Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Het gaat weer erg lekker met mijn wedstrijd. Sta lekker 1-0 achter terwijl ik natuurlijk 81% balbezit heb.

Ik weet niet wat er aan de hand is. Alle spelers in mijn league hebben gezegd dat ik 1 van de beste teams heb, haal ook de beste ratings per wedstrijd, maar om 1 of andere reden verlies ik toch alles. Aan de conditie kan het niet echt liggen want die is niet slecht ofzo.

Er is 1 team dat ongeveer net zo goed is en dezelfde ratings haalt en wij 2en zijn ook zwaar favoriet, maar ik verlies alles. Heb nog maar 1 wedstrijd gewonnen deze competitie en dat was ook nog een een WO.

Ben het dus spuugzat nou :r Maar goed. Wie weet veranderd er in de 2e helft nog wat.

[edit] 1-1.................................
10 seconden later 1-2 achter :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 38022 op 04-04-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

ja :) het is zover. Na lang praten gaat mijn vriendin eindelijk ook met hattrick mee doen :)

kan ik er mooi inmaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Oei, wel gewonnen, maar toch zonde van een goede middenvelder die 5 weken geblesseerd is...
Welja, waarom post ik hier eigenlijk nog. Mijn team gaat aardig, ik heb geen kans om te promoveren dit seizoen en ik degradeer ook niet. Ik win alle wedstrijden wel, behalve van de nummers 1 & 2. Ik heb alleen nog niet al te veel inkomsten, dus ik zal het seizoen wel met verlies uitkomen, maargoed. Met een beetje geluk heb ik een verkoopbare YP (deze keer helaas niet, matig PM & matig Scoring)
Ik weet wel dat ik nog een keeper nodig heb en daarna een goede verdediger, maar verder is het enige dat ik kan doen, gewoon wachten tot ik geld heb volgens mij...

Het wordt een beetje saai zo.

Ohja, ik heb nog wel een vraag:

hoe komt het dat ik met een beter middenveld en een stuk betere aanval, zo verdomd weinig tot scoren kom?
Dit keer had ik 2 doeplunten, tegen redelijk verdediging, met uitstekend aanval
De vorige wedstrijden kwam ik elke keer tot 1 doelpunt (ik heb 1x een WO gehad, waardoor ik nu 10 doelpunten heb uit 5 wedstrijden).

Ik snap er niks van, vorig seizoen, had ik met minder grote verschillen telkens monster-scores, nu mag ik blij zijn als ik een doelpunt krijg.
Welke factoren wegen mee, help me!?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 53390 op 04-04-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hehe, feli :) Ik ben nogsteeds voor een GoT spelers-vrouwen Fed :P Ik geloof alleen dat mijn vriendin alweer wil stoppen :o

@Thije, leuk stukkie weer :D

mijn YP was top vandaag:
68 000 €, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig

hij heeft alleen een karakter om kaarten te pakken. Verder ga ik hem zelf op scoren trainen, er komen toch plaatsen vrij binnenkort >:)

ohja, en zojuist met 5-1 de 2e plek in mijn league overgenomen :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 93433 schreef op 04 april 2004 @ 20:48:
[...]

Ik heb er ook last van en 't kost je aardig wat middenveld. Eigenlijk is er niets aan te doen :(
Ik had een zwak middenveld????
Dat heb ik normaal alleen bij friendly's. Ben hier behoorlijk pissig om. Gelukkig wel gewonnen.

Maar komt dit nou vaak voor?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Gewoon nipt van mankit verloren :( Hij stelde zijn beste team niet op, en ik speelde pressie met pic...Al had ik normal gespeeld in beide opzichten had ik nog een goede kans gehad om te winnen... ach ja :)

Sta nog steeds 3e :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:12
2-5 verloren.. Het mocht niet baten, hoewel zijn middenveld dit keer behoorlijk tegen viel, en de mijne enigsinds aan de hoge kant was voor mijn tactiek en speelwijze heb ik dus verloren .

VV Achteruit 4-3-3
Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: uitmuntend
Linker Aanval: formidabel

v.v. Buggers 3-5-2
Type wedstrijd: (Verborgen)
Tactiek: Centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

Hier had ik misschien achteraf zonder tactiek en 3-5-2 nog wel eens wat beter kunnen presteren, maarja, iedereen verliest van hem dus eigenlijk niet zo erg. We staan nog steeds 2de :)

Mijn YP was weer bagger, waarde 2000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

En weer een blessure :( in anderhalve week tijd vier blessures...ik raak een beetje dooe m'n spelers heen..
Hebben jullie hier nou ook last van? is de matchengine tegenwordig blessures aan het genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Jah, heb deze week twee verdedigers aangeschaft, omdat er twee die week geblesseerd zijn geraakt en de 2 reserves sinds afgelopen week slecht in vorm waren, dus jah, dan moet je wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb daarom een keeper en een spits aan moeten schaffen. Zelfs te veel moeten betalen omdat ik te weinig tijd had en zeker wilde zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
@ Brainpower: Verbaast me gezien de stats dat ik gewonnen heb. Had al rekening mee gehouden met een gelijkspel (geen verlies natuurlijk!), maar misschien was pressing niet zo goed idee geweest en met normal had je wel een gelijkspel gehaald!

Ik speelde trouwens maar met een verdediger, de andere 2 waren wingers die ik train en maar op de wingback positie liet spelen aangezien ik nog wel paar rondjes verder wil komen in de cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

vandaag 4-1 winst, team begint beetje te draaien, whoooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
0 - 6 gewonnen :D

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nu begrijp ik niets meer van hattrick, net met 0-7 verloren tewijl onze teams volgens mij redelijk aan elkaar gewaagd waren:

Afbeeldingslocatie: http://www.hondsrug.net/hattrick.jpg
Mijn team is de Hondrug Hooligans.

