Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06 18:13

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Heerlijk, speler verkocht, 1 plaatsje opgeschoven in de compo (van 8 naar 7), tegenstander met 0-5 afgeslacht en dan ook nog ff een lekker persbericht eruit doen....

11-12-2005 Zondag... GEHAKTDAG !!!
Gehaktdag op woensdag ?? dikke neus drie bier. Op zondag wordt er gehakt gemaakt van tegenstanders, dan gaat het erom. Woensdag is alleen maar trainingsdag, zondag gaat het om het eggie. Zo ook nu weer raak voor FC Railrunner, 2 spelers van de tegenstander eruit geschopt, tegenstander verslagen... zondag GEHAKTDAG dus !!! Volgende week de meest interessante wedstrijd, uiteraard weer GEHAKTDAG !!! dit maal voor FC de Bossche Bollen.. OLIE BOLLEN !!! zij worden afgeserveerd, daar kunt U van op aan

en maar hopen dat de nummer 6 volgende week net aan verliest van de nummer 8 :p dan handhaaf ik me nog net....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07 19:42
Pfff mijn trainee is na de gezondheidsupdate nog steeds +5...dat betekend voor een 20 jarige toch snel een week of 2,5/3 toch? (effe geen zin om het op te zoeken). Dus ik twijfel nog om even een tijdelijke trainee aan te schaffen...maar ik heb maar 200k op de bank, vrees dat dat dan niet zo'n rendabele trainee gaat worden... :(

@Coca...waar staat die site waar je YP kan inschatten aan de hand van hun salaris ook alweer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Woei!

Kampioen in de X.344!!

Gewonnen van de nummer 3, en nummer 2 verloor onverwacht van de nummer 4. Dus niet meer in te halen :)

Toch wel leuk als je in Alltid Hatrick ziet dat dit de 4e sterkste Xe divisie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

G#$%^&*$#% ben weer gedegradeerd, maar we komen harder en beter terug (hoop ik). Maar ben wel schoppend ten onder gaan. Twee spelers van hem geblesseerd voor 4 en 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.