Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 16:57
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/banner.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |
[center]deel 11 t/m 19[/center]
| deel 11 | 30-10-2003 / 18-11-2003 || deel 12 | 19-11-2003 / 09-12-2003 |
| deel 13 | 09-12-2003 / 28-12-2003 || deel 14 | 28-12-2004 / 15-01-2004 |
| deel 15 | 15-01-2004 / 04-02-2004 || deel 16 | 04-02-2004 / 25-02-2004 |
| deel 17 | 25-02-2004 / 12-03-2004 || deel 18 | 12-03-2004 / 30-03-2004 |
| deel 19 | 30-03-2004 / 18-04-2004 |

Statistieken deel 1 t/m 18
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11.005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41.011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91.008 28 36,0
deel 10 1.003 28 35,8
deel 11 1.008 20 50,4
deel 12 1.014 21 48,3
deel 13 1.003 19 52,8
deel 14 1.005 18 55,8
deel 15 1.008 19 52,9
deel 16 1.020 21 48,6
deel 17 1.012 16 63,2
deel 18 1.009 18 56,1
deel 19 1.028 19 54,1
Totaal 18.010485 37,1

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
Dé site van GoT-end HT-ers
GoT-Cup Site
De GoT-HT Cupwinaars.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/fedlogo.jpg
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!

Alleen voor divisie VI en lager
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
GoT-HT-LadderGoT HT-Ladder. Hoe goed heb jij gespeeld tegen de andere GoTters?
Uitleg berekening GoT-Ladder
GoT-HT Newbe-FAQDé Newbe-FAQ door GoT-ters en voor GoT-ters.
GoT-HT op IRC#ht-got, #hattrick.nl, elke Zondag en Woensdag!
mIRC is een makkelijke IRC client.
SpelregelsALLE spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.2Veel uitleg over Hattrick, bijna elke n00b-vraag wordt daar bijna wel beantwoord. Daarnaast hebben ze ook nog enkele handige hulpmiddelen, waaronder bv. de arenasizer.
Newbe FAQEen FAQ voor de newbe's onder ons, maar ook erg goed voor de al wat gevorderde spelers.
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers.
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land.
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Hattrick RanglijstenZoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op.
Alleen voor divisie V en hoger
TopStatsZoek de ratings op van je favoriete teams.
Voor divisie VI en hoger
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't U-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches.
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers.
Hottrick.orgVele nieuwe en intressante statistieken, en artikelen.

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* grooviee17
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar Yared, yared@valheru.nl, of naar mij, jeanpaullekkerkerker@hotmail.com, sturen onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
* grooviee17

8 Bits of Hattrick
Door HoedjeVanPapier
The_Marshmellow mocht als eerste de 8 vragen van onze redacteur beantwoorden.
Daarna was Yared de gelukkige die naast de 8 vragen ook als eerste de wisselvraag mocht beantwoorden.
Als derde mocht de man van de statistieken, Grooviee17 zijn mening geven over Hattrick.
SandstorM was als vierde aan de beurt, en op 1e kerstdag werd zijn interview geplaatst
Frizza was daarna aan de beurt met het beantwoorden van het 'beruchte' vragenlijstje .
De volgende was RonaldKoeman, de manager van Fiets 'm d'r in. Ook hij beantwoorde vragen vol vuur.
HoedjeVanPapier kreeg ook onze Meester Feut Thije bereidt om enkele vragen te beantwoorden.
Daarna kwam de man achter de ladder, J_du_pee, aan de beurt.
De volgende die aan de beurt kwam, was de, tot dan toe vrij onbekende, [b]Pjotrski[b].
Natuurlijk ontkwam onze ToTo-man Brainpower niet aan de vragen die hem gesteld werden.
Daarna kwam onze bekerwinnaar Xanatorn aan de beurt, wat onze redacteur een hele eer vond.
De volgende die aan de beurt was, was Zonar, de man achter de ratings.
Daarna kwam MaestroTim aan de beurt, die met zijn wisselvraag zelfs een special kreeg, waar iedereen op kon antwoorden.
De meeste kenden KdB waarschijnlijk nog niet, maar na het interview van onze eigen redacteur, is hij een stuk bekender geworden.
Ook de grootste daytrader van ons allen, mankit, kon wat tijd vrijmaken om de vragen te beantwoorden.
Om ons nog te vermaken tijdens de downtime, was Aristos op 'bezoek' geweest bij HvP, en had ook wat vragen beantwoord.
Daarna was de redacteur zelf aan de beurt, en maakte ons weer blij met een nieuwe 8 bits.
De volgende die het vragenvuur van HvP onder ging was Koentjuh, de manager van VV Achteruit.

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
RSD2K/Axel666 een Nederlandse U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001. :D
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was. Van het laatste deel was echter Maestrotim de grootste spammer.
Een compleet overzicht kan hier gevonden worden.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer bijna 85 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail Yared op yared@valheru.nl en hij helpt je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM. Lees ook eerst dit even door.
Het is ook mogelijk om via internet-bankieren supporter
te worden. Lees daarvoor dit even door.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van .plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 14Grooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & "GoT-Father"Yared69953
GoT-HT site beheerDevv05, Brainpower, JackintheBox144178/144591/144822
GoT-HT Cup + StatsGrooviee17
(The_Marsmellow*/The Dolf)
145138
(146886/68982)
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
Got-HT LadderJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marsmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurHoedjevanpapier143980
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, meldingen dat HT weer eens down is, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed ;).

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en dan melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

To Be Continued.... :*)

Grooviee,
msn: jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/grooves-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
* grooviee17 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Yared voor het altijd bijhouden van deze startpost

[ Voor 4% gewijzigd door grooviee17 op 19-04-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Alweer deel 20, wat gaat het toch weer snel. Bij deze wil ik iedereen bedanken die in de afgelopen 485 dagen dit topic levendig, grappig, informatief en up-to-date hebben willen houden. Zonder jullie wat dit nooit gelukt :D.

Op naar de volgende 20 delen!

Maar eerst natuurlijk nog post nr. 20.000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Reminder

Mensen reageer hier even op A.j.b?

Anoniem: 34339 in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

---

En anders doe ik het zelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 08:02

^^0nMe

Got Babana's?

Brainpower schreef op 18 april 2004 @ 22:29:
[...]

Keedan!!! Dat wordt weer een ronde verder denk? ;) Succes alvast...ik ga hem volgen!
Ronde verder is nog niet zo makkelijk, moet nog ff verzinnen hoe ik zijn middenveld ga domineren. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

zo vandaag 2-2 met PIC, redelijk tevreden over me ratings:) Maar ff vraag, nu mijn sterspeler voor 394k is verkocht heb ik weer wart geld in kas, nu wil ik wat trainees gaan kopen, maar nu is mijn trainer, matig-matig. Moet ik nu een slecht-redelijk aantrekken!? wat adviseren jullie.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:55
Startpost is weer zeer netjes te noemen, complimenten daarvoor. Ik neem je tip mankit (zoeken op ervaring) even mee, dank daarvoor :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ben niet bold in de openingspost!!!! :'(
Verder wel een goede openeingspost weer natuurlijk.

Vandaag met een WO gewonnen, mijn concurrent speelde gelijk dus nu alleen op kop in de league met 18 punten, nummer 2 heeft 16 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

hmmz, ik voel me enigzins bestolen met mijn verlies van vandaag.
Ik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
FC Rustig
Player rating and Team formation
Midfield:   inadequate
Right Side Defence:     excellent
Central Defence:    formidable
Left Side Defence:  passable
Right Side Attack:  excellent
Central Attack:     excellent
Left Side Attack:   weak

Hij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Midfield:   inadequate
Right Side Defence:     weak
Central Defence:    passable
Left Side Defence:  passable
Right Side Attack:  passable
Central Attack:     passable
Left Side Attack:   weak

Eindstand 1-3
Ik heb maar 1 kans gehad in de hele wedstrijd. Vreemd. Ook omdat ik op elk vlak gewoon beter of gelijk ben. Soms zelfs een verschil van meerdere niveaus. Dit verwacht je toch te winnen.

Ook een nieuw dieptepunt in middenveld-rating.ik kan geen engels Ik heb te lijden onder blessures en vormverlies.
Wel leuk om te zien dat mijn nieuw aangetrokken keeper zijn beloofde 3 sterren haalt. Mijn nieuwe verdediger ook 2.5 ster haalt. Jammer dat mijn andere verdediger er in zijn 1e wedstrijd met 2 gele kaarten in een tijdsbestek van 10 minuten uit vloog. Nu kan ik niet zien hoeveel sterren hij haalt.

Nouja, volgende week maar MOTS tegen hem. We zien wel hoe dat de rest van het seizoen uitpakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 53390 op 19-04-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:12

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 34339 schreef op 18 april 2004 @ 22:48:
Reminder

Mensen reageer hier even op A.j.b?

Anoniem: 34339 in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."

---

En anders doe ik het zelf wel :)
Helaas heb ik er te weinig tijd voor om met goede teksten op de proppen te komen aangezien het bij mij toch meestal 90% onzin is.

Vandaag 2-5 gewonnen nogsteeds plek 1 stevig in handen

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag weer gewonnen met 0-2. Jammer dat mijn spitsen steeds minder gaan presteren (2*). Helaas te weinig geld voor een upgrade wegens aankoop van een verdediger en uitbreiding stadion.

ff een vraag over het stadion. Hoe groot is normaal voor een VI divisie? En voor een V want ik zou graag weten of het nog voldoet mocht ik deze keer wel promoveren.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Yp: Thomas Klok, 19 jaar,
Scoren goed, bijstats slecht, maar scoorde de 1e punt deze match.

Met 1-3 gewonnen in een uitwedstrijd, met aardige stats. Alleen van de linkervleugel zit ik te balen omdat ik daar een betere voor had. M'n centrale verdediger is weer uit de lappenmand en kan weer aanvallend verdedigen. :)

Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

The Dolf schreef op 19 april 2004 @ 00:21:
ff een vraag over het stadion. Hoe groot is normaal voor een VI divisie? En voor een V want ik zou graag weten of het nog voldoet mocht ik deze keer wel promoveren.
Dat hangt erg af van je supportersgrootte, maar gemiddeld zijn de stadionkosten in de VI 12k en in V 21k. Die 12k zal wel een stadion van ongeveer 18.000 zijn ofzo. 21k hoort bij een stadion van 40.000.

Gisteren 1-2 gewonnen, was weer vele malen beter, maar de uitslagen willen nog niet echt conform de match-engines lopen :(

Overigens: uit de hattrick regels:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Populariteit: 
* geliefde teamspeler / beloved team member
* populair / popular
* sympathiek / sympathetic
* aangenaam / pleasant
* controversieel / controversial
* gemeen / nasty

Waarom zit er nog iets boven populair??? Bestaan die überhaupt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 104413 schreef op 18 april 2004 @ 23:02:
zo vandaag 2-2 met PIC, redelijk tevreden over me ratings:) Maar ff vraag, nu mijn sterspeler voor 394k is verkocht heb ik weer wart geld in kas, nu wil ik wat trainees gaan kopen, maar nu is mijn trainer, matig-matig. Moet ik nu een slecht-redelijk aantrekken!? wat adviseren jullie.?
Matig matig is wel goed. Vooral als je nog in de VIII.e divisie speelt. Nu je bijna 4 ton hebt, moet je een plan uitstippelen. Zoals zaterdag al gezegd, zou ik 6 17jarige spitsen kopen, met redelijk scoren.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
@MaestroTim: ja, kijk hier maar eens :)

[ Voor 67% gewijzigd door grooviee17 op 19-04-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, onze bekende bob, stom, nooit aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

zowaar... ik heb iemand uitgedaagd voor de cup!

aangezien die persoon mij niet had uitgedaagd, ik nog geen repsonse heb gehad en de kans 80% is dat ik er niet aan toekom een opstelling te maken, lijkt me die 0-5 WO een goed begin van de cup :7

@groov, linkjes startpost updaten :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 07-05 13:00

CNS

Anoniem: 53390 schreef op 18 april 2004 @ 23:46:
hmmz, ik voel me enigzins bestolen met mijn verlies van vandaag.
[...]
Jammer dat mijn andere verdediger er in zijn 1e wedstrijd met 2 gele kaarten in een tijdsbestek van 10 minuten uit vloog. Nu kan ik niet zien hoeveel sterren hij haalt.
Met en man minder kan ik mij voorstellen dat je niet wint, ondanks dat je stats hoger zijn dan je tegenstander. Dit ziet in imho toch vrij normaal uit. (Tenzij dit in de laatste 10 minuten gebeurde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 22:24
Goeie morgen iedereen ;)

Maar verder, als je verdediger er na tien min al uitvliegt vind ook ik het logisch jah, dan ligt je verdediging gewoon 80 min lang open, ondanks dat je dan in je ratings beter bent, is het voor je tegenstander gewoon open huis dus opzich wel logisch vind ook ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 83760 schreef op 19 april 2004 @ 08:00:
[...]
Dat hangt erg af van je supportersgrootte, maar gemiddeld zijn de stadionkosten in de VI 12k en in V 21k. Die 12k zal wel een stadion van ongeveer 18.000 zijn ofzo. 21k hoort bij een stadion van 40.000.
Ik denk dat dat hoort bij ongeveer 35.000. Aangezien mijn kosten 19.000 waren met 30.000 plaatsen, en nu ik uitgebreid heb naar 40.000 zijn de kosten 26.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

:) Ik sta in VI.886 na mijn 0-5 gePICte overwinning (nee, geen WO) nog steeds 6 punten los :) En de concurrenten onder mij slaan elkaar de hersens in :D Dus de kans dat ik dit seizoen ga promoveren is dit seizoen wel aanwezig...

V HERE I COME!! :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Gister nie best gespeeld, 1 - 1 tegen een veeel mindere ploeg als mij. Ik domineerde de eerste helft met 84% balbezit en 2e helft met 91%!!. Tegen de nr 1 uit mijn compititie heeft hij ook al gelijk gespeeld (2 - 2). Wat kan zijn tactiek zijn waardoor hij tegen ons zo goed uitkomt?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm..dillema dillema dillema.. Heb binnenkort weer 1,5 miljoen te besteden, maar nu zit ik nog in grote twijfel wat te doen.. Ben eigenlijk opzoek naar een 4ster keeper en min 4 ster middenvelder, maarja,die zijn zo duur, dat ik een keuze moet maken.. Waarom kun je niet gewoon makkelijker geld in je club pompen ;)-zucht-

Denk toch eerst maar een 4ster middenvelder.... dan meot de keeper maar even een seizoen wachten :(

Soms zou je willen dat je twee posities tegelijk kon trainen.. ;) Maarja..

[ Voor 9% gewijzigd door koentjuh op 19-04-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CNS schreef op 19 april 2004 @ 09:16:
[...]
Met en man minder kan ik mij voorstellen dat je niet wint, ondanks dat je stats hoger zijn dan je tegenstander. Dit ziet in imho toch vrij normaal uit. (Tenzij dit in de laatste 10 minuten gebeurde)
ja, gebeurde nadat de score al bepaald was, in de laatste 10 minuten kreeg hij zijn 1e gele kaart. Daarna pas zijn 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Hebben ander mensen ook problemen met de hottrick site? Ik krijg alleen maar een witte site met rechts die groene schuifbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Geen problemen hier iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Anoniem: 53390 schreef op 19 april 2004 @ 10:52:
[...]

ja, gebeurde nadat de score al bepaald was, in de laatste 10 minuten kreeg hij zijn 1e gele kaart. Daarna pas zijn 2e.
Ja, dan ik me inderdaad voorstellen dat je je enigzins bestolen voelt. Maar er zijn hier volgens mij wel meer mensen die de match-engine niet helemaal snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Letsnow schreef op 19 april 2004 @ 11:09:
Hebben ander mensen ook problemen met de hottrick site? Ik krijg alleen maar een witte site met rechts die groene schuifbalk.
Heb ik ook last van sinds een paar dagen.
Oplossing: ff met Netscape die site bekijken :P
Heb geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik vind de engine dan weer wel leuk maar dat komt omdat ik nog geen slechte ervaringen heb gehad. Gister gewonnen ondanks dat de tegenstander een 7 sterren meer had, maar ik had MOTS aan....ben iig blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 11:55
Na 4 gelijke spelen afgelopen week eindelijk weer eens gewonnen! 2-1 tegen de nummer 6. Ik denk dat mijn team wel de betere was, maar het scheelde niet veel! De overwinning is dus enigszins terecht te noemen.
Sta nu wel weer 4e in mijn V pouletje!

Verder heb ik laatst mijn 23-jarige verdediger voor 615.000 verkocht die net excellent was geworden. Ik was die knakker nog aan het trainen en het werd door zijn leeftijd hoog tijd om hem te verkopen. Verder was hij ook een pleasant guy met solid leadership en excellent set pieces. Geen slechte speler dus, maar ik vond het wel een heel aardig bedrag!

Nu ben ik eigenlijk een 17-jarige excellent aan het zoeken, eventueel 18-jarig. Niet zozeer voor u20, want dat haalt hij toch niet meer, maar puur voor doortrainen en winst. Helaas zijn die nogal dun gezaaid. Hopelijk kan ik er vandaag of morgen een kopen. Ook zou ik er graag nog een goede spits bij willen, maar daar heb ik dan na de aankoop van de nieuwe verdediger geen geld meer voor. Dat moet dan maar ff wachten.

Woensdag de eerste wedstrijd voor de cup. Ik heb er zin in. Het is tenminste weer eens wat anders dan die zielloze oefenwestrijdjes!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Tommilio schreef op 19 april 2004 @ 12:06:
Ik vind de engine dan weer wel leuk maar dat komt omdat ik nog geen slechte ervaringen heb gehad. Gister gewonnen ondanks dat de tegenstander een 7 sterren meer had, maar ik had MOTS aan....ben iig blij :)
Ik heb ook nog geen problemen gehad met de match-engine. Komt misschien omdat ik vol op de aanval speel en een uitstekend centrum aanval heb in VII. Centrum aanval schijnt momenteel buitenproportioneel belangrijk te zijn ten opzichte van centrum verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

He jongens/ dames, ik heb een problemeen:

Mijn Hattrick Buddy werkt niet meer. Heb gisteren even een nieuwe versie gehaald, maar toen ik die had geinstalleerd werkte het programma niet meer. Kon geen contact meer maken met Hattrick server.
Daarna heb ik hattrick gedeinstalleerd en het nog een keer geinstalleerd. Dat werkte ook niet.

Toen probeerde ik dus Microsoft .NET Framework v1.1 te installeren, maar kreeg toen een melding dat ik die al had geinstalleerd. Ik zag het ook gewoon netjes staan tussen "add and remove programs" in het configuratie scherm.

Heb inmiddels al even goed gezocht op de hattrickbuddy site op het forum, maar daar was niets te vinden. Het heeft ook niet te maken met het ip adres dat je moet wijzigen naar .158, want in de nieuwe versie hoef je geen ip meer in te stellen.

Het enige wat ik zelf nog kan bedenken is dat ik Microsoft .NET Framework v1.1 misschien opnieuw moet installeren, maar dat betwijfel ik. Dat ga ik nu even testen.

Iemand anders nog een idee??

[edit] Het opnieuw installeren van dat Framework help dus ook niet [edit]

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 19-04-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:03

Mystikal

It never hurts to help!

Nadat ik vorige week in topic deel 19 om advies had gevraagd, omdat ik tegen mijn nummer 2 moest zie:
Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19
Wilde ik toch even een update gegeven hoe het was gegaan..
Eerst het goede nieuws.
Mijn TS staat nu op 9.
Ik heb de wedstrijd wel verloren met 5-0. Ik ben nu benieuwd of ik inderdaad de volgende keer wel ga winnen.

Ik speel volgende keer sowieso MOTS en wederom 3-5-2. Maar een van jullie zijn dat mijn TS volgende keer zo hoog zou zijn, dat ik gegarandeerd zou winnen...
Geldt dat nog steeds :X

MatchID: 16809694

Stats?
de Burgies

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: matig
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: matig

IK De Koekerds (ID 364246)
Middenveld: slecht ----------> Vorige keer nog zwak?
Rechter Verdediging: zwak
Linker Verdediging: matig

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 19-04-2004 15:23 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Mystikal schreef op 19 april 2004 @ 15:22:
Ik speel volgende keer sowieso MOTS en wederom 3-5-2. Maar een van jullie zijn dat mijn TS volgende keer zo hoog zou zijn, dat ik gegarandeerd zou winnen...
Ik betwijfel het. Op het middenveld ben je duidelijk minder dan hem. Ben benieuwd of je TS je daarbij zal helpen.

[ Voor 20% gewijzigd door CNS op 19-04-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Hmm... zou iemand hier voor 16.15 op kunnen reageren?
Ik ben erover aan aan het denken om een 17-jarige Noorse verdediger te kopen voor 650.000. Hij is een nasty fellow (wat me niet veel boeit) met excellent vededigen, inadequate stamina en scoring. Zijn waarde is 137.000 en de rest van zijn skills zijn verwaarloosbaar (poor). Wel heeft hij als special skill: "powerfull". Bij mij doet de shortlist functie van ham het niet (firewall en proxy) en ik zou graag willen weten of dit een mooie prijs is. Ik denk zelf van wel, maar ik twijfel nog...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Nadat ik vorige week in topic deel 19 om advies had gevraagd, omdat ik tegen mijn nummer 2 moest zie:
Eerst het goede nieuws.
Mijn TS staat nu op 9.
Ik heb de wedstrijd wel verloren met 5-0. Ik ben nu benieuwd of ik inderdaad de volgende keer wel ga winnen.

MatchID: 16809694

Stats?
de Burgies

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: matig
Linker Verdediging: zwak
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: matig

IK De Koekerds (ID 364246)
Middenveld: slecht ----------> Vorige keer nog zwak?
Rechter Verdediging: zwak
Linker Verdediging: matig
Maar welke taktiek heb je nu gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04:14

GaMbiNo

1337

dreamtheater schreef op 19 april 2004 @ 15:36:
Hmm... zou iemand hier voor 16.15 op kunnen reageren?
Ik ben erover aan aan het denken om een 17-jarige Noorse verdediger te kopen voor 650.000. Hij is een nasty fellow (wat me niet veel boeit) met excellent vededigen, inadequate stamina en scoring. Zijn waarde is 137.000 en de rest van zijn skills zijn verwaarloosbaar (poor). Wel heeft hij als special skill: "powerfull". Bij mij doet de shortlist functie van ham het niet (firewall en proxy) en ik zou graag willen weten of dit een mooie prijs is. Ik denk zelf van wel, maar ik twijfel nog...
Volgens hattrick Buddy is hij 826.000 waard.
Als ie een jaar ouder was geweest is dat nog 492.000.
Anyway you do the math, maar mijns inziens is het geen gekke prijs...
Eerst het goede nieuws.
Mijn TS staat nu op 9.

Je hebt gePIC'd dus?
Ik vond dat sowieso al een slecht idee met zo'n hoge TS in zo'n belangrijke wedstrijd magoed...
Ik vraag me af of je zulke grote verschillen goed gaat maken in de volgende ontmoeting of het moet zo zijn dat hij zondag al geMOTS'd heeft en komende zondag erg gaat tegenvallen.

[ Voor 25% gewijzigd door GaMbiNo op 19-04-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ik heb geen HAM maar als ik even wat transfermarkten bekijk lijkt dit me wel een goede prijs voor een 17 jarige excellent verdediger. Dat hij krachtig is maar niet veel uit, alleen maar goed. Krachtige spelers zien hun kwaliteiten als scoren, positiespel en verdedigen in de regen toenemen en verliezen hun scoringskwaliteiten in zonnige wedstrijden. Ook worden ze eerder moe in de zon (conditie verlies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op 19 april 2004 @ 15:46:
[...]

Volgens hattrick Buddy is hij 826.000 waard.
Als ie een jaar ouder was geweest is dat nog 492.000.
Anyway you do the math, maar mijns inziens is het geen gekke prijs...
Bedankt voor de info! Ik ga het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 19 april 2004 @ 15:46:

[...]

Je hebt gePIC'd dus?
Ik vond dat sowieso al een slecht idee met zo'n hoge TS in zo'n belangrijke wedstrijd magoed...
Ik vraag me af of je zulke grote verschillen goed gaat maken in de volgende ontmoeting of het moet zo zijn dat hij zondag al geMOTS'd heeft en komende zondag erg gaat tegenvallen.
3 punten uit 2 wedstrijden is genoeg dan staat hij nogsteeds 5 punten los ;)
Ik zou willen dat ik 5 punten los stond maar heb een poulgenoot die blijft volgen op 1 punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

The_Marsmellow schreef op 19 april 2004 @ 15:55:
[...]

Ik zou willen dat ik 5 punten los stond maar heb een poulgenoot die blijft volgen op 1 punt.
True maar dan moet ie die 3 punten eerst nog wel pakken natuurlijk. ;)
Ik heb zo'n vermoeden dat het komende zondag nog een leuke wedstrijd gaat worden... :)

Helaas heb ik dit luxeprobleem nog niet, ik sta een beetje in de middenmoot met niks meer te winnen of te verliezen.
Wie weet kan ik komend seizoen voor de titel gaan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 22:03

Mystikal

It never hurts to help!

The_Marsmellow schreef op 19 april 2004 @ 15:55:
[...]

Ja dat klopt. Ik weet ook niet waarom mijn middenveld nu slecht was. Normaal is ie matig. Ik ben zeer benieuwd of hij geMOTSe-ed heeft.
Kan iemand iets zeggen als we stellen dat hij geMOTS-ed heeft. Maak ik dan wel een goede kans de volgende keer?

Ps Overigens is het voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat hij 5 punten gemorst heeft in de eerdere wedstrijden.. Want de competitie stelt dus echt geen REET voor....

edit:
Maar mijn TS is nu 9, dus als ik de wedstrijd begin is ie 7?

[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 19-04-2004 16:04 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Als ik het me goed weet te herinneren is het zo dat als je PIC-ed de TS met 2 stijgt. Op maandag zakt hij er dan echter weer eentje (meestal althans, is ook afhankelijk van je teamleider). Als je MOTS-ed, dan HALVEERT je TS en dat trekt niet meer bij op maandag. Ben dus voorzichtig met MOTS-en. Ik zou het alleen doen als je nu een heel zware wedstrijd hebt en daarna een paar gemakkelijke, waar je dus weer kunt PIC-cen om je TS op te krikken.
Mystikal schreef op 19 april 2004 @ 16:02:
[...]

Ja dat klopt. Ik weet ook niet waarom mijn middenveld nu slecht was. Normaal is ie matig. Ik ben zeer benieuwd of hij geMOTSe-ed heeft.
Kan iemand iets zeggen als we stellen dat hij geMOTS-ed heeft. Maak ik dan wel een goede kans de volgende keer?
Uit zijn je ratings altijd iets lager dan thuis. Kan heel goed daarmee te maken hebben.
Ps Overigens is het voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat hij 5 punten gemorst heeft in de eerdere wedstrijden.. Want de competitie stelt dus echt geen REET voor....

edit:
Maar mijn TS is nu 9, dus als ik de wedstrijd begin is ie 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Mystikal schreef op 19 april 2004 @ 16:02:
[...]

Ja dat klopt. Ik weet ook niet waarom mijn middenveld nu slecht was. Normaal is ie matig.
07-03-2004 om 20:30 Thuis Middenveld: slecht
14-03-2004 om 20:30 Uit Middenveld: zwak
21-03-2004 om 20:30 Thuis Middenveld: zwak
28-03-2004 om 20:30 Thuis Middenveld: slecht
04-04-2004 om 20:30 Uit Middenveld: slecht
11-04-2004 om 20:30 Thuis Middenveld: zwak
18-04-2004 om 20:30 Uit Middenveld: slecht
Volgens mij overdrijf je het een beetje... :X
Als ik deze stats zo zie is het heel normaal dat je een slecht middenveld scoort :/
Door het thuisvoordeel zal je komende zondag echter wel weer zwak scoren en met MOTS'en matig.

Ik denk dat je concurrent niet geMOTS'd heeft aangezien hij vorige week uit al matig scoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Met gepaste trots kondig ik hier mijn nieuwste, duurste (650.000) en jongste (17 jaar) aankoop ooit aan:

Toralf Dahle (29378399)
17 years, passable form, healthy
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Speciality: Powerful

Nationality: Norge
Assessed value: 137 000 €
Wage: 1 320 €/week including 20% Bonus

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: poor Defending: excellent
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched

Misschien haalt hij ooit nog u20, maar daar ga ik bepaald niet vanuit. De Noren hebben nogal een sterk u20 team. Hij gaat in elk geval furore maken bij FC Zjwame! Met mijn goede coach moet hij binnen een seizoenetje of 2 een godsvermogen waard zijn (als hij niet geblesseerd raakt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Goede aankoop hoor!
650k is echt een koopje voor een 17 jarige excellent.
Wel is hij laag excellent en zal hij zeker niet de u20 halen, maar na 2,5 seizoen heb je een wonderbaarlijke speler die zo'n 3,5 miljoen waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik neem aan dat je bedoelt dat net excellent is en nog veel moet trainen om een niveau te stijgen, maar waaruit maak je dat op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 09:04

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Anoniem: 93433 schreef op 19 april 2004 @ 16:26:
Goede aankoop hoor!
Wel is hij laag excellent en zal hij zeker niet de u20 halen, maar na 2,5 seizoen heb je een wonderbaarlijke speler die zo'n 3,5 miljoen waard is :)
hou je er wel rekening mee dat ie net e4en niveau omhoog gaat aan het eind van het seizoen. De prijsen zakken dan altijd erg hard en moet je hem dus als 18 jarige verkopen.

Dit gaat natuurlijk niet op als hem langer wilt houden.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Nocturnal Supremacy heeft gisteren 3-1 op de broek gehad van de nummer 1. Maar ik speelde uit en PIC-te. Volgende week thuis maak ik hem af. Morgen loopt de deadline van miijn eerste uitmuntende verdediger af en hoop ik iets van 2 miljoen te besteden te hebben (en dan een goede middenvelder erbij). Ik sta troosteloos op de 6e plek in V :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo mijn supporter is geactiveerd, gelijk lid geworden van de federatie:) neem is een kijke 362199, wat vinden jullie van me logo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Briljant mooi logo hoe kom je daar dan aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 12:42
wat een domper zeg... zie net pas dat m'n "nieuwe" spits die net lekker bezig was (2 hattrick en een keer 2 doelpunten) gedaalt is in scoren (redelijk > matig) met 29 jaar... sta -169k (hoe krijg ik het voor elkaar) en heb 4 spitsen waarvan 2 geblesseerd, 1 net terug uit blessure en de andere is de gedaalde...

dat wordt toch niet zo'n eitje om de nr1 te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111438

Joss schreef op 19 april 2004 @ 19:45:
wat een domper zeg... zie net pas dat m'n "nieuwe" spits die net lekker bezig was (2 hattrick en een keer 2 doelpunten) gedaalt is in scoren (redelijk > matig) met 29 jaar... sta -169k (hoe krijg ik het voor elkaar) en heb 4 spitsen waarvan 2 geblesseerd, 1 net terug uit blessure en de andere is de gedaalde...

dat wordt toch niet zo'n eitje om de nr1 te worden :/
Wow kunnen je spelers ook zulke stats verliezen.
Dat wist ik niet
hoe kan ik zoiets voorkomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Geen bejaarden kopen :P

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Er komen steeds meer nieuwe namen voorbij (van users) gezellig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Zeker... Velen ken ik nog niet echt.. :) Maar komt vast goed :)...

Hmm..ff kijken of ik al geld verdient heb, bij hattrick.. zo weer terug ;)

Hmm, blijkbaar iets te veel voor hem gevraagd... Dan is de price evaluation ook nie goed, want die stond op 1,3 miljoen... Nouja de deadline komt nog later vanavond.. dus, anders maar iets goedkoper he, denk ik.. Hij is ook erg uit vorm geweest de laatste tijd, dus misschien schrikt het aantal sterren van de laatste tijd hem af

[ Voor 54% gewijzigd door koentjuh op 19-04-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
1.3M vind ik eigenlijk wat veel, die 1M zou wel net moeten kunnen.
Misschien komt er pas laat een eerste bod omdat de vraagprijs wat hoog is, en dan maar hopen op een bid-war...

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, 1,3 miljoen vond ik ook aso veel :) dus denk kijken of er 1 miljoen op geboden gaat worden.. ach voor 8 ton mag die ook wle weg hoor :) maar altijd ff proberen :) Ben er toch nog niet uit wat ik met het geld moet doen daarna (totaal dan 1,5 miljoen) dus heeft geen haast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

F.C. GoT presenteert....
Rickard Åkesson (3907713)
25 jaar, zwak vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 432 000 €
Loon: 5 196 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. GoT
Waarschuwingen: 1

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Kan 5 sterren halen, heb hem gekocht voor 2 miljoen... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Leuk :)

Zoiets zoek ik dus ook nog... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

koentjuh schreef op 19 april 2004 @ 21:52:

Zoek dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
koentjuh schreef op 19 april 2004 @ 21:52:

Nog twee weekjes geduld. Dan kan ik er twee aanbieden.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Wat zijn de stats precies (die voor een mid van belang zijn), misschien ben ik tegen die tijd ook wel in voor zo'n soort speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality:       Nederland
Assessed value:     403 000  €
Wage:             2 680 €/week
Owner:           FC MicroMania
Warnings:         0

Stamina:       poor           Goaltending:      solid 
Playmaking:     disastrous      Passing:       disastrous 
Winger:         disastrous      Defending:       disastrous 
Scoring:       disastrous   Set Pieces:     disastrous

Toch ff mijn jeugdpull showen, aangezien ik er toch best trots op ben. :*)

Heb nu alleen een probleem dat ik 3 behoorlijke keepers heb, en dat trained zo lastig 8)7

Deze houd ik (voorlopig) iig, denk dat ik dan 1 van de andere verkoop, en de andere meetrain, en daarna verkoop.
Wat zou een 21 jarige passable keepen ongeveer opbrengen? (240k waard)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ongeveeer 100k denk ik.
Je had ook gewoon kunnen zeggen: 19 jarige solid keeper met een waarde van 403k.
Scheelt toch een hoop ruimte, vooral bij een keeper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook even zitten shoppen op keepers, en 400k betekent dat ie best goed is niewaar? Moet wel 3.5 ster kunnen halen in goede vorm (misschien 4?)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 53390 op 19-04-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Bij 300k worden ze solid, bij 500k excellent.
3.5 ster is goed mogelijk ja bij hogere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Brainpower schreef op 19 april 2004 @ 21:31:
F.C. GoT presenteert....

