Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.135 views sinds 30-01-2008

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:34:
als je zoveel geld hebt wat doe je dan in de VII? ;)
Als mijn trainees eruit gaan heb ik meer dan genoeg geld! :P
Ik ben net Real Madrid, schulden tot en met, maar ja mijn kapitaal staat op het veld! 8)

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
-CKY2K- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:58:
[...]

Ik ben net Real Madrid, schulden tot en met, maar ja mijn kapitaal staat op het veld! 8)
Denk dat er meer dat hebben he :) Trouwens gisteren even een YP verkocht voor 122.000 :) Dat is mijn 2de toppertje alweer :) Hopelijk zondag weer een verkoopbaar manneke :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:25
Damien2004 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:05:
[...]

Denk dat er meer dat hebben he :) Trouwens gisteren even een YP verkocht voor 122.000 :) Dat is mijn 2de toppertje alweer :) Hopelijk zondag weer een verkoopbaar manneke :)
Hopelijk trek ik zondag een 17j uitstekend verdedigen met goed passen, maarja kan iedere week wel blijven hopen :9

• Swanfield
Joss schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:11:
[...]

Hopelijk trek ik zondag een 17j uitstekend verdedigen met goed passen, maarja kan iedere week wel blijven hopen :9
Hehehe goed passen maar? Nouja kijk dat zet ik er natuurlijk bij omdat ik zo blij ben met mijn verkoop haha maarja je heb gelijk kan het wel iedere week roepen ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• -TheNose-
Joss schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:11:
[...]

Neh liever met goed positiespel dan :9

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:58:
[...]
Damnn deze VIIer wordt ook rijk

Tonny Bandsma (76283175)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 4 230
Loon: 965 €/week
Eigenaar: vossie kampioen

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak [/small]
Damn, iemand heeft er 5.500.000 voor betaald :X

Verwijderd

precies :) die wil ik ook wel pullen lekker doortrainen dan :)

• Pewwy
Wat wil je bereiken met doortrainen? Hij wordt volgens mij nooit meer waard...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:25:
Auw, twee mindere dingen vandaag.

Ten eerste pullt mijn collega een 17-jarige hoog-goed verdediger..... 8)7
Ten tweede salaris +43.092/-1.836 = + 41.256 :X
M'n collega heeft deze knakker verkocht voor 1.35M.....:'(

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:32:
Wat wil je bereiken met doortrainen? Hij wordt volgens mij nooit meer waard...
als ie nooit meer waard wordt waarom willen mensen hem dan kopen? dat zijn mensen die graag kapitaal vernietigen ofzo? wel blijven nadenken he :)

• Pewwy
Omdat ze een international willen bouwen? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n gast veel meer waard gaat worden dan dit.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Brainpower schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:00:
[...]

We hebben daar iemand voor die dat doet (weet niet meer wie). Maar meestal gebeurd dit in de dagen naar de wedstrijd op zondag. Het gaat daar ook om de zondagstats. In principe zou dit dus weekelijks moeten gebeuren.
Dat doe ik. Dat zijn de fedstats die geintegreerd zijn in de gottrick site. We hebben er voor betaald dus die blijf ik nog wel even updaten. Pewwy regelt de stats op altid hattrick...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:46:
als ie nooit meer waard wordt waarom willen mensen hem dan kopen? dat zijn mensen die graag kapitaal vernietigen ofzo? wel blijven nadenken he :)
Die gast gaat de komende 3/4 seizoenen echt niet meer waard worden. Mensen kopen dit soort spelers omdat ze de beste spelers die er zijn willen kopen. Voor dit soort toekomstige internationals betaal je de hoofdprijs ;) Er wordt haast nooit meer dan 6 miljoen voor spelers betaald op de transfermarkt dus die paar ton winst die je maakt als je 'm ooit gaat verkopen wegen echt niet op tegen de loonkosten en het verlies van een _wel_ winstgevende trainingsplaats

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:02:
Omdat ze een international willen bouwen? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n gast veel meer waard gaat worden dan dit.
Zie niet in waarom niet? Er gaan wel vaker spelers weg voor 8mill of hoger... :?

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
-CKY2K- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:29:
[...]

Zie niet in waarom niet? Er gaan wel vaker spelers weg voor 8mill of hoger... :?
Je kunt er winst op maken, dat is absoluut waar.... Maar waar wordt er 8 mill voor betaald? Dan heb je het over spelers die tegen het salarisoptimum zitten, met een hoogstat op buitenaards en een bijstat die ook vrij behoorlijk is, dus zeg uitmuntend. Voordat je daar een speler naartoe traint ben je een stuk of 6-8 seizoenen fulltime trainen verder. Dus dat kan nooit uit.

Die willen inderdaad graag NT-kandidaten trainen, maar financieel zijn die echt niet interessant.

Een normale trainee train je van zeg goed naar wereldklasse in 3 seizoenen en die gaan van 250k naar 3,5M. En pak je dus dezelfde winst in een fractie van de tijd, en zeker een fractie van het geinvesteerd vermogen:P

Make it fool proof and someone will make a better fool.

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

-CKY2K- schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:58:
[...]

ik heb over een week of de week daarop ook een miljoentje op me rekening, uitmuntend middevelder eruit a.s. zondag en de week erop een formidabel middevelder en zit in de ix e.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Voor de liefhebbers, staat een leuk spitsje te koop.

Matías Ordoki (55621659)
19 jaar
Scoren: Uitstekend
Passen: Matig
Specialiteit: Technisch
Deadline: Zondag om 14:27

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Zeer waardeloos begin van het seizoen.....beker 1e ronde walkover....beker 2e ronde walkover....kost hoop geld zo, maar ja nu maar hopen dat we de 3e ronde dan ook overleven anders is het wel heel zuur.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
Walkovers kosten toch geen geld? :O Lijkt mij alleen juist goed voor de financieel directeur en de TS.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Exitium
Er komen wat minder toeschouwers dan naar een duel tegen een echte tegenstander, dus je hebt wel wat minder inkomsten.

Verwijderd

TheInsomniac schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:39:
[...]

Je kunt er winst op maken, dat is absoluut waar.... Maar waar wordt er 8 mill voor betaald? Dan heb je het over spelers die tegen het salarisoptimum zitten, met een hoogstat op buitenaards en een bijstat die ook vrij behoorlijk is, dus zeg uitmuntend. Voordat je daar een speler naartoe traint ben je een stuk of 6-8 seizoenen fulltime trainen verder. Dus dat kan nooit uit.

Die willen inderdaad graag NT-kandidaten trainen, maar financieel zijn die echt niet interessant.

Een normale trainee train je van zeg goed naar wereldklasse in 3 seizoenen en die gaan van 250k naar 3,5M. En pak je dus dezelfde winst in een fractie van de tijd, en zeker een fractie van het geinvesteerd vermogen:P
uiteraard is het ook status of hopen op een international, maar als iemand zo jong al zo goed is, is ie op relatief jonge leeftijd erg hoog. en dat is ook veel waard. een 19 jarige bovennatuurlijke spits is lekker om te hebben ivm blessures en later weer zonder veel verlies te verkopen.

het is niet even rendabel als een gewone trainee dat niet mee, maar er is markt genoeg voor en die mensen pissen echt niet allemaal geld door de put geloof ik niks van.

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:13
Exitium schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:28:
Voor de liefhebbers, staat een leuk spitsje te koop.

Matías Ordoki (55621659)
19 jaar
Scoren: Uitstekend
Passen: Matig
Specialiteit: Technisch
Deadline: Zondag om 14:27
transferads worden hier niet gewaardeerd :(

• Exitium
Ronald Koeman schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:15:
[...]

Tuttuttut, mag je ook normaal zeggen hoor, staat namelijk nergens in de openingspost ofzo.

• Ronald Koeman
Exitium schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:53:
[...]

Tuttuttut, mag je ook normaal zeggen hoor, staat namelijk nergens in de openingspost ofzo.
Misschien moet dat maar eens in de openingspost komen idd. Wat denk je dat er gebeurt als iedereen hier z'n spelers die op de transferlijst staan post?

• Exitium
Ronald Koeman schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:15:
[...]

Misschien moet dat maar eens in de openingspost komen idd. Wat denk je dat er gebeurt als iedereen hier z'n spelers die op de transferlijst staan post?
Niet al te veel. Op alle andere forums waar ik kom mag het namelijk, mits je niet het complete spelersprofiel post maar alleen de relevante dingen. Heb nog nergens een overvloed aan spelers gezien. Maar goed, ik zal wel ergens anders adverteren dan. :P

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Maar dat scheelt nogal een hoop geld hoor als er qua inkomsten slechts 7500 eurotjes binnenkomen ipv 50k bv maar ja een hoge teamspirit boeit me al helemaal niet ga toch niet voor kampioenschap want dat lukt niet en degraderen zal ook wel niet dus weer zo'n trainingsseizoen en dan moet je ondertussen juist cashen en dat wil ook niet haha

• Sandyman538
  • Nu online
@Damien: kan nog steeds niet solliciteren naar de GoT Cup functie van de fed. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik op dit moment GoT-lobbes ben wat niveau 6 is, de GoT Cup functie is niveau 5 en als ik het zo bekijk kan ik naar geen enkele functie solliciteren die lager is dan niveau 6. Ik weet niet of dit het probleem is hoor, maar een klein gokje kan geen kwaad natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:15:
[...]

en zeker niet dit soort ads. als je nou een gave speler hebt ok :)

wingertje is niet doorgegaan. kwam net iets te kort. mijn limiet was 850k en de wingers die wilde waren 0,9-1,1mln 19-20jr formidabel wing, matig-redelijk passen., zwak-matig pm en goed-uitstekend conditie.

en mijn YP opbrengsten afwachten. speel zondag uit dus geen knaken erbij. woensdag weer beker dus dan verwacht ik wel 50k ofzo en zondag erop weer thuis. probleem is voor 800k heb je net geen formidabele speler met stats en ik wil er niet onder gaan zitten qua skills. enige optie is mijn (ietsjes te duur aangekochte) spits verkopen voor 300-400k. misschien dat maar doen dan. het is toch niet echt een denderende koop en ik heb hem ook niet echt nodig(tenzij 1 van me spitsen geblesseerd raakt).

keepertje van me is naar matig exp gegaan altijd leuk. gister zag ik dat nog niet(in ham)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nog een miljoen op de bank, omdat ik elke week winst maakte op de stadioninkomsten vorig seizoen, ik kon maar niet verzinnen wat ik daarmee aan moest, dus heb ik maar 500k betaald voor een goed keeper met mythisch spelhervatten :P
Een experimentje zeg maar. Ik had toch mijn reservekeeper (ook hoog solid) verkocht voor 400k, dus in feite ga ik er maar een ton op achteruit.
Als dat een beetje leuk uitpakt, stem ik volgend seizoen mijn aankoopbeleid daar wel op af. De verhalen die ik zo hoor zijn erg positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn goddelijk spelhervatting middenvelder is vorig seizoen net niet top scoorder geworden dus jah het is best rendabel heb geloof ik 5 wedstrijden met 2-1 gewonnen met een se goal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ok trieste TU:
Vorm +2 -9! (en ik heb verd*mme geen conditie getraind!)
TSI +340 -4590 (keeper er voor 4 weken uit, was al een tsi daling van ruim 2000 :( )

Dat wordt lastig aanstaande zondag, moet namelijk meteen tegen 1 van mijn directe concurrenten voor promotie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Vorm -17 / conditie +11 :'( :'( :'( :'( :'( Daar gaat mijn matig(laag) middenveld met MOTS :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
hattrick plat :'(

Misschien heeft het te maken met de TU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:29:
hattrick plat :'(

Misschien heeft het te maken met de TU ;)
Hij was zo traag als stroop, dus er liep iets niet helemaal lekker....

Mijn vormupdate werd ik ook niet echt blij van.... het rare was dat de vorm vooral bij spelers dropte die gewoon hadden gespeeld(heb geen conditie getraind). Daardoor had ik ook een negatieve TSI update, aangezien mijn keeper en 2 toptrainees in vorm zakten.

Leuk was wel weer dat een main trainee die nu op een 50% plek trainde popte, en nu in de verkoop gaat....
@ H3!N uitmuntend winger + matig positiespel(redelijk stamina) van 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen geld voor een formidabele laat staan uitmuntend met pm en passen :)
door conditietraining daalt de vorm meestal nog wel 1 of 2 weken erna.
ik was vanochtend zelfs vergeten om de TU te checken in ham. dat zegt wel weer genoeg over hoe brak ik was vanochtend ;)

boys night out was wel erg gezellig ;) (post van vannacht viel nog mee, zal wel helder moment zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditietraining _/-\o_

TSI +1030 (+1240/-210)
Vorm (+4/-4) :)
Conditie (+12/-0)

Zalig, en nu weer over op verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TSI: -1290 (+980/-2270)
Vorm: 3 (+5/-2)

Nice, flinke achtergronddalingen in de vorm zo te zien. Altijd lekker dat tussenseizoen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Vorm: +4/-6
Conditie: +19

Prima, al mijn middenvelders/vleugelspelers/aanvallende verdedigers hebben nu min goed conditie en mijn toch al fijne verdedigers trainees hebben er door de conditie training zoveel TSI bijgekregen dat ze aardig in waarde gestegen zullen zijn (voor de wat minder oplettende koper).

