Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:30
Nou mijn bekeravontuur zit er ook op. Kansloos 4-1 eraf tegen een 7e klasser (zelf 6e) beetje een domper na de 5e ronde vorig seizoen. Maar goed, nu ga ik dit seizoen denk maar gebruiken om te kijken naar mijn opstelling en een beetje spelen met de nieuwe ME. Kampieonschap is ook niet echt realistisch nl, en degradatie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geheel tegen verwachting doorgedrongen tot de volgende ronde van de beker. Vorige week nipt gewonnen in de verlenging met 1-2, nu 4-0
Volgende week lig ik er zo goed als zeker uit, dus kan ik mijn B-team opstellen en mij volledig op de competitie concentreren. Mijn tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Ik ben met een 4-0 overwinning ook door. Had verwacht te winnen maar dat het zo simpel zou gaan niet, wist ook weer een penalty mee te krijgen.

Volgende week tegen een Vde klasser aan treden welke ondanks zijn mid en aanval niet geheel onmogelijk zou zijn, dus we gaan eens kijken of ik zondag rustig aan kan spelen tegen een zwakke kampioen uit de 8 en zo woensdag voor een verrassing zorgen :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:07
Vandaag klik ik een beetje door mijn spelers heen (moet hier en daar nog wat verkopen) en ik zie ineens dat 1 van mijn spelers in ieder geval voor een dag international is geworden van Wales! Het zal wel te maken hebben dat de coach zijn skills even wil checken ofzo. Heb er wel wat HT mails over gehad, maar had nou niet echt het idee dat het een standaard a-team speler zou worden. We wachten af. Het staat in ieder geval leuk! :)

Verder gisteren met 0-3 PIC gewonnen, dus op naar de 3e ronde in de beker!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-10 23:13

Shabbaman

Got love?

Ik heb nu ook twee spelers die hopelijk ooit nog eens international worden. Ik let er tegenwoordig wel een beetje op bij het zoeken naar trainees. De kans dat zoiets ook lukt is niet zo groot, maar goed. Een vleugelspeler zo lang doortrainen dat hij in aanmerking komt is niet zo'n probleem, alleen is het trainen van zo'n speler op een gegeven moment niet meer zo winstgevend. Eigenlijk zou je zo'n speler voor de ervaring al in de u-21 moeten krijgen. Een speler in de u-21 krijgen is alleen niet zo makkelijk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zou zeggen: zorg dat je een Surinaams talent van U-20 krijgt en dan kan ene DSanka misschien nog wel wat voor je regelen... ;)

Gisteren makkelijk gewonnen met 3-0 thuis, dus ik ga volgende week weer verder met thuis spelen. Tevens ook PIC gespeeld, dus mijn TS is nu weer in orde. Komend weekend toch wel weer tegen een tegenstander waar ik het heel lastig mee ga krijgen, maar ik blijf toch een beetje hopen op een mooie vorm update. (Hopen mag, niet?)

Als het blijkt dat ik er echt niet aan te pas ga komen dit seizoen, dan zit ik er aan te denken al m'n spelers te verkopen en me te gaan focussen op 1 of 2 seizoenen puur training.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brianb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-03-2023
CoRrRan schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:36:
Als het blijkt dat ik er echt niet aan te pas ga komen dit seizoen, dan zit ik er aan te denken al m'n spelers te verkopen en me te gaan focussen op 1 of 2 seizoenen puur training.
Zat ik ook al aan te denken. Ik ben naar de V gepromoveerd, maar steeds met geluk in mijn competitie.. hoor echt niet thuis daarin volgens mij. Dus als ik merk dat ik flink onderuit ga, ga ik misschien ook alles verkopen en 17-18 jarige kopen om die 2 seizoenen te trainen... Vraag me alleen af of het nut heeft om van mijn huidige positiespel training over te stappen naar iets anders.

Mijn team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:36:
Ik zou zeggen: zorg dat je een Surinaams talent van U-20 krijgt en dan kan ene DSanka misschien nog wel wat voor je regelen... ;)
Daar is de aanschafprijs redelijk hoog van dus dat moet je zeker niet doen om er grote winsten mee te halen. Uiteraard als de speler de talenten heeft om voor de U-20 te spelen zal ik zeker een goed woordje doen bij de BC, maar hij neemt zelf toch echt de eindbeslissing.

Hoe het met wat oudere speler in Suriname gaat lopen weet ik niet, want heb geen flauw idee wat de nieuwe BC van plan is. Om het allemaal makkelijker te maken is er iemand gekozen die zowel geen Nederlands als Engels spreekt. Er worden nu al vreemde dingen door haar gedaan dus zou op het moment niet zomaar een Surinaamse speler kopen die misschien in het NT kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korgakos
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 19:59
ben ik nu de enige? of hebben jullie ook problemen met het bereiken van de site?
The service is unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hfdvero
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 20:51
korgakos schreef op donderdag 29 april 2010 @ 19:47:
ben ik nu de enige? of hebben jullie ook problemen met het bereiken van de site?

[...]
Je bent niet de enigste.. :/

Hmmz...werkt nu weer...

[ Voor 5% gewijzigd door hfdvero op 29-04-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zou iemand kunnen spammen voor me?

Ernesto Broer (CM) (235565064)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Als ik kan inloggen :(

Iemand nog een hele goede mid in de verkoop? Reusachtig/Buitenaards met hoog passen? Zoek me de pest, en alle bookmarks voor vandaag kan ik dus weer schudden ;(

[ Voor 78% gewijzigd door Pewwy op 29-04-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Pewwy schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:10:
Als ik kan inloggen :(

Iemand nog een hele goede mid in de verkoop? Reusachtig/Buitenaards met hoog passen? Zoek me de pest, en alle bookmarks voor vandaag kan ik dus weer schudden ;(
Deadlines verschuiven, kun je nog steeds proberen als HT weer up is te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
CoRrRan schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:20:
[...]
Deadlines verschuiven, kun je nog steeds proberen als HT weer up is te bieden.
Ik had niet zo veel zin daarop te wachten gisteravond ;) Weer hard op zoek, want ik krijg geen middenveld op de been zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wàt een TU .. :(

Vorige week had ik al een -12/+3 in vorm, en nu wéér -12/+1 :'(
in twee weken van gemniddelde vorm van 6.08 naar 5.35 gezakt en iets van 35000 TSI gedaald

godzijdank voor het merendeel XP-trainee's waarbij vorm volledig irrelevant is en die nu sowieso niet spelen, maar ook een paar A-spelers en eigenlijk ook speles die ik wil verkopen, en dat is lullig want kost ook inkomsten (mn spits die me 50K per week kost wil ik erg graag kwijt, maar die staat nu weer op vorm slecht (3) en dat lokt nu niet bepaald veel kopers aan ... overigens heeft die wel gewoon gespeeld vorige week)..

