Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.750 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:36
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/banner.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |
[center]deel 11 t/m 18[/center]
| deel 11 | 30-10-2003 / 18-11-2003 || deel 12 | 19-11-2003 / 09-12-2003 |
| deel 13 | 09-12-2003 / 28-12-2003 || deel 14 | 28-12-2004 / 15-01-2004 |
| deel 15 | 15-01-2004 / 04-02-2004 || deel 16 | 04-02-2004 / 25-02-2004 |
| deel 17 | 25-02-2004 / 12-03-2004 || deel 18 | 12-03-2004 / 30-03-2004 |

Statistieken deel 1 t/m 18
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11.005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41.011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91.008 28 36,0
deel 10 1.003 28 35,8
deel 11 1.008 20 50,4
deel 12 1.014 21 48,3
deel 13 1.003 19 52,8
deel 14 1.005 18 55,8
deel 15 1.008 19 52,9
deel 16 1.020 21 48,6
deel 17 1.012 16 63,2
deel 18 1.009 18 56,1
Totaal 16.982466 36,4

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
Dé site van GoT-end HT-ers
GoT-Cup Site
De GoT-HT Cupwinaars.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/fedlogo.jpg
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!

Alleen voor divisie VI en lager
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
GoT-HT-LadderGoT HT-Ladder. Hoe goed heb jij gespeeld tegen de andere GoTters?
Uitleg berekening GoT-Ladder
GoT-HT Newbe-FAQDé Newbe-FAQ door GoT-ters en voor GoT-ters.
GoT-HT op IRC#ht-got, #hattrick.nl, elke Zondag en Woensdag!
mIRC is een makkelijke IRC client.
SpelregelsALLE spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.2Veel uitleg over Hattrick, bijna elke n00b-vraag wordt daar bijna wel beantwoord. Daarnaast hebben ze ook nog enkele handige hulpmiddelen, waaronder bv. de arenasizer.
Newbe FAQEen FAQ voor de newbe's onder ons, maar ook erg goed voor de al wat gevorderde spelers.
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers.
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land.
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Hattrick RanglijstenZoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op.
Alleen voor divisie V en hoger
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't U-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches.
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers.
Hottrick.orgVele nieuwe en intressante statistieken, en artikelen.

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* grooviee17
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar Yared, yared@valheru.nl, of naar mij, jeanpaullekkerkerker@hotmail.com, sturen onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
* grooviee17

8 Bits of Hattrick
Door HoedjeVanPapier
The Marsmellow mocht als eerste de 8 vragen van onze redacteur beantwoorden.
Daarna was Yared de gelukkige die naast de 8 vragen ook als eerste de wisselvraag mocht beantwoorden.
Als derde mocht de man van de statistieken, Grooviee17 zijn mening geven over Hattrick.
SandstorM was als vierde aan de beurt, en op 1e kerstdag werd zijn interview geplaatst
Frizza was daarna aan de beurt met het beantwoorden van het 'beruchte' vragenlijstje .
De volgende was RonaldKoeman, de manager van Fiets 'm d'r in. Ook hij beantwoorde vragen vol vuur.
HoedjeVanPapier kreeg ook onze Meester Feut Thije bereidt om enkele vragen te beantwoorden.
Daarna kwam de man achter de ladder, J_du_pee, aan de beurt.
De volgende die aan de beurt kwam, was de, tot dan toe vrij onbekende, [b]Pjotrski[b].
Natuurlijk ontkwam onze ToTo-man Brainpower niet aan de vragen die hem gesteld werden.
Daarna kwam onze bekerwinnaar Xanatorn aan de beurt, wat onze redacteur een hele eer vond.
De volgende die aan de beurt was, was Zonar, de man achter de ratings.
Daarna kwam MaestroTim aan de beurt, die met zijn wisselvraag zelfs een special kreeg, waar iedereen op kon antwoorden.
De meeste kenden KdB waarschijnlijk nog niet, maar na het interview van onze eigen redacteur, is hij een stuk bekender geworden.
Ook de grootste daytrader van ons allen, mankit, kon wat tijd vrijmaken om de vragen te beantwoorden.
Om ons nog te vermaken tijdens de downtime, was Aristos op 'bezoek' geweest bij HvP, en had ook wat vragen beantwoord.

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
RSD2K/Axel666 een Nederlandse U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001. :D
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was. Van het laatste deel was echter Loona35 weer de grootste spammer.
Een compleet overzicht kan hier gevonden worden.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer bijna 85 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail Yared op yared@valheru.nl en hij helpt je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM. Lees ook eerst dit even door.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van .plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 14Grooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & "GoT-Father"Yared69953
GoT-HT site beheerDevv05144178
GoT-HT Cup + StatsGrooviee17
(The_Marsmellow*/The Dolf)
145138
(146886/68982)
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
Got-HT LadderJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marsmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurHoedjevanpapier143980
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, meldingen dat HT weer eens down is, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed ;).

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en dan melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

To Be Continued.... :*)

Grooviee,
msn: jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/grooves-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
* grooviee17 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Yared voor het altijd bijhouden van deze startpost

[ Voor 6% gewijzigd door grooviee17 op 01-04-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ligt het nou aan mij, of werkt alleen de begin pagina van Hattrick? Als ik inlog dan krijg ik een error.

Het gaat trouwens wel snel hoor dat we nu alweer aan deel 18 zijn begonnen. Goed werk.

[edit] ow, nou doet ie het weer :X

Heb vandaag een leuke wedstrijd tegen een gast uit New York.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 31-03-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Moet dit niet deel 19 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
mankit schreef op 31 maart 2004 @ 00:17:
Moet dit niet deel 19 zijn?
Dat staat er toch ook ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Als ik dit seizoen weer niet promoveer en voor de zesde keer deze divisie moet spelen ga ik een officieel verzoek indienen om deze divisie te hernoemen van V.228 naar V.Yared :7

Het was nog niet zo erg geweest als ik gewoon in VI was begonnen, maar mijn team heeft gewoon nog nooit een andere divisie gezien... had ik nou maar niet die allereerste keer me team vernaggeld en verwaarloosd... dat was nm een IV team.. die kreeg je toen gewoon als je nieuw begon 8)7 |:(

Deel 19 alweer, het gaat weer lekker.
Nog even het lijstje van J_du_pee van veelposters in het vorige deel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
78      loona35
65      MaestroTim
51      The Dolf
49      koentjuh
43      -Pjotrski-
40      j_du_pee
36      Thije
36      The_Marsmellow
33      hoedjevanpapier
32      jackinthebox
30      GaMbiNo
29      Brainpower
28      Ronald Koeman
26      ForayNL
25      grooviee17
24      Sandyman538
21      MetalMeijer
20      Joss
20      yared
20      -StArMaKeR-
20      Royz
18      Aristos
17      Jamal
16      Par_Martinos
16      ne0
16      Frizza
15      Katala
12      KdB
11      mankit
Leuk om te zien dat de namen door de delen heen langzaam veranderen maar toch ook weer redelijk hetzelfde blijven :D

Komt er nog een site waar we een mooie tabel te zien krijgen van eerdere delen?
Wellicht een kopje statistieken op de nieuwe site?

* yared is wel cijfergeil ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

we tellen gelukkig de irc spam niet mee in dat lijstje :)

dan zou frizza wel 1 staan :P

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
The_Marsmellow schreef op 31 maart 2004 @ 00:40:
we tellen gelukkig de irc spam niet mee in dat lijstje :)

dan zou frizza wel 1 staan :P
In mIRC ie is zeker de grootste spammer, zoals je hier zo mooi kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
@koentjuh: Zat jij vanmiddag toevallig in de trein Breda -Roosendaal? Omstreeks 14.18?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
nm

[ Voor 98% gewijzigd door The Dolf op 31-03-2004 16:59 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

hmmz, weinig zin om dat hele topic door te lezen. Voor zover ik zie, hebben ze nog niets georganiseerd toch? Ik zie ook niet helemaal het verband tussen HT en een jointje roken (maar, who cares :P).
Hoe kwam je er zo bij?

Voordat ik helemaal offtopic raak;
Lof voor de startpost, hij is weer zeer groot en kool
En een statspagina op die HT-got-site zou wel leuk zijn. Ikzelf zal er niet in voorkomen (en het heeft ook wel weer de nadelige gevolgen van mensen die posten om in de stats te komen misschien) maar stats zijn altijd wel leuk om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
w00t .. ik 0wn jullie weer dik met die 78 posts 8)7

vanavond tegen VV Achteruit.. spannend :D Geef mezelf niet teveel kans eigenlijk :)

/edit

zeg groovie waarom doe je steeds zo je best om je email adres zo te typen dat het niet op gevangen kan worden door die bedrijven die ze via search engines ofzoiets eraf halen? Hij staat toch ook gewoon bij rolverdeling volledig op het forum...?

[ Voor 49% gewijzigd door Loona35 op 31-03-2004 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 14:50

Royz

Kleurenblind!!

Vandaag is mijn TS gezakt van tevreden naar content :(. Ik heb niets gekocht of iets anders byzonders gedaan :(. Jammer!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

grooviee17 schreef op 31 maart 2004 @ 01:13:
[...]

In mIRC ie is zeker de grootste spammer, zoals je hier zo mooi kan zien.
LOL briljant!

aangezien ik zei 'cijfergeil' te zijn kun je je nu wel voorstellen hoe nat ik hiervan ben geworden :P

more then you need to know, but who cares })

Vandaag op zoek naar een nieuwe keeper, dus laat het even weten als je ook op zoek bent naar een formidable keeper.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
yared schreef op 31 maart 2004 @ 08:31:
[...]

LOL briljant!

aangezien ik zei 'cijfergeil' te zijn kun je je nu wel voorstellen hoe nat ik hiervan ben geworden :P

more then you need to know, but who cares })
dus... thnx for the info..? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 31-03-2004 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
yared schreef op 31 maart 2004 @ 00:30:
Als ik dit seizoen weer niet promoveer en voor de zesde keer deze divisie moet spelen ga ik een officieel verzoek indienen om deze divisie te hernoemen van V.228 naar V.Yared :7

Het was nog niet zo erg geweest als ik gewoon in VI was begonnen, maar mijn team heeft gewoon nog nooit een andere divisie gezien... had ik nou maar niet die allereerste keer me team vernaggeld en verwaarloosd... dat was nm een IV team.. die kreeg je toen gewoon als je nieuw begon 8)7 |:(

Nog even het lijstje van J_du_pee van veelposters in het vorige deel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
78      loona35
65      MaestroTim
51      The Dolf
49      koentjuh
43      -Pjotrski-
40      j_du_pee
36      Thije
36      The_Marsmellow
33      hoedjevanpapier
32      jackinthebox
30      GaMbiNo
29      Brainpower
28      Ronald Koeman
26      ForayNL
25      grooviee17
24      Sandyman538
21      MetalMeijer
20      Joss
20      yared
20      -StArMaKeR-
20      Royz
18      Aristos
17      Jamal
16      Par_Martinos
16      ne0
16      Frizza
15      Katala
12      KdB
11      mankit
Leuk om te zien dat de namen door de delen heen langzaam veranderen maar toch ook weer redelijk hetzelfde blijven :D

Komt er nog een site waar we een mooie tabel te zien krijgen van eerdere delen?
Wellicht een kopje statistieken op de nieuwe site?

* yared is wel cijfergeil ;)
Ik moet zo te zien wat minder lurken en meer posten ! :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
Heb straks een spannende bekerwedstrijd tegen een andere IV-er... Vrees dat ik niet ga winnen, hij speelt thuis en heeft daardoor waarschijnlijk een beter middenveld. Maar stiekem hoop ik op een wonder. Zou de eerste keer ooit zijn dat het met niet lukt om één beker-wedstrijd thuis te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

yared schreef op 31 maart 2004 @ 00:30:
Nog even het lijstje van J_du_pee van veelpostersplegers in het vorige deel:

volgens mij valt het ook wel mee met hoe druk b.v. koentjuh het zegt te hebben op zijn stage ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

j_du_pee schreef op 31 maart 2004 @ 10:35:
[...]

volgens mij valt het ook wel mee met hoe druk b.v. koentjuh het zegt te hebben op zijn stage ;)
Zei hij er wel bij waarmee hij het druk had?
Als ik deze stats zo zie is dat wel duidelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 16:13
The Dolf schreef op 31 maart 2004 @ 01:54:
@koentjuh: Zat jij vanmiddag toevallig in de trein Breda -Roosendaal? Omstreeks 14.18?
Vanmiddag?? dat moet nog gebeuren ;) Euh, maar neej. Ik zit wel eens in de trein richting Roosendaal om dan in Oss uit te stappen, maar nee, zat er niet in. Zat gisterenmiddag netjes in de college bank in groningen ( :Y) )... dus denk een look-a-like ;)

Overigens, om nog even terug te komen op mijn vraag.4-3-3 spelen en dan alles aanvallend is jullie idee erover, of is het alles aanvallend maar dan wel in 3-5-2?
(is altijd wel handig om te weten, zodat ik het vanavond even kan oefenen, athans de 4-3-3 opstelling ;) )

Omdat niemand met adviseerde de counterattack te doen..

* koentjuh (die al aardig op weg is voor de spellingstitel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
j_du_pee schreef op 31 maart 2004 @ 10:35:
[...]

Sinds wanneer loop ik stage ;) ?!?... Neej ben een student puur sang... Dus af en toe naar college, beetje practica volgen en af en toe wat werken, verder veel niksen, maar het feit dat ik tegenwoordig wat minder hier tevinden ben is het resultaat van het terug vinden van de Transport Tycoon Deluxe cd, en daarmee een oude verslaving nieuw leven heb gegeven :)

Maar stage, dat heb ik volgens mij nog nooit gezegd... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 14:50

Royz

Kleurenblind!!

koentjuh schreef op 31 maart 2004 @ 11:28:
[...]
Maar stage, dat heb ik volgens mij nog nooit gezegt... !
Ik loop stage, misschien dat mensen zich met mij verwarren! :P Daardoor post ik overigens wel veel meer hier dan normaal :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Royz schreef op 31 maart 2004 @ 11:52:
[...]

Ik loop stage, misschien dat mensen zich met mij verwarren! :P Daardoor post ik overigens wel veel meer hier dan normaal :D
Jij loopt zeker stage bij Hattrick :P

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Royz schreef op 31 maart 2004 @ 11:52:
[...]

Same here... :D
Vandaar ook dat ik veel hoger sta dan normaal. :X
En sinds ik stageloop gaat het sportief met mijn cluppie ook weer een stukje beter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

@ groovie: erg mooie openingspost weer! goed werk

@ stats: toch nog 65 posts, en dat met een gebroken/gekneuste hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
[...]

....

Maar stage, dat heb ik volgens mij nog nooit gezegt... !
gezegt moet met een -d aan het einde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Aristos schreef op 31 maart 2004 @ 13:11:
[...]

In deze context is het volgens mij aan het eind. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Aristos schreef op 31 maart 2004 @ 13:11:
[...]

Welke t... B) B) ;) :*)

Nee, ik zag het..... niet erg netjes nee.

@Yared. Jah, ben zelf ook opzoek... dus als je nog wat leuks tegen komt ;)

Ow, en ik ben er echt nog steeds niet uit.

De verassingstactiek is een optie, alleen wat denken jullie dat het beste werkt tegen een briljant middenveld:

1 innermid in het 4-3-3 en dan de vleugels op aanvallend en dan heel sterke aanval en verdediging en super slecht middenveld, en dan kijken of je er van wint...

Of

3 innermids en geen vleugens en dan dus een beter middenveld (redelijk, of goed) tegen hem, alleen dan dus zonder vleugels...

Dit beide met de combinatie Counter Attack.. welke van de twee adviseren jullie?

want middenveld moet wel slechter zijn dan hem, maar met 1 innermid is het toch wel zo slecht dat ik er voor mijn gevoel weinig vertrouwen in heb, maarja dan heb je wel een sterke aanval, en bij die tweede is het middenveld wat beter, alleen de aanval weer is minder..

[ Voor 58% gewijzigd door koentjuh op 31-03-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

3 innermids en geen vleugens en dan dus een beter middenveld (redelijk, of goed) tegen hem, alleen dan dus zonder vleugels...
Met deze opstelling krijg je geen training toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

[...]
Maar stage, dat heb ik volgens mij nog nooit gezegd... !
okee, dan zal het iemand anders zijn geweest... Er was iemand die beweerde minder te posten door zijn stage.
Loona kan het niet zijn dus ik dacht dat jij het was :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
The_Marsmellow schreef op 31 maart 2004 @ 15:13:
[...]

volgens mij wel hoor... zolang je maar 4-3-3 speelt ofzo maakt het volgens mij niet uit welke positie ze bekleden.
j_du_pee schreef op 31 maart 2004 @ 15:21:
[...]

okee, dan zal het iemand anders zijn geweest... Er was iemand die beweerde minder te posten door zijn stage.
Loona kan het niet zijn dus ik dacht dat jij het was :D
thnx :P .. die van die stage was dat niet die ene die de cup altijd regelt ofzo?
ik counter laatste wedstrijden ook met veel succes. Ik speel daarbij ook 4-3-3. Belangrijkste vind ik dat je aanval en defense enorm goed is. Als je je tegenstander heel hard weet te 0wnen op defense en offense dan kun je zeker wel winnen!

Ik heb met 2-0 gewonnen met een waardeloos midfield vs redelijk midfield!!! Al zijn kansen ging of door hemzelf fout of mijn keeper/ verdediging verkwam de kans. Offense is belangrijk omdat je natuurlijk maar 2 kansen krijgt bij counter en die MOET je echt allebei benutten

kortom: boeien hoe je midfield is! Zorg dat je verdediging top in orde. Ook kun je 1 midfielder op een centrale verdedigende plek zetten. Werkt goed voor de counter! Ik gebruik een goed pasen/goed positiespel/ matig verdedigen ervoor.. levert beter resultaat bij counter dan een goed verdedigen speler.

/edit lolz dat was niet precies je vraag :D .. wat betreft je vraag.. ik zou ze iig allemaal aanvallend zetten zodat je attack rating wat omhoog gaat. Kweet niet of je vleugels van je midfield hebben op de vleugel ratings van je defenders, anders kun je ze beter wel laten staan.