Ben helaas woensdag wel uit de beker gegaan (als VIII niet echt een schande), maar heb er wel een verlenging uitgesleept. Met de PIC van woensdag en die van de komende zondagen (2 WO's in 3 wedstijden) moet ik zelfs met 5-3-2 + PIC de rest van de competie wel een leuk middenveld halen.

Ga nu op zoek naar uitstekend middenvelders + min redelijk verdedigen van 19 jaar om als aanvallende verdedigers te trainen. Die kunnen mooi zondag op de middenveld spelen en woensdag in de verdediging tot ze goed genoeg zijn voor de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
16-09-2005 Control Hattrick from your Mobile Phone
Have you ever been frustrated by not being able to perform a youth pull because you were away from your computer? Have you ever remembered too late to turn on SMS text messaging for your match reports? Have you ever wanted to continue bidding on a player while stuck in a boring meeing? Now you can! Our new interactive SMS service allows you to send Hattrick commands from your mobile phone. During the initial test phase you will not need to pay for the SMS commands you send and, as always, you only pay one Hattrick Credit per SMS you receive. You find our SMS services under Mobile in the main menu.

Cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien is slechts 1 trainee van zwak naar matig passen gegaan meer niet. erg jammer. maar volgens seizoen weer een weekje en dan wellicht meer.

had msch net zo goed al pm kunnen gaan trainen, maarja achteraf gelul koop je niks voor. voor hetzelfde geld waren er 3 gepopt en dan was je erg blij geweest :)

rest van de TU kijk ik thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
kweenie schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:48:
16-09-2005 Control Hattrick from your Mobile Phone
Have you ever been frustrated by not being able to perform a youth pull because you were away from your computer? Have you ever remembered too late to turn on SMS text messaging for your match reports? Have you ever wanted to continue bidding on a player while stuck in a boring meeing? Now you can! Our new interactive SMS service allows you to send Hattrick commands from your mobile phone. During the initial test phase you will not need to pay for the SMS commands you send and, as always, you only pay one Hattrick Credit per SMS you receive. You find our SMS services under Mobile in the main menu.

Cool 8)
Idd super feature en ideaal voor als je op vakantie bent of niet over een computer met internet kunt beschikken!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zie liever dat ze een speciale site maken waar je makkelijk met je pda op kan navigeren :) Mijn edge verbinding krijgt echt 0 respons van de site. Heb overigens een WiFi pda voor privé gescoord, en daarmee kom ik thuis wel makkelijk op hattrick. Ik ben helemaal blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
Mijn eerste speler met vleugelspel naar formidabel :)
toch leuk voor als je pas 2 maanden je team hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-18/+1 in vorm
die +1 is mijn coach
Ik heb 24 spelers, dus das best wel balen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah bah, klotetraining, heb ma 1 keer conditie getraind dit seizoen => resultaat =>

vorm - 18 :s

conditie maar +4 ofzo

Zouden er weer problemen zijn met die training van spelers die in de beker gespeeld hebben, dat ze zogezegd niet gespeeld hebben volgens hattrick? Deze bug zat er namelijk begin vorig seizoen ook in, in belgie in ieder geval toch :s

-18 bah bah, en dat net voor de topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:29:
-18 bah bah, en dat net voor de topper :)
Haha zit jij in een 6 WO poule dat je eerste wedstijd een topper is ;)

Voor mij is de eerste wedstrijd trouwens ook de belangerijkste hoor, ik zit in een poule met 3 WO's en 3 niet trainende teams (althans zonder friendlies). Alleen mijn mede promovendus heeft een trainingsprogramma en daar moet ik dus zondag tegen. Als ik die wedstrijd met PIC win dan promoveer ik dit jaar weer fijn verder naar de VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

mag ik klagen ofnie?
+23 conditie
-14 vorm !#$%$#@

a.s. zondag tegen de concurrent, dus ga maar motsen. De rest in de competitie stelt niet veel voor.

[ Voor 6% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 16-09-2005 11:47 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemiddelde vorm naar Matig! Wel weer een 20 jarige naar formidabel verdedigen.

Heeft onder druk van de real en virtual world ;) besloten om supporter te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:41:
[...]

