Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
/me Je kan dit script niet remote gebruiken voor m'n oogjes. Wat gaat hier mis?
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Anoniem: 23522
http://195.149.159.155/Co...ails.asp?matchid=12869548
Bekijk het verschil tussen de teams eens en bekijk ook hoeveel balbezit de verliezer had
Anoniem: 93433
Bij de spelregels staat alleen:
'Uit economisch belang speelt het team in de laagste divisie altijd thuis. Wanneer de divisie van beide clubs gelijk is zal geloot worden'
Is het niet zo dat de stadioninkomsten groter zijn als diegene met de grootste fanclub (en dus normaal gesproken de club uit de hogere divisie) thuis speelt?
fixed.Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 15:53:
Ik denk het wel ja. En de inkomsten worden altijd gesplit, dus je kan beter het team uit de hoogste divisie thuis laten spelen
Het klopt idd dat je niet in het lijstje staat, maar dat hou ik zelf handmatig bij. Mocht iemand een manier weten om dat automatisch te doen m.b.v. php, zou ik het graag willen weten.
Anoniem: 23522
*kuch* kmis iets *kuch*Anoniem: 34339 schreef op 09 december 2003 @ 12:39:
Aangezien ik dit zo een mooie versiering vind van het topic.... (gemaakt door Grooviee)
[afbeelding]
/me het plaatje is klikbaar

http://gathering.tweakers.net/forum/faqRonald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 15:25:
Heb me ook ingeschreven. Niemand die me kan helpen met tags voor de faq?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [table bordercolor=#aa00bb width=260 height=40 border=1 cellpadding=2 bordercolor=#f4g5cc background=http://www.domain.ext/image.ext] [tr] [td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1 background=http://www.domain.ext/image.ext] cel 1 [/td] [/tr] [/table] |
TABLE:
* bordercolor - de kleur van de rand om/binnen de tabel (zie bgcolor voor kleurnotatie)
* border - de rand (meestal is 1 default; met 0 voor geen rand)
* width - breedte van tabel (indien mogelijk) (in 'px' (default), 'cm' of '%')
* height - hoogte van tabel (indien mogelijk) (idem^)
* cellpadding - ruimte tussen cellen binnen de tabel
* cellspacing - ruimte tussen de inhoud en de rand van de cellen in de tabel
* bgcolor - kleur vd achtergrond vd tabel (in formaat # met direct erachter 6 hexadecimale cijfers of sommige logische waardes als 'red' 'yellow' 'white' etc)
* background - achtergrond afbeelding (url afbeelding)
TD
* width, height, bgcolor, background -> zie hierboven bij TABLE
* valign - verticale uitlijning binnen een cel (waardes 'bottom', 'top', 'middle')
* align - horizontale uitlijning binnen cel ('left', 'right', 'center', soms 'justify')
* colspan - als je bijv. 1 rij hebt met 2 cellen en 1 rij met 4 cellen kan je voor de cellen in de 1e rij de eigenschap colspan='2' meegeven. Hierdoor zal 1 cel in de bovenste rij dezelfde ruimte in beslag nemen als 2 cellen in de onderste.
* rowspan - zie ^ maar dan voor rijen. Zie ook voorbeeld hieronder...
Ik neem aan dat je conform (X)HTML de tabellen moet schrijvenen zou je dus adviseren om je hieraan te houden (het kan vaak wel complexer, maar daardoor kan het er soms ook vreemder uit gaan zien):
- een TD staat altijd binnen een TR
- binnen een TR kunnen zich meerdere TDs bevinden
- wordt je tabelstructuur complex begin dan gewoon met een nieuwe tabel binnen je oude tabel - bijvoorbeeld:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [table] [tr] [td] -- plaats hier (sub)tabel 1a in -- [/td] [td] -- plaats hier (sub)tabel 1b in -- [/td] [/tr] [tr] [td colspan=2] -- plaats hier (sub)tabel 2 in -- [/td] [/tr] [/table] |
Bovenstaand voorbeeld zal een tabel geven die er zo uitziet ong.
1
2
3
4
5
| ---------------------- | 1a | 1b | ---------------------- | 2 | ---------------------- |
Voor verder hulp kan je altijd vragen stellen...
[ Voor 17% gewijzigd door vargo op 09-12-2003 17:04 ]
Ik ben natuurlijk niet voor de gein voor je bezig he.Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 16:43:
Dankje vargo! Ik ga eens aan het stoeien hiermee....heb je MSN, dat communiceert wat makkelijker.
En ik dacht toch echt dat je html bedoelde.
mijn msn: thedolf@hotmail.com
Gezocht!
Router
waarommoetikperseeenhmadreshebben @ hotmail.comRonald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 16:43:
Dankje vargo! Ik ga eens aan het stoeien hiermee....heb je MSN, dat communiceert wat makkelijker.
Om dit topic niet verder te vervuilen met OT rommel waar slechts enkelen iets aan hebben.
Gezocht!
Router
Vanmiddag zaten we nog op 965!!

Even rustig aan ajb met posten en bewaar belangrijke postings voor deel 13
Post ajb alle belangrijke posting opnieuw in deel 13!
Slotje word aangevraagd zodra MSN weer eens online is
[ Voor 40% gewijzigd door yared op 09-12-2003 20:15 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dit topic is gesloten.