[...]

Ehhrrr .. 5 sterren? T_T Daar komt mijn magnificent playmaker nog niet eens aan ... in passable form that is ..

5 sterren? Haast niet te geloven ...

Trouwens 2 miljoen is veelste veel .. dacht dat de markt voor middenvelders was ingestort .. heb 3 magnificent rondlopen die ik allemaal op de lijst zou zetten voor 2.9 miljoen omdat ik dacht dat de markt voor playmakers toch niks was :/

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 19-04-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 53390 schreef op 19 april 2004 @ 22:47:
ik heb ook even zitten shoppen op keepers, en 400k betekent dat ie best goed is niewaar? Moet wel 3.5 ster kunnen halen in goede vorm (misschien 4?)
3.5*
Mijn solid keeper (377K) haalt in solid vorm 3.5*. In passable vorm een halve ster minder.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 42423 schreef op 19 april 2004 @ 23:07:
[...]

Ehhrrr .. 5 sterren? T_T Daar komt mijn magnificent playmaker nog niet eens aan ... in passable form that is ..

5 sterren? Haast niet te geloven ...

Trouwens 2 miljoen is veelste veel .. dacht dat de markt voor middenvelders was ingestort .. heb 3 magnificent rondlopen die ik allemaal op de lijst zou zetten voor 2.9 miljoen omdat ik dacht dat de markt voor playmakers toch niks was :/
Alle spelers die 4.5 / 5 sterren halen worden verkocht voor rond de 2 miljoen...ik vond deze nog goedkoop :D Voor 2.9 miljoen worden de Brilliants verkocht ong...iets goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Mijn uitmuntend PM met uitstekend conditie en slecht pass/def kostte me 1.5 miljoen.
Dit was een gemiddde verkoopprijs, lager lukt haast niet.
Dus 2 miljoen lijkt me geen verkeerde prijs voor zulke bijstats en xp.
Zo erg is de markt niet ingestort (in dit segment).

[ Voor 13% gewijzigd door -Pjotrski- op 19-04-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

neudeboules schreef op 19 april 2004 @ 17:40:
[...]

hou je er wel rekening mee dat ie net e4en niveau omhoog gaat aan het eind van het seizoen. De prijsen zakken dan altijd erg hard en moet je hem dus als 18 jarige verkopen.

Dit gaat natuurlijk niet op als hem langer wilt houden.
Ja, ok maar dan hou je 'm toch 2 weken zonder training, dan is 't 't begin van het seizoen en zijn de prijzen 't hoogst :7

@CNS Ik train zelf verdedigers en heb net een aantal hoog goede proberen te kopen, dus ik weet ongeveer wat de prijzen zijn.
Ik heb daarvoor ook nog een hulpmiddel van de verdedigers trainers fed. Iedereen mailt daar namelijk de stats van spelers zodra ze een niveau omhoog gaan in verdedigen. Een persoon verzamelt die, voegt ze mooi in excel bij elkaar en dat bestand is voor iedereen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 23:17

Ottooo

Vuurvlieg

Brainpower schreef op 19 april 2004 @ 21:31:
F.C. GoT presenteert....

[...]

ok, ik ben dus nog redelijk nieuw in het spel, maar hoe zie je dan dat hij 5 sterren kan halen? Zeg je dit op basis van in het verleden behaalde resultaten, of hoe zit dat??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ottooo schreef op 19 april 2004 @ 23:35:
[...]

ok, ik ben dus nog redelijk nieuw in het spel, maar hoe zie je dan dat hij 5 sterren kan halen? Zeg je dit op basis van in het verleden behaalde resultaten, of hoe zit dat??? :?
Gewoon bij Beste Wedstrijd kijken in het scherm van de speler... Je kan ook zijn Laatste Wedstrijd bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

***************GoTtrick Site***************

Mensen even wat vorderingen over de GoTtrick site.
Ik ben nu bezig de database te maken waar alles in komt staan. Zoals de toto, 8 bits en natuurlijk de user/team pagina's. Deze is nog niet klaar maar er komt al vorderingen in.
Ook zijn een aantal pagina's ingevult zoals de IRC pagina en GoT-Federatie.

Wie had ook alweer de laatste versie van de FAQ site? Want dan kan ik die ook effe opvullen.

Zoals jullie zien zitten we niet stil en komt het allemaal goed!! :)

http://htinside.bitxs.com/gottrick

:)

[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 19-04-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 19 april 2004 @ 23:59:
***************GoTtrick Site***************

Mensen even wat vorderingen over de GoTtrick site.
Ik ben nu bezig de database te maken waar alles in komt staan. Zoals de toto, 8 bits en natuurlijk de user/team pagina's. Deze is nog niet klaar maar er komt al vorderingen in.
Ook zijn een aantal pagina's ingevult zoals de IRC pagina en GoT-Federatie.

Wie had ook alweer de laatste versie van de FAQ site? Want dan kan ik die ook effe opvullen.

Zoals jullie zien zitten we niet stil en komt het allemaal goed!! :)

http://htinside.bitxs.com/gottrick

:)
pffff werd eens tijd :P

Dit is de link naar die FAQ (zie ook startpost) : http://members.home.nl/ovhum/hattrick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 34339 schreef op 20 april 2004 @ 00:10:
[...]

pffff werd eens tijd :P

Dit is de link naar die FAQ (zie ook startpost) : http://members.home.nl/ovhum/hattrick/
En dit is dezelfde faq maar dan met de gottrick site's stylesheet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97067

Zo weer is een speler gekocht voor mijn middenveld...wat ik aan het verjongen ben. Baal alleen dat ik niet kan sparen...als ik net wat geld heb gehad van thuiswedstrijd - of een trainee van me verkocht heb moet ik het altijd meteen weer uitgeven 8)7 Als ik toch is een seizoen zou sparen dan... O-)

Maarja dis is ut nieuwe spelertje, misschien heb ik er teveel voor betaald.. :?
Rio Hipgrave
22 jaar, matig vorm
Een sympathiek persoon, die kalm is en rechtvaardig.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider

Conditie: uitstekend Positiespel: uitstekend Passen: zwak

459 k :7

Ff kijken tegen hoedjes of ie zijn best wel gaan doen voor nieuw cluppie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ de wesp: zijn die dingen tegenwoordig zo duur?? ik denk eigenlijk dat je er toch iets te veel voor betaal heb. Voor minder dan 400k had het volgens mij ook wel moeten lukken.

Kreeg net HT-mail van een gast uit Roemenië die wild enthousiast was over m´n YP, matig PM en goed passen, 17 yr en 111k.

