haha precies, ja controversieel is indd beetje jammer, dat goed leider ben ik niet ontevreden mee, maar liever iets hoger dan controversieel indd
De uitslag van de toto is er weer!!
De Uitslag:
9 GaMbiNo
7 Frizza
7 MaestroTim
6 Thije
6 -Pjotrski-
6 Brainpower
6 The_Marsmellow
6 grooviee17
6 Yared
5 ChrisisLT
5 Zonar
5 Cyclops10
FOP
!k vl!eg
hoedjevanpapier
Sandyman538
loona35
neudeboules
-StArMaKeR-
GaMbiNo heeft de meeste wedstrijden goed voorspeld, en krijgt daarmee 9 punten in plaats van 8!!
De Stand:
44 MaestroTim
43 Yared
43 -Pjotrski-
39 Zonar
38 Frizza
38 ChrisisLT
37 Brainpower
36 grooviee17
35 The_Marsmellow
35 Thije
31 FOP
29 Cyclops10
28 GaMbiNo
24 !k vl!eg
23 loona35
18 -StArMaKeR-
15 hoedjevanpapier
14 neudeboules
10 Sandyman538
6 Mankit
Het valt me op dat er elke week steeds minder mensen meedoen... Is de animo weg voor de toto en heeft eigenlijk niemand er echt zin in om het in te vullen? Ik wil graag reacties horen... jullie kwetsen mij niet hoor als je zegt dat je er geen zin mee in hebt, dus eerlijke reacties graag...Want als er te weinig animo is voor de toto dan stop ik voor dit seizoen met de toto en ga ik in het nieuwe seizoen weer verder als het via de GoTtrick site gaat.
Graag jullie reacties en vertel me ook waarom!!
[edit]
De goed oplettende GaMbiNo merkte een foutje van mij op! Is nu gefixed!!
De Uitslag:
9 GaMbiNo
7 Frizza
7 MaestroTim
6 Thije
6 -Pjotrski-
6 Brainpower
6 The_Marsmellow
6 grooviee17
6 Yared
5 ChrisisLT
5 Zonar
5 Cyclops10
FOP
!k vl!eg
hoedjevanpapier
Sandyman538
loona35
neudeboules
-StArMaKeR-
GaMbiNo heeft de meeste wedstrijden goed voorspeld, en krijgt daarmee 9 punten in plaats van 8!!
De Stand:
44 MaestroTim
43 Yared
43 -Pjotrski-
39 Zonar
38 Frizza
38 ChrisisLT
37 Brainpower
36 grooviee17
35 The_Marsmellow
35 Thije
31 FOP
29 Cyclops10
28 GaMbiNo
24 !k vl!eg
23 loona35
18 -StArMaKeR-
15 hoedjevanpapier
14 neudeboules
10 Sandyman538
6 Mankit
Het valt me op dat er elke week steeds minder mensen meedoen... Is de animo weg voor de toto en heeft eigenlijk niemand er echt zin in om het in te vullen? Ik wil graag reacties horen... jullie kwetsen mij niet hoor als je zegt dat je er geen zin mee in hebt, dus eerlijke reacties graag...Want als er te weinig animo is voor de toto dan stop ik voor dit seizoen met de toto en ga ik in het nieuwe seizoen weer verder als het via de GoTtrick site gaat.
Graag jullie reacties en vertel me ook waarom!!
[edit]
De goed oplettende GaMbiNo merkte een foutje van mij op! Is nu gefixed!!
[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 20-04-2004 15:40 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Je moet juist ontevreden zijn dat ie goed leider is in combinatie met controversieel.Anoniem: 104413 schreef op 20 april 2004 @ 13:44:
haha precies, ja controversieel is indd beetje jammer, dat goed leider ben ik niet ontevreden mee, maar liever iets hoger dan controversieel indd
Al eens van een teamleider gehoord?
Je hebt nu dus een negatieve teamleider die de teamgeest negatief beïnvloed, dat bedoelde ik ermee...Teamleider
Soms vind je een oudere speler in een team en vraag je je af waarom deze niet verkocht is. In werkelijkheid is hij misschien wel aangekocht om een specifieke opdracht te vervullen. Indien je hem beter zou bekijken zal je misschien opmerken dat dit een populair persoon en een goede leider is. Dit is de teamleider die de "teamgeest" hoog houdt.
De speler die de beste leider is, is de teamleider (dit heeft niets te maken met wie aanvoerder tijdens een wedstrijd is). Indien hij populair is zal de "teamgeest" stijgen, indien hij vervelend is zal dit een negatieve invloed hebben op de teamgeest. Er kan een probleem ontstaan indien je over meerdere spelers beschikt die hetzelfde leiderschapsniveau hebben; je kan dan niet zien wie de teamleider is.
Je mag daarom maar over één speler beschikken die de hoogste leiderschap vaardigheid heeft, deze moet (het liefst) populair zijn.
Indien meer dan één speler de hoogste leiderschapvaardigheid heeft, maar ze zijn allemaal populair, is dit niet erg.
Volgorde populariteit (slechtste eerst): gemeen, controversieel, aangenaam, sympathiek, populair, populaire team speler (nog nooit gezien)
De teamleider hoeft geen wedstrijden te spelen om de teamgeest te beïnvloeden en wordt daarom wel eens de "clown" genoemd
Anoniem: 44169
Kost dat dan, team van Raateland?Anoniem: 83760 schreef op 20 april 2004 @ 12:51:
[...]
Raateland´s reactie toen ik het hem vertelde van die boete (bij personal message op IRC):
<Raateland|afk> dan stop ik denk ik met hattrick
<
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 20-04-2004 14:18 ]
Haha, nu waarschijnlijk niet meerGaMbiNo schreef op 20 april 2004 @ 13:30:
[...]
Maar ik weet alvast welke keeper ik woensdag tegenover me ga krijgen in de GoT Cup.
Hij staat vrij hoog dus zal je wel wat kosten...
Zo hé...op naar de kop van het klassement.Brainpower schreef op 20 april 2004 @ 13:50:
De uitslag van de toto is er weer!!
Ik had 9 van de 10 wedstrijden goed moet ik dan geen 10 punten hebben inclusief die bonuspunt?
Ik had alleen onderstaande wedstrijd fout.
Op je vraag kan ik geen antwoord geven aangezien ik juist sinds een aantal weken meedoen met de toto.2 S.V. Hector - The Executors
edit: ook is 27 punten meer dan 23 en 24 punten en sta ik dus boven loona35 en !k vl!eg.
[ Voor 19% gewijzigd door GaMbiNo op 20-04-2004 14:34 ]
Anoniem: 83760
@ Brainpower: nee, ik vind het juist super de toto, veel respect ook in jou richting!!
Heel leuk extra´t je aan deze fed. Volgend seizoen zal het nog beter verlopen via de site (alhoewel er dan wel af en toe een reminder hier moet komen, anders vergeet de helft het
)
@ toto: joehoe, ik ben wéér nummer 1
@ toto: joehoe, ik ben wéér nummer 1
@ Brainpower, op je vorige toto heb ik gereageerd dat ik ging stoppen dit seizoen met de toto, maar dat ik nog steeds respect heb voor je werk. En dat ik waarschijnlijk volgend seizoen (als het via de website gaat, en er geen knip en plak werk meer aan te pas komt) ik gewoon weer meedoe. Is je waarschijnlijk net ontgaan 
@MaestroTim, ik moet zeggen dat ik dat eerste bericht van Raateland niet echt schokkend vond, er wordt alleen het woord laffe honden gebruikt voor 'ajax supporters' maar ik ben van mening dat dit ook laffe honden zijn (die dit gedaan hebben IRL), maar dat heeft niks met supporter voor ajax te maken, daar heb ik alleen maar respect voor (voor de echten dan he
).
@MaestroTim, ik moet zeggen dat ik dat eerste bericht van Raateland niet echt schokkend vond, er wordt alleen het woord laffe honden gebruikt voor 'ajax supporters' maar ik ben van mening dat dit ook laffe honden zijn (die dit gedaan hebben IRL), maar dat heeft niks met supporter voor ajax te maken, daar heb ik alleen maar respect voor (voor de echten dan he
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ach ja, ik heb een gemeen/goed leider van 5m, en zit nog steeds in de beker, dus wat is wijsheid ?GaMbiNo schreef op 20 april 2004 @ 14:11:
[...]
Je moet juist ontevreden zijn dat ie goed leider is in combinatie met controversieel.
Al eens van een teamleider gehoord?
[...]
Je hebt nu dus een negatieve teamleider die de teamgeest negatief beïnvloed, dat bedoelde ik ermee...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
True true....maar jij hebt waarschijnlijk ook een coach met behoorlijk leideschap om dit te compenseren.^^0nMe schreef op 20 april 2004 @ 15:23:
[...]
Ach ja, ik heb een gemeen/goed leider van 5m, en zit nog steeds in de beker, dus wat is wijsheid ?
Je hebt helemaal gelijk...Ik heb een bij Tieskie een 1 gegeven...dit had een 2 moeten zijn...Het wordt nu verbeterd!! Goed dat je me erop attendeerd!!GaMbiNo schreef op 20 april 2004 @ 14:25:
[...]
Zo hé...op naar de kop van het klassement.
Ik had 9 van de 10 wedstrijden goed moet ik dan geen 10 punten hebben inclusief die bonuspunt?
Ik had alleen onderstaande wedstrijd fout.
[...]
Op je vraag kan ik geen antwoord geven aangezien ik juist sinds een aantal weken meedoen met de toto.
edit: ook is 27 punten meer dan 23 en 24 punten en sta ik dus boven loona35 en !k vl!eg.
[edit] Is gefixed nu!!!
[ Voor 16% gewijzigd door NiMu83 op 20-04-2004 15:41 ]
Kijk, en be surprisedGaMbiNo schreef op 20 april 2004 @ 15:28:
[...]
True true....maar jij hebt waarschijnlijk ook een coach met behoorlijk leideschap om dit te compenseren.(Gok ik)
In de beker blijven is in theorie belangrijker dan coach leiderschap...
[ Voor 13% gewijzigd door ^^0nMe op 20-04-2004 15:33 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
@ Brainpower Mijn toto motivatie is inderdaad weggezakt. De laatste tijd heb ik het heel erg druk met school. Daarbij wil ik wel de toto doen, maar dan niet copy paste en blind invullen. Dan wil ik alle teams langs gaan, zoeken. Vorm bepalen, en beoordelen. Dat komt er nu niet van, waardoor ik me onthoud van de toto.
Wegens tijdgebrek is de 8 bits er ook even bij ingeschoten. A.s. donderdag alsnog OO0nme
Wegens tijdgebrek is de 8 bits er ook even bij ingeschoten. A.s. donderdag alsnog OO0nme
Ik wil wel beginnen met de toto maar niet inspringen in het midden van het seizoen das bagger en misschien niet mogelijk, wil iig volgend seizoen meedoen want dan ben ik tenminste ergens de beste in
Dat geldt dus ook voor mij, ik heb weinig zin om halverwege het seizoen te beginnen aan de toto.
Volgend jaar ben ik echter zeker van de partij.
Volgend jaar ben ik echter zeker van de partij.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
DE GoT Ratings van ronde 7 staan online. Deze week neemt MIO United de leiding over van De Wotties. Timberteam komt de top 10 binnen ten koste van De Doorzakkers, verder geen veranderingen in de top 10. Whisky Rimmers is de beste nieuwe ploeg op de 14e plaats. De daler van de week is the Zooropeans, van 20 naar 24 (eigenlijk 3 plaatsen doordat er een nieuwe ploeg boven hem staat). ZBVV Pauper 2 komt binnen op plaats 38, Junior Stars op 46 en mannetjesputters op 47.
Don't waste your time or time will waste you
Helup.....
Net angst aanjagend nieuws van mijn divisiegenoot gehoord... Hij heeft aan het eind van het seizoen 10 worldclass verdedigers, nouja 9, na die ene die er voor 4 weken uitgeschopt is door mij..
Stel dat hij er 6 houd voor de competitie en er dus 4 verkoopt.. 3 miljoen (minstens) per stuk... das 12 miljoen.. voor middenveld/aanval.. Ik vrees het ergste
Hij staat nu 6de.. zaak om hem dus te laten degraderen
Net angst aanjagend nieuws van mijn divisiegenoot gehoord... Hij heeft aan het eind van het seizoen 10 worldclass verdedigers, nouja 9, na die ene die er voor 4 weken uitgeschopt is door mij..
Stel dat hij er 6 houd voor de competitie en er dus 4 verkoopt.. 3 miljoen (minstens) per stuk... das 12 miljoen.. voor middenveld/aanval.. Ik vrees het ergste
[ Voor 8% gewijzigd door koentjuh op 20-04-2004 21:24 ]
Ja, maar dan is een jaar ouder en dan is daardoor weer meer waard. Dit effect zie niet zo erg bij spelers die van 18 naar 19 gaan. maar wel bij spelers die van 17, naar 18 gaan. je betaald op dit moment zo'n 100,000 euro meer voor een goede 17 jarige verdediger (tov 18). En dat is 1,5 keer de prijs. Je kunt in mijn opinie dan beter een 18 jarige naar uitstekend trainen en dan meteen aan begin van seizoen een 17 jarige goede kopen.Anoniem: 93433 schreef op 19 april 2004 @ 23:32:
[...]
Ja, ok maar dan hou je 'm toch 2 weken zonder training, dan is 't 't begin van het seizoen en zijn de prijzen 't hoogst
Weet ikAnoniem: 93433 schreef op 19 april 2004 @ 23:32:
[...]
Ik heb daarvoor ook nog een hulpmiddel van de verdedigers trainers fed. Iedereen mailt daar namelijk de stats van spelers zodra ze een niveau omhoog gaan in verdedigen.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Anoniem: 34339
Wanneer hij na die tijd verdedigers blijft trainen is er niets aan de handkoentjuh schreef op 20 april 2004 @ 21:22:
Helup.....
Das waar, maarja, dan nog.. als hij met dat geld een leuk team weet te kopen, dan wordt het zuur, stel dat ie van training verandert.. HELPAnoniem: 34339 schreef op 20 april 2004 @ 21:29:
[...]
Wanneer hij na die tijd verdedigers blijft trainen is er niets aan de handDie pak je dan evengoed wel in
Edit.
een N00b vraag, maar waar kan ik kijken wat een beetje ganbare prijs is voor een speler, door middel van een Transfer Evaluation tool.In ham werkt die niet, en wil weten of de prijs die ik moet bieden redelijk is
[ Voor 21% gewijzigd door koentjuh op 20-04-2004 21:59 ]
Anoniem: 93433
Anderen vinden me nog steeds gek, maar ik ga uit van zo'n 50k aan opbrengsten per getrainde speler per week: Simpel sommetje, 1 jaar oudere speler 4 niveau's optrainen kost ongeveer 3 weken extra, dus ik kan voor een 17 jarige 150k meer betalen.neudeboules schreef op 20 april 2004 @ 21:28:
[...]
Ja, maar dan is een jaar ouder en dan is daardoor weer meer waard. Dit effect zie niet zo erg bij spelers die van 18 naar 19 gaan. maar wel bij spelers die van 17, naar 18 gaan. je betaald op dit moment zo'n 100,000 euro meer voor een goede 17 jarige verdediger (tov 18). En dat is 1,5 keer de prijs. Je kunt in mijn opinie dan beter een 18 jarige naar uitstekend trainen en dan meteen aan begin van seizoen een 17 jarige goede kopen.
Zou inderdaad leuk zijn, al gebruik ik 'm nauwelijks hoor, ik heb al moeite genoeg om spelers te vinden die in m'n trainingsprogramma passen.[...]
Weet ikMaar excel sheetje moet nog even met zoek functie worden opgeleukt.
BTW, ik brei vaak zinnen aan elkaar, maar jouw eerste 2 zinnen slaan echt alles

Alleraardigst moment om de volgende discussie hier ook maar te open (naast het forum van de Nederlandse Verdedigers Federatie):
Trainen 17 jarigen net zo hard als 19 jarigen? Heb altijd met die veronderstelling m´n team getraind en bij wat navraag bleek ik zoals verwacht niet de enige te zijn. Alleen gingen er bij een topic van de NLVF een aantal mensen er vol tegenin, waaronder KdB, die toch wel vrij overtuigd overkwamen van hun gelijk. Volgens hen trainen 17-jarigen absoluut sneller, op basis van ervaring uit hun eigen team.
Delen jullie hun ervaringen?? (ik ben in ieder geval behoorlijk gaan twijfelen aan m´n eigen gelijk)
Trainen 17 jarigen net zo hard als 19 jarigen? Heb altijd met die veronderstelling m´n team getraind en bij wat navraag bleek ik zoals verwacht niet de enige te zijn. Alleen gingen er bij een topic van de NLVF een aantal mensen er vol tegenin, waaronder KdB, die toch wel vrij overtuigd overkwamen van hun gelijk. Volgens hen trainen 17-jarigen absoluut sneller, op basis van ervaring uit hun eigen team.
Delen jullie hun ervaringen?? (ik ben in ieder geval behoorlijk gaan twijfelen aan m´n eigen gelijk)
Volgens mij traint een 17 jarige sneller dan een 19 jarige ja, maar dit durf ik ook niet met zekerheid te zeggen, maar uit ervaring weet ik wel dat een 17 jarige er net een weekje minder over doet dan een oudere, maar aangezien ik nog maar 3 17 jarigen in mijn team heb gehad bij deze training, kan dit ook puur op toeval berusten, dus lastig
Zover ik weet van wat ik hier en daar gelezen heb trainen 17 jarigen het snelst. Elk jaar dat een speler ouder zou zijn duurt het 10% langer voordat een speler een nieveau stijgt.
Dit klopt wel, maar die 10% regeling wordt pas in werking gesteld van hun 20e levensjaar (althans, zo spelen veel managers het spelletje, net als ikCNS schreef op 21 april 2004 @ 09:41:
Zover ik weet van wat ik hier en daar gelezen heb trainen 17 jarigen het snelst. Elk jaar dat een speler ouder zou zijn duurt het 10% langer voordat een speler een nieveau stijgt.
Anoniem: 73618
Net een 17-jarige jeugdspeler verkocht voor 170K, ik weet het...het is niet veel maar voor redelijk scoren met matig passen had ik eigenlijk niet meer dan 75K verwacht
Dit wilde ik eerst ook vragen, omdat het in HAM niet standaard ingesteld staat. Sommige spelers van 28 staan ook op 123% o.i.d.Sandyman538 schreef op 21 april 2004 @ 09:55:
[...]
Dit klopt wel, maar die 10% regeling wordt pas in werking gesteld van hun 20e levensjaar (althans, zo spelen veel managers het spelletje, net als ik). Dus... heb op dit moment geen 17 jarige trainee's in dienst, dus kan er verder niet veel over spreken in de categorie:"Heb er ervaring mee". Misschien dat andere mensen meer opheldering kunnen geven?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
En ze staan ook weer op de GoTtrick siteZonar schreef op 20 april 2004 @ 20:13:
DE GoT Ratings van ronde 7 staan online. Deze week neemt MIO United de leiding over van De Wotties. Timberteam komt de top 10 binnen ten koste van De Doorzakkers, verder geen veranderingen in de top 10. Whisky Rimmers is de beste nieuwe ploeg op de 14e plaats. De daler van de week is the Zooropeans, van 20 naar 24 (eigenlijk 3 plaatsen doordat er een nieuwe ploeg boven hem staat). ZBVV Pauper 2 komt binnen op plaats 38, Junior Stars op 46 en mannetjesputters op 47.
Anoniem: 73922
Als ik uit eigen ervaring spreek zeg ik dat 17 en 18 jarigen even snel trainen en dat het daarna steeds 10% langer per jaar (ouder) duurt.Anoniem: 83760 schreef op 21 april 2004 @ 08:44:
Alleraardigst moment om de volgende discussie hier ook maar te open (naast het forum van de Nederlandse Verdedigers Federatie):
Zou iemand misschien eens kunnen kijken wat ik had moeten betalen voor een speler met de volgende stats?
Leeftijd: 29 jaar
Scoren: goed
Passen: matig
Conditie: goed
Ervaring: matig
Sterren: 3.5
Leeftijd: 29 jaar
Scoren: goed
Passen: matig
Conditie: goed
Ervaring: matig
Sterren: 3.5
Om mee te doen met de got-cup heb je dan ook supporter nodig?
Nee...Tommilio schreef op 21 april 2004 @ 12:12:
Om mee te doen met de got-cup heb je dan ook supporter nodig?
offtopic:
Dit is wel de meest zinnige post die ik in lange tijd gedaan heb
en dan tellen we je aanmelding niet eens meehoedjevanpapier schreef op 21 april 2004 @ 12:24:
[...]
Nee...
offtopic:
IK HEB ME OPSTELLING GEMAAKT!
ongelovelijk, voor het 1st in drie weken tijd gehad!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
@Sandyman: ik denk 150-200k, maar heb geen HAM dus geen garanties 
@Yared: Zie je, komt goed met HH
Gewoon zo doorgaan.
@Yared: Zie je, komt goed met HH
Gewoon zo doorgaan.
Anoniem: 55506
Ik zit hier met een blessure probleem. Ik speel in de 7e divisie, speel altijd competitei en oefenwedstrijd, heb overal 1 mannetje voor ingehuurd aan personeel. Maar ik heb elke week wel minimaal 1 speler die er voor minstens 3 weken uit ligt
. Zo heb ik 3 wedstrijden geen middenvelder meer over gehad, want m'n 3 middenvelders waren allemaal langdurig geblesseerd. Ik hebt training 90% op algemeen. zijn er nog ideeën om minder blessures te krijgen of heb ik gewoon vette pech
Fysiotherapeuten helpen bij het voorkomen van blessures. Doktoren helpen bij het herstellen van een blessure. En ik zou geen algemeen trainen, maar echt met trainen op iets specifieks beginnen. Lees daarvoor de beginpost even door.Anoniem: 55506 schreef op 21 april 2004 @ 13:02:
Ik zit hier met een blessure probleem. Ik speel in de 7e divisie, speel altijd competitei en oefenwedstrijd, heb overal 1 mannetje voor ingehuurd aan personeel. Maar ik heb elke week wel minimaal 1 speler die er voor minstens 3 weken uit ligt. Zo heb ik 3 wedstrijden geen middenvelder meer over gehad, want m'n 3 middenvelders waren allemaal langdurig geblesseerd. Ik hebt training 90% op algemeen. zijn er nog ideeën om minder blessures te krijgen of heb ik gewoon vette pech
Dat is gewoon pech, want ik train op 100%, met 2 fysio's en heb nooit zoveel blessure's... uiteraard is op t moment wel m'n beste middenvelder geblesseerdAnoniem: 55506 schreef op 21 april 2004 @ 13:02:
Ik zit hier met een blessure probleem. Ik speel in de 7e divisie, speel altijd competitei en oefenwedstrijd, heb overal 1 mannetje voor ingehuurd aan personeel. Maar ik heb elke week wel minimaal 1 speler die er voor minstens 3 weken uit ligt. Zo heb ik 3 wedstrijden geen middenvelder meer over gehad, want m'n 3 middenvelders waren allemaal langdurig geblesseerd. Ik hebt training 90% op algemeen. zijn er nog ideeën om minder blessures te krijgen of heb ik gewoon vette pech
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Voor de geintreseeerde
Te Koop:
Arco Oppenheim (20451181)
27 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 138 000 €
Loon: 1 450 €/week
Eigenaar: The Sea Gulls
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 22
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Te Koop:
Arco Oppenheim (20451181)
27 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 138 000 €
Loon: 1 450 €/week
Eigenaar: The Sea Gulls
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 22
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ik denk dat het inderdaad gewoon pech is. Ik heb 3 fysios en 3 doktoren en train 90%. Zo af en toe raakt er eens een speler geblesseerd voor 2-3 weken.Anoniem: 55506 schreef op 21 april 2004 @ 13:02:
Ik zou wel eens willen weten in hoeverre de tegenstander hier invloed op heeft. Stel de tegenstander heeft veel gemene, temperamentvolle, opvliegende of beruchte spelers, zou het risico dat jouw spelers geblesseerd raken hierdoor verhogen??
[ Voor 43% gewijzigd door CNS op 21-04-2004 13:36 ]
Ik train danwel geen verdedigers, maar keepers. Mijn ervaringen zijn:Anoniem: 83760 schreef op 21 april 2004 @ 08:44:
[...]
Volgens hen trainen 17-jarigen absoluut sneller, op basis van ervaring uit hun eigen team.
17jr: 3 weken
18jr: 4 weken
19 jr: 5 weken
20 jr: 5 weken
21 jr: 6 weken
Dit is gedaan met een solid coach/100%/9 keeper- en 1 assistenttrainer. Het gaat dus per jaar met 1 week omhoog, behalve van 19 -> 20. Echter, dit zijn alleen maar mijn ervaringen, en ik weet ook dat als je een 28-jarige wil optrainen, dat dat onbegonnen werk is...
Anoniem: 97067
Tsja...ik moet ook maar is een goede coach aanschaffen, ik heb momenteel een redelijke...
Ik zou wel van jullie willen weten:
Je koopt een 17 jr. spelertje etc. en gaat het hem trainen in mijn geval scoren..
Hoelang trainen de meeste van jullie door? Pakken jullie na 1 seizoen trainen het geld, om misschien een nog beter spelertje te kopen...of...trainen jullie door voor de jackpot
tot ie 20 +_ is ?
Ik zelf maak overigens gebruik van beiden.
Je koopt een 17 jr. spelertje etc. en gaat het hem trainen in mijn geval scoren..
Hoelang trainen de meeste van jullie door? Pakken jullie na 1 seizoen trainen het geld, om misschien een nog beter spelertje te kopen...of...trainen jullie door voor de jackpot
Ik zelf maak overigens gebruik van beiden.
Nou, 1 seizoen trainen vind ik toch eigenlijk tekort, tenzij je ooit een excellent talentje hebt gekocht, dan kan je hem bij formidabel wel weer verkopen. Maar meestal geef ik een talent 2 seizoen training om vervolgens flink te cashenAnoniem: 97067 schreef op 21 april 2004 @ 14:30:
Ik kan wel met zekerheid zeggen dat leefdtijd wel zeker van invloed is op trainingssnelheid onder 20 jaar! Het is geen 1 week extra wat de meesten zeggen maar meer een bepaalde percentage van het aantal "gangbare" weken die een trainingstype nodig heeft. Met wingers trainen, wat ik al seizoenen lang al doe merk ik wel degelijk op dat 17-jarigen sneller trainen dan 18-jarigen etc. Alleen men moet bedenken dat het niet heelveel scheelt, misschien voor een winger omdat het zo snel traint kan traint een 17-jarige in 1 seizoen tov een 18-jarige 2 a 3 weken trainingsarbeid. Aangezien een 17-jarige om 3 level te stijgen ongeveer 13.5 weken over doet en een 18 jarige doet er 15.75 weken over doet.
Hij spreekt hier uit jarenlange ervaring lolAnoniem: 83760 schreef op 21 april 2004 @ 14:47:
[...]
Nou, 1 seizoen trainen vind ik toch eigenlijk tekort, tenzij je ooit een excellent talentje hebt gekocht, dan kan je hem bij formidabel wel weer verkopen. Maar meestal geef ik een talent 2 seizoen training om vervolgens flink te cashen.
Heeft op bovenstaande manier al vele miljoenen omzet behaald
(hij draaid niet voor niets hoog in de VI mee
Anoniem: 111438
haha wie heeft je op twijfelen gebracht danAnoniem: 83760 schreef op 21 april 2004 @ 08:44:
Ik doe het niet voor schijntjes, alleen voor miljoenen
(en voor de eer uiteraard
)
edit: @ yamipopo: nee jij niet
als je dat graag wil horen
edit: @ yamipopo: nee jij niet
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 21-04-2004 14:58 ]
hahahaAnoniem: 83760 schreef op 21 april 2004 @ 14:57:
edit: @ yamipopo: nee jij nietals je dat graag wil horen
trouwens doen jullie nog aan zandkastelen..
laast was ik bezig met mijn 3e zand Wolkenkrabber
stelletje amateurs
hallo, wij doen zandkastelen in de lucht! (ook wel luchtkastelen genoemd) wolkenkrabber tssssAnoniem: 111438 schreef op 21 april 2004 @ 15:03:
[...]
hahaha![]()
trouwens doen jullie nog aan zandkastelen..![]()
laast was ik bezig met mijn 3e zand Wolkenkrabber![]()
stelletje amateurs
Ik zou lekker de redelijke coach houden. Pas als hij zakt naar matig is het eens tijd om een nieuwe aan te schaffen.Anoniem: 97067 schreef op 21 april 2004 @ 14:30:
Tsja...ik moet ook maar is een goede coach aanschaffen, ik heb momenteel een redelijke...
wowAnoniem: 34339 schreef op 21 april 2004 @ 15:07:
[...]
hallo, wij doen zandkastelen in de lucht! (ook wel luchtkastelen genoemd) wolkenkrabber tssssstelt niets voor
dacht ik eindelijk goed bezig te zijn
ben benieuwd weet iemand of er een site is waar ik informatie kan vinden over de promotie naar de Vde en hoeveel punten je daar dit seizoen nodig voor hebt om direct te promoveren
op de pagina van je league zie je rechtsonder informatie over promotie. Ik zie daar dat Hoedjevanpapier b.v. 1 doelpunt te kort komt om rechtstreeks te promoveren naar IV in de huidige stand 
offtopic:
edit: hehe, eindelijk een nuttige toevoeging waardoor dit topic in mijn actieve topics lijstje verschijnt
edit: hehe, eindelijk een nuttige toevoeging waardoor dit topic in mijn actieve topics lijstje verschijnt
[ Voor 25% gewijzigd door j_du_pee op 21-04-2004 15:19 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Ohoh hehe ik kom 1 punt tekort voor directe promotiej_du_pee schreef op 21 april 2004 @ 15:18:
op de pagina van je league zie je rechtsonder informatie over promotie. Ik zie daar dat Hoedjevanpapier b.v. 1 doelpunt te kort komt om rechtstreeks te promoveren naar IV in de huidige stand
die haal ik denk ik niet meer in. aangezien er wel heel veel teams zullen zijn met 19 punten
Eerst maar eens kijken of ik wel eerste wordt
ik moet nog tegen Timberteam en nog een aantal zware wedstrijden.
En dan maar een degradatie-duel
maar qua doelpunten saldo zou ik direct promoveren
En je bent niet de eerste die dit ziet. Yared kwam er ook al mee in mijn berichtenboek.
Ik vind het ook niet zo'n probleem als ik niet rechtstreeks promoveer. Dat zal wel komen doordat ik al een jaar in de IV. heb gespeeld. En dat is ook niet alles.
Ik vind het ook niet zo'n probleem als ik niet rechtstreeks promoveer. Dat zal wel komen doordat ik al een jaar in de IV. heb gespeeld. En dat is ook niet alles.
Ga je je nu al indekken? Zeg gewoon dat je mij wel even met 0-10 gaat afslachten!Anoniem: 111438 schreef op 21 april 2004 @ 15:26:
[...]
Eerst maar eens kijken of ik wel eerste wordt
ik moet nog tegen Timberteam en nog een aantal zware wedstrijden.
pak ik je net zo hard terug
hahahahaAnoniem: 83760 schreef op 21 april 2004 @ 15:32:
[...]
Ga je je nu al indekken? Zeg gewoon dat je mij wel even met 0-10 gaat afslachten!
pak ik je net zo hard terug
Tim je weet het net zo goed als mij. Dat jij mij keihard gaat inmaken met 12-0.
Maar effe seriues. Jij hebt gewoon het beste team bij ons in de competitie
Volgens mij heb ik een vage solid coach dan, bij mij klopt die +1 week per jaar vuistregel wel perfect, maar ook ik denk dat het idd iets met +x aantal procenten is, bij een vriend van me die keepers traint zie je dit wel duidelijker.
D3-Monk
Over een kwartiertje begint de GoT cup. Eindelijk.
Succes iedereen en dat de beste moge winnen. (ik in het bijzonder dus
)
Succes iedereen en dat de beste moge winnen. (ik in het bijzonder dus
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Iedereen succes met de Cup
Ik zie trouwens net dat ik niet alleen ben ingedeeld, maar dat een walk-over mij bespaard blijft door het wedstrijd schema
hulde aan de organisatie
(ik had vorige week vlug een derby geregeld tegen mijn huisgenoot zonder te beseffen dat het mooiste tournooi van het seizoen weer voor de deur stond
)
(ik had vorige week vlug een derby geregeld tegen mijn huisgenoot zonder te beseffen dat het mooiste tournooi van het seizoen weer voor de deur stond
Wacht op antwoord
Pfieeuww al 3-0 voor na 13 minuten zeer onverwacht voor mijn B-Team
30e minuut inmiddels 4-0!!
uiteindelijk toch nog 4-2 geworden
30e minuut inmiddels 4-0!!
uiteindelijk toch nog 4-2 geworden
[ Voor 36% gewijzigd door Quintus op 21-04-2004 19:31 ]
Unknown
Loel en ik sta al 3-0 achter na 19min en jahwel heeft ie ook nog een hattrick.....ik voel me gekleineerd
Maar jah had ook neit veel anders verwacht
Maar jah had ook neit veel anders verwacht
Waarom heb ik in godsnaam spitsen? Meer dan de helft van de tijd scoort er een verdediger. 
Maar ik sta tot op heden gelukkig voor.
Gezocht!
Router
Dat heb ik ook vaak! Ik zat te denken om eens de spits in de verdediging te zetten, kijken of hij dan in eens wel gaat scorenThe Dolf schreef op 21 april 2004 @ 17:53:
Waarom heb ik in godsnaam spitsen? Meer dan de helft van de tijd scoort er een verdediger.
Ik sta ook voor met 3-0
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
0-4 al...Quintus schreef op 21 april 2004 @ 17:47:
Pfieeuww al 3-0 voor na 13 minuten zeer onverwacht voor mijn B-Team
een beetje te enthousiast alles op aanvallend gezet
Ga ik de volgende wedstrijd eens proberen.Katala schreef op 21 april 2004 @ 18:03:
[...]
Dat heb ik ook vaak! Ik zat te denken om eens de spits in de verdediging te zetten, kijken of hij dan in eens wel gaat scoren
Toch wel opvallend dat de meesten die nu reageren voor staan.
edit:
1-0 voor en 62% balbezit. Ben aardig tevreden zeker als ik naar de laddercomp kijk.
1-0 voor en 62% balbezit. Ben aardig tevreden zeker als ik naar de laddercomp kijk.
[ Voor 12% gewijzigd door The Dolf op 21-04-2004 18:15 ]
Gezocht!
Router
Sta al 2 - 0 achterThe Dolf schreef op 21 april 2004 @ 18:11:
[...]
Ga ik de volgende wedstrijd eens proberen.
Toch wel opvallend dat de meesten die nu reageren voor staan.
Pressie schijnt volgens het verslag wel te werken, maar nog niet echt volgens het aantal doelpunten
De twee teams gingen de rust in met een stand van 2 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Popos, met een indrukwekkende 83 procent balbezit.
wow en ik dacht dat mijn B team slecht was

wel een Ernst Koza die nu een blesure heeft
wow en ik dacht dat mijn B team slecht was
ja idd nog helemaal niks van gezienSandyman538 schreef op 21 april 2004 @ 18:16:
[...]
Sta al 2 - 0 achter![]()
Pressie schijnt volgens het verslag wel te werken, maar nog niet echt volgens het aantal doelpunten
wel een Ernst Koza die nu een blesure heeft
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 111438 op 21-04-2004 18:26 ]
hi.. 
voor degene die zich het afvroegen waarom ik niet meer overal iets onzinnigs op post, of eigenlijk post ik helemaal niet meer.. ik heb geen tijd
.. te druk met andere dingen dus ik lurk hier voorlopig een paar keer week overheen want school, meisje, mooie weer en werk haalt mij bij jullie warmte weg.. helaas
voor degene die zich het afvroegen waarom ik niet meer overal iets onzinnigs op post, of eigenlijk post ik helemaal niet meer.. ik heb geen tijd
4-7 verloren van de Wespen...
ik keek vandaag al even naar de spammers tussenstand en vroeg me idd af; zou hij een leven hebbenloona35 schreef op 21 april 2004 @ 18:55:
hi..
voor degene die zich het afvroegen waarom ik niet meer overal iets onzinnigs op post,
Wacht op antwoord
Wow, wat een schot van Nigel Haafkens! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 5 - 3.
doelpuntrijke wedstrijd , alleen jammer dat ik verlies
Ik geloof dat vandaag je opvolger zich definitief heeft aangediend...loona35 schreef op 21 april 2004 @ 18:55:
hi..
voor degene die zich het afvroegen waarom ik niet meer overal iets onzinnigs op post, of eigenlijk post ik helemaal niet meer.. ik heb geen tijd.. te druk met andere dingen dus ik lurk hier voorlopig een paar keer week overheen want school, meisje, mooie weer en werk haalt mij bij jullie warmte weg.. helaas
3-1 gewonnen en mijn spits is gekwetst maar kan nog spelen. Niet slecht dus.
Gezocht!
Router
terrecht met 5-1 verloren van Zonar... maarja wat moet een VIII dan ook tegen een IIIe klasser
ik had nog al haastAnoniem: 93433 schreef op 20 april 2004 @ 23:21:
[...]
BTW, ik brei vaak zinnen aan elkaar, maar jouw eerste 2 zinnen slaan echt alles
Anoniem: 100871
Kansloos verloren met 4-0 van vliegjes, m'n thuisvoordeel mocht niet baten
Volgende week maar eens kijken of ik tegen Nocturnal Supremacy nog ff punten kan pakken
Volgende week maar eens kijken of ik tegen Nocturnal Supremacy nog ff punten kan pakken
2-1 verloren van Junior Stars terwijl ik een beter middenveld, betere verdediging en een betere aanval heb. 
Daarnaast ook nog eens 57% en 70% balbezit...
Nou mag ik ook eindelijk eens mopperen op de Matchengine....

[ Voor 12% gewijzigd door GaMbiNo op 21-04-2004 19:53 ]
Zitten er ook nog GoT'ers na deze ronde in de KNVB beker?
haha, zie net dat ik mijn eerste GoT cup wedstrijfd met 2-1 heb gewonnen. TActiek werkte prima. Heb mijn hele middenveld zover afgebouwd, zodat Fiets M. een groot overwicht had en dat werkt dus niet echt lekker als je CA speelt
Door naar de volgende ronde, Musketeer Utd II met 5-2 aangepakt, zijn keeper is op het goede moment geblesseerd geweest, waardoor zijn reserve keeper een vrije trap, pingel en kopbal uit corner om zijn oren kreeg.
D3-Monk
4-0 verloren van Katala, had ook niet anders verwacht met 1 spits die eigenlijk verdediger is (zwak scoren
)
Yared, morgen zal ik je ff uitdagen, vind het leuk om nog even tegen je te ballen
Yared, morgen zal ik je ff uitdagen, vind het leuk om nog even tegen je te ballen
Anoniem: 50579
Waar moet je eigenlijk de uitslag doorgeven?
heb natuurlijk wel gewonnnen anders had ik het niet gevraagd
ZBVV Pauper 2 - Vlissingen AC united 2 - 1
455 toeschouwers
Gele Kaart Henri Lindner (70) (Vlissingen AC united)
heb natuurlijk wel gewonnnen anders had ik het niet gevraagd
ZBVV Pauper 2 - Vlissingen AC united 2 - 1
455 toeschouwers
Gele Kaart Henri Lindner (70) (Vlissingen AC united)
OMG, ik zie nu pas dat een leaguegenoot van me nog in de beker zit
Sappige meloenen heeft vandaag, na eerder van midgard te winnen (nr 2, eredivise, red.) nu ook van mighty murmels gewonnen
(nr1 eredivisie)
wordt tijd dus dat hij naar de IVe promoveert
Sappige meloenen heeft vandaag, na eerder van midgard te winnen (nr 2, eredivise, red.) nu ook van mighty murmels gewonnen

wordt tijd dus dat hij naar de IVe promoveert
Wacht op antwoord
Jaja, lach maar. Ik had voor het eerste eens 3-4-3 gespeeld en dat zag je. Zeker 4 meldingen dat Mule FC verward speelde en totaal neit wist hoe te voetballendied_laughing schreef op 21 april 2004 @ 19:01:
Wow, wat een schot van Nigel Haafkens! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 5 - 3.

Oh ja, sorry van het veel te hard inkomen van mijn spits op jouw middevelder. Gelukkig maar 1 week geblesseerd

Anoniem: 104413
tja het was gewoon mijn pressievoebal die het hem deed:) Ik had geen winst verwacht maar ben blij met deze aangename verassing in de GOT-cup. Verder wilde ik jurriaan feliciteren met zijn overwinning op HVPGaMbiNo schreef op 21 april 2004 @ 19:52:
2-1 verloren van Junior Stars terwijl ik een beter middenveld, betere verdediging en een betere aanval heb.
Shi* ik ben m'n password kwijt om inteloggen op de gottrick site. Is er al een knopje in de maak voor verloren sleutelwoorden???
Nu weet ik niet tegen wie ik moet
Je hoeft niet in te loggen om dat te zien hoorneudeboules schreef op 21 april 2004 @ 21:22:
Shi* ik ben m'n password kwijt om inteloggen op de gottrick site. Is er al een knopje in de maak voor verloren sleutelwoorden???
2-5 gewonnen tegen MMMM.....CRAZY.
Sta nu eerste in poule A van DE CUP III.
DE CUP III
Daarom doe ik niet mee met de GoT Cup
Sta nu eerste in poule A van DE CUP III.
DE CUP III
Daarom doe ik niet mee met de GoT Cup
oopsSandyman538 schreef op 21 april 2004 @ 21:37:
[...]
Je hoeft niet in te loggen om dat te zien hoorJe kunt gewoon op de pouleindeling klikken, en dan komt alles goed
Anoniem: 38022
Heb helaas 0-3 verloren van Magic United. Was ook wel te verwachten, want iedereen in mijn poule heeft een beter team. Wel jammer dat we niet met bekerregels mogen spelen, want dat is wel beter voor mij.
Het valt mij op dat als je wedstrijden met bekerregels speelt, dat er dan ook altijd meer publiek komt. Heb afgelopen 7 oefenwedstrijden allemaal met bekeregels gespeeld en het aantal toeschouwers zat meestal rond de 1500.
Nu deze wedstrijd voor deze cup zonder de bekerregels en er komen nu nog maar 600 man.
Maar goed, op naar de volgende wedstrijd.
Het valt mij op dat als je wedstrijden met bekerregels speelt, dat er dan ook altijd meer publiek komt. Heb afgelopen 7 oefenwedstrijden allemaal met bekeregels gespeeld en het aantal toeschouwers zat meestal rond de 1500.
Nu deze wedstrijd voor deze cup zonder de bekerregels en er komen nu nog maar 600 man.
Maar goed, op naar de volgende wedstrijd.
Anoniem: 104413
vaag hoe zit dit:
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: uitstekend
mijn stats van de laatste oefenwedstrijd....
rechts: boy renders
links: dennie wagenaar
volgens de ratings is mijn linkerverdediging sterker dan mijn rechter. Dan gaan we kijken in de Supporter Statistieken van de wedstrijd, en wat vind ik daar:
Beste spelers
Vleugelverdediger: Boy Renders (Junior Stars)
(21-04-2004)
ben ik nou gek
waar moet ik nu meer waarde aan hechten, ook ivm met opstelling voor zondag...
volgens de ratings is mijn linkerverdediging sterker dan mijn rechter. Dan gaan we kijken in de Supporter Statistieken van de wedstrijd, en wat vind ik daar:
Beste spelers
(21-04-2004)
ben ik nou gek

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 104413 op 21-04-2004 22:24 ]
Hier is een vrij duidelijk antwoord voor:Anoniem: 104413 schreef op 21 april 2004 @ 22:22:
vaag hoe zit dit:
Beste spelers
(21-04-2004)
ben ik nou gek
Je speelt een 3-5-2 formatie... Deze formatie maak je door één centrale verdediger als extra middenvelder op te stellen.. In jou geval doe je dat bij centrale verdediger 1. Centrale verdediger 1 staat zoals je ziet iets meer naar rechts (en let op, ondersteunt dus de rechterverdediging) en centrale verdediger 2 ondersteunt de linker verdediging...
Jij hebt die dus in dit geval weggehaald waardoor je rechter verdediging iets zwakker wordt.
Wanneer je dus centrale verdediger 2 gebruikt als centrale middenvelder zal het precies andersom zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 21-04-2004 22:36 ]
Je linker centrale verdediger versterkt ook je linker wing verdediging en je rechter centrale verdediger de rechter wing. Daarnaast levert ook je winger nog een bijdrage aan je verdediging!Anoniem: 104413 schreef op 21 april 2004 @ 22:22:
vaag hoe zit dit:
Beste spelers
(21-04-2004)
ben ik nou gek
Anoniem: 97067
4-7
Eindelijk!! Na enkele voorgaande duels verloren te hebben van Hoedjes is het nu dan toch gelukt
Junior Stars feli met je mooie overwinning!
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 97067 op 21-04-2004 23:13 . Reden: foute message ]
Het eerste onverwachte verlies is al genoteerd...hoedjevanpapier schreef op 21 april 2004 @ 18:56:
4-7 verloren van de Wespen...
Ikzelf heb verwacht met 0-5 gewonnen van FC Puk, en mijn coach heeft ook nog een keer zijn goaltje meegepikt. Eens kijken of het deze keer lukt om groepswinnaar te worden...
Dit topic is gesloten.