Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ontslaan kost geen geld hoor, alleen listen

bij mij tot nu toe

12*20 =240
12*2= 24
3*1 = 3
dus tot nu toe 267 verlies en 48k (bruto) winst kom dus op -219

maar ik heb ook nog een yp van een 1,5 seizoen geleden verkocht voor 170
sinds ik trouwens meer investeer in mijn jeugdopleiding worden de pulls er niet echt beter op. Dit seizoen alleen bagger, vorig seizoen toch 5 spelers uit mijn opleiding die ik zelf kon trainen, waarvan er eentje nu ongever 2miljoen waard is denk ik. dus ik loop wel quitte over het geheel gezien

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 7533 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:35:
ik laat mijn pulls niet elke week door ham registreren. daarvoor ontsla ik ze te snel :)
Dan worden ze nog steeds geregistreerd als ontslagen speler, alleen hebben ze geen naam.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
TU was om te janken :(

TSI: 3390 (+4410/-1020)
Vorm: -4 (+4/-8)

Aaargh, ik moet wel een beetje vorm houden, anders ga ik straks alsnog terug naar de VII ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

niet altijd. ik ham staat bij mij als sinds half november geen yp meer. ik ontsla ze voordat ik ze heb 'gedownload' in ham :)

niet boeiende tu, maarja ook geen boeiende wedstrijden meer...

Vorm +6/-4
TSI +3320/-540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

TU weer klote, na twee weken van vormverlies op mn A team, is het weer het geval

TSI: +2380 / -450
Vorm: +8 / -5

Mij verdediging wordt zo wel heel klote, -3 daar...

En dat voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen... Moet tegen de nummer 3, die 3 punten achterstand heeft. Als ik verlies wordt ik wrs toch nog wel 2e (Beter doelsaldo). Maar sta al heel het seizoen bovenaan, dus wil gewoon winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19-05 09:55

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

lekkel, bagger TU :p keepertje dat het moeten poppen niet gepopt door een blessure, geen reserve keep dus de ramp die zondag gepulled wordt moet dan maar op de bank plaats gaan nemen.

Vorm: +5 / -5 (vleugelspeler die de ene week +2 heeft en de week daarna weer net zo hard -2 heeft, stomme jojo)
TSI: +910 / -420 (en dan is bij de negatieve kant de -1000 van me geblesseerde keep niet meegerekend :p)

Voor het eerst dat de vormstijging / daling mooi verdeeld is in het eerste team +4 / -4 :p alleen is m'n verdediging nu wat ingezakt.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59
Redelijke update:
Verdedigen: +2 (mijn YP keeper! en een 18 jarige naar uitstekend + goed vleugel)
Vorm: +6/-1
TSI: +3660/-250

Mijn eerste verdedigen pop in 3 weken. Volgende week min 1 pop, max 3. Mijn vorm wederom op het hoogste niveau van het seizoen, maar gelukkig ook weer een WO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157819

Ik ben weer niet blij met mijn update :(
Nu heb ik wel een pop, maar voor de rest is het slecht.

TSI : +360/-250
Vorm : +6/-5
PM : +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw staat netjes bij de mooiste animated usericons
Effe allemaal stemmen in Stuffis Generalis ;)

Kan best spuit 11 zijn, maar ik zag het vanochtend pas :)

[ Voor 42% gewijzigd door Pewwy op 09-12-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je bent te traag voor spuit 11. dus het zal wel spuit 13 zijn ofzo ;)

[edit]

bovendien zijn gifjes erg 1997 :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 09-12-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Vanochtend:
Vorm -3
Positiespel +2
(1x17 Jaar, naar Formidabel, 1x17 naar Uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de Maand : Quintus

Afbeeldingslocatie: http://hagen.let.rug.nl/~s1388193/im/amsr35.gif

Quintus, de eigenaar van SC Amsreiw is intussen een redelijke hattrick veteraan. Hij is begonnen in oktober 2003 in divisie VII, maar nu al voor het 5e seizoen aan het managen in de VIe divisie. Afgelopen week heeft hij de aanzet gegeven tot een YouthPull onderzoek na de zoveelste mislukte pull. Op dit moment is SC Amsreiw druk in gevecht om de 3e plaats in divisie VI.857.
Spam vooral zijn gastenboek vol, want Quintus is de user van de maand.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Ik begon , momenteel 777 dagen geleden, met Hattrick op aanraden van mijn huisgenoot. Het eerste punt was een teamnaam. Al die teams met een 'wanabe' Ajax, PSV, Feyenoord e.d. naam vond ik maar niets. Toch wilde ik er wel iets mee doen. Ik nam de sc van mijn favo ploeg en ging die in hoofdletters gebruiken. Het tweede deel van de naam moest wat persoonlijks worden. Mijn achternaam achterstevoren. Zo werd de naam SC Amsreiw geboren. Een week later, op 14 oktober 2003, kon ik daadwerkelijk beginnen in de div VII.674 Twee wedstrijden voor het einde van seizoen 9

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Grootste blunder, dat is toch wel dat ik het eerste trainingsseizoen met algemeen trainen verprutst heb waardoor ik net niet promoveerde, alhoewel ik toen nog niet beter wist. Verder heb ik een spits gekocht die tegenviel en twee keer op een eigen speler geboden, die later wel voor een hogere prijs verkocht is.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Dat moment moet nog komen als ik uit de huidige sterke VI ga promoveren. Het behalen van de bekerfinale van de JennerCup (vriendencup) was toch wel het meest enerverende de afgelopen periode. Die finale verloor ik wel na mijn eerste verlenging en penaltyserie met 3-2 maar dat geeft niet.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Wat ik erg op prijs zou stellen is het kunnen plannen van oefenwedstrijden voor twee weken vooruit, eventueel met de optie de tweede te kunnen cancellen een week voor de tijd. Indien je beker speelt vervalt dit natuurlijk. Dit zou voor mensen op vakantie een ideale optie zijn voor wanneer je 3 weken in de bush-bush zit. (nee niet George W.)
Wat ik ook een leuke verbetering zou vinden is een exact positioneringssysteem voor de wedstrijdopstelling. Wel in 3 lijnen Def/Mid/Aanv, maar dan wel dat je de spelers zelf kun schuiven. Zo kun je in een ruit spelen en gaten in de linies enigszins afdichten met individuele orders geef je dan een WTM en FTW aan. Dit zou verder uitgewerkt moeten worden om niet in conflict te raken met de trainingsplaatsen.
Als derde punt zou ik de grote verschillen tussen bijvoorbeeld VI divisies onderling willen verkleinen door na elk seizoen de teams per divisie steeds weer opnieue te verdelen over de poules om zo de Mickey Mouse competities te verminderen en te voorkomen dat je bijvoorbeeld VI divisies krijgt die sterker zijn dan IV en V divisies. Met het huidige systeem worden zware divisies veelal in stand gehouden doordat men vrijwel alleen kan promoveren door midddel van een prom/deg wedstrijd wat automatisch een zwaardere tegenstander betekend voor die divisie dan wanneer een team rechtstreeks promoveert.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Een huisgenoot via de sms tussenstanden laten doorsturen van de oefenwedstrijden op de zondagen dat ik bij mijn vriendin thuis zat die toentertijd nog geen breedband internet had. Dan zat ik daar: piep piep pieeeeeepp 2-1. YES ik sta voor!. Die ouders mij aankijken :-) Nu is haar broertje ook verwoed hattricker en ook op dit forum te vinden.

6. Wat verwacht je van de nieuwe tactiek die dit seizoen is ingevoerd (creatief spelen), ga je hem zelf gebruiken/uitproberen?

Niet veel, tis wel leuk en aardig maar je hebt wel een specifieker team nodig. Daarnaast is de foutmarge bij opstellingen erg groot, gezien je alleen effect hebt in bepaalde combinaties van spelers tegenover elkaar. In een Friendly zal ik het vast wel eens gebruiken maar niet in een competitiewedstrijd. Ik heb er de spelers niet voor en het percentage toename van SH events is ook niet eens drastisch hoger. Naar mijn idee heb je er te weinig rendement van of je moet mazzel hebben.

7. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Wanneer ik de eredivisie win, en dat duurt nog wel een tijd…. Nee serieus, spelers met hogere skills zullen steeds goedkoper worden als er niets aan gedaan wordt. Kocht je eerst een redelijk keeper voor 100k nu nog voor 35k of minder idem voor andere vaardigheden. Formidabele middenvelders kosten nog maar +/- 300k. Deze trend zal wel doorzetten als er niets aan gedaan wordt zou dit uiteindelijk de realiteit doen vervagen. Maar ik heb vertrouwen en Hattrick zal nog wel heel lang doorgaan. Tot aan de millenniumbug van de jaarwisseling 2999-3000.

8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum

De YGM was een leuke toevoeging die in een maandelijkse versie misschien meer kwaliteit kan hebben. HET probleem blijft de actualiteit. GoTTrick zou ook op een of andere manier meer gebruikt kunnen worden. Ik geef het toe ik surf er ook alleen maar heen voor af en toe de Toto en, als ik meedoe, de GOT cup. Onderzoekjes met betrekking tot hattrick, van welke aard dan ook, kunnen een toegevoegde waarde hebben. Of een samengestelde beginnersgids aangezien die er in onze fed allen vrij summier nog is. Een samenvoeging van de OP tot één interactief document.

De wisselvraag van de vorige week

Wat zou volgens jou een goede toevoeging zijn voor hattrick om meer opbrengsten te genereren voor je team?

Training zal ondanks alles toch wel de belangrijkste inkomstenbron blijven. Een andere leuke optie zou het verkopen van clubartikelen zijn. Sjaals, petjes en dergelijke. Je kunt er dan voor kiezen een aantal fanartikelen te kopen, die dan naar gelang de prestaties van je team of de prijs van de artikelen verkocht worden aan de supporters.

De nieuwe wisselvraag

Wat is jouw tactiek van trainees verkopen? Verkoop je er een stuk of 3 of maar 1 per seizoen, spreid je de verkopen over het seizoen of zo gauw ze poppen naar een bepaald level? In hoeverre “werkt” deze manier van verkopen voor jou?

Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: odan
Wil jij net als Quintus de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de sms tussenstanden laten doorsturen van de oefenwedstrijden op de zondagen
hmm interesting, hoe doe je dat? :P

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Leuke update! YP van twee weken geleden is gepopt naar goed verdedigen (met redelijk positiespel!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:47:
lameeuw staat netjes bij de mooiste animated usericons
Effe allemaal stemmen in Stuffis Generalis ;)

Kan best spuit 11 zijn, maar ik zag het vanochtend pas :)
Ow ?? welke halve gare heeft mijn icon voorgedragen ?? Nou jah, is wel grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:15:
[...]

Ow ?? welke halve gare heeft mijn icon voorgedragen ?? Nou jah, is wel grappig :p
Je hebt in ieder geval 1 stem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:33:
[...]