Haha zit jij in een 6 WO poule dat je eerste wedstijd een topper is ;)

Voor mij is de eerste wedstrijd trouwens ook de belangerijkste hoor, ik zit in een poule met 3 WO's en 3 niet trainende teams (althans zonder friendlies). Alleen mijn mede promovendus heeft een trainingsprogramma en daar moet ik dus zondag tegen. Als ik die wedstrijd met PIC win dan promoveer ik dit jaar weer fijn verder naar de VII.
WO poule? 1ne wo, het team dat opgekomen is van VII.
Mijn eerste WO team ooit :)

Vind het toch ma raar, van 1 week conditite training zo een vorm dip, nog nooit meegemaakt.Maja, het staat niet voor niks in de regels.
Hoop dat het die bug van vorig seizoen niet is :)

Ik speel ook pic(1ste beker match), mots(nu zondag) , pic woensdag(wo beker) :), maja dankzij mijn mooi waardeloos leiderschap blijft er van die pic nooit veel over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mensen ik heb eens gekeken naar de banen binnen onze fed, er zijn er heel erg veel maar veel zegt het niet hehe. Sommige zeggen weer te veel :) Is het misschien handig dit eens op te ruimen en nieuwe naampjes te verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Waarom klaagt iedereen hier die conditie heeft getraind 8)7

Het is algemeen bekend dat deze trainingsvorm de vorm beïnvloed... En dan gaat iedereen hier lopen miepen dat de vorm naar beneden gegaan is... Dat is nogal logisch, dat gebeurt gewoon sowieso in het tussenseizoen en als je dan ook nog conditie gaat trainen. Het gebeurt gewoon. Stop met zeuren.

Ik zie bij sommigen dat er 15 man omhoog gegaan zijn in conditie, wees daar gewoon blij mee, en train anders volgend seizoen gewoon op een hoofdstat in het tussenseizoen (zoals ik). Dan heb je veel minder last van de vormdaling (al is hij hier ook wel lichtelijk aanwezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:14:
Heeft onder druk van de real en virtual world ;) besloten om supporter te worden
En zo moet het ook ;)

Denk dat er best geweld gebruikt mag worden hoor om iemand over te halen supporter te worden :) 154 leden alweer in de fed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:30:
@Damien: kan nog steeds niet solliciteren naar de GoT Cup functie van de fed. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik op dit moment GoT-lobbes ben wat niveau 6 is, de GoT Cup functie is niveau 5 en als ik het zo bekijk kan ik naar geen enkele functie solliciteren die lager is dan niveau 6. Ik weet niet of dit het probleem is hoor, maar een klein gokje kan geen kwaad natuurlijk :)
Dit moet nu mogelijk zijn :p Cupgeit isde job ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:52:
Mensen ik heb eens gekeken naar de banen binnen onze fed, er zijn er heel erg veel maar veel zegt het niet hehe. Sommige zeggen weer te veel :) Is het misschien handig dit eens op te ruimen en nieuwe naampjes te verzinnen?
Ja. Gaan we meteen doen ;) . Het is veel handiger om gewoon leden te hebben (die dan wel een speciale naam kunnen hebben, zoals bijvoorbeeld 'tweakers'). En dat mensen die een speciale functie hebben daar ook een speciale naam krijgen zodat iedereen kan zien wie hij moet contacten voor de '8-bits' de 'GoT cup' of als hij de 'algemeen directeur' wil spreken.

/edit

Guildmaster
Retired GoTfather
Retired Co-Founder
Fed-Stats Owner <- dit ben ik maar ik kan geen 2 functie's hebben ;)
Forum Jockey
Cupgeit
Retired Modje
Grootmeester
Webmeester
TacTweaker
Abacus Emeritus
Geliefd Gansje
TotoHottemetot
Redacteur
IRC Tweak/Beheerder
Promotor met vlaggetjes
Tweakotine Addict
GoT-Lobbes
Tweakeroid <- voor iedereen gewoon
GoT-HT Clown
Juffer
bl@@t@@p
Stuiterb@l
Agricula Simplex
F@@lh@@s
Wannabee-Tweaker
Dw@rfgeit
Op de Schopstoel
Disciple of GoT <- voor mensen die iets speciaals betekend hebben?

Nieuw
8-bits beheerder

Voor iedereen duidelijker denk ik :)

[ Voor 46% gewijzigd door Sandyman538 op 16-09-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm wel gelijk een hoop weg gestreept :)

We moeten een speciale titel hebben voor mensen die vroeger veel gedaan hebben maar nu minder actief zijn :)

Ere Tweakers ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:03:
Hmm wel gelijk een hoop weg gestreept :)

We moeten een speciale titel hebben voor mensen die vroeger veel gedaan hebben maar nu minder actief zijn :)

Ere Tweakers ofzo.
Ja dat bedoelde ik met disciple of GoT maar daar kun je dan ook ere-tweaker van maken. Zulke mensen moeten namelijk niet vergeten worden!

/edit

En heel veel banen hebben helemaal geen functie. Je kunt het daarna gewoon allemaal weer uitbreiden, dat is leuk, maar heel veel banen bestaan al niet meer (bv. totohottemetot, retired GoTfather, TacTweaker, promotor met vlaggetjes, GoT HT clown en juffer).

En het verschil tussen Tweakeroid, bl@@t@@p, Wannabee tweaker en disciple of GoT is nu redelijk onduidelijk (en dit zijn samen de meeste mensen :) ). Als je die allemaal dezelfde naam geeft ruimt het alweer redelijk op.

[ Voor 37% gewijzigd door Sandyman538 op 16-09-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:53:
Waarom klaagt iedereen hier die conditie heeft getraind 8)7

Het is algemeen bekend dat deze trainingsvorm de vorm beïnvloed... En dan gaat iedereen hier lopen miepen dat de vorm naar beneden gegaan is... Dat is nogal logisch, dat gebeurt gewoon sowieso in het tussenseizoen en als je dan ook nog conditie gaat trainen. Het gebeurt gewoon. Stop met zeuren.

Ik zie bij sommigen dat er 15 man omhoog gegaan zijn in conditie, wees daar gewoon blij mee, en train anders volgend seizoen gewoon op een hoofdstat in het tussenseizoen (zoals ik). Dan heb je veel minder last van de vormdaling (al is hij hier ook wel lichtelijk aanwezig).
Jaja, kweet da allemaal, ma kheb ook nog kwalificatiematch gespeeld, dus dacht, oh, vorm zal wel zooo veel nie zakken. Maja niks aan te doen hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey blijf van mijn dw@rfgeit status af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:14:
Ha ha. Toen ik net de beschrijving las dacht ik ook... dat kan er maar 1 zijn. Beschrijving: Voor de bijzonder koppige onder ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:14:
:P Misschien maak ik wel iets veeeeeeel toepasselijkers voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:53:
[...]

En zo moet het ook ;)

Denk dat er best geweld gebruikt mag worden hoor om iemand over te halen supporter te worden :) 154 leden alweer in de fed :)
Dat moet wel ff ophouden zolang ik het handmatig moet invoeren in Alltidhattrick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:17:
[...]

:P Misschien maak ik wel iets veeeeeeel toepasselijkers voor jou ;)
En Damien, als je toch bezig bent kun je het interne bericht ook wel even wijzigen ;) Pewwy is winnaar van de 9e editie. :)

/edit

De fed weer in beweging ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 16-09-2005 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ik ben gisteren ook maar supporter geworden en direct ook maar lid van de federatie :)

Ik zit helaas nog steeds in de 11 maar met een beetje geluk kan ik dit jaar promoveren en langzaam mijn team op gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wceend schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:19:
Ik ben gisteren ook maar supporter geworden en direct ook maar lid van de federatie :)

Ik zit helaas nog steeds in de 11 maar met een beetje geluk kan ik dit jaar promoveren en langzaam mijn team op gaan bouwen.
Welkom bij de club :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Je hebt een zwaardere competitie dan ik in de 9e... 3 aardige teams in je pool. Succes ermee. Moet wel kunnen hoor, en iig een leuke uitdaging.

(ik zou een beetje uitdaging in mijn competitie wel waarderen... Is meer de vraag hoeveel WO's en tijdens het seizoen nog gaan bijkomen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: +7/-3
Ervaring: +2

Verder geen stijgingen, helaas wel mijn wonderbaarlijk spits naar slecht vorm gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
TheInsomniac schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:36:
Je hebt een zwaardere competitie dan ik in de 9e... 3 aardige teams in je pool. Succes ermee. Moet wel kunnen hoor, en iig een leuke uitdaging.

(ik zou een beetje uitdaging in mijn competitie wel waarderen... Is meer de vraag hoeveel WO's en tijdens het seizoen nog gaan bijkomen :( )
Mijn doel is 2e worden en promoveren en ik dnek dat dat wel moet lukken dit jaar.
WO's heb ik dan wel niet maar wel teams die na 7 weken niet inloggen vervangen worden door een nieuw team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik wil graag in de "Hall of Fame"

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt niks te willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ohja dat is ook wel een leuke naam :) "GoT Hall of Fame" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Damien2004 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:43:
[...]

Ohja dat is ook wel een leuke naam :) "GoT Hall of Fame" :)
mss ook een "wall of shame" erbij dan voor de losers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wceend schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:49:
[...]

haha ja maar die zullen dan wel snel de fed verlaten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00
Sandyman538 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:19:
[...]

En Damien, als je toch bezig bent kun je het interne bericht ook wel even wijzigen ;) Pewwy is winnaar van de 9e editie. :)

/edit

De fed weer in beweging ;)
Heb het al eventjes veranderd

Nu moet alleen het GoT Cup winners logo nog even aangepast worden...... Wie kon ik daarvoor ook alweer aankijken?! Wubmaster volgens mij ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Mils op 16-09-2005 16:41 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:49:
[...]

wordt een flinke wall dan ben ik bang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:14

Cis

Woei! 2 weken conditietraining getraind. Conditie is nu weer goed van elke middenvelder... maar de vorm... :X :X

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer goed? was ie gedaald dan? dat kan toch niet?
Vorm is zo te zien best bijgetrokken na weekje conditie trainen, maar ik ga het niet proberen zondag. competitie is kansloos(lpek 3 maximaal) dus ik ga voor die beker.
zondag pic, woensdag ook pic, zondag erop thuis tegen minder team weer pic en dan woensdag weer eens kijken wat de tegenstander is(gemakshalve ga ik er vanuit dat ik doorga ;) )
ts is dan iig zeer hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:19:
competitie is kansloos(lpek 3 maximaal) dus ik ga voor die beker.
Je gaat voor de beker :? Als je hem wint krijg je een krat bier van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Heb ik nog een vraagje.
Is het mogelijk om de Hatstats voor je tegenstander ergens te bepalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:10:
[...]

Je gaat voor de beker :? Als je hem wint krijg je een krat bier van me :)
zucht... be-grij-pend lezen

niet dat het iemand boeit maar hier is ie toch dan de TU :)

Korte Pass +1/0
Experience +1/0
Vorm +7/-6
TSI +2.710/-2.600

toch geinig dat weekje passen trainen. de TPE van die trainee is van 1.8 naar 2.4 mln gegaan :))))

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:19:
weer goed? was ie gedaald dan? dat kan toch niet?
Vorm is zo te zien best bijgetrokken na weekje conditie trainen, maar ik ga het niet proberen zondag. competitie is kansloos(lpek 3 maximaal) dus ik ga voor die beker.
zondag pic, woensdag ook pic, zondag erop thuis tegen minder team weer pic en dan woensdag weer eens kijken wat de tegenstander is(gemakshalve ga ik er vanuit dat ik doorga ;) )
ts is dan iig zeer hoog :)
Je hebt een coach met waardeloos leiderschap en je denkt dat je TS na 3 keer piccen "iig zeer hoog" is? Dat wil ik nog wel eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover mogelijk :) wel 3x piccen achter elkaar he dus geen week, maar slechts paar dagen ertussen elke keer. volgend seizoen wil ik of een nieuwe coach of ik maak een winger van me coach als ie goed ervaring haalt. als ie dat dit seizoen haalt wordt ie dan al coach. goed/matig coach heb ik dan. das wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:12:
voor zover mogelijk :) wel 3x piccen achter elkaar he dus geen week, maar slechts paar dagen ertussen elke keer. volgend seizoen wil ik of een nieuwe coach of ik maak een winger van me coach als ie goed ervaring haalt. als ie dat dit seizoen haalt wordt ie dan al coach. goed/matig coach heb ik dan. das wel lekker
ja, zelfde hier. Heb 1.5 seizoen terug een 34 jarige "winger" gehaald met toen goed ervaring & matig leiderschap, ik wacht alleen nog totdat ie naar uitstekend gaat (scheelt weer max. 200k aan opleiding 794k/592k)

en als mijn beredenering klopt zit ie daar vlakbij want ik moet 681k betalen op het moment om hem te converteren en iemand met uitstekend leiderschap kost 592-672k, dus komt in de buurt :)

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 16-09-2005 19:53 ]

• Swanfield
Uitleg nieuwe baan:

- GoT V.I.P.

Voor de mensen die een hoop voor de Fed betekend hebben en ook nu nog steeds helpen aan het verbeteren en leuk houden van deze Fed. Deze titel moet je verdiend hebben en sommige verdienen deze titel ook :) Ze zijn tevens steun en toeverlaat voor mij als ik het bijvoorbeeld effe niet meer ziet zitten haha :)

Rechten:
Lid
Wijzig regels
Verander het interne bericht
Wijzig de publieke informatie
Accepteren/afwijzen aanvraag
Sluit lid uit
Verstuur nieuwsbrief
Creëer Opiniepeilingen

Tevens wil ik Tweakeroid dadelijk de rechten geven om een Opiniepeiling te maken.

Verwijderd

Heb in totaal 2 weken conditie getraind...
Maar deze week conditie +16
En de vorm +1/-8

• -TheNose-
Pfff een van mijn trainees is echt een zware miskoop geweest...dacht dat ik goed zat met zijn TSI (zoals ik met twee andere wel heel netjes vlak voor een stijging kocht), maar deze gast is nu 19 en moet nog naar formidabel gaan! :( (op uitstekend gekocht vorig seizoen). Deze knurft gaat er dus uit als hij formidabel wordt (volgende week waarschijnlijk :P ) voor rond de 600k (hoop ik) en dan koop ik voor dat geld wel een nieuwe 17 jarige trainee...

@H3!N/Joss ik heb ook twee basisspelers die binnenkort naar goed ervaring moeten gaan...kan ik ook een goed/matig coach van maken dan...scheelt wel met PIC spelen dan idd....nu slecht leiderschap, dus is na een week alweer op oude nivo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Eindelijk weer een verkoopbare YP :)

René Spierenburg (76881819)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 230

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nog steeds geen uitstekend pull :P matig verdedigen, matig vleugelspel 17j

ohja en hij heet Kokmeijer dus ik verkoop hem maar voordat Bouaouzan langs komt... (ookal levert het meer 1k op, wie 't kleine niet eert....

[ Voor 50% gewijzigd door Joss op 18-09-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier wel een uitstekend pull, maar of ik er nou rijk van word...

Roelof Beets (76894067)
18 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Speciality: Head

Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: poor Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: excellent

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wel vaag is dat vandaag mijn sponsorgeld weer direct naar het eindbedrag van vorig seizoen schoot (+ 9000). Altijd meegnomen natuurlijk, maar wel wat vaag dat het direct weer op hetzelfde niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word zo vreselijk depressief van mijn jeugd. weer een 1 of andere patatbakker gepulled...

ik heb ook een hele lekkere miskoop gedaan, hoewel is 3x geblesseerd geweest(totaal 6 weken ofzo) en volgens mij heeft ie ook die trainingsbug gehad stond 3 weken stil in tsi, die is 20 en moet nog formidabel worden pfff lol haha :) :). wel hele hoge bijstats (wing en passen)... maar goed het is niet altijd feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pewwy schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:05:
Wel vaag is dat vandaag mijn sponsorgeld weer direct naar het eindbedrag van vorig seizoen schoot (+ 9000). Altijd meegnomen natuurlijk, maar wel wat vaag dat het direct weer op hetzelfde niveau is.
Hmm, das wel heel mooi.
Hier 15k omhoog, nog 18k te gaan.

En de eerste keer het nieuwe salaris betaald, 250k verlies deze week :X

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfff mijn YP was ook weer te triest voor woorden, vraag me af of ik ooit wat bruikbaars/verkoopbaars zal pullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
s_de_hoog schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:36:
[...]

Hmm, das wel heel mooi.
Hier 15k omhoog, nog 18k te gaan.

En de eerste keer het nieuwe salaris betaald, 250k verlies deze week :X
Hier het sponsorgeld ook 18k omhoog en een verlies van 256k 8)7 Hoop dat dat allemaal goed komt dit seizoen :)

YP was totaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ga vanavond om mijn middenveld te versterken met twee aanvallende centrale verdedigers spelen! Eerste keer dat ik dit doe, ben benieuwd hoe het uitpakt. Mijn defencieve ratings kunnen het wel hebben, nu hopen dat mijn middenveld sterk genoeg is ondanks schorsing van 1 van mijn sterkste spelers aldaar! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

mijn jeugdopleiding vandaag op uistekend! maar yp van nixx :(

17 jr, matig positiespel en matig verdedigen, zal niet veel opleveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar. Heb een yp 22 jaar. Tonny Kreuk (76913061) TSI 100 keepen slecht leiderschap goed maar geen clown. HAM geeft een TPE van 37.500 met 29 hits. Heb wel meegemaakt dat HAM scheef zat maar deze vind ik heel opmerkelijk. Iemand die weet hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ham zit er wel vaker falikant naast. kijkt niet naar ervaring, behaalde sterren, specialiteiten, rekent sommige bijstats niet mee enz enz...

maar een slecht keeper van 37,5k lijkt me beetje veel. hij is om en nabij de € 0,- waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaat hem ook zeker niet proberen te verkopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het zou natuurlijk kunnen dat er een persoon is met één dikke verkoop, dan berekent HAM netjes het gemiddelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
we gaan weer beginnennnn :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.