Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.121 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Joss schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:30:
hilarische reacties op onze bondscoach zeg :9 ik had al zo m'n vermoedens, nu... waar is die wc... :r
Tja volgende U20 verkiezing een gotter voor BC hoor!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Wceend schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:25:
[...]

makkelijk voor mij dan. maar ik speel toch liever een wedstrijd
Scheelt in ieder geval blessures. Ik zou elke woensdag wel een WO willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, één van mijn spelers heeft de 53-jarige coach van mijn tegenstander van het veld getrapt. Die gaat nooit meer meespelen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Pewwy schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:42:
[...]

Scheelt in ieder geval blessures. Ik zou elke woensdag wel een WO willen hebben :)
Ik had paar weken geleden ook een. Ik dacht beginnen ze daar ook al mee :(
in mijn competitie heb ik al 3 en dat word over paar weken 5 :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

H2opoloër schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:00:
[...]

Ik had paar weken geleden ook een. Ik dacht beginnen ze daar ook al mee :(
in mijn competitie heb ik al 3 en dat word over paar weken 5 :r :r
opstelling wordt pas aan het einde van het seizoen gereset. dus tot dan speel je gewoon wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:28:
[...]
Wub, wil jij geen BC worden? :D
Ik zou het uiteraard een hele eer vinden.
Ben eerst nog even blij met m'n bekeroverwinning en gespannen voor m'n volgende tegenstander.

Maar mochten er meer mensen vinden dat ik daar geschikt voor zou zijn, zou ik me best kandidaat willen stellen. Ik heb wel een aantal leuke gedachten over de te volgen tactieken....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

opstelling wordt pas aan het einde van het seizoen gereset. dus tot dan speel je gewoon wedstrijden
oh ik dacht midden seizoen ook :o

@ wub ik heb vertrouwen in je :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 12-10-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H2opoloër schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden wanneer WO teams door bots worden bestuurd, maar dan wel op zo'n manier dat je er van wint, maar wel een leukere avond hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:13:
[...]

ik zou het trouwens helemaal niet erg vinden wanneer WO teams door bots worden bestuurd, maar dan wel op zo'n manier dat je er van wint, maar wel een leukere avond hebt :)
zou leuk wezen als je dan spannende wedstrijd krijgt en met 4-3 wint ofzo :)
dat is tenminste beter dan 5-0 winst

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 12-10-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:13:
[...]

Die WO teams zijn een goede stimulans voor je om te promoveren. Heb je er geen (iig minder) last meer van ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-06 16:08
godverde.... mn beste 17jarige trainee voor 4 weken deraf geschupt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:18:
[...]

Die WO teams zijn een goede stimulans voor je om te promoveren. Heb je er geen (iig minder) last meer van ;)
als je het daar van moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
H2opoloër schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

Klopt, ook in het midden van het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 17:25

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

en... weer verloren :( 4-1 van HMS Arossel. ik denk dat ik gauw de GoT-cup weer moet verlaten...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Net met 5-0 gewonnen en het word spannend in de poule wie er door gaat. Ieder team heeft nu een overwinning op zak dus de laatste ronde gaat bepalen wie er door gaat.

Binnen 10 minuten stond het al 2-0 en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Begin van de tweede helft viel de 3-0 en toen zijn keeper halve wege de tweede helft geblesseerd uitviel en er geen reserve was die zijn plaats in kon nemen was het helemaal over. De 4-0 en 5-0 volgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Jaja mijn eerste overwinning in de gotcup :) Zoals verwacht de counter overleefd, hopelijk overleef ik hem zondag weer, en mijn weg naar V ligt helemaal open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Ik pak de laatste tijd (eigenlijk bedoel ik, dit seizoen) echt net zo veel gele, en daardoor ook wel eens rode kaarten. Weetniet wat het dit seizoen is, maar ik heb na 4 wedstrijden al twee man geschorst en ook in friendlys willen de kaarten wel vlotten. Kan het tot nu toe nog opvangen, maar ik moet ook niet te vaak rood krijgen, want bv. afgelopen zondag gaf ik daardoor de wedstrijd uit handen (van 2-0 naar 2-2) en dat heeft mij de nr 1 posities gekost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153091

vanavond 0-0 gespeeld in de got cup....

2 wedstrijden - 1 punt (ga zo door) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
OMG! Hoe kan ik met zo'n overwicht nou gelijkspelen? Tweede helft 81% balbezit! :( Kom ik nog maar tot 1-1...had beter mijn topscorer erin kunnen zetten... :(
Of toch maareens kappen met dat verdedigers trainen! ;)

Ik heb ook echt een but aanval zeg...nou ja nog twee seizoenen en dan is het grote geld binnen en kan ik echte spitsen kopen! :P
Denk dat als ik over een paar seizoenen van training zou gaan veranderen ik op spitsen trainen over zou stappen, weet alleen niet of dat een beetje rendabel is...als ik al die berekeningen zo hier en daar op de fora langs zie komen scoort scoren trainen niet echt hoog (PM en verdedigen een stuk hoger iig)...maar goed, wel elke week een brute aanval! :P

[ Voor 54% gewijzigd door -TheNose- op 12-10-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:45
GoT Cup

Jongens, de uitslagen zijn weer verwerkt en de standen geupdate of is het geupdated ;) ......

Kijk alsjeblieft het eventjes na. Een foutje is mensenlijk toch ;)

ps. 6-2 gewonnen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mils op 12-10-2005 21:59 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:28:
Net met 5-0 gewonnen en het word spannend in de poule wie er door gaat. Ieder team heeft nu een overwinning op zak dus de laatste ronde gaat bepalen wie er door gaat.

Binnen 10 minuten stond het al 2-0 en was de wedstrijd eigenlijk al gespeeld. Begin van de tweede helft viel de 3-0 en toen zijn keeper halve wege de tweede helft geblesseerd uitviel en er geen reserve was die zijn plaats in kon nemen was het helemaal over. De 4-0 en 5-0 volgde.
Volgende week speel ik dus tegen jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Weer een overwinning in GoT Cup. Als X divisie speler gewonnen tegen een VII divisie speler. Met erg veel geluk zelfs kijk maar naar de ratings in deze match:

56605379

Maar ja lullig voor hem, maar ik ben nog steeds ongeslagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 10:51

odan

The dark side is within all!

-CKY2K- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 21:53:
OMG! Hoe kan ik met zo'n overwicht nou gelijkspelen? Tweede helft 81% balbezit! :( Kom ik nog maar tot 1-1...had beter mijn topscorer erin kunnen zetten... :(
Of toch maareens kappen met dat verdedigers trainen! ;)
als je volgende week ook zo speelt vind ik het goed :>

ik heb in in ieder geval gedaan wat ik niet had gedacht. Kwalificatie voor de echte got cup _/-\o_

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

7-2 gewonnen en volgende week tegen de nummer 1 in de gotcup van onze poule. dus wordt nog spannend. als ik NIET doorga naar de volgende ronde wordt ik echt depressief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:50:
7-2 gewonnen en volgende week tegen de nummer 1 in de gotcup van onze poule. dus wordt nog spannend. als ik NIET doorga naar de volgende ronde wordt ik echt depressief :)
Ik ga al vrijwel zeker niet door, maar ja als de matchengine zo met mijn balbezit omgaat, dan heb ik het ook niet meer in eigen hand hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

rommelen jullie maar lekker door in de GoT cup :P
ik plak er nog een rondje beker aan vast na vanavond: cashen! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:53:
[...]

Ik ga al vrijwel zeker niet door, maar ja als de matchengine zo met mijn balbezit omgaat, dan heb ik het ook niet meer in eigen hand hoor! :P
ja ik had vorige week ook makkelijk moeten winnen, maar toen stelde dat team zijn a-team op :P

volgende week even afmaken die poule. mag eigenlijk geen probleem zijn, maar mijn b-team vorm is ZO kut... nouja wel zullen zien :)

@tim niet zo denigrerend hé. anders laat ik fc de hochel je team kapot trappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:57
Ja, nadat zondag mijn enige verdediger uit het veld getrapt was, stond de rest een beetje te slapen blijkbaar ;) Met die 2 doelpunten ben ik best blij, het is alleen jammer dat ik voor de topper van komend weekend twee reserves minder heb :( De ziekenboeg draait overuren.

Maar toch gefeliciteerd met de verdiende overwinning :)

[ Voor 8% gewijzigd door Homerius op 13-10-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:24:
[...]
@tim niet zo denigrerend hé. anders laat ik fc de hochel je team kapot trappen :)
ach, ben er voor het eerst sinds vele seizoen nog niet onterecht uitgetrapt. Tijd voor een klein feestje ;)

by the way:

toch leuk om mensen uit the real world binnen hattrick te hebben:
Hé Tim, hoe is het?
Ik kom even beslag leggen op je middenvelder... ;-)
die middenvelder vandeweek voor 10% boven z'n marktwaarde op de lijst gezet (4,5M)
connecties = cashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Damien2004 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:37:
Mensen ik vind dat het weer eens tijd word dat wij een bondscoach gaan afleveren :) Althans een kandidaat naar voren schuiven bij de volgende verkiezingen :)

Ik weet het, het is vroeg maar dan kunnen we al vast gaan kijken wie er intresse heeft en wie er goed genoeg is om als kandidaat naar voren te schuiven :)

Hierbij een lijstje met teams in de hoogste divisie van onze fed:

Pielewiepers II.3
White Stripes III.4
Graxies United II.3
BluePanthers III.8
foray III.1

Mijn voorkeur gaat uit naar Graxies of White Stripes maar de vraag is natuurlijk of één van deze mensen bereid is zich op te werpen als kandidaat :)
Dank je de koekoek :P

BC zijn levert voornamelijk alleen maar gezeik enzo op. Je kunt het vaak nooit goed doen volgens de meesten. Ook ben ik niet zo super actief meer met Hattrick. Wel kijk ik meestal elke dag even op hattrick nog (nog niet gedaan met me cupuitslag :( kijk zo wel even als thuis ben) En idd hoge divisie moet niet veel uit maken met BC verkiezingen.

Vind het wel vreselijk die gestuurde BC Verkiezing hoe dit allemaal gelopen is. Vera (happygirl) heeft in mijn ogen nog niks bijzonders gedaan. heeft alleen een paar superpulls gehad in verleden. Dat ze minder knap is (druk ik me nog zacht uit) doet er niet echt aan toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koop je ook weer eens een midje van mij? belachelijke 2.5m. spotgoedkoop :(

volgende keer betaal je de volle mep! :)

@bluepanther: er lijkt mij ook geen reet aan eerlijk gezegd. krijg je denk ik ook 1000 en 1 van die groepies/nerds in je gastenboek elke dag enzo :)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 13-10-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ik heb medelijden met die Nielsje....

* Anoniem: 34339 stemt ook voor Wubmaster.. (of een andere GoTter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wub it is!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:37

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik wil over 4 seizoen mee doen voor het BC schap..
Tot die tijd..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:03:
Ik wil over 4 seizoen mee doen voor het BC schap..
Tot die tijd..
Mooi! Wub voor U20 BC en HvP voor NT BC :)

GoT neemt even de touwtjes in handen :)

Laten we maar alvast gaan na denken hoe we Wub gaan promoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wub for president! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:30:
[...]

Mooi! Wub voor U20 BC en HvP voor NT BC :)
Andersom toch? Over 2 seizoen word de NT BC gekozen. Als Hvp pas over 4 seizoen wil dan word hij toch U20 BC. Of zit ik nou ontzettend scheel te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is thije (nobbe united) geen potentiele candidaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

Andersom toch? Over 2 seizoen word de NT BC gekozen. Als Hvp pas over 4 seizoen wil dan word hij toch U20 BC. Of zit ik nou ontzettend scheel te kijken.
Nou lijkt me niet handig als hij NT bc wil worden om daarvoor U20 BC te worden.......maarja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK, maar dan hebben we nog tijd zat om de promotie op poten te zetten. Kunnen we niet ergens een aantal dames vandaan zien te trekken voor het Wub-promotieteam :P. Die kan je dan weer sturen naar meetings van andere federaties om daar alvast stemmen te winnen.

Een beetje onhaalbaar, maar toch een leuk idee om de dames te mogen selecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 27-06 19:16

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 34339 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:51:
Ik heb medelijden met die Nielsje....

* Royz stemt ook voor Wubmaster.. (of een andere GoTter)
Jij hebt gisteren mijn zwager een flink pak slaag gegeven in de beker zeg! :o

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:10:
OK, maar dan hebben we nog tijd zat om de promotie op poten te zetten. Kunnen we niet ergens een aantal dames vandaan zien te trekken voor het Wub-promotieteam :P. Die kan je dan weer sturen naar meetings van andere federaties om daar alvast stemmen te winnen.

Een beetje onhaalbaar, maar toch een leuk idee om de dames te mogen selecteren ;)
Voor promotie gaat ik wel wat photoshoppen voor Wub :p Of hij moet het zelf heel erg goed kennen dan ken dat ook natuurlijk :)

Misschien dat iemand een hele goede speech voor hem kan schrijven hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
odan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:41:
[...]

als je volgende week ook zo speelt vind ik het goed :>

ik heb in in ieder geval gedaan wat ik niet had gedacht. Kwalificatie voor de echte got cup _/-\o_
Met dank aan mijn vlijmscherpe counter in de laatste minuut heb ik Capelle puntjes afgesnoept en niet te vergeten jouw WO tegen Tha Grooves gisteravond.
Ikzelf mag volgende week wel aantreden tegen ze aantreden en ze spelen toch wel flink wat divisies hoger. Ik was gisteren al blij met dat ene puntje tegen Capelle. (voelde me even Macedonier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
simsim schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

Met dank aan mijn vlijmscherpe counter in de laatste minuut heb ik Capelle puntjes afgesnoept en niet te vergeten jouw WO tegen Tha Grooves gisteravond.
Ikzelf mag volgende week wel aantreden tegen ze aantreden en ze spelen toch wel flink wat divisies hoger. Ik was gisteren al blij met dat ene puntje tegen Capelle. (voelde me even Macedonier ;) )
Ik voelde me even Nederlands elftal! :( ;)
(tss 81% balbezit...schande! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
-CKY2K- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:16:
[...]

Ik voelde me even Nederlands elftal! :( ;)
(tss 81% balbezit...schande! :P )
Kan ik me voorstellen... maar 1 belangrijk verschil. NL elftal heft zich al WEL gekwallificeerd ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
simsim schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

Kan ik me voorstellen... maar 1 belangrijk verschil. NL elftal heft zich al WEL gekwallificeerd ;) >:)
Wat is dit? Trashtalk van iemand uit de Xde?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou niet pikken! Sla hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
-CKY2K- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Spaan en Vermeegen: "Sloan Poa !"
Niet zo agressief, en niks trashtalk van mijn kant. Is slechts een constatering van een feit door deze manager uit de Xde. O-)
Voor de rest vind ik de vergelijking Macedonie-Nederland toch wel aardig op zijn plaats en grappig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nee daar sta ik boven... O-)

@Sim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vermeegen! Echt jammer dat die gast al zo lang niet meer op TV is geweest. Heerlijk programma dat De Regenjas. "Te laat Harry.." "Ja, ja ik weet het Jaap, paar seconde.."

dat is nou echt programma dat ik mis!
tot zover deze nutteloze onderbreking

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 13-10-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:43:
dat is nou echt programma dat ik mis!
tot zover deze nutteloze onderbreking
Ze hebben weer plaats bij talpa, misschien dat ze nog een nutteloos voetbalprogramma (over hattrick) kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 10:51

odan

The dark side is within all!

simsim schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:56:
[...]

en ik ben je ook dankbaar natuurlijk _/-\o_

maar jij pakt gewoon grooves en ik houd capelle op een gelijkspel O-)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

trashtalk? je wordt gewoon even keihard terecht gewezen. goedzo simsim zo hoort dat. aanpakken die fluimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:44:
[...]

Voor promotie gaat ik wel wat photoshoppen voor Wub :p Of hij moet het zelf heel erg goed kennen dan ken dat ook natuurlijk :)

Misschien dat iemand een hele goede speech voor hem kan schrijven hehehe
Ik waardoor sowieso alle steun die ik ook zeer zeker nodig ga hebben. Alleen moeten we wel even duidelijkheid hebben wie evt nog meer als GoTter voor BC wilt gaan (ik neem aan trouwens NT BC? wanneer zijn de eerste verkiezingen van U20 en NT?).

Daarom lijkt me het eerlijkst dat iedereen alvast even kan reageren die ook BC zou willen worden en dan kunnen we daarna een eerlijke poll houden. Degene die de poll wint, krijgt dan alle steun van de gehele (!!) federatie.
Het mooie namelijk van zo'n grote federatie is dat iedereen wel connecties heeft en zo verder kan netwerken om onze BC ook werkelijk BC te laten worden!

Ik denk namelijk dat netwerken meer zin heeft dan een fantastische speech (die er uiteraard ook moet komen): dat hebben we gezien aan onze huidige U20 BC...

Edit:
Misschien verstandig om mezelf gewoon even voor te stellen en heeel kort m'n Hattrick ervaring tot nu toe te vertellen:
Naam: Boudewijn Wubbels alias WubMaster (aka Jackinthebox)
Leeftijd: 33 ( (8> )
Beroep: Traffic/Database manager
Vorige beroep: webontwikkelaar
Sport: Voetbal (actief bij OSV zaterdag 1(www.osv-amsterdam.nl)) en de laatste tijd golf ik ook nog wat.... :9
Hattrick sinds: 06-08-2003, begonnen in de VI. Mijn visie was (en is) nog steeds dat een goed financieel beleid de basis is voor een goed team. Vandaar dat ik altijd rustig ben gebleven met promotie. Na twee seizoenen tweede plaats, volgde een kampioenschap, daarna in de V weer twee tweede plaatsen en daarna promotie naar de IV. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht (en gehoopt) dat ik de promowedstrijd zou gaan winnen. Ik had liever nog een jaar in de V gebleven om echt klaar te zijn voor de IV.

Ervaring met: keeperstrainen, spitsentrainen, 3-5-2 en 3-4-3. De laatste tijd leid ik vooral spitsen met specialiteit koppen op.

Belangrijkste punten die ik als BC zou willen implementeren: aanvallende vleugels. Naar mijn idee is de belangrijkheid van de defensie tov de kracht van de aanval niet in evenwicht. Kort gezegd: goed middenveld en goede aanval zijn het belangrijkste. Via extra boost op de vleugels kunnen wedstrijden gewonnen worden die anders moeilijk zouden zijn. De penalty op het missen van een extra middenvelder kan op verschillende manieren worden opgelost (maar vooral door het minder sterk maken van de defensie).

AMEN! (nee, ik ben overtuigd atheist.... :P )

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 13-10-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

uuuh :D hoe lang duurt ook alweer vleugelspel trainen met 9 assistenten :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 149589 op 13-10-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 125165 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:13:
[...]
Edit:
Misschien verstandig om mezelf gewoon even voor te stellen en heeel kort m'n Hattrick ervaring tot nu toe te vertellen:
Naam: Boudewijn Wubbels alias WubMaster (aka Jackinthebox)
Leeftijd: 33 ( (8> )
Beroep: Traffic/Database manager
Vorige beroep: webontwikkelaar
Sport: Voetbal (actief bij OSV zaterdag 1(www.osv-amsterdam.nl)) en de laatste tijd golf ik ook nog wat.... :9

Golfen :? Mijn stem heb je ;)

Je bent overigens wel de opa van de fed :) Niet weggaan dus, want volgens mij ben ik daarna de oudste 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:13:
[...]

Belangrijkste punten die ik als BC zou willen implementeren: aanvallende vleugels. Naar mijn idee is de belangrijkheid van de defensie tov de kracht van de aanval niet in evenwicht. Kort gezegd: goed middenveld en goede aanval zijn het belangrijkste. Via extra boost op de vleugels kunnen wedstrijden gewonnen worden die anders moeilijk zouden zijn. De penalty op het missen van een extra middenvelder kan op verschillende manieren worden opgelost (maar vooral door het minder sterk maken van de defensie).

3-5-2 met aanvallende wings of 3-4-3 WTM of 3-4-3 aanvallende wing 2 OCD's is wat ik heb gezien de het succesvolst. deze 3 kan je ook goed afwisselen. de laatste heeft mijn voorkeur maar dan moet je wel echt zeker van je zaak zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
@ J_Du_Pee
Als je tenminste nog aanwezig bent op dit forum. Enig idee hoe ik jouw divisiegenoot kan verslaan in de beker?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Super TU vandaag :)

TSI +3870/-480
Vorm +7/-2
Verdedigen +3 (YP van zondag naar uitstekend :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Voor mij ook goede Update

TSI: +2110 / -230
Vorm: +7 / -2

Jammer dat die negatieve vorm bij één speler zit, wat nu net een belangrijke middenvelder is...

