Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:53
Afbeeldingslocatie: http://www94.hattrick.org/App_Themes/Standard/logo_green.gif

Welkom in het Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65!

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_watishattrick177.gif

Hattrick is een online spel waar je manager bent van je eigen voetbalclub. Jij bent degene die de training regelt, de opstelling maakt, de spelers koopt en verkoopt, de opdracht geeft om je stadion te verbouwen en ga zo maar door. Je speelt 2 keer per week een wedstrijd. Op woensdag een oefenwedstrijd of een bekerwedstrijd en op zondag een competitie wedstrijd. In Nederland zijn er al meer dan 80.000 teams op dit moment, wereldwijd doen er al meer dan een 990.000 managers mee met dit spel.

Hattrick is gratis en dus het proberen waard!

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie promoveer je naar een hogere divisie, tenzij je in de hoogste divisie zit, dan ben je de beste van Nederland. Sinds kort zijn de hattrick masters geintroduceerd. Dit kun je vergelijken met de Champions league, en daar mogen alle landskampioenen aan meedoen. En dan? Dan kan je nog een gooi doen naar het bondscoachschap van het Nederlands elftal en deze naar de top leiden! Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick de website

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_hattricksupporter481.gif

Hattrick is geheel gratis. Je kan seizoenen lang spelen zonder ook maar iets te betalen.

Wat je wel kunt doen is supporter worden. Voor 25 euro per jaar of 7,80 euro per 3 maanden krijg je allerlei extra handige functies. De voordelen van supporter op een rijtje:

- Bookmark & kladblok functie
- Laatste nieuws balkje
- Veel statistieken
- Toegang tot federaties
- Mogelijkheid om teams te supporteren
- Perberichten uitgeven
- Spelers rugnummers geven
- Spelers krijgen gezichten
- De banner wordt niet opnieuw geladen
- HT-alarm

Je zult dus supporter van hattrick moeten zijn om lid te kunnen worden van deze federatie. Het is totaal aan jou of jij die extra functies graag wilt gebruiken, maar ik raad je aan eens 3 maanden te testen en ik weet zeker dat je dan nooit meer anders wilt.

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_gotfederatie564.gif

Hattrick is een spel dat je niet in je eentje kan winnen. Om achter alle gegevens te komen moet je de krachten bundelen als federatie. GoT is zo'n federatie waarin veel ervaring zit. Wat dacht je van de ex bondscoach Xanathorn? Hij is lid van GoT.

Daarbij, je blijft precies op de hoogte van de laatste gebeurtenissen. Er is een eigen site, een cup waar je aan mee kunt doen en dan is er natuurlijk nog de wekelijkse toto. Verder zijn er onderhand meer dan 50.000 berichten op het forum gepost, waarin werkelijk alles al eens voorbij is gekomen. In de GoT federatie is dus veel expertise aanweizg. Domme vragen bestaan ook niet, dus vraag maar raak. De website van de federatie vind je hier.

Gathering of Tweakers Federatie Site

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_hattrickweblinks563.gif

Bekeroverzicht GoT'ers
Actueel overzicht van alle GoT'ers die zich nog in de beker bevinden.

Hattrick wiki
Heel veel algemene informatie over hattrick.

Toolbox healing & training
Website waar je kunt berekenen hoe lang een speler nog geblesseerd is en waar je kunt kijken hoelang een bepaalde trainingsvorm duurt afhankelijk van leeftijd en skills.

AlltidHattrick
Een website met zeer uitgebreide statistieken van alle divisie's.

Verschillende spelsystemen
Website die in gaat op de verschillende opstellingen die je binnen hattrick kunt gebruiken.

HattriX
Een website met veel algemene info over hattrick en heel veel tips. Zeer uitgebreid.

Start tips
Een website met veel tips voor beginnende coaches.

Het antwoord genootschap
Heel veel vragen en antwoorden over hattrick.

Salaris check
Bekijk wat het salaris ongeveer gaat worden van je topspelers. Per skill staat het minimale, maximale en gemiddelde salaris aangegeven.

Hulp software

Hattrick assistant manager
Hattrick Organizer
Absolut manager
Hattrick poli
Hattrick Coach Professional

Overige links

Review hattrick op GoT
Hoe hoog zit je keeper in zijn skill?
Weetjewat
Prijzen van een nieuwe coach
Hoe lang is mijn speler geblesseerd?
Hoeveel bot teams per land
Bereken je middenveld
GoT-HT op IRC

Op verzoek van Yared
Poll starten?
vraag om een mening!
Bootz poll creator

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_gotmanagerinfo982.gif

dreyners heeft handige statistieken over de invloed van spelers op de middenveldratings als je ze repositioneert of ze individuele orders geeft
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekent.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
Thije was druk bezig geweest met wedstrijddingetjes en wist ons een paar interessante feitjes te vertellen.
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme. Hij is ook de eerste, en tot nu toe enige GoT-coach die de Eredivisie weet te bereiken. Later werd hij zelfs nog bondscoach van Nederland!
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poëzie.
Thije nadat hij geprobeerd had bondscoach en game-master te worden, en dit weer niet was gelukt hij wist in te breken op een GM account.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001 :D. Post nr. 20.000 ging naar de grote man Yared, zonder dat de GoT-Father het zelf in de gaten had :D.
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld. Er is inmiddels ook al een tweede GoT-HT Meeting geweest. De foto's kun je hier vinden.
j_du_pee heeft veel vrije tijd, want hij kwam met een prachtige post met daarin de statistieken van 17 delen GoT-HT verwerkt. Daaruit bleek nog maar eens dat Yared nog steeds de grootste spammer van ons allen was.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.
Yared ons wist te vertellen wat het toppunt van ... was.
Jamal na enig rekenwerk zich afvroeg waarom hij per week 1 euro misliep, en vroeg of iemand een HT-er in een Ferrari had zien rijden :P.
Crazy-Horse herrinnerde ons er ook al weer aan waarom supporter zijn(of worden) ook al weer zo leuk was.
Grooviee een hoop mensen op de kast jaagde met zijn 1-april grap.
Yoeri een feature gemaakt heeft voor op de frontpage van Tweakers.
Starmaker een mooi lijstje met GoT Records heeft gemaakt aan de hand van de supporterstatistieken.
WubMaster een visie gaf hoe dacht over het beginnen met Hattrick.
Ook Starmaker gaf zijn beginnersvisie op Hattrick.
KDB aan de hand van dit lijstje de gemiddelde waarde berekende per divisie.
Pewwy beweert in de IV te gaan spelen voordat seizoen 24 begint, Damien2004 maakt er hier een kleine notitie van.
Lameeuw was niet helemaal enthousiast over de nieuwe versie van Hattrick Organizer, dus is hij zo vriendelijk om de oude versie (V1.38) te hosten, download hem hier

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_vorigedelen372.gif

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_gotrolverdeling670.gif

OnderdeelAanspreekpuntTeamID
Algemene zakenSandyman538148839
Federatie website beheerBrainpower144591
GoT cup organisatorSir_veen362199
Topicstarter deel 01 - 13YaredRetired
Topicstarter deel 14 - 29Grooviee17145138
Topicstarter deel 29 - 38Hoedjevanpapier143980
Topicstarter deel 39 - 50Damien79213750
Topicstarter vanaf deel 50Sandyman538148839
Co-Founder & GoT-fatherYaredRetired
Co-FounderThije69624

Afbeeldingslocatie: http://xs233.xs.to/xs233/08485/mainheader_centraal_cheaten620.gif

CHEATING IS VERBODEN!!!

Cheating is verboden in de breedste zin van het woord. Onder cheating wordt onder andere verstaan:

- het hebben van meerdere teams
- het team van een vriend besturen
- spelers van vrienden te kopen voor een bedrag dat hoger ligt dan de gebruikelijke prijs
- je team aan iemand anders geven

Dit alles kan leiden tot het sluiten van je account door de medewerkers van hattrick.

Het is weer zover! De echte prijzen worden weer verdeeld en ook hier zijn er weer winnaars en verliezers. Dit keer wat andere namen en wat andere foto's om er een beetje leven in te houden.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/LEO.jpg
Aan het einde van het seizoen waren er slechts 9 teams in de federatie met blessures. De grootste pechvogel daarvan was het team .:]TVE[:. Dat een ziekenboeg had met daarin totaal voor 9 weken blessures. Veel plezier met de Leonardo Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/FdH.jpg
Het eerste seizoen van de GoT Eredivisie voor jeugdteams werd gewonnen door 'SCA Koters', het jeugdteam van SC Amsreiw. Lang was het een strijd tussen de jeugd van Swanfield en die van SC Amsreiw waarbij de laatstgenoemde de langste adem had. Met een behoorlijk scorend vermogen, wat resulteerde in een doelsaldo van meer dan +50, geeft al aan dat er veel potentie in het team zit. Gefeliceteerd met de Foppe de Haan Award.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/NM.jpg
Helaas geen Nederlandse speler, maar wel verkozen tot beste jeugdspeler van de GoT federatie door de leden zelf. Met 12 stemmen de terechte winnaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/PELE.jpg
Ooit ook jong geweest maar nu alweer 24 jaar en wel tot beste speler gekozen van de GoT federatie!
Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RvN.jpg
Een collega van mij! Eerste seizoen in de GoT federatie en gelijk de topscorers titel pakken! Het is duidelijk te zien dat deze trainer de wijze lessen van de trainer van SU op pikt want hij is ook gepromoveerd! Succes volgend seizoen!

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/SV.jpg
SVGHENT uit VI.209 is dit seizoen de koploper in het incasseren van kaarten. 24 gele en 2 rode kwamen het team ten deel in dit seizoen. De gevolgen waren duidelijk te merken. SVGHENT degradeerde naar de VII. Toch is er een klein lichtpuntje, de Stijn Vreven Award is in ieder geval binnen. In het nieuwe seizoen gaat het vast ook weer bergop met de sportieve prestaties.

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/GOTAWARDS/RM.jpg
En dan als laatste een hele bijzondere. De Rinus Michels award gaat naar de winnaar van de GoT cup, Swanfield United! De GoT cup was voor mij een doel dit seizoen en dat is bereikt. Om dan ook deze prijs nog te krijgen na een stemronde waarin het nog spannend werd, ben ik zeer vereerd!

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/oosterhof.1/logo/SandstorM.JPG

* Sandyman538 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, interessant en up to date houden van dit topic. Helden van weleer zijn in willekeurige volgorde: Maestrotim (69539), J_du_Pee (207522), Frizza (144989), The_Marsmellow (146886), The Dolf (68982), Sir_Veen (362199), Loona35 (148948), Wubmaster (144822). Een speciaal bedankje gaat uit naar de eerdere topicstarters, Yared, Grooviee17 (145138), Hoedjevanpapier (143980) en Damien2004 (213570).

Afbeeldingslocatie: http://www.brainstorms.nl/got/footer.jpg

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

De bekeroverzicht is van vorig seizoen, maar zou even wachten met het aanpassen tot die van seizoen 27 er is. Verder ziet het er weer perfect uit.

Gaan we trouwens weer Awards uitreiken dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 10:42

Quintus

Eg wel! Dus....

Lijkt mij een goed plan

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:12:
De bekeroverzicht is van vorig seizoen, maar zou even wachten met het aanpassen tot die van seizoen 27 er is. Verder ziet het er weer perfect uit.

Gaan we trouwens weer Awards uitreiken dit seizoen?
Ik zal even moeten kijken. Heb net Windows 7 draaien en ben nog het één en ander aan het installeren maar denk dat het wel moet lukken.

Ben trouwens tevreden derde geworden in mijn compo en met alle mids op uitmuntend denk ik dat ik volgend seizoen beter kan scoren. Voor het mooie zou ik nog een jaartje moeten blijven hangen maar dat is afhankelijk van wat er aan teams bij komt :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Hier zijn jullie ;)

Ik ben trouwens gisteren al begonnen met mn voorseizoensinkopen...
hield al twe weken de markt in de gaten met enkele wens-zoekprofielen, maar die gingen de hele tijd tegen de normale huidige TL-vergelijkswaarde weg, en ik heb er niet op doorgeboden...

gisteren ging het opeens hard... een 21jr briljant Keeper + matig SH (die bij mij als 10e/11e verdediger-trainee in friendlies hopelijk ook zn def kan optrainen naar zwak als ik een trainingsplaats overheb )..
kostte me slechts 2,5 miljoen (HTPE bijna 3 miljoen).
en daarnaast nog een wonderbaarlijk vleugelspeler met uitmuntend PM en uitstekend passen voor 3 miljoen (TL-vergelijk 3,25 miljoen).
en nog een wonderbaarlijk spits...

in totaal 8,5 miljoen uitgegeven, een recordbedrag, maar volgens mij een hogere tegenwaarde aangekocht, terwijl ik nu begin volgend seizoen nog twee of drie spelers te koop kan zetten voor minimaal 2 miljoen per stuk....

Mij plan is ome r nu consequent voor te zorgen dat i eind volgend seizoen weer tegen de 10 miljoen vrij heb staan voor versterkingsaankopen, terwijl ik mn oud-spelers dan begin van het seizoen erna kan verkopen, om zo optimaal van prijsverschillen te profiteren

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indien mijn half seizoen passen trainen er bijna opzit had ik vorige week een oude spits van 33 gekocht om een plaats bij mijn reserves op te vullen. Nu popt hij op zijn leeftijd nog even op passen :P en zou ik hem zelfs nog met een kleine winst kunnen verkopen :D

Ga hem dus te koop zetten en dan koop ik wel weer een ander oudje om zijn plaats in te nemen, want schakel na de training van week 1 weer terug naar positiespel voor 1,5 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Mijn handen jeuken ook om nieuwe aankopen te doen en misschien zelfs wat oudere trainees te verkopen voor vers bloed. Maar laat ik een keer verstandig zijn en gewoon even doortrainen. ;) Met mijn huidge groep kan ik me makkelijk handhaven in de VIII dus voorlopig nog even geduld houden maar. Mijn financieen zijn wel positief dus dat scheelt weer enorm, in het verleden zat ik altijd in de schulden omdat ik me nooit kon beheersen. Ik train gewoon door en verander zo min mogelijk tot mijn trainees de 20 bereiken. Eens kijken of ik dan gewoon verder ga met scoren trainen of dat ik een andere linie ga optrainen en zo mijn team versterk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Voor mij is het ook nog even wachten. Bij promoveren zal ik mij denk ik op één positie slechts gaan versterken volgend seizoen maar voorlopig hou ik mijn selectie even zoals deze is :)

Is er trouwens nog een jeugd GoT competitie? Ik weet dat het ooit een stuk of 3 waren maar nu?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja er zijn nog steeds 2, maar niet meer volledig gevuld met leden dan wel forumbezoekers. Er zijn een aantal mensen van buiten aangetrokken om de competities vol te krijgen. Er zijn een aantal die na dit seizoen gaan stoppen om verder te gaan in 4-team competities. Indien daar een trainingwinst van minimaal 2 weken zit.

Dus weet niet hoeveel competities er over blijven na het einde van het lopende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:38:
Ja er zijn nog steeds 2, maar niet meer volledig gevuld met leden dan wel forumbezoekers. Er zijn een aantal mensen van buiten aangetrokken om de competities vol te krijgen. Er zijn een aantal die na dit seizoen gaan stoppen om verder te gaan in 4-team competities. Indien daar een trainingwinst van minimaal 2 weken zit.

Dus weet niet hoeveel competities er over blijven na het einde van het lopende seizoen.
Vermoedelijk net genoeg om één league van 12 of 16 teams te vullen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
[b][message=31916766,noline]trainingwinst van minimaal 2 weken zit.
? trainings winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je competitie ligt niet stil tijdens de seizoenswissel van het eerste elftal. Daarnaast kan als iedereen na de laatste wedstrijd de competitie verlaat gelijk weer een nieuwe competitie starten. Dan hoef je geen week te wachten tot de nieuwe competitie begint. In het vorige topic stond een uitgebreidere uitleg. Zal hem even opzoeken.

Vanaf deze post is het ongeveer besproken. http://gathering.tweakers...message/31843498#31843498

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 08-05-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:38:

Ik heb geen iof die compo van 4 teams lukt, maar het is zeker het proberen waard. Zo niet, dan blijft mijn team lekker ballen bij GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben ondertussen wel benieuwd wat de GOT Hattrick speler traint. Als ik het zo beluister, heb ik het idee dat er een flink aantal momenteel op passen trainen.

Poll: Wat traint de GOT Hattrick speler?
KeepenVerdedigenPositiespelScoren
VleugelspelKorte passLange passSchieten
Verdedigende positiesSpelhervattingenAlgemeen (vorm)

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=334334&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zelf train ik al vanaf het begin positiespel.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik train nog steeds positiespel. 12 seizoenen, twee seizoenen heb ik ook spelhervatten getraind maar toen veranderden opeens de regels waardoor dat minder interessant werd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb momenteel een soort roulatie-systeem qua trainen. Train 1,5 seizoen positiespel en dan nog een 0,5 seizoen korte pass. Als mijn berekeningen kloppen dan heb zijn mijn trainees dan ronde hun 23e reusachtig op positiespel en uitmuntend passen. Daarbij probeer ik nog wat te skilltraden met spitsen tijdens dat 0,5 seizoen korte pass.

Maar omdat het grootste gedeelte toch positiespel is heb ik daar op gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sinds kort positiespel na een 2 á 3 seizoenen passen te hebben getraind :)

Ik zit nu in één of andere erasmus competitie ofzo maar vindt het leuker om dan een 4 mans competitie met een paar van jullie te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:14
Ik speel al een tijdje Hattrick, volgend seizoen wordt mijn 9e seizoen. Echter nooit de link met GoT gelegd :S
ff aangemeld voor de fed en nu dus hier mijn bijdrage.

Ik ben 3e geindigd in de 7e. Volgend seizoen mijn 4e seizoen 7e dus dan maar eens serieus voor promotie gaan! ik ben nu 2 seizoen achter elkaar 3e geeindigd (2 promotieplekken in de 7e)

Ik train spitsen en kies ervoor om ze multiskill op te leiden. Ik train dus een tijdje scoren (2,5 seizoen meestal) en dan een even passen (0,5 seizoen afhankelijk van de popjes) momenteel ben ik net gestopt met het trainen van spelhervattingen. Ik vond dit handig voor mijn spitsen en daarbij kwam dat ik een nieuwe keeper wou kopen en een keeper met relatief lage spelhervatting is een stuk goedkoper. Ik heb hem van matig naar uitstekend getraind en ben nu weer overgestapt op scoren.

Ik heb dus scoren gekozen in de poll. 8)

edit: wat trainen jullie tussen de seizoenen in? ik kies meestal voor vorm, en 50% conditie. maar het trainen van mijn A-spitsen is natuurlijk ook een optie :?

mijn team voor de interested: http://www82.hattrick.org/Club/?TeamID=68860 :+

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 08-05-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

met een 4-poule kun je een competitie herstarten binnen 48 uur nadat de vorige afgelopen is, dat betekent 6 weken spelen met 7 dagen ertussen, en 2 dagen na afloop van de vorige jeugdcompo, de volgende wedstrijd spelen...
bij grotere competities moet er minimaal 7 dagen tussenzitten...

in een 4-compo win je dus per 6 weken, 5 dagen ..... in een heel seizoen (16 weken) betekent dat al minimaal twee competitiewedstrijden (is 2x een volle training) méér.
een tweede , kleiner voordeel is het effect van gele kaarten wat een stuk minder is, als je en beetje aggressieve trainee hebt kan die in een kleinere compo makkelijk tegen een gele kaart teveel aanlopen, wat een schorsing oplevert, is een week trainingsverlies.... in 4 compo's is dat met 6 wedstrijden zo goed als onmogelijk (dat moet je echt een speler hebben die iedere 2e wedstrijd een gele kaart krijgt)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Persoonlijk vind ik het wel erg jammer dat op die manier de jeugd niet op elkaar aansluit. Ikzelf zit momenteel met een flink aantal mensen in een jeugdcompetitie (Overbos jeugdcompetitie) en het is erg spannend. Ik zou dus ook niet uit die competitie willen, maar ik wil m'n jeugd wel optimaal laten trainen...

Misschien toch maar eens een vraagje stellen aan de GM's hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die jeugdcompetities lijken me best grappig, maar ik ben bang dat het me teveel tijd gaat kosten, tijd die ik niet heb. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 06-05 12:45
Iemand ervaring met trainen op "ervaring"? Ik heb mijn team al een tijdje laten zakken en bedacht me dat ik de vrije spots in mijn 11tal wel kan opvullen met "goed leiderschap" en "matig ervaring" spelers, zodat die in een paar seizoenen coaches worden.

Iemand ervaring daarmee? Ik vraag me af:

- welke stats zijn er nog meer relevant voor een coach
- is er een instrument/manier om te meten hoe ver "ervaring" al getrained is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Loona35 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:03:
Iemand ervaring met trainen op "ervaring"? Ik heb mijn team al een tijdje laten zakken en bedacht me dat ik de vrije spots in mijn 11tal wel kan opvullen met "goed leiderschap" en "matig ervaring" spelers, zodat die in een paar seizoenen coaches worden.

Iemand ervaring daarmee? Ik vraag me af:

ik heb op dit moment 6 ervaringstrainee's, normaal poog ik minimaal 4 aan te houden, maar twee zijn geblesserd geraakt (wat dus ook een zwaktepunt is, zeker eentje van 38 die nu twee blessureweken al heeft sinds 3 weken is een twijfelgeval, dat terwijl hij hoooguit één XP-punt voor zn ervaringspop zit)

qua stats moet je keihard enkel kijken naar het Leiderschap....
'goed' is de beste handel: een matig XP + goed FQ (die ver in de matig zit) kun je vor 50K vinden, popt die naar redelijk issie 300K waard...
een solid Leadership + solid XP betekent 600K inkomsten ..

zeker als je in de lagere divisie zit en je spelers ook makkelijk competitie kunt laten meedraaien is dat een goede optie.... echter ik heb de indruk dat de markt redelijk lastig is qua het 'vinden' van goede spelers... zeker die met goed leiderschap en behoorlijke XP zijn zeer gevraagd ... eentje met redelijk XP die al een hoger subniveau in die XP heeft en liefst nog een klein beetje TSI en wat restskills; te vinden is vrijwel onmogelijk...
alles wat aangeboden wordt heeft veelal net zn XP gepopt en die moet je dan twee seizoenenen in je Ateam laten spelen om te verder te laten poppen naar goed ...

meer speeelruimte zit er dan in de markt van redelijk leiderschap spelers... aangezien ikzelf enkel met spelers in mn reserveteam ervaring laat trainen (en die paar wedstrijden tegen botteams, hooguit een of twee per seizoen) zoeek ik liever zulke spelers op, met redlijk XP en redelijk FQ...
Via Alltid zoek ik dan op hoe lang ze al op die XP zitten en ongeveer hoeveel wedstrijden ze al gespeeld hebben..
het is wat gokwerk om te bepalen hoever ze in hun XP zitten, zeker bij spelers die ook seizoenen v´ór dit seioen gespeeld hebben, toen de XP-toewijzing een randomizer had (dat kan meevallen of tegenvallen, ik heb ook spelers gehad die in XP popten na drie of vier friendlies ... dan heb je echt geluk en degene die hen verkocht heeft gigantisch ongeluk).

je vragen:
Enkel Leiderschap
Om aankopen uit te testen, hun geschiedenis op Alltid terugzoeken en zelf uitrekenen/schatten

Je eigen spelers die langer dan een seizoen in je team zitten, kun je op basis van de 'trainers-kosten-om-ze-matig-traner-te-maken' hun subniveau redelijk exact uitrekenen (op basis van 28 'subniveau-XP-punten)...
Zi deze pagina: http://www.manager.brygge.dk/Hattrick/experience.htm
(is overigens wel verouderd qua beschrijving hoe XP toegewezen wordt, de 'randomizer' en toewijzing voor gele kaarten en goals is sinds begin dit seizoen verdwenen)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 09-05-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 06-05 12:45
Helder, thanks.

Ik ga het maar eens proberen. Heb er zo'n 7-8 aangeschaft. Ik zal over een paar seizoen nog wel eens posten wat het resutlaat is lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Spannend, vanavond een promotieduel. Wordt heel erg lastig, maar ik hoop op het beste natuurlijk. Tegenstander zegt dat hij de laatste wedstrijd geMOTSt had en dat zijn TS daardoor op moorddadig staat. Altijd afwachten wat er waar is van zulke dingen. Hij heeft in ieder geval het thuisvoordeel dus het middenveld zal ik wel niet winnen, we gaan het zien vanavond!

/edit

Ik ben de enige die gespeeld heeft vandaag, dat kan toch bijna niet? In ieder geval hier een 1-3 overwinning waardoor SandstorM na enkele seizoenen afwezigheid eindelijk weer terug is in de IV. Hopen dat het verblijf nu langer is dan 2 seizoenen!

Nog meer mensen die een p/d duel gespeeld hebben?

[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 10-05-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vandaag ook gespeeld en met een 7-1 overwinning me gehandhaafd in de V. Volgend seizoen hoop ik toch weer minimaal bij de eerste 4 te staan en dat zou volgens alltid mogelijk moeten zijn. Nu moet dus allen de ME nog even meewerken.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-05-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153006

In een spannend duel met 4-3 gewonnen, ik mag nog een jaartje in IV blijven spelen. Doelstelling gaat echter opnieuw plek 5/6 worden, 4 lijkt me (nog) te hoog gegrepen, maar ga wel mijn best doen. Ondanks de al torenhoge salariskosten (400k+) ga ik komend seizoen mijn aanval proberen te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ben nu terecht gekomen in mn nieuwe VI-Liga:

tis een sterke (117/1024 op Alltid) en alle tegenstanders lijken redelijk actief en op volle kracht... al besteden ze ook wel een fikse hoop geld....
zelfs het salaris van de minste tegenstander is al dubbel zoveel als dat van mij.. de meest spenderende geeft zelfs bijna 5x zoveel uit (360K, maar dat team vind ik een van de mindere uit de liga; een over-spender die vorig seizoen ook slechts 5e werd)

Ik heb iig weten uit te nutten dat ik vooraf kon sparen, 8,5 miljoen vorige week uitgegeven en nu heb ik nog 4 miljoen voor een extra middenvelder (bij voorkeur eentje met goed spelhervatting)...

Mn doelstelling wordt heel simpel om de eerste seizoenshelft twee wedstrijden te winnen en een goede uitgangspositie te bereiken in de tweede helft klasse-behoud zeker te stellen..
lukt dat me niet ga ik sowieso niet moeilijk doen en laat ik me weer terugvallen.... de stap tussen VII en VI is volgens mij een behoorlijke (heb ook wat terugegekeken en bijna alle promovendi degraderen daar weer het seizoen erop) ... Bovendien was mn kampienschap deels ook een gelukje en was ik qua stats niet eens de beste in mn liga (al ben ik de vaste overtuiging dat ik ook wat puntjes met slimme tactische wisselingen gepakt heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Zo, na een mooi seizoen 4de geworden in II. Niet slecht voor mijn eerste seizoen daar :) gelijk met de 3de geeindigd. Volgend seizoen komt de bekerwinnaar uit III in onze reeks, ben benieuwd, het zal spannend worden, de afzakker uit eerste klasse zal vanaf 0 opnieuw beginnen trainen dus dat wordt heerlijk extra picen :)

Net de vragenlijst op ht ingevuld, ben eens benieuwd of we de resultaten ook krijgen.

Heb op de laatste vraag geantwoord dat ze iets moeten doen aan de visualisatie van de wedstrijden :)

Wie heeft de gotcup gewonnen trouwens?

Edit : Swansfield dus :)

Cheerz

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 143997 op 11-05-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Anoniem: 143997 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:26:

Net de vragenlijst op ht ingevuld, ben eens benieuwd of we de resultaten ook krijgen.

Heb op de laatste vraag geantwoord dat ze iets moeten doen aan de visualisatie van de wedstrijden :)
zou prettig zijn als je er opmerking bij kan plaatsen. Ik wil ze namelijk erg graag wijzen op het nut van een mobiele site :P
voor mij persoonlijk het liefst zelfs een iphone app maar een goede mobile site zou al heel prettig zijn.
Ik weet dat ze externe partijen die iets voor de mobiele telefoon willen maken niet toelaten aan het CHPP (ws omdat ze dan minder inkomsten uit hun mobiele diensten, SMS etc. genereren) maar ik vind het niet meer van deze tijd 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:26:

Wie heeft de gotcup gewonnen trouwens?
De finale is pas woensdag dus dat is nog niet beslist. De awards in de OP zijn oud, want anders had ik inmiddels die Foppe de Haan award wel een keer moeten winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 26445 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:36:
[...]

De finale is pas woensdag dus dat is nog niet beslist. De awards in de OP zijn oud, want anders had ik inmiddels die Foppe de Haan award wel een keer moeten winnen :P
Zijn ze afgelopen seizoen wel uitgereikt, volgens mij niet, ik heb er in ieder geval niet een update van ontvangen via e-mail of dm. Maar misschien zie ik het over het hoofd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee vorig seizoen zijn ze niet uitgereikt, want niemand had tijd om het te doen. Tenminste Damien had geen tijd en er was toen niemand die het heeft opgepakt om er iets mee te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 14:37

nXXt

Carpe omnia

Ik zit nu in de VII.303... helaas kan ik niet op Alltid om ff te checken of het een sterke compo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
nXXt schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:38:
Ik zit nu in de VII.303... helaas kan ik niet op Alltid om ff te checken of het een sterke compo is...
Dan ff een copy paste, een middelmatige VII zou ik zeggen.

Hoofdpagina voor VII.303

* Ranglijst
* Laatste uitslagen
* Ratings
* Sterren (Teams)
* Dreamteam

Competitie plaats: 416 / 1024 | TSI: 904510 (Gem: 113064) | Gem leeftijd: 27.6
Ranglijst
Conf
Thuis Uit Totaal
P Team Gesp W G V GV GT W G V GV GT DS P
1 vvc Impeesa 14 7 0 0 36 5 4 2 1 21 9 43 35
2 Fc Kanu Brother 14 6 0 1 24 8 3 3 1 22 9 29 30
3 fc.heemskerk 14 5 0 2 26 11 3 1 3 22 15 22 25
4 BalN-BAnTo 14 4 0 3 21 10 4 0 3 23 11 23 24
5 FC New Breed 14 4 2 1 25 11 3 0 4 22 15 21 23
6 FC Super Tux 14 1 3 3 16 18 2 0 5 14 21 -9 12
7 Brinks FC 14 1 2 4 12 21 1 1 5 7 27 -29 9
8 Zeeuwse Zagers 14 1 0 6 5 47 0 0 7 0 58 -100 3
Laatste uitslagen
Rnd Thuis Uit Uitslag
13 BalN-BAnTo fc.heemskerk 3 - 0
13 FC New Breed Zeeuwse Zagers 9 - 0
13 Fc Kanu Brother FC Super Tux 3 - 0
13 vvc Impeesa Brinks FC 5 - 0
Rnd Thuis Uit Uitslag
14 FC Super Tux FC New Breed 1 - 4
14 fc.heemskerk Fc Kanu Brother 0 - 4
14 Brinks FC BalN-BAnTo 0 - 5
14 Zeeuwse Zagers vvc Impeesa 0 - 7
Ratings
Conf
Max waarden Gem. waarden
P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 216 89 63 75 197.4 83.9 49.8 63.6 vvc Impeesa
2 211 75 75 67 185.7 67.9 57.6 60.2 Fc Kanu Brother
3 199 78 72 55 175.6 71.5 56.1 48.1 BalN-BAnTo
4 186 67 69 59 163.5 60.0 52.2 51.4 fc.heemskerk
5 168 63 57 53 158.8 58.3 50.3 50.2 FC New Breed
6 155 51 66 44 138.4 46.1 51.4 40.9 Brinks FC
7 144 46 54 45 126.2 44.0 44.3 37.9 FC Super Tux
8 52 28 12 13 48.9 26.7 10.2 12.1 Zeeuwse Zagers
Sterren (Teams)
Conf
Max waarden Gem. waarden
P ^ Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team
1 54.5 19.0 23.0 15.0 49.7 17.5 19.6 12.7 Fc Kanu Brother
2 54.5 19.0 26.5 10.0 51.0 17.9 23.8 9.3 vvc Impeesa
3 52.0 21.0 26.0 10.0 48.6 17.9 22.2 8.5 BalN-BAnTo
4 47.5 14.0 24.0 10.5 43.0 12.6 21.1 9.3 FC New Breed
5 46.5 16.5 25.5 8.0 43.6 14.1 22.8 6.7 fc.heemskerk
6 41.5 13.5 23.0 7.5 38.5 11.8 19.6 7.2 Brinks FC
7 38.0 11.5 19.5 8.0 33.0 10.6 17.1 5.3 FC Super Tux
8 13.5 6.0 4.0 3.5 12.6 5.4 4.0 3.2 Zeeuwse Zagers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Sandyman538 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:59:
[...]
Dan ff een copy paste, een middelmatige VII zou ik zeggen.
Ah, thx. Inmiddels al zelf kunnen kijken... maar bedankt voor de moeite! O+

Ik denk dat ik met wat versterking en een goede tactiek plek zes wel moet kunnen veroveren. Als ik thuis normaal speel dan scoor ik ongeveer 150 aan rating en als ik uit speel zit ik rond de 140. Thuis MOTS heeft me max. 173 opgeleverd. Mijn zwakke gebied is eigenlijk mijn defensie en in mindere mate mijn aanval. Defensie wil ik oplossen door dit seizoen misschien een oude, ervaren keeper op te pikken. Qua verdedigers zit ik op zich wel aardig, al kan ik mijn ogen beter open houden voor een versterking.

[ Voor 7% gewijzigd door nXXt op 12-05-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:26:
[...]

Ah, thx. Inmiddels al zelf kunnen kijken... maar bedankt voor de moeite! O+

Ik denk dat ik met wat versterking en een goede tactiek plek zes wel moet kunnen veroveren.
er zit een bot in, dat is dus sowieso al een free-run..
maar de rest zal moeilijk kunnen worden... qua middenveld zit je onderin.. waarbij de andere teams die ongeveer een gelijk middenveld halen een veel sterkere verdediging hebben en dat kan en sterke weerslag hebben in het aantal benodigde kansen.
Je aanval is wel de sterkste van de Liga..

hierbij moet je misschien ook rekening houden dat de aanvalsratings waarschijnlijk volgend seizoen iets sterker dalen en de verdedigingen sterker worden; een effect waarvan jouw team relatief minder zou profiteren dan teams met een mindere aanval en sterkere verdediging...

je liga-genoten FC New Breed en river drain zouden te pakken moeten zijn, als je van hen beide wat punten kunt afpakken, maak je een erg grote kans ...
maar idd , pak je verdediging zo snel mogelijk aan, want die is opvallend zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Competitie: VIII.793 (45331)
Volledig botloos wat het natuurlijk weer een stuk leuker maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

RM-rf schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:45:
[...]
maar idd , pak je verdediging zo snel mogelijk aan, want die is opvallend zwak
Uitstekende keeper gekocht van 30 jaar voor zo'n 3 ton. Heeft ook als bijstat 'slecht verdedigen', for what it's worth... Verdediging staat er nu dus beter voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat zouden jullie doen met 10.000.000....

Ik heb het een beetje gehad met hattrick....teveel veranderingen de laatste jaren....
Inkomsten die niet geweldig waren. Elk seizoen dezelfde competitie.

Toen mn hele team te koop gezet en wat andere teruggekocht.

Dit is mijn team: Team RoBu - 148160

Laatste opstelling/wedstrijd met het sterkste elftal:
http://www78.hattrick.org(...)px?matchID=216227611

Verschil nu is dat de international weg is in de voorhoede.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Koop een crappy jeugdspeler van mij voor 10mln :P

Alvast bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elk seizoen dezelfde competitie is natuurlijk makkelijk op te lossen door een keer te degraderen ;)

Met 10mln zou ik een jong team neerzetten en mijn team weer helemaal opnieuw opbouwen en misschien dan gelijk voor een andere training kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:34:
Elk seizoen dezelfde competitie is natuurlijk makkelijk op te lossen door een keer te degraderen ;)

Met 10mln zou ik een jong team neerzetten en mijn team weer helemaal opnieuw opbouwen en misschien dan gelijk voor een andere training kiezen.
Lijkt mij ook wel wat...
Allemaal jonkies....en dan trainen, eerste seizoen degraderen....

Verdedigen / scoren of vleugelspel? Ik heb positiespel nu wel gezien.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:10

Shabbaman

Got love?

Jonge spelers zijn juist hartstikke duur, ik koop tegenwoordig alleen nog maar bejaarden. Ik heb nog wel zes miljoen op de bank, maar ik heb geen idee wat ik ermee zou moeten doen. Misschien zou ik nog wat betere verdedigers moeten kopen, maar ik betaal wel genoeg salaris. Ik zit er aan te denken om die twee buitenlandse middenvelders te verpatsen, maar daar wacht ik nog even mee tot de prijzen weer tot recordhoogte zijn gestegen (oftewel, week 2).

Vleugelspel trainen is trouwens prima te doen, ik heb wel het idee dat ik een aardig rendement haal. Ondanks de beperkte tijd die ik er in steek ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Shabbaman op 12-05-2009 15:40 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:00:
[...]

Uitstekende keeper gekocht van 30 jaar voor zo'n 3 ton. Heeft ook als bijstat 'slecht verdedigen', for what it's worth... Verdediging staat er nu dus beter voor.
verdedigen bij een keeper wordt bij zn keepen opgeteld, waarbij drie niveau's verdedigen een extra niveau keepen is... eigenlijk heb je dus het equivalend van een formidabele keeper... wat in prijs meestal toch wat duurder is (tegen de 500K)....

de bijdrage aan de verdediging is bij beiden óf gelijk ... óf de formidabele keeper zou meer bijdragen, in theorie draagt hij namelijk enkel zn goalkeeping skill bij aan de verdediging (maar dat weet ik niet helemaal zeker, het kan zijn dat zn verdedigen skill mee ook meegrekend wordt; ik denk echter niet dat het een grotere bijdrage zou zijn dan en keeper met een hoger goalkeeping)..

Overigens, eenider die nu miljoenen op de bank heeft staan zou ik aanraden het juist nu uit te geven.... nu (zeker na de friendlies) zitten de spelersprijzen op hun dieptepunt en over enkele weken gaan ze wer stijgen... met de winsten die je daarmee kan boeken kun je juist je team substantieel versterken:
Hét slimste is natuurlijk nu alvast je vervangers aan te schaffen, en met de verkoop van je huidige spelers nog twee of drie weekjes te wachten (of een hogere minimum prijs aangeven) ...... dan koop je goedkoop in, en verkoopt tegen een veel betere prijs.
daarvoor heb je natuurlijk wel financiele speelruimte nodig, mar als ik lees van mensen die én 10 miljoen op de bank hebben en klagen over gebrekkige inkomsten, snap ik dat niet helemaal. (sowieso, 200K uitgeven pr week aan loon en dan gemiddeld 190 hatstats halen vind ik weinig imposant... zo'n team klopt qua financiele opbouw niet, te hoge lonen voor te weinig skills)

[ Voor 34% gewijzigd door RM-rf op 12-05-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
10.000.000 op de bank na het verkopen van mijn hele elftal en na het terugkopen van wat losers ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:15:
[...]
Overigens, eenider die nu miljoenen op de bank heeft staan zou ik aanraden het juist nu uit te geven.... nu (zeker na de friendlies) zitten de spelersprijzen op hun dieptepunt en over enkele weken gaan ze wer stijgen...
Ja goed punt. Vorig seizoen heb ik de boot gemist, nu maar even 4 miljoen uitgeven en dan begin volgend seizoen wat trainee's verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27441

Ik ben zelf net begonnen, paar wedstrijdjes gehad en lees nu deze post... Ik hoop dat het niet te laat is nu, maar ik ga alsnog proberen alle tips enzo te volgen...

Is alle info nog wel actueel eigenlijk van zijn post? Omdat ze continu de engine etc proberen te verbeteren?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 27441 op 13-05-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij dat verhaal word sowieso nog geen rekening gehouden dat je een diploma moet halen voordat je het volledige budget tot je beschikking hebt. Echter de basis klopt nog wel steeds. Het belangrijkste is dat je vooral geen gekke dingen gaat doen die je financiën niet toelaten.

Edit 1: Iedereen gauw naar Groningen, want de finale van de GoT-cup staat op het punt van beginnen ;)

Edit 2: SC Amsreiw laat er geen gras over groeien. Hij is hard onderweg naar zijn tweede beker ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-05-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89863

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:53:
Iedereen gauw naar Groningen, want de finale van de GoT-cup staat op het punt van beginnen ;)
En na 16 minuten spelen is 'ie al weer zo goed als afgelopen... (4-0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij had gelijk dat je geluk tegen hem op zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha... FC Langeweg zal wel de meest luidruchtige club zijn die er is. Mijn oefenpartijtje tegen een collega van mij heeft wel 65 fans getrokken... En er staat: "Het gejuich van de Langeweg-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Stef Brons door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Dat gaat lekker in de beker. 5-0 al. Zie dat het waarschijnlijk de eerste finale is waarin geen 3-5-2 gespeeld wordt door beide teams?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quintus gefeliciteerd met de tweede GoT-cup in de prijzenkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Gefeliciteerd met de cup Quintus.

Het is een tijdje rustig geweest maar heb ook weer de weg gevonden na het forum. Na afgelopen seizoen 3de te zijn geworden in mijn divisie mag ik een jaartje overdoen wat ik helemaal geen probleem vind :) Heb weer 2 botjes in mijn liga ( waarvan degradant uit 7de ) en zwakke 9de divisie spelers gekregen dus een gooi naar de titel moet na versterking wel mogelijk zijn :)

Tevens ook mijn eerste seizoen in de beker en dat word waarschijnlijk een walk over die manager speelt vanaf 23-3 al zonder opstelling. Zijn laatste log in is echter 4-5 dus misschien liet hij zich met opzet vallen, we zien het wel :)

Deze dagen even opzoek naar een nieuwe spits en een nieuwe verdediger, dan kijk ik naar mijn eerste thuiswedstrijd mocht deze uitverkocht zijn gaat het stadion van 12k naar 17a18k toe. Daarna gaat er een oudere trainee van 21 er dan uit kom financieel weer wat ruimte te krijgen :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Dit seizoen mijn eerste bekerwedstrijden en meteen een botje uit de VII... :o Als dit nu nog een paar rondes zo doorgaat.... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik krijg ook een botje uit de VII, maar hij heeft nog altijd behoorlijk goede spelers... als ik kijk naar de laatste wedstrijd, dan scoorde het team qua ratings nog behoorlijk goed. Die wedstrijd was echter op 3 mei en vanaf 5 mei is er een andere trainer... ik weet niet hoe dat zit met botteams, maar kan ik een drop in ratings van hem verwachten?

Zojuist is mijn friendly in Brazilië begonnen tegen iemand uit de V.

EDIT: 1-1 gelijk. Helaas wel een spits (verdedigend) kwijtgeraakt aan een blessure voor 5 weken.

Op zich wel leuk: "Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 622 € aan entreegeld."

Hoogste friendlygeld voor mij tot nu toe.

[ Voor 30% gewijzigd door nXXt op 14-05-2009 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan gisteren en vandaag de GoTTrick site niet bereiken. Hij komt niet verder dan 'wachten op osv-amsterdam.nl...'

Opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 27441 op 14-05-2009 15:26 . Reden: Hij doet 't weer... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd ik kan er namelijk wel gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk percentage conditietraining kan ik het beste instellen? Hij staat nu op 15%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wanneer is de volgende got cup ? ;)

Is dat alleen voor federatie leden of iedereen met een got account?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is voor iedereen binnen got, dus je hoeft geen lid te zijn van de federatie.

De Got-Cup start meestal na ronde 6 of 7 van de competitie. Eerst moeten er genoeg teams uitgeschakeld zijn in die andere beker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ok mooi, dan hou ik tzt dit topic wel in de gaten.

Ik heb gisteren op de transfermarkt wat trainnees gekocht.......en een goeie aanvaller...

Doel is om een goeie training op te zetten, hierdoor ga ik naar alle waarschijnlijkheid dit seizoen wel degraderen (dat is mn bedoelling tenminste ook wel, omdat ik eens wat anders wilde)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 27441 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 15:28:
Welk percentage conditietraining kan ik het beste instellen? Hij staat nu op 15%...
is meestal wel een redelijk gemiddelde, waarmee je ook oudere spelers tot tegen de 23-25 op goed-uitstekend kan krijgen en houden...
zet je meer op training kun je het percentage ietwat naar onder brengen 10-12%... je verliest dan wel wat power tijdens de wedstrijden (wat je soms kunt opvangen door in de tweede helft slim te wisselen, 60-70 minuut afhankelijk van de sterkte van je wisselspeler), maar wint aan training (alhoewel het dan natuurlijk niet om gigantische verschillen gaat)...

persoonlijk heb ik momenteel een strategie om mn training in het begin van het seizoen redelijk hoog te hebben, 20-25% in de tussenfase (vorig seizoen 25%, nu slechts 20% omdat ik een beetje bang ben voor mn vormverlies)... en daarna langzaam terug te brengen met 1-2% per week... zodat hij rond week 8 op 12-13% terechtkomt en daar houd ik hem dan
mijns inziens kun je daarmee een gunstig vormeffect bereiken ... alhoewel dat ook gewoon bijgeloof zou kunnen zijn (het is wel zo dat een lagere training en gunstig effect heeft op je vorm, f een hoge trainig naelig is voor vorm) ... vorig seizoen kopte het qua vorm-ontwikelingsgrafiek redelijk (eerste seizoenshelft een continue stijgende vorm en daarna een licht dalende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zucht, mijn toptalent van net 18 zou vorige week al poppen naar formidabel scoren, niet gebeurd en nu deze week na 20min spelen eruit met een blessure (nu alweer een pleister gelukkig). Weer niet gepopt dus. :(
Ik ga misschien toch maar wat versterking kopen, maar weet nog niet goed wat. Mijn verdediging is het zwakst volgens mij, iemand een briljant idee?

Team: SC Oud-Beijerland (1359602)
Financieen: 259 133 € :z

Edit:
max: 126 46 36 47
gemid: 101.0 38.6 25.3 37.1

Mijn middenveld is het zwakst dus.

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 15-05-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:32:
Zucht, mijn toptalent van net 18 zou vorige week al poppen naar formidabel scoren, niet gebeurd en nu deze week na 20min spelen eruit met een blessure (nu alweer een pleister gelukkig). Weer niet gepopt dus. :(
Ik ga misschien toch maar wat versterking kopen, maar weet nog niet goed wat. Mijn verdediging is het zwakst volgens mij, iemand een briljant idee?

Team: SC Oud-Beijerland (1359602)
Financieen: 259 133 € :z

Edit:
max: 126 46 36 47
gemid: 101.0 38.6 25.3 37.1

Mijn middenveld is het zwakst dus.
Ik zou investeren in 1 of 2 leuke vleugelspeler en dan 3-5-2 of 3-4-3 spelen, sowieso met de attack in the middle tacktiek spelen.

Vorig seizoen 3de geëindigd, dit seizoen heb ik vooralsnog maar 4 echte concurrenten voor de titel. :P
Eens zien wat de eerste wedstrijd wordt. Misschien wil ik wel stunten in de beker...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 28736 op 15-05-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
3-4-3 met 2 mids en 2 vleugels zou wel kunnen alleen kelderen mijn midratings dan hard! Tevens is attack through middle een beetje zonde als je ook 2 vleugels hebt. ;)
Midden aanval zou ik dan eerder 4-3-3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-05 19:59

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:02:
3-4-3 met 2 mids en 2 vleugels zou wel kunnen alleen kelderen mijn midratings dan hard! Tevens is attack through middle een beetje zonde als je ook 2 vleugels hebt. ;)
Midden aanval zou ik dan eerder 4-3-3 spelen.
met 4-3-3 verlies je het in hogere divisies op zeker met je mid.
in hattrick is het mid zo belangrijk, of je moet een uber sterke verdediging hebben.

Trouwens mijn talentje van 17 jr en 52 dagen gepopt naar formidabel scoren _/-\o_ .
Dat is dus uitmuntend als hij net 18 is >:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153006

4-3-3 is inderdaad niet aan te raden.

Optie is om 3-4-3 te spelen met 3 mids, dan kun je switchen met je winger en moet je tegenstander raden hoe je m speelt (links of rechts, TM, normaal of aanvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Een paar spelers zijn nu naar een betere vorm gepopt en ik heb heel veel spelers die op conditie een niveau gepopt zijn. Daarnaast nog drie of vier spelers die een niveau gestegen zijn met spelhervattingen. Ik had 100% intensiteit getraind met spelhervattingen en 50% conditie. Eén van mijn middenvelders (die overigens de afgelopen tijd meer op de vleugel te vinden is), is zelfs op conditie én vorm gepopt... die zal het dus wel ff wat beter gaan doen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
nXXt schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:51:
Een paar spelers zijn nu naar een betere vorm gepopt en ik heb heel veel spelers die op conditie een niveau gepopt zijn. Daarnaast nog drie of vier spelers die een niveau gestegen zijn met spelhervattingen. Ik had 100% intensiteit getraind met spelhervattingen en 50% conditie. Eén van mijn middenvelders (die overigens de afgelopen tijd meer op de vleugel te vinden is), is zelfs op conditie én vorm gepopt... die zal het dus wel ff wat beter gaan doen, denk ik.
dat is apart. In principe betekent veel conditie trainen toch een daling in de vorm? (en vica versa)
Sinds die verandering in de training van conditie worstel ik met wat ik tussen het seizoen in moet trainen. Vroeger was het gewoon conditie opkrikken. Nu kies ik ook meestal voor spelhervattingen, of 50/50 algemeen en conditie

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 15-05-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

KingKoning schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:21:
[...]

dat is apart. In principe betekent veel conditie trainen toch een daling in de vorm? (en vica versa)
Sinds die verandering in de training van conditie worstel ik met wat ik tussen het seizoen in moet trainen. Vroeger was het gewoon conditie opkrikken. Nu kies ik ook meestal voor spelhervattingen, of 50/50 algemeen en conditie
Dat valt al bij al nog mee, dat vorm verlies, ik train 20% om mijn ouw zakken wat op pijl te houden, en het lukt al bij al aardig.

Het nieuwe seizoen komt er weeral aan, top 4 blijft prioriteit, het seizoen erna gaan we voor eerste klasse met mijn nieuwe coach. Heb mijn arena nog kleine upgrade gegeven, 2000 seats under roof derbij, 17000 nu, moet ik wel uitverkocht krijgen in de toekomst vermits ik afgelopen seizoen met 15 k ook al gelukt is :)

Misschien geraken we nog eens op tijd uit de cup om gotcup te spelen, maar ik zou er niet op rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:18:
[...]

met 4-3-3 verlies je het in hogere divisies op zeker met je mid.
in hattrick is het mid zo belangrijk, of je moet een uber sterke verdediging hebben.

Trouwens mijn talentje van 17 jr en 52 dagen gepopt naar formidabel scoren _/-\o_ .
Dat is dus uitmuntend als hij net 18 is >:)
Ik speel al 3-4-3 momenteel met een variabele winger. Wie zegt trouwens dat ik zo blijf spelen in hogere divisies? Ik heb net mijn eerste seizoen achter de rug en als deze trainees rijp zijn stap ik weer over naar mijn oude liefde die me in de VIde bracht met mijn oude ploeg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-05 19:59

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:19:
[...]

Ik speel al 3-4-3 momenteel met een variabele winger. Wie zegt trouwens dat ik zo blijf spelen in hogere divisies? Ik heb net mijn eerste seizoen achter de rug en als deze trainees rijp zijn stap ik weer over naar mijn oude liefde die me in de VIde bracht met mijn oude ploeg... :)
moet je zelf weten hoe je gaat spelen in hogere divisies ik gaf je alleen een tip :)
gaan we weer counter spelen??
train nu al een poosje zelf scoren, ik zou denk ik wel 4-5-1 willen gaan spelen en vleugel gaan trainen maar tot nu toe levert het scoren mij redelijk centen op :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:52:
[...]

moet je zelf weten hoe je gaat spelen in hogere divisies ik gaf je alleen een tip :)
gaan we weer counter spelen??
train nu al een poosje zelf scoren, ik zou denk ik wel 4-5-1 willen gaan spelen en vleugel gaan trainen maar tot nu toe levert het scoren mij redelijk centen op :)
Counter heb ik altijd de meeste lol aan beleefd dus ik "vrees" dat dat hem weer gaat worden. Maar eerst even sparen met scoren. Komend seizoen en misschien het seizoen erop in de VIII blijven hangen en dan pas promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Mensen dank voor de felicitaties. We zullen de cup een mooi plekje geven in de prijzenkast!

Afgelopen seizoen is voor SC Amsreiw succesvol geweest.
In de afgelopen 5 seizoenen zijn we nu 3x gepromoveerd naar IV en ook 2x met veel pech weer gedegradeerd naar V.
Nu zijn we opnieuw terug in IV, kampioen geworden en winnaar GoT-cup. Eigenlijk kan het alleen maar slechter volgend seizoen.
Doelstelling wordt dan ook: Niet degraderen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

nXXt schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:03:
Ik krijg ook een botje uit de VII, maar hij heeft nog altijd behoorlijk goede spelers... als ik kijk naar de laatste wedstrijd, dan scoorde het team qua ratings nog behoorlijk goed. Die wedstrijd was echter op 3 mei en vanaf 5 mei is er een andere trainer... ik weet niet hoe dat zit met botteams, maar kan ik een drop in ratings van hem verwachten?
Zou iemand licht kunnen schijnen op deze situatie? Welke standaardopstelling speelt een bot bijv? De laatst gespeelde of een willekeurige? En dalen de ratings nog in verhouding met een gewoon team?

Ik zou er namelijk liever niet tegen een botje uitvliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:49:
[...]

Zou iemand licht kunnen schijnen op deze situatie? Welke standaardopstelling speelt een bot bijv? De laatst gespeelde of een willekeurige? En dalen de ratings nog in verhouding met een gewoon team?

Ik zou er namelijk liever niet tegen een botje uitvliegen :P
als het goed is blijven zn ouder spelers wel in zn squad, maar zijn er zon 15 spelers toegevoegd aan zn selectie en die gaan spelen...

Hij gaat 4-4-4-2 spelen, hatstats zal hij ongeveer 50 gaan halen, met een middenveld van 9 (erg zwak dus)... zeer zwakke ervaring (rampzalig/waardeloos) en een conditie die zwak is (50% conditieverval wat betekent dat de laatste 10 minuten je er makkelijk 5 in kunt leggen).

Quintus / SC Amsreiw gefeliciteerd met de GoT-Cup (eens hoop ik daar ook te staan, of iig een ronde verder te komen ;))

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 16-05-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ah, bedankt... ik wist nu hoezeer botteams verzwakken. Nogmaals bedankt...

50 stats :P daar hoef ik niet echt al te veel moeite voor te doen :P Mijn traineeteam/B-team is redelijk, methinks.

[ Voor 13% gewijzigd door nXXt op 16-05-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Je moet je trainees inzetten, met voor de rest (de andere posities) a-team spelers. Want je krijgt natuurlijk wel 2 ervaringspunten van een bekerwedstrijd! En die zijn wel belangrijk :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nog bezig met een nieuw bekeroverzicht, maar heb de afgelopen dagen wat minder tijd gehad zal proberen hem nog voor woensdag af te ronden en anders neem ik de gespeelde ronde er gelijk in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:49:
Ben nog bezig met een nieuw bekeroverzicht, maar heb de afgelopen dagen wat minder tijd gehad zal proberen hem nog voor woensdag af te ronden en anders neem ik de gespeelde ronde er gelijk in mee.
Dat is prima... zeker in de eerste ronden is het vast een hels karwei...
maar ik moet zeggen dat het altijd wel een leuk iets is om te lezen :)

Ik zal dinsdag in de beker de spits moeten afbijten: Het zal wel een spannend momentje worden... ik moet tegen een team dat een liga lager speelt, maar zeker niet slecht is en aangezien ik zaterdag ook een belangrijke pot heb die voor klassebehoud essentieel zou kunnen zijn, ga ik toch maar liever PIC spelen in de beker.. al kan het ertoe leiden dat ik dit jaar slechts één bekerronde haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk alleen de eerste ronde dat het een karwij is, omdat ook promoties en degradatie verwerkt moeten worden. Daarna kan het best snel gedaan worden.

Mijn vorige trainer balt nog wat mee bij mijn reserves, maar hij popt zo nu en dan ook weer echter nooit voor lang :P
Season 27, MatchRound 16
His passing skill declined from wretched to disastrous.

Season 27, MatchRound 16
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from disastrous to wretched.

Season 28, MatchRound 1
His passing abilities just weren't what they used to be as he dropped from wretched to disastrous.
Totaal nutteloos, maar toch leuk om te zien dat hij zijn best nog doet met zijn 35 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo toch maar even wat aanpassingen doen aan mijn team. 3 oudste trainees gaan eruit. Inkoop waren ze 5000, 1000 en nogmaals 1000 verkoop moeten ze rond de 200k per stuk opleveren volgens de transfervergelijking. Ik koop weer trainees terug voor 1k per stuk (18jr redelijk scoren) en koop van de rest versterking waar nodig.
Dan nog 3 seizoenen scoren trainen en dan switchen naar defs...

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 18-05-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws

Deze ronde nog even geen uitgebreide voorbeschouwing indien we nu redelijk kort op de eerste ronde zitten. Echter wel even wat gegevens over de prestatie van de teams over afgelopen seizoen.

5 teams promoveerde van divisie VIII naar divisie VII
2 teams degradeerde van divisie VII naar divisie VIII

8 teams promoveerde van divisie VII naar divisie VI
4 teams degradeerde van divisie VI naar divisie VII

5 teams promoveerde van divisie VI naar divisie V
5 teams degradeerde van divisie V naar divisie VI

3 teams promoveerde van divisie V naar divisie IV
5 teams degradeerde van divisie IV naar divisie V.

Ten opzichten van vorig seizoen zijn 3 teams veranderd in BOTS en dus verdwenen uit het overzicht.

Iedereen succes in hun (nieuwe) divisie en dat het maar een vruchtbaar bekerseizoen mag worden.

Overzicht: http://spreadsheets.googl...y=r2mraXexcQRZbqFKhK8Xa8A

Mochten er nog mensen ontbreken of er nog tussen staan die er niet meer tussen horen dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
sta er niet tussen :'(

ben ook pas sinds kort lid van de fed en van gottrick. O+

Mijn team: KoningII (68860) divisie VII.490
tegenstander: De vissen, 1277215, VII.773

wedstrijd ID: 222678550 (De vissen - KoningII)

een net naar de VII gepromoveerde tegenstander. Op ratings kan ik m hebben maar qua total TSI loopt ie voor. En hij heeft het thuisvoordeel. Vorig jaar ook zon tegenstander en toen werd ik eruit geknikkerd. Hoop nu wel op wat meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke nu sta jij er ook tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:09:
Mochten er nog mensen ontbreken of er nog tussen staan die er niet meer tussen horen dan hoor ik dat graag.

Ik wil er ook tussen (Sheepproductions 503794) , ik zoek de GoT federatie wel weer een keer op als daar nog wat gebeurd (supporter was een tijdje verlopen, nu weer verlengd, maar alle federaties zijn dan weg)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 19-05-2009 10:50 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Ik sta er ook niet tussen; Iduna United (507214) VIII 556

Iduna - Holwierde (222673846)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:09:

zeg hé... waarom zijn er bij duitsland maar drie bekerronden ingeruimd? ;) :P

Dat laat ik natuurlijk niet op me zitten, vanaf nu is het halen van de vierde bekerronde dit seizoen mn doelstelling :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ook ik ontbreek:

Jolly Jokers, heb ff mijn team id etc niet bij de hand, jeugdteam speelt in got div 2 (mini jokers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:27:
[...]
zeg hé... waarom zijn er bij duitsland maar drie bekerronden ingeruimd? ;) :P

Dat laat ik natuurlijk niet op me zitten, vanaf nu is het halen van de vierde bekerronde dit seizoen mn doelstelling :+ ;)
Mocht je dat lukken breid ik het lijstje met alle plezier gewoon verder uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:35:
Eigenlijk alleen de eerste ronde dat het een karwij is, omdat ook promoties en degradatie verwerkt moeten worden. Daarna kan het best snel gedaan worden.

Mijn vorige trainer balt nog wat mee bij mijn reserves, maar hij popt zo nu en dan ook weer echter nooit voor lang :P

[...]

Totaal nutteloos, maar toch leuk om te zien dat hij zijn best nog doet met zijn 35 jaar ;)
Mijn trainer heeft op 11 februari een blesurre opgelopen van toen 4 weken. Inmiddels is dat 9 weken. Nog geen week gezond geweest. :+

Bijna 15 weken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 28736 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:55:
[...]

Mijn trainer heeft op 11 februari een blesurre opgelopen van toen 4 weken. Inmiddels is dat 9 weken. Nog geen week gezond geweest. :+

Bijna 15 weken 8)7
hoe oud is die trainer en wat voor conditie heeft die?

Mijn oude ervaringstrainee's lijken zich wel nog redelijk van blessure's te herstellen (als is het tergend langzaam):

een 38-jarige met slecht conditie ging vorige week terug van een +1 blessure naar een pleistertje (godzijdank, die staat twee of hooguit drie vriendeschappelijke wedstrijden van zn ervaringspop en dan verkoop ik hem als toekomstige trainer)
en een ander 37 jaar en ook slecht conditie ging van +2 naar +1... het duur vast nog weken , maar dan verwacht ik dat hij ook weer kan meespelen en die heeft ook nog maar een of 1,5 xp-punt nodig voor zn pop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn trainer staat al ongeveer 1 heel seizoen op +1 blessure. Hij heeft ook 0 TSI, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij ooit nog beter zal worden. :)

Zo, fixtures zijn weer aangemaakt en het komende seizoen mag van mij wel weer beginnen. Het wordt een interessant seizoen, waarbij ik eigenlijk maar 1 tegenstander echt moet zien te verschalken en dit keer ben ik de betere van de twee (in tegenstelling tot vorig seizoen).

Het probleem wat ik echter tegen ga komen is dat ik meteen tegen hem moet beginnen en dat ik uit speel... dus nu moet ik heel goed gaan nadenken of ik al meteen MOTS of niet... Ik wil niet aan het eind van het seizoen op 1 punt verschil niet kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:49:
[...]

hoe oud is die trainer en wat voor conditie heeft die?

Mijn oude ervaringstrainee's lijken zich wel nog redelijk van blessure's te herstellen (als is het tergend langzaam):

een 38-jarige met slecht conditie ging vorige week terug van een +1 blessure naar een pleistertje (godzijdank, die staat twee of hooguit drie vriendeschappelijke wedstrijden van zn ervaringspop en dan verkoop ik hem als toekomstige trainer)
en een ander 37 jaar en ook slecht conditie ging van +2 naar +1... het duur vast nog weken , maar dan verwacht ik dat hij ook weer kan meespelen en die heeft ook nog maar een of 1,5 xp-punt nodig voor zn pop.
Hij is bijna 62 :P met disastrous stamina en inadequate form. Dus niet heel boeiend, had em er alleen in een friendly staan omdat er anders geen keeper stond. En wou niet het risico lopen dat mijn A keeper eraf getrapt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind je het gek dat hij niet meer terug komt. Als hij een bal uit de hoek moest halen dan moest hij eerst zijn rollator pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149622

Ik speel sinds halverwege vorig seizoen ook Hattrick. Een kameraad heeft mij hiertoe aangespoord en vind het een super spel!

Ik zit alleen met een probleempje. Nu ik supporter ben en een federatie heb opgericht samen met wat vrienden, wordt onze federatie al meteen morgen gesloten vanwege te weinig members :(

Sla mij maar verrot als ik niet mag adverteren, maar als je ons een gunst wil doen, join dan REP (afkorting). Natuurlijk ben ik ook de federatie van GoT gejoined een aantal dagen geleden.

Komend seizoen wordt mijn doelstelling om te promoveren, gezien we vrij veel botteams (4) in de competitie hebben zitten.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.