Trouwens wat ik best vreemd vind, zit beetje op de TL lijst te snuffelen en het blijft toch vreemd dat middenvelders zo duur zijn aangezien die toch het meest getraind worden in hattrick...dan zou door vraag en aanbod de spelers toch goedkoper moeten zijn? Verdedigen wordt een stukkie minder getraind en daarvan zijn de prijzen momenteel echt een stuk lager
[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 19-09-2005 15:14 ]
Ok prima, dat zou ook leuk zijn in de OP als dat standaard update 
Maak je maar geen zorgen over de layout ofzo daar kan ik dan nog wel even aan rommelen als je dat niet lukt
Maak je maar geen zorgen over de layout ofzo daar kan ik dan nog wel even aan rommelen als je dat niet lukt
Pfff briljante verdedigers zonder bijstats gaan zelfs voor 1,5mill momenteel
Nou me eerste wedstrijd op het nippertje met 2-1 gewonnen. Nu 14 WO's
En daarna me laatste wedstrijd, die is thuis, hopelijk win ik die ook.
Nu lekker rustig aan doen, me team versterken voor de VII en wat geld verdienen. Maar eerst ff uit de schulden komen
Nu lekker rustig aan doen, me team versterken voor de VII en wat geld verdienen. Maar eerst ff uit de schulden komen
Hij staat een stukje naar boven...dit heb ik nog zitten typen, dus er is nog geen lay-out o.i.d. Ook de kolommen staat nog niet goed, maar dat is een kwestie van oefening
Misschien moeten we wel gewoon hier op het forum een tussenstand posten. Aangezien de winnaars al in de OP komen word het dadelijk zo'n lang verhaal... Is het veel moeite dit iedere keer te posten?Pewwy schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:00:
Hij staat een stukje naar boven...dit heb ik nog zitten typen, dus er is nog geen lay-out o.i.d. Ook de kolommen staat nog niet goed, maar dat is een kwestie van oefening
Verwijderd
what the fuck? hopelijk bedoel je 14 erg makkelijke wedstrijden en niet 14 x reguliere 5-0 overwinningdiabyte schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:56:
...... Nu 14 WO's ....
Een middenveld trainer traint eigenlijk maar 6 echte middenvelders er zijn zo'n 150000 middenveldtrainers dus zo'n 900000 middenvelders worden er getraind, er zijn ook zo'n 90000 verdedigentrainers die er 10 kunnen trainen wat ook 900000 verdedigers oplevert. Nemen we dan het feit dat verdedigers in hattrick wat minder belangrijk zijn, dan kan al snel de prijs wat lager uitkomen, ik vind het niet zo'n ramp eigenlijk-CKY2K- schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:13:
[...]
ik ben zelf 1 van de juryleden
Trouwens wat ik best vreemd vind, zit beetje op de TL lijst te snuffelen en het blijft toch vreemd dat middenvelders zo duur zijn aangezien die toch het meest getraind worden in hattrick...dan zou door vraag en aanbod de spelers toch goedkoper moeten zijn? Verdedigen wordt een stukkie minder getraind en daarvan zijn de prijzen momenteel echt een stuk lager
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ik welnexus schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:14:
[...]
Een middenveld trainer traint eigenlijk maar 6 echte middenvelders er zijn zo'n 150000 middenveldtrainers dus zo'n 900000 middenvelders worden er getraind, er zijn ook zo'n 90000 verdedigentrainers die er 10 kunnen trainen wat ook 900000 verdedigers oplevert. Nemen we dan het feit dat verdedigers in hattrick wat minder belangrijk zijn, dan kan al snel de prijs wat lager uitkomen, ik vind het niet zo'n ramp eigenlijk
Verwijderd
Dat is nog een spannend

Cool, dus jij hebt een poule van 9? die wil ik ook!
Verwijderd
Uit hoeveel teams bestaat jouw divisie dan ??
<edit> Oh er had nog iemand al zitten rekenen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 16:46 ]
Lullig man, succes dit seizoen
Verwijderd
@ pewwy: misschien een idee om de keepers er buiten te laten of ze met een andere award te belonen? Keepers scoren altijd meer sterren dan veldspelers. Of is dit niet te programmeren binnen altidhattrick?
Het is alweer tijd voor deel 41!
Dit topic is gesloten.