Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.751 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
grooviee17 schreef op 01 april 2004 @ 00:46:

[veel tekst]

Informatie over waar het geld heen moet en voor wanneer het betaalt moet zijn volgt nog.

Opm.: Voor de teams die zich reeds hebben ingeschreven en niet willen betalen: jullie kunnen je nog uitschrijven.
Hoe kan ik me ook alweer uitschrijven?
:(

edit:
ok ok ik was er in getrapt...

[ Voor 6% gewijzigd door Ress op 01-04-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
laat maar.....

[ Voor 73% gewijzigd door mankit op 01-04-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
shit ja.. heeft ie goed getimed :P

[ Voor 98% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.

Bij het inschrijven voor de GoT cup..

Gegevens:

Jamal
Knallers
150079
VI.886

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:53

GaMbiNo

1337

edit... kut....stink er nog in ook. :X

[ Voor 88% gewijzigd door GaMbiNo op 01-04-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pffff, heeft dan echt niemand door dat dit een 1 april grap is?
En waarschijnlijk had mankit dit ook al door.

@Maestrotim Is dit ook een slechte 1 aprilgrap van je ma?
Anders ben ik blij dat je de 8bits iig hebt ingevuld. Je zal nooit uit ons hart verdwijnen....

[ Voor 10% gewijzigd door hoedjevanpapier op 01-04-2004 09:16 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 01 april 2004 @ 09:07:
Ik sluit me eik aan bij Loona... zolang het op vrijwillige basis gebeurd wil ik misschien nog wel betalen ook.
Ik voel echter niks voor een verplichte betaling, mocht het verplicht blijven weet ik nog niet of ik nog mee ga doen. :/
Vorig seizoen waren er geen prijzen en dat is me prima bevallen eik...van mij hoeft dat niet.
Toch brengt het wel wat spanning mee, het is niet alleen een prijs voor de winnaar maar ook voor het team met de minste kaarten, meeste doelpunten.
Dat maakt het meedoen lijkt mij wel interresanter.

Als je zoiets vrijwillig doet heb je straks 2 mensen die iets hebben ingelegd en de rest niet dus kan je nogsteeds niks. Ik zou die 5 euro niet missen denk ik.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Ik vind het zelf gewoon te triest voor woorden eerlijk gezegd hiervoor een bijdrage te vragen. kom op waar gaan we heen. Hattrick zelf is gratis en dan hiervoor geld vragen . Totale onzin gewoon, zoals Loona zei pas je prijzenpakket er dan op aan. Het kan denk ik toch niemand wat schelen wat ie wint? Gaat toch om de leuke wedstrijden? Zo kan iedereeen wel geld gaan vragen: j_du_pee voor het maken van die stats elke week, daar is ie ook tijd meebezig etc. Ik heb me dus wel ingeschreven want het lijkt me leuk deel te nemen maar als hier ook al geld voor wordt gevraagd dan wil ik het uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

[1 april mode]Het idee om een betaling te verplichten kan natuurlijk ook niet. Het is een keer heel leuk geweest toen er spontaan betalingen kwamen. Je kan opperen om dit 1 keer in de 4 seizoenen te doen, zodat er nog enige animo voor kan zijn.[/1 april mode]

Verder denk ik wel dat we dit niet te serieus moeten nemen, vooral niet met de timing van het bericht. Iets over 12en s'avonds. Net op 1 april....

Grooviee lacht in zijn knuisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 17731 schreef op 01 april 2004 @ 09:12:Zo kan iedereeen wel geld gaan vragen: j_du_pee voor het maken van die stats elke week, daar is ie ook tijd meebezig etc.
kijk ik heb gewoon de mazzel dat ik goede sponsoring krijg. Kan me goed voorstellen dat mensen die niet worden gesponsord wel geld vragen ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 01 april 2004 @ 09:15:
[1 april mode]Het idee om een betaling te verplichten kan natuurlijk ook niet. Het is een keer heel leuk geweest toen er spontaan betalingen kwamen. Je kan opperen om dit 1 keer in de 4 seizoenen te doen, zodat er nog enige animo voor kan zijn.[/1 april mode]

Verder denk ik wel dat we dit niet te serieus moeten nemen, vooral niet met de timing van het bericht. Iets over 12en s'avonds. Net op 1 april....

Grooviee lacht in zijn knuisje
heheh inderdaad, erin getrapt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Poll: Betalen voor de GoT CuP
Ja ik heb er wel een klein bedrag voor over
Ja maar niet verplicht
Ik ga toch niet betalen :s
Rot op met je poll
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=8146&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Leuke header hebben we trouwens ook vandaag, geheel in spiegelbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:47

NiMu83

AFCA

Jamal schreef op 01 april 2004 @ 08:47:
An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.

Bij het inschrijven voor de GoT cup..

Gegevens:

Jamal
Knallers
150079
VI.886
Hmm vreemd idd...Ik zal er effe naar kijken...

Niemand kan zich dus nog inschrijven, wacht daar dus even mee aub :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat. Vandaag een extra bijzondere 8 Bits, omdat de wisselvraag speciaal gesteld zal worden…Later meer.

User van de week : Hoedjevanpapier

Afbeeldingslocatie: http://server6.uploadit.org/files/hoedjevanpapier-hoedje.jpg

En nu is het zover, dat ik wat over mezelf mag vertellen. Leuker kan natuurlijk niet…Het was december 2002 toen ik erachter kwam dat Hattrick bestond. Na een tijdje Online Soccer Manager gespeeld te hebben, had ik dat wel weer gezien. Via een link op internet kwam ik bij Hattrick terecht, waar ik niet veel later een team ontving. Begonnen in de VI.e divisie was het vooral een periode van rustig aan verbeteren van het team. In het tweede seizoen werd ik kampioen waardoor ik door ging naar de V.e divisie. In de V.e divisie kwam ik in een poule terecht waar ik vrij makkelijk door kon promoveren naar de IV.e divisie. Hier werd de tegenstand echter te groot, waardoor ik besloot om opzettelijk te degraderen, om weer een jaar door te groeien. Verder heb ik in het tweede seizoen de GoT cup gewonnen, en in de laatste editie was ik nog finalist. Tot zo ver mijn verhaal. Nu mogen jullie mij allemaal feliciteren met een berichtje in mijn boek...

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Het begon jaren geleden toen ik net in aanraking kwam met internet. Dat zal nu zo’n acht jaar geleden zijn. Toen kwam ik via via op een site waar je je eigen emailadres aan kon vragen. www.hotmail.com was het adres, en toen zat ik te dubben. Wat is nou een makkelijk te onthouden emailadres…In een dronken bui kwam ik toen op hoedjevanpapier, van het beroemde liedje natuurlijk. Toen ik dus bij Hattrick een team toegewezen kreeg, wist ik al zeker dat hoedjevanpapier er in voor zou komen. De toevoeging XI-tal was slechts voor de statistieken.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Tsja, blunders. Ik ben niet zo heel goed in het jagen op koopjes. Het gebeurt dan ook vaak genoeg dat ik weer een speler koop, maar waar ik veel te veel geld voor betaal. Na het trots pronken op GoT met mijn nieuwe aankoop, wordt ik dan weer de grond in geboord omdat het veel te veel geld is. Dat is me nu al twee keer gebeurd, waarna ik gelijk mijn trainingsprogramma omhoog gooide omdat ik het anders zonde vond. In het begin heb ik natuurlijk wel wat gekke dingen gedaan, maar dat doet iedereen wel. Zo heb ik weken algemeen getraind omdat ik dacht dat je dan echt alles tegelijk trainde. Stadionupdate van 2000 extra plaatsen enz. enz.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Ja, goede vraag. Ik zou het zo 1,2,3 niet eens weten. Als ik wedstrijden volg, dan maak ik bij ieder doelpuntje wel even een vuist. Net als dat ik bij Championship Manager doe. Maar echt dansen van vreugde? Ik denk nog het meeste toen ik Joep de Wit uit de jeugdopleiding trok. Het is inmiddels al 4 seizoenen geleden waar hij in de tweede week uit mijn jeugd kwam. Bij de verkoop ontving ik rond de 8 ton, een gigantisch bedrag in die tijd. Nu zit hij net tegen het U20 aan te hikken, en misschien komt hij ooit nog wel in het NL elftal. Vorig week ontving ik nog 110.000 euro als moederclub, omdat hij voor 5,5 miljoen verkocht was. Ja, dat vond ik wel fijn…

4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Echt volgen niet, maar wel op de gekste manieren proberen om na de wedstrijddagen zo snel mogelijk te kijken wat je gedaan had. Deze zomer op de camping in Spanje. Probleem was dat we op een berg zaten, en probleem was dat vriendin niets van Hattrick moet hebben (stom spelletje). En ik dus op woensdagavond reuze benieuwd wat ik in de vijfde ronde van de beker gedaan had. S’Ochtends om half negen de berg af rennen, internetcafé in, inloggen en kijken. JAAAA, weer gewonnen. Opstelling maken, en weer naar boven rennen. Onderweg even brood halen, en ik was weer tevreden… En daarna helemaal uitgeblust van de tocht omhoog, maar lang leve Yogho Yogho die ze in de supermarkt verkochten.

5. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Echt jaloers ben ik niet op iemand. Dit omdat je het niet echt kunt vergelijken met elkaar. Als ik mijn eigen voetbalclub op zou richten vandaag, dan zou ik wel jaloers kunnen zijn op Feyenoord, of Ajax, maar dat schiet natuurlijk helemaal niets op. Voor wie ik dan wel waardering op kan brengen, dat zijn de snelle promovendussen. White Stripes van Zonar zit als team erg goed in elkaar. Verder natuurlijk mankit, al is het maar voor zijn volharding in het trainen van wingers.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

De nieuwe tactieken openen nieuwe dimensies voor mindere teams. Vroeger was je kansloos als je tegen een ploeg moest met een goed middenveld. Nu kan je hem onderuit halen door een goede tactiek. Zelf speel ik 3-4-3, en daarvoor gebruik ik vooral Centrumaanval. Anders zal het normaal zijn, de andere tactieken gebruik ik niet. Ik denk wel dat er iets meer formaties bij kunnen, en moeten komen. Zo zou een 4-2-4 niet ongewenst zijn, en een 3-6-1 is ook niet geheel vreemd.

7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Natuurlijk gaat de site hoge ogen gooien, met daarbij alle toevoegingen zoals de 8 bits, de toto en de GoT ratings. Wat zou waarde toe voegen? Het blijkt dat we na 2 jaar GoT nog lang niet weten wie nou wie is. Dus een grote meeting zou wel waarde toevoegen. Maar, ik weet dat dat heel lastig is. En dat bepaal ik dan alleen maar voor mijzelf. Ooit zal ik op een meeting komen, tot die tijd zal ik hoedjevanpapier, zonder het gezicht erachter zijn.

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

De stekker gaat er uit, op het moment dat de kosten de baten overstijgen. Ik denk wel dat HT op een gegeven moment ‘staat’. Daarna zullen er weinig of geen wijzigingen meer plaats vinden. Tegen die tijd zijn we al wel zo ver, dat er iets anders op de wereld is gekomen, dat het real life voetbal meer benadert. Ik denk dan aan een programma dat gedownload moet worden, geinstalleerd en dat je vanaf daar dan speelt. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Terugkomend op de vraag, dan zeg ik dat in 2012 de stekker er uit gaat.

De wisselvraag van de vorige week

Heb je ooit wel eens een hele irrationele beslissing genomen, die niet voordelig voor je team was? Bijvoorbeeld speler met leuke naam, uit een land wat je nog niet hebt etc. etc.

Hier weet ik wel een goed antwoord op. Iedereen wil natuurlijk wel zijn eigen naam vroeg of laat in het team hebben zitten. Na een mislukte poging maanden geleden, doordat het team niet reageerde, kwam ik er begin januari achter dat er weer een nieuwe geboren was. Uit de jeugdopleiding getrokken op mijn verjaardag ook nog. Deze jongen moest ik dus hebben. Uiteindelijk heb ik m voor 75.000 euro kunnen kopen, meer voor het leuke eigenlijk. En, hij heeft ook al in de competitie gescoord, dus hij kan ook nog eens wat. Het is dus een beetje mijn joker in het team.