Ik speelde 4-4-2 en hij 3-5-2. Mijn ervaring was slecht en die van hem waardeloos.
Hij had wel het meeste balbezit, namelijk 61%. Allebei de tactieken waren normaal.

Heeft iemand een tip wat ik fout doe, want ik begrijp er niets meer van. Ik wil niet degraderen! (maar daar is waarschijnlijk niet zoveel meer aan te doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Appesteijn schreef op 04 april 2004 @ 23:43:
Nu begrijp ik niets meer van hattrick, net met 0-7 verloren tewijl onze teams volgens mij redelijk aan elkaar gewaagd waren:

[afbeelding]
Mijn team is de Hondrug Hooligans.

Ik speelde 4-4-2 en hij 3-5-2. Mijn ervaring was slecht en die van hem waardeloos.
Hij had wel het meeste balbezit, namelijk 61%. Allebei de tactieken waren normaal.

Heeft iemand een tip wat ik fout doe, want ik begrijp er niets meer van. Ik wil niet degraderen! (maar daar is waarschijnlijk niet zoveel meer aan te doen :P )
Je middenveld is nogal slecht, dat kan nog maar 1 stapje slechter (rampzalig), misschien moet je daar eens proberen wat aan te doen.

Ik vandaag met 3 - 1 gewonnen van de rode lantaarndrager. Geheel verwacht dus. Tevens nog een leuk persberichtje uitgebracht n.a.v. een persbericht van degene die vorig jaar kampioen is geworden.

Hij zei vorige week dat de 'normale volgorde' weer was hersteld, verliest vandaag, en staatdaarmee op plek 6 :+ En de rest van de league is hem voorbij gegaan :) :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97067

Ik heb niet te klagen over de Yp's dit seizoen 8)
1e spelertje dit seizoen was 17, goed scoren slecht pass.

Deze zondag:
Jacco Groen
163 000 €, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Lekker hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor mij YP krijg ik misschien 10k, dus niet speciaal jammer genoeg...
Wel lekker met 0-4 van de #2 gewonnen en dus weer een concurrent op achterstand gezet :P
Was met de taktiek van een aanvallende centrale verdediger, om zo ook mijn midfield op sterkte te houden in een uitwedstrijd. Heeft prima gewerkt voor mij (wel met 2 defensieve middenvelders erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bah, iedereen PiCt tegen me!! Denk je te verliezen, win je nog met 5-0 omdat je tegenstander bang is. Qua stats had ik hem niet kunnen pakken. Heel eigenaardig.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48
loona35 schreef op 04 april 2004 @ 12:20:
ALs je 10k in je jeugd inversteerd.. word ie dan goed of redelijk?
kick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Par_Martinos schreef op 05 april 2004 @ 07:17:
Bah, iedereen PiCt tegen me!! Denk je te verliezen, win je nog met 5-0 omdat je tegenstander bang is. Qua stats had ik hem niet kunnen pakken. Heel eigenaardig.
Mooi toch??? waarom ontevreden? Word je in ieder geval kampioen :)

Gisteren met 2-3 gewonnen, het lukt me nog niet te overtuigen in de score's maar gelukkig overklas ik m'n tegenstander wel elke keer. (Tim is blij dat hij gisteren eventjes 4-4-2 speelde i.p.v. 5-3-2 :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

mankit schreef op 04 april 2004 @ 23:20:
@ Brainpower: Verbaast me gezien de stats dat ik gewonnen heb. Had al rekening mee gehouden met een gelijkspel (geen verlies natuurlijk!), maar misschien was pressing niet zo goed idee geweest en met normal had je wel een gelijkspel gehaald!

Ik speelde trouwens maar met een verdediger, de andere 2 waren wingers die ik train en maar op de wingback positie liet spelen aangezien ik nog wel paar rondjes verder wil komen in de cup.
Ik weet het, maarja dat is achteraf he...Ik kan van tevoren niet zien welke opstelling je neerzette...ach ja :) Zo help ik jou te promoveren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wéér 7 supporters erbij :( Waarom zo weinig? Dit is nu al de 3e week op rij dat ik er 7 bij krijg, terwijl m'n supporters in de wolken zijn en ik al 4 wedstrijden op rij ongeslagen ben. Hebben andere mensen dit ook?

Edit: @ brainpower: wat moet er in je logo komen? Misschien dat ik even tijd heb (ik beloof niks) maar als ik toevallig in een creatieve bui ben.... :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 05-04-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Wil je antwoord op deze vraag? Ik zal het in ieder geval maar geven :) Als je 10k investeert in je jeugdopleiding wordt ie maximaal goed. (Bij mij in ieder geval ;) )

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 18:52

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 83760 schreef op 05 april 2004 @ 08:52:
Wéér 7 supporters erbij :( Waarom zo weinig? Dit is nu al de 3e week op rij dat ik er 7 bij krijg, terwijl m'n supporters in de wolken zijn en ik al 4 wedstrijden op rij ongeslagen ben. Hebben andere mensen dit ook?

Edit: @ brainpower: wat moet er in je logo komen? Misschien dat ik even tijd heb (ik beloof niks) maar als ik toevallig in een creatieve bui ben.... :)
Ik heb er 8 bij gekregen ook een beetje lafjes, gister met 2-7 gewonnen vd nummer 3 vorige week 4-0 gewonnen van de nummer 2. Supporters dansen in de straat (gratis koffie werkt goed)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 05 april 2004 @ 08:52:

Logo? Heb ik iets gezegt over mijn logo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 05 april 2004 @ 10:04:
[...]

Logo? Heb ik iets gezegt over mijn logo? :P
Uhm, was jij toch??? Of vergis ik me nou?

Edit: was Ronald Koeman, slaap nog half :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 05-04-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Anders heb ik nog wel een plekje vrij voor een logo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

The_Marsmellow schreef op 05 april 2004 @ 10:01:
[...]

Ik heb er 8 bij gekregen ook een beetje lafjes, gister met 2-7 gewonnen vd nummer 3 vorige week 4-0 gewonnen van de nummer 2. Supporters dansen in de straat (gratis koffie werkt goed)
ff totaal offtopic

heb jij vroeger quake 2 gespeeld met WOG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 6779 schreef op 05 april 2004 @ 10:58:
[...]

ff totaal offtopic

heb jij vroeger quake 2 gespeeld met WOG?
Doe is gek waar heb ik geen Q2 gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ronald Koeman schreef op 04 april 2004 @ 12:12:
[...]

Ik dacht dat je terug was getreden als topicmanager? Ik bespeur weer wat GM/mod-trekjes.....Misschien kun je beter namens jezelf posten i.p.v. namens de community: "Ik vind" in plaats van "Er wordt".
Jij bent in ieder geval nog nix veranderd ;)
Ben het wel met je eens trouwens, ik vind transferads ook vervelend.
zeg dan nix! 8)7

@Thije; manager kent uzelf!
Ga je hier ook een fed voor oprichten?
Ik heb weer een plekkie vrij namelijk en wil officieel als HT-looser door het leven gaan.
De HT-engine zit me namelijk de laatste tijd niks te gunnen... 2 weken geleden van een minder team met mijn TS op PoE verloren met een recordaantal en nu gisteren weer bagger.

Me TS staat nog steeds op PoE ondanks de twee verliezen in a row, dus ik denk dat ik gewoon een team on drugs heb.

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 05-04-2004 14:44 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Verliezen heeft volgens mij geen invloed op de TS dus je spelers zitten niet aan de drugs ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Tja, om heel eerlijk te zijn is het verlies van de laatste twee wedstrijden 'logisch' hij was wel eens waar magertjes gelijk en midddenveld was beter én het thuisvoordeel he;)

Wat ik dan weer niet snap is, dat je in je oefenpotjes een uitstekend middenveld het veld op stuurt en in de wedstrijden een matig middenveld... maargoed, die uitleg zal ik wel gemist hebben...

Als je dat eens omdraaide, dan won je wel jah... ;)

Zo blijft het ook de V.Yared :)

[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 05-04-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

koentjuh schreef op 05 april 2004 @ 15:25:
Tja, om heel eerlijk te zijn is het verlies van de laatste twee wedstrijden 'logisch' hij was wel eens waar magertjes gelijk en midddenveld was beter én het thuisvoordeel he;)

Wat ik dan weer niet snap is, dat je in je oefenpotjes een uitstekend middenveld het veld op stuurt en in de wedstrijden een matig middenveld... maargoed, die uitleg zal ik wel gemist hebben...

Als je dat eens omdraaide, dan won je wel jah... ;)

Zo blijft het ook de V.Yared :)
MAN DAT IS HET DUS JUIST! in me friendly haal ik lachend met dezelfde TS en op normal (want friendlies kunnen niet anders) met me B team UITSTEKEND en tijdens competities doe ik het voor niet meer dan een matig/uit - redelijk/thuis met PIC!

Daarnaast is de engine me gewoon niet vriendelijk gezint... eerst me mf eraf, vervolgens allebeid me keepers eraf en een b winger als keeper in het veld.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Over de GoTTrick site... hij werkt prima onder Mozilla... mocht ik rare dingen tegen komen zal ik ze wel posten.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

yared schreef op 05 april 2004 @ 15:37:
[...]

MAN DAT IS HET DUS JUIST! in me friendly haal ik lachend met dezelfde TS en op normal (want friendlies kunnen niet anders) met me B team UITSTEKEND en tijdens competities doe ik het voor niet meer dan een matig/uit - redelijk/thuis met PIC!
:?
PIC - Play it Cool
Je spelers doen rustig aan en je middenveld gaat een ruime stap achteruit.
Waarom speel je niet gewoon normal af en toe???

Ik zal wel niet snappen waar je heen wilt, maar zo onlogisch klinkt hetgeen jij vertelde toch niet :?
Of vind je de stap tussen uitstekend met normal en redelijk met pic te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Zo heeft iedereen wel wat, ik kan geen excellent mf halen het is of solid of formidabel. De vriendschappelijke wedstrijden gaan allemaal in solid met b-elftal mijn a-elftal haalt solid uit.

Gelukkig pas 1 blessure van 1 week gehad dit seizoen.
*klop klop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm, jah, maargoed.. zou zeggen speel eens met je B middenveld op zondag en omgedraaid. Misschien is je huidig A middenveld maar in staat goed te halen en daardoor dus redelijk in PICCENDE vorm... en omgekeerd... Maar dat zul je vast ook wel eens gedaan hebben lijkt me.

Maar snap zowie zo al niet waarom je twee gelijkwaardige middenvelden wilt hebben. Als ik jou was had ik je 4 ster (coachende) middenvelder gewoon op zondag laten meespelen i.p.v een 2 ster middenvelder die je nu laat spelen... Maargoed, ik ken je spelers niet, dus daar zal vast ook wel een logica achterzitten.

[ Voor 38% gewijzigd door koentjuh op 05-04-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjuh schreef op 05 april 2004 @ 16:05:
Hmm, jah, maargoed.. zou zeggen speel eens met je B middenveld op zondag en omgedraaid. Misschien is je huidig A middenveld maar in staat goed te halen en daardoor dus redelijk in PICCENDE vorm... en omgekeerd... Maar dat zul je vast ook wel eens gedaan hebben lijkt me.

Maar snap zowie zo al niet waarom je twee gelijkwaardige middenvelden wilt hebben. Als ik jou was had ik je 4 ster (coachende) middenvelder gewoon op zondag laten meespelen i.p.v een 2 ster middenvelder die je nu laat spelen... Maargoed, ik ken je spelers niet, dus daar zal vast ook wel een logica achterzitten.
'k Zie dat z'n 4 sterrencoach de week ervoor rood had gehad...dus geschorst.
Lijkt me dan ook een logisch gevolg voor een matig middenveld thuis met slechts 2 IM's.
Deze week inderdaad met een iets mindere IM gespeeld, je speelt ook uit en dan ook nog eens PIC... logisch gevolg toch?

Edit: Als ik jou was, zou ik 'ns een winger towards middle zetten...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 05-04-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

@ GoTtrick site...

Is er hulp nodig ofzo? Ik wil namelijk graag mijn schouders er onder zetten zodat we snel een mooie site krijgen...

De update vordert namelijk niet echt... (dat is misschien uiterlijke schijn hoor)

Kunnen we anders een indicatie krijgen van hoelang het ongeveer gaat duren?? (ik ben zo zenuwachtig!!! :P)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 05-04-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Hehe eindelijk is mijn supporter account dan ook gestart en kan ik hier eindelijk van gebruik maken. Het voetballen gaat nog voor geen meter maar het leuke is nu dat je dat weer lekker kan opvangen met je persberichten :*)

Voor de nieuwsgierige neem een kijkje bij me team en laat wat achter :9

S.C.O. zat.3 (150477)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Tommilio schreef op 05 april 2004 @ 17:11:
Hehe eindelijk is mijn supporter account dan ook gestart en kan ik hier eindelijk van gebruik maken. Het voetballen gaat nog voor geen meter maar het leuke is nu dat je dat weer lekker kan opvangen met je persberichten :*)

S.C.O. zat.3 (150477)
:D vergeet je niet lid te worden van de federatie? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik zal der is naar kijken :9
Nee zal me wel is aanmelden hoop wel dat de site snel op toeren komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 05 april 2004 @ 16:56:
@ GoTtrick site...

Is er hulp nodig ofzo? Ik wil namelijk graag mijn schouders er onder zetten zodat we snel een mooie site krijgen...

De update vordert namelijk niet echt... (dat is misschien uiterlijke schijn hoor)

Kunnen we anders een indicatie krijgen van hoelang het ongeveer gaat duren?? (ik ben zo zenuwachtig!!! :P)
Ik ben ook zeer benieuwd!

Zelf zou ik wel weer wat willen doen, maar ik kan weinig meer doen sinds de site op een voor mij onbereikbare server is geplaatst. Zeker de statische info zoals de FAQ of enkele andere beschrijvingen zou binnen enkele minuten geplaatst moeten kunnen zijn, zodat de site in ieder geval wat gevulder is.

Graag reactie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

ik weet dat mijn komende tegenstander's team over het algemeen een slechte conditie heeft, hoe kan ik hier het best op inspelen!?

wat is Thijs van N.V.F aan het doen, kijk die middenveld rating, wil hij degraderen ofzo!?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 104413 op 05-04-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 12:54
Anoniem: 83760 schreef op 05 april 2004 @ 10:14:
[...]
Uhm, was jij toch??? Of vergis ik me nou?

Edit: was Ronald Koeman, slaap nog half :)
Was ik idd :)
Het zou geinig zijn om een fiets in 't logo te verwerken, maar dat hoeft niet per sé. Verder zie ik graag het rood-wit van Ajax terug in het logo. Verder laat ik het helemaal aan je fantasie over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 16:24
Anoniem: 104413 schreef op 05 april 2004 @ 18:03:
ik weet dat mijn komende tegenstander's team over het algemeen een slechte conditie heeft, hoe kan ik hier het best op inspelen!?

wat is Thijs van N.V.F aan het doen, kijk die middenveld rating, wil hij degraderen ofzo!?
Hij is dit seizoen overgestapt op een andere training, van spitsen naar middenvelders. Ze zijn dus allemaal nog jong en kunnen nog niet echt mee dit seizoen. Hij wil dit seizoen dus gebruiken voor training, en volgend seizoen in de II eens gaan kijken of hij weer in de Ere kan komen.

@Yared Waarom PIC je al je wedstrijden dan? Je kan best eens een keer een wedstrijd op Normal spelen, zodat je wint. Als je alles nu eenmaal PICt, kan je ook niet verwachten dat je steeds wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Anoniem: 104413 schreef op 05 april 2004 @ 18:03:

Hmm, hij had zijn middenvelders verkocht en ging jeugd trainen, had van te voren al aangekondigd dat hij er zeker uitvloog dit jaar, dus gewoon logisch :) over een x aantal jaren zien we hem weer terug met zijn meesterlijke middenvelders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 05 april 2004 @ 19:18:
[...]

Hij is dit seizoen overgestapt op een andere training, van spitsen naar middenvelders.
Waarom speelt ie dan in godsnaam 3-4-3?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ GoTtrick site :P

Ik ga hem binnenkort vullen, heb alleen nu wat weinig tijd ivm school en werk...
Maar het komt goed!! Zal er binnenkort wat meer aandacht aan besteden, alleen tentamen week komt eraan...Dus niet echt heel veel tijd...

@Jackinthebox... Ik zal effe overleggen of jij ook op die server mag...

To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Tommilio schreef op 05 april 2004 @ 17:11:

S.C.O. zat.3 (150477)
kan je niet ff zeggen dat je bij SCO speelt? Al jaren mijn clubje, helaas niet meer sinds vorig jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tjah ik zag strijen al eerder ergens langs flitsen klonk al bekend in de oren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
zit echt te dubben of ik komende woensdag PIC moet gaan spelen (denk dat mijn tegenstander heeft gemotst, haalde supernatural midfield!!) en dus woensdag excellent ofzo maar gaat halen, maar toch ik twijfel.

Ook dat ik komende zondag kampioenswedstrijd heb, dus ik denk maar dat ik in de cup zowiezo pic speel en zondag normal!

Maar de daaropvolgende competitiewedstrijden heb ik weer walkovers, dus dan kan ik daar zowiezo pic spelen, moeilijk moeilijk moelijk........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

mankit schreef op 05 april 2004 @ 20:35:
zit echt te dubben of ik komende woensdag PIC moet gaan spelen (denk dat mijn tegenstander heeft gemotst, haalde supernatural midfield!!) en dus woensdag excellent ofzo maar gaat halen, maar toch ik twijfel.

Ook dat ik komende zondag kampioenswedstrijd heb, dus ik denk maar dat ik in de cup zowiezo pic speel en zondag normal!

Maar de daaropvolgende competitiewedstrijden heb ik weer walkovers, dus dan kan ik daar zowiezo pic spelen, moeilijk moeilijk moelijk........
ik zou denken, over 2 weken heb je dus de kans je helemaal te focussen op de beker (door die WO's). ligt eraan wat je belangrijker vindt. Ik denk zelf dat jij wel kampioen wordt dus zou ik me focussen op leuke beker prestaties. Echter ik denk dat je met PIC woensdag ook wel wint dus: woensdag PIC, zondag PIC, en de rest van de beker normal en dan op zondag PIC. denk dat je dan heel ver in de beker komt + kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
@mankit: Ik zie dat je tegen een leaguegenoot van me speelt. Ik denk echter dat hij gisteren normaal heeft gespeeld, halverwege vorig seizoen haalde hij ook een aantal keer een magnificent / world class middenveld.

De GoT Ratings van ronde 5 staan weer online. De Wotties hebben de eerste plaats weer overgenomen van FC TikTak over rechts, terwijl MIO United met een mooie score van 81 opstoomde naar de 2e plaats. De Kozakken zijn van de 7e naar de (gedeelde) 5e plaats gestegen ten koste van De Superschapen. Een nieuw lid deze week, Tommilio (S.C.O. zat.3) en dat team komt binnen op de 44e plaats.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zonar schreef op 05 april 2004 @ 21:29:
De GoT Ratings van ronde 5 staan weer online.
Damn. Twee plaatsen gezakt omdat mijn ploeg de tegenstander had onderschat en dus mijn middenveld 3 niveaus lager was.

Als ik morgen maar win van MUG dan vind ik alles best. ;)
edit:

Netjes trouwens, die ratings

[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 05-04-2004 21:33 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Erg leuk die ratings.
Waarschijnlijk houdt ik mijn 5e plek niet vast komende weken.
Heb gisteren MOTS gespeeld, volgende week dus een minder middenveld dan normaal, kan lekker piccen tegen een zwakke tegenstander en daarna 3 WOs (weer piccen) en daarna weer tegen de concurrent uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

offtopic:
Manderijn manderijn manderijn!! whoooo hooooo manderijn manderijn manderijn...

met z'n allen!!! manderijn manderijn manderijn!! lalalalalalaaalaaalalaaaaalalalalala

manderijn oooooooh manderijn manderijn..

ok tot zover mijn serenade aan de manderijn..

- Hattrick is op dit moment offline voor 180 minuten nu kun je natuurlijk bij de bakker neer gaan zitten.. maar je kan ook denken hee! ik kan wat dingen gaan schrijven op G.o.T. ! (wat ik dus ook maar doe.)

- Het zijn trouwens weer: we gaan toch wel failliet weken bij N.U. dus kijk even naar wat losers in mijn team die er voor een prikkie uitgaan..

- Bedankt voor alle positieve reacties over mijn loser zijn.. Ik voel me gesterkt met jullie steun en zal doorgaan met mijn loser-acties.

- 138 HT-wedstrijden gespeeld: 75 gewonnen, 29 gelijk, 34 verloren.. een doelsaldo van 376 voor en 195 tegen.

- Meeste Hattricks voor Nobbe United: Jaap de Graaf = 7 hattricks.

- Volgens mijn fiscale rapport ga ik dit seizoen een verlies lijden van om en nabij de 1 miljoen :/

- ik ga slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Nu al ?? Hoewel mij dit mij wel verstandig lijkt, is het nog wel wat vroeg he :P!

Voor de rest, leuk stukje weer :D!

Ook nog even wat statistiekjes van mij:

- 124 wedstrijden gespeeld, 64 gewonnen, 12 gelijk en 48 verloren en een doelsaldo van 318-260.

- In de competitie heb ik 59 wedstrijden gespeeld, waarvan 36 gewonnen, 8 onbeslist en 15 verloren en een doelsaldo van 162-86.

- De topscoorder van T.G. is Hein Boaron met 17 goals. Daarnaast is Vencken de duurste aankoop met 3,57M en Van Dijk de duurste verkoop met 7,00M.

- Haijema is een echte kaartenverzamelaar met 17 kaarten, die hij heeft gescoord. Daarnaast zijn zowel Boaron en America de enige 2 spelers die al sinds het begin bij de club zijn en nog steeds in de basis mogen verschijnen.

- Volgens mijn fiscale rapport sta ik op dit moment 92K in de plus, terwijl het vorig seizoen nog bijna 600K in de min was. In totaal van 4 seizoenen zou het 330K in de plus moeten zijn

[ Voor 78% gewijzigd door grooviee17 op 06-04-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 34339 schreef op 06 april 2004 @ 00:19:
- Het zijn trouwens weer: we gaan toch wel failliet weken bij N.U. dus kijk even naar wat losers in mijn team die er voor een prikkie uitgaan..
FC Dolf heeft ook weer 2 losers te koop dus je bent niet de enige.
- 138 HT-wedstrijden gespeeld: 75 gewonnen, 29 gelijk, 34 verloren.. een doelsaldo van 376 voor en 195 tegen.
- 126 HT-wedstrijden gespeeld: 81 gewonnen, 7 gelijk, 38 verloren.. een doelsaldo van 430 voor en 246 tegen.
- Meeste Hattricks voor Nobbe United: Jaap de Graaf = 7 hattricks.
- Meeste Hattricks voor FC Dolf: Jeffrey Jansen = 5 hattricks.
- Volgens mijn fiscale rapport ga ik dit seizoen een verlies lijden van om en nabij de 1 miljoen :/
8 ton in de plus ;)
- ik ga slapen
Ik niet, maar een leuke inbreng.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Dolf schreef op 05 april 2004 @ 21:32:
[...]

Damn. Twee plaatsen gezakt omdat mijn ploeg de tegenstander had onderschat en dus mijn middenveld 3 niveaus lager was.

Als ik morgen maar win van MUG dan vind ik alles best. ;)
edit:

Netjes trouwens, die ratings
Als je een solid mf haalt maak je een kans as woensdag. Voor de rest vind ik alles best als je mijn spelers maar heel laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ zonar: netjes werk weer!! en langzaam aan begin ik te stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Zonar schreef op 05 april 2004 @ 21:29:
@mankit: Ik zie dat je tegen een leaguegenoot van me speelt. Ik denk echter dat hij gisteren normaal heeft gespeeld, halverwege vorig seizoen haalde hij ook een aantal keer een magnificent / world class middenveld.

De GoT Ratings van ronde 5 staan weer online. De Wotties hebben de eerste plaats weer overgenomen van FC TikTak over rechts, terwijl MIO United met een mooie score van 81 opstoomde naar de 2e plaats. De Kozakken zijn van de 7e naar de (gedeelde) 5e plaats gestegen ten koste van De Superschapen. Een nieuw lid deze week, Tommilio (S.C.O. zat.3) en dat team komt binnen op de 44e plaats.
Wel leuk dat je het zo meldt en niet van Tommilio en dat team komt binnen maar wel op de laatste plaats _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Aaaaaah :(

Mijn 3,5 ster winger is gezakt in winger! Hij is nu nog maar redelijk :(

Maar hoe kan dit nou ?? Hij is pas 28, spelers gaan toch pas zakken als ze 30 of ouder zijn ?

*Maakt zich grote zorgen om z'n andere 28 jarige basisspeler*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Stel je voor... je hebt geen middenvelders verder en 4 miljoen te besteden. Kun je dan een Solid midfield kopen? En in hoeverre moet je bij de aankoop van je wingers er dan op letten dat zijn ook een Playmaking hebben, telt dat zwaar mee voor t middenveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

4 miljoen, daar kan je makkelijk een solid middenveld voor kopen ja. Zelfs veel meer.
Denk dan aan 3 formidabele middenvelder met lichte passing skill. Op de wing moeten je spelers ook wel positiespel hebben, het blijft tenslotte middenveld.

[ Voor 24% gewijzigd door hoedjevanpapier op 06-04-2004 11:45 ]

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522 schreef op 06 april 2004 @ 11:24:
Stel je voor... je hebt geen middenvelders verder en 4 miljoen te besteden. Kun je dan een Solid midfield kopen?
Ja, dat kan. Het is mij gelukt voor zo'n 2.5M.

Ik heb wat oudere spelers (dus met wat ervaring) gekocht, omdat ik toch geen playmaking train. Verder speel ik met 1 winger towards middle en ik heb een uitstekend MF gehaald in een uitwedstrijd met PIC en m'n TS op kalm.
Ik had toen 1 uitmuntende, 1 formidabele en 1 goede staan. De eerste 2 zonder bijstats maar met gemiddeld matig ervaring en de laatste met redelijke bijstats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
@Katala: Spelers kunnen al voor hun 30e skills verliezen, zo had ik een paar seizoenen terug een 28 jarige wingback die 2 keer op maandag in waarde daalde, wat betekent dat hij iets minder geworden is. Gelukkig namen zijn skills niet af, maar het is mogelijk, vooral als zo'n speler net boven de grens van redelijk - goed zit.

Voor 4 miljoen kun je makkelijk een solid middenveld kopen, tenzij die spelers continu uit vorm zijn ;) Ik haalde een paar seizoen geleden zelfs met 1 solid/goed en 3 passable/redelijk middenvelders een solid middenveld. Oke, die spelers waren goed in vorm en ik had een redelijke hoge ts, maar zelfs met dat soort prutsers is het mogelijk :)

Voor wingers is playmaking vooral belangrijk als je ze naar het midden laat spelen, maar ik zal (als je met 5 mids speelt) toch 1 winger aanvallend zetten zodat je meer aanvalskracht hebt.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik train dit seizoen mijn 4 trainnees nog door en verwacht ze rond 5 miljoen te kunnen verkopen aan het einde vh seizoen. Dan heb ik 1 mil. vrij om nieuwe trainnees te kopen en 4 mil. voor het versterken van mijn team.

Maar momenteel speel ik in de 7de divisie en ik ga daar absoluut niet promoveren met mijn weak midfield en outstandin/excellent/excellent aanval :( Dus ik wilde mijn midfield gaan verbeteren. Overigens, ik wilde dus 2 wingers blijven houden voor het trainen (die blijven op offensive allebei) en ik heb dus 3 spelers voor het middenveld (1 verdediger gaat naar central mid dus). En daarmee wilde ik dus minimaal een solid midfield en daar heb ik 4 mil. voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 06 april 2004 @ 01:39:
[...]

Als je een solid mf haalt maak je een kans as woensdag. Voor de rest vind ik alles best als je mijn spelers maar heel laat ;)
Weinig kans dus. Trainen is voor mij belangrijker dan winnen.
En dit seizoen heb ik nog maar 1 speler gesloopt (maar wel meteen voor 7 weken ;)) dus ik zal je matsen en die van jou heel laten. (als je me niet vernederd tenminste;))

[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 06-04-2004 12:49 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397

Is het mogelijk dat een speler een skill-increase krijgt midden in de week?

Ik zag namelijk vandaag dat een speler van mij van Passable naar Solid Playmaking was gegaan en de increase stond bij mijn training in week 6 van dit seizoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Zonar schreef op 06 april 2004 @ 11:48:
@Katala: Spelers kunnen al voor hun 30e skills verliezen, zo had ik een paar seizoenen terug een 28 jarige wingback die 2 keer op maandag in waarde daalde, wat betekent dat hij iets minder geworden is. Gelukkig namen zijn skills niet af, maar het is mogelijk, vooral als zo'n speler net boven de grens van redelijk - goed zit.
Bah, nou maar hopen dat die andere speler dat niet doet, zodra die niet meer geblesseerd is wordt hij verkocht en ingeruilt voor een jonkie (dat was toch al de planning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397 schreef op 06 april 2004 @ 12:53:
Is het mogelijk dat een speler een skill-increase krijgt midden in de week?

Ik zag namelijk vandaag dat een speler van mij van Passable naar Solid Playmaking was gegaan en de increase stond bij mijn training in week 6 van dit seizoen....
Nee, is niet mogelijk. Waarschijnlijk heb je vrijdag iets over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:16

GaMbiNo

1337

Hmmmz, ik heb een nieuwe strategie ontdekt om snel geld te verdienen. :P
Ik heb al een keer eerder een matig keeper gekocht en deze tegelijk met mijn huidige keeper een level omhooggetraind.
Deze speciaal gekocht keeper heb ik toen dus weer met 76.000 euro winst verkocht. :9
Nu heb ik weer een zeer hoog matig keeper weten te kopen en deze wil ik door deze week algemeen te trainen ook naar redelijk laten gaan. (Of dat in 1 week lukt weet ik niet zeker maar in twee weken lukt dat zeker wel. :9 ).
Zo verdien ik dus zo'n 35.000 tot 70.000 per week plus dat mijn team altijd in zeer goede vorm is. :Y)

Het lastige is alleen om keepers zien te vinden die zo gruwelijk tegen het volgende level aanzitten maar daar zijn ook wel tools voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van een winst van 70k ben ik niet zo onder de indruk hoor. Met een goed trainingsprogramma kan je omgerekent wekelijks enkele tonnen verdienen.
En tuurlijk is het wel zo dat je team mooi in vorm blijft, maar door al die transfers daalt je TS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 83760 schreef op 06 april 2004 @ 13:38:
Van een winst van 70k ben ik niet zo onder de indruk hoor. Met een goed trainingsprogramma kan je omgerekent wekelijks enkele tonnen verdienen.
En tuurlijk is het wel zo dat je team mooi in vorm blijft, maar door al die transfers daalt je TS ook.
Al die transfers?
Valt ook wel een beetje mee...hooguit 2 transfers per week mocht je dit altijd doen.
De verschillen in prijs tussen redelijk/goed keeper zijn overigens nog groter, mocht je dit dus willen doen verdien je er mogelijk wel 110.000 euro in een week aan...

Bijkomend voordeel is trouwens ook nog dat je vaste keeper ook meestijgt...

Ik wil dit tijdelijk even gaan doen omdat ik snel geld nodig heb om een speler met redelijk ervaring/redelijk leideschap tot redelijk coach te maken.
Daarnaast heb ik nu twee weken achter elkaar een uitwedstrijd dus die cash is wel meegenomen nu. :)

edit: als je overigens doorrekent levert die goede vorm je team indirect natuurlijk ook weer de nodige cash op.
Betere vorm = Betere prestaties = meer punten = meer supporters = meer cash, enz. :+

[ Voor 12% gewijzigd door GaMbiNo op 06-04-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch hou ik het liever bij een groots uitgestippeld trainingsschema. Verdient toch een stuk beter (alleen op de lange termijn dan, das waar) :)

edit: waarom vallen van bijna iedereen de logo'tjes weg op GoT? kunnen ze die server niet weer eventjes online zetten?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 06-04-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 83760 schreef op 06 april 2004 @ 13:53:
Toch hou ik het liever bij een groots uitgestippeld trainingsschema. Verdient toch een stuk beter (alleen op de lange termijn dan, das waar) :)

edit: waarom vallen van bijna iedereen de logo'tjes weg op GoT? kunnen ze die server niet weer eventjes online zetten?
True...ik eigenlijk ook... :)
Maar ik kan die cash nu dus wel even gebruiken en dus maak ik even deze "noodsprong". :)
Ik probeer dit eens ff en dan verwacht dat ik hoe het ook uitpakt daarna weer overga op mijn normale trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Tis tegenwoordig wel raak met die bidwars.
Een excellent PM te koop gezet voor 400k en 5min voor het einde nog niemand geboden. Blijkt ie toch nog voor 569k verkocht te zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55

^^0nMe

Got Babana's?

Mwoah, skilldalingen zijn kut, mijn 35-jarige versie van Pi-Air was deze week van divine +4 set pieces naar divine gedaald. Als dit zo door gaat mag ie aan het eind van het seizoen zijn carriere afsluiten met hopelijk een (club)topscorerstitel. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

^^0nMe schreef op 06 april 2004 @ 15:13:
Mwoah, skilldalingen zijn kut, mijn 35-jarige versie van Pi-Air was deze week van divine +4 set pieces naar divine gedaald. Als dit zo door gaat mag ie aan het eind van het seizoen zijn carriere afsluiten met hopelijk een (club)topscorerstitel. :P
maar... hoe weet je dat ie van divine+4 naar divine daalt :? dat kan je toch niet zien?

oja, enne mist die gast wel eens een vrije trap? :)

de beste van mij heeft slechts goed sp en die mist weinig vrije trappen, alleen pas een penalty waardoor ik gelijk had kunnen komen in de beker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
^^0nMe schreef op 06 april 2004 @ 15:13:
Als je dit hebt uit de .hrf, hoeft het niet per se een skill daling te zijn. In de .hrf wordt tegenwoordig nl. als een speler divine of hoger is, altijd 20 weer gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helpt dat set pieces nou echt veel? Hoevaak wordt daar nou gebruikt van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 23522 schreef op 06 april 2004 @ 15:26:
Helpt dat set pieces nou echt veel? Hoevaak wordt daar nou gebruikt van gemaakt?
Bij pingels, corners, vrije trappen dus alle dode spelmomenten. Voor mijn team genereert de speler formidabel set pieces ongeveer 10 tot 15 doelpunten per seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 23522 schreef op 06 april 2004 @ 15:26:
ik heb laatste weken iig heel vaak dan mijn uitstekend spelmakerhervatter een corner speelt die door [koppen] speler in wordt gekopt :)

[ Voor 3% gewijzigd door j_du_pee op 06-04-2004 15:39 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

j_du_pee schreef op 06 april 2004 @ 15:34:
[...]

ik heb laatste weken iig heel vaak dan mijn uitstekend spelmaker een corner speelt die door [koppen] speler in wordt gekopt :)
Je bedoeld spelhervatting neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

correct, shirlock :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Je bedoeld sherlock neem ik aan?
:P

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

The Dolf schreef op 06 april 2004 @ 15:45:
[...]

Je bedoeld sherlock neem ik aan?
:P
LOL :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

* j_du_pee zegt vandaag nix meer :X

:D

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

j_du_pee schreef op 06 april 2004 @ 15:48:
* j_du_pee zegt vandaag nix meer :X

:D
Je bedoeld niks neem ik aan?

* GaMbiNo inkoppertje maakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een N00b vraagje:

waarom zakt het vertrouwen van mijn supporters? ik win echt alles (alleen in beker 4 weken geleden verloren). zijn ze wellicht boos dat ik eigenlijk in de eredivisie moet spelen?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 06-04-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

supporters hebben toch niet zozeer vertrouwen maar een "stemming" :? deze wordt volgens mij mede beinvloed door woordvoerders en van wat voor tegenstander je wint (als deze veel hoger geklasseerd is, zijn ze vrolijker)

daarbij hebben ze waarschijnlijk niet het vertrouwen dat je goed genoeg bent voor IV en willen ze eigenlijk naar de 8e divisie ;)

offtopic:
jij een edit, ik een edit ;)

[ Voor 31% gewijzigd door j_du_pee op 06-04-2004 17:37 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 06 april 2004 @ 17:36:
supporters hebben toch niet zozeer vertrouwen maar een "stemming" :? deze wordt volgens mij mede beinvloed door woordvoerders en van wat voor tegenstander je wint (als deze veel hoger geklasseerd is, zijn ze vrolijker)

daarbij hebben ze waarschijnlijk niet het vertrouwen dat je goed genoeg bent voor IV en willen ze eigenlijk naar de 8e divisie ;)

offtopic:
jij een edit, ik een edit ;)
ach ja dan maar zondag winnen van de nr 1 (gedeelde nr1 met mij). woordvoerders heb ik 10 en ik dacht dat die alleen invloed hadden op je sponsors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 12:54
yared schreef op 05 april 2004 @ 14:43:
[...]
Jij bent in ieder geval nog nix veranderd ;)
Jij ook niet, vandaar mijn reactie ;)
Misschien heb je mijn bericht niet goed begrepen. Het ging me namelijk niet om de inhoud van de post maar om de manier waarop je het brengt: alsof je "namens iedereen" ingrijpt in het topic. Misschien moet je mijn reactie nog eens een keer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wij zijn hier even niet :o

A.s. zondag weer lekker piccen (WO) Kan iemand mij verklappen waarop mijn teamgeest zal komen? Nu staatie op content. Voor het eerst, mijn vorige coach kreeg dit met zijn waardeloze leiderschap niet eens voor elkaar.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

ligt aan coach/clown/spelers, maar bij mij zou die op delirious komen (en later misschien weer zakken naar satisfied) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

je hebt een coach met goed leiderschap, dus ik zou zeggen dik twee stappen omhoog...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Meer dan 13 uur geen bericht achter elkaar. Ik denk dat dit ook wel weer een record is...

Ontopic: Woensdag bekerdag. Wie zit er nog in de beker?
Ik speel vandaag oefenwedstrijd, beker ben ik al weer tijdje uit.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik lig er al sinds de 2e ronde uit, speel op dit moment een oefenwedstrijd in verweggistan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik zit net dit seizoen in VI dus ik mocht sowieso niet meedoen.
Ik speel vandaag een oefenpot tegen medeGoTter FC Rustig (127.0.0.1)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.