Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

mooi 5-2 gewonnen en zeer goede progressie gemaakt om de topscore bonus binnen te halen

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is er verband tussen je training en je youthpull? Ik train nu een week of 6 op positiespel, en m'n youthpull wordt wat positiespel betreft steeds beter. Deze week eentje met 'goed'
Wat zijn jullie ervaringen met dit verschijnsel?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gister 6-0 gewonnen :) 2 goals door mijn youthpull van vorige week plus een formiddable aanval op zijn flank :D

Ik kom er net achter dat ik wel heel hard verneukt wordt. Ik sta 3 punten achter op de nummer 1, met tot gister precies hetzelfde doelsaldo. De laatste wedstrijd van het seizoen spelen we bij mij thuis en ik denk dat hij zenuwachtig wordt over het doelsaldo...
Hij won gister met 1-9 van een team dat normaal altijd 4-4-2 speelt, nu 2-5-3 met niemand in het centrum :? Ik vermoed dat het nog een PIC was ook; dus deze wedstrijd stinkt volgens mij :(

matchid: 6212654

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=146248

kan ik deze mensen voor een boete wegens competitievervalsing nomineren :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:18
Is niet zo veel aan te doen vrees ik, want als dit samenzwering is kun je 't waarschijnlijk toch niet bewijzen. Tenzij ze onder hetzelfde IP inloggen ofzo natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Par_Martinos schreef op 09 June 2003 @ 11:44:
Is er verband tussen je training en je youthpull? Ik train nu een week of 6 op positiespel, en m'n youthpull wordt wat positiespel betreft steeds beter. Deze week eentje met 'goed'
Wat zijn jullie ervaringen met dit verschijnsel?
Ik trainde keepers, en kreeg ook altijd een keeper uit m'n jeugdopleiding :p

Nee maakt volgens mij niets uit, je hebt gewoon geluk gehad. Je had net zo goed een solid scorer kunnen pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De GoT Ratings hebben weer een update gehad en zijn bijgewerkt tot en met ronde 10.

Twee nieuwe leden deze week, Sandyman538 met SandstorM en HTHiaatje met SV Goud. White Stripes halen 1337s United in dat een walkover had, Bad Clusters gaan nipt voorbij aan foray 4 ever en Hoedjevanpapier gaat zowel Aristos FC als Paniohitus voorbij met zijn beste wedstrijd van het seizoen. F.C. GoT heeft seriegenoot Rapididas ingehaald in deze ranglijst, maar in de echte stand is Rapididas nog steeds eerste.

Deze week was 9worlds.net met afstand de beste ploeg (Pielewiepers hadden een walkover) met 81 punten. Ons Belgisch lid Romie (CR Flamengo) staat 2e met 68 punten, voor White Stripes met 67 punten en Nobbe United met 66 punten. Oape City had ook een goede week met 63 punten. Bad Clusters en Hoedjevanpier speelden hun beste wedstrijd van het seizoen met 60 punten, ook Frizza United evenaarde zijn beste wedstrijd met 59 punten, een aantal dat ook gehaald werd door foray 4ever.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zonar schreef op 09 June 2003 @ 15:38:

Twee nieuwe leden deze week, Sandyman538 met SandstorM en HTHiaatje met SV Goud.
Wat is dat toch steeds met die nieuwe leden, ik heb die lui nog nooit op GoT gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

nieuw spelertje gekocht

Per Karlbeck
199 000 Euro, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

conditie niet zo erg want ik moest dat toch nog trainen...

Verder heb ik ook me stadion van 25000 naar 32500 uitgebreid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Wat levert mij deze speler ongeveer op, misschien dat ik hem ga verkopen. Hij begon met 1,5* bij mij en speelt reeds 3*... Het is wel mijn stevige middenvelder, maar ik wil ook mijn stadion uitbouwen, dus ik weet nog niet wat ik doe.

=========
21 jaar

Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Vorm is uitstekend.

[ Voor 3% gewijzigd door doemaarwat op 09-06-2003 19:43 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

138k ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 09-06-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik heb maar besloten om maar van de GOT federatie lid te worden en niet meer bij de ODF (wat is dit een nutteloze fed!)
Oh ja, mijn winger training begint toch wel aardig wat inkomsten te genereren, heb vorige week een winger verkocht voor 2.250.000 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:53
G0009 schreef op 09 June 2003 @ 15:48:
[...]

Wat is dat toch steeds met die nieuwe leden, ik heb die lui nog nooit op GoT gezien!
Dat ik toevallig hier heel vaak kom en niet vaak reageer op berichten, maar wel heel erg veel lees betekent toch niet dat ik niet lid mag worden?!? 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 09 June 2003 @ 22:54:
[...]

Dat ik toevallig hier heel vaak kom en niet vaak reageer op berichten, maar wel heel erg veel lees betekent toch niet dat ik niet lid mag worden?!? 8)7
Vuile lurker! :+
Nou ik vind het wel sociaal als je reageert op vragen/stellingen. Je steekt er zelf toch ook iets van op van al dat lezen? Dan lijkt het me niet meer dan redelijk als je zelf ook een bijdrage levert... Als iedereen was zoals jij, zou dit topic niet eens hebben bestaan!

Verder geen problemen mee dat je lid wordt hoor. :p

[ Voor 38% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-06-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Als ik voortaan denk dat ik nuttige opmerkingen heb dan zal ik dat zeker niet nalaten, zullen we dat afspreken! Maar ik ben wat Hattrick betreft gewoon een newbie en doe pas een half seizoen mee, dan ga ik ook niet iemand iets aanpraten waar ik zelf nog helemaal geen verstand van heb, snap je. Maar als ik antwoorden weet op vragen van users, dan zal ik zeker zo goed mogelijk proberen die te beantwoorden, en zo mijn steentje bij te dragen!

O ja, mooi dat ik toch lid mag worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op 10 June 2003 @ 03:18:
Als ik voortaan denk dat ik nuttige opmerkingen heb dan zal ik dat zeker niet nalaten, zullen we dat afspreken! Maar ik ben wat Hattrick betreft gewoon een newbie en doe pas een half seizoen mee, dan ga ik ook niet iemand iets aanpraten waar ik zelf nog helemaal geen verstand van heb, snap je. Maar als ik antwoorden weet op vragen van users, dan zal ik zeker zo goed mogelijk proberen die te beantwoorden, en zo mijn steentje bij te dragen!

O ja, mooi dat ik toch lid mag worden ;)
Welkom bij de GoT-club :P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Als ik naar www.hattrick.org surf krijg ik een VAGE pagina met "this domain name has been parked"

Ik hoop dat 't alleen voor mij hier geldt omdat ik op school zit, en dat het niets te maken heeft met achterstallige betalingen van hattrick :p ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-06 12:16
Hier werkt het gewoon. :)

Kunnen spelers die onpopulair, opvliegend, vervelend of oneerlijk zijn de teamgeest elke week weer omlaag halen? Of gebeurd dit maar eenmalig bij aankoop?
Heb zelf een paar van dit soort spelers, en merk dat als ik PIC speel mijn teamgeest naar een paar dagen weer zakt van tevreden naar content of kalm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
Janspj schreef op 10 June 2003 @ 11:00:
Hier werkt het gewoon. :)

Kunnen spelers die onpopulair, opvliegend, vervelend of oneerlijk zijn de teamgeest elke week weer omlaag halen? Of gebeurd dit maar eenmalig bij aankoop?
Heb zelf een paar van dit soort spelers, en merk dat als ik PIC speel mijn teamgeest naar een paar dagen weer zakt van tevreden naar content of kalm.
Je teamgeest zakt altijd naar composed toe na enige tijd (of als je er onder zit stijgt ie daar naartoe) Heb geen id hoe dat beinvloed word door de agreeability van je spelers, als je er vanuit gaat dat een clown er voor zorgt dat je ts minder snel daalt zou het misschien ook zo zijn dat nasty etc spelers er voor zorgen dat ie sneller daalt. (weet dit dus niet zeker)

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Vraagje, nu ik lid ben worden mijn ratings vanzelf geupdate in de GoT ratings??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Vanaf volgende week neem ik je team mee in de GoT Ratings en ik zal ook alle eerdere wedstrijden die je dit seizoen gespeeld hebt meenemen.

Verder heeft Tha Noffel Guys mijn uitdaging nog steeds niet aangenomen :(, zodat ik zelf maar een friendly heb aangenomen van een of andere Braziliaan die naar Nederland wil komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Sebs footie team heeft mijn uitdaging nog steeds niet geaccepteerd. Daarom heb ik maar een uitdaging aangenomen om toch te oefenen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

1. (1) Official Dutch Federation – 349 +41 / +13%
2. (2) Hattrick Verslaafden Nederland – 150 +20 / +15%
3. (3) De Stamgasten – 93 +17 / +22%
4. (5) Forza Groningen – 83 +14 / +20%
5. (3) Hattrick-Beginner – 81 +5 / +7%
6. (6) Hattrick Federatie Rotterdam – 66 +14 / +27%
7. (8) AJAX Amsterdam Federation – 56 +25 / +81%
8. (9) Gathering of Tweakers Nederland – 33 +5 / +18%
9. (-) Friesland Federation – 31
10. (10) HT & Soccer Talk – 24 +4 / +20%
10. (--) Haags Bloed – 24
12. (12) PSV Eindhoven Federation – 19 +0
13. (13) HT Deka – 16 +2 / +14%
14. (13) Bataviacup – 15 +1 / +7%
15. (15) Diva's – 13 +0
15. (16) De Dordt Federatie – 13 +5 / +63%
17. (--) PGC – 12
18. (6) Read The F*cking Manual – 11 -41 / -79%
19. (10) Nederlandse Hattrick Promotie Fed – 10 -10 / -50%
20. (22) Federatie der Taalpuristen – 9 +4 / +80%
21. (16) De Nederlandsche Bank – 8 +0
22. (21) Ouderkerk Federatie – 5 +0
22. (18) De Bond voor Rendierenbont – 5 -2 / -29%
22. (19) Willem II – 5 –1 / -17%
22. (20) VV Zuidhorn Altijd Lastig – 5 +0
22. (--) PinkRollator Cup 5
22. (--) HFC-fed 5

Trots ben ik wel een beetje hoor O-) O+ Dat onze federatie de 8ste grootste federatie van Nederland is! :)

En dat allemaal dankzij vele mensen! Die zich hier geweldig voor inzetten!

Bedankt! Zonder jullie was het niet zo een succes! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 10-06-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

No thanks ;)

* NiMu83 is ook wel beetje trots op onze federatie

De oprichter ligt zeker nog steeds met zun luie reet in het warme water van Turkije? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Zonar schreef op 10 June 2003 @ 13:56:
Vanaf volgende week neem ik je team mee in de GoT Ratings en ik zal ook alle eerdere wedstrijden die je dit seizoen gespeeld hebt meenemen.
Hmmm, dan duikel ik bijna de top 10 uit. Althans ik heb me nog niet verdiept in de prestaties van Mankit, maar als ie een speler voor meer dan 2 miljoen pleuro heeft verkocht, zal ie wel veeeeeeeel beter zijn.:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44163

Ik heb net mijn vader ook zo fanatiek gekregen voor Hattrick en hij heeft zich aangemeld. (hij zal het wel ff beter doen dan mij zie hij. :P )

Nu zie ik alleen een klein probleempje dat we op de zelfde ip adres zitten. Ik kan me herinneren dat je dan een mailtje moest sturen naar een gm van hattrick, maar welke gm mag ik dan lastig vallen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ mtm: nederland@hattrick.org

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 10-06-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit bericht kwam van een medespeler in de league van een goede vriend van me. Beetje triest vind ik het :) konden niet tegen het verlies denk ik. Dus hierbij vraag ik of er mensen uit Noord-Brabant zijn die ons willen helpen bij de confrontatie langs de A2.

Press Announcement
6/10/2003 Dreigementen!!
De laatste tijd staat de club in een kwaad daglicht bij een aantal supporters groepen uit Noord-Brabant en omstreken. Dit waarschijnlijk na het voorval van vorige week, namelijk een massale rel bij Templerations. Wij Hardstylers als club houden niet van deze bedreigingen en zijn daarom genoodzaakt het complete Forza Groningen hooligan crew te vragen om hulp tegen deze parasieten uit het zuiden.

HELP HET NOORDEN!!FORZA GRUNN

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 10-06-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44163 schreef op 10 juni 2003 @ 21:17:
Ik heb net mijn vader ook zo fanatiek gekregen voor Hattrick en hij heeft zich aangemeld. (hij zal het wel ff beter doen dan mij zie hij. :P )

Nu zie ik alleen een klein probleempje dat we op de zelfde ip adres zitten. Ik kan me herinneren dat je dan een mailtje moest sturen naar een gm van hattrick, maar welke gm mag ik dan lastig vallen ??
Je hoeft geen mail te sturen, zolang je geen (verdachte) transfers doet onderling is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 17731 schreef op 10 June 2003 @ 22:38:
dit bericht kwam van een medespeler in de league van een goede vriend van me. Beetje triest vind ik het :) konden niet tegen het verlies denk ik. Dus hierbij vraag ik of er mensen uit Noord-Brabant zijn die ons willen helpen bij de confrontatie langs de A2.

[...]

HELP HET NOORDEN!!FORZA GRUNN
Nee sorry, ben wel Noord Brabander maar heb ook een zwak voor Groningen. Als 't nou Twenten waren ofzo, dan was m'n fanclub uiteraard beschikbaar om bij te springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Even een vraagje over cheaters. Ik heb er nog nooit mee te maken gehad, maar ik dacht weet je wat, heb nu toch niks te doen ik kijk gewoon even wat leagues door. Nu zit ik bij een speler die wat 'rare' transfers gedaan heeft. Maar ik weet niet of het zo raar is om hem op te geven als cheater (ik weet het dus niet zeker). Misschien kunnen jullie helpen. Om een paar voorbeelden te geven:

- Op 7 juni speler gekocht voor 105.000, waarde was toen (15.000)
- Op 10 juni zelfde speler verkocht voor 220.000, waarde was toen (18.000)
Het was geen clown of iets dergelijks

- Op 7 juni speler gekocht voor 80.000, waarde was toen (31.000)
- Op 10 juni zelfde speler verkocht voor 160.000, waarde was toen (38.000)
Het was wederom geen clown

Op 27 mei nog 2 spelers verkocht:
- 1e speler verkocht voor 200.000, waarde van de speler was (38.000)
- 2e speler verkocht voor 230.000, waarde van de speler was (56.000)

Ik vond het allemaal wat hoge bedragen... Misschien kunnen jullie mij adviseren of ik dit nu aan moet geven of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Alleen als die transfers tussen 2 clubs plaatsvinden met gebruikers die het zelfde ip hebben en vaak rond dezelfde tijd plaatsvinden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
Anoniem: 34339 schreef op 10 June 2003 @ 15:06:
..
8. (9) Gathering of Tweakers Nederland – 33 +5 / +18%
..
way 2 go iedereen!! :)

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
The Dolf schreef op 11 June 2003 @ 01:18:
Alleen als die transfers tussen 2 clubs plaatsvinden met gebruikers die het zelfde ip hebben en vaak rond dezelfde tijd plaatsvinden.
Dat is dus niet het geval. Maar kan iemand mij uitleggen waarom je vijf keer de waarde voor een speler gaat betalen, als hij dus niet echt speciaal is. (Geen clown en ook niet goed trainbaar, dus geen 17 of 18 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoiets heet cheaten sandyman538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:14

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Dus ga je dat gewoon aanmelden, en dan zie je wel wat er van komt. Het is in ieder geval niet clean.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dat dacht ik dus ook al. Dit is dus de feedback die ik even nodig had! Kan ik dan gewoon een e-mail sturen naar hattrick@nederland.org?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:05
Sandyman538 schreef op 11 juni 2003 @ 16:35:
Dat dacht ik dus ook al. Dit is dus de feedback die ik even nodig had! Kan ik dan gewoon een e-mail sturen naar hattrick@nederland.org?
Ik denk toch eerder naar nederland@hattrick.org

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We kunnen ook een competitie opstarten wie de meeste cheaters vindt (voor een eervolle vermelding in de GoT-Ratings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Karlok[JY-616] schreef op 11 June 2003 @ 17:20:
[...]

Ik denk toch eerder naar nederland@hattrick.org
LOL ;)
Anoniem: 44169 schreef op 11 juni 2003 @ 17:34:
We kunnen ook een competitie opstarten wie de meeste cheaters vindt (voor een eervolle vermelding in de GoT-Ratings).
Ja, is wel een leuk idee.
Of wie de meeste cheaters aangeeft dan, want je weet van tevoren nl. niet of zeker of ze schuldig zijn of evt. al een boete voor hun actie hebben ontvangen.

Probleem is denk ik dat iemand de cheat-hunt moet coördineren, en dan hebben we dus een vrijwilliger nodig...
Iemand die regelmatig de binnengekomen cheaters controleert op dubbele verwijzingen e.d., en die het vervolgens naar de GMs stuurt.

En niet de fout maken die HVN (hattrick verslaafden NL) maakt, namelijk een huntrooster opstellen! Ik sta er zelf ook op, en wordt altijd op momenten ingedeelt dat het me niet uitkomt of dat ik er geen zin in heb.

Misschien wel zinnig om het ff hier te melden dat je bezig bent met hunten anders zitten er misschien 2 op hetzelfde moment te zoeken, zou zonde zijn van de efficiency.

[ Voor 76% gewijzigd door Ronald Koeman op 11-06-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan het toeval zijn dat de eerste 6 cijfers van het ip-adres (de rest wordt niet getoond) hetzelfde zijn. Want dat kom ik errug vaak tegen. Indien dat het geval is, is cheaten moeilijk aan te tonen. Pas vanaf meer dan 2 transacties kan je naar mijn mening aannemen dat er iets niet in de haak is (bij rare bedragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-06 22:36
Anoniem: 44169 schreef op 11 June 2003 @ 17:55:
Kan het toeval zijn dat de eerste 6 cijfers van het ip-adres (de rest wordt niet getoond) hetzelfde zijn. Want dat kom ik errug vaak tegen. Indien dat het geval is, is cheaten moeilijk aan te tonen.
Tuurlijk kan dat toeval zijn. Zo kom ik vanuit het TU/e netwerk 131.155.***.*** maar ook een vriend van me (woont aan de andere kant van Eindhoven) doet mee en heeft dus ook 131.155.***.***. En als mijn overbuurman mee zou doen zou zelfs de eerste 9 cijfers gelijk zijn.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Spannend hoor... sta 2-3 voor tegen Watergraafsmeer Wanderers, met een Hattrick :)

Hmm.. toch nog 4-4 geworden :(

STand in poule E:

team gesp win gelijk loss punten voor tegen saldo
------------------------------------------------------------------------------
1337s United 4 4 0 0 12 19 1 18
FC-Utreg 4 3 0 1 9 16 4 12
Virtual Winners 4 2 1 1 7 14 11 3
W. Wanderers 4 2 1 1 7 13 11 2
FC Tiktak o r 4 0 0 4 0 5 20 -15
FC Knoeiers 4 0 0 4 0 0 20 -20

[ Voor 71% gewijzigd door Ruudboy op 11-06-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslagen 4e speelronde Poule C

RFC Skillz-Bad Clusters 2-5
Martinozen-Oonme's Dreamteam 0-5
HFC Bman-Hoedjevanpapier's XI-tal 0-3

Stand Poule C na 4e speelronde
1. Oonme’s Dreamteam 4 16-3 12
2. Bad Clusters 4 15-6 9
3. Hoedjevanpapier 4 13-6 9
4. RFC Skillz 4 7-13 3
5. HFC Bman 4 4-13 3
6. Martinozen 4 2-16 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het zou kunnen, hadden Oonme's Dreamteam en Bad Clusters hun onderlinge treffen volgende week op 0-0 kunnen laten uitkomen (het FC Groningen-PSV debacle). Daarmee was Oonme zeker van de eerste plek en Bad Clusters zeker van plaatsing bij de laatste 16.

Maar ja.... Dat kan dus niet. Zucht.

En dan wilde ik nog wel de cheaters aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 17:54

grootw

groot, groter, grootw

Visscher - Team Boswar 5-1

Andere wedstrijden WO's:

MVR F1 - FC Jansen 0-5
White Stripes - Tha Noffel Guys 5-0

Hier de stand:

White Stripes 4 3 1 0 10 16 8 8
Visscher 4 3 0 1 9 19 7 12
FC Jansen 4 3 0 1 9 14 4 10
Team Boswar 4 1 1 2 4 9 13 -4
MVR F1 4 0 0 4 0 3 19 -16
Tha Noffel Guys 4 0 0 4 0 1 21 -20

[ Voor 51% gewijzigd door grootw op 11-06-2003 19:40 . Reden: de stand ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 44169 schreef op 11 June 2003 @ 17:55:
Kan het toeval zijn dat de eerste 6 cijfers van het ip-adres (de rest wordt niet getoond) hetzelfde zijn. Want dat kom ik errug vaak tegen. Indien dat het geval is, is cheaten moeilijk aan te tonen. Pas vanaf meer dan 2 transacties kan je naar mijn mening aannemen dat er iets niet in de haak is (bij rare bedragen)
Ja dat kan. Ik heb zelf gemerkt toen ik bij m'n ouders thuis inlogde dat de eerste zes cijfers van m'n ip overeenkwamen met een divisiegenoot. Dat was via een internetaccount bij Wanadoo.nl. Kan me zo voorstellen dat er best veel 56k-ende hattrickers zijn die een account bij Wanadoo hebben.

Je moet ook eigenlijk pas naar de IP's kijken als je een raar transferbedrag hebt gevonden, niet daarvoor al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
grootw schreef op 11 juni 2003 @ 19:36:

Visscher - Team Boswar 5-1

Andere wedstrijden WO's:

MVR F1 - FC Jansen 0-5
White Stripes - Tha Noffel Guys 5-0

Hier de stand:

White Stripes 4 3 1 0 10 16 8 8
Visscher 4 3 0 1 9 19 7 12
FC Jansen 4 3 0 1 9 14 4 10
Team Boswar 4 1 1 2 4 9 13 -4
MVR F1 4 0 0 4 0 3 19 -16
Tha Noffel Guys 4 0 0 4 0 1 21 -20
wel lullig dat er maar een paar echt spelen...gelijk op de zwarte lijst!!
wie gaat door eigenlijk 1/2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 17:54

grootw

groot, groter, grootw

Janspj schreef op 11 June 2003 @ 19:52:
[...]

wel lullig dat er maar een paar echt spelen...gelijk op de zwarte lijst!!
wie gaat door eigenlijk 1/2?
Nummers 1 en 2 en de 4 beste nummers 3 denk ik. Levert dan 16 teams op.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:06

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 44169 schreef op 11 June 2003 @ 19:32:
Als het zou kunnen, hadden Oonme's Dreamteam en Bad Clusters hun onderlinge treffen volgende week op 0-0 kunnen laten uitkomen (het FC Groningen-PSV debacle). Daarmee was Oonme zeker van de eerste plek en Bad Clusters zeker van plaatsing bij de laatste 16.

Maar ja.... Dat kan dus niet. Zucht.

En dan wilde ik nog wel de cheaters aanpakken
Pfff, in tegenstelling tot Hiddink en zijn spelers zal ik wel mijn sportieve plicht doen, ik zal in een 3-4-3 formatie aantreden, mijn bedoelingen moge duidelijk zijn. >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

En ik zal goed opletten dat er inderdaad niet weer een sof op de mat komt. Dus een 0-0 zal niet gebeuren. Al denk ik wel, dat we uiteindelijk gewoon alle drie door gaan naar de volgende ronde. Ik heb deze week in ieder geval met 0-3 gewonnen.

Nu volgende week nog tegen de nummer laatst, de Martinozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Par_Martinos voelde zich heel wat, als koploper in een VI-poule. Hij heeft moeite zijn team te motiveren voor aanstaande woensdag.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslagen poule D:

Tha Groove's - F.C. GoT 3 - 3
Frizza United - Keukenbrigade 5 - 0 wo
Sebs footie team - FC PAARD 0 - 5 wo

Dat brengt de stand op:
D Positie Teamnaam G W D L P GV - GT
1. Frizza United 4 3 1 0 10 19 - 5
2. FC P.a.a.r.d 4 3 0 1 9 15 - 5
3. Tha Groove’s 4 2 2 0 8 15 - 8
4. FC GoT 4 1 1 2 4 12 - 12
5. Sebs footie team 4 1 0 3 3 5 - 16
6. Keukenbrigade 4 0 0 4 0 0 - 20

Volgens mij is dit de stand :) Ik stijg een plekje ten koste van Tha Groove's >:)

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 27306 op 12-06-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 27306 schreef op 12 June 2003 @ 15:23:
Uitslagen poule D:

Tha Groove's - F.C. GoT 3 - 3
Frizza United - Keukenbrigade 5 - 0 wa
Sebs footie team - FC PAARD 0 - 5 wa

Dat brengt de stand op:
D Positie Teamnaam G W D L P GV - GT
1. Frizza United 4 3 1 0 10 19 - 5
2. FC P.a.a.r.d 4 3 0 1 9 15 - 5
3. Tha Groove’s 4 2 2 0 8 15 - 8
4. FC GoT 4 1 1 2 4 12 - 12
5. Sebs footie team 4 1 0 3 3 5 - 16
6. Keukenbrigade 4 0 0 4 0 0 - 20

Volgens mij is dit de stand :) Ik stijg een plekje ten koste van Tha Groove's >:)
pff volgende week WO, maar ik red het toch niet :| Wel slecht hoor...maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whiehiee volgende ronde is wel binnen denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 12 juni 2003 @ 16:16:
whiehiee volgende ronde is wel binnen denk :P
Dat denk je, maar ik pak je gewoon woensdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja lieve mensen het is weer donderdagavond dat betekent dat de got-toto-wedstrijden voor deze week weer beslist zijn

Mighty Murmels - Korreweg Sport
FC Torretjes - Egmond United
Chicken Boys - FC Anoniem
CVP - Viagra Tigers
Tikkie Terug - Knights of the Hokey Pokey
Rapididas - F.C. GoT
FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
HC Ftiero - Frizza United
PH C2 - 1337s United
Vtown - Tha Groove's

SUCCES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Mighty Murmels - Korreweg Sport 2
FC Torretjes - Egmond United 1
Chicken Boys - FC Anoniem 2
CVP - Viagra Tigers 2
Tikkie Terug - Knights of the Hokey Pokey 2
Rapididas - F.C. GoT 2
FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam 2
HC Ftiero - Frizza United 2
PH C2 - 1337s United 2
Vtown - Tha Groove's 2

ik doe ook maar een keer mee voor de lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 - Mighty Murmels - Korreweg Sport
1 - FC Torretjes - Egmond United
3 -Chicken Boys - FC Anoniem
2 - CVP - Viagra Tigers
1 - Tikkie Terug - Knights of the Hokey Pokey
1 - Rapididas - F.C. GoT
2 - FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
2 - HC Ftiero - Frizza United
2 - PH C2 - 1337s United
1 - Vtown - Tha Groove's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 78118 schreef op 12 June 2003 @ 22:27:
3 -Chicken Boys - FC Anoniem
2 - CVP - Viagra Tigers
1 - Rapididas - F.C. GoT
2 - PH C2 - 1337s United
1 - Vtown - Tha Groove's
Wat een vertrouwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe moest ff een risico'tje nemen anders loop ik nooit in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een vraagje.

Ik train nu een aantal weken verdedigen. De vorm van de spelers is de afgelopen weken dramatisch gedaald, zodat ik mij genoodzaakt zie 2 weken algemeen te trainen. Beinvloed het algemeen trainen hetgeen ik reeds als 'verdedigende' training heb opgebouwd?

Of gaat ie als ik weer verdedigen train verder bij waar de spelers gebleven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat gewoon verder waar je gebleven bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Anoniem: 44169 schreef op 13 June 2003 @ 09:15:Ik train nu een aantal weken verdedigen. De vorm van de spelers is de afgelopen weken dramatisch gedaald, zodat ik mij genoodzaakt zie 2 weken algemeen te trainen. Beinvloed het algemeen trainen hetgeen ik reeds als 'verdedigende' training heb opgebouwd?
Zo slecht zijn je spelers toch niet in vorm? Maar hoe hoog is je trainingsintensiteit? Ik heb vernomen dat als dit op 100% staat, de vorm van je spelers over het algemeen hoger is, en mijn spelers zijn behoorlijk in vorm (slechts 2 spelers en de coach zijn lager dan inadequate) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Zonar op 13-06-2003 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn spelers zijn over het algemeen niet slecht in vorm. Deze week zijn er echter 12 spelers in vorm gedaald en 1 in vorm gestegen. Echt bizar. Maar met nog 3 lastige wedstrijden op het eind van de competitie (waarbij ik waarschijnlijk een aantal MOTS-en om me oren ga krijgen), moet de vorm verbetert worden.

De trainingsintensiteit heb ik ingesteld op 95%. Bij 100% heb je meer kans op blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 Mighty Murmels - Korreweg Sport
1 FC Torretjes - Egmond United
2 Chicken Boys - FC Anoniem
1 CVP - Viagra Tigers
1 Tikkie Terug - Knights of the Hokey Pokey
1 Rapididas - F.C. GoT
2 FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
2 HC Ftiero - Frizza United
2 PH C2 - 1337s United
1 Vtown - Tha Groove's

Hier weer mijn rijtje van deze week.
Kijken of ik het kunstje van vorige week weer kan herhalen (alle 10 goed !!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen levels hoger bij mijn verdedigende training. wel 9 mensen in vorm omhoog en maar 2 omlaag dus dat valt mee. Eind seizoen bij elkaar 6 excellent verdedigers getraind denk ik, misschien zelfs 1 formidable. Niet slecht voor div VI, moet kampioen worden :) en volgend seizoen met een goede league gelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
1 - Chicken Boys - FC Anoniem
2 - CVP - Viagra Tigers
3 - Rapididas - F.C. GoT
2 - PH C2 - 1337s United
1 - Vtown - Tha Groove's

Trainingsupdate was lekker, vorm is ongeveer gelijk gebleven en scoren +3 :9~ Nu die spelers nog zien te verkopen zodat ik mijn middenveld wat kan versterken.

[ Voor 3% gewijzigd door Zonar op 13-06-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Zonar schreef op 13 juni 2003 @ 17:10:
2 - CVP - Viagra Tigers
3 - Rapididas - F.C. GoT
1 - FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
1 - HC Ftiero - Frizza United
1 - PH C2 - 1337s United
1 - Vtown - Tha Groove's

Trainingsupdate was lekker, vorm is ongeveer gelijk gebleven en scoren +3 :9~ Nu die spelers nog zien te verkopen zodat ik mijn middenveld wat kan versterken.
Jij denkt dat ik tegen PH C2 ga verliezen? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
devv05 schreef op 13 June 2003 @ 17:21:Jij denkt dat ik tegen PH C2 ga verliezen? :D :D
eeuhm... Foutje, bedankt |:(

Heb het al veranderd, is het zo beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Zonar schreef op 13 juni 2003 @ 17:37:
[...]

eeuhm... Foutje, bedankt |:(

Heb het al veranderd, is het zo beter ;)
Zelf weten hoor, maar het had je sowieso 1 punt gekost ;)

Ga deze wedstrijd MOTSen, dan haal ik goed middenveld en zijn hoogste is matig.. Als ik deze win ben ik kampioen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

1 weekje verdedigen getrained en zie:

Coen Hetterscheidt
154 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 27593 schreef op 14 June 2003 @ 10:56:
1 weekje verdedigen getrained en zie:

Coen Hetterscheidt
154 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

8-)
Leuke speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
vraagje, heb 2 populaire spelers en wil er een verkopen..
welke zal ik houden?

Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Een populair persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik zou die met iets meer ervaring houden (zwak dus).

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

is het niet zo dat je teamspirit onderuit kan gaan als je een populaire gast verkoopt? in dat geval zou ik het doen vlak voor de seizoenswissel, daarna wordt de spirit toch weer gereset :)

edit: nieuwe pagina= toch maar ff quote erbij :)
Janspj schreef op 14 June 2003 @ 14:03:
vraagje, heb 2 populaire spelers en wil er een verkopen..
welke zal ik houden?

Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Een populair persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

[ Voor 54% gewijzigd door j_du_pee op 14-06-2003 14:32 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
Kan best maar dat maakt verder niet uit, speel toch vaak PIC. :)
Net nieuwe speler gekocht voor 110 000:

Alfons Riner (11836260)
23 jaar, zwak vorm, gezond

Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Schweiz
vastgestelde waarde: 151 000 Euro
Loon: 1 560 Euro/week
Eigenaar: Internazionale Gizonase
Waarschuwingen: 1

Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

heb er nu 3 uit zwitserland rond lopen, kan je best leuke spelers halen daar niet echt duur..

[ Voor 8% gewijzigd door Janspj op 14-06-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als iedereen de stats van spelers gaat posten die hij/zij heeft gekocht dan krijg je een erg onoverzichtelijk topic. Een keertje kan geen kwaad maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
hmm ok een keertje dan, was meer bedoelt als een tip dat de spelers daar best wel goedkoop zijn. :)
wat wel vaag is, is dat HAM deze speler als aanvaller ziet..had hem toch echt als vleugelaanvaller gekocht..alleen ff paar weken conditie trainen

[ Voor 43% gewijzigd door Janspj op 14-06-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Janspj schreef op 14 juni 2003 @ 17:25:
hmm ok een keertje dan, was meer bedoelt als een tip dat de spelers daar best wel goedkoop zijn. :)
wat wel vaag is, is dat HAM deze speler als aanvaller ziet..had hem toch echt als vleugelaanvaller gekocht..alleen ff paar weken conditie trainen
zwak, matig, redelijk, goed, uitstekend
da's een weekje of 5
Voor eenzelfde speler met uitstekende conditie betaal je misschien 50.000 meer maar het scheelt je 5 weken trainen op een vaardigheid waar je veel meer aan kan verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
voor 1 speler mischien ja, maar heb nog 2 anderen pas aangekochten middenvelders met slechte conditie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
2 - CVP - Viagra Tigers
2 - Rapididas - F.C. GoT
1 - FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
2 - PH C2 - 1337s United
2 - Vtown - Tha Groove's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GOT CUP PAGINA UPDATE

De gehele site is upgedate! http://www32.brinkster.com/hattrickusers/

Het wedstrijdschema voor de laatste poule ronde 18 juni 2003:

Poule A
Oape City - Beuker United
Gst’s - FC Dolf
Pluimmakers - Pielewiepers
Poule B
Sunclub Marmaris - Fiets em d’r in
Nobbe United - Paniohitus
Harlem Hattricks - Martin’s Team
Poule C
HFC Bman - RFC Skillz
Bad Clusters - Oonme’s Dreamteam
Hoedjevanpapier - Martinozen
Poule D
Sebs footie team - Tha Groove’s
FC GoT - Keukenbrigade
FC Paard - Frizza United
Poule E
FC-Utreg - Watergraafsmeer Wanderers
Virtual Winners - 1337s United
FC Tiktak over rechts - FC Knoeiers
Poule F
MVR F1 - White Stripes
Tha Noffel Guys - Team Boswar
FC Jansen - Visscher

Ook alle standen zijn te zien op de site!

(excuses voor het weinig up to date houden, maar devv en ik hadden beide last van het schoolziekte+weinig tijd :P, maar nu kan in ieder geval ik me weer voor 100% inzetten voor de cup.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2- Mighty Murmels - Korreweg Sport
3- FC Torretjes - Egmond United
2- Chicken Boys - FC Anoniem
2- CVP - Viagra Tigers
3- Tikkie Terug - Knights of the Hokey Pokey
2- Rapididas - F.C. GoT
2- FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
2- HC Ftiero - Frizza United
2- PH C2 - 1337s United
2- Vtown - Tha Groove's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

W00t ik ben blij! Keeper kopen?

Noël Themen (12824686)
20 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die temperamentvol is en rechtvaardig.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 176 000 Euro
Loon: 1 500 Euro/week
Eigenaar: Catenaccio
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Ik dacht laat ik eens een keeper promoveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Hattrick down op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whiehieeee eindelijk een goede speler

René Eijck (12849819)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een sympatiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 136 000 Euro
Loon: 1 160 Euro/week
Eigenaar: Frizza United
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

O+ O+ :> :> :+ :+ 8)7 8)7 B) B)

als iemand intresse hebt hij komt vanavond op de transferlijst :D

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 15-06-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 78118 schreef op 15 June 2003 @ 09:26:

als iemand intresse hebt stuur maar een ht mailtje want ik ga m verkopen
Huh, hoezo, de speler gaat toch altijd naar de hoogste bieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

2 Mighty Murmels - Korreweg Sport
1 FC Torretjes - Egmond United
2 Chicken Boys - FC Anoniem
1 CVP - Viagra Tigers
2 Tikkie Terug - Knights of the Hokey Pokey
2 Rapididas - F.C. GoT
2 FC Knoeikoekuh - OO0nMe's Dreamteam
2 HC Ftiero - Frizza United
2 PH C2 - 1337s United
1 Vtown - Tha Groove's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 78118 schreef op 15 June 2003 @ 09:26:
whiehieeee eindelijk een goede speler

René Eijck (12849819)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

O+ O+ :> :> :+ :+ 8)7 8)7 B) B)

als iemand intresse hebt hij komt vanavond op de transferlijst :D
Heb wel interesse maar hangt af van de vraagprijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zet hem erop voor 99 duizend

edit *hij staat er nu op*

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 15-06-2003 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Heb m'n jeugdspeler van vorige week te koop gezet: 17 jarige passable playmaker met matig verdedigen en weak passen. Misschien iets voor de mensen hier die playmaking trainen? Vraagprijs 1000 euro :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 15-06-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39
speler id..?

Hmm.. met PIC ruststand 6-0 voor.. :) Gaat erg goed, met 4 doelpunten van mijn club en competitiescoorder. Hij staat inmiddels al op 23. Zijn er ook lijsten van topscoorders van de gehele divisie en gehele hattrcik land?>

[ Voor 91% gewijzigd door koentjuh op 15-06-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik sta gewoon 0-3 voor tegen de nummer 1 :D Dus Thije...die krat pils heb je gewonnen van Rapididas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 15 juni 2003 @ 20:46:
Ik sta gewoon 0-3 voor tegen de nummer 1 :D Dus Thije...die krat pils heb je gewonnen van Rapididas :P
Jah goed he!! :) Ik wist het wel :)

Ik sta 4-0 voor...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 15-06-2003 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

2-1 voor in de rust tegen de nummer 2. Als ik hem win dan ben ik kampioen. Spannende wedstrijd. Vorige keer 3-2 gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 15 juni 2003 @ 20:52:
[...]

Jah goed he!! :) Ik wist het wel :)
Ik hoor gewoon kampioen te worden...Alleen die periode van vormverlies heeft mij weerhouden van de titel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

4-0 voor, maar al wel 2 geblesseerden.....

De topscorerslijst van Nederland :

Competitie goals van het seizoen - Nederland

1. Travis Jones PSCK 95
2. Hilario Ambrona Lommerich 85
3. Charles Hamlin bohemian haag 50
4. Joop Jongsma Ado20 Het 3e 33
5. Armand Gheorghe F.C. Greaters 31
6. Håkan Bokén richmania 30
7. Jordan Scholten Rapididas 29
8. Jurjen van den Hoven SchopJeRot 29
9. Mischa Smit Lightning Crashe 29
10. Willem Kamerling De Elf Maradona' 29
11. Wouter van Vliet Baco team 28
12. Sander van der Hall De Elf Maradona' 28
13. Mitchell Bosschieter Hoofddorp United 28
14. Maximilian Wessels Sporting Haarlem 28
15. Rudi Carstens De Soepstengels 28

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.