Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:18
Janspj schreef op 02 juni 2003 @ 15:37:
vraagje, ik heb een uitstekende middenvelder met slecht passen, en heb ook een redelijke middenvelder met redelijk passen
welke is beter? of is het ongeveer gelijk?
Uitstekende middenvelder is VEEL beter! Passing en defending wordt mijns inziens zwaar overschat. Ik zou zeggen dat de verhouding positiespel:passen:verdedigen ongeveer 6:1:1 is ipv 3:1:1. En dat dat voor een aanvallende middenvelder dan 5:2:0,5 wordt. (ongeveer dus!)

Maar da's mijn mening. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

6-1 gewonnen. Wel op het verkeerde moment geMOTSt. Dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Ohh jammer ik was kennelijk te lat met uitdagen voor de GoT cup.. ik zi momenteel op Kreta.. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Ik hanteer voor de middenvelders, positiespel: passen: verdedigen, 60%: 20%:20%
Dit zijn de dezelfde verhoudingen die Hattrick Assistant Manager hanteert.

Verder vind ik het aantal te behalen sterren wel wazig. Zo kan ik met een winger met als cijfer een 4.1 (volgens HAM) 2,5 sterren halen (conditie en vorm uitstekend), terwijl een middenvelder met een 4.6 nimmer 2,5 sterren kan halen (ook niet met conditie en vorm uitstekend). Dat begint pas bij een 4.8. Een middenvelder met een 5.6 kan weer maximaal 3 sterren halen.

Weet iemand waar die grenzen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

het kan ook aan hett weer liggen (en de daaraan gerelateerde speciale skills).

is het trouwens mogelijk dat een speler 2 speciale skills heeft? i.p. zou het moeten kunnen maar heb het nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 02 June 2003 @ 21:12:
het kan ook aan hett weer liggen (en de daaraan gerelateerde speciale skills).

is het trouwens mogelijk dat een speler 2 speciale skills heeft? i.p. zou het moeten kunnen maar heb het nooit gezien.
Volgens mij kan dat niet...Een speler heeft of 0 of 1 special skill...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 19:00
Ik vind het wel leuk dat Yared nu voor de Toto de laagste score krijgt, maar krijg ik dan ook nog punten voor de weken dat ik niet heb meegespeeld? Want anders is dit een soort competitie vervalsing...

Maar dat is mijn mening....

Gister trouwens met 3-0 verloren tegen een MOTS-ende tegenstander, nu wordt het nog knokken voor de 4e plek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 21:39
Is er ook een proggie wat ongeveer laat zien wat de gevoglen zijn van PICen tegen je tegenstander, hoe groot de kans van winst dan is enzo. Aangezien ik eerste sta ( 1 punt voor) En mag dus GEEN punten verliezen, maar de 2na laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 3 (wil ik MOTSen) en de laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 2 en wil ik dus ook MOTSen, maar om de teamgeest dus goed te houden, moet ik de komende twee wedstrijden dus PICen (moet de overige drie wedstrijden tegen de nummer 6,7 en 8 ) en daar wil ik dus geen punten tegen verliezen. De laatste 3 wedstrijden gewoon normaal gespeeld en dan wil ik met 9-0,10-1 en 7-0 van de nummers 4 en 5. Verwacht dus normaal ik met zulke cijfers te winnen. Kan ik dan veilig PICen? mijn middenveld is normaal slecht of zwak end at van hun waardeloos of rampzalig... Ik kan me alleen niet permiteren punten te verliezen, aangezien ik kampioen wil worden.. !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou het pas doen als je middenveld 3 stappen beter is (bij normale wedstrijdomstandigheden). Gemiddeld gaat je middenveld 2 stappen achteruit. En het bepaald toch over het algemeen welk team het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
koentjuh schreef op 02 juni 2003 @ 22:03:
Ik kan me alleen niet permiteren punten te verliezen, aangezien ik kampioen wil worden.. !!
Wie niet? O-)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

grooviee17 schreef op 02 juni 2003 @ 21:53:
Ik vind het wel leuk dat Yared nu voor de Toto de laagste score krijgt, maar krijg ik dan ook nog punten voor de weken dat ik niet heb meegespeeld? Want anders is dit een soort competitie vervalsing...

Maar dat is mijn mening....
Waar heb ik dit eerder gehoord

@ G0009 misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ik mis ook een weekje toto punten wegens omstandigheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

ik zal die van yared er wel afhalen ;) vanaf volgend seizoen maak ik er wel een paar regels over als je niet kan invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118 schreef op 02 June 2003 @ 22:34:
ik zal die van yared er wel afhalen ;) vanaf volgend seizoen maak ik er wel een paar regels over als je niet kan invullen
Hehe :) LOL :) De makkelijkste oplossing ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 02-06-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik heb gewoon 2 accounts op zowel hattrick als GoT, valt het op? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
koentjuh schreef op 02 juni 2003 @ 22:03:
Is er ook een proggie wat ongeveer laat zien wat de gevoglen zijn van PICen tegen je tegenstander, hoe groot de kans van winst dan is enzo. Aangezien ik eerste sta ( 1 punt voor) En mag dus GEEN punten verliezen, maar de 2na laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 3 (wil ik MOTSen) en de laatste wedstrijd moet ik tegen de nummer 2 en wil ik dus ook MOTSen, maar om de teamgeest dus goed te houden, moet ik de komende twee wedstrijden dus PICen (moet de overige drie wedstrijden tegen de nummer 6,7 en 8 ) en daar wil ik dus geen punten tegen verliezen. De laatste 3 wedstrijden gewoon normaal gespeeld en dan wil ik met 9-0,10-1 en 7-0 van de nummers 4 en 5. Verwacht dus normaal ik met zulke cijfers te winnen. Kan ik dan veilig PICen? mijn middenveld is normaal slecht of zwak end at van hun waardeloos of rampzalig... Ik kan me alleen niet permiteren punten te verliezen, aangezien ik kampioen wil worden.. !!
Je zou hattrick match-calculator kunnen gebruiken. De maker claimt dat ie 75-90% nauwkeurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 02 juni 2003 @ 22:51:
[...]

Ik heb gewoon 2 accounts op zowel hattrick als GoT, valt het op? :p
Het begint op te vallen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iedereen de groeten van yared uit turkije! helaas heeft hij deze week een andere friendly geregeld hij d8 namelijk dat het een knock out systeem was bij de got cup dus d8 al uitgeschakeld te zijn. Volgende week zal ie gewoon weer accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Het is toch ook verdomme van de gekke dat je voor een speler van 1000000 2379000 bied en er een Zweed met 5000000 overheen knalt ... god#$&^%$ voor hem is dat een scheintje zeker ... Ik heb wel 6000000 cash nu, maar om dat allemaal aan 1 speler op te maken vind ik ook maar .. :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
  • Laatst online: 13-10-2022
Anoniem: 42423 schreef op 03 June 2003 @ 18:38:
Het is toch ook verdomme van de gekke dat je voor een speler van 1000000 2379000 bied en er een Zweed met 5000000 overheen knalt ... god#$&^%$ voor hem is dat een scheintje zeker ... Ik heb wel 6000000 cash nu, maar om dat allemaal aan 1 speler op te maken vind ik ook maar .. :/ :|
Wat voor speler was dat wel niet :?

9worlds.net @ hattrick.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ermmm Brilliant playmaker van 19

Met verder niet echt noemenswaardige stats

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 03-06-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Omdat het zo rustig is even een polletje :)

Poll: Hou oud ben je? :)
10 tot 14 jaar
14 tot 18 jaar
18 tot 22 jaar
22 tot 26 jaar
26 en ouder
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2427&layout=2&sort=prc

Ben 20 trouwens (14 juni dan :) )

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 03-06-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 00:10
Mijn nieuwe spelertje:
Albert Villalva (7109974)
22 jaar, matig vorm, gezond

Een vervelend persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: España
vastgestelde waarde: 339 000 Euro
Loon: 2 784 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Hoop mn gauw op uitstekend playmaking te hebben.. haalt nu 3 ster maar bedoeling is natuurlijk m een stukkie door te trainen naar 3,5/4 ster :)

Kostte 3 ton overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lekker spelertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm vind het maar zonde.... al 22 en nog vervelend en matig leider ook.
Ik ben gewoon niet zo happig op van die vervelende types :).

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 04-06-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86121

Ik wil zelf een tooltje schrijfen voor Hattrick. Er zijn diverse programma's die inloggen op de hattrick site en daar een .hrf file downloaden, zodat je alle spelers ziet en wat team eigenschappen.
Weet iemand hoe ik dit kan downloaden??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je supporter bent krijg je er dit als extra optie bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ey vraagje, ik kwam via series spy in HAM er achter dat een team bij mij in de poule een vrij hoog bedrag heeft ontvangen voor een speler bij een transfer. Dit vond ik raar, zeker omdat hij nog een speler verkochte heeft, ook voor een fors bedrag allebei aan de zelfde club. Aan gezien het spelers waren die hij vanaf het moment dat hij een team gekregen heeft (21-5, dus zeg 3 weken geleden) lijkt het me stug dat het zulke goeie spelers waren,want mijn eigen sterspeler is niet eens zo goed en dat is er ook een die ik vanaf het moment dat ik een team kreeg heb.

Ik ging dus even verder zoeken en toen zag ik dat de kopende partij pas sinds 29-5 een team heeft, dus ik ga er van uit dat die ook niet echt de financiële middelen heeft om die prijs te betalen voor die spelers. Toen ging ik even de ip adressen controleren van de laatste 5 logins. En het viel mij op dat de dat tijden van de laatste 2 logins vlak bij elkaar liggen en de eerste 2 getallen van de IP's exact hetzelfde zijn. kan/moet/mag ik hier voor zo'n GM over aanspreken? of is het gewoon toeval allemaal en moet ik niet zo jaloers zijn dat zij wel geld genoeg hebben of kwijt willen zijn voor zulke transfers? Maar, nogmaals, ik vind het wel een beetje absurd hoeveel mijn poule genoot ontvangen heeft voor zijn speler's...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aangeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Nog even een vraagje, word een speler alleen beter in zijn positie als je hem daarop traint? of ook als je hem op die positie laat spelen??? bijvoorbeeld mijn poor keeper, word-ie ooit beter als ik hem vaak laat keepen? of moet ik hem echt daarop trainen?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke speler wordt met elke training beter, alleen is het wel MINIMAAL! En dan bedoel ik dus dat als je positiespel traint, ALLE spelers ook in de verdediging en aanval op positiespel worden getraind... Dit is alleen minder.

Mijn keeper was vooruit gegaan met keepen toen ik Algemeen trainde, en een aanvaller ging bij mij vooruit toen ik positiespel trainde. (op positiespel dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Anoniem: 34339 schreef op 04 June 2003 @ 16:34:
Elke speler wordt met elke training beter, alleen is het wel MINIMAAL! En dan bedoel ik dus dat als je positiespel traint, ALLE spelers ook in de verdediging en aanval op positiespel worden getraind... Dit is alleen minder.

Mijn keeper was vooruit gegaan met keepen toen ik Algemeen trainde, en een aanvaller ging bij mij vooruit toen ik positiespel trainde. (op positiespel dus).
Thije, Thije...
dit is een beginner, maak het hem nou niet te moeilijk! ;)

In principe wordt je keeper alleen getraind als je op keepen traint en ook als keeper opgesteld stond. Dat klinkt misschien logisch, maar er zijn spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Lees de regels op de HT-pagina eens goed door, en check de links in het eerste bericht van dit topic.

@Thije: Als je algemeen traint worden je keepers ook een beetje getraind, dat staat in de regels. Dat met je aanvaller die vooruitging in positiespel is HEEL VEEL geluk, want de stijging is minimaal zoals je zelf al aangaf. Dat maak je maar een paar keer in je HT-carriere mee dat zoiets gebeurd, is alleen maar verwarrend voor beginnelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

OKe dan sta 3-0 voor tegen Sebs footie team:
In de 36e minuut zette F.C. zichzelf op een 2 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Sjors Bonnink, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. In de 36e minuut zette F.C. zichzelf op een 3 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Jonas Derks, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof.
Zoek de verschillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb af en toe wel eens het idee dat er een bug in Hattrick zit. Dezelfde omschrijvingen kan natuurlijk, want die zijn niet oneindig. Wel gebeurd het relatief erg veel dat er in dezelfde minuut 2x gescoord wordt.

Zit je 90 minuten naar je verslag te staren, gebeurt er 89 minuten niets en ineens........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-06 12:16
Wat hebben die spelers van mijn!!
Al 4 gelekaarten, en een blessure...wel 1-2 voor.
Nu 1 keer rood...vaag
lol

Na een mooie pass uit het achterveld, kwam Gogu Crãcan helemaal vrij in het strafschopgebied in de 67 minuut. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie schoot hij huizenhoog over.
Na een mooie pass uit het achterveld, kwam Dimitri Kaelen helemaal vrij in het strafschopgebied in de 75 minuut. Hij had moeten scoren, maar waarschijnlijk door een gebrek aan concentratie schoot hij huizenhoog over.

[ Voor 90% gewijzigd door Janspj op 04-06-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-06 22:36
Windhoosje schreef op 04 juni 2003 @ 18:16:
OKe dan sta 3-0 voor tegen Sebs footie team:

[...]

Zoek de verschillen :P
Andere speler ;) Mag ik nu door voor de koelkast? :)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

De meest vage cijfers met Preddie:

De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Paniohitus, met een indrukwekkende 97 procent balbezit.

Is 97% niet een beetje veel?, dat zou betekenen dat de tegenpartij de bal in 45 min ongeveer 1m20 gehad heeft....

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslagen poule C 3e ronde

Bad Clusters- HFC Bman 4-1 })
Oonme's Dreamteam-Hoedjevan papier's XI-tal 4-2
RFC Skillz-Martinozen 4-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Preddie schreef op 04 June 2003 @ 19:04:
De meest vage cijfers met Preddie:

Is 97% niet een beetje veel?, dat zou betekenen dat de tegenpartij de bal in 45 min ongeveer 1m20 gehad heeft....
Dat heb ik een keer gehad met 100% balbezit. Het gebeurde in deze match:6144307.

Maar dat lukte deze keer niet, zoals de uitslag liet zien. Mijn gepromoveerde jeugd is nog niet klaar voor de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 18:06

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 44169 schreef op 04 June 2003 @ 19:27:
Uitslagen poule C 3e ronde

Bad Clusters- HFC Bman 4-1 })
Oonme's Dreamteam-Hoedjevan papier's XI-tal 4-2
RFC Skillz-Martinozen 4-0
En dat brengt de stand op:

Poule C
1. Oonme’s Dreamteam 3 11-3 9
2. Bad Clusters 3 10-4 6
3. Hoedjevanpapier 3 10-6 6
4. RFC Skillz 3 5-8 3
5. HFC Bman 3 4-10 3
6. Martinozen 3 2-11 0

btw, uitstekend middenveld met normal, TS tikt best hard aan :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
en wie roXorz de benecup ?

http://www.geocities.com/benecup/3RanglijstBNC3.html

Volgende week tegen de nr 2 van belgie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Uitslagen poule D ronde 3:

FC GoT - Sebs footie team 6 - 0 >:)
Keukenbrigade - FC Paard 0 - 5
Tha Groove’s - Frizza United 4 - 4

Dat brengt de stand op:
D Positie Teamnaam G W D L P GV - GT
1. Frizza United 3 2 1 0 7 14 - 5
2. Tha Groove’s 3 2 1 0 7 12 - 5
3. FC P.a.a.r.d 3 2 0 1 6 10 - 5
4. FC GoT 3 1 0 2 3 9 - 9
5. Sebs footie team 3 1 0 2 3 5 - 11
6. Keukenbrigade 3 0 0 3 0 0 - 15

Asje Thije...volgens mij moet het zo kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27306

Volgens mij klopt ie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zow ... Ik heeft ff inkopen gedaan :D

team: HARDTRANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
Anoniem: 42423 schreef op 05 June 2003 @ 01:20:
Zow ... Ik heeft ff inkopen gedaan :D

team: HARDTRANCE
Heej jij zit in mijn ouwe div :) *zwaait*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:)

Jammer trouwens dat ik PICte, anders zat ik nu bij de laatste 8 van de KNVB beker. Met PIC een outstanding midfield (voorheen brilliant, maar had net een formidable playmaker verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 17:54

grootw

groot, groter, grootw

Uitslagen Poule F ronde 3:

White Stripes - Visscher 5-3
Team Boswar - FC Jansen 1-2 :(

MVR F1 en Tha Noffel Guys hebben geen wedstrijd gespeeld.
Volgens mij zijn ze inmiddels allebei afgehaakt.

De nieuwe stand in poule F:

1. White Stripes 3 2 1 0 7 11 - 8
2. Visscher 3 2 0 1 6 14 - 6
3. FC Jansen 3 2 0 1 6 9 - 4
4. Team Boswar 3 1 1 1 4 8 - 8

5. MVR F1 2 0 0 2 0 3 - 9
6. Tha Noffel Guys 2 0 0 2 0 1 - 11

Het lijkt me trouwens eerlijk om wedstrijden die reeds gespeeld zijn tegen een ploeg die inmiddels afgehaakt is alsnog om te zetten in een 5-0 nederlaag voor de afgehaakte ploeg.
Zo krijg je geen vertekend beeld bij de doelsaldo's en gaat de competitie echt tussen de ploegen die wel meedoen.

Misschien een suggestie voor een poll?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

grootw schreef op 05 juni 2003 @ 13:16:
[..]

Misschien een suggestie voor een poll?
be my guest... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

G0009 schreef op 04 juni 2003 @ 16:46:
[...]

@Thije: Als je algemeen traint worden je keepers ook een beetje getraind, dat staat in de regels. Dat met je aanvaller die vooruitging in positiespel is HEEL VEEL geluk, want de stijging is minimaal zoals je zelf al aangaf. Dat maak je maar een paar keer in je HT-carriere mee dat zoiets gebeurd, is alleen maar verwarrend voor beginnelingen.
Laat ik nou dit seizoen begonnen zijn en mijn middenveld vanaf het begin aan het trainen zijn op positiespel. En laat nu net de eerste die in positiespel stijgt mij aanvaller zijn :) Ik begon al te twijfelen of ik hem niet per ongeluk op het middenveld had opgesteld...wel vreemd ff. Ben je je middenveld aan het trainen wordt je aanvaller sterker op positiespel. Ik ben er overigens wel erg blij mee moet ik zeggen. Mijn aanvaller heeft nu zomaar matig op positiespel.

Heeft het trouwens zin om hem nu verder door te trainen op positiespel? Zijn scoren is nu redelijk en daar train ik niet zo vaak op. Hij is 23 jaar...

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6/5/2003 Sold a player and received 99 000 Euro
6/5/2003 Team spirit fell when one of the players left and the remaining squad started to worry about the future.

kan iemand mij die laatste zin duidelijk maken? de logica er achter? Als iemand weggaat moeten ze juist meer vertrouwen in de toekomst krijgen, omdat ze juist meer kans maken om in de basis te komen. Weet ook wel dat het verder niet veel uitmaakt, maar vindt de tekst zelf gewoon nergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 05 June 2003 @ 21:24:
6/5/2003 Team spirit fell when one of the players left and the remaining squad started to worry about the future.

kan iemand mij die laatste zin duidelijk maken? de logica er achter? Als iemand weggaat moeten ze juist meer vertrouwen in de toekomst krijgen, omdat ze juist meer kans maken om in de basis te komen. Weet ook wel dat het verder niet veel uitmaakt, maar vindt de tekst zelf gewoon nergens op slaan.
Tuurlijk niet...ze worden juist bang om ook verkocht te worden en dus ze niet meer bij jou team mogen spelen...

* NiMu83 vind het logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windhoosje schreef op 05 June 2003 @ 21:33:
[...]

Tuurlijk niet...ze worden juist bang om ook verkocht te worden en dus ze niet meer bij jou team mogen spelen...

* Anoniem: 17731 vind het logisch :)
volgens mij is juist iedereen bang die tegen me moet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen het is weer tijd voor de ToTo!
De puntentelling telt alleen als je hem invult voor zondag 8 uur!!!

Korreweg Sport - N.V.F.
FC P.P.S. - Fust Athletic
Toppers - The Fatal Females
Supernatural - Grunn Boer'n
Knights of the Hokey Pokey - Fc Oudeland
Holland FC - White Stripes
Fiets 'em d'r in - Bald Eagle
RELAX - Hoedjevanpapier's XI
Stomp FC - Team Boswar
F.C. GoT - De Vries BV

Succes iedereen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
doemaarwat schreef op 05 June 2003 @ 20:00:
[...]

Laat ik nou dit seizoen begonnen zijn en mijn middenveld vanaf het begin aan het trainen zijn op positiespel. En laat nu net de eerste die in positiespel stijgt mij aanvaller zijn :) Ik begon al te twijfelen of ik hem niet per ongeluk op het middenveld had opgesteld...wel vreemd ff. Ben je je middenveld aan het trainen wordt je aanvaller sterker op positiespel. Ik ben er overigens wel erg blij mee moet ik zeggen. Mijn aanvaller heeft nu zomaar matig op positiespel.

Heeft het trouwens zin om hem nu verder door te trainen op positiespel? Zijn scoren is nu redelijk en daar train ik niet zo vaak op. Hij is 23 jaar...
Het is rendabeler om jongere/betere spelers te trainen. dus 17-19 jarigen die minimaal redelijk zijn, maar als je niets beters hebt....
Anoniem: 17731 schreef op 05 juni 2003 @ 21:24:

Bang om verkocht te worden, en weinig vertrouwen in de toekomst van het team omdat die "geweldige" speler zo belangrijk was voor je team.

Edit:
Wat is de training weer langzaam vandaag :(

[ Voor 33% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-06-2003 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 17:14

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 Korreweg Sport - N.V.F.
1 FC P.P.S. - Fust Athletic
2 Toppers - The Fatal Females
1 Supernatural - Grunn Boer'n
1 Knights of the Hokey Pokey - Fc Oudeland
1 Holland FC - White Stripes
1 Fiets 'em d'r in - Bald Eagle
2 RELAX - Hoedjevanpapier's XI
2 Stomp FC - Team Boswar
1 F.C. GoT - De Vries BV

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Me trainingupdate was niet echt bijzonder....Een verdediger in spelmaken omhoog terwijl ik hem niet train :)
Verder een vormchange van +2/-10 :(
Deze week maar weer een weekie algemeen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

AAAH, gvd, iets klopt hier niet, 2 gasten waarvan ik dacht dat ze al bijna uitstekend scoren hebben, zijn na 3 weken nog steeds niet lvl up, maar opeens mijn 18 jarige naar formidable.... :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
2 Korreweg Sport - N.V.F.
3 FC P.P.S. - Fust Athletic
3 Toppers - The Fatal Females
2 Holland FC - White Stripes
2 Stomp FC - Team Boswar
1 F.C. GoT - De Vries BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

2 Stomp FC - Team Boswar
1 F.C. GoT - De Vries BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
grootw schreef op 05 June 2003 @ 13:16:
MVR F1 en Tha Noffel Guys hebben geen wedstrijd gespeeld.
Volgens mij zijn ze inmiddels allebei afgehaakt.
Ik heb Tha Noffel Guys wel uitgedaagd voor een friendly, maar tot nu toe heeft hij niet gereageerd. Na 30 mei heeft hij ook niet meer ingelogd. Als de wedstrijd maandag nog niet geregeld is ga ik op zoek naar een andere tegenstander.

Trainingsupdate was lekker :) Een van de twee 24 jarige aanvallers is naar excellent gegaan, net als een van de twee nieuwe aanwinsten 8) Zoals elke week is de vormdaling in de verdediging doorgegaan (+1/-2) terwijl het team als geheel wel is gestegen (+7/-4)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen ik heb mijn nickname veranderd van Windhoosje naar Brainpower. Dus ik heb dezelfde naam als op HT!!!

[ Voor 10% gewijzigd door NiMu83 op 07-06-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Brainpower schreef op 07 June 2003 @ 10:14:
Mensen ik heb mijn nickname veranderd van Windhoosje naar Brainpower. Dus ik heb dezelfde naam als op HT!!!
Ey, hoe doe je dat, ik wil m'n nickname ook laten veranderen in Ronald_Koeman :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 07 June 2003 @ 11:54:
[...]

Ey, hoe doe je dat, ik wil m'n nickname ook laten veranderen in Ronald_Koeman :D
Topic openen in SM.. maar het is wel eenmalig..
Brainpower schreef op 07 juni 2003 @ 10:14:
Voor mij blijf je Windhoosje O+

[ Voor 37% gewijzigd door .GoO op 07-06-2003 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil RFC Skillz mij ff uitdagen!!!!!!!!!!!!!
Ik ga namelijk niet wachten tot woensdag 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmm, Martinozen hebben blijkbaar al een oefenduel geregeld...
Maarja, dit zouden de wedstrijden moeten zijn:
RFC Skillz - Bad Clusters
Martinozen - Oonme’s Dreamteam
HFC Bman - Hoedjevanpapier

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik ben er klaar voor om HFC Bman een pak slaag te geven..

De hoeveelste gaan nou door in de poule? Dacht de 1e 2, en de beste nummers 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
^^0nMe schreef op 07 June 2003 @ 13:36:
Hmmm, Martinozen hebben blijkbaar al een oefenduel geregeld...
Sorry, ik was der effe niet met m'n gedachten bij.
Jammer voor jou, win je maar met 5-0 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
hoedjevanpapier schreef op 07 June 2003 @ 13:57:
Ik ben er klaar voor om HFC Bman een pak slaag te geven..

De hoeveelste gaan nou door in de poule? Dacht de 1e 2, en de beste nummers 3.
Yup. Zodat er uiteindelijk 16 teams overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Hier is mij voorspelling voor de Toto

3 - Korreweg Sport - N.V.F.
1 - FC P.P.S. - Fust Athletic
1 - Toppers - The Fatal Females
1 - Supernatural - Grunn Boer'n
1 - Knights of the Hokey Pokey - Fc Oudeland
2 - Holland FC - White Stripes
1 - Fiets 'em d'r in - Bald Eagle
2 - RELAX - Hoedjevanpapier's XI
2 - Stomp FC - Team Boswar
1 - F.C. GoT - De Vries BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
Mijn youthpull was weer de deur uit voor ie het door had :) iemand anders hier wel iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 Korreweg Sport - N.V.F.
2 Stomp FC - Team Boswar
1 F.C. GoT - De Vries BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Mijn jeugdspeler is best aardig:

Gijs de Leest (12608049)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 30 000 Euro
Loon: 640 Euro/week
Eigenaar: Fiets 'em d'r in

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

hoog-redelijk positiespel

Zit te twijfelen of ik 'm moet gaan trainen...
Train nu keepen, maar da's tijdelijk, gewoon ff snel wat geld verdienen. Heb verder geen bijzondere jeugdspelers. Wat vinden jullie? Is deze speler reden genoeg om naar positiespel training te switchen?

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-06-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G0009 schreef op 08 June 2003 @ 10:51:
Mijn jeugdspeler is best aardig:

............

Zit te twijfelen of ik 'm moet gaan trainen...
Train nu keepen, maar da's tijdelijk, gewoon ff snel wat geld verdienen. Heb verder geen bijzondere jeugdspelers. Wat vinden jullie? Is deze speler reden genoeg om naar positiespel training te switchen?
om voor 1 speler te gaan trainen is ook zonde. in principe is hij wel ideaal om verder te trainen ja. zeker als je in div5 of lager speelt. Zou er dan wel snel wat jeugd extra bij gaan kopen om te trainen.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 08-06-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag uit jeugdsquad getrokken:
Coen Hetterscheidt (12610411)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

vastgestelde waarde: 149 000 Euro
Loon: 1 260 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carriere: 0
Cariere Hattricks: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Oh yeah. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zeker niet slecht vanwijk, alleen een beetje een alleskunner...hij lijkt me nog het meest een vleugelverdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toto

2 Stomp FC - Team Boswar
1 F.C. GoT - De Vries BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op 08 June 2003 @ 12:08:
Toto

2 Stomp FC - Team Boswar
1 F.C. GoT - De Vries BV
hey je hebt dezelfde als mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup :), alles is ook wel erg voor de hand liggend, behalve tussen korreweg en N.V.F. Ik blijf nog steeds geloven in de kwaliteiten van Herman :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond belangrijke wedstrijd tegen de nummer twee. Win ik, dan ben ik tweede. Anders blijf ik derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 27593 schreef op 08 June 2003 @ 16:58:
Vanavond belangrijke wedstrijd tegen de nummer twee. Win ik, dan ben ik tweede. Anders blijf ik derde.
Kep hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Een vriend van me zou vanavond al kampioen kunnen worden..
Staat nu al met 12 punten verschil op de eerste plaats.
Zijn team is 'De Wespen' en speelt in de VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb vandaag eindelijk een mooie speler getrokken!

Een redelijke 19 jarige keeper!. Ik twijfel nu of ik hem verkoop zodat ik het stadion kan uitbreiden of dat ik mijn matige keeper verkoop, zodat ik 6 weken het salaris van de redelijk keeper kan bekostigen ???

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w000t voor de verandering 4-0 voor met rust en pic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

Ik sta nu 5 - 0 voor tegen de nr3, Uit verloor ik 3-1 en nu sta ik makkelijk 5-0 voor :S

Ik had een vraagje promoten jullie elke week je jeugd speler of doe je dat 1 keer in de zoveel tijd? Mijn jeugdopleiding is Goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 50933 schreef op 08 juni 2003 @ 21:21:
Ik sta nu 5 - 0 voor tegen de nr3, Uit verloor ik 3-1 en nu sta ik makkelijk 5-0 voor :S

Ik had een vraagje promoten jullie elke week je jeugd speler of doe je dat 1 keer in de zoveel tijd? Mijn jeugdopleiding is Goed.
Ik promoveer elke week een jeugdspeler... Moet je gewoon doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-2 gewonnen. Phew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:11
Met 6-0 gewonnen met PIC, wel van nummer een-na-laatst maar winst is winst. Van de zes treffers nam mijn nieuwe aankoop er drie voor z'n rekening en door de overwinning een stukje dichterbij bij het kampioenschap.

[ Voor 24% gewijzigd door Jeroen Blom op 08-06-2003 21:58 ]

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50933

Ok, bedankt voor je advies Brainpower :D

Ik heb er nu 1 net gepromoveerd:

Ted Gasse (12624189)
17 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

vastgestelde waarde: 66 000 Euro
Loon: 820 Euro/week
Eigenaar: Catenaccio

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Niet slecht de beste tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha relax denk :)

btw 7-0 gewonnen met PIC

Middenveld: redelijk
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : uitstekend
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(Dit waren mijn statistieken trouwens):

FC 0wnz0rz
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : uitstekend
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : matig

Moet nog ergens een sterke spits vandaan plukken.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 27593 op 08-06-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
3-1 verloren van de nummer 3. Daardoor zal ik op een troosteloze 4e plaats eindigen :( Had een passable middenveld, maar mijn tegenstander kwam met een excellent middenveld aanzetten. Nu nog vier wedstrijden die eenvoudig te winnen zullen zijn, ze halen meestal een wretched of poor middenveld. Het is me ondertussen wel duidelijk geworden dat ik een paar middenvelders moet halen, wil ik volgend jaar een kans op promotie maken.

Helaas was de jeugdspeler slecht, waarde 2000 en geen clown, dus direct ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
6-0 winst met PIC, tegen de nr. 3. Sta nog steeds 3 punten voor op de nr. 2, waar ik over 2 weken tegen moet. Doelsaldo is in mijn voordeel (9) dus denk dat promotie dit seizoen eindelijk gaat lukken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

9-0 gewonnen, uit met PIC

Hier mijn stats:

Middenveld: slecht
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : formidabel
Rechterkant aanval : uitmuntend
Centrale aanval : uitstekend
Linkerkant aanval : formidabel

Nu nog maar een manier vinden om mijn middenveld op te krikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitslag Deze Week

Hoedjevanpapier 10 + 1 weekwinnaarspunt
Brainpower 8
Frizza 7
Thije 8
Zonar 6
G0009 5

Totaal Stand

1. Hoedjevanpapier 68pt
2. Brainpower 63 pt
3. Frizza 62 pt
4. Yared 56 pt
5. Zonar 56 pt
6. Thije 53 pt
7. Grooviee17 43 pt
8. G0009 35 pt
9. neudeboules 6 pt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel666
heeej vandaag me eerste punten verlies :) lekkere scheve wedstrijd ik had thuis voordeel, delerious ts (net gedaalt vanaf PoE) meer bal bezit, haalde een formidable midfield met supernatural aanval en excellent def hij passable midfield met magnificent def en passable attack en dan uiteindelijk toch 2-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen uitschieters, wel constant

Bad Clusters- FC Lampenkap 9-0

Middenveld: goed
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet mierenneukerig overkomen, maar RFC Skillz heeft alle wedstrijden in de GoT-cup met nagenoeg zijn volledige basiselftal gespeeld. Alleen zijn keeper is een keer gewisseld (en een wedstrijd erna stond ie er weer).

Ten eerste is het vrij lomp om alle wedstrijden met hetzelfde elftal te spelen, daarnaast vind ik het niet zo sportief (aangezien de regel is dat je maximaal 8 basisspelers in de GoT-cup mag hebben). Ondanks dat het nogal een onduidelijke regel is (mijn basisteam verandert met de week), is het wel zeker dat je de regels overtreedt als je nu al weken in alle wedstrijden met nagenoeg hetzelfde team speelt.

Dus RFC Skillz: Doe daar wat aan!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die regels zijn inmiddels afgeschaft dus hij heeft het recht dat elftal op te stellen. Of het slim is, is inderdaad een ander verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik vind niet dat je kunt spreken van "een recht". Hij zou juist z'n sociale kant moeten laten zien en uit zichzelf niet z'n basiself opstellen, ipv dat iemand er om moet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, als die regels inmiddels zijn afgeschaft vind ik het best. Ik wist dat overigens niet, want ik hield mij wel aan die regels.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.