Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 33.398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Waar de fans zeiden dat de tegenstander licht in het voordeel is, sta ik toch na een spannende eerste helft gelijk met 2-2. Dankzij een oude speler die ik had gekocht om mijn verdediging wat te sterken. Hij heeft zelfs gescoort, hoe raar kan het lopen. Matchid is 232402341

EDIT:

Ja hoor, een goede blessure. Daardoor heb ik mijn wedstrijd verloren.

Ach, eerst maar es geld sparen, dan versterken en dan maar eens aan promotie denken.
Train nog steeds spitsen, en denk dat ik binnekort maar weer eentje moet gaan verkopen om een nieuwe trainee aan te trekken. Reusachtig scoren is toch erg veel voor in de 8e divisie. Misschien die ook nog even trainen op passen, om hem nog beterder te maken. :)

[ Voor 44% gewijzigd door brambest op 28-06-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heerlijk, mid van 30 die net terug is van een blessure (met pleister) gaat er per brancard weer af. Dat wordt een gezellig tijdje revalideren voor de man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij is het inmiddels 0-5. Beter dan ik verwachte, blijf ik op de tweede plek staan in de competitie.

Krijg nu wel mijn tweede wissel door blessures en eentje heeft een pleister gekregen. Het zijn gelukkig geen trainingsposities, maar veel soeps zijn de wissels ook niet.

[edit]+1, +3 en 3 pleisters :) Ik heb maar 10 dokters aangenomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 28-06-2009 21:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn 30-jarige mid heeft +4, dat gaat pijn doen de komende weken. Gelukkig was dit mijn reserve, maar het wordt lastig met alle gele kaarten die mijn andere mids al hebben.

Wel 0-2 gewonnen in een uitwedstrijd, met mijn b-team trainees in de verdediging. Sta nog steeds op P5, maar P4 is haalbaar dit seizoen.

[ Voor 29% gewijzigd door Pewwy op 28-06-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6-0 gewonnen 18 punten boven aan, 3 punten los. Volgende week en die keer daarop tegen een van de concurrenten voor de tittel. Ik ben benieuwd

Got cup begon een week later las ik, dus maar even een friendly geregeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

brambest schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:18:
Waar de fans zeiden dat de tegenstander licht in het voordeel is, sta ik toch na een spannende eerste helft gelijk met 2-2. Dankzij een oude speler die ik had gekocht om mijn verdediging wat te sterken. Hij heeft zelfs gescoort, hoe raar kan het lopen. Matchid is 232402341

EDIT:

Ach, eerst maar es geld sparen, dan versterken en dan maar eens aan promotie denken.
Train nog steeds spitsen, en denk dat ik binnekort maar weer eentje moet gaan verkopen om een nieuwe trainee aan te trekken. Reusachtig scoren is toch erg veel voor in de 8e divisie. Misschien die ook nog even trainen op passen, om hem nog beterder te maken. :)
je heb een goede aanval maar je mid is niks, om je aanval beter te benutten versterk je mid. geloof me. en ow ja verkoop die reusachtige spits die je voor 2.8 milj gekocht heb, koop er een paar ouwe mids voor en een paar verdedigers. moet je kijken hoe snel je uit de 8e bent ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Is het animo zo groot geworden dat GoTtrick eruit ligt? :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Moest tegen een eigenaarloos team die ehm nog behoorlijk goede ratings haalt. Sterker nog, met deze ratings miste hij alleen de strategy counteren en dan had ik waarschijnlijk zelfs verloren. Mocht met een 1-1 gelijkspel niet mopperen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb mijn match zakelijk uitgespeeld met 1-0 winst. De 2de helft was er zelf helemaal niks te melden door de match engine, alleen een lichte voetblessure en 1 volley. Hiermee verstevig ik mijn koppositie en sta eigenlijk al met 1 been in de 7de divisie :) ( Haalde tevens ook mijn hoogste mid rating goed (laag) )

Tevens had ik 3 thuiswedstrijden geleden mijn stadion verbouwd, en deze is al 2x weer helemaal uitverkocht geweest, straks moet ik weer verbouwen :P

Heb vanochtend ook mijn jeugdkeeper gepulled, had een beetje verkeerd gekeken met datum maar dit is het geworden. Komt tevens in de loop van vandaag op TLlist voor € 400.000 gemiddeld ligt hij op 495 volgens foxtrick

Sylvester Schous [playerid=250269360]

17 jaar en 18 dagen, TSI = 3 040
redelijk in vorm, conditie zwak
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos

[ Voor 8% gewijzigd door Salv op 29-06-2009 09:46 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Sinds mijn start 3 weken geleden gaat het tot nu toe uitstekend.
al mijn 3 de wedstrijden in de competitie toch wel ruim gewonnen (4-1, 2x 4-0)
sta nu 4de in de competitie op 1 punt achterstand op de nr 2 en 3. en 6 punten achter op de nr 1

trainees gaan lekker vooruit en stijg al redelijk vlot in me sterren per wedstrijd.
promovatie zit er dit seizoen ook al zeker in als het zo doorgaat. enige minpuntje in mijn team is misschien mijn keeper maar daar kan ik altijd nog een betere voor halen.

in hoeverre is het verschil tussen niveau 8 en 9? kwa kwaliteit van de spelers?

ik blijf zowiezo nog een paar jaar door met de spelers die ik nu heb op hier en daar een kleine aanpassing na natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Confusius-nl schreef op zondag 28 juni 2009 @ 19:57:
PSICO TSI zit er bijna altijd naast omtrent het poppen van spelers. In hoeverre moet ik deze Tool serieus nemen? Ik lees vaak dat je beter aan de hand van salarissen kan berekenen wanneer een speler echt gaat poppen dan aan de hand van zijn TSI?

Heeft iemand misschien een site met tabellen of excel documenten waar je op grond van feiten kan zien wanneer een speler tegen poppen aan zit?
Nadeel aan het kijken na salaris is dat het alleen werkt met speler die net uit de jeugd komen of spelers die net een jaar ouder zijn geworden. Het salaris veranderd pas met een verjaardag en je kan dan bijvoorbeeld lastiger zien of iemand met bijvoorbeeld 70 dagen dicht bij een pop zit. Die kan ten opzichten van zijn salaris al 10 trainingen gehad hebben of inmiddels al een keer gepopt zijn.

PSICO TSI klopt redelijk goed als een speler geen bijstats heeft, maar het word lastiger berekenen als meer dan 1 skill mee moet nemen in die berekening. Mijn advies ga niet op 1 ding af, maar kijk naar zowel salaris als tsi.

Gisteren bijna weer een achterstand weggegeven, maar uiteindelijk toch nog met 3-4 gewonnen waardoor ik nu weer 3 punten los sta van de nummers 2 tot en met 4. Zal dus binnenkort wel weer een keer onterecht verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
21 aanmeldingen so far! Mooi!

Dat is het betere werk wat betreft de GoT cup :)
Hopelijk komen er woensdag nog wat mensen bij. Ik zal in ieder geval nog even woensdag een spammetje er uit gooien dat een ieder geen friendlies regelt :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Laatst online: 21:19

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Gisteren met 4-1 gewonnen : 232475366 :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Tsja, ik zou ook wel mee willen doen met de GOT cup, ware het alleen dat ik een slecht team heb, en ik vanaf 23 juli, 3 weken in Brazilie zit, zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 6

4 van de 5 teams uit Nederlandse divisie V zagen hun avontuur in de beker in deze ronde stranden. Alleen Tolhek Terminators schakelde zijn tegenstander uit, maar eigenlijk verwachten niets minder van deze Tweakers met zo'n teamnaam :P Daar in tegen was 75% van de teams uit divisie IV succesvol. Alleen De TH0Rretjes zag zijn wedstrijd verloren gaan deze ronde. Ook in Belgie is nog steeds kan op succes indien FCThe_Blade weer onderweg is naar een goede reeks. Volgende ronde zal het er voor de meeste omgaan spannen.

Wedstrijd van de Week Ronde 7

Tolhek Terminators - The Killer B's (235759237)
De manager van de Terminators heeft op plaatsen al laten vallen dat hij mogelijkheden ziet. Kijkend naar de voorgaande wedstrijd heeft hij gelijk. Zijn tegenstander die in een hogere divisie speelt kwam de vorige ronde met de hakken over de sloot door. Qua stats waren de Terminators ook beter, maar alles is mogelijk binnen Hattrick. Dus vier de overwinning niet voordat de goals gemaakt zijn.

Overige Wedstrijden Ronde 7

FC Den Boskant - FCThe_Blade (235753872)
FCThe_Blade staat deze ronde voor een uitdaging. Zijn tegenstander deze ronde heeft een zeer sterk middenveld. Deze Belgische Tweaker zal het dus waarschijnlijk op tactisch vlak moeten winnen. Mocht het onverhoopt niet lukken dat word hij met open armen ontvangen in de GoT-cup waar ze hem al een aantal seizoenen hebben moeten missen.

DITIO 06 - FC Puk (235759238)
Ondanks dat zijn tegenstander 2 divisies lager speelt betekend niet dat FC Puk zomaar even naar de volgende ronde door gaan. Qua stats ontlopen de teams elkaar niet veel en FC Puk heeft deze ronde te maken met een schorsing en een blessure. Terwijl zijn tegenstander op volle oorlogssterkte aan kan treden.

Miep Mutsen - OO0nMe's Dreamteam (235759297)
OO0nMe's Dreamteam zal het niet makkelijk krijgen met 3 blessures in zijn team. Er is dit weekend wel een nieuwe middenvelder aangetrokken die het blessureleed iets moet verzachten. Het zal uiteindelijk een spannende wedstrijd worden indien de teams elkaar qua stats, maar de vraag blijft natuurlijk altijd laat deze Tweakers zich aftroeven door een vrouw?

Yahoo's - Thorgal Eagles (235759360)
De Eagles zullen aantreden voor een stads-derby in Amsterdam. Echter door een aantal lichte blessures zal het nog wel eens moeilijk kunnen gaan worden. Qua stats zou de thuisploeg veel sterker kijkend na de behaalde stats van afgelopen ronde. Hopelijk krijgen de Eagles vleugels en vliegen ze door naar de volgende ronde.

Hulsbergse Boys - Fiets em d'r in (235759298)
Fiets em d'r in zal deze ronde opnieuw een uitwedstrijd spelen. Kijkend naar de stats en de gemiddelde vorm zou het geen probleem moeten zijn voor Ronald Koeman om zijn tegenstander af te troeven.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 5
Aantal deelnemers Belgie: 1
Aantal deelnemers Duitsland: 0

Overzicht

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:25:
21 aanmeldingen so far! Mooi!

Dat is het betere werk wat betreft de GoT cup :)
Hopelijk komen er woensdag nog wat mensen bij. Ik zal in ieder geval nog even woensdag een spammetje er uit gooien dat een ieder geen friendlies regelt :)
Ik wil ook wel meedoen. Het schiet toch niet meer op met de vlaggetjes. Ik heb alleen gemist hoe ik me aan kan melden :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:16:
[...]

Ik wil ook wel meedoen. Het schiet toch niet meer op met de vlaggetjes. Ik heb alleen gemist hoe ik me aan kan melden :)
Hier even registreren en dan bij GoT Cup op inschrijven klikken :)
http://www.gottrick.nl.nu/

btw DSanka _/-\o_ hulde voor je continuiteit, ik als geen ander weet hoe moeilijk dat is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:12:
[...]

Hier even registreren en dan bij GoT Cup op inschrijven klikken :)
http://www.gottrick.nl.nu/
"Je bent succesvol aangemeld voor de GoT Cup! "

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Even een vraag, als ik een speler die def training moet krijgen nu in de beker als mid opstel, krijgt hij dan gewoon training :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:51:
Even een vraag, als ik een speler die def training moet krijgen nu in de beker als mid opstel, krijgt hij dan gewoon training :?
klaverjastraining niet de volledige training :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
chario2 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:59:
[...]

klaverjastraining niet de volledige training :)
Da's niet goed genoeg :) Dan maar niet als mid opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de wedstrijden vanaaf maar eens volgen.
Hulde voor de verhaaltjes elke keer. _/-\o_

BTW 30 inschrijvingen al voor de GoTCup

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 19:51:
quote: hattrick wiki
Voor elke speler wordt voor de training gekeken naar de meest effectieve gespeelde minuten in een week. Per week wordt er dus eerst gekeken naar het aantal minuten op een volledige trainingspositie, vervolgens naar het aantal minuten op een halve trainingspositie en uiteindelijk naar het aantal minuten op een klaverjaspositie. De eerste 90 minuten, dus de meest effectieve minuten, worden gekozen voor de training.
Dat zou dus betekenen dat hij volledige training krijg als ik het goed begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, dat is een regel die ooit is veranderd. Vroeger telde de laatst gespeelde positie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:43:
[...]

Ik ga de wedstrijden vanaaf maar eens volgen.
Hulde voor de verhaaltjes elke keer. _/-\o_

BTW 30 inschrijvingen al voor de GoTCup
Dank je

Het zijn pas 22 aanmeldingen voor de GoTCup. Het maximum staat op 30 deelnemers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:45:
Ja, dat is een regel die ooit is veranderd. Vroeger telde de laatst gespeelde positie.
Dat had ik dus even gemist, maar ik had de opstelling al aangepast. 1 trainee minder dan normaal (normaal tijdens de beker 8, daarna 9, nu dus 7) omdat er 1 te koop staat.

Sta 3-2 voor in de beker, twee vrije trappen tegen. Wordt dus nog lastig. Aangezien ik niet meer pic in de competitie wordt het middenveld te laag. Wel lachen, elke kans gaat er bij ons beiden in :)

Edit: 6-2 gewonnen :) Wel weer een blessure, dus nu zit ik met te weinig mids. Volgende week is het toch zo goed als klaar met de beker, want dat wordt waarschijnlijk een team uit de II. Nu even aankijken of ik een nieuwe mid ga scoren voor die paar weken of dat ik nog even wacht.

Alle teams zijn voor zover ik zie door. Goede resultaten, alleen geen GoT cup voor ons :)

[ Voor 28% gewijzigd door Pewwy op 01-07-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
**GOT CUP**

22 dappere zielen gaan strijden om de GoT cup! De wedstrijden zijn bekend gemaakt en de poul indelingen ook.
Helaas net geen 6 groepen van 4 waardoor Sheepproductions en Spatie mag wel de eerste ronde mogen kijken wat de concurrentie gaat doen.

Een ieder succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:07:
**GOT CUP**

22 dappere zielen gaan strijden om de GoT cup! De wedstrijden zijn bekend gemaakt en de poul indelingen ook.
Helaas net geen 6 groepen van 4 waardoor Sheepproductions en Spatie mag wel de eerste ronde mogen kijken wat de concurrentie gaat doen.

Een ieder succes!
ik moet de eerste ronde thuis tegen een team uit de XI, die waarschijnlijk nog niet zo lang speelt...

ik heb hem voorgesteld de wedstrijd bij hem thuis te spelen, zodat hij de reiskosten voor een internationale friendly bespaart... ik neem aan dat dat verder geen probleem is (als beide teams daarmee instemmen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:29:
[...]

ik moet de eerste ronde thuis tegen een team uit de XI, die waarschijnlijk nog niet zo lang speelt...

ik heb hem voorgesteld de wedstrijd bij hem thuis te spelen, zodat hij de reiskosten voor een internationale friendly bespaart... ik neem aan dat dat verder geen probleem is (als beide teams daarmee instemmen)
Competitie vervalsing!!! haha nee hoor geen probleem! Heel sociaal zelfs! Hulde _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* YES *O* YES *O* YES *O* Ik kan niet meedoen in de GoT CuP!!

Alle gekheid op een stokkie, na een spannende wedstrijd door naar ronde 8, een nieuw persoonlijk record en zelfs een thuiswedstrijd. met thuisvoordeel zie ik zelfs kansen (50/50) om nog een ronde verder te komen.

Toch de rest veel plezier gewenst in de CuP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen gotcup hier, al bij al toch nog makkelijk gewonnen gisteren met 2-4, al haalde hij wel pak beter middenveld.

Nu gaat alles om de competitie draaien en ga ik alleen nog maar picen in de cup denk ik, met wat chance moeten we nu 18 op 18 kunnen halen in de competitie, altans dat is toch de bedoeling, heb nu nog maar 6 punten en sta 7nde, maja :)

In ieder geval is de tegenstander van volgende week in de beker makkelijker dan die van vandaag, dus dat ziet er al mooi uit.

Jammer geen gotcup, dan volgend seizoen maar misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er heeft gewoon iemand een speler van 91 jaar (wel goddelijk ervaring ;) )

Sven Åkerblad (102511)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:07:
**GOT CUP**

Een ieder succes!
OK, dus ik kan gewoon een friendly regelen voor volgende week? (Even kijken of Sheepproductions zich wil testen tegen mij? Of is dat ook competitie vervalsing?)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind het goed, volgens mij kunnen we weinig vervalsen als de uitslag niet uitmaakt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam gisteren tot ontdekking dat ik zo slim was om geen opstelling te maken voor mijn friendly. Dus speelde mijn eerste elftal weer |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CoRrRan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:19:
[...]
OK, dus ik kan gewoon een friendly regelen voor volgende week? (Even kijken of Sheepproductions zich wil testen tegen mij? Of is dat ook competitie vervalsing?)
Nee hoor :)

Helaas inderdaad 2 groepen met 3 maarja als er dan ook nog mensen zijn die vet ver komen in de KNVB dan krijg je dat he ;) Jammer hoor, de GoT cup is toch de enige echte prijs van het seizoen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:27:
Kwam gisteren tot ontdekking dat ik zo slim was om geen opstelling te maken voor mijn friendly. Dus speelde mijn eerste elftal weer |:( |:( |:(
Bij mij hetzelfde. Wel jammer, maar door een blessure heeft er toch nog een b-speler gespeeld ;)

Het komt ook door de vlaggetjes die ik probeer te verzamelen. Ik stop mezelf steeds in de oefenpot bij landen met maar een paar honderd spelers en als je op woensdag nog niks hebt dan moet je snel wat anders regelen. Dat was wel gelukt, alleen was ik de opstelling vergeten te veranderen.

[edit]Op welke dagen zijn er allemaal gezondheidsupdates? Dinsdag en donderdag maar ik hoop eigenlijk nog een dag (zaterdag of zondag?)

[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 02-07-2009 18:01 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
RM-rf schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:29:
[...]

Dat ben ik dus :D

ik ga daarmee tuurlijk akkoord :)
speel inderdaad pas een paar weekjes dus al het geld wat ik kan besparen is meegenomen :)

hartstikke bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:23:
[...]

Helaas inderdaad 2 groepen met 3 maarja als er dan ook nog mensen zijn die vet ver komen in de KNVB dan krijg je dat he ;) Jammer hoor, de GoT cup is toch de enige echte prijs van het seizoen? :+
Sheepproductions vs Spatie mag wel is set.

(Spelen we eigenlijk met cuprules of niet? Geloof het niet, toch? *gaat nog even wat veranderen*)

Schema NL: http://www78.hattrick.org...s/Events.aspx?LeagueID=14

Daily updates, training:03-07-2009 01:05
Daily updates:04-07-2009 05:05
Weekly and daily updates:05-07-2009 02:00
Daily updates:06-07-2009 08:15
Daily updates:07-07-2009 08:15
Daily updates:07-07-2009 17:30
Daily updates:09-07-2009 08:15

Volgens mij zitten er nog 2 health updates tussen nu en zondag, want volgens mij is die van zondag geen health update, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 14:13
Damien2004 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:23:
[...]

U is uitgedaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CoRrRan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:15:
[...]

(Spelen we eigenlijk met cuprules of niet? Geloof het niet, toch? *gaat nog even wat veranderen*)

Schema NL: http://www78.hattrick.org...s/Events.aspx?LeagueID=14

Daily updates, training:03-07-2009 01:05
Daily updates:04-07-2009 05:05
Weekly and daily updates:05-07-2009 02:00
Daily updates:06-07-2009 08:15
Daily updates:07-07-2009 08:15
Daily updates:07-07-2009 17:30
Daily updates:09-07-2009 08:15

Volgens mij zitten er nog 2 health updates tussen nu en zondag, want volgens mij is die van zondag geen health update, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Daily updates. Wat zou dan dan zijn? Ik denk niet dat er zo veel health updates zijn, misschien zijn het vormupdates. Eigenlijk hebben ze elke dag er in staan behalve de woensdag (en de dinsdag twee keer). Nu zou dat geen updates op woensdag kunnen komen door de beker die heel Hattrick (verschillende landen) een paar seizoenen geleden plat legde omdat iedereen massaal op dezelfde tijd inlogde :)

Cupregels of niet maakt mij niet zo veel uit. Ik denk dat het in de GoTcup handiger is om het niet te doen omdat Damien niet kan controleren of alles wel binnen 90 minuten is gebeurd als hij de scores noteert (of een tooltje dit laat doen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Marzman schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:35:
[...]
Daily updates. Wat zou dan dan zijn? Ik denk niet dat er zo veel health updates zijn, misschien zijn het vormupdates. Eigenlijk hebben ze elke dag er in staan behalve de woensdag (en de dinsdag twee keer). Nu zou dat geen updates op woensdag kunnen komen door de beker die heel Hattrick (verschillende landen) een paar seizoenen geleden plat legde omdat iedereen massaal op dezelfde tijd inlogde :)
er zijn gewoon 7 updates (5 enkel blessures en stadionupdates)
1 maal training + vormupdate en blessureupdate
en 1 maal financiele update en bleussre update

oftewel, er zijn met de trainingsupdate en financiele update 3 blessure-updates tussen nu en je competitiewedstrijd... (na friendlies/bekerwedstrijden zijn er 4 updates tot je volgende competitiewedstrijd, en drie erna en voor je friendly)
je kunt met een klein beetje afwijking redelijk uitrekenen of spelers mogelijk kunnen herstellen en veelal ook een aardige inschatting maken hoeveel dokters je zou moeten aanschaffen om je spelers op tijd fit te krijgen (alhoewel je dat nooit al te krap moet doen, of je verliest er makkelijk een week training door)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:09:
[...]

er zijn gewoon 7 updates (5 enkel blessures en stadionupdates)
1 maal training + vormupdate en blessureupdate
en 1 maal financiele update en bleussre update

oftewel, er zijn met de trainingsupdate en financiele update 3 blessure-updates tussen nu en je competitiewedstrijd... (na friendlies/bekerwedstrijden zijn er 4 updates tot je volgende competitiewedstrijd, en drie erna en voor je friendly)
je kunt met een klein beetje afwijking redelijk uitrekenen of spelers mogelijk kunnen herstellen en veelal ook een aardige inschatting maken hoeveel dokters je zou moeten aanschaffen om je spelers op tijd fit te krijgen (alhoewel je dat nooit al te krap moet doen, of je verliest er makkelijk een week training door)
Ik weet wel dat er tooltjes voor zijn om blessures vrij nauwkeurig te berekenen, maar ik doe dat altijd meer op gevoel. Het moet wel een beetje leuk blijven ;)

Maar dat zijn meer gezondheidsupdates dan ik dacht (zelfs twee op dinsdag dan), ik dacht dat dit alleen op dinsdag en donderdag gebeurde. Het was me nog nooit op andere dagen opgevallen, al houd ik dat niet nauwkeurig genoeg bij om daar consequenties aan te verbinden.
CoRrRan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:15:
[...]

Geaccepteerd :) Mijn B-team stelt niet zo veel voor, even kijken wat ik doe met de opstelling omdat ik een trainingsplek over heb door een blessure en ik op een andere trainingsplek moet gaan wisselen om beide spelers hun 90 minuten training te geven (ook door een blessure). Dat is niet waar, dat had ik gisteren moeten doen voor de training van morgen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 02-07-2009 23:33 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Cup regels pas in de volgende ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
brambest schreef op zondag 28 juni 2009 @ 21:18:

EDIT:

En dat was een vergissing. Hij was nog boven natuurlijk, en dat is hij nog steeds. Ik ga 'm pas verkopen als hij reusachtig scoren heeft, en als ik hem nog even heb getrained op passen.

Vandaag 1 pop, die ik niet eens actief train. 27 jarige speler, ging op 17 april van redelijk naar goed, en vandaag van goed naar uitstekend(scoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo 3 pops van trainees vandaag. 2 goedkope gaan eruit waar betere trainees voor terug komen. Mijn een na duurste trainee blijft voorlopig maar (formidabel scoren nu), prijzen zijn wat lager nu dan een aantal weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zag dat mijn sterkste trainee gestegen was in zijn skill dus die moet weg en er stond een leuke te koop vanacht (Nederlander, 22, briljant pm, goed passen). Ik heb er denk ik wel een paar ton te veel voor betaald (ik was ook de enige die bood), maar zo veel staan er ook niet van te koop en ik had er een nodig en denk dat hij wel met een miljoen per seizoen in waarde kan stijgen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooeei mijn keeper is gepopt naar zwak positiespel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:18:
Ik zag dat mijn sterkste trainee gestegen was in zijn skill dus die moet weg en er stond een leuke te koop vanacht (Nederlander, 22, briljant pm, goed passen). Ik heb er denk ik wel een paar ton te veel voor betaald (ik was ook de enige die bood), maar zo veel staan er ook niet van te koop en ik had er een nodig en denk dat hij wel met een miljoen per seizoen in waarde kan stijgen.
Een 22 jarige speler die een miljoen per jaar zal stijgen door training? Ehm, wat train je dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:47:
[...]

Een 22 jarige speler die een miljoen per jaar zal stijgen door training? Ehm, wat train je dan? :9
Ik zat vannacht te kijken en middenvelders met goed passen en flink pm gaan voor 5 miljoen weg.

Hij had ook wat meer TSI als andere spelers in de transfervergelijking dus met een beetje geluk is hij ook al een paar trainingen op weg in zijn huidige skill.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 03-07-2009 10:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja regel gewoon een friendly met een land waar ik het vlaggetje al van heb. |:(

Het is maar goed dat ik dit weekend op vakantie ga, want dit is al de tweede fout binnen een paar dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:49:
[...]

Ik zat vannacht te kijken en middenvelders met goed passen en flink pm gaan voor 5 miljoen weg.

Hij had ook wat meer TSI als andere spelers in de transfervergelijking dus met een beetje geluk is hij ook al een paar trainingen op weg in zijn huidige skill.
Moet je eens kijken wat je verdiend als je een mid met positiespel met zwak passen naar goed of uitstekend passen brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat kan ik niet betalen. Dan heb ik 10 dure middenvelders, 2 dure vleugelspelers en 2 dure aanvallers nodig om het optimaal te benutten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:27:
Dat kan ik niet betalen. Dan heb ik 10 dure middenvelders, 2 dure vleugelspelers en 2 dure aanvallers nodig om het optimaal te benutten.
Heb jij geen 15 mil in cash? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Helaas. Maar wel een interesante training. Je kan zelfs tot 20 spelers trainen als je er geen aanvallers bij pakt.

Short passes Passing Midfielders, wingers and forwards ((Others)) 5.8 weeks 16
Through passes Passing Defenders, midfielders and wingers ((Others)) 6.8 weeks 20

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou er 20 kunnen trainen, maar dan offer je wel je competitie op. Zie je namelijk heel weinig wedstrijden winnen als je iedere keer in 5-5-0 opstelling aankomt zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:52:
Je zou er 20 kunnen trainen, maar dan offer je wel je competitie op. Zie je namelijk heel weinig wedstrijden winnen als je iedere keer in 5-5-0 opstelling aankomt zetten ;)
Dat is waar. En dan zo 20 middenvelders neerzetten ;)

Hoeveel zou je dan kunnen cashen per seizoen? Waarschijnlijk meer dan 20 miljoen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 03-07-2009 14:59 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:52:
Dat is natuurlijk wel briljant als je een seizoen helemaal niets verwacht (promotie naar een veel te zware divisie o.i.d) In het ergste geval train je er 9 per wedstrijd, en zet je er een goddelijk spits bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Mijn plannen voor deze wedstrijd: 232314314

Een reguliere opstelling (om geen trainingsplaatsen te verliezen op het middenveld) of eventueel een 4-4-2 met counter. Sowieso PIC, want de kans op een overwinning is erg klein. Volgende week moet ik thuis tegen dezelfde tegenstander, misschien dat ik dan op PIN en met thuisvoordeel kan winnen, maar zelfs dat wordt lastig. Dus dat wordt mogelijk twee weken PICcen.

Ik sta nu zeven punten los van de nr. 6, dus ik kan mijn positie behouden. Daarna moet ik weer langs een gemakkelijke tegenstander zonder eigenaar. Vorige keer thuis 4-2 gewonnen met PIC, nu kan ik dus mogelijk weer PICcen als ik deze twee weken ook PIC, omdat m'n middenveld dan weer dik in orde is. Daarna tegen een tegenstander waar ik uit met 4-1 verloren heb, die kan ik nu mogelijk verslaan door m'n goede TS. Mocht hij zich in de tussentijd versterkt hebben, kan ik alsnog weer een keer PICcen als het kansloos is. Daarna tegen een team waar ik thuis 2-2 gelijk tegen speelde, maar met mijn TS-toestand verwacht ik te kunnen winnen. Daarna tegen een tegenstander waar ik 4-4 gelijk tegen speelde thuis, maar met een goede TS ben ik niet kansloos (al is een versterking in de verdediging mogelijkerwijs noodzakelijk). Daarna tegen een team waar ik tegen kan PICcen, is botteam en daarna uit tegen de huidige nr. 6.

Tegen één van die teams waar ik gelijk tegen gespeeld heb kan ik dus wel MOTSen... maar ik denk dat het PICcen van de aankomende twee wedstrijden het beste is. De andere teams zullen namelijk ook nog wel een keer van dit team verliezen en als ik ze dan door mijn TS weet te verslaan, zit een top-4 notering er wel in, denk ik.

Any thoughts or comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:50:
Mijn plannen voor deze wedstrijd: 232314314

Een reguliere opstelling (om geen trainingsplaatsen te verliezen op het middenveld) of eventueel een 4-4-2 met counter. Sowieso PIC, want de kans op een overwinning is erg klein. (...)

Any thoughts or comments?
volgens mij is promotie voor jou nog geen optie, en je tegenstander zal wel hiervoor een duidelijke favoriet zijn.... (met het sterkste middenveld van je liga)
degradatie is verder geen gevaar, met twee botteams...

De mogelijkheden van jouw team liggen zeker in het behalen van de derde plaats.

Je tegenstander nu moet het echter heel sterk van zn sterke middenveld hebben, waar hij een duidelijke sprong beter is... die bij hem thuis te verslaan zal imho verschrikkeliijk lastig worden én heb je imho niet echt nodig (tenzij je erg actief om promotie wilt meestrijden).
wél zou het misschien mogelijk zijn hem volgende week te verrassen, zeker als je daarna tegen een bot moet, kun je dan bijna straffeloos Normal of zelfs MOTS spelen (alhoewel hijzelf ook tegen een bot moet daarna, dus hij kan dan ook zn middenveld nog sterker laten spelen)

Mar nu zou ik zeker gewoon PIC spelen en je trainingsplaatsen optimaal bezetten, dat is belangrijker dan nu te winnen... imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien is pressie een optie als je middenveld slechter is. De kansen worden dan beperkt geloof ik wat de kans op een random uitslag groter maakt en als je slechter bent dus de kans op winst :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Marzman schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:38:
Misschien is pressie een optie als je middenveld slechter is. De kansen worden dan beperkt geloof ik wat de kans op een random uitslag groter maakt en als je slechter bent dus de kans op winst :)
Pressie lijkt me wel een optie. Want als ik dan verlies, verlies ik gemiddeld ook met een lager aantal tegendoelpunten, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, het is wel belangrijk dat je conditie op pijl is. Je zou daarvoor je balbezit tussen de eerste en de tweede helft kunnen vergelijken bij een voorgaande wedstrijd tegen die tegenstander. Heb je in de tweede helft meer balbezit dan in de eerste dan heb je meer conditie.

Als je nooit tegen hem hebt gespeeld dan kun je kijken wat je gedaan hebt tegen anderen en wat hij gedaan heeft tegen die anderen wat balbezit betreft.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik verlies meestal zo'n 2% balbezit t.o.v. de eerste helft, hij meestal zo'n 2 tot 3%

Eventueel zou ik toch ook spelers met een zwakkere conditie kunnen wisselen tijdens de rust? Dan speel ik woensdag wel weer op dezelfde manier, geen trainingsverschil.

Hoe zit het eigenlijk met blessures van een speler die je al gewisseld hebt? Wordt die speler dan weer gewisseld en zo ja, wie is dan de vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nXXt schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:06:
Ik verlies meestal zo'n 2% balbezit t.o.v. de eerste helft, hij meestal zo'n 2 tot 3%

Eventueel zou ik toch ook spelers met een zwakkere conditie kunnen wisselen tijdens de rust? Dan speel ik woensdag wel weer op dezelfde manier, geen trainingsverschil.
dat kan en zeer goede tip zijn, als je ten mnste middenvelders hebt die een beetje dezelfde kwaliteit kunnen halen...
Ik heb het de laatste tijd ook vaak toegepast, ergens in de tweede helft, 60e minuut middenvelders inwisselen voor reserve's... qua conditie zie je dan dat die spelers die vervange worden vrijwel geen enkel verval hebben en optimale sterren halen (meestal zorg ik ook datde spelers met laagste vorm dan vervangen werden) ..
probleem is hooguit wel dat je dus een dubbele bezetting moet hebben en dat kan wel duur zijn (vorige week een middenvelder die als reserve er de laatste 30, 20 minuten inkwam, maar weer verkocht; eigenlijk omdat ik dacht dat mn seizoen al verloren was en ik beter dat geld kon besparen)
Hoe zit het eigenlijk met blessures van een speler die je al gewisseld hebt? Wordt die speler dan weer gewisseld en zo ja, wie is dan de vervanger?
3 wissels is het maximum, heb je al drie maal gewisseld, krijgen geblesseerden geen vervanger..
wel is het zo dat ingestelde wissels die plaats zouden vinden nadat een van de betroffen spelers al in een andere wissel betrokken is, gecancelled worden (dus bv als de in te wisselen speler er al voor een ander inkomt, om te voorkomen dat die dan door een random ander speler gewisseld zou worden)

Vanavond heb ik een belangrijke wedstrijd:
ik sta laatste en moeten tegen de een-na-laatste.. aangezieen de nr's 5 en 6 ook tegen elkaar moeten en die slechts één puntje boven me staan, zou ik, als ik win de degradatiezone verlaten...

Qua prognoses kan het krap worden, ik speel uit en ben eigenlijk qua stats, (en sterren en salarissen) absouut de laagste, maar de laatste vier weken is mn vorm gigantisch gestegen (hersteld eigenlijk, vanaf een dieptepunt) ..
Bovendien heb ik vorige week gewonnen (verrassend en met PIC), terwijl mn tegenstander tegen een andere concurrent flink verloren heeft...
HO! geeft me zo'n 50% kans op winst en 20% op een gelijkspel, persoonlijk heb ik wat meer reserves (mn trainer is slechts matig en dus behoud hij de teamgeest niet erg goed, ook het zelfvertrouwen is al wat terug gedaald)... bovendien verwacht ik ook dat mn tegenstander iig ook een stijgende lijn qua ratings heeft en mogelijk meer presteerd dan voorgaande wedstrijden qua ratings.

Toch heb ik wel een redelijke hoop, sowieso zou het een behoorlijke stunt zijn als ik nu opeens uit de degradatiezone kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Over 2 weken loopt de GoT-Eredivisie ten eind... wat gaat er daarna gebeuren qua GoT-divisies... want ik zit nu in een compo waarin ik maar weinig mensen ken die over 1 week afloopt (maandag laatste wedstrijd). Ik zou graag aan een GoT-compo meedoen, is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RM-rf schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:41:
[...]
dat kan en zeer goede tip zijn, als je ten mnste middenvelders hebt die een beetje dezelfde kwaliteit kunnen halen...
Ik heb het de laatste tijd ook vaak toegepast, ergens in de tweede helft, 60e minuut middenvelders inwisselen voor reserve's... qua conditie zie je dan dat die spelers die vervange worden vrijwel geen enkel verval hebben en optimale sterren halen (meestal zorg ik ook datde spelers met laagste vorm dan vervangen werden) ..
probleem is hooguit wel dat je dus een dubbele bezetting moet hebben en dat kan wel duur zijn (vorige week een middenvelder die als reserve er de laatste 30, 20 minuten inkwam, maar weer verkocht; eigenlijk omdat ik dacht dat mn seizoen al verloren was en ik beter dat geld kon besparen)
Het zou wel kunnen, maar bij mij zit er toch wel een niveauverschil in mijn a-spelers en b-spelers. Ook lijkt het me ingewikkeld met de training. Dan moet je a-spelers ook in friendly's 40 minuten laten spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 05-07-2009 08:15 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik heb gelukkig maar een relatief klein niveauverschil tussen A en B op het middenveld en de spits. Ik heb drie vrijwel gelijkwaardige spitsen en een verdedigende spits. Eén van mijn middenvelders is extreem goed als verdedigende spits, maar kan op het middenveld meer bijdragen. Ik heb zo'n vijf tot zes centrale middenvelders die meestal ongeveer vergelijkbaar presteren. Het B-team is iets zwakker, maar is gemiddeld ook zo'n 7 jaar jonger (wordt de nieuwe generatie, mijn drie A-middenvelders zijn 30 of de 30 al gepasseerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nXXt schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:56:
Ik heb gelukkig maar een relatief klein niveauverschil tussen A en B op het middenveld en de spits. Ik heb drie vrijwel gelijkwaardige spitsen en een verdedigende spits. Eén van mijn middenvelders is extreem goed als verdedigende spits, maar kan op het middenveld meer bijdragen. Ik heb zo'n vijf tot zes centrale middenvelders die meestal ongeveer vergelijkbaar presteren. Het B-team is iets zwakker, maar is gemiddeld ook zo'n 7 jaar jonger (wordt de nieuwe generatie, mijn drie A-middenvelders zijn 30 of de 30 al gepasseerd).
Ik ook eigenlijk als mijn beste middenvelder weg is (en die staat te koop en ik denk dat ik hem ook niet meer laat spelen omdat ik toch geen kampioen kan worden en ik de training beter kan gebruiken voor een andere speler). Ik heb momenteel 7 middenvelders en het niveauverschil tussen de 4na en 5na beste is niet zo groot. Ik ga het toch eens proberen in deze wedstrijd. Alleen wel jammer dat hij goed passen heeft en op een extra middenvelder positie staat waardoor hij niet aanvallend kan :)

[edit]Die wissel pakt wel super uit, krijg ineens superveelkansen in een korte tijd :)

61:14
Sheepproductions bouwde na 61 minuten de voorsprong verder uit toen Dimitar Kúnchev door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 2-0.

59:49
Berti Bohnhorst had in de 59e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Tor Gran bracht uitkomst voor de bezoekers.

58:36
De naam van Cleiton Takeshi galmde door het stadion nadat hij in de 58e minuut na een aanval door het midden Sheepproductions op een 1-0 voorsprong had gezet.

[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 05-07-2009 21:18 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

WOW!

Ik heb twee spelers (aanvaller en keeper) van mijn tegenstander van het veld afgetrapt/gebotst (zonder kaarten aan mijn kant). Ik sta 1-0 achter. Na de rust komen de drie wissels erin, misschien heb ik nog een klein kansje op een gelijkspel, misschien nog wel meer! :D Zijn vervangende keeper is namelijk absurd slecht, scoort nu maar 1.5 ster :D is namelijk waardeloos qua vorm.

En ik hoop dat die spelers van hem goed kapotgetrapt zijn, zodat ik volgende week een goede kans maak wanneer hij bij mij op bezoek mag :D

[ Voor 10% gewijzigd door nXXt op 05-07-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

3-0 gewonnen en ik had ook superveel hatstats (had de middenvelder die te koop staat op de vleugel naar het midden gezet omdat ik toch een blessure heb op de vleugel). Ik sta nu ook eerste in de competitie terwijl ik echt vind dat ik daar niet thuis hoor.

[edit]Het team wat nu tweede staat heeft 40 hatstats meer als ik en ik hoop die middenvelder volgende week kwijt te zijn dus het zal wel van korte duur zijn. Ik ben het 3e team op basis van hatstats deze wedstrijd. Maar voor een team dat vorig seizoen nog de rode lantaarn genoemd werd is het leuk eerste te staan ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 05-07-2009 22:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb een ontzettende saaie wedstrijd, speel tegen een counter team dat een mega verdediging heeft tegenover mijn aanval, mijn verdediging kan ook weer op tegen zijn aanval en mijn mid is vele male hoger.

Hij krijgt 1 counter en scoort 4min voor rust dat was ook de eerste actie in de wedstrijd, 5min na rust scoor ik gelukkig de 1-1 maar dan krijg ik het volgende tegen me. Waardoor mijn spits gelijk na huis mag en niet eens onder de douche mag!

63:50
Fausto Palmulli van Iduna dacht in de 63e minuut blijkbaar dat hij in de boksring stond. Hij gaf een tegenstander een keiharde stoot in de maag, maar was even vergeten dat de scheidsrechter vlak achter hem stond. Met een dieprode kaart op zak mocht de boosdoener de trieste aftocht naar de kleedkamer maken.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ik heb de afgelopen drie tot vier seizoenen maar één keer direct rood gekregen... heb niet zulke opvliegende spelers, blijkbaar.

Kak, alsnog 2-0... Nuja, ik had eigenlijk een ontzettende oorwassing verwacht :P 2-0 is dan nog acceptabel.

[ Voor 30% gewijzigd door nXXt op 05-07-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30
Zo, na zojuist met 9-0 te zijn afgedroogd(:( ;( ) meteen maar begonnen met een rigoureuze reorganisatie.
Ik heb de laatste maanden/jaren mn team iets te veel laten verwateren en wil t nu toch wel serieus oppakken.
M.a.w. grof de bezem door het team heen.
In ieder geval al wat vers bloed gekocht, nieuwe trainer, en wat luitjes op de lijst gezet.
Iemand die naar mijn team wil kijken voor verdere verbeteringen?
Digital Punks (764665)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je komt overal wat tekort. Wat train je?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Mmm, ik heb een tijdje passen getraind (ook i.v.m. een switch van 4-4-2 naar 3-5-2-), nu weer geswitched naar positiespel.
Die tekorten ben ik me wel van bewust. Vandaar ook dat er een hoop spelers uit gaan (redelijk waardeloze jeugdspelers en wat aftakelende oudjes), en ik aan het kijken ben voor vervanging.
Op dit moment een krappe 3,8 miljoen in kas, maar daar moet op zich redelijk voor te shoppen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan zou ik beginnen met je aanval. En als je weer geld hebt kun je de verdediging boosten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Verdediging had ik al 2 aankopen voor gedaan :) Wat voor spelers voor de aanval, jong, oud, middel? Of 2 jong + 2 oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je trainees lopen tegen de 30, misschien kun je toch maar beter daar eerst naar kijken. Hoe ouder de trainee hoe langzamer hij traint en rond de 30 komt er een punt van verval bij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Spelers van 30 kun je toch nauwelijks trainees meer noemen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

22, 27 en 29. Die van 27 en 29 moeten zowiezo weg, die van 22 dat ligt een beetje aan zijn huidige skils. Vleugels heb ik niet naar gekeken en ook niet naar de middenvelders van zijn b-team.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Mmm, ik heb maar 2 spelers van 27, maar dat zijn mn vleugel en mid, en zo'n beetje de beste die ik daar voor heb. Welke van die 2 zou weg moeten? Die van 29 hobbelt heen en weer tussen vleugel en back, zou opzich weg kunnen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:10
Daar ben ik weer. 3 weken op vakantie geweest in Maleisie en hup, 3 wedstrijden in de competitie op rij verloren en uit de beker gegooid :P Ben nu weer terug van weggeweest wat uiteraard meteen resulteerd in een 4-0 overwinning met PIC O-)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1tneuker schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:40:
Mmm, ik heb maar 2 spelers van 27, maar dat zijn mn vleugel en mid, en zo'n beetje de beste die ik daar voor heb. Welke van die 2 zou weg moeten? Die van 29 hobbelt heen en weer tussen vleugel en back, zou opzich weg kunnen inderdaad
Allebei wegdoen en voor het geld redelijke trainees terugkopen. Je moet een stap terug doen om 3 stappen vooruit te kunnen zetten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

B1tneuker schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:40:
Dan is het een goed moment om ze te verkopen want dan krijg je er ook goed geld voor. Bij 27/28/29 begint de waaarde flink te dalen. De reden is dat je het meeste geld kan verdienen door te trainen en met geld kun je spelers kopen op de andere posities en weer betere trainees die je vervolgens ook weer gaat trainen.

Je hebt 6 trainingsposties en 4 halve trainingsposities als je middenveld traint die je hier voor kunt gebruiken en daar moet je dan geen oude spelers neerzetten die niet of nauwelijks meer beter worden. Het is niet leuk dat je oudste trainees je beste trainees worden en dan weg moeten, maar zo werkt het. Inderdaad een stapje terug doen om weer een paar stappen vooruit te zetten met de volgende lichting trainees die beter zijn omdat je er meer geld aan te besteden had..

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Het stapje terug doen vind ik niet zo erg, zeker omdat ik nu toch wat serieuzer wil gaan spelen :)
Het afscheid nemen valt wat moeilijker inderdaad ;) Wat kan ik voor ze vragen?

Orfeo Boyen

27 jaar en 52 dagen, TSI = 12 150
redelijk in vorm, conditie redelijk
Keepen: rampzalig Verdedigen:zwak
Positiespel:formidabel Vleugelspel:slecht
Passen: formidabel Scoren: slecht
Spelhervatting: uitstekend
Vergelijkbare spelers gaan voor 1 tot 1,5 milj.

Sean Cowan

27 jaar en 90 dagen, TSI = 7 810
matig in vorm, conditie redelijk [Snel]
Keepen: rampzalig Verdedigen: slecht
Positiespel: goed Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk Scoren: redelijk
Spelhervatting: rampzalig
Hier gaan ze tussen de 880.000 en de 1.500.000 weg

Ik dacht er aan om bij beiden het startbedrag op 1 milj te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:10
B1tneuker schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:29:
Het stapje terug doen vind ik niet zo erg, zeker omdat ik nu toch wat serieuzer wil gaan spelen :)
Het afscheid nemen valt wat moeilijker inderdaad ;) Wat kan ik voor ze vragen?

Orfeo Boyen

27 jaar en 52 dagen, TSI = 12 150
Positiespel:formidabel Passen: formidabel
Als ik ga zoeken zie ik er een paar op de transferlijst staan, maar er is er maar 1 waar op geboden is (50.000). Afgelopen weken zijn er meerdere van zulke spelers verkocht, tussen de 750k en 1.6M (uitschieter). Meeste zit rond de 1M. Het is net de tactiek die je hanteert. Ik zet ze er zelf vaak op voor iets minder dan de laagst verkochte speler van de afgelopen tijd, zo hoop ik dat veel mensen hem bookmarken en dat er een bidwar zou kunnen ontstaan. Maar het risico is dat als hattrick er uit klapt (wat nu niet zo vaak meer gebeurt) dat je je speler iets onder de marktwaarde kwijtraakt.
Sean Cowan

27 jaar en 90 dagen, TSI = 7 810
Positiespel: goed Vleugelspel: formidabel
Passen: redelijk Scoren: redelijk
Voor deze speler hetzelfde verhaal. Ik denk dat je er rond de 1M voor krijgt.

Zelf zou ik ze er allebei voor 899K opzetten ofzo. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf zet ik spelers altijd zonder minimum bedrag op de TL, nooit echt spijt van gehad, weet je iig zeker dat ie weg is ;-)

Nieuwe regel is dat een speler wel gespeeld moet hebben voor je hem opnieuw kunt aanbieden op de TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
Is er nog een handige tijd om ze er op te zetten, of maakt dat nie zo heel veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo gisteren tegen de veel te sterke nr 1 gespeeld en dmv mijn oude geliefde tactiek (counter+PIC) 1-2 gewonnen! :) Gezien het kansenverloop en de ratings niet eens zo'n rare uitslag volgens mij. Volgende week maar nogeens proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

nXXt schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:01:
Over 2 weken loopt de GoT-Eredivisie ten eind... wat gaat er daarna gebeuren qua GoT-divisies... want ik zit nu in een compo waarin ik maar weinig mensen ken die over 1 week afloopt (maandag laatste wedstrijd). Ik zou graag aan een GoT-compo meedoen, is dat mogelijk?
Is iemand de divisiegeit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

B1tneuker schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:26:
Is er nog een handige tijd om ze er op te zetten, of maakt dat nie zo heel veel uit?
de beste tijden te verkopen zijn maandag en dinsdag (alhoewel het daar vooral gaat om traainee's die dan veelgezocht worden)....
A-team spelers kun je ooke rg goed in het weekend verkopen, erop gokkende dat er een aantal managers nog eventjes versterking zoeken... zelf heb ik redelijke ervaring met het verkopen op zaterdagmiddag rond de 12:00 uur (voordat de competitiewedstrijden in spanje beginnen)
of juist op zondag..
en mn jeugdspelers laat ik bijna altijd maandagavond rond 20:00 uur aflopen (of op dinsdag rond het middaguur, als ik ze pas op zaterdag kon pullen)..

Bij het doen van mn inkopen heb ik zelf een voorkeur voor het zoeken rond de donderdag ... juist omdat de transfervergeelijking waar het gaat om veelgehandelde spelers (waarbij de laatste paar dagen een bovenmatige invloed uitmaken dan relatief laag is en er eerder weinig zoekers zijn en je weinig kans heb in een bidwar te komen).

Wat betreft de vraag of je een hoge of lage vraagprijs moet vragen ... voor mij geldt hierbij een soort van onevenwichtigheid-regel....
het enige wat imho echt heel erg fout is is je spelers eigenlijk net te koop te zetten voor een minimumvaargprijs die zeer dicht tegen de werkelijke marktwaarde ligt, maar wel nog steeds duidelijk hangt onder wat je ervoor hoopt te krijgen, en je dus rekent op meerdere bieders die tegen elkaar opbieden....

Als je erop gokt dat er meerdere bieders zijn, kun je beter behoorlijk lager inzetten, zodat je meerdere geintersseerden iig aanlokt... de speler moet dan een duidelijk koopje zijn... maar zulke spelers mogen natuurlijk liver geen 'vlekje' hebben.... bv een speler met 90 dagen op zn teller zal sowieso al een hoop afschrikken (doordat hij dicht tegen zn verjaardag aanzit) ... ook bv een blessure/pleister of een schorsing doet het nooit erg lekker, dat schrikt kopers af.

de andere optie is natuurlijk gewoon sowieso je speelr echt te koop te zetten tegen de prijs die je er minimaal ook voor wil ontvangen... waarbij je er duis vanuit gaat dat er maar één hoeft te bieden, die mogenlijk gewoon flink omhoog zit en geen tijd heeft lang te blijven zoeken...
dat kan zin hebben als je sowieso voorlopig die speler niet onherroepelijk weg _moet_ doen, of als het aanbod in zulke spelers sowieso zeer laag is .
nXXt schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:16:
[...]

Is iemand de divisiegeit? :P
Pewwy (Tolhek Terminators) en CQuintus (SC Amsreiw) weten er misschienw el meer van... met hen heb ik de vorige keer de opzet een beetje geregeld ...

Zelf stap ik er overigens uit... ik wil verder spelen in een optimale 4-liga met mn jeugd, en dan gewoon dus vast tegen dezelfde drie andere managers spelen en bij afloop van 6 wedstrijden direkt een nieuwe liga opstarten (is wel minder afwisselend, maar de trainingswinst die je dan boekt is imho best waardevol)

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 06-07-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo vandaag twee zeer matige trainees zonder bijstat die vrijdag gepopt waren, vervangen door net 17 jarige spelers met specialiteit. Ik kan weer even vooruit dus. 200k+ op de bank en binnenkort de laatste slechte trainee die vervangen gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:26:
[...]

Zelf stap ik er overigens uit... ik wil verder spelen in een optimale 4-liga met mn jeugd, en dan gewoon dus vast tegen dezelfde drie andere managers spelen en bij afloop van 6 wedstrijden direkt een nieuwe liga opstarten (is wel minder afwisselend, maar de trainingswinst die je dan boekt is imho best waardevol)
Ik blijf dat toch knap lullig vinden voor mensen in >4-team-liga's. En helaas geven de GMs aan dat er ook geen veranderingen in zullen gaan komen op korte en lange termijn.

Zelf afgelopen zondag een leuke overwinning behaald, maar helaas een redelijk zware blessure (bij een speler die juist NIET geblesseerd mocht worden) en een directe rode kaart. En helaas voor mij zijn beide events meteen dramatisch voor mijn meest zwakke deel van mijn team: de verdediging.

En ik begin me zwaar te storen aan mijn jeugdscouts: ik heb nu al 12× gevraagd om een keeper voor mijn jeugdelftal en al 12× krijg ik een scoutings rapport van een veldspeler. En ook hier zeggen de GMs: dikke pech, jammer voor je. Hoe moeilijk is het voor een scout om te zien dat een jong gastje goed keept? *zucht*

Nou ja, gelukkig ga ik volgend seizoen naar de VII, dat is in ieder geval een troost.

En om nog even terug te komen op wat de beste tijd is om te verkopen: als je sec kijkt naar de meeste transacties, dan moet je je spelers op dinsdagavond tussen 21:00 en 22:00 te koop zetten, dan komen ze vrij op vrijdag tussen 21:00 en 22:00 en dat is het moment waar de meeste transfers plaatsvinden en dus waarschijnlijk de meeste managers aan het zoeken zijn naar nieuw bloed.
(http://www.databased.at/hattrick/htpe/ --> inloggen, transfer statistics --> trading time --> activity)

En wat betreft de vraagprijs: als je je spelers niet per se weg moet hebben, zet je ze gewoon net iets onder het gemiddelde (FoxTrick Firefox-addon voor de "Transfer Compare"-pagina) of juist iets er boven. Op die manier kun je af en toe de manager strikken die teveel centjes heeft en redelijk desperate is naar een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:37:
Zo vandaag twee zeer matige trainees zonder bijstat die vrijdag gepopt waren, vervangen door net 17 jarige spelers met specialiteit. Ik kan weer even vooruit dus. 200k+ op de bank en binnenkort de laatste slechte trainee die vervangen gaat worden. :)
wat zijn de stats van die spelers eigenlijk ?
gewoon nieuwsgierig als collega spitsen trainer :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
17jr 4dgn redelijk scoren snel
17jr 8dgn redelijk scoren technisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heb aardig weg gemazzeld zondag in de topper :p Stond 2-0 achter en mijn keeper geblesseerd zonder goede vervangende keeper.
Uiteindelijk won ik de partij met 2-4 :) 3 doelpunten van mijn duurste aankoop tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:57:
[...]
Ik blijf dat toch knap lullig vinden voor mensen in >4-team-liga's. En helaas geven de GMs aan dat er ook geen veranderingen in zullen gaan komen op korte en lange termijn.
klopt, daar ben ik het geheel mee eens ... liever zou ik ook zien dat ze ook het element van de competitie _binnen_ de jeugd versterken... (bv ook door een waarde te tegeven aan het winnen van jeugdcompetities en dit bv ook bij je clubgeschiedenis te vermelden e.d.... nu gaat een jeugdprestatie gewoon compleet verloren)

maar aangezien dat niet gebeurt is het voor mij zo dat er gewoon te weinig lol te beleven is los van het concentreren op trainingsoptimalisatie en dan kies ik nu liever daarvoor, ook als er dan veel minder competitie inzit en minder verschillende en wisselende tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-CKY2K- schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 00:02:
17jr 4dgn redelijk scoren snel
17jr 8dgn redelijk scoren technisch
ik zou proberen om te zorgen dat de spitsen ook minimaal matig als passen hebben 8) .

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag 0-0 gelijk gespeeld. Met 10 htstats meer en een balbezit van 65%. (Matchid=232371264)
Sta nu 19 punten uit 7 wedstrijden, 1 punt voor op de 2de en 3 punten op de 3de.
Volgende keer mag ik weer aantreden tegen dit team, maar dan thuis. Dan moet ik toch dat defensieveblok van hem breken wil ik in de strijd blijven om te promoveren. (Matchid=232371271)
Tegen die tijd is mijn "nieuwe" magnificent verdediger hopelijk uit de lappen mand.
Ook nog een mil op de bank voor versterking.

Tips om deze te winnen zijn uiteraard altijd welkom. :D

Mijn jeugdteam begint nu ook lekker te lopen, alleen heb ik nu een +5 en een +2 blessure aan mijn broek.
Hebben doctoren in dienst ook invloed op deze spelers? Of herstellen hun heel rap, hoe gaat dat in zijn werk?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.