De nieuwe wisselvraag

Als je één speler uit de real life wereld in je team zou mogen zetten, wie zou dat dan zijn? Welke stats heeft hij en waarom hij?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Koentjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Leuke 8 Bits weer. :)

Die spelers met eigen of andere leuke namen is ook altijd leuk.
Zo heb ik gister nog gezocht naar een heuse Johan Cruijff of en Jari Litmanen. :D

Ik kwam toavallig van de week nog wel een team tegen met de naam Heerenveen United en deze hadden Abe Lenstra op de loonlijst. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto van ronde 5!

N.V.F. - Korreweg Sport
Travel FC - Ajax Jeugdtea
TheStommerds - Bergse Boys C
Fust Athletic - HARDTRANCE
Ainulindalë F - Idaho Rangers
F.C. GoT - kiddy
Het Kluitje - De Kei FC
AFC Alcohol - FC Selwerd
FC-Utrèg waor - Transvaal
FC P.A.A.R.D – n8gerrie

mirmar united – Timberteam

Om MaestroTim een beetje te troosten omdat zijn moeder wat tegenwerkt op het gebied van zijn Internet, is zijn wedstrijd dit keer de bonuswedstrijd ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

hahahahahaha, om maar meteen van alle onduidelijkheid af te zijn:

1 april!! :D

Ik blijf hier dus nog wel ff hoor op GoT en hattrick.

thanx mensen voor alle reacties, ik heb hard gelachen _/-\o_ (wel leuk dat ik weer bonuswedstrijd ben, mooie troost :))

stelletje sufkoppen zijn jullie ook he ;)

@ 8 bits: leuk weer!!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 01-04-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Maestrotim....Te voorspelbaar he.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoedjevanpapier schreef op 01 april 2004 @ 11:22:
@ Maestrotim....Te voorspelbaar he.. :D
haha, jij was een van de weinigen die scherp was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 83760 schreef op 01 april 2004 @ 11:27:
[...]
haha, jij was een van de weinigen die scherp was.
ik had hem ook wel door hoor, ben er alleen meer fan van om te laten merken dat je het door hebt door overdreven mee te spelen dan te gaan roepen dat het 1 april is, dan hebben anderen het ook door nl ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 01 april 2004 @ 11:37:
[...]

ik had hem ook wel door hoor, ben er alleen meer fan van om te laten merken dat je het door hebt door overdreven mee te spelen dan te gaan roepen dat het 1 april is, dan hebben anderen het ook door nl ;)
haha, thanx, had dat vermoeden al ja, zag al dat jij en nog een paar anderen gisteravond nog ingelogd waren op GoT, hielden idd heel verstandig hun mond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En ik verneuk het weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

LOL @ MaestroTim :D :D :D

Ennuh, de Gottrick site doet het nu weer...

Iedereen kan zich inschrijven!!!

@Jamal
Jij bent ingeschreven!!

@Jackinthebox
Zou je mij een image willen sturen van "Log out"
Dezelfde als die van login dus, maar dan logout :)
Thxs!!!
Je kan me ook een lege template sturen met wat instructies zodat ik het zelf kan doen... :) Ach we bespreken het wel op msn :P

[ Voor 52% gewijzigd door NiMu83 op 01-04-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20
Hahah.. Wat leuk. Kom vna college weer en wat zie ik? Een paar hele boze (?) mensen om een opmerking over betalen.

Toen ik het doorlas vind ik het zelf ook belachelijk, maar toen zag ik de datum, 1 april, en dacht, dat zal wel een grap ofzo zijn...

Maar koel, hoe vooral Loona35 behoorlijk boos overkwam _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Uit de inschrijvingen voor de GoT Cup:
DrDDD Inter Shtlm 1397 Allsvenskan
Oké wie er nu weer bezig met een 1 april grap? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik gok dat hij bij de start van de gotcup toch nog in de beker zit...

Moet Grooviee nu ook al inschrijftarief voor buitenlandse clubs vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
In ieder geval moet die grappenmaker voortaan wat beter opletten, de echte naam is Inter Sthlm :)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 09:36
The_Marsmellow schreef op 01 april 2004 @ 13:02:
Ik gok dat hij bij de start van de gotcup toch nog in de beker zit...

Moet Grooviee nu ook al inschrijftarief voor buitenlandse clubs vragen
Voor buitenlandse teams zal het inschrijfgeld 15 Euro bedragen. En wie dacht er eigenlijk dat het hier om een 1-april grap ging? Ik wou het echt gaan invoeren, zodat we elke keer een prijs kunnen geven aan de winnaar? Is daar soms wat mis mee ofzo?

Ok, ik geef het toe: het was een 1-april grap. De GoT-Cup is en blijft (voorlopig) nog steeds gratis. Dit idee heb ik samen met Marsmellow op gezet, en het was echt geweldig om te lezen hoe mensen daarop hebben gereageerd. Vooral Loona35 was het er totaal niet mee eens. En HvP was weer scherp natuurlijk :D!

[ Voor 24% gewijzigd door grooviee17 op 01-04-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

hoedjevanpapier schreef op 01 april 2004 @ 10:00:
Leuke header hebben we trouwens ook vandaag, geheel in spiegelbeeld.
ingebouwd grapje in REACT

Ik had al zo'n vermoeden dat het een 1 april grap was... was tenslotte door de t.net grap al aardig voorbereid, maar denk hou een slag om de arm met een 'vrijwillige' bijdrage want dat maakt het toch extra leuk.

De tombola die we toen hielden was erg geslaagd.
We hadden een stel HT t-shirts en wat abbo's voor een jaar/3mnd.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het idee om af en toe zo'n tombola te doen is ook erg leuk. Maar het valt of staat toch met de animo die er voor is. Wat ik me kan herinneren van die keer, was dat er veel mensen een bijdrage leverden. Als je dan ziet dat je T-shirts, en abbo's weg kan geven. Dan weet je dat het geslaagd is.

Ik vind ook wel dat het vaker moet kunnen, echter ieder seizoen is te veel van het goede. En ik vind het ook wel leuk om niet altijd de prijzen te verdelen onder cup winnaars, want dat is toch wel een beetje afhankelijk van je sterkte van je team. Dus een random verloting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

hoedjevanpapier schreef op 01 april 2004 @ 13:41:
Het idee om af en toe zo'n tombola te doen is ook erg leuk. Maar het valt of staat toch met de animo die er voor is. Wat ik me kan herinneren van die keer, was dat er veel mensen een bijdrage leverden. Als je dan ziet dat je T-shirts, en abbo's weg kan geven. Dan weet je dat het geslaagd is.

Ik vind ook wel dat het vaker moet kunnen, echter ieder seizoen is te veel van het goede. En ik vind het ook wel leuk om niet altijd de prijzen te verdelen onder cup winnaars, want dat is toch wel een beetje afhankelijk van je sterkte van je team. Dus een random verloting.
Ik ben al aan het zoeken wat we toen hadden, en zal eens kijken of we een vergelijkbaar iets kunnen maken. bah, nieuwe baan, waar ik al niet over droom.... Als iemand een tombola wil doen dan ben ik happy om te storten maar me tijd is te krap om actiever te zijn.

Tussendoor had ik even een mogelijk leuk ideetje, nog verder uitwerken, maar sleutelwoorden zijn Hattrick/GoT/Nostalgie... wellicht dat J_du_Pee eens een lijstje kan maken van elke GoTr die in dit topic heeft gepost en dat we dan eens een toen/nu situatie kunnen bedenken... blah, ben op me werk, kom net uit een brainstorm sessie en me hoofd staat niet stil... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door yared op 01-04-2004 13:54 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 08:55
Even mijn complimenten aan JackintheBox en wie er verder nog bij betrokken is; de nieuwe site ziet er mooi uit en functioneert ook prima (zeker als hij eenmaal helemaal uptodate is!).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik sluit me aan bij dreamtheater! :)
Hij ziet er netjes uit...is het overigens een idee om de GoT ratings gewoon te laten linken naar de locatie waar dit altijd al opgeslagen werd?
Er staat nu namelijk nog een stand na ronde 3 op.. :)

En ik vraag me af of het wel voldoende is om iedere event slechts 1 menuknop te geven.
Als je bijvoorbeeld over de GoT Cup praat zou het leuk zijn als je daar uit een scala aan pagina's over de GoT Cup zou kunnen gaan. Historie, spelregels, stand, speelschema, enz.
Het mooiste zou imho zijn om een soort van uitschuifmenu oid. hiervoor te gebruiken.
Hoe hadden jullie dit in het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
dus...

1 april is gewoon stom :/ :D

/edit

ik vond trouwens geen slecht idee om teams een handicap te geven.. Hoe denken jullie der over?

[ Voor 101% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Waarom heeft iedereen zijn reacties ge-edit? Alleen de grap is nu te zien, maar alle personen die daarin trapten hebben uit schaamte hun reactie weggehaald.
/me Par_Martinos vist achter het net

[ Voor 2% gewijzigd door Par_Martinos op 01-04-2004 18:37 . Reden: After-VanDale-Check ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

Zie trouwens ook dat <<DrDDD Inter Shtlm 1397 Allsvenskan >> zich heeft ingeschreven voor de GoT Cup :P. Toch wel een eer om een team als dat bij ons clubje te mogen verwelkomen :D.

Trouwens, kijk eens naar het volgende team: Flevo-Ajax (143718)
Die gast spaart volgens mij spelers met bekende namen, zo zag ik de volgende al staan:
Jari Litmanen
Wouter Menzo
Johan Cruijff (2x zelfs!)
Søren Lerby
Gerardo Casillas
Ronald de Boer
Piet Keizer
Brian Laudrup
Cristian Chivu
en last but nog least...
Christophe Zegers :D

Best kicken om een dergelijk team samen te stellen :D

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 01-04-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Par_Martinos schreef op 01 april 2004 @ 15:09:
Waarom heeft iedereen zijn reacties ge-edit? Alleen de grap is nu te zien, maar alle personen die daarin trapten hebben uit schaamte hun reactie weggehaald.
/me Par_Martinos vist naast het net
volgens mij ben ik gequote dus :D
Anoniem: 73922 schreef op 01 april 2004 @ 15:13:
Zie trouwens ook dat <<DrDDD Inter Shtlm 1397 Allsvenskan >> zich heeft ingeschreven voor de GoT Cup :P. Toch wel een eer om een team als dat bij ons clubje te mogen verwelkomen :D.

Trouwens, kijk eens naar het volgende team: Flevo-Ajax (143718)
Die gast spaart volgens mij spelers met bekende namen, zo zag ik de volgende al staan:
Jari Litmanen
Wouter Menzo
Johan Cruijff (2x zelfs!)
Søren Lerby
Gerardo Casillas
Ronald de Boer
Piet Keizer
Brian Laudrup
Cristian Chivu
en last but nog least...
Christophe Zegers :D

Best kicken om een dergelijk team samen te stellen :D
hehe cool :) kzou best een Johan van em willen kopen eigk

[ Voor 55% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

loona35 schreef op 01 april 2004 @ 15:26:

hehe cool :) kzou best een Johan van em willen kopen eigk
ik ook

* j_du_pee houdt al een jaar nummer 14 vrij voor het geval dat :o

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
/me Par_Martinos vist naast het net
Ja, ik vind het wel een beetje nep dat iedereen zijn reacties ge-edit heeft. Ik weet nu bv. niet wat mankit gezegd heeft, beetje jammer. Maar hij blijft wel leuk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de mijne niet ge-edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
grooviee17 schreef op 01 april 2004 @ 17:59:
[...]

Ja, ik vind het wel een beetje nep dat iedereen zijn reacties ge-edit heeft. Ik weet nu bv. niet wat mankit gezegd heeft, beetje jammer. Maar hij blijft wel leuk :D.
Mankit zei iets van "Het is 1 april"

maar dat had ie binnen 5min weer ge-edit omdat ie anders de fun zou verraden. Ik had het iig gelezen zo rond 8:30 dus toen had ik 'em onderhand ook door :P

rede dat ik er niet aan gedacht had, was dat ik ervan uitging dat de posts van gisteren waren. Mijn eerste was namlijk net na 6 uur 's ochtends. Vandaar die reactie
shit ja.. heeft ie goed getimed
in mijn reply op Mankit...

je had namelijk net nog op 1 april gepost dus..

verder heeft mijn 1e post van 1 april gequote dus die staat er nog :P

dus.. volg het nog? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Loona35 op 01-04-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Gewoon een goed geplaatste grap dus :)

Zo, heb toch maar een tweede verdediger gekocht deze week, beide niet echt top spelers, maarja, had niet meer geld en moest er toch twee aantrekken met de huidige blessures.

Overigens zoek in een 4-5 ster middenvelder.. wat moet ik hier voor neerleggen? (hij moet ouder zijn dan 21-22) Kom ik daar met 1,5-2 miljoen of red ik dat niet?.. Want ga binnenkort mijn formidabele spits verkopen plus dat ik nog wat thuiswedstrijden voor de boeg heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:43

BM

Moderator Spielerij
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit:        Nederland
Vastgestelde waarde:    10 000  €
Loon:                  540 €/week
Eigenaar:              FC MicroMania
Waarschuwingen:          0

Conditie:          matig         Keepen:        rampzalig 
Positiespel:    zwak          Passen:           zwak 
Vleugelspel:    waardeloos      Verdedigen:     zwak 
Scoren:          waardeloos     Spelhervatting:   waardeloos

Mijn jeugdpull afgelopen keer.

Wat te doen, zelf houden ,of verkopen?
Mijn 1e speler die een beetje leuke stats heeft als clown, maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. Is de invloed op het team erg groot, of is het rendabeler om hem te verkopen, en wat leuke dingen met het geld te doen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

uhmmm wat dacht je van onslaan? :?
Hij kan niks en een clown is het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

^^d'oh, gambino is me voor :(
SpeedAddict schreef op 01 april 2004 @ 19:17:
Wat te doen, zelf houden ,of verkopen?
Om eerlijk te zijn mis ik de optie "ontslaan" een beetje ;)

[ Voor 13% gewijzigd door j_du_pee op 01-04-2004 19:21 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

He... heb ik net de beslissing genomen om te kappen met Hattrick... kan dit net zo goed niet posten want niemand gelooft me nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
@loona35 Ja, ik volg het nog jah. Het idee was ook pas zo rond half 1 bedacht, en toen dus ook wat verder uitgewerkt en gepost. Was wel leuk om de reacties te lezen, maar voor de duidelijkheid, het is nog steeds een grap, maar ik geloof dat iedereen dat nu weer door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik trap nooooooit in 1 april grapjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Anoniem: 43846 schreef op 01 april 2004 @ 19:22:
He... heb ik net de beslissing genomen om te kappen met Hattrick... kan dit net zo goed niet posten want niemand gelooft me nu :+
Neej, op 1 april zou ik dat niet geloven nee ;)

Overigens speelt het de laatste tijd wel een beetje door mijn hoofd, vooral omdat het zonder te daytraden (waar ik gewoon weg geen zin aan heb) niet echt mogelijk is binnen en middel-korte tijd ff lekker wat geld te maken.. Maarja, als het zo makkelijk was geweest speelde iedereen natuurlijk in de eredivsie ;)

edit 1
Waarom denken n00bs toch altijd dat bieden in de laatste 10 sec van de deadline zin heeft :? Alsof de kans dat ze hem dan krijgen groter is :( dacht ik een speler binnen te halen ;)

Edit2
Hehe, kost me 50000 euro meer dan eigen verwacht had.. Maarja, zelfs een tijdelijke goede verdediger van 3,5 ster vind je dus echt meer voor onder de 200k.

Maargoed..voor de historicussen onder ons heb ik het broertje van een zeer belangrijke man uit de politiek gekocht.

Johan den Uijl.. familie van onze PvdA man Joop den Uijl die een aantal zeer belangrijke veranderingen in wou voeren in Nederland, maar weer eens door het CDA, en met name meneertje Dries, achterbaks spreekwoordelijk werd genaaid... (jah koen heb vorig jaar examenen gedaan over de nederlandse politiek voor zijn VWO)

[ Voor 43% gewijzigd door koentjuh op 01-04-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjuh schreef op 01 april 2004 @ 19:39:
[...]

Neej, op 1 april zou ik dat niet geloven nee ;)

Overigens speelt het de laatste tijd wel een beetje door mijn hoofd, vooral omdat het zonder te daytraden (waar ik gewoon weg geen zin aan heb) niet echt mogelijk is binnen en middel-korte tijd ff lekker wat geld te maken.. Maarja, als het zo makkelijk was geweest speelde iedereen natuurlijk in de eredivsie ;)
Trainen is de belangrijkste bron van inkomsten... maar dat duurt idd ff :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
GaMbiNo schreef op 01 april 2004 @ 19:19:
uhmmm wat dacht je van onslaan? :?
Hij kan niks en een clown is het niet....
Hmmz, volgens collega van me was ie daar wel redelijk geschikt voor.

Is het ook niks om als toekomstig trainer te houden (eg, ervaring kweken)?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
SpeedAddict schreef op 01 april 2004 @ 19:54:
[...]

Hmmz, volgens collega van me was ie daar wel redelijk geschikt voor.

Is het ook niks om als toekomstig trainer te houden (eg, ervaring kweken)?
Zou kunnen jah, maar dan meot je hem wel veel laten spelen, en dan vooral in de competitie en in de beker, want anders schiet het met zijn ervaring echt niet op ( een oefen potje is 0,1 ervarings punt terwijl de beker 2 punten geeft en de competitie 1 punt) en hij is nou niet bepaald goed, dus om hem te laten meespelen is niet echt goed voor je team.. Tenzij je toevallig op positiespel traint of verdedigen, dan zit ie naar 2 seizoenen wel op goed en kan die leuk meekomen.. Maarja, verder, als je hem wil houden voor coach zal ik hem wel trainen, want anders is het een vlutspeler.

Mijn visie:

ONTSLAAN 8)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, dat is iig duidelijk.

Punt is wel dat ik verdomd weinig spelers heb waar ik in de toekomst iets mee kan, en als deze over een aantal seizoenen eventueel coach kan worden, of iig een leuke speler, dan is dat voor mij toch mooi meegenomen.

In dubio :/

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
JAh, kijk, als je nu positiespel of verdedigen train, dan zou je hem gewoon mee kunnen laten spelen, deze heer kost niks, en is nog 3 seizoenen trainbaar en met jou coach zit ie naar drie seizoen zeker wel op goed/uitstekend...

En aan je spelers te zien (1 tje 19 de rest bonven de 20) is je training nu niet bepaald effectief, dus het is zeker een aanrader als je toch niets anders heb. Gewoon de eerste tijd op de woensdag laten mee ballen en 2 hoog-matige van 17-18 (of redelijk) middenvelders of verdedigers (t'is maar wat je kiest om te trainen) erbij kopen (voordeel is dat hoog matige of redelijke niet zo duur zijn) en laten mee ballen op de woensdag, dan heb je naar 2-3 seizoenen een paar leuke uitstekende spelers, die je practisch niks hebben gekost.. Das natuurlijk ook een optie, en aangezien je training nu weinig efficient is, ook nog een vrij reeele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
je moet ook spelhervatting trainen. duh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
loona35 schreef op 01 april 2004 @ 20:15:
je moet ook spelhervatting trainen. duh :D
Dat zullen we komend seizoen wel merken?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GaMbiNo schreef op 01 april 2004 @ 14:52:
Ik sluit me aan bij dreamtheater! :)
Hij ziet er netjes uit...is het overigens een idee om de GoT ratings gewoon te laten linken naar de locatie waar dit altijd al opgeslagen werd?
Er staat nu namelijk nog een stand na ronde 3 op.. :)

En ik vraag me af of het wel voldoende is om iedere event slechts 1 menuknop te geven.
Als je bijvoorbeeld over de GoT Cup praat zou het leuk zijn als je daar uit een scala aan pagina's over de GoT Cup zou kunnen gaan. Historie, spelregels, stand, speelschema, enz.
Het mooiste zou imho zijn om een soort van uitschuifmenu oid. hiervoor te gebruiken.
Hoe hadden jullie dit in het hoofd?
Precies zoals jij het zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

iemand nog een oefenduelltjes!? daag me maar uit, team id: 362199
junior stars, de site ziter er overigens geweldig uit, echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
Weet niet of het ooit al voorbij is gekomen, maar kent er iemand een tooltje om online transfers bij te houden van spelers ?!
Want nu moet ik dit alles zelf bijhouden in een tekst/excel-tje .. maar is niet echt handig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Blizard schreef op 01 april 2004 @ 22:17:
Weet niet of het ooit al voorbij is gekomen, maar kent er iemand een tooltje om online transfers bij te houden van spelers ?!
Want nu moet ik dit alles zelf bijhouden in een tekst/excel-tje .. maar is niet echt handig :/
bookmarken met supporter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blizard schreef op 01 april 2004 @ 22:17:
Kan idd met supporter - zijn er nog GoTters die dat niet hebben dan? :D - maar ook (zij het iets minder handig) via Hottrick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

SPAM ALERT!!!

Hattrick Supporter
Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrick-team in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit:

Bookmarks & Kladblok Je kunt spelers, teams en competities markeren en ze op die manier vanaf één enkele pagina gemakkelijk bereikbaar maken. In het Kladblok kun je je gedachten en ideeën opslaan en die wellicht in de toekomst nog gebruiken.

Laatste Nieuws Door middel van het "Laatste Nieuws" wordt je direct op de hoogte gebracht van zaken die je team aangaan, zoals nieuwe mail, uitdagingen, enz.

Statistieken Er zijn veel statistieken inbegrepen, waarvan er een groot aantal speciaal gericht is op jouw team. Hoe zijn jouw stats vergeleken met die van rivaliserende teams? In welke wedstrijd rendeerde je team het best? Wie heeft het rijkste team van je land of divisie? Welke trainingstypes zijn op dit moment erg populair?

Federaties Je krijgt toegang tot dit geweldige deel van de Hattrickgemeenschap. Je kunt lid worden van maximaal drie van de honderden federaties die door gebruikers zijn aangemaakt en deelnemen aan de discussies die daar gevoerd worden.

Teams supporteren Met Hattrick Supporter is het mogelijk vijf teams te kiezen waarvan je supporter wilt zijn. Je zult dan een melding krijgen wanneer ze inloggen en je krijgt een speciale Supporter-pagina met korte informatie over hun teams. Ook kunnen andere gebruikers op deze manier supporter van jouw team worden!

"Clubhuis" Je clubpagina krijgt een paar geweldige extra mogelijkheden. Zo kun je een logo toevoegen, een naam verzinnen voor je fanclub, je eigen wedstrijdtenues ontwerpen, persberichten uitgeven en nieuwsbrieven versturen naar je supporters! Je kan je spelers ook een shirtnummer toekennen en hen wat laten zeggen. Hoe vond je steraanvaller het bijvoorbeeld om afgelopen zondag de wedstrijd vanaf de bank te bekijken?

Gezichten Als je Supporter koopt, kun je eindelijk eens zien hoe je spelers (en die van andere teams) eruitzien!

Banner wordt niet opnieuw geladen Zonder Supporter wordt er op elke pagina die je bezoekt op Hattrick een nieuwe banner geladen in het bovenste bannerframe. Als je Supporter wordt, dan wordt de banner maar één keer geladen. Dit betekent dat de site op die manier sneller is dan zonder Supporter.

HT-herinnering Deze optie maakt het mogelijk om een "alarm" in te stellen op welke tijd je maar wilt. Je kunt via e-mail of sms een herinnering naar jezelf sturen. De herinneringstekst maak je zelf, bijvoorbeeld: "Deense keeper 1234567, deadline over 5 minuten" of misschien zelfs "Morgen niet weer vriendins verjaardag vergeten!"

Continue ontwikkeling
Hattrick Supporter zal continu worden doorontwikkeld. Wij zijn daarom blij met al jullie ideeën over eventuele nieuwe mogelijkheden!