Iig lijk ik een beetje te moeten improviseren voor mn liga-wedstrijd van het weekend.... juist mn twee middenvelders zijn wél lichtelijk gestegen (alhoewel geen vorm-pop, maar hun TSI is als enige omhoog gegaan) ...
Mn tegenstander is en beetje een vreemd figuur... heeft een heel aardig team, maar vooral dat hij een coach heeft met 'goed' Leiderschap en toch nog gedurende het seizoen een steeds zwakker midenveld krijgt verwonderd me enorm ... (zou hij iedere wedstrijd MOTS spelen ofzo? http://alltid.org/team/129827/graphs,f_league/0/41/ dat is de grafiek van zijn vorige seizoen, ook toen had hij de huidige solid-LS-coach)

IIg probeer ik iig mn middenveld zo sterk te krijgen dat ik hem kan verslaan als hij een gelijk MF haalt als zn vorige competitiewedstrijd, die hij toen thuis-speelde ( passable (low) ; ik hoop iig passabel (high) te kunnen halen en zou dan ook net een sterkere verdediging en aanval hebben )

positief puntje wél:
. twee pops.... een oudere verdediger (22jr) die ik direkt ook hoop te gaan verkopen omdat hij geen enkele subskill heeft en vooral als ik counter wil gaan spelen een probleem vormt met zn waardeloos passing.
en een 18jr DEF naar formidable (met twee subskills in PM en pass)
- gisteren in mn jeugd de eerste maal en speler gehad die 9 sterren haalde... zelfs mét een negatief weer-event

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 30-04-2010 10:17 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net is mijn jeugdkeeper voor 625k de deur uitgegaan. Is dus weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:11:
Mn tegenstander is en beetje een vreemd figuur... heeft een heel aardig team, maar vooral dat hij een coach heeft met 'goed' Leiderschap en toch nog gedurende het seizoen een steeds zwakker midenveld krijgt verwonderd me enorm ... (zou hij iedere wedstrijd MOTS spelen ofzo? http://alltid.org/team/129827/graphs,f_league/0/41/ dat is de grafiek van zijn vorige seizoen, ook toen had hij de huidige solid-LS-coach)

IIg probeer ik iig mn middenveld zo sterk te krijgen dat ik hem kan verslaan als hij een gelijk MF haalt als zn vorige competitiewedstrijd, die hij toen thuis-speelde ( passable (low) ; ik hoop iig passabel (high) te kunnen halen en zou dan ook net een sterkere verdediging en aanval hebben )
Hij lijkt wel af en toe te motsen ja, maar mijn middenveld wordt ook van hoog steeds lager. Zodra ik uit de beker vlieg is het vaak gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nieuwe ouwe lul gehaald voor het middenveld en mijn in waardeloos vorm verkerende oude mid (sinds aankoop in waardeloos vorm gebleven) wordt verkocht komende zondag. Geld gaat op de bank. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier gaat ook de bezem weer door de selectie. Liep even een paar weekjes achter qua in en verkoop. Had onderhand 3 spitsen terwijl ik eigenlijk met 2 wil spelen, 6 dure middenvelders en ik er maar 4 a 5 nodig heb. Nog wel verrassend, ik had 1 van de 3 spitsen te koop gezet voor 4.9 miljoen en daar is binnen een uur een bod op gekomen, dus ik hoop dat de prijs nog wel wat omhoog gaat voor zijn deadline >:)

Tsja, en dan operatie middenveld. Ik heb nu allemaal 26/27 jarigen die er uit moeten ivm hoog spelhervatten en er weer jonkies (23/24) voor terug halen, maar ik wil er eigenlijk in sterren niet echt op achteruit gaan (en op salaris niet vooruit...) dus lastig. En het kost ook nog eens veel geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Sandyman538 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:13:
Hier gaat ook de bezem weer door de selectie. Liep even een paar weekjes achter qua in en verkoop. Had onderhand 3 spitsen terwijl ik eigenlijk met 2 wil spelen, 6 dure middenvelders en ik er maar 4 a 5 nodig heb. Nog wel verrassend, ik had 1 van de 3 spitsen te koop gezet voor 4.9 miljoen en daar is binnen een uur een bod op gekomen, dus ik hoop dat de prijs nog wel wat omhoog gaat voor zijn deadline >:)

Tsja, en dan operatie middenveld. Ik heb nu allemaal 26/27 jarigen die er uit moeten ivm hoog spelhervatten en er weer jonkies (23/24) voor terug halen, maar ik wil er eigenlijk in sterren niet echt op achteruit gaan (en op salaris niet vooruit...) dus lastig. En het kost ook nog eens veel geld :P
Als je niet onmiddelijk vervanging nodig hebt, zou ik je spelers nu verkopen en dan spelers terugkopen wanneer je ze nodig hebt en het liefst wachten tot het einde van het seizoen nadert. Zo kan je je selectie vernieuwen zonder echt teveel te betalen.

Ik zit op dit moment ook eventjes in dubio. 2 van m'n A-selectie middenvelders zijn geblesseerd én m'n teamgeest is weer terug op bedaard. Nu speel ik een thuiswedstrijd en denk een hoger middenveld te halen dan m'n tegenstander, wat dus zou betekenen: niet counteren. Maar toch is m'n middenveld erg zwak en hij best wel onvoorspelbaar.
Achja, ik speel wel gewoon normaal. Ik verwacht niet dat hij ineens een heel niveau hoger gaat halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:39

ZenTex

Doet maar wat.

Even iets heel anders. Ik kan in de orders pagina nergens vinden hoe ik PIC moet instellen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 16:58

hilgo

Clear your mind of can't.

ZenTex schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:13:
Even iets heel anders. Ik kan in de orders pagina nergens vinden hoe ik PIC moet instellen... :?
Rechts onderin bij teammotivatie kiezen voor "speel het rustig" (neem ik even aan dat je de NL taal instelling hebt).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Engelse taalinstelling.

En het miste gewoon. Wel kreeg ik elke keer een error "player is not in the field". Bleek om m'n set peices speler te gaan, bugje ofzo. Na een paar keer opnieuw instellen werkte het en werd die optie eindelijk zichtbaar, want die optie stond er eerder niet bij.

Opgelost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RM-rf schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:11:

;D en of dat gelukt is: haalde een solid (very low) middenveld maar hij leek zn opstelling vergeten te hebben en speelde met een random opstelling ...

vervolgens heb ik 11-0 gewonnen, met twee Hattricks van twee van mijn spelers :D

wel eventjes een vraagje:
mn zelfvertrouwen is nu : Confidence: completely exaggerated ... kan ik komende bekerwedstrijd dardoor een overmoedigheids-event krijgen? of kan dat enkel in competitie gebeuren?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 23:35
Nee, dat kan ook in de beker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scout was net zo vriendelijk om me een jeugdspeler aan te bieden die uitstekend positiespel kan halen. Hij is nu 15 jaar en 110 dagen dus zeg eigenlijk maar 16. Dus ik hoop dat ik hem precies op 17 jaar kan promoveren met uitstekend positiespel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

GreenEye schreef op zondag 02 mei 2010 @ 03:04:
Nee, dat kan ook in de beker gebeuren.
Hmm, ik heb net geprobeert hier wat meer over te vinden, maar volgens de Hattrick Wiki kan het niet in cup-wedstrijden gebeuren:
http://wiki.hattrick.org/wiki/Overconfidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@RM-rf, had jij niet een website met veel info over het jeugdteam? Ik kan hem niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 23:35
RM-rf schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:58:
[...]

Hmm, ik heb net geprobeert hier wat meer over te vinden, maar volgens de Hattrick Wiki kan het niet in cup-wedstrijden gebeuren:
http://wiki.hattrick.org/wiki/Overconfidence
Mijn excuses, heb het zelf ook nog even nagezocht maar ik kan het ook niet vinden.
ik was altijd in de veronderstelling dat het wel zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Sandyman538 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:37:
@RM-rf, had jij niet een website met veel info over het jeugdteam? Ik kan hem niet meer vinden :(
http://www.hattrick-youthclub.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik zocht eigenlijk die website die het heeft over het potentieel van de spelers die je aangeboden krijgt door je scout. Weet je die ook? :)

/edit

2-2 gespeeld, uit en PIC. Eerste goed te vergelijken sterrenaantal met ratings.

Afgelopen woensdag, uitwedstrijd, PIC, 3 inner mids samen 19.5 sterren, 2 winger towards middle samen 8.5 sterren. Dus totaal 28 sterren, resultaat, goed (zeer laag) middenveld.

Vandaag, uitwedstrijd, PIC, 2 inner mids samen 13.5 sterren, 2 winger towards middle samen 8.5 sterren. Dus totaal 22 sterren, resultaat, redelijk (zeer hoog) middenveld.

Het enige verschil was dat de TS 1 stapje hoger was vandaag, maar dan nog, het heeft eigenlijk geen zin meer om met 3 inner mids te spelen als je ziet wat voor penalty het oplevert voor je ratings... Nu even bedenken wat het nieuwe plan wordt qua opstelling.

[ Voor 54% gewijzigd door Sandyman538 op 02-05-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 2

Onder luide aanmoediging van hun fans starte Raalte SV hun mission impossible deze ronde, maar de aanmoedigingen leek de Amsterdammers sterker te maken. Tegen de grote meederheid van balbezit van de tegenstander werd er lang weerstand geboden, maar uiteindelijk viel het doek in het laatste half uur. Ondanks de nederlaag kunnen deze Amsterdammers trots zijn op de strijd die op het veld werd gelegd. Met deze nederlaag zijn dus alle deelnemers aan de beker uit divisie VIII uitgeschakeld.

In de divisies VII en VI zagen we weer een fix aantal teams waar we afscheid van moesten nemen. Vooral in divisie VI gingen zal als zoete broodjes. Van de 21 teams uit divisie VI zagen 11 teams de wedstrijd in een overwinning eindigen. Ook in divisie VII verloren we de helft van de teams. Van de 10 teams die uit die divisie begonnen wisten 5 teams het thuisvoordeel uit te buiten en er nog een ronde aan vast te plakken. In divisie IV en V waren geen verrassingen en won iedereen zijn wedstrijd. Echter Pelox 2002 had daar wel een verlenging voor nodig, maar maakte daarin wel gelijk duidelijk dat de overwinning mee naar huis zou gaan.

In de Duitse en Belgische beker waren alleen maar overwinningen te melden.

Voorbeschouwing Ronde 3

Vooral in de divisies VII en VI zullen er een aantal zware wedstrijden zijn. Wat opvallend is bij de wedstrijden in divisie VI is dat er een hoop kleur in zit. Natuurlijk is daar gotter FC Silver Bullets, maar er word ook voor kleur gezorgd door tegenstanders Fc Rosso Compagnia, FC Yellow en Team Deep Blue. Dus het zal voor die divisie in ieder geval een bonte toestand gaan worden. Naar alle verwachting zullen deze ronde ook de eerste slachtoffers gaan vallen in divisie V en IV. Shabba FC zal het in ieder geval niet makkelijk krijgen als het op bezoek mag bij FC Schuim op die Bekken. Als de gastheren hun naam waar maken dan kunnen ze in Den Haag de deuren van de ziekenboeg vast open zetten. Hopelijk blijven de meeste Gotters bespaard van blessures en kaarten.

FC Keldertrapje kan met een overwinning in de Duitse beker clubgeschiedenis schrijven, want ze zullen dan voor het eerst in de geschiedenis de vierde ronde behalen. In ieder geval hebben ze in de competitie op het afwerken geoefend, want na een 11-0 overwinning zullen de spelers en supporters met vertrouwen richting de beker gaan. In de Belgische beker zal Rapid Brugge het zwaar krijgen thuis, maar niets is natuurlijk onmogelijk. FCThe_Blade zal het nog moeten doen met een uitwedstrijd. Ondanks dat ze veel hoger spelen als hun tegenstander zal dit zeker geen makkelijke wedstrijd worden.

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 35/77
Aantal deelnemers Belgie: 2/2
Aantal deelnemers Duitsland: 1/1

Wedstrijd van de Week

Jolly Jokers - Maroc Stars (282916369)
Het is alweer de tweede thuiswedstrijd voor de Jolly Jokers en het lijkt dus steeds minder op een grap te gaan lijken. Alhoewel op papier deze Gotter kansloos lijkt te zijn zijn er in praktijk toch zeker kansen. Kijkend naar de prestaties uit de vorige ronde ontlopen de teams elkaar niet zo veel. Tel daar bij op de steun van een kolkende Joker Arena en je hebt een mogelijk recept voor succes. Echter zit er in de voorbereiding wel een verschil tussen beide teams. De Jolly Jokers zal zich in de komende dagen over de nederlaag van gisteren heen moeten zetten. Waar hun tegenstander met een overwinning wel een goede generale kende.

In ieder geval. Hup Jolly Jokers!!!

Overzicht

Nieuwe overzicht. Mocht er teams ontbreken dan hoor ik het graag en dan voeg ik ze toe.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo eenvoudige overwinning gisteren, het gaat echt weer tussen 3 clubs dit seizoen aan de ratings te zien.

Ik heb inmiddels 1mill in kas door de verkoop van mijn waardeloze vorm mid en geld brand natuurlijk in mijn zakken. Dacht eraan om mijn stadion maar vat weer te vergrootten aangezien einde vorig seizoen mijn stadion al was uitverkocht en ik sowieso weer verwacht in de top 3 te eindigen (promotie neem ik maar niet meer in de mond na het debacle van vorig seizoen). :P

edit: Ik moet tot zondag wachten...

[ Voor 3% gewijzigd door -TheNose- op 03-05-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:41:
Als de gastheren hun naam waar maken dan kunnen ze in Den Haag de deuren van de ziekenboeg vast open zetten. Hopelijk blijven de meeste Gotters bespaard van blessures en kaarten.
Ach, als het op blessures aankomt ben ik wel wat gewend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:57:
Ik heb inmiddels 1mill in kas door de verkoop van mijn waardeloze vorm mid en geld brand natuurlijk in mijn zakken.
Heb ik ook last van, is niet erg hoor ;) Vandaag een reusachtige 22 jarige keeper gekocht voor 5.4 miljoen om mijn 26 jarige reusachtige keeper te vervangen. Heb nu 10 miljoen in kas en moet daarvoor nog 5 trainee's kopen + al mijn middenvelders 1 op 1 vervangen. Moet wel lukken, aangezien mijn reusachtige keeper nog niet verkocht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk net op alltid en zie dat ik het tweede team ben in divisie V. Hopelijk kan ik het volhouden en afsluiten met een promotie, maar zolang mijn competitie ook bij de eerste 5 blijft staan is alles mogelijk.

Vanochtend mijn volgende talent gepromoveerd uit de jeugdopleiding. Die moet toch zeker weer 150 a 200k op gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:39:
[...]

Heb ik ook last van, is niet erg hoor ;) Vandaag een reusachtige 22 jarige keeper gekocht voor 5.4 miljoen om mijn 26 jarige reusachtige keeper te vervangen. Heb nu 10 miljoen in kas en moet daarvoor nog 5 trainee's kopen + al mijn middenvelders 1 op 1 vervangen. Moet wel lukken, aangezien mijn reusachtige keeper nog niet verkocht is :)
:( patser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Alles met de tijd, over een poosje heb je het ook over meerdere miljoenen. Dat is ook het leuke van het spel. In het begin een klein clubje die elk dubbeltje moet omdraaien en spelers koopt voor 40k voor je a-team. Been there done that. Nu heb ik 11 trainee's die per stuk al een miljoen kosten, laat staan mijn a-team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandyman538 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:02:
[...]

Alles met de tijd, over een poosje heb je het ook over meerdere miljoenen. Dat is ook het leuke van het spel. In het begin een klein clubje die elk dubbeltje moet omdraaien en spelers koopt voor 40k voor je a-team. Been there done that. Nu heb ik 11 trainee's die per stuk al een miljoen kosten, laat staan mijn a-team ;)
Tsja had ik met mijn vorige team ook, had die toen helaas failliet laten gaan omdat ik er geen zin meer in had, nu een jaar later begon het toch weer te jeuken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Afgelopen afgetekend verloren met 0-2. Op zich geen ramp, ik heb namelijk gezien dat ik langzamerhand de plek 6 waarschijnlijk wel kan gaan claimen. Zeker als ik over een tijdje mijn laatste B-team trainee kan verkopen. (Hopelijk voor 4M+.)

Komende woensdag maar eens kijken of ik een sterk genoeg team kan opstellen om te winnen, ik ga er echter niet vanuit, aangezien mijn tegenstander uit de Ve klasse toch wel heel wat sterker kan zijn dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:41:
Jolly Jokers - Maroc Stars (282916369)
Het is alweer de tweede thuiswedstrijd voor de Jolly Jokers en het lijkt dus steeds minder op een grap te gaan lijken. Alhoewel op papier deze Gotter kansloos lijkt te zijn zijn er in praktijk toch zeker kansen. Kijkend naar de prestaties uit de vorige ronde ontlopen de teams elkaar niet zo veel. Tel daar bij op de steun van een kolkende Joker Arena en je hebt een mogelijk recept voor succes. Echter zit er in de voorbereiding wel een verschil tussen beide teams. De Jolly Jokers zal zich in de komende dagen over de nederlaag van gisteren heen moeten zetten. Waar hun tegenstander met een overwinning wel een goede generale kende.
In ieder geval. Hup Jolly Jokers!!!
Thanks voor de support, helaas is de vorige wedstrijd mijn wereldklasse keeper eruit getrapt waardoor ik alleen nog maar mijn reserve keeper klaar heb staan voor deze wedstrijd. Maar hij zit in ieder geval op de tribune en hopelijk zal dat de rest van de team vooruit branden een mooie prestatie voor hem neer te zetten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Vreemd, selectievakje voor PIC/MOTS is wéér verdwenen. :( Geen idee waar het aan kan liggen. Heb zowel FF als IE geprobeerd.

Buiten dat is mijn trainer van poor leiderschap naar Wretched gegaan. Dat na minder dan 1 seizoen nadat ik heb ingehuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ZenTex schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:05:
Vreemd, selectievakje voor PIC/MOTS is wéér verdwenen. :( Geen idee waar het aan kan liggen. Heb zowel FF als IE geprobeerd.
waarschijnlijk speel je een vriendschappelijke wedstrijd, dan kun je niet PIC/MOTS spelen.

vanavond moet ik tegene en erg sterk team in de beker en hoe trots ik ook ben in het fantastische bekeroverzicht van Dsanka vernoemd te worden, vrees ik dat volgende keer enkel mn uitschakeling erin zal staan.

wel met de moede der wanhoop iig wel een betere nieuwe trainee aangeschaft, waarvan ik vooral hoop dat zn hogere passing nut zal blijken te hebben voor de counters die ik hoop te plaatsen.
echter, die speler zal met zn Quick én het zonnige weer evenzeer tot een zwaktepunt kunnen leiden en sowieso heeft hij een erg zwak conditieaandeel... gelukkig was hij wel uitzonderlijk goedkoop.

Iig hoop ik mn tegenstander wél een tijdje op de nul te houden en het spannend te houden, maar zn sterke spits, die vorige bekerwedstrijd nog geblesseerd raakte is weer fit en overall lkijkt hij gewoon zeker een ruime 230-250 HTstats te halen, ik zal niet veel hoger dan 160 komen

[ Voor 57% gewijzigd door RM-rf op 04-05-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer net een youthfriendly te regelen krijg ik de onderstaande foutmelding.
SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00:00 AM and 12/31/9999 11:59:59 PM.
Weet zeker dat hij daar tussen zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:16:
Probeer net een youthfriendly te regelen krijg ik de onderstaande foutmelding.

[...]

Weet zeker dat hij daar tussen zat :P
_/-\o_ Respect. Weet je zeker dat je niet voor 1753 hebt geprobeerd te spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 03:05:
Mijn scout was net zo vriendelijk om me een jeugdspeler aan te bieden die uitstekend positiespel kan halen. Hij is nu 15 jaar en 110 dagen dus zeg eigenlijk maar 16. Dus ik hoop dat ik hem precies op 17 jaar kan promoveren met uitstekend positiespel :D
Lekker krijg ik dus mijn eerste trainingsmelding voor deze jongen en blijkt hij pas zwak in positiespel te zijn. Dus dat gaat nog wel even duren voordat hij die uitstekend heeft gehaald. Als de berekening op hattrick youthclub klopt tussen 28 of 29 wedstrijden. Dat zou dus betekenen dat hij halverwege de 17 zit op moment dat hij het haalt. Misschien als hij snel naar matig gaat dat het nog 17 laag kan worden.

Vanavond vermoed ik dat ik uit de beker vlieg. Kunnen we weer mooi vlaggetjes gaan verzamelen en hoop dit seizoen eindelijk weer eens een nieuwe uit-vlag er bij te krijgen. Dat is inmiddels weer drie seizoenen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:43:
[...]

Als de berekening op hattrick youthclub klopt tussen 28 of 29 wedstrijden.
ik ga er zelf vanuit dat de ontwikkelaars van HT-YC heel bewust de 'duur-berekening' qua training en hoelang iets duurt te negatief inschatten, en vol hebben zitten met 'floor()-afrondingen' die iedere berekening kei- en keihard naar onder afronden.
De grond zal imho zijn dat ze, wanneer ze 'normaal' voorberekenen sneller bugreports krijgen en boze gebruikers die menen 'dat hun speler allang gepopped moest hebben... terwijl het dan makkelijk kan afhangen van individuele verschillen in trainingssnelheid (welke bestaan, althans door de ontwikkelaars wel eens zo aangegeven zijn, sommige jeugdspelers trainen sneller, andere wat trager) of bv een speler die héél dicht tegen de pop aanzit.

als je net een is-skill gemeld gekregen hebt, kan het best zijn dat die speler een subniveau heeft van bv 4.8 of 4.9 (subniveau wordt nl. niet gemeld)..
dat zou dan al naar uitstekend te brengen zijn in 20 wedstrijden (met enkel primair positiespel, met primair+secundair in 16 wedstrijden) maar mijn ervaring is dan dat je nog steeds makkelijk twee of drie wedstrijden minder kunt rekenen in de meeste gevallen, en dan zou die speler op zn 17+0 e gepulled kunnen worden, of kort erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:38
FF stoer doen, net mijn duuste speler ooit verkocht:

Berry Vermeegen (185265815)
Playmaking: inadequate
Passing: solid
Winger: magnificent
Defending: supernatural

Zelf ooit gekocht met passable defending voor 2.9M, nu verkocht voor € 6 665 000

;w O-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

pfff, net met hakken over de sloot naar de volgende ronde, ik wist dat het niet makkelijk zou worden, maar zo lastig nee, dat had ik niet verwacht. Ik heb de fout gemaakt om mijn verdediging niet centraal te zetten, omdat hij vaak het zelfde speelt,stom natuurlijk.
Dankzij mijn keeper naar de volgende ronde, hij redde een penalty en scoort er ook nog een ! :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Buu met 1-2 op pingels verliezen, best zuur omdat ik in de wedstrijd ook nog een penalty kreeg maar deze niet wist te verzilveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
In de verleninging gescoord, heb geluk gehad dat zijn 6* keeper in de eerste 20 minuten uitviel en werd vervangen door een 2,5* keeper :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 18 mei is er een plaats vrij gekomen in mijn jeugdcompetitie.Hoop er hier een te vinden, want ben met 3 leden van GoT begonnen in een competitie van 4 man en ik ben nu de laatste die over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
bregweb schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:06:

Zelf ooit gekocht met passable defending voor 2.9M, nu verkocht voor € 6 665 000

;w O-)
Respect _/-\o_

Mijn uitstapjes in die richting lijken allemaal minder op te brengen, maar dit maakt het wel weer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de verandering weer eens te voorzichtig geschat met de verkoop van mijn jeugdspeler. Had hier aangekondigd dat hij 150 tot 200k op zou moeten leveren. Er was echter een Italiaan die zo vriendelijk was om die bedragen bij elkaar op te tellen en 350k neer te tellen.

Dat is de tweede jeugdspeler die dit seizoen vertrekt en het brengt het totaal tot net iets onder het miljoen. Hoop er dit seizoen nog wel eentje te voorschijn te toveren om dat miljoen ruim te overschrijden dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
bregweb schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:06:

;w O-)
Oh nice. Ik heb gisteren mijn reusachtige keeper met magisch spelhervatten verkocht voor 6.9M ook een record :)
Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:54:
Voor 18 mei is er een plaats vrij gekomen in mijn jeugdcompetitie.Hoop er hier een te vinden, want ben met 3 leden van GoT begonnen in een competitie van 4 man en ik ben nu de laatste die over is.
Zonde, wij spelen vandaag onze laatste wedstrijd, anders had je bij ons mee kunnen doen, we hebben namelijk nog 1 plekje over. Dus als er nog een andere GoT'er is die vanaf morgen met zijn jeugdteam een competitie kan joinen, laat het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verrassend gewonnen met 4-2 tegen een team uit de Ve klasse. Hij had duidelijk z'n B-team staan, terwijl ik grotendeels m'n A-team opgeofferd had, alleen 3 trainees op de IM posities. Toch genoeg BBZ gehaald om te winnen. (Sterker nog, op alle fronten beter.)

Volgende week gok ik er toch wel uit te liggen. Verste ooit: ronde 4. Straks gewoon 3 wedstrijden thuis kunnen spelen, best OK.

Nu nog proberen wat punten te pakken in mijn competitie en kijken of ik plekje 6 kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 10:51:
[...]

Zonde, wij spelen vandaag onze laatste wedstrijd, anders had je bij ons mee kunnen doen, we hebben namelijk nog 1 plekje over. Dus als er nog een andere GoT'er is die vanaf morgen met zijn jeugdteam een competitie kan joinen, laat het weten.
Dan zou ik twee andere teams teleur moeten stellen. Ik zoek namelijk een team om mijn competitie op te vullen en niet een competitie om naartoe te verkassen, maar toch bedankt voor het aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 14:45
Zo dan.. was ik toch bijna failliet verklaard.. even iets te positief gerekend (nieuwe coach en nieuwe speler aangetrokken eind vorig seizoen in de hoop dat dat nog iets uit zou maken in de laatste wedstrijd en mijn verblijf in de VI te verlengen - beiden niets uitgemaakt; eerste ronde beker er al uit door grove onderschatting van mijn tegenstander.. ging dus lekker).. gelukkig vandaag een speler verkopen die sowieso al verkocht zou gaan worden (nu iets eerder dan gepland) dus blijf nog even 'leven' ;) gelukkig kan ik in mijn redelijk zwakke competitie deze 'aderlating' op het middenveld veroorloven; heb nog steeds de verwachting aan het einde van het seizoen weer te promoveren (wellicht als kampioen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:37:
wat late reactie mischien...

maar bedoel je misschien http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 14:45
Imperial_Master schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:01:.. gelukkig vandaag een speler verkopen die sowieso al verkocht zou gaan worden (nu iets eerder dan gepland)
Gaat lekker met bieden :) Hij is in slecht vorm, had hem te koop gezet voor 2 mln; transfer vergelijker geeft een gemiddelde prijs van 2,376 mln en het hoogste bod staat nu op 2,5 met nog een paar minuten te gaan

edit: en verkocht voor 2,5 mln

[ Voor 3% gewijzigd door Imperial_Master op 06-05-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:07:
[...]

wat late reactie mischien...

maar bedoel je misschien http://www.jeugdopleidingfederatie.nl/ ?
Ja volgens mij wel. Dit is in ieder geval wel de informatie die ik zoek :)

Wij hebben weer een nieuwe ronde jeugdcompetitie gestart en zitten met 3 GoT'ers. Dus we zouden nog 1 kunnen plaatsen in onze herberg, als je dus voor zondag met een nieuwe jeugdcompetitie kunt beginnen of wilt beginnen, laat het dan weten. Anders zet ik hem op openbaar en komt er wel een gezellige Amerikaan bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders is er altijd nog een topic op het global (english) forum van hattrick zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:43:
[...]

Ja volgens mij wel. Dit is in ieder geval wel de informatie die ik zoek :)

Wij hebben weer een nieuwe ronde jeugdcompetitie gestart en zitten met 3 GoT'ers. Dus we zouden nog 1 kunnen plaatsen in onze herberg, als je dus voor zondag met een nieuwe jeugdcompetitie kunt beginnen of wilt beginnen, laat het dan weten. Anders zet ik hem op openbaar en komt er wel een gezellige Amerikaan bij :)
heel misschien ben ik wel geintersseerd... zat tot nu toe in een prima jeugdcompetitie, en tot nog toe was het slechts eenmaal zo dat degene die de competitie aanmaakte een dag later pas reageerde....
maar sinds gisteren is die competitie weer afgelopen en laat hij weer niks van zich weten (terwijl ik begin deze week nog contact met hem had over dat de competitie weer bijna afliep en hij toen zei 'direkt de nieuwe competitie aan te maken na afloop'.)

als morgenochtend nog niks van hem te horen is, denk ik dat ik toch liever overstap ... enkel, mijn jeugdteam zijn wel niet de leukste tegenstanders qua 'aanvallend spel', verstokte verdedigers; vorig seizoen in 5 wedstrijden slechts 2 tegendoelpunten gehad en HTstats in de verdediging gaan tot 126 :P

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 07-05-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:01:
als morgenochtend nog niks van hem te horen is, denk ik dat ik toch liever overstap ... enkel, mijn jeugdteam zijn wel niet de leukste tegenstanders qua 'aanvallend spel', verstokte verdedigers; vorig seizoen in 5 wedstrijden slechts 2 tegendoelpunten gehad en HTstats in de verdediging gaan tot 126 :P
Laat anders even je jeugdteamID weten, stuur ik je vast een uitnodiging. Mocht hij dan niet reageren dan kun je meteen accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:21:
[...]

Laat anders even je jeugdteamID weten, stuur ik je vast een uitnodiging. Mocht hij dan niet reageren dan kun je meteen accepteren :)
jeugdteam-ID = 136258

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Heb je een uitnodiging gestuurd. Ik zie wel of je accepteert of niet. Mocht je morgenavond nog niet geaccepteerd hebben dan zet ik hem op openbaar zodat onze eerste wedstrijd (zondag 18.00) niet in gevaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Aankomende zondag een easy match tegen een team dat bijna eigenaarloos is, standaard 442 met geen stats hoger dan waardeloos. Hopelijk word dat met een 343 wel een leuk doelpunt festijn.

Vandaag mijn selectie eens goed doorgekeken en heb nu 19 spelers waarvan er 14 middels 352 en 343 training krijgen op passen. Heb 6 jonkies onder de 18 rondlopen dus die moeten aan het einde van het seizoen wel wat kunnen opleveren.

Heb nu nog z'n 4.5mil in kas en zou zonder versterking wel strijden om de titel of promotie daar ben ik wel zeker van, maar zit even te denken of ik niet beter straks aan het einde van het seizoen versterking kan kopen en nu bijvoorbeeld op zoek te gaan naar een future coach voor een paar ton..

[ Voor 58% gewijzigd door Salv op 07-05-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Zijn er hier meer mensen die overgestapt zijn van spelsysteem na de laatste ME update? Ik denk dat mijn 'basisopstelling' nu 4-4-2 gaat worden, omdat de penalty om met 3 centrale verdedigers/middenvelders/aanvallers enorm is. En dat ik dan 1 centrale verdediger aanvallend zet. Eigenlijk zoek ik daar nog een goede speler voor, waarschijnlijk wordt het zoiets als een formidabele verdediger met wonderbaarlijk positiespel of iets dergelijks. Verder 1 vleugel aanvallend en 1 vleugel naar het midden. Iemand die ook zijn team omgooit hierdoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het is een beetje kut dat het zo'n effect heeft, 3x IMs, 3x DFs of 3x FWDs. Want dat zijn toch gewoon de beste opstellingen voor de hoofdskills.

Ik merk dat ik zo'n grote hit momenteel op mijn middenveld krijg, dat het eigenlijk ook niet leuk meer is om zo te moeten spelen. Dus dan kun je 1x een IM positie opgeven en dus 3-5-2 (woensdag) + 4-4-2/3-4-3 (zondag) gaan spelen, maar dat is toch best een flinke aderlating. En de vleugelposities op 50% is natuurlijk helemaal geen vaste factor om je inkomsten op te baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik heb niet het idee dat een OCD een hogere bijdrage heeft aan het middenveld dan een derde IM. Daarom laat ik het nog maar even zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:33:
[...]

Heb je een uitnodiging gestuurd. Ik zie wel of je accepteert of niet. Mocht je morgenavond nog niet geaccepteerd hebben dan zet ik hem op openbaar zodat onze eerste wedstrijd (zondag 18.00) niet in gevaar komt :)
ik heb ondertusen contact gehad met degene die die jeugdliga zou heben moeten aanmaken en hij heeft indrtussen idd een neieuwe aangemaakt... dus ik heb die weer gejoined.

helaas kan ik je jeugdliga dus niet joinen, misschiend ate r echter hier nog iemand anders intresse heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lekkere vormupdate vandaag, -7 +3 :S Nog allemaal A-spelers ook. 1 pop vandaag, mijn spits naar zwak def. :P

Gebruik tegenwoordig trouwens tomattrick.org, werkt best lekker moet ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik begin eindelijk een beetje van mijn verdedigers af te komen. Binnenkort 5 uitstekende of hoog goede 17 jarigen kopen en dan beginnen aan echte vernieuwing :) Nog 4 seizoenen verdedigen trainen en dan moet er genoeg geld zijn voor de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Shabbaman schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:30:
Ik heb niet het idee dat een OCD een hogere bijdrage heeft aan het middenveld dan een derde IM. Daarom laat ik het nog maar even zoals het is.
Heb hier eerder een voorbeeld gegeven van een wedstrijd van mij, 2x uit, 2x PIC, 1x met 3 inner mids en 1x met 2 inner mids. Totaal aantal sterren met 3 inner mids was geloof ik acht hoger en ik haalde toen (uit mijn hoofd een goed (heel laag) mid, tov een redelijk (heel hoog). Dus die 8 extra sterren deden helemaal niks. Als ik nu een middenvelder in de verdediging zet heb ik het idee dat hij in ieder geval meer bijdraagt aan de center defense.
RM-rf schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:17:
[...]

ik heb ondertusen contact gehad met degene die die jeugdliga zou heben moeten aanmaken en hij heeft indrtussen idd een neieuwe aangemaakt... dus ik heb die weer gejoined.

helaas kan ik je jeugdliga dus niet joinen, misschiend ate r echter hier nog iemand anders intresse heeft :)
No problem, ik zet hem openbaar en dan komt het wel goed :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sandyman538 op 08-05-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:38
Heb mijn opstelling nog niet gewijzigd, speel noprmaal 532 en counter, maar ben van plan om 1 centrale middenvelder om te ruilen tegen een winger. Zo word ik weer iets minder voorspelbaar doordat 1 vleugelaanval erg sterk wordt en het verlies op het middenveld ten goede komt van de counter/aanval.

Kritiek en tips op dit idee hoor ik graag, ben namelijk van plan deze winger over een week te gaan zoeken.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
bregweb schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:41:
Heb mijn opstelling nog niet gewijzigd, speel noprmaal 532 en counter, maar ben van plan om 1 centrale middenvelder om te ruilen tegen een winger. Zo word ik weer iets minder voorspelbaar doordat 1 vleugelaanval erg sterk wordt en het verlies op het middenveld ten goede komt van de counter/aanval.

Kritiek en tips op dit idee hoor ik graag, ben namelijk van plan deze winger over een week te gaan zoeken.
Ik ben op dit moment ook op zoek naar een reusachtig winger met goed passen. Ik weet me nog te herinneren van seizoenen terug dat je inderdaad te voorspelbaar bent als je alleen maar met 2 spitsen speelt. Dan krijg je altijd 3 centrale verdedigers tegen je. Met 1 winger (varierend op links en rechts) zal een tegenstander altijd de keuze moeten maken over zijn verdedigers opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

soms wordt een seizoen beslist door details:

> Vorig seizoen, tegenstander voor kampioenschap trof altijd een botje na de wedstrijd tegen mij. Hij kon dus motsen, ik moest altijd tegen de nr3 of n2. Gevolg dat ik 2e werd
> Gisteren een rode kaart in de 1e helft van mijn centrale verdediger, terwijl mijn tegenstander centrum aanval speelt, tja dan is het over en verlies je met 2-0 tegen de concurrent voor de titel.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je ook wel een beetje mazzel nodig heb als je kampioen wilt worden, geluk met het speelschema, met blessure's/ rode kaarten of tegenstanders die opstellingen vergeten.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gisteren onverwacht eenvoudig gewonnen van de Lawinepijlen van een mede Gotter. Stats waren best aardig te noemen. Als iedereen heel blijft kan ik de inhaalslag nog wel maken voor het kampioenschap hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb wel een vraagje over mn wedstrijd van dit wekend: matchID=274717996

Niet zozeer dàt ik verloor, wat ik wel begrijpelijk vind, 4-3 na een erg spannende partij (stond wel na een half uur 1-3 voor), maar vooral vraag ik me af waarom ik géén enkele counterkans kreeg:
ik speelde countertactiek, haalde magnificent (12) counterrating, mn tegenstanders defense rating was relatief zwak (76, gemiddeld passabel very high/solid low) en mn middenveld was weak (4) (low) tegen passabel (6) low....
Dan zou ik toch verwachten minimaal 2 counterkansen te krijgen, maar ik kreeg er geeneen (wel drie special events).

verder ik had gekozen in de 60e minuut juist me terug te trekken en nadruk te leggen op het middenveld en de verdediging... maar juist vanaf dat moment kreeg mn tegenstandder opeens veel kansen, en vielen de twe goals waarmee hij een achterstand omboog in een voorsprong... (hij kreeg zelfs nog een derde kans, die wel gecleared werd)
Nu vraag ik me af of zulk een wisseltactiek niet gewoon nutteloos is, als je opeens dan en tegenstander die tot dan toe relatief in controle gehouden werd, zoveel kansen ziet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:29:
Ik heb wel een vraagje over mn wedstrijd van dit wekend: matchID=274717996

Niet zozeer dàt ik verloor, wat ik wel begrijpelijk vind, 4-3 na een erg spannende partij (stond wel na een half uur 1-3 voor), maar vooral vraag ik me af waarom ik géén enkele counterkans kreeg:
ik speelde countertactiek, haalde magnificent (12) counterrating, mn tegenstanders defense rating was relatief zwak (76, gemiddeld passabel very high/solid low) en mn middenveld was weak (4) (low) tegen passabel (6) low....
Dan zou ik toch verwachten minimaal 2 counterkansen te krijgen, maar ik kreeg er geeneen (wel drie special events).

verder ik had gekozen in de 60e minuut juist me terug te trekken en nadruk te leggen op het middenveld en de verdediging... maar juist vanaf dat moment kreeg mn tegenstandder opeens veel kansen, en vielen de twe goals waarmee hij een achterstand omboog in een voorsprong... (hij kreeg zelfs nog een derde kans, die wel gecleared werd)
Nu vraag ik me af of zulk een wisseltactiek niet gewoon nutteloos is, als je opeens dan en tegenstander die tot dan toe relatief in controle gehouden werd, zoveel kansen ziet krijgen?
[cruijfmodus aan]De aanval is de beste verdediging he. Je tegenstander op hun helft bespelen zorgt dat ze minder kansen krijgen, logisch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:10:
[...]

[cruijfmodus aan]De aanval is de beste verdediging he. Je tegenstander op hun helft bespelen zorgt dat ze minder kansen krijgen, logisch? :P
dat zou best logisch zijn, maar er is toch juist geen enkel bekend effect in de Match-engine dat verklaard waarom het afnemen van je aanvalsrating, en deze op je MF laten toenemen, terwijl je defensief gelijk-blijft, opeens tot meer kansen voor je tegenstander kan leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, pic en counter gespeeld omdat mijn tegenstander steeds 300 hatstats heeft thuis. Haalt hij ineens maar de 250. Resultaat is een 1-0 nederlaag, maar daar is mee te leven. Uitstekend def met redelijk passen verkocht voor 1,25 miljoen. 6 ton winst in 6 weken training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Een aantal jaren geleden ook Hattrick gespeeld (tot III geloof ik), maar door motivatie en tijdgebrek toen der tijd gestopt. Omdat het toch weer begon te jeuken, halverwege afgelopen seizoen een nieuw team aangemaakt (FCRess) en nog net kunnen promoveren. Ik heb al wel gemerkt dat er toch erg veel is veranderd aan de ME, meeste toch wel positief!

Ik heb er voor gekozen om Wingers te trainen en binnen enkele weken rolt daar de eerste "oustanding" trainee uit, vervolgens upgrade ik mijn middenveld en verwacht ik zonder problemen weer te kunnen promoveren :-) (nou is dat ook nog niet zo erg moeilijk in VIII)

De youth academy ziet er ook erg leuk uit! Ik ben benieuwd wat me dit behalve de lol gaat opleveren over een seizoen of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ress schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:57:
Een aantal jaren geleden ook Hattrick gespeeld (tot III geloof ik),
Oud manager van 'Visscher' oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat beginnen er de laatste tijd veel mensen die al eerder gespeeld hebben. Laat deze verslaving je dan nooit los :?

Anyway, welkom terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 06:27:
Wat beginnen er de laatste tijd veel mensen die al eerder gespeeld hebben. Laat deze verslaving je dan nooit los :?

Anyway, welkom terug :)
Het Hattrick virus staat erom bekend om zich eenvoudig te kunnen muteren. Behandelen is practisch zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Sandyman538 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:32:
[...]

Oud manager van 'Visscher' oid? :)
Klopt :-)

Gelijk maar een vraagje over waar ik nog naar opzoek ben...

Ik ben benieuwd hoeveel % PM van een offensive defender bijdraagt aan het middenveld en hoeveel % defending er dan ongeveer verloren gaat.

Het liefst in een overzichtelijke tekening ipv formules :P

Is het ook nog interessant om een middenvelder met weinig defending in te zetten als offensive defender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekernieuws

Nabeschouwing Ronde 3

In een kolkende Joker Arena werd de stuk hoger geplaatste tegenstander van Jolly Jokers met 2-1 terug naar huis gestuurd. Dit was tegen de voorspellingen in door sommige bookmakers waren gemaakt.

Uit divisie VII wisten twee teams zich te plaatsen voor de volgende ronde. Een knap resultaat aangezien ze al voor de tweede keer dit seizoen thuis speelde. In divisie VI wist 1980 Muppets United zijn eerste thuiswedstrijd met grote cijfers te winnen. De 6-0 overwinning is vooral te danken aan het feit dat de tegenstander de handdoek voor de wedstrijd al in de ring had gegooid. Van de overige 10 teams uit die divisie plaatse er 6 zich voor de volgende ronde.

De Duitse beker zal weer een seizoen moeten wachten op een Gotter in de vierde ronde. Ondanks FC Keldertrapje nog wel op voorsprong kwam sloot hij de wedstrijd uiteindelijk af met een 1-3 nederlaag. Ook de Belgische beker zal dit seizoen geen Gotter kennen in de vierde ronde. Zowel Rapid Brugge als FCThe_Blade gingen hard onderuit in deze ronde. Ze verloren hun wedstrijden respectievelijk met 1-8 en 9-0.

Voorbeschouwing Ronde 4

Inmiddels het deelnemers teruggebracht naar 24 van de beginnende 80 teams. Voor de teams uit divisie IV kan het misschien nog een makkelijke ronde zijn, maar bijna elk team wat lager speelt zal het zwaar krijgen. De tegenstanders zullen nu elke ronde veel sterker worden. We komen steeds dichter bij de groep die zich op de beker richten of gewoon een heel sterk team hebben.

VanOnderen moet uitkijken voor blessures deze ronde. Als de tegenstander zijn naam waar maakt dan kunnen ze beter vast een specialist inhuren die verstand heeft van enkels. Het zelfde geval geld voor SC Amsreiw alleen hebben die misschien wat meer aan begrafenisondernemer als de tegenstander hun naam uitvoert. De geruchten gaan dat de fans van Chario2 een verzoek bij de trainer hebben neergelegd om hun keeper voortaan al de penalty's te laten nemen. Echter hij moest ze teleurstellen, want door de reglementen was die mogelijkheid hem een paar seizoenen geleden ontnomen.

Hopelijk komen er weinig penalty's aan de pas voor de Gotters tenzij het in hun voordeel is tijdens de eerste 90 minuten. Laten we hopen dat onze deelnemers verhoudingsgewijs net zo goed doen als afgelopen ronde, want dat zou betekenen dat ik voorlopig nog niet klaar ben met het schrijven van deze stukjes ;)

Statistieken

Aantal deelnemers Nederland: 24/77
Aantal deelnemers Belgie: 0/2
Aantal deelnemers Duitsland: 0/1

Wedstrijd van de Week

Spatie mag wel - AFC Ajax NV (283149755)
De tegenstanders van Spatie mag wel zal zeker proberen om de prestatie van hun naamgenoot te evenaren. Alhoewel zij er een stuk meer wedstrijden voor zullen moeten spelen voordat ze daadwerkelijk de beker omhoog mogen houden. Waar Spatie mag wel vorige ronde pas 10 minuten voor tijd de wedstrijd besliste was zijn tegenstander al ver voor de rust klaar. Ook met de ervaring van 24 interlands en 43 jeugdinterlands steekt de tegenstander van deze Gotter er ver bovenuit. Echter dat is allemaal scoreboordjournalistiek en daar gaan we niet aan doen. Het thuispubliek zal als een 12 en misschien zelfs 13e man achter hun team gaan staan om ze naar de volgende ronde te schreeuwen.

Go Spatie mag wel!!!!!

Overzicht

Nieuwe overzicht. Mocht er teams ontbreken dan hoor ik het graag en dan voeg ik ze toe.
Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 17:06

_Z3

Wbt blesures voor VanOnderen, we hebben helaas al 4 man met blessures :(. 2 middenvelders, 1 aanvaller en mn vleugelspeler. Anders had ik nog wel een kans gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn trainees beginnen eindelijk wat nivo te krijgen, gaat mijn countermachine dan eindelijk op volle toeren draaien? :P

(geduld is een moeilijk onderdeel van dit spelletje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

o o o ... wat ben ik blij met mn jeudgopleiding :)

laatste 16 weken (1 seizoen)
12.05.2010 (4/42) Louis Spuhler Sold All Back Rovers1 250 000 € 1 730
09.05.2010 (3/42) Gregor SchwarzeheideSold FC Weserbergland 287 000 € 3 160
28.03.2010 (13/41) Helge PößingerSold aCs leuT`s 254 000 € 590
27.02.2010 (9/41) Benjamin DiermayrSold SV 72 Ochsenfurt 102 000 € 830

komende week staat nog een speler met solid DEF en redelijk PASS klaar van 17jr+0 ... zou 600K moeten opbrengen,
én ik heb nog twee jeugdpulls van de afgelopen tijd als trainee's in mn eigen team rondlopen (ook al tegen de 1,75 miljoen waard tesamen)

als ik de kosten bekijk van investeringen in mn jeugd, kom ik op 275K voor de laatste 16 weken (grotendeels slechts twee scouts aangehouden), wat me dus een erg ruime winst oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heerlijke eerste helft. 4 kansen gemist. Tegenstander krijgt er 1 en gelijk 1-0. Dat wordt een korte bekerrun. Piccen is dus niet altijd handig :) Volgende week weer lekker 5-3-2 en vriendschappelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
@RM-fr: Scout jij specifiek op verdedigers, of scout je willekeurig?

Ik heb er nu ook 2 rondlopen die goed op scoren kunnen worden. + eentje die redelijk kan worden met misschien een leuke bijstat (moet ik nog uitzoeken) Zou het dan een goed idee zijn om een stapje terug te doen naar 2 scouts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nWo_Riot schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:18:
@RM-fr: Scout jij specifiek op verdedigers, of scout je willekeurig?
ik scout inderdaad altijd op een specifiek type... was lang puur verdedigers, de laatste tijd scout ik op wing-backs.
de grond is dat je dan eigenlijk nét wat meer weet over de gescoutte spelers, ook als niks gemeld wordt over hun verdedigende skill, is de kans net wat groter dat ze daarin ook hoog kunnen worden.

het lijkt inderdaad zo te werken, ik pull zo'n 6 a 7 spelers per seizoen, en meestal zijn dat wel spelers met redelijk of solid DEF.
persoonlijk denk ik ook dat het minder 'zinnig' is niet op specifieke posities te scouten

[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 12-05-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Ik heb m'n Jeugdopleiding nu 1 vol seizoen en heb tot nu toe 2 goede spelers gescout. Ik heb 3 weken willekeurig gescout, de rest van de weken specifiek op aanvallers. M'n 2 goede spitsen heb ik allebei gekregen via willekeurig.

Het zal wel groot toeval zijn, maar toch vind ik het erg eigenaardig. De keren dat ik willekeurig scout, krijg ik mooie spelers en met specifiek krijg ik altijd troep. Heb echt weken achter elkaar slappe spelers gekregen. Maarja, er is één spelertje die toch wel minimaal 2 seizoenen jeugdopleidingskosten gaat goedmaken. Gaat om de volgende:

Kasper Lelieveld

16 jaar en 111 dagen

Positiespel: onbekend (max. matig)
Vleugelspel: matig (max. goed)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: redelijk (max. goed)
Haalt zo af en toe 10 sterren :-) Train hem nu scoren primair en secundair vleugelaanval. Misschien ga ik hem nog op vleugelspel + vleugelaanval trainen als hij goed scoren gehaald heeft, maar dat bekijk ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nWo_Riot schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:28:

Het zal wel groot toeval zijn, maar toch vind ik het erg eigenaardig. De keren dat ik willekeurig scout, krijg ik mooie spelers en met specifiek krijg ik altijd troep. Heb echt weken achter elkaar slappe spelers gekregen.
Mijn ervaring is dat het eigenlijk geen probleem is om drie of vier weken enkel prut te krijgen, als je maar ongeveer in de drie, vier weken ook wél een goede speler krijgt, waarbij je veelal ook pas na enkele wedstrijden kunt merken of een 'mogelijk talent' echt goed kan worden...

liever twee of drie grote talenten per seizoen, dan 8-10 'net-aan' spelers, omdat de grotere talenten ook meer opbrengen dan meerdere .
Wat dat betreft vind ik het niet zo erg om langere tijd het gevoel te hebben 'enkel troep aangeboden te krijgen'.

overigens, die speler die me 1.25 miljoen opbracht was bij scouten 16 jaar (+75 dagen zelfs), had vleugelspel zwak en kon in positiespel redelijk worden, en had snel als specialiteit .....
niet direkt een speler waarvan ik toen wist dat hij zoveel zou opbrengen. de scoutmelding zegt dus zeker niet alles.

Momenteel accepteer ik heel sterk enkel 15-jarigen, met een 'is-skill' van minimaal zwak en een potentiele skill van minimaal redelijk; maar ook darop zijn uitzonderingen;
bv keepers hebben vrijwel altijd extreem lage skills buiten Def en Keepen, en als je dus een spelers met een scoutmelding van potentieel waardeloos krijgt in PM/PASS/SCO, en bv DEF zwak/matig, is de kans groot dat het een keeper is (dat zijn ook de enige spelers die met overall-skill zwak nog steeds hun geld ward kunnen zijn).
Een andere mogelijkheid is bv als een speler overall-skill 'matig' gemeld krijgt, maar een potentiele skill bv hooguit slecht of zwak is... op dat moment weet je dat de andere twee hoogste potentiele skill-waardes (de scout meld altijd een van de drie beste skills) minimaal eenmaal redelijk+matig, of anders een 'goed' skill moeten zijn ... zeker als je gescout hebt op verdedigers/wingbacks en de DEF is niet gemeld, is het waard om die te pullen (dat had ik drie weken terug, en die speler heeft idd ook potentieel Goed in DEF)

die Kasper Lelieveld is wel een leuke speler, enkel, die is ook in 4 dagen 17+0d en kan dan gepulled worden ....
weet je al of die relatief hoog in zn skills zit en dus snel naar goed Sco en redelijk VLE zal poppen?

voor de opbrengst zal het veel uitmaken om hem iig nog relatief jong te kunnen verkopen.
verder is het handig om goed te kijken naar hoe de Transferbergelijk precies werkt qua 'subskills'...
zeker bij wingers kan het best nog wel lulig zijn dat zoveel skills meewegen, maar de TL-vergelijk soms bepaalde 'ranges' toepast warbij een pop in VLE helemaal niks uitmaakt voor de prijsvergelijking, en dat kan de prijs zeker drukken (of bij spelers met slechts matig op zulke subskills juist omhoog drukken, omdat ze vergeleken worden met spelers in de range matig<>goed op bv VLE)

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 13-05-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hmmm... wel een hele korte bekerrun. Vorig seizoen ronde 9 en nu er al uit :( In mijn ogen volledig onterecht, maar ja, dat heb je wel vaker met hattrick natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
Hij kan niet gepulled worden op 17y +0 dagen, want heb hem gescout als 16-jarige(+4 dagen). Ik verwacht dat hij nog 4 wedstrijden nodig heeft om te poppen op scoren. Hij heeft er namelijk volgens mij al 3 gehad sinds zijn pop naar redelijk. (Door het tussenseizoen kon ik 2 weken niet spelen...)
Heb inderdaad al het één en ander vergeleken. Óf pullen op matig vleugelspel, óf pullen op goed vleugelspel. Als hij ook nog matig blijkt te zijn op positiespel heb ik wel een probleempje, dan valt hij ineens weer in een heel andere vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mooie vormupdate vandaag, slechts 1 pop helaas. Komende wedstrijd wordt weer een makkie, eerste serieuze pot pas weer over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

@sandstorm: zuur dat je eruit ligt, met zijn vleugelaanval haalt hij op een vleugel redelijk. Tja hij had behoorlijk mazzel in die wedstrijd, maar dat heb je veel met bekerwedstrijden.

Leuk dsanka dat bekeroverzicht van je ! zeker nu ik nog even door beker, ik zie ook wel kansen voor de volgende ronde trouwens. Ach voorlopig pic ik lekker in de beker, team geest "staat in de wolken", niet verkeerd.
Eind dit seizoen wil ik me gaan verder gaan versterken, mijn verdedigers zijn op leeftijd en er mag nog wel een mid bij met vleugel.

Chario2 (818126)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.