Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 67 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.110 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:42:
Iemand al een redelijk idee wanneer de prijzen gaan droppen i.v.m. de nieuwe trainingsmethode ??
Er is wat mij betreft géén twijfel mogelijk _dat_ de prijzen gaan droppen, als de training versneld wordt... de uitleg is soimpel dat de 'economische waarde' van een spelers met een skill op een zeker niveau gewoonweg veel minder is, als dat niveau dubbel zo snel te bereiken is door te trainen.

Dat resulteert in een groter aanbod van spelers op een zeker skill-niveau, terwijl de hoeveelheid geld in het spel niet vergroot wordt (sterker nog, waarschijnlijk ietwat zal dalen, aangezien hogere skills ook meer loon vergen .... 'salarissen' gaan imho qua importantie sterk toenemen, ook voor een groep managers op een lager niveau die tot nu toe daar minder mee te maken had)...

Persoonlijk heb ik nu al het idee dat de prijzen al redelijk gedaald zijn, grotendeels omdat op dit moment weinig managers ook aankopen en veel bezig zijn spelers te verkopen.....
dus is het aanbod op de markt nu al veel groter dan de vraag en het is zeer eenvoudig relatief 'goedkope' spelers te vinden als je wat langer doorzoekt...

persoonlijk vermoed ik dat de prijsdaling het stevigst zal zijn bij spelers van 21-23 en ook bij spelers net wat ouder .... jongere spelers zullen nog wel wat 'waardevaster' zijn..
alhoewel ikzelf het heel lastig vind goed in te schatten wat er nu precioes gaat gebeuren met 'oudere' spelers' en hun skill-verval... of dat juist 'positiver' is dan vroeger of hun niveau sneller zal dalen.

Ik heb een week terug een 25 jarige midenvelder gekocht die volgens TL-vergelijk 2,5 miljoen zou moeten kosten, maar hem gekocht voor 2 miljoen...
net heb ik een speler gekocht van The_Nose... voor een prijs die boven de TL-vergelijk zat (iets van 1.275 miljoen, TL-vergelijk gaf 1.15 miljoen aan)... maar als ik keek met HTPE bleek dat zo'n zelfde speler enige tijd terug nog 1,5 miljoen zou hebben gekost

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik verwacht een drop van de prijzen na ongeveer een week of 4 in het nieuwe seizoen. Dan zullen de eerste nieuwe trainees op de TL verschijnen en dan zullen de oude trainees wel vervangen worden.
Dunno of de prijs redelijk gaat dalen ik denk aan een scenario waar ieder team minimaal een paar weken op een subskill traint om meer geld te kunnen verdienen. Dus meer multiskilled spelers waar door de spelers met single skill zullen dalen.

Persoonlijk verwacht ik gewoon een hoop knaken te gaan verdienen volgend seizoen :) Heb ook de boel omgegooid :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:45

Oxigeon

En zo is dat!

jazeker, het is zeker aan te raden je trainer snel te vervangen... standaard krijg je een trainer met 'zwak' training... die moet je zeker vervangen door minimaal een 'redelijk' trainer... koop een direkt met waardeloos leiderschap (Leiderschap kost behoorlijk veel meer als je direkt een trainer 'extern' aanschaft, het heeft vooral zin zodra je hogere stats haalt en is in het begin nog niet zo belangrijk)
Ik moet me dus eigenlijk een nieuwe trainer aanschaffen die "Zwak" leiderschap heeft en een "redelijke" trainingsvaardigheid? Of is dit nog te slecht?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Oxigeon schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:28:Ik moet me dus eigenlijk een nieuwe trainer aanschaffen die "Zwak" leiderschap heeft en een "redelijke" trainingsvaardigheid? Of is dit nog te slecht?
volgens mij is een slecht leiderschap met redelijke trainingsvaardigheid al voldoende. die gaat zeker 2 seizoenen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Zo mensen, mijn laatste 2 trainees zijn gepopt. Zijn er hier vermogende tweakers die even op een trainee van mij kunnen bieden? Dan kan ik vast scoren trainees gaan shoppen. Het gaat om mijn 20 jarige briljante def met redelijk passen. TPE geeft 2mill aan, dus als iemand 1.5mill over heeft? :)
Als iemand kan helpen, hij gaat dan in de loop van de ochtend op de lijst.

[ Voor 11% gewijzigd door -TheNose- op 02-07-2010 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:36
Wat voor trainer moet ik kopen?
Ik zit nu in de VIII.978 *op de 2e plek*

Ik zit heel erg te twijfelen wat handig is. Een Redelijk trainer met zwak leiderschap zou kunnen.

Dat ik wat anders moet is me wel al duidelijk, de trainert is net qua leiderschap van slecht ook nog naar waardeloos gedaald, dus dat is wel balen. Ik heb ook geen echte spelers in mijn team zitten met een mooie leeftijd om er een trainer van te maken.

Na deze week (zonder van trainer te wisselen) heb ik 1,3 mil op de bank dus kan wel wat besteden evt. aan een trainer.

Heeft iemand verder nog tips wat te doen met mijn spelers/ team. (ik probeer heel erg lange termijn te denken namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gewoon een goed trainer met slecht leiderschap. Leiderschap is naar mijn idee pas in de hogere divisies handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
:'-( weer geen training!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEN Training ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verkeerde opstelling gebruikt?

Ik heb mijn 3-4-3 plannen iets gewijzigd btw. Ik ga toch maar met 3 innermids spelen aangezien een uberwinger momenteel nog niet te betalen is voor me.

[ Voor 31% gewijzigd door -TheNose- op 02-07-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 3 mijn mid-trainees zijn gepopt vandaag en ook een basis-mid steeg. Dus mag niet klagen over de training vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

-TheNose- schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:03:
[...]

Verkeerde opstelling gebruikt?

Ik heb mijn 3-4-3 plannen iets gewijzigd btw. Ik ga toch maar met 3 innermids spelen aangezien een uberwinger momenteel nog niet te betalen is voor me.
dat was voor mij ook een reden om met 3 mids te spelen.
2 pops gehad vandaag, mijn wonderbaarlijke spits naar uitstekend passen gepopt:)
en mijn buitenaardse mid (pas gekocht) naar uitstekend passen:) :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hahaha ik bedoelde geen POPS :) Had een leuke 1 april grap geweest bedenk ik mij nu ineens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

jbdeiman schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:26:
Wat voor trainer moet ik kopen?
Ik zit nu in de VIII.978 *op de 2e plek*

Ik zit heel erg te twijfelen wat handig is. Een Redelijk trainer met zwak leiderschap zou kunnen.

Dat ik wat anders moet is me wel al duidelijk, de trainert is net qua leiderschap van slecht ook nog naar waardeloos gedaald, dus dat is wel balen. Ik heb ook geen echte spelers in mijn team zitten met een mooie leeftijd om er een trainer van te maken.

Na deze week (zonder van trainer te wisselen) heb ik 1,3 mil op de bank dus kan wel wat besteden evt. aan een trainer.

Heeft iemand verder nog tips wat te doen met mijn spelers/ team. (ik probeer heel erg lange termijn te denken namelijk)
Inderdaad: een "goed" trainer met "slecht" leiderschap kopen, kost je €268K. Aangezien je in de lagere regionen zit, is leiderschap (en dus TS) nog niet heel belangrijk. Het is voor jou belangrijker om geld te gaan maken met trainees.

Daarna moet je gaan kijken wat momenteel je doelstelling is: behoudt in je huidige league, promotie, of iets anders. Als je denkt dat je redelijk safe zit, dan moet je de rest van je centen gaan investeren in 17jarige 0~20dagen trainees.

Als je vindt dat je team nog niet sterk genoeg is, geef je eerst wat geld uit aan spelers om een bepaalde linie te verbeteren. Non-training posities kun je het best oudere spelers kopen (26~29jr).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo ik ben bijna uitgeshopt mensen! Trainees zijn binnen (allemaal zeer jong, A trainees redelijk/redelijk en B trainees zonder passen). Heb wel onbedoeld veel koppers in mijn team nu, kan handig zijn natuurlijk, zolang ik geen team van technische spelers tegen me krijg. ;)

Ik moet nu nog een nieuwe winger en een extra mid kopen, alleen moet ik nu echt eerst wachten tot mijn 6 transfers aflopen (maandag). Dan weet ik pas hoeveel geld ik nog te besteden heb. Ik hoop op zo'n 4mill, maar dan moet het wel mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

whehe :P

drie weken terug stond ik op een uitzichtsloze 8e plaats... degradatie-gevaar puur:
vooral verschrikkelijk omdat het deels kwam door verliespartijen waarin ik structureel hogere HTstats haalde

en nu, drie weken later sta ik 4e ... na 3x een winstpartij, waarbij de laatste twee met duidelijk slechtere stats..
iig lijkt mn liga-behoud te lukken

maar ... hoe o hoe

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 03-07-2010 23:20 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
We zijn weer onderweg, eerste keer 3-4-3 weer met mijn bijna complete nieuwe ploeg. :)

7-0 gewonnen, 2 trainees die beiden 2x scoorden. Aardig begin. :)

Edit2: Tering, een 20 jarige uitmuntende def met redelijk passen bracht maar 1.4mill op, terwijl de transfer compare minimaal 1.7 aangaf. :(

[ Voor 59% gewijzigd door -TheNose- op 05-07-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ben lekker mijn titel aan het weggooien, echt balen laatste 2 wedstrijden verloren

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Nu met de aanpassingen van het trainen zit ik te denken om te gaan overstappen van het trainen van scoren naar passen. Oftewel briljante mids, vleugens en aanvaller en die op hun sec skill (lees passen) te gaan trainen. Dure opstartkosten maar daarna zou het moeten gaan lopen.

Voordeel is natuurlijk dat ik met 3-4-3 7 basisspelers verbeter en tegelijk 7 trainees train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriendschappelijk kan je natuurlijk ook voor 2-5-3 gaan en dan 8 trainees te trainen. Dan ben ik in ieder geval volgend seizoen wel van plan na de uitschakeling in de beker. Twee spitsen gaan er uit plus een van mijn wingers. Mijn middenvelders train ik dan nog een seizoen door op passen. Daarna is mijn verdediging qua leeftijd hoognodig aan vervanging toe, maar dat zal na de switch pas moeten gaan gebeuren.

Gisteren 1-1 gelijkgespeeld en daardoor slinkt de voorsprong naar 4 punten. Moet eigenlijk de laatste 3 wedstrijden gewonnen winnen anders word het promotie/degradatie-wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Hehe, gelukkig wel gewonnen dit weekend. Ik vond het al raar dat ik laatst had verloren, maar verder niet naar de opstelling/ taktiek gekeken.
Wat blijkt, ik 28-04 een bekerwedstrijd gespeeld tegen een team wat uit een veel hogere klasse kwam. Deze heb k gepict, en de opstelling als "default" gebruikt. Beetje knullig, want ik heb al die tijd vergeten dat mijn spelers "normaal" moesten voetballen in plaats van rustig aan te doen.
En ik me maar afvragen hoe het toch kan (zoals afgelopen wedstrijd) dat ik vaak wel win, maar zo nipt (gisteren tegen het zwakste team uit onze competitie, gemiddeld per positie echt een ster (soms meer) minder) maar 0-1 gewonnen. Hehe, vond het raar, maar nu is het duidelijk.. Meteen maar ff veranderd..
Door de winst wel weer koploper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
zo ik ben eindelijk van de laatste plaats af, klote vorm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Volgens mij gaat half Hattrick passen trainen volgend seizoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:11
-TheNose- schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:06:
Volgens mij gaat half Hattrick passen trainen volgend seizoen. ;)
Ik zou net op d3lph reageren met precies deze opmerking. Ik denk niet dat dit het moment is om over te stappen op passen trainen. Volgens mij gaan namelijk heel veel spelers dat doen aangezien de gehele 'algemeen' training wegvalt wat toch nog redelijk wat teams als training hebben.

Op dit moment traint in Nederland 11% van de managers algemeen en wereldwijd gezien 16%. Die moeten dus bij een andere trainingsvorm onderdak gaan krijgen. Zelf denk ik dat het voornamelijk passen wordt en nog een klein gedeelte spelhervattingen. Het is natuurlijk koffiedik kijken, maar dit is voor mij het meest voor de hand liggend. Hoe denken jullie daarover?

Oh ja, ik probeer mijn hele hattrick leven al dingen te trainen die niet iedereen doet, daarom heb ik vroeger keepers getraind en dan nu spelhervattingen. Maar ook daar zie je dat de inkomsten enorm terug lopen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
Sandyman538 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:43:
[...]
Op dit moment traint in Nederland 11% van de managers algemeen en wereldwijd gezien 16%. ...
Ik kan me herinneren dat ik "vroeger" (een paar jaar geleden) een site had waar je die training statistieken kon vinden, maar die kan ik nu nergens meer terugvinden in de bookmarks. Heb je misschien een linkje?

edit: never mind, dit zullen de "training stats" zijn geweest die je als supporter hebt...

[ Voor 11% gewijzigd door Homerius op 05-07-2010 22:11 . Reden: voortschreidend inzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sandyman538 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:43:
[...]
Hoe denken jullie daarover?

Oh ja, ik probeer mijn hele hattrick leven al dingen te trainen die niet iedereen doet, daarom heb ik vroeger keepers getraind en dan nu spelhervattingen. Maar ook daar zie je dat de inkomsten enorm terug lopen.
Ik denk dat er een hele grote switch komt naar passen trainen.

Overigens ga ik nog even door met verdedigen. Als ik al zou switchen zou ik naar vleugelspel gaan. Wordt ook weinig gedaan en je pakt er zeker dikke winst op. Bovendien zou je nu veel van je spelers op de vleugel kunnen trainen met de nieuwe aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd vleugelspel of scoren zat ik zelf tussen te twijfelen. Het is scoren geworden. :)
Gewoon lekker hoofdskills blijven trainen en dan eerder verkopen (met 19jr ipv 21 of zo), dan kunnen de passen trainers ermee aan de haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie ook allemaal een houten kop ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:01:
Idd vleugelspel of scoren zat ik zelf tussen te twijfelen. Het is scoren geworden. :)
Gewoon lekker hoofdskills blijven trainen en dan eerder verkopen (met 19jr ipv 21 of zo), dan kunnen de passen trainers ermee aan de haal.
Tsja, dat zijn dan ook weer de vragen, snel verkopen zodat ze laag multiskilled kunnen worden of juist doortrainen, zodat je high multiskilled krijgt. Aangezien de training nu sneller gaat denk ik juist dat je ook vlot op de markt een gehele verzadiging gaat krijgen van spelers die tussen uitmuntend en wonderbaarlijk zitten. Waardoor de prijs weer gaat zakken.

Ik blijf met het idee spelen om dan maar zelf een heel team te gaan trainen en om de zoveel weken eens van training te wisselen ipv 16 weken per jaar hetzelfde te trainen. :)
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:21:
Absoluut. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo nog even een wereldklasse snelle winger erbij gehaald en mijn team is compleet. :-)
Eens kijken wat voor ratings ik zondag ga halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Na mijn ratings van afgelopen weken op 180/190 zit ik eigenlijk op 220. Mijn team heeft dus wel potentie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:21:
Zo, dat duurde toch zeker tot de lunch :) Wel bizar, de finale op de verjaardag van mijn zoon. Had vooraf al verteld dat hij de mooiste verjaardag van zijn leven zou gaan krijgen, en het lijkt erop dat het nog gaat gebeuren ook. Zaterdag komt hij terug van voetbalkamp, kan hij lekker vroeg naar bed, om vervolgens in de straat op de beamert met zijn allen voetbal te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Is het niet jammer mensen dat de GoT fed zo dood is? Hier moet toch meer mee te doen zijn? Ik ben best bereid daar tijd in te steken (ToTo, beker, noem maar op). Toch leuk om eens met een paar man de fed weer aan de gang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 14:21
-TheNose- schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 21:30:
Is het niet jammer mensen dat de GoT fed zo dood is? Hier moet toch meer mee te doen zijn? Ik ben best bereid daar tijd in te steken (ToTo, beker, noem maar op). Toch leuk om eens met een paar man de fed weer aan de gang te krijgen?
Count me in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vandaag nog even twee slecht aangeschafte trainees upgraden en daarna zal ik alleen nog NLers gaan kopen voor mijn team. Niet voor het loon of wat dan ook, maar gewoon omdat het leuk is. :)

Mijn team is natuurlijk net geswitcht dus het zal nog even duren voordat er nieuwe aankopen komen. Hoop pas weer over een seizoen of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Laatst online: 14:21
-TheNose- schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:11:
Vandaag nog even twee slecht aangeschafte trainees upgraden en daarna zal ik alleen nog NLers gaan kopen voor mijn team. Niet voor het loon of wat dan ook, maar gewoon omdat het leuk is. :)
Ik speel met de gedachte om vanaf volgend seizoen te gaan werken aan een volledig home-grown team. Dat wil zeggen dat alle spelers afkomstig zijn/waren van mijn jeugdacademie. Jeugdspelers verkopen om ze elders te laten optrainen is dan nadrukkelijk wel een optie, maar daarna koop ik ze weer terug ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Heb een prima TU gehad... 3 pops en vormstijgingen bij belangrijke spelers..

overweeg komend weekeinde MOTS te spelen, om alles erop te zetten nu te winnen... met die drie punten ben ik praktisch zo goed als veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theturtle schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Ik speel met de gedachte om vanaf volgend seizoen te gaan werken aan een volledig home-grown team. Dat wil zeggen dat alle spelers afkomstig zijn/waren van mijn jeugdacademie. Jeugdspelers verkopen om ze elders te laten optrainen is dan nadrukkelijk wel een optie, maar daarna koop ik ze weer terug ;-).
Dat is zeker ook een leuke optie. Misschien ook eens kijken wanneer er spelers op de transferlijst komen. Er staan er nu wel twee op, maar die zijn nog te jong en de skill nog niet goed genoeg.

Wil uiteraard ook helpen bij het reanimeren van de federatie.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mooi dat zijn er al twee die willen helpen, wie volgt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ik wil ook wel mee doen, als ik jullie zo hoor/ de berichten zo lees, zijn jullie wat verder dan ik, maar met een aantal seizoenen (stuk of 10? :P) zal ik misschien in de buurt kunnen komen.
Dat wil zeggen als de lol in het spelletje een beetje blijft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Pff ik had weer een waardeloze training, gelukkig staat er deze week een botje op het schema, en een zeer belangrijke concurrentie strijd; Leiden Indians - Catcha

1. Catcha 27
2. Iduna United 27
3. Leiden Indians 24

Na het gehele seizoen op kop te hebben gestaan, moest ik helaas 2 zure nederlagen incasseren waardoor het nu toch nog spannend kan worden bovenin. Het botje win ik wel, hopelijk krikt het doelsaldo ff omhoog, en nummer 1 tegen 3 mag het verschil gaan maken. Dan volgen nog 2 spannende weken voor mij om te zien of we voor promotie kunnen gaan dit seizoen :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:45
Ik speel zondag tegen de nr 2. Ik sta bovenaan zonder puntverlies, hij heeft alleen de eerste wedstrijd tegen mij verloren. Ik ga denk ik MOTSen en zo proberen zonder puntverlies kampioen te worden (ik speel overigens thuis, dus heb al een klein voordeel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik wil komend seizoen de ToTo weer nieuw leven inblazen. Wie deed dit in het verleden eigenlijk en zijn er mensen die hier uberhaupt aan mee willen doen? Ik maak dan gewoon elke week een selectie van fed wedstrijden en zien dan wel wie een eervolle vermelding gaat krijgen aan het eind van het seizoen. Kan mooi mee met de rest van de prijzen...Damien dat deed jij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel van een ToTo is dat de meeste er fanatiek aan beginnen en aan het eind zijn er nog maar een aantal die hem werkelijk invullen. Maar in ieder geval zal ik meedoen.

Misschien ook vast naar de cup kijken, want hij is er dit seizoen weer bij ingeschoten. Nou heb ik wel twee seizoenen aan mijn vlagverzameling kunnen werken, maar zou toch wel weer eens een cup willen spelen. Misschien moeten we het anders opzetten of gewoon een speelronde kiezen wanneer we beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:39:
Het nadeel van een ToTo is dat de meeste er fanatiek aan beginnen en aan het eind zijn er nog maar een aantal die hem werkelijk invullen. Maar in ieder geval zal ik meedoen.
Ik zou nu inderdaad ook blind zeggen dat ik volop meedoe, maar ik kan me van de vorige toto precies hetzelfde herinneren. In het begin vult iedereen het in door zich wat in de wedstrijd te verdiepen, dan komt fase 2 waarbij iedereen doelloos een 1, 2 of 3 invult en daarna wordt het helemaal niet meer ingevuld, maar als we het gaan proberen doe ik weer mee!
Misschien ook vast naar de cup kijken, want hij is er dit seizoen weer bij ingeschoten. Nou heb ik wel twee seizoenen aan mijn vlagverzameling kunnen werken, maar zou toch wel weer eens een cup willen spelen. Misschien moeten we het anders opzetten of gewoon een speelronde kiezen wanneer we beginnen.
Ik heb destijds een standaard opzet voor de cup gemaakt, qua speelronde met beginnen en hoe het oploopt richting de finale, maar ik zie dat de gottrick site niet heel soepel loopt op dit moment. Op de website in ieder geval al de reglementen gevonden:

GoT Cup Reglementen

Uitdagingen

In principe daagt de thuisploeg de tegenstander uit voor vrijdag 22:00 uur, maar aangezien het community gevoel bij GoT hoog in het vaandel staat kan de uitspelende ploeg ook gewoon de thuisploeg uitdagen.
De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur
Wanneer de wedstrijd zondag 22:00 nog niet geregeld is, stuurt de ploeg waarvan de uitdaging niet geaccepteerd wordt een ht-mail naar de cup geit (zie onder). Dit moet ook gebeuren als de tegenstander al een andere oefenwedstrijd geregeld heeft. Regel dan niet zelf meteen een wedstrijd anders kan er niet na gegaan worden wie 'de schuldige' is. Als gecontroleerd is dat de tegenstander fout zat (wat zo snel mogelijk zal worden gedaan), wordt er middels ht-mail gereageerd dat er een vriendschappelijke wedstrijd tegen een ander team geregeld kan worden. We hopen dat dit een scenario is wat niet voor zal komen.
Wanneer er geen ht-mails worden verstuurd, en er dus niet na gegaan kan worden wie de punten 'verdiend' zal de wedstrijd eindigen in een 20-20 gelijkspel, waarbij geen punten verdeeld worden.
De poule wedstrijden worden gespeeld met normale regels. Mocht er toch volgens bekerregels gespeeld worden, dan telt de stand die na 90 minuten op het scorebord stond.
De finales worden gespeeld met bekerregels.

Walk over

Wanneer een team een walk-over veroorzaakt zal hij een waarschuwing krijgen. Hij komt dan op de zogenaamde warn list. De warn list zal ook op de GoT Cup site te zien zijn. Wanneer een team een tweede waarschuwing krijgt voor het veroorzaken van een walk over in één seizoen zal deze op de blacklist komen.
Wanneer een team op de blacklist staat wordt dit team voor de volgende editie van de GoT Cup uitgesloten van deelname.

Poules

De indeling van de poules gebeurt automatisch en willekeurig

Finales

Alle groepswinnaars gaan door naar de achtste- of kwartfinale. Mochten er te weinig teams zijn dan zal dit aantal worden aangevuld met de beste ploegen die geëindigd zijn op de 2e of 3e plaats. Dit hangt af van het aantal teams, poules en of er een achtste finale gespeeld zal worden.

Ik had verder een standaard schema gebouwd voor de cup wat zo uit de kast getrokken kan worden. Dat schema ging alleen over max 48 teams met poules van 6 wat mee kon doen en ik denk niet dat we dat redden. Maar als standaard opzet is dit denk ik aardig. Het voordeel van grote poules is dat je er niet na 2 oefenpotjes uitligt, maar zo minimaal 5 wedstrijden hebt. Als jullie het graag anders zien laat het weten.

Competitie ronde 3
Beker ronde 4
1 dag na beker ronde 4 wordt de inschrijving voor de GoT cup geopend
Competitie ronde 4
Beker ronde 5
Competitie ronde 5
Beker ronde 6
1 dag na beker ronde 6 wordt de inschrijving voor de GoT cup gesloten (donderdag, 23.00 uur)
1 dag later wordt het speelschema bekend (vrijdag)
Competitie ronde 6
Beker ronde 7 [GoT cup ronde 1]
Beker ronde 8 [GoT cup ronde 2]
Beker ronde 9 [GoT cup ronde 3]
Beker ronde 10 [GoT cup ronde 4]
Beker ronde 11 [GoT cup ronde 5] -> Afhankelijk van aantal deelnemers 8 of 16 teams door naar knockout
Beker ronde 12 [GoT knockout ronde 1] -> 4 of 8 teams door
Beker ronde 13 [GoT knockout ronde 2] -> 2 of 4 teams door
Beker ronde 14 [GoT knockout ronde 3] = finale of halve finales
Beker ronde 15 [GoT knockout ronde 4] finale

Een nadeel van grote poules is dat je 6/12/18/24 deelnemers moet hebben. Met kleinere poules is het weer lastiger om beste nummer 2's te bepalen en dergelijke. Laat jullie licht er maar over schijnen. Tevens goed dat we hier ruim op tijd aan beginnen, hulde voor de initiator (TheNose)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mooi de oude rotten komen los, hier had ik op gehoopt. :P
Dingen als een toto moeten we gewoon doen, bij voorbaat ervan uitgaan dat iets niet lukt heeft natuurlijk geen zin.

Ik zal me nog even over de beker buigen ook, maar eerst....pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben dan ook weer lid geworden van de fed, had een tijdje geleden verlaten voor een nieuwe maar kon toch niks bijzonders vinden, en wil ook wel helpen om het leven weer terug te blazen, zodat het forum ook daar wat actiever word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Sandy: Beker heb ik niks op aan te merken, prima zo!

Salv: Ik weet niet of het forum daar ooit gaat leven, aangezien we hier een veel mooier forum hebben. Maar wie weet. ;)

Ik heb net op de valreep nog even twee wat mindere trainees vervangen door goede. :)

Edit: Zojuist benoemd tot ToTo koning van de fed, door ons almachtige Sandyman538. Hou jullie HT mail dus maar in de gaten!

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 10-07-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:28:
Mooi dat zijn er al twee die willen helpen, wie volgt? :)
natuurlijk wil ik ook best meehelpen, ook het idee de ToTo weer nieuw leven in te blazen lijkt me leuk... daar kan ik me herinneren ook aan meegedaan te hebben en dat is een leuke manier je te verdiepen in de ins-en-outs van mede-federatiegenoten...

wel kan het misschien zin hebben misschien wat 'minder' wedstrijden per week te kiezen, maardie ook wat uitgebreider 'voor te beschouwen'.... eigenlijk een beetje zoals de 'beker-berichten' die Dsanka vaker schrijft en die zeer interssant zijn.
enkel, dat is natuurlijk wél een hoop werk, er daar kan het altijd op 'stuklopen'

Overigens, ik ben nu bezig met mn liga-wedstrijd en mn taktiek om nu al MOTS te spelen lijkt vol te gaan lukken... sta 4-1 voor, maar had ook slechts 53% BB (minder dan verwacht), dus die MOTS was nodig ook.
mn concurrenten staan er slecht voor , 3 staan op verlies en eentje op winst... als dat zo blijft valt direkt al één concurent af, die me niet meer kan inhalen ...
en ik moet nog kijken hoe het speelschema er precies uitziet... aangezien twee concurerenten die op 3 en 4 punten achter me staan nog tegen elkaar moeten zal een van die tweee me ook niet meer kunnen inhalen ... en dan ben ik inofficieel al 'veilig'

edit:
6-1 ondertusen... ik speel trouwens speciaal met dit kort voor de wedstrijd ontworpen trikot:
Afbeeldingslocatie: http://res.hattrick.org/kits/11/105/1045/1044111/matchKitLarge.png

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 10-07-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:03:
[...]

natuurlijk wil ik ook best meehelpen, ook het idee de ToTo weer nieuw leven in te blazen lijkt me leuk... daar kan ik me herinneren ook aan meegedaan te hebben en dat is een leuke manier je te verdiepen in de ins-en-outs van mede-federatiegenoten...
De vorige toto geen geheel automatisch (het invullen dan). Dus teams selecteren, en gewoon in een menu invullen wat je verwachtingen waren. Misschien Brainpower even contacten of hij dat stukje website weer beschikbaar stelt (of iemand anders moet iets simpels willen bouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

-TheNose- schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:00:
Sandy: Beker heb ik niks op aan te merken, prima zo!

Salv: Ik weet niet of het forum daar ooit gaat leven, aangezien we hier een veel mooier forum hebben. Maar wie weet. ;)

Ik heb net op de valreep nog even twee wat mindere trainees vervangen door goede. :)

Edit: Zojuist benoemd tot ToTo koning van de fed, door ons almachtige Sandyman538. Hou jullie HT mail dus maar in de gaten!
Ik heb je zojuist op GoTtrick de juiste rechten gegeven voor de Toto. Als je opnieuw inlogt kan je geloof ik door op Features te klikken, en dan bovenaan in de link op die pagina naar het admin menu van de toto gaan.

Ik heb het seizoen geupdate naar een nieuwe. Dus als het goed is moet alles werken. Ik ga straks op vakantie, dus aan mij heb je niks meer :) Succes en mocht er toch wat zijn, stuur me even een mail en ik probeer het op te lossen op mn vakantieadres als ik daar tijd/zin voor/in heb :) Zie mijn profiel voor mn mailadres. Succes!!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 20:23:
[...]

De vorige toto geen geheel automatisch (het invullen dan). Dus teams selecteren, en gewoon in een menu invullen wat je verwachtingen waren. Misschien Brainpower even contacten of hij dat stukje website weer beschikbaar stelt (of iemand anders moet iets simpels willen bouwen).
Ik heb jou nog even Cupadmin gemaakt op de Gottrick site. Dus dat kan jij regelen. Seizoen is geupdate naar een nieuwe, dus dat hoef je niet te doen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vandaag de wedstrijd tegen de koploper voor mij. Had nooit gedacht dat ik op plek 2 zou staan met een mogelijkheid om in punten gelijk te staan met de nr. 1. Maar ik haal zo veel hatstats momenteel dat het ook gewoon duidelijk is, dat ik een goed team heb in vergelijking met mijn league genoten. Denk niet dat ik kampioen ga worden, hoeft ook helemaal niet.

Kijken of ik, net zoals Nederland, een winstpartij eruit kan halen! :)

Iedereen veel plezier met het kijken van de wedstrijd Nederland - Spanje vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Oeh, eindelijk een nice pull..

Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Wouter-Jan Deleau en hij is 15 jaar en 9 dagen.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' uitstekend op het gebied van Passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De titel voor mijn team is binnen, maar om een of andere manier ben ik er nog niet echt blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 23:35:
De titel voor mijn team is binnen, maar om een of andere manier ben ik er nog niet echt blij mee.
Gefeliciteerd !!!!!

ik heb op zure wijze de laatste 3 wedstrijden niet gewonnen daardoor de titel compleet verspilt.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb met 4-5 gewonnen gisteren met mijn eerste wedstrijd van mijn nieuwe selectie. Wat een uitslag. hehe

Brainpower bedankt, ik ga aan de slag met de toto.

Verder iedereen sterkte met het verscheuren van Howard Webb foto's en het verbranden van vuvuzela's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net naar de promotie status te kijken en ik ben echt het laatste team dat momenteel direct zou promoveren. Dus moet er de laatste 2 wedstrijden er nog wel even tegen aan om directe promotie veilig te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-TheNose- schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:29:
Ik wil komend seizoen de ToTo weer nieuw leven inblazen. Wie deed dit in het verleden eigenlijk en zijn er mensen die hier uberhaupt aan mee willen doen? Ik maak dan gewoon elke week een selectie van fed wedstrijden en zien dan wel wie een eervolle vermelding gaat krijgen aan het eind van het seizoen. Kan mooi mee met de rest van de prijzen...Damien dat deed jij toch?
Beetje late reactie :) Weekje vakantie ff tussendoor ;)
Ik deed die dingen van manager van het jaar enzo. Zal sowieso eens nieuwe OP plaatjes e.d. maken :)
Beetje druk allemaal maar vroeger deed ik de GoT cup. Die loopt toch nog gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als je even iets terug leest zie je dat die afgelopen seizoen niet is geweest. We zijn de fed weer aan het reanimeren (lees alle oudjes weer wakker schudden) en gaan weer meer activiteiten doen.

We hebben:

De GoT cup
De awards
GoT bekeroverzicht
De Toto

Meer ideeen zijn welkom natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
-TheNose- schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:34:
Ik heb met 4-5 gewonnen gisteren met mijn eerste wedstrijd van mijn nieuwe selectie. Wat een uitslag. hehe

Brainpower bedankt, ik ga aan de slag met de toto.

Verder iedereen sterkte met het verscheuren van Howard Webb foto's en het verbranden van vuvuzela's. :(
Je team moet natuurlijk ook nog even wennen aan de nieuwe opstelling. Maar ik zou proberen om je team orders gewoon normaal te laten zonder aanvallend of verdedigend te zetten, wellicht dat dat je stats (middenveld) ook wat omhoog krikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-TheNose- schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:32:
Als je even iets terug leest zie je dat die afgelopen seizoen niet is geweest. We zijn de fed weer aan het reanimeren (lees alle oudjes weer wakker schudden) en gaan weer meer activiteiten doen.

We hebben:

De GoT cup
De awards
GoT bekeroverzicht
De Toto

Meer ideeen zijn welkom natuurlijk. ;)
Op de GotTrick site was ook vroeger een optie om je 'seizoens-doelstellingen' in te vullen en 'af te kruizen' als ze gelukt waren...
dat heb ik ook wel ingevuld, en naar ik men waren er wel meer die dat deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was ergens iets gezegd over een uitgebreidere voorbeschouwing voor de toto. Kwam deze wedstrijd tijdje geleden al tegen en heb hem maar even gebruikt om een voorbeeld idee te maken ;)

GoT-News

Aanstaande zondag is het zover in de IV.62. Midden in de spannende titelstrijd zal er een echte GoT-battle plaats vinden. de Sokjes zal op bezoek gaan bij het altijd gevaarlijke Sportclub Rijssen. De Sokjes kan in de wedstrijd Sportclub Rijssen op een niet overbrugbare achterstand zetten voor de titel. Aan de andere kant mocht Sportclub Rijssen winnen dan komen de teams op een gelijk aantal punten. In dat geval hebben beide echter de kans op de titel niet meer in eigen hand.

Sportclub Rijssen heeft te kampen met een schorsing van hun jonge Italiaanse verdediger, maar zal hopen op de steun van het legioen. Ondanks dat beide meerdere keren meegedaan hebben aan de GoT-cup is dit pas de tweede ontmoeting. Eerder dit seizoen eindigde de heenwedstrijd in een 3-1 overwinning voor de Sokjes.

De geruchten gaan dat er Tweakers uit het hele land richting Overijsel zullen trekken om dit evenement bij te wonen. Mocht u de wedstrijd niet live kunnen bijwonnen stem je TV dan af op wedstrijd 280408932

Beide sterkte en moge de beste Tweaker winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GoT cup neem ik wel weer voor rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:29:
GoT cup neem ik wel weer voor rekening :)
Heb je nog een inlog op de website dat je admin bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 17:11
Iemand nog een friendly nodig voor morgen? Daag me maar uit, team ID is 360470

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
De fed begint weer te leven! Good stuff.
Voor de Toto gebruiken we de Gottrick site weer, dat werkt zeer eenvoudig heb ik gezien.
Ik kan wel steeds 1 topper eruit lichten voor de Toto en daar een voorbeschouwing voor schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-TheNose- schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:30:
De fed begint weer te leven! Good stuff.
Voor de Toto gebruiken we de Gottrick site weer, dat werkt zeer eenvoudig heb ik gezien.
Ik kan wel steeds 1 topper eruit lichten voor de Toto en daar een voorbeschouwing voor schrijven.
En ik zou toch echt meer aan een max van 5 wedstrijden per week kijken ipv 10, anders wordt het denk ik weer snel domweg klikken ipv er even naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 17:32:
[...]

Heb je nog een inlog op de website dat je admin bent?
Nope die moet ik weer effe krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

*grrr* Vergeten opstelling te maken gisteren en m'n A-team heeft dus gespeeld. Niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik kom er nu pas achter dat een trainee al 4 weken niet gespeeld heeft. Lekker wakker weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 08:14:
[...]

Nope die moet ik weer effe krijgen ;)
Moet je even contact opnemen met Brain, maar ik geloof dat hij nu eerst op vakantie ging, maar het moet wel lukken voor het nieuwe seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Om iedereen hier ook maar even te attenderen: De Interland: Nederland - België.

Forum post ID: 14170255.1 (Voor mensen met Stage-toegang.)

Momenteel heeft Nederland 6 teams te weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 15-07-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb vandaag mijn ontslag ingediend waardoor ik weer meer ruimte krijg en wil stiekum wel weer elke 2 weken een 8-Bits gaan doen als er interesse is. Uiteraard kunnen we nu ook alle "oude" ht-ers die hem al ingevuld hebben opnieuw laten invullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 15-07-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Een wattus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Daarom is het misschien wel leuk de 8Bits weer te starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Hehe ik heb geen idee wat het is en volg dit draadje toch al een behoorlijke tijd.

Het zou ook wel weer leuk zijn om die awards elk seizoen weer uit te reiken, ik heb geen idee wat de criteria zijn als ik de awards zo lees maar dit lijkt me ook wel weer leuk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
Ik ben ook maar weer eens supporter geworden, en heb me gelijk aangemeld voor de federatie. Nu nog de kleding en 't clublogo ontwerpen.

Oh, en m'n vorige friendly-tegenstander zal wel blij zijn geweest met me.. na 20 minuten wordt z'n spits eruit getrapt. Z'n vervanger hield 't zo'n 15 minuten vol O-) En met de 2 lichte blessures hadden mijn spelers helemaal niets te maken natuurlijk. In een eventuele GoT-cup zijn mijn spelers natuurlijk minder lomp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Zelf ben ik ook opzoek naar een nieuwe logo, moet alleen iemand vinden die zo lief is om voor mij een logo in elkaar te shoppen, wil ook nieuwe club kleuren gaan gebruiken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Check de website eens, daar staat een kopje '8 bits of hattrick', daar wat rondklikken en dan heb je een beetje een idee. Ik vond het altijd leuk om elke week een nieuwe te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
8bits weer terug zou zeker cool zijn Pewwy!

@Sandy: 5 wedstrijden per week voor de toto is denk ik wel een goed idee! We willen wel dat de boel serieus wordt ingevuld natuurlijk.

En dan het goede nieuws, 2 nieuwe trainees beiden na 2 trainingen gepopt naar goed scoren 17jr en 16dg Pantelic) en 17jr en 18dg (Fruet). Toch goed ingekocht dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

8 bits, das lang geleden... 3 jaar geleden als een van de laatste een keer ingevuld. Vond het wel een leuk iets, dus leuk om te horen dat t idee er weer is :-)

Mooie ideeën iig om de federatie weer wat leven in te blazen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
majoh schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:36:
8 bits, das lang geleden... 3 jaar geleden als een van de laatste een keer ingevuld. Vond het wel een leuk iets, dus leuk om te horen dat t idee er weer is :-)

Mooie ideeën iig om de federatie weer wat leven in te blazen. d:)b
Jeetje de 8-bits, ingevuld toen ik nog jong en naïef was :D en nog geen Plan © gemaakt had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 07:47:
[...]

Jeetje de 8-bits, ingevuld toen ik nog jong en naïef was :D en nog geen Plan © gemaakt had :)
*O*

Ik heb die van mezelf ook nog even doorgelezen en zie dat ik graag een zoekfunctie op de TL zou zien waar je op 'leiderschap' kunt zoeken, en tadaaaaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:03:
[...]
Ik heb die van mezelf ook nog even doorgelezen en zie dat ik graag een zoekfunctie op de TL zou zien waar je op 'leiderschap' kunt zoeken, en tadaaaaaaa.
Swanfield United was nog FC Schiedam :) Met de verhuizing naar Barendrecht is dat veranderd :D Wel lachen.
Mijn advies om de beker indeling te veranderen is nog steeds niet doorgevoerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik had ook mijn oude team nog. En mijn advies om het allemaal wat dynamischer te maken mbv Flash/Flex/Ajax is wel gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pure nostalgie om zo eens door de 8-bits heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bij de laatste TU is mn keeper in DEF gepopped naar matig ... dat zijn hele leuke dingen, want die is volgens de TL-vergelijk nu 4,5 miljoen waard:

Heb 'm 2 seizoenen en 5 weken terug gekocht voor 3,3 miljoen... in die tijd heeft hij in mn A-team op een non-trainingsplaats gespeeld en hij heeft bij de reserve's misschien 15-20x een training meegepikt...
daar dan ook nog een miljoen aan te verdienen is gewoon een hele leuke extra..

Ga nu kijken of ik een nieuwe keeper kan vinden die één of twee skillniveau's hoger zit en die ook weer opgetrained in DEF kan worden (dat zal in het begin overigens vermoedelijk wél een teruggang in keeper-prestatie betekenen, aangezien zonder die DEF skills de keeper duidelijk slechter presteert én bovendien ook ervaring op lage niveau's behoorlijk meetelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een verdediger van mij is vandaag gepopt naar uitstekend positiespel. Kan hem nu nog met een kleine winst verkopen op een leeftijd van 28. Ga in ieder geval mijn verdediging reorganiseren/verjongen vanaf nu. Moet even kijken wat er mogelijk is qua skills en financiën.

Uiteraard wil ik proberen om er een volledig Nederlands team van te maken. Alleen word dat lastig met het niveau waar ik spelers wil gaan kopen. Het aanbod is kleiner en wil er eigenlijk niet veel meer voor betalen dan noodzakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik heb 2 kleine pops naar redelijk en goed passen, voor 17jarige spelers, helaas daalt de vorm wel de laatste weken daar ben ik niet echt blij mee met de komende krakers!

Vanaf volgend seizoen eindelijk een goed/goed coach kan ik eindelijk eens een goed pic/mots strategie gebruiken haha, weer iets nieuws in het spelletje.

Dat 8bits zou wel leuk zijn ja, ik doe het interview gedeelte nu ook bij de PF Federatie maar daar maak ik wat langere verhalen van :P

Nu alleen nog een plan op zetten om het effect van die snellere training op te gaan pakken volgend seizoen, er zijn vele leuke combinaties mogelijk om snel te gaan trainen en je moet maar net gaan kijken welke switch jij wilt maken. Zelf zit ik met de keuze om 17,25/30max te gaan kopen en deze te gaan trainen op def/pm def/pas sco/pas sco/wing of pm/wing

Aangezien ik promoveer naar waarschijnlijk een sterke 6de divisie waar ik me hoogstens niet zou kunnen handhaven wil ik een goed trainingsprograma op zetten :P

Iemand die ook een switch gaat maken komend seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb een switch naar scoren gemaakt. Misschien dat ik die op latere leeftijd op passen ga trainen, maar hoogstwaarschijnlijk verkoop ik ze gewoon wat hoger in skill dan normaal. Dan kan er daarna een passen trainert mee aan de haal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja ik kan er ook aan denken om goed/uitstekend 17jarige te kopen en deze dan op een aansluitende skill te gaan trainen. Bijvoorbeeld 17jaar uitstekend def en deze dan in positiespel te gaan trainen, of juist uitstekend positiespel in verdedigen of vleugelspel op te gaan trainen..

Waarom hebben we nou zoveel keuzes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vervelend, maar dan heb je het pas over 17 jarige. Voor hetzelfde geld kan je een basis verdediger van een jaar of 23 op woensdag mee laten trainen op het middenveld. Dat heeft een financieel voordeel en kan ook in de wedstrijden een voordeel op gaan leveren. Al zou ik dit maar met 1 doen en de rest gewoon 17 jarige trainen.

Zeker met die snellere training die er aankomt staan we voor dilemma's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja daar zit ik nu dus ook aan te denken, maar ik moet sowieso een compleet nieuwe verdedigings linie aanschaffen, want mijn huidige kan gewoon echt niet meer :P

Rendert Bouwstra
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: formidabel

Cédric Van Gaeveren
Positiespel: redelijk
Verdedigen: uitstekend

Gilbert Heijnen
Vleugelspel: goed
Verdedigen: goed
Spelhervatting: uitstekend

Dit samen met een formidabel keeper zorgt nu voor mijn verdediging en nu promotie bijna binnen is ( 1 puntje genoeg ) ik naar de 6de divisie toe treed moet hier wat aan gedaan worden ! :P

Nu zit ik dus te kijken naar 24/25jarige briljanten verdedigers met een beetje ervaring ( matig bv ) Deze staan nu allemaal zo rond de 2mil op de lijst, terwijl de TVL zegt dat ze rond de 1.5 moeten zitten, dus ik wacht nog een weekje voor de dieptepunten om ze dan te kopen :)

Daarna ga ik met het geld wat ik over houd 5 trainees aanschaffen welke dat weet ik nog niet, maar zodra ik een keuze gemaakt heb zullen er 5 komen dan word het weer trainen en sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Vreemd trouwens ...
enkele weken terug liep ik toevallig aan tegen een leuk koopje:
een 30 jarige speler met goed leiderschap en goede ervaring, met uitstekend scoren én uitstekend passen, en zelfs redelijk vleugel, TSI ruim 3000.... die wel geblesseeerd was (+1), maar aangeboden werd voor € 650.000 .... wat eigenlijk de prijs is voor een 'lege' solid XP+solid LS future coach (zonder skills)...

ik heb dus toen gewoon geboden omdat de prijs een koopje was, en uiteindelijk durfde niemand anders te bieden op een geblesseeerde 30-jarige speler.
Nu is hij 7 weken verder, blessure weg en hij heeft enkele malen in mn B-team gespeeld en is ook weer terug in vorm gekomen en nu krijg ik opeens een mailtje van een Tsjechisch team of ik hem wil verkopen voor 1,3 miljoen.

Natuurlijk doe ik dat graag, dat zou bijna 5,5ton winst zijn die je eventjes zo maakt ...:)
maar ik heb hem nét te koop gezet voor die Tsjech, of er biedt gelijk een ander team, ook een tsjech die 1,3 miljoen die ik met die ander afgesproken heb; benieuwd of die nu ook nog een bidwar gaan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha, kijk dat zijn nog eens leuke koopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:06

_Z3

Salv schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:37:
Ja daar zit ik nu dus ook aan te denken, maar ik moet sowieso een compleet nieuwe verdedigings linie aanschaffen, want mijn huidige kan gewoon echt niet meer :P

Rendert Bouwstra
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: formidabel

Cédric Van Gaeveren
Verdedigen: uitstekend

Gilbert Heijnen
Vleugelspel: goed
Verdedigen: goed
Spelhervatting: uitstekend

Dit samen met een formidabel keeper zorgt nu voor mijn verdediging en nu promotie bijna binnen is ( 1 puntje genoeg ) ik naar de 6de divisie toe treed moet hier wat aan gedaan worden ! :P

Nu zit ik dus te kijken naar 24/25jarige briljanten verdedigers met een beetje ervaring ( matig bv ) Deze staan nu allemaal zo rond de 2mil op de lijst, terwijl de TVL zegt dat ze rond de 1.5 moeten zitten, dus ik wacht nog een weekje voor de dieptepunten om ze dan te kopen :)

Daarna ga ik met het geld wat ik over houd 5 trainees aanschaffen welke dat weet ik nog niet, maar zodra ik een keuze gemaakt heb zullen er 5 komen dan word het weer trainen en sparen :)
Zit ook in de 7e, maar heb 4 bovennatuurlijke verdedigers :-). Deze week zijn er net twee gepopt. Zit er over te denken om over te stappen naar aanvallen. Heb het verdedigen wel weer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja dat zijn ook leuke defs, maar voor mij veel te prijzig. Ik heb rond gekeken en denk dat ik met 3 briljanten + redelijk pm/vleugel ook wel leuke ratings moet neer kunnen zetten, dit met een hoog en stabiel middenveld denk ik wel een goede combinatie is om het achterin wel redelijk op slot te kunnen houden als ik geen monster aanvallers tegen over me krijg :P

Ik zit even te struinen op de TL maar zie hele uit een lopende prijzen, iedereen wilt natuurlijk nu de jackpot voor zijn spelers omdat de prijzen het laagst zijn, maar wat moeten briljanten verdedigers met redelijk positiespel of vleugelspel gaan kosten dezer dagen?

Spelers zo rond de 24/25 jaar met matig ervaring, is dan een prijs van zo 2.5mil rechtvaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Weer even een oproepje voor mensen met een jeugdteam die in een gezellige GoT 4-mans competitie mee willen doen. Wij zitten nu met zijn 3'en en altijd een wildvreemde, maar heb je zin om met een jeugteam te beginnen dan is dit het moment! Donderdag a.s. begint de nieuwe competitie, dus laat het weten bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Gaap 52 minuten onderweg en 7-0. Wel jammer dat er geen een doelpunt van mijn spitsen bij zit. :P

Edit 8-0 nog geen spitsengoal.

[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 18-07-2010 22:00 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.