[ Voor 95% gewijzigd door Loona35 op 31-03-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Volgens mij krijg je dan ook wel gewoon training. Het blijft een 4-3-3 opstelling dus. Maargoed, niemand een idee over mijn inner probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
The_Marsmellow schreef op 31 maart 2004 @ 15:13:
[...]

Wel hoor, je krijgt geen training als je méér dan 3 central defs, innermids of spitsen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Je moet je niet blind staren op zn middenveld. Wat zijn z'n overige ratings?
Als z'n aanval minder is moet je je daar op focussen. Aanval is toch echt het belangrijkste de laatste tijd merk ik.
Ga geen rare tactieken doen als je daar het team niet voort hebt.
Maar zolang je niet alles weet van een team kan je ook moeilijk een advies geven. Denk dat je zelf het beste kan beoordelen wat je team wel en niet kan, door te kijken naar de mogelijkheden van je spelers.

hier stond onzin, zag niet dat je 4-3-3 speelt :P
Maaruh, is 3-4-3 geen optie? Verdediging is tegenwoordig niet zo belangrijk. Winger erbij en gaan...

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 27306 op 31-03-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Speel zelf wedstrijden 3-5-2 nog, omdat ik nog geen 6de traine heb, en oefen potjes meestal 3-4-3 maar wil overstappen op 4-3-3, om te kijken hoe dat uitpakt (wil nl van 3-5-2 op zondag af)

De stats van hem

(thuis)
Middenveld: Briljant
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

En dit de mijne (uit) van afgelopen zondag
Middenveld: goed
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: formidabel

Beide dus 3-5-2, maar zijn aanval en verdediging is minder dus als ik dan 4-3-3 met CA doe, dacht ik, dan maak ik nog een kans, vooral omdat met 4-3-3 de verdediging en aanval nog weer beter worden dan dat ze al zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
grooviee17 schreef op 31 maart 2004 @ 15:28:
[...]

Wel hoor, je krijgt geen training als je méér dan 3 central defs, innermids of spitsen hebt.
Dus als je 3 - 5 - 2 speelt en je trained op possitiespel dan schiet je daar dus niets mee op?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Evil M@V schreef op 31 maart 2004 @ 15:48:
[...]

Dus als je 3 - 5 - 2 speelt en je trained op possitiespel dan schiet je daar dus niets mee op?
niet als je met 5 inner-mids speelt, het gaat om méér dan 3 he. Dus al zet je een verdediger en een spits in als extra middenvelder krijg je geen training. Een winger die naar het midden speelt, telt gewoon als winger. 3-5-2 blijft voor positiespel de beste training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
grooviee17 schreef op 31 maart 2004 @ 16:13:
[...]

niet als je met 5 inner-mids speelt, het gaat om méér dan 3 he. Dus al zet je een verdediger en een spits in als extra middenvelder krijg je geen training. Een winger die naar het midden speelt, telt gewoon als winger. 3-5-2 blijft voor positiespel de beste training.
Dus ik heb nu 5 mids...2 innermids en 2 wingers(normaal) en 1 extra innermid uit de defentie. Dus dan train ik alleen positiespel bij die 2 innermids

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

nee alle 5...alleen de wingers trainen maar op 50%

[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 31-03-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Evil M@V schreef op 31 maart 2004 @ 16:19:
[...]

Dus ik heb nu 5 mids...2 innermids en 2 wingers(normaal) en 1 extra innermid uit de defentie. Dus dan train ik alleen positiespel bij die 2 innermids
je traint dan 3 IM's op 100% en 2 wingers trainen op 50%. Maximaal kan je dus 6 IM's en 4 wingers per week trainen.

[ Voor 10% gewijzigd door grooviee17 op 31-03-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

koentjuh schreef op 31 maart 2004 @ 15:46:
Speel zelf wedstrijden 3-5-2 nog, omdat ik nog geen 6de traine heb, en oefen potjes meestal 3-4-3 maar wil overstappen op 4-3-3, om te kijken hoe dat uitpakt (wil nl van 3-5-2 op zondag af)

De stats van hem

(thuis)
Middenveld: Briljant
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

En dit de mijne (uit) van afgelopen zondag
Middenveld: goed
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: formidabel

Beide dus 3-5-2, maar zijn aanval en verdediging is minder dus als ik dan 4-3-3 met CA doe, dacht ik, dan maak ik nog een kans, vooral omdat met 4-3-3 de verdediging en aanval nog weer beter worden dan dat ze al zijn.
Mijn ervaring is dat als jij een minder middenveld hebt dan je tegenstander, je ook minder kansen krijgt voor je aanval. CA lijkt me denk ik een goede optie in dit geval...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
grooviee17 schreef op 31 maart 2004 @ 16:22:
[...]

je traint dan 3 IM's op 100% en 2 wingers trainen op 50%. Maximaal kan je dus 6 IM's en 4 wingers per week trainen.
Oow ok iek snap :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mavvie op 31-03-2004 16:26 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
succes aan de beker-aars en veel plezier aan de... degene die geen beker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Joss schreef op 31 maart 2004 @ 16:54:
succes aan de beker-aars en veel plezier aan de... degene die geen beker spelen :)
Ik doe mee aan de Fok!Cup.. dus eigenlijk geen beker maar toch wel :P

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Kom gezellig naar ons irc channel!!

irc://irc.quakenet.eu.org/ht-got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Evil M@V schreef op 31 maart 2004 @ 16:58:
[...]

Ik doe mee aan de Fok!Cup.. dus eigenlijk geen beker maar toch wel :P
Best knap dat je dat toegeeft op GoT.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
The Dolf schreef op 31 maart 2004 @ 17:44:
[...]

Best knap dat je dat toegeeft op GoT.
Ach ja, hij weet nog niet beter :P.

Ik speel vandaag tegen HvP, en na 1 helft staat het al 5-0, met 49% balbezit voor mij. Vraag me toch af hoe mijn stats zullen zijn. Enne HvP, zou je de volgende keer willen vragen aan je spelers willen vragen of ze mijn spelers heel willen laten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik train zoals iedereen wel weet PM. Nu heb ik per ongeluk een mid die zondag heeft gespeeld woensdag opgesteld als verdediger. Is er nu een week training naar de klote?

