Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 29.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag waarschijnlijk met directe promotie verspeeld door gelijkspel en zal het via een extra wedstrijd moeten doen denk ik.

Trouwens IV.62 gaat nog een spannend slot te gemoed. Twee van onze fed-leden bovenaan met een gelijk aantal punten en de nummer 5 heeft ook maar 2 punten achter stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo degradatie een feit :( Met een zwaar over de top team ga ik mij nu een divisie lager belachelijk maken :)
Volgend seizoen dus een makkie en weer een bekertje erbij :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 23:25:
Vandaag waarschijnlijk met directe promotie verspeeld door gelijkspel en zal het via een extra wedstrijd moeten doen denk ik.
Lekker extra weekje training. Grote nadeel is dat je geen thuisvoordeel hebt...
Damien2004 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:12:
Zo degradatie een feit :( Met een zwaar over de top team ga ik mij nu een divisie lager belachelijk maken :)
Volgend seizoen dus een makkie en weer een bekertje erbij :)
Ja dat is ook een manier om ze te verdienen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sandyman538 op 19-07-2010 10:47 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:47:
[...]

Ja dat is ook een manier om ze te verdienen ;)
Tja meer dan een half seizoen niets aan je team doen en dan de laatste 4 tot 5 wedstrijden denken dat je het wel effe recht trekt hahahaha. Dat ging hem dus niet worden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Ach zo kun je lekker trainen en kijken naar de opstellingen enso :)

Ik heb helaas verloren in de 3de minuut al een blessure waardoor mijn mid ondanks de slechte vormen er al helemaal aan gort gaat. Mijn verdediger die eraf gestuurd word wat dus ook niet helpt..

Nou ja dan volgende week zondag maar motsen om promotie veilig te stellen, heb maar 1 puntje nodig :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Sandyman538 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:31:
Weer even een oproepje voor mensen met een jeugdteam die in een gezellige GoT 4-mans competitie mee willen doen. Wij zitten nu met zijn 3'en en altijd een wildvreemde, maar heb je zin om met een jeugteam te beginnen dan is dit het moment! Donderdag a.s. begint de nieuwe competitie, dus laat het weten bij interesse.
De laatste wedstrijd van de "oude" jeugdcompetitie trapt over 10 minuten af. (ja, dit is een subtiele kick, wellicht is de 4de plek voor de nieuwe ronde nog steeds vrij...)

De competitie van m'n main team is wel beslist, de top 3 kan niet meer bewegen. Ik hoop dat er komend seizoen wat spannender wordt. Alles wat onder mijn plek geëindigd is, zit volgens mij zonder eigenaar. Alles wat erboven zit is was al veel langer bezig, en daardoor stukken sterker. Langzaam maar zeker moet ik daar wat meer tegenstand tegen kunnen bieden, maar voorlopig heb ik niet genoeg geld om echte versterking te kopen. Tot 't zover is, train ik vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
De eerste van 3 nieuwe verdedigers vandaag binnen gehaald, had hem liever met een redelijk bij stat, maar was een bod omdat ik weg zou zijn rond dit tijd stip :P

Op de kop getikt voor 1.5mil :P

Milan Mourek [playerid=193278613]
Czech Republic 25 jaar en 84 dagen

goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een slecht leider.

Eigenaar: Iduna United (sinds 20-07-2010)
Total Skill Index (TSI): 12 620
Loon: 3 972 € (3 310 €) /week inclusief 20% bonus
63 552 € / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch

Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Homerius schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 19:25:
[...]

De laatste wedstrijd van de "oude" jeugdcompetitie trapt over 10 minuten af. (ja, dit is een subtiele kick, wellicht is de 4de plek voor de nieuwe ronde nog steeds vrij...)
De nieuwe competitie is aangemaakt en er heeft zich ook een persoon aangemeld voor het laatste plekje in onze knusse competitie, komt dus helemaal goed. Beetje jammer dat ik de afgelopen dagen weer wat aan het kloten ben geweest met mijn jeugdteam, want zo ben ik lachend vergeten een opstelling te maken voor mijn oefenwedstrijd voor mijn normale team, alleen maar a-spelers gespeeld en natuurlijk 1 met een blessure van +3 van het veld getrapt. Gelukkig ging het in de competitie nergens meer om... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hoe staat het met de planning om de fed komend seizoen iets meer leven in te blazen, zijn daar al dingen voor besloten of kijken we dat nog even aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Salv schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:47:
Hoe staat het met de planning om de fed komend seizoen iets meer leven in te blazen, zijn daar al dingen voor besloten of kijken we dat nog even aan?
Ik pak de GoT cup weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Salv schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:47:
TheNose pakt de toto op (heeft als baan nu totokoning in de federatie)
Damien pakt de cup op (moet nog ff solliciteren op cupgeit baan in de federatie)
Pewwy heeft iets laten vallen dat de 8-bits nieuw leven ingeblazen moet worden, Pewwy, interesse?

Andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens eerder al gezegd volgens mij, maar de awards die in de OP staan weer uit gaan rijken. Natuurlijk blijft uiteraard het bekernieuws gewoon bestaan.

Mijn verdedigers zijn voor de derde keer de transferlijst op. Wil ze er niet te laag opzetten, maar het lijkt of de prijzen al aan het zakken zijn. Hopelijk verkoop ik er in ieder geval 2 van de 3 zondag zodat ik nog vervangers kan halen voor het nieuwe seizoen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:33:
Ergens eerder al gezegd volgens mij, maar de awards die in de OP staan weer uit gaan rijken. Natuurlijk blijft uiteraard het bekernieuws gewoon bestaan.

Mijn verdedigers zijn voor de derde keer de transferlijst op. Wil ze er niet te laag opzetten, maar het lijkt of de prijzen al aan het zakken zijn. Hopelijk verkoop ik er in ieder geval 2 van de 3 zondag zodat ik nog vervangers kan halen voor het nieuwe seizoen.
Ja zal ook eens kijken naar de OP :) De awards wil ik ook wel weer oppakken maar heb even de tijd nodig alles op te starten :) Beetje druk alles te gelijkertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die awards hebben geen haast, want die komen toch pas aan het einde van het volgende seizoen. Dus daar hebben we nog 16 weken voor om het op touw te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 08:14:
[...]

Nope die moet ik weer effe krijgen ;)
Jawel, die had je al ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sandyman538 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:14:
[...]

TheNose pakt de toto op (heeft als baan nu totokoning in de federatie)
Damien pakt de cup op (moet nog ff solliciteren op cupgeit baan in de federatie)
Pewwy heeft iets laten vallen dat de 8-bits nieuw leven ingeblazen moet worden, Pewwy, interesse?

Andere ideeën?
Jep, ik ga kijken of ik wat met de opzet kan doen. Net terug van vakantie in Frankrijk. Mooi land, maar wat zijn dat een stelletje gekken op de snelweg. Onderweg gewoon auto's op hun dak tegen gekomen. Gelukkig zijn we weer met zijn vijven heel thuis :)

Ik ben de komende week nog vrij, dan zal ik wat met de opzet knutselen. Verder vanaf 1 november een nieuwe baan, dus dan is er ook eindelijk weer tijd voor een privéleven en hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Hmm, vrij spannende laatste wedstrijd. Kan niet meer 1e worden, maar nog wel 2e. Speel momenteel tegen de nummer 1, en sta met 2-3 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Lekker dan, mn trainee die er ff in de 6e minuut uitgetrapt wordt voor 4 weken :S

Eind stand van de competitie is dat ik 4e ben geworden... Gaat nog een zware kluif worden om hier uit de 8e te promoveren. Van de week eens goed gaan kijken naar versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net te kijken naar mijn tegenstander van volgende week zondag. Zou hem moeten kunnen winnen, maar ja je weet het natuurlijk maar nooit. In ieder is er zeker nog kans om te promoveren naar de IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Uiteindelijk met 4-6 gewonnen van de nummer 1. Wel op plek 3 geeindigt omdat ik net 2 doelpunten minder had dan de nummer 2.. M'm spits topscoorder, ik dacht dat je daar meer voor kreeg dan 1000....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gewoon voor het derde jaar op rij tweede geworden. Wat is het toch een raar spelletje. Twee weken geleden keek ik nog naar de nummer 5. Al met al lekker. Volgend seizoen maar eens kijken wat ik met mijn huidige jonge trainees in de basiself kan doen. Kunnen de oudjes gaan wieberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zo toch nog tweede geworden door met 0-4 van een directe concurrent te winnen. :) Volgend seizoen eindelijk eens uit die VIII weg? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kampioenschap VIII binnengesleept. Speel nu twee seizoenen Hattrick. Met twee kampioenschappen in mijn eerste 2 jaar Hattrick mag ik niet klagen :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

net naast het kampioenschap gegrepen, virtueel nog wel kampioen geweest maar helaas het mocht niet zo zijn.
Weer een 2e plek.
Eens kijken waar we ons kunnen versterken.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

En ik ben afgesloten in stijl met een overwinning. Ook 2e geworden. Ben er best een beetje trots op, aangezien ik echt niet het idee had dat ik plek 6 waardig was voor het seizoen.

Ook nog een leuke jeugdspeler gepulled. Al met al een lekker weekend.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
brambest schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:46:
Uiteindelijk met 4-6 gewonnen van de nummer 1. Wel op plek 3 geeindigt omdat ik net 2 doelpunten minder had dan de nummer 2.. M'm spits topscoorder, ik dacht dat je daar meer voor kreeg dan 1000....
Zie de systeeminformatie:
We hebben ontdekt dat de beloning voor de topscorers die dit weekend wordt uitbetaald te laag is: 1/10e van de correcte waarde om precies te zijn. Dit probleem is echt alleen een presentatieprobleem, en dus geen probleem van het systeem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of, en hoe je eventueel je jeugdopleiding kunt stoppen ??

Nog iets anders. Heb tijdens mijn vakantie niet echt veel tijd gehad om alles te checken. Zat op een Franse Alp met 1 verbinding voor het hele dorp. Merk nu dat ik een sterke daling in fans heb gehad tijdens de afgelopen twee weken. Altijd steady 13 plus, en nu een dip naar 10 en 7.
Komt dit puur door de resultaten ( G en V ) tijdens deze weken, of heeft je inactiviteit tijdens de vakantie invloed ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:33:
Weet iemand of, en hoe je eventueel je jeugdopleiding kunt stoppen ??
Ik weet 't niet zeker, en heb even geen tijd om 't na te zoeken, maar ik kan me voorstellen dat je niet kunt stoppen op het moment dat je in een actieve jeugdcompetitie zit. Volgens mij zag ik afgelopen week nl. wel de optie "beëindigen" bij m'n jeugdopleiding, maar nu ik weer in een jeugdcompetitie zit kan ik die optie niet meer vinden.
Nog iets anders. Heb tijdens mijn vakantie niet echt veel tijd gehad om alles te checken. Zat op een Franse Alp met 1 verbinding voor het hele dorp. Merk nu dat ik een sterke daling in fans heb gehad tijdens de afgelopen twee weken. Altijd steady 13 plus, en nu een dip naar 10 en 7.
Komt dit puur door de resultaten ( G en V ) tijdens deze weken, of heeft je inactiviteit tijdens de vakantie invloed ??
Volgens mij hangt het helemaal af van de stemming van de supporters. En die stemming gaat achteruit bij verlies of gelijkspel. Ik heb de afgelopen weken (toen ik alles won) elke keer +13 supporters gehad. Gister heb ik verloren, en kreeg ik er 9 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar 8 doelpunten te kort voor directe promotie, maar goed levert dus wel een week extra training op. Om met een Amsterdamse filosoof te spreken "Elk nadeel hebt zijn voordeel".

De verjonging van mijn verdediging kent de ene na de andere tegenslag. Eerst krijg ik ze niet verkocht voor de prijzen waar ik ze voor wou verkopen. Nu ben ik er pas 1 van de 3 kwijt en word er gisteren dus een voor 3 weken uitgeschopt. Met een leeftijd van 31 word je daar niet vrolijk van. Haal sowieso een vervanger voor komende zondag en dan zie ik wel of ik hem verkocht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had er meer van verwacht dit seizoen, ben 6e geworden. Maar die verandering van de matchengine heeft gewoon heel slecht uitgepakt voor mijn team en ik ben niet zo heel actief dus heb nog geen spelers vervangen. Misschien dat het volgend seizoen beter wordt want ik ben wel passen gaan trainen en de laatste twee wedstrijden heb ik gewonnen dus misschien begint het ergens op te lijken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:45
Ongeslagen kampioen geworden! Hoop echt dat ik nu een keer langer dan 1 seizoen in de VI mee kan spelen (maw: hoop dat ik een beetje geluk heb met de league waar ik naartoe promoveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Alltid is al up to date, dus je kan al kijken waar je terecht komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Beetje jammer, degene die degradeert naar mijn competitie is wrs gelijk de beste, dat gebeurde vorig seizoen ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Heb ik voor het eerst niet. Er komt echt puin terug uit de IV. Kijken of ik weer tweede kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben op de laatste speeldag door een verrassende gelijk spel van de concurrent toch nog eerste geworden, dus we hebben er weer een beker bij. Ik ga me alleen afvragen in welke VI ik terecht ga komen, volgens alltid is het niet veel goeds voor mijn ranking :p

Ach als ik niet om de handhaving mee kan doen, word het maar eens tijd voor een leuk MS trainingsprogramma :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Zooo lekker niet gedegradeerd, zou ook van de zotten zijn. Sterkste team en dan nog degraderen ook. Gelukkig ben ik echt net op tijd begonnen met investeren in mijn team, nu volgend jaar kampioen zonder enige moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
HamburgerHenk schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:49:
Zooo lekker niet gedegradeerd, zou ook van de zotten zijn. Sterkste team en dan nog degraderen ook. Gelukkig ben ik echt net op tijd begonnen met investeren in mijn team, nu volgend jaar kampioen zonder enige moeite :P
We kunnen de hand schudden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Pewwy schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:45:
Alltid is al up to date, dus je kan al kijken waar je terecht komt ;)
Dat dacht ik eind vorig seizoen ook, toen gaf Alltid echter niet aan dat ik in de VII terecht zou komen waar ik uiteindelijk terecht gekomen ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kwam toen doordat ze alle bots van VI en lager naar de laagste divisie hebben verplaatst. Onder de V was er vorig seizoen dus inderdaad geen pijl op te trekken. Echter nu zou het wel moeten kloppen, want het verplaatsen van de bots was een eenmalige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
Weet je dat zeker? Ik heb bij m'n teamvoorkeuren nl het volgende staan:
Accepteer promotie wanneer er plek is
Na de laatste competitiewedstrijd wordt berekend welke teams promoveren en degraderen. Botteams worden altijd geplaatst in de laagste divisie. Dit betekent dat er open plaatsen kunnen zijn in de divisie boven de jouwe nadat de bots zijn verplaatst.
Daaruit begrijp ik dat het niet eenmalig was. Of deze instelling is gewoon blijven hangen, dat kan natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee eigenlijk. Heb me er niet zo ver in verdiept, want was niet op mij van toepassing. Kan me wel voorstellen dat de impact nu een stuk minder zal zijn, omdat de meeste al naar beneden zijn verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
SC Oud-Beijerland 2. in VIII.793 | 1694 of 16384 in VIII

Mijn ranking in de VIIIste is best aardig zie ik. :)

En het sterkste VIIIste divisie team promoveert niet eens! http://alltid.org/team/208096/ :P

[ Voor 54% gewijzigd door -TheNose- op 27-07-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik sta 45e in de V en promoveer ook niet ;(

Volgend seizoen vanaf het begin verder met de planning, iets aangepast omdat de nieuwe aanpassingen doorgevoerd zijn, maar het komt me eigenlijk beter uit.

Het staat het trouwens met de botjes? Verdwijnen die weer? Dacht het ergens gelezen te hebben maar kan het niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
[b][message=34420874,noline]...Het staat het trouwens met de botjes? Verdwijnen die weer? Dacht het ergens gelezen te hebben maar kan het niet terugvinden.
* Homerius wijst naar z'n vorige post" ;) (en dat is dan ook de enige bron die ik kan vinden)

Onder het motto van "ik moet mijn middenveld of verdediging versterken" heb ik m'n spaargeld vanmiddag opgemaakt aan een uitstekend def / uitstekend pm speler. Mooie bonus is z'n redelijke leiderschap, acceptabele spelhervattingen, en goede ervaring. Wellicht heb ik dus ook mijn toekomstige coach gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die had ik inderdaad gelezen ;)

Ik dacht het ergens op HT ook gelezen te hebben, maar in de chaos van de laatste weken kan dit net zo goed langer geleden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The purpose with this change is to move bots to the bottom of the series system, and let all of you play higher up against each other. With this change most of you will play against more teams managed by real people instead of boring bots, which will spice up the competition as well as your manager life.

This new (and permanent) system will be in effect from this season's end, and be valid from division VI and down (bots in div V and up will continue using today's rules). Read on for all the details of this change.
Sorry dat het in het Engels is, maar post even gauw tussen het werk door ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik heb een probleem.

Newbie hier, net begonnen.

Nu is het geval dat ik in spanje woon, dus het spel neemt mijn IP adress en gooit mij in Spanje. geen probleem voor mij, maar WEL als mijn user details geweigerd worden omdat mijn naam niet spaans is..

wat kan ik daar nu aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:30:
[...]

Sorry dat het in het Engels is, maar post even gauw tussen het werk door ;)
Held. Ziet er dus naar uit dat ik een bot krijg in mijn divisie. Neem daarbij de max 220 stats scorende nieuwe tegenstanders en je weet dat je genoeg aanpassingen kan maken zonder te verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:26:
Nu is het geval dat ik in spanje woon, dus het spel neemt mijn IP adress en gooit mij in Spanje. geen probleem voor mij, maar WEL als mijn user details geweigerd worden omdat mijn naam niet spaans is..

wat kan ik daar nu aan doen?
Lijkt me dat als je dit gewoon uitlegt aan hun dat ze je moeilijk kunnen weigeren. Vermoed alleen dat ze in deze periode extra voorzichtig zijn met vakanties en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik heb de GoT cup rechten :) Dus heb een nieuw seizoen aangemaakt en de data in gevuld. Weet niet of 1-09 als speel datum goed is maar denk het wel ;)

Wat ik nieuw wil introduceren is grotere begin groepen en dan slechts kwart/halve/finale of halve/finale aan de hand van inschrijvingen. Reden is dat je dan meer tweakers tegen komt. Langer in de beker zit en het lijkt mij leuker om juist tegen zo veel mogelijk tweakers te spelen.

Ook nieuw het cupje :) Ik ga een ontwerp maken voor een bekertje wat je op je logo kan plakken maar wat ook in de OP moet komen.

De OP gaan we ook redesingen :) Hoop snel een ontwerpje te kunnen pluggen. Wil er eigenlijk een hoop overbodige troep uit halen weet niet of iedereen daarmee akkoord is ;)

Wat betreft de awards dacht ik dus 1 de GoT cup winnaar is een award uiteraard. Dan het laagst gerankte team en het hoogst gerankte team en dan een stem ronde voor manager van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagst gerankte team lijkt me nou niet echt een award die je wilt winnen en waar je van baalt mocht je winnen. Beste nieuwkomer voor teams dit hun eerste (volledige) seizoen spelen vind ik dan beter op zijn plaats.

Hoogst gerankte team kan ook een award worden die dan seizoenen achter elkaar door het zelfde team word gewonnen, omdat hij bijvoorbeeld het enige team is wat III speelt.

Zou wel nog award willen zien voor de langste cuprun van het seizoen. Mochten ze dan niet mee kunnen doen aan de cup aller cuppen dan hebben ze in ieder geval nog een kans op een award.

Misschien kunnen we eens per seizoen een soort nieuwsbrief uit gaan geven in de trant van You've GoT Mail, maar dan niet elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:54:
Laagst gerankte team lijkt me nou niet echt een award die je wilt winnen en waar je van baalt mocht je winnen. Beste nieuwkomer voor teams dit hun eerste (volledige) seizoen spelen vind ik dan beter op zijn plaats.

Hoogst gerankte team kan ook een award worden die dan seizoenen achter elkaar door het zelfde team word gewonnen, omdat hij bijvoorbeeld het enige team is wat III speelt.

Zou wel nog award willen zien voor de langste cuprun van het seizoen. Mochten ze dan niet mee kunnen doen aan de cup aller cuppen dan hebben ze in ieder geval nog een kans op een award.

Misschien kunnen we eens per seizoen een soort nieuwsbrief uit gaan geven in de trant van You've GoT Mail, maar dan niet elke week.
Oei was een intensief dingetje hoor de You've got mail :) Ging meer tijd in zitten dan mij lief was hehe. Opmerkingen genoteerd betreffende awards! Ga ik zeker wat mee doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik dat het veel werk is, maar daarom zouden we het ook minder frequent kunnen doen dan elke week zoals het in eerste instantie werd gedaan. Twee keer per seizoen zou kunnen. Dan heb je 7 weken om informatie te verzamelen of te schrijven. Aantal onderwerpen kunnen dan wat moeilijker, maar daar valt wel een mouw aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Damien2004 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:31:
De OP gaan we ook redesingen :) Hoop snel een ontwerpje te kunnen pluggen. Wil er eigenlijk een hoop overbodige troep uit halen weet niet of iedereen daarmee akkoord is ;)
Misschien goed om dat ook even te overleggen met degene die veel tijd in de huidige OP heeft zitten? Moi? Alle ideeen zijn welkom hoor, maar een beetje overleg kan geen kwaad. :)

En ik sta altijd open om bepaalde dingen uit de OP te halen. Heb zelf ook al meerdere malen met het idee gespeeld om het stukje informeel er tussenuit te halen omdat het voornamelijk over users gaat die niet meer spelen. Maar als ik dan de stukjes lees dan is het toch wel nostalgie voor mij. Ik speel nu 7 jaar IRL hattrick en daar is toch al heel wat gebeurd. Als je dan wat linkjes volgt zie je dat je zomaar in een posting uit 2004 zit en tsja, dat vind ik dan weer grappig. Maar laat het maar weten. Ik heb in het verleden ook altijd open gestaan voor aanvullingen/wijzigen/verbeteringen/feedback en alles wat daar mee te maken heeft open gestaan.

[ Voor 42% gewijzigd door Sandyman538 op 30-07-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:00:
[...]

Misschien goed om dat ook even te overleggen met degene die veel tijd in de huidige OP heeft zitten? Moi? Alle ideeen zijn welkom hoor, maar een beetje overleg kan geen kwaad. :)

En ik sta altijd open om bepaalde dingen uit de OP te halen. Heb zelf ook al meerdere malen met het idee gespeeld om het stukje informeel er tussenuit te halen omdat het voornamelijk over users gaat die niet meer spelen. Maar als ik dan de stukjes lees dan is het toch wel nostalgie voor mij. Ik speel nu 7 jaar IRL hattrick en daar is toch al heel wat gebeurd. Als je dan wat linkjes volgt zie je dat je zomaar in een posting uit 2004 zit en tsja, dat vind ik dan weer grappig. Maar laat het maar weten. Ik heb in het verleden ook altijd open gestaan voor aanvullingen/wijzigen/verbeteringen/feedback en alles wat daar mee te maken heeft open gestaan.
Okidokie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:00:
[...]
Als je dan wat linkjes volgt zie je dat je zomaar in een posting uit 2004 zit en tsja, dat vind ik dan weer grappig.
Of je volgt komt tegen dat Pewwy het peanuts vind om zich naar de IV te counteren voor seizoen 24. Inmiddels hebben we seizoen 31 net afgesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
Dankzij 't hattrick-berichtje van -TheNose- bedacht ik me dat ik me nog op GoTtrick in moest schrijven, en nu loop ik tegen het volgende probleem aan: als ik naar het veld "Team ID" ga, krijg ik heel attent een alert waar ik mijn team ID kan vinden. Na het wegklikken van deze alert kan ik echter niets invullen omdat de cursor niet in het invoerveld staat. Weer op het invoerveld klikken werkt ook niet, dan begint 't probleem weer opnieuw. Doe ik iets verkeerds of onhandigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:29:
Dankzij 't hattrick-berichtje van -TheNose- bedacht ik me dat ik me nog op GoTtrick in moest schrijven, en nu loop ik tegen het volgende probleem aan: als ik naar het veld "Team ID" ga, krijg ik heel attent een alert waar ik mijn team ID kan vinden. Na het wegklikken van deze alert kan ik echter niets invullen omdat de cursor niet in het invoerveld staat. Weer op het invoerveld klikken werkt ook niet, dan begint 't probleem weer opnieuw. Doe ik iets verkeerds of onhandigs?
Vreemd, ik doe hetzelfde maar dan blijft de cursor er wel in staan. Welke browser + versie gebruik je?

Misschien kan ik het dan voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
Firefox 3.6.8 (onder windows 7). Ik zal eens proberen of er addons lastig doen, en/of andere browser proberen.Zonder addons ook geen succes.
Firefox 3.6.8 onder linux doet nog vervelender: die popt de alert direct weer op als je de alert dichtgooit.
In IE (8.0.7600) gaat alles goed :)

[ Voor 56% gewijzigd door Homerius op 31-07-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:32:
Firefox 3.6.8 (onder windows 7). Ik zal eens proberen of er addons lastig doen, en/of andere browser proberen.Zonder addons ook geen succes.
Firefox 3.6.8 onder linux doet nog vervelender: die popt de alert direct weer op als je de alert dichtgooit.
Ik zal eens kijken of ik het firefoxproof kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:01:
[...]

Of je volgt komt tegen dat Pewwy het peanuts vind om zich naar de IV te counteren voor seizoen 24. Inmiddels hebben we seizoen 31 net afgesloten ;)
Ssst. Dat doet nog steeds pijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zo, ik ben ook terug van vakantie...

en ga me nu opmaken komend seizoen eens te gaan voor een echte uitdaging: kampioenschap in mn VI...

ik moet dan wel een top-favoriet verslaan, degradant na 10 seizoenen bovenin de V meegespeeld te hebben en duidelijk hoigere HT-stats... maar ook een wat ouder team (gemiddeld 29 jaar) en een heel oude Hattrick-manager (sinds 2003) en misschien iemand die motivatie-problemen zou kunnen hebben en problemen met de veranderde trainingsnsleheid mee te gaan (gezien zn oudere team is hij daar zeker kwetsbaar)...
financieel lijkt hij geen slagkrachtig budget te hebben...

daarnaast nog twee ongeveer gelijkwaardige medespelers, een promovendus uit de VII en een team dat vorig jaar al uit de VII kwam en steeds sterker bleek te gaan spelen, en overall een stevig team lijkt te hebben...

Toch zijn verrasssingen altijd mogelijk, de huidige nummer twee staat op Alltid één na laatste en bovenin qua HTstats staat een team dat vrijwel kansloos degradeerde dit seizoen.
Sowieso waren de 'verrassende uitslagen' behoorlijk bepalend (en zorgden voor mij dat ik dit seizoen zelfs serieuze degradatiezorgen had rond ronde 10-11)

voor volgend seizoen wil ik nog wel een erg goede middenvelder aanschaffen, hopelijk voor een spotprijs: titanic/buitenaards met ook wat passing en misschien zelfs wat set pieces erbij... maar ouder is geen probleem.... is een 'afschrijvertje'... die me vooral veel geld zal gaan kosten, zowel aanschaf als salaris.

Tevens wil ik een neuwe coach instellen, de speler ervoor speelt al bij me, heeft solid XP en solid LS (met passabel LS aangeschaft voor 2 ton)...
hiervoor heb ik qua budget ruim 7 miljoen beschikbaar...

met dat team moet ik komend seizoen stevige hatstats gaan halen, uit counteren met PIC om mn teamgeest omhoog te duwen en thuis met een middenveld van tegen de solid/goed kunnen spelen waar nodig

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 01-08-2010 21:49 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo dan, de twee promovendi die naar "mijn" VIIIste zijn gekomen zijn eigenaarloos en de degradant uit de VIIde is ook geen bedreiging. Zal het dan eindelijk lukken dit seizoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bij mij inderdaad de teams door die ik op Alltid had gezien. P/D duels beiden beslist in het voordeel van de thuisteams. Komt dus neer op één botje en twee teams die net 200 hatstats halen. Wordt weer een leuk seizoen, waarbij drie teams gaan vechten om het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RM-rf schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:47:
... maar ook een wat ouder team (gemiddeld 29 jaar) en een heel oude Hattrick-manager (sinds 2003) en misschien iemand die motivatie-problemen zou kunnen hebben en problemen met de veranderde trainingsnsleheid mee te gaan (gezien zn oudere team is hij daar zeker kwetsbaar)...
financieel lijkt hij geen slagkrachtig budget te hebben...
Lol dat klinkt als mijn team, maar je speelde in Duitsland toch? ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou ik kom voor het gemak weer eens in een pittige VII. Ik heb in heel mijn hattrick carrière nooit eens mazzel met a. mijn competitie indeling en b. de beker.
Waarschijnlijk wel promoveren maar dan wel als 2de :'( Zo win ik nooit veel mooie bekertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ook in mijn league 3 nieuwe teams. Als ik het zo zie, gaat het weer een hele spannende competitie worden:
VI.691 comparison @ alltid.

Voor het 2e achtereenvolgende seizoen heb ik geen spelers in het Dreamteam staan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ga na 8 seizoenen in V het is een stapje hoger proberen. Als ik de comparison run voor mijn nieuwe competitie dan zou ik bij de eerste 4 moeten kunnen komen. Echter is niets nooit zeker natuurlijk.

Zie wel dat er een zeer lokale derby plaats gaan vinden, want zie dat er al een team uit mijn woonplaats in de competitie zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ben zoals eerder aangegeven in een andere VI terecht gekomen dan Alltid eerst aangaf, maar deze (VI.120) biedt mij zo te zien in ieder geval mogelijkheden om eens langer dan 1 seizoen in de VI te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:06

_Z3

Ik ben ook in een andere VI terecht gekomen als alltid aangaf. Maar zit nu bij HVP in de poule. Bekende naam uit het verleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henknap schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:07:
Ik ben ook in een andere VI terecht gekomen als alltid aangaf. Maar zit nu bij HVP in de poule. Bekende naam uit het verleden :)
en Swanfield United heeft er ooit een seizoen in doorgebracht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:36:
[...]

en Swanfield United heeft er ooit een seizoen in doorgebracht. ;)
Ugh.... :F

Maar afijn mijn trainingsschema is weer helemaal optimaal. Nog een paar prutsers verkopen in de loop van volgend seizoen. Ben benieuwd naar de nieuwe training snelheid.

Misschien ben ik wel een zwart denker maar wat zouden jullie zeggen van mijn competitie? Hoeveel kans heb ik op de 1ste of 2de plek? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht je minimaal bij de eerste 3 als ik het zo snel even bekijk. Denk dat je voornaamste concurrenten Woodsport en Fc Kampong zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ohja btw ik en theNose :) gaan opbrengsten bij houden van trainingsvormen op langere termijn.
Ik moet nog alleen even een google doc versie maken zodat iedereen kan mee kijken naar mijn inkomsten van trainingen.
Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje bij hield voor zeg maar 2 tot 3 seizoenen zodat we ieder jaar een beetje kunnen vergelijken.
Ik weet niet of er meer mensen dit al doen maar ik vind het altijd belangrijk om te weten wat een speler oplevert of heeft gekost.

Belangrijke gegevens zijn: Leeftijd op inkoop en verkoop, Beginskill en verkoop skill, natuurlijk inkoopprijs en verkoopprijs en salaris om te kunnen berekenen wat je betaald heb voor de speler in de weken/maanden dat hij in dienst was bij jou (let op ieder jaar veranderd dit).

Wat ik ook altijd wil weten is de opbrengsten uit door verkoop. Dat telt ook allemaal eigenlijk mee met de verkoop van je speler. Als je een speler op een leeftijd van 30 jaar verkoop dan is een door verkoop onwaarschijnlijker ten opzichte van een verkoop van een speler van 19 jaar.

Klinkt allemaal ingewikkeld misschien maar het is vrij weinig werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:17:
Verwacht je minimaal bij de eerste 3 als ik het zo snel even bekijk. Denk dat je voornaamste concurrenten Woodsport en Fc Kampong zijn.
;(

Tja effe kijken hoe ik die het beste kan bestrijden! :) Knal alles op de competitie dit seizoen! :)

Pff weer van die ... teams met een uitmuntende verdediging :'( Daar verlies ik altijd van...

[ Voor 11% gewijzigd door Swanfield op 02-08-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Als je het bestandje beschikbaar maakt wil ik ook wel eens bijhouden hoe of wat. Ik moet alleen een nieuwe training schema maken voor het nieuwe seizoen, heb nu een seizoen passen getrained en heb daar niet al te veel winsten uit gehaald tot nu toe, wil nu dus weer switchen naar 2 main skill, keuze is alleen welke.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:19:

Het zou leuk zijn als iedereen het een beetje bij hield voor zeg maar 2 tot 3 seizoenen zodat we ieder jaar een beetje kunnen vergelijken.
Ik weet niet of er meer mensen dit al doen maar ik vind het altijd belangrijk om te weten wat een speler oplevert of heeft gekost.
ik doe het zelf ook ... zeker om te berekenen wat een trainingsplaats me per week oplevert, maar ook een berekening van de 'afschrijving' die spelers die op non-trainingsplaatsen spelen me kosten per week ..
ik wil dat best ook wel delen met andere GoTters.. :)

overigens net mn nieuwe middenvelder voor erbij gekocht ... reusachtig PM en solid Passing én bovennatuurlijk Spelhervatting...
wel 30 jaar oud maar met solid XP én solid LS zeer waardevast (future coach) waarschijnlijk en zeker als die in mn A-team kan meespelen en dit seizoen de 5 goals en misschien wat (4-5) assists kan opleveren

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Ohja btw ik en theNose :) gaan opbrengsten bij houden van trainingsvormen op langere termijn.
Ik moet nog alleen even een google doc versie maken zodat iedereen kan mee kijken naar mijn inkomsten van trainingen.

Belangrijke gegevens zijn: Leeftijd op inkoop en verkoop, Beginskill en verkoop skill, natuurlijk inkoopprijs en verkoopprijs en salaris om te kunnen berekenen wat je betaald heb voor de speler in de weken/maanden dat hij in dienst was bij jou (let op ieder jaar veranderd dit).

Wat ik ook altijd wil weten is de opbrengsten uit door verkoop. Dat telt ook allemaal eigenlijk mee met de verkoop van je speler. Als je een speler op een leeftijd van 30 jaar verkoop dan is een door verkoop onwaarschijnlijker ten opzichte van een verkoop van een speler van 19 jaar.

Ik hou dit zelf ook globaal bij (alleen trainee's van mijn b-team, aangezien het voor het a-team geen echte relevante informatie oplevert). Aangezien mijn trainee's eigenlijk allemaal op dezelfde mainskill worden ingekocht hou ik alleen bij.

Inkoopprijs
Verkoopprijs bruto
Verkoopprijs netto
Salariskosten verblijf
Netto winst totaal
Netto winst per week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb mijn versie online staan van een 'profit calculator': Link to Google Docs.

Het is echter puur een Excel oplossing, (nog) niet geschikt gemaakt voor Google Docs. De spreadsheet houdt ook rekening met het aantal dagen dat een speler in dienst is geweest bij je team.

[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 02-08-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Homerius schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:32:
Kun je even laten weten of het nu wel goed werkt? Heb iets aangepast in de code hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CoRrRan schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:39:
[...]

Ik heb mijn versie online staan van een 'profit calculator': Link to Google Docs.

Het is echter puur een Excel oplossing, (nog) niet geschikt gemaakt voor Google Docs. De spreadsheet houdt ook rekening met het aantal dagen dat een speler in dienst is geweest bij je team.
Kan de doc nog niet bekijken maar ok. Nou mooi dan kunnen we aan het eind van het seizoen eens getallen gaan vergelijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 07:44:
[...]

Kan de doc nog niet bekijken maar ok. Nou mooi dan kunnen we aan het eind van het seizoen eens getallen gaan vergelijken :D
Dit kan je misschien een idee geven. Helaas werken m'n formules niet meer in Google Docs... (dynamic named ranges werken helaas niet blijkbaar).

https://spreadsheets.goog...T0E&hl=en&authkey=CISp1hI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ziet er nice uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Goh, ik speel al ruim 5 jaar Hattrick en kom al langer op Tweakers.net en dit is de eerste keer dat ik dit topic zie.
Nooit geweten dat er in de GoT community ook Hattrick gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig bestandje.
Hoe is echter de sheet YOUTH te interpreteren?

Moet er in de berekening geen rekening gehouden gaan worden met een minus post voor de loonkosten voor het invullen van de noodzakelijke positie?? Dit zijn kosten die los van het trainingsprogramma hoe dan ook gemaakt moeten worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:10:
Handige bestandje.
Hoe is echter de sheet YOUTH te interpreteren?

Moet er in de berekening geen rekening gehouden gaan worden met een minus post voor de loonkosten voor het invullen van de noodzakelijke positie?? Dit zijn kosten die los van het trainingsprogramma hoe dan ook gemaakt moeten worden.
Ja, uiteindelijk wel, maar aan de andere kant heb ik geen CHPP licentie, dus kan ik dat soort informatie niet automagisch opvragen. En de salarissen hangen dus af van skillniveau & leeftijd, die zijn dus best veranderlijk. Ik heb er voor gekozen die variabele er niet in te verwerken.

Tevens is het loon van een 17jarige trainee niet echt iets om je heel druk om te maken...

"Youth" is gewoon een testje van mij. Kijken of ik iets kon vinden waarmee ik zelf kon achterhalen welke speler de meeste potentie heeft. (Niet heel spannend allemaal. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramSd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:24:
Goh, ik speel al ruim 5 jaar Hattrick en kom al langer op Tweakers.net en dit is de eerste keer dat ik dit topic zie.
Nooit geweten dat er in de GoT community ook Hattrick gespeeld wordt.
Welkom in ieder geval. ;)

Wat is je team naam dan kan ik je vast opnemen in het grotere GoT-bekeroverzicht.

Voor de rest mocht je team ontbreken of mocht je op het verkeerde tabblad staan laat me het even weten dan pas ik het aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de rest mocht je team ontbreken of mocht je op het verkeerde tabblad staan laat me het even weten dan pas ik het aan.
Je mag mijn ploeg ook wel toevoegen als je wil.

ADP Gaterinos (1225902)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Wat is je team naam dan kan ik je vast opnemen in het grotere GoT-bekeroverzicht.

Je GoT-signature klopt niet meer DSanka.

Welkom in het HT topic op GoT BramSd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:11
Volgens Alltid kom ik in mijn nieuwe competitie op de 1-na-laatste plaats. Als ik het goed heb, is dat net voldoende om me te handhaven, wat ook gelijk mijn doelstelling is voor dit seizoen.

Ik ben nu vanuit de 10e naar de 7e gepromoveerd, in 3 seizoenen, en heb dus elk seizoen nog promotie gemaakt, vanaf dat ik begon. Op zich lijkt me handhaving dan ook de enige reële doelstelling. Ik ben dit seizoen ook maar net gepromoveerd, dus wat dat betreft hoef ik nu niet zo nodig.

Wat raden jullie eigenlijk aan, kan ik nu beter flink gaan investeren in spelers, of met de huidige (gemiddeld toch nog redelijk jong) groep doorgaan en dan volgend seizoen de investeringen doen? Met de huidige groep moet ik het aardig kunnen redden, en ik kan hier en daar nog wat trainingswinst boeken.

Ik neig zelf het meest naar even sparen nog, om dan sterker terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je team is Raalte SV (504216) en je speelt in VII.995..

inderdaad denk ik wel dat je in die divisie wat sterker moet worden om mee te kunnen doen .... de andere teams halen gemiddeld 155-175 HTstats minimaal en jij 122 vorig seizoen..
dus ik denk wel dat je een keuze moet maken, óf ook echt goed investeren om de 'sprong' te maken van die 30 HTstat-punten ... of gewoon een seizoen in 'ruststand' spelen en lekker doortrainen en sparen.

wél moet je bij de tweede optie doorrekenen dat ook de spelerswaarde mogelijk een fikse verandering zal doorgaan en mogelijk behoorlijk gaat dalen, domweg omdat dezelfde skills eenvoudiger te bereiken zullen zijn met minder training en dus ook je 'interssante' jong spelers nu over een of twee seizoenen weinig echte geld-waarde zullen overhouden...
als je ervoor kiest te sparen zou ik dat echt gewoon in 'spaargeld' doen en niet door het bezit van lucratieve spelers, en dan zou je je selectie van 28 spelers nu eerder moeten terugbouwen (sowieso vind ik 28 spelers erg veel, aangezien hooguit 22 spelers kunnen spelen (wissel niet meegerekend))

wat train je trouwens, ik zag dat je vrijwel altijd 4-4-2 speelde maar zie gen duidelijke 'trainee's' in je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:11
@RM-rf
Dat klopt, die trainees zijn er niet meer, maar het is wel de bedoeling daar komend seizoen (jeugdopleiding heeft wel wat leuke spelertjes, maar hoeveel die nog opbrengen straks) wat meer mee te gaan doen.
Op dit moment wissel ik nog wel eens een beetje van training. Vanuit de jeugd heb ik straks (17/18 jr) 3 mids die ik wel verder kan trainen (redelijk mid iig) om daar misschien wat uit te halen.

Bezitten van lucratieve spelers is ook niet de bedoeling en ik probeer wel eens wat spelers te verkopen, maar echt hard gaat dat niet. Sowieso moet ik kijken welke spelers ik het beste weg kan werken, maar er moet inderdaad wat uit. Aankopen gaat nu eenmaal wat gemakkelijker dan verkopen.

Meedoen is mijn bedoeling in elk geval niet dit seizoen, handhaven wel. Het liefst wil ik volgend seizoen met een redelijk vernieuwd/ verjongt team meedoen, maar dit seizoen sowieso nog niet. Het lijkt me niet verstandig (op de lange termijn) om nu alles op meedoen te gooien, handhaven is voldoende voor mijn doelstellingen.

Te snel weer doorstoten lijkt me sowieso een niet zo handige keuze, omdat ik dan straks een punt heb waarop ik niet of nauwelijks kán investeren, nu heb ik nog redelijk spaargeld staan en dat wil ik eigenlijk proberen zo te houden op den duur om indien nodig snel op veranderingen of langdurige blessures in te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Mijn teamnaam is Vrijmaking '44 (dat was een grapje destijds) en ik speel in de 4e divisie. Ik weet mijn teamid niet uit mijn hoofd en ik kan hier op mijn werk niet inloggen in Hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

BramSd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:48:
[...]

Mijn teamnaam is Vrijmaking '44 (dat was een grapje destijds) en ik speel in de 4e divisie. Ik weet mijn teamid niet uit mijn hoofd en ik kan hier op mijn werk niet inloggen in Hattrick.
771623

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

jbdeiman schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:44:

Meedoen is mijn bedoeling in elk geval niet dit seizoen, handhaven wel. Het liefst wil ik volgend seizoen met een redelijk vernieuwd/ verjongt team meedoen, maar dit seizoen sowieso nog niet. Het lijkt me niet verstandig (op de lange termijn) om nu alles op meedoen te gooien, handhaven is voldoende voor mijn doelstellingen.
heel eerlijk gezegd denk ik dat 'handhaving' al zo goed als onmogelijk is, en 'meedoen' was al bedoeld als 'serieus spelen voor klassebehoud'.

erlijk gezegd denk ik wel dat je je stratagische aanpak wel wat zal moeten aanscherpen... zelfs al ben je tot nu toe redelijk makkelijk doorgegroeid, betwijfel ik eerlijk gezegd of dat groeien qua liga werkelijk kwam doordat je team ook veel sterker werd...
je huidige liga is echt een plafond, en je zult een reuzestap moeten maken in je ontwikkeling ... imho kun je dat alleen doen door ook echt serieus betere spelers aan te schaffen en je financiele beleid véél beter op orde te krijgen...

mogelijk heb je de afgelopen 'succes-seizoens' ook prima inkomsten gehad, doordat je ook veel wedstrijden won en bovenin meespeelde en erg tevreden fans had ... als je nu tegen degradatie moet vechten kan het best wel zwaar gaan tegenvallen, je inkomsten/toeschouwersaantallen zelfs lager dan in je vorige lagere divisie.

ik kan je enkel aan te raden je vast te leggen op één trainingsvorm en ook echt een trainingslinie te hebben van spelers die ook in waarde stijgen door die training en door hen duurder te verkopen ook darmee winst te boeken en met die winst ook andere linie's te versterken...

mogelijk kun je dit seiozen wel afwegen dat als je toch de kans erg hoog inziet dat je het niet red, je verder bespaart o die restlinie's en ook daar bv XP-trainee's neer te zetten (bv spelers met solid leiderschap, en matig XP (maar hoog in matig)) die kun je relatief goedkoop aankopen, maar als ze poppen naar redelijk XP zijn ze opens zeker 250K waard als 'future coaches' (al moeten ze naar 'goed' XP voor de écht geschikcte future coaches)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heb per ongeluk een speler te koop gezet :'( voor 4 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is alleen de 4 per ongeluk of de hele transfer. In het laatste geval is het helemaal zuur. Mocht alleen de prijs niet kloppen dan kan de prijs altijd nog wel een schop in de juiste richting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Damien2004 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:32:
Kun je 'em mooi gaan vervangen voor een speler met wat minder PM en meer Defending. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
CoRrRan schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:45:
[...]

Kun je 'em mooi gaan vervangen voor een speler met wat minder PM en meer Defending. :D
Huh? Is mijn beste mid :'( De hele transfer is een fout :'(

Nouja kijken wat ik er voor krijg. Salaris was toch best aan de hoge kant :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:32:
Bied je toch zelf het bedrag waarvoor je hem te koop wou zetten? Of daar iets onder...

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.