Waar gehackt wordt vallen spaanders
Sjonge jonge, weet je hoe gruwelijk lekker die waren!! Ik zei het nog!!Anoniem: 83760 schreef op 30 juli 2004 @ 10:48:
Ben weer terug uit Alanya, was helemaal super daar!!!
@ Brainpower: frikadelletje bij frietje van pietje is er helaas niet meer van gekomen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
dat was nog geen internationalGaMbiNo schreef op 30 juli 2004 @ 17:42:
Ik kan me herinneren dat er laatst nog een Nederlander was die hetzelfde deed bij een Zweed. Destijds konden we er nog prima om lachen.
Anoniem: 117852
Verdedigen: +2 (beide eerste stijging en eigenlijk nog niet verwacht dus
TSI: +1020/-670 (grotendeels veroorzaakt door vormstijging van m'n keeper)
Vorm: +9/-7 (nogal veel vormveranderingen imho, sommige stijgen of dalen zelfs 2 levels

Anoniem: 17731
Na deze week te zijn geselecteerd voor de u20 heeft Antonakis gelijk zijn eerste wedstrijd gespeeld. Behoudens een foutje dat in het laatste deel van de wedstrijd een tegendoelpunt betekende, heeft hij verder verdienstelijk opgetreden. We wensen hem natuurlijk nog vele interlands toe!
WOEI
TU 1 20 jarige winger dus naar bovennatuurlijk, 1 basis wb van 23 naar uitmuntend (redelijk verdedigen), 1 trainee wb naar goed winger (uitstekend verdedigen), 1 reserve centrale verdediger naar matig winger
Helaas me beste winger (21, wereldklasse winger, goed passen) nog steeds in matige vorm
3 wingers up dus, dus het zal voorlopig een maandje stil zijn voordat we weer gaan spatten en dat betekent dat ik het voornamelijk met dit team moet gaan doen en vorm het belangrijkste wordt.
Zit er zelfs over te denken een tijdelijke vormfitte jongen te kopen voor 450K...
Over die U20, GM's hoeven niet buiten hun boekje te gaan, hier zijn al regelingen voor aangezien er wel vaker een dombo de regels niet leest en denkt dit te kunnen doen.
@Tomillio er is geen probleem, er staat in de regels en zelfs in het welkomstbericht dat er genoeg computers voorhanden zijn op vakantie met internet waarop je kunt inloggen.
@foray hmm nice, ikke ook hebben. Jammer dat die Pool van mij nu pas supernatural is.
[ Voor 5% gewijzigd door yared op 30-07-2004 22:03 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 7533
wat is trouwens beter 2x WB en 1x CD of 2x CD 1x WB?
Grooviee had me gevraagd deel 24 te openen mocht tijdens zijn vakantie de 1.000 berichten weer gehaald worden, bij deze dus weer eens vanouds een openingspost (niet gechecked, copy/pasted) by me
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.