☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Anoniem: 7533
* Anoniem: 7533 moet nog uit zijn dromen ontwaken met een bakkie leut
het was wel een mooie duscussie en daarvoor is dit forum!
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-10-2005 08:55 ]
Anoniem: 153091
Je moet vooral de conditie niet vergeten....lameeuw schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 08:51:
Owkeej, geen team maar toch ff een vraag (mjah, je blijft toch bezig met lezen terwijl je op een team wacht)
Aan de hand waarvan stijgt of daalt de TSI ?? Okee, de vorm en blessures, maar wat verder nog ?? Ervaring, skills, leeftijd, teamgeest..... en is er een manier om te voorzien of de TSI stijgt of daalt ??
Das ook een skill hoorAnoniem: 153091 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:58:
[...]
Je moet vooral de conditie niet vergeten....
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Spelhervattingen telt niet mee met TSI evenals alles wat te maken heeft met karakter, leiderschap, ervaring enz.lameeuw schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 08:51:
Owkeej, geen team maar toch ff een vraag (mjah, je blijft toch bezig met lezen terwijl je op een team wacht)
Aan de hand waarvan stijgt of daalt de TSI ?? Okee, de vorm en blessures, maar wat verder nog ?? Ervaring, skills, leeftijd, teamgeest..... en is er een manier om te voorzien of de TSI stijgt of daalt ??
tsi stijgt door te trainen en door vorm stijgingen. bij vormdalingen en blessures daalt de tsi. of de tsi ook daalt met alleen een pleister weet ik niet zeker, maar in dat geval denk ik een klein beetje.
Anoniem: 94195
Ook met pleister, maar dat is miniem.Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:17:
[...]
Spelhervattingen telt niet mee met TSI evenals alles wat te maken heeft met karakter, leiderschap, ervaring enz.
tsi stijgt door te trainen en door vorm stijgingen. bij vormdalingen en blessures daalt de tsi. of de tsi ook daalt met alleen een pleister weet ik niet zeker, maar in dat geval denk ik een klein beetje.
edit:
De tsi daalt trouwens ook naarmate de leeftijd stijgt, boven de 29 toch? Of komt dat alleen zodra er een skill daalt? (als gevolg van de leeftijd)
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 15-10-2005 17:36 ]
Precies, alleen is het niet vanaf 28jaar, maar vanaf 29jaar. Althans, de zichtbare skilldaling .Joss schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:01:
nouja, allebei natuurlijk, na 28 kan skilldaling (onzichtbaar & zichtbaar) al voorkomen en dus daalt de TSI, maar ook de leeftijd zelf op zich heeft gevolg voor de TSI want een wonderbaarlijk 34 jaar heeft niet netzoveel TSI als een wonderbaarlijk 20 jaar
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 15-10-2005 18:09 ]
In de regels is het ook vagelijk omschreven: Zodra een speler de 30 nadert, zullen zijn vaardigheden minder worden. Dit proces vindt niet continu plaats, maar in stappen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
je kunt de hoogste bieder overbieden.Royz schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:23:
Heb ik net een speler op de transferlist gezet en heb er meteen spijt van. Kan niet ongedaan worden gemaakt he? Jammer hoor!
Dat kan ik dan niet verklaren idd, ik heb het iig meerdere malen gelezen (engelstalige site, weetniet meer waar of wat) dat het vanaf 29jaar is. De dalingen vinden dan op maandag plaats. Fout dusJoss schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:20:
verklaar dan maar eens hoe mijn (toenmalig) 28 jarige spits van redelijk naar matig scoren daalde, veel succes met je uitleg![]()
In de regels is het ook vagelijk omschreven: Zodra een speler de 30 nadert, zullen zijn vaardigheden minder worden. Dit proces vindt niet continu plaats, maar in stappen.
Het zal alleen niet zo snel voorkomen op die leeftijd, maar het kan wel. Zoals ook in de regels staat groeit de kans op dalingen naarmate de leeftijd hoger wordt.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Heb een cheater in mijn leaque, het bewijs:
Fc murke (506586) - bij mij in de leaque
FC Memoli (147163) - zijn tweede team
Paar weken terug verkocht fc murke zowat zijn hele team op enkele kut spelers na, die wou niemand hebben. Ik denk, die begint met een fris elftal en gaat helemaal opnieuw beginnen. Lekker trainen, degraderen en later keihard terugkomen. Maar nee, zijn enige aankoop was:
Gijs van Puijenbroek (26638366)
30 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 520 €/week
Eigenaar: Fc murke
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
voor maar liefst 875k (uiteraard van zijn tweede team, fc memoli)
Vandaag heeft hij zijn tweede aankoop gedaan, weer van fc memoli.
Willem-Alexander Renes (14229346)
27 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 80
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Fc murke
voor een slordige 1.5 miljoen
Hoe opzichtig wil je cheaten
Heb hem vd week aangegeven, maar hoe lang duurt zoiets precies??
nouja we nemen het maar voor lief, maar het is uiteraard pure onzin. dat je het spel een realistisch tintje geeft ok, maar doe het da gewoon goed.
Tsjah, maarja anders zou het spel wel een stuk minder leuker zijn. Stel dat ze niet dalen, wat heeft het dan nog voor zin om te gaan trainen? Dan verkoop je de trainees niet meer zo makkelijk denk ikAnoniem: 7533 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:26:
ik vind het echt pure bullshit dat een speler vanaf zijn 27e al in skill kan dalen. het is een spel ok, maar in het echt zal een speler vaak juist op die leeftijd op zijn top zijn. echte skilldalingen krijgt een speler ook niet alleen de conditie/fysiek gestel neemt af. pas als een speler echt oud wordt zullen ook de skills daadwerkelijk afnemen(laten we zeggen vanaf 35 ofzo)
nouja we nemen het maar voor lief, maar het is uiteraard pure onzin. dat je het spel een realistisch tintje geeft ok, maar doe het da gewoon goed.
Ideaal zou een middenvelder zijn die meer waard gaat worden door de halve pm-training, maar misschien moet ik dat nog even vergeten.
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 15-10-2005 19:41 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 104588
Tja ik weet het niet, vorig seizoen zat bij mij ook zo'n gast die dit ook deed. Heb het 3x doorgegeven maarja niks gemerkt het hele seizoen. Het team waarmee hij voordeel behaalde bestaat nog steeds, het andere is weg. Dus eigelijk is het idee nog niet zo slecht, ze doen er toch weinig tegen.
Anoniem: 83760
Je traint PM dus? anders zou ik lekker een kale winger kopen en hem aanvallend zetten. Kosten geen drol, maar zijn toch erg effectiefMarzman schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:39:
Ik heb 1 tot 1,3 mln te besteden voor een aanvaller en/of een vleugelspeler. Iemand tips? Ik zit zelf te denken aan een vleugelspeler die die goed is op de vleugel, maar ook mijn middenveld wat versterkt. (omdat ik over een paar weken mijn beste middenvelder ga inruilen voor een nieuwe trainee).
Ideaal zou een middenvelder zijn die meer waard gaat worden door de halve pm-training, maar misschien moet ik dat nog even vergeten.
over cheaten gesproken:
datum: 10-10-2005 van SV Jonkmanovic aan: unbeatable fc voor: 27 540 000 €
en z´n TSI: 0
Ik heb toch andere ervaringen gehoord (en ik hoop dat die kloppen, want ik vind het alleen maar goed dat cheaten zo moelijk gemaakt wordt).Anoniem: 104588 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:59:
[...]
Tja ik weet het niet, vorig seizoen zat bij mij ook zo'n gast die dit ook deed. Heb het 3x doorgegeven maarja niks gemerkt het hele seizoen. Het team waarmee hij voordeel behaalde bestaat nog steeds, het andere is weg. Dus eigelijk is het idee nog niet zo slecht, ze doen er toch weinig tegen.
/▌
Ja ik train pm.Anoniem: 83760 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:01:
[...]
Je traint PM dus? anders zou ik lekker een kale winger kopen en hem aanvallend zetten. Kosten geen drol, maar zijn toch erg effectief
over cheaten gesproken:
datum: 10-10-2005 van SV Jonkmanovic aan: unbeatable fc voor: 27 540 000 €
en z´n TSI: 0
/▌
Dan laat ik de tips over aan PM-trainers
kale winger als in geen passing en geen pm? zou persoonlijk nooit mijn keuze zijn. wil wel minimaal matig/redelijk passen hebben bij wingers en matig/redelijk pm. als je een jonkie koopt op de wing pakt ie toch 1 skillup per seizoen. van matig naar goed zal nooit echt veel opleveren, maar van goed naar formidabel in 2 seizoenen uiteraard wel erg veel.Anoniem: 83760 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 20:01:
[...]
Je traint PM dus? anders zou ik lekker een kale winger kopen en hem aanvallend zetten. Kosten geen drol, maar zijn toch erg effectief
nadeel is dat zulke gasten(jong, pm, passing, winger, conditie) echt duur zijn. dan ben je die volledige 1.3m wel kwijt.
eerst bestede ik nooit veel aandacht aan de 50% pm training op de vleugel en nu ook nog steeds niet veel heb alleen 1 jonge winger gekocht die lekker meetraint. die oudjes presteren nog prima voorlopig(2x 3,5*)
ik had dit gekocht voor 1.25m: 19jr formidabe wing, goed passen, matig pm, matig conditie, matig verdedigen. aangezien ie dus en pm traint en conditie tussenseizoen en ook nog wrsch passen tussenseizoen wordt ie aanzienlijk meer waard. en ik hou hem ook wel seizoen of 3/4 denk ik.
dus met die 1.3m kan je ook iets in die geest halen en de ratings liegen er niet om(wereldklasse wing) dus je krijgt waar voor je geld
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-10-2005 20:43 ]
Train je wél PM is het natuurlijk wél aan te raden om bijstats te kopen, daar wordt simpelweg bruut voor betaald.
Dat kan maar zo eens 6 maanden durenHeb hem vd week aangegeven, maar hoe lang duurt zoiets precies??

Het bericht dat mijn team geblokkeerd was kwam dus pas na 5 a 6 maanden spelen na de bewuste transfer.... en dat terwijl ik net in de laatste match promotie had afgedwongen
[ Voor 16% gewijzigd door lameeuw op 15-10-2005 22:11 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Niets ten nadele van du - maar dan wordt je niet eens geband?lameeuw schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:07:
[...]
Dat kan maar zo eens 6 maanden durenIk ben mijn team kwijt geraakt omdat ik in het begin niet doorhad dat een vriend van mij ietwat teveel voor een speler van mij bood (ging om een veel lager bedrag overigens) en aangezien ik nog maar net met Hattrick was begonnen dacht ik alleen maar: woeiii, centen
Een league genoot had er melding van gemaakt en aangezien we nogal eens bij elkaar inlogden was ik dus als ontvanger van de centen ineens de pineut....
Het bericht dat mijn team geblokkeerd was kwam dus pas na 5 a 6 maanden spelen na de bewuste transfer.... en dat terwijl ik net in de laatste match promotie had afgedwongen
Ja, maar na 7 weken mag je weer een nieuw team aanvragen!Anoniem: 94195 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:59:
[...]
Niets ten nadele van du - maar dan wordt je niet eens geband?(omdat je nieuw team krijgt)
Heeft iemand nog een wereldklasse/bovennatuurlijk mid te koop staan voor een vriendenprijsje?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Niet als je een keer je team kwijt raakt, als het meerdere keren gebeurt krijg je wel een lifetime ban.Anoniem: 94195 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:59:
[...]
Niets ten nadele van du - maar dan wordt je niet eens geband?(omdat je nieuw team krijgt)
/▌
Vanavond ga ik toch maar niet piccen aangezien het in mijn compo nog weleens op doelsaldo beslist zou kunnen worden heb ik besloten mijn tegenstander van vanavond te verpletteren!
vanavond tegen één van de "mindere" in de competitie, maarja van een goed seizoen kan ik nou ook al niet meer spreken dus... we zien wel weer
Anoniem: 149589
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
pffffff denken jullie dat deze verkoopbaar is?
Heb het 2x gemeld via Hattrick zeg maar, 2 dagen na elkaar, en binnen een week was het afgelopen met inloggen van hem, en het andere betrokken team (ook van hem waarschijnlijk, zelfde ip)
Terwijl voor die tijd dagelijks meerdere malen werd ingelog door hun.
Dus binnen een week waren bij mij beide betrokken teams al geblokkeerd, wat een hele goede zaak is natuurlijk. Niets zo irritant als jij serieus bezig bent om te promoveren, en zo'n cheater vangt een paar ton er bij voor niets.
edit: jeugdopleiding nu op redelijk, maar blijf TSI-s van 30 krijgen, nog paar weekjes wachten op uitstekend en dan maar duimen..
[ Voor 12% gewijzigd door sarinsarin op 16-10-2005 10:47 ]
Anoniem: 112223
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 775 €/week
Eigenaar: Doesburg
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Voor de 2e week achter elkaar weer wat verkoopbaars
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 590
Conditie: rampzalig Keepen: matig
Positiespel: slecht Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Tja het is verkoopbaar en de beste yp die ik in twee seizoenen heb gepulled. Jeej, dik winstgevend die jeugdopleiding
/▌
Anoniem: 80662
Jorrit Antes (79495352)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ik train hem nog een weekje op keepen, als het goed is gaat tie naar goed.
Anoniem: 26445
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 1 283 €/week
Eigenaar: DSanka Kickers
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Met al die veldspeler ging het afgelopen weken elke keer mis. Dus toch maar weer eens een keeper geprobeerd en hij is best verkoopbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 16-10-2005 13:04 ]
Anoniem: 18131
Nou als je er 1k voor weet te krijgen mag je blij zijn. Een matig keeper koop je alleen voor je B-teampje, en daar zijn er toch heeeeeel veel vanMarzman schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:20:
Tja het is verkoopbaar en de beste yp die ik in twee seizoenen heb gepulled. Jeej, dik winstgevend die jeugdopleiding
Maargoed ik ook niet met mn YP met tsi 50
De TL geeft prijzen tussen de 20 en 80 k, ook geen vetpot maar wel meer als 1kAnoniem: 18131 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:32:
[...]
Nou als je er 1k voor weet te krijgen mag je blij zijn. Een matig keeper koop je alleen voor je B-teampje, en daar zijn er toch heeeeeel veel vanDus, rijk ga je niet worden.
Maargoed ik ook niet met mn YP met tsi 50Die is alweer bloemetjes aan het plukken...
/▌
Anoniem: 131484
@ Sven, je moet aardig wat geluk hebben wil je een speler met hoofdstad matig verkopen.
@zoldermus, als je nu ff de tsi erbij vermeld kunnen we meeschatten
Vanavond top wedstrijd tegen de no 2. NIet het beste team in de comp, maar wel een concurrent in de strijd om promotie.
wederom 20k wel spend. net als de week ervoor, en de week daarvoor... enz.
ts gezakt naar bedaard, maar met een waardeloos LS ga ik ook niet piccen. dan staat ie volgende week zondag weer op bedaard en kan je nog eens tegen een gelijkspel/verlies oplopen ook. ja dat kan nu ook wel, maar in principe moet ik winnen vanavond stats-technisch gezien.
jullie zullen vandaag geen kind aan me hebben. echt te brak voor woorden. zelfs de toetsaanslagen op mijn keyboard geven me koppijn
Stel je niet zo aan mietjeAnoniem: 7533 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:25:
jullie zullen vandaag geen kind aan me hebben. echt te brak voor woorden. zelfs de toetsaanslagen op mijn keyboard geven me koppijn
's Avonds een man en de dag erop ook.
45 minuten: De teams gingen met een 2 - 0 stand de rust in. United had het meeste balbezit, namelijk 83 procent
domme rukker is deze gast. speelt ie 5-3-2 en dan creatief ipv counter aangezijn mijn mid vele malen beter is en hij verdedigen traint.
dan snap je het spel toch ook gewoon ECHT niet?
mwoa ben wel redelijk wat gewend hoor. ik piep echt niet zo snelBrainpower schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:51:
[...]
Stel je niet zo aan mietje
's Avonds een man en de dag erop ook.
kwam om 8:00 thuis na een feest en was redelijk gesloopt ;)\
maar inmiddels heb ik al 3 flinke bakkies op. van die bekers waar je tussen de koffiebonen een druppel water moet zoeken
dus ik ga weer als een trein
hehe gelukkig maar, maar we willen geen mietjes in de fed hoor die gaan janken dat ze zo brak zijnAnoniem: 7533 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:55:
[...]
mwoa ben wel redelijk wat gewend hoor. ik piep echt niet zo snel
kwam om 8:00 thuis na een feest en was redelijk gesloopt ;)\
maar inmiddels heb ik al 3 flinke bakkies op. van die bekers waar je tussen de koffiebonen een druppel water moet zoeken
dus ik ga weer als een trein
helemaal gelijk inBrainpower schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:58:
[...]
hehe gelukkig maar, maar we willen geen mietjes in de fed hoor die gaan janken dat ze zo brak zijn
zo nu weer ontopic... euh.. wat doen we hier ook alweer? ohja hattricken...
Anoniem: 131484
Ho Ho H3!N, slechts 2 regelsAnoniem: 7533 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 08:54:
Coca cola ik heb altijd gelijk!
Regel 1:
Ik heb altijd gelijk
Regel 2:
Als ik geen gelijk heb, treed regel 1 in werking
@ Match
Sjonge zeg heb je 75% balbezit, legio kansen, 3 aanvallers en dan is het na 60 minuten nog STEEDS 0-0. BAH.
Edit
0-0 Gebleven ook nog 75% 5n 83% balbezit. Met alleen zijn verdediging sterker en een verschil in rating van 45 punten in mijn voordeel!
[ Voor 17% gewijzigd door Quintus op 16-10-2005 23:28 ]
Unknown
Per brancard het veld af...wordt een +3 dus...
* -TheNose- gaat maar weer artsen aannemen...
Wel weer uitverkocht huis in eerste wedstrijd na mijn stadion uitbreiding!
edit: 2-0 voor en ze gaan zich alweer terugtrekken, wat een stelletje homofiele bosberen zijn die mietjes van mij zeg!
[ Voor 54% gewijzigd door -TheNose- op 16-10-2005 21:30 ]
eerste tegengoal dit seizoen! 3-5-2 vonk wat lullig voor mijn verdedigerstraining, 5-3-2 durfde ik niet aan, 4-4-2 werd t dus. dan maar geen van der sar trophy voor mij
@quintus hey dat is grappig die regels hebben wij ook met de ontgroening voor de 1e jaars
slecht 2-0 nog met 85% bb. maar hij speelt 5-3-2 dus een erg hoge defensie. heb al wel best wat kansen gehad, maar het mocht nog niet baten. mijn concurrent voor plek 3 verliest of speelt gelijk dus dat is gunstig.
Ja zit me even moed in te praten met je +6!Anoniem: 7533 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:33:
brancard is wel +4/+5 denk ik hoor. ik heb zelfs een keer +6 gehad na een brancard melding.
@quintus hey dat is grappig die regels hebben wij ook met de ontgroening voor de 1e jaars
slecht 2-0 nog met 85% bb. maar hij speelt 5-3-2 dus een erg hoge defensie. heb al wel best wat kansen gehad, maar het mocht nog niet baten. mijn concurrent voor plek 3 verliest of speelt gelijk dus dat is gunstig.
3-0 inmiddels en een SE van mijn wingback dus ik ga voor een sterrenrecord denk ik. 43* ofzo
geen kans tegen gehad, maar dat is niet zo raar met 85%bb en 5-3-2
even een N@@B vraag. als een speler een SE heeft meldt de wedstrijd dat altijd, of kan het ook gebeuren zonder dat je er iets van leest in het verslag?
Check maar:
MatchID: 54427139
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
SE lees je altijd terug in het verslag naar mijn weten...Anoniem: 7533 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:42:
ja ik wil ook wel +1 zeggen als je daar blijer van wordt, maar dan is het later weer zo'n zure appel
3-0 inmiddels en een SE van mijn wingback dus ik ga voor een sterrenrecord denk ik. 43* ofzo
geen kans tegen gehad, maar dat is niet zo raar met 85%bb en 5-3-2
even een N@@B vraag. als een speler een SE heeft meldt de wedstrijd dat altijd, of kan het ook gebeuren zonder dat je er iets van leest in het verslag?
De keuze om een van mn wingers naar het midden te zetten beviel niet echt, 9 ratings van de aanval eraf en geen verschil op het mid, dus dat doen we nimmer
Nuja, de wedstrijd. 0-3 gewonnen, jeej! Maarrrr vieze nasmaak:
- Trainee er weer afgeschopt (maar kan gelukkig vrijdag alweer wel trainen (+2)
- Twee gele kaarten gepakt waardoor één van de twee weer geschorst is
- Twee spelers staan er alweer op scherp
- Één rode kaart gepakt, directe schorsing (mooie header.... tegen de tegenstander zn head)
Dit brengt mijn totaal op 12 geel en één rood, leuk!
Wat een heldenteam, het enige wat ze kunnen is schoppen zonder nuttige blessures te veroorzaken.
@H3!N:
Als je doelt op weatherevents, dit kan ook niet gemeld worden en dus geen invloed hebben op de prestaties
[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 16-10-2005 21:58 ]
sta nu met 3 punten voor op de nr4 3e in een van de sterkste VI's dus ik ben best tevreden
keepertje naar matig ervaring altijd prima. leuk voor de prijs.
jaja
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: waardeloos (hoog)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
TeAm-SvEn
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
is dit terecht?? oke me spelers zijn wel allenmaal zwak in vorm maar toch had ik moeten winnen toch?
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 149589 op 16-10-2005 22:17 ]
mijn speler moest ook per brancard, maar had maar 1weekje
edit:
Trouwens, mijn goddelijk SH van een tijd terug (met formidabel verdedigen) begint op gang te komen. In 4 comp wedstrijden 3x gescoord, en een assist.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 16-10-2005 22:54 ]
En de mijne ook!Anoniem: 94195 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:52:
@ H3!N
mijn speler moest ook per brancard, maar had maar 1weekje
@sven ja je had moeten winnen. teams zijn identiek behalve dat jij meer bb had. dus dan had je verdiend te winnen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Komende 5 wedstrijden kan en moet ik winnen
Promotie komt aardig dichtbij
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Woei heeft dat gezeik van me toch eindelijk gewerkt en ga je het proberen!Anoniem: 7533 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:55:
ik ben me ook eens gaan verdiepen in die nieuwe ratings, maar snap er voorlopig nog weinig van
@sven ja je had moeten winnen. teams zijn identiek behalve dat jij meer bb had. dus dan had je verdiend te winnen.
Vandaag voor het eerst mijn toptrainee 5 sterren! En mijn topscorer van 34 met een TSI van 100 scoorde vandaag weer en haalde wederom 3,5 ster!
Anoniem: 80662
Hmm niet helemaal wakker denk ik: de redelijjk keeper zit op 2840 TSI.Anoniem: 131484 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:22:
Vandaag de jeugd naar goed gepopt. Had dus goede hoopDat ik niks aan de speler vuil maak zegt genoeg denk ik.
@ Sven, je moet aardig wat geluk hebben wil je een speler met hoofdstad matig verkopen.
@zoldermus, als je nu ff de tsi erbij vermeld kunnen we meeschatten
Vanavond top wedstrijd tegen de no 2. NIet het beste team in de comp, maar wel een concurrent in de strijd om promotie.
Gisteren tegen een counter team gespeeld: 2-2 (match id 54580977):
VanOnderen
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (zeer hoog)
MK Wanderers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
In sterren en hatstats is tie sterker, kan op een of andere manier nog winst uitslepen als ik weer tegen hem moet spelen? Ik speel 3-5-2
Edit: Het lijkt er overigens op dat iedereen maar 1 week blessure heeft
[ Voor 30% gewijzigd door Pewwy op 17-10-2005 08:01 ]
Je krijgt alleen extra sterren als een speler een weer event heeft. Dus als er staat: Dankzij het slechte weer kwam het spel van de sterke speler x extra uit de verf. (of zoiets).Anoniem: 7533 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:09:
vreemd. ondanks de SE geen halve/hele ster erbij. nouja anders was het dus wel een *record
sta nu met 3 punten voor op de nr4 3e in een van de sterkste VI's dus ik ben best tevreden![]()
keepertje naar matig ervaring altijd prima. leuk voor de prijs.
Weer events zijn er alleen voor:
Technische spelers verliezen scoor- en positiespelvaardigheid in de regen en diezelfde vaardigheden nemen toe in de zon.
Krachtige spelers zien een toename van de scoor-, verdedigings- en positiespelvaardigheid in de regen, verliezen scoorvaardigheid in de zon en worden ook sneller moe in de zon.
Snelle spelers verliezen scoor- en verdedigingsvaardigheid in de regen en verliezen ook verdedigingsvaardigheid in de zon.
En dan nog alleen als het vermeld staat in het verslag. (minder sterren kan dus ook trouwens)
Voor de andere SE's krijg je alleen doelpunten voor of tegen
-Edit-
Ik heb trouwens weer makelijk gewonnen, 15 punten uit 5 en het kampioenschap ontlopen wordt weer lastig dit jaar
Deze week helaas geen echte verkooprbare pull (heel hoog matige keeper van 19, max 10k ofzo).
Maar ik mag niet klagen, mijn jeugdopleiding staat pas een paar weken op uitstekend en ik heb er in 2 seizoenen al voor 1.5 miljoen aan keeper pulls verkocht
[ Voor 15% gewijzigd door Coca-Cola op 17-10-2005 09:01 ]
Je kan maar ergens een probleem van maken-CKY2K- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 08:32:
Hmmm hoe vaak en hoe ruim ik ook win, mijn supportersmood komt niet boven "in de wolken"
Van het weekend weer verloren met 4-3 Stond nog wel met 2-3 voor, maar helaas het mocht niet baten. Even wachten tot alltid klaar is met importeren om de stats te bekijken.
We gaan nu maar voor handhaving, want die titel kan ik na mijn degradatie wel weer vergeten.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 17-10-2005 09:13 ]
Anoniem: 129220
Volgende week tegen mijn directe tegenstander. Vraag me nog af hoe ik tegen hem moet spelen.
De blunder wedstrijd --> MatchID: 54623991
http://www45.hattrick.org...ails.asp?matchID=54623991
Wat is de blunder dan?Anoniem: 129220 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:57:
Door een enorme blunder van mijn directe concurrent sta ik nu 1ste.
Volgende week tegen mijn directe tegenstander. Vraag me nog af hoe ik tegen hem moet spelen.
De blunder wedstrijd --> MatchID: 54623991
http://www45.hattrick.org...ails.asp?matchID=54623991
/▌
Vergeet je niet in te schrijven voor het vervolg van de GoT cup.
Donderdag 20 oktober sluiten de inschrijvingen hiervoor!!
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Mensen die in de voorrondes spelen en zich plaatsen zijn automatisch ingeschreven neem ik aan?Mils schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:08:
GoT Cup
Vergeet je niet in te schrijven voor het vervolg van de GoT cup.
Donderdag 20 oktober sluiten de inschrijvingen hiervoor!!
Het kan ook niet hoger-CKY2K- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 08:32:
Hmmm hoe vaak en hoe ruim ik ook win, mijn supportersmood komt niet boven "in de wolken"Heb 10 woordvoerders in dienst dus daar ligt het niet aan.
Waarom zijn die "sturen je liefdesbrieven" dan in het rijtje opgenomen? Mijn stadion was gewoon uitverkocht dus het maakt niet echt uit...maar vond het een beetje apart dat alle voorwaardes er eigenlijk zijn om nog een hogere "mood" te hebben...Coca-Cola schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:40:
[...]
Het kan ook niet hogerAlthans zover ik heb begrepen is er nog nooit iemand geweest met hogere supp mood. Sponsoren kunnen max op 'zevende hemel' staan.
Daarbij liet hij ze terug komen tot 2-1 toen ze nog met 10 man waren. Het gelijkmaker werd pas gemaakt toen ze met 9 man stonden. Hij heeft zijn voorsprong dus eigenlijk weggegeven tegen 9,5 man
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 17-10-2005 12:19 ]
Anoniem: 133390
Volgende wedstrijd is een WO helaas en daarna twee wedstrijden tegen mijn concurrent (redelijk team heeft hij, maar dat komt voornamelijk omdat hij de laatste weken algemeen heeft getraind omdat zijn vorm zo slecht was....dag training!

TSI = 460, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
staat voor 275.000 te koop is die verkoopbaar kmoet wel zo hoog zetten want anders maak ik verlies khad hem net gekocht voor teveel geld kdeed per ongeluk 209.000 in plaats van 109.000 :@:@
Liever niet hier. Als iedereen dat doet wordt het een chaos hier. We hebben voor dit soort dingen een topic lopen op het GoT-hattrick forum
Als dat skilltraden zo makkelijk zou gaan...
en woordvoerders hebben toch niks met je supporters te maken, alleen met je sponsors? nouja ze staan allebei weer op in de wolken dus ik geloof het allemaal wel
ik wil graag een verbod op het posten van goeie YP's. alleen als ze een tsi van 40 hebben en de hoogste skill is slecht zoals ik elke week heb, mag je ze posten. anders niet.
LOLAnoniem: 7533 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:13:
@coca cola is had dus een weather event dat zei ik tochmaar dus geen extra * erbij.
en woordvoerders hebben toch niks met je supporters te maken, alleen met je sponsors? nouja ze staan allebei weer op in de wolken dus ik geloof het allemaal wel
ik wil graag een verbod op het posten van goeie YP's. alleen als ze een tsi van 40 hebben en de hoogste skill is slecht zoals ik elke week heb, mag je ze posten. anders niet.
@ woordvoerders:
uit de regels: Woordvoerder - Verbetert de houding van sponsors en supporters ten opzichte van je club.
Mag ik dan nog met terugwerkdende kracht mijn 18 YP's tot nu toe posten? max=30 TSIAnoniem: 7533 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:13:
alleen als ze een tsi van 40 hebben en de hoogste skill is slecht zoals ik elke week heb, mag je ze posten. anders niet.
Anoniem: 153091
Nu heb ik 4 WO's achterelkaar, lekker dus

Maar even over de juegd pull's op wat voor tijden doen jullie dat, ik heb al 3 weken Zondag's voor 9 uur een jeugd pull geloot (om het zo maar te zeggen), echt alle 3 bagger. zat ook echt niet 1 goede skill bij.
Dus misschien maakt het kwa tijd wel wat uit
Zondag maar op een ander tijdstip een jeugd pull loten.
Tja, ik ben ook niet op me best op zondagochtendAnoniem: 153091 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:42:
Eindelijk gisteren weer eens gewonnen met 3-1....
Nu heb ik 4 WO's achterelkaar, lekker dus![]()
Maar even over de juegd pull's op wat voor tijden doen jullie dat, ik heb al 3 weken Zondag's voor 9 uur een jeugd pull geloot (om het zo maar te zeggen), echt alle 3 bagger. zat ook echt niet 1 goede skill bij.
Dus misschien maakt het kwa tijd wel wat uit![]()
Zondag maar op een ander tijdstip een jeugd pull loten.
Ik denk trouwens niet dat het tijdstip uitmaakt.
/▌
Anoniem: 125165
Echt wel!Marzman schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:50:
[...]
Tja, ik ben ook niet op me best op zondagochtend
Ik denk trouwens niet dat het tijdstip uitmaakt.
En zoals iedereen weet zijn er allerlei manieren om betere yp's te doen (op je handen staan en met je neus op je linkermuisknop drukken is er eentje)
Dat doet wub ook veelvuldig. Vandaar zijn hoge mate van goede yp'sAnoniem: 125165 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:00:
[...]
Echt wel!
En zoals iedereen weet zijn er allerlei manieren om betere yp's te doen (op je handen staan en met je neus op je linkermuisknop drukken is er eentje)
Uiteraard-CKY2K- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:20:
[...]
Mensen die in de voorrondes spelen en zich plaatsen zijn automatisch ingeschreven neem ik aan?
Gewoon op zondag wanneer je zondag langzaam aan brak wakker begint te worden. Broodje even rustig pc'tje aan. En pullen maar, het tijdstip weet ik niet meer zo precies maar het zal vast wel een goed tijdstip zijnAnoniem: 125165 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:00:
[...]
Echt wel!
Dit topic is gesloten.