Wanneer ik een speler als coach wil aanstellen..
Is dan de ervaring het belangrijkste (=uitstekend) of zijn leiderschap (=waardeloos)?
Is dan de ervaring het belangrijkste (=uitstekend) of zijn leiderschap (=waardeloos)?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Afhankelijk van wat jouw doelstelling zijn, als jij goede trainees wil gaan opleiden zou ik er voor zorgen dat je coach kwaliteiten in ieder geval hoog zijn. Als je daarnaast veel PIC´t en MOTS´t is het ook wel handig om z´n leiderschap op een leuk niveau te hebben.DaFreakR schreef op 23 april 2004 @ 20:23:
Wanneer ik een speler als coach wil aanstellen..
Ik wil dus inderdaad wel goeie trainees hebben...Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:32:
[...]
Afhankelijk van wat jouw doelstelling zijn, als jij goede trainees wil gaan opleiden zou ik er voor zorgen dat je coach kwaliteiten in ieder geval hoog zijn. Als je daarnaast veel PIC´t en MOTS´t is het ook wel handig om z´n leiderschap op een leuk niveau te hebben.
Kijk op pagina 10...Sandyman538 schreef op 23 april 2004 @ 17:12:
[...]
Je moet niet altijd naar punten kijken hoor. Soms kloppen die helemaal niet, tevens ken ik jou Ton van Son niet
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb nu dus 2 spelers die ik coach kan maken:Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:32:
[...]
Afhankelijk van wat jouw doelstelling zijn, als jij goede trainees wil gaan opleiden zou ik er voor zorgen dat je coach kwaliteiten in ieder geval hoog zijn. Als je daarnaast veel PIC´t en MOTS´t is het ook wel handig om z´n leiderschap op een leuk niveau te hebben.
Verwijderd
Absoluut voor de eerste, die ander heeft zo´n ontzettend laag leiderschap, daar heb je niks aan, bovendien is het zo dat als het leiderschap niet meer verder kan dalen, het vervolgens ten koste zal gaan van je coachvaardigheden.
Verwijderd
Mn saldo is op dit moment maar 80000Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:56:
[...]
Absoluut voor de eerste, die ander heeft zo´n ontzettend laag leiderschap, daar heb je niks aan, bovendien is het zo dat als het leiderschap niet meer verder kan dalen, het vervolgens ten koste zal gaan van je coachvaardigheden.
Bovendien heb ik het vermoeden dat je je een goed coach niet kan veroorloven
Zojuist een externe coach aangetrokken voor €94000:DaFreakR schreef op 23 april 2004 @ 21:18:
[...]
Mn saldo is op dit moment maar 80000
Dus het vermoeden van je klopt helaas
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Verwijderd
Verwijderd
Maar een matige coach is ook niet alles...DaFreakR schreef op 23 april 2004 @ 21:23:
[...]
Zojuist een externe coach aangetrokken voor €94000:
44 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Das inderdaad toch net even wat beter dan die anderen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 00:39 ]
Verwijderd
Een redelijke coach ja...Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 00:31:
[...]
Excuse me![]()
Ik neem aan dat dit een grapje is? 94000 zou de beste koop in history zijn...
Verwijderd
Ik had m'n bericht al gewijzigd...
Verwijderd
Ik wel, maar ik zat er dus ook naastVerwijderd schreef op 24 april 2004 @ 00:43:
[...]
Ik had m'n bericht al gewijzigd...
Maar, redelijk/goed is dit niet jammergenoeg. Hij zal het met een matige moeten doen...
Ik dacht in eerste instantie dat ie een speler had gekocht met deze stats (sinds ie de trainerskwaliteiten er niet bij had gezet...)
Ik ben ook niet helemaal nuchter meer
Ik niet en ik snapte het wel.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hoe laat is dat dan? Ik zie nl nog helemaal niks.The project is expected to be finished by approximately 24-04-2004.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Als je nog een half uurtje langer had blijven zitten had je de update wel meegemaaktThe Dolf schreef op 24 april 2004 @ 04:34:
Hoe laat is dat dan? Ik zie nl nog helemaal niks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
tip: niet doen.Blizard schreef op 24 april 2004 @ 11:08:
Paar dagen geleden speler gekocht voor 400k, verkocht voor 450k .. dacht leuke winsten te pakken, maar helaas zag ik dat ik 10% moest afgevenbye bye winst. Zijn er mensen die tips hebben om beter te daytraden ?! .. Gewoon nog betere koopjes zoeken en hopen dat ik nog meer geld ervoor krijg ?!
1e tip is lees eerst even de hattrick files door. Klinkt redelijk bot, maar dat is de 1 na beste leerschool voor hattrick. De beste heb je al gehad dat is namelijk fouten maken waardoor je leertBlizard schreef op 24 april 2004 @ 11:08:
Paar dagen geleden speler gekocht voor 400k, verkocht voor 450k .. dacht leuke winsten te pakken, maar helaas zag ik dat ik 10% moest afgevenbye bye winst. Zijn er mensen die tips hebben om beter te daytraden ?! .. Gewoon nog betere koopjes zoeken en hopen dat ik nog meer geld ervoor krijg ?!
