Dat vroeg ik me ook al af.....kan ik na vandaag nog een uitwedstrijd regelen of begint de GoT Cup volgende week?Anoniem: 78118 schreef op 28 juli 2004 @ 18:14:
hoe zit het nou met de got cup het is volgende week al cupronde 7 als we nog langer wachten kunnen we geen poule systemen spelen enzow? :x
Anoniem: 78118
lijkt me wel dat je voor volgende week nog wat kan regelen anders hadden ze er eerder mee moetne komen dat het niet meer konGaMbiNo schreef op 28 juli 2004 @ 18:16:
[...]
Dat vroeg ik me ook al af.....kan ik na vandaag nog een uitwedstrijd regelen of begint de GoT Cup volgende week?
Whoohoo, door naar volgende ronde na eerst 3 goals uit 3 kansen tegen te hebben gekregen en vervolgens terug te slaan met 4 goals waaronder de laatste beslissende een geniale vrije trap was.
Hopelijk speel ik nu eindelijk eens thuis met mijn pas verbouwde 70k+ man stadion...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Mensen het is weer tijd voor de toto van ronde 6 alweer!
Bij deze de wedstrijden:
Mighty Murmels - Stiphout Vooruit
Dutch extreme - Vitoria Gammaraes
AFC Zaaduientelers - Skylla United
FC Lyckele United - Templarations
Racing Selwerd FC - GFC Martinistad
Sunclub Marmaris - Goedkoopbier.nl
Kleurrijk Elftal - FC TikTak over rechts
sc feyenoord - Team H6
Jansz - 99percent
Vanpariesjus - Mighty Bears
Bonuswedstrijd:
Starkers - Endatharmur (Ísland)
Vul de juiste voorspellingen in op http://gottrick.bitxs.com !
Log eerst in, ga naar GoT Toto en klik dan op het subonderdeel "Toto".
Heb je hem eenmaal ingevoerd maar wil je nog wat wijzigen of je eigen ingevoerde toto bekijken, ga dan naar Bekijk / Wijzig Toto!
Succes deze week!!
Bij deze de wedstrijden:
Mighty Murmels - Stiphout Vooruit
Dutch extreme - Vitoria Gammaraes
AFC Zaaduientelers - Skylla United
FC Lyckele United - Templarations
Racing Selwerd FC - GFC Martinistad
Sunclub Marmaris - Goedkoopbier.nl
Kleurrijk Elftal - FC TikTak over rechts
sc feyenoord - Team H6
Jansz - 99percent
Vanpariesjus - Mighty Bears
Bonuswedstrijd:
Starkers - Endatharmur (Ísland)
Vul de juiste voorspellingen in op http://gottrick.bitxs.com !
Log eerst in, ga naar GoT Toto en klik dan op het subonderdeel "Toto".
Heb je hem eenmaal ingevoerd maar wil je nog wat wijzigen of je eigen ingevoerde toto bekijken, ga dan naar Bekijk / Wijzig Toto!
Succes deze week!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
friendly gewonnen met 4-0 van een beter team :);
geen blessures en al me trainees gespeeld!
dus rustig avondje
geen blessures en al me trainees gespeeld!
dus rustig avondje
ik heb 6-3 gewonnen, 1 trainee geblesseerd
maar gelukkig maar 1 week, dus wel training
Feli ^^0nMe!
Nog meer GoT'rs in de cup onverwacht?
edit: duh, Thije zit er nog in, heb hem zojuist nog in Alanya zijn 2-3 overwinning zitten sms'n
* yared zegt; Mensen vul de toto in!
Nog meer GoT'rs in de cup onverwacht?
edit: duh, Thije zit er nog in, heb hem zojuist nog in Alanya zijn 2-3 overwinning zitten sms'n
* yared zegt; Mensen vul de toto in!
[ Voor 43% gewijzigd door yared op 28-07-2004 21:56 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
*barf*
0-6 verloren tegen iemand uit mijn eigen pool...
Ik had dan wel een heel B elftal op 2 na.
Naja, ik moet tegen dezelfde gast voor de competitie komende wedstrijd. Dan zet ik maar al mijn goeie dudes in..
Hmmz, het is toch allemaal wat moeilijker dan ik had verwacht, maar dat maakt het des te leuker
0-6 verloren tegen iemand uit mijn eigen pool...
Ik had dan wel een heel B elftal op 2 na.
Naja, ik moet tegen dezelfde gast voor de competitie komende wedstrijd. Dan zet ik maar al mijn goeie dudes in..
Hmmz, het is toch allemaal wat moeilijker dan ik had verwacht, maar dat maakt het des te leuker
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Whoozer
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: redelijk
Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Dit is ook niet echt goeie shit
Maja, ik wist het eigenlijk van te voren al. Wilde iedereen wat laten spelen deze week
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: redelijk
Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
Dit is ook niet echt goeie shit

Berichtje van de CupGeit
Hoe het er nu voor staat doen er 47 mee met de GoT Cup. Ik verwacht weinig tot geen inschrijvingen meer. Dit wil zeggen dat er in deze cup plaats is voor 48 deelnemers.
Iedereen zal worden ingedeeld in poules van 6. In deze poules worden 5 matchen gespeeld (een tegen elke tegenstander (DUH)), waarvan telkens de leider opgaat. Deze 8 uitverkorenen zullen elkaar treffen in de 1/8 finales om zo door te stoten tot cup winnaar.
Vanaf de 48ste deelnemer heeft ingeschreven stel ik het wedstrijdschema op en post ik dit naar iedere deelnemer. De cup begint dus inderdaad niet volgende woensdag, maar de woensdag erop. Voor de luilakken: Dit is woensdag 11 augustus. (En ja, je kan voor volgende week nog rustig een friendly regelen)
Er zal op het GoT forum nog een poll gehouden worden naar de populariteit van een verliezersronde, maar waarschijnlijk is dit iets voor de volgende keer.
Iedereen al succes gewenst!
CupGeit aka Little Bear
PS: kan yared even mijn titel binnen de fed naar CupGeit veranderen ?
Hoe het er nu voor staat doen er 47 mee met de GoT Cup. Ik verwacht weinig tot geen inschrijvingen meer. Dit wil zeggen dat er in deze cup plaats is voor 48 deelnemers.
Iedereen zal worden ingedeeld in poules van 6. In deze poules worden 5 matchen gespeeld (een tegen elke tegenstander (DUH)), waarvan telkens de leider opgaat. Deze 8 uitverkorenen zullen elkaar treffen in de 1/8 finales om zo door te stoten tot cup winnaar.
Vanaf de 48ste deelnemer heeft ingeschreven stel ik het wedstrijdschema op en post ik dit naar iedere deelnemer. De cup begint dus inderdaad niet volgende woensdag, maar de woensdag erop. Voor de luilakken: Dit is woensdag 11 augustus. (En ja, je kan voor volgende week nog rustig een friendly regelen)
Er zal op het GoT forum nog een poll gehouden worden naar de populariteit van een verliezersronde, maar waarschijnlijk is dit iets voor de volgende keer.
Iedereen al succes gewenst!
CupGeit aka Little Bear
Life is simple, make choices, don't look back...
ik ben ook door in de cup, wel op het nippertje met 3-4 gewonnen!!! Het ergste vind ik dat ik weer uit moet spelen, sta als nummer laatst in de lijst, heb ik dat weer
Een wedstrijd anders en ik had thuis gespeeld
Huh ? Welke lijst bedoel je , niet de cuplijst neem ik aan. Je hebt gewoon veel ongeluk dat er relatief veel IV en lager clubs door zijn, anders speelde je ook al gewoon thuis.mankit schreef op 28 juli 2004 @ 23:14:
ik ben ook door in de cup, wel op het nippertje met 3-4 gewonnen!!! Het ergste vind ik dat ik weer uit moet spelen, sta als nummer laatst in de lijst, heb ik dat weerEen wedstrijd anders en ik had thuis gespeeld
Btw, ik speel alweer tegen een ploeg uit de divisie van Zonar, nl Smitties, nog wat tips ?
[ Voor 9% gewijzigd door ^^0nMe op 28-07-2004 23:31 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
hoe kan ik het beste tegen een 3-5-2 (formidabel) vleugelaanval team spelen?
deze tegenstander (alba7) is gedegradeerd uit V en een sterk team en omdat ik nu al mijn settings doe voor de komende weken (ik speel volgende week tegen hem) en deze wedstrijds beslissend kan zijn voor het kampioenschap graag tips
deze tegenstander (alba7) is gedegradeerd uit V en een sterk team en omdat ik nu al mijn settings doe voor de komende weken (ik speel volgende week tegen hem) en deze wedstrijds beslissend kan zijn voor het kampioenschap graag tips
[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 28-07-2004 23:57 ]
Solliciteer even naar de functie, maak ik het zsm in orde.Little Bear schreef op 28 juli 2004 @ 23:12:
Berichtje van de CupGeit![]()
(KNIP)
@Gandalf plaats wat linkjes als je zo'n vraag stelt, we zijn lui en het is zomers warm.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Na veel wikken en wegen (moet ik jullie rotkoppen nou echt ook irl een keer zien) en het debacle van de vorige en eerste GoT HT meeting nog in het achterhoofd (teveel zuipen, teveel vreten, veel te weinig mensen
) heb ik dan toch besloten te komen de 21e augustus.
en jullie zorgen verdomme maar dat jullie ook in grote getalen aanwezig zijn!

Ik zal in ieder geval: niet meespelen, wel bbq'n, niet drinken, wel de bob zijn, een stel aardbeien en wat randfiguren mental coachen.
DUS aan allen 107 leden...KOMT en dan zien we elkaar ook eens.
* yared gaat dit ff in nieuwsbrief format ht-mailen.
linkjes:
-1 Open HFR Meeting 2004, 21 augustus te Rotterdam
-2 Wie komt er allemaal en wat komen ze doen?
Ik zal in ieder geval: niet meespelen, wel bbq'n, niet drinken, wel de bob zijn, een stel aardbeien en wat randfiguren mental coachen.
linkjes:
[ Voor 18% gewijzigd door yared op 29-07-2004 01:10 ]
ok.. 
mijn belangrijkste tegenstander is:
http://www7.hattrick.org/...Details.asp?teamID=150457
zijn laatste belangrijke wedstrijd:
http://www7.hattrick.org/...ails.asp?matchID=21935021
wat is de beste manier om dit 3-5-2 vleugelaanval team te bespelen?
mijn belangrijkste tegenstander is:
http://www7.hattrick.org/...Details.asp?teamID=150457
zijn laatste belangrijke wedstrijd:
http://www7.hattrick.org/...ails.asp?matchID=21935021
wat is de beste manier om dit 3-5-2 vleugelaanval team te bespelen?
Ik zit eigenlijk best met 2 n00b vraagjes.
1. Volgende week heb ik de dubbelmatch tegen mijn reeksleider. Hij heeft evenveel sterren als ik. Hij speelt in 3-5-2, heeft een goed middenveld, een redelijke aanval, en een zwakke verdediging. Ik speel 4-3-3, heb een goede verdediging, een goede aanval, maar een brak middenveld. Daarbovenop speel ik altijd centrumaanval. Het probleem bestaat er dus is dat ik geen flanken heb en hij me grandioos overklast op mijn middenveld... Ben er nu aan aan het denken om zelf 4-4-2 te spelen (middenveld beetje dichter maken en counteraanval te doen. Wat denken jullie? (cijfers volgen later, geen tijd meer om op te zoeken, sevens werken
)
2. In afwachting tot ik een betere trainer heb (over 10 weken dus) was ik van plan een stuk of 8 keeperstrainers aan te nemen en op keepen te gaan trainen. Het probleem is hierbij dat deze 28 en 29 jaar oud zijn (oudste spelers in mijn team). Is het dan nog de moeite om deze te gaan trainen? Hoeveel zouden ze op die 10 weken omhoog gaan? Of is het beter 2 jonge keepers van 17-19 te kopen en deze dan te trainen? Bedoeling is nadien wel er een voor grof geld te verkopen. Daarmee dat ik me afvraag hoeveel ze op die 10 weken en met 8 keepersassistenten omhoog zouden gaan.
@yared: ik kan nie solliciteren naar Cupgeit, link is blijkbaar deactivated
1. Volgende week heb ik de dubbelmatch tegen mijn reeksleider. Hij heeft evenveel sterren als ik. Hij speelt in 3-5-2, heeft een goed middenveld, een redelijke aanval, en een zwakke verdediging. Ik speel 4-3-3, heb een goede verdediging, een goede aanval, maar een brak middenveld. Daarbovenop speel ik altijd centrumaanval. Het probleem bestaat er dus is dat ik geen flanken heb en hij me grandioos overklast op mijn middenveld... Ben er nu aan aan het denken om zelf 4-4-2 te spelen (middenveld beetje dichter maken en counteraanval te doen. Wat denken jullie? (cijfers volgen later, geen tijd meer om op te zoeken, sevens werken

2. In afwachting tot ik een betere trainer heb (over 10 weken dus) was ik van plan een stuk of 8 keeperstrainers aan te nemen en op keepen te gaan trainen. Het probleem is hierbij dat deze 28 en 29 jaar oud zijn (oudste spelers in mijn team). Is het dan nog de moeite om deze te gaan trainen? Hoeveel zouden ze op die 10 weken omhoog gaan? Of is het beter 2 jonge keepers van 17-19 te kopen en deze dan te trainen? Bedoeling is nadien wel er een voor grof geld te verkopen. Daarmee dat ik me afvraag hoeveel ze op die 10 weken en met 8 keepersassistenten omhoog zouden gaan.
@yared: ik kan nie solliciteren naar Cupgeit, link is blijkbaar deactivated
[ Voor 4% gewijzigd door Little Bear op 29-07-2004 07:00 ]
Yared dit is nogsteeds geen GoT HT meeting,yared schreef op 29 juli 2004 @ 01:05:
Na veel wikken en wegen (moet ik jullie rotkoppen nou echt ook irl een keer zien) en het debacle van de vorige en eerste GoT HT meeting nog in het achterhoofd (teveel zuipen, teveel vreten, veel te weinig mensen) heb ik dan toch besloten te komen de 21e augustus.
linkjes:
morgen utreg ?
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Anoniem: 17731
@1: probeer anders 4-3-3 te spelen zonder centrumaanval tactiek. verder wellicht een verdediger aanvallend zetten mocht 1 de capaciteiten hiervoor hebben. omdat hij geen super aanval heeft kun je wellicht je verdediging een beetje opofferen.Little Bear schreef op 29 juli 2004 @ 06:58:
Ik zit eigenlijk best met 2 n00b vraagjes.
1. Volgende week heb ik de dubbelmatch tegen mijn reeksleider. Hij heeft evenveel sterren als ik. Hij speelt in 3-5-2, heeft een goed middenveld, een redelijke aanval, en een zwakke verdediging. Ik speel 4-3-3, heb een goede verdediging, een goede aanval, maar een brak middenveld. Daarbovenop speel ik altijd centrumaanval. Het probleem bestaat er dus is dat ik geen flanken heb en hij me grandioos overklast op mijn middenveld... Ben er nu aan aan het denken om zelf 4-4-2 te spelen (middenveld beetje dichter maken en counteraanval te doen. Wat denken jullie? (cijfers volgen later, geen tijd meer om op te zoeken, sevens werken)
@2: nee niet doen. voor zo'n korte periode zou ik zelf geen main skill gaan trainen. kies er altijd voor een main skill een aantal seizoenen te trainen dan looont het pas . en inderdaad 17-18 jarige kopen. dat van dat grof geld dat wil iedereen, dus je zult echt geduld moeten hebben. weet neit precies hoe lang het duurt maar dat moet je gewoon ff kijken wat standaard weken zijn, er 10 bij op te tellen, nog eens 1 week erbij en dan moet ik nog je trainingsintensiteit weten
@Foray (en alle andere tacticussen) kan je ook even naar mijn vraag kijken?
[ Voor 23% gewijzigd door GandalfTheGrey op 29-07-2004 10:27 ]
Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)
dit zijn zijn stats
ik zou 1 centrale verdediger naar de rechterkant sturen en tevens jou rechter aanval versterken, om hem zo iig op die vleugel af te stompen, ik weet niet wat jou spelers/stats zijn,
anders zou ik gewoon het midden iets verzwakken en anders 4-4-2 te gaan spelen, met zoveel mogelijk op de vleugel en dan counteren
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud)
dit zijn zijn stats
ik zou 1 centrale verdediger naar de rechterkant sturen en tevens jou rechter aanval versterken, om hem zo iig op die vleugel af te stompen, ik weet niet wat jou spelers/stats zijn,
anders zou ik gewoon het midden iets verzwakken en anders 4-4-2 te gaan spelen, met zoveel mogelijk op de vleugel en dan counteren
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
mijn stats met basiself in vorm (wat zondag het geval is)
dit was 3-5-2 met normal;
laatste tijd speel ik 3-5-2 (centrumaanval of vleugelaanval afhankelijk van tegenstander)
laatste tijd speel ik 3-5-2 (centrumaanval of vleugelaanval afhankelijk van tegenstander)
nou dit valt wel te doen. je middenveld is beter. je moet ff je linkerverdediger op rechts zetten want zijn rechteraanval is het sterkste. ik zou dus vooral veel op je middenveld zetten. ik zou geen speciale tactiek gaan gebruiken (omdat je andere stats zich dan verlagen). wat je nog verder kan doen is inderdaad van zijn zwakke linkerverdediger profiteren. dus eigenlijk moet je je spelers aan de zijkanten van links naar rechts verplaatsen. ga je normal/pic/ of mots doen en wat verwacht je van hem?GandalfTheGrey schreef op 29 juli 2004 @ 10:36:
Middenveld: redelijk (oud)
ik verwacht dat hij zijn vleugelaanval etc.. standaard mee verder gaat spelen;
en niet MOTST denk ik.. ik wou ook niet motsen
ok dan zou ik het dus doen zoals ik zei maar ja probleem is gewoon dat jullie stats eigenlijk niet zo heel veel schelen en het dus alle kanten op kan gaan. vooral je middenveld is beter dus ik zou daar je hoop op vestigen.GandalfTheGrey schreef op 29 juli 2004 @ 10:48:
ik verwacht dat hij zijn vleugelaanval etc.. standaard mee verder gaat spelen;
ok harstikke bedankt
Als hij met 5 goede MF speelt en ik met 3 slechte, gaat hij dan niet enorm veel kansen creeeren? Hij heeft niet echt een sterke aanval, maar ik denk dankzij zijn MF en zijn vele kansen die hij elke wedstrijd krijgt dat hij er toch elke keer een deel in trapt.Anoniem: 17731 schreef op 29 juli 2004 @ 09:12:
[...]
