Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.752 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

Anoniem: 88237 schreef op 02 april 2004 @ 15:09:
[...]

ik heb geen transfers met hun gedaan geloof ik...
24-11-2003 Sold Kees Borgerink to AFC_ AJAX_1 110 000 € (93 000 €) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Anoniem: 43846 schreef op 02 april 2004 @ 15:15:
[...]

24-11-2003 Sold Kees Borgerink to AFC_ AJAX_1 110 000 € (93 000 €) :O
SCHAAM JE DIEP!!

IP ban is nog niet goed genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

110K wat overigens een redelijke prijs is voor een 3* aanvaller. Maar je moet niet gaan bieden op spelers in je eigen huis en ook niet vervolgens aan ons beweren dat je dat nooit zou doen...

die transfer van ruudje is opvallender: 31-maart 600K (49K) ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88237

Ow die transfer??
Nou uuhm dat was 3 sterren spits die ik te koop zetten omdat ik nieuwe had. Heeft mn broertje gekocht voor normaal bedrag hoor!!

als dat een dubieuze transfer is :S

Ik cheat echt niet hoor, mijn broertjes blijkbaar dus wel maarja daar wist ik niks van!!

Ik hoop echt dat ik mijn team snel terugkrijg ik was helemaal verslaafd man, desnoods als niemand geloofd dat het normale transfer is schrijf maar die 110k van mijn rekening af daar!

Ik wil er alles voor doen om mijn team terug te krijgen!! serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 02 april 2004 @ 15:22:
110K wat overigens een redelijke prijs is voor een 3* aanvaller. Maar je moet niet gaan bieden op spelers in je eigen huis en ook niet vervolgens aan ons beweren dat je dat nooit zou doen...

die transfer van ruudje is opvallender: 31-maart 600K (49K) ;)
Ik wist niet dat dat niet mocht j_du_pee, ik dacht dat jullie dan wel zagen dat het niks dubieus was. Ja mijn broertje heeft ondertussen al toegegeven dat hij gecheat heeft ja zieligerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

misschien staat hier wat tussen: hoedjevanpapier in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."

wie zijn volgens jou nu verantwoordelijk voor die 6 ton transfer voor een 1* spits :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou zeggen: leg dit verhaal uit aan de GM's, laat je broertjes naar die GM mailen dat ze stout geweest zijn... misschien zien ze het dan voor jou door de vingers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 02 april 2004 @ 15:28:
misschien staat hier wat tussen: hoedjevanpapier in "Het Hattrick Online (Voetbal Management)..."

wie zijn volgens jou nu verantwoordelijk voor die 6 ton transfer voor een 1* spits :?
Ja j_du_pee daar heb ik al gekeken, maar ik had gehoord dat hier een GM rondliep op GoT dus ik dacht ik leg het hier voor.

Mijn broertje Ruud is dus verantwoordelijk voor de transfer van 6 ton voor een 1* spits. Hij heeft dit ondertussen al toegegeven... Maar de_pee denk je dat het zin heeft om hem een mailtje te laten sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 02 april 2004 @ 15:28:
welke speler is dat? :? gevonden :)
maar niet van Het_1e_van_Ajax dus

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 02-04-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846 schreef op 02 april 2004 @ 15:31:
[...]
welke speler is dat? :? gevonden :)
Blijkbaar bij ruudje_hattrick weet verder niet wie of wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 88237 schreef op 02 april 2004 @ 15:31:
[...]
Mijn broertje Ruud is dus verantwoordelijk voor de transfer van 6 ton voor een 1* spits. Hij heeft dit ondertussen al toegegeven... Maar de_pee denk je dat het zin heeft om hem een mailtje te laten sturen??
ik weet niet, heb geen ervaring met cheaten :D maar je kunt het proberen met een vriendelijk en uitgebreid mailtje. Ik kan me wel voorstellen dat het nogal moeilijk aantonen is dat je niet de eigenaar van alle teams bent...
Ik zou het erop gooien dat ruudje gebant mag worden en of hij nog eens wil kijken of je eigen team niet redelijk heft gehandeld. als die 3 sterren spits de enige transfer is, is dat niet echt onredelijk te noemen...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Succes ermee, ik denk dat je wel een kans maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 16:53
Ik geef je anders niet zoveel kans eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb dus een net mailtje opgesteld en mn broertje met een aantal harde maatregelen zover gekregen dat hij ook even naar hattrick mailt. Hij had geen zin meer in hattrick, omdat het allemaal veel tijd kostte en is toen de boel gaan oplichten (andere broertje deed het al niet veel meer dus ja).

Hij speelt nu onlinesoccermanager.nl; een TE eenvoudige versie van hattrick. Dat kost hun minder tijd zeggen ze. Ja ik heb echt domme ***broertjes...

Ik hoop dat ik mijn team binnenkort weer kan manage!! Heb gelukkig komende 2 weken walkover :? en dan weer aan de slag...

Wordt vervolgd dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
@paulus1986: sorry hoor, maar ik vind het te kansloos. Je weet dat wanneer je met meerdere man meedoet op een computer, je geen onderlinge transfers moet doen. En als je "broertjes" dat dan wel zouden doen, mail dan meteen... Maar nu is het te laat... Pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristos schreef op 02 april 2004 @ 18:05:
@paulus1986: sorry hoor, maar ik vind het te kansloos. Je weet dat wanneer je met meerdere man meedoet op een computer, je geen onderlinge transfers moet doen. En als je "broertjes" dat dan wel zouden doen, mail dan meteen... Maar nu is het te laat... Pech
Wat in zijn voordeel is, is dat het maar om één transfer ging, dat het een tijd geleden is, en dat hij geen belachelijk bedrag heeft gekregen.

Vandaar dat ik hem een kans geef, hoewel geen grote kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Anoniem: 43846 schreef op 02 april 2004 @ 18:10:
[...]
Wat in zijn voordeel is, is dat het maar om één transfer ging, dat het een tijd geleden is, en dat hij geen belachelijk bedrag heeft gekregen.

Vandaar dat ik hem een kans geef, hoewel geen grote kans :)
de kans is 0,0000000000001 . Ik heb minder ergere gevallen gezien. Paulus is echt kansloos...Tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Ja, daar moet ik mij ook bij aansluiten Paulus. Verwacht er niet teveel van.

Edit: ik zie dat het goed gaat met de inschrijvingen voor de GoT Cup!!

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 02-04-2004 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ach dubieus, ik zou het in iedergeval niet geloven!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dankje mankit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
ik zou hetzelfde denken als ik in de schoenen van een GM stond hoor... die krijgt zulke smoesjes (in jouw geval dan misschien niet) constant naar z'n hoofd geslingert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Tja ik snap het op zich wel van die GM's alleen is het in dit geval echt onterecht.
Ik ken hem persoonlijk en ik kan dus ook bevestigen dat hij idd 2 broertjes heeft.
Dat die dan ook nog cheaten is voor hem al helemaal irritant in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Zelfde ip hoeft geen probleem te zijn, als je alles maar goed gescheiden houdt.
N00bje en ik wonen samen in een studentenhuis. Nog nooit problemen gehad, we zijn ook beide supporter.

Yared en zijn vriendin spelen het toch ook samen?

Als je geen rare dingen doet, dus geen transfers, bieden op elkaars spelers, niet tegen elkaar speelt. Is er nix aan de hand.
Huh mag je zelfs niet tegen elkaar spelen? Ik heb ook een broer die ht speelt en we weten dat we geen onderlinge transfers mogen doen en niet op elkaars spelers bieden maar ik wist niet dat we niet tegen elkaar mochten spelen? Waarom zou dat niet mogen dat is toch niet cheaten? Of ben ik verkeerd, tzou interessant zijn om te weten want we spelen immers nogal graag tegen elkaar om te zien wie het sterkste team heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 30-05 10:45
Volgens mij mag je wel tegen elkaar spelen. Ik speel ook al 3 oefenwedstrijden achter elkaar tegen m'n vriendin, waarmee ik samenwoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

Heb ook wel eens een oefenpot gespeeld tegen m'n huisgenoot (FC PAARD), zie ook het probleem niet hiervan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Het maakt echt niet uit of je meerdere accounts op hetzelfde ip adres hebt. Als je zelf maar 1 team hebt en niet meer. Ik en mijn vriendin doen allebei mee met hattrick. Ik help haar ook het 1 en ander natuurlijk, we spelen ook wel tegen elkaar maar we kopen geen spelers van elkaar. Heel soms log ik even voor haar in om even te kijken hoe het gaat enzo, maar ik kom verder nergens aan.

Ik heb toen destijds ook een mailtje gestuurd naar de GM om te zeggen dat ik dus met meerdere accounts op hetzelfde ip adres zit. Dat vonden ze verder helemaal geen probleem, zolang je maar eerlijk speelt. Een mailtje sturen kan echt geen kwaad en ik zou het gewoon doen als ik jou was.

Als je nu dus niet meer in kan loggen en je kan je team ook niet meer terug vinden, dan bestaat er een hele grote kans dat je je team ook niet meer terug krijgt. Als je team eenmaal weg is, dan is ie ook weg en moet je je opnieuw inschrijven als dat nog wel mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022 schreef op 02 april 2004 @ 20:58:Als je team eenmaal weg is, dan is ie ook weg en moet je je opnieuw inschrijven als dat nog wel mag.
Het lijkt me dat ze sowiezo geen IP-ban zullen geven. Dat is toch makkelijk te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

Anoniem: 34339 schreef op 02 april 2004 @ 18:16:
[...]

de kans is 0,0000000000001 . Ik heb minder ergere gevallen gezien. Paulus is echt kansloos...Tis niet anders.
optimist!
Anoniem: 88237 schreef op 02 april 2004 @ 15:31:
[...]

Ja j_du_pee daar heb ik al gekeken, maar ik had gehoord dat hier een GM rondliep op GoT dus ik dacht ik leg het hier voor.

heeft totaal geen zin, je bent gewoon je team kwijt, wat je ook doet je bent je team kwijt. De gm's legfgen geen verantwoordelojkheid aan jou af en zullen jue meedelen dat je 7 weken zal moeten wahten tot je een nieuw team mag aanmakne, dan duurt het nog 8 weken voordat je een team krijgt dus ik zouy zeggen: tot over 15 weken op hattrick! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413 schreef op 02 april 2004 @ 21:43:
[...]

heeft totaal geen zin, je bent gewoon je team kwijt, wat je ook doet je bent je team kwijt. De gm's legfgen geen verantwoordelojkheid aan jou af en zullen jue meedelen dat je 7 weken zal moeten wahten tot je een nieuw team mag aanmakne, dan duurt het nog 8 weken voordat je een team krijgt dus ik zouy zeggen: tot over 15 weken op hattrick! 8)7
offtopic:
Je typt met volle mond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846 schreef op 02 april 2004 @ 21:46:
[...]
offtopic:
Je typt met volle mond :+
hahah, ik typ 'snel' |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sja.. snel en goed zijn twee dingen he :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:36
Paulus, ik geef je niet echt een kans dat je je team weer terug krijgt. Het kan wel zo zijn dat het bij jou wel waar is, maar de "broertjes-smoes" krijgen de GM's echt heel erg vaak naar hun hoofd geslingerd. Dus ik denk dat je geen kans maakt dat je je team terug krijgt. Er zit niets anders op dan 7 weken wachten en dan opnieuw inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Op mijn werk zijn drie collega's die Hattricken. Via 1 van hen heb ik het ontdekt _/-\o_ We zijn zo fanatiek dat transferen onderling not_done is.
De persoon op de wachtlijst heb ik gespot, en onder druk laten beloven nooit onderling te transferen.

Ongeloofelijk balen om op zo'n manier te stoppen met een game waar je, uiteraard, aan verslaafd bent.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@Paulus gewoon opnieuw beginnen, wijze les geleerd.
Zoals iedereen al aangaf, kansloos... niet omdat je niet de intentie had om te cheaten, die had je dus niet, maar omdat je de regels gebroken hebt om onderlinge transfers uit te voeren/toe te laten op hetzelfde IP adres.

Dus niet de bedoeling maar de handeling is reden om je team te blokken.

@Ronald en nog iemand, ik handel niet met Renate en ik speel ook geen friendlies met haar.
Hetgeen nog het meest dicht bijmekaar ligt is dat ik haar vorige week opgegeven heb voor dezelfde cup als geintje en omdat ze niet meedoet in die girls united cup van d'r en dat we woensdag tijdens het eten haar laptop op tafel hebben staan zodat we samen onze friendlies kunnen volgen (met amper intresse vanaf haar kant tegenwoordig)...

Voor de rest ALLE SCHIJN VAN belangverstrengeling uit de weg gaan.
Ik heb ontdekt dat ongeacht je coachs zijn kwaliteiten het nog steeds aan de speler ligt hoe snel hij omhoog gaat in skills.

Net als vorm heb ik het idee dat sommige spelers standaard op bijvoorbeeld +1 of +2 staan, waardoor ze ongeacht hun leeftijd 1-2 weken meer nodig hebben.

Mijn coach traint 2 19 jarige wingers elke 6 weken omhoog, maar een 22 jarige die ik heb heeft er elke keer 13 weken voor nodig waar normaal 10-11 weken ervoor staat.

Ik zit nu gespannen te wachten of me 21 jarige formidable keeper morgen weer op pleistertje staat... 10 dokters en hij staat sinds gisteren op +1.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

@ paulus: geef je ook érg kleine kans :(

@ yared: dat idee had ik ook bij trainen ja. Volgens mij komt er voor elk jaar dat een speler boven de 19 is 1,5 week trainen bij ofzo i.p.v. 1. Heb er zelf ook een paar rondlopen die er buitengewoon lang over deden voordat ze omhoog gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 N.V.F. - Korreweg Sport
1 Travel FC - Ajax Jeugdtea
1 TheStommerds - Bergse Boys C
2 Fust Athletic - HARDTRANCE
1 Ainulindalë F - Idaho Rangers
2 F.C. GoT - kiddy
1 Het Kluitje - De Kei FC
2 AFC Alcohol - FC Selwerd
2 FC-Utrèg waor - Transvaal
1 FC P.A.A.R.D – n8gerrie

1-3 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
ohjah TOTO :D

1 F.C. GoT - kiddy
1 FC-Utrèg waor - Transvaal

0-2 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ghehe, ik sta er zelf gewoon in :) nice (en duidelijk een winstpartij dus :P)

2 Travel FC - Ajax Jeugdtea
1 F.C. GoT - kiddy
2 Het Kluitje - De Kei FC

0-1 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Letsnow schreef op 02 april 2004 @ 19:47:
[...]

Huh mag je zelfs niet tegen elkaar spelen? Ik heb ook een broer die ht speelt en we weten dat we geen onderlinge transfers mogen doen en niet op elkaars spelers bieden maar ik wist niet dat we niet tegen elkaar mochten spelen? Waarom zou dat niet mogen dat is toch niet cheaten? Of ben ik verkeerd, tzou interessant zijn om te weten want we spelen immers nogal graag tegen elkaar om te zien wie het sterkste team heeft >:)
Tuurlijk mag je wel tegen elkaar spelen. Ik doel meer op het voorkomen dat de GM's relaties kunnen leggen tussen 2 teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
1 Fust Athletic - HARDTRANCE
2 F.C. GoT - kiddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Paulus = kansloos

Gisteren weer een superupdate gehad.
Scoren +3

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

2 N.V.F. - Korreweg Sport (hmm twijfelgevalletje of zie ik dat verkeerd?)
2 F.C. GoT - kiddy >:)

1-2 mirmar united – Timberteam

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67151

2 F.C. GoT - kiddy

0-3 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
2 F.C. GoT - kiddy

0-1 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

altijd lachuh als die toto begonnen is... binnen de kortste keren zit iedereen de huidige nummers 1-2-3 te kopieren 8)7

iedereen is vast gewaarschuwd, binnenkort komen er weer afleidingstactieken >:)

was jij toch mankit? eerst een onzinopstelling maken en dan uurtje ervoor je final erin gooien?

vorig seizoen zat ik bewust allemaal spelvouten te maken in de teamnamen om te zien wie het allemaal kopieert, vindt ik ook wel weer een leuke...

dus, u zijt gewaarschuwd, u kopieerders van deze wereld!

* yared laat zich niet zomaar foutloos op een dvdtje branden! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Even apart een tegenberichtje mbt de geruchtenstroom dat er op dit moment formidable prijzen worden geboden voor forwards.... bullshit!

Elk seizoen horen we die verhalen weer en elk seizoen is er inderdaad wel een trend merkbaar maar daar werken jullie zelf met die geruchtenstroom aan mee.

Mooi voorbeeld zie ik nu weer in een oudspits van mij die de laatste 3x voor praktisch hetzelfde bedrag getransfered is.

code:
1
2
3
4
Datum   Van     Aan     Prijs   Waarde toen
02-04-2004  Ultimate NutsZ       MissoTeam         1 250 000 €  (403 000 €)
30-01-2004  Harlem Hattricks     Ultimate NutsZ   1 224 000 €   (406 000 €)
24-01-2004  Droom Elftal           Harlem Hattricks 1 100 000 €     (369 000 €)

Zo heb ik nog een stel oudspitsen en andere spelers die gewoon voor dezelfde bedragen verhandeld worden.

Het enige wat wel een feit is dat er meer geld in de markt rond gaat.
Echter er zijn meer spelers, meer teams, meer handel, dus meer geld.
Wellicht, maar dat zou alleen een HAM kunnen bewijzen gaan de prijzen beetje bij beetje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

yared schreef op 03 april 2004 @ 17:49:
vorig seizoen zat ik bewust allemaal spelvouten te maken in de teamnamen om te zien wie het allemaal kopieert, vindt ik ook wel weer een leuke...

Nee, ik typ altijd alle wedstrijden over 8)7

Ja hoor yared, maar 't is inderdaad schandalig dat de helft ook de uitslagen kopieert en dat is ook de reden waarom ik met de toto ben gestopt. Ik heb nou eenmaal 2/3 keer per seizoen geen tijd om al die wedstrijden te bekijken en kopieren vind ik dan zo zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Toto kopieer je altijd toch, voor de team namen... en ik ken de helft niet dus weet ook niet of ze fout gespeld zijn :) Zie trouwens wel dat jullie iig mij het vertrouwen geven in mijn wedstrijd.

Draai nog niet zolang mee, dus hoe duur spitsen vroeger waren... maar als je een spits naast een verdediger/middenvelder/winger zet en ze hebben allemaal bv exellent op hun hoofdstat, dan kost de spits wel het meeste... wel lastig vergelijken is het ook, omdat een spits maar 2 stats hoeft te hebben en de rest meer, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

altijd lachuh als die toto begonnen is... binnen de kortste keren zit iedereen de huidige nummers 1-2-3 te kopieren 8)7

iedereen is vast gewaarschuwd, binnenkort komen er weer afleidingstactieken >:)

was jij toch mankit? eerst een onzinopstelling maken en dan uurtje ervoor je final erin gooien?

* yared laat zich niet zomaar foutloos op een dvdtje branden! })
Ik ga ff de teamnamen overtypen ;)

Nee ok, maar als je ook dezelfde uitslagen dan zou hebben, dat zou wel vreemd zijn, maar het is heel normaal als je ff snel die teamnamen kopieerd, van wie dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

blahblah, iedereen snapt dat ik de uitslagen bedoel natuurlijk ;)
maar idd, een keertje kan wel, even snel kopieren, doe ik ook af en toe.
meestal neem ik toch echter de tijd om even rond te kijken of pik een adviesje van anderen mee... dat maakt het zo leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

........dus, u zijt gewaarschuwd, u kopieerders van deze wereld!.......
Dat doe ik nu nogsteeds die namen veranderen, dan lijkt het erop alsof ik het niet heb gekopieerd ;)

bij deze dus:

1 N.V.F. - Knorreweg Sport
1 Travel FC - Ajaks Jeugdteam
2 TheStommerds - Bergse Boys Combinatie
1 Ainulindalë FC - Idaho Rangers
2 F.C. GoT - kiddy
1 AFC Alcohol - FC Selwerd

0-4 mirmar united – Timberteam

(ps leuke 1 april grap van NVC halve team te koop zetten voor stunt(el) prijzen ;))
(ps2 niet kopieren deze toto ik wil alleen alle punten houden)

[ Voor 67% gewijzigd door The_Marsmellow op 03-04-2004 18:31 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Toto van deze week was ook niet erg lastig.
Veel wedstrijden met teams die erg in sterkte/plek op ranglijst verschillen.
Eventueel laatste comp. wedstrijd opstellingen bekijken en je ziet zo wie gaat winnen (denk ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
yared schreef op 03 april 2004 @ 18:12:
blahblah, iedereen snapt dat ik de uitslagen bedoel natuurlijk ;)
maar idd, een keertje kan wel, even snel kopieren, doe ik ook af en toe.
meestal neem ik toch echter de tijd om even rond te kijken of pik een adviesje van anderen mee... dat maakt het zo leuk..
Teamnamen kopieer ik meestal gewoon van de laatste die hem heeft ingevuld, en dan ga ik even kijken bij de teams die ik niet ken. En meestal is het ook zo dat de GoT-ters bij mij winnen. Echter een hele toto kopieren doe ik eigenlijk niet. Behalve dan als ik er om 5 voor 8 op zondag achter zou komen dat ik nog geen toto heb ingevuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

2 TheStommerds - Bergse Boys C
2 F.C. GoT - kiddy

1-2 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

1 N.V.F. - Korreweg Sport
2 F.C. GoT - kiddy

2-3 mirmar united – Timberteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2 F.C. GoT - kiddy
2 FC P.A.A.R.D – n8gerrie

1-5 mirmar united – Timberteam (nog niet zoveel vertrouwen gehad in Tim :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Roderick Bianchi (28707067)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit:  Nederland
Vastgestelde waarde:    18 000  €
Loon:   580 €/week
Eigenaar:   Graspollen Trappen
Waarschuwingen:     0

Conditie:       zwak    Keepen:     rampzalig 
Positiespel:    redelijk    Passen:     zwak 
Vleugelspel:    waardeloos      Verdedigen:     waardeloos 
Scoren:     slecht      Spelhervatting:     slecht

Volgens Hattrick Buddy maar te verkopen voor 11.000

maar volgens mij moet dat wel wat meer kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 F.C. GoT - kiddy
2 Het Kluitje - De Kei FC

en ff vraagje: Wie zou je opstellen:

Een zwak keeper met goed vorm of een redelijk keeper met waardeloos vorm? en ff wat argumenten gebruiken

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 104413 op 03-04-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413 schreef op 03 april 2004 @ 19:05:
en ff vraagje: Wie zou je opstellen:

Een zwak keeper met goed vorm of een redelijk keeper met waardeloos vorm? en ff wat argumenten gebruiken
Dan toch een zwakke met goed vorm, een speler in waardeloos vorm heb je echt helemaal niets aan. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar is het misschien een idee om ergens nog een matige keeper in goede/uitstekende vorm te kopen, volgens mij kost dat toch echt niet zoveel, en als je 'm over een paar weken verkoopt wanneer de redelijke weer in vorm is hoef je er nauwelijks verlies op te lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou het was zeg maar een vraagje van een league-genoot, en ik voreg me af wat te antwoorden, maar ik heb ook net als jij gezegd dat je nix hebt aan een speler met waardeloos vorm, tog bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413 schreef op 03 april 2004 @ 19:34:
nou het was zeg maar een vraagje van een league-genoot, en ik voreg me af wat te antwoorden, maar ik heb ook net als jij gezegd dat je nix hebt aan een speler met waardeloos vorm, tog bedankt voor je reactie!
League genoot? Dan zou ik toch zeggen dat beter met die waardeloze vorm kan spelen? Of speelt ie tegen de concurrentie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60039

Er was iemand hier die geinteresseerd was als ik deze speler te koop zou zetten; hij staat vanaf heden te koop

João Manuel Gomes (16738703)
24 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Portugal
Vastgestelde waarde: 555 000 €
Loon: 4 032 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Aristos FC

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

2 F.C. GoT - kiddy :( :'(

2-4 mirmar united – Timberteam

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

2 N.V.F. - Knorreweg Sport
3 Travel FC - Ajaks Jeugdteam
2 TheStommerds - Bergse Boys Combinatie
1 Ainulindalë FC - Idaho Rangers
2 F.C. GoT - kiddy
3 AFC Alcohol - FC Selwerd
2 FC P.A.A.R.D – n8gerrie

1-4 mirmar united – Timberteam

En ja ik kopieer de wedstrijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 03 april 2004 @ 21:20:
En ja ik kopieer de wedstrijden. :P
Het valt niet op hoor ;)

De uitslagen heb je wel netjes aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

The_Marsmellow schreef op 03 april 2004 @ 21:46:
[...]

Het valt niet op hoor ;)

De uitslagen heb je wel netjes aangepast
Daarom. ;)
En tuurlijk pas ik de uitslagen aan, ik wil de weekwinst niet delen! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inschrijving GOT-cup:

Advocaat Nederlands Elftal 11 EK, poehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413 schreef op 03 april 2004 @ 22:49:
inschrijving GOT-cup:

Advocaat Nederlands Elftal 11 EK, poehe
lol :D

Welke lolbroek is dit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff vraagie, wanneer gebruik je pressievoetbal, ja om de tegnstander snel onder druk te zetten, maar wanneer!? tegen een gelijke opponent, tegen een sterkere tegenstander!?? zo ja op welke plekken sterker, en hoe moet je je spelers positioneren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413 schreef op 03 april 2004 @ 23:05:
ff vraagie, wanneer gebruik je pressievoetbal, ja om de tegnstander snel onder druk te zetten, maar wanneer!? tegen een gelijke opponent, tegen een sterkere tegenstander!?? zo ja op welke plekken sterker, en hoe moet je je spelers positioneren!?
alleen als je tegenstander beter is, je vermindert namelijk het aantal kansen erdoor. Dus niet alleen zijn kansen, maar ook die van jezelf.
Je pressieskill wordt berekent door de verdediging skill van al je verdedigers bij elkaar op te tellen, waarbij die van 'krachtige' spelers dubbel telt.
Ook speelt conditie een rol en neemt de conditie sneller af wanneer je pressie speelt. De HT's hebben wel gezegd dat dit geen probleem is wanneer je spelers uitstekende conditie hebben.
Wanneer je minder bent en geen behoefte hebt aan een andere tactiek zou ik dus altijd pressie gebruiken, de nadelen hiervan zijn miniem.
Maar verwacht er ook geen wonderen van, van de 10 kansen worden er misschien 3 ongedaan gemaakt, maar alle beetjes helpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

2 F.C. GoT - kiddy

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
YP van vorige week verkocht voor 990k.
Deze week waarschijnlijk iets minder opbrengsten maar moet er toch wel
wat voor kunnen krijgen.

Klaas Everts (29057177)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een gemeen persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Vastgestelde waarde: 57 000 €
Eigenaar: De Kozakken

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Youthsquad nog steeds solid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff, ongelooflijk die yp van jou!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Mijn speler was wel 1000 euro waard volgens hattrick... heerlijk... die loopt momenteel te solliciteren als parkeerwachter...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een YP van 48k (17y)
code:
1
2
3
4
Stamina:    passable   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    weak   Passing:    wretched   
Winger:    passable   Defending:    poor   
Scoring:    inadequate   Set Pieces:    weak

Wat moet ik hier in godsnaam mee doen?

[ Voor 9% gewijzigd door The Dolf op 04-04-2004 04:19 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Eindelijk weer eens wat goeds uit mijn jeugd
Dion Sanders (29080364)
20 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 356 000 €
Wage: 2 520 €/week
Owner: Tha Groove's
Warnings: 0

Stamina: wretched Goaltending: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
Jammer dat hij 20 is, anders had ik hem zelf wel gehouden.

@the_dolf Als je geen winger traint, zou ik hem gewoon verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

even een algemene opmerking, de laatste tijd zien we ze achter mekaar voorbij komen.

volledige transferads worden niet gewaardeerd.
zet gewoon even een linkje.

wat nou wel leuk is als je iets aparts hebt, zoals die Klaas Everts bijvoorbeeld, da's geinig, maar maak er geen verkapte transferads van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Mijn YP was weer flink bagger... :(
Tot nog toe slechts 1 redelijk keeper gehad welke nu goed is, deze heb ik nog.
En een goed passing, zwak positiespel die voor 60k is weggegaan nadat hij matig positiespel was geworden.

Ik zit dus flink jaloers naar Pjotrsky te kijken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Ook weer een bagger YP., hoogste stat was matig bij spelhervatting :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Maurits Oomen
129 000 €, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

leuk leuk leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 04 april 2004 @ 08:33:
volledige transferads worden niet gewaardeerd.
Ik dacht dat je terug was getreden als topicmanager? Ik bespeur weer wat GM/mod-trekjes.....Misschien kun je beter namens jezelf posten i.p.v. namens de community: "Ik vind" in plaats van "Er wordt". Ben het wel met je eens trouwens, ik vind transferads ook vervelend.

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 04-04-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
ALs je 10k in je jeugd inversteerd.. word ie dan goed of redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spelers plaatsen
Ik vind wel dat het spelers posten wel weer iets verminderd mag worden idd. De laatste tijd neemt het toch weer het uiterlijk van het topic over..

En we hebben daar gelukkig een topic voor op het hattrick forum... (wat overigens best nog wel gebruikt wordt)

* Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten: leuke YP's, aparte spelers, spelers waar je trots op bent, spelers die je kwijt moet omdat je ECHT ECHT ECHT in geldnood zit... (beperk het gewoon even en post geen YP die waarde 10k heeft...)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 04-04-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Leuke YP ;)

Ton Geers
219 000 €, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Wat kan ik hier ongeveer voor krijgen? :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Brainpower schreef op 04 april 2004 @ 12:30:
Leuke YP ;)

Ton Geers
219 000 €, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

Wat kan ik hier ongeveer voor krijgen? :)
330k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ik denk nog wel (veel) meer... der hoeven maar 2 gekken te zijn die tegen elkaar op gaan bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De GoT-Loser Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.kenaum.hpg.ig.com.br/imagens/20000/24%20-%20Caipira%20da%20boate%20gay.jpg

8 Losers of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat. Vandaag een extra bijzondere 8 Bits, omdat de wisselvraag speciaal gesteld zal worden…Later meer.

User van de week :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/blijzeg.jpg

En nu is het zover, dat ik wat over mezelf mag vertellen. Leuker kan natuurlijk niet… Het was 21 september 1983, deze loser was geborden.
Doordat hij al vanaf begin af aan zat te janken, werd hij al snel loser genoemd.
Iets wat natuurlijk heel begrijpelijk was door zijn stralende loser uiterlijk. Ook in sporten was Thije één grote loser, voetballen kon hij niet, tenissen kon hij niet, eigenlijk kon hij dus helemaal niks... Iets wat heel goed past bij een loser dacht ik zo.

De vragen

1. Hoe is de loser-naam van je ontstaan?

Het begon in 1982, mn loser ouders kwamen op een camping een jongetje tegen die ook Thije heette.. Vanaf toen wilde ze hun loser zoon een loser naam geven... Duidelijk.

2. Wat is je grootste loser- blunder die je tot nu toe gemaakt hebt?

Blunders? Je kan beter zeggen wanneer maak ik geen blunders. Ik loop nog dagelijks met kilometers wc papier onder mijn schoenen.. Heb TE korte broeken en snij me altijd als ik me scheer..

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Toen ik hoorde dat ik loser van de week zou zijn..

4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een loser te zijn?

Ik probeerde andere losers te imiteren, iets wat ik beter niet had kunnen doen.. Ben zelf natuurlijk loser genoeg..

5. Op welke GoT loser zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Nouja GoT kent natuurlijk geen andere losers... Ik denk op mezelf dus..

6. Wat vind je van de nieuwe losers in de wereld (sadam, dutroux)

Tsja dat zijn allemaal beginnende losertjes... Ik ben opper loser en daar kan niemand tegen op.. Helaas voor hen.

7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de loser-federatie en/of ons forum?

Ik denk dat een loser top 10 erg leuk zou zijn.. Al zou het dan wel eentonig zijn wanneer ik alleen maar op 1 zou staan..

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen jij geen loser meer bent?

Nooit, nouja misschien wanneer ik doodga..

De wisselvraag van de vorige week

Heb je wel eens een vriendin gehad die geen loser was?

Nee...

------------------------------------------------------------------------

Beetje zelfspot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

pfff heb ik weer zo'n YP :'( Ik train verdedigen en helemaal geen aanval O-)

maar ik denk dat hem vandaag toch maar ff opstel _/-\o_

Wesley Storm
18 jaar, Nationaliteit: Nederland

Vastgestelde waarde: 156 000 €
Loon: 1 300 €/week
Eigenaar: FC-Utrèg waor

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Joss schreef op 04 april 2004 @ 12:49:
ik denk nog wel (veel) meer... der hoeven maar 2 gekken te zijn die tegen elkaar op gaan bieden
alleen hij kan helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_Marsmellow schreef op 04 april 2004 @ 15:41:
[...]

alleen hij kan helemaal niks
verdedigen is ook iets hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Thije, hahaha, looser, het is dat je het zelf zegt :) Maargoed, je weet al heel lang hoe ik over je denk. ;)

Trouwens, je bent zo'n looser dat je mij vanmiddag probeert wijs te maken dat je 2 doelpunten heb gescoord in je eigen voetbalwedstrijd, nou: daar geloof ik dus helemaal NIKS van => looser!! :P

@ Aresius: leuke speler zeg! jammer dat ik geen geld heb, anders had ik absoluut meegeboden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 04-04-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Deze week geen noemenswaardige jeugdspeler, hij had matig winger. Blijkbaar heeft hij de teleurstelling over zijn ontslag nog niet kunnen verwerken, hij is namelijk gaan zuipen ;)

2 F.C. GoT - kiddy
1 AFC Alcohol - FC Selwerd
3 FC-Utrèg waor - Transvaal

1-3 mirmar united – Timberteam

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
succes maar weer dan he, vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik ben benieuwd wat ik vanavond doe. Ik heb als test een uitstekende mid. op de wing gezet ipv een goede winger (met zwak pos.). Ben dus benieuwd hoe mijn middenveld rating gaat worden. Al doe ik wel PIC, want ik verwachtte niet te winnen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Gadver zeg. Wat is dit nou in godsnaam? En belangrijker, hoe verkom je zoiets?
Starting off, underestimation of the opposition made Dolf players perform way below their normal capacity.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:20
Zo weer terug van vakantie.
10 dagen niet op got gezeten en heb een hoop te lezen. :)

yp was weer minder

Iemand nog een oefenpotje nodig voor woensdag? 143750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

The Dolf schreef op 04 april 2004 @ 20:33:
Gadver zeg. Wat is dit nou in godsnaam? En belangrijker, hoe verkom je zoiets?

[...]
te hoog zelfvertrouwen. Je hebt dus te vaak gewonnen en/of teveel psychologen in dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
1 psycholoog, zelfvertrouwen kan ik nu niet zien.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Is er hier iemand een beetje handig in logo's maken? Ik ben al een tijdje logo-loos en wil daar nu maar eens een einde aan maken. Ik wil best een klein bedrag voor betalen, als het vakwerk is tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op 04 april 2004 @ 20:44:
1 psycholoog, zelfvertrouwen kan ik nu niet zien.
Ik heb er ook last van en 't kost je aardig wat middenveld. Eigenlijk is er niets aan te doen :(
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.