Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.124 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 21:58
Anoniem: 34339 schreef op 10 december 2003 @ 23:25:
[...]

Zie even mijn "edit" het was dus niet bedoeld zoals jij het nu interpreteerd, ik nam alleen even jou als voorbeeld omdat jij redelijk offtopic ging > in jou bericht dus. No offense dus...
Dit begint anders verdacht veel op een offtopic discussie te lijken. (ook zonder mijn reactie)

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-12-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

2 Musketeer United I – Korreweg Sport
1 Spaarnestad – JMT 2002/Tacc
2 GBV/Airport 5 – CE$
1 Communism Inc – Muad Dib
1 Fiddler & Firkin FC – Forza BBT
1 De Kozakken – het pleintje
2 DFF Amsterdam – BZF
1 sjhap – Knights of the Hokey Pokey
1 Martinozen - The Coco Tige
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1 - 3 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
--<<<<< OPROEP >>>>>--

Nu we toch met z'n allen aan het klagen zijn: Is er iemand die die toto wat kan automatiseren op een externe site. Ik erger me nl kapot aan al die uitslagen die wekelijks weer om de oren vliegen. Het heeft verder geen toegevoegde waarde vind ik.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
The Dolf schreef op 11 december 2003 @ 00:09:
--<<<<< OPROEP >>>>>--

Nu we toch met z'n allen aan het klagen zijn: Is er iemand die die toto wat kan automatiseren op een externe site. Ik erger me nl kapot aan al die uitslagen die wekelijks weer om de oren vliegen. Het heeft verder geen toegevoegde waarde vind ik.
tjonge, ik ben eigenlijk reuze tevreden met de toto...
Hij word continue op tijd gedaan door een vrijwilliger die je nooit hoort klagen en dat al voor het 2e, 3e? seizoen achter mekaar?

Dit is allemaal vrijwilligers werk en word gedaan door gewone mensen.
Daar kun je niet altijd van alles van verlangen, laat staan klagen.

Constructief, opbouwend prima, maar negatief, nee, absoluut niet.

Ter overdenking; we zijn al eens eerder vrijwilligers verloren doordat hun werk niet werd gewaardeerd of omdat iemand nogal bot de hoek uitkwam. Hou daar ajb rekening mee. Want als iemand ermee stopt zijn we nog verder van huis.

De federatie is er voor ons allen door ons allen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 11 december 2003 @ 01:16:
De federatie is er voor ons allen door ons allen.
Dit is GoT, niet de federatie maar dat terzijde.

De GoT cup wordt toch ook voor een groot deel via een externe site geregeld? Vandaar de vraag of dat met de toto ook niet mogelijk is want dat kan alleen maar voordelen bieden. Misschien kom ik soms bot uit de hoek maar je weet dondersgoed dat dat allemaal relatief is.

Ik zal me er in iig volgende week eens mee bezig houden en kijken hoe ver ik kom.

offtopic:
Waarom hebben wie nou in elk deel een meningsverschil? Ik hoop dat de volgende meeting dichter in de buurt is.

Gezocht!
Router

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

zo nu even goed OP TIJD

2 GBV/Airport 5 – CE$
2 Fiddler & Firkin FC – Forza BBT
1 DFF Amsterdam – BZF
2 sjhap – Knights of the Hokey Pokey
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1 - 2 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Computer Specs

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Zoals eerder gezegd, is de 8 Bits verplaatst van dinsdag naar donderdag

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

8 Bits of Hatttrick

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere dinsdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Yared

Na de goede ontvangst van deze rubriek neemt Yared het stokje over van The Marsmallow. Yared is zoals de meeste mensen wel weten eigenaar van de Harlem Hattricks (Team id=69953) Na eerder met een ander team gekeken te hebben hoe het moest, werd op mijn verjaardag: 28 december 2002 zijn huidige team opgericht. Omdat hij het spel zo leuk vond, besloot hij om een eigen federatie op te richten: de GoT federatie. Uit deze federatie kwamen diverse activiteiten, zoals meetings, GoT cup, GoT ratings naar voren. Natuurlijk met behulp van mede tweakers. Vanaf het begin is Yared te gast in de V.228 league, al waar hij al jaren worstelt om een weg naar boven te vinden. Reeds ingehaald door mede tweakers ziet het er dit jaar uit, dat hij serieus kans maakt op het kampioenschap. Door een tactische vondst is hij inmiddels een rang beter op het middenveld geworden, waar hij nu resultaat van gaat zien. De komende periode zal het gaat uitwijzen of dit genoeg is. Bekend als GrootMeester van het GoT Hattrick forum, stellen wij hem deze week verder voor. Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Me vorige werkgever zorgde voor nogal veel vrije tijd O-), het hele spelletje draait om scoren en me kantoor was in Haarlem, tja… Harlem Hattricks B)

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Fout begin… ik begon eerst met een team wat ik tot een WO team heb laten vervallen, vervolgens kwam ik op GoT een topic tegen waardoor ik weliswaar opnieuw ben begonnen, enthousiast als ik was, maar nog steeds niet goed alles doorgelezen had. Zodoende kan ik me eerste anderhalve seizoen als verloren beschouwen qua prestaties en trainingen (trainde korte pass).

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Toen ik het spelletje begon door te krijgen en met behulp van twee GoT-HT cracks me team een paar weken geleden met nagenoeg dezelfde mensen ruim een niveau beter kon laten presteren terwijl de vorm minder was.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Dat gezeur met wereldwijd niet in 1x mogen zoeken oplossen. Dan zijn we meteen van een van de grootste verleidingen af; het maken van multi-search tools. Nu krijg ik kleine oogjes en rsi als ik een keertje een beetje goede speler nodig heb.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Vanuit Turkije met Brainpower mobiel zitten bellen (dank je baas) omdat de op 2400 baud presterende 56K verbinding de ik daar had echt baggertraag was. Ik reed rond over een kustweggetje in niemandsland in een huurautootje terwijl de rest van de familie heerlijk in het zonnetje lag te slapen… Verbaas me er nog elke dag over waar je al niet een mobiele verbinding kunt opbouwen :D

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Wanneer Hattrick er nog even aan sleutelt en duidelijker kan maken wanneer welke taktiek waarvoor bedoeld is, dan zie ik er wel wat in. Op dit moment zou ik alleen een counteraanval gebruiken wanneer ik zeker weet dat me middenveld minimaal twee stappen minder is. Alle andere taktieken is de penalty op de (wingback)defense me te hoog. Wat echt heel grappig is dat er heel veel teams zijn die duidelijk niet lezen en maar gewoon wat doen omdat ze het nou eenmaal zo leuk vinden om iets nieuws toe te passen. Dit levert weer onverwachte uitslagen op. Ik ben wel heel blij dat middenveld niet meer zo zwaar meetelt. Deze heeft veel te lang voor niet alleen onrealistische wedstrijdbeelden gezorgd, maar ook dat mensen zich ernaar begonnen te gedragen en trainen, waardoor de realiteit van het hele spel in gevaar kwam. Petje wederom af voor het Hattrick team, want even iets downgraden waar tot die tijd ruim 100.000 teams op hebben gefocussed, kost lef. Ook petje af voor de gebruikers van Hattrick, want gezien de leeftijd had je normaal gesproken bij dit soort wijzigingen op een massaal fluitconcert kunnen rekenen om maar even in voetbaltermen te spreken.

7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?

Dat er nog meer actieve mensen opstaan zoals de huidige vaste kern en de crew van de GoT-HT federatie groter mag worden. Dat er zodra ik tijd heb gehad om me project op papier te zetten, uit de mensen die erbij komen en zij die wij nu reeds hebben iemand opstaat om het Hattrick ToToTool project van me over kan nemen zodat ik weer met het volgende ideetje aan de slag kan

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?

Ik ben een kleine twee maanden geleden lid geworden van OLDER, Oude Lullen Denktank en Relaxhuis voor spelers van 33 jaar en ouder. We hebben afgesproken dat wanneer het jongste lid met pensioen gaat, we er nog niet klaar mee zijn… wat moet je anders na je pensioen doen?! :D

De wisselvraag van de vorige week

9. Wat zou jij vinden van een volks/clublied tijdens een wedstrijd, en wat zou dan jouw nummer worden?

Gewoon het Wilhelmus laten zingen door zo'n malloot als ze ook in Amerika doen. Zag laatst een Honkbal dvdje met Dennis Quad, waarin de lokale groenteboer op de middenstip stond te blerren, prachtig :)

De nieuwe wisselvraag

Wat zou jij aanpassen aan de GUI van Hattrick?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden statisticus: Grooviee.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• Dieptriest340
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

Mag ik hier ook om een friendly zeuren?

Zo ja: ik zoek er een voor volgende week woensdag. Liefst 7e of 8e divisie.
361269 - teamnaam: Dieptriest

Zo nee: sorry, ik zal het noooit weer doen.

...en het regent ook nog

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Dieptriest, je hebt toch nog tijd genoeg om er zelf één te regelen? Gewoon kijken bij users die online zijn in, en dan mag je er maximaal 25 tegelijk uitdagen.

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met het probleem van dolf. De toto uitslagen hebben al meer dan eens een leuke discussie compleet overspoeld. Ik ben het er wel mee eens dat de toto heel goed geregeld wordt, en de inzet van de toto-organisator waardeer ik ook echt.

Het lijkt mij leuker als de wedstrijden hier gepost worden en er hier een discussie over plaats vindt. De voorspellingen kunnen wmb inderdaad veel beter extern. Heeft er iemand beschikking over een MS server? (ASP) - dan wil ik nl wel ff kijken of ik het kan automagiseren...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• yared
The Dolf schreef op 11 december 2003 @ 01:21:
[...]

Dit is GoT, niet de federatie maar dat terzijde.

De GoT cup wordt toch ook voor een groot deel via een externe site geregeld? Vandaar de vraag of dat met de toto ook niet mogelijk is want dat kan alleen maar voordelen bieden. Misschien kom ik soms bot uit de hoek maar je weet dondersgoed dat dat allemaal relatief is.

Ik zal me er in iig volgende week eens mee bezig houden en kijken hoe ver ik kom.

offtopic:
Waarom hebben wie nou in elk deel een meningsverschil? Ik hoop dat de volgende meeting dichter in de buurt is.
TheDolf, die twee zijn onlosmakkelijk met elkaar verbonden en houden elkaar bijeen.

Als je ook maar iets met de toto wilt doen, ajb eerst contact opnemen en overleggen met onze toto man, het is zijn kindje en verantwoordelijkheid en samenwerking staan we voorop. Alle hulp is altijd welkom.

De discussies vormen zich vaak, zoals ik ook al in voorgaande mailtje zei, doordat mensen kort door de bocht reageren en vaak niet realiseren hoe plat text is en hoe weinig een smiley nog zegt als iemand zich aangevallen of beledigd voelt. Dus diplomatie zou een stuk discussie schelen. De gemiddelde leeftijd hier zal ook zeker een rol spelen, tis nog wel geen fok maar als ik kijk bij de 33+ fed dan kan ik je melden dat daar precies 1x een discussie heeft plaatsgehad in het bestaan en dat bleek achteraf een tiener te zijn met de geboortedatum van z'n vader :o

OMG moet je eens kijken hoeveel teams er uit de ere van Marokko/Al Maghrib actief zijn... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 11-12-2003 09:23 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

@Yared, was gezellig he toen effe bellen vanuit Turkije :P

@Anderen... Feli met de volgende ronde van de beker!!

@Nog meer anderen... Idd de toto wil ik ook geautomatiseerd hebben, maar heb nauwelijks tijd om dat te realiseren. Dus als iemand zich geroepen voelt...Neem even contact met me op via msn:
<zie profile>

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• ArthurMorgan
  • Niet online
yared schreef op 11 december 2003 @ 09:22:
OMG moet je eens kijken hoeveel teams er uit de ere van Marokko/Al Maghrib actief zijn... 8)7
Dat komt omdat er alleen in de league daaronder teams worden uitgedeeld en ze nog geen mogenlijkheid hebben gehad om te promoveren geloof ik :)

geldt voor meer landen... paraguay ook bijvoorbeeld

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

[...]
De gemiddelde leeftijd hier zal ook zeker een rol spelen, tis nog wel geen fok maar als ik kijk bij de 33+ fed dan kan ik je melden dat daar precies 1x een discussie heeft plaatsgehad in het bestaan en dat bleek achteraf een tiener te zijn met de geboortedatum van z'n vader :o
Discussies zijn van alle leeftijden. De manier waarop je met een meningsverschil omgaat heeft een correlatie met leeftijd. Als wij hier niet kunnen discussieren lossen we ook geen meningsverschillen op. En als je volwassen wilt zijn in een discussie houdt dat in dat je volwassen met kritiek omgaat en op die kritiek reageert.

