Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.356 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 10:24
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/banner.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |
[center]deel 11 t/m 15[/center][center]deel 16 t/m 20[/center]
| deel 11 | 30-10-2003 / 18-11-2003 || deel 16 | 04-02-2004 / 25-02-2004 |
| deel 12 | 19-11-2003 / 09-12-2003 || deel 17 | 25-02-2004 / 12-03-2004 |
| deel 13 | 09-12-2003 / 28-12-2003 || deel 18 | 12-03-2004 / 30-03-2004 |
| deel 14 | 28-12-2004 / 15-01-2004 |
| deel 15 | 15-01-2004 / 04-02-2004 || deel 20 | 18-04-2004 / 07-05-2004 |
[center]deel 21 t/m 30[/center]
| deel 21 | 07-05-2004 / 06-06-2004 | | deel 22 | 06-06-2004 / 30-06-2004 |

Statistieken deel 1 t/m 21
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11.005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41.011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91.008 28 36,0
deel 10 1.003 28 35,8
deel 11 1.008 20 50,4
deel 12 1.014 21 48,3
deel 13 1.003 19 52,8
deel 14 1.005 18 55,8
deel 15 1.008 19 52,9
deel 16 1.020 21 48,6
deel 17 1.012 16 63,2
deel 18 1.009 18 56,1
deel 19 1.028 19 54,1
deel 20 944 19 49,5
deel 21 1.040 29 35,8
deel 22 1.016 24 42,3
Totaal 21.020557 37,7

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
Dé site van GoT-end HT-ers
GoT-Cup Site
De GoT-HT Cupwinaars.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/fedlogo.jpg
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!

Alleen voor divisie VI en lager
Wordt niet meer geupdate
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
GoT-HT-LadderGoT HT-Ladder. Hoe goed heb jij gespeeld tegen de andere GoTters?
Uitleg berekening GoT-Ladder
GoT-HT Newbe-FAQDé Newbe-FAQ door GoT-ters en voor GoT-ters.
GoT-HT op IRC#ht-got, #hattrick.nl, elke Zondag en Woensdag!
mIRC is een makkelijke IRC client.
SpelregelsALLE spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.2Veel uitleg over Hattrick, bijna elke n00b-vraag wordt daar bijna wel beantwoord. Daarnaast hebben ze ook nog enkele handige hulpmiddelen, waaronder bv. de arenasizer.
Newbe FAQEen FAQ voor de newbe's onder ons, maar ook erg goed voor de al wat gevorderde spelers.
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers.
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land.
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
TopStatsZoek de ratings op van je favoriete teams.
Voor divisie VI en hoger
HatStats NederlandHeel veel stats over de teams in Nederland
Voor divisie IV en hoger
Hattrick RanglijstenZoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op.
Alleen voor divisie V en hoger(dit moment 'offline')
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't U-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches.
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers.
Hottrick.orgVele nieuwe en intressante statistieken, en artikelen.

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* grooviee17
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar Yared, yared@valheru.nl, of naar mij, jeanpaullekkerkerker@hotmail.com, sturen onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen
* grooviee17

8 Bits of Hattrick
Door HoedjeVanPapier
The_Marsmellow mocht als eerste de 8 vragen van onze redacteur beantwoorden.
Daarna was Yared de gelukkige die naast de 8 vragen ook als eerste de wisselvraag mocht beantwoorden.
Als derde mocht de man van de statistieken, Grooviee17 zijn mening geven over Hattrick.
SandstorM was als vierde aan de beurt, en op 1e kerstdag werd zijn interview geplaatst
Frizza was daarna aan de beurt met het beantwoorden van het 'beruchte' vragenlijstje .
De volgende was RonaldKoeman, de manager van Fiets 'm d'r in. Ook hij beantwoorde vragen vol vuur.
HoedjeVanPapier kreeg ook onze Meester Feut Thije bereidt om enkele vragen te beantwoorden.
Daarna kwam de man achter de ladder, J_du_pee, aan de beurt.
De volgende die aan de beurt kwam, was de, tot dan toe vrij onbekende, Pjotrski.
Natuurlijk ontkwam onze ToTo-man Brainpower niet aan de vragen die hem gesteld werden.
Daarna kwam onze bekerwinnaar Xanatorn aan de beurt, wat onze redacteur een hele eer vond.
De volgende die aan de beurt was, was Zonar, de man achter de ratings.
Daarna kwam MaestroTim aan de beurt, die met zijn wisselvraag zelfs een special kreeg, waar iedereen op kon antwoorden.
De meeste kenden KdB waarschijnlijk nog niet, maar na het interview van onze eigen redacteur, is hij een stuk bekender geworden.
Ook de grootste daytrader van ons allen, mankit, kon wat tijd vrijmaken om de vragen te beantwoorden.
Om ons nog te vermaken tijdens de downtime, was Aristos op 'bezoek' geweest bij HvP, en had ook wat vragen beantwoord.
Daarna was de redacteur, HoedjevanPapier, zelf aan de beurt, en maakte ons weer blij met een nieuwe 8 bits.
De volgende die het vragenvuur van HvP onder ging was Koentjuh, de manager van VV Achteruit.
Als laatste interviewde HVP OO0nme, die met zijn Dreamteam nu de IV.6 onveilig maakt.

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook het eerste GoT-Team dat de Eredivisie weet te bereiken.
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
RSD2K/Axel666 een Nederlandse U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was. Van het laatste deel was echter Maestrotim alweer de grootste spammer.
Een compleet overzicht kan hier gevonden worden.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer 105 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Het is ook mogelijk om via internet-bankieren supporter
te worden. Lees daarvoor dit even door.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van .plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Forum Zaken vanaf deel 14Grooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & "GoT-Father"Yared69953
GoT-HT site beheerDevv05, Brainpower, JackintheBox144178/144591/144822
GoT-HT Cup + StatsDeze functie is vrij!!
(The_Marsmellow)
Meld je aan!!
(146886)
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsDeze functie is vrij!!
Got-HT LadderJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marsmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurHoedjevanpapier143980
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, meldingen dat HT weer eens down is, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed ;).

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifCHEATING IS VERBODEN!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gifHet maken en melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

To Be Continued.... :*)

Grooviee,
msn: jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/grooves-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
* grooviee17 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Yared voor het altijd bijhouden van deze startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 08:34
w00t

first post.. nostalgie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 12:51
Voor de liefhebbers die willen weten hoe ze het in verhouding met hun divisie genoten doen in de beker, hieronder een overzicht met hoeveel procent van een divisie door is in de beker. Op die manier kun je zien bij welke percentile je zit.
Bv. Je zit er nog in bij de VI; dan zit je bij de beste 36%
  • I => 100%
  • II => 100%
  • III => 95%
  • IV => 91%
  • V => 73%
  • VI => 36%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

yared schreef op 30 juni 2004 @ 09:58:
@MaestroTim, de laatste tijd kom ik minder vaak en schrijf dan langere berichten itt vroeger toen zat ik hier continue en postte ik kleintjes, anders had je in deze stats net zo hard verslagen geworden als je bij de toto om de oren geslagen word >:)
Pruttel de pruttel de pruttel, lukt het een beetje yared op jou leeftijd? Begrijp best dat je gefrustreerd bent hoor, smijt het maar van je af, mag best. Jij kan er ook niks aan doen dat je toe moet kijken op mijn 2 toto overwinningen in 2 pogingen. Jij moet genoegen nemen met slechts de helft. Best lullig ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:48
vanavond maar weer gewoon 4-4-2 spelen en hopen dat ik geen blessures krijg

nog even en ik heb weer een verdediger op formidabel verdedigen staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:33

GaMbiNo

1337

Vanavond weer een oefenwedstrijd tegen een oude bekende.
De 7e keer dat we tegenover elkaar staan en de stand is 4-2 voor mij. :)
Vandaag mag mijn solid playmaking YP van twee weken terug voor het eerst spelen en ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij is hoog solid dus een skillstijging op vrijdag zou leuk zijn. :9

@Yared, you lucky bastard! Ik wou dat ik zo'n vette bankrekeing had. :9
En hoe krijg je het voor elkaar om dat zo lang niet uit te geven, ik zou meteen de transferlijsten alweer doorstruinen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Punt 1:Vanavond weer bekeren als alles loopt zoals het moet lopen is deze wedstrijd wel normaal te winnen ook al hoop ik op een verlenging :)
Uilke united (mijn bekertegenstander) is wel heel bedreven in het trainen van jeugdspelers. Afgelopen zondag stond in zijn 11-tal 1 speler van 25 en 1 van 26 voor de rest bestaat het team voornamelijk uit 30+. Hoe zo iemand ooit 1ste kan worden in de V is voor mij ook een vraag maar dat moet dan wel een echte mickey mouse competitie zijn.

Punt 2:Ik baal nogsteeds van de 3-4 nederlaag afgelopen zondag, de pech van blessures is ook is bij mij toegeslagen. Door het verlies van mijn rechtsachter kon hij 3 keer scoren en miste ik kansen omdat hij normaal mijn vrije trappen neemt :(

Punt 3: 3-4 verliezen van de beste tegenstander in de poule valt nog wel mee. Dit seizoen even supporters sparen en volgend jaar Frizza opzoeken in de IV dan moet ik zelf ook wel een solid (vh) kunnen halen.

@Yared; Hoi!
Vanavond 6 uur Heerenstraat Hilversum; eten en canal+ op groot scherm })

[ Voor 27% gewijzigd door The_Marsmellow op 30-06-2004 12:41 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Uit de sig van Wyborowa
in HT is alles mogelijk (14009189)
maar soms gebeurt er ook gewoon niks (13251382)
Briljant vergelijk :P

@Mars, helaas, vrouw ziek (nog) :(
boehoe.. had het bereleuk gevonden!

@Gambino, simpel, alles wat ik wil hebben is duurder :9

@MaestroTim, je wist toch wel dat ik op fietsafstand kom he... driewieler fietsafstand om precies te zien dus pas maar op dat ik die kleine vent van me niet op afstuur om je af te drogen in een potje pingelen op de plantage!

In me divisie loopt een topic waarin iedereen mij tipt als nummer 1 dit seizoen.. haha, hebben zeker niks geleerd van de geschiedenis :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

The_Marsmellow schreef op 30 juni 2004 @ 12:30:
Punt 1:Vanavond weer bekeren als alles loopt zoals het moet lopen is deze wedstrijd wel normaal te winnen ook al hoop ik op een verlenging :)
Uilke united (mijn bekertegenstander) is wel heel bedreven in het trainen van jeugdspelers. Afgelopen zondag stond in zijn 11-tal 1 speler van 25 en 1 van 26 voor de rest bestaat het team voornamelijk uit 30+. Hoe zo iemand ooit 1ste kan worden in de V is voor mij ook een vraag maar dat moet dan wel een echte mickey mouse competitie zijn.

Punt 2:Ik baal nogsteeds van de 3-4 nederlaag afgelopen zondag, de pech van blessures is ook is bij mij toegeslagen. Door het verlies van mijn rechtsachter kon hij 3 keer scoren en miste ik kansen omdat hij normaal mijn vrije trappen neemt :(

Punt 3: 3-4 verliezen van de beste tegenstander in de poule valt nog wel mee. Dit seizoen even supporters sparen en volgend jaar Frizza opzoeken in de IV dan moet ik zelf ook wel een solid (vh) kunnen halen.

@Yared; Hoi!
Vanavond 6 uur Heerenstraat Hilversum; eten en canal+ op groot scherm })
jaja je verloor gewoon expres omdat je bang bent voor een onderlinge confrontatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12
yared schreef op 30 juni 2004 @ 13:11:
Uit de sig van Wyborowa
in HT is alles mogelijk (14009189)
maar soms gebeurt er ook gewoon niks (13251382)
Briljant vergelijk :P

@Mars, helaas, vrouw ziek (nog) :(
boehoe.. had het bereleuk gevonden!

@Gambino, simpel, alles wat ik wil hebben is duurder :9

@MaestroTim, je wist toch wel dat ik op fietsafstand kom he... driewieler fietsafstand om precies te zien dus pas maar op dat ik die kleine vent van me niet op afstuur om je af te drogen in een potje pingelen op de plantage!

In me divisie loopt een topic waarin iedereen mij tipt als nummer 1 dit seizoen.. haha, hebben zeker niks geleerd van de geschiedenis :D
hehe.. ach eens moet je toch eerste worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69383

iemand zin in een oefenwedstrijd vanavond?

Tegen fc levico team id: 366883

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Ik heb me ook maar eens beziggehouden met het maken van een logo. Echt bijzonder is het zeker niet, maar slecht vind ik ook anders. Zie hier: het eerste logo van FC Zjwame:

Afbeeldingslocatie: http://hattrick.royclerx.com/fczjwamelogo.gif

En vanavond wordt het een pittig wedstrijdje denk ik. Ik vind het wel hoog tijd worden dat mijn team de 3e ronde van de beker haalt, maar daar komt natuurlijk ook een portie geluk bij kijken!!

[ Voor 30% gewijzigd door dreamtheater42 op 30-06-2004 14:09 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

dreamtheater schreef op 30 juni 2004 @ 14:07:
Ik heb me ook maar eens beziggehouden met het maken van een logo. Echt bijzonder is het zeker niet, maar slecht vind ik ook anders. Zie hier: het eerste logo van FC Zjwame:

[afbeelding]

En vanavond wordt het een pittig wedstrijdje denk ik. Ik vind het wel hoog tijd worden dat mijn team de 3e ronde van de beker haalt, maar daar komt natuurlijk ook een portie geluk bij kijken!!
Mmmm opzich een mooi logo... Zeg me alleen wel dat hier niet langer dan 1 minuut aan gewerkt heb. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Anoniem: 34339 schreef op 30 juni 2004 @ 14:16:
[...]

Mmmm opzich een mooi logo... Zeg me alleen wel dat hier niet langer dan 1 minuut aan gewerkt heb.
Ik denk dat ik met zoiets al gauw een uurtje bezig ben. :P
Ik heb zelf ook nog geen logo aangezien ik een paint-n00b ben. :P

Ik vind het een net logo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 34339 schreef op 30 juni 2004 @ 14:16:
[...]

Mmmm opzich een mooi logo... Zeg me alleen wel dat hier niet langer dan 1 minuut aan gewerkt heb. B)
Nou, ik denk toch wel een minuut of 10.
Ik weet het, efficient is anders ;)

Voorlopig voldoet het in elk geval!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

@Yared: zondag langskomen mag ook wel hoor dan is alles oranje hopelijk en hebben we jordaanzondag buiten. :?
(komt er dus op neer veel drinken) :9~ :Y) :9~

@Frizza: Die confrontatie komt wel binnenkort alleen zal deze weer niet officieel zijn maar in vriendschappelijk verband. Eerst die 6 ronde van de beker halen.
De verliezer betaald natuurlijk de eerste 5 rondjes (even sparen dus voor je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GaMbiNo schreef op 30 juni 2004 @ 14:18:
[...]

Ik denk dat ik met zoiets al gauw een uurtje bezig ben. :P
Ik heb zelf ook nog geen logo aangezien ik een paint-n00b ben. :P

Ik vind het een net logo. ;)
Omdat je er op staat ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/gambino.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

:D _/-\o_

Hey bedankt, nu heb ik eindelijk mijn eerste eigen logo. 8)
Hij is geplaatst en het staat nog best leuk eigenlijk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

dreamtheater schreef op 30 juni 2004 @ 14:19:
[...]

Nou, ik denk toch wel een minuut of 10.
Ik weet het, efficient is anders ;)

Voorlopig voldoet het in elk geval!
De meeste tijd zit toch wel in het zoeken naar een mooie bal. Wie heeft daar nou zin in.

