Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:55:
[...]Hij is bijna 62 :P met disastrous stamina en inadequate form. Dus niet heel boeiend, had em er alleen in een friendly staan omdat er anders geen keeper stond. En wou niet het risico lopen dat mijn A keeper eraf getrapt werd.
Mijn 40 jarige coach stel ik ook nog op in de friendlies om gaten op te vullen. Het was ooit een vleugelspeler in mijn A-team (start team) en in 2006 haalde hij nog 4 sterren. Tegenwoordig heeft hij nog briljant spelhervatten, waardeloos conditie (pas gestegen vanaf rampzalig, het schommelt een beetje denk ik) en is de rest niet bestaand. Ook zijn leiderschap is van goed naar slecht gedaald. Ik vind het nog wel een uitdaging hem zo lang mogelijk op te blijven stellen in friendlies en ik heb nog geen vervangende coach. Ik zou het wel grappig vinden als ik hem ook nog 62 zie worden, maar de kans is toch vrij groot dat hij voor die tijd geblesseerd raakt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Zo... de eerste stap naar ronde 4 van de beker is gezet:

0-1 krapjes gewonnen, maar ook PIC kunnen spelen en zelfs nog een van mn XP-trainee's mee kunnen laten spelen, die gepopped is naar redelijk XP (met goed leiderschap én een speler die in theorie zelfs in een lager draaiend A-team zou kunnen meespelen: 3,5 ster als aanvaller en zelfs hoger skills als verdediger: die zet ik van het weekend te koop neer)

volgende week heb ik misschien nog wel een kans, moet thuis spelen tegen een team dat juist vorig seizen gedegradeerd is uit de VI, terwijl ik daarheen nu juist gepromoveerd ben (ik speeld dus thuis tegen een team een divisie lager)....
enkel heb ik van het weekend dus ook een erg belangrijke wedstrijd... nu moet ik even kijken hoe ik dat ga doen, wil eigenlijk liever niet al teveel training verliezen, maar anderszijds zie ik die ronde 4 te halen nu ook wel zitten ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Marzman schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:15:
[...]

Mijn 40 jarige coach stel ik ook nog op in de friendlies om gaten op te vullen. Het was ooit een vleugelspeler in mijn A-team (start team) en in 2006 haalde hij nog 4 sterren. Tegenwoordig heeft hij nog briljant spelhervatten, waardeloos conditie (pas gestegen vanaf rampzalig, het schommelt een beetje denk ik) en is de rest niet bestaand. Ook zijn leiderschap is van goed naar slecht gedaald. Ik vind het nog wel een uitdaging hem zo lang mogelijk op te blijven stellen in friendlies en ik heb nog geen vervangende coach. Ik zou het wel grappig vinden als ik hem ook nog 62 zie worden, maar de kans is toch vrij groot dat hij voor die tijd geblesseerd raakt.
wel leuk natuurlijk maar je kan dan wellicht beter een matige of redelijk speler kopen van eur 1000.
als je die laat meeklaverjassen en hij popt verdien je er nog een beetje aan.

zomaar een tip :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

chario2 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:52:
[...]

wel leuk natuurlijk maar je kan dan wellicht beter een matige of redelijk speler kopen van eur 1000.
als je die laat meeklaverjassen en hij popt verdien je er nog een beetje aan.

zomaar een tip :)
klopt, de laatste twee seizoenen heb ik 8 oudjes met bijna geen tsi/skills meer, maar hoof leiderschap, kunnen doen poppen in XP, en bij doorverkoop ongeveer 350K meer ontvangen dan ik betaald voor hen heb... minus loonkosten en afdrachten zal ik er zeker ergens tussen de 275-300K aan verdient hebben.
Terwijl dat hooguit de restplaatsen voor friendlies en bij wedstrijden tegen bots zijn (zodat mn a-spelers geen blessures oplopen) waarbij ik geen training verlies.

dat is een leuk zakcentje drbij, momenteel zelfs met minimale investering (bv redelijk leiderschap en redelijk xp, kort voor het poppen naar goed xp, koop je al voor €1000, als je een beetje zoekt ernaar ... nu wil ik overstappen op goed leiderschap en matig xp, kort voor de pop naar redelijk xp... die brengen veel meer op, maar zijn wat duurder in de aanschaf; +/- 50K)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:35:
[...]

klopt, de laatste twee seizoenen heb ik 8 oudjes met bijna geen tsi/skills meer, maar hoof leiderschap, kunnen doen poppen in XP, en bij doorverkoop ongeveer 350K meer ontvangen dan ik betaald voor hen heb... minus loonkosten en afdrachten zal ik er zeker ergens tussen de 275-300K aan verdient hebben.
Terwijl dat hooguit de restplaatsen voor friendlies en bij wedstrijden tegen bots zijn (zodat mn a-spelers geen blessures oplopen) waarbij ik geen training verlies.

dat is een leuk zakcentje drbij, momenteel zelfs met minimale investering (bv redelijk leiderschap en redelijk xp, kort voor het poppen naar goed xp, koop je al voor €1000, als je een beetje zoekt ernaar ... nu wil ik overstappen op goed leiderschap en matig xp, kort voor de pop naar redelijk xp... die brengen veel meer op, maar zijn wat duurder in de aanschaf; +/- 50K)
Ik kijk eigenlijk niet zo naar mijn B-team, alleen naar de reservespelers en naar de trainees. Het maakt toch niks uit of je wint of verliest. Ik vul niet eens altijd alle posities altijd op, alleen de trainingsposities, reserve trainingsposities, keeper en reserve keeper zijn belangrijk omdat het anders je training in de war kan schoppen als er een speler geblesseerd raakt (als je geen reserve keeper hebt kan daar opeens een van je trainees gaan staan omdat je altijd een keeper nodig hebt).

Om er spelers neer te zetten met veel ervaring en wat leiderschap heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Niet eens zo'n slecht idee, al is de ervaring die ze opdoen in friendlies erg weinig.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

RM-rf schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:44:
ik speeld dus thuis tegen een team een divisie lager
Mazzelaar. Ik wil ook wel weer eens een thuiswedstrijd voor de beker.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:52:

Om er spelers neer te zetten met veel ervaring en wat leiderschap heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Niet eens zo'n slecht idee, al is de ervaring die ze opdoen in friendlies erg weinig.
0,2 XP-punten voor een internationale friendly... ik reken er ongeveer mee dat een normale speler ongeveer 4 tot 5 XP punten kunnen stijgen per seizoen; waarbij ik dan meeweeg dat je ze ook kunt gebruiken als vulsel tegen het occasional botteam én mogelijk als wissel minuutjes kunt laten pakken.

het was eigenlijk een test waar ik twee seizoenen mee begon, of daar nog wat geld mee te verdienen was, en of je grote risico's loopt, alswel hoe goed de XP-pops in te schatten zijn, en hoe hoog het blessurerisico is, of het herstel bij blessure's
mn ervaring is eigenlijk positiever dan ik gedacht had ....

De risico's blijken mee te vallen, natuurlijk is er altijd het risico van blessure's, maar sinds de laatste wijziging van het herstel (waarbij conditie ging meewegen bij de herstel-snelheid), kunnen ook veel oudere spelers herstellen, al duurt het gewoon een flink aantal weken .
Een 37-jarige van me is ongeveer 5 weken terug uitgevallen met een +2 blessure, die is nu nog +1 en ik verwacht hem zeker niet terug binnen 4 weken, maar die heeft gewoon de tijd, ik heb zelfs geen dokters... zn 300€ loon per week zouden voor zn gehele herstelperiode op zo'n 2500 uitkomen... dat win ik er weer aan als ik hem kan verkopen... zelfs al is hij relatief traag in zn XP-pop, ik heb hem al bijna 2 seizoenen; qua loonkosten zal hij tegen de tijd dat ik hem doorverkoop bijna 15K gekost hebben, maar in aankoop was hij 6K, en bij verkoop als LS(6)/XP(7) levert hij me zo'n 50-75K op -> 25-50K winst ).

Het enige wat me tegen gevallen is, is dat de verkoop van ervaren spelers toch minder opbrengt dan ik in het begin gedacht had ... toen ik begon kostten LS(6)/XP(7) tegen de €93,500 (standaard-prijs) ... die prijs lijkt ondertussen gedaald te zijn (waarschijnlijk omdat er veel meer mensen ook hetzelfde idee hebben en vaker XP trainen) tot ongeveer 70K
Shabbaman schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:03:
[...]

Mazzelaar. Ik wil ook wel weer eens een thuiswedstrijd voor de beker.
thuiswedstrijden later in de beker brengen veel meer op dan een eerste of tweede ronde natuurlijk...
zelf hoop ik vooral op mn thuiswedstrijd in de vierde ronde ;) :P

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 20-05-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Oke, mijn tegenstander is wel erg raar bezig, of heel erg zelf verzekerd. Wat is het geval? Hij heeft opstelling 2-3-3 opgesteld. Hopelijk kan ik er goed gebruik van maken, en win ik. Het gaat overigens om deze match:

matchid: 222672482

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
ik neem aan dat hij gewoon een foutje heeft gemaakt of vergeten is een opstelling te maken oid. Lijkt me praktisch onmogelijk om met 3 spelers minder een wedstrijd te winnen. Ookal speelt ie 2 divisies hoger. Dan heb je gewoon geluk: extra rondje beker :)

sta zelf inmiddels op 1-1 (5 minuten voor rust) ben benieuwd naar de balbezit verhouding. Hij speelt vleugelaanval, slimme tactiek want daar liggen mijn zwakke plekken. Spannende pot tot nu toe iig.

match id 222678550

edit: oei hij heeft 57% balbezit. het thuisvoordeel (uitnadeel dus eigenlijk) gaat me de das om doen denk ik. Tenzij mijn spelhervatter nog wat kan gaan doen. Bidden dus maar O-) O-)

[ Voor 46% gewijzigd door KingKoning op 20-05-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Hmm, ik denk inderdaad een foutje. Ik sta nu met 1-0 voor na 10 minuten spelen, maar vraag me toch af wat hiermee word bedoeld:
Toen DBZ een vrije trap kreeg in een lastige positie, werd er niet gekozen voor een direct schot op doel, maar voor een voorzet richting doelmond.
Ik heb geen ' doelmond ' in mijn spelersgroep. Of bedoelen ze er wat anders mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Yay, 5-0 voor in de Beker met PIC. Mijn eerste wedstrijd in de nieuwe competitie zal tegen mijn medepromovendus zijn en ik verwacht die dan ook te winnen. De tweede wedstrijd zal tegen een botje zijn, dus een mooi seizoensbegin lijkt me goed mogelijk.

EDIT: nu 7-0 :P

En nu 8-0 :P

Haha, 9-0 :P

Zojuist zelfs bijna 10-0 :P

[ Voor 12% gewijzigd door nXXt op 20-05-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
brambest schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:45:
Hmm, ik denk inderdaad een foutje. Ik sta nu met 1-0 voor na 10 minuten spelen, maar vraag me toch af wat hiermee word bedoeld:

[...]

Ik heb geen ' doelmond ' in mijn spelersgroep. Of bedoelen ze er wat anders mee?
als t een speler is staat ie onderstreept (als link) ze bedoelen gewoon het gebied voor het doel. Een indirecte vrije trap dus 8)

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 20-05-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Sta op dit moment met 1 - 0 voor tegen een VI. Het gaat lekker. dus hoop ik dat ik dit vol kan houden.

edit: na 55 minuten spelen al 2 - 0

edit 2: na 90 minuten spelen is het een 3 - 0 overwinning geworden en kan ik nog een ronde door bekeren.
Maar dan moet ik tegen een IV klasse spelen.

[ Voor 51% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 20-05-2009 21:12 ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

brambest schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:45:

[...]

Hihi: http://www.encyclo.nl/begrip/doelmond

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Gisteren mijn team vergeleken met mijn nieuwe divisiegenoten, blijkt dat mijn aanval op twee na het beste is (gemiddelde van vorig seizoen), mijn verdediging zo'n beetje het slechtst is en mijn middenveld in de top 5 staat (van de 12 teams die alltid meenam in de vergelijking). Ik heb twee oudere trainees leuk kunnen verkopen en heb daarvoor twee uitstekend defs teruggekocht (halen beide 3,5-4 sterren itt 1,5-2 sterren van mijn oude defs). Er staat nu nog 1 trainee te koop, van die opbrengst koop ik nog een uitstekend mid erbij.

Ik twijfel alleen nog of ik 4-3-3 ga spelen en de vleugels open laat (voorspelbaar) of 3-4-3. Nadeel voor 3-4-3 is voor mij dat ik geen goede wingers heb en mijn verdediging dus iets zwakker is.

Zojuist ook gezien dat er toch een botteam in mijn divisie zit en een mede promovendus heeft geen eigenaar en wordt dus ook een bot. Komende zondag speel ik tegen het eigenaarloze team, dat wordt gewoon 5-0 overwinning toch omdat hij geen opstelling maakt?

[ Voor 15% gewijzigd door -TheNose- op 22-05-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft nog genoeg spelers dus als hij een standaard opstelling had gemaakt voordat hij stopte dan kan je nog wel eens voor een verrassing komen te staan. Volgens mij krijg je alleen een 5-0 als er niet genoeg spelers op het veld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 09:02:

Komende zondag speel ik tegen het eigenaarloze team, dat wordt gewoon 5-0 overwinning toch omdat hij geen opstelling maakt?
hij zal met zn default opstelling spelen... waarschijnlijk is die gelijk aan wat hij het laatste spel gespeeld heeft.

Ik moet zaterdag een erg belangrijke wedstrijd spelen, maar mn TU was de meest desastreuse ooit:
vorm +3 / -9 en mn totale TSI iets van 10.000 gedaald ( zo'n 5%)...
ook een hoop A-team spelers hebben een baggervorm nu (mn keeper en een aanvaller hebben slecht(3) vorm, wat toch wel de helft van hun sterrenaantal/prastatie kost) en ik heb juist een zeer krappe A-selectie en weinig wisselspelers ....
Dat kan wel een eens een zeer krappe bedoening worden.

Enige voordeel is dat mn tegenstander tijdens zn bekerwedstrijd niet gepicced heeft en mogelijk zelfs geMOTSed (... hij haalde opvallend hoge hatstats, 225; Iets dat hij het seizoen darvoor ook deed en toen haalde hij de competitiewedstrijd erop maar iets van 170) ... ik hoop iig meer dan 200 hatstats te kunnen halen en een iets sterker middenveld dan hem te halen, als hij tenminste een verval kent tov zn wedstridj dinsdag (wat ik wel verwacht, omdat hij tov van vorig seizoen geen versterkingen heeft aangeschaft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
216474465 dit was zijn laatste wedstrijd, niet erg indrukwekkend. ;)
Ik kan echter pas voor mijn volgende wedstrijd een nieuwe mid kopen, maar dan nog zijn mijn ratings een stuk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Mijn bekerwedstrijd werd een klare 9-0 overwinning, nu mag ik volgende week tegen een IV klasser dus dat word piccen en met mijn trainees spelen, 1 speler van hem heeft al meer salaris dan mijn team in 3 weken :P

De komende 2 weken speel ik in mijn competitie tegen botjes en dat komt mooi uit gezien ik ook zo baggere TU heb gehad +2 / -6 vorm tsi lichtelijk gestegen met 4000

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:25:
216474465 dit was zijn laatste wedstrijd, niet erg indrukwekkend. ;)
Ik kan echter pas voor mijn volgende wedstrijd een nieuwe mid kopen, maar dan nog zijn mijn ratings een stuk hoger.
Dat is inderdaad bijna een WO... hij speelt al langer met exact dezelfde opstelling en dat is ook een 4-4-2 zonder enige power op het middenveld.... daar snij je doorheen als een heet mes door de boter...

overigens, mag ik vragen waarom je nu zoveel wilt investeren in je team?
natuurlijk is het goed je zwakke linies te verbeteren, maar kampioen wordt je er sowieso niet mee, en tegen degradatie hoeft je niet op te vechten...
is het dan geen optie om juist wat geld te sparen en dit te bewaren voor tegen het einde van dit seizoen en dan als de spelerprijzen op het dieptepunt zijn, een team aan te schaffen waarmee je gelijk voor het kampioenschap kunt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:35:
[...]