/SPAM ALERT!

gewoon supporter worden, is leuk en wel het minste wat je kan doen voor dit geweldige online-managerspel!! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27306 op 01-04-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij aandelen in Hattrick? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846 schreef op 01 april 2004 @ 22:47:
Heb jij aandelen in Hattrick? :+
Zou ze gelijk kopen als ze er kwamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306 schreef op 01 april 2004 @ 22:49:
[...]

Zou ze gelijk kopen als ze er kwamen >:)
Hahah... idd goeie belegging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Iemand nog een oefenpotje?

68982

[ Voor 8% gewijzigd door The Dolf op 02-04-2004 00:23 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

/me Par_Martinos vist achter het net
Ik was helemaal in de grap van maestrotim getuind, als 't jullie plezier doet als ik dat vertel :) Maar ik was ook met stomheid geslagen, en in een filosofische bui erdoor: 'Stel nou dat ik geen internet meer had....' Poe, ik realiseerde me opeens weer hoe bevoorrecht we zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

leuke TU

+6/-2 form
+3 pm (2 naar formidabel 1 naar excellent)

Dankzij de mooie vormspiraal kan ik as zondag weer rustig aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Laatst online: 15-04 12:47
Trainigs update ging hier ook niet verkeerd.

Eindelijk mn 17 jarige naar excellent pm.
en veel basis spelers in vorm omhoog.

Komende zondag weer een PIC, want dat verlies ik toch.
Volgend seizoen speel ik weer in IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Trainings update kan beter, begin een vormcrisis te krijgen :(
VOrm +5/-7
positiespel +1 (speler die ik deze week gekocht had :) )

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
De vorm wordt steeds minder...

Vorm +5/-6
Keepen +1 (goed -> uitstekend)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Vorm +15/-1
Keepen +1
:D
Lekkere update weer...eindelijk mijn tweede keeper naar redelijk keepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
vorm basis team -6 / +3

spelhervatting +17 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF!!!! ik krijg het volgende bericht:

-"De training van deze week werd bedorven door een teamconflict vanwege onbegrijpelijke beslissingen van de coach. Men spreekt van een "verspilde trainingsweek"."

Wat is dit nu weer dan???

edit:

Dit is trouwens mijn coach:
41 jaar, matig vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend ingesteld
Een controversieel persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een matig leider.

en ik heb een ts van dolgelukkig...

Iemand dit al wel eens eerder gehad??

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 02-04-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Anoniem: 73922 schreef op 02 april 2004 @ 09:30:

-"De training van deze week werd bedorven door een teamconflict vanwege onbegrijpelijke beslissingen van de coach. Men spreekt van een "verspilde trainingsweek"."

edit:

je speelde zondag met 4 inner mids.... dan krijg je geen training je mag er maximaal 3 hebben.

Verder was mijn update %^#$%%&#@@%@$%!@ d8 train ff conditie ging er maar 1 van me 3 talentjes omhoog in conditie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922 schreef op 02 april 2004 @ 09:30:

edit:

Als ik zo vlug je opstellingen bekijk heb je aardig lopen schuiven met posities. Daar ligt het probleem. Waarom zet je een spitsposities naar het midden en een winger naar de spits??? Dat kan dus niet, je hebt met 4 inner mids gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is inderdaad niet bepaald een intelligente zet te noemen...

nu rest mij nog te zeggen :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Nu vraag ik me toch af:
Mijn tegenstander heeft al dik een maand niet meer ingelogd maar zijn basiself speelt nog gewoon elke week.
Nu is er 1 van zijn basisspelers geschorst voor de wedstrijd van zondag tegen mij.
Speelt hij nu met 10 man of neemt een reserve die basisplek over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

vorm +14/-2 >:)
scoren +1 :)

binnen twee weken verwacht ik drie formidable scorers in mijn team te hebben en de vorm klimt hard uit het dal nu :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

conditie +13
vorm + 3/-2
value +135k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm.. weer een telleurstellende TU, dacht dat ik de vormcrisis te boven was gekomen, maar hij komt weer terug

Vorm +4/-4 Waarvan drie basisspelers nu in waardeloze en slechte vorm zijn, ze zaten op de bank en blijven dat dus een tijdje.
Waarde +189k/-179k
Scoren +1 (verdediger van 31 van waardeloos naar slecht scoren :? )

Maargelukkig is mijn huidige basisiteam niet echt in vorm verandert...

Nu maar duimen dat mijn verrassing zondag gaat werken...

* koentjuh "send orders and pray ;)"

[ Voor 13% gewijzigd door koentjuh op 02-04-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
PM +0
Vorm +9 / -1 :)
Waarde +165k (nu precies 3 miljoen!)

Geweldige update voor DE topper in VI.50 zondag a.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah! Een paar onverwachte PM-stijgers _/-\o_

1 kneus van 23 met matig pm (en goed passen) is nu redelijk na een invalbeurt :)
1 winger van 25 ook gestegen naar redelijk :)
BZF's bloedeigen jeugdtalent is na 2 weken training al gestegen naar goed PM :9~

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Werner Overeem  
370 000 pleuro, 19 years, passable form
Has disastrous experience and passable leadership abilities

Stamina:   passable     Keeper:   disastrous 
Playmaking:   solid     Passing:   inadequate 
Winger:   excellent     Defending:   passable 
Scoring:   wretched     Set Pieces:   weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Winger: -1 8)7 lol
Value: +109/-73
Vorm: +5/-4

had deze week 2 verdedigers omhoog verwacht, niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 10:09

Royz

Kleurenblind!!

Leuke achternaam, de Nederlandse broers Overeem kickboxen op topnivo ;).

Ikzelf:
0 PM :(
Vorm: -2

Update van niks natuurlijk... Bij HAM staat een speler op 100% training, zal dan volgende week wel stijgen. Jammer!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GaMbiNo schreef op 02 april 2004 @ 09:51:
Nu vraag ik me toch af:
Mijn tegenstander heeft al dik een maand niet meer ingelogd maar zijn basiself speelt nog gewoon elke week.
Nu is er 1 van zijn basisspelers geschorst voor de wedstrijd van zondag tegen mij.
Speelt hij nu met 10 man of neemt een reserve die basisplek over?
Zolang hij reservespelers heeft nemen die de plek over. Zodra er geen reservespeler is opgesteld zal er een random speler worden aangewezen. Dat kan dan ook rustig de coach zijn.

Aanvullend: er staat me iets van bij dat wanneer er bijvoorbeeld drie spelers uitgevallen zijn dat er dan maar twee worden aangevuld. Ik kan het verkeerd hebben.

blah, waarom speculeren als je het kunt opzoeken.. of ben je net zo lui als ik ;)

[ Voor 19% gewijzigd door yared op 02-04-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
PM: +1
Vorm: +7 / -2

Niet geheel ontevreden.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

yared schreef op 02 april 2004 @ 12:34:
[...]

Zolang hij reservespelers heeft nemen die de plek over. Zodra er geen reservespeler is opgesteld zal er een random speler worden aangewezen. Dat kan dan ook rustig de coach zijn.

Aanvullend: er staat me iets van bij dat wanneer er bijvoorbeeld drie spelers uitgevallen zijn dat er dan maar twee worden aangevuld. Ik kan het verkeerd hebben.

blah, waarom speculeren als je het kunt opzoeken.. of ben je net zo lui als ik ;)
Ow ok bedankt...dan neem ik maar aan dat zijn reserve speelt. :)
Ik kan het best gaan opzoeken, ik kan me alleen niet herinneren dat ik een artikel heb gelezen waar dit onderwerp behandeld werd en ik heb toch al redelijk wat gelezen. :)
Iig bedankt :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ik had een TU waarvan je zegt.. niet leuk.

één spits gestegen maar voorderest wat vormdalingen :( (al weken aan de gang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Mijn TU was weer goed

Vorm +11 / -1 (het kan dus wel :P)
Keeper +1 (verwacht)
Leiderschap -1 (coach naar matig gezakt)

Jammer alleen dat me coach gezakt is, maar het zat er ook al heel lang aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

TU was wel redelijk goed:
Form: +8, -3
Value: +87000, -20000

Verder niks boeiend, maar dat komt vanzelf wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

woehoe :) na een heerlijke bid-war is mijn YP van zondag eruit gegaan voor 237K 8)7 :D

18, aangenaam, kalm, oprecht, goed wing, matig passen en PM

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88237

Hallo,

Ik vind het echt niet normaal wat er nu gebeurd is hiero.
Ik woon hier dus bij mijn moeder en nog 2 broertjes, nou hadden we alle 3 een hattrick account (al een half jaar of zo) en nu zijn onze teams eraf gekickt omdat ze mij beschuldigen van het beheren van meerdere accounts!!

Ik mailtje sturen, maarja krijg alleen maar van die reacties dat ze gewoon geblokkeerd blijven. Anders gezegd ik kan gewoon nix doen echt klote!!

Van mij part komt er een GM hier langs om te kijken hoeveel man hier in huis wonen (omgeving EHV ;) )

Heeft er misschien iemand contacten om mij te helpen? het ging net lekker met mijn team... Ik had ook gehoord dat hier een mod rondliep van Hattrick??

MVG Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

welke teams gaat het om :?

edit:

laat me raden; het eerste van ajax en ajax_1 :?

ow en ruudje hattrick al helemaal :D

[ Voor 73% gewijzigd door j_du_pee op 02-04-2004 14:45 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 02 april 2004 @ 14:29:
welke teams gaat het om :?

edit:

laat me raden; het eerste van ajax en ajax_1 :?

ow en ruudje hattrick al helemaal :D
Ja precies die teams ja. Mijn team is Het_1e_van_Ajax Die andere van mn broertjes... Kan ik het helpen dat mn broertje voor ajax is en ook niet origineel is.

Er zijn verder ook geen transfers geweest tussen de temas als ik zou cheate dna zou ik wel lekker gaan bieden toch.

Ik was net bezig om te kijken hoe je supporter kan worden krijgen we dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Er zijn toch meer mensen hier op GoT waarvan men meer HT-accounts heeft op 1 IP adres vanwege een broer oid? Die hebben nooit problemen volgens mij. Weet je zeker dat je wel heeeel eerlijk bent tegen ons? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 88237 schreef op 02 april 2004 @ 15:01:
[...]
Er zijn verder ook geen transfers geweest tussen de temas als ik zou cheate dna zou ik wel lekker gaan bieden toch.
ik heb die teams anders aan elkaar gelinkt door te zoeken naar jouw naam, en daarna dubieuse transacties van en naar jou na te gaan ;) Daar kwam ajax 1 uit, en ajax 1 heeft al helemaal een wazige transactie met ruud...
ik denk dat die laatste transactie voor jullie alledrie (of jouw 3 teams) funest is geweest ;)

[ Voor 28% gewijzigd door j_du_pee op 02-04-2004 15:07 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 02 april 2004 @ 15:06:
[...]

ik heb die teams anders aan elkaar gelinkt door te zoeken naar jouw naam, en daarna dubieuse transacties van en naar jou na te gaan ;) Daar kwam ajax 1 uit, en ajax 1 heeft al helemaal een wazige transactie met ruud...
Dat wist ik neit dan zijn mijn broertjes dus bezig geweest met dubieuze transacties... Ik (Het_1e_van_Ajax) echt nog nooit ik ben niet zo zielig om te gaan cheaten... Ik speel het spel al bijna een jaar en na advies van mij zijn hun het ook gaan spelen maar hebben er misbruik van gemaakt zo te zien...

Ik haat ze echt heel erg nu vuile *********!!

Weet jij hier misschien een oplossing voor j_du_pee?? Ik hoop het. hoe heb je mijn team dan in verbend gebracht met hun?? ik heb geen transfers met hun gedaan geloof ik...

bvd Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde ip hoeft geen probleem te zijn, als je alles maar goed gescheiden houdt.
N00bje en ik wonen samen in een studentenhuis. Nog nooit problemen gehad, we zijn ook beide supporter.

Yared en zijn vriendin spelen het toch ook samen?

Als je geen rare dingen doet, dus geen transfers, bieden op elkaars spelers, niet tegen elkaar speelt. Is er nix aan de hand.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.