[ Voor 21% gewijzigd door neudeboules op 24-04-2004 11:20 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Verwijderd
nou ja als je niet eens weet dat je 10% moet betalen waardoor het daytraden mislukt dan ben je denk ik ook niet instaat om het ooit echt goed te kunnen. En het druist in tegen mijn principes van het spelletje daarom ben ik er nooit voorstander van.neudeboules schreef op 24 april 2004 @ 11:17:
[...]
1e tip is lees eerst even de hattrick files door. Klinkt redelijk bot, maar dat is de 1 na beste leerschool voor hattrick. De beste heb je al gehad dat is namelijk fouten maken waardoor je leert
@ForayNL
ben ik niet met je eens. ik ben in het begonnen met trainen, maar om de 20,000 elke week te kunnen betalen heb ik wel moeten daytraden. In divisie 6, 7, 8 is je TS niet zo belangrijk, aangezien er nog zoveel slechte teams in zitten. Ik ben een grote voorstander van daytrade-de teams in de lage divisies.
ik denk dat juist het mooie van hattrick is dat het mogelijk is om verschillende inzichten ten uitvoer te brengen.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 11:49:
[...]
nou ja als je niet eens weet dat je 10% moet betalen waardoor het daytraden mislukt dan ben je denk ik ook niet instaat om het ooit echt goed te kunnen. En het druist in tegen mijn principes van het spelletje daarom ben ik er nooit voorstander van.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zeg niet dat ik het niet wist, maar was al een tijdje geleden dat ik het had gelezen. Maar ik vond het raar dat mn 40-talk winst plots verlies werd omdat ik zoveel moest afgeven. Daarom vroeg ik mij af of daytraden eigenlijk wel lukt .. Het zal wel lukken (kijk naar fumpen) maar je moet er volgens mij teveel tijd in steken om het rendabel te maken ...Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 11:49:
nou ja als je niet eens weet dat je 10% moet betalen waardoor het daytraden mislukt dan ben je denk ik ook niet instaat om het ooit echt goed te kunnen. En het druist in tegen mijn principes van het spelletje daarom ben ik er nooit voorstander van.
Ik zie het ja. Eindelijk een stadion van 45.1K. Niet slecht voor een VI divisie clubje.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 08:03:
[...]
Als je nog een half uurtje langer had blijven zitten had je de update wel meegemaaktDeze is op zaterdag namelijk om 5 uur ´s morgens. Je stadion is nu dan ook uitgebreid.
Gezocht!
Router
Oude stadion was 25.4K en die zat twee weken geleden vol. Nu al een keer of 10 meegemaakt dat ie vol zat. En dat gebeurd vooral op het einde van het seizoen.-Pjotrski- schreef op 24 april 2004 @ 17:45:
Zo dat is idd erg veel voor VI. Hoeveel leden heeft je fanclub? Ik krijg met 1150 fans soms niet eens 25k toeschouwers ook al zijn ze dolgelukkig. Ben benieuwd of je hem vol krijgt? Hoe groot was je oude stadion?
Gezocht!
Router
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 17:52 ]
Toen ik nog in de VI zat was mijn 40k stadion altijd uitverkocht dus... (dat was met zo'n 1400 fans)-Pjotrski- schreef op 24 april 2004 @ 17:45:
Zo dat is idd erg veel voor VI. Hoeveel leden heeft je fanclub? Ik krijg met 1150 fans soms niet eens 25k toeschouwers ook al zijn ze dolgelukkig. Ben benieuwd of je hem vol krijgt. Hoe groot was je oude stadion?
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Ik geloof je best, maar volgens mij kan dat alleen als je elke wedstrijd met 5-0 wintKatala schreef op 24 april 2004 @ 18:59:
[...]
Toen ik nog in de VI zat was mijn 40k stadion altijd uitverkocht dus... (dat was met zo'n 1400 fans)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 03:33 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Gezocht!
Router
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
jammer van zijn passen, en jammer dat hij zo laat in het seizoen komt. Maar een 17 jarige solid is leuk17 jaar
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Specialiteit: Koppen
Vastgestelde waarde: 71 000 €
Eigenaar: Watergraafsmeer Wanderers
Conditie: matig
Passen: slecht
Verdedigen: matig
Scoren: goed
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
klopt wel, maar ik had eigenlijk net besloten om mijn spelers door te trainen naar uitmuntend voor ik ze verkoop. Daarmee zit mijn trainingsprogramma dus vol.-Pjotrski- schreef op 25 april 2004 @ 11:25:
@J: Als hij hoog solid is zou ik hem zeker houden. Dat kan je als scoren trainer toch wel een beetje inschatten.
[ Voor 15% gewijzigd door j_du_pee op 25-04-2004 11:42 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Verwijderd
nog geen verbetering. grr ik wil me yp doen.Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 03:32:
bij het inloggen krijg ik heelde dag al tezien dat het mislukt.
pass laten mailen en die is ook niet veranderd ofzo.
heb al mail gestuurt maar nog geen antwoord terug heo dat zit
weten jullie hoe dit zo kan komen?
[team: boomstam]
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij van goed naar excellent gaat?Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 13:09:
Opleiding naar excellent gegaan, maar een slechte YP.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
bij mij 15 weken ofzo. Maar ik weet niet meer precies of ik aan het begin ook 20k heb geinvesteerd, maar zo rond de 15 weken zal wel kloppen denk ik.Royz schreef op 25 april 2004 @ 16:33:
[...]
Hoe lang duurt het ongeveer voordat hij van goed naar excellent gaat?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 17:51 ]
Iemand die hier nog antwoord op heeft?SpeedAddict schreef op 24 april 2004 @ 12:38:
Even een vraagje.
Tijdje terug had ik last van het feit dat er bijna geen toeschouwers meer kwamen naar thuiswedstrijden (resultaten zijn ook niet super), en toen las ik hier ergens de tip om 9 woordvoerders aan te nemen, dan zou stadion weer vol komen te zitten. En inderdaad de volgende wedstrijd was uitverkocht.
Nu vraag ik me af of dit altijd zo is, of tot een bepaald aantal mensen, en waarvan dat dan afhankelijk is
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Nee dat is niet altijd zo, het heeft natuurlijk voor een deel te maken met het weer, supportersaantal en of de supporters blij met je zijn.
Verwijderd
Verwijderd
grrrrrr nog niet, en ook nog geen antwoord van hattrick!Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 16:03:
[...]
nog geen verbetering. grr ik wil me yp doen.
en al helemaal vanavond me wedstrijd zien!
Wordt hier alleen muziek op gedraaidVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 19:51:
HT-Radio
Vanavond weer een avondje Hattrick Radio met DJ-ThijE!
Om 20.00 zal ik beginnen met uitzenden..
De link= http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls
Busy listeningVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 19:51:
HT-Radio
Vanavond weer een avondje Hattrick Radio met DJ-ThijE!
Om 20.00 zal ik beginnen met uitzenden..
De link= http://hattrick.student.utwente.nl:8000/listen.pls
Om naar de radio te kunnen luisteren, raad ik aan het programma WinAmp te gebruiken. Er zijn wel andere programma's waarmee het mogelijk is, maar WinAmp is verreweg het makkelijkst.
Als je WinAmp hebt geinstalleerd, hoef je alleen maar hier te klikken. De radio wordt dan automatisch in je WinAmp geladen.
Kijk wel even linksboven in de hoek of de radio online is, anders gaat het luisteren niet ;-)
Gezocht!
Router
[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 25-04-2004 20:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad heel veel Netsplits etc... denk quakenet wat problemen heeftVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 20:50:
Hebben nog meer mensen problemen met connecten op irc? Ik kwam er in het begin zonder problemen in, maar nadat ik werd gedisconnect, lukt 't niet meer
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 25-04-2004 21:51 ]
Verwijderd
Ja je moet wat hèneudeboules schreef op 25 april 2004 @ 21:43:
Fu*k rode kaart voor mijn meester vrije trap nemer
weer een redelijke vleugelspeler van 19
gelukkig sta ik nog 2-1 voor met PIC
Ook maar ff thije opgezet voor de laatste minnuten
Wat er nu gebeurt, is echt heel raar. Sergio Hervías, kreeg de woede van alle fans over zich heen toen hij de bal zo door zijn eigen defensieve linie passte. Hondekop's Tommy Ångfeldt kon de bal makkelijk aannemen en simpel de 1 - 1 scoren.
[ Voor 42% gewijzigd door koentjuh op 26-04-2004 00:44 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 08:20 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Verwijderd
Tja, ik heb het aantal keer gespeeld, maar het is een waardeloze opstelling eigenlijk. Je centrale verdediging gaat maar met 2 stapjes omhoog ofzo, en je aanval verliest heel veel aan kracht. Maar ik heb het een aantal keer gespeeld vanuit het oogpunt van m´n training, het is natuurlijk wel een extra trainingsplekkie.died_laughing schreef op 26 april 2004 @ 10:18:
Spelen hier nog mensen met 5-4-1?
En wat zijn de ervaringen?
Ik zit er over na te denken om dat te gaan spelen.
Ipv 4-4-2 dat ik nu meestal speel.
Krijg namelijk nogal veel goeie verdedigers met yp.
Ik dacht ook aan een extra trainingsplekkieVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 10:30:
[...]
Tja, ik heb het aantal keer gespeeld, maar het is een waardeloze opstelling eigenlijk. Je centrale verdediging gaat maar met 2 stapjes omhoog ofzo, en je aanval verliest heel veel aan kracht. Maar ik heb het een aantal keer gespeeld vanuit het oogpunt van m´n training, het is natuurlijk wel een extra trainingsplekkie.
Verwijderd
Verwijderd
Naja, 9 of 10 man trainen, scheelt toch wel, zeker aangezien je per trainee toch wel enkele tienduizenden per week kunt verdienen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq