zo, ik ben ook terug van vakantie...
en ga me nu opmaken komend seizoen eens te gaan voor een echte uitdaging: kampioenschap in mn VI...
ik moet dan wel een top-favoriet verslaan, degradant na 10 seizoenen bovenin de V meegespeeld te hebben en duidelijk hoigere HT-stats... maar ook een wat ouder team (gemiddeld 29 jaar) en een heel oude Hattrick-manager (sinds 2003) en misschien iemand die motivatie-problemen zou kunnen hebben en problemen met de veranderde trainingsnsleheid mee te gaan (gezien zn oudere team is hij daar zeker kwetsbaar)...
financieel lijkt hij geen slagkrachtig budget te hebben...
daarnaast nog twee ongeveer gelijkwaardige medespelers, een promovendus uit de VII en een team dat vorig jaar al uit de VII kwam en steeds sterker bleek te gaan spelen, en overall een stevig team lijkt te hebben...
Toch zijn verrasssingen altijd mogelijk, de huidige nummer twee staat op Alltid één na laatste en bovenin qua HTstats staat een team dat vrijwel kansloos degradeerde dit seizoen.
Sowieso waren de 'verrassende uitslagen' behoorlijk bepalend (en zorgden voor mij dat ik dit seizoen zelfs serieuze degradatiezorgen had rond ronde 10-11)
voor volgend seizoen wil ik nog wel een erg goede middenvelder aanschaffen, hopelijk voor een spotprijs: titanic/buitenaards met ook wat passing en misschien zelfs wat set pieces erbij... maar ouder is geen probleem.... is een 'afschrijvertje'... die me vooral veel geld zal gaan kosten, zowel aanschaf als salaris.
Tevens wil ik een neuwe coach instellen, de speler ervoor speelt al bij me, heeft solid XP en solid LS (met passabel LS aangeschaft voor 2 ton)...
hiervoor heb ik qua budget ruim 7 miljoen beschikbaar...
met dat team moet ik komend seizoen stevige hatstats gaan halen, uit counteren met PIC om mn teamgeest omhoog te duwen en thuis met een middenveld van tegen de solid/goed kunnen spelen waar nodig
[
Voor 4% gewijzigd door
RM-rf op 01-08-2010 21:49
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen