Less = more
ik heb die melding inderdaad gezienCNS schreef op 21 april 2004 @ 20:21:
[...]
Jaja, lach maar. Ik had voor het eerste eens 3-4-3 gespeeld en dat zag je. Zeker 4 meldingen dat Mule FC verward speelde en totaal neit wist hoe te voetballen![]()
Oh ja, sorry van het veel te hard inkomen van mijn spits op jouw middevelder. Gelukkig maar 1 week geblesseerd
ik had bijna compleet b elftal staan en een verdediger in de spits gezet , scoorde nog ook
ach die middevelder was toch geen eerste keuze
Verwijderd
Nou ja, wel een lekker begin!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Volgende week 8e finale FOK!CUP (ja dat hebben ze daar ook)
Gister ook nog een spelertje verkocht, 27 jarige goede spits voor 120k niet slecht volgens mij... om uit de schulden te komen. Sta nu nog -195k maar ik speel dit weekend thuis dus hopenlijk wordt het vollebak.
[ Voor 47% gewijzigd door Mavvie op 22-04-2004 10:29 ]
Kunnen we niet een supercup aanbieden aan FOKEvil M@V schreef op 22 april 2004 @ 10:27:
Volgende week 8e finale FOK!CUP (ja dat hebben ze daar ook)
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Sander van der Mark
een speler van 26 jaar is voor 4 weken gebleseerd
ik heb 2 dokters
hoelang kan ik rekenen dat hij gebelseerd blijft?

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

De kerstvakantie van 2002 was goed aan OO0nme besteed. Hij kreeg namelijk op 22 december zijn team ter beschikking. Wat is er dan mooier, om tijdens het kerstmaal een beetje te hattricken? Zoals bij veel teams, is het normaal gesproken het eerste jaar, dat er goed werd gepresteerd in de beker. Zo ook bij OO0nme, die in zijn eerst volle jaar de 7e ronde haalde. Maar, hij presteert dit jaar ook zeer goed. Op dit moment zijn we aanbeland in bekerronde 9, en OO0nme zit er nog steeds in. Met andere woorden, hij zit dit jaar bij de laatste 32 ploegen!! Een hele prestatie. Met een spannende wedstrijd a.s. woensdag voor de boeg, is het nog maar de vroeg hoe dit af gaat lopen. In de league zal hij zich wel veilig spelen, een promotie zit er echter niet in dit jaar. Maar wie weet wat er nog kan komen.
Pomp zijn gastenboek deze week helemaal vol, OO0nme is user van de week !!!
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik moest even snel een naam hebben, dus wat simpels bedacht, omdat je het later toch weer kon wijzigen. Achteraf bleek het dus geld/fanclubleden te kost, te gierig om te veranderen nu
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Mwoah, weinig echt fout gedaan, omdat ik toch aardig veel had gelezen eerst. In theorie in het begin een verkeerde aankoopbeleid, maar al die spelers had ik later toch met winst verkocht, dus schade bleef beperkt.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Wel meerdere keren: In mijn eerste bekeravontuur 2 hooggeplaatste teams uitgeschakeld via pingels, dat gaf wel een euforisch gevoel. En recenter, mijn aankoop van 5m, ik was verbaasd dat ik hem voor dat bedrag ook had.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik weet niet hoeveel een gemiddelde progammeur kan coden per dag, maar ik zou toch graag wat doen aan die aanvallende verdedigers met alleen positiespel en daarmee ook de bedoelingen daarvan, nl middenveld krikken. Er zijn genoeg teams irl die je helemaal stuk counteren, wedstrijd op wedstrijd, of teams die gewoon winnen met een ijzeren verdediging. Nu wint middenveld+aanval 9 van de 10 keer, counter 1 van de 10 keer, middenveld+defence win je moeilijk mee...
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Niet echt veel geks gedaan, wel een keer als een speer na mijn diplomauitreiking naar huis gegaan om te kijken hoeveel het stond.
6. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?
Ik zou dan specifieke spelers kopen om met ‘gekke’ formaties/taktieken te spelen, voor elk plek meerdere spelers met een andere specialiteit en iedereen met genoeg passing om alle taktieken te kunnen gebruiken.
7. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Tja, ik ben spitsentrainer, dus guess ? Maar op zich vind ik de taktieken niet zo geslaagd, je hebt specifieke spelers nodig om de taktiek te kunnen gebruiken, waardoor een gemiddelde team beperkt wordt tot 1 extra taktiek naast ‘normal’. Ik zou graag willen zien dat je echt 3 of meer taktieken tot je beschikking had, waardoor de variatie groter wordt.
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
In Jaar 2099, net voor de eeuwwisseling slaat er een asteroide in op de servercolo van HT, omdat Bruce Willis tegen die tijd al overleden is...
Train jij door middel van jong in te kopen, door te trainen tot 21-22 en dan te verkopen en weer opnieuw te beginnen op die linie en met de winst de andere linies te versterken of kies je er toch liever voor om tot de 21-22 te trainen en dan overstappen op een andere linie om zo een ultra sterk team te creëren (maar wat wel lang duurt) en dus zonder je getrainde spelers te verkopen?
Tot nu toe geldt voor mij het eerste, aangezien naar mijn mening spitsen training nog steeds aardig winstgevend is en ik inmiddels al 4 seizoenen ervaring daarin heb opgebouwd. Toch jeukt het wel om bv eens op wingertraining over te stappen, zodat ik wat andere taktieken kan gebruiken, maar het geschikte moment moet eerst komen.
Wat gaat er volgens jou binnenkort veranderen aan HT ? Denkt aan dingen als Daytrade banning
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Foray
Korreweg Spor - Stiphout Voor
Egmond United - Pielewiepers
GBV/Airport 5 - FC Urnie
Euro Bier - boonbusters
FC Haagse Boy - S.K. Zat1
Paralympic Tr - FC Leonardsen
Timberteam - The Quigby's
Noobs with Sk - nuvo
Nocturnal Sup - Leidse Sleute
Martinozen – AC Corneo
Roman FC – Jupongatana (CHILE)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Er is geen ruimte voor de supercup dit jaar, maar het zou evt. volgend jaar wel geregeld kunnen worden. De finale wordt nl. in week 15 gespeeld, en de KNVB-beker begint de week daarna weer, in week 16.hoedjevanpapier schreef op 22 april 2004 @ 10:55:
@j_du_pee Er is wel ruimte voor een supercup. Tussen GoT cup en begin competitie zit 1 duel.
Verwijderd
Harry Hoogendijk 2
45 000 €, 30 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Er stond aanvankelijk 3 weken op: na 2 dagen stond er 2 weken. Ik denk dat verloopt spoedig, maar die 2 weken staat er nu al ruim 2 weken bij en is nooit versprongen naar 1 week
Ik heb 1 dokter en 1 fysio... die ik overigens pas vorige week aannam, maar sowieso ook zonder dokter en fysio blijft het toch niet 2 weken lang op twee weken staan?
Kan het aan de leeftijd liggen, dat het gewoon extra lang duurt...
Verwijderd
Dit mag wel hoor, maar dan telt de stand na 90 minuten (wanneer het een gelijkspel betreft).Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 22:20:
...
Wel jammer dat we niet met bekerregels mogen spelen, want dat is wel beter voor mij.
...
Als beide ploegen het goed vinden dat je bekerregels speelt mag dit volgens mij ook (toch?... correct me if i'm wrong
Hmm ik denk dat de supercup best gespeeld kan worden. Bedoel ik win de GOT-cup (ook al heb ik de 1e wedstrijd kansloos verloren maar das een kleinigheidje), maar ik blijf hangen in de 7e divisie en speel dus geen knvb beker dus wat kletsen we nog regelen maargrooviee17 schreef op 22 april 2004 @ 11:56:
[...]
Er is geen ruimte voor de supercup dit jaar, maar het zou evt. volgend jaar wel geregeld kunnen worden. De finale wordt nl. in week 15 gespeeld, en de KNVB-beker begint de week daarna weer, in week 16.
Dat klopt wel, maar ik heb liever toch dat je met normale regels speelt tijdens de poulerondes. Maar ik maak er idd geen groot probleem van als er met bekerregels wordt gespeeld...Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:55:
[...]
Dit mag wel hoor, maar dan telt de stand na 90 minuten (wanneer het een gelijkspel betreft).
Als beide ploegen het goed vinden dat je bekerregels speelt mag dit volgens mij ook (toch?... correct me if i'm wrong)
Verwijderd
Het ligt inderdaad aan de leeftijd. Mijn coach (nu 49) was ooit 2 weken geblesseerd, dat steeg naar 4 en nu is het 9...Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:50:
Paar weken geleden, nu 2.5 weken geleden als ik me niet vergis, raakte onderstaande speler gebleseerd:
Harry Hoogendijk 2
45 000 €, 30 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Er stond aanvankelijk 3 weken op: na 2 dagen stond er 2 weken. Ik denk dat verloopt spoedig, maar die 2 weken staat er nu al ruim 2 weken bij en is nooit versprongen naar 1 week![]()
Ik heb 1 dokter en 1 fysio... die ik overigens pas vorige week aannam, maar sowieso ook zonder dokter en fysio blijft het toch niet 2 weken lang op twee weken staan?
Fysio's helpen trouwens niet spelers genezen, ze helpen alleen blessures voorkomen (hoewel het rendement volgens mij nihil is...)
Ik zou zeggen: neem er een paar doktertjes bij, dan is hij met twee weken wel weer ok.
//edit: waar kan ik het wedstrijdschema voor de GoT-cup vinden voor a.s. woensdag???
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 13:43 ]
Je kan bij je wedstrijdschema bij je wedstrijdorders zien wanneer hij weer kan spelen want bij die wedstrijd is hij niet meer rood aangegeven. Hier kan je dus zien wanneer hij weer fit is met je huidige aantal dokters.Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 12:50:
Er stond aanvankelijk 3 weken op: na 2 dagen stond er 2 weken. Ik denk dat verloopt spoedig, maar die 2 weken staat er nu al ruim 2 weken bij en is nooit versprongen naar 1 week![]()
Ik had ook een 30 jarige die geblesseerd was laatst,het kan ietje langer duren dan verwacht, maar beter wordt hij zeker.
WTF-Pjotrski- schreef op 22 april 2004 @ 13:48:
[...]
Je kan bij je wedstrijdschema bij je wedstrijdorders zien wanneer hij weer kan spelen want bij die wedstrijd is hij niet meer rood aangegeven. Hier kan je dus zien wanneer hij weer fit is met je huidige aantal dokters.
Wacht op antwoord
Ik gebruik het ook wel eens maar erg betrouwbaar is dit niet volgens mij...hij doet gewoonweg een schatting met de weken die hij nog geblesseerd is en het bied volgens mij dan ook geen enkele garantie dat hij dan ook werkelijk weer fit is....j_du_pee schreef op 22 april 2004 @ 14:32:
[...]
WTFkan iemand dit bevestigen, want dit is nieuw voor mij
En trouwens, je kan zelf veel nauwkeuriger inschatten wanneer een speler weer fit is. Jonge spelers onder 20 zou met 10 dokters om de 2,5 dagen een blessureweek moeten afschaven, bij 30+ers moet je bidden wanneer ze weer helemaal fit worden, want dat lijkt soms random te gebeuren...
Overigens kan ik na gisteren iedereen een goddelijk spelhervatter aanraden, damn wat maakt ie soms belangrijke goals. Het beste is ook als het een verdediger is, aangezien een zwakke punt in die linie het makkelijkst op te vangen is en relatief minder ernstig is dan in andere linies. Over 2-3 seizoenen brengt een vriend van me 10 verdedigers op de markt met uitmuntend/briljant verdedigen en goddelijk spelhervatten, ik heb er al 1 gereserveerd.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Team id en richtprijs? Ga ik er ook maar een reserveren ;p^^0nMe schreef op 22 april 2004 @ 15:04:
Over 2-3 seizoenen brengt een vriend van me 10 verdedigers op de markt met uitmuntend/briljant verdedigen en goddelijk spelhervatten, ik heb er al 1 gereserveerd.
(145366)hoedjevanpapier schreef op 22 april 2004 @ 15:09:
[...]
Team id en richtprijs? Ga ik er ook maar een reserveren ;p
Het is nog niet helemaal zeker of ie SP gaat trainen, en ik heb geen idee hoeveel mensen willen betalen voor een speler met die skills, volgens mij gaat het buiten mijn budget vallen, maar wie weet hoe rijk ik ben tegen die tijd.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
7 wedstrijd gespeeld
Doelsaldo 5 voor, 0 tegen....
Waarvan 4 uit een pingel/vrije trap, heerlijk cattanacio voetbal, al ben ik een voorstander van aanvallend spel.hoedjevanpapier schreef op 22 april 2004 @ 15:52:
Mooi team is dat joh.
7 wedstrijd gespeeld
Doelsaldo 5 voor, 0 tegen....
Daarom speel ik ook liever geen friendlies tegen hem, omdat er maar zo weinig doelpunten vallen...
D3-Monk
ik neem aan dat je mijn competitie-statts bedoelt? volgens de ratings zit ik ongeveer op een laag geklasseerde VI, wat dat ik dan in de VIII vraag je je af. Nou ik begon 2 maanden geleden met HT en toen waren er nog 3 wedstrijden tot het einde van seizoen 10, maar het team was natuurlijk niet meer te redden en moest eerst HT nog uitvogelen. Terug naar VIII dus en daar ben ik nu m'n teampje aan het opbouwen, maarja genoeg gelulCNS schreef op 22 april 2004 @ 09:16:
Zo, dat was ff opletten met het accepteren van een friendly. Ik had al 4 uitdagingen klaar staan, maar de wedstrijd tegen FC Strijen is geaccepteerd. Mooie stats trouwens van FC Strijen voor een VIII club. Zal een leuke wedstrijd worden.
ik weet overigens toch dat ik niet door de poule heen kom, dus ik ga ook geen risico nemen om A-spelers in het elftal te proppen, zie het gewoon als een lolletje
Verwijderd
Omdat niemand m´n poulegenoot bereid was z´n vraag te beantwoorden ga ik hem zelf maar even het slechte nieuws brengenVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 10:51:
Effe een vraagje
Sander van der Mark
een speler van 26 jaar is voor 4 weken gebleseerd
ik heb 2 dokters
hoelang kan ik rekenen dat hij gebelseerd blijft?![]()
Ik denk zelf een weekje of 5 à 6, gezien z´n leeftijd.
Verwijderd
Dure fout
[ Voor 7% gewijzigd door kweenie op 22-04-2004 17:45 ]
Verwijderd
Heeft tot nu toe altijd gewerkt bij mij! Erg handig, kan je bijv. beslissen om er nog een doktertje bij te nemenGaMbiNo schreef op 22 april 2004 @ 14:34:
[...]
Ik gebruik het ook wel eens maar erg betrouwbaar is dit niet volgens mij...hij doet gewoonweg een schatting met de weken die hij nog geblesseerd is en het bied volgens mij dan ook geen enkele garantie dat hij dan ook werkelijk weer fit is....
Op de Gottrick site kijk je bij poules en daarnaast staat een rijtje welke nummer uit een poule tegen elkaar spelen.Ronald Koeman schreef op 22 april 2004 @ 17:21:
Euh, waar staat nu het wedstrijdschema van deze week voor de GoT-cup? Op de gottrick site kon ik ze gisteravond niet vinden....
De wedstrijden per poule
Week 8
1-2
3-5
4-6
Unknown
Dat je dat nou niet eens wist.. pfff
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Wie moet er nu thuis spelen (mijn opponent Emmer United speelt momenteel IV. en ik VI.)Uit sportief belang speelt het team uit de laagste divisie altijd thuis. Wanneer de divisie van beide clubs gelijk is, moet de loting worden aangehouden
Overigens zie ik dat ik tegen Noobs With Skills (V.) uit heb gespeeld en dit niet helemaal goed op de GoT-Cup site is verwerkt (hij heeft nu met 0-4 gewonnen terwijl ik thuis speelde... iedereen snapt natuurlijk wel dat ik hem in zijn eigen huis heb afgedroogd met 0-4).
