Pff, twee blessures waaronder mijn aanvoerder. Lekker tegen een botje, maar wel gewonnen natuurlijk.
Nu even twijfelen of ik ff wat doktoren moet gaan inhuren...
Nu even twijfelen of ik ff wat doktoren moet gaan inhuren...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik ben helemaal geen stagiair
-- == Alta Alatis Patent == --
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat lijkt me ook niet echt tof nee. Ik wist niet dat zulke competities nog bestonden.jbdeiman schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:36:
Ik heb met 7-0 gewonnen, thuis. Van een botje, dat wel. Heb een hele competitie vol met botjes, das niet zo leuk. Volgende week een botje waarvan de verwachting is dat die "licht in het voordeel is"... Gezien zijn stats en die van mij klopt dat helemaal nooit. (zijn "hoogste" speler heeft 2,5 ster en ik kom gemiddeld zo rond de 2,8 ster uit. (totaal 29.5 ster, dus tjah.. zit ook nog in de X competitie) Er is niets aan met al die botjes bij mij... Hoop wel om een mooi beetje geld te sparen voor volgend seizoen.
Ben wel veel oefenduels in het buitenland aan het spelen. Ik probeer dit eerst om de oefenpot heen te regelen, om op die manier op het eind (van de hele vlaggetjesverzameling) niet "in de knel" te komen zitten. Blijft toch wel balen van al die botjes in m'n competitie.
Ben ook spelers aan het verder trainen. Eigenlijk wil ik die volgend seizoen verkopen, en een nieuw team opbouwen met jonge spelertjes die nog groeipotentie hebben naar een leuke hoofdstat. Nou heb ik een gemiddelde leeftijd van 25 a 26 jaar, dat valt dus nog wel mee. Maar het nadeel is dat veel spelers nog maar nauwelijks groeipotentie hebben.
Wel geluk gehad met een aankoop, die groeide de volgende week van redelijk naar goed in positiespel.
/▌
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
je kunt er sowieso vanuit gaan dat botteams rond de 50 HTpunten halen en normaal nooit van een 'gewoon' actief team winnen..jbdeiman schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:36:
Ik heb met 7-0 gewonnen, thuis. Van een botje, dat wel. Heb een hele competitie vol met botjes, das niet zo leuk. Volgende week een botje waarvan de verwachting is dat die "licht in het voordeel is"... Gezien zijn stats en die van mij klopt dat helemaal nooit.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Er is ook helemaal niets aan met al die bot teams. Ik dacht dat ze "actieve spelers" wel een beetje verdeelden, zodat er nooit (bijna) helemaal bot competities ontstaan. Zoals ik al aangaf speel ik in de X competitie (de laagste als ik me niet vergis). Daarnaast ben ik ook net (weer) begonnen met hattrick, heb het wel eerder gespeeld en het toen tot de 6e klasse geschopt.Marzman schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:47:
[...]
Dat lijkt me ook niet echt tof nee. Ik wist niet dat zulke competities nog bestonden.
Met al die botjes klinkt het alsof je in een lage competitie speelt. Oude spelers met veel ervaring (30 jr, redelijk ervaring) is dan niet eens zo'n slechte strategie op de niet trainingsplaatsen. Die spelers zijn goedkoop en beter dan hun jongere varianten zonder ervaring. Ze brengen niks meer op als je ze verkoopt (of je moet spelers selecteren die coach kunnen worden die brengen meer op als je de ervaring nog een level omhoog haalt), maar dat maakt ook niet zo veel uit omdat ze ook weinig kosten.
Dat weet ik en dat gebeurt ook verder niet. Echter is het probleem dat je je team zo ook niet echt kan "testen". Dat is wel een groot nadeel van een bot competitie. De vriendschappelijke wedstrijden zijn ook minder belangrijk en daarin zal je je team (normaal gesproken) ook niet echt kunnen testen.RM-rf schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:54:
je kunt er sowieso vanuit gaan dat botteams rond de 50 HTpunten halen en normaal nooit van een 'gewoon' actief team winnen..
Dat zou kunnen inderdaad, maar ik vind het wel vreemd. Voor de 1e speelronde kan ik me het nog voorstellen, maar daarna. Het niveau is dan lijkt mij wel redelijk bekend, ook bij "mijn supporters".RM-rf schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:54:
de Fanverwachting is echter deels ook gebaseerd op vroegere prestaties en als dat botteam zelf pas sinds kort bot is en je bet zelf net begonnen, is de vergelijking gebaseerd op een moment toen jouw team nog bot was en zijn team mischien niet.
Ik hoop ook dat er nog wat spelers kunnen poppen in ervaring, maar ook (de iets jongere) in positie spel. Mijn aankopen zijn wel meer waard geworden dan waarvoor ik ze heb gekocht (de meesten dan), wat al een hele boel scheelt.RM-rf schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:54:
verder, om het meest effectief geld te verdioenen zou ik erop letten dat je echt jonge trainee's aanhoud... die kunnen in de lage divisies ook gewoon in je A-tea meekomen (zeker als je tegen bots speelt)...
voor je andere positie zou ik je aanraden te kijken naar 30-jarigen, met redelijk ervaring en redelijk leiderschap..., en die nog tussen de 2,5 en 3 sterren halen op hun positie
die kun je voor prijzen tussen de €1000 en €10.000 kopen...
spelen die een tijdje in je A-team, bestaat er een redelijke kans dat ze 'poppen' in ervaring en die kun je dan voor meer verkopen (tegen de €50.000) of zelf benutten om tot je nieuwe trainer te maken
Ik denk ook niet dat de fans naar een wedstrijd kijken, maar naar de laatste x wedstrijden. Anders zou een blessure alles wat de fans denken meteen omgooien.jbdeiman schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:14:
[...]
Dat zou kunnen inderdaad, maar ik vind het wel vreemd. Voor de 1e speelronde kan ik me het nog voorstellen, maar daarna. Het niveau is dan lijkt mij wel redelijk bekend, ook bij "mijn supporters".
Als je al in de VI gespeeld hebt dan weet je wel dat training de belangrijkste vorm van inkomsten is. En aangezien je alleen maar tegen botjes speelt heb je ook niet veel reden om niet nu 100 % voor trainingsresultaten te gaan. Als je weinig geld hebt zou je kunnen beginnen twee keepers omhoog te trainen.Ik hoop ook dat er nog wat spelers kunnen poppen in ervaring, maar ook (de iets jongere) in positie spel. Mijn aankopen zijn wel meer waard geworden dan waarvoor ik ze heb gekocht (de meesten dan), wat al een hele boel scheelt.
Ik heb zelf ook niet echt oude spelers gekocht, de oudste (34) is een keeper en voor de rest 27 en jonger aangekocht, dus nog wel (een beetje) op de leeftijd gelet.
/▌
Tja, 'testen' vind ik eerlijk gezegd niet zo heel noodzakelijk, juist omdat je volop statsitiekjes en analyse-tools hebt die genoeg weer kunnen geven...jbdeiman schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:14:
[...]
Dat weet ik en dat gebeurt ook verder niet. Echter is het probleem dat je je team zo ook niet echt kan "testen". Dat is wel een groot nadeel van een bot competitie. De vriendschappelijke wedstrijden zijn ook minder belangrijk en daarin zal je je team (normaal gesproken) ook niet echt kunnen testen.
de fanverwachting is gewoon en vaste functie die wat gemiddelde prestaties over het laatste seizoen neemt, waardoor het op de korte termijn niet zomaar snel aanpast als je en keerte onverwacht wint of juist verliest...Dat zou kunnen inderdaad, maar ik vind het wel vreemd. Voor de 1e speelronde kan ik me het nog voorstellen, maar daarna. Het niveau is dan lijkt mij wel redelijk bekend, ook bij "mijn supporters".
Verwijderd
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 15-09-2009 08:51 ]
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Hmm interessant artikel. Heb er zelf nooit zo tegen aan gekeken. Ga voorlopig dus maar ff door met conditietraining op 15%.jbdeiman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:15:
@KHS
http://www96.hattrick.org...fault.aspx?ArticleID=5892
http://www96.hattrick.org...fault.aspx?ArticleID=6110
Deze artikelen (je moet ingelogd zijn en miss www96 even aanpassen) zijn wel een goede hulp wat dat betreft.
met 17-jarigen kun je je conditieaandeel heel laag houden..., maar sowieso is conditie vooral voor je middenveld van belang en maakt het ook zeer veel uit wat de rest van je spelers zijn (vooral hun leeftijd)Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:06:
Ik train aanvallers, 17 jaar. Wat raden jullie mij aan om in te stellen voor %conditietraining. Heb het tot nu toe gewoon op de 15% laten staan???? Wil uiteraard het beste trainingsresultaat halen voor mijn trainees!