Volgens mij wel maar ik zou het graag zeker weten.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
The Dolf schreef op 31 maart 2004 @ 18:00:
Ik train zoals iedereen wel weet PM. Nu heb ik per ongeluk een mid die zondag heeft gespeeld woensdag opgesteld als verdediger. Is er nu een week training naar de klote?

Volgens mij wel maar ik zou het graag zeker weten.
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Ok, het aanmeldingsformulier voor de Got Cup is klaar!

Echter: hij staat op een andere server (net als de gehele Gottrick site!!)

De nieuwe locatie is de volgende: Deze dus!

Daar kun je je bij de Got Cup link vanaf nu aanmelden voor de prestigieuze cup.

Graag de startpost wijzigen, door bovenstaande locatie van de Gottrick site te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 10565 schreef op 31 maart 2004 @ 18:10:

Graag de startpost wijzigen, door bovenstaande locatie van de Gottrick site te gebruiken!
Top man! Ik zal de startpost natuurlijk wijzigen! Ik zal vanavond nog wel even een mooi verhaaltje fixen :).

edit: Nog even een opmerking, hij kan geen leestekens aan die in de teamnaam staan. Daarbij ging het bij mij tenminste fout. Misschien dat je dit nog kan wijzigen.

[ Voor 12% gewijzigd door grooviee17 op 31-03-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
Aanmelden wil dus niet..
Ik probeer later wel weer

edit: Idd dat leestekenverhaal.
Zonder doet ie het wel. :)

[ Voor 20% gewijzigd door GaMbiNo op 31-03-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leestekenverhaal is fixed.
Als jullie je opnieuw aanmelden, haal ik jullie oude inserts wel weg :)

Edit: ik heb jullie teams gewijzigd...staan ze nu goed?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 31-03-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
haha ik 0wn je Koen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Loona35 op 31-03-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 10565 schreef op 31 maart 2004 @ 18:33:
Leestekenverhaal is fixed.
Als jullie je opnieuw aanmelden, haal ik jullie oude inserts wel weg :)

Edit: ik heb jullie teams gewijzigd...staan ze nu goed?
Bij mij iig wel en bij Gambino ook wel zo te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op 31 maart 2004 @ 18:41:
[...]

Bij mij iig wel en bij Gambino ook wel zo te zien :).
Nu je toch op de site bent, kun je makkelijk de openingspost ff aanpassen en de goede url erin zetten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 10565 schreef op 31 maart 2004 @ 18:42:
[...]

Nu je toch op de site bent, kun je makkelijk de openingspost ff aanpassen en de goede url erin zetten })
Nah, vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt :P. Vandaag trouwens (alweer) compleet afgedroogd door HvP, verloren met 1-7 in eigen huis. En dat alleen door een superieure aanval van HvP. Daaruit blijkt dat een errug goede aanval wel goed is voor je doelsaldo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Haha, ja ik zie het ;)

Niet lief hoor, weer een verdediger naar de klote.. :( Twee weken eruit, dankje wel. Heb er nu 2 die voor aanstaande zondag speelfit zijn, waarvan ik er zojuist heb gekocht als wanhopig redmiddel.

Trouwens, erg moeilijk was het niet om te winnen ;) Was een proefsel, en de gene de speelden waren nu niet bepaald lekker in vorm.. :)

Maar wel aardig dat jij de tweede vorm die ik wou testen speelt.. :) Denk dat ik zondag zo ga spelen, totaal geen middenveld en lekker aanvallend... gaan met die banaan.. en zien waar het schip strand.. :)

[ Voor 18% gewijzigd door koentjuh op 31-03-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
koentjuh schreef op 31 maart 2004 @ 19:05:
[...]

Haha, ja ik zie het ;)

Niet lief hoor, weer een verdediger naar de klote.. :( Twee weken eruit, dankje wel. Heb er nu 2 die voor aanstaande zondag speelfit zijn, waarvan ik er zojuist heb gekocht als wanhopig redmiddel.

Trouwens, erg moeilijk was het niet om te winnen ;) Was een proefsel, en de gene de speelden waren nu niet bepaald lekker in vorm.. :)

Maar wel aardig dat jij de tweede vorm die ik wou testen speelt.. :) Denk dat ik zondag zo ga spelen, totaal geen middenveld en lekker aanvallend... gaan met die banaan.. en zien waar het schip strand.. :)
jup.. me team is het levende voorbeeld dat je met zero midfield toch makkelijk kunt winnen. Als de rest van de stats maar beter zijn dan je opponent :)

sorry van je verdediger trouwens O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Haha.. het is je vergeven... ;) Nu maar hopen dat de 2 verdedigers die nu slecht in vorm zijn wat in vorm stijgen aankomende vrijdag, anders heb ik een huge probleem...

Geen zin om nog weer een extra verdediger te kopen.. (zonet ook al gedaan namelijk)

En jah..Zo ga ik het zondag ook doen.. :) want zag er leuk uit, vooral omdat ik qua verdediging en aanval niet onder hem hoef te doen.. (nouja, mijn topspits is wel geschorst :'( ) En daar baalt koen behoorlijk van!

Bah, erg handig als je geen vleugelverdedigers meer hebt.. :( WIe heeft er nog 2 voor me... :)

[ Voor 10% gewijzigd door koentjuh op 31-03-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 10565 schreef op 31 maart 2004 @ 18:10:

Oke dan! :)
Maar ik wil je er wel op wijzen dat je GotTrick site binnenkort naar een andere server wordt geplaatst...
Ik wil binnenkort de site van functioneler maken... :)

De url die willen zullen gaan gebruikt is:
http://htinside.bitxs.com/gottrick

Er staat nu nog niks op, maar als jackinthebox mij even de toevoegingen doorstuurd zal ik hem erop zitten... :)

[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 31-03-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Is Gottrick.nl niet vrij en iemand die hem ff wil registreren?

Ik zit momenteel aan me financiele taks, anders had ik dit zeker overwogen.

Nieuwe baan, druk druk, en dus geen b opstelling gemaakt.
Renate helemaal in een deuk, want vorige week had zij hetzelfde en ik schijn toen nogal luid te hebben gelachen O+

He J_Du_Pee, wat zit je nou bij haar gastenboek over Yomanda te kletsen? :+
Tis in ieder geval weer eens wat anders dan het geslijm van duistere figuren als Thije :P

Post Scriptum: ik ben zo vrij geweest haar ook maar aan te melden voor de GoT Cup.
Is het een probleem als ze later niet mee wil doen... heb niet echt overlegd O-) even als wraak voor het uitlachen :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door yared op 31-03-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hij is nog vrij jah.. alleen waar is het beetje goedkoop om te hosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

koentjuh schreef op 31 maart 2004 @ 19:44:
Hij is nog vrij jah.. alleen waar is het beetje goedkoop om te hosten??
En met ASP support...

Maar is zo'n url niet gratis te maken ofzo, dat ie doorlinkt naar de site die ik eerder noemde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

In de verlenging met 1-2 verloren voor de beker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Brainpower schreef op 31 maart 2004 @ 19:45:
[...]

En met ASP support...

Maar is zo'n url niet gratis te maken ofzo, dat ie doorlinkt naar de site die ik eerder noemde...
Jah zoiets zoek ik dus ook, mocht het beetje geld in het jaar kosten, vinden we dit natuurlijk niet erg. Mogen er wel iets voor over hebben... een jaar hattrick kost me ook 20 euro dus.. :)

Overigens, een aanvallende verdediger moet toch playmaking hebben he?? Aangezien ik nu wel genoodzaakt ben middenvelders in de verdediging te zetten, en deze betreffende speler heeft positiespel en verdediging op het zelfde niveau en nu dacht ik em te herinneren dat een aanvallende verdediger positiespel nodig heb.. (zoals de tactiek van noorwegen.. ow en thije ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Doordat ik op F5 ramde bij de Gottrick site ben ik nu 2x toegevoegd. Gelieve dit te fixen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 31 maart 2004 @ 19:58:
Doordat ik op F5 ramde bij de Gottrick site ben ik nu 2x toegevoegd. Gelieve dit te fixen.
Het is geen transfer die je aan het volgen bent!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Brainpower schreef op 31 maart 2004 @ 20:03:
[...]

Het is geen transfer die je aan het volgen bent!!! :P
Er staan hier 34 explorer vensters open en nog wat andere applicaties. En de verkeerde site stond nog actief.

shit happens.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

koentjuh schreef op 31 maart 2004 @ 19:54:
[...]

Jah zoiets zoek ik dus ook, mocht het beetje geld in het jaar kosten, vinden we dit natuurlijk niet erg. Mogen er wel iets voor over hebben... een jaar hattrick kost me ook 20 euro dus.. :)

Overigens, een aanvallende verdediger moet toch playmaking hebben he?? Aangezien ik nu wel genoodzaakt ben middenvelders in de verdediging te zetten, en deze betreffende speler heeft positiespel en verdediging op het zelfde niveau en nu dacht ik em te herinneren dat een aanvallende verdediger positiespel nodig heb.. (zoals de tactiek van noorwegen.. ow en thije ;) )
ik ben liever lui dan moe :? dus stort liever geld dan dat ik ga uitzoeken waar we het moeten hosten... kijk even op prenames.com, daar zit ik zelf al met twee domains...

Als meer mensen bereid zijn een kleine donatie te doen, paar euro, zal ik wel even een sheetje bijhouden van stortingen net als toen met de tombola. Me emailad staat in de startpost dus laat het me maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Vind het goed plan opzich.. :) Heb er zelf in iedergeval wel iets voor over. EN neem aan dat er vast wel wat meer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

als alle actieve leden nou 1 of 2 euro doneren...

Kan iemand niet even uitzoeken hoeveel zo'n site kost? Dus met ASP support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

In de 19e minuut werd Virtuals Laurens van Haselen van het veld gedragen op een stretcher, terwijl hij het uitschreeuwde van de pijn;
Virtual moet het een tijdje doen zonder Stefan Öhrstedt die zwaar geblesseerd lijkt te zijn;
Johan Geerts moet het veld verlaten vanwege een knieblessure;

Ahum. Nogmaals via deze weg mijn welgemeende excuses aan Virtual Winners van Ruudboy :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yared schreef op 31 maart 2004 @ 20:08:
[...]

ik ben liever lui dan moe :? dus stort liever geld dan dat ik ga uitzoeken waar we het moeten hosten... kijk even op prenames.com, daar zit ik zelf al met twee domains...

Als meer mensen bereid zijn een kleine donatie te doen, paar euro, zal ik wel even een sheetje bijhouden van stortingen net als toen met de tombola. Me emailad staat in de startpost dus laat het me maar weten.
En als we straks de site hebben gaan alle namen in een grote hoed en trekken we er 1 uit. Wat hij wint is nog onbekend maar het gaat om het idee (iig een meeting weer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

wel apart ik heb meer balbezit en speel counter en scoor toch een counter doelpunt. Wat wel opvalt verder is dat tegenstander pas na dat doelpunt rood kreeg. Rekent de matchengine dan het balbezit tot aan het doelpunt? ik dacht dat eerst de hele match gewoon werd gegenereerd :P en ik dacht ook dat als je counter speelt en toch meer balbezit hebt, je geen voordelig effect aan counterattack kan ontlenen. wie helpt me uit deze droom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

The_Marsmellow schreef op 31 maart 2004 @ 20:29:
[...]

En als we straks de site hebben gaan alle namen in een grote hoed en trekken we er 1 uit. Wat hij wint is nog onbekend maar het gaat om het idee (iig een meeting weer :P)
Jij wil gewoon weer een excuus om te zuipen toergids te spelen en ons kilometers de verkeerde kant op te sturen zodat we als we eindelijks eens aankomen bij de shoarmaboer gelijk zijn hele tent leegvreten! yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."