Je hebt in ieder geval 1 stem ;)
Woeiii :D een vriend van me heeft ook op mijnus gestemd :p dus iig al 2. Jammer dat je geen tussenstand kunt zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:59:
Leuke update! YP van twee weken geleden is gepopt naar goed verdedigen (met redelijk positiespel!) :)
was dat niet die YP van 10 miljoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:01:
[...]

was dat niet die YP van 10 miljoen? :P
Oh mag je die ook meetellen? Dan moet ik mijn uitstekend verdedigen, goed vleugelspel, goed positiespel en goed passen van 17 uit week 1 van dit seizoen, die ik nu naar formidable + 6 heb getrained ook maar meetellen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als je zo'n speler had gepulled in week 1 was je hem zelf gaan trainen? dat zou ik nooit doen. altijd verkopen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Tuurlijk zou ik 'm dan verkopen ;) Zo'n speler is een U-20 die er voor min 3 miljoen uitgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:44:
dus als je zo'n speler had gepulled in week 1 was je hem zelf gaan trainen? dat zou ik nooit doen. altijd verkopen die handel.
Als ik op een gegeven moment genoeg geld heb (als die momenten er zijn) dan zou ik hem toch echt zelf gaan trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 27-05 13:58
Goede TU (verdedigen):
- 2x naar outstanding (18, 19)
- 1x naar magnificent (19 jr)

Over de jeugdopleiding (uitstekend): ik heb dit seizoen nog geen enkele verkoopbare pull gehad.
Vorig seizoen was mijn enige goede seizoen: ~700K + ~200K + ~100K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta dit seizoen op € 121,- winst, door 1 verkoop :( Een andere pull loopt nog wel rond, die was hoog goed, popte na 1 keer naar uitstekend en wordt doorgetraind tot formidabel, daarna mag hij weg, want hij heeft geen passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@H3!N: Minstens 10mill ja! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:59:
[...]

Als ik op een gegeven moment genoeg geld heb (als die momenten er zijn) dan zou ik hem toch echt zelf gaan trainen.
pewwy laat ik je een wijze levensles geven. er is NOOIT een situatie dat je geld genoeg hebt.

niet in het echte leven en zeker niet met hattrick :)

maar ik snap wat je bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 13:55

Spypiet

Lit

Scoren: +3 :*)
Vorm: +3/-4

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

Alfredt schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:44:
[...]

hmm interesting, hoe doe je dat? :P
Its magic...... Elke wedstrijd is voor mijn spelers een oefenwedstrijd :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je bedoelt je speelt altijd voor spek en bonen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:13:
je bedoelt je speelt altijd voor spek en bonen? :)
Ja, want mijn VI is Zooooooo zwaar. Het zijn net allemaal oefenwedstrijden.... :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ok point taken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44

odan

The dark side is within all!

Pewwy schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 10:14:

De nieuwe wisselvraag

Wat is jouw tactiek van trainees verkopen? Verkoop je er een stuk of 3 of maar 1 per seizoen, spreid je de verkopen over het seizoen of zo gauw ze poppen naar een bepaald level? In hoeverre “werkt” deze manier van verkopen voor jou?

Volgende maand is de user die deze vraag gaat beantwoorden: odan
Wil jij net als Quintus de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 501819
natuurlijk krijg ik zo'n vraag met mijn bejaarden elftal :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
odan schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:44:
[...]

Ga je ooit nog weleens spelers trainen trouwens? Of wordt je gewoon het MAX van onze fed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik heb het ook al eens gevraagd aan hem. leuk hoor voor korte termijn allemaal opa's, maar je wordt loeihard links en rechts ingehaald zometeen door teams die wel optimaal trainen(zelfs door teams die niet optimaal trainen).
bovendien je traint niet en verdiend dus niks. als je opa's er voor +6 afgaan heb je geen geld voor iets nieuws. laat staan voor verbetering.

gevolg: je zal eeuwig blijven hangen in deze compo of zelfs gaan degraderen op termijn.

ik zou zeggen ga eens een trainingsprogramma in elkaar zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
odan schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:44:
[...]

Misschien dat het inderdaad tijd wordt om eens wat anders te gaan doen met je team dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 13:02

Flipm0de

geen

ik heb ff rondgekeken op de TL en midds zijn echt fokking duur he !!
Ik moet er voor volgend seizoen minimaal 3 kopen, en een reserve. 4x600k. dan moet ik de helft van me def trainees verkopen, dat is ook wel zonde.

Een redelijk PM/ matig passen trainee haal je al rond de 60k op. dan zou overstappen naar midd training wel een stuk voordeliger zijn. Me defence is sterk genoeg voorlopig, formidabel/uitmuntend. Kan ik er 6 verkopen, 5 houden, en van dat geld, 5x formidabele def, 1xuitstekend, toch wel 17jatige midds kopen......wat denken de proffs hier van dit plan?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Flipm0de schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:06:
ik heb ff rondgekeken op de TL en midds zijn echt fokking duur he !!
Ik moet er voor volgend seizoen minimaal 3 kopen, en een reserve. 4x600k. dan moet ik de helft van me def trainees verkopen, dat is ook wel zonde.

Een redelijk PM/ matig passen trainee haal je al rond de 60k op. dan zou overstappen naar midd training wel een stuk voordeliger zijn. Me defence is sterk genoeg voorlopig, formidabel/uitmuntend. Kan ik er 6 verkopen, 5 houden, en van dat geld, 5x formidabele def, 1xuitstekend, toch wel 17jatige midds kopen......wat denken de proffs hier van dit plan?
Probleem met die midtrainees is dat ze in het begin enorm brak zijn door gebrek aan conditie...je hoeft toch niet al je mids te vervangen?
Koop gewoon 1 goede en doe dat later in het seizoen nogeens of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben dan wel geen prof, maar inmiddels al wel aaridg wat ervaring met pm trainen.

17jr redelijk pm/matig passen is zelfs begin seizoen denk ik wel goed voor 200-300k. al ligt het een beetje aan de tsi/loon. voor 60k haal je dan heel lage pm trainees. dus je moet echt eens kijken of je verkopen wel genoeg zijn voor zulke investeringen. tenzij je haverwege seizoen overstapt dan is het allemaal weer goedkoper.

mids zijn gewoon erg prijzig. zonder bijstats gaat het allemaal nog wel, maar matig of hoger passen/verdedigen erbij en je moet echt diep in je buidel graaien :) passen is dan meestal nog een slag duurder dan verdedigen omdat dat je vleugel en centrale aanval behoorlijk beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik moet ze wel allemaal vervangen denk ik, ik heb er nu 2 met goed PM, redelijk passen van 33 jaar. 1 daarvan heeft ook redelijk verdedigen. De andere is gister gedaald naar redelijk/redelijk. :'(

verder heb ik nog goed/ redelijk van 26 maar daar moet wat aan zijn conditie gebeuren.
en een clown met goed matig van 27.

de 2 jongere kunnen nog als reserve blijven maar voor me eerste team moet ik denk ik wel wat versterking halen wil ik het goed doen in de 7e toch??

ik zou dus nu een def, er is gister 1 gepopt naar formidabel, verkopen en daarvan 1 midd halen.....

[ Voor 11% gewijzigd door Flipm0de op 10-12-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-05 20:18
Volgend jaar ga ik van de V.II naar de V.I ..

En nu heb ik 25.000 plaatsen in me stadion.. 'k vraag me af wat togh wel minimaal moet zijn voor de V.I..

Succes allemaal met de laatste 2 wedstrijden ! ( ik ben al kampioen, nu zorgen dat ik mooie selectie rondkrijg voor volgend jaar :/ , voordat ik gelijk er weer uitvlieg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25k is opzich niet heel slecht. het ligt ook aan je aantal supporters. ik heb ook 25k maar bij mij is het te weinig heb al 1500+ supps nu. ik loop op deze manier geld mis. dus als je er ook zoveel hebt zou ik uitbreiden.

ps het is de VII en de VI de . achter de compo is het nummer van je competitie :) anders zou je van de 1e V naar de 2e V gaan en dat lijkt me lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:16

BM

Moderator Spielerij
Zit zelf nu al paar seizoenen in VI, en heb nu een fanclub van 1633 man. Mijn stadion van 40.000 plaatsen is dit seizoen (tot nu toe) een tweetal keren uitverkocht geweest.
25K verkocht komt nog wat vaker voor ;)

Hieronder lijstje met bezoekersaantallen bij mijn thuiswedstrijden dit seizoen:

RondeDatumBezoekersWeertypePercentage
118-09-0530955Zon77,4%
302-10-0519622Regen49,1%
516-10-0526251Zon65,6%
730-10-0540000Zon100%
913-11-0527058Regen67,6%
1127-11-0540000Zwaar bewolkt100%
Gemiddeld:3064876,6%

Zoals je kunt zien ruim meer dan 25K gemiddeld per wedstrijd. Zoals Hein ook al zegt, als je rond de 1500 supporters hebt zou ik uitbreiden, bij minder dan dat zou je er een seizoentje mee kunnen wachten.

Ja, ik had tijd over voor deze post

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 10-12-2005 18:48 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
kaat17 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:40:
Volgend jaar ga ik van de V.II naar de V.I ..

En nu heb ik 25.000 plaatsen in me stadion.. 'k vraag me af wat togh wel minimaal moet zijn voor de V.I..

Succes allemaal met de laatste 2 wedstrijden ! ( ik ben al kampioen, nu zorgen dat ik mooie selectie rondkrijg voor volgend jaar :/ , voordat ik gelijk er weer uitvlieg )
Ik heb er 30000, ben vorig seizoen gepromoveerd. Het stadion is een paar keer uitverkocht geweest, maar het aantal zit meestal tussen de 29000 en 30000. Aantal fans is bijna 1500

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 10-12-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

David Hudson (22001392)
25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 1 176 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: formidabel

500k beetje aan de hoge kant, maar met redelijk pm erbij en formidabel SP vind ik het acceptsabel. Speel redelijk vaak met aanvallende CD's.
Aan zijn loon en TS te zien is ie denk ik wel een aardig eind richting formidabel verdedigen(def trainers wat denken jullie ervan?)

Ik wilde voornamlijk een betere SP'er in mijn ploeg en een kleine def boost kon ook geen kwaad. samen met mijn nieuwe keepertje moet dat nu toch wel een stukje verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:46:
David Hudson (22001392)
25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 2 080
Loon: 1 176 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: formidabel

500k beetje aan de hoge kant, maar met redelijk pm erbij en formidabel SP vind ik het acceptsabel. Speel redelijk vaak met aanvallende CD's.
Aan zijn loon en TS te zien is ie denk ik wel een aardig eind richting formidabel verdedigen(def trainers wat denken jullie ervan?)

Ik wilde voornamlijk een betere SP'er in mijn ploeg en een kleine def boost kon ook geen kwaad. samen met mijn nieuwe keepertje moet dat nu toch wel een stukje verbeterd zijn.
Kweenie wat voor keeper je aangetrokken hebt ?? zal toch zeker wel formidabel moeten zijn geweest gezien de prijs.... maar gezien de sterren-status...... :p

Om SP geef ik persoonlijk niet zo heel veel maar jah, dat ben ik maar :p. Moiet wel zeggen dat ik geen andere verdedigers kan vinden zo snel die dezelfde eigenschappen hebben op verdedigen en SP .

Misschien iets aan de hoge kant maar niet overdreven in mijn ogen voor de combi die je hebt gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 10-12-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zou iemand een bod willen plaatsen van minimaal 1.5M (liefst 2M) want ik heb wat geld nodig. Speler is ong het dubbele waard denk ik.

Martin Norby (37676598)

Alvast bedankt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
The Dolf schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:25:
Zou iemand een bod willen plaatsen van minimaal 1.5M (liefst 2M) want ik heb wat geld nodig. Speler is ong het dubbele waard denk ik.

Martin Norby (37676598)

Alvast bedankt.
* s_de_hoog hoopt op een servercrash van een paar dagen :)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Martin Norby (37676598)

Alvast bedankt.
volgens de transfervergelijking mag je zeker wel op 4 mil rekenen..... majah, je kan uiteraard eens bedrogen uitkomen zoals ik al een aantal maal heb mogen ondervinden.... Ik heb nu zelf een uitstekend 19 jaar keeper op de TL die laatst niet eens voor 300000 wegging... nu heb ik hem voor 600000 op de TL gezet wegens poppen op zeer korte termijn (zeker binnen 3 weken naar formidabel, dan moet die speler zeker 8 ton tot 1 mil kunnen doen), maar tot nu toe nog geen bod gekregen... 4 * gegarandeerd en in uitstekend vorm.. dat zou toch een keer een bod moeten opleveren denk je, zeker bij een verkoopprijs van 3 ton.... :? Ik krijg een beetje jeuk van de huidige transferlijst-prijzen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aargh, elke keer een pull met TSI rond de 300. Doe dan gewoon 0 ofzo :P

Gaat weer lekker zo. Nu voor het eerst weer verlies dit seizoen

[ Voor 65% gewijzigd door Pewwy op 11-12-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BEHOLD!

ik heb zowaar iets wat een soort van waarde heeft gepulled.
17 jr matig def en goed passen.

kom maar op met die 5k!
Pewwy schreef op zondag 11 december 2005 @ 09:06:

Gaat weer lekker zo. Nu voor het eerst weer verlies dit seizoen
ach koetsjiekoetsjie.... wat is ie toch lief hé? :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 11-12-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lameeuw schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:17:
[...]

Kweenie wat voor keeper je aangetrokken hebt ?? zal toch zeker wel formidabel moeten zijn geweest gezien de prijs.... maar gezien de sterren-status...... :p

Om SP geef ik persoonlijk niet zo heel veel maar jah, dat ben ik maar :p. Moiet wel zeggen dat ik geen andere verdedigers kan vinden zo snel die dezelfde eigenschappen hebben op verdedigen en SP .

Misschien iets aan de hoge kant maar niet overdreven in mijn ogen voor de combi die je hebt gehaald.
ja formidabel. staar je niet blind op sterren. sommige spelers hebben bij hun vorige club gewoon een kutvorm gehad(door een brakke coach) of stonden, en dat zie je vaak, niet op een positie waar hun skills maximaal naar boven kwamen. ook dan vertekenen de sterren. ik kan meestal wel zelf inschatten wat een speler haalt aan sterren. tenzij het om niveau's gaat waar ik nog niet mee bekend ben(wereldklasse en hoger enzo)

mijn keepertje kan 4 en wellicht 4,5 in goeie vorm halen. nog geen ervaring, maar dat komt wel :) had liever 1 van 21 met al slecht exp ofzo , maar die waren er niet die dag...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 11-12-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Goh, voor het eerst een pull met TSI :p

Ivar Valken (84252838)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 637 €/week
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: rampzalig Keepen: slecht
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Mag vanavond op de bank plaatsnemen wegens blessure 2e keep, daarna gaat ie op de TL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

lameeuw schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:49:
Goh, voor het eerst een pull met TSI :p

Ivar Valken (84252838)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 637 €/week
Fysiek: fit

Conditie: rampzalig Keepen: slecht
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Mag vanavond op de bank plaatsnemen wegens blessure 2e keep, daarna gaat ie op de TL....
op de tl? _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

tuurlijk, moet er toch zeker 1k voor kunnen krijgen :p

Zie nu dat me financien wel heel belabberd beginnen te worden (250k onder 0 :X) nou als deze dan voor 1k eruit gaat is het maar 249k onder 0 :+

Hmmmzzzz, ik zie op de transfervergelijking bedragen van 100k...... laat maar :p

[ Voor 11% gewijzigd door lameeuw op 11-12-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 7533 schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:08:
BEHOLD!

ik heb zowaar iets wat een soort van waarde heeft gepulled.
17 jr matig def en goed passen.

kom maar op met die 5k!

[...]

ach koetsjiekoetsjie.... wat is ie toch lief hé? :)
Ik ook van jou :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@ H3!N zijn nieuwe verdediger...zijn TSI is wel hoog idd, maar dat met redelijk conditie en redelijk PM is dat wel erg moeilijk in te schatten...ik denk dat hij uitstekend +3 of +4 is of zo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:19:
[...]

tuurlijk, moet er toch zeker 1k voor kunnen krijgen :p

Zie nu dat me financien wel heel belabberd beginnen te worden (250k onder 0 :X) nou als deze dan voor 1k eruit gaat is het maar 249k onder 0 :+

Hmmmzzzz, ik zie op de transfervergelijking bedragen van 100k...... laat maar :p
Volgens mij kost het 2k om hem op de tk te zetten dus dat wordt dan 251k onder 0 :P

[edit]Ik ben in de war met de kosten van het pullen, maar het kost in ieder geval wel geld om spelers op de tl te zetten. 1 of 2 k.

Mijne is 18 jr redelijk keeper. Heb ik in ieder geval weer twee weken jeugdtraining terugverdient :)

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 11-12-2005 13:44 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 08:32

Martin Norby (37676598)

Alvast bedankt.
(bijna) 2 miljoen geboden. Wie biedt er meer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 16-05 13:39
Eén van de beste pulls ooit voor mij:

Niels-Jan Kleibeuker (84276080)
17 jaar
TSI: 1 960
Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend

Vanavond op de lijst voor 0 euries 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:42:
[...]

Volgens mij kost het 2k om hem op de tk te zetten dus dat wordt dan 251k onder 0 :P

[edit]Ik ben in de war met de kosten van het pullen, maar het kost in ieder geval wel geld om spelers op de tl te zetten. 1 of 2 k.
Ow jah, vergeten :X Nou jah, dan moet ie maar 10k gaan opleveren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ronald Koeman schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:04:
[...]

Ik wil hem hebben :( Heb alleen te weinig geld. Moet trwouens zeggen dat ik het een raar moment vind om een speler te koop te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Pewwy op 11-12-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:48:
[...]

Ik wil hem hebben :( Heb alleen te weinig geld. Moet trwouens zeggen dat ik het een raar moment vind om een speler te koop te zetten.
Leuke speler idd, maareh misschien verkoopt hij hem nu zodat hij kan gaan shoppen voor volgend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:48
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoeveel woordvoerders hebben jullie in dienst en bij hoeveel toeschouwers?

Ik heb nu 1332 supporters en heb 3 woordvoerders in dienst.

En hoeveel sportpsychologen hebben jullie? Daar heb ik er 1 van, mn ts is meestal kalm bij normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Valkje schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:45:
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoeveel woordvoerders hebben jullie in dienst en bij hoeveel toeschouwers?

Ik heb nu 1332 supporters en heb 3 woordvoerders in dienst.

En hoeveel sportpsychologen hebben jullie? Daar heb ik er 1 van, mn ts is meestal kalm bij normaal spelen.
Ik heb een fanclub met 1626 leden. 2 sportpsychologen (die ik ontsla als het zelfvertrouwen te hoog wordt, maar dat is dit seizoen niet zo'n probleem ;)). Ik heb wel 10 woordvoerders omdat ik er dan altijd supporters bij krijg, ook als ik een keer verlies en ik denk dat het zichzelf wel terugverdient en ik heb 10 Fysio's om blessures te voorkomen. Dokters neem ik alleen aan als het nodig is.

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 10
Dokters: 2

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 11-12-2005 17:23 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Luis Antonio Rivero (24799630)
23 jaar, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 792 €/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: licht geblesseerd

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 12
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Waarom verkoopt die gast niet ?? zou volgens vergelijkingen ergens rond de 150k moeten doen.... staat al een week of 2 op de tl met een steeds lagere vraagprijs. Vraag nu 100k voor en nog steeds gaat ie niet weg... okee, lichtgeblesseerd en zwakke vorm..... Ik word zo af en toe niet goed van de tl, had ook andere spelers op de lijst die volgens de vergelijking om en nabij de 35k moesten kunnen doen die zelfs voor 1k nog niet weggingen ?? Maar deze zou toch zeker 100k moeten doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Einde van het seizoen. Dan gaat het vaak wat moeizaam. Slechte/zwakke vorm is niet handig om te kopen voor je laatste wedstrijden. Als je spelers nodig hebt dan koop je ze met vorm voor die laatste 2 wedstrijden. Ook blessures zijn nu niet handig/welkom

[ Voor 65% gewijzigd door Pewwy op 11-12-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:04:
[...]

Bedankt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@lameeuw eind seizoen gaat het allemaal wat moeizamer. normaal is ie 175k waard nu mag je blij zijn met 100-125k

mijn mid wilt ook nog niet echt. staat al voor de 3e keer op de TL. 3,25m is voor een wereldklasse mid toch niet zo gek? komt denk ik echt soor de tijd van het seizoen. ik train hem wel lekker door tot bovennattuurlijk ofzo ook prima....

@Dolf doe je GoT plicht en biedt op mijn speler. anderen hebben ook op jouw speler geboden vanmiddag ;)

@CKY2K: ja zoiets denk ik ook halverwege formidabel ofzo. hij speelt vanavond niet ivm vorm, maar ben wel benieuwd wat ie haalt. iig leuke aanvallende CD.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 11-12-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 7533 schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:09:
@lameeuw eind seizoen gaat het allemaal wat moeizamer. normaal is ie 175k waard nu mag je blij zijn met 100-125k

mijn mid wilt ook nog niet echt. staat al voor de 3e keer op de TL. 3,25m is voor een wereldklasse mid toch niet zo gek? komt denk ik echt soor de tijd van het seizoen. ik train hem wel lekker door tot bovennattuurlijk ofzo ook prima....

@Dolf doe je GoT plicht en biedt op mijn speler. anderen hebben ook op jouw speler geboden vanmiddag ;)
@Dolf mijn speler is goedkoper :+ (okeej, minder bruikbaar ook majah.... :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey laat die F5 knop met rust spammert! ik was nog niet eens klaar met editten :)

dat keepertje van je kan je beter ontslaan. op de TL zetten kost je alleen maar geld en trust me niemand gaat bieden :)

[edit]

ik ga trouwens weer eens voor een hatstats en sterren record. aanval is eindelijk fatsoenlijk in vorm voor het eerst dit seizoen en mijn def ook wel. dit seizoen valt me echt tegen met behaalde ratings en sterren...

achja soms moet je een stapje terug doen om vervolgens... enz....

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 11-12-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht. gemiste kans. goal tegen. spits eraf en brakke ervoor terug....

wat een tyfusseizoen is dit zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:08:
[...]

Ik heb er 30000, ben vorig seizoen gepromoveerd. Het stadion is een paar keer uitverkocht geweest, maar het aantal zit meestal tussen de 29000 en 30000. Aantal fans is bijna 1500
Er zijn hele berekeningen voor. Als je stadion al een paar keer uitverkocht is geweest zou ik uitbreiden.
code:
1
2
3
4
           good     average bad
1500    45000   37500   30000
1600    48000   40000   32000
1700    51000   42500   34000

Ik zou zelf uitbreiden naar 45000 (of 48000 dan ben je er weer even vanaf tot de 1600 fans)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67151

11-12-2005 om 20:25 FC Ameland
Vanavond mogen we dan eindelijk naar Terschelling om in het centrum van Den Burg de return wedstrijd tegen FC Ameland te spelen. In het nog recentelijk verbouwde "De OzoKlem" zal het een drukte worden.
We zullen die vlielanders eens laten zien hoe je een brandaris in het hol van een texels schaap krijgt. oftwel de bal in de goal van de tegenstander.
Het zal niet zo gemakkelijk worden als de vorige keer, Ameland maakt goeie progressie!
Alvast ff de mood zetten voor de avond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

De tandjes zeg...
3 kansen tegen, 3-0 achter...

Degradatie is hierna een feit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, mijn verdediger net terug na een rode kaart wegens een kopstoot. Wat doet die sjaak in de 26e minuut :? Weer een kopstoot. Zal nog eens een verdediger van een medetweaker doortrainen :)
Bedankt meneer de Hoog ;) Die gast is vanaf zijn stijging naar wonderbaarlijk ineens wel heel aggressief :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:39:
Damn, mijn verdediger net terug na een rode kaart wegens een kopstoot. Wat doet die sjaak in de 26e minuut :? Weer een kopstoot. Zal nog eens een verdediger van een medetweaker doortrainen :)
Bedankt meneer de Hoog ;) Die gast is vanaf zijn stijging naar wonderbaarlijk ineens wel heel aggressief :(
Bij mij gaat het er altijd wat harder aan toe als mijn team het moeilijker krijgt (wedstrijden verliezen, met 10 man spelen). Misschien dat het toeval is, maar volgens mij kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:44:
[...]

Bij mij gaat het er altijd wat harder aan toe als mijn team het moeilijker krijgt (wedstrijden verliezen, met 10 man spelen). Misschien dat het toeval is, maar volgens mij kunnen ze niet zo goed tegen hun verlies ;)
Ze staan 1-0 voor, en met deze stand handhaaft het team zich :? En zo slecht gaat het niet. Vorige keer verloor ik juist door die rode kaart :( Zelfs een nederlaag lijkt niet uit te maken nu, maar dat wacht ik effe af. Wel maar 24 % balbezit (pic + counter)

Crap, nog een verdediger eruit, nu met knieblessure :( Hou lekkere ratings over zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 11-12-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 14:18
Makkelijk wedstrijdje vanavond, 0-4 voor inmiddels :)

[edit: en 1-6 alweer]

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 11-12-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een gi-gan-tsch kut einde van het seizoen zeg... :(

3-1 achter en dat komt niet meer goed. vorig seizoen won ik fluitend van deze teams....

bah ben er helemaal klaar mee... volgende week ga ik wederom zeker verliezen tegen de nummer 1... volgend seizoen lekker degraderen en weer 8-0 winnen elke week in de VII :)

* Anoniem: 7533 staat op het punt zijn team te deleten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:25:
wat een gi-gan-tsch kut einde van het seizoen zeg... :(

3-1 achter en dat komt niet meer goed. vorig seizoen won ik fluitend van deze teams....

bah ben er helemaal klaar mee... volgende week ga ik wederom zeker verliezen tegen de nummer 1... volgend seizoen lekker degraderen en weer 8-0 winnen elke week in de VII :)

* Anoniem: 7533 staat op het punt zijn team te deleten :)
Jouw team wordt volgend seizoen toch ook weer sterker als dit seizoen? Ik neem aan dat je volgend seizoen ook voor een paar miljoen aan versterking gaat kopen, als je dat een paar keer gedaan hebt wordt je ooit toch echt het sterkste team van de sterkste VI ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, spelertje zojuist toch nog verkocht voor 130k :D er is iemand blij :p

sta nu 0-2 voor tegen de nummer 3.... de nummer 6 staat al met 0-3 achter..... volgende week allesbeslissend.

edit: 0-3 na 35 minuten :)

[ Voor 8% gewijzigd door lameeuw op 11-12-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

1-1 en nog maar 8 mins te gaan! Promotie is al binnen maar wil ook kampioen worden!

