nXXt schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:06:
Ik verlies meestal zo'n 2% balbezit t.o.v. de eerste helft, hij meestal zo'n 2 tot 3%
Eventueel zou ik toch ook spelers met een zwakkere conditie kunnen wisselen tijdens de rust? Dan speel ik woensdag wel weer op dezelfde manier, geen trainingsverschil.
dat kan en zeer goede tip zijn, als je ten mnste middenvelders hebt die een beetje dezelfde kwaliteit kunnen halen...
Ik heb het de laatste tijd ook vaak toegepast, ergens in de tweede helft, 60e minuut middenvelders inwisselen voor reserve's... qua conditie zie je dan dat die spelers die vervange worden vrijwel geen enkel verval hebben en optimale sterren halen (meestal zorg ik ook datde spelers met laagste vorm dan vervangen werden) ..
probleem is hooguit wel dat je dus een dubbele bezetting moet hebben en dat kan wel duur zijn (vorige week een middenvelder die als reserve er de laatste 30, 20 minuten inkwam, maar weer verkocht; eigenlijk omdat ik dacht dat mn seizoen al verloren was en ik beter dat geld kon besparen)
Hoe zit het eigenlijk met blessures van een speler die je al gewisseld hebt? Wordt die speler dan weer gewisseld en zo ja, wie is dan de vervanger?
3 wissels is het maximum, heb je al drie maal gewisseld, krijgen geblesseerden geen vervanger..
wel is het zo dat ingestelde wissels die plaats zouden vinden nadat een van de betroffen spelers al in een andere wissel betrokken is, gecancelled worden (dus bv als de in te wisselen speler er al voor een ander inkomt, om te voorkomen dat die dan door een random ander speler gewisseld zou worden)
Vanavond heb ik een belangrijke wedstrijd:
ik sta laatste en moeten tegen de een-na-laatste.. aangezieen de nr's 5 en 6 ook tegen elkaar moeten en die slechts één puntje boven me staan, zou ik, als ik win de degradatiezone verlaten...
Qua prognoses kan het krap worden, ik speel uit en ben eigenlijk qua stats, (en sterren en salarissen) absouut de laagste, maar de laatste vier weken is mn vorm gigantisch gestegen (hersteld eigenlijk, vanaf een dieptepunt) ..
Bovendien heb ik vorige week gewonnen (verrassend en met PIC), terwijl mn tegenstander tegen een andere concurrent flink verloren heeft...
HO! geeft me zo'n 50% kans op winst en 20% op een gelijkspel, persoonlijk heb ik wat meer reserves (mn trainer is slechts matig en dus behoud hij de teamgeest niet erg goed, ook het zelfvertrouwen is al wat terug gedaald)... bovendien verwacht ik ook dat mn tegenstander iig ook een stijgende lijn qua ratings heeft en mogelijk meer presteerd dan voorgaande wedstrijden qua ratings.
Toch heb ik wel een redelijke hoop, sowieso zou het een behoorlijke stunt zijn als ik nu opeens uit de degradatiezone kom
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen