Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.360 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik speel nu 2 seizoenen en:

- investeer elke week 20.000 euro in me jeugd
- train keepers, koop dus 18 jarige passable keepers voor 100.000 en trainen ze binnen 10 weken naar uitsteken en verkoop ze dan voor 500.000 of meer.

van het geld wat ik ermee verdien koop ik spelers die ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb wat fouten gemaakt, heeft me ongeveer 80000 gekost, ga nu inderdaad alleen nog 17 jarigen kopen op de skil die ik train.... en dan dus maar degraderen en dergelijke, wil gewoon eerst goed geld hebben.
Ik doe wel aan jeugdopleiding. 5000 tot matig, 10000 tot redelijk en dan 20000.... ik zie wel of dat op den duur wat oplevert :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Alfredt schreef op 08 december 2003 @ 11:29:
ik heb wat fouten gemaakt, heeft me ongeveer 80000 gekost, ga nu inderdaad alleen nog 17 jarigen kopen op de skil die ik train.... en dan dus maar degraderen en dergelijke, wil gewoon eerst goed geld hebben.
Ik doe wel aan jeugdopleiding. 5000 tot matig, 10000 tot redelijk en dan 20000.... ik zie wel of dat op den duur wat oplevert :)
Waarom zou je hierdoor degraderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 01:07
hoedjevanpapier schreef op 08 december 2003 @ 11:19:
@Vargo, je hebt gelijk.

Al is het natuurlijk de vraag of een newbie dit gelijk gaat doen. Meestal komt er een newbie die gelijk de transfermarkt op gaat om zijn team te versterken. Ik denk namelijk dat 80% van de users met het verstand dat ze nu hebben over het spel, anders waren begonnen. Btw. Hottrick heeft het ook over het kopen van 10 verdedigers van 17 jaar, en die dan trainen. Ja, zo kan je geld verdienen, maar heb je wel eens gekeken wat een 17 jarige verdediger kost, die ook nog trainbaar is?
Daaraan wil ik nog toevoegen dat je het als newbie moet stellen met een zwak coach.
BTW, bedankt allemaal voor jullie reacties, heb nu even geen tijd om er dieper op in te gaan, wat moet zo rijexamen doen :o

@hoedjevanpapier: Ja, zo snel geef ik al op ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-12-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 15-09 15:04
hoedjevanpapier schreef op 08 december 2003 @ 11:19:
@Vargo, je hebt gelijk.

Al is het natuurlijk de vraag of een newbie dit gelijk gaat doen. Meestal komt er een newbie die gelijk de transfermarkt op gaat om zijn team te versterken. Ik denk namelijk dat 80% van de users met het verstand dat ze nu hebben over het spel, anders waren begonnen. Btw. Hottrick heeft het ook over het kopen van 10 verdedigers van 17 jaar, en die dan trainen. Ja, zo kan je geld verdienen, maar heb je wel eens gekeken wat een 17 jarige verdediger kost, die ook nog trainbaar is?
Dus: als newbie trainen op bijvoorbeeld wingers of keepers?
Neem bijvoorbeeld deze speler: http://195.149.159.155/Co...sp?t2=1&playerID=21400358
Misschien kan je deze voor 100k te pakken hebben. Gooi er anderhalf seizoen trainen tegenaan en je hebt volgens mij een behoorlijke winstmarge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
loona35 schreef op 08 december 2003 @ 11:32:
[...]

Waarom zou je hierdoor degraderen?
omdat ik een bagger elftal heb en nu mijn beste (oudere) spelers ook nog moet verkopen om trainees aan te kunnen kopen zonder al te rood te komen te staan.
ik verwacht voorlopig niet al te veel van sponsoren en suporters omdat ik niet echt mee kan komen in de 7de divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Alfredt schreef op 08 december 2003 @ 11:29:
8ste div. kan niet degraderen. ;)

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SindaPaus schreef op 08 december 2003 @ 11:49:
[...]

8ste div. kan niet degraderen. ;)
gelukkig niet anders zat ik over 2 seizoenen ws in het 9de :)

nu dus 7de, daar heb ik mijn team gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Advies training voor newbies is wat je zelf wilt natuurlijk. Je kan ook in je team investeren, en kijken waar het nodig is.

Wel zou IK geen keepers trainen, vooral omdat je er maar 2 kan trainen. Wingers is op zich leuk, vraag het maar aan onze eigen KingWing Trainer Kiddy. Die wil je vast wel helpen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vargo schreef op 08 december 2003 @ 11:13:
Aangezien er nog niet veel reacties zijn zal ik mijn stelling hier nog eens ff kort posten:
Als beginner kan je beter jeugdige spelers kopen en trainen dan geld in je jeugdopleiding steken.

En om nog ff wat verder te prikkelen hier een quote van hottrix:

[...]
Natuurlijk levert trainen veel meer op dan jeugd: 2 leuke pulls in een seizoen leveren misschien 500k op, en die trek je pas 't 2e seizoen, als je 5 matige 17 jarigen en 5 redelijke 18 jarige verdedigers koopt train je die 18 jarigen in 1 seizoen naar uitstekend en verdien je daar al zo'n 2 miljoen mee, en dan heb je nog 5 goede 18 jarigen over om verder te trainen! Eind van het tweede seizoen zijn die al bijna formidabel.
Ik zou dan ook zeggen dat je pas geld in je jeugd moet stoppen op het moment dat je je eerste trainees verkocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het NIET met de toto beslissing eens.. Dit is ook het laatste wat ik hierover zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 13:15:
Ik ben het NIET met de toto beslissing eens.. Dit is ook het laatste wat ik hierover zeg.
Ik heb besloten hem 2 strafpunten te geven... Ik kan er wel inkomen dat je het er niet mee eens bent, maar ik laat zijn totovoorspelling gewoon gelden. Dit is de 1e keer dat dit gebeurt en wil het wel door de vingers zien.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent de baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hehe bedankt Brainpower!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zeg dat nog eens? ;) :D

ToTo komt er zo aan! (Een monsterscore voor GandalfTheGrey :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hehe =/

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de uitslag van de toto van ronde 4 alweer:

7 hoedjevanpapier
6 Thije
6 Mankit
6 Katala
6 KdB
5 Yared
5 grooviee17
5 Sandyman538
5 Brainpower
5 The_Marsmellow
5 Zonar
5 Ronald Koeman
5 MaestroTim
4 Frizza
4 -Pjotrski-
4 MTM
1 (3-2) GandalfTheGrey
- neudeboules
- !k vl!eg

En dat maakt de stand:
30 MaestroTim
27 Katala
25 Frizza
25 hoedjevanpapier
25 Yared
25 Mankit
25 Thije
24 grooviee17
23 -Pjotrski-
23 KdB
22 Zonar
21 Brainpower
20 The_Marsmellow
19 Sandyman538
17 Ronald Koeman
16 GandalfTheGrey
15 neudeboules
14 MTM
10 !k vl!eg
8 Wao

Hoedjevanpapier had de meeste wedstrijden goed voorspelt en krijgt daarom dus 1 extra bonuspunt. GandalfTheGrey had zijn voorspelling te laat doorgegeven en krijgt daarmee 2 strafpunten. Hij komt dus uit op het astronomische aantal punten van 1! :)

MaestroTim staat nog steeds nummer 1 maar Katala staat met maar 3 punten minder op een goede 2e plaats.

Voortaan de toto voorspelling voor zondag 20:00 doorgeven anders telt deze niet mee!

Morgen post ik de nieuwe toto...dus allemaal opletten en niet tot het laatste moment wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hehe lol :)

Thije denk je nou nog steeds dat ik gecheat heb ;)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
GandalfTheGrey schreef op 08 december 2003 @ 13:55:
hehe lol :)

Thije denk je nou nog steeds dat ik gecheat heb ;)
ik wel, je dacht natuurlijk... "ey shit ik ben te laat, hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik toch nog een paar puntjes pak?"

ja ik heb je door mannetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hehe nee hoor ik kwam om 20:10 thuis en toen dacht ik:
"Ohja de toto" en meteen zo snel mogelijk maar wat ingevult (zie score :P)
wist niet hoe het precies zat met de regels

:)

[ Voor 18% gewijzigd door GandalfTheGrey op 08-12-2003 14:09 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik dacht dat mensen die de toto NIET invulden evenveel punten kregen als de laagste score. Brainpower, doe niet zo kinderachtig man, en geef Gandalf gewoon z'n 3 punten, of anders 4 (laagste van de andere scores). We hebben het over iemand die in de tussenstand bijna onderaan staat, naast Ronald_Koeman, wat maken die paar punten nou uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op 08 december 2003 @ 14:37:
Ik dacht dat mensen die de toto NIET invulden evenveel punten kregen als de laagste score. Brainpower, doe niet zo kinderachtig man, en geef Gandalf gewoon z'n 3 punten, of anders 4 (laagste van de andere scores). We hebben het over iemand die in de tussenstand bijna onderaan staat, naast Ronald_Koeman, wat maken die paar punten nou uit!
Die regel heb ik afgeschaft...Dus als je niks invult krijg je ook geen punten. En wat betreft de zaak GandalfTheGrey... Case closed! ;)
Wees blij dat ie nog 1 punt krijgt...
Dit is een goeie leer voor iedereen... Gewoon de toto voor 20:00 invullen en er is niks aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
En zo blijft het leuk om met het door jou georganiseerde spelletje mee te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op 08 december 2003 @ 15:00:
En zo blijft het leuk om met het door jouw georganiseerde spelletje mee te doen :+
Ik snap je punt wel hoor...Maar als ik de regels maar aan mun laars lap en iedereen die de regels 'overtreedt' gewoon alle punten geef kan ik net zo goed geen regels opstellen.
En natuurlijk blijft het leuk om met de toto mee te doen...Je laat je hierdoor toch niet uit het veld slaan?

Als ik er helemaal naast zit moet je het zeggen hoor...Zo denk ik er gewoon over. Iemand anders met nog wijze worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Met alle respect, je wijzigt zelf ook de regels omdat je dat beter uitkomt (de niet-invullen-toch-punten-garantie). Dit gaat helemaal nergens over, ik weet het, maar ik vind het eigenlijk te triest voor woorden dat we deze discussie moeten voeren. Als je gewoon eenmalig een uitzondering had gemaakt en hem zijn punten had gegeven had niemand bezwaren gemaakt, iedereen tevreden.
We hebben het over een spelletje dat we spelen met een man of 20, gewoon voor de gezelligheid, er staan geen grote geldprijzen op 't spel ofzo. Als scheidsrechter werd mij altijd verteld: fluit op het niveau van de wedstrijd. Misschien moet jij dat ook doen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-12-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Ronald_Koeman, niet alles is een discussie of een discussie waard.

Brainpower beslist, hij maakt en onderhoudt de toto, anders klaag je maar bij het Federatie klaagpunt, Thije.

Graag hier bij houden en anders verder via msn, icq, whatever :)

[ Voor 16% gewijzigd door yared op 08-12-2003 15:38 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op 08 december 2003 @ 15:14:
Met alle respect, je wijzigt zelf ook de regels omdat je dat beter uitkomt (de niet-invullen-toch-punten-garantie).
Deze regel heb ik afgeschaft omdat ik vind dat mensen die de toto niet invullen geen punten verdienen. Dit is totaal niet in mijn voordeel. Het scheelt me misschien 10 seconden ofzo :S
Dit gaat helemaal nergens over, ik weet het, maar ik vind het eigenlijk te triest voor woorden dat we deze discussie moeten voeren. Als je gewoon eenmalig een uitzondering had gemaakt en hem zijn punten had gegeven had niemand bezwaren gemaakt, iedereen tevreden.
Jij mengt je in deze discussie hoor. En GandalfTheGrey is er allang tevreden over. Als ik eenmalig een uitzondering maak en iemand vult hem zondag weer na 20:00 in gaat ie me hierop wijzen dat ik dat bij GandalfTheGrey wel toeliet en bij hem niet.
We hebben het over een spelletje dat we spelen met een man of 20, gewoon voor de gezelligheid, er staan geen grote geldprijzen op 't spel ofzo. Als scheidsrechter werd mij altijd verteld: fluit op het niveau van de wedstrijd. Misschien moet jij dat ook doen. ;)
Ik geef hem 2 strafpunten voor het feit dat hij te laat is, dan ben ik toch mild? Ik had ook kunnen zeggen dat zijn voorspelling niet geldt. Dat hij nou maar 3 punten heeft gehaald en er dus 2 afgaan kan ik ook niks aan doen.

Ik probeer het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Jij maakt je hier nu erg boos over merk ik aan je post. Dat is toch nergens voor nodig? Het was allang opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik ben niet boos, ik heb alleen nogal snel de neiging wat té duidelijk te zijn in m'n standpunten, excuses hiervoor(wie zich er ook aan stoort, want ik heb de indruk dat brainpower er zelf niet echt van wakker ligt).
Zaak gesloten maarweer.

Edit:
offtopic:
Ik ben best kritisch op mezelf, en heb begrepen dat er mensen zijn die zich storen aan mijn gedrag in dit topic. Ik nodig een ieder daarom uit om dat eens wat verder toe te lichten op MSN of IRC. Feedback is voor mij belangrijk om me aan te passen. Omdat ik zelf nogal kort door de bocht ben, kan ik er ook tegen als iemand mij kort door de bocht vertelt wat ie van mij of mijn gedrag vindt.
gerard_akse AT hotmail.com

[ Voor 51% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-12-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

yared schreef op 08 december 2003 @ 10:28:
Nieuw Lid Alert! Tomm1eD

Spammen maar dat gastenboek! :*)
And that would be me :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ronald Koeman schreef op 08 december 2003 @ 15:49:
Ik ben niet boos, ik heb alleen nogal snel de neiging wat té duidelijk te zijn in m'n standpunten, excuses hiervoor(wie zich er ook aan stoort, want ik heb de indruk dat brainpower er zelf niet echt van wakker ligt).
Zaak gesloten maarweer.
Je mag best verder discusseren hoor met me...Voeg me maar toe op msn (zie profile) als je dat wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:48

GaMbiNo

1337

Zo....zondag weer gewonnen en ik sta nu lekker bovenaan met 4-12 :D
Als alles zo een beetje doorgaat moet promotie een zekerheidje zijn en speel ik volgend seizoen in VI. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

ik zou toch zweren dat ik de tot had ingevuld :-( Ik zal vanavond is even gaan terug lezen.

edit:
hmmm, niet dus, zal wel druk zijn geweest vorige week :?

Nou deze week maar weer een gooi doen naar wat punten.

nu nog even rageren op de stelling:

Ik heb vanaf het begin 20,000 euro geinvesteerd en dat is ongeveer het enige wat ik goed heb gedaan aan het begin van mijn hattrick carière. Het is dan het 1e seizoen wel aardig moeilijk om je hoofd financieel boven water te houden.

Maar nu heb ik dit seizoen wel 2 solid + 3 redelijke verdedigers getrokken. Ben nu dus even voor een aantal weken overgestapt op defense training. Maar 5 van deze spelers voor 100,000, daar kan niks tegenop. Deze kan ik nameliijk gewoon door trainen. Ik heb er ter vergelijking een solid verdidiger van 17 bij gekocht, maar hier moest ik alleen al 200,000 voor neerleggen.

DeNeu

[ Voor 103% gewijzigd door neudeboules op 08-12-2003 18:05 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

neudeboules schreef op 08 december 2003 @ 17:38:
ik zou toch zweren dat ik de tot had ingevuld :-( Ik zal vanavond is even gaan terug lezen.

edit:
hmmm, niet dus, zal wel druk zijn geweest vorige week :?

Nou deze week maar weer een gooi doen naar wat punten.

DeNeu
Idd ik vroeg me ook al af waar je toto was...Ik ging ook nog efe terugkijken of ik je niet overgeslagen had ofzo...Naja volgende week beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
neudeboules schreef op 08 december 2003 @ 17:38:
nu nog even rageren op de stelling:

Ik heb vanaf het begin 20,000 euro geinvesteerd en dat is ongeveer het enige wat ik goed heb gedaan aan het begin van mijn hattrick carière. Het is dan het 1e seizoen wel aardig moeilijk om je hoofd financieel boven water te houden.

Maar nu heb ik dit seizoen wel 2 solid + 3 redelijke verdedigers getrokken. Ben nu dus even voor een aantal weken overgestapt op defense training. Maar 5 van deze spelers voor 100,000, daar kan niks tegenop. Deze kan ik nameliijk gewoon door trainen. Ik heb er ter vergelijking een solid verdidiger van 17 bij gekocht, maar hier moest ik alleen al 200,000 voor neerleggen.

DeNeu
Waar moeten we op reageren?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
The Dolf schreef op 08 december 2003 @ 19:09:
[...]

Waar moeten we op reageren?
Dat is het kenmerk van een slechte stelling. ;)
Misschien zo van: "Goed zo, een uitstekende beslissing?"

/me Par_Martinos is een beetje triest. Verloren, en volgende week waarschijnlijk weer... Gaarne opbeurende woorden gewenscht.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei ik had zondag de op 7 na beste verdediging van NL

8. 23.5*, foray 4ever IV.22 (5-4-1)

zit nu ook in top100 qua aantal sterren totaal.

nu hopen dat mijn defje (6 sterren) ook 1 van de beste is in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GaMbiNo schreef op 08 december 2003 @ 16:24:
Zo....zondag weer gewonnen en ik sta nu lekker bovenaan met 4-12 :D
Als alles zo een beetje doorgaat moet promotie een zekerheidje zijn en speel ik volgend seizoen in VI. :)
kom je bij ons in de poule :) gezellig... naja ik dit jaar toch maar weer 2de worden denk ik...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb net deze site gebruikt om te kijken hoe hoog de keeper is waarop ik (te) veel geld heb geboden. 600k voor een keeper die 300k waard is en haalt in slechte vorm 3.5*. Nou is ie volgens die site mid-solid. Hoe kan dit? Het is toch echt een excellent keeper.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

The Dolf schreef op 08 december 2003 @ 19:51:
Ik heb net deze site gebruikt om te kijken hoe hoog de keeper is waarop ik (te) veel geld heb geboden. 600k voor een keeper die 300k waard is en haalt in slechte vorm 3.5*. Nou is ie volgens die site mid-solid. Hoe kan dit? Het is toch echt een excellent keeper.
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :) maar wel gek idd, 300K is laag/ mid solid en dus niet meer dan 2 ton waard lijkt me :?

edit: hij is niet geblesseerd ofzo?

overigens ben ik bijna klaar met het invullen van de toto, dus ik post die zo wel ff >:)

[ Voor 4% gewijzigd door j_du_pee op 08-12-2003 19:57 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Matías Parra (14858703)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
j_du_pee schreef op 08 december 2003 @ 19:56:
overigens ben ik bijna klaar met het invullen van de toto, dus ik post die zo wel ff >:)
hehe, die 2 strafpunten zijn wel te overleven ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 22:32
En? WIe gaat het halen in de beker dee week>>?? ik zie wel kansen!! De rest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Deze week staan de GoT Ratings weer op maandag online ;) Deze week hebben we vier nieuwe leden, namelijk Dr_Vork (FC Vork), Tedzz (Hc Harlem), Tomm1eD (BT Entertainment) en Wienus (Fortza Zwelgje). _/-\o_

Tikkie Terug gaat Pielwiepers voorbij en staat nu 2e. 1337s United had een goede dag en passeert kiddy en komt gelijk met Knights of the Hokey Pokey. Fortza Zwelgje is de hoogste nieuwe binnenkomer op plaats 11. :) Hoedjevanpapier's XI tal (4 plaatsen) en FC Jansen (5 plaatsen) dalen flink, terwijl Tha Groove's 4 plaatsen stijgt.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yared,

denk dat http://www.hottrick.org wel toegevoegd mag worden aan startpost toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens zie ik dit nu pas:

2003-11-16 Chocovla dient ontslag in
Wat eigenlijk al eerder de planning was gebeurt nu alsnog. Per direct heb ik besloten te stoppen als Oape City manager. Ik heb de laatste 1,5 seizoen amper tijd in het team gestoken en verder is het enthousiasme om nog verder te gaan volledig weg. Ik wens alle manager in Hattrick land veel plezier en suc6

Oape City (68497)

Is al een tijdje gestopt..... Was toch altijd een trouwe G.o.t.t.e.r.

Jammer dat dit soort spelers stoppen..... maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 21:44:
Overigens zie ik dit nu pas:

2003-11-16 Chocovla dient ontslag in
Wat eigenlijk al eerder de planning was gebeurt nu alsnog. Per direct heb ik besloten te stoppen als Oape City manager. Ik heb de laatste 1,5 seizoen amper tijd in het team gestoken en verder is het enthousiasme om nog verder te gaan volledig weg. Ik wens alle manager in Hattrick land veel plezier en suc6

Oape City (68497)

Is al een tijdje gestopt..... Was toch altijd een trouwe G.o.t.t.e.r.

Jammer dat dit soort spelers stoppen..... maarja
Idd zeker jammer. Was idd een trouwe gotter maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
aan al het goede komt een eind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Par_Martinos schreef op 08 december 2003 @ 19:31:
[...]

/me Par_Martinos is een beetje triest. Verloren, en volgende week waarschijnlijk weer... Gaarne opbeurende woorden gewenscht.
comfort comfort comfort, sorry ben ff door me woorden heen, troost, troost

@Koentjuh duim duim duim duim :D

@Ratings, je kan wel zien wie het doet met wie... positie 35-36, blijft een spelletje wie er boven mag >:)

[ Voor 12% gewijzigd door yared op 09-12-2003 00:44 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
toch nog iemand net vertrouwen :D

[ Voor 6% gewijzigd door koentjuh op 09-12-2003 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ foray: als je er nou nog een leuk keepertje achter zet, is je verdediging helemaal oersterk!

@ yared: ik vind de plaatsen 35 t/m 41 eigenlijk wel allemaal onwijs spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 08:28:
@ foray: als je er nou nog een leuk keepertje achter zet, is je verdediging helemaal oersterk!

@ yared: ik vind de plaatsen 35 t/m 41 eigenlijk wel allemaal onwijs spannend!!
daar gebeurt wel het meeste, logisch ook, want imo zijn die teams het hardst in ontwikkeling en valt er nog het meest te doen.

echter omdat ze niet zo solide nog zijn, zijn daar ook regelmatig flinke dalers te zien.

* yared spreekt uit ervaring en staat al veel te lang in die regionen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ik nog boven je sta vind ik alles best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Par_Martinos schreef op 08 december 2003 @ 19:31:
[...]

Misschien niet opbeurend, maar ik zit in dezelfde situatie :( (3 verloren, 1 gewonnen, 7e positie)
Als enige hoop heb ik nu 2 thuiswedstrijden tegen minder sterke tegenstanders waar ik eigenlijk van moet winnen...
Gedeelde ellende maakt het gemakkelijker ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ik zag net deze jongen te koop staan:
Örjan Ö Jansson (949078)
26 years, passable form, healthy

Best performance within this team achieved in match

A pleasant guy who is calm and infamous.
Has solid experience and weak leadership abilities.

Nationality: Sverige
Assessed value: 34 485 000 Euro
Wage: 295 788 Euro/week including 20% Bonus

Stamina: excellent Goaltending: disastrous
Playmaking: divine Passing: poor

295.788 Euro salaris!!! Hij staat trouwens te koop voor 6 miljoen Euro. Maar het is toch vrijwel onmogelijk om het salaris van dit soort jongens te betalen, laat staan van 5 of 10 van deze jongens! Hij is trouwens niet eens international :P

[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 09-12-2003 11:58 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:48

GaMbiNo

1337

Wow, dan ben ik binnen twee weken failiet... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
als je kijkt naar de nummer 1 van zweden die heeft 11 spelers van boven de 5 miljoen, waarvan 5 boven de 10 miljoen waarvan 1 boven de 15 miljoen.....
blijkbaar is het dus wel op te hoesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik dit zo een mooie versiering vind van het topic.... (gemaakt door Grooviee)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/alle_logos-klein.jpg
/me het plaatje is klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

Iemand nog een oefenwedstrijd? Knallers zoekt nog een tegenstander...

Dus daag me uit en huiver ;)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 12:39:
Aangezien ik dit zo een mooie versiering vind van het topic.... (gemaakt door Grooviee)

[afbeelding]
Hmmm.. Ik mis een logo. 8) :+

Wanneer is dat logo-overzicht voor het laatst ge-update?

Nog bedankt voor de nieuwsbrief. Ik was nog niet aan dat overzicht toegekomen. Ik sta 66ste. :P 3 plaatsen lager dan vorige week. Komt waarschijnlijk, omdat ik een rooie kaart had. O-)

Ach.. paar berichten terug staat de link ook. Dacht dat het ging over de toto of zo. My bad.

[ Voor 8% gewijzigd door SindaPaus op 09-12-2003 13:20 . Reden: ik zie het ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen de toto:

Musketeer United I – Korreweg Sport
Spaarnestad – JMT 2002/Tacc
GBV/Airport 5 – CE$
Communism Inc – Muad Dib
Fiddler & Fir – Forza BBT
De Kozakken – het pleintje
DFF Amsterdam – BZF
sjhap – Knights of the Hokey Pokey
Martinozen - The Coco Tige
GaMbiNo's - Mannezquad

Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

Voor zondag 20:00 posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
SindaPaus schreef op 09 december 2003 @ 13:17:
[...]

Hmmm.. Ik mis een logo. 8) :+

Wanneer is dat logo-overzicht voor het laatst ge-update?
Dit is 19 november voor het laatst geupdate, zie deze post. Dus van de nieuwere leden staat er geen logo in :).

2 Musketeer United I – Korreweg Sport
1 Spaarnestad – JMT 2002/Tacc
1 GBV/Airport 5 – CE$
2 Communism Inc – Muad Dib
1 Fiddler & Firkin FC – Forza BBT
1 De Kozakken – het pleintje
2 DFF Amsterdam – BZF
1 sjhap – Knights of the Hokey Pokey
1 Martinozen - The Coco Tige
1 GaMbiNo's - Mannezquad

1 - 4 Vamos Perdiendo F.C. - Super River Plate (Argentina)

[ Voor 35% gewijzigd door grooviee17 op 09-12-2003 13:48 . Reden: toto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
grooviee17 schreef op 09 december 2003 @ 13:42:
[...]

Dit is 19 november voor het laatst geupdate, zie deze post. Dus van de nieuwere leden staat er geen logo in :).
snif, ik wil mijn ultralelijke logo er ook in hebben :'(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Nieuw lid alert Tarantula79

De 77e alweer!

Spam jullie welkom in zijn gastenboek! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Last but not least, zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Heb nu een paar mooie afbeeldingen waarvan ik ene logo wil maken. Alleen daar moeten wat teksten uitgehaald worden en andere ingeet worden en wat kleuren ect veranderen. Met welk programma kun je het beste afbeeldingen aanpassen en verwerken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 09 december 2003 @ 13:58:
Heb nu een paar mooie afbeeldingen waarvan ik ene logo wil maken. Alleen daar moeten wat teksten uitgehaald worden en andere ingeet worden en wat kleuren ect veranderen. Met welk programma kun je het beste afbeeldingen aanpassen en verwerken??
adobe photoshop of paint shop pro
als je het aan mij zendt wil ik het ook wel ff voor je doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Probeer het eerst ff zelf..:) goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Nog even over de faq. Over jullie suggesties wat betreft de inhoud ben ik nog aan het nadenken(o.a. de kwestie al-dan-niet investeren in je jeugdopleiding). Wat de opmaak betreft:
Eigenlijk wil ik de faq zo maken als bijv. de forum survival guide:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumsurvival#index
Bovenaan de pagina de subjects opsommen en klikbaar maken, waardoor de pagina automatisch naar het juiste stukje tekst verschiet als je erop klinkt.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dat kan bewerkstelligen, kan iemand me daar misschien mee helpen? Bij voorbaat dank!

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-12-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 13:58:
[...]

adobe photoshop of paint shop pro
als je het aan mij zendt wil ik het ook wel ff voor je doen :D
hmmm...wat een wazig programma....pain shop maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

koentjuh schreef op 09 december 2003 @ 14:29:
[...]

:D Laat ForayNL het maar doen. ;) Als je Photoshop wazig vindt, zal PSP je ook tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

[afbeelding]
Haha, cool man. Leuk gemaakt :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Brainpower schreef op 09 december 2003 @ 13:42:
Mensen de toto:

[knip]

Voor zondag 20:00 posten!
Yessss, ik sta in de toto !
Dankjewel Brainpower ! :)

Dat logo overzicht is ook erg leuk trouwens.
Mijn geel valt best wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Wie heeft er voor morgen nog geen friendly en wil er tegen mijn B team spelen (~2 sterren)?
U bent bij deze uitgenodigd om FC Vargo uit te dagen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Persberichten
2003-12-09 1 jarig Jubileum
Vandaag is het exact 1 jaar geleden dat HVP opgericht werd. En dat wordt gevierd!!! De grote feesttent is in het stadion neergezet, en alle seizoenskaarthouders en sponsors mogen gratis naar binnen.

Biersponsor Heineken heeft zojuist de voorraad bier gebracht, Mojo heeft een artiest naar voren geschoven. Verder zorgt Mora voor de bittergarnituren. Het wordt dus ouderwets zuipen.

Laat een bericht achter in het gastenboek, en u krijgt gratis kaarten voor het feest!!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een (waarschijlijk heel domme) vraag

hoe zijn deze in het engels?

onbestaand
rampzalig
waardeloos
slecht
zwak
matig
redelijk
goed
uitstekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

koentjuh schreef op 09 december 2003 @ 14:29:
[...]

wat? je hebt net 150$ uitgegeven aan photoshop en geeft het nu al op :? :o

;)

@majin, heb je al gezien dat hattrick een pagina met regels heeft :?

[ Voor 31% gewijzigd door j_du_pee op 09-12-2003 15:10 ]

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
**************GoT-Cup**************

Vanaf vandaag is de inschrijving voor de GoT-Cup van seizoen 21 geopend. Hier kan er weer worden ingeschreven voor de meest prestigeuze friendly-cup die Hattrick rijk is.

Het is de bedoeling om het als in seizoen 20 te beginnen in de 8e ronde van de beker, dus op Woensdag 31 December. De inschrijving zal daarom sluiten op Zaterdag 27 December om 23:59:59, en het wedstrijdschema zal dan zo snel mogelijk bekend worden gemaakt. Schrijf je dus zo snel mogelijk in, en zorg dat je erbij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 15:05:
Niet zo zeer dom maar wel lui.

* goddelijk / divine
* utopisch / utopisch
* magisch / magical
* mytisch / mythical
* buitenaards / extra-terrestrial
* reusachtig / titanic
* bovennatuurlijk / supernatural
* wereldklasse / world class
* wonderbaarlijk / magnificent
* briljant / brilliant
* uitmuntend / outstanding
* formidabel / formidable
* uitstekend / excellent
* goed / solid
* redelijk / passable
* matig / inadequate
* zwak / weak
* slecht / poor
* waardeloos / wretched
* rampzalig / disastrous

Staan nl in de startpost

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 15:05:

hoe zijn deze in het engels?

onbestaand - non-existant
rampzalig - disastrous
waardeloos - wretched
slecht - poor
zwak - weak
matig - inadequate
redelijk - passable
goed - solid
uitstekend - excellent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
grooviee17 schreef op 09 december 2003 @ 15:10:
**************GoT-Cup**************
Ik heb me net ingeschreven maar ik sta niet tussen het lijstje?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 09 december 2003 @ 15:10:
[...]

Niet zo zeer dom maar wel lui.

Staan nl in de startpost
sorry daar heb ik dan overheen gelezen maar bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb me aangemeld voor de cup !
Kan niet wachten :P

[ Voor 89% gewijzigd door -Pjotrski- op 09-12-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 15:14:
[...]

sorry daar heb ik dan overheen gelezen maar bedankt voor de info
Maakt niet uit. Ik ben alleen zo chagerijnig omdat ik net wakker ben.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
The Dolf schreef op 09 december 2003 @ 15:13:
[...]

Ik heb me net ingeschreven maar ik sta niet tussen het lijstje?
Hij houdt het waarschijnlijk zelf bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Heb me ook ingeschreven. Niemand die me kan helpen met tags voor de faq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 15:25:
Stuur maar door naar ovhumAThome.nl

edit:
Ik ga eerst ff eten hoor

bdw,
POST NR 1000 (dit topic dan)
Tijd voor deel 13

Zit er net 1 naast

[ Voor 12% gewijzigd door The Dolf op 09-12-2003 15:40 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hm, ik zou me graag willen aanmelden, maar krijg na het verzenden:
/me Je kan dit script niet remote gebruiken voor m'n oogjes. Wat gaat hier mis?

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelovelijk.
http://195.149.159.155/Co...ails.asp?matchid=12869548

Bekijk het verschil tussen de teams eens en bekijk ook hoeveel balbezit de verliezer had :) Echt waar... dan baal je echt enorm.. niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me zojuist ook opgegeven voor de uiterst prestigieuze Got-cup.
Bij de spelregels staat alleen:
'Uit economisch belang speelt het team in de laagste divisie altijd thuis. Wanneer de divisie van beide clubs gelijk is zal geloot worden'
Is het niet zo dat de stadioninkomsten groter zijn als diegene met de grootste fanclub (en dus normaal gesproken de club uit de hogere divisie) thuis speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik denk het wel ja. En de inkomsten worden altijd gesplit, dus je kan beter het team uit de hoogste divisie thuis laten spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 15:53:
Ik denk het wel ja. En de inkomsten worden altijd gesplit, dus je kan beter het team uit de hoogste divisie thuis laten spelen :)
fixed.

Het klopt idd dat je niet in het lijstje staat, maar dat hou ik zelf handmatig bij. Mocht iemand een manier weten om dat automatisch te doen m.b.v. php, zou ik het graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb me dit jaar ingeschreven en ben benieuwd hoe ver ik als 8ste divisie team zal komen. Verder zijn natuurlijk de ietsje hoger dan normale inkomsten op de woensdagavond meer dan welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35

[afbeelding]
*kuch* kmis iets *kuch*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/hattricklogosmall1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 15:25:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[table bordercolor=#aa00bb width=260 height=40 border=1 cellpadding=2
       bordercolor=#f4g5cc background=http://www.domain.ext/image.ext] 
[tr]
[td align=right valign=bottom bgcolor=#b6b7b8 colspan=2 rowspan=1
    background=http://www.domain.ext/image.ext]
 cel 1 
[/td] 
[/tr] 
[/table]

TABLE:
* bordercolor - de kleur van de rand om/binnen de tabel (zie bgcolor voor kleurnotatie)
* border - de rand (meestal is 1 default; met 0 voor geen rand)
* width - breedte van tabel (indien mogelijk) (in 'px' (default), 'cm' of '%')
* height - hoogte van tabel (indien mogelijk) (idem^)
* cellpadding - ruimte tussen cellen binnen de tabel
* cellspacing - ruimte tussen de inhoud en de rand van de cellen in de tabel
* bgcolor - kleur vd achtergrond vd tabel (in formaat # met direct erachter 6 hexadecimale cijfers of sommige logische waardes als 'red' 'yellow' 'white' etc)
* background - achtergrond afbeelding (url afbeelding)

TD
* width, height, bgcolor, background -> zie hierboven bij TABLE
* valign - verticale uitlijning binnen een cel (waardes 'bottom', 'top', 'middle')
* align - horizontale uitlijning binnen cel ('left', 'right', 'center', soms 'justify')
* colspan - als je bijv. 1 rij hebt met 2 cellen en 1 rij met 4 cellen kan je voor de cellen in de 1e rij de eigenschap colspan='2' meegeven. Hierdoor zal 1 cel in de bovenste rij dezelfde ruimte in beslag nemen als 2 cellen in de onderste.
* rowspan - zie ^ maar dan voor rijen. Zie ook voorbeeld hieronder...

Ik neem aan dat je conform (X)HTML de tabellen moet schrijvenen zou je dus adviseren om je hieraan te houden (het kan vaak wel complexer, maar daardoor kan het er soms ook vreemder uit gaan zien):
- een TD staat altijd binnen een TR
- binnen een TR kunnen zich meerdere TDs bevinden
- wordt je tabelstructuur complex begin dan gewoon met een nieuwe tabel binnen je oude tabel - bijvoorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[table] 
  [tr]
    [td]
      -- plaats hier (sub)tabel 1a in --
    [/td] 
    [td]
      -- plaats hier (sub)tabel 1b in --
    [/td] 
  [/tr] 
  [tr]
    [td colspan=2]
      -- plaats hier (sub)tabel 2 in --
    [/td] 
  [/tr] 
[/table]

Bovenstaand voorbeeld zal een tabel geven die er zo uitziet ong.
code:
1
2
3
4
5
----------------------
|    1a     |    1b   |
----------------------
|           2         |
----------------------

Voor verder hulp kan je altijd vragen stellen...

[ Voor 17% gewijzigd door vargo op 09-12-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Dankje vargo! Ik ga eens aan het stoeien hiermee....heb je MSN, dat communiceert wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 16:43:
Dankje vargo! Ik ga eens aan het stoeien hiermee....heb je MSN, dat communiceert wat makkelijker.
Ik ben natuurlijk niet voor de gein voor je bezig he.

En ik dacht toch echt dat je html bedoelde.

mijn msn: thedolf@hotmail.com

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Ronald Koeman schreef op 09 december 2003 @ 16:43:
waarommoetikperseeenhmadreshebben @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
vargo schreef op 09 december 2003 @ 17:00:
[...]

waarommoetikperseeenhmadreshebben @ hotmail.com
Om dit topic niet verder te vervuilen met OT rommel waar slechts enkelen iets aan hebben.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
OMG nummer 13 komt eraan in spoedtempo IS ER!

Vanmiddag zaten we nog op 965!! 8)7

Even rustig aan ajb met posten en bewaar belangrijke postings voor deel 13

Post ajb alle belangrijke posting opnieuw in deel 13! ;)

Slotje word aangevraagd zodra MSN weer eens online is :|

[ Voor 40% gewijzigd door yared op 09-12-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.