Volgende de week MoTS tegen de nr.2 waarmee ik nu gelijk sta!!

[ Voor 29% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 11-12-2005 21:57 ]

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 14:18
1-6 gewonnen, 184 ratings, 49*, nog steeds P3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

2 17jarige midds gekocht met redelijkPM/redelijk passen voor 110k ps. Redelijke keeper gepulled, op de TL gezet, en ook me beste def van 19, uitmuntend, op de TL Gezet voor slechts 1500000 O-) en een formidabele def van 19 voor slechts 600k

[ Voor 13% gewijzigd door Flipm0de op 11-12-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tekoop: hattrick team voor slechts 10k!

$#$%&*$%&&$^$)!#)!^$!^%@W!~!@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 13:55

Spypiet

Lit

Ruilen? ;)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zoiets wou ik ook al voorstellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Yes, veilig :) En gewoon uitzocht op plek 2-4.
Is vandaag toch nog mooi afgelopen. Nu naar mijn nest, want ik moet morgenochtend twee uur in de auto zitten :(

Iemand nog een systeembeheerdersklus in de aanbieding in regio rotterdam/den haag :? Ik word helemaal gek van dat autorijden elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damn mijn spelertjes onderschatten de boel weer... :( 0-0 tegen een zeer zwakke broeder (wel het enige team dat punten pakte tegen me dit seizoen, maar dat was een sterk kunstje van de matchengine! ;) )

Edit: En jawel mijn beste trainee eraf met een zware voetblessure...dat wordt een +5 waarschijnlijk! Zal maar weer artsen gaan aannemen dan.. :(

[ Voor 27% gewijzigd door -TheNose- op 11-12-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dacht ik ook, knieblessure, maar al met al 2 weken eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Woeii :7

1. El Tawheed SV 13 45 - 12 32

2. One Team 13 46 - 19 28

dit weekend:

El Tawheed SV - Offebek Thund 4 - 0
One Team - AC Utreg 5 - 5

Kampioen in debuutjaar van de VI (nadat ik er eerder uit gedegradeerd was in mijn eerste trainingsjaar). Ben overigens begonnen in de VIII. Twee keer op rij 2e, toen zat ik in de VI. Toen begon ik met trainen (waarom niet eerder? dom). Degradatie volgde, maar sindsdien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei en een van mijn beste mids met zijn tweede geel eraf... 8)7
Die mag in de slotwedstrijd dus ook niet meedoen...jammer dat ik dan geen record mid ratings kan halen... :(

Edit: inmiddels eindelijk 0-1 voor!

Edit2: Idd !@#$#$%%% +5 voor mijn beste trainee! :( :( :( :( :( :(

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 11-12-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Wat kan geluk en ongeluk toch dicht bij elkaar liggen he :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 14:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

jeuj, een kleine morele overwinning vanavond in de VIII.89 :P NMNH verslaat fc Dirkishorny met 1-3 door lekker vies te counteren. hoewel, 1 goal uit een counter en 2 goals uit dode spel momenten. 2 koppende spitsen waarvan er een ook nog eens goed kan spelhervatten heeft dus zin! Helaas is die spelhervatter er met rood afgegaan, dus volgende week thuis tegen de nummer 1 wordt nog ff puzzelen. vooral omdat er nog een spits in het ziekenhuis ligt. maar het gevecht om de plaatsen 3,4 en 5 blijft spannend!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Heerlijk, speler verkocht, 1 plaatsje opgeschoven in de compo (van 8 naar 7), tegenstander met 0-5 afgeslacht en dan ook nog ff een lekker persbericht eruit doen....

11-12-2005 Zondag... GEHAKTDAG !!!
Gehaktdag op woensdag ?? dikke neus drie bier. Op zondag wordt er gehakt gemaakt van tegenstanders, dan gaat het erom. Woensdag is alleen maar trainingsdag, zondag gaat het om het eggie. Zo ook nu weer raak voor FC Railrunner, 2 spelers van de tegenstander eruit geschopt, tegenstander verslagen... zondag GEHAKTDAG dus !!! Volgende week de meest interessante wedstrijd, uiteraard weer GEHAKTDAG !!! dit maal voor FC de Bossche Bollen.. OLIE BOLLEN !!! zij worden afgeserveerd, daar kunt U van op aan

en maar hopen dat de nummer 6 volgende week net aan verliest van de nummer 8 :p dan handhaaf ik me nog net....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfff mijn trainee is na de gezondheidsupdate nog steeds +5...dat betekend voor een 20 jarige toch snel een week of 2,5/3 toch? (effe geen zin om het op te zoeken). Dus ik twijfel nog om even een tijdelijke trainee aan te schaffen...maar ik heb maar 200k op de bank, vrees dat dat dan niet zo'n rendabele trainee gaat worden... :(

@Coca...waar staat die site waar je YP kan inschatten aan de hand van hun salaris ook alweer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 14:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Woei!

Kampioen in de X.344!!

Gewonnen van de nummer 3, en nummer 2 verloor onverwacht van de nummer 4. Dus niet meer in te halen :)

Toch wel leuk als je in Alltid Hatrick ziet dat dit de 4e sterkste Xe divisie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

G#$%^&*$#% ben weer gedegradeerd, maar we komen harder en beter terug (hoop ik). Maar ben wel schoppend ten onder gaan. Twee spelers van hem geblesseerd voor 4 en 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.