[ Voor 5% gewijzigd door majoh op 14-10-2005 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU:

PM + 1
Vorm + 5 / -5
TSI + 2.970 / -820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H3!N je ziet misschien nu op de bodem van je vormdip ;)

Zal mijn TU vanvond even posten heb op mijn werk geen tool geinstalleerd staan om hem op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ Wub

We gooien wel een paar HT mailtjes er overheen om te kijken of er nog iemand is die zich kandidaat wilt stellen :)

Bondscoach: SiemBrouwer
(t/m 02-01-2006)
U20-coach: Happygirl
(t/m 24-04-2006)

Het duurt nog wel even maar eerst is er de NT BC verkiezing :) Dus gaan we daar voor dan?

@ TU

Heb iedere week nu een speler gehad die popte! Nu wederom 1tje naar briljant :) 20 jaartjes jong dus dat word nog wat :)

Vorm is ook weer gestegen en ik zie het weer rooskleurig in :) Effe zondag weten te winnen want dat hebben de jongens wel nodig voor het zelf vertrouwen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Swanfield op 14-10-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:50
TU:

Vorm: +5/-11 AARGH (gelukkig voor het grootste gedeelte b-spelers en coach)
Verdedigen: +3
- 19 jarige skilltrade naar uitstekend (duurde 1 week langer dan gedacht)
- 19 jarige naar formidable + redelijk PM
- 20 jarige naar formidable
TSI: +2570/-840

Op zich best ok... hoop dat mijn vorm volgende week weer wat aantrekt. Wel relaxed dat mij nieuwe middenvelder weer in vorm is gestegen (naar redelijk).
Ik ga zondag tegen de nr4 maar eens zwaar aanvallend spelen. 5-3-2 met 2 aanvallende wingers en maar 1 middenvelder. Eens kijken wat een formidable PM in zijn eentje voor middenveld oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 27-06 16:37

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Buiten het netwerken moet je op het veld ook wel presteren, daarom ga ik zelf voor een iets langere termijn plan. Ik verwacht over een seizoen of 2 a 3 echt lekker te draaien, met successen in de IV.e klasse. Dan is de tijd rijp...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

KLOTE KUTZOOI!!! voo 11 miljoen trainees gekocht... ben ik 4 weken lang vergeten mijn training te verzetten...

tijd voor zelfmoord loL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

^^ Damn

TSI: 2690 (+2870/-180)
Vorm: 2 (+4/-2)
Middenveld: 1 (+1/-)

Heb nu een 19 jarige briljant middenvelder, het is nog een jeugdspeler van me ook :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:34:
H3!N je ziet misschien nu op de bodem van je vormdip ;)

Zal mijn TU vanvond even posten heb op mijn werk geen tool geinstalleerd staan om hem op te vragen.
hehe inderdaad. hoewel mijn a-team behoorlijk in vorm is hoor. het is vooral dat b-team. meerdere waardeloos/slecht in vorm :)

@loona: goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[flauw]
Loona, wil jij geen BC worden? :P
[/flauw]

TU, weer geen scoren omhoog, wel redelijke vormstijging +7/-1
Waarde +9000

@Damien
Ja, laten we inderdaad maar voor NT BC gaan

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 14-10-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IDD mocht de missie voor bondscoach mislukken dan kunnen we altjid nog besluiten om een U20 BC in te zetten. Mocht de missie slagen kan dat natuurlijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goedzo wub. pak ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

TU

TSI : +580
Vorm: -2
PM+ : 3

Helemaal niet verkeerd deze week. Deze week gaat er een uitmunted PM (zonder bijstats) de deur uit :*) hoop rond een miljoentje ervoor te vangen.

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Damn door die achterlijke international tijden vergeten een opstelling te maken.
Nu zit ik met een 3 weken geblesseerde a-speler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Eindelijk! m'n duizelingwekkende hoge TSI trainee is eindelijk naar formidabel vleugelverdedigen gegaan. Met z'n mooie bijstats hoop ik toch wel zeker 1.2 mln ervoor te vangen. Verder nog eentje naar formidabel verdedigen gegaan (wordt ook verkocht), van het geld probeer ik 2 uitstekende trainees (17 jaar) met redelijk passen te kopen (voor rond de 850K).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die mid van mij was ook gepopt :) ik zei het toch :) 1.2m moet makkelijk kunnen. TL gaf bij mijn speler al 1.5 aan(en die hadden een stuk inder tsi)

6800 tsi en pas formidabel ziet er wel raar uit imo. normaal is formidabel 2500 tsi ofzo(zonder stats) hij lijkt dus stukken beter dan dat ie is :) maarja wel (hoog) goed passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: -3/+2
Verdedigen: +2 (2* 17j goed)
Ervaring: +2

maar natuurlijk het kutste dat mn 17j half-goed verdediger er nog steeds voor 4 weken uitligt en dus waarschijnlijk 3 trainingsweken zal missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ach, 10 doktoren en een max +4 blessure, dan kan ie weer spelen (pleister):
maximum time to be able to play again 1 weeks, 6 days

Dus dat is precies op tijd fit voor je friendly van die woensdag (moet je niet naar duitsland afreizen, want die spelen op dinsdag ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja pleisters... mijn keep was laatst +1(opzich al uitzonderijk dat een keeper geblesseerd raakt) en liet hem spelen met pleister en wat denk je? juist... weer een overtreding op hem. toen dus +2(viel nog reuze mee).

what are the odds? een keeper 2x in 2 wedstrijden geblesseerd :)

dus ik doe dat voorlopig even niet meer. normaal met pleister en je krijgt een schop is het vaak +5 ofzo dus ik had nog mazzel. wijze les :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
ik dacht dat pleiser is alleen een procentueel mindere prestatie die wedstrijd, maar dat het absoluut geen invloed heeft op hogere blessurekans in die wedstrijd.... toch?
2x je keeper achter elkaar zal vrij uitzonderlijk zijn ja, okee, maar bestaat ook nog zoiets als toeval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:41:
ik dacht dat pleiser is alleen een procentueel mindere prestatie die wedstrijd, maar dat het absoluut geen invloed heeft op hogere blessurekans in die wedstrijd.... toch?
2x je keeper achter elkaar zal vrij uitzonderlijk zijn ja, okee, maar bestaat ook nog zoiets als toeval...
de kans op blessure wordt inderdaad niet verhoogd, de kans op een ernstige blessure (als ie een blessure krijgt) wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sarinsarin schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:41:
dat hoor je mij toch ook niet zeggen? :) maar als een speler met pleister een rotschop krijgt wordt ie ipv bv +3 +5 ofzo.

vandaar dat ik het normaal nooit doe en deze ene keer werd ik meteen afgestraft ;)
en met een keeper is het inderdaad helemaal een apart verhaal. die raken zelden geblesseerd.
nou laat het een les zijn voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik dacht dat als een speler met pleister geblesseerd raakt. de blessuretijd gewoon de pleister + nieuwe blessure is. Dus de kans op blessure wordt niet groter, maar ook de kans op een serieuze blessure niet (een beetje wel natuurlijk, want van je komt netto toch altijd op min +2 uit).

Dit is natuurlijk lastig te bewijzen, maar volgens mij hebben ze ergens een site waarop staat welke tekst in het verslag welke blessure is (bv: met een stretcher eraf is altijd > +5). Daaraan kon je dan zien dat je bij dezelfde blessuretekst je een iets hogere blessure had (dus de normale + pleister).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de kans zelf op eens blessure neemt ook niet toe, maar als die speler dan een overtreding krijgt(een zware) kan de blessuretijd flink hoger zijn dan normaal. in mijn geval liep ie een lichte voetblessure op(dat is altijd+1 volgens mij) maar bij de melding schreeuwend het veld afgedragen(normaal +4 ofzo) was dat wel +6/+7 geworden. daarom ben ik ook altijd huiverig bij de melding "maar hij speelde hardnekkig door". duimen dat ie niet nog een schop krijgt dan.

maarja het verschilt ook weer per geval. is denk ik geen schema ofzo voor. iig spelers met peisters optellen is dus link. aan de andere kant de kans dat iemand wéér een schop krijgt is wel heel erg klein, maar het kan dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:56:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

KLOTE KUTZOOI!!! voo 11 miljoen trainees gekocht... ben ik 4 weken lang vergeten mijn training te verzetten...

tijd voor zelfmoord loL
Ai, die frustratie ken ik, bij mij bleef het gelukkig beperkt tot 2 weken...

overigens, Tim heeft 10M in kas voor 2 mid's :) leuk leuk leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Waar zijn jullie de stijging of daling van tsi - vorm - stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:10:
Via HAM (en volgens mij hebben de overige programma's die optie ook)

persoonlijk doe ik het nog steeds handmatig }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kost geld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan ga je het lekker zelf uitrekenen met excel... Of je probeert een gratis programma. Dat gezeik om die 7,50 Euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:12:
Ik dacht dat als een speler met pleister geblesseerd raakt. de blessuretijd gewoon de pleister + nieuwe blessure is. Dus de kans op blessure wordt niet groter, maar ook de kans op een serieuze blessure niet (een beetje wel natuurlijk, want van je komt netto toch altijd op min +2 uit).

Dit is natuurlijk lastig te bewijzen, maar volgens mij hebben ze ergens een site waarop staat welke tekst in het verslag welke blessure is (bv: met een stretcher eraf is altijd > +5). Daaraan kon je dan zien dat je bij dezelfde blessuretekst je een iets hogere blessure had (dus de normale + pleister).
Dat is die site van de weetjewat federatie. http://www.weetjewat.nl/ , de info is volgens mij wel wat verouderd want de meeste teksten die ik krijg staan er niet op.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het erge is dat ik gewoon bij HAM geregistreerd sta en dus ooit betaald heb, weet alleen m'n code niet meer. Die stond op m'n oude computer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die kan je opvragen. Wordt netjes naar het e-mail adres gestuurd wat je bij opvragen aangeeft, aangezien je ook in moet loggen met je security code van hattrick als je ham gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Marzman schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:00:
Dat is die site van de weetjewat federatie. http://www.weetjewat.nl/ , de info is volgens mij wel wat verouderd want de meeste teksten die ik krijg staan er niet op.
Het ging er eigenlijk om dat dat een keer is uitgezocht, en dat toen bleek dat die pleister gewoon bij de nieuwe blessure wordt geteld. Ik heb er zelf gelukkig nog geen onderzoek naar kunnen doen ;)

Even iets heel anders. Hein en anderen hadden pas geleden dus wel gelijk toen ze zeiden dat TSI voor elke speler evenveel wordt beinvloed door conditie :X |:( . Dat is echter niet het geval voor het loon van de speler. Voor het loon is alleen conditie i.c.m. positiespel relevant. Mea culpa, Mea culpe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 18:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 129220 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:10:
kijk, dat gezeik om € 7,50 snap ik ook niet, neem gewoon het gratis HO ( http://www.hattrickorganizer.de ook in nederlands te downen ;) ) en zie daar een gratis tool die je best aardig zou kunnen helpen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pewwy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:20:
Die kan je opvragen. Wordt netjes naar het e-mail adres gestuurd wat je bij opvragen aangeeft, aangezien je ook in moet loggen met je security code van hattrick als je ham gebruikt ;)
Het is dat ik je niet kan zoenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net mijn TU even bekeken en het viel mee deze week.

TSI: +1700/-890
Vorm: +9/-5

Er had volgens mijn planning deze week een middenvelder moeten poppen, maar dat is niet gebeurd. Verder mijn vleugelspeler zijn ervaring omhoog, naar redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 83760 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:56:
[...]

Het is dat ik je niet kan zoenen ;)
Ik had pas hetzelfde ;) Anders had ik het ook nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

}:O
Pewwy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:56:
[...]

Dan ga je het lekker zelf uitrekenen met excel... Of je probeert een gratis programma. Dat gezeik om die 7,50 Euro :(
Zie je mij zeiken? Nee..

Ik ben toch ook supporter van hattrick. Ik ga alleen niet voor iedere site waar je iets extra's kan zien geld betalen.
Ik vind het ook allemaal prima dat ze er geld voor vragen, omdat ze er veel tijd in hebben gestoken om zoiets te maken.

Dank je lameeuw. Zal eens een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 129220 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:32:
}:O
[...]

Zie je mij zeiken? Nee..

Ik ben toch ook supporter van hattrick. Ik ga alleen niet voor iedere site waar je iets extra's kan zien geld betalen.
Ik vind het ook allemaal prima dat ze er geld voor vragen, omdat ze er veel tijd in hebben gestoken om zoiets te maken.

Dank je lameeuw. Zal eens een kijkje nemen.
:) Sowwy, was een beetje verrot toen ik thuiskwam van de verhuizing ;)
Met HT Ratings kan je ook één en ander goed bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TU

vorm +5/-45 16
tsi +1930 / -580
pm + 2 (2 uitmuntend pm 1 ga ik verkopen)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.