@1: probeer anders 4-3-3 te spelen zonder centrumaanval tactiek. verder wellicht een verdediger aanvallend zetten mocht 1 de capaciteiten hiervoor hebben. omdat hij geen super aanval heeft kun je wellicht je verdediging een beetje opofferen.
@2: nee niet doen. voor zo'n korte periode zou ik zelf geen main skill gaan trainen. kies er altijd voor een main skill een aantal seizoenen te trainen dan looont het pas . en inderdaad 17-18 jarige kopen. dat van dat grof geld dat wil iedereen, dus je zult echt geduld moeten hebben. weet neit precies hoe lang het duurt maar dat moet je gewoon ff kijken wat standaard weken zijn, er 10 bij op te tellen, nog eens 1 week erbij en dan moet ik nog je trainingsintensiteit wetendus gok maar sowieso op een week op 16.
Mijn team: Mighty Bears 321456
Zijn team: Bleke Scheetjes 321462
Reeks VII.723 (België) 39783
Ik verwacht een match te gaan verliezen tegen hem, maar uiteraard wil ik er ook een winnen.
Anoniem: 7533
zo dit is mijn definitieve logo

nu nog ff wachten tot mijn supportership is geactiveerd
-edit- voodoo ik had ff je hattrick ster gejat van je logo
mag wel hé?
ik kon er geen vinden op de hattrick site zelf namelijk.
-edit2- iemand kopen
http://www1.hattrick.org/...ils.asp?playerID=36736343

-edit- voodoo ik had ff je hattrick ster gejat van je logo
-edit2- iemand kopen
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-07-2004 15:40 ]
ja... is cool 
verwacht natuurlijk wel een berichtje in mijn gastenboek en dat je me gaat supporten
verwacht natuurlijk wel een berichtje in mijn gastenboek en dat je me gaat supporten
ik vind het allemaal prima... 
het is alleen al 4 werkdagen geleden dat ik het overmaakte met i-bankieren(zaterdag)
trage lui daar
het is alleen al 4 werkdagen geleden dat ik het overmaakte met i-bankieren(zaterdag)
trage lui daar
hmm.. tja
ik heb met creditcard gedaan.. had het meteen 
maar zal wel goed komen
maar zal wel goed komen
Leuk logo, maar zou je het niet wat kleiner maken? Het is nogal, uhhh, layout verneukend. Maar dat zal je zo wel zien, op het moment dat je het voor het eerst gaat activeren.Anoniem: 7533 schreef op 29 juli 2004 @ 15:34:
zo dit is mijn definitieve logo
[afbeelding]
-edit- voodoo ik had ff je hattrick ster gejat van je logomag wel hé?
ik kon er geen vinden op de hattrick site zelf namelijk.
-edit2- iemand kopen![]()
Advies: Maak het in ieder geval een stuk smaller
inderdaad goed advies die zijkanten gewoon weghalen en het middelste gecentreerde stuk kan blijven!
Dan is je logo ook een stuk strakker.
Kleurtjes vinnik wel geinig, die text boven zet je er gewoon onder.
Net oud speler verkocht, kreeg 10K
OT/ tweakers die kunnen overklokken, ook in de zin van een pc stiller maken, mail me ajb even yared AT valheru PUNT nl, ik zoek advies thx!
Kleurtjes vinnik wel geinig, die text boven zet je er gewoon onder.
Net oud speler verkocht, kreeg 10K
OT/ tweakers die kunnen overklokken, ook in de zin van een pc stiller maken, mail me ajb even yared AT valheru PUNT nl, ik zoek advies thx!
Mensen,
Bekijken jullie allemaal eens het nieuwsbericht dat ik heb geplaatst op gottrick.bitxs.com . Hebben jullie daar ook last van?
Het gaat om "Cache probleem op GoTtrick !?".
Zie je dit bericht niet...geef dan even een refresh op alleen die pagina... (rechtermuis klik in die pagina, dan refresh kiezen)
Reageer er ook even op als jullie willen!
(vul dan ook meteen de toto in!
4 tot nu toe )
Bekijken jullie allemaal eens het nieuwsbericht dat ik heb geplaatst op gottrick.bitxs.com . Hebben jullie daar ook last van?
Het gaat om "Cache probleem op GoTtrick !?".
Zie je dit bericht niet...geef dan even een refresh op alleen die pagina... (rechtermuis klik in die pagina, dan refresh kiezen)
Reageer er ook even op als jullie willen!
(vul dan ook meteen de toto in!
[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 29-07-2004 23:04 ]
bji mij niet hoor... tip: gebruik een fatsoenlijke browser :DDhoedjevanpapier schreef op 29 juli 2004 @ 18:12:
[...]
Leuk logo, maar zou je het niet wat kleiner maken? Het is nogal, uhhh, layout verneukend. Maar dat zal je zo wel zien, op het moment dat je het voor het eerst gaat activeren.
Advies: Maak het in ieder geval een stuk smaller
ik heb NU hetzelfde probleem, gisteren niet...
(ik reageer hier ook maar ff
)
(ik reageer hier ook maar ff
[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 29-07-2004 23:07 ]
Het is al een week (of meer)...Gister lette je er misschien niet op ofzo...Joss schreef op 29 juli 2004 @ 23:05:
ik heb NU hetzelfde probleem, gisteren niet...
(ik reageer hier ook maar ff)
nee serieus niet, want ik wist niet dat er onder rechtermuisknop een refresh zat (doe ik meestal door link in een nieuwe pagina te openen, maar dat kon niet (javascript)
ze bedoelen niet dat het HIER de layout verneukt, maar op ht ZAL het de layout verneukenAnoniem: 7533 schreef op 29 juli 2004 @ 23:04:
[...]
bji mij niet hoor... tip: gebruik een fatsoenlijke browser :DD
who f*cking cares 
msch knip ik hem bij... ik heb wel meer verneukende logo's gezien zelfs in de eerste. dus verontschuldig me als ik ff niet care
ik moet het eerst ff zien voordat ik hem ga alteren
msch knip ik hem bij... ik heb wel meer verneukende logo's gezien zelfs in de eerste. dus verontschuldig me als ik ff niet care
Het gaat om de layout van de HT site, je logo is vet te breed en trekt het scherm uit mekaar.Anoniem: 7533 schreef op 29 juli 2004 @ 23:19:
who f*cking cares
IMO mogen ze daar sowieso eens tegenop treden want ik erger mijzelf mateloos aan zulke details

nogmaals mocht ie buiten proportie zijn pas ik hem aan. aangezien ik dat nu niet kan zien niet... 
trouwens mooie smiley rij.... ook net 15?
trouwens mooie smiley rij.... ook net 15?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 29-07-2004 23:48 ]
mwa.. de HT site breedtes staan opgegeven in de codes;
oftewel ookal heb jij een browser van hier tot tokio of 50
beeldschermen.. it doesnt matter!
pas dat logo gewoon aan
; is nog mooier ook
oftewel ookal heb jij een browser van hier tot tokio of 50
beeldschermen.. it doesnt matter!
pas dat logo gewoon aan
ik zou er maar over op houden en terug naar HT gaan voordat hij/zij
en idd, pas dat logo aan, maximaal 250 breed dacht ik voordat ie gaat kutten
[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 29-07-2004 23:59 ]
Aaarrrggghhhhh...... Newbies
Welkom allemaal !!

Welkom allemaal !!

2 seizoenen en je wordt nog steeds een newbie genoemd....

Ik wil eigenwijs gedrag niet op de man spelen...
Joss schreef op 29 juli 2004 @ 23:58:
[...]
ik zou er maar over op houden en terug naar HT gaan voordat hij/zijhet ziet
en idd, pas dat logo aan, maximaal 250 breed dacht ik voordat ie gaat kutten
dusnogmaals mocht ie buiten proportie zijn pas ik hem aan. aangezien ik dat nu niet kan zien niet...
ja maar wij als HT-ers kunnen je NU al vertellen dat ie buiten proportie is ffs 
maar goed.. tijd zal het je wel leren
nuff said
maar goed.. tijd zal het je wel leren
nuff said
er is geen ALS.. het is zo (ga de pixels maar tellen in PhotoShop)
kan je geen advies aannemen van andere mensen die al wel een tijd
supporter hebben
?
morgen even naar de psychiater?
supporter hebben
[ Voor 40% gewijzigd door GandalfTheGrey op 30-07-2004 00:49 ]
maximum (breedte) ligt op 235, maarja eigenwijs he
Mensen, vul de toto in! (ik zal is mee werven
)
Mensen, vul de toto in! (ik zal is mee werven
Anoniem: 94195
Vraag:
Hoelang duurt het voordat je jeugdopleiding van goed naar uitstekend gaat?
Staat hier gewoon een vastgesteld aantal weken voor of is het ook nog beinvloedbaar door bv prestaties v/h team ?
Uiteraard met 20 000 per week
Staat hier gewoon een vastgesteld aantal weken voor of is het ook nog beinvloedbaar door bv prestaties v/h team ?
je zult er niet veel verschil van merken hoor als ie van goed -> uitstekend gaat;
het blijft gewoon een zeer grote geluksfactor
ik weet niet precies hoeveel werken het duurt maar bij ging het aardig snel
het blijft gewoon een zeer grote geluksfactor
ik weet niet precies hoeveel werken het duurt maar bij ging het aardig snel
asumption is the mother of all fuckupsGandalfTheGrey schreef op 30 juli 2004 @ 00:45:
er is geen ALS.. het is zo (ga de pixels maar tellen in PhotoShop)
supporter hebben?
ik zie het tegen die tijd wel.. zonodig pas ik het dus aan(6e keer
Ow mijn god volgens mij zit ik het verkeerde topic maar ik ben complleet van de wereld door een eerder genoemde reden. Waarschijnlij was het gisteren (Ik hoop het eigenlijk niet want anders is het wel heel fout.).
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
woeiii terug eindelijk uit de cup (5e ronde), dus dat was vorige week al
Maar ik zie tot mijn grote vreugde dat we 11 augustus hier weer aan de slag
kunnen. Mischien kan ik mijn 19 jarige briljante verdediger dan een laten opdraven.
heerlijke training update. Mijn redelijke 17 jarige redelijke YP van zondag is meteen goed geworden, dus die kan meteen de deur uit. Verder nog een uitmuntende verdediger erbij, maar die is helaas al 20
Maar ik zie tot mijn grote vreugde dat we 11 augustus hier weer aan de slag
kunnen. Mischien kan ik mijn 19 jarige briljante verdediger dan een laten opdraven.
heerlijke training update. Mijn redelijke 17 jarige redelijke YP van zondag is meteen goed geworden, dus die kan meteen de deur uit. Verder nog een uitmuntende verdediger erbij, maar die is helaas al 20
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Op verschillende sites staat 1 seizoen. Dus 16 weken maar jah is altijd afwachten want dat is slechts een richtlijn.Anoniem: 94195 schreef op 30 juli 2004 @ 01:20:
Vraag:
PM +2 EX +3 en vorm +6/-3
code:
en1
2
3
4
5
6
7
8
| Riny den Uijl TSI = 5 000 (500 000 €) , 21 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: redelijk Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: redelijk |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Sem Baan TSI = 3 460 (346 000 €) , 18 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen] Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: slecht |
Less = more
mijn eerste bovennatuurlijke winger... en hij is pas 20

De rest kan ik nog even niet zien, moet eerst HAM naar deze laptop transporteren en me reg mailtje opzoeken/opnieuw opvragen.
Is er iemand hier die wel supporter is maar nooit het HT forum bezoekt?
code:
Baal een beetje dat een stel van mijn spelers geen TP waardes meer krijgen in HAM of HT omdat ze te uniek zijn 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Pawel Stawolski (15930229) 20 jaar, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 27 020 (2 702 000 €) Loon: 13 371 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Harlem Hattricks Waarschuwingen: 0 Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: zwak |
De rest kan ik nog even niet zien, moet eerst HAM naar deze laptop transporteren en me reg mailtje opzoeken/opnieuw opvragen.
Is er iemand hier die wel supporter is maar nooit het HT forum bezoekt?
HT Forum? Die forums binnen Hattrick? Ik vind ze totaal niet handig en gebruik ze dus (bijna) nooit.Is er iemand hier die wel supporter is maar nooit het HT forum bezoekt?
Less = more
Ze zijn idd niet handig, maar ons eigen kleine forumpie daar is niet gebonden aan regels hier dus is altijd erg gezellig.Jamal schreef op 30 juli 2004 @ 08:57:
[...]
HT Forum? Die forums binnen Hattrick? Ik vind ze totaal niet handig en gebruik ze dus (bijna) nooit.
Komt kijken dus
@Little Bear, solliciteer nog even als Cupgeit
Vorm +14/-1
TSI +1640/-150
mijn gemiddelde vorm van de basiself van matig naar goed
TSI +1640/-150
mijn gemiddelde vorm van de basiself van matig naar goed
Anoniem: 83760
Ben weer terug uit Alanya, was helemaal super daar!!!
@ Brainpower: frikadelletje bij frietje van pietje is er helaas niet meer van gekomen
@ yared en sms dienst:
@ toto: heb er eentje moeten laten schieten helaas
TU:
value: +2070/-800
form: +5/-6
voor het eerst sinds vele weken geen defenders omhoog, jammer....
@ Brainpower: frikadelletje bij frietje van pietje is er helaas niet meer van gekomen
@ yared en sms dienst:
@ toto: heb er eentje moeten laten schieten helaas
TU:
value: +2070/-800
form: +5/-6
voor het eerst sinds vele weken geen defenders omhoog, jammer....
iedereen veel succes komende weken;
ik ben nu weekjes naar zeeland, genieten van de zon, zee en dames
ik ga gebruik maken van de sms-dienst aangezien internet-cafe op redelijke afstand is!
ik ben nu weekjes naar zeeland, genieten van de zon, zee en dames
ik ga gebruik maken van de sms-dienst aangezien internet-cafe op redelijke afstand is!
Anoniem: 34339
Overigens.... Is de GoT meeting in Turkije niet doorgegaan... Wegens vele afberichten van de kant van Jasper_du_pee
ik merk nu wel dat die 16 weken goed->uitstekend niet klopt... Inmiddels zit ik al op 20 weken (sinds hij naar goed ging), en hij staat nog steeds op goed
Vorm: +5/-6 (4e week op rij minder erbij)
TSI: +760
Verdedigen: -
Ervarin: +1
Vorm: +5/-6 (4e week op rij minder erbij)
TSI: +760
Verdedigen: -
Ervarin: +1
[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 30-07-2004 11:13 ]
terwijl we nog wel zo makkelijk te herkennen waren met onze henna-superman-tattoo!Anoniem: 34339 schreef op 30 juli 2004 @ 10:55:
Overigens.... Is de GoT meeting in Turkije niet doorgegaan... Wegens vele afberichten van de kant van Jasper_du_pee![]()
royz trouwens ook niet gezien, de zoveelste mislukte got-meeting?
En ık ben nıet naar Alanya geweest maar naar Mersın. Nu ben ık terug ın Adana... ık denk trouwens dat ık pos spel +2 heb maar mıjn vorm ıs echt om te huılen nu!Anoniem: 34339 schreef op 30 juli 2004 @ 10:55:
Overigens.... Is de GoT meeting in Turkije niet doorgegaan... Wegens vele afberichten van de kant van Jasper_du_pee![]()
Btw hoe zat het bıj de douana van Schıphol met de TR gangers? Controle?
[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 30-07-2004 11:25 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
TSI +3000/-260
Vorm +10/-3
winger +4
Voor het eerst sinds weken weer een goede tu, had ik ook ff nodig want ik moet zondag wel winnen van de nu #1 om bij de blijven bij de top.
Vorm +10/-3
winger +4
Voor het eerst sinds weken weer een goede tu, had ik ook ff nodig want ik moet zondag wel winnen van de nu #1 om bij de blijven bij de top.
Royz schreef op 30 juli 2004 @ 11:13:
Btw hoe zat het bıj de douana van Schıphol met de TR gangers? Controle?
offtopic:
geen controle gehad, koop je koffer maar vol nep-shirtjes hoor
geen controle gehad, koop je koffer maar vol nep-shirtjes hoor
Ik hang hier ook nog wel eens rond 
TU euhm... 2 trainee's van 18 naar uitstekend scoren. Mijn eerste progressie sinds ik ben geswitcht naar het trainen van spitsen. Beetje laat maar wel lekker... dit was namelijk pas na 5 weken trainen (had ze allemaal low solid
) maar dat betekent volgens mijn calculatie's wel, dat de andere 4 volgende week of de week daarop omhoog gaan
Jippie.
TU euhm... 2 trainee's van 18 naar uitstekend scoren. Mijn eerste progressie sinds ik ben geswitcht naar het trainen van spitsen. Beetje laat maar wel lekker... dit was namelijk pas na 5 weken trainen (had ze allemaal low solid

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
op aanraden van een paar vrienden van me die al langer hattricken nog maar 1 weekje conditie getrained
TSI 520 -30 490
Vorm 7 -1 6
Conditie 17 0 17
lijkt me een geslaagde cond. training niet? 1 vormpje naar beneden(brakke reserve IM)
dusseuh joy!
volgende week gaan we ECHT aan het positiespel beginnen
Gaan ze net over voor het volgende seizoen
-edit- ik lees dat ik weer lekker bijdehand aan het doen was gister hehehe...
dat krijg je van zon en veel bier
achja.. who cares
TSI 520 -30 490
Vorm 7 -1 6
Conditie 17 0 17
lijkt me een geslaagde cond. training niet? 1 vormpje naar beneden(brakke reserve IM)
dusseuh joy!
volgende week gaan we ECHT aan het positiespel beginnen
-edit- ik lees dat ik weer lekker bijdehand aan het doen was gister hehehe...
dat krijg je van zon en veel bier
achja.. who cares
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 30-07-2004 13:23 ]
Ehm ik ben straks 2 weekjes weg maar kan wel inloggen bij iemand die zelf geen hattrick speelt is dit dan wel goed of is er dan alsnog de kans dat de hattrickmodjes moeilijk gaan doen?
Deze week de cup uitgevlogen door met 5-0 te verliezen tegen Ruyven's Boys (niet echt een verassing). Verrassend was wel dat HAM als verwachting 2-2 als uitslag gaf. Het heeft mijn team vooral opgebroken door met 4-5-1 te spelen ipv 3-5-2. Er was nogal veel verwarring.
Verder geen beste TU vandaag. Enige voordeel is dat mijn middenveld wel lekker in vorm is. Een van mijn 20-jarige formidabele verdedigers is niet naar uitmuntend gegaan helaas (en dat na al 10 weken training). Nou ja, het zal volgende week wel gebeuren!
Verder geen beste TU vandaag. Enige voordeel is dat mijn middenveld wel lekker in vorm is. Een van mijn 20-jarige formidabele verdedigers is niet naar uitmuntend gegaan helaas (en dat na al 10 weken training). Nou ja, het zal volgende week wel gebeuren!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
als iemand normaal back staat en nu CD geldt dan ook dat repositioneren ofzo? dat ie ff iets minder speelt dan normaal? en hoeveel minder is dat dan?
Weer een klote update.
PM: +1 (briljant, 20y)
Form: +2 / -6
Value: +99K / -45K
PM: +1 (briljant, 20y)
Form: +2 / -6
Value: +99K / -45K
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Kutzooi....
ER was eens een grote meeting in Rotterdam. En HvP had wel zin om daar naar toe te gaan. Datum, zaterdag 21 augustus. Ok, kan ik, want in het derde weekend van Augustus is het altijd "Vestingdagen" dus dan ben ik vrij. Blijkt nou, zijn die dagen een week eerder....
En ik had dus een vriend van me beloofd, om hem een week later op zaterdag over te nemen met werk. Eigen zaak, dus makkelijk. Is hij een weekendje weg.
Maar nu kan ik dus niet naar de meeting....
Ik ga toch proberen om nog te komen, maar ja. Dat zal dan op de borrel zijn, en of dat dan nog gezellig is voor mij. Je komt daar dan echt binnen, en niemand kent je
ER was eens een grote meeting in Rotterdam. En HvP had wel zin om daar naar toe te gaan. Datum, zaterdag 21 augustus. Ok, kan ik, want in het derde weekend van Augustus is het altijd "Vestingdagen" dus dan ben ik vrij. Blijkt nou, zijn die dagen een week eerder....
En ik had dus een vriend van me beloofd, om hem een week later op zaterdag over te nemen met werk. Eigen zaak, dus makkelijk. Is hij een weekendje weg.
Maar nu kan ik dus niet naar de meeting....
Ik ga toch proberen om nog te komen, maar ja. Dat zal dan op de borrel zijn, en of dat dan nog gezellig is voor mij. Je komt daar dan echt binnen, en niemand kent je
Iedereen heeft waarschijnlijk de smerige actie van een Belg al gezien?
Hij heeft namelijk een Nederlandse U20 gekocht van zn geld (diegene met rood
), door heel zijn team te verkopen en wilde hem ontslaan, maar dat ging dus niet. Hij is er in ieder geval mee gekapt en de GM's zijn bezig met het oplossen. Ondertussen wordt ook Tom "bedreigt", ook daar heeft een spelerloos team op geboden uit... België.
Eerlijk gezegd vind ik dat de GM's hier gewoon buiten het boekje moeten mogen gaan en de speler terug zetten. Nu zal hij op de transferlijst worden gezet, maar hij zal wel 1 week training missen, opzich niet veel maar ik vind het wel belachelijk...
Hij heeft namelijk een Nederlandse U20 gekocht van zn geld (diegene met rood
Eerlijk gezegd vind ik dat de GM's hier gewoon buiten het boekje moeten mogen gaan en de speler terug zetten. Nu zal hij op de transferlijst worden gezet, maar hij zal wel 1 week training missen, opzich niet veel maar ik vind het wel belachelijk...
heheh
handige manier om mensen helemaal te verneuken..
[moraalridder] Da's dus niet om te lachenblinkymichiel schreef op 30 juli 2004 @ 17:08:
heheh
Ik kan me herinneren dat er laatst nog een Nederlander was die hetzelfde deed bij een Zweed. Destijds konden we er nog prima om lachen.
TU:
PM +2 (allebei outstanding en allebei een week eerder dan verwacht
)
Vorm -2/+7
Waarde -12k/+309k
PM +2 (allebei outstanding en allebei een week eerder dan verwacht
Vorm -2/+7
Waarde -12k/+309k
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Sjonge jonge, weet je hoe gruwelijk lekker die waren!! Ik zei het nog!!Anoniem: 83760 schreef op 30 juli 2004 @ 10:48:
Ben weer terug uit Alanya, was helemaal super daar!!!
dat was nog geen internationalGaMbiNo schreef op 30 juli 2004 @ 17:42:
Ik kan me herinneren dat er laatst nog een Nederlander was die hetzelfde deed bij een Zweed. Destijds konden we er nog prima om lachen.
Anoniem: 117852
TU:
Verdedigen: +2 (beide eerste stijging en eigenlijk nog niet verwacht dus
)
TSI: +1020/-670 (grotendeels veroorzaakt door vormstijging van m'n keeper)
Vorm: +9/-7 (nogal veel vormveranderingen imho, sommige stijgen of dalen zelfs 2 levels
ook erg fijn dat m'n geblesseerde nr.1 spits vandaag stijgt naar uitstekende vorm, net nu ik m niet kan opstellen
)
Verdedigen: +2 (beide eerste stijging en eigenlijk nog niet verwacht dus
TSI: +1020/-670 (grotendeels veroorzaakt door vormstijging van m'n keeper)
Vorm: +9/-7 (nogal veel vormveranderingen imho, sommige stijgen of dalen zelfs 2 levels

30-07-2004 at 21:50 Tahmatzidis speelt eerste interland
Na deze week te zijn geselecteerd voor de u20 heeft Antonakis gelijk zijn eerste wedstrijd gespeeld. Behoudens een foutje dat in het laatste deel van de wedstrijd een tegendoelpunt betekende, heeft hij verder verdienstelijk opgetreden. We wensen hem natuurlijk nog vele interlands toe!
WOEI
en gelijk 1 stap experience erbij dat gaat lekker
. Oh ja U20 Griekenland.
Na deze week te zijn geselecteerd voor de u20 heeft Antonakis gelijk zijn eerste wedstrijd gespeeld. Behoudens een foutje dat in het laatste deel van de wedstrijd een tegendoelpunt betekende, heeft hij verder verdienstelijk opgetreden. We wensen hem natuurlijk nog vele interlands toe!
WOEI
@hoedjevanpapier, leuke link, oei oei, das een hoop geld, 4,2Miljoen 
TU 1 20 jarige winger dus naar bovennatuurlijk, 1 basis wb van 23 naar uitmuntend (redelijk verdedigen), 1 trainee wb naar goed winger (uitstekend verdedigen), 1 reserve centrale verdediger naar matig winger
Helaas me beste winger (21, wereldklasse winger, goed passen) nog steeds in matige vorm
en een van mijn aanvallers loopt te kutten nadat ie geblesseerd is geweest wat naadje is want me centrale aanval heb ik zondag zwaar nodig.
3 wingers up dus, dus het zal voorlopig een maandje stil zijn voordat we weer gaan spatten en dat betekent dat ik het voornamelijk met dit team moet gaan doen en vorm het belangrijkste wordt.
Zit er zelfs over te denken een tijdelijke vormfitte jongen te kopen voor 450K...
Over die U20, GM's hoeven niet buiten hun boekje te gaan, hier zijn al regelingen voor aangezien er wel vaker een dombo de regels niet leest en denkt dit te kunnen doen.
@Tomillio er is geen probleem, er staat in de regels en zelfs in het welkomstbericht dat er genoeg computers voorhanden zijn op vakantie met internet waarop je kunt inloggen.
@foray hmm nice, ikke ook hebben. Jammer dat die Pool van mij nu pas supernatural is.
TU 1 20 jarige winger dus naar bovennatuurlijk, 1 basis wb van 23 naar uitmuntend (redelijk verdedigen), 1 trainee wb naar goed winger (uitstekend verdedigen), 1 reserve centrale verdediger naar matig winger
Helaas me beste winger (21, wereldklasse winger, goed passen) nog steeds in matige vorm
3 wingers up dus, dus het zal voorlopig een maandje stil zijn voordat we weer gaan spatten en dat betekent dat ik het voornamelijk met dit team moet gaan doen en vorm het belangrijkste wordt.
Zit er zelfs over te denken een tijdelijke vormfitte jongen te kopen voor 450K...
Over die U20, GM's hoeven niet buiten hun boekje te gaan, hier zijn al regelingen voor aangezien er wel vaker een dombo de regels niet leest en denkt dit te kunnen doen.
@Tomillio er is geen probleem, er staat in de regels en zelfs in het welkomstbericht dat er genoeg computers voorhanden zijn op vakantie met internet waarop je kunt inloggen.
@foray hmm nice, ikke ook hebben. Jammer dat die Pool van mij nu pas supernatural is.
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 30-07-2004 22:03 ]
is een WB <-> CD een repositie of niet?
wat is trouwens beter 2x WB en 1x CD of 2x CD 1x WB?
wat is trouwens beter 2x WB en 1x CD of 2x CD 1x WB?
Deel 23 is alweer vol!, graag in deel 24 verder gaan!! 
Grooviee had me gevraagd deel 24 te openen mocht tijdens zijn vakantie de 1.000 berichten weer gehaald worden, bij deze dus weer eens vanouds een openingspost (niet gechecked, copy/pasted) by me
Grooviee had me gevraagd deel 24 te openen mocht tijdens zijn vakantie de 1.000 berichten weer gehaald worden, bij deze dus weer eens vanouds een openingspost (niet gechecked, copy/pasted) by me
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.