Dat is inderdaad bijna een WO... hij speelt al langer met exact dezelfde opstelling en dat is ook een 4-4-2 zonder enige power op het middenveld.... daar snij je doorheen als een heet mes door de boter...

overigens, mag ik vragen waarom je nu zoveel wilt investeren in je team?
natuurlijk is het goed je zwakke linies te verbeteren, maar kampioen wordt je er sowieso niet mee, en tegen degradatie hoeft je niet op te vechten...
is het dan geen optie om juist wat geld te sparen en dit te bewaren voor tegen het einde van dit seizoen en dan als de spelerprijzen op het dieptepunt zijn, een team aan te schaffen waarmee je gelijk voor het kampioenschap kunt gaan?
Voor wat ik op alltid heb vergeleken valt de concurrentie dus juist wel mee en kan ik met de juiste investering bovenin meedoen. De versterkingen die ik nu koop moeten weer even meegaan tot ik van scoren trainen overstap op wat anders, dus of ik die nu doe of een andere keer, dat maakt ook weinig uit. De aanpak die ik nu volg heeft me met mijn oude team ook redelijk snel in de VIde gebracht. Vandaar dus. Hetgeen ik nu voor ga sparen is eind van het seizoen mijn stadion wat vergroten.

Tevens speelde ik op een hoop plekken nog met spelers met redelijk als hoofdstat en stap ik nu over op uitstekend wat ook niet wereldschokkend is. ;)

Bedankt voor het meedenken btw. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Zou iemand zich over mijn aanstaande wedstrijd willen buigen? Ik ben AC Quattro, matchid is 232314289. Het is ook een gepromoveerd team en dus mogelijk een belangrijke tegenstander in de degradatiestrijd. Ik speel thuis en heb mijn team wel kunnen versterken. Ik vrees echter dat ik, ondanks mijn focus op het middenveld qua tactiek, het nog wel eens zwaar kan krijgen. Daarom heb ik ook voor MOTS gekozen, maar als het ook met PIN haalbaar zou moeten zijn, dan speel ik uiteraard liever PIN.

Indien extra info nodig is, hoor ik het graag. Ik heb geen geplande subs op het moment, de meeste spelers die ik heb doen het wel goed qua conditie.
Afbeeldingslocatie: http://nxxt.net/opstelling.gif
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Hehe, 2-1 winst :)

TS is alleen nu wel woedend... zal wel iets bedaren. Daarnaast woensdag PIC in de Beker (competitie gaat voor en veel kans heb ik niet) en de zondag erop tegen een botje in de competitie, dus weer PIC. De week erop wordt het weer aan de bak.

En iemand weer interesse in een jeugdfriendly? Kan er morgen weer eentje regelen... ID: 849474

[ Voor 102% gewijzigd door nXXt op 24-05-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
Hier bij de terugkeer in de IV een 3-0 overwinning met PIC. Beker woensdag weer PIC en dan moet de TS in ieder geval heel lekker zijn :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De competitie begonnen met een 0-3 winst. Altijd lekker. Tevens een middenvelder verkocht voor 2M+ en er een nieuweling voor in de plaats gehaald die nog relatief jong is en gelukkig al meteen 5 sterren haalt.

Ik zie de toekomst redelijk positief tegemoet. Nu maar hopen dat ik consistent kan blijven. Tevens zou ik nu ook kunnen gaan zorgen dat alle inkomsten die ik krijg gaan naar een spaarpotje, waar ik aan het eind van het seizoen uit kan putten. Want als ik zo kijk, is geen enkele van mijn tegenstanders ook maar in de positie om mijn team met mijn huidige spelers te verslaan. Het enige wat tegen kan zitten is de matchengine.

Ik hoop dat iedereen een goede seizoensstart heeft gehad? Ik ga morgen wel m'n collega (competitie genoot van DSanka) uitlachen dat hij z'n opstelling niet op orde had. Hij is waarschijnlijk (voordat hij naar het terras ging) z'n opstelling vergeten klaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas een slechte start van de competitie, 2-5 verloren. Hoopvol is wel dat het vorig jaar net zo ging. Woensdag gelukkig weer een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Mijn competitiebegin was niet zo positief als ik gehoop had...

Thuis tegen een direkte concurrent lukte het me niet de eerste drie punten binnen te slepen, een gelijkspel is het geworden... ook geen complete ramp, maar het al nu een lastige opgave worden wel tegen de competitiehelft minimaal 6 punten te halen.

Hooguit is het wel zo dat de competitie waarin ik zit redelijk dicht bij elkaar zit: drie andere teams hebben slechtere stats gehaald : De strijd om degradatie kan wel eens heel erg open worden; tussen 5 teams kan het gaan, zoals het er nu lijkt uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben mijn competitie goed begonnen met een 2-0 overwinning en dat met een PIC ook nog. Verder zit er maar 1 team qua hatstats boven mij, maar mijn bovennatuurlijk AIM vaardigheid stelt me eigenlijk wel het meest tevreden.

Ben nu na een half seizoen passen weer overgestapt naar positiespel om mijn middenveld verder op te krikken. Als ik dat voor elkaar krijg dan moet ik toch wel een gooi naar de titel kunnen doen. Door de redelijke evenwichtige opbouw van mijn elftal moet ik ook punten kunnen pakken op basis van gekozen tactiek.
quote: opbouw laatste wedstrijd
Midfield - passable (high)
Right Defence - excellent (very low)
Central Defence - formidable (high)
Left Defence - excellent (very low)
Right Attack - excellent (low)
Central Attack - formidable (low)
Left Attack - excellent (very high)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben ook goed begonnen met een 3-1 overwinning :) Ik heb 1,5 mln voor versterking, weet nog niet of ik doorspaar of dat ik nu iets er van ga kopen. Ik denk dat ik voor handhaving geen versterking nodig heb als ik beter oplet als vorig seizoen, en winnen zal ik de competitie ook niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
Cpetietie is niet goed begonnnen.. 3-0 verlies (terwijl ik geloof ik betere ratings had).. dacht al dat het moeilijk zou worden me te handhaven, mss kan ik alsnog kijken voor versterking van mijn aanval (even een middenvelder verkopen dan) en alsnog (naast de nieuwe keeper) de verdediging versterken.

Beker ben ik al uit, mijn focus ligt op lijfsbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd met een verkapt B-team een 10-0 PIC tegen de 1ste bot.
5 man van mijn 1ste elftal op het veld. :P
Komend weekend wel met mijn 1ste elftal weer een PIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je speelde toevallig tegen het team die als enige een beter middenveld haalt. Verder lijken de ratings niet zo heel veel te verschillen en dan kan zo'n wedstrijd gewoon alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:33:
Je speelde toevallig tegen het team die als enige een beter middenveld haalt. Verder lijken de ratings niet zo heel veel te verschillen en dan kan zo'n wedstrijd gewoon alle kanten op.
je hebt een mooi en evenwichtig team dsanka.
ik ga daar dit seizoen aan werken, ik ga eens proberen om een spits te kopen met hoog vleugelspel, en redelijk of goed scoren en dan te trainen. Ik speel 3-4-3 en val aan over een vleugel maar je vleugel stats zijn dan niet zo hoog waardoor je dus voorspelbaar wordt.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Mijn teamgeest is al iets gestegen naar 'geirriteerd', maar nu ben ik zo slim geweest om twee minder noodzakelijke spelers op de transferlijst te knallen... helaas zijn het beide 'aangename' personen, dus loop ik het risico op een TS-hit... hoe groot is deze kans? Ik kan nog 2 keer PIC doen, dus ik kan nog wat recoveren, maar ik zal enkel een TS-hit tolereren als ik een mooi bedrag voor beide spelers krijg... in de andere gevallen zal ik dan maar proberen om de speler zelf te kopen (bij eentje gaat dat eigenlijk sowieso niet lukken).

Maar misschien biedt er wel niemand... geen geld, maar ook geen risico :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:38:

in de andere gevallen zal ik dan maar proberen om de speler zelf te kopen
als je een Teamgeest-hit wil voorkomen, laat dat dan in godsnaam... je vergergert juist je kans erop bij aangename spelers.....
bij verkoop vane en aangename speler heb je 15% kans dat je teamgeest daalt... bij het aankopen echter 25%...
in jouw geval zou je voor zowel je verkoop alswel je aankoop (zelfs van je eigen speler) een risico lopen op teamgeest-hit.... dus 40% per speler (ipv 15%), omdat je ipv 2 opeens 4 transacties zou doen.
http://wiki.hattrick.org/Nl/Karakter#Populariteit

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 25-05-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Oh, thanks!

Ik moet echt vaker op die wiki kijken... was nogal een noobvraag achteraf dus. Ik wist totaal niet dat je met aangenaam ook bij het aankopen een risico liep...

RM-rf, je hebt me weer eens behoed voor een domme beslissing! _/-\o_

Hmmz... 0-4 verloren met m'n jeugdteam terwijl ik vorige week uit bij die tegenstander nog 1-1 haalde. De stats van mijn team waren ook aanzienlijk beter...

Mijn stats vs. de zijne.
Middenveld: zwak (hoog) vs. zwak (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (hoog) vs. matig (laag)
Centrale verdediging: formidabel (heel laag) vs. goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (hoog) vs. redelijk (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog) vs. zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag) vs. zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (heel laag) vs. matig (laag)

Nja, shit happens... en het is maar jeugdcompo.

[ Voor 55% gewijzigd door nXXt op 26-05-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:42
Ik ben net begonnen met Hattrick. Speel alleen in een groep met 7 bots geloof ik, wat wel jammer is. Moet je daarvoor nog iets speciaals doen of win je daar altijd van?

Wat zouden jullie adviseren als ondersteunende software? HAM, Hattrick Buddy of... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ze allemaal eens uit en kijk welke goed bij jou past. Ik zelf speel het tot nu toe nog steeds zonder hulpsoftware (als je een zelfgemaakte spreadsheet niet mee telt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ynnoz schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 08:28:
Ik ben net begonnen met Hattrick. Speel alleen in een groep met 7 bots geloof ik, wat wel jammer is. Moet je daarvoor nog iets speciaals doen of win je daar altijd van?

Wat zouden jullie adviseren als ondersteunende software? HAM, Hattrick Buddy of... ?
Ik gebruikt hattrick orginizer ofzo. Verder vind ik http://alltid.org errug handig om de stats in de gaten te houden. Maar als je even de opening post leest en wat gaat neuzen op http://wiki.hattrick.org denk ik dat je er wel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 1

Na de eerste speelronde zijn alle teams in de competities buiten Nederland nog in de race voor de beker. FC Keldertrapje won zijn wedstrijd in Duitsland met 0-1 ondanks dat de tegenstander druk op zijn verdediging zette. Ook in Belgie wonnen alle 5 de teams hun eerste bekerwedstrijd van het seizoen. In Nederland haalde van de 101 startende teams .. de volgende ronde. Meest opvallende deze ronde was met wat voor een gemak sommige teams uit de lagere divisies de volgende ronde haalde. Iduna United en DBZ spelen allebei in divisie VIII en schakelde respectivelijk hun tegelijkstanders uit met 9-0 en 7-0. Daarnaast waren er natuurlijk de nodige teams die het genoegen hadden om het bekertoernooi te ontdoen van een BOT. Uit divisie IV had Onoverwinnelijkheid het meeste moeite om zijn tegenstander uit te schakelen. Zijn tegenstander uit divisie IX wist de schade te beperken tot een 0-2. Ook divisie V kende een verrassend moeilijke partij. Pelox 2002 had de verlenging nodig om zijn tegenstander uit divisie VIII uit te kunnen schakelen.

Bij de teams die hun avontuur in de eerste ronde zagen stranden deed Bijna gewonnen zijn naam geen eer aan. Ze moesten toezien hoe hun keeper de bal 6 keer uit het doel moest halen. Echter de meest opvallende uitschakeling was wel die van De Friese Rotterdammers, want die hadden niet de moeite genomen de bus te nemen naar Brabant voor hun wedstrijd in de beker. Hun tegenstander stond dan ook stomverbaasd alleen op het veld. Ook bij VV Don 05 werd er niet afgetrapt. Daar waren er wel vier spelers in de spelersbus gestapt, maar dat was niet voldoende om aan de wedstrijd te mogen beginnen.

Voorbeschouwing Ronde 2

FC Keldertrapje mag zijn eerste thuiswedstrijd gaan spelen in de poging om ronde 4 van de beker te halen. FCThe_Blade treft net als in de eerste speelronde weer een BOT. Hij is daarmee gelijk de enige die over de drie landen een BOT-team treft. De TH0Rretjes mogen hopen dat de kleedkamers geluidsdicht zijn bij FC GABBER UNITED, want hun clubliederen schijnen niet goed voor de concentratie te zijn. Tolhek Terminators zal zich eerder zorgen maken over de cheerleaders van de bezoekers dan over de clubliederen. Ze ontvangen namelijk FC Double D deze ronde. Haga_ander zal zich daar in tegen wat minder zorgen maken over de bezoekers tijdens hun bekerwedstrijd. Als de bezoekers hun naam eer aan doen moeten de supporters achter het doel van Haga_ander zich meer zorgen maken dan de keeper die in het doel staat. Hopelijk kunnen de bezoekers van Seedorf's Penalty's bokaal er een spannende wedstrijd van maken door toch een aantal balen tussen de palen te schieten.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 75
Aantal deelnemers Belgie: 5 (1 BOT)
Aantal deelnemers Duitsland: 1

Wedstrijd van de Week

Iduna United - FC Goirle (234464932)
Iduna United bereikte al knap de tweede ronde en gemakkelijker dan door vriend en vijand van te voren had gedacht. Echter het schijnt dat een aantal spelers tijdens de training al de melodie van een bekende Tom Cruise film aan het nurien waren deze week. Echter de voorbereiding naar deze ronde was goed met vorige week een 9-0 overwinning in ronde 1 en dit weekend een 7-0 overwinning in de competitie. Misschien word deze ronde dus toch geen mission impossible, maar zo makkelijk als het tijdens ronde 1 ging zal het deze keer zeker niet zijn.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:13:

Het gebruikelijke leuke stukje :)
zou je mij nog willen toevoegen in je excel cheet bij de VIII'ers? Ik verwacht de volgende ronde eruit te vliegen maar dan staat die er alvast voor volgend jaar.. :9

Jolly Jokers (818167)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar had je per ongeluk bij Belgie toegevoegd. Zal je even verplaatsen ;)

Edit: Oh wacht dat zijn de Jolly Jumpers. Zal je even toevoegen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ben net lid geworden van de GoT fed. HT naam is Hetjop.
Net gepromoveerd naar de VIII. eerste wedstrijd van het seizoen 1-1. Beetje stom om mijn ervaren middenvelder niet op te stellen. Had niet in de gaten dat het seizoen alweer begon.
Ook nog even een nieuwe redelijk/redelijk trainer aangesteld zodat mijn training iets meer vruchten gaat afwerpen in de toekomst.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Northwave4500 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:43:
Ben net lid geworden van de GoT fed. HT naam is Hetjop.
Net gepromoveerd naar de VIII. eerste wedstrijd van het seizoen 1-1. Beetje stom om mijn ervaren middenvelder niet op te stellen. Had niet in de gaten dat het seizoen alweer begon.
Ook nog even een nieuwe redelijk/redelijk trainer aangesteld zodat mijn training iets meer vruchten gaat afwerpen in de toekomst.
Je hebt het de coach nu natuurlijk al aangeschaft, maar je zou beter een "goed/slecht" coach hebben kunnen aanschaffen voor ongeveer de helft. In de VIII maakt leiderschap nl. nog niet heel veel uit, terwijl juist een "goede" coach je training wel degelijk flink helpt. (Linkje voor eenvoudige vergelijking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

RM-rf schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:36:Thuis tegen een direkte concurrent...
Iedereen speelt de eerste ronde altijd tegen een directe concurrent ;)

Ik heb mijn eerste ronde verloren van een degradant (en aanstaande kampioen). Wel gepict, wat ik eigenlijk altijd doe in de eerste ronde. Ik heb trouwens ook het eerste talentje uit m'n jeugdopleiding op de transferlijst gezet. Afgelopen zondag 17 geworden, ik ben benieuwd wat ik ervoor ga krijgen. Redelijk verdedigen, mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Weer een leuk stukje lees voer moet ik zeggen.

De fans en de jongens hopen natuurlijk op een stunt maar als we reeel blijven is dit gewoon niet te winnen, zijn friendly stats zijn nog beter dan mijn competitie stats. Motsen is geen optie en wil toch voor de kampioenschap gaan dit seizoen, ookal tref ik een bot de komende wedstrijd.

Echter wil ik er wel een leuke wedstrijd van maken moet alleen nog kijken hoe te gaan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:11:
[...]
Afgelopen zondag 17 geworden, ik ben benieuwd wat ik ervoor ga krijgen. Redelijk verdedigen, mja...
Omdat hij zijn leeftijd erg mee heeft vermoed ik ergens tussen de 150k en 200k, maar ja je moet maar net geluk hebben dat er een aantal elkaar overbieden. Hij heeft trouwens wel een erg Nederlandse naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als ik er twee ton voor krijg dan denk ik dat hij qua opbrengst de vijfde meest waardevolle jeugdspeler is. En dat in vijf jaar tijd... dus wat dat betreft ben ik niet ontevreden over de nieuwe jeugdopleiding. Volgens mij moet ik dat in hattrick organizer wel na kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

5-1 ! :) die vierde ronde komt na ook, nog één keertje winnen.... ;)

wel zal ik echter volgende week een harde noot daarvoor moeten kraken, eentje uit liga V, die ik op middenveld niet zou kunnen pakken, maar als hij met zn tweede keus middenveld/aanval speelt, zoals voorgaande wedstrijden in de beker, zou ik misschien wel een kans maken.
aangezien hij in zn liga het zeker zwar heeft, is daar best een mogelijkheid toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Klote beker, ik kom er nooit ver in. Ook nu weer als kampioen in de VI in de eerste ronde zwaar onterecht uitgeschakeld door een of andere VIII klasser, terwijl verder zo'n beetje iedereen in mn comp tegen een bot moest. Alleen een stel blessures en kaarten hou ik telkens over aan bekerwedstrijden, dus misschien is het maar goed dat het er altijd zo weinig zijn voor mij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Eén TS-hit moeten incasseren door de transfers... wel zo'n 380k rijker :)

Misschien eens kijken naar een versterking in de verdediging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

in mijn competitie zit een erg counter team, VVP.
ik speel 3-4-3, hoe spelen jullie tegen een counter team ?
misschien ga ik wel 4-3-3 spelen en zorgen dat mijn mid nog zwakker is als die van hem,is dat een optie ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de conditie van je spelers goed genoeg dan is misschien pressie spelen ook nog een mogelijkheid. Heb me nog niet echt heel erg verdiept in die tactiek, maar het totaal aantal kansen gaat sowieso omlaag. Indien counter meestal een hand vol kansen oplevert zou het de kans dat hij scoort verkleinen. Echter heb me nog niet erg verdiept in deze tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Met rust stond ik nog 1-4 voor, nu staat het 4-4. Penalties heb ik voor de helft ingesteld, ik had eigenlijk niet verwacht dat het daar op aan zou komen :)
Ik had een wissel ingesteld bij achterstand, misschien had ik daar toch beter gelijkspel en na 45 minuten van kunnen maken. Nu gebeurd er niks en die wissel zou veel schelen op mijn middenveld.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ongelooflijk, misschien toch de tegenstander onderschat. Heb wel 69% balbezit en in de eerste 8 minuten 7 kansen, maar het staat nog steeds 0-0.... arghhh.

/edit

As we speak maak ik de 0-1 in de 76e minuut 8)7 Nou de voorsprong volhouden tegen een VIII :X

[ Voor 29% gewijzigd door Sandyman538 op 27-05-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij ook nog steeds 4-4.

Omdat er na 90 minuten nog geen winnaar was, werd er verlengd. Die wissel gaat er niet meer komen :P

[edit]Dat was het weer met de beker voor dit seizoen "Een discutabele penalty in de 95e minuut gaf de thuisploeg een 5-4 voorsprong."

[ Voor 50% gewijzigd door Marzman op 27-05-2009 18:52 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:47:
Bij mij ook nog steeds 4-4.

Omdat er na 90 minuten nog geen winnaar was, werd er verlengd. Die wissel gaat er niet meer komen :P

[edit]Dat was het weer met de beker voor dit seizoen "Een discutabele penalty in de 95e minuut gaf de thuisploeg een 5-4 voorsprong."
Zonde man, hier uiteindelijk nog 0-2 geworden, dus mag gelukkig door naar de volgende ronde. Het zou ook niet best zijn als me dat niet gelukt was, maar ik kan me nog wat bekerreeksen uit het verleden herinneren dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Hier een gouden wissel gedaan. Mijn trainnee gewisseld voor een iets betere spits, ingesteld dat als ik achter sta na de 55 minuut hij erin komt.

"Na 55 minuten bracht Chario2 Sébastien Blondel in de plaats van Rafael Csopaki in de hoop dat eerstgenoemde wel indruk kon maken. De scheidsrechter kende in de 60e minuut geen genade toen hij Wolves-speler Gytis Karlapavičius de rode kaart voorhield. Gezien de voorafgaande actie - hij haalde een tegenstander grof van achteren neer - was de veldverwijdering meer dan terecht. Dennie Sarlemijn, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. Gelwin Gemser stond al aan de zijlijn te trappelen om zijn kans te grijpen. In de 67e minuut ontving Sébastien Blondel een prachtige pass van links. Hij controleerde de bal knap en scoorde eenvoudig de gelijkmaker: 1-1"

Heerlijk zo'n gouden wissel, uiteindelijk met 1-2 gewonnen en PIC gespeeld! :*)
Nou hopen dat ik volgende week thuis speel in de beker. :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

nXXt schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:41:
Eén TS-hit moeten incasseren door de transfers... wel zo'n 380k rijker :)
0-7 verloren in de Beker. TS is nu weer 'bedaard', maar nu is het zelfvertrouwen ingestort naar 'slecht' vanaf 'lichtelijk overdreven'.

Maar a.s. zondag weer een keertje PIC-en en winst moet wel de TS en het zelfvertrouwen kunnen boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Krappe 1-3. Volgende week lijkt al redelijk pittig te worden, maar dat zien we dan wel weer. Eerst kijken of de verkopen een beetje willen lukken :)

Competitiestart zal wel niet heel goed zijn. Komende zondag weer pic. Gelukkig 1 bot in de competitie, dus ik hoef er maar één echt onder me te houden om niet weer direct te degraderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Roemloos verloren met 0-5 maar het was ook wel een enorme klasse verschil en heb 3 spelers die in ervaring zijn gestegen en 137 duizend euro extra erbij deze weken, daar mooi het nieuwe stadion van kunnen bouwen ;) Heb ookal 3 wedstrijden gepict en zondag word dat nummer 4 en mijn TS staat nu op dolgelukkig helaas kan niet nooit zo lang worden vast gehouden door mijn trainer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:42
In de startpost wordt nog steeds Hattrick Buddy genoemd, maar dat programma bestaat denk ik niet meer. Misschien verwijderen uit de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ynnoz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:47:
In de startpost wordt nog steeds Hattrick Buddy genoemd, maar dat programma bestaat denk ik niet meer. Misschien verwijderen uit de startpost?
Lijkt er op dat je gelijk hebt :)

Hattrick Buddy was a popular helper application. Its CHPP status was removed in the second half of 2007.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ynnoz schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:47:
Done, thanx :)

/edit

Ook het bekeroverzicht aangepast aan dit seizoen. (zoals je ziet, tips om de OP te verbeteren blijven welkom ;) ).

[ Voor 19% gewijzigd door Sandyman538 op 28-05-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch bezig bent, zet ook gelijk even het huidige bekeroverzicht in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

We doen hier niet aan Topic Vervuilende Posts. Bookmark het topic.

@Training
Leuke update. Nu een 29 jarige winger met uitstekend positiespel, reusachting vleugelspel en Uitmuntend passen.
Nadeel is wel dat verkoop maar 2,5mln oplevert volgens de TL.

@ GoTcup erelijst

Viel mij net op dat de afbeelding bij de fed op Hattrick als laatste de winnaar van seizoen 35 aangeeft.
Op Gottrick is deze bijgewerkt tot seizoen 37.
En inmiddels is seizoen 38 GoT -Cup al voorbij.

[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 29-05-2009 11:29 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat levert mijn 19 jarige middenvelder ook op die vandaag naar briljant gegaan is. Daarnaast heeft hij ook nog redelijk passen en matig vleugelspel.

Deze speler werd gevolgd door de U20-scouts van Nederland, maar hij is waarschijnlijk afgehaakt omdat ik een half seizoen passen heb getraind. In Nederland zijn er zoveel gegadigde spelers voor die posities dat ik toch mijn eigen team maar voorrang heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook mijn tweede wedstrijd gewonnen met 1-4. Daarmee sta ik al weer 3 punten voor op de nummer 2 en kan dus een goede gooi naar de titel doen als ik dit vol hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lekker begin van de competitie. Vorige week gelijk tegen een eigenaarloos team (mijn stats waren beter), vanavond verloren terwijl mijn stats nou ja kijk maar 232399077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

:D Ik sta op de tweede plaats! :D

Ok, het is nog maar na twee wedstrijden, maar toch... ik sta voorlopig tweede :P

Uiteindelijk wordt het toch vechten tegen degradatie, maar nu sta ik voorlopig tweede :P

[ Voor 4% gewijzigd door nXXt op 31-05-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-CKY2K- schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:31:
Lekker begin van de competitie. Vorige week gelijk tegen een eigenaarloos team (mijn stats waren beter), vanavond verloren terwijl mijn stats nou ja kijk maar 232399077
Je had waarschijnlijk beter kunnen proberen je middenveld sterk te houden door je rechter middenvelder niet naar voren te zetten, je rechtervleugel als een normale vleugel of misschien zelfs naar het midden te zetten (ligt eraan of hij genoeg spelverdelen heeft) en gezien jouw verdediging, had je beide wing backs niet per se verdedigend hoeven te zetten.

En zeker in uit wedstrijden moet je toch rekening houden met het feit dat thuis spelende ploegen een flink voordeel hebben op het middenveld.

Tevens zijn 2 van de 3 goals SE's (1x Technical SE, 1x Spelhervatting SE), daar doe je, als je het middenveld niet overtuigend wint, weinig aan.

Al met al denk ik dat het een redelijk normale wedstrijd is geworden en dat het toch een behoorlijk coin-flip is geweest die voor jou negatief uitviel.

Tipje: speel voortaan met Vincenzo Genovese als een tDFW (technical Defensive ForWard) als hij goede passing/spelverdelen skills heeft. Dat zal jouw middenveld heel veel goed doen.

Ik heb zelf erg veel medelijden met mijn tegenstander van vanavond: matchID 232437101. En wel opmerkelijk: 7 van mijn 10 veldspelers scoren...

[ Voor 5% gewijzigd door CoRrRan op 31-05-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:31:
tja, hij heeft wel een iets hoger mid, daaren tegen is jouw verdediging veel sterker, beetje zuur is het wel.
ach ja erin blijven is denk voor jou belangrijk dit seizoen en lekker doortrainen.
zelf ook spitsen trainer en gemerkt dat zeker als je 3-4-3 speelt je mid nog belangrijker wordt. heb je meer balbezit en zijn je spitsen trainnees van niveau en sterk dan ga je gewoon wedstrijden winnen vanwege je sterke aanval (zeker in de lagere divisie's).
mijn tip voor je is koop een 2 tal oudje's die een zo hoog mogelijk positie spel hebben, uitmuntend-formidabel zoiets.

ben supporter van je geworden trouwens !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Ik ben afgelopen woensdag al genadeloo uit de beker getrapt, wat ook niet zo gek was. Ik speelde thuis tegen een tegenstander uit de V, terwijl ik in de VIII zit. Hier het match id: 234464684

Ik sta overigens ook nu 2e in de competitie. Eerste wedstrijd al met 4-4 gelijk gespeelt, tegen een best wel 'pittige' tegenstander. Vandaag redelijk simpel gewonnen met 5-2 :) Ben benieuwd wat dit seizoen me gaat brengen, hoop eigenlijk nog niet op promotie

EDIT: Nog een leuk jeugtspelertje gespot 3 dagen geleden:

.Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Kurt Rouvoet en hij is 15 jaar.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.

Hij is dus 15 jaar en 9 dagen, 1e wedstrijd haalde hij al gelijk 5 sterren op het middenveld :)

[ Voor 38% gewijzigd door brambest op 01-06-2009 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:51
Jongens,

Hebben jullie ook last van inlogproblemen?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb eens zitten vergelijken in mijn competitie, maar eigenlijk sta ik er niet eens zo slecht voor. Vorig seizoen heb ik nog moeten vechten tegen degradatie (met veel moeite op plek 6 gekomen) en dit seizoen lijk ik er supergoed voor te staan (4e team op basis van hatstats).

Ik denk dat ik wel mijn aanval wat moet versterken. Ik heb zondag met veel moeite gelijk gespeeld tegen een team dat zowel in de verdediging, op het middenveld als in de aanval iets slechter was (al scheelde het middenveld niet veel). Ik moet alleen wel op zoek naar een nieuwe trainer, anders moet ik die extern aan gaan schaffen aangezien ik geen spelers heb met goed leiderschap en wat ervaring.

Gisteren een goed keeper gepulled van 18 jaar. Dat mag ook wel weer een keertje, want de laatste weken (maanden) was het niet veel (een paar keer redelijk) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 01-06-2009 20:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb een slecht speelweekend gehad ....

het verlies, na twaalf ronden ongeslagen was wel ingecalculeerd... speelde zelfs met een deel trainees en PIC...
echter, de situatie in mn Liga wordt een beetje probelantisch, aangezien al mn voorziene concurrenten gewonnen hebben en het allemaal én heel krap wordt qua punten (nu al geen team met alle punten en geen team puntenloos, ik sta trouwens laatste), maar qua hatstats staan mn ligagenoten allemaal zeer ruim boven me ....

Ik hoop door wat tactische keuzes wat puntjes te kunnen sprokkelen (door alles in te zetten op een paar uitgekozen wedstrijden en eventueel andere wedstrijden ook bewust op te geven)...
maar het gaat nog erg problematisch worden als alle teams ook veel punten laten vallen en het uiteindelijk zo kan zijn dat je nog met 12, 13 punten of meer kunt degraderen: wat een kans lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 2

De wedstrijd van de week eindigde in een 0-5 nederlaag voor Iduna United. De wedstrijd was eigenlijk na 15 minuten al gespeeld toen de 0-2 achter de keeper viel. Daarna bouwde de tegenstander de stand steeds verder uit. Het eerste slachtoffer in de competities buiten Nederland is gevallen. Jolly Jumpers zagen hun bekerronde stranden in deze ronde. De missie van FC Keldertrapje voor ronde 4 gaat nog steeds door. Uit divisie VIII wist alleen 1980 Muppets United zich te plaatsen voor de volgende ronde. Zijn hadden dan ook wel het geluk dat de tegenstander aantrad in een 2-5-2 formatie. Ook in divisie VII sneuvelde tweederde van de teams deze ronde. Sommige haalde het net niet en verloren op penalties waar andere met meer dan 6 doelpunten geklopt werden. In divisie slaagde Gooise Vogels er in om slayer77 met 0-8 af te slachten. In divisie V zagen we 5 van de 17 teams stranden. Uit de divisies IV en III haalde alle clubs de volgende ronde.

Voorbeschouwing Ronde 3

Rappid Brugge krijgt een moeilijke wedstrijd. Kijkend naar de stats van de vorige ronde zijn ze ongeveer gelijk, maar Tricky Vicky zal nog wel een verrassing voor hem hebben. Ook bij WarnABrother kan er tijdens de eerste thuiswedstrijd een addertje onder het gras zitten. FCThe_Blade komt zijn eerste niet bot tegenstander tegen deze ronde, maar deze zou niet al te veel problemen op mogen leveren. 1980 Muppets United zal waarschijnlijk meer dan alleen het geluk van de vorige ronde nodig hebben om van de tegenstander uit divisie III te kunnen winnen. Royal Stars zullen hopen dat de tegenstander aan het einde van de wedstrijd hun naam niet uit spreken tijdens het ruilen van de shirts. Na een wedstrijden horen ze namelijk niet graag Houdoe en Bedankt. FC Puk zal hopen dat ze bij zijn tegenstander Landgraaf Allstars fanatiek deel hebben genomen aan Pink Pop en daarom niet al te scherp zullen zijn.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 43
Aantal deelnemers Belgie: 4
Aantal deelnemers Duitsland: 1

Wedstrijd van de Week

Henkies united - The Predators'89 (234750325)
Henkies united kan er in de eerste thuiswedstrijds gelijk vol aan de bak. Net als zijn tegenstander zijn ze ongeslagen in de competitie. Het verschil is dat zijn tegenstander al een overwinning heeft staan in de competitie. Het zal een zware dobber worden voor deze Tweaker, maar niets is onmogelijk in de wereld die Hattrick heet.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiedX schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:51:
Jongens,

Hebben jullie ook last van inlogproblemen?
Neen, geen last met google chrome.

Ik sta tweedes in mijn divisie met 6 punten uit 2 en 15 goals voor en 0 tegen. :)
Nu alleen uitvogelen hoe ik mijn grootste concurrent ga kraken. Verschil is 'maar' 50 hatstat punten in de anders voordeel. Hoewel ik tot nu toe alles ge-pic-ed en komende wedstrijd thuis speel, denk ik niet dat dit gaat lukken.

Maar tips zijn welkom. :D

PTotaalVerdMidAanvTotaalVerdMidAanvTeam
1194715767177.070.543.563.0 Upstairsboys
2144723933135.56837.530DrieBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:35:
[...]

Neen, geen last met google chrome.

Ik sta tweedes in mijn divisie met 6 punten uit 2 en 15 goals voor en 0 tegen. :)
Nu alleen uitvogelen hoe ik mijn grootste concurrent ga kraken. Verschil is 'maar' 50 hatstat punten in de anders voordeel. Hoewel ik tot nu toe alles ge-pic-ed en komende wedstrijd thuis speel, denk ik niet dat dit gaat lukken.

Maar tips zijn welkom. :D

1194715767177.070.543.563.0 Upstairsboys
2144723933135.56837.530DrieBier
Daar win je normaal gesproken gewoon niet van. Als dit de enige concurrent is dan gaat hij tegen jou natuurlijk ook MOTS'en. Hij is op alle fronten beter, dus dat wordt gewoon duimen en hopen op heel veel geluk. Daar kan de beste tactiek nog niet tegenop boksen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Health updates zijn toch ook op dinsdag? Ik had verwacht dat een speler vandaag beter zou worden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Marzman schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:41:
Health updates zijn toch ook op dinsdag? Ik had verwacht dat een speler vandaag beter zou worden.
ja ik ook. maar ik zag ook dat er om een uur of 1800 nog een gepland staat.
daar is al mijn hoop op gevestigd.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:51:
[...]
Je had waarschijnlijk beter kunnen proberen je middenveld sterk te houden door je rechter middenvelder niet naar voren te zetten, je rechtervleugel als een normale vleugel of misschien zelfs naar het midden te zetten (ligt eraan of hij genoeg spelverdelen heeft) en gezien jouw verdediging, had je beide wing backs niet per se verdedigend hoeven te zetten.

En zeker in uit wedstrijden moet je toch rekening houden met het feit dat thuis spelende ploegen een flink voordeel hebben op het middenveld.

Tevens zijn 2 van de 3 goals SE's (1x Technical SE, 1x Spelhervatting SE), daar doe je, als je het middenveld niet overtuigend wint, weinig aan.

Al met al denk ik dat het een redelijk normale wedstrijd is geworden en dat het toch een behoorlijk coin-flip is geweest die voor jou negatief uitviel.

Tipje: speel voortaan met Vincenzo Genovese als een tDFW (technical Defensive ForWard) als hij goede passing/spelverdelen skills heeft. Dat zal jouw middenveld heel veel goed doen.

Ik heb zelf erg veel medelijden met mijn tegenstander van vanavond: matchID 232437101. En wel opmerkelijk: 7 van mijn 10 veldspelers scoren...
Tsja kwestie van pech hebben, maar 2 weken achter elkaar pech hebben gaat snel vervelen. Die winger van mij heeft geen spelverdelen, dus zou daar in deze situaties misschien beter een echte mid neerzetten en die naar het midden zetten.
Genovese heeft geen passen en spelverdelen, dus alleen het feit dat hij technisch als bijstat heeft zou het nu legaliseren dat hij defensive forward zou spelen. Heb wel gehoord dat er leuke bonussen voor verdedigende technische forwards zijn...de echte nummer 10 uit hattrick zeg maar. :)
zijn stats:

9. Vincenzo Genovese (A) (232725768)
Italia 18 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 05-08-2009

matig in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: SC Oud-Beijerland (sinds 25-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 910
Loon: 924 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch

Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 9/20 formidabel
Spelhervatting: 7/20 goed

Komende competitiewedstrijd heb ik hem verdedigend opgesteld, is toch tegen een botje eens kijken wat dat voor ratings en voor zijn sterren doet.

@Chario, thx, heb jou ook toegevoegd...

[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 02-06-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Als je die stats zo hebt staan, zou het volgens HO! (Hattrick Organizer) niet moeten uitmaken of je hem als normale forward of tDFW neerzet. Als je hem dus wel als tDFW zet, wint je middenveld er gewoon door (het is maar "zwak", maar toch in ieder geval iets), terwijl je aanval er niet heel veel last van zou moeten krijgen.

Tevens levert hij ongeveer 1M op volgens HO! en Transfer Compare, dus je zou er nu al flinke winst op maken als je hem zou verkopen en daarvoor een betere speler aanschaft. (Of juist de winst gebruiken op je middenveld en op zoek gaan naar ongeveer een gelijkwaardige speler als Genovese toen je hem aankocht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
zondag 'maar' met 1-0 gewonnen van een team dat ik qua ratings en sterren zwaar overklas, maar goed het zijn iig 3 punten, vorige week onverwacht gelijkgespeeld.

Komende zondag tegen het enige team dat qua hatstats beter is dan mij. HIj logt alleen al een ruime maand niet in dus je zou zeggen dat ik hem ergens moet kunnen pakken. Mijn middenveld is beter en ik speel 3-5-2 maar is het genoeg? Als je zo kijkt zou je zeggen dat mijn spitsen niks inbrengen tegen zijn verdediging! maar miss kan ik iets met tactieken? heb daar weinig ervaring mee

Max. waardenGem. Waarden
12121146343210.0111.057.042.0 profies (tegenstander)
2200696670198.068.561.568.0KoningII (moi)

[ Voor 38% gewijzigd door KingKoning op 02-06-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah mijn ploeg in de media! (bekeroverzicht) :)

De competitie ziet er goed uit voor mij, vorige seizoen in mijn eerste seizoen VI had ik het geluk om twee bots in mijn reeks te hebben, waardoor ik 6e eindigde en zo toch kon blijven. Ik kreeg pakken slaag van de andere teams (niet-bots) dus ik moest op zoek gaan naar versterking voor dit seizoen.

En het ziet er goed uit! Voorlopig de 1e plek met 6/6. De wedstrijden waren niet de moeilijkste, tegen een bot en een stijger uit VII (belangrijk om hem achter me te houden). De andere ploeg uit VII is ook iets zwakker, dus een 5e, of (volgens alltid perfect mogelijk) 4e plaats moet lukken!

Hopelijk volgend jaar sterk genoeg om top-2 te spelen en naar V te promoveren.

Nu 3 thuismatchen in een week tijd (twee comp. en 1 beker), cash cash :*)

Bij men jeugdploeg loopt alles ook vlotjes. Alle mannetjes 5-7 sterren en voorlopig leider van Klasse 1 in de Vlaamse voetbal federatie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:41:

Komende zondag tegen het enige team dat qua hatstats beter is dan mij. HIj logt alleen al een ruime maand niet in dus je zou zeggen dat ik hem ergens moet kunnen pakken. Mijn middenveld is beter en ik speel 3-5-2 maar is het genoeg? Als je zo kijkt zou je zeggen dat mijn spitsen niks inbrengen tegen zijn verdediging! maar miss kan ik iets met tactieken? heb daar weinig ervaring mee
Als hij niet inlogt veranderd zijn opstelling ook niet meer.
Zijn rechterverdediging is zwak, misschien kan je over de linkervleugel extra aanvallend spelen?
Overtroef hem op het middenveld, dan moet 1 van die kansen, er toch wel ingaan tegen zijn ijzersterke verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:05:
Als je die stats zo hebt staan, zou het volgens HO! (Hattrick Organizer) niet moeten uitmaken of je hem als normale forward of tDFW neerzet. Als je hem dus wel als tDFW zet, wint je middenveld er gewoon door (het is maar "zwak", maar toch in ieder geval iets), terwijl je aanval er niet heel veel last van zou moeten krijgen.

Tevens levert hij ongeveer 1M op volgens HO! en Transfer Compare, dus je zou er nu al flinke winst op maken als je hem zou verkopen en daarvoor een betere speler aanschaft. (Of juist de winst gebruiken op je middenveld en op zoek gaan naar ongeveer een gelijkwaardige speler als Genovese toen je hem aankocht.)
Genovese blijft anders krijg ik de supportersvereniging op mijn dak. De topscorer van vorig seizoen zomaar verkopen dat krijg ik er niet door natuurlijk. Tevens wil ik Sanz en Genovese straks als eigen opgeleide spitsen behouden om vol op de counter over te stappen over een paar seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-CKY2K- schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:12:
[...]

Genovese blijft anders krijg ik de supportersvereniging op mijn dak. De topscorer van vorig seizoen zomaar verkopen dat krijg ik er niet door natuurlijk. Tevens wil ik Sanz en Genovese straks als eigen opgeleide spitsen behouden om vol op de counter over te stappen over een paar seizoenen.
Ik begrijp het. Echter zou het voor Genovese een goede ontwikkeling zijn als hij een aantal maanden passen te trainen zou krijgen, zeker aangezien hij behoorlijk jong is, gaat dat lekker snel. En je hebt het voordeel dat je deze speler al redelijk goed op scoren gebied hebt.

Vandaar dat ik aangeef dat het misschien handig zou kunnen zijn om hem te verkopen, aangezien jij waarschijnlijk alleen op scoren-training wilt richten en in feite Genovese toch wat meer baat zou hebben bij hogere passen stats. Als je dan iemand anders hem laat trainen op passen, kun je zelf het geld gebruiken wat hij oplevert om een betere multi-skilled speler te kopen en die te gaan trainen op scoren. (Dus een speler van 18j+0~10d met "goed" passen, matig/redelijk spelverdelen en redelijk/goed scoren en het liefst ook nog technisch.) (Bijv. Jaromír Vašica (247957698), wordt morgen 03-06-2009 om 15:12 verkocht.)

Persoonlijk ben ik iemand die erg houdt van multi-skilled spelers en ik tevens maak me ook niet echt druk om mijn fans. Ik verkoop zonder schroom m'n topscorer als mijn team er beter van kan worden... (wat onwijs harteloos ben ik eigenlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:14:
[...]

Als hij niet inlogt veranderd zijn opstelling ook niet meer.
Zijn rechterverdediging is zwak, misschien kan je over de linkervleugel extra aanvallend spelen?
Overtroef hem op het middenveld, dan moet 1 van die kansen, er toch wel ingaan tegen zijn ijzersterke verdediging.
ja ik ben op het middenveld net een tikje beter. maar als ik me linkervleugel op aanvallend zet is me middenveld rating weer iets lager. Het wordt sowieso een lastig verhaal denk ik. Het kan 2 kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:39:
[...]
Ik begrijp het. Echter zou het voor Genovese een goede ontwikkeling zijn als hij een aantal maanden passen te trainen zou krijgen, zeker aangezien hij behoorlijk jong is, gaat dat lekker snel. En je hebt het voordeel dat je deze speler al redelijk goed op scoren gebied hebt.

Vandaar dat ik aangeef dat het misschien handig zou kunnen zijn om hem te verkopen, aangezien jij waarschijnlijk alleen op scoren-training wilt richten en in feite Genovese toch wat meer baat zou hebben bij hogere passen stats. Als je dan iemand anders hem laat trainen op passen, kun je zelf het geld gebruiken wat hij oplevert om een betere multi-skilled speler te kopen en die te gaan trainen op scoren. (Dus een speler van 18j+0~10d met "goed" passen, matig/redelijk spelverdelen en redelijk/goed scoren en het liefst ook nog technisch.) (Bijv. Jaromír Vašica (247957698), wordt morgen 03-06-2009 om 15:12 verkocht.)

Persoonlijk ben ik iemand die erg houdt van multi-skilled spelers en ik tevens maak me ook niet echt druk om mijn fans. Ik verkoop zonder schroom m'n topscorer als mijn team er beter van kan worden... (wat onwijs harteloos ben ik eigenlijk!)
Tsja hij is mijn beste trainee+was vorig seizoen met afstand topscorer van mijn team (en mijn divisie), scoorde zelfs 6x in 1 wedstrijd! Dan krijg je toch een band met een speler. In week 7 popt hij weer, nu verkopen zou dus zonde zijn, beter train ik hem dan nog 1 lvl door en laat hem dan door iemand doortrainen op passen. Dan zie ik ook beter hoe ik ervoor sta in mijn divisie en waar ik goed aan doe. Wel een goede tip, thx daarvoor!

Of zou dat ene lvl niet zo uitmaken in winst, hij heeft er nu alweer twee trainingsweken op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

-CKY2K- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:50:
[...]

Tsja hij is mijn beste trainee+was vorig seizoen met afstand topscorer van mijn team (en mijn divisie), scoorde zelfs 6x in 1 wedstrijd! Dan krijg je toch een band met een speler. In week 7 popt hij weer, nu verkopen zou dus zonde zijn, beter train ik hem dan nog 1 lvl door en laat hem dan door iemand doortrainen op passen. Dan zie ik ook beter hoe ik ervoor sta in mijn divisie en waar ik goed aan doe. Wel een goede tip, thx daarvoor!

Of zou dat ene lvl niet zo uitmaken in winst, hij heeft er nu alweer twee trainingsweken op zitten.
Dat zou ongeveer 700K schelen volgens HO (1.7M voor een 18y98d speler met outstanding (10) scoren niveau). Tevens zag ik dat je een "redelijk" coach hebt. Als je wat centjes over hebt, neem dan een "solid/poor" trainer voor 268K, dat scheelt je namelijk meteen een week in training voor Vicenzo alleen al.

Maar volgens mij heb je niet heel veel centjes over, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:22:
[...]
Dat zou ongeveer 700K schelen volgens HO (1.7M voor een 18y98d speler met outstanding (10) scoren niveau). Tevens zag ik dat je een "redelijk" coach hebt. Als je wat centjes over hebt, neem dan een "solid/poor" trainer voor 268K, dat scheelt je namelijk meteen een week in training voor Vicenzo alleen al.

Maar volgens mij heb je niet heel veel centjes over, toch?
Ik heb GEEN centjes over, dus dan is het beter hem NU te verkopen en dit jaar promotie maar uit mijn hoofd te zetten. Koop een zeer goede multiskilled trainee terug en een solid coach, verder hou ik dan wat geld op zak om over een aantal weken mijn zwakste positie te upgraden.

Laatste trainingsrapport (22-05-2009)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden

Vincenzo Genovese
Zag zijn mate van scoren toenemen van uitstekend naar formidabel.

Beter verkoop ik hem dus nu.

[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 03-06-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee, promoveren dit seizoen voor jou zou betekenen dat je volgend seizoen in de onderste regionen van de VII zit en dat je met redelijk grote zekerheid kan zeggen dat je daarna weer in de VIII zit.

Inderdaad, als jij aangeeft dat hij op 22-05-2009 naar formidabel popte, zal hij ±18y100d zijn als hij naar outstanding popt. (Ongeveer 24-07-2009.) (Aangenomen dat je 9 assistent trainers hebt + 15% conditie + je "redelijk" coach.)

Gewoon lekker cashen. Betere trainee voor ±750K kopen + "solid/poor"-trainer, zorgen dat je in de VIII blijft en volgend/daaropvolgend seizoen kun je een gooi doen naar het kampioenschap, met een goed, evenwichtig team. Of dus een iets goedkopere trainee + een oude middenvelder met betere stats dan je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, in een week gaat mijn halve competitie naar huis. Zelf ook gewoon op 3-3, dus waarschijnlijk verlenging. Heerlijk die beker. Als ik niet win ligt mijn hele planning voor de komende weken in duigen...

edit: 3-4 overwinning :P Dat voelt lekker. Zondag een botje, de week erop de minste tegenstander uit de competitie. Moeten toch nog mooie weken kunnen worden zo...

[ Voor 29% gewijzigd door Pewwy op 03-06-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er kapitaalkrachtige Gotters hier die even mijn speler omhoog kunnen bieden zodat ik vast naar vervanging kan zoeken? O-)

Vincenzo Genovese (232725768) Moet voor ongeveer 1mill weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:34:
Zijn er kapitaalkrachtige Gotters hier die even mijn speler omhoog kunnen bieden zodat ik vast naar vervanging kan zoeken? O-)

Vincenzo Genovese (232725768) Moet voor ongeveer 1mill weggaan.
7 ton, meer risico wil ik niet nemen ;) Kan die speler echt niet gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:37:
[...]

7 ton, meer risico wil ik niet nemen ;) Kan die speler echt niet gebruiken :)
7ton kan ik prima mee uit de voeten! Thx, de bieders zullen er ruim overheen gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Na de vorige ronde moeizaam gewonnen te hebben in de beker ging het vandaag weer een stuk simpeler. 0-4, op naar de volgende ronde. Ik hoop uiteindelijk minimaal 1 ronde thuis te kunnen spelen, maar dat is altijd lastig genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damn de komende dagen staan er geen leuke TDFW trainees op de lijst. :(

Belangrijkste skills zijn passen en scoren toch en natuurlijk technisch....zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?

Vroegah kon je geld wat op je te koop staande speler geboden was alvast ergens anders aan uitgeven, is dit aangepast? Ik wilde vast een andere coach aannemen maar dit kan niet, heeft Pewwy voor niks gespammed...

[ Voor 35% gewijzigd door -TheNose- op 03-06-2009 21:08 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.