Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 13:26

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Mijn bekerwedstrijden kwamen dit seizoen ook niet verder dan 2.

Vanavond mag ik the dolf inmaken ;) (maar niet met teveel)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:19
Ik hier ook al uit de beker. Dus ook een oefenwedstrijd voor mij.

@ J_du_pee, hoe zit het met de ladder. Heb afgelopen weken wel tegen wat spelers uit de fed gespeeld, moet je daar nog wedstrijdID's van hebben, of staat het allemaal op een wat lager pitje?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 07 april 2004 @ 09:53:
Mijn bekerwedstrijden kwamen dit seizoen ook niet verder dan 2.

Ik ben me al aan het voorbereiden voor de revanche.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:08

GaMbiNo

1337

The Dolf schreef op 07 april 2004 @ 10:17:
[...]

Ik ben me al aan het voorbereiden voor de revanche.
Dat deed ik ook...toen deed ie er in de revanche helaas alleen nog maar een goaltje bij. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
GaMbiNo schreef op 07 april 2004 @ 10:30:
[...]

Dat deed ik ook...toen deed ie er in de revanche helaas alleen nog maar een goaltje bij. ;(
Volgende keer mag ik thuis spelen en hoop ik een leuke spits te kopen waarvoor ik aan het sparen ben. (tot nu toe 1.5M)

Hoeveel ben je eigenlijk kwijt voor een 5* spits in passable vorm?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Sandyman538 schreef op 07 april 2004 @ 10:12:
Ik hier ook al uit de beker. Dus ook een oefenwedstrijd voor mij.

@ J_du_pee, hoe zit het met de ladder. Heb afgelopen weken wel tegen wat spelers uit de fed gespeeld, moet je daar nog wedstrijdID's van hebben, of staat het allemaal op een wat lager pitje?
Het staat inderdaad op een lager pitje dan ik zou willen. De laatste weken is de situatie op mijn werk een beetje heel erg aan het veranderen, wat nogal veel tijd en vooral energie van me afpakt. (conflicten, ga niet teveel hierover op openbaar forum posten...)

Ik heb CCCP toegang en zil binnenkort de matchhistory van iedereen downloaden waarna ik de matches doorreken. Sorry dat het op dit moment stilstaat :( de Ladder komt wel terug, please bear with me ;)

(of beer with me; is het niet weer eens tijd voor een meeting :P )

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

5 sterren spits in passable vorm? Miljoentje of 5 denk ik...

Ik heb er wel 1 te koop staan voor 3 miljoen, die haalt 4 sterren in passable vorm

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43846

ik heb pas een 4,5*@passable innermid gekocht voor 3 meg

edit: maar die is dan ook vrij hoog outstanding, dus die zal redelijk wat meer opbrengen als ie magnificient is :)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 07-04-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op 07 april 2004 @ 10:45:
5 sterren spits in passable vorm? Miljoentje of 5 denk ik...

Ik heb er wel 1 te koop staan voor 3 miljoen, die haalt 4 sterren in passable vorm
Tot op heden heb ik 1.5M1.2M (net een trainie gekocht: Solid PM+ def) en hoop over een vijftal weken wel genoeg te hebben (5M dus). Ik wil meteen wat leuks kopen zodat ik weer een beetje vooruit kan.

[ Voor 6% gewijzigd door The Dolf op 07-04-2004 11:20 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06 08:38
@hierboven ergens: Ik zit in de beker, heb zondag gePICced in de hoop dat het vanavond moet lukken. Is mijn eerste wedstrijd thuis, dus hoop eigenlijk op een tweede. Heb vandaag nog een 5* 2,5M middenvelder gekocht... Lijkt me wel een prima speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Een brilliant met bijstats soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 17:07
Anoniem: 83760 schreef op 07 april 2004 @ 12:03:
Daar lijkt het wel op. Ik heb nu 2 brilliants rondlopen, een met bijstats, een zonder. Die met is hopeloos uit vorm, en de ander haalt 4,5*.

@hierboven Ik speel al lang niet meer in de beker, maar ik mag vandaag tegen GM-oatvt spelen. Eens kijken of het lukt om van hem te winnen :P

[ Voor 21% gewijzigd door grooviee17 op 07-04-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Dolf schreef op 07 april 2004 @ 10:55:
[...]
Tot op heden heb ik 1.5M1.2M (net een trainie gekocht: Solid PM+ def) en hoop over een vijftal weken wel genoeg te hebben (5M dus). Ik wil meteen wat leuks kopen zodat ik weer een beetje vooruit kan.
Vanavond debuteren er 2 spelers bij mij, Bennie Boon en José María Villacampa bijde in de middelste linie, de laatste was een beetje een noodaankoop voor mijn laatste trainings positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Anoniem: 83760 schreef op 07 april 2004 @ 12:03:
Nee uitmuntend met redelijk verdedigen. Denk alleen wel dat hij hoog uitmuntend is, hij heeft daarnaast redelijk ervaring.

Een te hoge prijs?

Zo ja, wat kan ik volgende keer halen voor 2,5 M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
aaag ik heb nog een oefenduel kunnen regelen, is er iemand die zin heb om vanavond potje te spelen?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aristos schreef op 07 april 2004 @ 12:51:Nee uitmuntend met redelijk verdedigen. Denk alleen wel dat hij hoog uitmuntend is, hij heeft daarnaast redelijk ervaring.

Een te hoge prijs?

Zo ja, wat kan ik volgende keer halen voor 2,5 M?
Denk inderdaad een te hoge prijs helaas... Hij heeft dan wel redelijk ervaring maar is ook al 26 jaar.
Ik denk dat je ook wel een brilliant met lichte bijstats had kunnen kopen en een paar jaar jonger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

hmm mijn HAM doet vaag, wat adviseren jullie mij nu te gebruiken?? buddy !? of zijn er bertere proggie's!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 104413 schreef op 07 april 2004 @ 13:39:
hmm mijn HAM doet vaag, wat adviseren jullie mij nu te gebruiken?? buddy !? of zijn er bertere proggie's!?
Er is een update van HAM uitgekomen ?! Heb je die al ?
Buddy is idd ook een leuk (gratis) prog .. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Blizard schreef op 07 april 2004 @ 13:43:
[...]

Er is een update van HAM uitgekomen ?! Heb je die al ?
Buddy is idd ook een leuk (gratis) prog .. !
Maar als je voor HAM betaald hebt(wat ik het best waard vind), is het beter om de update te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Nog een half uurtje, ik hoop dat ik een ronde verder kom, zou toch wel een succesje zijn, zover nog nooit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:08

GaMbiNo

1337

Nog een uurtje....dan mag FC Rustig zich gaan opmaken voor een serieuze asswhooping.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Hehe iedereen heeft een reply dat ie gaat ownen dus zal ik mijn bijdrage is leveren ben benieuwd wat me 2e teampje voor elkaar gaat boxen ik gok dat ze hard onderuit gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 07 april 2004 @ 09:53:
Als manager van [MOG] ben je zeker wel teleurgesteld in een achterstand van 0-1. Gelukkig domineer je wel inje middenveld dus er is nog hoop.
>:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Hmm na 26 minuten al 3-0 achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109471

Bedenkt me net dat ik bij Walkovers in de competitie nog nooit op PIC heb gespeeld.

Dom van me, of heeft een walkover verder geen invloed op hoeveel Spirit mijn team "in de donder" heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 109471 schreef op 07 april 2004 @ 18:00:
Bedenkt me net dat ik bij Walkovers in de competitie nog nooit op PIC heb gespeeld.

Dom van me, of heeft een walkover verder geen invloed op hoeveel Spirit mijn team "in de donder" heeft?
Dat is best wel dom, of zoals Yared het ooit zei: Het toppunt van N00bheid2. En een PICcen in een walk-over heeft altijd zin plus dat het ook nuttig is.

[ Voor 3% gewijzigd door grooviee17 op 07-04-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The Dolf schreef op 07 april 2004 @ 17:46:
[...]

Als manager van [MUG] ben je zeker wel teleurgesteld in een achterstand van 0-1. Gelukkig domineer je wel inje middenveld dus er is nog hoop.
>:)
Achjah het staat alweer 1-1 ik mag niet klagen. Doelpuntje in de laatste minuut is genoeg ;)
Er gebeurd ook lekker veel bij die wedstrijd. Al 4 regels tekst in totaal.
Weston Small put his head to a well placed ball lifted in from the left and scored the 2 - 2 goal in the 88:th minute. The referee showed Dolfs Wouter Oudwater the yellow card after a particularly nasty challenge. Nándor Dömötör was dominating his wing and kept sending fine balls into the enemy box - José María Villacampa managed to kick one of them into 3 - 2 in the 89:th minute. Beau Boogaard made a run for the goal in the 89:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end. With 89 minutes played Xavio van de Vorle could have brought this one home for Underestimated, had his hooked ball gone in, but it went just a bit too high.
1 kans + 2 doelpunten in 2 minuten sorry dolf ;)

[ Voor 60% gewijzigd door The_Marsmellow op 07-04-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:36
Love Urbansson van Achteruit werd eraf gestuurd omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was. Deze stomme actie leverde hem zijn tweede gele kaart op. In de 57e minuut van de wedstrijd, kreeg Jean-Marie Kaplan van Achteruit zijn tweede gele kaart en werd door de scheidsrechter het veld uitgestuurd.

Gelukkig is het maar een oefen potje ;)

Maargoed, wel stom

We staan gelukkig wel met 3-1 voor :)

En gewonnen.. Goede zaken voor de Forza Groningen cup ;)

Als ze rood krijgen en dus eraf gestuurd worden, krijgen ze dan eigenlijk nog wle training?? omdat HAM het niet ziet als een trainingsweek

[ Voor 22% gewijzigd door koentjuh op 07-04-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op 07 april 2004 @ 18:21:
1 kans + 2 doelpunten in 2 minuten sorry dolf ;)
Jammer maar ik ben niet ontevreden met het resultaat. Jammer dat mijn formidabel mid slechts 2* haalt.

En mijn nieuwe trainie zorgt gelukkig voor een leuke boost richting mijn verdediging. Nu maar verder trainen en een leuke spits kopen en ik zie je op zijn minst volgend seizoen wel weer.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Ok, we zijn weer een stapje verder met de GoTtrick site.

Wat is er gebeurd...

Nou, niet heel veel bijzonders, maar toch het volgende:
- mouseovers toegevoegd in het menu (moet nog ff een preload maken, hij komt nog een beetje traag op..)
- enkele copy/paste acties uit de openingspagina gebruikt op enkele plaatsen op de site
- het lorem ipsem verhaal eruit gesloopt. Alle pagina's zijn nu 'uniek'.

Hoe verder:
Er zal een hoop gescript moeten gaan worden.
Zo zal een aantal onderdelen gebruik moeten gaan maken van een database.

Zo zullen de makers van bijvoorbeeld 8Bits en de GoT ratings nauw betrokken moeten worden bij de bouw, want zij zullen via een log-in procedure hun teksten op de site kwijt moeten kunnen.

Verder nog een hoop werk aan de Toto, de ladder etc.

Samenvattend: nog een hoop werk te doen ;)

Verder zoek ik mensen die voor de statische informatiepagina's teksten kunnen aanleveren (ik kan niet alles alleen... :/ ). Dus, toon je schrijfkwaliteiten, of lever reeds bestaande/gemaakte stukken tekst aan die mooi op de site kunnen.

Samen kunnen we er iets moois van maken! Alvast dank voor de aandacht en de medewerking!!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 07-04-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Hup en dat is ronde 7!!!!!! Met 4-0 gewonnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 12:51

^^0nMe

Got Babana's?

Ja !!!!!!!!! Ronde 7 op het randje, 2-1 voorsprong vastgehouden met nog 20min op de klok !!

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Feli iedereen die nog in de beker zit :)
En ja ik was de toto vergeten...En idd ik post hem zo :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 16:24
ook namens mij gefeliciteert, ben al blij dat ik geen blessures heb onder mn trainees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een eenweeksblessure bij een middenvelder en dat betekent dat zowel hij als zn vervanger training krijgt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565 schreef op 07 april 2004 @ 19:09:
Verder zoek ik mensen die voor de statische informatiepagina's teksten kunnen aanleveren (ik kan niet alles alleen... :/ ). Dus, toon je schrijfkwaliteiten, of lever reeds bestaande/gemaakte stukken tekst aan die mooi op de site kunnen.

Samen kunnen we er iets moois van maken! Alvast dank voor de aandacht en de medewerking!!
Wat bedoel je precies met informatiepagina's?

vandaag 5400 man in m'n stadion bij m'n oefenwedstrijd! :) niet slecht he (overigens wel met 2-4 verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

lol wel typisch Gambino, evenveel balbezit, maar al mijn kansen vepruts ik.
Nu heb ik ook niet echt spelers opgesteld die in staat zijn te scoren, maar tis toch symptomatisch voor dit seizoen.
Je bent wel sneller aan het groeien dan ik met je teampje. Nog tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ik ken iemand die niet blij is... O-)

Niet dat het haar zo erg boeit hoe haar team scoort, maar wel het feit dat ik gisteravond nog heb lopen pushen om de opstelling van haar team af te krijgen (terwijl we beide bekaf waren en alleen maar wilde pitten) en naar nu blijkt er helemaal geen wedstrijd schijnt te zijn gespeeld.... sterker nog.... de hele match is verdwenen... toedeledokie.

Ik vraag me sterk af of ze wel training krijgt nu?
Renate heeft een mailtje gestuurd naar de GM's.... ben benieuwd.. maar betwijfel of die er wat aan kunnen doen.. is gewoon een verloren week training.

Denk dat het haar meer ergerde dan boeide, en dat ik eigenlijk degene ben die het meest teleurgesteld is nu ik maar 1 match had om naar te kijken en er helemaal niet gejuichd kan worden als ik gewonnen had (jaja, tis altijd een solomatch ook al spelen we dan met zijn tweeen... juichen is in de ogen van de meeste vrouwen gewoon te vreemd :) )

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Alvast me complimenten met het reeds gedane werk! _/-\o_

Wat ik persoonlijk heel leuk zou vinden is dat alle onderdeeltjes van de startpost hun plekje krijgen op de nieuwe site.

Dan bedoel ik eigenlijk niet alleen de bekende wekelijkse of seizoenmatige items als de ratings, cup, toto, etc.. maar ook de 'vervolg'verhalen zoals Thije die eens begonnen is, of de fotoos van de vorige meeting.

Tis maar een ideetje, plus: ontzettend veel content is al geschreven in de afgelopen 19 delen en verzameld in de startpost en kan zo doorgeplaatst worden op de site.
grooviee17 schreef op 07 april 2004 @ 18:12:
[...]

Dat is best wel dom, of zoals Yared het ooit zei: Het toppunt van N00bheid2. En een PICcen in een walk-over heeft altijd zin plus dat het ook nuttig is.
JP die 'toppunt van...' komt zeker wel in de startpost en op de nieuwe site he :P

[ Voor 18% gewijzigd door yared op 07-04-2004 21:19 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Leuke 2e helft:

Na 51 minuten zette Freddie de Vries Kozakken op een 7 - 0 voorsprong, toen hij een kopbal in de linker hoek plaatste, na een voorbereidende actie aan de rechterkant van het veld. En toen had Freddie de Vries drie keer gescoord - een hattrick! Na 64 minuten zette Freddie de Vries Kozakken op een 8 - 0 voorsprong, toen hij een kopbal in de linker hoek plaatste, na een voorbereidende actie aan de rechterkant van het veld. In de 66e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Freddie de Vries doorbrak en de 9 - 0 voor Kozakken inschoot. In de 75e minuut van de wedstrijd keken de centrale verdedigers van de bezoekers toe, toen Freddie de Vries doorbrak en de 10 - 0 voor Kozakken inschoot. Kozakken, dat een balbezit had van 70 procent, domineerde de wedstrijd.

Heb Freddie gelijk na de wedstrijd ontslagen :P Redelijk scoren/redelijk passen + matig ervaring was niet meer genoeg voor de basis en hij zat steeds in lage vorm. Bovendien was hij al 31 dus hij zou alleen maar slechter worden. Leuke afscheidswedstrijd voor hem.
6x scoren :*)
PS. Hij was oud-coach, dus verkopen kon ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door -Pjotrski- op 07-04-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Hij is er dan eindelijk!!
De uitslag van de toto van ronde 5 :P
Ik was hem helemaal vergeten, maar bij deze!!

De Uitslag:
7 Yared
7 Frizza
7 -Pjotrski-
7 ChrisisLT
7 Brainpower
7 MaestroTim
6 Cyclops10
6+2 FOP
6 loona35
6 neudeboules
6 -StArMaKeR-
6 grooviee17
5 Thije
5 Zonar
4 The_Marsmellow
4 GaMbiNo
!k vl!eg
hoedjevanpapier
Sandyman538

Yared, Frizza, -Pjotrski-, ChrisisLT, Brainpower en MaestroTim hadden de meeste wedstrijd goed voorspeld en krijgen en bonuspunt!! FOP heeft als enige de bonuswedstrijd goed voorspeld en krijgt daarom 2 extra punten!

De Stand:
32 Yared
28 MaestroTim
28 -Pjotrski-
27 Zonar
26 FOP
26 Frizza
24 Brainpower
24 grooviee17
23 loona35
23 ChrisisLT
22 The_Marsmellow
20 Cyclops10
20 Thije
18 !k vl!eg
18 -StArMaKeR-
15 hoedjevanpapier
14 neudeboules
12 GaMbiNo
10 Sandyman538
6 Mankit

Onze 'ouwe lul' blijft nog steeds koploper en staat 4 punten voor op de titelhouder! Zal Yared volgende week ook koploper blijven?
Morgen wordt de nieuwe toto gepost!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 14-06 15:40

Xanathorn

Mmorpg addict

Kheb met 1-4 gewonnen in een friendly tegen Frizza :p. Helaas schopte een van m'n spelers z'n trainingsmid voor 5 weken eruit, maar ja als m'n spelers geïrriteerd zijn door wat verliezen gaan ze een beetje schoppen enzo :o.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:19
Anoniem: 83760 schreef op 07 april 2004 @ 20:32:
[...]
Wat bedoel je precies met informatiepagina's?

vandaag 5400 man in m'n stadion bij m'n oefenwedstrijd! :) niet slecht he (overigens wel met 2-4 verloren)
Dan ben ik benieuwd tegen wat voor team je speelde!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

2-0 verloren vanavond helaas

Ik heb me weer aangemeld voor de Got-Cup. Alleen heb ik een foutieve divisie ingevoerd. Er staat VI.674 dit moet zijn VII.674. Pardonnez excusez moi !

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Woei, mun YP is voor 444000 verkocht!!! :D
Ton Geers (29093796)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 219 000 €
Loon: 1 620 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Altijd lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Xanathorn schreef op 07 april 2004 @ 21:58:
Kheb met 1-4 gewonnen in een friendly tegen Frizza :p. Helaas schopte een van m'n spelers z'n trainingsmid voor 5 weken eruit, maar ja als m'n spelers geïrriteerd zijn door wat verliezen gaan ze een beetje schoppen enzo :o.
jij vuile #$%^^%$^$%^#@$@#$@@#@#!!!!!!!!!!!!

niet lief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
[...]

Top werk heb je weer verricht natuurlijk. Ik heb echter een vraag: is het mogelijk om de GoT-Cup ook weer te doen zoals vorig seizoen, of gaat dat niet lukken? Mocht het niet lukken, kan daar iets anders op verzonnen worden?
yared schreef op 07 april 2004 @ 21:17:
[...]
JP die 'toppunt van...' komt zeker wel in de startpost en op de nieuwe site he :P
Als je goed hebt opgelet, staat hij al in de startpost :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 08:35
4-1 gewonnen van competitie tegenstander over 2 weken.
Helaas is een aanvaller eruit geschopt voor 4 weken.
Gelukkig eentje van mij b eftal.

Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: matig

[ Voor 42% gewijzigd door died_laughing op 08-04-2004 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 07 april 2004 @ 22:06:
[...]
Dan ben ik benieuwd tegen wat voor team je speelde!
Team uit de 3e divisie van Singapore. 17 208 euro's entreegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@jackinthebox

Je kan me voor de 8 bits altijd mailen op hoedjevanpapierathotmaildotcom
Ik denk dat we daar wel uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke discussie:

Stel, je wil een spits kopen van een team waarbij die speler afgelopen week in een 3-3-4 formatie heeft gespeeld. Krijgt deze jongen in jou eigen team wél training de eerstvolgende TU (terwijl je zelf dus normale opstellingen hanteert en ook spitsen traint)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:39

Ottooo

Vuurvlieg

ik ben nu even terug ook begonnen, alleen nu heb ik een foutje gemaakt, ik heb de verkeerde speler (eentje die ik dus niet kwijt wil) op de transferlijst gezet. Is er een manier om te zorgen dat hij niet wordt weggekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
Ottooo schreef op 08 april 2004 @ 09:34:
ik ben nu even terug ook begonnen, alleen nu heb ik een foutje gemaakt, ik heb de verkeerde speler (eentje die ik dus niet kwijt wil) op de transferlijst gezet. Is er een manier om te zorgen dat hij niet wordt weggekocht?
zwaar overbieden? Anders ben je hem kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hmm...

Ik kan al 2 dagen niet inloggen met HO :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 83760 schreef op 08 april 2004 @ 09:14:
Leuke discussie:

Stel, je wil een spits kopen van een team waarbij die speler afgelopen week in een 3-3-4 formatie heeft gespeeld. Krijgt deze jongen in jou eigen team wél training de eerstvolgende TU (terwijl je zelf dus normale opstellingen hanteert en ook spitsen traint)?
volgens krijgt hij wel training ja. Zo heb ik eens een YP op donderdag verkocht met goed PM (ik train scoren). De dag erna stond hij met uitstekend weer terug op de lijst :(
Dit betekent dus dat je de positie van de laatste wedstrijd pakt en de training van je huidige team...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even weer een reactie op jullie reacties :)

Over die GoT Cup...in theorie is dat zeker mogelijk. Of dat in de praktijk gaat lukken :? . Beetje afhankelijk van hoeveel tijd devv en Brainpower er nog in gaan steken.

Over die statische info:
Hiermee bedoel ik de pagina's die voorlopig weinig gaan veranderen en dus gewoon 'lappen tekst' moeten bevatten. Denk hierbij aan de FAQ, de beginnersgids, Over GoTtrick etc.

De 'dynamische' pagina's worden o.a. de Got Cup, Toto, 8 bits etc, omdat daar regelmatig verversingen van moeten komen (en dus in een database 'gegoten' moeten worden)

Maar, ik zoek dus mensen die bovengenoemde statische pagina's van teksten kunnen voorzien. Graag sturen naar b.wubbelsATwebmediairPUNTnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Koentjuh

Afbeeldingslocatie: http://www9.hattrick.org/common/images/hatbanner_2004_468.gif

Waarschijnlijk was het kerstavond 2002. In het fortune cookie dat Koentjuh die avond zou ontvangen stond maar 1 ding: www.hattrick.org Maar wat was dat dan? Kijken, aanmelden, en precies drie weken later kreeg hij een team om mee te beginnen. 18 januari was zijn dag. Met het gebruikelijke bagger kon hij proberen om zich omhoog te werken. Na twee seizoenen zesde klasse, en een promovatie, werd hij in de vijfde divisie geplaatst. Nu speelt hij al weer voor het derde jaar achter elkaar in de vijfde divisie. Koentjuh staat verder vooral bekend om zijn mooie stats. Al zegt dat niets, want bovenaan staat hij weer niet. VV Achteruit is zeker geen cupfighter. Nog nooit kwam hij voorbij de vierde ronde, een beschamend resultaat in de hedendaagse HT wereld. Toch is hij een user die nog ver kan komen in de GoT cup, als hij mee doet….
Spam zijn gastenboek maar weer vol deze week, maar niet te veel, anders krijg je een ban… Nu nog even zijn logo weer online plaatsen, en deze 8 Bits is weer compleet.

Update:Koentjuh heeft aangegeven toch een keer de zesde ronde gehaald te hebben. Laten we hem allemaal een klein applausje geven Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Een diepe betekenis zit er eigenlijk niet achter. Een week voordat ik mijn team aanvroeg speelde een vriend van me zijn kampioenschapwedstrijd tegen het VV Hoeve Vooruit. NU wonnen ze deze met een behoorlijk verschil en liepen de speler van de Hoeve meer achteruit dan vooruit. Mijn naam is dan meer ook een parodie op alle clubs in Nederland die lekker optimistisch Vooruit in een clubnaam gebruiken terwijl Achteruit meer op de plaats was geweest!

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Een blunder zoals iedereen die maakt door zijn stadion dom te vergroten heb ik gelukkig nooit gemaakt. Maar wel heb ik de eerste 2 seizoenen mijn training praktisch niet gebruikt. Ik trainde een half seizoen algemeen, een seizoen korte pass, en een half seizoen positiespel, terwijl mijn trainees niet onder de 25 waren. Pas toen ik een 17jarige redelijke spits trok uit de jeugd, ben ik echt serieus gaan trainen. Verder kan ik me weinig echt grote blunders herinneren.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Je zou verwachten het ongeslagen kampioensschap in seizoen 8, maar dit ging zo makkelijk dat het voor mij eigenlijk weinig aan was, je wedstrijden piccend met 9-0 winnen is natuurlijk niet echt enerverend. Die competitie stelde echt niks voor, t’is dat ik zo laag stond toen ik begon, anders was ik het eerste seizoen al kampioen geworden. Nee echt dansend van vreugde was ik toen ik vorige jaar de zesde ronden bereikte en tegen een nu in de ere divisie spelend team mocht spelen, het winnen van de eerste editie van de Grolsch Cup natuurlijk ;).

4. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Echt gekke dingen doe ik niet, omdat ik sinds ik in Groningen studeer over het algemeen om de week toch geen tijd heb om de wedstrijd te volgen omdat ik dan nog in de trein zit, terugkomend van mijn vriendin. Meestal sms ik dan wel even in de rust en aan het einde naar een vriend van me, wat de tussenstanden zijn maar verder eigenlijk niet. Wel heb ik één keer tijdens de volleybal wedstrijd in de rust tussen twee sets ff snel via de pc in de kantine gekeken hoe ik het in de beker deed, onder het motto “Ik ben ff naar de wc” ;), maar tegenwoordig leg ik me er maar bij neer dat ik de wedstrijden op zondag bijna niet kan volgen.

5. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Echt jaloers ben ik niet, maar ik heb wel een voorbeeld wie ik aan het volgen ben. Yared, hij speelt zijn hele leven al in de 5de divisie en ik ben dan wel eens waar in de 6de begonnen, maar zodra ik de kans had kam ik terecht in de 5de divisie om daar een keer 4de, 3de en nu waarschijnlijk 2de-3de te worden. Kortom mijn stekkie is bekend en het ziet er naar uit dat ik er de eerste tijd ook nog niet uitkom en dit naar mijn grote voorbeeld Yared ;). Hoewel ik toch echt een keer op avontuur wil in de 4de divisie.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Natuurlijk is de komst van centrumaanval in zegen voor de spitsentrainers onder ons, en hier maar ik dan ook dankbaar gebruik van, maar verder gebruik ik de tactieken niet echt bijzonder veel. Ja, afgelopen zondag nog een proefballonnetje opgelaten door 4-3-3 CA te spelen, maar dit resulteerde in een verlies, zoals ik ook had verloren in 3-5-2 formatie, dus echt veel heb ik niet aan de tactieken.

7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Zoals al eerder is gezegd, denk ik dat de komst van de nieuwe Gottrick site veel waarde gaat toevoegen aan het forum. Door die site kunnen we het forum binnenkort echt alleen gebruiken om te lullen over hattrick en zullen dingen zoals de toto via de site gaan, waardoor het een stuk overzichtelijker gaat worden denk ik.

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Zoals het er nu uit ziet is het einde nog lang niet inzicht. Voordeel van Hattrick is dat je er relatief weinig tijd in hoeft te steken om leuk mee te kunnen draaien tot de 6de divisie, wat inhoudt dat veel mensen die het spelletje leuk vinden maar er niet zo veel tijd voor hebben toch leuk kunnen meedraaien. Om te overleven in het internet land moet hattrick natuurlijk wel meegaan met de nieuwere technieken, want zoals veel ‘kenners’ voorspellen zal de mobile telefoon het gaan winnen van de computer over een tientallen jaren (hoe ze dit willen doen is me voor als nog een raadsel, maar goed met de komst van PDA’s komen we al in de buurt) en Hattrick zal dit soort media moeten gaan ondersteunen en dan zou ik niet weten waarom het niet eeuwig door kan gaan (voor zolang internet an sich eeuwig door zou kunnen gaan in haar huidige vorm).

De wisselvraag van de vorige week

Als je één speler uit de real life wereld in je team zou mogen zetten, wie zou dat dan zijn? Welke stats heeft hij en waarom hij?

Hmm, dan zou ik gaan voor Zlatan Ibrahimovich (als je het zo spelt ;) ) Aangezien ik spitsen train, wordt hij bij mij alleen nog maar beter, en hij is nog betrekkelijk jong. Wat voor stats hij heeft?
Hij zou onvoorspelbaar en technisch tegelijk zijn en dan Goed passen en wonderbaarlijk scoren. De rest doet niet echt ter zaken lijkt me, jah verdedigen mag zo laag mogelijk ;)
Ow en verder een gemeen persoon, gezien de ellebogen van hem in het verleden.

De nieuwe wisselvraag

Train jij door middel van jong in te kopen, door te trainen tot 21-22 en dan te verkopen en weer opnieuw te beginnen op die linie en met de winst de andere linies te versterken of kies je er toch liever voor om tot de 21-22 te trainen en dan overstappen op een andere linie om zo een ultra sterk team te creëren (maar wat wel lang duurt) en dus zonder je getrainde spelers te verkopen?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: OO0nMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bah, een vriendschappelijke uitwedstrijd in Duitsland begint om 11 uur. Dus stonden mijn trainees niet opgesteld! :(
Daarnaast haal je in zo'n wedstrijd natuurlijk ratings waar je je vingers bij aflikt. :D

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hoedjevanpapier schreef op 08 april 2004 @ 11:19:
Waarschijnlijk was het kerstavond 2002. In het fortune cookie dat Koentjuh die avond zou ontvangen stond maar 1 ding: www.hattrick.org Maar wat was dat dan? Kijken, aanmelden, en precies drie weken later kreeg hij een team om mee te beginnen. 18 januari was zijn dag. Met het gebruikelijke bagger kon hij proberen om zich omhoog te werken. Na twee seizoenen zesde klasse, en een promovatie, werd hij in de vijfde divisie geplaatst. Nu speelt hij al weer voor het derde jaar achter elkaar in de vijfde divisie. Koentjuh staat verder vooral bekend om zijn mooie stats. Al zegt dat niets, want bovenaan staat hij weer niet. VV Achteruit is zeker geen cupfighter. Nog nooit kwam hij voorbij de vierde ronde, een beschamend resultaat in de hedendaagse HT wereld. Toch is hij een user die nog ver kan komen in de GoT cup, als hij mee doet….
Ahum ;) 6de ronde vorig jaar !!!!!!!! :( Is nog wel het hoogtepunt onder mijn vrienden, die spelen in de 5de en 4de divisie:) Toen verloren van FC torretjes, wat geen schaamte mag zijn.

* koentjuh had het hele verhaaltje eerst wel eens mogen doorlezen alvorens hij het mailde, sommige zinnen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door koentjuh op 08-04-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Updated

Mijn welgemeende excuses voor het kortzichtige leesgedrag..

* hoedjevanpapier leest het verhaal altijd wel door, maar laat met opzet alle fouten in de zinnen staan. Hieraan is te zien in hoeverre de persoon intellectueel onderbouwd is. }) .

[ Voor 61% gewijzigd door hoedjevanpapier op 08-04-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 10565 schreef op 08 april 2004 @ 11:08:
Even weer een reactie op jullie reacties :)

Over die GoT Cup...in theorie is dat zeker mogelijk. Of dat in de praktijk gaat lukken :? . Beetje afhankelijk van hoeveel tijd devv en Brainpower er nog in gaan steken.

Over die statische info:
Hiermee bedoel ik de pagina's die voorlopig weinig gaan veranderen en dus gewoon 'lappen tekst' moeten bevatten. Denk hierbij aan de FAQ, de beginnersgids, Over GoTtrick etc.

De 'dynamische' pagina's worden o.a. de Got Cup, Toto, 8 bits etc, omdat daar regelmatig verversingen van moeten komen (en dus in een database 'gegoten' moeten worden)

Maar, ik zoek dus mensen die bovengenoemde statische pagina's van teksten kunnen voorzien. Graag sturen naar b.wubbelsATwebmediairPUNTnl
Ok, het liefst zou dat af moeten zijn voor het begin van de GoT-Cup over 2 weken, maar als het niet af is, is het natuurlijk niet erg. Ik zal trouwens dit weekend nog wel even creatief bezig zijn om enkele stukjes te schrijven, o.a. voor het forum en IRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 14:41
leuke 8bits :)

zo.. tentamens zijn weer over gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zo nieuw talentje aangeschaft voor 292k
Bo Morgan
111 000 €, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Goeie prijs of niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Een redelijke prijs. Spelers van dit kaliber zien er al snel te duur uit, maar dat komt doordat er de laatste tijd een standaar is gezet voor de passing skill. Zijn waarde is niet zo hoog, oftewel hij zal net goed scoren hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 83760 schreef op 08 april 2004 @ 09:14:
Leuke discussie:

schiet me net nog te binnen, is een creatieve manier van cheaten: je stelt 2*11 spitsen op en verkoopt iedereen op donderdag aan je tweede team. Die stelt ze ook 2* op en verkoopt ze week later weer aan het 1e terug :P (allebei trainen op scoren uiteraard)

train je 22 spitsen en heeft vast niemand door ;) :7

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

By: Martijn
To: Everyone 1070373.1
08-04-2004 at 15:23
Manager Martijn denkt erover om te PICCEN tegen Demons VF. Dit om Schwalbe 04 terug te naaien, nadat deze HARDTRANCE geneukt heeft in de eerste wedstrijd, waarin HARDTRANCE, zo bekend manager Martijn eerlijk, heeft GEMOTST. Dom natuurlijk, maar HARDTRANCE had wel op wat sportiviteit gerekend van Schwalbe 04.

De eerste klap was een daalder waard zo dacht Martijn. De daaropvolgende leaguegames heeft HARDTRANCE bijna allemaal GEPICT, met als enigste uitzondering Fust Athletic. We hadden wat speling nodig.

Martijn ziet Demons VF nog liever promoveren of zelfs Jodenelf ipv Schwalbe 04. Zoals belooft zal er GEMOTST worden in de laatste competitiewedstrijd met POE TS.
Team Hardtrance is aan het pokeren in de III.7 ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 12:51

^^0nMe

Got Babana's?

Brainpower schreef op 08 april 2004 @ 15:52:
Zo nieuw talentje aangeschaft voor 292k
Bo Morgan
111 000 €, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Goeie prijs of niet echt?
Waarom 18-jarigen trainen, geen geld ? Maar voor 3 ton had ik halverwege vorig seizoen ook al een 17 solid scoring zonder passen. De prijzen dit jaar lijken wel als een gek te zijn omhooggeschoten, dus dat zal wel niet meer lukken.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

^^0nMe schreef op 08 april 2004 @ 16:31:
[...]

Waarom 18-jarigen trainen, geen geld ? Maar voor 3 ton had ik halverwege vorig seizoen ook al een 17 solid scoring zonder passen. De prijzen dit jaar lijken wel als een gek te zijn omhooggeschoten, dus dat zal wel niet meer lukken.
Idd geen geld voor een 17 jarige met goed scoren en redelijk passing :P En heb 1 plaats vrij in de training...dus moest hem eigenlijk wel aanschaffen...ach ja, dan maar weekje langer trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ff voor de mensen die Hattrick Buddy gebruiken:

Kunnen jullie wel nieuwe info ophalen??

Hier kan ie al 3 dagen niet meer met de server connecten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

DaFreakR schreef op 08 april 2004 @ 18:26:
Ff voor de mensen die Hattrick Buddy gebruiken:

Kunnen jullie wel nieuwe info ophalen??

Hier kan ie al 3 dagen niet meer met de server connecten :s
ff server veranderen in 158 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Anoniem: 93433 schreef op 08 april 2004 @ 19:09:
[...]

ff server veranderen in 158 :)
_/-\o_

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op 08 april 2004 @ 12:49:
[...]

Ok, het liefst zou dat af moeten zijn voor het begin van de GoT-Cup over 2 weken, maar als het niet af is, is het natuurlijk niet erg. Ik zal trouwens dit weekend nog wel even creatief bezig zijn om enkele stukjes te schrijven, o.a. voor het forum en IRC.
Vergis je niet in de hoeveelheid werk voor de dynamische gedeeltes. Dat kan echt tientallen uren of meer in beslag nemen.

Voor jouw creatieve bijdragen: ----> _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 10565 schreef op 08 april 2004 @ 19:34:
[...]

Vergis je niet in de hoeveelheid werk voor de dynamische gedeeltes. Dat kan echt tientallen uren of meer in beslag nemen.

Voor jouw creatieve bijdragen: ----> _/-\o_
Ja, dat weet ik uit ervaring. Maar als het af zou zijn, is het echt geweldig, maar als het niet af is, dan komt het nog wel. Zoals ik al zei: Het is leuk als het af is, maar het moet natuurlijk niet. Ik vind het al tof genoeg dat de site er al zo top uit ziet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo fftjes een vraagje wat betreft de transfermarkt. Ik ga binnekort ff een spelertje te koop zetten...

Pieter van Velzen (28241914) 25 jaar

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

als ik hem te koop zet plaats ik zijn ID wel nog een x, beetje raclame moet kunnen :9 . Maar mijn vragen:

wanneer moet ik hem te koop zetten: donderdagavond 9 uur!??
voor welke prijs?? (0,- zodat veel mensen hem bookmarken, of is dit te link)
wat adviseren jullie mij!??

verder een vraagje wat bertreft met spelers aantrekken, welke landen kijk je dan allemaal!?? nederland, sverige....belgie..... 8)7

enne @HVP maakt het met de 'noorwegen-tactiek' nog uit of je je back als xtra middenvelder zet of een centrale verdediger als xtra middenvelder, iedereen die deze vraag ook kan beantwoorden graag :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104413 op 08-04-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik zou voor het beste resultaat je back naar het middenveld zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 08 april 2004 @ 16:01:
[...]schiet me net nog te binnen, is een creatieve manier van cheaten: je stelt 2*11 spitsen op en verkoopt iedereen op donderdag aan je tweede team. Die stelt ze ook 2* op en verkoopt ze week later weer aan het 1e terug :P (allebei trainen op scoren uiteraard)

train je 22 spitsen en heeft vast niemand door ;) :7
Haha, geniaal!! En inderdaad, het systeem is volledig waterdicht, niemand zit het :P

@ m´n eigen opgezette discussie: petrovitsj wist het antwoord:
De speler traint bij zijn nieuwe club terwijl hij in die week bij zijn oude club heeft gespeeld. Alle spelers van de oude club krijgen geen training omdat gespeeld is met meer dan 3 spelers op één positie. De speler die overgegaan is naar de nieuwe club krijgt echter wel training, conform de trainingsinstelling van de nieuwe club.

wel training dus, weer een probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah! BZF heeft zn eerste international. Met trainen lukte het niet, dus we hebben er maar een gekocht :)

Hij heeft niet eens superstats, maar wel lekker passable ervaring!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Jotautas Miškinis (15182565)  
23 years, solid form, healthy  
A sympathetic guy who is fiery and honest.
Has passable experience and inadequate leadership abilities.

Also part of Team Lithuania!

Nationality:  Lietuva  
Assessed value:  642 000  €  
Wage:  4 944 €/week  including 20% Bonus  
Owner:  BZF  
Warnings:  0  

Stamina:    excellent   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    inadequate   Passing:    solid   
Winger:    excellent   Defending:    inadequate   
Scoring:    passable   Set Pieces:    weak   

Matches for National team:   21   
Career Goals:   12   
Career Hattricks:   0   
League goals this season:   1   
Cup goals this season:   3
Kep een tijdelijke trainingsvacature door een langdurige blessure, dus zn pm zal wat omhoog gaan, en dan mag ie nog een paar weken half pm trainen op de vleugel en vervolgens half winger als wingback :)

Hij kostte 2250k, opzich niet onaardig voor een 4,5* speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

sorry maar je bent echt afgezet 2.2 miljoen :D puur omdat ie international is? nou ja als ik toch geld teveel hebt. maar met zo;'n speler kom je toch ook niet echt verder he. voor dat geld kon je ook een niet-international kopen die outstanding haalt.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 09-04-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413 schreef op 08 april 2004 @ 20:43:
zo fftjes een vraagje wat betreft de transfermarkt. Ik ga binnekort ff een spelertje te koop zetten...

Pieter van Velzen (28241914) 25 jaar

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

als ik hem te koop zet plaats ik zijn ID wel nog een x, beetje raclame moet kunnen :9 . Maar mijn vragen:

wanneer moet ik hem te koop zetten: donderdagavond 9 uur!??
voor welke prijs?? (0,- zodat veel mensen hem bookmarken, of is dit te link)
wat adviseren jullie mij!??

verder een vraagje wat bertreft met spelers aantrekken, welke landen kijk je dan allemaal!?? nederland, sverige....belgie..... 8)7

enne @HVP maakt het met de 'noorwegen-tactiek' nog uit of je je back als xtra middenvelder zet of een centrale verdediger als xtra middenvelder, iedereen die deze vraag ook kan beantwoorden graag :*)
- prijs? gewoon niet te hoog 200k ofzo.
- ik kijk in alle landen

- back -> extra mid -> je wingback stats lager en
- centrale def -> extra mid -> lagere centrale def rating.
Ik zou dus per wedstrijd dit bepalen. (kijkend naar de aanvallende ratings van je tegenstander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 14-06 08:35
een van mijn verdedigers is met verdedigen naar uitstekend gegaan
is teminste eindelijk goed nieuws na die slecht yp van afgelopen zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

defending: +2
form: +5/-7
value: +73/-68

niet echt tevreden, alleen die defending update maakt wat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Brainpower, jammer genoeg ontbreekt 'de vinger' smiley anders had je die gekregen van deze 'ouwe lul' die trouwens ELK seizoen bovenaan staat maar het telkens niet word...

en over dat gesproken... Koentjuh, thx voor je fanlidmaatschap van het produkt Yared, echter always second, never first, is iets waar je echt mee moet leren leven als je mij na wilt doen in zowel cup als toto :P

* yared gedane uitspraken in het verleden (zie boven) zijn geen garantie voor de toekomst ;)

Kan vanavond pas kijken of ik een update heb... geduld, moeilijk :D

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 09-04-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 09 april 2004 @ 00:20:
[...]

sorry maar je bent echt afgezet 2.2 miljoen :D puur omdat ie international is? nou ja als ik toch geld teveel hebt. maar met zo;'n speler kom je toch ook niet echt verder he. voor dat geld kon je ook een niet-international kopen die outstanding haalt.
Een 4,5* winger van (max) 23 jaar voor minder dan 2.2 meg? Geef mij een playerID en ik zal je gelijk geven :)

Hij heeft idd 'slechts' excellent winger, maar wel solid passing en passable ervaring... dus ik vind hem zijn geld wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 16:24
grrr m'n 3.5* winger is al 3 weken achter elkaar gedaalt in vorm van UITSTEKEND naar SLECHT :( voor de rest +2/-12 geloof ik zonder conditie training. 1 ervaring erbij, een Bspeler

samengevat; k*tupdate :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Vorm +10/-4 best aardig... helaas geen +PO vandaag.. maar ja.. je kan niet alles hebben...

Zondag tegen de nummer 2 (ik sta 1) en dan hopelijk 6 pts los!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Anoniem: 43846 schreef op 09 april 2004 @ 09:08:
[...]
Een 4,5* winger van (max) 23 jaar voor minder dan 2.2 meg? Geef mij een playerID en ik zal je gelijk geven :)

Hij heeft idd 'slechts' excellent winger, maar wel solid passing en passable ervaring... dus ik vind hem zijn geld wel waard.
Je koopt een excellent playmaking + excellent winger voor 1 miljoen man :)

(heb er laatst nog zo één verkocht)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 09-04-2004 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ neO: vind hem ook wel erg duur hoor, hij haalt ook maar net aan 4,5* en bovendien is de rechtervleugelaanval van het vorige team steeds formidabel. Niet echt hoog voor een 4,5* speler. Ik denk helaas een miskoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Mijn vorm update was wel aardig:
playmaking + 1 (formidabel)
Vorm +5 / -5
Waarde + 120k / -69k

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik heb een super HT ochtend :D

Kwam onder de douche vandaan, trainingsupdate:
vorm +14/-1 (vorige week: +14/-2)
scoren 1 naar formidable

Vervolgens komt mijn huisgenoot binnen met een cadeautje :o We hadden woensdag tegen elkaar gespeeld en hij had een koffiemok laten bedrukken met mijn clublogo :D "bij een overwinning hoort een beker" aldus Nelis :P

ziet er heel stoer uit, zo'n beker met je logo :D, echt iets voor de winnaar van de GoT cup denk ik ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.fransderoverporselein.nl/wit_porselein/beker.jpg + Afbeeldingslocatie: http://www.riskefet.demon.nl/jasper/hattrick/wapenmonotype245.jpg = _/-\o_

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Thije en MaestroTim: tja... het is veel geld, maar hij heeft iig redelijk ervaring, en die ervaring zal waarschijnlijk nog gaan stijgen... dus ik denk dat ik er geen spijt van zal hebben, maar we zullen zien ;)

Enneh ik wou gewoon graag een international in mn team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

j_du_pee schreef op 09 april 2004 @ 10:11:

scoren 1 naar formidable

Vervolgens komt mijn huisgenoot binnen met een cadeautje :o We hadden woensdag tegen elkaar gespeeld en hij had een koffiemok laten bedrukken met mijn clublogo :D "bij een overwinning hoort een beker" aldus Nelis :P

ziet er heel stoer uit, zo'n beker met je logo :D, echt iets voor de winnaar van de GoT cup denk ik ;)

[afbeelding] + [afbeelding] = _/-\o_
haha das wel vet idd volgens mij ook niet zo superduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 78118 schreef op 09 april 2004 @ 10:26:
[...]

denk het niet, het kon bij kruidvat of hema volgens hem :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 09 april 2004 @ 10:26:
[...]
http://www.printer.nl/f4data.shtml 11,50 dus :) valt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
j_du_pee schreef op 09 april 2004 @ 10:11:

scoren 1 naar formidable

Dit is zeker een mooie prijs voor de winnaar :) Heb altijd al een FC Forholte beker willen hebben O-)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gelukkig begint de vormcrisis af te nemen, de spelers klimmen uit het dal.
Vorm +12, -4
PM +1

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

cool, mijn jeugdspeler is na een wedstrijd al van redelijk naar goed gegaan :) misschien heeft die toch nog een toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Redelijke update: 18-jarige winger naar uitmuntend!!

Form= -7 / +3
Value= +123k / -137k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Mijn TU weet ik niet in exacte cijfers, zit dit weekend bij mij ouders, dus geen HAM beschikbaar, maar wel wat spelers in vorm omhoog, en helaas ook in vorm nabeneden. Verder mijn tweede keeper in uitstekende vorm, en sinds mijn 1ste in slechte vorm is speelt hij dus ;)

Overinges, het logo is in aanbouw, mister bronno is er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

form = +16/-0
value = +103k/-0k

wat nou als je een speler op donderdaavond om half 10 te koop zet, en hem op zondag in de basis laat begionnne, dus de deadline loopt af terwijl hij een wedstrijd speelt, speelt hij zijn wedstrijd dan gewoon uit!?

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 104413 op 09-04-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU wel redelijk;

vorm +10 - 5

aanval alleen nu sslechte vorm.

value: +500k
ook wel lekker

geen skills omhoog verder maar als het goed is volgende week mijn eerste magnificent! en dan ook een outstanding erbij :)

zondag wedstrijd tegen de nr1 die ik moet winnen. hopelijk brilliant - magnificent middenveld. niet slecht voor een div5 team denk ik :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.