>:) :P

haha Grooviee, je gaat het FOUT! hebben.. in dit tempo komen we in Juli terrecht :D
yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."
Er waren ook nog ernstige onderwerpen zoals; waar zit jij bij de 20.000ste posting (waarop onze statsman Grooviee meteen antwoordde dat dat ongeveer volgend jaar augustus zou zijn), en wat/waar gaan we zo eten?
wat win ik nu? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mijn super YP met uitstekend verdedigen, goed passen en redelijk scoren staat voor niks op de lijst! Playerid=28733368. Dit wou ik jullie even niet onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 17:17

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik lig helaas uit de beker vandaag na een beetje heel grote naaiwedstrijd ,de matchengine is de laatste tijd helaas wel erg vierkant voor mij. Twee bekerwedstrijden, twee jonge mids erafgestampt voor afzienbare tijd, 't zit niet heel erg mee. Frizza wou dat ik em kom verpletteren in de GoT cup dus dat zullen we dan maar doen bij gebrek aan beter :D.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Xanathorn schreef op 31 maart 2004 @ 22:45:
Ik lig helaas uit de beker vandaag na een beetje heel grote naaiwedstrijd ,de matchengine is de laatste tijd helaas wel erg vierkant voor mij. Twee bekerwedstrijden, twee jonge mids erafgestampt voor afzienbare tijd, 't zit niet heel erg mee. Frizza wou dat ik em kom verpletteren in de GoT cup dus dat zullen we dan maar doen bij gebrek aan beter :D.
neeeeee...

kunnen we nog uitschrijven, of geven we alle IV+ teams een handicap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yared schreef op 31 maart 2004 @ 23:14:
[...]

neeeeee...

kunnen we nog uitschrijven, of geven we alle IV+ teams een handicap :P
Mensen die beter dan een uitstekend middenveld halen, worden automatisch verwijderd uit de database van de inschrijvingen voor de Got Cup....

Nee, serieus, we zouden inderdaad een handicap in kunnen bouwen.
Bijvoorbeeld:
VIIIe klassers: + 3 goals
VIIe klassers: +2 goals
VIe klassers: +1 goal
Ve klassers: +0
IVe klassers: -1 goal
etc :)

Leuk idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan de ene kant wel leuk idee, maar ook dan trek je weer scheidingslijnen en dat is eigenlijk per definitie nooit 'fair'. Misschien moeten we gewoon maar jankend toezien hoe xana oppermachtig...

door mij uit de eerste ronde wordt getrapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Anoniem: 10565 schreef op 31 maart 2004 @ 23:16:
[...]

Mensen die beter dan een uitstekend middenveld halen, worden automatisch verwijderd uit de database van de inschrijvingen voor de Got Cup....

Nee, serieus, we zouden inderdaad een handicap in kunnen bouwen.
Bijvoorbeeld:
VIIIe klassers: + 3 goals
VIIe klassers: +2 goals
VIe klassers: +1 goal
Ve klassers: +0
IVe klassers: -1 goal
etc :)

Leuk idee?
Def trainers dan ook +4 goals he!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433 schreef op 31 maart 2004 @ 23:33:
Def trainers dan ook +4 goals he!
:P
Kijk, dat soort mensen mag ik nou wel :)

Ik stem vóór!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****************** BELANGRIJK *****************

De GotTrick site wordt vanaf heden gebruikt vanaf de URL:
http://htinside.bitxs.com/gottrick/

Meld je dus niet aan via de link in de startpost!!

Einde bericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 31 maart 2004 @ 23:45:
****************** BELANGRIJK *****************

De GotTrick site wordt vanaf heden gebruikt vanaf de URL:

Meld je dus niet aan via de link in de startpost!!

Einde bericht :P
Via de oude site aanmelden kan nu niet meer :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 31-03-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
yared schreef op 31 maart 2004 @ 21:28:
[...]

Jij wil gewoon weer een excuus om te zuipen toergids te spelen en ons kilometers de verkeerde kant op te sturen zodat we als we eindelijks eens aankomen bij de shoarmaboer gelijk zijn hele tent leegvreten! yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."

>:) :P

haha Grooviee, je gaat het FOUT! hebben.. in dit tempo komen we in Juli terrecht :D
yared in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."

[...]
wat win ik nu? :7
Die jongen heeft geen excuus nodig om te gaan zuipen voor toergids te gaan spelen, dat wil die toch wel :P. Enne, je wint een gratis biertje als het echt zo is, maar hou er rekening mee dat het in de vakantie wat minder snel gaat he, want dan zijn er mensen op vakantie. Echter denk ik op dit moment dat het zelfs nog wel eerder gaat gebeuren, en ik gok op dit moment op 23 mei. Wat win ik als ik het goed heb ? :P

[ Voor 4% gewijzigd door grooviee17 op 01-04-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

grooviee17 schreef op 01 april 2004 @ 00:01:
[...]

Die jongen heeft geen excuus nodig om te gaan zuipen voor toergids te gaan spelen, dat wil die toch wel :P. Enne, je wint een gratis biertje als het echt zo is, maar hou er rekening mee dat het in de vakantie wat minder snel gaat he, want dan zijn er mensen op vakantie. Echter denk ik op dit moment dat het zelfs nog wel eerder gaat gebeuren, en ik gok op dit moment op 23 mei. Wat win ik als ik het goed heb ? :P
Verander effe de 2 links in je startpost :) (alweer ja :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neee, hoogstwaarschijnlijk wordt vanaf eind deze week m'n internetverbinding verbroken, m'n moeder weigert nog verder dit te betalen :( :( :( Wat dus inhoud: geen hattrick meer :'( :'( :'(

Hele discussie gevoerd (reden hou ik liever even voor mezelf), al de hele week lang gepraat maar het is nu toch echt over ;(

NEEEEEEE

héél misschien kan ik m'n team staande houden door éénmaal perweek op school in te loggen, maar dat schiet ook niet op.

K*Tzooi! sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Brainpower schreef op 01 april 2004 @ 00:05:
[...]

Verander effe de 2 links in je startpost :) (alweer ja :D )
Als je goed gekeken hebt, merk je dat het al gedaan is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 83760 schreef op 01 april 2004 @ 00:07:
Neee, hoogstwaarschijnlijk wordt vanaf eind deze week m'n internetverbinding verbroken, m'n moeder weigert nog verder dit te betalen :( :( :( Wat dus inhoud: geen hattrick meer :'( :'( :'(

Hele discussie gevoerd (reden hou ik liever even voor mezelf), al de hele week lang gepraat maar het is nu toch echt over ;(

NEEEEEEE

héél misschien kan ik m'n team staande houden door éénmaal perweek op school in te loggen, maar dat schiet ook niet op.

K*Tzooi! sorry
Dat is best wel erg jammer voor je. Ik hoop het voor je dat het nog lukt om je team in stand te houden, jammer is alleen dat je nu ook niet meer zo vaak hier te vinden bent. Ik hoop voor je dat het iig lukt om je team in stand te houden en je af en toe dan ook nog hier te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op 01 april 2004 @ 00:07:

NEEEEEEE

K*Tzooi! sorry
Zo, da's inderdaad echt K*T (met hoofdletters ja...)

Kan je zelf anders niet in de kosten meebetalen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565 schreef op 01 april 2004 @ 00:18:
Zo, da's inderdaad echt K*T (met hoofdletters ja...)

Kan je zelf anders niet in de kosten meebetalen of zo?
Ben ook maar arme student ;( Kan echt geen rooie cent missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 01 april 2004 @ 00:19:
[...]
Ben ook maar arme student ;( Kan echt geen rooie cent missen.
Dan neem je toch het goedkoopste abbo? Kost maybe 20 euro per maand ofzo? Je kant toch wel een deal je met je moeder maken ofzo...Iedereen heeft tegenwoordig Internet thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 01 april 2004 @ 00:21:
[...]

Dan neem je toch het goedkoopste abbo? Kost maybe 20 euro per maand ofzo? Je kant toch wel een deal je met je moeder maken ofzo...Iedereen heeft tegenwoordig Internet thuis...
Deal maken met mijn moeder??? Nou, dan ken je mijn moeder niet :r
En zelfs 20 euro per maand lukt al niet van m'n karige loon :(

Ik ga denk ik maar eens m'n bedje opzoeken en proberen te slapen :Z

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
***************GoT-Cup***************

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/fedlogo.jpg

Natuurlijk is er dit seizoen ook weer een GoT-Cup, en de inschrijving daarvoor is reeds begonnen op http://htinside.bitxs.com/gottrick/. Echter zal er voor dit jaar voor het eerst een entry-fee worden geheven, die voor elke divisie verschillend is. Dit wordt gedaan omdat we voor de winnaar(en de plaatsen 2 en 3) toch graag een prijs willen hebben en naar aanleiding van de matige(lees: geen) inleg van vorig seizoen. Als er genoeg inleg is, kan er evt. nog een prijs worden gegeven aan de toto-winnaar en prijzen voor de tombola. Hierin wordt iedereen meegenomen die heeft ingelegd, en daaruit word dan een winnaar(of meerdere) getrokken.

De inleg is als volgt:

Inleg GoT-Cup seizoen 11
Divisie Inleg
VIIe en lager 0 Euro
VIe 1 Euro
Ve 2 Euro
IVe 4 Euro
IIIe 6 Euro
IIe 8 Euro
Eredivisie 10 Euro

Informatie over waar het geld heen moet en voor wanneer het betaalt moet zijn volgt nog.

Opm.: Voor de teams die zich reeds hebben ingeschreven en niet willen betalen: jullie kunnen je nog uitschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Je hebt al voor 15,- per maand ZON breedband budget.

Daarnaast kan je kiezen voor inbellen. Abo is dan gratis en het kost enkele telefoontikken maar dat kan je eenvoudig in de hand houden zeggen ze. (ik kan het dus niet)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Dat zou dan tot nu toe zo'n 45 euro opleveren.

[ Voor 7% gewijzigd door The Dolf op 01-04-2004 00:52 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Dolf schreef op 01 april 2004 @ 00:52:
[...]

Dat zou dan tot nu toe zo'n 45 euro opleveren.
Dat is alleen als iedereen die staat ingeschreven ook zou gaan betalen. 2 seizoenen geleden hebben we het prijzenpakket aangepast op het ingezamelde geld dat ging toen wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
1 april is stom :+

[ Voor 172% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

loona35 schreef op 01 april 2004 @ 06:34:
Wat een onzin om te moeten betalen. Mijn team komt niet verder dan de 1e poule ronde, waarom zou ik daarvoor 2 euro moeten betalen? Belachelijk idee gewoon.

Vorige cup is er via de vrijwillige weg toch ongeveer zero opgehaald? Volgens mij zegt dat genoeg over wat de mensen willen... Pas je prijzen pakket maar gewoon aan aan wat er word opgehaald via de vrijwillige weg.

/edit

Wie heeft dit trouwens besloten?
..en is er een poll over geweest oid?

/edit2

Of begrijp ik het nu verkeerd en blijft inleggen vrijblijvend en kun je alleen de prijs genieten als je ook zelf hebt ingelegt? Iets wat mij een beter idee lijkt. Laat lekker de mensen die het willen inleggen en laat alleen hun mee doen aan de prijzen.

/edit3

Mogelijke oplossing is dat iedereen die zich inschrijft kan aanvinken of men zou willen betalen of niet. Een soort poll maar dus alleen onder de ingeschreven personen. (Een poll op dit forum zou natuurlijk niet realistisch zijn.) Blijkt dat meer dan de helft het wil dan zou je serieus kunnen overwegen om een entry fee te vragen.. Maar dit!? Misbruik van je macht noemen ze dat... kortom: zoals het idee nu gelanceerd is komt het in mijn ogen over als een dom, ondemocratisch en slecht uitgevoerd idee.
De enige keer dat er geld voor opgehaald was is toendertijd door mij geregeld en kostte verdomd veel tijd en moeite.

Toen haalde we een flink bedrag op aan 'kleine' donaties van 0,50-5,00 euro en konden we erg leuke prijzen weggeven.

Echter zoals gezegd, het kostte teveel tijd en moeite dus heb ik het de cups erna niet meer gedaan.

Wat niet wegneemt dat het bijzonder leuk was/is en ik ook daarom zeker weer een vrijwillige bijdrage zal storten.

Liever zie ik trouwens een vrijwillige bijdrage ongeacht je divisie en danwel per divisie een handicap zodat er voor praktisch iedereen gelijke kansen is om een eind op weg te komen.

* yared doet nooit mee om te winnen maar wel voor de lol en dat is ook meer dan de moeite waard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
tsk tsk :+

[ Voor 110% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2004 14:54 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.