Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57
Oud-Beijerland 3 - 4 Solomoneilanden (232399085)
Tsja, volgens mij ben ik toch echt beter. Erg veel pech met special events tegen de laatste wedstrijden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 2 vingers in de neus gewonnen. PIC met mijn beste 11 en 0-4 naar huis.
Mijn concurrenten winnen ook met 2 vingers in de neus, maar onderwijl sta ik nog steeds bovenaan.
Komend weekend tegen een botje. Kijken of we het doelsaldo op kunnen krikken.

Komende week opzoek naar een nieuwe spits met hoge scoring en set pieces stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
In de 89ste minuut tegen de concurrent 2-2 in een uit wedstrijd :) Erg content met dit resultaat! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik mijn behaalde stats checken, blijkt dat alltid.org de Nederlandse leagues niet geupdate heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Gisteren me eerste wedstrijd met 4-1 gewonnen. gelijk een hattrick van een van me nieuw aangetrokken spelers. geeft weer een lekker gevoel zo winnen :).
volgende week tegen een botteam, dus lekker piccen en kijken hoeveel er invliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motsen of niet?

Ik sta tweede en moet komend weekend tegen de nummer 1.

Zie hier de competitie

Het is een uitwedstrijd. Alle tips zijn welkom. Ben ik het meest veilig met pressiespel?
Help mij hem te verslaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
Woohoo!!

Mijn eerste wedstrijd gewonnen; had ik niet verwacht! Handhaving in mijn VI zal alsnog een ZWARE dobber worden, maar ben blij op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:03:
Motsen of niet?

Ik sta tweede en moet komend weekend tegen de nummer 1.

Zie hier de competitie

Het is een uitwedstrijd. Alle tips zijn welkom. Ben ik het meest veilig met pressiespel?
Help mij hem te verslaan! :P
Ik zou em voor de zekerheid motsen. Pressie spelen weet ik niet of dat veel nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou inderdaad er gewoon een MOTS tegen aan gooien. Je speelt tegen je enige concurrent voor de titel. De week er na heb je weer een bot en kan je de TS weer herstellen met een PIC. Afhankelijk van het resultaat komend weekend kan je dan Normaal of PIC spelen tegen de nummer 3. Om vervolgens weer MOTS te spelen tegen je concurrent.

Van het weekend zelf met 2-5 gewonnen en weer 2 punten los van de nummer 2. De teams zitten echt dicht bij elkaar in de competitie en het zal dus nog vechten worden voor de titel.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de info, ik ga Motsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-CKY2K- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:24:
Nieuwe trainee gekocht waar ik erg blij mee ben. 200k meer uitgegeven dan ik eigenlijk wilde, maar ja bidwars kan ik slecht tegen, eergevoel etc komen dan naar boven. Anyways:

Heribert Amenós (248225323)
España 17 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2009

redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SC Oud-Beijerland (sinds 05-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 396 €/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch

Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 6/20 redelijk

Nu nog een elcheapo 18jr redelijk scoren speler halen als B trainee en ik kan er weer tegenaan.
Deze trainee speelde gisteren voor het eerst als technisch def forward en haalde gelijk een hele ster meer (bij dezelfde vorm). :)
Als al mijn aanvallers straks passen als bijstat hebben (moet er nog 1 vervangen) dan zal ik over een paar seizoenen ook wat passen gaan trainen. :9
Als ze 21jr zijn zal dat passen trainen nog wel gaan voor 2 seizoenen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Tof! Een Hattrick topic. Ben sinds een kleine anderhalve maand ook bezig:

http://www77.hattrick.org/Club/?TeamID=364115 :P Heb tot nu toe alle wedstrijden in mijn competitie gewonnen en sta bovenaan :) Kwam waarschijnlijk door de vele botteams in het begin ;).

Met mijn jeugdteam gaat het ronduit kut... Alles verloren tot nu toe!

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach jeugdteam is het leuk als ze winnen, maar een stuk minder belangrijk dan bij je eerste. Bij het jeugdteam draait het toch voornamelijk om het opleiden van de talenten die je weet te scouten. Heb liever een aantal goede spelers die ik kan promoveren per seizoen dan dat ik alle wedstrijden win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:46:
[...]

Ik geloof niet meer in doorstromen. Je zit op een gegeven moment op een nivo en dan heb je geen doorstroming. Je heb 3 opties. Je koopt het zelfde, beter of slechter. Dus doorstromen bestaat niet. Je moet natuurlijk ook een rekensommetje maken wat het meeste oplevert. Of 5 keepers trainen of 5 verdedigers verkopen.
Ik speel in IV en train verdedigen en ik doe nog steeds aan doorstromen, alleen is de manier waarop een beetje veranderd. Qua aankopen van nieuwe trainees moet ik beter mijn best doen om de juiste spelers te kopen (goede bijskills is een must en dan mogen ze ook niet te oud zijn). Verder heb ik 24 a 25 jarige trainees die ook als volledige A-spelers functioneren.

Ben wel benieuwd of er nog andere methodes gebruikt worden door spelers in V of hoger spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Divisie 1 t/m 5 bedoel je? Sommigen trainen op bijskils.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:13:
Divisie 1 t/m 5 bedoel je? Sommigen trainen op bijskils.
En de meesten trainen oudere spelers voor hun A team. Eigenlijk is het ook gek om spelers op 21jr te stoppen met trainen. In vergelijking met vroeger 8) zie ik mensen ook vaak tot minimaal 22 doortrainen.

[ Voor 25% gewijzigd door -TheNose- op 15-06-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Gisteren met 2-2 gelijkgespeeld, sta nu dus met 8 punten op de vierde positie. De nummers twee en drie hebben ook 8 punten en staan er qua doelsaldo 4, respectievelijk 2 punten beter voor. De nummer 1 heeft momenteel 9 punten, maar heeft wel een doelsaldo dat een puntje lager ligt dan dat van mij. Zondag uit tegen de nr. 1, ik denk dat ik ga PIC-en, omdat ik verwacht het toch niet te kunnen winnen...

De week erop heb ik een gemakkelijke tegenstander waar ik waarschijnlijk tegen kan PICcen, zodat ik een lekker middenveld kan opbouwen. Maar de wedstrijd erop (uit tegen de nr. 5 die gemiddeld de hoogste ratings haalt), wordt ook behoorlijk moeilijk... misschien is het dan toch niet zo raadzaam om zondag te PIC-en... moet nog even e.e.a. overdenken...

Advies wordt zeker op prijs gesteld, alvast bedankt. Mijn doelstelling is overigens handhaving, promotie hoeft niet zo nodig... maar als het met relatief weinig moeite te doen is, zeg ik zeker geen nee.

Momenteel heb ik zo'n 725K beschikbaar voor versterkingen... transfersuggesties zijn ook welkom :P

Nogmaals alvast bedankt :).

Mijn teamid: 1005685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 4

Van de twee overgebleven Belgische teams wist alleen FCThe_Blade zich te plaatsen voor de volgende ronde door zijn uitwedstrijd met 0-5 te winnen. In divisie VII in Nederland gingen de laatste twee teams strijdend ten onder. FC Puk kende geen genade voor mede Tweaker Blowing Bubbles en schakelde hem met 0-8 uit. Van de 9 teams uit divisie VI die aan deze ronde begonnen konden er slechts 2 met een goed gevolg afsluiten. SVGHENT en FC KoelKast wisten hun thuiswedstrijd met respectievelijk 1-0 en 4-2 te winnen. Voor de teams uit divisie IV die aan deze ronde begonnen was er een 100% score.

Voorbeschouwing Ronde 5

Een aantal teams uit divisie mogen eindelijk voor eigen publiek aantreden in de beker. Het is voor diegene tegen iemand uit dezelfde divisie en dus zouden ze met het eigen legioen in de rug nog een ronde moeten overleven. De tegenstander van SandstorM schijnt elke ronde zonder angst aan te gaan. We zullen zien of dat genoeg is om deze Tweaker uit te schakelen. FC Puk mag aantreden tegen een team met een missie, maar of dat genoeg is om deze Tweaker uit te schakelen ik betwijfel het.

Iedereen succes en mogen er maar veel overwinningen te vieren zijn.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 16
Aantal deelnemers België: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de Week

SVGHENT - FC ASN (235255307)
Nadat we vorige ronde een GoT-battle hadden die wat oneerlijk was hebben we er deze ronde gelijk weer een. Deze keer zullen teams wat meer aan elkaar gewaagd zijn dan vorige week. Ondanks een aantal deelnames aan de GoT-cup van beide teams hebben ze elkaar nog nooit ontmoet. FC ASN zal willen winnen indien ze hun doelstelling op ronde 8 hebben gezet. Dan moeten ze de komende 3 wedstrijden nog voor winnen en als het aan hun ligt volgt de eerste tegen de mede tweaker SVGHENT. Echter SVGHENT zal de bekerrun van vorig seizoen willen verbreken en daar hebben ze nog 1 overwinning voor nodig.

Het gaat er dus om spannen we er aan het langste eind trekt, maar in ieder geval beide succes.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Zojuist een extra spits gekocht (goed in scoren). Ik train m'n spelers op positiespel, maar wil mijn voorhoede en achterhoede ook goed hebben :).

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:03:
[...]

Ik speel in IV en train verdedigen en ik doe nog steeds aan doorstromen, alleen is de manier waarop een beetje veranderd. Qua aankopen van nieuwe trainees moet ik beter mijn best doen om de juiste spelers te kopen (goede bijskills is een must en dan mogen ze ook niet te oud zijn). Verder heb ik 24 a 25 jarige trainees die ook als volledige A-spelers functioneren.

Ben wel benieuwd of er nog andere methodes gebruikt worden door spelers in V of hoger spelen
Heeft toch geen nut dan? Je heb dus een A en B team die in aankoop veel kosten en in verkoop dus ook?
Het idee van je reserve spelers is dat je zowiezo een speler heb die je kan gebruiken als wissel om blessures op te vangen en de rest is om geld te verdienen.
Geld is belangrijk in Hattrick.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Bakkert schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:30:
Zojuist een extra spits gekocht (goed in scoren). Ik train m'n spelers op positiespel, maar wil mijn voorhoede en achterhoede ook goed hebben :).
Beetje afhankelijk van welke divisie je speelt maar je heb voor weinig al redelijke spelers om snel door te kunnen promoveren. Let op ervaring bijvoorbeeld daar scoor je ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:56:
[...]
Heeft toch geen nut dan? Je heb dus een A en B team die in aankoop veel kosten en in verkoop dus ook?
Het idee van je reserve spelers is dat je zowiezo een speler heb die je kan gebruiken als wissel om blessures op te vangen en de rest is om geld te verdienen.
Als je voor elke positie een volwaardige wissel wilt hebben stijgt je loonkosten flink. Als ik snel even kijk zit je dan tussen de 80 en 100k voor je reservespelers. Als ik naar mijn afgelopen seizoenen kijk dan heb ik maar weinig blessures gehad die niet binnen een week opgelost waren. Dan vind ik het toch zonde om een speler met een loon van 20 a 30k een heel seizoen bij de reserves te laten ballen. Tenzij hij natuurlijk Winston Bogarde heet ;) Ik koop dan liever op het moment van een zware blessure een vervanger dan zit je tijdens de overige weken niet met de hogere loonkosten. Je kan vervolgens weer een van de twee verkopen zodra ze beide fit zijn. Eigenlijk wil ik de kosten voor mijn B team dus laag mogelijk houden. Een duurder reserve team is eigenlijk alleen interessant zolang je in de beker actief bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:38:
[...]

Als je voor elke positie een volwaardige wissel wilt hebben stijgt je loonkosten flink. Als ik snel even kijk zit je dan tussen de 80 en 100k voor je reservespelers. Als ik naar mijn afgelopen seizoenen kijk dan heb ik maar weinig blessures gehad die niet binnen een week opgelost waren. Dan vind ik het toch zonde om een speler met een loon van 20 a 30k een heel seizoen bij de reserves te laten ballen. Tenzij hij natuurlijk Winston Bogarde heet ;) Ik koop dan liever op het moment van een zware blessure een vervanger dan zit je tijdens de overige weken niet met de hogere loonkosten. Je kan vervolgens weer een van de twee verkopen zodra ze beide fit zijn. Eigenlijk wil ik de kosten voor mijn B team dus laag mogelijk houden. Een duurder reserve team is eigenlijk alleen interessant zolang je in de beker actief bent.
Over bekers gesproken. Kunnen wij ons in week 5 of 6, volgende week of de week erop, weer inschrijven voor de cup me de grote moersleutels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee. Heb vorig seizoen de boel wel georganiseerd, maar heb het te druk om het weer te doen. Volgens mij is trouwens Damien ook officieel cupgeit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat we elkaar niet helemaal begrijpen. De trainees die ik inkoop zijn soms 17 en hebben alleen een hoofdskill van solid. Die train ik 1 a 2 levels om geld te verdienen.

Daarnaast koop ik trainees van 20/21 die door een ander zijn getraind op wing/playmaking, ik koop ze met passable defending en train ze dan door tot hun 25e, waarbij ik ze met 23/24 door laat stromen naar het 1e.

Wilde gewoon weten wat anderen deden die in V spelen qua trainingsprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe kan ik heel goed meekomen in V met de leeftijden 21,22 en 23 op mijn middenveld. Echter ik wil spelers iets langer door gaan trainen en zit nu te denken aan 21, 23 en 25 qua verhouding. Train de spelers dan wel vanaf 17 en spelers die niet door kunnen stromen omdat er op dat moment geen spelers word vervangen gaat er weer uit met 18/19 afhankelijk hoe dicht ze bij een pop zitten

Qua training ben ik nu aan het experimenteren met 1,5 seizoen positiespel afgewisseld met 0,5 passen. Dit zorgt er voor dat ik uiteindelijk hogere tactische vaardigheden haal. Tijdens dat 0,5 passen kan er ook wat extra geld verdiend worden aan spitsen die een niveau opgetraind worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er aan de hand mat HT-Live? Kan maar 1 wedstrijd tegelijk zien :'(

Zou die Flash versie eindelijk werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dit is een hele andere versie volgens mij, want hij ziet er totaal anders uit dan de flash versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

HT Live heeft een redesign.. daaraast zijn er functionaliteiten toegevoegd (voral Re-Live is handig: het versneld kunnen laten afspelen van al eerder gespeelde wedstrijden zodat je deze nog wel enigszins kunt 'bijhouden)

de laatste weken stond hij al op Stage, maar die heeft toen een hoop omwerkingen gehad, de versie waar de tabs rechts staan is slechts iets van anderhalve week oud (vorheen stonden die bovenaan) en eigenlijk vermoed ik dat dr nog wel meer aan gefine-tuned zou moeten worden (of het sorteren van onder naar boven van de gebeurtenissen handig is weet ik niet, gevoelsmatig ben ik zelf erg gewend aan de vroegere methode om wedstrijdeverslagen te kunnen 'lezen' naar beneden toe).

als het bij jou niet werkt, moet je misschien een harde reload doen, om bv statische javascripts te laten herladen naar de geupdate versie..
Als het werkt komen de aan HT-Live toegevoegde wedstrijden rechts te staan in een grijze verticale 'tab'...

de link naar de flashversie is sinds kort geheel verdwenen en ik vermoed dat die ook niet terugkomt, ding werkte sowieso al lange tijd niet en werd nooit geupdate

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:13:
Wat is er aan de hand mat HT-Live? Kan maar 1 wedstrijd tegelijk zien :'(
Je moet even op overview klikken dan zie je de wedstrijden wel onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had al uitgelogd, ga om 1800 uur naar huis, maar even opnieuw inloggen en alles werkt nu goed, het is even wennen, zag ook al de uitleg staan (inclusief nieuwe trophies)

0-2 voor met rust, gaat goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas geleden overgestapt van Verdedigers trainen naar Spitsen trainen. Hier heb ik aardig wat geld aan over gehouden en ik heb met dit geld 5 goede trainees gekocht en de rest van m'n team versterkt. Nu heb ik dus 1 slot over en deze wil ik gaan gebruiken voor skilltraden. Puur kijken of ik hier meer geld per week gemiddeld uit kan halen dan wanneer ik een trainee vanaf zijn 17/18 tot 20/21 in mijn team zou houden.

Ik ken alle voordelen en nadelen van skill-traden maar ik zou wel wat Tips willen hebben van mensen die hier al ervaring mee hebben. Gezien ik nog maar 200 000 te besteden heb moet ik me nog concentreren op de wat minder winstgevende trades.

Waar kan ik beter mee beginnen?
- spelers met redelijk scoren en bijskill zijn vrij goedkoop, maar het prijs verschil tussen redelijk en goed is volgends mij zo laag dat je niet in de buurt komt van het gemiddelde van een normale trainee die je 3 jaar traint.

- spelers met goed scoren die bijna poppen naar uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:08:
Ik ben pas geleden overgestapt van Verdedigers trainen naar Spitsen trainen. Hier heb ik aardig wat geld aan over gehouden en ik heb met dit geld 5 goede trainees gekocht en de rest van m'n team versterkt. Nu heb ik dus 1 slot over en deze wil ik gaan gebruiken voor skilltraden. Puur kijken of ik hier meer geld per week gemiddeld uit kan halen dan wanneer ik een trainee vanaf zijn 17/18 tot 20/21 in mijn team zou houden.

Ik ken alle voordelen en nadelen van skill-traden maar ik zou wel wat Tips willen hebben van mensen die hier al ervaring mee hebben. Gezien ik nog maar 200 000 te besteden heb moet ik me nog concentreren op de wat minder winstgevende trades.

Waar kan ik beter mee beginnen?
- spelers met redelijk scoren en bijskill zijn vrij goedkoop, maar het prijs verschil tussen redelijk en goed is volgends mij zo laag dat je niet in de buurt komt van het gemiddelde van een normale trainee die je 3 jaar traint.

- spelers met goed scoren die bijna poppen naar uitstekend.
naar wat ik gemerkt heb kun je beter speler met lage bijskills skilltraden, domweg omdat de psicoTSI waarde veelal veel betrouwbaarder is...
juist bijskills kunnen makkelijk gaan vertekenen...

verder bereken niet de totale winst die je overall maakt maar gewoon het gemiddelde winst per trainingsweeek dat je wilt bereiken... natuurlik lijkt het leuk als je een speler twee seizoenen traint dat je hem met 1 miljoen winst verkoopt maar eigenlijk heb je dan per trainingsweek gezien zo'n 35K gewonnen ...

met een slim aangekochte skilltrade-prospect van 18 jaar die je met solid scoren kopt en binnen twee weken met uitstekend weer te koop kunt zetten, kun je al snel een verschil van 150K maken (solid 18jr/solid sco= 75K : 18jr/excellent sco= 300K)..

ik zou welbewust op zulke jongens richtten... de 17-jarige kennen teveel bieders .... 18jr is dan een 'windgat'

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:11:
[...]

naar wat ik gemerkt heb kun je beter speler met age bijskills skilltraden, domweg omdat de psicoTSI waarde veelal veel betrouwbaarder is...
juist bijskills kunnen makkelijk gaan vertekenen...

verder bereken niet de totale winst die je maakt maar gewoon het gemiddelde winst per trainingsweeek dat je wilt bereiken... natuurlik lijkt het leuk als je een speler twee seizoenen traint dat je hem met 1 miljoen winst verkoopt maar eigenlijk heb je dan per trainingsweek gezien zo'n 35K gewonnen ...

met een slim aangekochte skilltrade-prospect van 18 jaar die je met solid scoren kopt en binnen twee weken met uitstekend weer te koop kunt zetten, kun je al snel een verschil van 150K maken (solid 18jr/solid sco= 75K : 18jr/excellent sco= 300K)..

ik zou welbewust op zulke jongens richtten... de 17-jarige kennen teveel bieders .... 18jr is dan een 'windgat'
Wat bedoel je met beter speler met age bijskills skilltraden. Ik dacht dat het juist niet handig was om spelers met een bijstat te traden gezien het dan minder betrouwbaar word? En 18 jaar met Goed scoren zat ik inderdaad ook aan te denken. Als ik 75K per week kan pakken of zelfs 150K met een beetje geluk zou dat erg nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:20:
[...]

Wat bedoel je met beter speler met age bijskills skilltraden. Ik dacht dat het juist niet handig was om spelers met een bijstat te traden gezien het dan minder betrouwbaar word? En 18 jaar met Goed scoren zat ik inderdaad ook aan te denken. Als ik 75K per week kan pakken of zelfs 150K met een beetje geluk zou dat erg nice zijn.
zie edit: 'age' > 'lage' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
:) Weer een ronde door. Volgende week zal wel mijn eindpunt zijn, aangezien ik tegen een team uit de IV moet. Maar het is leuk zolang het duurt. Misschien komt er nog een stuntje aan. Zondag weer piccen en dan woensdag weer normaal spelen. Fuck de competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:34:
Geen flauw idee. Heb vorig seizoen de boel wel georganiseerd, maar heb het te druk om het weer te doen. Volgens mij is trouwens Damien ook officieel cupgeit ;)
Hmm ok. Zal even kijken hoe dat ook alweer ging :) Weet niet of het lukt qua tijd maar ga mijn best doen! :) Heb morgen avond tijd dus zal even kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20

Shabbaman

Got love?

Pffft, natuurlijk loot ik weer tegen een koploper uit een andere vijfde... en natuurlijk speel ik weer uit. Maar dat ik ontdekte dat ik afgelopen competitieronde de hoogste rating van de hele GoT fed had heeft me toch weer opgebeurd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb v oor mijn jeugd team een standaard opstelling.
Weet iemand of de wissels meegenomen worden in deze standaard???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 19:11:
[...]

Hoe weet ik dat een speler in een week of twee zal poppen dan? Kun je hier misschien een kleine guide voor schrijven hoe jij te werk gaat als je ziets doet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
***** !!!!GOT CUP INSCHRIJVINGEN GEOPEND!!! *****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:31:
[...]

Hoe weet ik dat een speler in een week of twee zal poppen dan? Kun je hier misschien een kleine guide voor schrijven hoe jij te werk gaat als je ziets doet?
psicoTSI is het meest behulpzame tooltje daarvoor... maar met wat makken/aandachtspunten die je juist kunt uitnutten.
Over het algemeen is het loon de allerbeste en preciese tool... helaas enkel als deze nét gegenereerd is, dus als een speler net zn verjaardag geverd heeft of net gepulled is..
daarnaast biedt psicoTSi een 'inschatting' van de marge waarbinnen een spelers' subskill waarde zou kunnen fluctueren, waarbij het de laagste waarde ervanuitgaande is dat de speler 'hoog' in zn vormwaarde zit (dus als zn vorm redelijk is, is lage subvorm 6.1, gemiddelde 6.5 en hoge sub in vorm 6.9 ).

Wil je iets meer zekerheid over de vraag of een speler hoog of laag in zn subvorm zit, kun je altijd via Alltid kijken wat zn vorm de vorige week was en zn TSI toen...
bleef zn vorm gelijk, maar daalde zn TSI, weet je dat hij eerder een lage sub in vorm heeft...

Wel moet je goed rekening houden met de vraag of spelers erg hoge subskills hebben.... sowieso geeft psicoTSI zelf al een melding als een speler twee hoogste skills heeft ... maar ook als het een speler is die een of twee subskills net een niveau lager is kan de psicoTSI enorm vertekenen....
daar kun je, als je je specialiseert op skiltraden beter je vingers van laten.
(Het valt bij mij altijd op bij verdedigers, waarin ik me gespecialiseerd heb, die ook een hoge subskill in scoren hebben ... nuttig is dat niet, maar het is wel een typische tsi-opdrijver ... anderszijds kun je dat ook uitnutten door heel gericht ook juist bij verdedigers bij de scoren-subskill gericht op laag te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:34:
***** !!!!GOT CUP INSCHRIJVINGEN GEOPEND!!! *****
Ik sla hem dit seizoen over in verband met mijn vakantie over 3 weken. Weet nog niet precies hoe het daar zit met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik wil wel met de cup meedoen, maar ik weet mijn inlogshit niet meer en het e-mailadres wat ik toen gebruikte gebruik ik ook al lang niet meer. Dacht opnieuw te reggen maar dan is mijn HT username al in gebruik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:53:
Ik wil wel met de cup meedoen, maar ik weet mijn inlogshit niet meer en het e-mailadres wat ik toen gebruikte gebruik ik ook al lang niet meer. Dacht opnieuw te reggen maar dan is mijn HT username al in gebruik. :(
Andere HT usernaam nemen. Is niet belangrijk alleen je team naam is belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:46:
[...]

Ik sla hem dit seizoen over in verband met mijn vakantie over 3 weken. Weet nog niet precies hoe het daar zit met internet.
Nouja! Wat is nou belangrijker! Vakantie of GoTcup!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:35:
[...]
Nouja! Wat is nou belangrijker! Vakantie of GoTcup!! :)
Moet heel hard denken om te herinneren wanneer ik een hele week vrij ben geweest dus op dit moment Vakantie :P

Volgende editie ben ik er gewoon weer bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf, bedankt voor je uitleg. Ik ga er asap naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

-CKY2K- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:53:
Ik heb je teamid veranderd op GoTtrick in die je nu hebt. Daarnaast heb ik je e-mail adres veranderd in die op je tweakers profiel staat.

Laat me even asap weten of je nu je wachtwoord op kunt vragen en kan inloggen.

Ik ben komende nacht op vakantie namelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door NiMu83 op 20-06-2009 10:07 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer eens iets leuks uit mijn jeugdopleiding :D

Adam Roemeling (249519716)
17 years and 1 days

Speciality: Unpredictable

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set pieces: disastrous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Over 2 dagen kan ik mijn 17 jarige keeper pullen :) Helaas is hij dan wel 17 +12 maar deze kan opzich nog wel verkocht worden.

Sylvester Schous (46798275)
17 jaar en 12 dagen

Conditie: zwak Keepen: Goed
Positiespel: Passen:
Vleugelspel: Verdedigen: Slecht
Scoren: Spelhervatting:

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:25:
Over 2 dagen kan ik mijn 17 jarige keeper pullen :) Helaas is hij dan wel 17 +12 maar deze kan opzich nog wel verkocht worden.

Sylvester Schous (46798275)
17 jaar en 12 dagen

Conditie: zwak Keepen: Goed
Positiespel: Passen:
Vleugelspel: Verdedigen: Slecht
Scoren: Spelhervatting:
Tuurlijk, 12dgn is nog steeds onwijs goed om te pullen! (15dgn bij verkoop is prima.)

Zelf heb ik helaas niets echt leuks op de rol staan. Ben nu al 2 weken aan het zoeken naar een nieuwe keeper voor mijn jeugdteam, maar m'n scouts snappen me niet, krijg alleen maar veldspelers aangeleverd. Wel enigszins frustrerend.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 13:52:
Eindelijk weer eens iets leuks uit mijn jeugdopleiding :D

Adam Roemeling (249519716)
17 years and 1 days

Speciality: Unpredictable

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set pieces: disastrous
Eens kijken of we die binnen de fed kunnen houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hmm, toch nog een leuke pull gehad vandaag. Niet heel veel centjes waard, maar beter dan niets:
Godert Goedvolk [playerid=249730343]
17 years and 65 days, Next birthday: 07-08-2009

In passable form, weak stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.

Owner: Spatie mag wel (since 21-06-2009 (5/39))
Total Skill Index (TSI): 740
Wage: 430 €/week 6 880 € / season
Warnings: Cards are not shown during matches.
Injuries: Injuries are not shown during matches.

Stamina: weak - Keeper: disastrous
Playmaking: solid - Passing: inadequate
Winger: wretched - Defending: wretched
Scoring: inadequate - Set pieces: disastrous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Kan iemand mij vertellen waarom ik deze wedstrijd heb veroren? Match id = 232402338

Had hem overigens gepicced. Misschien omdat mijn middenvelder uitgevallen is in de 73e minuut, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo weer een wedstrijd gewonnen en nu gaat het er toch echt heel erg goed uit zien voor mij en mijn team :)
Promotie is bijna een feit alleen moet ik nog voor de eerste plek gaan strijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brambest schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:32:
Kan iemand mij vertellen waarom ik deze wedstrijd heb veroren? Match id = 232402338

Had hem overigens gepicced. Misschien omdat mijn middenvelder uitgevallen is in de 73e minuut, maar dat weet ik niet zeker.
PIC was juiste de tactiek, deze kan in het rijtje van ME fuck ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Ik speel inmiddels ook een paar maanden hattrick. Vorig seizoen ergens rond 3/4de van de competitie ingestapt en na een paar weken vanaf de 6de/7de plaats de 4de plaats kunnen bemachtigen. Dit seizoen gaat een heel stuk beter. Speel nog steeds in de 9de maar sta inmiddels op de eerste plaats in de competitie :D.
Daarnaast was de seizoensverwachting van de fans erg laag en haal ik nu dus behoorlijk veel fans binnen :9

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Eindelijk na een paar keer pech gehad weer het "geluk" aan mijn zijde. Kreeg wel weer een SE tegen (penalty is een SE toch?), maar kwam in de 89ste minuut nog langszij! Woei! Volgende week moet ook te doen zijn zodat een top 3 notering er misschien nog in zit eind van het seizoen.

Ik heb nog 1 trainee die komende vrijdag popt naar formidabel scoren. Die gaat er weer uit voor een betere multiskilled trainee. De rest van het geld hou ik dan op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer punten verloren gisteren door een 3-3 gelijkspel tegen de nummer laatst. Als ik niet PIC had gespeeld dan had ik die wedstrijd gewoon gewonnen, maar ja had door een verkoop een TS hit gehad en moest dus bijna wel PIC spelen tegen de nummer laatst.

Ondanks het puntverlies sta ik nog wel eerste, maar alleen nog op doelgemiddelde. Dus zal er vanaf komende ronde volop tegenaan moeten om kampioen te worden. Rechtstreekse promotie zit er waarschijnlijk niet in, maar ja dat is nog een eindje weg.

Van het weekend helemaal het bekeroverzicht vergeten, maar zal het vanavond even fixen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:52:
[...]

PIC was juiste de tactiek, deze kan in het rijtje van ME fuck ups.
nuja, een 'fuckup' vind ik wel erg negatief gestelt... het is een uitslag die tot de reele mogelijkheden behoort:
het verschil in middenveld-rating is zeer weinig, eigenlijk maar twee punten: poor (high) versus poor (very low)...
dat betekent dat de kansenverdeling een hoge afwijking _kan_ hebben...

wat het dan afmaakt is die uiterst zwakke verdediging, waarbij juist de vleugelverdediging én de zwakste spelers kennen of zelf leeg zijn én ook nog eens verzwakt worden door AIM...., die blessure hielp ook niet mee (al was die nauwelijks bepalend, het was sowieso een uiterst zwakke speler).
de tegengoals zijn dan ook respectievelijk: 'corner-head-SE', vleugelaanval van links, vleugelaanval van rechts, vleugelaanval van links, indirecte vrije trap, vleugelaanval van rechts.....

oftewel, 5x vleugelaanvallen waartegen praktisch geen verdediging bestond...
hooguit kun je je afvragen _of_ het nu toeval is dat opeens daar alle over de vleugel verliep (ergens vermoed ik dat de ME mogelijk ook berekeningen gebruikt waarbij bewust op al te zwakke punten van teams aangevallen wordt, ikzelf probeer zelf nooit tezeer een specifiek punt te laten 'verzwakken')

DBZ kan imho juist duidelijke lessen trekken uit deze match, namelijk dat een versterking van zn verdediging absoluut noodzakelijk is; én dat geheel vrijlaten van zn vleugelverdediging ongezond is, dat is nu heel duidelijk zn 'achilleshiel' waardoor hij wedstrijden kan verliezen waarin hij verder qua ratings sterker dan zn tegenstanders is.

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 22-06-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:35:
Eindelijk na een paar keer pech gehad weer het "geluk" aan mijn zijde. Kreeg wel weer een SE tegen (penalty is een SE toch?), maar kwam in de 89ste minuut nog langszij! Woei! Volgende week moet ook te doen zijn zodat een top 3 notering er misschien nog in zit eind van het seizoen.

Ik heb nog 1 trainee die komende vrijdag popt naar formidabel scoren. Die gaat er weer uit voor een betere multiskilled trainee. De rest van het geld hou ik dan op zak.
ik als trouw supporter hoop dat je jouw mid gaat versterken met die centen ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:37:
[...]

Eens kijken of we die binnen de fed kunnen houden :)
Van mij mag je het proberen ;) Huidige bod staat inmiddels op 1.2M :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren voor de match een TS van irritated, nu door een aankoop een ts hit en ze zijn composed. :S
Gisteren wel met 9-1 gewonnen, vandaag mijn beide trainees verkocht met 2ton winst elk. Nu nog een nieuwe trainee en een spirt of verdediger. Geen idee wat het wordt.

Sta nu wel 3 punten los. :D:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:32:
[...]

Van mij mag je het proberen ;) Huidige bod staat inmiddels op 1.2M :9~
Dat ga ik aan een def niet snel meer terugverdienen. Waarschijnlijk traint deze gast mids, of hij is helemaal gek geworden :) Ook daar is niets mis mee, want het levert je een mooi bedrag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 5

Zoals van te voren verwacht was de GoT-Battle in deze ronde minder eenzijdig dan die van ronde 4. Alhoewel FC ASN de eerste helft het heft in handen nam was SVGHENT nooit ver weg. Tot 2 keer toe verkleinde ze de achterstand van 3 naar 2 doelpunten, maar verder kwamen ze niet. Wat dus leidde tot een 2-4 overwinning voor FC ASN. Hoog boys wist hun thuiswedstrijd met overmacht te winnen. de_juupkes werd met een 8-0 naar huis gestuurd. WVV'67 leidde bij rust met 1-2, maar door een goede start van zijn tegenstander na rust keek hij ineens tegen een 3-2 achterstand aan. Na ruim een uur spelen kwam hij nog wel langs zij, maar gelijk daarna kwam de eindstand van 4-3 op het scorenbord te staan. Hiermee is de enige uitschakeling in divisie V deze ronde. In divisie IV waren er meer nederlagen te betreuren indien 3 van de 7 teams werden uitgeschakeld. Thorgal Eagles was snel klaar met zijn tegenstander. Na 15 minuten had hij al een 0-2 genomen en wist daar uiteindelijk in de tweede helft ook nog eens 0-3 van te maken. De TH0Rretjes leken heel lang uitgeschakeld te worden, maar na ruim een uur spelen ging het gas erop en werd een 2-1 achterstand omgebogen in een 2-5 voorsprong. Zijn tegenstander was daarna alleen nog in staat tot 1 tegendoelpunt wat leidde tot de 3-5 eindstand. Alhoewel het lang 0-1 bleef was het uitschakelen van FC Puk voor zijn tegenstander toch een mission impossible kijkend naar de 0-3 eindstand.

Voorbeschouwing Ronde 6

Een aantal teams uit divisie V spelen deze ronde hun eerste thuiswedstrijd en zullen de steun van het thuis publiek goed kunnen gebruiken om nog een ronde uit het vuur te slepen. FCThe_Blade is in Belgie torenhoog favoriet in zijn wedstrijd en is ook aan zijn stand verplicht om de wedstrijd met gemak te winnen. Hij zal toch de reeksen van afgelopen seizoenen willen benaderen dan wel verbeteren. FC Puk zal er alles aan moeten doen om het kaas niet van zijn brood te laten eten door de Cheese Warriors. Beide Tweakers moeten altijd nog oppassen voor de nukken van de ME tijden hun bekerwedstrijden. Ook in divisie IV zijn een aantal spannende wedstrijd deze ronde. Zo zou bij De TH0Rretjes de naam van de tegenstander al genoeg motivatie moeten zijn om er vol tegenaan te gaan. De tegenstander SuckOnThis zal het waarschijnlijk teggen de mannen van-TH0R-.

Iedereen succes en mogen er maar veel overwinningen te vieren zijn.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 10
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Wedstrijd van de Week

Domstad Destroyers - Shabba FC (235508263)
Ondanks dat Shabba FC zijn wedstrijd in de vorige ronde met de hakken over de sloot wist te winnen lijkt hij in deze ronde toch weer favoriet te zijn. De Domstedelingen zullen de Hagenezen een warm onthaal geven tijdens de eerste thuiswedstrijd tijdens deze beker in de Domstad. Shabba FC zal er alles aan doen om niet door de gastheren te worden vernietigd zoals de naam doet vermoeden. Met een portie Haagse bluf zullen ze proberen de Destroyers te vernietigen en zich te plaatsen voor ronde 7.

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heerlijk die beker, mijn tegenstander van vanavond is al een week een het praten op zijn forum (lekker slim ook, alsof je dat niet even meepakt als je een serieuze opstelling wil maken. Zitten daar te bomen of ik vorige week gemotst heb :). Alsof je uberhaupt zou motsen in de beker. Ik denk zelf een kleine kans te hebben, heb zondag gepicced, dus TS is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Pewwy. Relaxed dat je mee kan lezen. Kun je hem ook niet op een verkeerd been zetten door hem 'advies' te geven over jezelf zonder dat hij het weet dat jij het bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat wordt lastig, maar ik weet vanavond wel hoe hij gaat spelen. Het mooiste is dat hij denkt dat mijn TS op een laag niveau is, maar ik heb nog geen competitiewedstrijd normaal gespeeld, alles pic tot nu toe :) Kampioenschap zit er niet in, en een p/d aan het einde van het seizoen is niet zo'n probleem. Rechtstreeks degraderen zit er dankzij een bot en een heel slecht team bijna niet in, dus die beker is een welkome aanvulling op de financien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:46:
Dat wordt lastig, maar ik weet vanavond wel hoe hij gaat spelen. Het mooiste is dat hij denkt dat mijn TS op een laag niveau is, maar ik heb nog geen competitiewedstrijd normaal gespeeld, alles pic tot nu toe :) Kampioenschap zit er niet in, en een p/d aan het einde van het seizoen is niet zo'n probleem. Rechtstreeks degraderen zit er dankzij een bot en een heel slecht team bijna niet in, dus die beker is een welkome aanvulling op de financien.
ik wil hem ook wel "advies" voor je geven >:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:02:
[...]

ik wil hem ook wel "advies" voor je geven >:)
Lachen dit. Dit schrijft een divisiegenoot van hem:
Ik ben geen expert, maar ik gok dat hij de 17e gemotst heeft om zeker verder te komen. De 21e weer een pic.

Doe er je voordeel mee :)
Succes iig!!
Tuurlijk, je motst toch altijd om een bekerwedstrijd te winnen :)
Bedankt. We gaan er in ieder geval vol op. Sterkst mogelijke opstelling en geen pic van mijn kant. Maar zien waar het schip strand. Als hij dezelfde ratings haalt als de vorige keer dan is het zo'n beetje onbegonnen zaak. Maar als zijn middenveld iets 'normaler' is dan ligt er nog een kans.
Mijn middenveld is dus net als vorige week, dus ik heb in ieder geval een kans om te winnen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit soort dingen op een openbaar forum zou bespreken dan zou ik toch dingen anders voor doen laten komen dan wat ik werkelijk van plan ben. :9

Het lijkt op het verhaal wat op hattrick stond " How to make your opponent play it cool?!" , maar dan met een iets andere draai er aan ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:46:
Als ik dit soort dingen op een openbaar forum zou bespreken dan zou ik toch dingen anders voor doen laten komen dan wat ik werkelijk van plan ben. :9

Het lijkt op het verhaal wat op hattrick stond " How to make your opponent play it cool?!" , maar dan met een iets andere draai er aan ;)
Tsja, ik zou het ook zo doen, ook door foute persberichten te versturen en dergelijke. Misschien doe ik er zo nog wel een de deur uit om hem het idee te geven dat ik niet meer voor de beker ga >:) Alles is geoorloofd in tijden van liefde en hattrick was het toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:52:
[...]

Tsja, ik zou het ook zo doen, ook door foute persberichten te versturen en dergelijke. Misschien doe ik er zo nog wel een de deur uit om hem het idee te geven dat ik niet meer voor de beker ga >:) Alles is geoorloofd in tijden van liefde en hattrick was het toch :?
Inderdaad, Hattrick is oorlog 8)
wat ga jij spelen ? PIN ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jep, motsen is nooit een optie in de beker wat mij betreft. Persbericht is de deur uit, tegenstander is online. Kijken of hij hapt. Ik heb de keuze gemaakt de competitie een half jaar te verwaarlozen en kom redelijk uit met cash (7,5 miljoen plus). Eind van het seizoen moet ik veel spelers vervangen vanwege de leeftijd, maar ik ben van plan volgend seizoen met twee mythische mids en en magische aanvaller te gaan spelen. Er moet nog 8 miljoen binnekomen aan het begin van het nieuwe seizoen, dus financieel moet dat geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je tegenstander ziet toch ook gewoon jouw naam staan bij recente bezoekers bij zijn competitieoverzicht. Misschien bespeeld hij jou wel ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:33:
Je tegenstander ziet toch ook gewoon jouw naam staan bij recente bezoekers bij zijn competitieoverzicht. Misschien bespeeld hij jou wel ;)
Missschien wel, maar zo ziet het er niet naar uit op het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ik heb gister een trainnee gekocht, redelijk scoren en goddelijk spelhervatting.
Ga deze eens flink trainen, eens kijken of dat interessant is.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:30
Ik heb paar seizoenen geleden wel gemotst in de beker. Ging dan ook wel om een plaats in de kwartfinales volgens mij, waarbij de competitie al beslist was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:36:
[...]

Missschien wel, maar zo ziet het er niet naar uit op het forum ;)
nounounou ....je moet het wel afmaken hoor ... 60% balbezit en al een aantal (3) kansen gemist en nu zelfs een penalty niet kunnen scoren ...
kun je bluffen wat je wilt, maar je moet je spelers eens zeggen dat ze nu wél mogen ophouden met 'net doen alsof' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:12:
[...]

nounounou ....je moet het wel afmaken hoor ... 60% balbezit en al een aantal (3) kansen gemist en nu zelfs een penalty niet kunnen scoren ...
kun je bluffen wat je wilt, maar je moet je spelers eens zeggen dat ze nu wél mogen ophouden met 'net doen alsof' ;)
Tsja, dit schiet inderdaad weinig op zo :)

Zweet, 4-2 na strafschoppen, volgens mij ben ik nog nooit zo ver gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 24-06-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Gefeliciteerd! Ik zag dat je volgende week tegen FC Heemskerk moet. In mijn divisie is er een "f.c. heemskerk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 2e keer naar ronde 7 :)

Heb wel heel erg gezwijnd. B-team en PIC gespeeld (heb overwogen wat meer A trainees in te zetten, maar niet gedaan want ik had toch geen kans) en dan speel ik 3-3, in de verlenging scoor ik de golden goal uit een vrije trap. (hatstats 278 - 214, was op elk front minder).

Volgende week weer uit, ga eens nadenken of ik een persoonlijk record wil breken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Deze week kan ik nog een friendly regelen toch? ivm GOT_Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Brainpower schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 09:54:
[...]

Ik heb je teamid veranderd op GoTtrick in die je nu hebt. Daarnaast heb ik je e-mail adres veranderd in die op je tweakers profiel staat.

Laat me even asap weten of je nu je wachtwoord op kunt vragen en kan inloggen.

Ik ben komende nacht op vakantie namelijk.
Hmmm had hier overheen gelezen, mijn e-mail in mijn profiel hier klopt ook niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, misschien dat ik dit seizoen moet meedoen met gotcup, volgende week een VI ploeg tegen met wonderbaarlijk middenveld.

Ga speciaal zondag picen en wrsch verliezen om hem in te maken, daarna ga ik voor een 9 op 9 in de competitie :)

Veel te veel blessures en rode kaarten tot nu toe om deftig te kunnen spelen. Ik blijf toch hopen op rechtstreeks behoud in II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
sarinsarin schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:43:
Deze week kan ik nog een friendly regelen toch? ivm GOT_Cup?
Ok heb het even anders gedaan want er zijn maar 17 inschrijvingen. Ik ga het volgend seizoen helemaal even anders doen en dan ga ik het eens flink promoten onder jullie allemaal :)

Dit pers bericht eruit gedaan:
GoT cup!

Aanstaande woensdag begint de got cup! Met 17 inschrijvingen is het nog al magertjes. Daarom wil ik voorstellen de got cup 1 week te verplaatsen. Ik hoop dat een ieder het hier mee eens is.

Wat gaat er gebeuren, je kan je inschrijven aanstaande woensdag 1-7 en donderdag 2-7 wil ik de got cup gaan indelen. Lig je dus uit de beker schrijf je dan gelijk in! Moch je nog niet ingeschreven staan dan kan dit nog, eeuwige roem in de GoT cup gallery. Ook vrienden of collega's buiten de fed kunnen mee doen!
De eerste match is dan op 8-7 hopelijk tot dan!
------------------------------------------------------------------------------------

Hopelijk komen we dan boven de magere 17 teams uit.

[ Voor 66% gewijzigd door Swanfield op 26-06-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb net de derde positieve TU update op rij gehad ..... :)
de vorm van mn belangrijkste spelers begint zich nu echt e herstellen en nadat ik eens gekeken heb naar wat ik in de competitie morgen zou kunnen spelen met mn huidige spelers en hun vorm, kwam ik tot de conclusie dat ik een redelijk grote kans heb gewoon doodleuk voor de winst te kunnen gaan (tegen een team dat nu derde staat)...

Dat zou fantastisch zijn, terwijl ik net op het punt stond mn verwachtingen aan de competitie geheel ter grave te dragen en me voor te bereiden op roemloze degradatie:
als ik morgen win, moet ik twee maal achter elkaar tegen nog een zwak team, waar ik mogenlijk wel kansen zou kunnen hebben (eerst thuis counteren met PIC en daarna mogelijk normaal of zelfs MOTS omdat die punten cruciaal zouden zijn) ... Als dat lukt zouden de vooruitzichten op lijfsbehoud opeens redelijk groot worden... daar ga ik maar op hopen

[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 26-06-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Ben wel op vakantie vanaf 4 juli, (3 weken) dus schrik niet als het even duurt voor de uitdaging van de GoTCup is aangenomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 26-06-2009 18:35 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 09:01:
[...]

Ok heb het even anders gedaan want er zijn maar 17 inschrijvingen. Ik ga het volgend seizoen helemaal even anders doen en dan ga ik het eens flink promoten onder jullie allemaal :)

Dit pers bericht eruit gedaan:
GoT cup!

Aanstaande woensdag begint de got cup! Met 17 inschrijvingen is het nog al magertjes. Daarom wil ik voorstellen de got cup 1 week te verplaatsen. Ik hoop dat een ieder het hier mee eens is.

Wat gaat er gebeuren, je kan je inschrijven aanstaande woensdag 1-7 en donderdag 2-7 wil ik de got cup gaan indelen. Lig je dus uit de beker schrijf je dan gelijk in! Moch je nog niet ingeschreven staan dan kan dit nog, eeuwige roem in de GoT cup gallery. Ook vrienden of collega's buiten de fed kunnen mee doen!
De eerste match is dan op 8-7 hopelijk tot dan!
------------------------------------------------------------------------------------

Hopelijk komen we dan boven de magere 17 teams uit.
Dit seizoen mezelf weer eens ingeschreven, ik zal ook kijken of mijn twee collega's interesse hebben om mee te doen. (Ja, ik heb nog een collega kunnen overtuigen om Hattrick te gaan spelen. ;-) )

Ik werk momenteel wel in Amerika, maar internet werkt hier ook prima. Ik wil echter wel aangeven dat er momenten zullen zijn dat ik wat minder snel reageer op invites, ivm andere werktijden.

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 26-06-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik sla deze keer even over, heb al een friendly geregeld....next time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

-CKY2K- schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 09:09:
Ik sla deze keer even over, heb al een friendly geregeld....next time!
Je hebt al een friendly geregeld voor woensdag 8 juli? Knap, hoe werkt dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb 8 juli nog een bekerwedstrijd, dus ik moet de GoT cup dit jaar overslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij de scheids voor komende week al omgekocht dat je op 8 juli nog zeker bent van de beker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

en of !!! 4-0 met een record rating op het middenveld en in de aanval.
Wist zelf de juiste vleugel te pikken op welke zn verdediging de zwakste zou zijn (ondanks dat hij de voorgaande drie wedstrijden juist zn andere vleugel zwakker had, gokte ik juist erop dat hij dat wel eens zou kunnen 'afwisselen' in de hoop me te verassen of juist omdat ik normaal op mn andere vleugel aanval: haalde nu 5 aanvallen over mn sterkste en zijn zwakste vleugel en 3 daarvan werden goals)

Mn laatste plek in de competitie heb ik nog niet verlaten, maar de laatste posities zijn erg na aan elkaar gerukt, nr's 5,6,7 en 8 staan op twee punten van elkaar...

Ik ga er nu alles op zetten om te proberen toch nog de 6e plek te bereiken en dan lijfsbehoud in de VI... iets wat gezien de sterkte van mn Liga (bij de bovenste honderd, na dit weekend misschien nog een stukje hoger) imho een beste prestatie zou zijn...
maar ook als het niet mocht luken, geheel eerloos verdwijn ik dan iig ook niet meer, het is altijd leuker om iig strijdend ten onder te gaan dan je al vroeg te moeten neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:36:
Heb jij de scheids voor komende week al omgekocht dat je op 8 juli nog zeker bent van de beker ;)
Ik hoef alleen maar tegen een derde klasser, dus moet te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op zondag 28 juni 2009 @ 09:06:
[...]

Ik hoef alleen maar tegen een derde klasser, dus moet te doen zijn ;)
anders doe je toch nog even een goddelijke aankoop ? :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:50:
[...]

anders doe je toch nog even een goddelijke aankoop ? :)
Nah, eind van het seizoen ga ik mijn 7,5 miljoen pas wegwerken. Nu staat het goed op de bank. Volgend seizoen ga ik voor promotie en laat ik de beker links liggen. Dit seizoen wil ik alleen niet rechtstreeks degraderen.

Die 3e klasser lijkt overigens wel mogelijk. Heeft een team met hele goede spitsen, maar ik heb niet het gevoel dat een nederlaag logisch is. Wat dat betreft zijn er mogelijkheden. Net als vanavond, dus ik ga mijn eerste competitiewedstrijd zonder pic spelen dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
PSICO TSI zit er bijna altijd naast omtrent het poppen van spelers. In hoeverre moet ik deze Tool serieus nemen? Ik lees vaak dat je beter aan de hand van salarissen kan berekenen wanneer een speler echt gaat poppen dan aan de hand van zijn TSI?

Heeft iemand misschien een site met tabellen of excel documenten waar je op grond van feiten kan zien wanneer een speler tegen poppen aan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het gaat lekker. Volgens de fans zijn we ligt in het nadeel, maar ik sta nu 0-3 voor na 60 minuten. Wel een speler kwijt door een blessure maar die stond op de vleugel en de aanvallen van de tegenstander komen over het midden :)

/▌

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.