[ Voor 50% gewijzigd door RM-rf op 15-09-2009 13:03 ]
Verwijderd
lees de artikelen die boven je gepost zijn es door. Zelf pak ik het niet zo aan, maar is best eens leuk om door te nemen!JosBonsio schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:41:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met hattrick. Wist helemaal niet dat er een Hattrick topic bestond op Tweakers
Nu ik dit lees krijg ik toch weer kriebels om opnieuw te beginnen.
Dus euh, hebben jullie nog wat tips hoe ik ideaal kan beginnen? Want ik lees dat de persoon boven mij (Jbdeiman) een slechte start heeft gemaakt...
Ja, maar je ziet ook twee artikelen die hij heeft gelinkt voor de ambitieuze beginner van iemand die nu in III speelt. Dus dat zouden tips moeten zijn die werkenJosBonsio schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:41:
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met hattrick. Wist helemaal niet dat er een Hattrick topic bestond op Tweakers
Nu ik dit lees krijg ik toch weer kriebels om opnieuw te beginnen.
Dus euh, hebben jullie nog wat tips hoe ik ideaal kan beginnen? Want ik lees dat de persoon boven mij (Jbdeiman) een slechte start heeft gemaakt...
/▌
Die kon ik niet lezen aangezien ik nog geen team hebMarzman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:50:
[...]
Ja, maar je ziet ook twee artikelen die hij heeft gelinkt voor de ambitieuze beginner van iemand die nu in III speelt. Dus dat zouden tips moeten zijn die werken
/▌
Maar dat is het mooie van de IX: 2 teams gaan automagisch door aan het eind van de periode. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Als ik de keus had gehad om in de IX terecht te komen met een andere GOT'er zou ik er zo voor gegaan zijn. Ook al zou ik dan 3e geworden zijn en de manager die mij uitnodigde wordt kampioen of zo, dan nog heb je een seizoen waarin je ook nog eens op GOT wat meer raakvlakken hebt om over te praten. Win-win situatie in mijn opinie.majoh schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:07:
Ik zit in de IX, en kan inderdaad mensen uitnodigen om de botjes te vervangen.
Maakt de competitie wel wat leuker. Dus als iemand dat wilt, zeg t maar.
Maar vind het ook wel een beetje vervalsing, ik laat namelijk wel het botje vervangen waar ik afgelopen zondag al van gewonnen heb...
Ik vind het ook geen probleem, dat gaf ik ook al aan, alleen maar leuk als er wat meer activiteit in mijn competitie zit. Maar misschien denken mijn andere competitie genoten er anders over...CoRrRan schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:13:
[...]
Maar dat is het mooie van de IX: 2 teams gaan automagisch door aan het eind van de periode. Ik zou me daar niet zo druk over maken. Als ik de keus had gehad om in de IX terecht te komen met een andere GOT'er zou ik er zo voor gegaan zijn. Ook al zou ik dan 3e geworden zijn en de manager die mij uitnodigde wordt kampioen of zo, dan nog heb je een seizoen waarin je ook nog eens op GOT wat meer raakvlakken hebt om over te praten. Win-win situatie in mijn opinie.
Wie? De botjes hebben er geen problemen meemajoh schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:28:
[...]
Ik vind het ook geen probleem, dat gaf ik ook al aan, alleen maar leuk als er wat meer activiteit in mijn competitie zit. Maar misschien denken mijn andere competitie genoten er anders over...
Hoe dan ook, wie wil, laat maar ff weten
/▌
Zoals aangegeven is dit wel een goede tijd, begin van het seizoen. Overigens: Als je nog een team moet hebben, misschien kan 'k je ook wel uitnodigen in m'n x competitie. Als je een beetje je best doet promoveer je wel, behalve mijzelf zijn er allemaal botjes.. (vind ik niets aan, maar 't is niet anders)JosBonsio schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:10:
[...]
Die kon ik niet lezen aangezien ik nog geen team heb
Is dit een beetje een gunstige tijd om te starten met een nieuw team?
Zoals hierboven beschreven, wil je bij mij in de competitie, een IX, dan moet je maar roepen.jbdeiman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:52:
[...]
Zoals aangegeven is dit wel een goede tijd, begin van het seizoen. Overigens: Als je nog een team moet hebben, misschien kan 'k je ook wel uitnodigen in m'n x competitie. Als je een beetje je best doet promoveer je wel, behalve mijzelf zijn er allemaal botjes.. (vind ik niets aan, maar 't is niet anders)
Niet alleen botjes in mijn competitie dus... En kampioen word ik toch welMarzman schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:41:
[...]
Wie? De botjes hebben er geen problemen meeOok ben je al in het voordeel omdat je eerder begonnen bent. Eerder begonnen met trainen eerder begonnen met geld verdien. Je snapt de regels al wat beter.
[ Voor 4% gewijzigd door JosBonsio op 15-09-2009 17:42 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 11:19 ]
Verwijderd
Ja, die invite functie gaat alleen op als mensen nog geen team hebben... een bestaand team kan niet zomaar divisie's 'switchen'.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:50:
@jbdeiman
Het lijkt erop dat je alleen iemand kan uitnodigen die nog op zijn team aan het wachten is. Misschien weet iemand anders hier meer over?
Same shit here, wou nog ff kijken of ik de goede opstelling had doorgegeven.... werkt niet dus... stuk.Pewwy schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:52:
Kunnen jullie nog gewoon inloggen? Wilde wat bekijken, maar kwam niet meer in ht. Zelfs niet na een password reset?
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
[ Voor 12% gewijzigd door Colin. op 16-09-2009 13:09 ]
Verwijderd
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Same here. Ook ik heb de 2de ronde overleefd en dit is totaal onverwacht.Stinger_ schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:17:
Hoppa!
Voor 't eerst de 3e bekerronde gehaald!![]()
Al ga ik er wel vanuit dat dit meteen het eindstation is![]()
In theorie ga ik natuurlijk nooit winnen van iemand uit de V![]()
Maar goed, toch nog een beker-thuiswedstrijd!
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Uiteindelijk met 2-3 verloren, waren alsnog spannende laatste 10 minutenImperial_Master schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:11:
Hmm.. misschien toch niet mijn hele B-Elftal op moeten stellen.. na 47 minuten 1-3 achter.. denk dat mijn bekeravontuur na vandaag eindigt
/▌
Ik speel nog uit, tegenstander van volgende week is best goed. Nu kijken wanneer ik mijn beste verdedigers ga opstellen. Zondag of woensdag? Ik twijfel over een poging voor een lange cuprun of maar eens een gooi naar het kampioenschap.Brainpower schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:56:
Ik gelukkig ook nog een ronde overleefd! Stelde een aantal trainees op, waarbij ook 2 goeie meededen. Afgelopen zondag andersom gedaan. Gelukkig beide wedstrijden gewonnen!
En zowaar, voor het eerst thuis spelen sinds 20 seizoenen ofzo!
Hoe regel jij je friendlies? Ik klik op browse pool en zie dan landen verschijnen; maar zoals vandaag gebeurt het wel vaker dat er alleen maar landen inzitten die ik al bezocht heb (terwijl dat er maar een stuk of 20 zijn tot nu toe.. ben benieuwd hoe jullie de meer exotische vlaggetjes scorenMarzman schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:28:
Ik heb een friendly in Liechtenstein. Het gaat wel makkelijker met regelen nu er nog veel teams in de beker zitten. Mensen uit die landen kiezen denk ik toch voor het hoogste team dat een friendly wil.
/▌
ik heb ook een flink aantal friendlies geregeld met kleine zuidamerikaanse landen op die manier (merendeel gewoon thuis ook) ... gewoon een hele zwik uitdagen en hopen dat er eentje is die accepteert;Marzman schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:05:
Ik ga gewoon naar het land en kijk wie er online is en die daag ik uit. In de grotere landen alleen de supporters omdat die een bericht krijgen en het meteen zie, maar nu iedereen die online is.
Die pool dat lukt me niet met kleinere landen, dan zou er heel toevallig net een in moeten zitten.
Even niet vergeten dat alle spelers die om je middenveld heen staan een effect hebben op je middenveld rating naar de hoeveelheid "spelverdelen" die deze spelers hebben. Het gaat dus niet alleen maar om de middenvelders/wingers. Ook aanvallers, verdedigers en wingbacks hebben invloed op je middenveld rating.Sandyman538 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 00:23:
Hier een krappe 0-2 overwinning... Ik had toch een iets hogere uitslag verwacht. Zelf haalde ik een redelijk (heel laag) middenveld (speelde 3-4-3 omdat mijn winger verkocht is en ik nog geen nieuwe heb). Mijn tegenstander haalde een redelijk (hoog) middenveld. Als ik de sterren optel (inclusief de spelers die towards middle staan) dan heeft hij 19,5 sterren op het middenveld (met 5 spelers) en ik met 4 spelers 27 sterren. Dat vind ik toch een behoorlijk verschil, toch haalt hij een beter middenveld. Nou ja, in ieder geval door naar de volgende ronde.
Hoe bedoel je dat? Jij richt je op divisies ipv landen?RM-rf schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:24:
[...]
enkel blijft het zeker als je meer vlaggen hebt, wel een risico dat je mogelijk juist een vlag dubbel krijgt (dan zou je specifiek je op een bepaald land moeten richten maar dan heb je dus wel veel minder kans)
/▌
Dat haal je makkelijk. Defensive + Defensive positions en hij is binnen no-time Excellent op verdedigen. Daarna switchen naar Winger/Spelverdelen. (Ik ben precies hetzelfde aan het doen met mijn Excellent-potentieel.)Pewwy schreef op donderdag 17 september 2009 @ 22:11:
Eindelijk mijn eerste jeugdspeler die uitstekend kan worden in verdedigenNu hopen dat ik dat allemaal haal, maar hij is pas 15 jr 38 dagen en is al redelijk
Heb jij 2x dezelfde training ingesteld? Volgens mij wordt de 2e training dan toch compleet nutteloos?CoRrRan schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 00:48:
[...]
Dat haal je makkelijk. Defensive + Defensive positions en hij is binnen no-time Excellent op verdedigen. Daarna switchen naar Winger/Spelverdelen. (Ik ben precies hetzelfde aan het doen met mijn Excellent-potentieel.)
Hopelijk is je verdediger ook nog "Krachtig" of heeft hij "Koppen" als specialiteit.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Vermoed dat het alleen een laatste greep is op maandag of dinsdag, want het risico dat je dubbele vlaggen krijgt word inderdaad steeds groter.Marzman schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:15:
[...]
Hoe bedoel je dat? Jij richt je op divisies ipv landen?
Niet compleet nutteloos, maar het is wel iets minder effectief omdat je bepaald percentage inlevert voor 2x dezelfde training volgens mij. Zeker als je speler tijd genoeg heeft zou ik niet 2x dezelfde training pakken.Brainpower schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:11:
[...]
Heb jij 2x dezelfde training ingesteld? Volgens mij wordt de 2e training dan toch compleet nutteloos?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2009 10:37 ]
Defensive en defensive-positions zijn _niet_ dezelfde training(soort) ... Het zijn verschillende trainingssoorten en dus krijg je geen 'trainingspenalty' (overigens de mensen van HT zelf zeggen het juist consequent andersom; twee verschillende trainingsoorten zou je 'een 25% trainingsbonus geven'.. alhoewel je ook dat bv verschillend kunt uitleggen)...Brainpower schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:11:
[...]
Heb jij 2x dezelfde training ingesteld? Volgens mij wordt de 2e training dan toch compleet nutteloos?
Qua uitdagingen direkt aan teams richt ik me redelijk consequent op de kleinere landen (ik mis nog een paar landen in het caraibische gebied.. en wil eigenlijk heel amerika 'volmaken'; Suriname staat ook nog als enige land op het amerikaanse continent op mn wensenlijst) ...Marzman schreef op donderdag 17 september 2009 @ 19:15:
[...]
Hoe bedoel je dat? Jij richt je op divisies ipv landen?
[ Voor 26% gewijzigd door RM-rf op 18-09-2009 12:25 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 18-09-2009 12:54 ]
/▌
Verwijderd
Hij heeft koppen als ik het zo zie.CoRrRan schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 00:48:
[...]
Dat haal je makkelijk. Defensive + Defensive positions en hij is binnen no-time Excellent op verdedigen. Daarna switchen naar Winger/Spelverdelen. (Ik ben precies hetzelfde aan het doen met mijn Excellent-potentieel.)
Hopelijk is je verdediger ook nog "Krachtig" of heeft hij "Koppen" als specialiteit.
Verder train ik er passen of vleugelspel bij, dat levert ook genoeg op normaal gesproken.Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 18-09-2009 20:20 ]
Enrico Welten
17 jaar en 1 dagen, TSI = 1 220
redelijk in vorm, conditie zwak [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Sarcasm is my superpower! What's yours?
/▌
als je zou willen trainen heeft die speler eigenlijk het hardst wat meer positiespel nodig en dat zou zn marktwarde het sterkst steigeren....
[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 19-09-2009 14:12 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 21-09-2009 08:54 ]
/▌
ik denk zelf nog niet serieus over een trainings-overstap na, maar als ik het zou doen, zou ik waarschijnlijk ook passen kiezen..Marzman schreef op maandag 21 september 2009 @ 08:53:
Ik zit te twijfelen om over te stappen op het trainen van passen om een keer wat anders te doen. Niet meteen maar ergens dit seizoen als het moment goed uitkomt met de huidige trainees. Maar wat voor spelers kun je dan het beste kopen? (ik speel in VI) Allemaal briljant wordt een beetje duur, ook in loon al zou dat wel lekker zijn als je in de beker zit. Een gedeelte van mijn huidige spelers zou ik dan wel een stukje door kunnen trainen.
En moet je dan 2-5-3 gaan spelen (dan zal een verdegend coach ook wel beter zijn, of juist niet want een superaanval boosten dat levert wel meer hatstats op omdat het met percentages werkt)
[ Voor 33% gewijzigd door RM-rf op 21-09-2009 10:46 ]
Speel je in de competitie 3-5-2 en in de friendly's 2-5-3.Marzman schreef op maandag 21 september 2009 @ 08:53:
Ik zit te twijfelen om over te stappen op het trainen van passen om een keer wat anders te doen. Niet meteen maar ergens dit seizoen als het moment goed uitkomt met de huidige trainees. Maar wat voor spelers kun je dan het beste kopen? (ik speel in VI) Allemaal briljant wordt een beetje duur, ook in loon al zou dat wel lekker zijn als je in de beker zit. Een gedeelte van mijn huidige spelers zou ik dan wel een stukje door kunnen trainen.
En moet je dan 2-5-3 gaan spelen (dan zal een verdegend coach ook wel beter zijn, of juist niet want een superaanval boosten dat levert wel meer hatstats op omdat het met percentages werkt)
Unknown
[ Voor 48% gewijzigd door Marzman op 21-09-2009 12:34 ]
/▌
2-5-3 geeft je daarnaast natuurlijk ook een stevige klap op je middenveld, wat natuurlijk nog erger is als je veel jonge, goed trainbare spelers hebt spelen (die meestal minder ervaring hebben en dus des te vatbaarder voor verwarring).Marzman schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:30:
2-5-3 is niet te doen in de competitie met een goede keeper en twee goede verdedigers? Probleem is natuurlijk dat je twee vleugels en een centrale verdediging hebt wat lastig is met twee spelers
[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 21-09-2009 12:53 ]
ik heb het ook met verbazing zitten kijkenVerwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:55:
Soms is dit spelletje zo vervelend. Meeste balbezit, betere stats op meeste positie, wereldklasse tactische vaardigheid en nog krijg ik met 1-3 op mijn donder. Het is gewoon om moe van te worden. Vind het gewoon verbazingwekkend dat hij er drie heeft gemaakt als je zijn aanval afzet tegen mijn verdediging.
Chario2 (818126)
Twee goals waren SE's.... eentje door een Quick-vleugelaanval die afgerond werd weer door de Head-specialiteit van die spits; De tweede kwam door zn bovenmatig hoge Experience (briljant).Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:55:
Soms is dit spelletje zo vervelend. Meeste balbezit, betere stats op meeste positie, wereldklasse tactische vaardigheid en nog krijg ik met 1-3 op mijn donder. Het is gewoon om moe van te worden. Vind het gewoon verbazingwekkend dat hij er drie heeft gemaakt als je zijn aanval afzet tegen mijn verdediging.
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 23-09-2009 17:52 ]
Chario2 (818126)
/▌
Chario2 (818126)
Verwijderd
/▌
Verwijderd
Ik denk tot goddelijkVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:39:
Heb wel een lekkere stijging deze week. Mijn 17jarige (100 dagen) trainee is gestegen naar formidabel positiespel. Ben erg benieuwd hoever hij kan gaan komen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq