Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
-------------------------------------------------------
Bram United
Player rating and Team formation
Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (Unlimited)
Midfield: poor
Right Side Defence: weak
Central Defence: weak
Left Side Defence: weak
Right Side Attack: brilliant
Central Attack: excellent
Left Side Attack: brilliant
-------------------------------------------------------
De degradanten
Player rating and Team formation
Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (Unlimited)
Midfield: inadequate
Right Side Defence: inadequate
Central Defence: passable
Left Side Defence: weak
Right Side Attack: weak
Central Attack: excellent
Left Side Attack: passable
Ik verloor vorige week met 8-3 en nu verloor ik met 6-2. Hij had 60% balbezit op het middenveld gemiddeld... ik snap niet waarom ik nou zo extreem verlies. Mijn aanval is volgens mij stukken beter dan de zijne (ik ben best tevrede met mijn aanval voor een 7de divisionist). En zijn aanval is nou niet echt geweldig (mijn verdediging ook nie). Maar ik snap dus gewoon niet dat ik zo extreem 2x verlies.
Verwijderd
Wanneer jij had kunnen zorgen voor een overwicht op het middenveld, zou je hem inmaken..
Nu is het andersom..
(ik snap trouwens niet waarom hij geen centrum aanval speelde.. Dan had hij nog ruimer gewonnen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 14:08 ]
Verwijderd
Zijn middenveld is 2 stappen groter dan die van jou, middenveld is belangrijkste nogsteedsVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:01:
Enig idee waarom ik altijd met zulke giga-verschillen verlies???
Verwijderd
Verwijderd
Maar je aanval moet wel de bal krijgen, en die moeten de middenvelders doorpasen, maar als je middenveld slechter is dan die van de tegenstander zal je aanval ook geen bal krijgen...Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:18:
Is dat zo belangrijk? Mijn aanval is toch vele malen groter? Ik zou toch veel meer moeten doen met de kansen die ik krijg? Het scheelt wel dat hij mijn top middenvelder er vorige keer eruit schopte en mijn hoofdkeeper.Maar goed... ik dacht dat ik het wel ging redden met mijn aanval, zeker omdat het balbezit maar 40-60 is.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Federatie Top 25 van Nederlandse en Belgische federaties van 22 april 2004 1. (1) De Stamgasten 605 2. (2) Forza Groningen 321 3. (3) Official Dutch Federation 265 4. (4) Ajax Amsterdam Federation 264 5. (5) Hattrick Federatie Rotterdam 219 6. (6) Ouwe Lullen Denktank en Relaxhuis 183 7. (7) Fc Limburg 172 8. (8) PSV Eindhoven Federation 147 9. (9) Brussels Connection 135 10. (10) Hattrick Beginner 133 11. (11) Hattrick Verslaafden Nederland 128 12. (12) Koninklijke Nederlandse Hattrick Bond 123 13. (13) De Nederlandse Transfermarkt 107 14. (14) Friesland Federation 102 15. (15) Dutch Football Association 101 16. (16) Gathering of Tweakers Nederland 96 17. (17) Power to the People 93 18. (21) Nederlandse Verdedigings Federatie 88 19. (18) Haags Bloed 86 20. (19) BeNe Cup_ 83 21. (20) RSC Anderlecht Fans 76 --. (21) Domstad Federatie 76 23. (23) DoeKeNormaal 68 24. (24) Sealand 63 -- (24) GINTONIC-LEAGUE 63 -- (--) Noord Nederlands Hattrick Verbond 63 |
Op plaatsje nummero 16... En wanneer je de Belgische federaties weghaalt staan we: 15e
Op naar de 100 leden zou ik zeggen!
100 lijkt me een haalbaar streefgetal
Vandaag weer de hele transfermarkt afgezocht naar 17 jarige talentjes, en heb er weer een x aantal gevonden
Nu hopen dat ik er eentje goedkoop op de kop kan tikken, zodat ik nog lekker veel geld over hou voor een leuke toevoeging op het middenveld of in de goal. Ben er nog neit helemaal over uit.
Verwijderd

Zo'n daytrade wil ik ook wel
Want Bijna 6,6 miljoen winst op zon speler.. die ik hem niet na
* koentjuh vind het wel verdacht hoor]
* koentjuh heeft ze opgegeven voor cheaten.
Kijk maar eens naar de IP's en de wel erg verdachte transfers, want volgens mij gebruikt 1 speler dat team als dump team voor spelers die die met veel winst verkoopt... kijk maa reens naar die drie spelers die dat team nu heeft.
[ Voor 63% gewijzigd door koentjuh op 26-04-2004 15:41 ]
Verwijderd

Verwijderd
Nog 1 en de 100 leden zijn een feit!
Spam de gastenboeken maar vol van de volgende gebruikers :
Ainulindalë FC
Gympies on Tour < leuke afkorting
FC BetuweCup
Union Underscore
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 16:15 ]
Op GoTtrick is het bijna mogelijk om je team te registreren!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
En het honderdste lid is: FC Qwertje

Laten we deze gebruiker eens allemaal flink verwennen!!!
Prijs hem helemaal de hemel in! Dit is een speciale jongen!
(edit.. 101 leden
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 16:29 ]
Verwijderd
Je was zeker beter, maar je had geen vleugelaanval moeten spelen, aangezien je centrale aanval net zo goed was. Vleugelaanval verzwakt je centrale verdediging, dus je verliest er alleen maar op.Mystikal schreef op 26 april 2004 @ 09:48:
Klote
Na mijn eerdere postings over de dubbel wedstrijd tegen mijn directe concurrent werd afgelopen zondag de 2e en beslissende thuiswedstrijd tegen de Burgies gespeeld....
Ik had een MOTS (op menig advies!), maar het heeft niet mogen baten...
De Koekerds
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: Vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: matig
Rechter Verdediging: matig
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: redelijk
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: uitstekend
de Burgies
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)
Middenveld: matig
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: matig
Ik had sterk het idee dat ik beter was (gezien de ratings) echter hij had wel meer sterren... Maar waarom ik in godsnaam met 2-4 verlies is me onduidelijk....
Iemand suggesties... Ik baal erzo van dat ik GEEN kampioen wordt......
Verwijderd
nog steeds nietVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 20:00:
[...]
grrrrrr nog niet, en ook nog geen antwoord van hattrick!
nu mis ik me wedstrijd strakkies![]()
en tog leuk dat er hier nog mensen zijn die me een idee hebben kunnen geven
tog maar geen lid van de got.fed.

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 26-04-2004 18:49 ]
Verwijderd
Sorry hoor, maar wat denk je dat wij hieraan kunnen doen? Ik heb ook geen glazen bol waarin staat wat jou probleem is.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:38:
[...]
nog steeds niet
Natuurlijk is het erg balen voor jou en ik leef met je mee, ik heb zelf ook een keer een paar dagen niet kunnen inloggen. Maar ik weet niet wat 't probleem is noch wanneer je een reactie krijgt...
Verwijderd
Als ik een taalpurist zou zijn...zou ik het niet zo erg vinden... togVerwijderd schreef op 26 april 2004 @ 18:38:
[...]
nog steeds niet
Maar, bedenk inderdaad dat wij niet meer gegevens hebben dan jij en daarom ook weinig actie kunnen ondernemen. Reacties als 'geen idee' zouden je weinig hebben geholpen. Zolang je geen cheaterverleden/heden hebt, lijkt het me dat je je niet al teveel zorgen moet maken. De GM's hebben het druk met het beantwoorden van mailtjes. Hopelijk ligt de jouwe al bijna bovenop.
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
Er is al eerder op gereageerd, maar ik wilde ook nog ff mijn ervaringen met je delen; 5-4-1 zuigt. Ik heb het een tijdje gespeeld en kreeg zelfs met een wonderbaarlijke verdediging de doelpunten van een zwakke aanval om me oren. Ofwel, zo belangrijk is een superverdediging niet. Ik speel nu 4-5-1 en dat bevalt vele malen beter. Het scheelt wel iets in je aanval, maar het middenveld is in ieder geval even sterk als met 3-5-2. En die ene trainingsplaats neem ik maar voor lief.died_laughing schreef op 26 april 2004 @ 10:18:
Spelen hier nog mensen met 5-4-1?
En wat zijn de ervaringen?
Ik zit er over na te denken om dat te gaan spelen.
Ipv 4-4-2 dat ik nu meestal speel.
Krijg namelijk nogal veel goeie verdedigers met yp.
Om niet te spreken van barbarismePar_Martinos schreef op 26 april 2004 @ 20:22:
Een echte taalpurist komt niet eens op GoT, vanwege al die anglicismen.
Dan kom je alleen hier:
[afbeelding]
Verwijderd
hmz cheater verleden....ooit wel is gehad ten onschulde natuurlijk.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 20:03:
[...]
Als ik een taalpurist zou zijn...zou ik het niet zo erg vinden... tog?
Maar, bedenk inderdaad dat wij niet meer gegevens hebben dan jij en daarom ook weinig actie kunnen ondernemen. Reacties als 'geen idee' zouden je weinig hebben geholpen. Zolang je geen cheaterverleden/heden hebt, lijkt het me dat je je niet al teveel zorgen moet maken. De GM's hebben het druk met het beantwoorden van mailtjes. Hopelijk ligt de jouwe al bijna bovenop.
waarschuwing ofzo en geen flauw idee waarom.
maar dat ze je ook zomaar afsluiten om die rede?
heb ook net 2 weken supporter ofzo. beetje stom als je dan ga cheaten

iig is dit tenminste suggestie van het probleem!
(een dat taal gebeuren......ben lui en dysleptisch en die combi gaat nie goed samen met typup

De leiding is nog steeds in handen van MIO United, maar De Wotties blijven goed volgen. FC TikTak over rechts maakt een flinke duikeling, van 3 naar 6. [MUG] profiteert en stijgt 2 plaatsen, terwijl |-PSV-| op plaats 5 binnenkomt. De Doorzakkers en FC Dolf dalen 2 plaatsen, afc Marrum stijgt van 22 naar 21 en Union Underscore komt binnen op plaats 22. Door deze nieuwe ploegen zijn er buiten de bovengenoemde ploegen geen stijgers in de lijst van deze week. De laatste nieuwe ploeg is FC BetuweCup op plaats 50.
Don't waste your time or time will waste you
Anglicisme is een vorm van een barbarisme slimmerd.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
De uitslag:
8 GaMbiNo
8 Frizza
8 MaestroTim
8 Thije
8 Brainpower
8 The_Marsmellow
8 Yared
8 ChrisisLT
8 Zonar
8 !k vl!eg
7 -Pjotrski-
7 grooviee17
7 Yamipopo
5 Cyclops10
5 ForayNL
4 neudeboules
FOP
Sandyman538
loona35
-StArMaKeR-
Alle mensen die 8 punten hebben gehaald krijgen 1 bonuspunt!! En we hebben er ook een concurrent bij, Yamipopo!!
De stand:
53 MaestroTim
52 Yared
50 -Pjotrski-
48 Zonar
47 Frizza
47 ChrisisLT
46 Brainpower
44 The_Marsmellow
44 Thije
43 grooviee17
37 GaMbiNo
34 Cyclops10
33 !k vl!eg
31 FOP
23 loona35
18 neudeboules
18 -StArMaKeR-
15 hoedjevanpapier
10 Sandyman538
7 Yamipopo
6 Mankit
5 ForayNL
[ Voor 3% gewijzigd door NiMu83 op 27-04-2004 09:18 ]
Ok, mijn middeveld is slecht ,dus dan is 4-5-1 misschien beter?Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 21:08:
[...]
Er is al eerder op gereageerd, maar ik wilde ook nog ff mijn ervaringen met je delen; 5-4-1 zuigt. Ik heb het een tijdje gespeeld en kreeg zelfs met een wonderbaarlijke verdediging de doelpunten van een zwakke aanval om me oren. Ofwel, zo belangrijk is een superverdediging niet. Ik speel nu 4-5-1 en dat bevalt vele malen beter. Het scheelt wel iets in je aanval, maar het middenveld is in ieder geval even sterk als met 3-5-2. En die ene trainingsplaats neem ik maar voor lief.
Marsmellow, reserveer maar vast een hele tafel
JduPee, leek je dat statistiek/grafieken gebeuren je nog wat?
yared in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
OT; nou ben ik toch absoluut niet echt actief meer hier en zeker niet op de FP van t.net, maar kijk ik net op me gallery sta ik gewoon nog steeds in de Top20 meest bezochte galleries... wie van jullie gaat daar allemaal naar toe en waarom???
Zit er nog een (onverwachte) GoT'r in de NL beker?
Ben morgen misschien op tijd thuis dus kan mogelijk wat matches volgen!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Verwijderd
ff voor de duidelijkheid mensen, op hattrick is mn naam oaf-qwertje, maar dat oaf mag je er zeker afhalen als je mn naam typt. staat er alleen vanwege n afspraak met iemand
Verwijderd
Ik hoop dat je het tempo hier een beetje bij kunt houden, want het wil af en toe nog wel eens snel gaan.
Verwijderd
@yared, ik moet er nog naar kijken..
[ Voor 12% gewijzigd door j_du_pee op 27-04-2004 10:52 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
nietusVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 10:54:
*j_du_pee werkt nog met een pentium II en een internetverbinding uit de prehistorie, vergeef het hem*
/me hapt tegen beter weten in
Wacht op antwoord
Verwijderd
snap het wel hoor, ik doe normaal nooit mee zoals je weet. maar ik zal plechtig beloven vanaf nu elke week mee te doen. En zoals je ziet heb ik er echt verstand van
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46576
Wat rood is heeft nieuwe postings... wel ff je eigen id invullen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Daar heb je het programma hottopic voor. Makkelijker kan niet imho.yared schreef op 27 april 2004 @ 11:51:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46576
Wat rood is heeft nieuwe postings... wel ff je eigen id invullen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wacht op antwoord
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Artemi Moliner 110 000 €, 28 jaar, zwak in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: goed |
Mijn duurste aankoop ooit, een Mexicaanse spits
Heeft bij 3 verschillende clubs pas een wedstrijd of 5 gespeeld waarvan 3x als verdediger.

Daarnaast ook 2x in zwak vorm in de spits 2,5* gescoord.
Dan gok ik dat hij in redelijk vorm toch wel 3,5* moet scoren lijkt mij?
[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 27-04-2004 12:31 ]
die solid set pieces erbij is wel lekker
Ja helaas...al is de zwak ervaring van hem natuurlijk wel weer lekker.The_Marsmellow schreef op 27 april 2004 @ 13:20:
alleen hij begint ook al met aftakelen vanwege zijn leeftijd dat is wel zonde...
die solid set pieces erbij is wel lekker
Ik kan hem over een paar seizoenen vast wel weer kwijt voor ruim een ton...
Verwijderd
Ik vind hem persoonlijk iets te oud voor 188k, maar dat ben ik.
Hmmz...dit is nieuw voor me, ik dacht dat dit pas na z'n 30e begon dus maar even in de gaten houden dan...Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 13:50:
Spitsen takelen vroeger af dan andere spelers, kan al op hun 27e beginnen.....
Ik vind hem persoonlijk iets te oud voor 188k, maar dat ben ik.
Ik kijk wel wat zijn waarde doet in de komende weken en mocht ik het idee hebben dat het aftakelen al is begonnen gaat ie weer weg...
[ Voor 8% gewijzigd door GaMbiNo op 27-04-2004 13:56 ]
Waarschijnlijk wordt het een wedstrijd van slachten of geslacht worden, iig doelpunten gaan er vallen, en dan bedoel ik niet ieder 1.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Don't waste your time or time will waste you
Ik zoek in het topic gewoon op een wedstrijd en zodoende krijg ik iedereen zijn voorspelling...vreemd dat ik die van jou heb overgeslagen...Maar goed dat je erop let...Foutjes kunnen er snel inkomen als je effe niet opletVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 11:45:
[...]
snap het wel hoor, ik doe normaal nooit mee zoals je weet. maar ik zal plechtig beloven vanaf nu elke week mee te doen. En zoals je ziet heb ik er echt verstand van
Verwijderd
sorry, ik moet hier ff overheen. ik heb 6 uistekend scoren/passable passen van 4x18 en 2x19GaMbiNo schreef op 27 april 2004 @ 12:27:
Aanschouw mijn nieuwste aanwinst:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Artemi Moliner 110 000 €, 28 jaar, zwak in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: goed Spelhervatting: goed
Mijn duurste aankoop ooit, een Mexicaanse spits, gekocht voor €188.000, volgens Buddy is hij rond de €230.000 waard.
Heeft bij 3 verschillende clubs pas een wedstrijd of 5 gespeeld waarvan 3x als verdediger.
Daarnaast ook 2x in zwak vorm in de spits 2,5* gescoord.
Dan gok ik dat hij in redelijk vorm toch wel 3,5* moet scoren lijkt mij?
lopen al tegen formi :D:D:D:D
ja ik weet, ik ga nu waarschijnlijk afgeslacht worden door mensen met betere spelers
Pffft, patser!Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:38:
[...]
sorry, ik moet hier ff overheen. ik heb 6 uistekend scoren/passable passen van 4x18 en 2x19
lopen al tegen formi :D:D:D:D
ja ik weet, ik ga nu waarschijnlijk afgeslacht worden door mensen met betere spelers
Verwijderd
t zijn wel niet zo'n hoge stats maar toch leuk.
een laag formi verdediger(matig passen) en 8 ton van hem tegen een hoog formi middenvelder van mij(zonder bijstats)
Verwijderd
Vreemde ruil dit, en denk niet dat ze het goedkeuren..Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:40:
btw mensen, ik hoop vandaag of morgen toestemming te krijgen voor n spelers ruil
een laag formi verdediger(matig passen) en 8 ton van hem tegen een hoog formi middenvelder van mij(zonder bijstats)
Waarom koop je niet gewoon zo'n speler?Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:40:
btw mensen, ik hoop vandaag of morgen toestemming te krijgen voor n spelers ruil
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
woot dus ik kan nog mee doenBrainpower schreef op 26 april 2004 @ 23:10:
De uitslag van de toto is er weer!!!
Alle mensen die 8 punten hebben gehaald krijgen 1 bonuspunt!! En we hebben er ook een concurrent bij, Yamipopo!!
(late reactie

maar ik zal heel erg mijn best doen om de nummer 1 nog in te gaan halen
TOTO's rock
Poll: Moet de beste wisselvraag de minst populaire vraag in 8 bits vervangen?
• Ja
• nee
• geen mening
Ook een poll maken? Klik hier
Gegroet,
DeNeu
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Grrr, ging er net weer één voor 9 ton weg, (17 jaar redelijk passen, goed scoren) vond ik wel weer iets te veel ) Hmm, maar zijn er nog 3 voor morgen, twee matige en één redelijk. Nu maa rhopen dat dat wat wordt, anders heef tkoen geen trainee morgen
[ Voor 5% gewijzigd door koentjuh op 27-04-2004 21:29 ]
Verwijderd
op de bank 5 buitenlandersRonald Koeman schreef op 27 april 2004 @ 22:03:
Excuus, je selectie mag uit maximaal 50 buitenlanders bestaan, je basis-elf mag uit maximaal 11 buitenlanders bestaan, en je reservebank mag uit maximaal 4 buitenlanders bestaan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 22:05 ]
Euh..ff tellen.Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 22:05:
[...]
op de bank 5 buitenlandersnou ja 6 als je trainer er ook bijzit.
1 verdediger
1 vleugelspeler
1 middenvelder
1 spits
1 keeper
damn ja, je hebt gelijk
Verwijderd
De GoTtrick site wordt met de dag beter!
Zo is het nu al mogelijk om je team aan te melden op de site (detailinformatie over de teams komt zeeer spoedig).
Verder wordt er hard gewerkt door Brainpower en ondergetekende aan de verdere invulling van de site.
Zo kun je nu al iets lezen over het onstaan van GoTtrick (over HT-GoT) en zijn we achter de schermen hard bezig om o.a. de toto ingevuld te krijgen.
Maar de oproep:
Meld je team aan op de GoTtrick site!
Verwijderd
Ik heb namelijk in eerste instantie de GoT federatie opgericht.. Maar deze flopte in eerste instantie.. Een paar weken later heeft Yared het toen geprobeerd... En daar kwam deze federatie uit voort
voorderest gaaf stukje
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 00:08 ]
Verwijderd
• Ja, GoT heeft geen aparte topics
• Nee, het GoT forum is voldoende
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben nu een beetje

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 03:58 ]
Ik ben wel voor een soort prikbord, voor uitroepen , etc.
Mischien een eigen stukje om spelers te koop te zetten ipv hier :-)
@jackinthebox:
Ik zie alleen niet waar ik het moet aanmelden? Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ik moet inloggen, maar dat gaat niet aangezien ik mijn password kwijt ben

[ Voor 34% gewijzigd door neudeboules op 28-04-2004 06:58 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Klik eens op Log In, en kijk maar goedneudeboules schreef op 28 april 2004 @ 06:50:
Ik stem nee. We gebruiken toch ook niet het hattrick forum?
Ik ben wel voor een soort prikbord, voor uitroepen , etc.
Mischien een eigen stukje om spelers te koop te zetten ipv hier :-)
@jackinthebox:
Ik zie alleen niet waar ik het moet aanmelden? Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat ik moet inloggen, maar dat gaat niet aangezien ik mijn password kwijt ben
Verwijderd
Verder heeft Herman (vriend van me) van Korrewegsport een speler in zn team die heet: Bart Kroese. En laat dat nou net de manager zijn van FC Torretjes (ook een kameraad van me).
Hoe verzinnen ze het!

edit: en Bart is ook kameraad van Herman.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 10:00 ]
Verwijderd
Hier doet ie het prima...overigens heeft Tommilio geen goede league ID ingevuld.Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:19:
Zit ik al mijn gegevens in te vullen op Gottrick, krijg ik een foutmelding (iets met URL error, terwijl ik daar geen fouten mee gemaakt heb). Alles voor niets
Leuk gemaakt, ik mis alleen nog de feature waar je je gegevens kan veranderen.
Zodra ik mijn stadion ga uitbreiden klopt mijn informatie namelijk niet meer.
LOLThe_Marsmellow schreef op 28 april 2004 @ 10:40:
@GaMbiNo gewoon niet uitbreiden dus..
Als ik de topwedstrijden in jouw stadion mag spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door koentjuh op 28-04-2004 10:58 ]
Stuur me even de precieze foutmelding en wat je hebt ingevult... Screenshot ofzo...Dan kan ik het oplossen.Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 10:19:
Zit ik al mijn gegevens in te vullen op Gottrick, krijg ik een foutmelding (iets met URL error, terwijl ik daar geen fouten mee gemaakt heb). Alles voor niets
En idd, aanpassen moet ik nog maken mensen...geduld mensen
Email adres staat in mijn info hier @ GoT
Het lijkt erop dat wanneer je een url invult bij Logo, dat ie een foutmelding geeft. Ik zal hier vandaag naar kijken.
[ Voor 17% gewijzigd door NiMu83 op 28-04-2004 11:13 ]
Dit topic is gesloten.