Ik constateer dat je eerst vraagt om er verder over te mailen, vervolgens een schop terug geeft aan iemand op een bijzonder ongefundeerde wijze en nu jezelf op basis van leeftijd boven de discussie wilt plaatsen. Drie manieren om de discussie te vermijden. Wanneer mensen kritiek hebben werkt dit gedrag als een rode lap op een stier. (hoewel die eigenlijk kleurenblind zijn ;) )

Ik denk dat het tijd is voor een groeps-chat op MSN :)

Wacht op antwoord

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42
Ben ook door naar de volgende ronde... 2-5 gewonnen...

B-team stats op normaal:

1337s United
Middenveld: goed
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: redelijk

Mja ach, niet geheel tevreden... Vooral over die 2 goals tegen niet..

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik moet tegen Korreweg Sport, het team met het beste middenveld van nederland?

Alleen als ik het goed heb bekeken heeft hij wel een probleem, want met zijn b-team en normal spelen gaat hij waarschijnlijk verliezen van mij. Als hij met zijn A-team gaat spelen (middenveld) loopt hij training mis. Dus ik maak zeker een kans! Ik denk dat ik gewoon normal ga spelen en kijken hoe ver ik kom, want MOTS spelen heeft geen zin, dan wordt ik gewoon de volgende ronde eruit geknikkerd!

Anoniem: 93433

@ mankit: Ga je dit seizoen voor de beker dan? Je zou eigenlijk best een redelijke kans maken :)

@ Brainpower: Toto automatiseren? Betekent dat niet meer afkijken bij anderen? O-)

• mankit
hmmm, zie net dat er een bod is op mijn 6.5* middenvelder, die heb ik eigenlijk wel nodig volgende week :( Zie niet echt dat ik voor dat bedrag een soortgelijke speler kan kopen :(

1 GBV/Airport 5 – CE$
1 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

0 - 4 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

[ Voor 55% gewijzigd door mankit op 11-12-2003 12:12 ]

Anoniem: 83760

Ach, gedoe over die toto, ik vind het gewoon toppie zoals sommigen zich voor deze federatie inzetten (toto, got-ratings, 8 bits of hattrick en nog veel meer). Toto vind ik gewoon goed geregeld hoor zo (alhoewel natuurlijk alles altijd beter kan :))
Leuk interview ook weer deze week hoedjevanpapier!

He mankit, zit je toch zomaar weer even met 3 miljoentjes in je maag, haha. Had je hem ook niet te koop moeten zetten.

Leuke wedstrijd dan in het vooruitzicht:
U-20 Nederland - U-20 Al Maghrib

Datum: 2003-12-12 20.00
MatchID: 13368388

laatste stats Nederland:
Middenveld: uitmuntend
Rechter Verdediging: goddelijk
Centrale Verdediging: magisch
Linker Verdediging: magisch
Rechter Aanval: wereldklasse
Centrale Aanval: wereldklasse
Linker Aanval: uitstekend

laaste stats Al Maghrib:
Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: zwak
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: zwak

oftewel 57 tegen 21 sterren :Y)

• Ronald Koeman
@ Yared

Wat is er toch tegen discussieren? Is dat jouw defenitie van volwassenheid, als je in staat bent elke discussie af te kappen of af te wenden? Ik ben het met je eens dat het geen zin heeft om mensen persoonlijk aan te vallen, te beledigen e.d., maar je kan toch gewoon je mening geven en die onderbouwen, daar is helemaal niets mis mee lijkt me. En als een ander het daarmee eens is (of juist helemaal niet!) mag die toch ook z'n zegje doen?

Ik vind het een zwaktebod om elke discussie af te doen als offtopic, omdat discussieren mensen helpt om nieuwe inzichten te krijgen. En als je niet aan een discussie mee wilt doen, dan doe je het toch niet?

Laten we met z'n allen proberen elkaar de ruimte te geven in dit topic. Ik moet hierbij zelf ook het boetekleed aantrekken omdat ik me te snel aangevallen voel, en dan wel eens bot reageer, waarvoor mijn excuses.

Verder: dat je ouder bent dan de meesten van ons betekend niet automatisch dat je de wijsheid in pacht hebt.

Edit: Lees nu pas het bericht van J_Du_Pee, ben het met hem eens dus!

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 11-12-2003 12:36 ]

• Xanathorn
  • Laatst online: 20:38

Xanathorn

Mmorpg addict

yared schreef op 10 december 2003 @ 19:26:
[...]

holy shit, 13 sterren meer dan mijn topper, goe gedaan jochie!
He Xana, kun je met zulke stats cupwinnaar worden?
Zou wel lachen zijn een 6e divisionist als cupwinnaar

@Koentjuh ik hoop liever op een IVe divisionist ;)
Je zult een beter middenveld moeten halen anders redt je het niet. De topteams halen vanaf de kwartfinales zo ongeveer Extra-Terrestrial en hoger. Ik haalde in mijn laatste wedstrijd divine en de rest mythical uit op normal en utopian thuis op normal en het was nog kielekiele. Ik zeg trouwens niet dat het onmogelijk is, want het is wel degelijk mogelijk. In ieder geval word ik in dit seizoen geen bekerwinnaar =).

Heb nipt gewonnen in de beker met 2-3, en weer superveel kansen verprutst. Tijd voor een nieuwe spits, zal alleen week of 8 moeten wachten. Hoop dus dat m'n mids een beetje opschieten met omhoog gaan in pm. Valt ook op dat ik ineens in heel veel wedstrijden regen heb, da's niet zo mooi ;(.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 11 december 2003 @ 12:16:
Ach, gedoe over die toto, ik vind het gewoon toppie zoals sommigen zich voor deze federatie inzetten (toto, got-ratings, 8 bits of hattrick en nog veel meer). Toto vind ik gewoon goed geregeld hoor zo (alhoewel natuurlijk alles altijd beter kan :))
Vertel vertel, wat kan er beter naast het automatiseren ervan?

@KdB Afkijken wordt dan idd verleden tijd ;)

• vargo
  • Laatst online: 23:02
Brainpower schreef op 11 december 2003 @ 13:26:
[...]

Vertel vertel, wat kan er beter naast het automatiseren ervan?

@KdB Afkijken wordt dan idd verleden tijd ;)
De teams zouden clickable kunnen worden... En voor de beheerder kan het een kwestie zijn van aan het begin van het seizoen een lijst met wedstrijd id's op te zetten et voila: voor de rest van het seizoen is er geen omkijken meer naar...

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

8 Bits of Hatttrick

Ik heb even de medewerking nodig van een ieder die ooit de 8 Bits of Hattrick wil ontvangen. Graag zou ik zien, dat jullie mij je emailadres even mailen. Zet daarin met welk team je speelt, team id en je naam zoals je die het GoT forum gebruikt.

Nu heb ik de eerste paar keer gezocht naar mensen die hun email zichtbaar hebben in hattrick, maar dat zijn er niet veel. Dus nogmaals, help mij met de emailadressen.

Alle mailtjes kunnen verstuurd worden naar hoedjevanpapierathotmaildotcom

• .GoO
Nieuw spelertje dan maar weer.. Toch maar voor verdediger gegaan, keepers vond ik wat prijzig.
Jocke Karlland (8332092)
20 jaar, slecht vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 315 000 Euro
Loon: 3 120 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Moet 4 a 4.5 ster halen in goede vorm

Kostte me 1.2 miljoen trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 11-12-2003 14:29 ]

• The Dolf
  • Niet online
Wil ik net ff kijken of ik nog steeds het hoogste bod had ligt hattrick plat.

Aargh

Gezocht!
Router

• .GoO
Doet t alweer..

Anoniem: 17731

devv05 schreef op 11 december 2003 @ 14:23:
Nieuw spelertje dan maar weer.. Toch maar voor verdediger gegaan, keepers vond ik wat prijzig.

[...]

Moet 4 a 4.5 ster halen in goede vorm

Kostte me 1.2 miljoen trouwens
sorry dat ik het zeg maar ik vind het wel ontzettend duur. Of is de markt voor verdedigers echt zo op hol geslagen? Wel mooi dat ik dat dan train :D ben benieuwd wat een brilliant dan opbrengt.

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 17731 schreef op 11 december 2003 @ 14:57:
[...]

is de markt voor verdedigers echt zo op hol geslagen?
weet niet hoe het vorig seizoen was, maar laatst zocht ik een solid verdediger zonder veel xtra's, en dat is al bijna niet te krijgen voor minder dan 2 Ton :(

edit: ik denk dat de prijzen aan de onderkant van de markt enorm toe zijn genomen door Div8 (1000 teams met 500K op de bank en een behoefte aan solids...)

[ Voor 21% gewijzigd door j_du_pee op 11-12-2003 15:18 ]

Wacht op antwoord

• The Dolf
  • Niet online
De prijzen zijn idd schrikbarend hoog geworden. Alleen de middenvelders lijken stabiel te blijven, helaas.

Gezocht!
Router

• .GoO
Anoniem: 17731 schreef op 11 december 2003 @ 14:57:
[...]

sorry dat ik het zeg maar ik vind het wel ontzettend duur. Of is de markt voor verdedigers echt zo op hol geslagen? Wel mooi dat ik dat dan train :D ben benieuwd wat een brilliant dan opbrengt.
Valt best mee hoor... 4 a 4.5 ster betaal je gewoon 1 tot 1.5 miljoen voor.. Brilliant verdediger krijg je zo 2+ miljoen voor

• yared
The Harlem Hattricks is alvast in de sfeer voor de feestdagen en heeft de boel vast opgetuigd!

Dit jaar onder het mom van 'minder spam' >:) geen kerstkaarten :P

Met veel dank aan The Marsmellow!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 18:03

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Asjeblieft Yared... ;)

Ik laat de kerstboom dit jaar maar bij de Gamma staan... al die toeters en bellen...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
yared schreef op 11 december 2003 @ 16:44:
The Harlem Hattricks is alvast in de sfeer voor de feestdagen en heeft de boel vast opgetuigd!

Dit jaar onder het mom van 'minder spam' >:) geen kerstkaarten :P

Met veel dank aan The Marsmellow!
Gast! Das wel heel dapper ;) Ha ha. Wel een leuk idee moet ik zeggen :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Kijk voor de gein eens bij Asenal FC (206151).
Die gast heeft vandaag een stuk of 30 spelers verhandeld (waaronder 1 verkoop aan mij). Hij heeft zo te zien helemaal geen enkele fatsoenlijke speler gekocht, maar allemaal rotzooi 8)7
Zeer wazig

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Anoniem: 43846

heeft zo te zien al zn spelers vverkocht en toen kneuzen ervoor in de plaats :?

misschien gaat hij een tijdje hattrick-inactief zijn en wil hij op deze manier rente draaien ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik denk, kom net terug van de kroeg en ik kan mijn update zien maar nee hoor, ik moet weer wachten tot morgen.

wat een klotezooi

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 23:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Afgelopen competitiewedstrijd heb ik gePICt. Het was thuis en niet tegen mijn waardige concurent, de nummer 1 (enige verschil: ik heb 2 doelpunten meer tegen). Daar moet ik aanstaande zondag tegen. Spannend! :P

Ik:
3-5-2
Uit
TS = kalm/calm
Middenveld = slecht (uit)
Laatste wedstrijd: 23,5 * totaal

Hij:
4-4-2
Thuis
TS= bedaard/composed
Middenveld = slecht (thuis)
Laatste wedstrijd: 26,5 * totaal

Onze middenvelden zijn zondag gelijk als we beide normaal spelen. Ik heb volgens mij voordeel met de TS en mijn opstelleng. Zeggen jullie nog steeds dat ik moet MOTS-en? Hoe moeilijk krijg ik het als mijn TS na MOTS op woedend/furious komt? Kan ik dan wel PIC-en of is dat onverstandig?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ sindapaus: ik zou gewoon normaal spelen hoor, als je overige matchengines inderdaad beter zijn.

Ik had trouwens weer een behoorlijk matige update:
form: +9/-10
value: +139/-128

en daar mocht ik het weer mee doen :(

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 12-12-2003 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Wat is het met die vorm de laatste tijd ? Eerst gaat mijn totale aanval in vorm omlaag nu mijn verdediging.. :/
Wel 1 verdediger naar uitstekend en 1 naar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hehe, een youthpull die ik "even" naar solid scoren wilde trainen is dat nu eindelijk gegaan :)
verder lijkt het op een lichte vormdaling, maar mijn drie belangrijkste spelers staan al 3 weken op solid vorm :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Oke dan een wel aardige update:
1 middenvelder van goed --> uitstekend
1 middenvelder van formidabel --> uitmuntend

De rest niet boeiend :S

Die middenvelder heb ik voor ruim 7 ton gekocht en ga ik weer verkopen voor een aardig bedrag :) Hij presteerd niet goed genoeg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei een 18 jarige naar outstanding verdedigen :P

verder zag ik dat ik een speler in team junior van Nederland heb (beste jeugdverdediger van heellll Nederland) deze week. toch nog iets leuks dus in een klote seizoen.

vorm +7/-4 dus dat komt ook langzaam goed. value +236k gaat ook wel lekker.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 12-12-2003 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Deze week helaas geen vaardigheidsverbeteringen.. Vorm is beetje gelijk gekregen, paar spelers uit vorm maar die zijn opzich wel op te vangen... Wel 2 blessures waardoor ik voor zondag toch een stuk verzwakt ben...

Moet zondag winnen, want speel tegen de nummer 2 die slecht 2 punten achter mij staat... Hij zal wel MOTSen maar ik weiger dat te doen... Mn teamspirit is net zo mooi 'Dolgelukkig', wil ik zo houden... In principe zou ik 'm op normaal wel moeten kunnen hebben, ben veel beter... Nahja merk t wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

kan iedreen zich inschrijven voor got cup of moet je daarvoor lid zijn van got federatie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

yared schreef op 10 december 2003 @ 13:57:
[...]

het werd al eerder even gevraagd, en helaas foutief beantwoord...

Is de inschrijving er eentje van wie het eerst komt wie het eerst maailt, en maakt het uit of je federatielid bent?

JA, dit maakt wel degelijk uit.

Zoals ook al in het verleden hier al eens over gesproken is, is er ook nu wederom na kort overleg besloten dat iedereen zich in mag schrijven, maar dat wanneer de Cup te vol is we helaas mensen moeten gaan uitsluiten op basis van inschrijving en federatie lidmaatschap.

Dat betekent dus, ben je geen lid van de GoT-HT federatie zorg dan dat je je als de sodemieter inschrijft, echter is dit geen garantie. Ben je lid van de federatie (of net lid geworden ;) ), dan kun je niet worden uitgesloten.
zolang je je maar niet op de laatste dag in probeert te schrijven!
ook hierin heeft de organisatie een laatste woord

Het heeft zijn voordeel lid te zijn van de federatie dus word gewoon lid ;)

Dit is een beslissing van de federatie, en het overleg heeft plaatsgevonden met 14%18,66% vd leden die online waren of telefonisch bereikbaar. Na stemming was er 1 tegenstem, de rest was voor. Verdere discussie lijkt me dan ook onnodig.

Zoek en gij zult vinden. Pagina 2, van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
Tegen Korreweg Sport volgende week woensdag kan ik het wel bijna vergeten als ik geen MOTS speel, hij heeft echt supervorm bij bijna al zijn spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Zo, eindelijk een goeie trainings update. Er zijn 2 jonkies van goed naar uitstekend positiespel gegaan :) Verder ook nog een oudje van 27 erin omhoog... maar dat is alleen maar mooi meegenomen, dat is toch een aanvallende winger.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:50

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Aaah GVD, kutspel !!!!!
Vorm blijft maar dalen, laatste conditietraining is al weer een seizoen geleden, maar het lijkt wel alsof ik de afgelopen weken niets anders heb getrained. Het is zelfs zo erg gesteld dat mijn gemiddelde vorm inmiddels lager is dan mijn gemiddelde scoring (5.0 tegen 5.05 :D).
Nog even en ik heb even veel vorm als waarmee ik begonnen ben 2,5 seizoenen terug, 4,5, de circel is rond...
Wel een spits met goed passen naar uitstekend scoren, maar dan zouden er nog 3 andere, die de vorige keer gelijktijdig omhoog waren gegaan ook vandaag lvl up moeten zijn. Maarja, volgende week 4 man in scoring up dus. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:33

GaMbiNo

1337

Ik heb een erg lekkere update gehad. :P
Vorm +6/-1 en posititiespel +2. :D
Maar nou wil het toeval dat ik beide spelers die in positiespel vooruit zijn gegaan net op de transferlijst had gezet. ;(
1 van beide wil ik eigenlijk niet meer kwijt nu...misschien moet ik stiekum zelf maar eens gaan bieden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 20:38

Xanathorn

Mmorpg addict

Had eindelijk eens een leuke trainingsupdate, vorm is goed en twee spelers omhoog in playmaking. Een 19-jarige Belg naar outstanding en mijn international Louwinger is eindelijk Extra-Terrestrial.

Heb me ook maar ingeschreven voor de GoT-cup, ben benieuwd hoelang ik nog in de cup zit met deze belabberde scores :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 21:23

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

YESSS!!! weer een exellent Defender >:) zallik em weer verkopen of zal ik em nog ff vast houden tot me andere verdedigers ook een beetje kunnen spelen?? (dwz minimaal Solid zijn)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 12:51
Even een Hattrick Hoge School vraagje, ik heb de volgende speler:

Peter Runesson (7646467)
22 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Vastgestelde waarde: 340 000 Euro
Loon: 2 712 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Aristos FC

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Haalt sindskort in goede vorm 4 sterren. Maar ik ben sinds deze week van playmaking verandert in wing-training. Dus voor mij maakt het niet uit of deze kerel 22 is of 26. Zou het de moeite lonen om deze speler te verkopen (volgens HAM voor 700.000) en dan een iets oudere (26jr) speler kopen die iets beter is??

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik zou zelf nooit een speler van 22 kopen om te trainen dus dan heeft hij niet veel toegevoegde waarde t.o.v. een speler van 26....

'k Had zelf een mazzeltje deze week, een 17-jarige Belgische solid defender met solid wing gekocht voor dik een miljoen, is vandaag meteen naar excellent defender gegaan :). Misschien een potientiele U20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Aristos schreef op 12 december 2003 @ 12:17:
Even een Hattrick Hoge School vraagje, ik heb de volgende speler:

Peter Runesson (7646467)
22 jaar, redelijk vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Vastgestelde waarde: 340 000 Euro
Loon: 2 712 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Aristos FC

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Haalt sindskort in goede vorm 4 sterren. Maar ik ben sinds deze week van playmaking verandert in wing-training. Dus voor mij maakt het niet uit of deze kerel 22 is of 26. Zou het de moeite lonen om deze speler te verkopen (volgens HAM voor 700.000) en dan een iets oudere (26jr) speler kopen die iets beter is??

Wat denken jullie ervan?
Ik zou hem zelf eerst eens shortlisten in HAM, de leeftijd naar 26 veranderen en vervolgens eens kijken wat het waardeverschil is. Dat verschil is natuurlijk niet heilig, maar geeft wel een aardige indicatie.
Ik denk zelf dat het best wel eens de moeite waard kon zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door dreamtheater42 op 12-12-2003 12:51 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Yukkie schreef op 12 december 2003 @ 12:16:
YESSS!!! weer een exellent Defender >:) zallik em weer verkopen of zal ik em nog ff vast houden tot me andere verdedigers ook een beetje kunnen spelen?? (dwz minimaal Solid zijn)
De prijzen voor verdedigers zijn nu heel hoog. Ik denk door de invoering van HT 6.5 dat er een hoop mensen de verdediging nu aan het versterken zijn, plus een gevulde kas van een paar duizend div8 spelers.

Ik zou gokken dat die invloeden allebij tijdelijk zijn en verkopen. Koop er een high solid voor terug en train die eventueel...

maar das dus mijn gok, weet zeker dat er andere meningen zijn ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

GaMbiNo schreef op 12 december 2003 @ 11:23:
Maar nou wil het toeval dat ik beide spelers die in positiespel vooruit zijn gegaan net op de transferlijst had gezet. ;(
1 van beide wil ik eigenlijk niet meer kwijt nu...misschien moet ik stiekum zelf maar eens gaan bieden. :Y)
Nu heeft er dus al iemand 90.000 geboden voor deze speler...
Stel dat ik nu 100.000 bied voor mijn eigen speler, krijg ik daarvoor dan 90.000 terug? (min 5%, 3% en 2%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:12
Ahhh, wat een K*t opdate:

Vorm +2/-12 :(
Ervaring +2 (dat wel weer gunstig)

Verder niks.... Baal echt enorm, Spelers van goed en uitstekende vorm terug gevallen naar matig en redelijk :( Bagger zooi, ik kan echt geen algemeen gebruiken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het is dat je een tweaker bent Gambino, anders had ik er ook op geboden, als handelsitem.
Maar je krijgt je geld inderdaad terug, op de kleine percentages na.

Zie nu ineens dat dat om een andere speler gaat, ik denk dat je blij moet zijn met 90k, omdat je er voor de rest niet zo veel mee kan. Ik had het meer over die andere speler van je, die voor 60k te koop staat, denk dat dat niet duur is.

[ Voor 44% gewijzigd door hoedjevanpapier op 12-12-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

hoedjevanpapier schreef op 12 december 2003 @ 13:27:
Het is dat je een tweaker bent Gambino, anders had ik er ook op geboden, als handelsitem.
Maar je krijgt je geld inderdaad terug, op de kleine percentages na.
LOL... :D
Er zal vast nog wel meer op worden geboden...denk dat ik maar een goed bod moet doen zondag als de termijn afloopt...iig bedankt voor je snelle antwoord. :*
Zie nu ineens dat dat om een andere speler gaat, ik denk dat je blij moet zijn met 90k, omdat je er voor de rest niet zo veel mee kan. Ik had het meer over die andere speler van je, die voor 60k te koop staat, denk dat dat niet duur is.
Ik heb geen andere speler van 60K te koop. :? :P
Als je Bert Jongsma bedoeld, dan mag je gerust bieden, die mag gewoon weg. :)
Die heeft een behoorlijk rampzalige conditie en aangezien ik daar niet op train...

[ Voor 36% gewijzigd door GaMbiNo op 12-12-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het gaat inderdaad om Bert, ik vind het niet duur voor zijn stats. Maar ja, ik heb er ook niets aan, heb zelf betere spelers lopen. Dus ik blijf wel even volgen wat ie gaat doen in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 29-04 23:26

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Update: Alleen enkele geschatte waardes zijn omhoog gegaan. :?

Maar van de andere kant: er is ook niets omlaag gegaan! :D

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

heeeeeeerlijk me 17jarige maat in de spits naar uitstekend scoren :)

verder is de vorm de laatste week ook wel chill meer erbij dan eraf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

vorm +3/-9
stamina +15

in het kader van een sterker middenveld trainen... as zondag een loop over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yesss een talentje die ik pas 3 weken geleden heb gekocht nu al naar solid PM.
Verder geen echte vorm verandering, alleen vormcrisis tussen de aanvallers (en een schorsing en blessure)

Zondag de wedstrijd tegen de nummer 3, een topper want ik zie hem als de grootste bedreiging van mijn 1e plaats.
Volgens de paar die de toto al hebben ingevuld ga ik winnen, ik hoop dat ze gelijk hebben :P

Vraagje: stijgt de waarde van een speler sneller naar mate zijn skill hoger wordt?
Ik heb een speler die toen hij passable was een paar duizend per week steeg in waarde, maar nu van solid naar excellent toe veel sneller stijgt in waarde.
Dit is al een tijd zo dus zonder vormverandering en ook dezelfde coach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Dit is echt weer eens een kloteupdate. Dit is nou al het tweede seizoen dat mijn vorm meer achteruit gaat dan dat het beter word. +3/-7.
Ik heb nu 6 spelers met een passable vorm en de rest is allemaal slechter.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Dat heb ik weer...heb ik net een nieuwe vleugelspeler aangeschaft krijg ik dit bericht bij "De Club":
Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
Moet ik me hier zorgen over maken?
Is dit een eenmalige daling of zorgt deze speler constant voor een vormdaling?

Ik kan me niet herrinneren hier ooit iets over gelezen te hebben...deze persoon is geen teamleider, er zijn andere spelers met hogere leidingsvaardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
GaMbiNo schreef op 12 december 2003 @ 17:22:
Moet ik me hier zorgen over maken?
Is dit een eenmalige daling of zorgt deze speler constant voor een vormdaling?

Ik kan me niet herrinneren hier ooit iets over gelezen te hebben...deze persoon is geen teamleider, er zijn andere spelers met hogere leidingsvaardigheden.
Nee.
Eenmalig.

Dat is uitgevonden tegen het daytraden.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

The Dolf schreef op 12 december 2003 @ 17:24:
[...]

Nee.
Eenmalig.

Dat is uitgevonden tegen het daytraden.
Ow ok....bedankt voor de info. :)
Dan kan ik hem gelukkig behouden, was al even bang dat ik een andere vleugelspeler moest gaan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Veel basisspelers zijn in vorm gedaald en veel reservespelers zijn in vorm gestegen, met als gevolg dat ik uit 20 spelers met een middelmatige vorm kan kiezen.

1 speler van 18 naar uitstekend verdedigen.

@Yared. Uit dat interview bleek dat je in V bent begonnen. Ik ben op 4 december 2002 begonnen, maar ik startte in VI. Hoe kan dat eigenlijk?

Door mijn drukke werkzaamheden, heb ik nu 200 posts moeten doorlezen. Ik heb me doodgelachen om die (kinderachtige) discussies. Lijkt de Tweede Kamer wel. Daar voelt ook iedereen zich altijd op zijn teentjes getrapt. :P (zo, ff een smiley a la Ronald Koeman en alles is weer goed)

nogmaals @ Yared: Ik heb mijn vriend (niet zon vriend :o ) nu al vele malen verzocht dat logo af te maken, maar tot nog toe geen resultaat. Ik denk dat ik morgen ff langs ga om het een en ander te bespoedigen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Nu worden nieuwkomers ook ingevoegd in zowel VIII als VII, toendertijd was dat V en VI. Yared had dus mazzel dat hij hoger was ingedeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 12-12-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Training was leuk, mijn middenvelders beginnen eindelijk in vorm te raken, zodat ik zondag voor het eerst mijn drie beste inner mids tegelijk opstellen. Geen stijging in scoren, maar dat had ik ook niet verwacht.

1 Musketeer United I – Korreweg Sport
1 GBV/Airport 5 – CE$
2 Communism Inc – Muad Dib
1 DFF Amsterdam – BZF
2 Martinozen - The Coco Tige
1 GaMbiNo's - Mannezquad

0 - 2 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 GBV/Airport 5 – CE$
1 Fiddler & Fir – Forza BBT
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1-4 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

2 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

2-1 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Toe maar weer....alleen nog maar 1'tjes voor mijn GaMbiNo's. 8)
En dat terwijl mijn tegenstander ook erg goed bezig is op het moment...veel goeie aankopen gedaan ed.
Hij is behoorlijk geld aan het verdienen met hat daytraden...
En mijn teamgeest is ook niet echt geweldig...geïrriteerd. ;(
Ik ben zelf iets minder vol zelfvertrouwen dus ondanks mijn 12 uit 4. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 13-12-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

jij wilde toch promoveren GaMbiNo dus we zijn aan GoT-standen bijna verplicht wel je een 1 te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
1 Musketeer United I ? Korreweg Sport
1 Spaarnestad ? JMT 2002/Tacc
1 GBV/Airport 5 ? CE$
1 Communism Inc ? Muad Dib
1 Fiddler & Fir ? Forza BBT
1 De Kozakken ? het pleintje
2 DFF Amsterdam ? BZF
1 sjhap ? Knights of the Hokey Pokey
3 GaMbiNo's - Mannezquad

0-4 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

The_Marsmellow schreef op 13 december 2003 @ 12:36:
jij wilde toch promoveren GaMbiNo dus we zijn aan GoT-standen bijna verplicht wel je een 1 te geven ;)
In mijn doelstellingen staat zelfs dat promoveren niet noodzakelijk is.
Liever heb ik een financieel stabiele club en dat soort geblaat. :P

Na mijn voortvarende start heb ik die doelstellingen inderdaad maar weer laten vallen voor een promotie. :+

LOL, en meteen is het gedaan met de 1'tjes. :D

[ Voor 7% gewijzigd door GaMbiNo op 13-12-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
1 GBV/Airport 5 – CE$
1 De Kozakken – het pleintje O-)
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

0 - 2 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

1 GBV/Airport 5 – CE$
3 Fiddler & Fir – Forza BBT
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1-3 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Laatst online: 30-05 10:16

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Mijn toto

3 Musketeer United I – Korreweg Sport
1 GBV/Airport 5 – CE$
2 Fiddler & Firkin FC – Forza BBT
1 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

2 - 4 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

1 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
3 sjhap – Knights of the Hokey Pokey
1 GaMbiNo's - Mannezquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

2-3 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 13 december 2003 @ 16:14:
1 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

DIe lijkt erg op die van mij ;)
Ben je hem vergeten aan te passen ofzo?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

1 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

0-2 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 13 december 2003 @ 17:34:
[...]

DIe lijkt erg op die van mij ;)
Ben je hem vergeten aan te passen ofzo?
:P
nee ik doe sinds lange tijd weer eens mee en had eigenlijk geen zin om al die teams na te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 17731 schreef op 13 december 2003 @ 18:14:
[...]

nee ik doe sinds lange tijd weer eens mee en had eigenlijk geen zin om al die teams na te gaan :D
:D Dan zal ik maareens snel de geautomatiseerde versie invoeren zodat mensen niet kunnen copieren :P Beetje tijd vrijmaken voor de ToTo moet toch wel kunnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
De officiële OLDER-Top-25 ©®™ van Nederlandse en Belgische federaties op 12-12-2003:

Positie. (Vorige week.) Naam, ledental (ledental vorige week); (absolute verandering; percentuele verandering)

1. (1.) Official Dutch Federation, 377 (372) leden; (+5; +1,3%)
2. (2.) De Stamgasten, 334 (328) leden; (+6; +1,8%)
3. (3.) Forza Groningen, 237 (224) leden; (+13; +5,5%)
4. (4.) AJAX Amsterdam Federation, 175 (166) leden; (+9; +5,4%)
5. (5.) Hattrick Federatie Rotterdam, 152 (148) leden; (+4; +2,7%)
6. (6.) Hattrick Verslaafden Nederland, 135 (134) leden; (+1; +0,7%)
7. (7.) Koninklijke Nederlandse Hattrick Bond, 126 (127) leden; (-1; -0,8%)
8. (9.) Hattrick Beginner, 114 (110) leden; (+4;+3,6%)
9. (8.) Dutch Football Association, 110 (114) leden; (-4; -3,5%)
10. (11) De Nederlandse Transfermarkt, 98 (86) leden; (+12; +13,9%)
11. (11.) Ouwe Lullen Denktank En Relaxhuis, 96 (86) leden; (+10; +11,6%)
––. (10.) FC Limburg, 96 (94) leden; (+2; +2,1%)
13. (13.) Brussels Connection, 90 (84) leden; (+6; +7,1%)
14. (16.) PSV Eindhoven Federation, 87 (78) leden; (+9; +10,3%)
15. (17.) Friesland Federation, 81 (77) leden; (+4; +5,2%)
16. (15.) _BeNe Cup_, 79 (78) leden; (+1; +1,3%)
17. (14.) Haags Bloed, 78 (81) leden; (-3; -3,7%)
18. (18.) Gathering of Tweakers Nederland, 76 (73) leden; (+3; +4,1%)
19. (20.) DoeKeNormaal, 68 (68) leden; (0; 0%)
20. (21.) Weetjewat, 62 (62) leden (0; 0%)
21. (22.) Sealand, 47 (42) leden (+5; +11,9%)
22. (23.) Belgian Scouting Federation, 40 (38) leden; (+2; +5,3%)
23. (24.) Hattrickalcoholisten, 39 (38) leden (+1; +2,6%)
24. (25.) Federation of Unified Ostend Vikings, 37 (36) leden (+1; 2,8%)
25. (––.) Hattrick in Houten, 32 (34) leden (-2; -5,6%)

*Federatie van de week:*

Delta Sports `95
Voor iedereen die bier drinkt in de DELTAkantine
Hoofdbeheerder: Oprichter Daani
Oprichtingsdatum: 2003-12-09
Aantal leden: 1
haalt dus niet eens het eind vd week :P

Met dank aan Hunze oprichter OLDER

2 Musketeer United I - Korreweg Sport
1 Spaarnestad - JMT 2002/Tacc
1 GBV/Airport 5 - CE$
1 Communism Inc - Muad Dib
1 Fiddler & Firkin FC - Forza BBT
1 De Kozakken - het pleintje
2 DFF Amsterdam - BZF
2 sjhap - Knights of the Hokey Pokey
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1 - 2 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
3 Spaarnestad – JMT 2002/Tacc
1 GBV/Airport 5 – CE$
2 Fiddler & Fir – Forza BBT
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

2 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02-2024

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Hier is vast al eens iets over gezegd, maar waarom kan er niet gewoon in Hattrick op het federatieforum gepost worden? Dan kan er tenminste voor elk onderwerp een thread aangemaakt worden. Ik heb echt geen zin om altijd alles te lezen hier, er staat zoveel bij wat ik niet boeiend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

2003-12-14 Vormcrisis
Knallers verkeerd momenteel in een ernstige vormcrisis. Vorige week was het resultaat van de training +0/-14 vorm en deze week +2/-10 dat is -22 in 2 weken :|
Je zou zeggen dat het nu toch bijna alleen maar beter kan gaan.

Wat wel een positief punt is... al 2 weken achter elkaar redelijke youth players! Een allround speler: Riny den Uijl en een vleugelspeler: Robin Clignet

Vanwege de ernstige vormcrisis zal Robin aankomende wedstrijd tegen Mikado meteen meespelen, en we wensen hem succes!

YPs van afgelopen 2 weken:

Riny den Uijl
131 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Robin Clignet
122 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

[ Voor 38% gewijzigd door IWriteCode op 14-12-2003 09:07 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38
1 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1 - 6 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dr. Vork schreef op 14 december 2003 @ 06:26:
Hier is vast al eens iets over gezegd, maar waarom kan er niet gewoon in Hattrick op het federatieforum gepost worden? Dan kan er tenminste voor elk onderwerp een thread aangemaakt worden. Ik heb echt geen zin om altijd alles te lezen hier, er staat zoveel bij wat ik niet boeiend vind.
hehe, met alle respect maar de ht forum software is waardeloos vergeleken met GoT en zou het een draadje als dit niet eens aankunnen.

Op zich vind ik het ook weleens niet fijn 1 lange draad, maar op deze manier is het gewoon 1 groot verhaal en sla je over wat je niet intressant vind.

geinig logo
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ween/bse/kq2.jpg

yp was bagger

me vriendin heeft komende woensdag van de 8 laatste wedstrijden er 7 thuis mogen spelen. dat bedoel ik dus als ik regelmatig erover klaag dat de verdeling van inkomsten binnen ht unfair is. zelfs als je aan het einde net zoveel gespeeld hebt, dan nog is diegene die meer kapitaal in kortere tijd kan vergaren een stuk daadkrachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

1 GBV/Airport 5 – CE$
2 DFF Amsterdam – BZF
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1-2 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

na jaren weer eens een jeugdpull die ik misschien kan verkopen:

Berend Claren (22047638) Add this player to your bookmarks
18 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and righteous.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 59 000 Euro
Wage: 800 Euro/week
Owner: foray 4ever
Warnings: 0

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set Pieces: solid

weet iemand hoeveel ik er ongeveer voor kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Anoniem: 17731 schreef op 14 december 2003 @ 11:06:
na jaren weer eens een jeugdpull die ik misschien kan verkopen:

Berend Claren (22047638) Add this player to your bookmarks
18 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and righteous.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 59 000 Euro
Wage: 800 Euro/week
Owner: foray 4ever
Warnings: 0

Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: wretched
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: solid Set Pieces: solid

minimaal 200.000 denk ik (Ham zegt 300.000)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ja, het feit dat hij een goede spelhervatter is zal de prijs nog wel wat omhoog krikken.
Mijn YP was erg slecht, waarde 1000 euro, wel is mijn YS nu al solid.
En dat na slechts 12 investeringen (van 20k) vanaf disastrous. Dacht dat van redelijk naar goed 8 weken zou duren, maar het waren er maar 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Anoniem: 17731 schreef op 14 december 2003 @ 11:06:

Spelers met solid scoren gaan er vrij stabiel voor ongeveer een ton uit. (100K-130K)

Wacht op antwoord

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.