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Kijk eens op de site? Is al lang allemaal al bijgevuld.neudeboules schreef op 22 april 2004 @ 20:18:
Aan wie moeten we de uitslag van de Cup sturen? j_du_pee ?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Diie van mij niet en daarom vroeg ik mij of of ik kon helpen door hem op te sturenThe Dolf schreef op 22 april 2004 @ 20:20:
[...]
Kijk eens op de site? Is al lang allemaal al bijgevuld.
Zo ver had ik dus niet gekeken.neudeboules schreef op 22 april 2004 @ 20:33:
Diie van mij niet en daarom vroeg ik mij of of ik kon helpen door hem op te sturen
Oeps.
Gezocht!
Router
jupzkweenie schreef op 22 april 2004 @ 17:44:
Ik sta niet ingedeeld voor de GoT Cup week 8, betekend dat gewoon een weekje rust?
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Hey geen slecht idee!! ff voor stellen aan de fokkersj_du_pee schreef op 22 april 2004 @ 10:49:
[...]
Kunnen we niet een supercup aanbieden aan FOKwinnaar van ons tegen winnaar van hun
(of begint het volgende seizoen dan al?)
Ik denk niet dat het mogelijk is omdat de hoogste divisie bij fok divisie V is..
[ Voor 16% gewijzigd door Mavvie op 22-04-2004 22:33 ]
Dan is het nog wel mogelijk alleen iets minder eerlijkEvil M@V schreef op 22 april 2004 @ 22:30:
[...]
Ik denk niet dat het mogelijk is omdat de hoogste divisie bij fok divisie V is..
Edit:
Even gekeken op Fok:
Lortnoc is de topicstarter:
Hoe origineel![..]
Ik gooi wat dingen in de groep die we bijv. zouden kunnen organiseren:
-Ladder competitie
-Rankings
-Team v/d week (korte presentatie team en interview met eigenaar)
-Toto
[..]
edit2: WAAT!
Vuile verrader!En we hebben weer een paar nieuwe leden erbij
Nl. Thije met Nobbe United (69624) en [..]
[ Voor 51% gewijzigd door Ronald Koeman op 22-04-2004 23:12 ]
Verwijderd
Dat is idd een leuk idee maar het krachtverschil gaat ernorm zijn. Maar gewoon voor de lol en om de betrekkingen tussen GoT en Fok! te symboliseren zeker wel leukEvil M@V schreef op 22 april 2004 @ 22:30:
[...]
Hey geen slecht idee!! ff voor stellen aan de fokkers

Verwijderd
Tis idd zeker niet origineel, maar ja...probeer maar eens wat leuke hattrick relevante zaken te bedenken die andere feds nog niet hebben.Ronald Koeman schreef op 22 april 2004 @ 23:06:
[...]
Dan is het nog wel mogelijk alleen iets minder eerlijk
Edit:
Even gekeken op Fok:
Lortnoc is de topicstarter:
[...]
Hoe origineel!
Wat dat betreft mag de GoT fed het wel als een compliment zien
het enige waar fok ons mee kan passeren is het aantal meetings
Verwijderd
Zien we tegen die tijd welRonald Koeman schreef op 22 april 2004 @ 23:13:
Als jullie fed nou nog 10x groter wordt en er minimaal 5 teams in de III zitten kunnen we misschien fuseren
Verwijderd

*fluit fluit fluit*
Nee, was toevallig laatst op Fok en zag dat Hattrick daar eindelijk een door-start had gemaakt. Nou vind ik fora wel erg leuk altijd en ben daar dus wel eens te vinden
Wacht op antwoord
Verwijderd
Daar zijn ze/we op fok! altijd wel goed in ja. 's Kijken wanneer er iemand mee komt. Denk dat er eerst nog een aantal topics de revue moeten passeren.The_Marsmellow schreef op 22 april 2004 @ 23:15:
beter goed gejat....
het enige waar fok ons mee kan passeren is het aantal meetings
Verwijderd
j_du_pee schreef op 22 april 2004 @ 23:17:
Mag ik de heren overlopers er op wijzen dat er naast de spammerslijst deze keer ook een overloperslijst gepresenteerd gaat worden
sssssssssssst ik ben eigenlijk een spion
Wat ik trouwens wel apart vind is dat ze daar op Fok 3 hattrick topics hebben lopen
Ik vind dat je op die manier het gezellige aspect er een beetje uithaalt.. Juist iets wat dit soort fora leuk maken... (anders kan je net zo goed in HT allerlei topics openen)..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 23:23 ]
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:20:
[...]
offtopic:
sssssssssssst ik ben eigenlijk een spion
voor ons of voor hunnie?
Wacht op antwoord
Het schiet hier nog niet op met 1 meeting en 3 mensenVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:17:
[...]
Daar zijn ze/we op fok! altijd wel goed in ja. 's Kijken wanneer er iemand mee komt. Denk dat er eerst nog een aantal topics de revue moeten passeren.
En terecht!j_du_pee schreef op 22 april 2004 @ 23:17:
Mag ik de heren overlopers er op wijzen dat er naast de spammerslijst deze keer ook een overloperslijst gepresenteerd gaat worden
Als er nog geen uitslag op staat, dan heb ik gewoon nog geen tijd gehad om die te verwerken. Mocht er een foute uitslag staan, dan moet je bij mij klagen(of bij The Marsmellow). Ik heb deze week niet echt veel tijd om het erop te zetten, net als dit weekend(ja, ik heb nog een sociaal levenVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 20:30:
Mijn uitslag staat nog niet op de Site!
Bij wie moet ik klagen?
Ik denk zelf dat het er volgende week wel op staat, maar het wedstrijdschema van volgende week staat er al wel op.
2 | Egmond United - Pielewiepers
1 | GBV/Airport 5 - FC Urnie
1 | Euro Bier - boonbusters
2 | FC Haagse Boy - S.K. Zat1
1 | Paralympic Tr - FC Leonardsen
1 | Timberteam - The Quigby's
1 | Noobs with Sk - nuvo
1 | Nocturnal Sup - Leidse Sleute
1 | Martinozen – AC Corneo
1-2 Roman FC – Jupongatana (CHILE)
Verdedigen +1/-1 (-1 is van mijn coach
vorm +9/-0
Verwijderd
Winger +2 / -0 (1 trainnee, en 1 gewone speler)
Form +5 / -3 (valt mee!)
Value: +117.000 / - 83.000 (= +34.000)
Tevreden dus hier
Nou hebben 3 van de 4 wingers in training een Formidable-winger skill. Nu de 4de nog. Dan allemaal 1 niveau omhoog nog en dan hopelijk goed geld vangen!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 06:57 ]

Vorm +3 / -8
Positiespel +1 (Winger)
Allereerst
update
Form +3 / -4
Ervaring +1
Value +38k / -18 = +20
Passen: 0
Verder. Na menig advies over mijn vorige en toekomstige wedstrijd tegen de burgies http://www5.hattrick.org/...ails.asp?matchID=16809694
wil ik jullie alvast de preview geven van de opstelling. Opbouwende kritiek is welkom dus geen Shaza Mourali achtige praktijk:"Je hebt het zwakste elftal tot ziens" (en succes..
Tactieken:
-MOTS
-Centrum aanval
Als picserver
clickable

[ Voor 12% gewijzigd door Mystikal op 23-04-2004 13:37 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Zwakste team speelt thuis
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Wacht op antwoord
Vorm +7/-3 (niet echt boeiend met 2 WOs voor de boeg)
Waarde +87k
Volgende week 2 talentjes omhoog naar form. en exc. PM, ik weet het zeker.
Had ze deze week verwacht maar ze zijn geen 18 meer he, maar 19
[ Voor 56% gewijzigd door -Pjotrski- op 23-04-2004 09:55 ]
Verwijderd
Ahum, het laagst spelende team speelt thuis, niet het zwakste. Of ik het zwakste team ben, zal je woensdag wel achter komenyared schreef op 23 april 2004 @ 08:36:
ik speel uit, niet thuis tegen MaestroTim/Timberteam.
Zwakste team speelt thuis
TU:
defense: +1
form: +3/-3
value: +123/-17
exp: +2
redelijk tevreden
Verwijderd
Vorm is ietsje gedaald volgens mij maar gelukkig nog steeds gemiddeld passable ofzo (geen HAM bij de hand hier).
Bij deze meld ik mij hiervoor aanj_du_pee schreef op 22 april 2004 @ 23:17:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
PM: +2 (outs/excell)
Form: +6 / -10
Value: +308K / -37K
Nu even een belangrijke vraag. Is het nu een keer nuttig om algemeen te trainen om mijn vorm wat op te krikken?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Eigenlijk vind ik dat onwijs zonde. Reken eens om wat je met je training wekelijks verdient, dan vind ik een weekje algemeen trainen toch wel een duur geintje. Maar als jij met een betere vorm grote voordelen kan behalen (nog een rondje beker, kampioensschap of whatever) kan dat ook wel eens handig zijn.The Dolf schreef op 23 april 2004 @ 12:04:
Nu even een belangrijke vraag. Is het nu een keer nuttig om algemeen te trainen om mijn vorm wat op te krikken?
NeeThe Dolf schreef op 23 april 2004 @ 12:04:
Vorm +7/-4
Waarde +195K/-67K
En mijn spits is niet meer in uitstekende vorm
offtopic Mijn opstelling is weer te zien... imageshack does the job
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zit te dubben of met PIC te winnen is. Jullie ideeën zijn welkom, zo kun je de toto beïnvloeden.
[ Voor 23% gewijzigd door Par_Martinos op 23-04-2004 15:33 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Als ik mijn wingback (zie ook vorige pagina) 'naar het midden/toward middle' als opdracht meegeef.
Betekend dit dan:
-hij gaat centraal in de verdediging spelen
-hij gaat meer naar het middenveld toe.
Indien dit laatste het geval is, kan ik hier dan beter een betere verdediger neerzetten of een betere middenvelder. (jochum nelissen of Gregor Toots)?
Ik speel (zoals je ook kan zien) 3-5-2.
Speel ik dan veel te aanvallend als ik ook nog mijn Winger offensive meegeef? (Ruud jan de Beer)
Hopelijk hebben jullie een antwoord / tips.
[ Voor 12% gewijzigd door Mystikal op 23-04-2004 15:36 ]
Basement Bios ---- Exo-S
vorm: +6/-10
value: +36k/-41k
PM: -
Verwijderd
1 | Korreweg Spor - Stiphout Voor
2 | Egmond United - Pielewiepers
1 | FC Haagse Boy - S.K. Zat1
1 | Noobs with Sk - nuvo
2-2 Roman FC – Jupongatana (CHILE)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 16:42 ]
Verwijderd
Hij gaat centraler in de verdediging spelen, niet volledig centraal. Gevolgen: Je vleugelverdediging aan die zijde verzwakt, je centrale verdediging versterkt.Mystikal schreef op 23 april 2004 @ 15:35:
Als ik mijn wingback (zie ook vorige pagina) 'naar het midden/toward middle' als opdracht meegeef.
Betekend dit dan:
-hij gaat centraal in de verdediging spelen
-hij gaat meer naar het middenveld toe.
Gezien mijn tegenstander lijkt me dat dus niet verstandig... Denk ikVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 15:49:
[...]
Hij gaat centraler in de verdediging spelen, niet volledig centraal. Gevolgen: Je vleugelverdediging aan die zijde verzwakt, je centrale verdediging versterkt.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Kijk aan dit soort tips heb ik dus wat.... Ik moet nl minimaal gelijk spelen, om kampioen te worden. Al die andere wedstrijden worden eitjes... (als het goed is)Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 16:05:
zet je vleugelspelers op aanvallend en speel vleugelaanval, is denk ik geen slechte optie gezien zijn wingbacks op toward the middle staan.
Ik zou Ton van Son een kans geven, maar buiten het feit dat hij minder sterren krijgt heeft deze 1 (hattrickpoli) punt minder in middenveld; 5 punten minder in winger, maar 13 punten meer in aanval en 2 punten minder in conditie...
Misschien toch maar niet...
[ Voor 25% gewijzigd door Mystikal op 23-04-2004 16:15 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
2 Egmond United - Pielewiepers
2 GBV/Airport 5 - FC Urnie
1 Euro Bier - boonbusters
1 FC Haagse Boy - S.K. Zat1
2 Paralympic Tr - FC Leonardsen
1 Timberteam - The Quigby's
1 Noobs with Sk - nuvo
1 Nocturnal Sup - Leidse Sleute
1 Martinozen – AC Corneo
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 16:37 ]
Je moet niet altijd naar punten kijken hoor. Soms kloppen die helemaal niet, tevens ken ik jou Ton van Son nietMystikal schreef op 23 april 2004 @ 16:11:
[...]
Kijk aan dit soort tips heb ik dus wat.... Ik moet nl minimaal gelijk spelen, om kampioen te worden. Al die andere wedstrijden worden eitjes... (als het goed is)
Ik zou Ton van Son een kans geven, maar buiten het feit dat hij minder sterren krijgt heeft deze 1 (hattrickpoli) punt minder in middenveld; 5 punten minder in winger, maar 13 punten meer in aanval en 2 punten minder in conditie...
Misschien toch maar niet...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
23-04-2004 Repressailles
Zojuist is de recherge gearriveerd bij het stadion van Timberteam. Een zeer duister figuur schijnt intern de boel op z´n kop aan het zetten te zijn.
Getuigen hebben enkele signalementen doorgegeven:
- slank persoon van ruim 2 meter
- hoedje op z´n kop met daarop: meesterfeut
- irritante pretglimlach op z´n bekkie
- onverzorgt en z´n tanden nog niet gepoetst
- bult op z´n rug van eigendunk
Wie oh wie kent deze persoon? Neerschieten toegestaan.
Overigens circuleert een naam.. ene Nobbe
Verwijderd
Bespeur ik hier een cheaterVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 17:43:
hahaha, ja moet je je maar uitloggen hè, als je bij mij thuis heb ingelogd
BTW: Er waren tijden dat mensen zich hier schaamden als ze het woord "FOK" in de mond moesten nemen, ik geloof dat dat iets is verandert...

Mijn toto
Met wat 'kleine' aanpassingen.In zijn geheel van Groovieee gekopieerd... (met wat kleine aanpassingen )
1 | Korreweg Spor - Stiphout Voor
2 | Egmond United - Pielewiepers (hiep hoi xana)
1 | FC Haagse Boy - S.K. Zat1
1 | Noobs with Sk - nuvo
1-2 Roman FC – Jupongatana (CHILE)
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
1 | Egmond United - Pielewiepers (sorry xana)
2 | GBV/Airport 5 - FC Urnie
2 | Euro Bier - boonbusters
3 | FC Haagse Boy - S.K. Zat1
1 | Noobs with Sk - nuvo
1-1 Roman FC – Jupongatana (CHILE)
2 *Egmond United - Pielewiepers*
1 *GBV/Airport 5 - FC Urnie*
1 *Euro Bier - boonbusters*
1 *FC Haagse Boy - S.K. Zat1*
1 *Paralympic Tr - FC Leonardsen*
1 *Timberteam - The Quigby's*
1 *Noobs with Skills - nuvo*
2 *Nocturnal Sup - Leidse Sleute*
1 *Martinozen - AC Corneo*
3-1 -=Roman FC – Jupongatana=-
[ Voor 7% gewijzigd door The_Marsmellow op 23-04-2004 20:23 ]
Verwijderd
2 Egmond United - Pielewiepers
1 GBV/Airport 5 - FC Urnie
1 Euro Bier - boonbusters
1 FC Haagse Boy - S.K. Zat1
1 Paralympic Tr - FC Leonardsen
1 Timberteam - The Quigby's
1 Noobs with Sk - nuvo
1 Nocturnal Sup - Leidse Sleute
1 Martinozen – AC Corneo
3-1 Roman FC – Jupongatana (CHILE)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 02:41 ]