Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 103205
Voeg ook even http://www.justflight.com toe bij payware sites. Ze verkopen allerlei addons, zoals kisten, traffic, meteo en terrein add-ons. Goede toegangelijke site, weten newbies ook gelijk wat voor een soort add-ons er allemaal te koop zijn.
Anoniem: 58670
Hoe is die Franko AI in vergelijking met PAI ?
Kent iemand een mirror voor Franko's AI ? Op de offi site gaan niet alle files, en zijn de recovery blocks niet beschikbaar
Nu we toch met AI bezig zijn. Op EBGL (Luik) zijn er normaal gezien een hele hoop cargo vliegtuigen van TNT. Nu vind ik nergens geen AI vliegtuigen van TNT.
Na lang zoeken ben ik enkel een BGL file tegengekomen.
Kun je een normaal vliegtuig ombouwen tot AI vliegtuig en hoe doet je dat ?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wanneer komt dat panel nou uit? die gilly had gepost... (gilly
[ Voor 5% gewijzigd door nealzie op 15-03-2004 12:38 ]
Anoniem: 37518
ALT-ENTERjeehaa schreef op 15 maart 2004 @ 13:42:
hoe kan het dat bij jullie FS2004 gewindowd is en bij mij die optie is uitgeschakeld? wat doe ik verkeerd? zou het fps kunnen schelen?
Anoniem: 51137
Rond de kerst.nealzie schreef op 15 maart 2004 @ 12:36:
Wanneer komt dat panel nou uit? die gilly had gepost... (gilly)
uhm, *reken reken reken* das nog bijna een jaar
dan kunnen we 'em een halfjaar gebruiken en dan is FS2006 alweer uit
Anoniem: 92316
Ik heb een andere videokaart erin maar nu zie ik datde oude daar nog in staat terwijl als ik FS9 draai dat ie onder hardware wel mijn nieuwe laat zien. Er staat me iets bij dat je dat kon veranderen en dat het ook beter was. Of is het beter door je oude weg te doen en door FS9 een nieuwe aan te laten maken maar dan moet je alleen weer alles instellen.
Dus, kan ik zo iets doen in de cfg om het te veranderen of moet ik maar een nieuwe laten aanmaken.
Ik zie namelijk dat me cockpit in de pmdg namelijk minder scherp is dus neem ik aan dat het iets is met oog op de aanmaak van de cfg en dat ie nog denkt dat de oude erin zit.
Anoniem: 55387
Even trashen en FS opnieuw starten? Dan maakt ie eine neues an.Anoniem: 92316 schreef op 15 maart 2004 @ 16:46:
Ik heb een vraag met oog op je FS9.cfg file.
Ik heb een andere videokaart erin maar nu zie ik datde oude daar nog in staat terwijl als ik FS9 draai dat ie onder hardware wel mijn nieuwe laat zien. Er staat me iets bij dat je dat kon veranderen en dat het ook beter was. Of is het beter door je oude weg te doen en door FS9 een nieuwe aan te laten maken maar dan moet je alleen weer alles instellen.
Dus, kan ik zo iets doen in de cfg om het te veranderen of moet ik maar een nieuwe laten aanmaken.
Ik zie namelijk dat me cockpit in de pmdg namelijk minder scherp is dus neem ik aan dat het iets is met oog op de aanmaak van de cfg en dat ie nog denkt dat de oude erin zit.
dan windowd hij bij mij niet, de optie is niet beschikbaar in het menu. alt enter is terug naar windows..
Jochem dusAnoniem: 12316 schreef op 15 maart 2004 @ 18:09:
Wie neemt de taak op zich om een nieuw topic te openen?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.