Maar ik vind um wel luid en duidelijk tijd om mijn logo ook maar aan te passen wat hebben aardbijen nou met muggen te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op 30 juni 2004 @ 14:37:
[...]

Hey!!! Dit is inbreuk op intellectueel eigendomsrecht!!
Ik zal eens gaan kijken of ik der een rechtszaak van kan gaan maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

dreamtheater schreef op 30 juni 2004 @ 14:39:
[...]

Hey!!! Dit is inbreuk op intellectueel eigendomsrecht!!
Ik zal eens gaan kijken of ik der een rechtszaak van kan gaan maken B)
Sue me, ik heb net een YP verkocht en ik bulk van het geld dus weet waar je aan begint. :7

[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 30-06-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op 30 juni 2004 @ 14:41:
[...]

Sue me, ik heb net een YP verkocht en ik bulk van het geld dus weet waar je aan begint. :7
Prima. We settlen de zaak als volgt:
koop een baggerspeler van me voor 1.000.000 en dan praten we er niet meer over. Oh ja, koop meteen ook even de hattrick autoriteiten voor me om, want anders wordt ik uit het spel geschopt (en dan neem ik jou mee in mijn val }))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 30 juni 2004 @ 14:37:
[...]

Misschien kan ThijE er iets meer blauw/wit in verwerken of een Pompeblêd voor extra dynamiek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

dreamtheater schreef op 30 juni 2004 @ 14:45:
[...]

Prima. We settlen de zaak als volgt:
koop een baggerspeler van me voor 1.000.000 en dan praten we er niet meer over. Oh ja, koop meteen ook even de hattrick autoriteiten voor me om, want anders wordt ik uit het spel geschopt (en dan neem ik jou mee in mijn val }))
We settlen niks, ik ga gewoon in de verdediging met mijn goddelijk advocaten die uiterst populair zijn. :Y)
Verder ga ik LOTS'en (Lawsuit Of The Season) om elk risico van rechtvaardigheid uit te sluiten. :P :+
The_Marsmellow schreef op 30 juni 2004 @ 14:46:
[...]

Misschien kan ThijE er iets meer blauw/wit in verwerken of een Pompeblêd voor extra dynamiek. ;)
Zou leuk zijn....iets in de SC Heerenveen stijl. :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door GaMbiNo op 30-06-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op 30 juni 2004 @ 14:52:
[...]

We settlen niks, ik ga gewoon in de verdediging met mijn goddelijk advocaten die uiterst populair zijn. :Y)
Verder ga ik LOTS'en (Lawsuit Of The Season) om elk risico van rechtvaardigheid uit te sluiten. :P :+

[...]

Zou leuk zijn....iets in de SC Heerenveen stijl. :Y)
Ach joh, die advocaatjes van je zijn net zo goddelijk als onze eigen Dick (die misschien alweer richting zwak/matig gestegen is na Zweden). En populair...nou ja, laten we het daar nu maar niet over hebben :r
Ik kan die rechtszaak met SIC-en (Sit In Couch) nog op mijn sloffen van je winnen! >:)

[ Voor 7% gewijzigd door dreamtheater42 op 30-06-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

YES! het eerste bod (849K) is binnen, dus vanaf dit moment gaan we op zoek naar een nieuwe middenvelder met een oorlogskas van momenteel 2.431.837 euries! :7

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Zit ik net gewoon voor de leuk een beetje naar spelers te kijken, valt mijn oog op een 17 jarige redelijk wingen/redelijk verdedigen met een waarde van 100k (zonder verdere bijstats). Dus 2x hoog passable. Ik bied 111k (terwijl dat niet hoefde want ik heb geen vacatures en ook geen geld) en bel Paniohitus met de mededeling dat er een zeer leuke speler voor hem te koop is. Als hij niet zou bieden, dan biedt iemand anders er wel overheen, d8 ik nog. Op dat moment gaat het licht ongeveer 2 minuten uit op Hattrick (bleef maar laden) en toen het licht weer aanging had ik er een speler bij. Superkoopje, dat wel. Vanavond voor de beker toch maar ff een andere speler eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

hmmz, vergeten een friendly te regelen. Ik haat vakantiewerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Mug, je hebt een brilletje nodig

Peter Jonasson

Bod staat nog steeds op mijn naam ;)

edit: HAM geeft 2 miljoen aan en houdt geen rekening met zijn specialiteit, transfervergelijking idem (1,8-2,3)

[ Voor 26% gewijzigd door yared op 30-06-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ow die viel nieteens op :) Maar ik zocht op redelijk en niet matig.

Wel aardig spelertje maar issie niet iets te duur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind hem ook wel vrij duur Yared.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

1,9 miljoen :D
Ik ben prima tevreden, speler is aanvallend ipv defensief, is outstanding ipv formidabel, is 22 ipv 28 en heeft dezelfde specialiteit (snel), en die miljoen d ie hij extra kost heb ik betaald van me yp. De meeste van dit soort spelers gaan nu voor 2miljoen++ weg

Voor dit moment in het seizoen is het de normale prijs :)

Renate heeft zojuist pic thuisspelend van een veel beter team (in theorie) gewonnen terwijl ze eigenlijk er niet op rekende en dus volgende week weer thuis mag spelen en ik had een eitje, 4-1 gewonnen en laten wee hopen dat ik ook volgende week thuis mag... kleine kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:12

Royz

Kleurenblind!!

Grappig, ik heb net een YP verkocht voor 1000 die wel nog bij mij op dit moment een wedstrijd speelt maar bij het team van de nieuwe eigenaar zit. :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
wat dacht je dan? Dat ie in de 68ste minuut van het veld moest zodat ie bij de huidige eigenaar een wedstrijd af kan maken?

Gewonnen van een V team met 4-2.

Voor het eerst een excellent(old) middenveld gehaald.
Tevens heeft mijn spits 4* ipv 3* omdat ie afgelopen zondag van formidabel naar outstanding experience is gegaan. Vrij groot verschil imho.

[ Voor 49% gewijzigd door The Dolf op 30-06-2004 18:52 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Aristos schreef op 30 juni 2004 @ 10:55:
Voor de liefhebbers die willen weten hoe ze het in verhouding met hun divisie genoten doen in de beker, hieronder een overzicht met hoeveel procent van een divisie door is in de beker. Op die manier kun je zien bij welke percentile je zit.
Bv. Je zit er nog in bij de VI; dan zit je bij de beste 36%
  • I => 100%
  • II => 100%
  • III => 95%
  • IV => 91%
  • V => 73%
  • VI => 36%
Gek he. In de VIe mag maar 50% mee doen aan de beker.
In mijn poule is er tot nu toe maar 1 uit de beker, 3 er in dus.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
Ik ben door in de beker, nipte 2-3 overwinning. Met meerdere spelers in zwak vorm, maar ik liet ze toch spelen, omdat mijn 34 jarige winger aan het droppen is in hoofdstats, dat wil je niet weten 8)7 het heeft zo moeten zijn. En dan komen die andere gasten weer een beetje in vorm :) Ik hoop op een thuiswedstrijd volgende week, maar ik betwijfel het, we zullen het zien over een half uurtje.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Royz/TheDolf het is wel een risico een speler te kopen die nog moet spelen... voor hetzelfde geld gaat ie +6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

En gewonnen met 7-0 PIC, en waar ik nog meer blij mee ben is dat ik geen blessures had :) vorig seizoen is vrij lastig geweest wegens veel blessures in het begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dit is de derde wedstrijd op rij dat een belangrijke speler er met 4 weken of grotere blessure van het veld af gaat.. is dit pech? want me vorm en conditie gemiddelde ligt rond de 5/6. Of moet ik iets gaan veranderen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GandalfTheGrey schreef op 01 juli 2004 @ 00:11:
Dit is de derde wedstrijd op rij dat een belangrijke speler er met 4 weken of grotere blessure van het veld af gaat.. is dit pech? want me vorm en conditie gemiddelde ligt rond de 5/6. Of moet ik iets gaan veranderen?
Gewoon pech....

Je kan wel dingen veranderen zoals de trainingintensieteit, maar dat is zonde.
Als ik zo'n blessuregolf voel aankomen huur ik de rest vh seizoen 10 dokters en een stel fysio's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hmm okee.. echt jammer.. want dit gooit wel roet in mijn titelkansen

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

10-03-2004 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 2 seizoen 11
12-11-2003 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 1 seizoen 10
30-07-2003 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 2 seizoen 9
09-04-2003 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 2 seizoen 8
18-12-2002 Het team werd uit de beker gegooid in ronde 2 seizoen 7

Over afrekenen met je trauma's gesproken...
NOCTURNAL SUPREMACY ZIT IN DE 3e RONDE!!!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

pfew, ik was gister vergeten mijn nr 10 eruit te halen omdat hij een pleistertje had... Goddank leeft hij nog, hij is net 2 maal 5 weken eruit geweest :/

1-1 tegen garbage, met een sterke defensie.. Wel mooi dat er nieuwe events in HT zitten, maar het is wat onrealistisch dat ik nu meteen 2 keer in een wedstrijd een schitterende omhaal op de lat maak :D

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

Huppa 3e ronde beker.

Gister 7-2 (Handbal uitslag) gewonnen met PIC... En nu al fijn een POE teamgeest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
ook 5-0 gewonnen met PIC..

Heerlijk, TS op POE :) Ziet er goed uit :) kijken wat we ronde 3 kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Gisteren met 1-6 gewonnen met PIC. Wel opvallend dat mijn stats niet zo veel vershilden met mijn tegenstander. Jammer genoeg voor hem, maken de stats de winst niet.

Afgelopen zondag met 5-3 van Hijmen (Neo) gewonnen. Zo heb ik toch de GoT cup winnaar van afgelopen jaar nog maar mooi verslagen. Jammer is alleen dat we in een van de sterkste IV. poules zitten, waardoor een verlenging in die klasse al lastig genoeg is.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Met 4-2 gewonnen. Ik speelde dus 523 met 2 wingers en ik kreeg 3 counters die alle drie raak waren :). Daarbij scoorden we beiden een SE en scoorde hij ook nog een normale kans.
Ik had dus geen middenveld en hij had alles op 't middenveld gegooid >:) :
Verdedigers aanvallend, wingers TM en spitsen verdedigend. Daarbij had ie ook nog gemotst haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Shit, gisteren met 5-0 gewonnen. Ik had gedacht dat ik tegen een veel beter team speelde, maar het viel tegen. Ik zeg "shit" omdat ik had moeten PIC-cen en dat heb ik niet gedaan...
Nou ja, wel voor het eerst de 3e ronde van de beker gehaald en het ziet er voor volgende week ook wel redelijk uit. Ik moet alweer uit (3e keer) en de tegenstander is heel redelijk, maar mijn team is minimaal gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Damn wat heeft iedereen een lekker hoge TS :) *jaloers*

.. mijn nieuwe league (VI) heeft 2 geresette teams.. boring :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

Wat is pic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
play it cool

Maar dat staat ook netjes in de FAQ die blijkbaar niemand leest.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

wat is FAQ ?

;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Fuck All Questions

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

@ The Dolf

Wanneer komen er weer nieuwe 8 bits? :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zo snel mogelijk. Ik heb 1.5 week geleden gezien dat ik nog 11 herkansingen moet doen om mijn P te halen anders kan ik een andere school gaan zoeken. Met veel geluk slaap ik tegenwoordig max 3h per nacht en dan heb ik niet echt de fut om me met iets anders bezig te houden.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
11 herkansingen.. dan heb je het er ook wel naar gemaakt he.. ;)

Maarja, ik zla niks zeggen, kan zelf ook niet echt goed plannen met studiewerk :)

Maar 11, das wel aso veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Preddie schreef op 01 juli 2004 @ 16:50:
[...]

Fuck All Questions
grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
Korte vraag, krijg je met 2 - 5 - 3 training? Volgens mij niet, omdat je er geen ervaring in op kunt doen. Iemand die het zeker weet?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je krijgt wél training :)

Lol @ IRC: iedereen krijgt split. zelfs Q en/of L is weg
ben nog maar de enige op GoT kanaal, en we zijn met z´n 5´en op nationaal kanaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 01 juli 2004 @ 17:50:
Korte vraag, krijg je met 2 - 5 - 3 training? Volgens mij niet, omdat je er geen ervaring in op kunt doen. Iemand die het zeker weet?
Overigens raad ik je het gebruik van deze opstelling zeer af!
Tenzij je in het bezit bent van een hele goede leider met heel veel ervaring.. (verwarring zorgt voor minder balbezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
01-07-2004 Aristos FC Fire Dragon €1 000 000 --- 58 000 €
24-06-2004 Juventina Aristos FC € 99 500 --- 57 000 €

Yes! 8 ton winst met één keer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 01 juli 2004 @ 17:54:
je krijgt wél training :)

Lol @ IRC: iedereen krijgt split. zelfs Q en/of L is weg
ben nog maar de enige op GoT kanaal, en we zijn met z´n 5´en op nationaal kanaal 8)7
uhh ik ben er altijd hoor :) Heb nauwelijks last van splits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 01 juli 2004 @ 17:24:
Zo snel mogelijk. Ik heb 1.5 week geleden gezien dat ik nog 11 herkansingen moet doen om mijn P te halen anders kan ik een andere school gaan zoeken. Met veel geluk slaap ik tegenwoordig max 3h per nacht en dan heb ik niet echt de fut om me met iets anders bezig te houden.
Ik begrijp het!
Succes met je tentamens!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

The Dolf schreef op 01 juli 2004 @ 17:24:
Zo snel mogelijk. Ik heb 1.5 week geleden gezien dat ik nog 11 herkansingen moet doen om mijn P te halen anders kan ik een andere school gaan zoeken.
oef, zijn ze zo streng dan :(
* j_du_pee haalde zijn P pas na te zijn afgestudeerd :D

maaruh, succes en zocht Yared niet een manier om zich nuttig te maken voor de fed? (interim eight bits coördinator staat goed op je CV hoor :P )

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 01 juli 2004 @ 19:31:
[...]

oef, zijn ze zo streng dan :(
* j_du_pee haalde zijn P pas na te zijn afgestudeerd :D

maaruh, succes en zocht Yared niet een manier om zich nuttig te maken voor de fed? (interim eight bits coördinator staat goed op je CV hoor :P )
Idd! Yared? ;)

Ennuh ik moest mijn P gehaald hebben voordat ik naar het 3e jaar ging...Maar ik doe HBO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Brainpower schreef op 01 juli 2004 @ 19:53:
[...]

Idd! Yared? ;)

Ennuh ik moest mijn P gehaald hebben voordat ik naar het 3e jaar ging...Maar ik doe HBO...
Ik ga het komende jaar naar het vierde jaar HBO en ik heb de P ook nog niet. :+
Al scheelt het bij mij geen 11 herkansingen.

Ik heb gister tijdens Nederland - Portugal nog een leuk spitsje kunnen kopen voor een erg zacht prijsje overigens. :D
Je moet er wat voor over hebben maar het loont wel om op rare tijden de transferlijst eens af te sneupen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
GaMbiNo schreef op 01 juli 2004 @ 19:58:
[...]

Ik ga het komende jaar naar het vierde jaar HBO en ik heb de P ook nog niet. :+
Al scheelt het bij mij geen 11 herkansingen.

Ik heb gister tijdens Nederland - Portugal nog een leuk spitsje kunnen kopen voor een erg zacht prijsje overigens. :D
Je moet er wat voor over hebben maar het loont wel om op rare tijden de transferlijst eens af te sneupen. :)
je hebt niets gemist hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

loona35 schreef op 01 juli 2004 @ 20:05:
[...]

Nou ik zat 90 minuten in spanning in de kroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

loona35 schreef op 01 juli 2004 @ 20:05:
[...]

Niet?
Hoe is het afgelopen trouwens?
Zijn ze door?

Ik heb de wedstrijd wel gezien hoor.
Gewoon met een laptop op schoot voor de tv gaan zitten.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

******** GoTtrick ********

Mensen...
Naar mijn idee is het Toto onderdeel op Gottrick af. Maar ik sta geheel open voor nieuwe ideeen van jullie kant.
Dus ik wou aan jullie vragen of je nog iets mist mbt GoT Toto. Dit kan zijn qua functies, qua onderdelen of wat dan ook.

Ik stel deze vraag aan iedereen hier, dus niet alleen aan de mensen die meedoen.
Bekijk allemaal even de GoT Toto en laat je mening horen.

Aan elke op- of aanmerking heb ik wat om dat onderdeel zo goed mogelijk te krijgen!
Aarsel dus niet en komop met de opmerkingen!!

http://gottrick.bitxs.com makkelijke URL he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
Ben ook maar geregged :)

als: ClubHolland (Origineel :+ )
Coachnick = FoutTM

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Burnfout schreef op 01 juli 2004 @ 20:21:
Ben ook maar geregged :)

als: ClubHolland (Origineel :+ )
Coachnick = FoutTM
Ik zie je nog niet op GoTtrick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

* hoedjevanpapier heeft net een Keniaanse U20 international gekocht.....hahaaaah

Topspits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:34
ik begrijp er helemaal niks van :|

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 01 juli 2004 @ 19:25:
uhh ik ben er altijd hoor :) Heb nauwelijks last van splits :)
[17:07] * Brainpower has quit IRC (*.net *.split)
[17:46] * Brainpower has quit IRC (*.net *.split)
[20:20] * Brainpower has quit IRC (*.net *.split)

jaja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@Burnfout Vertel, wat snap je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 01 juli 2004 @ 21:29:
[...]

[17:07] * Brainpower has quit IRC (*.net *.split)
[17:46] * Brainpower has quit IRC (*.net *.split)
[20:20] * Brainpower has quit IRC (*.net *.split)

jaja :)
uhh dat is omdat jij een split krijgt :D

Ik was niet gedisconnect hoor :P Ben al 3 dagen achter elkaar niet gedisconnect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ja hoor heb ik weer elke keer als ik tegen een maat van me speel heb ik een aantal geblesseerden erbij jahwel ook deze woensdag was het weer zo twee man. Een van de basis 5 weken eruit en die andere 7 weken. Ik heb me dan ook voorgenomen niet meer tegen maten te spelen want dan weten de spelers dat het alles of niets is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

TU is leuk :9
Vorm +4 / -7
Positiespel +3 :9
Een 18 jarig YP van me is na 1 week training naar uitstekend positiespel gegaan. :D
Verder nog een speler naar uitstekend en een speler naar goed.

[ Voor 21% gewijzigd door GaMbiNo op 02-07-2004 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

Aristos schreef op 01 juli 2004 @ 18:58:
01-07-2004 Aristos FC Fire Dragon €1 000 000 --- 58 000 €
24-06-2004 Juventina Aristos FC € 99 500 --- 57 000 €

Yes! 8 ton winst met één keer spelen!
Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan? Hier wil ik wel iets van opsteken namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aardige TU (al had ik op meer stijgingen gehoopt)

defending: +2
form: +2/-3
value: +1620/-520

vorige week ook al +2 defending, volgende week denk ik wéér :)

@ brainpower: hmmm, laat ik met m´n IRC n00b status maar heel verstandig m´n mond houden :X ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 02-07-2004 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
TSI: + 2.980 / - 960
Vorm: + 5 / -1 (gelukkig 5 basisspelers gestegen en 4 reserves gedaald:) )
Positiespel: + 1
Ervaring: + 1

Geen slechte update :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

iemand intresse in een leuke winger?

18 jaar solid wing playmaking defending en quick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hmm, scoren +2
eenmaal 18jarige naar uitstekend en eenmaal middenvelder naar zwak :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Hmmm...er begint zich een kleine vormcrisis af te tekenen bij FC Zjwame. Geen goed moment gekozen met een belangrijke wedstrijd op zondag en een lastige wedstrijd op woensdag.
De gemiddelde vorm van mijn team is momenteel maar 5,14 en veel trainees en basisspelers zijn totaal uit vorm (waardeloos-zwak)

TU van deze week:
Vorm: +4/-10
Defending: +1 (verrassend, want het betreft een 21-jarige verdediger die in 9 weken van excellent naar formidabel is gegaan ---> snel de verkoop in met die gast)
Value: +60/-68

En dat was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 01-06 08:06
Mijn TU deze week, niet echt super:

TSI: +340/-290
Vorm: +4/-7
Positiespel: +1 (trainee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Anoniem: 73922 schreef op 02 juli 2004 @ 08:30:Aristos heeft veel winst gemaakt met een transfer.
[...]

Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan? Hier wil ik wel iets van opsteken namelijk!
Ik heb gezocht naar een winger in een heel klein land (Bulgarije) met wat minder positiespel (anders veel te duur) met een relatief hoge waarde. Nu had ik het geluk dat hij echt méteen naar uitstekend winger steeg en dus een U20 speler kan gaan worden. Je zet hem te koop voor 1 miljoen en hoppa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Positiespel +2
Vorm +5/-5
Ervaring +1

Op zich wel goede update dus :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Vraagje:

Ik heb een uitmuntende middenvelder met redelijk passen (+ervaring) in redelijke vorm haalt hij 5 sterren. (gekocht voor 2,5 miljoen)
Nu heb ik 3,3 miljoen om een nieuwe middenvelder erbij te kopen. Ik dus kijken bij briljant middenvelders (+- 3 miljoen), halen ze allemaal niet meer dan 4,5 sterren in redelijke vorm.

Het enigste wat ik echt zoek, is versterking van mijn middenveld. Mijn verdediging is redelijk en ik train wingers, dus mijn aanval is ook prima. Wat raden jullie dan aan, toch maar gewoon een briljante middenvelder kopen? Dit terwijl ik voor minder geld méér sterren kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ aristos: sterren zeggen niet alles :) gewoon die briljant aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, wel aardige update.
Vorm en waarde zijn lichtelijk gedaalt.
Hoofdkeeper is naar formidabel gegaan, en reservekeeper naar excellent, beide 20 jaar.
De 1e gaat op zeer korte termijn in de verkoop, de 2e word dan hoofdkeeper, die train ik door tot formidabel, en gaat dan ook de deur uit.
Hopelijk kan ik ergens 2 17 jarige keepers op de kop tikken, om die verder te trainen :)
Met het geld wat mijn hoofdkeeper opbrengt, moet toch wat leuks te halen zijn (al wil ik wel graag een ton of 5 in kas houden)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Aristos schreef op 02 juli 2004 @ 11:26:
Vraagje:

Ik heb een uitmuntende middenvelder met redelijk passen (+ervaring) in redelijke vorm haalt hij 5 sterren. (gekocht voor 2,5 miljoen)
Nu heb ik 3,3 miljoen om een nieuwe middenvelder erbij te kopen. Ik dus kijken bij briljant middenvelders (+- 3 miljoen), halen ze allemaal niet meer dan 4,5 sterren in redelijke vorm.

Het enigste wat ik echt zoek, is versterking van mijn middenveld. Mijn verdediging is redelijk en ik train wingers, dus mijn aanval is ook prima. Wat raden jullie dan aan, toch maar gewoon een briljante middenvelder kopen? Dit terwijl ik voor minder geld méér sterren kan kopen?
Ervaring komt met de jaren.. Ik zou voor die briljant gaan.. Meer toevoeging, vooral op langer termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 21:54
Klote TU:

Vorm: +1/-14 (en dan nog mijn coach die omhoog gegaan is)

Heeft iemand dit al eens meegemaakt:
Voorbije woensdag speelde ik in de 2e ronde van den beker tegen iemand uit 4e klasse (ik zit in 6e), dus die was veel beter als mij. Ik speelde met mijn B-team een PIC. Dus ik verlies met 8-0 (wat ik op zich niet zo erg vond).
Mijn supporters daarentegen: 5 levels gezakt :( (van in de wolken, naar geïrriteerd) en mijn vertrouwen (van mijn spelers) 4 levels gezakt: van formidabel naar waardeloos :(
Mijn sponsers daarentegen zijn niet gewijzigd en zijn dus nog steeds dolgelukkig.

Greetz, OSwimmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

OSwimmer schreef op 02 juli 2004 @ 12:24:
dus die was veel beter als mij dan ik.
Heb ik ook weleens gehad ja. Teveel tegengoals (4+ oid) vinden ze niet leuk ;) kun je beter alles op verdediging gooien dus...

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ taalverbetering van J_du_pee:

LOL :)

doe dan ook meteen ff die lelijke van Aristos, OSwimmer is niet de enig(st)e ;) die taalfouten maakt :P

komende week hopelijk een uitmuntend/matig spits kopen. Misschien zelfs met redelijk passen. Zou erg lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-06 14:50

^^0nMe

Got Babana's?

Teveel tegengoals is op zich het probleem niet, het probleem is dat als je 0,0 goals scoort in een wedstrijd en je verliest maar met 1-0, je supportermood/confidence ook al keldert als een baksteen, dat het dan 8-0 wordt maakt het natuurlijk alleen maar erger, maar als hij 1 of 2 goals had meegepikt was er relatief gezien niet zoveel aan de hand.
En Aristos, wat wil je nu kopen, sterren of middenveld ? ;)
Overigens vind ik 3m wel erg duur voor een briljant, aan het einde vh seizoen kan je ze allemaal opschrapen voor 2m of zelfs eronder, maar meestal heb je weinig keus ivm het tijdstip waarop je je trainees verkoopt. Ik ben dan ook zo goed geintegreerd dat ik wacht tot ze voor 2m te koop zijn. :+

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Mensen, is hattrick spontaan stuk gegaan???

de www7.hattrick.org gelukkig niet.. zoals altijd ;)

[ Voor 40% gewijzigd door koentjuh op 02-07-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 14:17
Vorm: -8 / +0 :? :? geen conditie getraint...
Positiespel: -1
Ervaring: +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
PM: +1
Form: +2 / -5
TSI: 1220 / -1420

Kut dus

Gezocht!