nuja, een 'fuckup' vind ik wel erg negatief gestelt... het is een uitslag die tot de reele mogelijkheden behoort:
het verschil in middenveld-rating is zeer weinig, eigenlijk maar twee punten: poor (high) versus poor (very low)...
dat betekent dat de kansenverdeling een hoge afwijking _kan_ hebben...
wat het dan afmaakt is die uiterst zwakke verdediging, waarbij juist de vleugelverdediging én de zwakste spelers kennen of zelf leeg zijn én ook nog eens verzwakt worden door AIM...., die blessure hielp ook niet mee (al was die nauwelijks bepalend, het was sowieso een uiterst zwakke speler).
de tegengoals zijn dan ook respectievelijk: 'corner-head-SE', vleugelaanval van links, vleugelaanval van rechts, vleugelaanval van links, indirecte vrije trap, vleugelaanval van rechts.....
oftewel, 5x vleugelaanvallen waartegen praktisch geen verdediging bestond...
hooguit kun je je afvragen _of_ het nu toeval is dat opeens daar alle over de vleugel verliep (ergens vermoed ik dat de ME mogelijk ook berekeningen gebruikt waarbij bewust op al te zwakke punten van teams aangevallen wordt, ikzelf probeer zelf nooit tezeer een specifiek punt te laten 'verzwakken')
DBZ kan imho juist duidelijke lessen trekken uit deze match, namelijk dat een versterking van zn verdediging absoluut noodzakelijk is; én dat geheel vrijlaten van zn vleugelverdediging ongezond is, dat is nu heel duidelijk zn 'achilleshiel' waardoor hij wedstrijden kan verliezen waarin hij verder qua ratings sterker dan zn tegenstanders is.
[
Voor 3% gewijzigd door
RM-rf op 22-06-2009 11:08
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen