Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
CoRrRan schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:58:
[...]
Of hij heeft het zo uitgekiend dat al z'n trainees tegelijkertijd poppen. (Dezelfde leeftijd, hetzelfde niveau. Kan op zich wel.)
Dan is het (bijna) altijd zo dat het na verloop van tijd toch ruimte ontstaat tussen bepaalde spelers. Is er eentje één of meer weken geblesseerd, dan loopt hij alweer achter. Ook bij een rode kaart poppen ze al niet meer tegelijk.
Het is nog wel mogelijk om alles met dezelfde leeftijd in te kopen, maar dan ook allemaal precies dezelfde subskill is heel erg lastig.

Trouwens, ik heb een jeugdspeler die 9,5 ster haalt :D Is overigens wel mijn topper, gaat hopelijk een mooi zakcentje opleveren. Dit is hem:

Kasper Lelieveld

16 jaar en 76 dagen
Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: matig (max. goed)
Passen: onbekend (max. redelijk)
Scoren: redelijk (max. goed)

Morgen weet ik zijn huidige passen-skill. Jammer genoeg heeft hij nog maar één training gehad sinds de pop naar redelijk scoren. Had hem gescout op 16 jaar en 12 dagen, dus 17y <3 dagen gaat het niet worden. Desalniettemin een mooie speler :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:55

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zou dolgraag een jeugdteam willen, maar doordat ik langere perioden geen opstellingen kan maken cq actiegf met hattrick bezig kan zijn zou dat verschrikkelijk zonde zijn vanwege de kosten.
Ik investeer zelfs 0 in m'n jeugd via de simpele manier. Ik moet het dus helaas 100% hebben van aangekochte trainees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
De spelers die bovennatuurlijk + iets hebben hou ik zelf. ;) Moet natuurlijk zelf wel 3 defs houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het lijkt erop alsof de IX gaat verdwijnen. Heel veel actieve managers worden naar de VIII gepromoveerd, zonder dat ze op promovendi plaatsen staan.

nWo_riot: wat is je team id?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
CoRrRan schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:31:
Het lijkt erop alsof de IX gaat verdwijnen. Heel veel actieve managers worden naar de VIII gepromoveerd, zonder dat ze op promovendi plaatsen staan.

Dood aan de botjes! Goede zaak, botteams kunnen erg vervelend zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot

Klopt, er is zelfs een nieuw team geplaatst in de VII, wat dus al bewijst dat de IX verdwijnt. (Het is namelijk zo dat nieuwe teams ontstaan in de laatste 2 klassen en als de IX verdwijnt kunnen nieuwe gebruikers dus geplaatst worden in de VII)

Mijn teamid is (504595) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nWo_Riot schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:02:
[...]

Klopt, er is zelfs een nieuw team geplaatst in de VII, wat dus al bewijst dat de IX verdwijnt. (Het is namelijk zo dat nieuwe teams ontstaan in de laatste 2 klassen en als de IX verdwijnt kunnen nieuwe gebruikers dus geplaatst worden in de VII)

Mijn teamid is (504595) :)
Jezes, van 6 sterren naar 9.5 sterren. Dat is wel heel dramatisch! Had misschien 1 of 1.5 sterren verwacht, maar 3.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Haha, dramatisch... tja, ik noem het liever geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

nWo_Riot schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:25:
Haha, dramatisch... tja, ik noem het liever geweldig :D
OK, drastisch. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Loopt het aantal gebruikers ook terug of is het puur het opschonen van de botteams? Nogal een verschil met wat het ooit was :als de VIII het laagste is. Zelfs in 2004 toen ik begon was er al een IX, en daar kwamen toen nog een X en Xi achteraan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
De gebruikers lopen wel iets terug per land, maar wereld wijd valt het voor Hattrick nog wel mee.

Doordat men begonnen is met die bot opschoning komen deze allemaal in de IX terecht en omdat deze nu volledig uit botjes bestaat gaan ze deze verwijderen.

Ik had nog een vraag mbt de Tweakers federatie, gaat er in deze federatie soms nog wel eens wat gebeuren of blijven we dit forum als trefpunt houden, want ik kan straks een federatie slotje hard gebruiken :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 01:09

MetalPool

Boe!

-TheNose- schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:32:
[...]

Dood aan de botjes! Goede zaak, botteams kunnen erg vervelend zijn. ;)
Inderdaad ja!!!! :(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Salv schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:44:
Ik had nog een vraag mbt de Tweakers federatie, gaat er in deze federatie soms nog wel eens wat gebeuren of blijven we dit forum als trefpunt houden, want ik kan straks een federatie slotje hard gebruiken :P
Verwacht het eigenlijk niet dat het nog wat gaat worden. Het forum is al jaren zo dood als een pier en eigenlijk word de federatie alleen nog gebruikt om iedereen in een keer te kunnen informeren over bijvoorbeeld de GoT-cup als hij gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Naise, 4 pops vandaag, waarvan een 19 jarige (bijna 20) naar uitmuntend def. Eerste uitmuntend def sinds ik ben overgestapt naar def trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Das lekker :)

Ik zit deze week zonder een pop een passen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:57
Over de nieuwe interface van wedstrijdorders, ik vind het vervelend dat je je team nu alleen maar kan selecteren op een skill, terwijl het uberhandige rugnummers tabje is verdwenen. Dan hoef ik ze ook geen rugnummers meer te geven :( En ook op leiderschap kan niet meer geselecteerd worden |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 09-04-2010 09:59 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik vind de interface vooral onoverzichtelijk, en er was niets mis met de oude (nieuwe voor HT veteranen) interface. Als ik mijn opstelling heb gemaakt zie ik hem niet terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

En ik vind het jammer dat interface niet omgedraaid kan worden. Ik vind het prettiger om mijn keeper onderaan te hebben en mijn spitsen bovenaan... :(

Helaas alleen maar een klaverjas pop en een heleboel vorm drops. En helaas dus ook geen competitie wedstrijden om die vorm weer wat te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik vind die nieuwe interface helemaal niks. De oude was toch prima? Dit ziet er erg gekunsteld uit en mist belangrijke opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja ze zijn nog bezig met ontwikkelen maar dingen zoals rugnummer, leeftijd en opstelling spiegelen staan laag op het rijtje om aangepast te worden.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:46

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:46:
Ik vind die nieuwe interface helemaal niks. De oude was toch prima? Dit ziet er erg gekunsteld uit en mist belangrijke opties!
ik vond de oude ook flinke makken hebben, waarvan het prima was geweest om die, als ze toch het systeem gaan veranderen, een flinke update te geven.
Vooral qua 'gebruiksvriendelijkheid', perfomrance en integratie binnen de looks van de site (bv het beter te integreren met hoe die huidige match-preview en HT-Live er nu uitzien, die ik qua design veel 'strakker' en 'vriendelijker/toegankelijker' vind uitzien )

In dit geval was de grond het aanpassen van de engine, waardoor er ook heel anders omgegaan wordt met positie's ...vroeger waren er eigenlijk ook maar 10 veld-positie's, waarbij somige positie's 'ge-her-positioneerd konden worden om andere opstellingen te maken....
nu zijn er 13 veldposities, waarvan dan enkel 10 in te vullen zijn.

verder kan ik me voorstellen dat ze dat Opstelling-formulier zelf gewoon als HTML wilden hebben, om zo ook eventuele veranderingen/aanpassingen makkelijker te kunnen doen ipv te werken met een 'apart' flash-document dat alles zou moeten bevatten...
zeker als in de toekomst bv het wisselen of herpositionerings-opdrachten uitgebreid worden zal het sterk nodig zijn flexibeler te worden..

enkel, van wat ik van die scripting gezien heb, maakt op mij geen indruk van script met goede performance (ze maken heel veel gebruik van het wegschrijven van complete strings met HTML-codes vol genestte tabellen e.d.... dat is destastreus voor de perfomance en maakt dat formulier al snel 'non-responsief en traag')

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 09-04-2010 17:42 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 03-06 08:34
Salv schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:10:
Ja ze zijn nog bezig met ontwikkelen maar dingen zoals rugnummer, leeftijd en opstelling spiegelen staan laag op het rijtje om aangepast te worden.. :s
Dat ze opschieten, zonder rugnummer vind ik het goed irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Loona35 schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:36:
[...]

Dat ze opschieten, zonder rugnummer vind ik het goed irritant.
mwah... dat ze bepaalde prioriteiten stellen vind ik nu net wel begrijpelijk... dat formulier ook qua details afmaken kan best wat later afgemaakt worden (alhoewel hattrick een slechte naam heeft bij mij wat betreft dat 'uitstellen'.. HT kent veel 'half affe' hoekjes)...

Wat me véél meer zorgen maken is dat ik werkelijk hoop dat die nieuwe engine goed gaat functioneren... op mij komt het zeker niet over alsof die nieuwe engine bij de jeugd helemaal goed functioneert (volop bugs in de engine, vertragingen, en zelfs een bepaalde zorg dat qua nieuwe ratings bij de aanvallers toch ook mogelijk ergens een bug erin geslopen is, die ervoor zorgt dat die sterrenratings zo overdreven kunnen zijn, schijnt dat er zelfs spelers met slecht/zwak score/pass-ratings zijn, die wel 7 sterren halen) ...

Ergens heb ik wel een beetje angst dat het een gigantische catastrophe wordt als ze niet ervoor zorgen dat over anderhalve week ook die engine gewoon foutloos draait

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wow, de kampioen uit mijn divisie wordt echt volledig afgeslacht in zijn p/d. 8-0 en twee blessueres op zijn mid, terwijl zijn tegenstander 5-4-1 speelt. Pijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:16:
Wow, de kampioen uit mijn divisie wordt echt volledig afgeslacht in zijn p/d. 8-0 en twee blessueres op zijn mid, terwijl zijn tegenstander 5-4-1 speelt. Pijnlijk...
Misschien wilde hij wel niet winnen, dat gebeurd ook vaak.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gatver. Kom ik terecht in VI.691. Volgens Alltid vorig seizoen 69/1024. Alltid dus niet meer vertrouwen de volgende keer, het zag eruit alsof ik een relaxte 400~500 rank league zou krijgen.

En als ik het zo bekijk, ga ik het lekker lastig krijgen om me safe te spelen. Nou ja, wat is een spelletje zonder uitdaging, niet? ;)

Hoe zijn jullie verdeeld in de nieuwe leagues? Nog opvallende veranderingen voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 17:47
VI.56, dat is 91/1024

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 17:50

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ok, ik wist niet dat de 9e divisie verwijderd zou worden in Nederland... Een voordeel, kan ik niet meer degraderen ;)
Maar met maar 1 promotieplek wordt het toch erg moeilijk om dit seizoen uit de 8ste te komen, misschien toch maar een seizoentje niets doen, en geld incasseren, maar dat is eigenlijk ook maar saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op maandag 12 april 2010 @ 06:01:

Hoe zijn jullie verdeeld in de nieuwe leagues? Nog opvallende veranderingen voor jullie?
Mn strategie voor volgend seizoen heeft van het weekend een flinke streep door de rekening gekregen, dankzij het P7D duel van mn kampioen, welke moest spelen tegen een team dat in de V. bij de bovenste 25% stond (volgens Alltid's ratings)...
Hij had zelf zich ook eigenlijk geen kans gegeven maar zoals wel vaker, won hij ondanks dat de standaard kansberekening hem slechts 17% winkans gaf...

Probleem is wel dat ik al gerekend had dat hij dit seizoen in de liag was gebleven en dan had ik hem met wat gerichtte versterkingen goed kunnen bestrijden ...
dat nieuwe team is echter duidelijk een maatje te groot voor onze liga en ik geef me weinig kans dat ik opkan tegen dat geweld:

Financieel zal het waarschijnlijk wel het gunstigste zijn netjes op de tweede plek proberen te blijven, maar verder probeer ik dat ook met een sparzaam beleid te doen, zodat ik het seizoen erna wel volop kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 03-06 11:54
Ik kom dus in de VII.758, 441/1024 volgens alltid. Op het eerste gezicht moet dat te doen zijn. Ben wel de zwakste broeder, maar de rest zit dicht bij elkaar. Vergelijkbaar met het afgelopen seizoen dus en toen presteerde ik ook veel beter dan verwacht.

Op de een of andere manier slaag ik er steeds in (op eigen kracht) te promoveren uit wat vervolgens de laagste divisie wordt. Wel komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm de degradant is een redelijk sterk team (dat weinig, maar wel geregeld inlogt). Denk dat het een team is wat zich laat afzakken om dan sterker terug te komen. De twee promovendi hebben beiden voor het laatst in februari ingelogd... Eens kijken of ik dit seizoen WEL kan promoveren. Zeker nu de VIII de laagste divisie is geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:31:
[...]

Misschien wilde hij wel niet winnen, dat gebeurd ook vaak.
Nope, hij had echt zjin zinnen gezet op de overwinning. Maar dat viel dus even tegen ;)
Het vervelende is dat hij ook volgend seizoen geen kampioen gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 12-04-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:58
Ben uiteindelijk in een andere VII terecht gekomen dan Alltid in eerste instantie liet zien.. mag het nu gaan proberen in VII.564 (741/1024); ben het geloof ik aan mijn stand verplicht om in ieder geval meteen weer terug te gaan naar VI, misschien zelfs met de kampioensbeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Een aparte VIII waarin ik ben terechtgekomen.

1 sterke degradant en 1 oud team waartegen ik geens chijn van kans heb.
1 welke net een team in deze competitie heeft overgenomen.
1 nieuw team die dus rechstreeks in deze VIII is gerplaatst.
1 sterk team uit de originele competitie.

En daartussen de 2 gepromoveerde teams uit de IX, waaronder moi.

Dat gaat zo niet spannend worden. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Degradant vanuit de IV lijkt niet direct een concurrent te zijn, maar ja kan niet op zijn bankrekening kijken. Er kan misschien wel een heel nieuw elftal staan bij de eerste wedstrijd. De twee promovendi uit VI zijn zwaarder waar van er eentje misschien zelf direct mee kan doen bovenin. Dus verwacht dat de competitie weer in de hogere van de V op alltid terecht gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ZenTex schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:28:
Een aparte VIII waarin ik ben terechtgekomen.

1 sterke degradant en 1 oud team waartegen ik geens chijn van kans heb.
1 welke net een team in deze competitie heeft overgenomen.
1 nieuw team die dus rechstreeks in deze VIII is gerplaatst.
1 sterk team uit de originele competitie.

En daartussen de 2 gepromoveerde teams uit de IX, waaronder moi.

Dat gaat zo niet spannend worden. :S
Een degradant naar VIII moet bijna wel aan het aftakkelen zijn. Anders kom je niet terug in VIII, dus tenzij hij er weer zin in krijgt kun je daar waarschijnlijk best een kans tegen maken. Ik denk dat in een VIII ook gedurende het seizoen nog vrij veel kan veranderen door training.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat valt tegen. Qua hatstats zit íe boven me, maar zijn individuele spelers zijn vele malen beter, en nog niet op leeftijd ofzo.

Maar met niet spannend bedoelde ik eigenlijk dat ik de eindstand in de competitie van de teams wel zo'n beetje kan voorspellen. De nieuwe teams onderaan, de degradant en team uit deze competitie bovenaan, en de promovendi in het middden. :p

Qua training denk ik dat ik heel wat friendlies ga missen. :(

[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 12-04-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:29:
Qua training denk ik dat ik heel wat friendlies ga missen. :(
Ben je van plan zo lang in de beker actief te blijven dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik snap hem ook niet helemaal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aaaahhh hattrick is down en ik moet nog een friendly regelen. Gelukkig is het maar tot 2 uur, maar is niet echt handig dat ze dit vandaag doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Anoniem: 26445 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:14:
[...]

Ben je van plan zo lang in de beker actief te blijven dan :P
Nee, ik moet binnenkort weer aan de slag, en als zeeman zijnde kan ik er niet op rekenen een internetverbinding aan boord te hebben, dus ik ben afhankelijk van mijn mobiel en nabijheid van land.

Hierdoor heb ik al wat trainingen gemist.

Ik mag trouwens niet eens meedoen met de beker. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja kan me inderdaad voorstellen dat de ontvangst belabberd is midden op zee.

De bekerwedstrijden zijn nog niet bekend dus wie weet is er nog een kans doordat al de meeste botjes naar beneden zijn geplaatst.

oooo nu heb ik dadelijk nog maar 2 uur om een wedstrijd te regelen als ze al voor 6 uur weer terug online komen. Nu was het laatste paar keer ook tegen 5 uur dat ik de wedstrijd regelde, maar ja zou toch wat fijner vinden als het iets eerder had gebeurd.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 13-04-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Je weet dat je al op donderdag jezelf in de pool kunt gooien, toch DSanka? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lekker, voor de beker een botteam geloot :P
dat wordt ontspannen optimaal trainen...

opvallend trouwens, al mn ligagenoten hebben bots uit de X of IX... zitten er zoveel bots in de beker?

edit:
Ah, het blijkt weer eens dat ze in Zweden er een rotzooitje van hebben gemaakt en een nieuwe wijze de bekertegenstander toe te wijzen geindigt is in een complete chaos en vele bugs ... :(

[ Voor 73% gewijzigd door RM-rf op 13-04-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Is het in Duitsland al bekend? Hier moeten we nog wachten op het beker schema..

Ik zit sterk te twijfelen wat ik zal gaan doen komend seizoen. Ik kan een paar 17/18jarige met een leuke hoofd en bijskill kopen en deze op passen trainen, of ik ga een programma opzetten om multiskill te trainen en dan gewoon rustig voor handhaving een seizoen of 3 en dan lekker cashen en dan een leuk team kopen..

Waarom hebben we zoveel keuzes, want ik maak ook wel goede kans om te promoveren dit seizoen alleen dan zal me team er nog steeds niet klaar voor zijn zonder goede versterking / verjonging van mijn selectie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duitsland word de bekerwedstrijd ook op dinsdag gespeeld. Verwacht de Nederlandse bekerwedstrijd morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De ene bug na de andere... cup wedstrijden die opnieuw gemaakt moeten worden, daarna problemen met de formatie ervaring, die niet goed gecalculeerd wordt als je je opstelling wisselt...

Gaat lekker, wordt gezellig volgende week woensdag op het forum van HT na de bekerwedstrijden. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Tsja, waar software wordt ontwikkeld worden bugs gemaakt. Je kunt je er boos over maken maar dit kan nou eenmaal gebeuren. Gelukkig had ik mijn training match al gekozen en staan de 11 helden klaar om te spelen als het geheel weer terug online is.

* hilgo probeert zijn geduld te bewaren en haalt nog eens diep adem *zucht*

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Waar software gemaakt wordt, wordt ook grondig getest. En dat lijkt hier niet het geval. Typisch gevalletje hoogmoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Pewwy schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:30:
Waar software gemaakt wordt, wordt ook grondig getest. En dat lijkt hier niet het geval. Typisch gevalletje hoogmoed.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Ze zien dat het aantal managers terugloopt en gaan de gekste dingen verzinnen onder het mom 'nieuwe en betere ontwikkeling'. Ik weet het zo net nog niet. In het begin van mijn actieve hattrickleven werd er nooit aan de matchenginge gesleuteld en toen is het spel groot geworden. Nu worden er steeds dingen aangepast, jeugd, lay out, wedstrijdorders, ME en om nou te zeggen dat het spel daardoor leuker wordt betwijfel ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Inderdaad... dat is het ...
bugs komen natuurlijk voor, en kan ik goed begrijpen, zelfs meevoelen met de mensen die zulke bugs moeten terugvinden, checken en oplossen adhv bug-reports
maar de huidige problemen liggen ook grotendeels eraan dat ze dit soort dingen nu overhaast in een 'live' omgeving willen doorvoeren en het domweg niet goed hebben getest. sterker nog, bij alle nieuwe toevoegeingen hun test-omgeving stage gewoon overgeslagen hebben, terwijl ik uit ervaring weet dat er daar altijd nog een hoop bugs en roblemen uitgehaald en getackeld kunnen worden

In zulke gevallen is het geen vraag van 'technische' programmer-vaardigheden maar eerder een kwestie van slecht management en aansturing van de programmeurs

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 14-04-2010 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad zou dat wel moeten, maar ken genoeg situaties waar ik zelf in heb gezeten waar dat niet gebeurt en je het de mensen ook niet duidelijk gemaakt krijgt dat het niet goed is. Echter het indelen van de beker zou toch simpel getest moeten kunnen worden. Het is toch een kwestie van 10 keer laten doen en kijken of het resultaat is wat je verwacht.

Bij de formatie-ervaring kan ik nog wel voorstelling dat er bij de berekening iets tussen door glipt. Daar zijn toch iets meer dingen waar je rekening mee moet houden dan bij het indelen van een bekertoernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik weet hoe het hoort. Maak dagelijks hetzelfde mee omdat onze devvers nogal last hebben van hoogmoed ;) En dan blijf je repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Snif :'(

Vanwege de promotie en de nood om te handhaven mijn jeugdtalentje in de verkoop moeten zetten zodat ik de nodige versterkingen kan gaan halen. Ik had hem nog 2-3 pops willen doortrainen maar dan wordt de kans te degraderen wel heel groot. Iemand hier die hem een fijn thuis kan geven?

Meindert Sellers (272214344)
17 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 21-04-2010
matig in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Eigenaar: Jolly Jokers (sinds 01-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 4 600
Loon: 550 €/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: formidabel
Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 09:38
Iemand suggesties voor een nieuwe team naam, ik ben 5 jaar geleden ooit gaan spelen met een team Hilversum United, deze is echter ngosteeds een bot dus ik kan mijn oude naam niet terug krijgen. dus ik zoek een nieuwe naam, het liefst iets met hilversum erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hilversum Hero's
FC Hilversum United

Welkom terug dan maar ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 14-04-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Fc Hilversum United, is dat niet een beetje dubbel op, en een hero naam is een beetj gay.
maar de naam klinkt wel aardig, nu maar hopen dat ike en beetje mazzel heb en een hooggeplaatst botteam vervang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Of misschien gewoon Hilversum Utd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ik ben heel erg gecharmeerd van verwijzingen, dus misschien is Hilversum 3 (danwel Hilversum Drie) iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

theturtle schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:18:
Ik ben heel erg gecharmeerd van verwijzingen, dus misschien is Hilversum 3 (danwel Hilversum Drie) iets voor je?
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Hup Hilversum
Hilversum Hoogvliegers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lang leven de nieuwe wedstrijdformulier. Mijn tegenstander had voor de vriendschappelijke wedstrijd dus geen nieuwe opstelling gemaakt en stond dus op het veld met een 0-0-0 opstelling. In ieder geval geen blessures, maar had die wedstrijd toch liever gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hee, ik doe blijkbaar dus wel mee in de beker. _/-\o_
Moet tegen een team uit de V. :'(

@ Game Error: Ik vindt "Hilversum Hellhounds" wel lekker klinken. :p

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 14-04-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hilversum Hooligans

Vind toch dat het is met HH moet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hilversumse Hapjes?
Hilversum Hulpeloos?
Handbalclub Hilversum? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hero's vind hij al te gay dan gaat het vast en zeker ook geen Hapjes worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Iets wat zeker niet gay is:

Hilversumse Heterosexuelen :P

Voor het eerst mag ik een uitwedstrijd spelen in de beker, aangezien er zondag geen competitie is zal ik bijna mijn hele A team laten spelen om vormverlies te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

d3lph schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:42:
Iets wat zeker niet gay is:

Hilversumse Heterosexuelen :P
HH. _/-\o_
Okee. Zwaar offtopic. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hmm, mag tegen een team uit de VIII in de beker volgende week. Standaard 4-4-2 opstelling, met heel hoge verdedigingsrating + verdedigend coach en behoorlijk slecht middenveld. Hij haalt er echter wel gewoon 174 hattstats mee, en dat is gewoon middenmotor VII niveau ongeveer.

Ik ben benieuwd. Moet toch weer even kijken of mijn training niet voorrang blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wow, mijn bekertegenstander haalt toch zeker wel 91 hatstats. Mijn nieuwe opstelling met winger ipv 4 middenvelders leverde een leuk resultaat op vandaag. Middenveld was niet echt hoog, met de TS is nog niet gereset en mijn aanvallende def speelde niet. Die rating kan dus nog iets hoger :)

Volgende week de eerste test. Beginnen met 4-4-2 en bij een 2-0 voorsprong terugzakken naar 5-3-2 voor de ervaring in die opstelling. Jammer dat je je tactiek niet kan aanpassen als je je opstelling wijzigt. Terugzakken naar counter o.i.d. moet toch mogelijk zijn als je minstens 2 doelpunten voor staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 14-04-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Eerste keer beker voor mij. Vorig seizoen net buiten de boot gevallen. Iemand tips? (Wedstrijd is hier te vinden). Denk anders maar gewoon het beproefde recept te gebruiken (5-4-1 met counter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

theturtle schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:05:
Eerste keer beker voor mij. Vorig seizoen net buiten de boot gevallen. Iemand tips? (Wedstrijd is hier te vinden). Denk anders maar gewoon het beproefde recept te gebruiken (5-4-1 met counter).
Een "goed" trainer kopen, ipv een "redelijk"? Voor de rest moet je gewoon zelf goed bedenken of je een aantal wedstrijden in de beker wilt proberen te behalen, of dat je je training belangrijker vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

theturtle schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:05:
je lijkt wel een kans te hebben... dat andere team lijkt niet bepaald gemotiveerd te spelen, heeft vorig seizoen geen enkele keer een friendly geregelt en speelt altijd precies dezelfde tactiek: 5-3-2 normaal met drie centrale middenvelders... zn linkervleugelverdediger is uiterst zwak (oudje zonder conditie)
ook de rest van zn spelers hebben vrijwel geen conditie, verval van 28%.

hij haalt wel netaan betere stats en zn middenveld is sterker, maar je zou een behoorlijke kans moeten hebben.
mogelijk kun je een tactiekwissel doen in de tweede helft, na 60 minuten meer op het middenveld te gooien...
dan heeft hij te kampen met zwaar conditieverval en zal substantieel minder presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Mijn spits haalde vandaag zonder weather event 9 ipv 8 sterren. Is dat ook een verandering in de ME? En dat je een penalty zou krijgen voor 3 centrale spelers heb ik gelezen, maar volgens mij is die penalty wel heel behoorlijk, want ik haalde nu een Formidabel (heel laag) centrale aanval met 3 spitsen die samen 24,5 sterren halen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik had uitstekend hoog met twee spitsen waarvan 1 uit vorm en een vleugelspeler. Ook bij mij scoren veel spelers beter dan vorig seizoen, dus het zal inderdaad de ME zijn. En die penalty wilde ik eigenlijk aan de hand van wissels gaan bekijken, maar Sjakie hier vergat dat je ook bij friendlies maar 3 keer mag wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik haalde helemaal geen stats, want mijn tegenstander was vergeten een opstelling te maken dus zal de nieuwe ME in de eerste ronde beker tegen gaan komen :P Tegenstander is zo zwak dat er in ieder geval nog steeds geëxperimenteerd kan worden. Waarschijnlijk zouden mijn reserves er nog wel van winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:23:
Ik haalde helemaal geen stats, want mijn tegenstander was vergeten een opstelling te maken dus zal de nieuwe ME in de eerste ronde beker tegen gaan komen :P Tegenstander is zo zwak dat er in ieder geval nog steeds geëxperimenteerd kan worden. Waarschijnlijk zouden mijn reserves er nog wel van winnen ;)
ik had precies hetzelfde (wel een thuiswedstrijd tegen een team uit Andorra en de manager bood me daarna aan nog eenmaal bij hem te spelen als 'goedmaker' omdat hij het vergeten was, dus klagen doe ik verder niet)...

maar ik ben wel een beetje benieuwd... ik verwacht ook geen al te grote problemen in mn bekerwedstrijd met mn meest optimale team met de strategie waar ik het volgend seizoen een aantal potten mee hoop te breken (sterkere vleugels, 2mans middenveld)... maar toch kan het erom spannen.

maar ben wel erg benieuw wat 5-mans middenvelden gaan doen (wat ik bij mn tegenstanders kan verwachten)...
wat ik tot nu toe ongeveer gezien heb lijkt te wijzen op ongeveer 25-30% hatstats minder met gelijke sterrenaantallen of net iets meer sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:23:
Dat blijft het zuurste met het vergeten opstellingen te maken. Gewoon geen resultaten en dus niets getest. Zijn er toevallig nog anderen die opvallende dingen hebben gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom heb ik de nieuwe opstelling dingetje weer een standaard opstelling gemaakt, want kan toch fatale gevolgen hebben wanneer je het een keer vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
RM-rf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:35:
[...]
je lijkt wel een kans te hebben... dat andere team lijkt niet bepaald gemotiveerd te spelen, heeft vorig seizoen geen enkele keer een friendly geregelt en speelt altijd precies dezelfde tactiek: 5-3-2 normaal met drie centrale middenvelders... zn linkervleugelverdediger is uiterst zwak (oudje zonder conditie)
ook de rest van zn spelers hebben vrijwel geen conditie, verval van 28%.

hij haalt wel netaan betere stats en zn middenveld is sterker, maar je zou een behoorlijke kans moeten hebben.
mogelijk kun je een tactiekwissel doen in de tweede helft, na 60 minuten meer op het middenveld te gooien...
dan heeft hij te kampen met zwaar conditieverval en zal substantieel minder presteren.
Goede tips. Ga ik wat mee doen. Wil dit seizoen toch wat meer met tactiekwissels gaan experimenteren, was tot nu toe niet nodig.
CoRrRan schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:39:
[...]
Een "goed" trainer kopen, ipv een "redelijk"? Voor de rest moet je gewoon zelf goed bedenken of je een aantal wedstrijden in de beker wilt proberen te behalen, of dat je je training belangrijker vindt.
We zijn aan het zoeken, hé. Maar een trainer die in twee seizoenen twee keer promotie afdwingt kun je niet zonder receptie laten gaan. Dus het wachten is op het bier.

Ik zie de beker als aardige training met extra ervaringswinst en extra inkomsten. Tweede of derde ronde zou daarom wel leuk zijn. Maar de competitie is wel ff iets belangrijker dan de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Nice! zit even te bladeren door mijn spelers, zie ik dit bij mijn coach:
Maakt deel uit van het India-team!
is hij gewoon de coach van het India team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm, ik heb ook nog geen ervaring met de nieuwe matchengine, mijn tegenstander speelde ook een interessante 0-0-0 formatie. Ben benieuwd wat de ME met mijn counterteampje gaat doen. Op termijn switchen naar spitsen trainen en de ultieme formatie 3-4-3 gaan spelen! :)

Ik mag bekeren tegen iemand met een sterke ploeg, maar die weinig aktief is met friendlies etc. Ach ik heb maar 1 taktiek dus we zullen zien wat het brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
theturtle schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:18:
Ik zie de beker als aardige training met extra ervaringswinst en extra inkomsten. Tweede of derde ronde zou daarom wel leuk zijn. Maar de competitie is wel ff iets belangrijker dan de beker.
Die 2e ronde lijkt me redelijk ver weg aangezien je aan redelijk sterke tegenstander gekoppeld bent. Of heb je een geheim wapen? ;)

@Dsanka, komen er dit seizoen weer bekerreports? Als het teveel werk is wil ik best wel helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal eens kijken moet de spreadsheet nog wel in mijn google-docs hebben zitten. Het is wat kort dag voor de eerste ronde zeker omdat er door het verplaatsen van de bots. Als je wilt helpen dan graag, want 76 teams zitten nog in de federatie en daar zullen vast nog wat bij komen die wel opgenomen willen worden en geen lid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 22:32

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:14:
Hmmm, ik heb ook nog geen ervaring met de nieuwe matchengine, mijn tegenstander speelde ook een interessante 0-0-0 formatie. Ben benieuwd wat de ME met mijn counterteampje gaat doen. Op termijn switchen naar spitsen trainen en de ultieme formatie 3-4-3 gaan spelen! :)

Ik mag bekeren tegen iemand met een sterke ploeg, maar die weinig aktief is met friendlies etc. Ach ik heb maar 1 taktiek dus we zullen zien wat het brengt!
ik speel jouw ultieme formatie al een poosje :9 en met redelijk succes.
ik ga eens spelen met 2-5-3, vol op de aanval :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
d3lph schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:08:
[...]
Die 2e ronde lijkt me redelijk ver weg aangezien je aan redelijk sterke tegenstander gekoppeld bent. Of heb je een geheim wapen? ;)
Het zal wel moeilijk worden, ja. Maar verkijk je niet in mijn stats, er zaten wat jongens op de bank ivm lage form/blessures, en ik heb nog wat geld kunnen uitgeven vorige week. Dus ik denk wel wat hoger te scoren qua ratings. Gecombineerd met de nieuwe matchengine acht ik me niet helemáál kansloos...

Hoop doet leven, zeggen we maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo te zien hebben we dus al een GoT-battle in de eerste ronde. :D Ben benieuwd of ik er nog meer tegen ga komen als ik verder ben met het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 26445 schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:30:
Zal eens kijken moet de spreadsheet nog wel in mijn google-docs hebben zitten. Het is wat kort dag voor de eerste ronde zeker omdat er door het verplaatsen van de bots. Als je wilt helpen dan graag, want 76 teams zitten nog in de federatie en daar zullen vast nog wat bij komen die wel opgenomen willen worden en geen lid zijn.
Als je nog hulp kunt gebruiken en me in jip en janneke taal kan vertellen wat ik moet doen dan heb ik nog wel wat tijd voor woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
chario2 schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:26:
[...]

ik speel jouw ultieme formatie al een poosje :9 en met redelijk succes.
ik ga eens spelen met 2-5-3, vol op de aanval :)
Ik speelde het ook al even toen ik weer net begonnen was, maar ik moest met mijn eigenwijze kop weer gaan counteren. :P Counteren is leuk, maar ik ben zo enorm NIET flexibel in mijn taktiek hierdoor, dat ik liever met een heel aanvallende ploeg wil gaan knallen. Het is alleen vreselijk zonde als ik nu mijn defs al ga verkopen, ze moeten toch echt minimaal 20 zijn, dus nog twee seizoenen wachten. :P
Tenzij komend seizoen enorm tegenvalt, misschien dat ik dan nog weleens wat geks kan doen. :P

@Sandy: Ik ga stoppen met mijn jeugd team. Na een evaluatie mijnerzijds is het hele jeugdgedoe nu nog steeds een loting (pull al weken geen talentjes via mijn scouts, alleen maar troep), dus kan ik met minder moeite net zo goed gewoon gelijk een verkoopbare speler pullen. :P Na deze competitie promoveer ik twee trainees naar mijn A team en stop ik met mijn jeugdploegie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 07:27:
@Sandy: Ik ga stoppen met mijn jeugd team. Na een evaluatie mijnerzijds is het hele jeugdgedoe nu nog steeds een loting (pull al weken geen talentjes via mijn scouts, alleen maar troep), dus kan ik met minder moeite net zo goed gewoon gelijk een verkoopbare speler pullen. :P Na deze competitie promoveer ik twee trainees naar mijn A team en stop ik met mijn jeugdploegie.
Ah zonde, ik begin het net een beetje leuk te vinden. Op dit moment zitten er 3 redelijke verdedigers en nog 2 matige verdedigers aan te komen bij mij. Nog steeds niet de topper waar je ooit op hoopt, maar al beter dan wat ik krijg met het pullen. Ik ga dus nog door.

Als er mensen zijn die een jeugdteam willen beginnen dan is binnenkort het moment. 6 mei spelen wij onze laatste wedstrijd, dan zet ik hier wel weer even een oproepje op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Sandyman538 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:54:
[...]
Ah zonde, ik begin het net een beetje leuk te vinden. Op dit moment zitten er 3 redelijke verdedigers en nog 2 matige verdedigers aan te komen bij mij. Nog steeds niet de topper waar je ooit op hoopt, maar al beter dan wat ik krijg met het pullen. Ik ga dus nog door.

Als er mensen zijn die een jeugdteam willen beginnen dan is binnenkort het moment. 6 mei spelen wij onze laatste wedstrijd, dan zet ik hier wel weer even een oproepje op het forum.
Ja, zonde idd. Ik ben heel blij dat ik de overstap heb gemaakt. Een extra stukje spanning (wat hebben de boys van deze wedstrijd weer geleerd?) in de week, wat meer invloed op wat je wanneer aan talent promoveert, en ook wat dieper inzicht in het spel (doordat je meer wedstrijden speelt, denk ik). Heb iig een trainee die de U20 nét niet gehaald heeft (verkeerde geboortedatum). Als er hier nog iemand keepers traint, 25 mei wordt ie gepullt met 17j0d, solid (7) keepen, weak (4) defenden en poor (3) set pieces, naar het zich laat aanzien volledig uitgetraind.

[edit: zo iemand haal ik dus niet random uit de oude jeugdpull]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:54:
[...]

ik denk dat het inderdaad verkeerd is te verwachten dat je altijd dat ene 'top-talent' krijgt..
ikzelf heb nog nooit een 'redelijk overall' aangeboden gekregen en zelfs een speler met potentieel 'goed' zeer weinig ...
van mn huidige A-spelers had bij het scouten ook geeneen een is-skill hoger dan matig en bij potentiele skills was eenmaal 'redelijk' het hoogste

die spelers zoals gemeld door de scout:
Holm Beyer -> 15jr, is:Pass-5, potentie:Sco-4
Louis Spuhler -> 16jr, is:Wing-4, potentie:Pos-6 (snel)
Söhnke Flander -> 15jr, is:Def-5, potentie:Wing-4
Patrick Neidig -> 15jr, is:Keep-5, potentie:Def-5
Gregor Schwarzeheide -> 15jr, is:Def-3, potentie:Pos-1
toch zijn de bovenste drie allemaal verdedigers met potentieel 'goed' in verdedigen en soms zelfs subskills en de onderste twee keepers met 'goed' keepen als potentieel...

ik kies er overigens wel voor altijd naar een specifiek type speler te zoeken (lange tijd verdedigers, momenteel wingbacks) omdat dat imho een groot voordeel biedt, de kans is dan toch ook groter dat ze n hogere verdedigingsskill hebben en ook als die niet genoemd wordt, kan juist die veelal de 'hoogste' skill zijn

allemaal spelers die me minimaal 250K kunnen opbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:39:
[...]

Als je nog hulp kunt gebruiken en me in jip en janneke taal kan vertellen wat ik moet doen dan heb ik nog wel wat tijd voor woensdag :)
Zal je dadelijk wel even een HT-mail sturen met wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:32
-TheNose- schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:14:

ik wil ook 3-4-3 gaan spelen. Dat lijkt me het beste kijkend naar mijn selectie in combinatie met de nieuwe ME, zoals die in het achtergrondverhaal staat.

Ik vaag me alleen af hoe je dan je vleugelspitsen optimaal moet benutten. Of eigenlijk: wat voor skills die nodig hebben. Ik ga geen 3 spitsen meer centraal zetten, dat is gewoon niet effectief als ik dat verhaal lees. Ze verminderen de invloed van spelers die ‘extra’ centraal staan geposteerd.

Als je dus in dat geval met 1 ‘diepe’ spits speelt en 2 vleugelspitsen. Moeten die Vleugelspitsen dan nog wel scoren hebben? Of juist meer op vleugelspel en passen?

Overigens zelf iemand geloot die net gepromoveerd is naar de VIII. Zelf voor het 2e seizoen op rij 2e in de VI geworden dus maak me niet al te veel zorgen :)

[ Voor 17% gewijzigd door KingKoning op 20-04-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben een beetje laat met shoppen volgens mij, prijzen voor spelers waren best hoog gisterenavond.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 22:32

chario2

Chario2 (818126)

KingKoning schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:16:
[...]

ik wil ook 3-4-3 gaan spelen. Dat lijkt me het beste kijkend naar mijn selectie in combinatie met de nieuwe ME, zoals die in het achtergrondverhaal staat.

Ik vaag me alleen af hoe je dan je vleugelspitsen optimaal moet benutten. Of eigenlijk: wat voor skills die nodig hebben. Ik ga geen 3 spitsen meer centraal zetten, dat is gewoon niet effectief als ik dat verhaal lees. Ze verminderen de invloed van spelers die ‘extra’ centraal staan geposteerd.

Als je dus in dat geval met 1 ‘diepe’ spits speelt en 2 vleugelspitsen. Moeten die Vleugelspitsen dan nog wel scoren hebben? Of juist meer op vleugelspel en passen?

Overigens zelf iemand geloot die net gepromoveerd is naar de VIII. Zelf voor het 2e seizoen op rij 2e in de VI geworden dus maak me niet al te veel zorgen :)
met 3-4-3 spelen je spitsen altijd centraal.
ik zie geen voordeel met de nieuwe me voor 3-4-3, maar kan aan mij liggen.....

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-05 22:54
Mijn eerste seizoensstart en in de beker mag ik meteen tegen een III.1 club...bah dat wordt meteen al dik verliezen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok even een oproep aan alle niet supporters en/of niet leden van onze federatie. Vanavond zal er weer een editie van het bekernieuws verschijnen. Daarbij komt zoals gebruikelijk ook een overzicht van alle teams. Nu staan er in het overzicht alleen teams die lid zijn van de federatie, maar wil jij er ook bij laat het dan even weten en dan voeg ik je toe. Wie weet verschijnt jouw wedstrijd wel als wedstrijd van de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
Zo, eindelijk mijn opstelling gemaakt... (mijn ham zeurt op dit moment even met mijn window 7 64 bit.. dus ik kijk niet naar vorm.. vind het nieuwe systeem niet geheel lekker werken nog (en dat ligt echt niet aan mijn pc :P)

1e Ronde ga ik wel overleven. Iemand een oplossing van HAM met een 64bits windows'? (graag ff pm want ik zie voorlopig ff geen kans om online wss te zijn (foutje bedankt online :() Dus ik kan dit topic niet geheel volgen.

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:33:
Ok even een oproep aan alle niet supporters en/of niet leden van onze federatie. Vanavond zal er weer een editie van het bekernieuws verschijnen. Daarbij komt zoals gebruikelijk ook een overzicht van alle teams. Nu staan er in het overzicht alleen teams die lid zijn van de federatie, maar wil jij er ook bij laat het dan even weten en dan voeg ik je toe. Wie weet verschijnt jouw wedstrijd wel als wedstrijd van de week ;)
Check. (Maar ik neem aan dat ik er nog op sta van de vorige keren?)

Leuk dat je het weer oppakt DSanka, vond het altijd een heel erg leuke toevoeging.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.