Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Je kan je A team dan toch gewoon de woensdag erna trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:25:
Je kan je A team dan toch gewoon de woensdag erna trainen ;)
Kan, maar wat zou ik er nu mee opschieten dan? Heb gisteren namelijk mijn B team al getraind :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De wedstrijd van gisteren heeft met betrekking tot training niets te maken met de wedstrijd van aanstaande zondag. Ze ontvangen de training tenslotte op vrijdag en dan begint de hele handel weer opnieuw.

Eigenlijk schiet je er ook niets mee op, maar het feit dat jij je A-team helemaal niet zou trainen is nog helemaal open als je zondag met je B team zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:54
Damn, op mijn manier zo 'druk' geweest met mijn jeugdteam dat ik gewoon vergeten ben om mijn b-team een friendly te laten spelen, arghhh :X 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Sandyman538 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:13:
Damn, op mijn manier zo 'druk' geweest met mijn jeugdteam dat ik gewoon vergeten ben om mijn b-team een friendly te laten spelen, arghhh :X 8)7
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat je je jeugdfriendly vergeet... daar zorg ik namelijk wel voor! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 18:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Donnas-A schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:30:
[...]

Kan, maar wat zou ik er nu mee opschieten dan? Heb gisteren namelijk mijn B team al getraind :)
nee, de spelers hebben toen gespeeld... training ontvangen ze op het moment van de trainingsupdate, en die vind pas vanacht plaats... pas dan ontvangen zowel je A-team-spelers alswel Bteam spelers die de voorgaande wek gespeeld hebben op een trainingspositie hun training

(en ook op dat moment moet je de juiste trainingsoort en conditie-aantal ingesteld hebben)

Ik heb trouwens een van mn lievelingsjeugdspelers gepulled... die jongen is een verdediger (redelijk DEF en redelijk PASS)... die echter in de laatste 20 wedstrijden ook 19 doelpunten scoorde, waarvan 4 hattricks..
driekwart daarvan kwam van vrije trappen en penalties, maar het valt me best tegen hoeveel Set Pieces hij nu heeft, slechts 'matig' (heb ook slechts één keer secundair getrained, dus was ook geen 'focus-punt', maar was toch benoieuwd omdat hij zoveel scoorde)

[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 25-03-2010 17:00 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

RM-rf schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:57:
[...]

Ik heb trouwens een van mn lievelingsjeugdspelers gepulled... die jongen is een verdediger (redelijk DEF en redelijk PASS)... die echter in de laatste 20 wedstrijden ook 19 doelpunten scoorde, waarvan 4 hattricks..
driekwart daarvan kwam van vrije trappen en penalties, maar het valt me best tegen hoeveel Set Pieces hij nu heeft, slechts 'matig' (heb ook slechts één keer secundair getrained, dus was ook geen 'focus-punt', maar was toch benoieuwd omdat hij zoveel scoorde)
Ik ken z'n vader, en die heeft systematisch de tegenstanders omgekocht. ;)

Iemand al geprobeerd die nieuwe order tool te gebruiken? Ik krijg alleen maar een klein schermpje met "OK" en dat verschijnt elke keer weer als ik erop klik... :(

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
@Donnas-a Zie je wel, je kan gewoon met je B-team spelen. Ik weet idd hoe je speelt en ga dus ook gewoon van mijn eigen kwaliteiten uit. Ik had zelf 1 zwakke plek, maar daar heb ik afgelopen week voor geshopt zoals je hebt kunnen zien. :P

Vandaag een 18jr 61dg naar formidabel verdedigen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yippie! nadat ik vorige week al me veilig gespeeld had, maar ook een hogere positie niet echt lucratief, heb ik vooral gepoogd nu mn huidige dure spelers lucratief te verkopen...

daardoor nu twee spelers tegen een uitstekende prijs verkocht ... zowel mn dure topspits, die ik voor 4 miljoen gekocht had vorig seizoen, nu doorverkocht voor 4 630 000 € ... effectief nog een ruime 2 ton winst dus en dat maakt dat die speler me dit seizoen per week ongeveer €25K aan totale kosten bracht (loon+aankoop-opbrengst), wat me zeer tevreden stemt (voor een speler op een niet trainingsplaats)...

De tweede veroop is al helemaal een droom-opbrengst: een middenvelder aankoop 2,5 miljoen, verkoop nu 3465000 € (opbrengst 3,27 miljoen, maakt 7 ton winst) ... zelfs minus loon gewoon 350 ton opbrengt (stiekem heeft hij wel af en toe wat DEF-training meegekregen, maar niet veel meer dan 100-150 minuten volgens mij, had wel een pop, maar van zwak naar matig)...

m'n budget voor volgend seizoen qua aankopen is nu 16,5 miljoen :)
daarvoor moet ik iig een spits, en twee vleugelspelers kopen, maar in theorie ben ik dan zelfs gewoon klaar, dus kan ik gaan voor een team dat zeker voor het kampioenschap kan gaan.

vanavond wordt ik echter wel ingemaakt, zeker nu ik dus deels met tweedeklas reserve's en XP-spelers moet aantreden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
3-0 achter met counter. Het is dus over en uit voor dit seizoen. Wordt een leuk tussenseizoen met twijfels of ik wel of niet door ga. Op zo'n manier met een beter team zoveel punten verliezen is gewoon diep triest. Mijn supporter loopt deze week af, dus misschien is het wel een goed moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ik sta 3-0 voor en kreeg na 14 minuten (2-0) al een terugtrek event! Ben nu dus wel zeker van kampioenschap, op naar de VIII. Ben ook bijna klaar met het aankopen van nieuwe trainees. 8 verdedigers zijn al aangekocht, moet nu nog eventjes kijken of ik 2 verdedigers erbij koop, of 1 verdediger en 1 keeper om dan die keeper zondag op te stellen in m'n A-team en woensdag te trainen op verdedigen. Wordt dan waarschijnlijk een uitmuntende of een briljante 18/19 jarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 06-06 14:36
Ik zou nog even laten weten hoe het afgelopen is met mijn team..
Nou ik heb hem weer terug!

Nu nog winnen vanavond en dan volgende week tegen mijn directe tegenstander voor handhaving in de VI :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pffff 1-0 voor me de rust maar al wel een goede spits eraf. Mijn tegenstander echter speelt 3-5-2 counter met 71% balbezit...
Gast je countert wel vaker met deze opstelling dit seizoen...waarom?

Edit: Joseba Anasagasti hapte vandaag regelmatig naar adem in de verstikkende hitte. Waarom is dit? Goed conditie en snel...

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 28-03-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276513

Snel:

* Negatief: Snelle spelers kunnen in de regen verdedigen en scoren verliezen en verdedigen in de zon.

Van Hag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
WTF 1-1!? Dit kan me het kampioenschap kosten!

Edit: En weer een blessure!

Edit 2: 1-2 verloren! Matchid --> 264369259 Roept u maar! Ik doe nog een seizoen de VIII.793 :(

Edit3: Donnas volgende week winnen bij Kenny united he! !@#!$!$

[ Voor 79% gewijzigd door -TheNose- op 28-03-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mooie competitie heb je TheNose! Potverdorie! 4 teams met allemaal mogelijkheden om naar de VII te promoveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

-TheNose- schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:05:
WTF 1-1!? Dit kan me het kampioenschap kosten!

Edit: En weer een blessure!

Edit 2: 1-2 verloren! Matchid --> 264369259 Roept u maar! Ik doe nog een seizoen de VIII.793 :(

Edit3: Donnas volgende week winnen bij Kenny united he! !@#!$!$
Ik ben blij dat ik niet met mn B team ben gaan spelen...nu zie je waarom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:39:
3-0 achter met counter. Het is dus over en uit voor dit seizoen. Wordt een leuk tussenseizoen met twijfels of ik wel of niet door ga. Op zo'n manier met een beter team zoveel punten verliezen is gewoon diep triest. Mijn supporter loopt deze week af, dus misschien is het wel een goed moment.
Ja, zulke momenten heb ik ook veel gehad de afgelopen jaren maar ik ben uiteindelijk altijd blijven spelen en ben nu blij dat ik mijn team nog steeds heb. Je kunt gewoon een overgangsseizoen doen, 2x inloggen (1x in de 7 weken) en dan kan het volgende seizoen beginnen. Weinig energie er insteken en toch spelers trainen. Het is zo maar een advies. Of je team over een hele andere boeg gooien.
Ralphie schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:21:
Ik zou nog even laten weten hoe het afgelopen is met mijn team..
Nou ik heb hem weer terug!
Ten eerste gefeliciteerd. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig waarom de GM's wel overstag zijn gegaan. Of je vriendin haar team ook terug heeft, etc?

/edit

Oh ja, zelf net kampioen geworden met een 5-0 PIC thuisoverwinning. Volgende week nog even een keer MOTS spelen. Ben al zeker van directe promotie, maar ik zal er nog even wat glans aan gaan geven 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Sandyman538 op 29-03-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Iemand nog interesse voor een oefenwedstrijd deze week? Ik heb al wel wat uitdagingen uitgestuurd, maar na 2 dagen betwijfel ik of nog iemand gaat reageren.

Team: 502754 :)

Gister 1 - 2 verloren van het team van wie ik eerder zei dat ze bakken geld uit hadden gegeven aan onsympathieke spelers. :P Best tevreden dus. Laatste wedstrijd is een strijd om de vierde plaats tussen mij en een botje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:39:
Mooie competitie heb je TheNose! Potverdorie! 4 teams met allemaal mogelijkheden om naar de VII te promoveren!
Nou ik geniet me te pletter! :P
Donnas, promoveer jij maar gewoon door te winnen tegen Kenny United, ik doe nog wel een seizoen in de VIII. Heb dit jaar ook wel erg lopen handelen en vernieuwen, heb 5 17 jarige def trainees rondlopen waarvan 1tje noodgedwongen een basisspeler is in mijn A-team. :P
Voorlopig geen handel meer dus. Volgend seizoen promoveren en nu vast lange termijn plannen maken (trainingsswitch over 3-4 seizoenen, stiekum heb ik er nu al zin in! >:) ).

@Pewwy: Sorry dat ik het zeg, maar je laatste verliespartij was niet helemaal onterecht toch? Hij had 70% balbezit en een briljante centrumaanval.

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 29-03-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
gisteren geMOTSt en met 2-1 gewonnen. Helaas heeft mijn directe concurrent tegen degradatie (moet komende zondag tegen hem) niet verloren zoals verwacht maar gelijk gespeeld; het kan dus nog alle kanten op..

Moet zondag tegen hem uit spelen met een teamspirit van rond de furious; wel strong confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 03-06 11:54
Mijn ongeslagen status duurt maar voort. 1-1 gespeeld tegen wat op papier toch echt een véél beter team is. Mag niet ontevreden zijn. De laatste wedstrijd thuis tenminste gelijk spelen, en dan is het kampioenschap een feit, inclusief promotie (zonder afhankelijk te zijn van degraderende botjes).
Volgend seizoen wordt dan wel zwaar in de VII, want er is veel te weinig geld voor versterkingen, een nieuwe coach, en een groter stadion, maar het is voor de afwisseling ook wel eens leuk om tegen degradatie te vechten, hihihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tussen al het geklaag... hier iemand die gigantisch bevoordeeld is door de ME ... (matchID=258507350) : Ruim 100 hatstats minder, mn tegenstander tot 75% Balbezit en ik heb drie spelers laten spelen die XP-trainee zijn en ruim boven de 30 lopen en qua TSI hooguit net een 100 halen (omdat mn A-spelers verkocht werden en ik wacht met versterkingen voor volgend seizoen tot einde deze of volgende wek, als de prijzen en vraag laag zijn).

en toch heb ik totaal onverwacht (en onterecht) 1-1 gespeeld...
overigens vind ik wel dat de 'lol' daarvan veel minder is dan de ergernis als je benadeeld wordt (liever was ik bv een wedstrijd enkel weken terug, toen ik andersom veel beter was, maar 4-0 verloor, wat minder benadeeld...het 'gelijkspel' nu maakt me qua punten of lijstpositie verder weinig uit)..

Imho is het een beetje hét nadeel van 'random' ... niet dat dat an sich bestaat, eigenlijk maakt het het spel ook wat spannender en minder 'voorspelbaar'... enkel, de ergernis over gemiste punten is meestal groter dan de vruegde om toevallig gewonnen punten én er is een 'oneerlijkheid Dat juist de sterkste teams meestal bovenmatig benadeeld worden, terwijl zwakke teams er vooral 'voordeel' van kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 16:45
Gister nog gelukkig gewonnen van me broertje :P Hij zei dat had MOTS zou doen en ik moest dat ook doen,maar moest uit. van 2-1 naar 2-3 gegaan en gewonnen :) qua stats zou ik hem dik verslagen moeten hebben maarja, niks aan te doen. Met geluk verliest volgende week de nummer 2 en kan ik die plaats overnemen en 2de worden in mijn competitie en promoveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:30:
@Pewwy: Sorry dat ik het zeg, maar je laatste verliespartij was niet helemaal onterecht toch? Hij had 70% balbezit en een briljante centrumaanval.
Ok, zijn tegenstander had een briljant (heel laag) centrumaanval, maar pewwy had een wereldklasse (zeer hoog) centrumverdediging. Pewwy had op al zijn verdedigingslinie's hogere ratings dan zijn tegenstander op zijn aanvalslinie's. Verder was Pewwy zijn aanval op 2 van de 3 punten sterker dan de verdediging van zijn tegenstander. En dat hij minder balbezit had is ook de bedoeling aangezien hij een wonderbaarlijke counteraanval heeft, waar je een stuk minder aan hebt als je meer balbezit dan je tegenstander hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01:37

chario2

Chario2 (818126)

het wordt nog onverwacht spannend in mijn comp.
gisteren de nr 1 en 2 tegen elkaar gelijkspeeld en ik vermoet dat de nr 1 gemotst heeft.
hierdoor zou hij volgende week punten kunnen laten liggen, lig ik in een keer vol op kampioenskoers !
laat maar komen die vierde klasse :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Ok, zijn tegenstander had een briljant (heel laag) centrumaanval, maar pewwy had een wereldklasse (zeer hoog) centrumverdediging. Pewwy had op al zijn verdedigingslinie's hogere ratings dan zijn tegenstander op zijn aanvalslinie's. Verder was Pewwy zijn aanval op 2 van de 3 punten sterker dan de verdediging van zijn tegenstander. En dat hij minder balbezit had is ook de bedoeling aangezien hij een wonderbaarlijke counteraanval heeft, waar je een stuk minder aan hebt als je meer balbezit dan je tegenstander hebt. :)
Het gaat ook niet zozeer om deze wedstrijd, maar om die 3 daarvoor. Het maakt verder ook niet uit. Waarschijnlijk ga ik gewoon begin volgend seizoen mijn nieuwe plannen in gang zetten. 17 jarige defs aantrekken en optrainen, en de rest oppotten om drie seizoenen later passen te gaan trainen met allemaal nieuwe trainees :) Het is alleen balen dat je in 4 wedstrijden 11 punten weg weet te gooien, en het frustreert ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 04:22

ZenTex

Doet maar wat.

Gisteren verloren van de directe concurrent. Volkomen onterecht helaas. Hij kreeg 2 kansen en trapte ze er allebei in, ik 4 en allemaal gemist.
Daar gaat mijn reeks. Ik hoopte op de 30e overwinning op rij. :'(

http://www86.hattrick.org...pdateViewedReport=False :

Nu sta ik qua doelsaldo nog 5 doelpunten voor. Het is te hopen dat m'n team in de volgende match er genoeg ik weet te trappen anders ben ik m'n nummer 1 plek kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:11:
[...]

Het gaat ook niet zozeer om deze wedstrijd, maar om die 3 daarvoor. Het maakt verder ook niet uit. Waarschijnlijk ga ik gewoon begin volgend seizoen mijn nieuwe plannen in gang zetten. 17 jarige defs aantrekken en optrainen, en de rest oppotten om drie seizoenen later passen te gaan trainen met allemaal nieuwe trainees :) Het is alleen balen dat je in 4 wedstrijden 11 punten weg weet te gooien, en het frustreert ook nog eens.
Ik heb ook redelijk onterrecht mijn laatste 2 wedstrijden verloren en daardoor het kampioenschap verspeeld. Ach volgend seizoen beter.

@Sandy: Je hebt nooit een counterteam gehad zeker? In de wereld van hattrick is het vrij normaal dat iemand met een zwakke aanval scoort tegen bijv een briljante verdediging. Een briljante aanval tegen een wereldklasse verdediging maakt dus erg veel kans om te scoren. ;)
Daarom ga ik nu nog 3-4 seizoenen door met verdedigers trainen en counteren, om dan een switch te maken naar een meer aanvallend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:26:
[...]

Ik heb ook redelijk onterrecht mijn laatste 2 wedstrijden verloren en daardoor het kampioenschap verspeeld. Ach volgend seizoen beter.

@Sandy: Je hebt nooit een counterteam gehad zeker? In de wereld van hattrick is het vrij normaal dat iemand met een zwakke aanval scoort tegen bijv een briljante verdediging. Een briljante aanval tegen een wereldklasse verdediging maakt dus erg veel kans om te scoren. ;)
Daarom ga ik nu nog 3-4 seizoenen door met verdedigers trainen en counteren, om dan een switch te maken naar een meer aanvallend team.
2 seizoenen geleden ook tegen een mythisch counter team gespeeld.
ik speel 3-4-3, haalde een uitstekende laag aanval, hij een wereldklasse verdediging. ik win gewoon _/-\o_
aanvallend voetbal wordt gewaardeerd en beloond in hattrick ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:26:
Ik weet dat het zo is, maar daarom snap ik de frustratie ook wel. Het is natuurlijk gewoon heel vreemd dat hoe goed je verdediging eigenlijk ook is, je er zelfs met een zeer matige aanval altijd wel 1 in kan prikken.

Zelf heb ik ook in het verleden wel die frustratie gevoeld. Verdediging stukken beter dan de aanval van mijn tegenstander, zeg een stap of 10, en dan kunnen ze toch gewoon 2x scoren. Tsja, toen heb ik op een gegeven moment ook mijn verdediging de laagste prioriteit gegeven, aangezien het toch praktisch niet uitmaakt hoe goed die is, er kan altijd gescoord worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ach ja, intussen kan ik er wel weer om lachen. Hoe druk kan een mens zich maken over enen en nullen :)

Anyway, klim sowieso net uit een flinke dip, dus HT is zeker niet mijn grootste "probleem" ;) Volgend seizoen inderdaad beter. Er moeten in ieder geval flink wat spelers uit aan het begin. Ik verlies momenteel 1,5 ton per week dankzij die extra aanvaller die ik nodig had ter vervanging van mijn aanvaller in waardeloos vorm. Hou ze alleen vast tot begin volgend seizoen, want nu verkopen kost echt te veel geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:42:
Ach ja, intussen kan ik er wel weer om lachen. Hoe druk kan een mens zich maken over enen en nullen :)

Anyway, klim sowieso net uit een flinke dip, dus HT is zeker niet mijn grootste "probleem" ;) Volgend seizoen inderdaad beter. Er moeten in ieder geval flink wat spelers uit aan het begin. Ik verlies momenteel 1,5 ton per week dankzij die extra aanvaller die ik nodig had ter vervanging van mijn aanvaller in waardeloos vorm. Hou ze alleen vast tot begin volgend seizoen, want nu verkopen kost echt te veel geld :)
precies pewwy, als je het na de wedstrijd bekijkt als de teleurstelling weg is, ben je gewoon goed bezig.
je had kampioen kunnen worden, jammer volgend seizoen beter. die spitsen zeker houden, zeker met het oog op de bekerrun en gezien het feit dat de prijzen nu heel laag zijn.
gewoon lekker verder gaan !

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben gegarandeerd van het spelen in de VIe klasse volgend seizoen. *O*

Iemand enig idee hoe ik mijn team nog kan gaan verbeteren? Ik heb momenteel mijn topscorer (Hugo Boesen) op de TL staan om te verkopen voor hopelijk iets van 500K. Dat levert mij dan uiteindelijk 1.5M in kas. Daar wil ik dan een nieuwe spits voor kopen, die tevens de vrijetrappen gaat nemen. Het zal daardoor helaas wel een oudje moeten worden, gok ik zo.

Tevens hoop ik volgende week mijn laatste trainee te kunnen verkopen voor iets van 3M. Dat geld moet ik dan kunnen gaan gebruiken om een betere verdediging te krijgen. Echter, met mijn laatste aankoop (keeper), is mijn verdediging heel erg veel beter geworden, dus in theorie zou ik het geld wat ik van mijn trainee kan krijgen in de pot gooien en daar een betere, jongere spits van aanschaffen dan wat ik kan doen met 1.5M.

Wat is wijsheid?

Ander vraagje: aan de hand van welke informatie wordt bepaald in welke league ik terecht kom? De huidige nr. 1 van mijn VII league komt namelijk volgens Alltid in een veel sterkere league dan ik. Dus dan is het dus niet erg dat ik plek 2 niet kan krijgen, toch? Ik dacht altijd dat als er 2 promoveren, je beter de hoogste plek kunt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Willen jullie je best doen om mij een trainings wissel uit mijn hoofd te praten? Ben net overgestapt op defs en counter vorig seizoen, maar heb een mooi plannetje in mijn hoofd voor een ander team en speelwijze. Weet alleen niet of dat financieel haalbaar is. :P

Edit: nevermind calc.exe heeft me al overtuigd. :P

[ Voor 9% gewijzigd door -TheNose- op 30-03-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-TheNose- schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:19:
Willen jullie je best doen om mij een trainings wissel uit mijn hoofd te praten? Ben net overgestapt op defs en counter vorig seizoen, maar heb een mooi plannetje in mijn hoofd voor een ander team en speelwijze. Weet alleen niet of dat financieel haalbaar is. :P

Edit: nevermind calc.exe heeft me al overtuigd. :P
Lol, mijn nieuwe plannen kosten 40 miljoen, dus dat wordt lange termijn :P Lekker zo'n dagje vrij, kan je alles rustig uitrekenen. Ik heb nog nooit 5 excel workbooks nodig gehad om mijn hele planning weg te kalken, maar vandaag was het toch raak. Het is ook best lastig om 16 spelers te regelen om op passen te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik ben zelf langzaam aan het proberen specifiek spelers te kopen die ook op passing meegetrained kunnen worden om zo een eventuele overstap op passing trainen relatief goedkoop te kunnen maken...
Dat ik op een gegeven moment moet overstappen zal wel niet te voorkomen zijn, maar ik kijk nu ook hoe de wisseling van de engine uitpakt...
imho is het een behoorlijk risico nu net een flinke verandering inclusief enorme investeringen met je team door te maken: het kan goed zijn dat er qua prijs-verhoudingen binnenkort behoorlijke verschuivingen zullen zijn imho (die ik nu lastig te voorspellen vind, wel denk ik dat goede vleugelspelers waardevoller gaan worden).

Overigens, zijn er ook GoTters die meedoen met Hatsticks (een virtuele versie van het Pannini-voetbalkaartjes verzamelen)?
http://hatsticks.ch/

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 30-03-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik wil juist een overstap maken die gunstig is voor de nieuwe engine. Het gewenste 3-4-3 zal eindelijk beter te realiseren zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan nog heb je een boel knaken nodig om er serieus mee aan de slag te gaan, zeker als je niet wilt degraderen. Maar het is inderdaad een mogelijkheid. Ik heb zelf 2-5-3 en 3-5-2 nog steeds hoog staan. En als ik mijn defjes op passen kan trainen dan moeten die counterratings naar goddelijk kunnen. Dat wordt mijn doel de komende 5 seizoenen. Eerst defs optrainen tot bovennatuurlijk/redelijk en dan openingen maken of passen trainen. Kost me en paar jaar mijn bekerrun, maar die moet ik dus maar loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

chario2 staat voor aanvallend voetbal dus ben blij met de nieuwe mogelijkheid om 2-5-3 te kunnen spelen.
had het stoute idee om 2 mythische verdigers te kopen, samen met mijn reusachtige keeper kan ik dan toch ook nog wel redelijke verdediging ratings halen. eens kijken hoe ik dat ga begroten van 2xmythisch ben je 2 ton kwijt aan salaris:(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Ja en daarnaast de aanpassing van de keeper als effect op de verdediging ratings, deze zal namelijk ook een stuk inkakken..

Ik denk dat het veel 343, 442 en misschien wat exotische opstellingen zoals 253 en 550 voorbij gaan komen voor de echte training teams..

Zelf moet ik nog maar even kijken wat het me teweeg gaat brengen, ik ben vrij wel zeker van promotie naar de 6de klasse, ondanks ik nog een mega spannende competitie heb, maar mijn tegenstander voor zondag afgelopen zondag al gemots heeft na mijn mening, plots vele hogere mid ratings zonder enkele aankopen.. Mijn matchID voor komende zondag tegen de nummer 6 is; 264294000

1. Iduna United 26
2. Urfaspor FC 25
3. Sporting Mokum 24
4. VV de Toekomst 24

Maar dan rust weer de vraag in welke 6de klasse ga ik terecht komen en hoeveel ik wel niet moet gaan investeren om me te kunnen handhaven, want mijn aanval en verdediging zou niet echt mee kunnen als ik promoveer :P

[ Voor 12% gewijzigd door Salv op 30-03-2010 23:22 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
Zozo. zitter hier ook al Hattrickers... :) Ik ben dus nu wel net nieuw hier :) (niet op ht :P) maar eens kijken hoe jullie er hier over denken :)

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Salv schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:21:
[...]

Maar dan rust weer de vraag in welke 6de klasse ga ik terecht komen en hoeveel ik wel niet moet gaan investeren om me te kunnen handhaven, want mijn aanval en verdediging zou niet echt mee kunnen als ik promoveer :P
Tsja, als ik jou was, zou ik inderdaad snel een betere keeper kopen. Dan kun je misschien net in de onderste regionen, net voor degradatie meedoen. En dan gaan sparen voor een extra aanvaller.

Je team lijkt wel wat op dat van mij. ;)
Iftert schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:44:
Zozo. zitter hier ook al Hattrickers... :) Ik ben dus nu wel net nieuw hier :) (niet op ht :P) maar eens kijken hoe jullie er hier over denken :)
Welkom op GOT Iftert. En ja, HT bestaat al jaren hier op dit forum. (Eerste topic geopend in Nov 2002.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja ik zit nu met een formidabel keeper en die is wel aan vervanging toe, maar zo heb ik ook nog uitstekend scoren, goed passen spitsen rond lopen die door pops in passen mij wel meer gaan opleveren dan dat ik ze gekocht hebt :)

Verder heb ik momenteel een formidabel verdediger en verder uitstekend met daarbij redelijk positiespel of redelijk vleugelspel.

Jij hebt je def wel een stukje beter op orde zie ik ( briljant, wonderbaarlijke keeper? ) zo en de aanval is ook niet geheel verkeerd haha, dat word nog wel leuk ballen voor jou straks. Gelukkig scheelt het ook dat Hattrick ook een tactisch spelletje is, dus misschien dat we daar ook nog wat punten op kunnen pakken :P

Ik wacht toch ook maar eigenlijk om te zien wat die nieuwe ME verandering met zich mee gaat brengen met het aankopen van versterking. Mocht ik ook merken dat ik in een zware 6 terecht ga komen misschien dat ik dan het seizoen maar opoffer om leuke multiskill trainees te gaan trainen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
Naja, ik heet dus in het geheel Iftekaralikhan :)

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee, m'n keeper is net wereldklasse (13) keeper + zwak (4) verdedigen + wereldklasse (13) Set Pieces.

Kostte ook wat, maar dan heb je ook iets. :-) 5.5M

Voor mijn vleugels heb ik 1x briljant (11) vleugel + uitstekend (8) spelverdelen/passen & 1x uitmuntend (10) vleugel + goed (7) verdedigen/redelijk (6) spelverdelen.

Al mijn middenvelders zijn wereldklasse (13) spelverdelen + goed (7) passen + matig (5) verdedigen.

Mijn beste verdediger is wonderbaarlijk (12) verdedigen + matig (5) spelverdelen + redelijk (6) passen. M'n 2 Wingbacks zijn echter maar formidabel (9) en uitmuntend (10) op verdedigen met max matige bijskills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo zonde dat mijn def trainees nog niet goed genoeg zijn, zou nu zo'n mooie overstap kunnen maken op scoren trainen. Kan pas overstappen als mijn goede trainees 20+ zijn (dan hoef ik geen defs te kopen voor mijn nieuwe team.

Geen trainingsupdates vandaag, seizoen is voorbij, zondag maar kijken of Lawinepijlen kampioen wordt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

zondag maar kijken of Lawinepijlen kampioen wordt! :)
Ik mag het hopen man! Maar FC houten (botteam) is nu overgenomen door de zeeuwse zuunigheid stel die wint nu van Real Madrid (botteam)...dat zou dus betekenen dat hij na 1 wedstrijd dus kampioen wordt?? Dat zou toch belachelijk zijn of niet? En ik hoop dat ik win van Kenny....de 1e wedstrijd ging ik namelijk neer met 1-2 :(

:D P.s. je flessie rum is onderweg hoor Nose >:)

[ Voor 6% gewijzigd door MetalPool op 02-04-2010 12:32 . Reden: Flessie rum vergeten..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Donnas-A schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:31:
[...]
Ik mag het hopen man! Maar FC houten (botteam) is nu overgenomen door de zeeuwse zuunigheid stel die wint nu van Real Madrid (botteam)...dat zou dus betekenen dat hij na 1 wedstrijd dus kampioen wordt?? Dat zou toch belachelijk zijn of niet? En ik hoop dat ik win van Kenny....de 1e wedstrijd ging ik namelijk neer met 1-2 :(

:D P.s. je flessie rum is onderweg hoor Nose >:)
Belachelijk slecht van de andere (niet-bot)teams ja als ze een ex-botteam in de laatste wedstrijd kampioen kan worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:46:
[...]

Belachelijk slecht van de andere (niet-bot)teams ja als ze een ex-botteam in de laatste wedstrijd kampioen kan worden.
Kijk de wedstrijden eens na, hoeveel punten dat botteam onterecht heeft verzameld, sloeg werkelijk nergens op! Is hier ook al eerder over gesproken trouwens...klopt echt iets niet mee. Op alltid staan bij de verrassende uitslagen ok alleen wedstrijden van dat team.

Iets met zout in wonden... :P

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 02-04-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Marzman schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:46:
[...]

Ik vind ook dat als een botteam zo laat in de competitie ingevuld wordt door een speler dat ie gewoon met 0 punten begint vinden jullie ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-TheNose- schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:27:
[...]

Kijk de wedstrijden eens na, hoeveel punten dat botteam onterecht heeft verzameld, sloeg werkelijk nergens op! Is hier ook al eerder over gesproken trouwens...klopt echt iets niet mee. Op alltid staan bij de verrassende uitslagen ok alleen wedstrijden van dat team.

Iets met zout in wonden... :P
Heb je een linkje? De FC Houten die ik kan vinden op alltid staat onder degradatiegrens en kan zeker geen kampioen worden. Dat team wat het heeft overgenomen vind ik niet in Alltid (misschien nog geen wedstrijden gespeeld)
http://alltid.org/league/95205/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Dit is/was FC Houten....(144263) nu dus fc de zeeuwse zuunigheid

[ Voor 33% gewijzigd door MetalPool op 02-04-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Check bij surprising matches bijvoorbeeld het 1-0 verlies van mijn team... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hmm, het is ook een van de zwakste VIII'en. Als niet botteam moet je toch wel gemakkelijk 170/180 hatstats kunnen halen eigenlijk als je in VIII speelt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Marzman schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:04:
Hmm, het is ook een van de zwakste VIII'en. Als niet botteam moet je toch wel gemakkelijk 170/180 hatstats kunnen halen eigenlijk als je in VIII speelt.
in de VIII ??? Dat lijkt mij veel.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:53:
Check bij surprising matches bijvoorbeeld het 1-0 verlies van mijn team... :X
dat is hier eerder besproken... qua hatstats-vergelijk ziet het misschien sterk uit: 76 punten verschil, maar als je ziet dat je middenveld slechts de helft van de sterkte van zijn bot-middenveld had, is het verlies niet eens zo vreemd:
Mogelijk dat er wel een relatief grote 'kans' meespeelde (namelijk de ietwat lager kans dat zn zwakke aanval tegen je sterke verdediging scoorde, maar hij had genoeg kansen darvoor en dat jij zo goed als geen kansen zou krijgen door dat te lage middenveld)...
maar die kans volgde enkel uit je eigen menselijke fout, namelijk vergeten counter als taktiek in te stellen en dàt was de doorslaggevende reden dat je verloor.. 'random' speelde hooguit een bijrol in het 'afrekenen' op die fout.

Uiteindelijk is dat toch belangrijker ... natuurlijk heeft dat botteam de nodige portie geluk gehad, meer dan andere teams, maar dat kan nooit zo doorslaggevend zijn als andere, zeker menselijke teams niet veel sterker verzaken.

Overigens, een vraagje van mijn kant.
Mn huidige trainer is zo goed als uitgediend (zwak leiderschap) en de opvolger staat al klaar..
maar ik twijfel nog over de instelling....
vroeger heb ik tweemaal een offensief ingestelde trainer gehad, vooral met het idee dat ik sowieso een ultrasterke verdediging had (ook met offensieve coach altij de de sterkste of 2e def van mn liga gehad) en dus mn aanval meer moest versterken.
Nu ben ik toch langzaam mn tactiek aan het veranderen om me beter aan te passen aan hogere liga's... nu liga VI en hopend daarna liga V en ik vermoed dat dat ook betekent dat mn verdediging relatief steeds dichter in de buurt komt van die van mn tegenstanders terwijl ik ook steeds vaker met sechts 4 verdedigers speel... ik overweeg zelfs mn training te veranderen op termijn....
Nu is de vraag of dat ook betekent dat ik niet beter een 'Neutraal' ingestelde coach kan gebruiken... eentje die niet offensief of juist defensief ingesteld is

[ Voor 39% gewijzigd door RM-rf op 03-04-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:11:
Overigens, een vraagje van mijn kant.
Mn huidige trainer is zo goed als uitgediend (zwak leiderschap) en de opvolger staat al klaar..
maar ik twijfel nog over de instelling....
vroeger heb ik tweemaal een offensief ingestelde trainer gehad, vooral met het idee dat ik sowieso een ultrasterke verdediging had (ook met offensieve coach altij de de sterkste of 2e def van mn liga gehad) en dus mn aanval meer moest versterken.
Nu ben ik toch langzaam mn tactiek aan het veranderen om me beter aan te passen aan hogere liga's... nu liga VI en hopend daarna liga V en ik vermoed dat dat ook betekent dat mn verdediging relatief steeds dichter in de buurt komt van die van mn tegenstanders terwijl ik ook steeds vaker met sechts 4 verdedigers speel... ik overweeg zelfs mn training te veranderen op termijn....
Nu is de vraag of dat ook betekent dat ik niet beter een 'Neutraal' ingestelde coach kan gebruiken... eentje die niet offensief of juist defensief ingesteld is
Als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik ook voor een neutrale coach gaan. Het eerste feit is (wat vaker besproken hier is), hoe goed je verdediging nog is, er wordt vaak toch wel gescoord (tot ergernis van bijvoorbeeld counter spelers). Tweede feit is dat 7 van de 8 teams in de eredivisie een neutrale coach hebben en 1 heeft een aanvallende coach. Dus ik zou niet teveel naar je verdedigers kijken. Ik zou voor een neutrale of zelfs een aanvallende coach gaan (die heb ik nu in ieder geval) en ik speel altijd met 3 bovennatuurlijke verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik neig ook naar een Neutrale coach en een defensieve coach is mn minste optie.

enkel betwijfel ik zelf de 'geldigheid' van het argument dat welke coach eredivisie-coaches hebben, ook per definitie beter zou zijn... daarvoor zijn volgens mij ook de omstandigheden té anders, volgens mij.
de eredivisie of allerhoogste divisies vereisen toch ook andere team-opbouw;
bv wat al enorm verschillend is, is de 'relatieve sterkte' van je trainee's en trainee-linie: in lagere regionen kunnen ook jongere trainee's heel goed meekomen of zijn zelfs al snel de krachtigste linie in je team...

ik merk nu dat mn trainee-linie (Verdediging) eerder een 'probleem-zone' is geworden, zeker iedere keer als ik weer mn ouder geworden top-trainee's verkoop, en vervang door de beste B-trainee is er toch een behoorlijke 'klap' in mindere stats die ik dan moet opvangen...

daarom vermoed ik nu ook dat een offensieve coach domweg een 'luxe' is die ik niet meer zo goed kan gebruiken, zoals hij wel erg voldeed toen ik nog ietwat lager speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Pff, 90 hatstats meer en weer niet winnen. 6 wedstrijden op rij niet gewonnen. Gelukkig is het seizoen over, het wordt me echt te lang nu :(

Wel tweede geïndigd, maar ik had natuurlijk dik kampioen moeten worden met deze stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:52:
Pff, 90 hatstats meer en weer niet winnen. 6 wedstrijden op rij niet gewonnen. Gelukkig is het seizoen over, het wordt me echt te lang nu :(

Wel tweede geïndigd, maar ik had natuurlijk dik kampioen moeten worden met deze stats.
Haha, sorry, ik moest gewoon even lachen hoor. Ik zag jou stats dus ik ook even bij het 'kampioensteam' gekeken en dat zijn gewoon een stel koekenbakkers. Je team is een paar stappen beter. Heel frustrerend. Maar ook dat is hattrick. Ik doe wel een klein hapje van je zure appel opeten zodat je daar niet he-le-maal meer doorheen hoeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ach ja, die gifbeker moet gewoon helemaal leeg denk ik ;) Kan er wel weer om lachen, maar het blijft raar om met mijn beste team ooit zo'n negatief record neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:06:
[...]

Haha, sorry, ik moest gewoon even lachen hoor. Ik zag jou stats dus ik ook even bij het 'kampioensteam' gekeken en dat zijn gewoon een stel koekenbakkers. Je team is een paar stappen beter. Heel frustrerend. Maar ook dat is hattrick. Ik doe wel een klein hapje van je zure appel opeten zodat je daar niet he-le-maal meer doorheen hoeft... :)
Ik heb ook nog wel een kist zure appels voor je, het botteam waar ik vorige week van heb verloren is zojuist kampioen geworden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Oh oh oh oh wat een drama! Win je met 4-1 oftewel kampioenschap is binnen.....wordt je nog geen kampioen omdat een botteam week van te voren wordt ingevuld en die promoveert nu na 1 wedstrijd! Ik kan wel janken....maar goed The Nose had kampioen moeten worden dus ik mag niet zeuren dat ik aan het einde van de comp alsnog de mogelijkheid had om kampioen te worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En je eindigt op doelsaldo nog boven me zelfs! :P
Vaag dat ik vandaag trouwens wel gewoon met 0-7 win van een botje...

[ Voor 41% gewijzigd door -TheNose- op 04-04-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Op het nippertje gepromoveerd van VII naar VI, of het een goede beslissing is zal volgend seizoen blijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15
d3lph schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:27:
Op het nippertje gepromoveerd van VII naar VI, of het een goede beslissing is zal volgend seizoen blijken...
En hier nog 1. We verlaten VII.965 om eens wat serieus werk te maken. Wellicht te snel, maar dat zien we vanzelf wel :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

2 Weken geleden leek promotie nog het hoogst haalbare maar met dank aan de concurrent/match engine als nog kampioen geworden van VII.175 :D Volgend seizoen zal het wel directe degradatie worden maar dat mag de pret op dit moment niet drukken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 04:22

ZenTex

Doet maar wat.

Hier ook op het nippertje. Op doelsaldo van 4 meer dan mijn concurrent, de degradant, die met enorm veel mazzel van me wist te winnen tijdens de uitwedstrijd vorige week.
Op 1 puntje na net geen topscorer geleverd. :(

Ach, ik ben door. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:52:

is wel een gigantisch drama, maar die 55 HTstats voor je aanval vind ik ook erg laag, en dat zal zeker een grond zijn waarop je punten verliest: ook gemiddel en qua max-HT-stats heb je de slechtste aanval van je liga (over het hele seizoen gemiddeld 59.5 HTstats)...

vreemd genoeg haal je wél een hog aantal sterren ... weet je hoe dat komt? (waarschijnlijk een defensieve coach én misschien niet genoeg psychologen in dienst voor het zelfvertrouwen?)
Slechte vorm kan het nauwelijks zijn, althans dan zouden ook de sterren de bodem ingegaan zijn? of speelt de erg zwakke conditie ook een rol?

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 05-04-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

chario2 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:16:
[...]

in de VIII ??? Dat lijkt mij veel.
Kijk maar op alltid, dat deed ik ook voor ik die opmerking maakte :p Echt goede teams in een redelijke VIII halen 200 hatstats.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

En ook ik ben door naar de VIe. (Wel grappig, want volgens mij zijn er 4 van GOT die naar de VIe gaan?

Weer netjes gewonnen, maar helaas niet 1e geworden. Ach ja, had ik maar wat beter mijn best moeten doen. :)

Alle GOT kampioenen gefeliciteerd en ik ben benieuwd of ik straks in de VIe samen met een van mijn mede GOT'ers kom te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-TheNose- schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:29:
[...]

Ik heb ook nog wel een kist zure appels voor je, het botteam waar ik vorige week van heb verloren is zojuist kampioen geworden! 8)7
Gelukkig delen we de gifbeker dit jaar met een aantal GoTters :(
RM-rf schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:06:
[...]
is wel een gigantisch drama, maar die 55 HTstats voor je aanval vind ik ook erg laag, en dat zal zeker een grond zijn waarop je punten verliest: ook gemiddel en qua max-HT-stats heb je de slechtste aanval van je liga (over het hele seizoen gemiddeld 59.5 HTstats)...

vreemd genoeg haal je wél een hog aantal sterren ... weet je hoe dat komt? (waarschijnlijk een defensieve coach én misschien niet genoeg psychologen in dienst voor het zelfvertrouwen?)
Slechte vorm kan het nauwelijks zijn, althans dan zouden ook de sterren de bodem ingegaan zijn? of speelt de erg zwakke conditie ook een rol?
Coach is neutraal. Zelfvertrouwen stond op slecht, aan de spitsen kan het bijna niet liggen. Die zijn redelijk goed. Misschien nog meer op passen letten bij het aantrekken van middenvelders. Heb natuurlijk een flinke deuk opgelopen toen mijn spits uit vorm raakte, en had te weinig geld om hem heel snel te vervangen, maar dat is inderdaad een punt wat mij ook al opviel. En dat dat beter moet is duidelijk.
Voor komend seizoen komt er een Vleugelspeler met minstens uitmuntend positiespel bij, dus dan moet de aanval wel een boost krijgen. Dat gaat wel ten koste van mijn mid, maar daar kan ik wel een deukje oplopen ;)

Komend seizoen gaan we voor P4 minimaal. Kampioenschap kan me gestolen worden. Het enige dat boeit is dat ik genoeg verdedigers heb om op te kunnen leiden. Dat zal zwaar genoeg worden, want het betekent dat mijn verdedigers dus maar maximaal formidabel hebben zodra de oude garde weg is.

[ Voor 77% gewijzigd door Pewwy op 05-04-2010 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
De speler die ik had aangetrokken om het verschil te maken heeft dat ook gedaan, alleen dan in negatieve zin helaas.. alles leek goed te gaan (had aan een gelijkspel genoeg voor handhaving in de VI): zij op 1-0, minuutje later 1-1.. zij op 2-1, minuutje later 2-2.. tot mijn nieuw aangekochte spits in de 76e minuut tegen zijn 2e gele kaart oploopt en zij dus uiteindelijk winnen met 3-2.. ik ben wederom na 1 seizoen VI terug in de VII :(

Goede nieuws is wel dat ik nu als het goed is een team heb dat redelijk mee zou moeten kunnen draaien voor kampioenschap in de VII en dus kan ik me wellicht wat beter voorbereiden op een langer verblijf in de VI (overigens zat ik in een lekker sterke VI; 89/1024 volgens Alltid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 07-06 19:07
Marzman schreef op maandag 05 april 2010 @ 01:17:
[...]
Kijk maar op alltid, dat deed ik ook voor ik die opmerking maakte :p Echt goede teams in een redelijke VIII halen 200 hatstats.
Dat zullen wel gedegradeerde teams zijn dan... ik heb dat na +/- 10 seizoen ook laten gebeuren en heb weer een team ingekocht. Score daarmee laatste match 193 hatstats in de VIII. Dus echt fair is het niet helemaal volgens mij.

Kampioen geworden uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heel snel even mijn nieuwe V gescand en het ziet er niet heel slecht uit. De gemiddelde hatstats rating van het beste team (wat overigens geen kampioen is geworden) is 267. Afgelopen seizoen heb ik met alle wedstrijden PIC en 1 wedstrijd MOTS 272 gemiddeld gehaald. Dus er zijn wel mogelijkheden komend seizoen. Heb nog niet naar de degradant uit de IV gekeken en de andere promovendi uit de VI. Daar zal ik uiteindelijk mijn plan en doelstelling voor het komend seizoen op afstemmen!

Verder alle kampioenen natuurlijk gefeliciteerd en alle degradanten misschien toch iets vaker hier om tips vragen O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 16:45
Zo, ben gelukkig toch 2de geworden dus dat betekend promovatie :D nummer 2 (bot sinds paar weken) had verloren tegen een nieuwe speler gelukkig :D
Sandyman538 schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:49:
Heel snel even mijn nieuwe V gescand en het ziet er niet heel slecht uit.
Hoe kan je zien hoe je nieuwe competitie eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

5e geworden in mijn competitie. Eigenlijk laatste van alle actieve spelers, maar heb ook nooit mijn best gedaan om er iets van te maken. Had toch nooit kampioen kunnen worden, dus maar gewoon mijn trainingen gevolgd, en op de toekomst gericht. Alleen vervelend dat mijn trainees te vaak geblesseerd waren, waardoor ik nu net niet op het niveau sta waar ik had willen staan.

Dus als ik nu ga verkopen, dan heb ik een miljoentje of 5 op de bank staan, waar ik wel wat van kan maken, maar dat had dus meer geld moeten zijn eigenlijk. Dus misschien nog maar een seizoen aankloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay56
  • Laatst online: 04-06 21:25
Na 1,5 maand hattrick spelen divisie VIII (team overgenomen) is het de 1e keer voor mij dat ik "tussen de seizoenen in zit"
Wat doen jullie nu allemaal tussen de seizoenen in?
Passen jullie tijdelijk je training type aan? Of ga je gewoon door?
Nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
[b][message=33765493,noline]
Hoe kan je zien hoe je nieuwe competitie eruit ziet?
Via alltid.org, maar dit is alleen betrouwbaar voor de hogere klasses. Voor de lage klasses zal het hoogstwaarschijnlijk anders zijn, door de botopruiming die opnieuw gaat plaatsvinden. (Dit is althans wat mij gezegd werd toen ik er op het HT forum een topic over opende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zo, als ik kijk naar mijn nieuwe league, VI.302, dan kan ik me gaan opmaken voor een leuk seizoen, waarin ik niet helemaal kansloos ben om me in ieder geval te behouden in die league. Ik zag wel dat het een echte thriller opleverde voor het kampioenschap in die league. Gelijk in punten, gelijk in doelsaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Ik moet me heel snel gaan versterken, als de voorspelling klopt dan ben ik met mijn gemiddelde waarden van 175 komend jaar in de VI zwaar kansloos. Uit Alltid:
261.9 FC Smid VI.633
235.2 Bernd F.C. VI.633
246.1 AC Milex VI.633
230.7 Wognum fc VI.633
231.9 Nog Wat V.225
234.0 maagd united V.90
208.9 Lemmer United VI.633
192.6 Specht Sport VI.633
181.3 FC Charites VII.759
175.6 Jolly Jokers VII.874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Met veel geluk in de laatste wedstrijd toch het kampioenschap binnengehaald. Volgend jaar in de VII wordt zwaar, gezien mijn waarden. Maar: dat dacht ik dit jaar ook. En dat heeft anders uitgepakt. Dus zien we wel volgend seizoen. Ik hoop wel dat de aankopen die dit seizoen geblesseerd raakten (zie eerdere post) volgend seizoen gewoon kunnen spelen. Dan een seizoentje financiën op orde maken, kijken hoe de nieuwe ME uitpakt, en in seizoen 32 naar de VI proberen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
En ook ik ben gepromoveerd! Ik hoop in een lekkere makkelijke VIII terecht te komen. Dan kan ik mooi m'n def trainees trainen en een 2e plek binnenhalen. Heb vandaag nog een nieuwe mid gekocht voor een half miljoen. Uitmuntend + matig passen. Misschien verkoop ik die nog wel aan het begin van het seizoen met een mooie winst, of ik laat hem klaverjassen op verdedigen (heeft zwak verdedigen en als hij popt valt hij in de transfervergelijking in het rijtje matig - goed verdedigen, dus winst!). Alles gaat lekker bij mijn team. Alhoewel, je wilt toch altijd meer geld uitgeven dan je eigenlijk hebt... 'k Ga namelijk ook een keeper optrainen in defence. Heb geld voor een uitmuntende, maar toch wil ik eigenlijk die briljante hebben. 18/19 jaar uitmuntend is te regelen voor 1,5 mil, een briljante voor 2,0-2,1. Tja, hattrick is keuzes maken. Keuzes maken is en blijft lastig, op hoog niveau, maar ook op laag niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zojuist even op alltid gekeken, 1 botje degradeerd naar mijn compo en 2 aktieve teams (2 van de 4 opties zelfs met supporter!) promoveren naar mijn compo. Hoe minder botjes hoe beter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben niet echt onder de indruk van de nieuwe teams die erbij kunnen komen, dus komend seizoen moet zonder al te veel problemen een redelijke stap richting mijn nieuwe trainingsschema kunnen opleveren. 5 17+max 10 dagen oude trainees met uitstekend verdedigen en matig of redelijk passen om een mooie stap te maken :) De rest wordt opgevuld met opa's en met de spelers die nog rondlopen.

Die doortrainen tot bovennatuurlijk en dan openingen maken en passen gaan trainen om uit de vaste opstellingen te kunnen komen. Jammer dat de altijd uitstekende ervaring met 4-4-2 vervalt, daar was ik niet van uit gegaan bij mijn plannen.

[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 06-04-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:47:
Die doortrainen tot bovennatuurlijk en dan openingen maken en passen gaan trainen om uit de vaste opstellingen te kunnen komen. Jammer dat de altijd uitstekende ervaring met 4-4-2 vervalt, daar was ik niet van uit gegaan bij mijn plannen.
Op zich wel fair, aangezien het niet logisch is dat je team 1 systeem ten alle tijde goed kan spelen. Het voordeel is weer dat je 'gewoon' 5-5-0 kunt spelen zonder training te verliezen, dat is dan weer handig voor het openingen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Bah bah met de laatste wedstrijd als gelijk spel gespeeld terwijl ik z'n 70% kans had om te winnen toch nog mijn promotie op doelsaldo weg gegeven :(

Het word dus weer een seizoen in de 7de spelen, op zich geen ramp kan ik lekker rustig weer verder trainen en hopelijk komend seizoen dan de titel pakken en dan lekker versterkt na de 6de toe.

Kunnen we ook rustig gaan kijken welk effect de match engine heeft met zijn aanpassingen en moet alleen nog even kijken wat ik wil aan trainen dit seizoen, zat toch maar aan spitsen of verdedigers te denken, of misschien toch maar multi skillers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zondag me met mijn beste wedstrijd ooit verzekerd van nog een seizoen in de V. Dus kan me nu rustig gaan richten op volgend seizoen. Als ik de indeling bekijk voor volgend seizoen gaat het er niet makkelijker op worden. Hopelijk kan ik dus de vorm van mijn tweede seizoenshelft doortrekken naar volgend seizoen.

Indien ik donderdag al een vriendschappelijke wedstrijd had gevonden heb ik nog maar eens een extra verslaving aangeboord binnen Hattrick. Het verzamelen van stickers genaamd Hatsticks en het daarbij zoeken van ook geheime stickers. Ik zag dat RM-rf ook lid was van de federatie die voor deze verslaving is opgericht. Zijn er nog meer hatsticks-verslaafde hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:50:
[...]

Op zich wel fair, aangezien het niet logisch is dat je team 1 systeem ten alle tijde goed kan spelen. Het voordeel is weer dat je 'gewoon' 5-5-0 kunt spelen zonder training te verliezen, dat is dan weer handig voor het openingen maken!
Heel fair, maar het was zo makkelijk om erop terug te vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb besloten mijn huidige trainees tot bovennatuurlijk op te trainen en dan een overstap te maken, waarschijnlijk naar scoren of passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
-TheNose- schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:04:
Ik heb besloten mijn huidige trainees tot bovennatuurlijk op te trainen en dan een overstap te maken, waarschijnlijk naar scoren of passen. :)
Je zit dan wel altijd met het probleem een deel al gepopt is, een deel al bijna gaat poppen, een deel nog maar op 30% zit. Je verliest eigenlijk altijd training met een overstap. Of maakt dat weinig uit voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nWo_Riot schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:48:
[...]

Je zit dan wel altijd met het probleem een deel al gepopt is, een deel al bijna gaat poppen, een deel nog maar op 30% zit. Je verliest eigenlijk altijd training met een overstap. Of maakt dat weinig uit voor je?
Of hij heeft het zo uitgekiend dat al z'n trainees tegelijkertijd poppen. (Dezelfde leeftijd, hetzelfde niveau. Kan op zich wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Is er nog iemand geïnteresseerd in een jeugd-friendly? Mijn jongens willen graag!

(edit: geboekt!)

[ Voor 10% gewijzigd door theturtle op 07-04-2010 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Is het trouwens nu al die nieuwe Engine die draait tijdens jeugd-friendlies ....?

Als dat zo is, lijkt het wel alsof de veranderingen écht verdomd substantieel worden:
Ik had verwacht zeker een titanisch (15) CD te halen, maar dat werd slechts een uitmuntend (12)... het middenveld en de aanval daarentegen lijken veel sterker geworden te zijn (speelde 5-4-1 met ook 3 centrale middenvelders).

Ook het aantal sterren dat mn spelers behaalde is overall hoger dan normaal, ongeveer 1/0.5 sterren meer dan ze anders halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
RM-rf schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:59:
Is het trouwens nu al die nieuwe Engine die draait tijdens jeugd-friendlies ....?
Volgens mij wel, althans dat maak ik op uit de system information page.

Nu trouwens Trukz eruit ligt (en ik daar mee ben gestopt), ben ik ook maar eens met hatsticks begonnen. Jeetje, terug naar m'n jeugd zeg, maar dan digitaal. Scheelt wel plakkerige fingers.

Zijn er nog mensen die willen ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:59:

Als dat zo is, lijkt het wel alsof de veranderingen écht verdomd substantieel worden:
Ik had verwacht zeker een titanisch (15) CD te halen, maar dat werd slechts een uitmuntend (12)... het middenveld en de aanval daarentegen lijken veel sterker geworden te zijn (speelde 5-4-1 met ook 3 centrale middenvelders).

Ook het aantal sterren dat mn spelers behaalde is overall hoger dan normaal, ongeveer 1/0.5 sterren meer dan ze anders halen.
Ja de jeugd is begonnen met het nieuwe engine, of in ieder geval de nieuwe wedstrijd order page. Dus neem aan dat de engine ook veranderd is dus de wijzigingen die nu plaats vinden kun je misschien experimenteren voor je basis 11 al is dat qua ratings en skills natuurlijk wel heel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:47:
[...]

Ja de jeugd is begonnen met het nieuwe engine, of in ieder geval de nieuwe wedstrijd order page. Dus neem aan dat de engine ook veranderd is dus de wijzigingen die nu plaats vinden kun je misschien experimenteren voor je basis 11 al is dat qua ratings en skills natuurlijk wel heel anders :P
het klopt inderdaad dat de YA voor wedstrijden de nieuwe engine gebruikt, mààr, de voorgaande engine was een sterk verouderde versie (2 jaar oud), die meerdere eerder wijzigingen niet had meegekregen (specifiek qua meewegen subskills e.d.) en dus kun je het niet echt goed gebruiken om echt in te schatten hoe de ratings komend seizoen gaan worden...

de sterke stijging in sterenratings maakt minder uit...
verder ben ik onzeker waarom nu precies mn defensieve rating zo sterk gekeldert is, terwijl in theorie de spelers eerder zelfs beter zouden moeten zijn, mogelijk is het een bug geweest waardoor kennelijk de beginopstelling en wissels verkeerd zijn uitgevoerd (ben nu al blij als dat me geen training gekost heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb gewoon een speler die 8 sterren haalt! 8! In z'n eerste jeugdwedstrijd... en ik weet dat hij maar redelijk scoren heeft. Dus OF hij heeft matig/redelijk passen (eerder redelijk, denk ik), of die matchengine verandert heel veel in de ratings van je jeugdspelers zeg.

(En straks natuurlijk ook van je senioren team!)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.