I want this player, but please play him in friendly match. in this way, he will not lose this training week. 10x a lot. (ik zal maar niks zeggen over z´n Engels :)

Om vervolgens een nóg enthousiaster een 2e HT-mailtje te sturen. Maar ik heb z´n team bekeken, maar dat is een behoorlijk stevig team. Wist niet dat dat soort teams nog geïnsteresseerd waren in dit soort spelers. Rare jongen die Roemenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Volgens Hattrick Buddy issie 350K waard, je hebt dus wel iets teveel betaald. ;)

Net een nieuwe spits uit Estland geplukt voor 100K:
Stats:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Aleks Nurmsalu  
73 000 €, 23 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie:   goed     Keepen:   waardeloos 
Positiespel:   slecht     Passen:   matig 
Vleugelspel:   matig     Verdedigen:   zwak 
Scoren:   goed     Spelhervatting:   rampzalig

Volgens mij geen gekke prijs...ik heb echter geen idee hoeveel sterren hij gaat scoren aangezien hij nog maar 1 wedstrijd in slecht vorm heeft gespeeld en toen 1,5 ster scoorde....iemand die een idee heeft?

Nu nog ff 2 spitsen wegdoen aangezien ik 3-5-2 speel en nu 6 spitsen heb. :X
Alleen lastig kiezen welke weg moet... :/

[ Voor 29% gewijzigd door GaMbiNo op 20-04-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GaMbiNo schreef op 20 april 2004 @ 08:52:
[...]

Volgens Hattrick Buddy issie 350K waard, je hebt dus wel iets teveel betaald. ;)

Net een nieuwe spits uit Estland geplukt voor 100K:
Stats:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Aleks Nurmsalu  
73 000 €, 23 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie:   goed     Keepen:   waardeloos 
Positiespel:   slecht     Passen:   matig 
Vleugelspel:   matig     Verdedigen:   zwak 
Scoren:   goed     Spelhervatting:   rampzalig

Volgens mij geen gekke prijs...ik heb echter geen idee hoeveel sterren hij gaat scoren aangezien hij nog maar 1 wedstrijd in slecht vorm heeft gespeeld en toen 1,5 ster scoorde....iemand die een idee heeft?

Nu nog ff 2 spitsen wegdoen aangezien ik 3-5-2 speel en nu 6 spitsen heb. :X
Alleen lastig kiezen welke weg moet... :/
Max 3 sterren, die hij pas zal halen bij redelijk/goede vorm. Dus in zwak 2 sterren en in matig/redelijk 2,5 ster. Ligt er maar net aan hoe de sterren staan :D

Metal Meijer heeft zijn supporterschap verlengd naar 28 april 2005. Tsjonge, wat duurt dat nog lang.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 20-04-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Gambino: ik denk dat hij in redelijke vorm wel 3* kan halen, maar wel een lage 3 sterren :)

maar geen slechte prijs idd

edit: te laat, véél te laat :)

edit 2: lol, Raateland zit gestresst op IRC, moet je maar niet van die kwetsende persberichten uitgeven, nu heeft hij een waarschuwing met mogelijke gevolgen.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 20-04-2004 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 44169 schreef op 20 april 2004 @ 08:59:
[...]

Max 3 sterren, die hij pas zal halen bij redelijk/goede vorm. Dus in zwak 2 sterren en in matig/redelijk 2,5 ster. Ligt er maar net aan hoe de sterren staan :D
Hey bedankt! ;)
Dan ben ik gematigd tevreden.. :)
Ik heb nog nooit een 3 sterrenspits gehad namelijk. :X
Al mijn spelers zitten zo ongeveer op 3 sterren behalve mijn spitsen die bijna allemaal 2,5 en in matig vorm 2 sterren scoren.
Maarja als de aanval ineens zoveel belangrijker gaat worden dan de andere linies kan ik niet achterblijven natuurlijk en moet ik daar wel versterkingen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het kader van het verhandelen van Hattrick teams (wat naar mijn mening cheaten is van de bovenste plank) is het toch leuk om te zien wat aangeboden wordt:

Hattrick-Team IV-divisie
Prijs: € 75
Beschrijving: IV-team bij het online spel Hattrick. Goed gebalanceerd team met veel potentie, goede basis en een mooi stadion. Heb er veel tijd in zitten, dus doe een mooi bod! Heb je interesse? Stuur me een mailtje.....
Degene met het hoogste bod op 20-04-2004 krijgt het team (na overmaken bedrag)

Reeds 15 euro geboden

Hattrick VI team
Hoogste bod op 21-04
Beschrijving: 6e divisie team bij het onlinemanagerspel Hattrick.krijg het te druk en vind het zonde het spel dood te laten bloeden. DOe een bod!

Nog niets geboden

Hattrick-Team VI.518
Het team FC-OPPER bij het spel Hattrick. Goed team, 3x kampioen geworden, 4e ronde van de beker gehaald (zelfs bijna de 5e :D), goede spelers.... De laatste paar weken mindere resultaten behaald: Ik heb geen zin meer in het spel, maar heb liever dat iemand anders er plezier aan beleeft en gelijk in de 6e divisie kan beginnen ipv de 8e!!!Na het overmaken stuur ik degene een mailtje met de inlog-gegevens.

5 euro geboden

In dat kader wil ik voor mezelf ook wel een ad proberen (niet echt natuurlijk)

Nocturnal Supremacy V.225
Het team Nocturnal Supremacy bij het spel Hattrick. Momenteel onderaan bungelend in divisie V. Weinig resultaten dus, wel veel potentieel. 2x kampioen geworden, 2e ronde van de beker gehaald. Ik heb nog wel veel zin in het spel, maar beschouw mijzelf als inferieure manager en besef dat iemand anders mijn spelers naar een hoger niveau zou kunnen tillen. Na ontvangst van jouw 50 euro stuur ik een mailtje met de inloggevens. NOT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
Anoniem: 44169 schreef op 20 april 2004 @ 09:13:
In het kader van het verhandelen van Hattrick teams (wat naar mijn mening cheaten is van de bovenste plank) is het toch leuk om te zien wat aangeboden wordt:

Hattrick-Team IV-divisie
Prijs: € 75
Beschrijving: IV-team bij het online spel Hattrick. Goed gebalanceerd team met veel potentie, goede basis en een mooi stadion. Heb er veel tijd in zitten, dus doe een mooi bod! Heb je interesse? Stuur me een mailtje.....
Degene met het hoogste bod op 20-04-2004 krijgt het team (na overmaken bedrag)

Reeds 15 euro geboden

Hattrick VI team
Hoogste bod op 21-04
Beschrijving: 6e divisie team bij het onlinemanagerspel Hattrick.krijg het te druk en vind het zonde het spel dood te laten bloeden. DOe een bod!

Nog niets geboden

Hattrick-Team VI.518
Het team FC-OPPER bij het spel Hattrick. Goed team, 3x kampioen geworden, 4e ronde van de beker gehaald (zelfs bijna de 5e :D), goede spelers.... De laatste paar weken mindere resultaten behaald: Ik heb geen zin meer in het spel, maar heb liever dat iemand anders er plezier aan beleeft en gelijk in de 6e divisie kan beginnen ipv de 8e!!!Na het overmaken stuur ik degene een mailtje met de inlog-gegevens.

5 euro geboden

In dat kader wil ik voor mezelf ook wel een ad proberen (niet echt natuurlijk)

Nocturnal Supremacy V.225
Het team Nocturnal Supremacy bij het spel Hattrick. Momenteel onderaan bungelend in divisie V. Weinig resultaten dus, wel veel potentieel. 2x kampioen geworden, 2e ronde van de beker gehaald. Ik heb nog wel veel zin in het spel, maar beschouw mijzelf als inferieure manager en besef dat iemand anders mijn spelers naar een hoger niveau zou kunnen tillen. Na ontvangst van jouw 50 euro stuur ik een mailtje met de inloggevens. NOT 8)
dat mensen daar echt geld voor over hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Waarschijnlijk lukt het ze niet op eigen houtje om te promoveren en dus proberen ze het zo...
Beetje raar dat je dan ook je teamnaam erbij zet, er is vast wel iemand zo liev om ff een GM te mailen en dan ben je je team kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
GaMbiNo schreef op 20 april 2004 @ 09:25:
Waarschijnlijk lukt het ze niet op eigen houtje om te promoveren en dus proberen ze het zo...
Beetje raar dat je dan ook je teamnaam erbij zet, er is vast wel iemand zo liev om ff een GM te mailen en dan ben je je team kwijt....
inderdaad errug stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 93433 schreef op 19 april 2004 @ 16:26:
Goede aankoop hoor!
Dank je wel (oftewel baie dankie zoals ze hier in Zuid-Afrika zeggen).
Ik had zelf ook als zoiets in gedachten! Heeft het veel zin om lid te worden van die federatie van verdedigingstrainers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
dreamtheater schreef op 20 april 2004 @ 09:50:
[...]

Dank je wel (oftewel baie dankie zoals ze hier in Zuid-Afrika zeggen).
Ik had zelf ook als zoiets in gedachten! Heeft het veel zin om lid te worden van die federatie van verdedigingstrainers?
Als je verdedigers traint misschien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 83760 schreef op 20 april 2004 @ 09:02:
edit 2: lol, Raateland zit gestresst op IRC, moet je maar niet van die kwetsende persberichten uitgeven, nu heeft hij een waarschuwing met mogelijke gevolgen.
Mag ik misschien ook wetend (uit nieuwschierigheid) wat globaal de strekking was van zijn persberichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 20 april 2004 @ 00:27:
[...]

En dit is dezelfde faq maar dan met de gottrick site's stylesheet.
De FAQ is ook ingevult op de GoTtrick site :)
Evenals de GoT Ladder (wordt hier nog wel iets mee gedaan eigenlijk?)

[ Voor 15% gewijzigd door NiMu83 op 20-04-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 20 april 2004 @ 10:19:
[...]
Mag ik misschien ook wetend (uit nieuwschierigheid) wat globaal de strekking was van zijn persberichten?
eigenlijk gaat het om 2 persberichten:

De laffe honden van ajax bestormden vanavond het veld bij jong 020 - Jong Feyenoord. Daarbij hebben Van Persie, Acuna, De Nooijer en Lazovic rake klappen opgelopen. Coach Mario Been werd met een mes bedreigd, maar haalde ongeschonden de kleedkamer. Hoe het met de Feyenoorders is, is op dit moment onduidelijk. Wel is duidelijk dat Lazovic tot bloedens toe is geslagen en Acuna naar het ziekenhuis moest worden afgevoerd. De Chileen had klachten aan hoofd, nek en ribben.

Smerige laffe honden...

en deze

4-0 verloren, maar......
POE teamspirit
Oja: 4 supporters left the club.
Tja: Joden lopen altijd weg ;)

Met name die laatste gaat natuurlijk véél te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Hij heeft de berichten moeten verwijderen onder dwang van de GM's
Hattrick-site Real Raateland
Na een reeks negatieve reacties op de laatste 2 persberichten heeft Real Raateland, onder dwang van gm's, de laatste 2 persberichten moeten verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou geheel terecht en zou het meer dan normaal vinden wanneer hij hier een boete voor zou krijgen.

Had van Raateland toch wel andere dingen verwacht hoor...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 20-04-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 20 april 2004 @ 12:30:
Nou geheel terecht en zou het meer dan normaal vinden wanneer hij hier een boete voor zou krijgen.

Had van Raateland toch wel andere dingen verwacht hoor...
Raateland´s reactie toen ik het hem vertelde van die boete (bij personal message op IRC):

<MaestroTim> zal wel beperkt blijven tot lichte boete denk ik
<Raateland|afk> boete?
<Raateland|afk> dan stop ik denk ik met hattrick
<Raateland|afk> boete slaat echt nergens op
<MaestroTim> naja, kleine boete zal het wel zijn
<MaestroTim> hoogstens enkele tienduizenden euro´s
<MaestroTim> wat moeten ze anders?
<Raateland|afk> niets, inzien dat het woord joden niet schokkend is

oh oh oh, Kees toch. Maar pluspunt: hij heeft wel z´n excuses aangeboden aan iedereen :)

Ach ja, zaak maar snel vergeten, niet meer moeilijk over doen en inzien dat dit gewoon fout is. Case closed :+

Edit: kwam dit grappige logo tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.mietensport.nl/SLH.jpg

:D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 20-04-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397

ff een vraagje over de GoT-cup...

Ik zag dat bij de wedstrijden van deze week mijn wedstrijd (TCFSL-kiddy) de achtergrond groen is en bij de andere wedstrijden is de achtergrond gewoon wit.

Waarom is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 45397 schreef op 20 april 2004 @ 13:04:
ff een vraagje over de GoT-cup...

Ik zag dat bij de wedstrijden van deze week mijn wedstrijd (TCFSL-kiddy) de achtergrond groen is en bij de andere wedstrijden is de achtergrond gewoon wit.

Waarom is dit?
Dat is gewoon een foutje van Excel, die zet de .xls niet helemaal goed om in een html-bestand :S. Maar het kan gebeuren bij elke wedstrijd, en je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397

Ah... dacht al dat er gepouled ging worden op mijn wedstrijd >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn nieuwe aankoop: Cornelius Gerdes
347 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Keepen: goed
voor een bedrag van: 344k
HAM geeft er nu al 666k voor, we trainen hem eerst nog een tijdje door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Had ik ook nooit verwacht van Raateland...een van de grote voorbeelden uit Hattrick. Ik heb ook wel eens wat gescholden in een persbericht (mijn op 1 na laatste nog) als ik onverdiend verloren had ofzo, maar niet zulke dingen. Toch oppassen met wat je zegt.
@ logo: Meesterlijk _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 104413 schreef op 20 april 2004 @ 13:23:
mijn nieuwe aankoop: Cornelius Gerdes
347 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Keepen: goed
voor een bedrag van: 344k
HAM geeft er nu al 666k voor, we trainen hem eerst nog een tijdje door
Een leuke speler als je van plan bent 2 tot 3 seizoen keepen te gaan trainen...
Dit is overigens wel erg jammer
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Maar ik weet alvast welke keeper ik woensdag tegenover me ga krijgen in de GoT Cup. ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.