Flight Simulator 2002 en 2004 Vragen en Screenshots Deel 66 | |||
Voorgaande delen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 Voordat we over de tweeduizend heengaan Hieronder vind je nog wat screenshots van users uit de vorige delen: Rdluca Gilly JRR McFlipp MajorCarnage Wonkabonka Sleepie | |||
Suggesties voor je post | |||
| |||
Frequently Asked Questions | |||
Officiële Microsoft Flight Simulator site
Dreamfleet 2000 (737 'oude generatie' maar met mooie FMC) Phoenix Simulation Software (PSS) (Airbus A320/A330/A340, Dash 8[]) Ariane Gmax 737 Wilco Publishing Pilot in Command 767 (PIC) (767 alleen voor FS2002) Lago (Tornado, F16) Simulation Software Workshop Precision Manuals Development Group (PMDG 737 NG, nog mooier dan Dreamfleet) Panelshop 747-200 Captainsim 727 UK2000 series en London Airports German airports (Beek/Maastricht zit in GAP4) Simflyers - Various Airports Sim-Wings - Zuid-Europa, Canarische Eilanden PTSim - Portugal / Madeira Lago Georenders - gedetailleerder hoogtecontouren (mooiere bergen dus) Swedflight Pro - Zweden scenery Flightdeck Solutions Cockpit Simulations Project Magenta (software) Extended Programmable Input Controller (EPIC) FS2002 FAQ by McFlipp tip Droogkloot's FS2002 FAQ FS2002 FAQ op simflight.com Waar kan ik gratis files uploaden? Chello/@home/casema/(vul hier je provider in) sucks. Met welk progje maken jullie screenshots? (of deze, of deze) Hoe gebruik ik het PSS A320 panel met een Airbus A330 van Project OpenSky? Hoe gebruik ik het Dreamfleet 737 panel met een Boeing 73x van FlightFX? Dreamfleet 737 panel gebruiken in de Project Fokker 70/100 "Wil je even op MSN komen?" Basisprincipes van hoe een vliegtuig werkt Informatie over vliegen met een propeller-aangedreven vliegtuig Settings om FS2002 er op zijn mooist uit te laten zien Wat is VOR? NDB? ILS? Hoe navigeer ik met FS? Hoe bestuur ik een helikopter? Ik kan eigenlijk alleen achteruit vliegen. (of deze) Ik heb de 737 van PMDG, maar het lukt niet. Is er niet een goeie tutorial of zo? Bijbehorende 0308 AIRAC en SIDs en STARs voor de PMDG tutorial. Al die extra dingen die je op een airport ziet zoals bagagekarren, fuel/cateringtrucks, zitten in de scenery van dat airport ingebouwd. En hoofdzakelijk in payware-scenery (EDDW=Bremen Airport is enige freeware die het ook heeft volgens mij). Je kan ze meestal activeren door een bepaalde com frequentie in te voeren, welke com frequentie kun je meestal in de readme van de betreffende scenery vinden. Pilotincommand's site met reallife flightplans Dijk.com heeft nog veel meer flight plans Flight plan valideren met CFMU IFPUV van Eurocontrol North Atlantic Tracks New York - North Atlantic route planner The Flying Friends met rechtsboven het kopje 'Flight planning' Flightplans.tk gaat het helemaal worden! (maar is het nog niet) Er is een speciaal topic hiervoor, [rml]Plan hier je online vluchten + IP[/rml] - probeer je afspraken daar te maken om het algemene topic (hetgeen je nu leest dus) niet te vervuilen. Meer informatie over hoe on-line vliegen met VATSIM en IVAO in zijn werk gaat vind je ook daar en op de site van de DutchVACC. Project AI AI-Aardvark FSPainter The AI Traffic Group (AITG) Kant en klare vijf sterren AI, aangeboden door The_FrankO Dubbele flight plans verwijderen ATCBox.com - Schiphol ATC Streams, Foto's en een leuk forum Airside TV - Diverse films en webcasts FSTV - Flightsim related webcasts Navigatie Hulp Airwork.nl - Piloten Portal Navdata.at - Airac-cycles en SIDs/STAR's voor zo ongeveer alle FMC's Flight!Zone Magazine Airliners.net - Véél vliegtuigfoto's Fokker 70/100 FS Movie Laat de AI hun vertrek- en aankomstbestemmingen zien
| |||
Korte beschrijving van de PMDG 737NG. | |||
Deze payware kist is speciaal ontwikkeld voor FS2004, dus is niet vanuit FS2002 geconverteerd naar FS2004 dmv een patch oid. Daardoor maakt deze kist vollop gebruik van de laatste FS2004 snufjes. De belangrijkste features van het panel zijn:
Je krijgt natuurlijk niet alleen het panel maar ook een super strak model!
Verder krijg je bij het product nog het volgende:
| |||
Korte beschrijving van de PSS Airbus reeks. (door Gilly) | |||
De PSS A319 t/m 320 zijn ontworpen in het FS2002 tijdperk en zullen geupdate worden worden voor FS2004. De PSS A330 en A340 zijn voort gebouwd op de techniek die bij de A320 ook gebruikt is, deze zijn beschikbaar voor FS2002 en FS2004. De Belangrijkste panel features zijn:
Ook de model's van PSS staan voor kwaliteit.
Uitgebreide manuals en tutorials zijn beschikbaar, net als een loadmanager en panelconfig editor. De prijzen lopen zeer uiteen, kijk daarvoor op de Phoenix Simulation Software site. | |||
Disclaimer uit de FAQ. | |||
Tegenwoordig worden er prachtige startposts gemaakt en natuurlijk mag je deze mensen een compliment geven voor hun moeite, alleen is het niet de bedoeling, zoals hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Replies met enkel "Mooie startpost :9" of in die trant worden niet meer toegestaan, omdat het simpelweg te veel worden, sommige topics krijgen eerst meer dan 25 complimentjes en daarna begint de discussie pas. Je kunt een complimentje geven in een "gewone reply" met de offtopic tag of deze user aanspreken via ICQ/MSN of email. |
[ Voor 16% gewijzigd door DutchCommando op 20-02-2004 23:47 ]