Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ikzelf heb nog 30 minuten tot mn eerste bekerronde dit seizoen (duitse beker)...

ben erg nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren én in de nieuwe engine en met meerdere nieuwe aankopen (2 nieuwe spitsen, 2 nieuwe vleugelspelers).
ga 4-4-2 spelen, met twee centrale middenvelders en twee vleugelspelers en hoop dat door de nieuwe berekening van de drie centrale MF-teams ik me beter kan standhouden, ook met twee centrale middenvelders en hoop ook wat te experimenteren met counteren met één CM, en 2 vleugelspelers.

Kampioenschap lijkt er niet in te zitten, het team dat het Promotie-Degradatie-duel met veel ongeluk verloor (65% vs 17%) was al in de ligaV. een van de sterkere, volgens Alltid : "488. van 2048 in V".
dus ga gewoon een lekker relaxed seizoen in met wat handel, teamopbouw en salaris-reductie (vooral mn aanval slurpte teveel loonkosten op, mn nieuwe spitsen zijn veel goedkoper (80K vs 20K) en hopelijk spelen die bijna net zo goed).
doelstelling zal tussen plaats 2 en 3 liggen

Heb van het weekend al en waarschijnlijk erg slimme deal geslagen op de transferlijst, fornidabel def en inadequate wing: volgens de TL-vergelijk rond de 1,2 miljoen waard... aangezien dat een eigen ex-speler was heb ik voor de lol wat meegeboden om de prijs omhoog te drukken (om meer 'vorige club-geld' te krijgen), maar tot mn verrassing bleek ik hem opeens voor 770K gekocht te hebben... ik zet hem volgende week al te koop voor 1,1 miljoen en als dat lukt heb ik een snelle 150K winst gemaakt :)

edit
Hmm :( gewoon een walk-over ... 0-5 gewonnen, tegenstander vergeten een opstelling te maken en in te vullen ...
lullig is wel dat ik écht geen idee heb wat voor stats mn team kan gaan halen dit seizoen... voordeel is natuurlijk wél dat mn tegenstanders dat ook niet weten.

[ Voor 45% gewijzigd door RM-rf op 20-04-2010 18:39 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:00:
[...]
Check. (Maar ik neem aan dat ik er nog op sta van de vorige keren?)

Leuk dat je het weer oppakt DSanka, vond het altijd een heel erg leuke toevoeging.
Ben qua overzicht opnieuw begonnen, want dat was sneller dan alle promoties en degradaties van 2 seizoenen te verwerken, maar je staat er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:33:
Ok even een oproep aan alle niet supporters en/of niet leden van onze federatie. Vanavond zal er weer een editie van het bekernieuws verschijnen. Daarbij komt zoals gebruikelijk ook een overzicht van alle teams. Nu staan er in het overzicht alleen teams die lid zijn van de federatie, maar wil jij er ook bij laat het dan even weten en dan voeg ik je toe. Wie weet verschijnt jouw wedstrijd wel als wedstrijd van de week ;)
Ik wil er ook wel bij :) Weet niet of ik al te laat ben?

Managernaam: nWo_Riot
Teamnaam: Château
Teamid: (504595)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Voorbeschouwing Ronde 1

Er staat weer een nieuw seizoen voor de deur en dus ook weer een nieuwe beker. Na een afwezigheid van een seizoen is dit seizoen het bekernieuws weer terug.

De laatste seizoenen is het aantal seizoenen is het aantal teams wel gekrompen. Waren we in seizoen 26 nog met 118 deelnemers actief in de verschillende bekers en zagen we het langzaam terugzakken tot de 100 teams in seizoen 29. Echter dit seizoen zijn we zelfs teruggezakt naar maar 78 teams. Dit alles ondanks het terugzetten van een groot gedeelte van de BOT-teams. Hopelijk zal het aantal teams in de komende uren/dagen nog iets groeien, maar het is niet te hopen dat deze neerwaartse spiraal zich door zet.

Vooral de teams uit divisie VII zullen gespannen kijken naar hun wedstrijden, want zij zullen voornamelijk spelen teams uit dezelfde divisie. De Radicalen zal maar al te graag de uitnodiging van de tegenstander aannemen en de bal er inkoppen. Echter is de tegenstander kop,m,er maar in toch de favoriet. Ook de tegenstander van skywalker sharks lijkt qua naam er geen heil in te zien. Kijkend naar de behaalde resultaten aan het einde van vorige seizoen zal het waarschijnlijk niet zo makkelijk zijn om zijn tegenstander af te maken. Het hoogst spelende team van de federatie Fiets em d'r in zal het waarschijnlijk een stuk makkelijker krijgen de eerste ronde. Ook in divisie IV en V worden er in de eerste ronde weinig nederlagen verwacht, maar met de nieuwe instructies voor de scheidsrechters dit seizoen kan er van alles mogelijk zijn.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 75/75
Aantal deelnemers Belgie: 2/2
Aantal deelnemers Duitsland: 1/1

Wedstrijd van de Week

TSV de Vuile Vunzen - DrieBier (270732599)
Hoe wel de thuisploeg misschien ligt favoriet mag worden genoemd lijkt me dat de mannen fritzzie81 na drie bier niet meer onder de indruk komen van een beetje vunzigheid. Het zal er dan ook erg om gaan spannen in Eindhoven. Als de dame in het logo van de thuisploeg mee gaat doet met de vunzigheden dan kan het wel eens een probleem gaan vormen, maar laten we hopen dat de spelers van deze gotter ook na 3 bier niet onder de indruk zijn van haar charmes.

Goooo DrieBier!!

Overzicht

Nieuwe overzicht. Mocht er teams ontbreken dan hoor ik het graag en dan voeg ik ze toe.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn team staat nog niet in het tabje VI. Misschien is dat een van de 2 teams die missen, aangezien het "Stats" tabje maar 73 teams telt?

Succes allen. Ik vermoed dat ik het toch lastig ga krijgen, aangezien ik niet mijn volledige A-team kan/wil opstellen.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry vergeten de spreadsheet opnieuw te publiseren, maar had hem al wel toegevoegd. Bij deze is ook nu zichtbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 03-10 14:21
Mmm... spannend. Mijn bekertegenstander heeft sinds 9-4 niet meer ingelogd. Misschien zit ie vast in een aswolk? Hij heeft nog even, maar wellicht wordt het een walkover. Weet iemand hoe het dan zit met de recette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 13:19
chario2 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:48:
[...]

met 3-4-3 spelen je spitsen altijd centraal.
ik zie geen voordeel met de nieuwe me voor 3-4-3, maar kan aan mij liggen.....
Ik dacht dat vleugelspitsen juist de toevoeging waren. Ik ga sowieso nu eerst 4-4-2 spelen denk ik. Sluit beter aan op mn selectie...

Vanavond wel nog goude ouwe 3-5-2. Vorig seizoen 5e ronde beker gehaald, hoop dit seizoen ook weer ver te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
theturtle schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:35:
Mmm... spannend. Mijn bekertegenstander heeft sinds 9-4 niet meer ingelogd. Misschien zit ie vast in een aswolk? Hij heeft nog even, maar wellicht wordt het een walkover. Weet iemand hoe het dan zit met de recette?
Thuisspelende ploeg krijgt 2/3 en uitspelende ploeg 1/3 van de kaart verkoop.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

KingKoning schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:49:
[...]

Ik dacht dat vleugelspitsen juist de toevoeging waren. Ik ga sowieso nu eerst 4-4-2 spelen denk ik. Sluit beter aan op mn selectie...
de berekening qua bijdrage van de aanval aan de vleugel is wel wat uitgediept... én het is zo dat je spits meer bijdraagt aan de vleugel aan de kant waar hij speelt, als hij de nodige vleugel bijskills heeft ...:
Winger:
- Wingers, wing backs and forwards (especially towards wing) will make a bit more use out their winger skill
Maar, drie spitsen blijven drie spitsen, en centraal blijft centraal (inclusief de 'straf' die je krijgt als je met drie centrumspitsen speelt, waardoor de individuele bijdrage van deze spitsen minder word).

Overigens, het is mij opgevallen dat er wekrelijk een helehoop teams in de duitse beker zonder opstelling gespeeld hebben, 0-0-0 , wat dus een walkover gaf...
ik zou iedereen die vanavond beker speelt aanraden nog eventjes goed te controleren (en stel gelijk ook je penalty-nemers in)

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 21-04-2010 11:16 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Salv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:43:
[...]
Thuisspelende ploeg krijgt 2/3 en uitspelende ploeg 1/3 van de kaart verkoop.
Ook bij een walkover? Komen die mensen dan helemaal voor niks naar het stadion?

(Wel goed voor de bierverkoop in de kantine.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

theturtle schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:21:
[...]

Ook bij een walkover? Komen die mensen dan helemaal voor niks naar het stadion?

(Wel goed voor de bierverkoop in de kantine.)
ja, ook dan worden toeschouwers-aantallen berekend en inkomsten gegenereerd (heb aan mn WO uit in de beker nu 53K overgehouden)... wel krijgt het team dat een WO veroorzaakt naar ik meen ook een fikse straf qua Fan-stemming (en mist zn training).
Ik als tegenstander heb er nauwelijks nadeel van, enkel zijn mn ingestelde wissels niet uitgevoerd én weet ik niet wat voor Ratings mn team kan halen, wat van het weekend een erg spannende pot wordt, als ik direkt tegen een potentieel gevaarlijke concurent uit moet spelen

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 21-04-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hoe het met een walkover zit weet ik zo niet, maar als de wedstrijd normaal gespeeld word is dit wel de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 15:33:
Ok even een oproep aan alle niet supporters en/of niet leden van onze federatie. Vanavond zal er weer een editie van het bekernieuws verschijnen. Daarbij komt zoals gebruikelijk ook een overzicht van alle teams. Nu staan er in het overzicht alleen teams die lid zijn van de federatie, maar wil jij er ook bij laat het dan even weten en dan voeg ik je toe. Wie weet verschijnt jouw wedstrijd wel als wedstrijd van de week ;)
offtopic:
Bij dezen, als het nog mogelijk is :)

Ik ben eens benieuwd wat ik ervan bak bij hattrick, heb nu eigenlijk pas een beetje geld uitgegeven voor spelers en heb nog niet kunnen oefnen >.< (laatste wedstrijd 5-0 gewonnen vanwege niet opstellen,aaargh...)

edit:
@hieronder
Teamnaam is overigens KSV Ajax (A)
en mijn naam daar is korgak

[ Voor 5% gewijzigd door korgakos op 21-04-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik wel je teamnaam weten, want anders word het lastig bijhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
chario2 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:48:
[...]

met 3-4-3 spelen je spitsen altijd centraal.
ik zie geen voordeel met de nieuwe me voor 3-4-3, maar kan aan mij liggen.....
Het wordt zeer waarschijnlijk aantrekkelijker om met 2 mids te spelen ivm de 3 mensen centraal penalty. Dan kan je dus 3-4-3 spelen met 2 vleugels en lever je minder middenveld in tov de 3-5-2 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 13:57
Mag mijn team wel bij het bekeroverzicht zetten, al gok ik dat dat na vanavond ook direct afgelopen is. (VIII vs VI). ;)

270725666

Moet eigenlijk gewoon kunnen resetten, heb m'n team in de steek gelaten en domme dingen gedaan. Wil echt weer eens serieus gaan beginnen maar er komt toch elke keer vrij veel op je af als je net begint. :/

[ Voor 43% gewijzigd door The Realone op 21-04-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
The Realone schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:48:
Mag mijn team wel bij het bekeroverzicht zetten, al gok ik dat dat na vanavond ook direct afgelopen is. (VIII vs VI). ;)

270725666

Moet eigenlijk gewoon kunnen resetten, heb m'n team in de steek gelaten en domme dingen gedaan. Wil echt weer eens serieus gaan beginnen maar er komt toch elke keer vrij veel op je af als je net begint. :/
Kijk eens wat je aan geld vrij kan maken, verzin een plan, gooi het hier neer en laat de ervaren rotten wat tips geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
-TheNose- schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:45:
[...]

Het wordt zeer waarschijnlijk aantrekkelijker om met 2 mids te spelen ivm de 3 mensen centraal penalty. Dan kan je dus 3-4-3 spelen met 2 vleugels en lever je minder middenveld in tov de 3-5-2 mensen.
ja maar voorin geldt dit ook. Dan leveren je 3 centrale spitsen dus weer meer in tov 2 spitsen.

wat dat betreft heb je dus het minste 'verlies' van centrale spelers bij 4-4-2.

Het klinkt alleen zo onlogisch: ze willen het gebalanceerder maken, maar als je er zo tegenaan kijkt heb je het minste verlies met 4-4-2. Voorheen speelde het meerendeel 3-5-2 en dat gaat nu dan verschuiven naar 4-4-2 zou je zeggen. wat is dan de winst voor de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Hoe belangrijk vinden jullie het hebben van een goede spelhervatter? Speel nu in de VIII en het viel me op dat ik eigenlijk geen goede spelhervatter meer heb. Vooral omdat ik van plan ben af en toe te gaan counteren lijkt me dit eigenlijk wel iets wat kan beslissen of je wint of verliest. Is een spits met wat spelhervatten veel duurder dan een normale? (ongeveer uitstekend scoren + spelhervatten heb ik nodig denk ik) Naja, dat kan ik zelf ook wel uitzoeken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:29:
[...]
Het klinkt alleen zo onlogisch: ze willen het gebalanceerder maken, maar als je er zo tegenaan kijkt heb je het minste verlies met 4-4-2. Voorheen speelde het meerendeel 3-5-2 en dat gaat nu dan verschuiven naar 4-4-2 zou je zeggen. wat is dan de winst voor de gameplay?
Volgens mij komt het gebalanceerde gedeelte er bij kijken dat penalty hoger uitvalt als je bijvoorbeeld 1 veel mindere speler er bij hebt lopen. Daarom word het misschien wel interessant om een goede spits of verdediger reserve te nemen zodat je zonder veel verval kan wisselen tussen verschillende formaties.

Maar heb nog geen mogelijkheid gehad om dat uit te proberen, maar wie weet kan ik nog wat in de beker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik ben het met je eens dat het vooral een simpele 'verschuiving' is en geen structurele verandering van het spel zelf; naar een situatie waarin er 'meerdere wegen naar Rome zijn' ... je meer keuzemogelijkheden hebt tussen verschillende winnende (of verliezende) tactieken en het vooral een managerstaak is de beste strategie te kiezen tegen je tegenstanders.

wél lijkt de nieuwe engine betere mogelijkheden te hebben het wisselen uit te bouwen, maar bepaalde bruikbaarheids-keuzes, die nu een probleem vormen, zijn nog niet opgelost en daar zie ik toch wel meer problemen (vooral qua 'aantal' en overzichtelijkheid van eventuele wissel/positionerings-opdrachten en de mogelijkheden om condities voor deze opdrachten samen te stellen; ook bv een separate tactiek voor achterstand en voorsprong standaard in te geven die ook uitgevoerd wordt als je eerst op voorsprong komt en daarna op achterstand komt)...
Ik vermoed dat als ze bv dàt punt gaan 'uitbouwen' en je dus veel meer mogelijk heen hebt met positiewisselingen en wissels, het spel juist voor nieuwe spelers wéér onoverzichtelijker en moeilijker wordt, en daarover wéér volop geklaagt gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Gatver. System update een uur voor de wedstrijd:
-We've changed how things work a bit. For teams who haven't entered a lineup, for example new teams or teams who haven't logged on, a 442 lineup will be made "on the fly" by the engine. So that a Walk Over doesn't happen.

The one important condition that needs to be met for this to happen, is that the lineup needs to be completly empty. If there is as little as one player saved, this functionality will not work.
Geen walkover dus. Ben nu wel benieuwd naar de uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 14:45
En we zijn onderweg! ;)

Mij benieuwen, speel met mijn trainees en hoop dat de gok goed uitpakt (ik sta overigens niet in het excel sheetje van DSanka)

edit: gaat leuk worden, sta na 3 minuten al achter...

[ Voor 15% gewijzigd door Imperial_Master op 21-04-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu sta je er wel in, maar de vraag voor hoe lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
M'n wedstrijd begint over 7 minuten. Vind het toch wel spannend. Heb gepict en gecountert, verwacht hoge verdedigingsratings. M'n tegenstander schijnt met wat B spelertjes/trainees te spelen, dus ben erg benieuwd! Stilletjes hoop ik op een verrassing, maar dat zal waarschijnlijk een illusie zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:31:
Nu sta je er wel in, maar de vraag voor hoe lang ;)
Rustig rustig, it aint over 'til the fat lady sings ;) (oftewel: de wens is vader van de gedachten; ik heb denk ik mijn tegenstander domweg onderschat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
66 minuten en we staan met 9-0 voor, en ik heb ze nog wel de duidelijk verteld dat we vandaag gingen piccen, opstandige spelersgroep.... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, bij mij ook PIC + 0-6 reeds. :( <-- ik sta dus voor...

Stelletje eikels zijn het die spelers.

Had niet zo'n slachtpartij verwacht eigenlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 21-04-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Oeioeioei! Nog steeds 0 - 0 na 45 minuten tegen een 6e klasser :D Stel je voor dat ik ga stunten... ^^ Heb nu zelfs een beetje spijt van m'n PIC...

[ Voor 18% gewijzigd door nWo_Riot op 21-04-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
nWo_Riot schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:43:
Oeioeioei! Nog steeds 0 - 0 na 45 minuten tegen een 6e klasser :D Stel je voor dat ik ga stunten... ^^ Heb nu zelfs een beetje spijt van m'n PIC...
slecht nieuws voor je.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ja, ik had het natuurlijk al gezien... Maar ja, denk niet dat het de bedoeling is dat ik hier een live verslag geef van mijn wedstrijd.

Zwaar klote! -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
en dat was mijn bekerrun voor dit seizoen ;) zoals gezegd: tegenstander onderschat en niet voor een stunt kunnen zorgen met mijn trainees.. jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Hier een 9-0 overwinning met PIC. Hoe zit het met jullie middenveldratings?

Ik speelde uit, PIC, 3 centrale middenvelders (20 sterren) en 1 vleugelspeler, aanvallend (7,5 sterren) en een verdedigende spits (8 sterren) en dan haal ik een zwak (heel hoog) middenveld. Erg karig :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Voor mij is het finito in de beker. 2-0 verloren. Overigens wel verdiend... Toen het na rust nog 0-0 stond kreeg ik plotseling hoop :p Tevergeefs uiteindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
We noteren een 1-0 overwinning. Dankzij zijn 4-4-2 denk ik, mijn ratings waren veel beter dan die van hem en vergelijkbaar met de laatste competitiewedstrijd. Terwijl de spelers (opstelling) sterker zijn geworden, dus het valt wat tegen.
(edit voor de spreadsheet: tegenstander is uit de VII, niet de VIII).

[ Voor 13% gewijzigd door theturtle op 21-04-2010 20:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
[...]

ja maar voorin geldt dit ook. Dan leveren je 3 centrale spitsen dus weer meer in tov 2 spitsen.

wat dat betreft heb je dus het minste 'verlies' van centrale spelers bij 4-4-2.

Er zijn een heleboel variaties 4-4-2 mogelijk, waarbij je je mid op een andere manier kan boosten dan met 3 centrale middenvelders. Het lijk me dat dit echt wel een fijne toevoeging kan worden. Overigens is het ook fijn dat je makkelijk van opstelling kan wisselen gedurende een wedstrijd om meer ervaring met een andere opstelling te krijgen. Handig als je al kansloos achter staat :)

Overigens 0-7 gewonnen, nadat ik bij 0-3 naar 5-3-2 ben geswitched 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 21-04-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kansloos met 0-2 verloren, mijn enige mid heeft inmiddels waardeloos vorm, alleen maar vormdalingen sinds ik hem heb gekocht. :(

Goede trainee eruit met +3 :(

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 21-04-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
Zo. door in de beker. alleen mijn ratings vallen nogal tegen (naja wat wil je met 75k loon :p)

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

gewonnen maar: wat vielen mijn aanval ratings enorm tegen zeg !
ik haalde matig hoog, uitmuntend scoren - goed passen, uitmuntend scoren - redelijk passen en mijn sh formidabel scoren. vind ik erg laag.

ik vind dat de spitsen trainers met de nieuwe ratings eigenlijk benadeeld worden, met 3 spitsen moet je altijd spelen voor optimale training dus altijd een "penalty" in je ratings.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:36
Zoo, ik ben ook door in de beker: 1-0 gespeeld tegen een VI klasser, zelf zit ik in de VIII. Zijn stats waren stukken beter dan die van mij, maar aan het verslag te lezen heeft mijn keeper mij een beetje gered en ik scoorde uit een vrije trap.
Had zelfs gepict, als ik jullie ratings zo hoor ben ik nog wel even bezig om dat te behalen.

Wel lekker, had hier iig niet op gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja en die penalty is toch wel flink in de aanval denk ik.

Ik heb hier en 1-0 achterstand ff goed gepoetst naar 1-5 met 2 pingels :P

Mijn ratings daarmee speelde ik de eerste 53 minuten 352 om daarna in 343 ervaring op te doen.

Mids;
Positiespel: briljant Passen: redelijk
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Positiespel: formidabel Passen: matig Vleugelspel: redelijk

Bij mijn competitie wedstrijden haal ik uit met dezelfde mannen en WTM zoals nu goed zeer hoog of uitstekend laag, nu weet ik niet hoeveel invloed die formatie wijziging in percentage of sub niveau heeft, maar ook ik lever flink in.

Zondag zal ik tevens een volle wedstrijd 352 spelen met mijn A selectie om te kijken welke ratings haalbaar zijn, daarna ga ik op woensdag 253 en 343 spelen voor het trainen van passen en de formaties.

270730928

Middenveld
redelijk (heel laag)

Rechterverdediging
redelijk (heel laag)

Centrale verdediging
matig (zeer hoog)

Linkerverdediging
matig (laag)

Rechteraanval
zwak (laag)

Centrale aanval
zwak (zeer hoog)

Linkeraanval
zwak (zeer hoog)

HatStats (alleen totaal)
168

[ Voor 14% gewijzigd door Salv op 22-04-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:13

Shabbaman

Got love?

Mijn middenveldrating was denk ik ongeveer een half level lager dan onder "het oude systeem", maar dat zou ik even moeten nakijken in hattrick organizer. Mijn aanvalsratings kwamen alleen niet boven redelijk uit, en dat vind ik wel schokkend.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Mijn tegenstander van aanstaande zondag 'es verrassen met een leuke 4-3-3 opstelling in plaats van mijn gebruikelijke 5-4-1 countertactiek. Hij speelt tot op heden vrijwel altijd 3-5-2 en dat doet hij nu hopelijk ook weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Shabbaman schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:24:
Mijn middenveldrating was denk ik ongeveer een half level lager dan onder "het oude systeem", maar dat zou ik even moeten nakijken in hattrick organizer. Mijn aanvalsratings kwamen alleen niet boven redelijk uit, en dat vind ik wel schokkend.
En je speelt 3-5-2? Een half level vind ik wel het overwegen van een ander systeem waard. interressant is nu ook om te weten hoeveel je relatief inlevert als je met een centrale middenvelder minder gaat spelen. Wan het idee is: Hoe meer centraal, hoe meer iedere speler inlevert.

Ik ga ook eens even goed mijn ratings analyseren t.o.v. vorig seizoen.
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:41:
[...]

Volgens mij komt het gebalanceerde gedeelte er bij kijken dat penalty hoger uitvalt als je bijvoorbeeld 1 veel mindere speler er bij hebt lopen.
Dit maakte ik ook op uit het achtergrondverhaal idd. Op die manier proberen ze het nut van 1 hele goede speler weg te nemen. Zijn bijdrage aan de ratings wordt dan afgenomen doordat het verschil in kwaliteit met de andere speler(s) die centraal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die middenveldratings maak ik me niet druk om, het is meer de aanvalsratings waar ik mee zit. De enige andere optie die ik nog heb is om met een OCD te gaan spelen. De bijdrage van een OCD aan het middenveld is toch al beperkt, dus de bijdrage van die derde middenvelder moet wel heel erg veel slechter geworden zijn om minder te zijn dan een OCD. Bovendien draagt een OCD ook niet bij aan de aanvalsratings. Eigenlijk geldt hetzelfde voor een DFW als derde spits. Op zich wel het overwegen waard, maar met een DFW ben je weer afhankelijk van het weer. En met twee snelle wingers vind ik mezelf wel genoeg afhankelijk van het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
hehe me eerste bekerwedstrijd zit er weer op en meteen de laatste van dit seizoen :P

1-8 verloren, haha maar goed wat wil je tegen een III als je zelf pas begint...
Toch blij met mijn ene doelpuntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Shabbaman schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:26:
Die middenveldratings maak ik me niet druk om, het is meer de aanvalsratings waar ik mee zit. De enige andere optie die ik nog heb is om met een OCD te gaan spelen. De bijdrage van een OCD aan het middenveld is toch al beperkt, dus de bijdrage van die derde middenvelder moet wel heel erg veel slechter geworden zijn om minder te zijn dan een OCD. Bovendien draagt een OCD ook niet bij aan de aanvalsratings. Eigenlijk geldt hetzelfde voor een DFW als derde spits. Op zich wel het overwegen waard, maar met een DFW ben je weer afhankelijk van het weer. En met twee snelle wingers vind ik mezelf wel genoeg afhankelijk van het weer.
die aanvalsratings slaan inderdaad nergens op, leuk hoor dat ze wat aanpassen maar al dat geknutsel wat ze nu doen vind ik niet best.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

chario2 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:17:
gewonnen maar: wat vielen mijn aanval ratings enorm tegen zeg !
ik haalde matig hoog, uitmuntend scoren - goed passen, uitmuntend scoren - redelijk passen en mijn sh formidabel scoren. vind ik erg laag.

ik vind dat de spitsen trainers met de nieuwe ratings eigenlijk benadeeld worden, met 3 spitsen moet je altijd spelen voor optimale training dus altijd een "penalty" in je ratings.
Je moet niet vergeten dat ook spelverdelen trainers met 3 IMs moeten spelen en hebben dezelfde problemen als scoren trainers. Net zoals verdediging trainers met 3 CDs. Dus het is niet zo dat er 1 trainingsvorm uitspringt die het meest benadeeld wordt volgens mij.

Ik ga in ieder geval volgende wedstrijd in de beker thuis spelen (gewonnen met 0-6), maar dat zal een lastig verhaal worden, aangezien ik nog steeds niet mijn training wil opgeven voor de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:37:

Ik ga in ieder geval volgende wedstrijd in de beker thuis spelen (gewonnen met 0-6), maar dat zal een lastig verhaal worden, aangezien ik nog steeds niet mijn training wil opgeven voor de beker.
ik speel volgende wedstrijd nog steeds uit, maar wil ook mn ´training-verdedigingslinie liever opstellen en dat is ook een zeker risico, aangezien die toch veel slechtere ratings halen.
Maar inkomsten uit training (tussen de 100 en 150K schat ik het verlies van een bekerwedstrijd met mn A-def-linie spelen in) gaan imho toch echt boven de inkomsten van een bekerronde meer (die extra inkomsten zullen de ronde erna wel het gelijke zijn, ook zo'n 150K, maar zeker weet je nog steeds niet dat je dat ook bereikt).

wel heb ik al gezien dat mn tegenstander vorig seizoen de tweede ronde ook met een substantieel zwakker team speelde en waarschijnlijk hetzelfde idee heeft dus misschien heb ik toch een kans, maar ik pas mn team er niet specifiek op aan (althans, niet mn def-linie, wel speel ik met A-aanvallers en mn beste wingers, blessures moet ik dan maar wel riskeren).

als ik de derde ronde bereik en dan thuis speel en een tegenstander tref die wel redelijk 'gelijke' ratings haalt, zal ik zeker wel overwegen een weekje def-training op te geven... mogelijk dan ook te kiezen eenmalig wat anders te trainen (al moet ik dan kijken of dat gunstig kan uitwerken; Spelhervatting geeft wel erg makkelijk en snel pops, zodat je het eenvoudig tussendoor kunt uitvoeren, aangezien training wisselen pas zin heeft als je spelers ook daadwerkelijk poppen, anders is de meerwarde erg gering )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Geen pops vandaag. En het jeukt steeds meer om een overstap te gaan maken naar spitsen hehe.
Tot welk nivo zouden jullie je defs doortrainen voor je eigen team? Ik hou straks 3 defs zelf en koop een oudje als reserve. Ik hou er dan 6 over voor de verkoop (train ook een keeper op def, maar die hou ik dan zelf). Dacht zelf om 3 wereldklasse defs te houden. De meeste van mijn trainees zitten nu op uitstekend dus ik zal nog even door moeten counteren voorlopig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-TheNose- schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 08:35:
Geen pops vandaag. En het jeukt steeds meer om een overstap te gaan maken naar spitsen hehe.
Tot welk nivo zouden jullie je defs doortrainen voor je eigen team? Ik hou straks 3 defs zelf en koop een oudje als reserve. Ik hou er dan 6 over voor de verkoop (train ook een keeper op def, maar die hou ik dan zelf). Dacht zelf om 3 wereldklasse defs te houden. De meeste van mijn trainees zitten nu op uitstekend dus ik zal nog even door moeten counteren voorlopig. ;)
Heel erg afhankelijk van wat je wilt gaan doen. Ik ga er 5 optrainen naar bovennatuurlijk, wereldklasse is leuk, maar naar mijn idee niet handig als je ze lang wilt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ga 3-4-3 met een aanvallende ploeg spelen. Is wel lekker als er dan achter niet teveel in gaat natuurlijk. Bedoeling is dat ze toch wel tot hun 28ste meegaan of zo. Bovennatuurlijk zou wel betekenen dat ze dan bijna 22 zijn (zijn nu allemaal half 17 en goed def, dus begin 18 uitstekend en reken zo maar verder). Wereldklasse lijken me ook wel een tijdje mee te kunnen. Zeker t/m de VIde. Wereldklasse defs brengen momenteel ook zo rond de 3mill op, dus daar zou ik leuk voor kunnen shoppen.
Al duurt het dus nog wel 3-4 seizoenen zo. :(
Wel het slimste om ze eerst zover door te trainen, nu krijg ik er niks voor. Alleen mijn 20 jarige uitmuntend def is "iets" waard.

[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 23-04-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn planning is om eind dit seizoen 5 17-jarige uitstekend defs te kopen en die op te trainen tot bovennatuurlijk, dus ik voel met je mee. Heb al een paar jonkies lopen, maar ik wil er echt 5 tegelijk. De rest van de trainees zie ik dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als ik het zo eens bekijk moet je als je iets wil bereiken overstappen op het trainen van passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Shabbaman schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:47:
Als ik het zo eens bekijk moet je als je iets wil bereiken overstappen op het trainen van passing.
Voordat ik "echt" iets ga bereiken, ga ik mezelf eerst maar weereens de VIde in spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Shabbaman schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 16:47:
Is wel mijn planning. Maar eerst wil ik 5 verdedigers en mijn keeper verder trainen op verdedigen. Daarna kunnen die mooi passen meetrainen en dan kan je met meerdere opstellingen verrassend uit de hoek komen. En of je nu openingen maken of passen traint kan dan per week verschillen.

Ik ben overigens aan het kijken hoeveel winst het oplevert als je bijvoorbeeld 5 minuten een bepaalde opstelling speelt. Dit kan je leuk in de jeugd testen, dus iedereen die dit wil proberen de komende weken en die mijn wil melden wat het effect op de overige posities is is welkom.

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 23-04-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 1

Laten we maar beginnen met de grootste verrassing in deze ronde. De in de voorbeschouwing nog als grote favoriet aangeduide Fiets em d'r in ligt na 1 wedstrijd uit de beker. Dit alles door een fout van de keeper die eerder in de tweede helft nog een penalty had gekeerd. De teams uit divisie IV en V deden wel wat van hen verwacht werd en wonnen hun wedstrijden allemaal met ruime cijfers. Ook Batswaffel United lied er geen twijfel over bestaan dat zijn tegenstander inderdaad voor spek en bonen meedeed. Hoe lager we in de divisies komen hoe meer teams er af gaan vallen. Echter in de VIII is er nog een team wat dapper strijd blijft leveren tegen de overheersing van de grote teams. Onder de bezielende leiding van hun druide ..... manager jbdeiman.

De deelnemers in de Belgische beker vonden ook weinig weerstand en stoomde door naar de volgende ronde. Echter dat was nog niets vergeleken bij FC Keldertrapje die zonder dat de tegenstander was komen opdagen in de Duitse beker de volgende ronde binnenliep.

Voorbeschouwing Ronde 2

In deze ronde ontmoet Ansuzgarda waarschijnlijk een van de teams met de langste namen binnen Hattrick. Met een totaal van 41 letters zal Meeden Mashers Collenius Cripplers Combinatie komende woensdag een Gotter ontvangen. orion pax international moeten een strijdwijze verzinnen tegen de wijsheden van zijn tegenstander. Als dat gecounterd kan worden dan moet ronde 3 haalbaar zijn. Bij de voetbalbond word er nog overlegd om de wedstrijd tussen De Tuinkabouters en de voetballertjes in een kleiner stadion te gaan spelen. De supporters hebben namelijk geklaagd dat ze niet over de reclameborden heen kunnen kijken. SandstorM speelt tegen een team dat maar moeilijk keuzes kan maken. VV Real FC United zal deze Gotter namelijk ontvangen en kon duidelijk niet kiezen tussen de voor- of achtervoegsel. Hopelijk voor SandstorM is deze besluitenloosheid ook terug te zien op het veld.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 51/77
Aantal deelnemers Belgie: 2/2
Aantal deelnemers Duitsland: 1/1

Wedstrijd van de Week

Raalte SV - frisbeegooiers (282653258)
De fans van Raalte SV waren verrast door de overwinning in de eerste ronde, maar maken zich nu toch op voor de tweede ronde. Hierin zullen ze in Amsterdam bezoek krijgen van de Groningse frisbeegooiers. Kijkend naar de waarde van de spelers en wat die verdienen dan is deze Gotter kansloos, maar hij heeft in de eerste ronde al aangetoond te kunnen toveren. Hopelijk is de Israelische sluipschutter Dori David weer fit voor de bekerwedstrijd. Ondanks dat hij in zijn carrière pas 4 keer gescoord heeft blijft hij altijd onvoorspelbaar. De coach heeft vooral zijn keeper de opdracht gegeven om de ogen op de bal te houden en elke frisbee in de lucht volkomen te negeren.

Goooo Raalte SV!!!

Overzicht

Nieuwe overzicht. Mocht er teams ontbreken dan hoor ik het graag en dan voeg ik ze toe.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
d:)b @ bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had dus zo'n random default 4-4-2 opstelling in de beker. Vaag want ik zou toch zweren dat ik de week er voor in de friendly een default opstelling had gemaakt (in de nieuwe opstellingstool). De beker is in ieder geval weer afgelopen voor mij :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
Nou, vandaag de eerste wedstrijd :) en aangezien ik geen idee welke ratings ik ga halen. zullen we gewoon zien wat er van dit seizoen verwacht mag gaan worden.

Woensdag wel weer in de beker. denk ik niet dat ik door komt. (vorig seizoen alle aankopen gedaan, nu een tussen seizoen, en volgend seizoen lekker kampioen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Eerste wedstrijd me 5-2 gewonnen waardoor ik gewoon koploper ben in mijn zojuist gepromoveerde VI. Ik zal er een hele week van genieten... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
De eerste wedstrijd gewonnen! Eigenlijk had ik dit nog niet verwacht aangezien we niet echt favoriet waren, maar goed, de eerste punten zijn binnen!

draaiertjes -
KSV Ajax 1 - 6 dolgelukkig zij zijn favoriet

Maar is het normaal dat je dan zo'n lage ratings krijgt?
KSV Ajax
waardeloos (laag)
zwak (laag)
zwak (laag)
zwak (laag)
zwak (laag)
slecht (zeer hoog)
zwak (hoog)
zwak (hoog)
zwak (heel laag)
Normaal
vleugelaanval
uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

ZenTex

Doet maar wat.

Dat heb ik nu ook, extreem lage ratings. Oké, met 3-5-2 verwacht ik wel dat m'n middenveld ratings omlaag gaan, maar zó erg? en niet alleen middenveld, alles behalve defense. Slechtste wedstrijd in 2 seizoenen.

Edit: 3-5-2 bedoelde ik naturrlijk. :p

[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 26-04-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
ok. anders speel je tegen een team dat wss vergeten is zijn opstelling te maken... 9-0 winst waar ik verlies had verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
ZenTex schreef op zondag 25 april 2010 @ 23:07:
Dat heb ik nu ook, extreem lage ratings. Oké, met 3-5-3 verwacht ik wel dat m'n middenveld ratings omlaag gaan, maar zó erg? en niet alleen middenveld, alles behalve defense. Slechtste wedstrijd in 2 seizoenen.
3-5-3? Dat lijkt me een interessante opstelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kansloos verloren met 0-3 tegen een directe concurrent voor promotie. Aanvalsratings zijn gewoon te laag en mijn eenzame centrale middenvelder is al sinds ik hem gekocht heb waardeloos in vorm. :(
Overstappen lukt nu helaas nog niet anders had ik het gelijk gedaan. Ik ga nu maar kijken of ik die waardeloze gast kan verkopen, hier heb ik zo ook niks aan. Wordt weer een lang seizoen zo te zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb een redelijke seizoensstart gehad... 0-0 uit tegen een concurrent die ongeveer gelijk sterk is als mijn team... Dat zie ikzelf als een gewonnen punt voor mij, terwijl hij twee punten verspeelde; Zeker aangezien ik vanaf de 20e minuut met toen man speelde, een verdediger die een rode kaart kreeg.

Mn ratings vielen me ietwat tegen, maar dat kan ook deels komen doordat die verdediger ruim driekwart wedstrijd uitviel én de laatste trainingsupdate ging gepaard met een flink negatieve vorm-hap: drie A-teamspelers die een -2 ontvingen op vorm..
Er moet zeker ruimte voor groei zitten, maar toch denk ik ook dat enkel mn huidige tweemans middenveld te 'krap' zal zijn om concurrerende MF-ratings te behalen tegen teams die 3-5-2 spelen (uit zal ik dan toch vaker counter moeten spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste wedstrijd overtuigend met 1-6 gewonnen, maar die uitslag was wat geflatteerd. Het is in ieder geval een beter begin als vorig seizoen, want toen kwam de eerste overwinning pas in ronde 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn uitmuntend/uitstekend mid staat te koop (21jr NL) voor 1.5mill (is gemiddelde prijs zo te zien). Als hij eruit gaat haal ik er een goed oudje voor terug en laat ik de rest op de bank staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heerlijke 0-4 overwinning op de kampioen van afgelopen seizoen. Maakt het begin toch weer fijn :)

Wel mijn beste mid (34j) eraf met +2, dus ik moet gaan shoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik heb ook een goede start gehad! Mijn mede promovendi uit de VI thuis met 7-0 in den pan gehakt met PIC. Het lijkt wel alsof hij met een c-team speelde ofzo. Nou ja, deze 3 punten pakken ze me niet meer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
Ik heb ook een goede start gehad! Mijn mede promovendi uit de VI thuis met 7-0 in den pan gehakt met PIC. Het lijkt wel alsof hij met een c-team speelde ofzo. Nou ja, deze 3 punten pakken ze me niet meer af :)
je ondertitel klopt niet meer ;)

maar idd lekkere wedstrijd, hij zal wel zn krachten hebben willen sparen voor de beker (het was nl. geen random opstelling), maar op deze manier is dat wel zelfmoord..
opvallend dat je niet eens 1e staat omdat en ander team zelfs met 8-0 verloor..
waarschijnlijk kun je idd goed meekomen, de eerste drie lijken duidelijk erbovenuit te steken, maar plaats vier lijkt al bereikbaar, zeker als je nu PIC speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:56:
[...]

je ondertitel klopt niet meer ;)

maar idd lekkere wedstrijd, hij zal wel zn krachten hebben willen sparen voor de beker (het was nl. geen random opstelling), maar op deze manier is dat wel zelfmoord..
opvallend dat je niet eens 1e staat omdat en ander team zelfs met 8-0 verloor..
waarschijnlijk kun je idd goed meekomen, de eerste drie lijken duidelijk erbovenuit te steken, maar plaats vier lijkt al bereikbaar, zeker als je nu PIC speelde :)
Ik hoop toch wel mee te kunnen doen om het kampioenschap. Alleen ben ik nu nog volop aan het experimenteren met de opstellingen omdat ze van hattrick kant zo snel een ME update hebben gedaan :F . Vorig seizoen met 13x PIC spelen haalde ik gemiddeld 272 hatstats, dus het is nog even zoeken. Maar als ik nu naar de top 3 kijk qua hatstats, zitten ze ook zo tussen de 270 en 280. Even kijken of ik dat ook weer ga halen als ik mijn opstelling 'gevonden' heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Tegen de mede-titelkandidaad 2-0 verloren. Uitwedstrijd dat wel. Maar mijn titelkansen slinken zo wel flink. Niet dat ik al naar de V wil maar kampioen worden is toch altijd leuk natuurlijk.

Ga de focus maar op de beker leggen denk ik. Beetje cash binnen halen en dan investeren en volgend seizoen serieus meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zow, ik heb in ieder geval de eerste verliespot alweer achter de kiezen. En als ik het zo bekijk, gaat het een heel lastig seizoen worden voor mij. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik momenteel in de 31e VIe league terecht gekomen ben. :|

Ik was wel van een verlies uitgegaan, dus heb PIC gespeeld en een wat creatiever opstelling gekozen met 3-4-3 in de hoop wat goals te maken, maar dit bleek dus duidelijk niet genoeg. Ik heb nu ook gezien dat mijn team in feite gewoon kandidaat is om direct weer terug te gaan naar de VII. Er is maar 1 team in de league die slechtere ratings haalt dan ik.

Zeker in vergelijking met vorig seizoen, waar ik langzaamaan aan het groeien was naar 200+ hatstats, is het best jammer om te zien dat ik dat nu niet haal. Maar ik moet natuurlijk wel rekening houden met mijn PIC-setting.

Zou het kunnen zijn dat met PIC er nu dus ook door de keeper minder gepresteerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn competitie is na een speelronde de sterkste V die er in Nederland is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slopert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 19:30
Ik heb ook een goeie start van de competitie. Wedstrijdverloren (verwacht), maar ook nog eens mijn 2 keepers de lappenmand in. Gelukkig beide voor een week, maar voor de beker toch nog even een keepertje kopen.
Had trouwens net m'n derde keeper verkocht.

Iets met Murphy ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Sandyman538 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:17:
Dan zou je mijn jeugdfriendly eventjes moeten accepteren. Kan je nóg een keertje winnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:03
Na een pauze van enkele jaren ben ik vorige week maar weer eens begonnen met hattricken. Het is wel weer even wennen, zo zonder geld en goede spelers, maar ik heb toch wat trainees aangeschaft, en de eerste competitiewedstrijd zoals verwacht kansloos verloren. De resterende tegenstanders moeten wel te kloppen zijn hoop ik.

Vandaag eens begonnen aan de jeugdopleiding, hoewel me dat op 't moment eigenlijk te duur is. Ik zoek alleen nog een jeugdcompetitie, maar meende in dit topic iets gelezen te hebben dat begin mei een nieuwe ronde van de got-jeugd begint. Dat wacht ik dus maar even af nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Homerius schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:19:
Vandaag eens begonnen aan de jeugdopleiding, hoewel me dat op 't moment eigenlijk te duur is. Ik zoek alleen nog een jeugdcompetitie, maar meende in dit topic iets gelezen te hebben dat begin mei een nieuwe ronde van de got-jeugd begint. Dat wacht ik dus maar even af nog.
Ja klopt, 6 mei spelen wij onze laatste wedstrijd en dan beginnen we waarschijnlijk rond 8 mei weer. Wat is je jeugdteamID of naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
Sandyman538 schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:02:
[...]
Ja klopt, 6 mei spelen wij onze laatste wedstrijd en dan beginnen we waarschijnlijk rond 8 mei weer. Wat is je jeugdteamID of naam?
Jeugdteam ID is 1654202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Homerius schreef op maandag 26 april 2010 @ 21:19:
Na een pauze van enkele jaren ben ik vorige week maar weer eens begonnen met hattricken. Het is wel weer even wennen, zo zonder geld en goede spelers, maar ik heb toch wat trainees aangeschaft, en de eerste competitiewedstrijd zoals verwacht kansloos verloren. De resterende tegenstanders moeten wel te kloppen zijn hoop ik.

Klopt, ik stop met de jeugdopleiding (ga weer gewoon ouderwets pullen), dus je kan mijn plek dan innemen. :)

Edit: Net nog even nagekeken heb 3 spelers die 3,5 pop af zitten van wereldklasse. De grote overstap kan dus al over twee seizoenen! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 27-04-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb toch maar besloten om de GoT federatie te verlaten aangezien er aan federatie weinig gedaan word. Iedereen zit toch hier te posten en had al een paar keer gevraagd en het zou geen probleem zijn :)

Hebben mensen nog verwachtingen voor de beker vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:24:

Hebben mensen nog verwachtingen voor de beker vanavond?
niet voor vanavond :P

gisteren wel een uitstekende 2-1 in de Beker gewonnen... ik heb PIC gespeeld en met mn trainings-def-linie om optimaal te trainen, maar dankzij een succesvolle counter en een Corner-Head SE (had die winger speciaal voor zn specialiteit gekocht omdat ik me ook meer op SE's wilde richten) heb ik relatief eenvoudig gewonnen..
mn tegenstander had in de eerste helft 80% BB en uiteindelijk 201 HTstats tegen 150 van mijn kant dus hij zal wel erg teleurgesteld zijn, ik vond het echter niet eens zo heel 'onterecht'; gewoon een wedstrijd waarin een middenveldoverwicht niet doorslaggevend was, en mn gekozen tactiek én wissels optimaal uitwerkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Salv schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:24:
Ik heb toch maar besloten om de GoT federatie te verlaten aangezien er aan federatie weinig gedaan word. Iedereen zit toch hier te posten en had al een paar keer gevraagd en het zou geen probleem zijn :)
Alleen zou het wel een beetje zonde zijn als straks iedereen stopt met lid te zijn via de federatie. Op dit moment kun je makkelijk benaderd worden met HT-mails over de GoT cup en dergelijke. Maar het is natuurlijk je eigen keuze. Als iedereen dit gaat doen blijft er in ieder geval niks over van de federatie.
En je a-team, blijkbaar kun je niet zoeken op jeugdteam...

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 28-04-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:55:
[...]

Alleen zou het wel een beetje zonde zijn als straks iedereen stopt met lid te zijn via de federatie. Op dit moment kun je makkelijk benaderd worden met HT-mails over de GoT cup en dergelijke. Maar het is natuurlijk je eigen keuze. Als iedereen dit gaat doen blijft er in ieder geval niks over van de federatie.
heel eerlijk gezegd denk ik dat daar de mogelijkheid of het probleem misschien eerder ligt in het wel of niet goed functioneren van de Federatie-site: Gottrick.
eerlijk gezegd vind ik het wel jammer dat daarmee niet erg veel meer gebeurt, vorig jaar de beker ook niet meer georganiseerd werd, en bv een van de beste initiatieven, de bekeroverzichten eigenlijk ook juist via een andere externe site gaan (googledocs,; terecht natuurlijk omdat dat een veel betere ruimte daarvoor biedt, maar toch jammer)...

mochten er ideen zijn bv meer te doen met de Gottrick-site, wil ikzelf ook wel meehelpen/-denken aan een re-vamp/-style/-life ervan ..

als dat team "Sprinfield Isobeers" is, is het teamID, 1277686

[ Voor 10% gewijzigd door RM-rf op 28-04-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Sandyman538 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:55
[...]

Ik snap je punt wel, maar ik zou dit slotje wat ik nu over heb graag even vullen aan een federatie waar ik net even wat meer informatie tevoorschijn kan toveren of bijvoorbeeld de nieuwe ME, cijfers e.d.

Ik heb volgens mij maar 1x meer kunnen doen aan de GoT Cup omdat ik rond die periode altijd in een andere cup zit, natuurlijk wel eigen keuze.

Mocht de activiteit weer aannemen dan zal ik ook zeker wel weer lid worden van de federatie. Hattrick moet er gewoon voor zorgen dat er meer Fed slots komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
[...]

RM-rf schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:38:
[...]

als dat team "Sprinfield Isobeers" is, is het teamID, 1277686
Daar heb ik niets meer aan toe te voegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Dit gaat spannend worden, mijn tegenstander in de beker heeft gekozen voor het ohzo taktische 3-4-2 systeem. Hopelijk dat mijn team niet te verward raakt van die man meer situatie.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

d3lph schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:19:
Dit gaat spannend worden, mijn tegenstander in de beker heeft gekozen voor het ohzo taktische 3-4-2 systeem. Hopelijk dat mijn team niet te verward raakt van die man meer situatie.... :z
It's a trap! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

2-0 voor met 66% BBZ bij rust. Niet verwacht! (En ook nog PIC, dus mijn TS gaat lekker omhoog zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

0-0 met geen enkele kans in het spel. Wel een speler van mij het veld afgeschopt. Dat is nummer 3 alweer in dit seizoen. Dat gaat nog leuk worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:06

_Z3

Dit was een dure overwinning, 1 middenvelder met +4 en mn vleugelspeler met +4 eraf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
d3lph schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:19:
Wees gerust. Mijn jeugd speelde gisteren het even tactische 5-3-1. Mocht niet baten, 0-2.

Jammer dat je geen ervaring kunt opdoen in die man-minder formaties. Zou wel handig zijn bij rode kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Salv schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:52:
[...]

Ik snap je punt wel, maar ik zou dit slotje wat ik nu over heb graag even vullen aan een federatie waar ik net even wat meer informatie tevoorschijn kan toveren of bijvoorbeeld de nieuwe ME, cijfers e.d.

Ik heb volgens mij maar 1x meer kunnen doen aan de GoT Cup omdat ik rond die periode altijd in een andere cup zit, natuurlijk wel eigen keuze.

Mocht de activiteit weer aannemen dan zal ik ook zeker wel weer lid worden van de federatie. Hattrick moet er gewoon voor zorgen dat er meer Fed slots komen :)
Het aantal slots vergeleken metde supporter slots is ook gewoon ziek. Zit nu op 19 slots, en er is niet meer bij te houden welke teams allemaal stoppen. Binnenkort weer de grote schoonmaak :)

Vandaag 0-3- gewonnen met pic en geswitched naar 5-3-2 bij een 0-3 stand. Toch wel lekker dat je dat makkelijk kan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Dat was het bekeravontuur. 1-4 tegen de VIe-klasser. Had ook de B-selectie opgesteld, dus het valt nog mee. Ben erg tevreden met 2e ronde, uiteindelijk. Volgend jaar misschien een rondje extra ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
theturtle schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:41:
Dat was het bekeravontuur. 1-4 tegen de VIe-klasser. Had ook de B-selectie opgesteld, dus het valt nog mee. Ben erg tevreden met 2e ronde, uiteindelijk. Volgend jaar misschien een rondje extra ;-).
Vooral niet te druk om maken. Beker is alleen om extra geld te pakken, zo haalde ik een tijdje geleden ronde 8 of 9. Verder boeit het tot divisie 3 voor geen meter, of je moet er je doel van maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 28-04-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Pewwy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:23:
[...]
Vooral niet te druk om maken. Beker is alleen om extra geld te pakken, zo haalde ik een tijdje geleden ronde 8 of 9. Verder boeit het tot divisie 3 voor geen meter, of je moet er je doel van maken.
Geld is erg lekker, de extra ervaring ook. Gaat toch snel zo. En het scheelt een hoop zoekwerk voor de uitdagingen. Alhoewel het vlaggetjesjagen ook wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
Ik moet echt vaker gaan zeggen dat ik ga verliezen... Win van top oss 9-0 en van psv 0-10 :P 8)7

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.