Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:37:
[...]

2x achter elkaar een goede pull.. denk dat ik met dit ritueel nog wel even doorga.
Hoop dat ze slechter spelen dan dat ze er uit zien dan. In ieder geval morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Lees ik hier nou helemaal niks over de sim-city achtige taferelen dat je je eigen stadion nu kan ontwerpen? :o

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 18-10-2005 09:56 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
Ik zag het net ook, ziet er wel lachen uit ;) Een stuk beter dan de oude setup, maar het is nog steeds niet echt een toevoeging aan het spel...

Ik zie liever mijn wedstijden met live rondlopend mannetjes dan een wedstrijdverslag van 20 regels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind het ook nog steeds niet echt een toevoeging. Hoop ook niet dat ze het koppelen/gaan koppelen aan je stadiongegevens. Dat je vergeet daar een tribune te plaatsen en dat er dan niemand komt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:11:
Ik vind het ook nog steeds niet echt een toevoeging. Hoop ook niet dat ze het koppelen/gaan koppelen aan je stadiongegevens. Dat je vergeet daar een tribune te plaatsen en dat er dan niemand komt.
LOL, zou een mooie zijn

toch is dit al beter, je kan je stadion bouwen tot slechts de capaciteit die je hebt.

Net maar even een zeer kunstig stadion in elkaar zitten draaien :) vind het toch wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Marzman schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:11:
Dat is dus wel wat ik me afvraag, aangezien ik 44999 plaatsen heb geloof ik waardoor ik geen laatste tribune kan plaatsen die de laatste plaatsen inneemt...

Aan de andere kant, niet supporters hebben niet eens een foto dus het lijkt me niet dat ze het koppelen ;). Stadion van Raateland is trouwens erg mooi! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

LOL, zou een mooie zijn

toch is dit al beter, je kan je stadion bouwen tot slechts de capaciteit die je hebt.

Net maar even een zeer kunstig stadion in elkaar zitten draaien :) vind het toch wel grappig!
Wauw :D zoveel fantasie heb je daarvoor nodig en het ziet er zelfs best leuk uit! _/-\o_ :D

[ Voor 26% gewijzigd door Royz op 18-10-2005 10:22 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Het ziet er in ieder geval vrolijk uit, dat stadion van jou :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

http://wwwX.hattrick.org/Common/arena3.swf

ook best een mooi stadion! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:46:
[...]

Hoop dat ze slechter spelen dan dat ze er uit zien dan. In ieder geval morgen.
lol, eentje is al verkocht en de ander komt misschien morgen in actie als die er niet voor 70K uitgaat.. Morgen staat er een aardig elftal maar het lijkt erop dat je weer behoorlijk wat A-spelers gaat opstellen dus het gaat lastig worden. Of zie ik het verkeerd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mochten er nog plekken vrij zijn in de GoT cup, mag ik de heren cupgeiten dan verzoeken mij als winnaar van vorig seizoen toch nog toe te laten tot de volgende ronde :? Als het niet kan is dat oké, maar nooit gescoten is altijd mis. Ik weet dat ik er eigenlijk geen aanspraak op maak, maar ik zou de cup graag proberen te verdedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensadg spelen altijd mijn b-team, dus ja dat zie je verkeerd :P

Natuurlijk door blessures kan iets veranderen, maar die heb ik niet op dit moment. Vorige week stond er één A-speler in de basis en viel er één in. Maar dat is morgen niet nodig.

Dat het is mooie van deze wedstrijden, op het moment dat er iemand geblesseerd word geschopt komt er een betere speler het veld in.

[God-mode]
Ik straf onmiddelijk :P
[/God-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:59:
[...]

LOL :)

@ woordvoerders:
uit de regels: Woordvoerder - Verbetert de houding van sponsors en supporters ten opzichte van je club.
kijk tim. aan jou heb ik wat. ik dacht dat je supps alleen werder beinvloed door de uitslagen(wat namelijk logisch is)

wat de fuck hebben woordvoerders met supporters te maken? en dokters met supporters en fysiotherapeuten emt sponsors en noem het allemaal maar op. die gekke zweed van HT was denk ik bezopen toen ie dat bedacht :) of het is vrouwen logica dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een woordvoerder kan natuurlijk wel in de media brengen dat er bepaalde beslissingen zijn genomen om het presteren van de club te verbeteren. Supporters weer wat blijer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Precies, moet je kijken hoe dol wij zijn op het Nederlands elfta, allemaal dankzij woordvoerder Kees Jansma:

Afbeeldingslocatie: http://www.knvb.nl/uploads/spelers/203-003868.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:32:
[...]

kijk tim. aan jou heb ik wat. ik dacht dat je supps alleen werder beinvloed door de uitslagen(wat namelijk logisch is)

wat de fuck hebben woordvoerders met supporters te maken? en dokters met supporters en fysiotherapeuten emt sponsors en noem het allemaal maar op. die gekke zweed van HT was denk ik bezopen toen ie dat bedacht :) of het is vrouwen logica dat kan ook.
waneer ga je de regels eens lezen :O :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit. regels zijn voor mietjes. het gaat zo ook prima. kun je nagaan als ik de regels WEL lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff mijn suporters zijn egt verwend ik verlies voor het eerst in de competitie gaan ze van in de wolken naar content :( en me sponsors gaan van in de wolken naar de zevende hemel :? egt raar :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Kan iemand een pre-bid doen op me speler? Till-Holger Göde (58119435) Vraagprijs: 600 000 €

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

At your service O-)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

thnx thnx _/-\o_

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey heb net iets ontdekt in HAM. je kan bij de 'economie' van je spelers het aantal dagen voor de TPE verlagen. hij pakt nu 56 dagen, maar aangezien de markt erg schommelt is dat niet altijd een reëel beeld van de echte prijs.

ik heb nu de TPE op 20 dagen gezet en hij komt op veel hogere bedragen uit(teamwaarde +1,5m ofzo)

het komt nu ook meer overeen met de TL vergelijking.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb ik net ook eens op 21 dagen gezet. Teamwaarde steeg met 3.1M. Eindelijk ruim boven de 30M.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:30:
hey heb net iets ontdekt in HAM. je kan bij de 'economie' van je spelers het aantal dagen voor de TPE verlagen. hij pakt nu 56 dagen, maar aangezien de markt erg schommelt is dat niet altijd een reëel beeld van de echte prijs.

ik heb nu de TPE op 20 dagen gezet en hij komt op veel hogere bedragen uit(teamwaarde +1,5m ofzo)

het komt nu ook meer overeen met de TL vergelijking.
Goed tip H3!N! Zal thuis gelijk eens aanpassen in HAM! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waar zit dat ergens in HAM? Misschien dat ik het niet heb omdat ik met een wat oudere versie werk, maar zie niks bij Economie wat ik in kan stellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je kan het instellen door op de speler te dubbelklikken, en dan op het tabblad economie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:50:
Je kan het instellen door op de speler te dubbelklikken, en dan op het tabblad economie :)
Ok, dan mis ik die optie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies daar ja. dat zit ook in oude versies. ik heb ook 6.0.xxx ofzo maar upgraden is er voor mij niet bij(vanwege een logische rede ;) )

team zit bij mij nu tegen de 15m aan en dat klopt nog steeds niet, maar de TPE's zijn iig wat realistischer.

ik snap niet hoe ham aan die TPE's komt trouwens. mijn nieuwe trainee is volgens HAM 153.000 waard en op HT transfervergelijking:

71138645 27-09-2005 2 120 <-deze is dus van mij
759 000 € 18 redelijk
67698599 27-06-2005 1 860
790 000 € 18 redelijk
54185196 25-02-2005 1 780
816 000 € 18 redelijk

nou ben ik geen wiskunde held, maar ik zie een behoorlijk verschil :)

iets anders. ik vond de functie beste wedstrijd en dan direkt een link naar de opstelling van die wedstrijd erg handig altijd voor aankopen. nou krijg je eerst de link naar de wedstrijd en moet ej daarna weer de opstelling aanklikken. vond die funktie nou juist zo handig :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Zo ik had me zondag echt een heerlijke YP!

Lennart Carstens (79465486)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 940
Loon: 992 €/week
Eigenaar: FC Bakkie
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

En dan mag hij komende woensdag ook nog eens tegen Xanathorn spelen in de beker :D zal wel mijn eindstation worden daar niet van ;)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
bakbakbak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:29:

Lennart Carstens (79465486)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!

Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 940
Loon: 992 €/week
Eigenaar: FC Bakkie
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

En dan mag hij komende woensdag ook nog eens tegen Xanathorn spelen in de beker :D zal wel mijn eindstation worden daar niet van ;)
Sorry maar op verzoek van H3!N mogen alleen nog YP met een TSI van <40 gepost worden... ;) :P

Mooie pull man, ik hoop dat ik ooit nogeens zoiets pull... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
bakbakbak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:29:
Gewoon ontslaan zo'n kneus, heb je niets aan 8)7

Damn, die zal wel een leuk bedrag gaan opleveren. Wel opvallend dat je niet in onze fed zit. Zullen we dan toch geen goede pulls kunnen krijgen hier :?

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 19-10-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Geen idee... wat is de beste YP van dit seizoen van onze fed?

Ik had een redelijk keepen van 17jaar die er voor 573k uit ging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn beste pull was een winger die voor 63k ging :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

18 jarige wingert voor 31k is mijn beste dit seizoen :P
vorig seizoen was 40k de duurste pul
seizoen daarvoor 51k :P

haha... wat een winstgevende jeugd heb ik :) (staat al op uitstekend)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:49:
18 jarige wingert voor 31k is mijn beste dit seizoen :P
vorig seizoen was 40k de duurste pul
seizoen daarvoor 51k :P

haha... wat een winstgevende jeugd heb ik :) (staat al op uitstekend)
een van 2k en een van 1k. Over een uitstekende jeugdopleiding gesproken ;) Wat een superseizoen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat een pukkels qua pullen zijn jullie :9

Ikzelf (en ik ken er zat andere) pullen toch echt om de zoveel tijd een pull die er voor een paar ton uitgaat. Ikzelf sta trouwens alweer een seizoen droog moet ik eerlijk bekennen, maar een maat van mij heeft al 2x uitstekend gepulld.

Mijn SH-er schiet in de een friendly in de eerste helft toch al 4 doelpunten in, kijken of hij de 10 haalt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:29:

Ikzelf (en ik ken er zat andere) pullen toch echt om de zoveel tijd een pull die er voor een paar ton uitgaat. Ikzelf sta trouwens alweer een seizoen droog moet ik eerlijk bekennen, maar een maat van mij heeft al 2x uitstekend gepulld.

Mijn SH-er schiet in de een friendly in de eerste helft toch al 4 doelpunten in, kijken of hij de 10 haalt O-)
Dan mag je ons weleens gaan vertellen hoe we dan WEL moeten pullen! :P
Ach geluk is met de dommen zeggen ze toch altijd? :)

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 19-10-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:38:
Mijn beste pull een 18 jarige goed verdediger, verkocht voor 113000.
Best redelijk voor een goed jeugdopleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:13:
[...]

Dan mag je ons weleens gaan vertellen hoe we dan WEL moeten pullen! :P
Ach geluk is met de dommen zeggen ze toch altijd? :)
Nou, vooruit.

Je gaat eerst een avondje stappen (zaterdag dus). Per 5 biertjes ga je naar de wc en ga je met je hoofd in de wcpot hangen, hier moet je er goed op letten dat je hele hoofd erin komt te zitten. Dus niet sjoemelen, want dan kan je je yp wel schudden. Uiteraard een handoek + kam en event. gel meenemen, anders is het een beetje lullig he.

Zorg dat je in de loop van de avond een kerel aan de haak slaat (voor de dames wat makkelijker dan de mannen onder ons). Het liefst een breedgeschouderde neger met een grote ... :) Giet hem helemaal vol met drank, zodat je hem alles kan laten doen. Dat doe je dan ook, en je gaat met hem mee naar huis (iig niet voor 02:00 uur). Vervolgens leg je hem in bed, zet er een emmer naast en vraagt hem waar de computer zit.

Dit is een belangrijk moment, zorg dat je je t-shirt binnenstebuiten aanhebt, en zet op precies 10min over heel (maakt dus niet uit welk uur) de computer aan. Nou, dan is het verder heel simpel, je start Internet Explorer op, gaat naar www.hattrick.org, logt in, gaat naar club en drukt op veldspeler (keeper is voor mietjes) bij het gedeelde 'jeugdopleiding'.

Ik zeg het je, gegarandeerd een +40 TSI (wat betekent dat je hem dan helaas niet mag posten hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ziggy zal er eens over nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Shit ik gebruik altijd Firefox. Dus dat doe ik altijd fout! :P

[ Voor 80% gewijzigd door -TheNose- op 19-10-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:49:
[...]

Nou, vooruit.

Je gaat eerst een avondje stappen (zaterdag dus). Per 5 biertjes ga je naar de wc en ga je met je hoofd in de wcpot hangen, hier moet je er goed op letten dat je hele hoofd erin komt te zitten. Dus niet sjoemelen, want dan kan je je yp wel schudden. Uiteraard een handoek + kam en event. gel meenemen, anders is het een beetje lullig he.

Zorg dat je in de loop van de avond een kerel aan de haak slaat (voor de dames wat makkelijker dan de mannen onder ons). Het liefst een breedgeschouderde neger met een grote ... :) Giet hem helemaal vol met drank, zodat je hem alles kan laten doen. Dat doe je dan ook, en je gaat met hem mee naar huis (iig niet voor 02:00 uur). Vervolgens leg je hem in bed, zet er een emmer naast en vraagt hem waar de computer zit.

Dit is een belangrijk moment, zorg dat je je t-shirt binnenstebuiten aanhebt, en zet op precies 10min over heel (maakt dus niet uit welk uur) de computer aan. Nou, dan is het verder heel simpel, je start Internet Explorer op, gaat naar www.hattrick.org, logt in, gaat naar club en drukt op veldspeler (keeper is voor mietjes) bij het gedeelde 'jeugdopleiding'.

Ik zeg het je, gegarandeerd een +40 TSI (wat betekent dat je hem dan helaas niet mag posten hier).
Dat doe jij dus uiteraard ook elke week :P

Mijn YP van deze week is ook de beste die ik in 3 jaar gepulled heb, Had ooit eens een YP van 8 ton maar daar hield het mee op. Op het moment is er iets meer dan 2 mil geboden maar ik verwacht dat dat vanavond nog wel oploopt. Jammer dat ik ws niet online ben tijdens de deadline, ik hoop wanneer ik dan dus inlog veel berichten bij Mijn Hattrick te hebben staan ;)

Overigens heb ik wel in de fed gezeten maar ben eruit gegaan omdat ik eens ergens anders wilde kijken. Heb nu weer een slot vrij dus zal me f aanmelden :)

[ Voor 11% gewijzigd door bakbakbak op 19-10-2005 15:14 ]

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
zou het niet doen want dan is het dus gedaan met je goede YP's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus tot nu toe in 2 RL jaren 1 goede yp gehad...
Ik was ff terug aan het denken aan de avond/nacht ervoor... en...
HET KLOPT PRECIES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:29:

wij doen het al goed zonder die miljoenen pulls kun je nagaan MET ziggy. het moet wel eerlijk blijven voor de rest hé? domme mensen pullen goed en de taktische helden niet :P

en ik pull ook altijd als ik half in coma lig na het zuipen in de kroeg of na een feest om een uurtje of 10 's ochtends :) dat zijn de mooitste tijden alleen eheft nog niet zoveel effect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij deze week een spits/verdediger voor 164 000 (sta ik hiermee in de top 3 ;))ook niet echt geweldig maar m'n jeugdopleiding staat ook pas sinds kort op goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6e ronde cup is het inmiddels al weer ofniet? :) Ben benieuwd dit keer. elke ronde wordt nu behoorlijk pittig. Eens kijken of we kunnen winnen van deze VIer :)

Zal er toch een keer moeten eruit knallen met 18jarige trainees op me middenveld. Helaas op werk en kan door proxy eht weer eens niet volgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:56:Helaas op werk en kan door proxy eht weer eens niet volgen :(
Goh, zelfde proxy als mij misschien? :) de woonboulevardproxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Gelden getrainde eigen YP's ook? Dan kom ik met 3,8 miljoen vast op nr 1 dit seizoen. ;)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet zo dat je maximaal met 5 spelers per linie kan spelen, en speel je dus met 6 man op het middenveld (vleugels 2x + centraal 4x), dat je dan de training verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:16:
Was het niet zo dat je maximaal met 5 spelers per linie kan spelen, en speel je dus met 6 man op het middenveld (vleugels 2x + centraal 4x), dat je dan de training verliest?
:) ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
maximaal 3 innerspelers per linie, dus max 3 aanvallers, 5 verdedigers, 5 middenvelders (omdat je dus vleugels hebt)

[ Voor 15% gewijzigd door sarinsarin op 19-10-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:10:
[...]

Goh, zelfde proxy als mij misschien? :) de woonboulevardproxy
Ja die ja :P anderhalf jaar geleden was het nog relax toen we alles nog konden. mooi handelen op HT toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:16:
Nee dat was niet zo, het IS nog steeds zo! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:33:
[...]

Nee dat was niet zo, het IS nog steeds zo! ;)
dat dacht ik al ;)

Overigens heb ik die fout niet gemaakt heur (maat van mij). Ben wel een keer een training verloren door totaal meer dan 10 trainers in te huren (keepers + assistent) - in het begin.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe transfer evaluation die er op databased.at/hattrick komt te staan lijkt me wel handig, dus ik stel voor dat we allemaal even onze transfers doorgeven op: http://www.databased.at/hattrick/HTPE/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een blamerende 5-2 nederlaag gaat het nu weer de goeie kant op in de GoTcup. sta alweer 0-4 voor in de 20e minuut. Als A2united ook wint hebben we beide 6 punten maar is het onderlinge resultaat voor hem dus beter of telt het doelsado? in dat geval zit het wel goed :)

Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 4 739 € aan entreegeld. das lang geleden dat ik zoveel geld verdiende aan een friendly :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Kan iemand voor mij regel 21 en 25 van het hattrick regelementen boek hier posten? aub? ken het niet vinden namelijk....

0-5 voor, grote kans dat ik toch door ga :)

[ Voor 17% gewijzigd door Swanfield op 19-10-2005 18:12 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:31
GoT Cup

GoT Cup

GoT Cup

Waar!! blijven!! die!! INSCHRIJVINGEN!!

Met 43!! teams(daar zitten ook nog alle teams van de voorrondes in, dus trek er maar 14!! af) kunnen wij geen GoT waardige Cup maken... |:(

Of is iedereen echt aan het :Z

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Mils schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:26:
GoT Cup

GoT Cup

GoT Cup

Waar!! blijven!! die!! INSCHRIJVINGEN!!

Met 43!! teams(daar zitten ook nog alle teams van de voorrondes in, dus trek er maar 14!! af) kunnen wij geen GoT waardige Cup maken... |:(

Of is iedereen echt aan het :Z
Hmm zou het niet minder kunnen zijn omdat er nu dus al zoveel afvallen?

Misschien beter om toch nog bij te vullen met nummers 2 ofzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Goh, dacht dat ik het slecht deed :*)

Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 650 € aan entreegeld.

Maar ik ga helaas wel verliezen, sta al 0-3 achter :'(

[ Voor 21% gewijzigd door fulgore op 19-10-2005 18:33 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:56:
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 4 739 € aan entreegeld. das lang geleden dat ik zoveel geld verdiende aan een friendly :)
Moet je is naar het buitenland gaan, alhoewel niet altijd, maar daar heb ik wel een paar keer 14k gekregen aan entreegeld. Daarvan moet dan nog 6k (reiskosten) af, en dan zit je toch tegen de 8k.
Eerlijk is eerlijk, ik maak soms ook wel eens verlies (al zat dat niet meer zijn dan 2k), maar in het buitenland kun je best aardig beuren. En je krijgt natuurlijk het nutteloze (voor sommige niet) vlaggetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:31
Damien2004 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:30:
[...]

Hmm zou het niet minder kunnen zijn omdat er nu dus al zoveel afvallen?

Misschien beter om toch nog bij te vullen met nummers 2 ofzo?
De nummers 2 zitten er dan al bij. We hebben nu 15 teams voor de volgende rondes

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:34:
[...]

Moet je is naar het buitenland gaan, alhoewel niet altijd, maar daar heb ik wel een paar keer 14k gekregen aan entreegeld. Daarvan moet dan nog 6k (reiskosten) af, en dan zit je toch tegen de 8k.
Eerlijk is eerlijk, ik maak soms ook wel eens verlies (al zat dat niet meer zijn dan 2k), maar in het buitenland kun je best aardig beuren. En je krijgt natuurlijk het nutteloze (voor sommige niet) vlaggetje :)
Ik nodig gewoon altijd een buitenlandse ploeg uit. Ik zit pas in IX, maar kreeg toch dit weer te lezen:
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 456 € aan entreegeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft zo'n idee dat hij z'n gezicht voorlopig even beter niet kan laten zien in het Marco di Basta Stadium....

Supporters: moorddadig .......

6-0 (ingecalculeerde) nederlaag tegen een V en dat vonden ze niet echt leuk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:50:
[...]

Ik nodig gewoon altijd een buitenlandse ploeg uit. Ik zit pas in IX, maar kreeg toch dit weer te lezen:
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 5 456 € aan entreegeld.
Het gaat mij niet om het geld, maar om het vlaggetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de toekomst veel geld heb ga ik ook vlaggetjes sparen. Voorlopig speel ik alleen uit, als de ploeg die mij die week heeft bezocht, een uitnodiging stuurt voor een return. Dan vind ik het een beetje asiocaal om te weigeren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:54:
Als ik in de toekomst veel geld heb ga ik ook vlaggetjes sparen. Voorlopig speel ik alleen uit, als de ploeg die mij die week heeft bezocht, een uitnodiging stuurt voor een return. Dan vind ik het een beetje asiocaal om te weigeren namelijk.
komop zeg :o

Ten eerste, boeiend
Ten tweede, kost helemaal geen extra geld

conclusie: begin nu gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:34:
[...]
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 124 € aan entreegeld.

Gaat inderdaad goed, en ik ga wel voor de vlaggetjes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 19-10-2005 19:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het gewoon hoe hoger de club speelt, hoe meer toeschouwers er op af komen :).

Ow, en die 6-mans middenveld was dus mijn fout :'). Ik dacht, laat ik is 451 spelen ipv 352. Nou, dat heb ik geweten hoor, heb een kereltje dus niet als extra verdediger gezet maar als middenvelder. Laat ik nou net deze week een trainee, die vrijdag zou stijgen, willen verkopen zodat ik mij nog wat kon versterken voor de wedstrijd van het seizoen voor ons. Zuur hoor :+. Gelukkig had ik hem nog niet op TL gezet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:56:
na een blamerende 5-2 nederlaag gaat het nu weer de goeie kant op in de GoTcup. sta alweer 0-4 voor in de 20e minuut. Als A2united ook wint hebben we beide 6 punten maar is het onderlinge resultaat voor hem dus beter of telt het doelsado? in dat geval zit het wel goed :)

Goed nieuws voor je, A2 united moest tegen mijn broertje en het is 0-0 geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
de spelhervatter van mijn internationale friendly tegenstander:
Gertheo van Heythuischen tot Eindehoven (38844970)
zo'n naam verzin je toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

sarinsarin schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:34:
de spelhervatter van mijn internationale friendly tegenstander:
Gertheo van Heythuischen tot Eindehoven (38844970)
zo'n naam verzin je toch niet
Nee, daarom wordt het automagisch gegenereed :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
maar iemand heeft toch echt ooit die achternaam er in zitten rammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAHHH met 3-1 verloren en val dus terug van de eerste na de derde plaats in de GOT-Cup. Nou ja gaan we toch weer vlaggentjes zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:25

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

5-2 verloren, wordt daarmee 2e, want had andere 2 wedstrijden gewonnen.

Maar ik begrijp dus dat ik als 2e toch doorga in de GoT cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-8 tegen chefs fusion. ik ga dus door op doelsaldo als eerste van de poule :)

ik hoef geen vlaggetjes. dat vind ik echt totaal niet boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
OMG speelt mijn tegenstander in de GOT cup met zijn opa team met zijn volledige A-team! 8)7
En schopt mijn trainee er ook nogeens uit met +4...heerlijk! En bedankt he! :r

Ga aanstaande vrijdag maar even een nieuwe trainee halen om de komende twee weken te trainen...kijken of ik de tsi weer een beetje in kan schatten! :P

[ Voor 31% gewijzigd door -TheNose- op 19-10-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is pas een bruut voetballand

Competitie: I.1 (98772)

Land: Trinidad & Tobago
Divisie: 1 van de 3

6 wo's in de ere divisie en van het nationale team wint een IX team hier nog met zijn keeper in de spits...

HUP LEO! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

251 vs. 217 in ratings

had een briljant (zeer hoog) middenveld, overklas hem totaal en vlieg toch met 2-3 in de verlening uit de beker :(

k*tspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonde :( je had echt dik moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:14:
OMG speelt mijn tegenstander in de GOT cup met zijn opa team met zijn volledige A-team! 8)7

Ga aanstaande vrijdag maar even een nieuwe trainee halen om de komende twee weken te trainen...kijken of ik de tsi weer een beetje in kan schatten! :P
geen kwaad woord over mijn opa's ja >:)

had btw toch echt wel 2 wissels gedaan :o

maar goed 1e in de poule met 9 punten B)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jammer. Ik lig nu ook uit de beker terwijl ik hem volgens de ratings toch had moeten winnen.
Zondag mijn B-team opgesteld tegen de nr 1, ben ik vergeten te counteren.

Behoorlijke kutweek dus.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:14:

Donderdag kopen...liefst eentje die al gespeeld heeft. Heb je een week extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:41
Gisteren even een paar spelers verkocht.
2 112 000 gekregen voor een verdediger met een tsi van 12 960
Dat is toch een net bedrag.
Ik heb dus nu wat centjes te besteden.
Mijn verdediging is goed, middeveld zou wel wat versterking kunnen gebruiken.
Positiespel en passen zijn toch het belangrijkst bij een middevelder?
Enig idee wat voor middevelder ik voor 2 000 000 kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conditie en pm is het belangrijkst.

voor 2m koop je maximaal een briljant pm met msch zwak/matig passen. maar meer niet.

ja of een wonderbaarlijke opa misschien, maar dat zou ik zelf nooit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister door in de beker door niet al te veel inspanning te leveren. Lullig voor maestroTim. ik had oude ratings: brilliant :( maar dit wel genoeg voor plekje in de volgende ronde. Volgende tegenstander wordt denk ik te lastig maar, daar gaan we weer een leuke strategie tegen aan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het aantal inschrijving zo blijven voor de GOT-cup gaan de nummers drie dan ook nog door. Dat zou mijn verblijf in de GOT-cup nog even velengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
odan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:36:
[...]

geen kwaad woord over mijn opa's ja >:)

had btw toch echt wel 2 wissels gedaan :o

maar goed 1e in de poule met 9 punten B)
Het is maar waar je blij van wordt...ik zou als ik jou was eerst maareens naar je training kijken. Niet lullig bedoeld hoor, maar met die opa's van jou kan je nooit doorgroeien natuurlijk...en is straks je enige prestatie dat je een ronde door was in de GOT cup! 8)

Ik ga volgende week kijken of ik in Polen kan spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig win je niet altijd met betere stats, zo is het irl toch ook niet? Maakt het nog leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

-CKY2K- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:21:
[...]

Het is maar waar je blij van wordt...ik zou als ik jou was eerst maareens naar je training kijken. Niet lullig bedoeld hoor, maar met die opa's van jou kan je nooit doorgroeien natuurlijk...en is straks je enige prestatie dat je een ronde door was in de GOT cup! 8)

Ik ga volgende week kijken of ik in Polen kan spelen... :)
volgend seizoen ga ik daar aan beginnen.

dan gaan 2 of 3 van mijn oudere (opa's) eruit voor aardig wat geld (hoop ik) en dan gaan we geld in wat jonge spelers gooien.

maar goed wees niet getreurd de kansen dat je door zou gaan waren toch al erg klein ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij bent wellicht door in de GoTcup, maar hij heeft zometeen miljoenen trainees en jij opa's van 31 die geen fuck opleveren. ik weet wel wie ik liever zou zijn hoor :)

waarom koop je in godsnaam geen 18 jarigen met een hoofdstat redelijk die je gaat trainen? kosten ook niks. je team groeit nu totaal niet. ik snap het echt niet hoor....

maargoed lekker zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:38:
jij bent wellicht door in de GoTcup, maar hij heeft zometeen miljoenen trainees en jij opa's van 31 die geen fuck opleveren. ik weet wel wie ik liever zou zijn hoor :)

waarom koop je in godsnaam geen 18 jarigen met een hoofdstat redelijk die je gaat trainen? kosten ook niks. je team groeit nu totaal niet. ik snap het echt niet hoor....

maargoed lekker zelf weten :)
Thx for the backup H3!N! ;) Snap ook niet waarom je denkt dat die opa's geld op gaan leveren, die worden alleen maar minder waard naarmate ze ouder worden! :o
Idd ik heb straks lekker miljoenen en jij lekker niet! :P ;) :+ :D ...etc...

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 20-10-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eigenlijk nooit opa's gehad :P Heb er misschien 1 of 2 in me team. denk dat 1 basiselftal speler nu 29 is(oud NL-elftal speler). het heeft idd waeinig zin om met oudjes te spelen. Is korte termijn werk. Wat (zeker) bij Hattrickniet gaat werken.

Er staat nog wel een leuke start strategie van Wubmaster hoe je in het begin beste kan aanpakken, kun je vinden in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:19:
[...]

Donderdag kopen...liefst eentje die al gespeeld heeft. Heb je een week extra...
Er staan er welgeteld 2 op de lijst momenteel met redelijk verdedigen/ redelijk passen...waarvan de TSI ook aan de lage kant van is...ga er eentje wel kopen, heb ruimte voor 3 weken training voor die gast, dan istie goed/redelijk en heb ik weer iets van 200k verdient... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik back niemand. ik snap het gewoon niet. dit is pure training verkloting en dat is zonde. wellicht wordt je kampioen met betere opa's dan trainees, maar uiteindelijk krijg je de rekening gepresenteerd hoor :)

zit je daar in je nieuwe compo met opa's terwijl iedereen miljoenen verdiend aan zijn verkopen en versterking haalt. degradeer je weer net zo hard. het is leuk op korte termijn, maar je team groeit er niet door in tegendeel zelfs.... je maakt er keihard verlies mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:47:
nou ik back niemand. ik snap het gewoon niet. dit is pure training verkloting en dat is zonde. wellicht wordt je kampioen met betere opa's dan trainees, maar uiteindelijk krijg je de rekening gepresenteerd hoor :)

zit je daar in je nieuwe compo met opa's terwijl iedereen miljoenen verdiend aan zijn verkopen en versterking haalt. degradeer je weer net zo hard. het is leuk op korte termijn, maar je team groeit er niet door in tegendeel zelfs.... je maakt er keihard verlies mee.
H3!N is lid van het anti opa front! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

Er staan er welgeteld 2 op de lijst momenteel met redelijk verdedigen/ redelijk passen...waarvan de TSI ook aan de lage kant van is...ga er eentje wel kopen, heb ruimte voor 3 weken training voor die gast, dan istie goed/redelijk en heb ik weer iets van 200k verdient... :P
Als je echt een beetje wil (semi) skilltraden, dan zul toch echt niet naar de TSI maar naar het salaris gaan kijken hoor. Daar kan je namelijk echt aan zien hoe hoog iemand in zijn skill zit. TSI heb je (zeker als er meerdere skill boven zwak zitten) al helemaal niks meer aan, zeker aangezien vorm enzo er ook nog invloed op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:52:
[...]

H3!N is lid van het anti opa front! ;)
nee ik ben lid van het anti training verneuking front :)

opa's zijn prima(nouja tot op zekere hoogte), maar niet op je traningslinie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Ja maar naar het salaris kijken heeft alleen zin aan het begin vh seizoen, of alleen bij YP's.
Aangezien de TSI wekelijks geupdate wordt en het salaris jaarlijks.
Dus aan de hoogte vd TSI kun je zien hoe ver iemand al is, aan het salaris zou je alleen af kunnen leiden hoe hoog/laag iemand op zijn skill was aan het begin van het seizoen
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.