Chario2 (818126)
Coaches konden vroegah ook al niet. Pas na je financiele update op zondag volgens mij.-CKY2K- schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:29:
Damn de komende dagen staan er geen leuke TDFW trainees op de lijst.
Belangrijkste skills zijn passen en scoren toch en natuurlijk technisch....zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
Vroegah kon je geld wat op je te koop staande speler geboden was alvast ergens anders aan uitgeven, is dit aangepast? Ik wilde vast een andere coach aannemen maar dit kan niet, heeft Pewwy voor niks gespammed...
Ah... nou mijn multiskilled trainee laat ook nog even op zich wachten. Geen gegadigde op de TL. Slechts 1 maar die staat veel te duur op de TL: Luis Cotarelo (241480700)Pewwy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:32:
[...]
Coaches konden vroegah ook al niet. Pas na je financiele update op zondag volgens mij.
[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 03-06-2009 22:37 ]
Vurnon Aikema (248219281) heb ik gebookmarked, dit lijkt me een mooie nieuwe trainee voor mij.
Waarschijnlijk is het handig ook een FW to wing op te gaan leiden aangezien ik met 3-4-3 altijd een wing open heb staan. Wat voor skills heb ik bij zo'n speler nodig? Redelijk hoog wing (~uitstekend voor mijn nivo) inkopen met redelijk scoren net 18?
Zal dan ook mijn coach upgraden naar goed.
Tevens zal ik mijn B trainees waarschijnlijk steeds 1lvl optrainen en ze dan weer verkopen voor een directe cashflow zodat ik snellere stappen met mijn team kan maken.
Verwijderd
-- == Alta Alatis Patent == --
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Dank u dank u
Thanks Marz. Gelukkig maar, ik zou het wel enigszins vervelend vinden als hij nu alweer 100% playmaking zou hebben moeten missen. (Vorige keer had hij een schorsing, en wilde ik m'n B-team trainees niet van de 100% plekken afhouden, aangezien dat mijn levenslijn is...)Marzman schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:57:
Je hebt mazzel, vroeger had hij dat laatste gekregen maar dat is aangepast. Hij krijgt 90 minuten 100% playmaking.
Ikzelf heb geen supporter package, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt voor jou? En je hoeft het absoluut niet te doen hoor, ik vind het al prima om op deze manier (via GOT) mensen te assisteren als ik kan.
[edit]Zie het al, de notepad rechtsonder. Ik zocht naar een linkje (ben te veel gewend aan de oude lay out
[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 04-06-2009 18:44 ]
/▌
Nee het is gewoon leuk om wat teams te volgen, alle teams die ik in het verleden volgde ben ik alweer supporter van, dus jouw team kan er nog leuk bij.CoRrRan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:31:
Spatie mag wel (144536)
Ikzelf heb geen supporter package, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt voor jou? En je hoeft het absoluut niet te doen hoor, ik vind het al prima om op deze manier (via GOT) mensen te assisteren als ik kan.
18jr en dan redelijk scoren als trainee vind ik te laag ben ik achter. Ik wil mijn A-trainees wel op een flink nivo hebben als ze 20-21 zijn. Dan maar even doorzoeken.
Iemand nog ervaring met FTW trainees en waar ik daarbij op moet letten? Een FTW en een TDFW kunnen beiden erg handig zijn als ik in de toekomst eens over wil stappen naar een counterploeg (al krijg ik steeds meer lol in spitsentrainen).
Trainingsupdate was verrassend trouwens, een B trainee na 1 training gepopt dus die gaat de lijst weer op en mijn beste trainee (na Genovese dan maar die wordt verkocht) gepopt naar formidabel scoren (net 18), die had ik pas later verwacht.
[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 05-06-2009 09:34 ]
Ik denk dat een net achttienjarige uitstekend winger nog best wel eens prijzig zou kunnen zijn. Je kan dat geld beter steken in een betere winger.-CKY2K- schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:14:
Wat voor skills heb ik bij zo'n speler nodig? Redelijk hoog wing (~uitstekend voor mijn nivo) inkopen met redelijk scoren net 18?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Als ik met hem klaar ben is hij denk ik wonderbaarlijk positiespel met formidabel passen. Daarvoor lopen de prijzen nu ongeveer tegen de 4M aan. Dus vind het voor een miljoen per seizoen nog wel even de moeite om door te trainen
Ik denk dat een FTW iets anders opgetraind wordt. Misschien 19jr + 0dgn met formidabel wing en redelijk scoren optrainen tot formidabel/formidabel of zo? Geen idee hoeveel sterren zo'n speler zal halen (geen vergelijkbare spelers op de TL) en wat het op zal brengen. Directe versterkingen voor mijn team zijn nu niet nodig, mijn team is sterk genoeg om zich eenvoudig te handhaven in deze VIII.Shabbaman schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:42:
[...]
Ik denk dat een net achttienjarige uitstekend winger nog best wel eens prijzig zou kunnen zijn. Je kan dat geld beter steken in een betere winger.
Jammer dat zo'n speler er voor 1mill opgezet wordt, 17. Mario Marzuillo (241797007), beetje duur had anders een leuke trainee kunnen zijn.
Edit: Aangezien er weinig bruikbaars of betaalbaars op de TL staat moet de TDFW nog even op zich laten wachten. Wel heel interessante multiskilled speler. Ik schaf nu eerst maar een "normale" trainee aan met scoren+passen+specialiteit en hou mijn geld nog even op zak voor een leuke TDFW in de toekomst. Misschien dat ik dit scoren trainen nog wel een tijdje ga volhouden zo ipv maar weer te gaan counteren.
[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 05-06-2009 12:00 . Reden: Andere trainee verhaal... ]
Leuk, ik hoop dat ik je niet teleurstel!-CKY2K- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:33:
[...]
Nee het is gewoon leuk om wat teams te volgen, alle teams die ik in het verleden volgde ben ik alweer supporter van, dus jouw team kan er nog leuk bij.
[...]
Ikzelf ga vandaag een speler verkopen voor minstens 3.1M (ik houd er 2.88M van over) (Remko Burmanje (193902603)). Wel grappig dat een coach uit de 2e divisie (II.1) z'n oog op hem heeft laten vallen, en ik vraag me af waarom hij zo interessant is voor hem. Voor z'n A-team heeft hij al betere spelers volgens mij, misschien voor de beker?
Met dat geld kan ik nu een leuke verdediger gaan zoeken en een nog betere trainee, die ook in mijn A-team mee kan.
Mijn coach is gestegen naar rampzalig positiespel, ik ben benieuwd wanneer de skil weer terug afdaalt
[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 05-06-2009 14:55 ]
/▌
Heribert Amenós (248225323)
España 17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC Oud-Beijerland (sinds 05-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 396 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Nu nog een elcheapo 18jr redelijk scoren speler halen als B trainee en ik kan er weer tegenaan.
ik vind dat je er veel geld voor betaald heb. 7 ton vind ik wel erg veel voor deze gozer.-CKY2K- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:24:
Nieuwe trainee gekocht waar ik erg blij mee ben. 200k meer uitgegeven dan ik eigenlijk wilde, maar ja bidwars kan ik slecht tegen, eergevoel etc komen dan naar boven. Anyways:
Heribert Amenós (248225323)
España 17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC Oud-Beijerland (sinds 05-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 396 €/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Technisch
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 6/20 redelijk
Nu nog een elcheapo 18jr redelijk scoren speler halen als B trainee en ik kan er weer tegenaan.
niettemin een leuke trainnee, redelijk spelhervatten is mooi meegenomen
Chario2 (818126)
Er boden ook zo 4-5 mensen mee tot 670k, dus ik ben niet de enige debiel op hattrick.
Nu zondag een goed coach aanschaffen, de B trainee heb ik ook binnen voor 3k.
[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 05-06-2009 17:35 ]
ach joh gebeurd iedereen weleens dat hij zich door een bidwar laadmeeslepen.-CKY2K- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:05:
Dit wordt een held over een paar seizoenen. 500k had netter geweest idd, maar als hij snel popt dan lult niemand er meer over.
Er boden ook zo 4-5 mensen mee tot 670k, dus ik ben niet de enige debiel op hattrick.
Nu zondag een goed coach aanschaffen, de B trainee heb ik ook binnen voor 3k.
tot hoever wil je hem gaan trainen ?
scoren trainen is leuk he ?
wat vind je van mijn talentje: 2 weken terug gepopt.
Rafael Csopaki
17 jaar en 73 dagen, TSI = 2 880
redelijk in vorm, conditie redelijk [Snel]
Keepen: waardeloos
Verdedigen: slecht
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: formidabel
Spelhervatting: waardeloos
03-06-2009 (Aanvaller)
en deze boost mijn vleugel een beetje:
Moritz Tschümperlin
19 jaar en 66 dagen, TSI = 5 340
redelijk in vorm, conditie goed [Snel]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: goed
Scoren: formidabel
Spelhervatting: zwak
03-06-2009 (Aanvaller)
Chario2 (818126)

Iemand trouwens een goede handleiding voor HO! ? Zoek me echt rot in het programma, vind het echt alles behalve overzichtelijk. In het verleden gebruikte ik altijd HAM naar alle tevredenheid, maar iedereen lijkt wel HO! te gebruiken dus ik dacht laat ik het ook proberen...
[ Voor 71% gewijzigd door -TheNose- op 06-06-2009 10:03 ]
Han Wolderling (248465738)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 26-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Godenzonen Amsterdam (sinds 06-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 940
Loon: 2 670 €/week
Huidige vaardigheden
Keepen: goed
Eind van de middag komt ie op de TL. Maar wat zal ik als startprijs doen? Ik heb gezien dat iemand ongeveer dezelfde speler voor 1.2mln erop heeft gezet, en er is al 1.6mln geboden! Maar dat lijkt mij wat teveel.
Iemand een tip?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Rieks Eldering [248047072]
18 jaar en 28 dagen, volgende verjaardag: 29-08-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 3 410
Loon: 2 470 €/week 39 520 € / season
Ik vind het ook onoverzichtelijk (en een lelijke interface). Ik gebruik zelf Hattrick Manager, dat koste eenmalig 5 euro en ziet er gewoon goed uit.-CKY2K- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 22:10:
Nice, ik train hem door tot bovennatuurlijk denk ik.
Iemand trouwens een goede handleiding voor HO! ? Zoek me echt rot in het programma, vind het echt alles behalve overzichtelijk. In het verleden gebruikte ik altijd HAM naar alle tevredenheid, maar iedereen lijkt wel HO! te gebruiken dus ik dacht laat ik het ook proberen...
[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 06-06-2009 10:56 ]
/▌
Er is er zelfs 1 voor 3mill uitgegaan.Brainpower schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 10:48:
Heb vandaag eindelijk mijn jeugdkeeper kunnen promoveren:
Han Wolderling (248465738)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 26-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Godenzonen Amsterdam (sinds 06-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 940
Loon: 2 670 €/week
Huidige vaardigheden
Eind van de middag komt ie op de TL. Maar wat zal ik als startprijs doen? Ik heb gezien dat iemand ongeveer dezelfde speler voor 1.2mln erop heeft gezet, en er is al 1.6mln geboden! Maar dat lijkt mij wat teveel.
Iemand een tip?
Denk zelf iets van 700k? En daarboven is het wat de gek ervoor geeft.
Ziet er netjes uit Marz, downloading...
Verwijderd
GewonnenVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:35:
[...]
Neen, geen last met google chrome.
Ik sta tweedes in mijn divisie met 6 punten uit 2 en 15 goals voor en 0 tegen.
Nu alleen uitvogelen hoe ik mijn grootste concurrent ga kraken. Verschil is 'maar' 50 hatstat punten in de anders voordeel. Hoewel ik tot nu toe alles ge-pic-ed en komende wedstrijd thuis speel, denk ik niet dat dit gaat lukken.
Maar tips zijn welkom.
P Totaal Verd Mid Aanv Totaal Verd Mid Aanv Team 1 194 71 57 67 177.0 70.5 43.5 63.0 Upstairsboys 2 144 72 39 33 135.5 68 37.5 30 DrieBier
Mijn beste mid is eraf voor minimaal een week.
Team is hopeloos uit vorm.
Maar ik heb gewonnen, op naar volgende week
/▌
Stond tot de 86e minuut 4-2 voor, uiteindelijk 4-4 gelijk. Als ik gewonnen had, stond ik als nieuwe promovendus gelijk 1e. Nuja, dit is ook wel goed... sta nu derde, op punten gelijk met de nrs. 1 en 2.
Helaas wel een spits kwijt aan een schorsing.
[ Voor 8% gewijzigd door nXXt op 07-06-2009 23:06 ]
Verwijderd

Had wel een PIC ingesteld, maar dan nog had ik deze wedstrijd volgens mij moeten winnen. Met wereldklasse AIM was ik schijnbaar niet opgewassen tegen goed counter
Kom je 19 minuten voor tijd 1-0 voor en dan vallen er twee achter je keeper in 85e en 90e minuut. Wat heb ik de ME misdaan

Tevens een leuke nieuwe 'trainee' voor m'n A-team gevonden. Ik denk dat ik er wel een goed bedrag voor betaald heb (2.5M), al voelt het aan alsof het wat aan de hoge kant is:
Alexandre Lenfant (234427714)
18 years and 69 days, Next birthday: 21-07-2009
Born in: France
In passable form, passable stamina.
A controversial person who is balanced and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: Spatie mag wel (since 07-06-2009 (3/39), 1d)
Total Skill Index (TSI): 7 060
Wage: 948 € (790 €) /week including 20% bonus 15 168 € / season
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: passable
Playmaking: formidable
Passing: solid
Winger: poor
Defending: inadequate
Scoring: passable
Set pieces: poor
[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 08-06-2009 00:58 ]
Old news. Wat is je punt?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 01:11:
wat niemand weet is dat de scores vooraf worden bepaald.
ik had het gezien, oke zijn verdediging was wel in orde, maar de rest van zijn team was niet veel.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 00:28:
62 hatstats meer als mijn tegenstander en dan verlies je natuurlijk lijkt me logisch![]()
Had wel een PIC ingesteld, maar dan nog had ik deze wedstrijd volgens mij moeten winnen. Met wereldklasse AIM was ik schijnbaar niet opgewassen tegen goed counter![]()
Kom je 19 minuten voor tijd 1-0 voor en dan vallen er twee achter je keeper in 85e en 90e minuut. Wat heb ik de ME misdaan
dat snap ik dan ook nooit, hij haald matig in de aanval en scoort 2 keer tegen.
maar het goede nieuws is dat je nog altijd 1e staat
Chario2 (818126)
Verwijderd
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Zolang die in de verdedigende linie staat maakt het naar mijn weten niet uit. Liks back, rechts bank, centraal 1, 2 of 3. Ze krijgen allemaal even veel training.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:15:
Vraagje: Ik heb nu een speler die al twee of drie wedstrijden als slechtste speler uit de bus kwam. Het is een trainee in mijn verdediging. Maakt het verschil als ik hem op een andere verdedigingspositie zet? Of is dat voor zijn skill en TSI opbouw verder niet belangrijk?
Het kan zijn dat als je em nu als links back gebruikt en je zet em centraal dat hij een betere rating krijgt. Of natuurlijk andersom. Dit omdat de linksback ook winger kwaliteiten nodig heeft.
en dan? dan wordt toch gewoon mogelijk een andere speler je 'slechtse speler' ?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:15:
Vraagje: Ik heb nu een speler die al twee of drie wedstrijden als slechtste speler uit de bus kwam. Het is een trainee in mijn verdediging. Maakt het verschil als ik hem op een andere verdedigingspositie zet? Of is dat voor zijn skill en TSI opbouw verder niet belangrijk?
trainee's worden gewoon beter als ze op een trainingsplek staan... hoe snel ze beter worden kan van hun plek afhangen als je bv PM speelt en ze op de vleugelpositie staan (dan ontvangen ze maar 50% van de training).
Bij verdedigen ontvangen alle spelers op verdedigende posities (centraal of vleugel) 100% training als ze de hele wedstrijd spelen.
maar verder maakt het niet echt heel veel uit wie je 'slechtste speler' is, dat is een waarde die iedere wedstrijd berekent wordt, en daar wordt gewoon de speler genoemd die het laagste aantal sterren haalde.... als het echter bv een speler met een specialiteit en hoog spelhervatting is, kan het best zijn dat ook je 'slechtste' speler gewoon uitzonderlijk nuttig is geweest die wedstrijd.
overigens wil het bij spelers met enkel verdedigen-skill en geen vleugel en weinig PM als vleugelverdediger wel uitmaken om ze als verdedigende vleugelspelers op te stellen.... dan gebruiken ze optimaler hun def-skill voor hun taak...
de meeste verdeigers-trainers hebben daar echter weinig aan omdat ze nu juist qua verdedigen-rating veelal al een erg hoge score halen en eerder hun middenveld of vleugels versterkt zouden willen zien.
[ Voor 20% gewijzigd door RM-rf op 08-06-2009 11:26 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Nja verdedigers met vleugelspel boosten je vleugel aanval, en spelers met positiespel het middenveld. Passen is belangrijk voor de tactiekvaardigheid als je wil gaan counteren.. Ik wil gewoon spelers optrainen met Bij-skill en niet Mono skill spelers..Marzman schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:44:
Ligt er ook een beetje aan tot welk niveau je ze door wilt trainen. Ik zou denk ik gaan voor 18 jarige met hogere skil/bijskil, voor 17 jarige betaal je altijd de hoofdprijs. Ik weet alleen niet hoe belangrijk die bijskils zijn voor verdedigers (ik heb nog nooit verdedigers met bijskil gekocht eigenlijk).
Het ziet er tot nu toe gunstig uit. 3 wedstrijden en 9 punten. A.s. zondag tegen de nummer 1 uit en dat word een lastige wedstrijd. Naar mijn idee is hij net wat sterker dan mij. Op zich moet promotie wel gehaald worden maar als ik a.s. zondag verlies dan word het waarschijnlijk als 2de en dat wil ik niet
Anyho nog best wel spannend aangezien ik nog niet mega superieur ben. Verwachting is dat ik dit volgend seizoen wel zou moeten zijn in mijn huidige divisie.
Ik hink dan ook nog op 2 gedachten
Maarja ik denk laat weer even van mijn horen, het duurt nog even voor mijn plan echt gaat werken maarja dat roep ik al een paar seizoenen hehehe
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Op alltid.org nog even mijn team vergeleken met de rest van de divisie en kwa ratings sta ik gewoon 2de, dus mijn pech van de eerste 2 wedstrijden zie ik hier in wel bevestigd.
Handhaving wordt sowieso een makkie, dus volgend seizoen maar eens een gooi doen naar het kampioenschap.
Zit je nog wel op schema met je plan? Op plek 2 promoveren klinkt niet echt alsof je al veel promotie hebt gemaaktDamien2004 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:53:
Zo na een tijd afwezigheid weer even een update van mij
Het ziet er tot nu toe gunstig uit. 3 wedstrijden en 9 punten. A.s. zondag tegen de nummer 1 uit en dat word een lastige wedstrijd. Naar mijn idee is hij net wat sterker dan mij. Op zich moet promotie wel gehaald worden maar als ik a.s. zondag verlies dan word het waarschijnlijk als 2de en dat wil ik niet
Anyho nog best wel spannend aangezien ik nog niet mega superieur ben. Verwachting is dat ik dit volgend seizoen wel zou moeten zijn in mijn huidige divisie.
Ik hink dan ook nog op 2 gedachtenA.s. zondag word wel de beslissende factor in mijn keuze vermoed ik
Maarja ik denk laat weer even van mijn horen, het duurt nog even voor mijn plan echt gaat werken maarja dat roep ik al een paar seizoenen hehehe
/▌
Ik heb er even over nagedacht en kan geen zinnige reden bedenken, waarom wil je niet als nummer 2 promoveren?Damien2004 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:53:
Zo na een tijd afwezigheid weer even een update van mij
Hier verrassend makkelijk gewonnen. Thuiswedstrijd, met PIC, 6-0. In de eerste helft werd al een speler van hem van het veld gestuurd wat het er voor mijn spitsen niet moeilijker op maakte. Nu gedeeld 2e plek, er is veel mogelijk in deze divisie, promotie, maar ook degradatie

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
nuja, een team met overall en gemiddelde leeftijd van 20jr en dan spelers die kunnen promoveren in de VI is volgens mij geen echt zwakke positie, op de lange termijn gezien... zeker als 7 spelers van het A-team gewoon verder lucratieve en uitzichtvolle trainee's zijn, die wekelijks training ontvangen...Marzman schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:29:
[...]
Zit je nog wel op schema met je plan? Op plek 2 promoveren klinkt niet echt alsof je al veel promotie hebt gemaakt
Hooguit denk ik wel dat als je nu promoveert, vooral het middenveld een duidelijke versterking nodig zou hebben, dat is relatief zwak... nu kan een sterke aanval wel opwegen ertegen, maar tegen tegenstanders die nog duidelijekr middenveld-overwicht halen heeft een sterke aanval veel minder nut.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Het aantal teams buiten Nederland werden deze ronde gehalveerd en er zijn nu alleen nog 2 Belgische teams actief: FCThe_Blade en SK Sa'dah. Dit betekend dat de missie van FC Keldertrapje om de vierde ronde te bereiken net voor de finish is gestrand. Ook in de laagste divisies in Nederland vallen de teams nu in rap tempo om. Divisie VIII zag zijn laatste deelnemer stranden, divisie VII zag het aantal deelnemers teruglopen van 5 naar 2. Watson Wunderers had de lampen van de stadionverlichting vervangen waardoor FC Gremlins bijna weerloos was. Tijdens de thuiswedstrijd ad Fc Nutteloos zijn tegenstander Twix FC op met huid en haar. Er waren wel penalties voor nodig, maar Arsenal-NL mag zich op gaan maken voor hun eerste thuiswedstrijd in de beker. Ook in divisie was het bijltjesdag met 9 van 17 die de volgende ronde niet wisten te halen. Onder die teams onder andere voormalig bekerwinaar Pielewiepers. Vanaf divisie V is er een ander beeld zichtbaar. In die divisie waren er maar 2 teams die de deksel op de neus kregen: Athleta anno 1920 en AFC Hulstje. De overige 10 teams wonnen hun wedstrijden. Sommige maar net aan en andere weer met hele ruime cijfers. Ook in divisie IV voornamelijk een positief beeld behalve voor Onoverwinnelijkheid die als enige zijn wedstrijd niet wist te winnen. In de rust zette Ronald Koeman zijn mannen als kippenpootjes voor indien zijn Fiets em d'r in al met 1-3 voor stond tegen Kippies United.
Als de wetten van de natuurlijk toepasbaar waren op het voetbal dan zou Gooise Vogels zich geen zorgen hoeven te maken voor Spiders Utd. Echter zal het wel een hele zware wedstrijd worden, maar wie weet krijgt het team vleugels en stijgen ze boven zichzelf uit. Hoog boys zal inderdaad hopen dat zijn tegenstander De Salchtoffers slachtoffer zal worden van zijn bekerrun. Bij Dsanka Kickers hopen ze dat ze tijdens de uitwedstrijd komende woensdag prachtig weer hebben tegen Hurricane Henkie's, want zodra het begint te stormen is de tegenstander in het voordeel. SC Amsreiw treed deze ronde aan tegen een stuurloos team. Voor de duidelijk dit is geen bot-team, maar een team zonder manager wat na de seizoenshelft in een bot zal veranderen. De tegenstander van Fiets em d'r in moet wel gesponsord worden door Hugo Walker als komtdatschot heten.
Alle teams er nog in zitten alvast succes en dat er maar veel de volgende mogen halen.
Aantal deelnemers Nederland: 29
Aantal deelnemers Belgie: 2
Aantal deelnemers Duitsland: 0
Blowing Bubbles - FC Puk (235001595)
Zowaar hebben we dit seizoen weer een GoT-battle in de beker. Het blijft opvallen dat we de afgelopen seizoen bijna altijd wel twee Tweakers tegen elkaar uit zien komen. De vraag is alleen hoe spannend deze wedstrijd gaat worden. Het verschil tussen een team uit de divisies III en VII zou toch groot moeten zijn. Echter misschien dat het feit van de GoT-battle bijzondere krachten boven brengen bij Blowing Bubbles.
Bekeroverzicht
Inderdaad geen zinnigeSandyman538 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:06:
[...]
Ik heb er even over nagedacht en kan geen zinnige reden bedenken, waarom wil je niet als nummer 2 promoveren?
Ik denk dat ik één seizoen achter lig op schema. Opzich niet erg alleen had ik verwacht dat mijn raitings sneller beter zouden worden. Dat is nog niet gebeurd
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Verwijderd
Dit is het meest onlogische van alles naar mijn idee. Er is geen overzicht van hoeveel mensen in welke regio's scouten dus het is allemaal maar een gok. Het zou eerlijker zijn als ze gewoon één grote poule maakte en dat een ieder daar uit kon vissen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:48:
Iedere regio heeft een eigen poule volgens mij. Echter hoe groter de regio hoe meer spelers er in die poule zitten, maar dat betekend natuurlijk ook weer meer speler waar je niets aan hebt. De verhouding tussen goede spelers en slechte spelers zal in elke regio wel ongeveer gelijk zijn, maar in de kleinere regio's loopt je wel een grotere kans dat de scout helemaal geen speler vind.
Verwijderd
Geen last van een slechte supportersmood met een hoog banksaldo en magere resultaten? Ik weet dat dit gewijzigd is, maar heb geen banksaldo om het ook op te merken ;-)Damien2004 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:03:
[...]
Ik denk dat ik één seizoen achter lig op schema. Opzich niet erg alleen had ik verwacht dat mijn raitings sneller beter zouden worden. Dat is nog niet gebeurd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 14:05 ]
Hehehe nee ze zijn helemaal in hun nopjesVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:03:
[...]
Geen last van een slechte supportersmood met een hoog banksaldo en magere resultaten? Ik weet dat dit gewijzigd is, maar heb geen banksaldo om het ook op te merken ;-)
Maar resultaten zijn niet zo mager hoor
/▌
Verwijderd
Fans will also be influenced by the cash reserves of your team, basically demanding a balance between success today and success in the future.
The fans of a rich team will be a bit harder to please. They will react stronger to a loss and weaker to a win than the fans of a poor club would. The more money your team holds, the higher significance these feelings will have.
This mechanism is important for two reasons. One, it gives us a tool to softly regulate the maximum amount of cash in the game - much like an interest rate gives us influence on the minimum amount of cash in the game. Secondly, it makes some extreme tactics less beneficial, such as keeping a team in a low division only to save up money, buy a great team overnight, and winning the Cup out of nowhere.
We don't intend to "kill" teams that carry a lot of cash, not at all. Rather give them the option of either using that cash to succeed, or to live with slightly lower fan mood until they decide to use their cash. Also, this effect will be very gradual and not noticeable at all to most teams in the game.
Verwijderd
Keepen: 1/20
Verdedigen: 3/20
Positiespel: 6/20
Vleugelspel: 5/20
Passen: 5/20
Scoren: 4/20
Spelhervatting: 5/20
Hij is 18 jaar en 93 dagen, is een gemeen persoon en is redelijk in vorm. TSI bedraagt 670. Ik kan hem op de TL gooien, zodat anderen 'm kunnen opleiden en ik het moederclubgeld kan claimen. Ik heb begrepen dat dit doorgaans de meest lucratieve methode is als je kijkt naar opleidingsgeld versus opbrengsten achteraf. Nu denk ik echter dat dit niet een toptalent is dat veel geld zal opleveren én dat zijn traineegeschiktheid ernstig verminderd is door zijn gemene karakter. Er zal waarschijnlijk weinig animo voor zijn om hem op te leiden, vanwege de TS-hit. Nu denk ik dus dat het handiger is dat ik 'm zelf probeer op te leiden tot een redelijke speler, zodat mensen hem ook zouden aankopen als daadwerkelijke versterking. Misschien kan hij zelfs nuttig zijn in mijn team, op termijn. Vanwege zijn karakter loop ik geen risico op een TS-hit, dus kan ik nog wachten met transferren.
Is dit een goed plan?
Wat wel jammer is, is dat deze speler al bijna 19jr is. Dat is z'n grootste manko met die stats (geen enkele op "goed").
Ik zou hem gewoon op de TL zetten voor €0 en kijken wat hij opbrengt. Als hij €2000 opbrengt heb je je pull-kosten er in ieder geval uit. En zelf trainen: dat is echt aan jou, ik zou het niet doen, aangezien je veel meer kunt verdienen met een trainingspositie dan wat deze speler je zal gaan opleveren. Een optie die ik zie is dat je hem op de vleugels in je B-elf gooit en dan probeert te verkopen als hij "goed" positiespel heeft (waarschijnlijk is hij dan midden 19).
Verwijderd
Wat ik altijd deed is mjin youth pulls doortrainen en gelijk na een pop verkopen. Zoals de vorige poster ook al zegt, geen 1 skill op goed is niet interessant voor een 19-jarige, voor een 17 jarige wel
In de competitie doen we het in IV voor de verandering eens goed. De eerste twee seizoenen in IV waren desastreus (degradatie). Nu staan we echter na 3 wedstrijden met 9 uit 3 op plaats één.
Zat vandaag eens te kijken hoe de GoT teams er voor staan in de top van Fryslan (mijn regio). Tot mijn verrassing staan er zelfs 3 Got'ers in de top 15.
5. FC Puk
10. SC Amsreiw
15. SandstorM
Misschien leuk om eens te kijken hoe dat in de andere regio's van Nederland is.
Unknown
Vandaag 0-4 gewonnen in de beker. Heb tot nu toe dit hele seizoen PIC gespeeld (zowel competitie als beker) maar ik denk dat ik volgende week met PIC uit de beker lig en ook dat ik a.s. zondag met PIC niet mijn competitie duel win. 1 van de 2 zal ik dus eigenlijk moeten opofferen... lastig lastig lastig..Quintus schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:36:
Zat vandaag eens te kijken hoe de GoT teams er voor staan in de top van Fryslan (mijn regio). Tot mijn verrassing staan er zelfs 3 Got'ers in de top 15.
5. FC Puk
10. SC Amsreiw
15. SandstorM![]()
![]()
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Krijg nu, voor het eerst sinds ik mee doen, als ik inlog een speler te zien die op de transferlijst is gezet.
Toevallig een voor mij heel interessante speler.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| 20. Pepe Irurosqui (222869955) 19 years and 3 days, Next birthday: 28-09-2009 In solid form, passable stamina. A pleasant guy who is balanced and upright. Has wretched experience and inadequate leadership abilities. Owner: AC Miloš (since 08-06-2009) Total Skill Index (TSI): 3 060 Wage: 1 476 €/week including 20% bonus Warnings: 0 Injuries: Healthy Speciality: Technical TRANSFER-LISTED Deadline: 14-06-2009 09:24 Asking price: 700 000 € Current skills Keeper: 1/20 Defending: 4/20 Playmaking: 9/20 Winger: 3/20 Passing: 4/20 Scoring: 2/20 Set pieces: 4/20 |
Hebben meer mensen dit?
/▌
Verwijderd
Staat niet in mijn bookmarks (nu wel, maar net nog niet)Marzman schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:49:
Is het geen speler die eerder bij jouw team heeft gespeeld?
Heeft niet voor mij gespeeld.
Heb er nooit op geboden.
Ik heb van de week wel zitten prutsen met die transfer profiles, daar past die prima in.
/edit, mijn transfer profile heeft de leeftijd tussen de 20 en de 21 dus dat is het ook niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 10:57 ]
Zou wel leuk zijn als spelers in je default profile daar inkomen, maar dat was het dus ook nietVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:55:
[...]
Staat niet in mijn bookmarks (nu wel, maar net nog niet)
Heeft niet voor mij gespeeld.
Heb er nooit op geboden.
Ik heb van de week wel zitten prutsen met die transfer profiles, daar past die prima in.
/edit, mijn transfer profile heeft de leeftijd tussen de 20 en de 21 dus dat is het ook niet.
/▌
Verwijderd
Na mijn aanlog, direct bij 'My Hattrick" en ik ben supporter.CoRrRan schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:33:
Hoe kreeg je dat te zien? Als een berichtje op "My Hattrick"? En ben je supporter of niet?
Net als Skill changes bij spelers.
Helaas.Marzman schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:34:
[...]
Zou wel leuk zijn als spelers in je default profile daar inkomen, maar dat was het dus ook niet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 11:49 ]
tis toch weer gaan kriebelen en ga eens kijken of ik het nog een beetje kan.
ik heb weer een beetje rond zitten koekeloeren voor evt. tactics die ik ga doen enzo.
even een vraagje: is het heel erg veranderd sinds 2007? is wel altijd even handig om te weten
ben zelf ook een tijdje supporter geweest toendertijd dus ga even kijken of ik dat weer ga doen
Verwijderd
De enige keer dat ik dat volgens mij heb gezien, was toen ik de optie Hot List uitprobeerde. Je kan het bieden op een speler volgen, maar dan moet je hoeft hem niet te bookmarken. Weet niet zeker of het daar iets mee te maken heeft.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:45:
Euh... iemand ooit wel eens prospects gekregen?
Krijg nu, voor het eerst sinds ik mee doen, als ik inlog een speler te zien die op de transferlijst is gezet.
Toevallig een voor mij heel interessante speler.
Hebben meer mensen dit?
Er zijn geen hele schokkende dingen veranderd. Wat ik heb gedaan (vorig seizoen na een jaar pauze weer begonnen) is de wiki even doorgenomen en daarna een paar aanvullende vragen gesteld hier.Rubeo38 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:46:
ik heb me eergisteren sinds 2/3 jaar weer aangemeld bij hattrick.
tis toch weer gaan kriebelen en ga eens kijken of ik het nog een beetje kan.![]()
ik heb weer een beetje rond zitten koekeloeren voor evt. tactics die ik ga doen enzo.
even een vraagje: is het heel erg veranderd sinds 2007? is wel altijd even handig om te weten![]()
ben zelf ook een tijdje supporter geweest toendertijd dus ga even kijken of ik dat weer ga doen
Meteen weer een vraagje van mij. Nu dat hele jeugdteam gebeuren er is, maak je nog steeds net zoveel kans op een goede pull op de oude manier? Ik zie nu ook uitstekend pulls langskomen (eigen jeugd van iemand) die een speler op twee stats op uitstekend had bij zeer laag 17. Dit was vroeger niet mogelijk.
Wat is mijn vraag eigenlijk...oh ja als je zoals ik geen tijd hebt voor ook nog een jeugdteam erbij, loont het dan net zoveel door op de oude manier te pullen?
Verwijderd
/▌
Maar het scouten van die 15 jarige is dus nog steeds een loterij....een hoop extra moeite voor een beetje sturing dus, ik weet genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:18:
Je bent bij de oude systeem nog steeds afhankelijk van geluk. Bij het nieuwe jeugdteam kan je enigszins sturing aangeven met je training. Als je een groot talent weet te scouten op 15 jarige leeftijd dan kan je met training inderdaad 2x uitstekend halen. Uiteraard zijn deze nog steeds zeer zeldzaam, maar je kan iets van invloed uitoefenen wat voor een speler er uit je jeugd komt.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Dat klaverjassen van de basisspelers gaat wel harder dan vroeger zeg. De reserves klaverjassen helemaal niet meer begreep ik?
Zelf wel weer 2 van mijn spelers omhoog zien gaan. Helaas klopte de schatting dat het zou gebeuren nadat een van deze 2 spelers 18jr werd. Maar niet getreurd, ik heb momenteel centjes genoeg en kan rustig doorblijven trainen met dit talentje.
ben nog niet helemaal overtuigd van het kunnen van me team omdat ik vooral achterin nog "zwak" ben.
is het dan verstandig om wat "ouderen" te kopen die al wat meer ervaren zijn?
weet alleen niet hoe de rest van mijn divisie eruit ziet
heb lekker wat trainees gekocht van een jaar of 17 of 18 die ik lekker op positiespel ga trainen.
ik moet alleen nog een paar mensen personeel aanmenen alleen dat wil ik een beetje rustig houden.
ik weet dat je een aantal woordvoerders moet aanstellen omdat dat je sponsorgeld enzo steeds verhoogd maar wat is een redelijk aantal als je nog zo laag zit (goede kosten/inkomsten verhouding).
zondag maar even kijken wat ik ga doen tegen mijn tegenstander.
ook gelijk de eerste 15 opdrachten voor me license gehaald
nu nog even wachten op GM en dan de laatste 9 ook nog ff doen
ik heb er in ieder geval weer zin in
me vrouw begon gisteren al gelijk dat ik weer teveel achter de pc zit dus de verslaving zit er nog wel in
Verwijderd
Ik heb helemaal niks met die speler gedaan. Maar goed het zal wel los lopen.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:14:
[...]
De enige keer dat ik dat volgens mij heb gezien, was toen ik de optie Hot List uitprobeerde. Je kan het bieden op een speler volgen, maar dan moet je hoeft hem niet te bookmarken. Weet niet zeker of het daar iets mee te maken heeft.
2 skill pops, 14 vorm pops, 2 vorm drops en 1 ervaring pop. Geen slechte ronde.
Van het weekend weer PIC-cen met mijn A team, moet ik met gemak kunnen winnen.
Vorige week een mots gespeeld, daarna is het TS van content naar furious gedropt. -4

Op de zeer lage skillniveau's: Rampzalig, waardeloos etc. gaat het poppen nu veel sneller; waardoor ook bv osmosistraining bij spelers met uitzonderlijke lage skills opeens sneller lijkt te gaan... het is echter niet dat deze meer training zijn gaan krijgen, maar andersom, ze hebben minder training nodig gehad voor die pop.-CKY2K- schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:59:
En weer een skillpop...mijn keeper steeg naar waardeloos scoren.![]()
Dat klaverjassen van de basisspelers gaat wel harder dan vroeger zeg. De reserves klaverjassen helemaal niet meer begreep ik?
Een van mn recente ontdekkingen is dat dit bv bij keepers en verdedigen training heerlijk uit te nutten is:
keepers die je op rampzalig koopt hebben maar een of twee trainingen nodig voor hun eerste pop en zijn daarna ook binnen een seizoen vier skillniveau's op te trainen in verdedigen (als je ze laat meespelen bij je reserve's op een trainingsplaats)...
de meerwaarde van deze training is zo'n 500K tot 750K die je dus in een seizoen kunt verdienen (bijna 50K per week), met een speler die ook gedurende dezelfde tijd een extra non-trainingsplaats in je A-team inneemt..
ik overweeg nu in plaats van gewone DEF-trainee's meer keepers aan te schaffen (nadeel daarbij is eigenlijk vooral de aanschafkosten)
Als aanschaf lager is dan verkoop dan kan dit nooit een nadeel zijnRM-rf schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:21:
[...]
(nadeel daarbij is eigenlijk vooral de aanschafkosten)
Verwijderd
Ik geloof niet meer in doorstromen. Je zit op een gegeven moment op een nivo en dan heb je geen doorstroming. Je heb 3 opties. Je koopt het zelfde, beter of slechter. Dus doorstromen bestaat niet. Je moet natuurlijk ook een rekensommetje maken wat het meeste oplevert. Of 5 keepers trainen of 5 verdedigers verkopen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:15:
Ja, maar die kan je natuurlijk niet allemaal vullen met keepers. Er moet uiteindelijk ook nog een doorstroom van verdedigers naar je basis zijn. Dus ik denk dat als je er 1 of 2 keepers bij doet dat het beter gaat werken op de lange termijn. Tenzij het natuurlijk zoveel oplevert dat je de nieuwe basisspelers aan kunt schaffen in plaats van zelf trainen. In dat geval kan je met 5 posities gaan werken.
opbouwen heeft geen zin.... bij lage skill keepersheeft hun verdedigen bijskill praktisch vrijwel geen meerwaarde. en levert optrainen je dus minder op dan normale verdedigers trainen (iets van 200K voor een heel seizoen trainen, 15K per week, terwijl mn normale training als streven heeft 30K+ per week meerwaarde).Damien2004 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:03:
[...]
Als aanschaf lager is dan verkoop dan kan dit nooit een nadeel zijnTenzij je de centjes niet heb
Maar dan kan je opbouwen, laag beginnen en dan steeds beter inkopen lijkt mij. Het gaat dan toch om 5 posities die je kan trainen?
winstgevend wordt het pas bij keepers met een hoge keepers-skill en dus is je begin-instijgbedrag domweg altijd erg hoog.
wat dat betreft is het ook onzinnig om direkt groot te denken (tenzij je het spaargeld al op de rekening hebt staan), sowieso vraag ik me af of dit een 'tijdelijk' financieel gat is, dat ook gevuld gaat worden doordat meer mensen het gaan uitnutten.
momenteel heb ik een briljante keeper die ik eind vorig seizoen gekocht heb voor 2,5 miljoen, maar die nu in de TL-vergelijk al ruim 3 miljoen waard is ... ik hoop hem volgend seizoen te gaan verkopen, met opgetrainede def-skill voor tegen de 3,5 miljoen minstens.. mogelijk tegen de 4 miljoen (hij had ook matig spelhervating en ik heb tijdens mn bekerrun SH getrained, omdat mn verdedigers niet goed genoeg waren om te verdelen over én comp. én beker... daarmee heb ik wel wat trainingsinkomsten laten liggen, maar het was leuk een iets te hoog gesteld doel te hebben)
zodra ik het geld ervoor heb en wat meer trainingsplaatsen vrij (momenteel komen er ook wat jeugdspelers door die ik tot de eerste pop wil optrainen), zou er zeker een volgende optrain-keeper bijkomen (ik werk nu met één keeper, geen reserve), waarvoor ik dan mn huidige 2,5 miljoen spaargeld benut (alhoewel ik verwacht dit seizoen binnenkort nog 3,5-4 miljoen te verdienen aan het uitfaseren van spelers, zeker als ik het seizoen verder 'opgeef' omdat ik verwacht dat degradatie onafwendbaar zal blijken te zijn
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 12-06-2009 14:33 ]
Ok dus de eerste investering is groot. Tja dat is dan lastig inderdaad. Maar dan levert 1 keeper minimaal dan 1 miljoen op per seizoen?RM-rf schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 14:32:
[...]
opbouwen heeft geen zin.... bij lage skill keepersheeft hun verdedigen bijskill praktisch vrijwel geen meerwaarde. en levert optrainen je dus minder op dan normale verdedigers trainen (iets van 200K voor een heel seizoen trainen, 15K per week, terwijl mn normale training als streven heeft 30K+ per week meerwaarde).
winstgevend wordt het pas bij keepers met een hoge keepers-skill en dus is je begin-instijgbedrag domweg altijd erg hoog.
Verwijderd
Verwijderd
/▌
/▌
Misschien hebben ze dus een counterteam?Marzman schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:42:
Dat is ook ergens dit jaar veranderd volgens mij. Ik zag giteren mensen flink tegen elkaar opbieden tegen een verdediger met passen, maar daar heb je toch niks aan? (als geen counterteam hebt bedoel ik dan).
/▌
/
Pressie spelen is passen volgens mij ook voor nodig
Mja, moet nog 85 minuten, dus hoop dat ik nog winnen ga
Dit topic is gesloten.